• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
op je armor kan je -elite damage % *received* rollen. die doet veel meer dan AR. Als INT class heb je meer dan genoeg AR en -elite damage werkt natuurlijk multiplicatief tegenover de meeste dodelijke monsters, RGs etc. :)

Je kunt niet +e damage% *dealt* rollen op armor, dat zou wel OP zijn trouwens :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:07:
[...]
Glasscannon vervangen is idd een goeie :D Tal gloves heb ik wel, maar ik heb geen fatsoenlijke Cindercoat met INT erop.

Zeg je nou all resist vervangen door Elite damage? Ik heb op zich niet zoveel moeite om Elites dood te maken, meer dat ik er zelf snel door wordt afgeslacht :D Weet dus nog niet of dat voor mij handig is.

Black Hole vervangen zorgt idd ervoor dat ik dus geen arcane meteor meer heb... is dat een heel groot gemis? Tevens NOG minder crowd control, maar wel meer ontsnappingsmogelijkheden...
Heb je zoveel arcane problemen dan?
Zou zelf eerder T&T pakken aangezien je een SS hebt!

<GoT>NightStalker

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

schaapiej schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:21:
[...]

Heb je zoveel arcane problemen dan?
Zou zelf eerder T&T pakken aangezien je een SS hebt!
Mjah. Moet je die wel hebben :D @Mofkees: thanx voor de verduidelijking, dat klinkt inderdaad een stuk logischer!

Vicariously I live while the whole world dies

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:07:
[...]
Glasscannon vervangen is idd een goeie :D Tal gloves heb ik wel, maar ik heb geen fatsoenlijke Cindercoat met INT erop.

Zeg je nou all resist vervangen door Elite damage? Ik heb op zich niet zoveel moeite om Elites dood te maken, meer dat ik er zelf snel door wordt afgeslacht :D Weet dus nog niet of dat voor mij handig is.

Black Hole vervangen zorgt idd ervoor dat ik dus geen arcane meteor meer heb... is dat een heel groot gemis? Tevens NOG minder crowd control, maar wel meer ontsnappingsmogelijkheden...
Hij gaf aan dat je dan teleport - calamity moet pakken.

Geen arcane meteor hebben is inderdaad een heel groot gemis.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• schaapiej
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:22:
[...]

Mjah. Moet je die wel hebben :D @Mofkees: thanx voor de verduidelijking, dat klinkt inderdaad een stuk logischer!
True! Kadala spammen dan :P

N.a.v. deze teleport/force weapon discussie net eens mijn teleport omgewisseld voor force weapon en illusionist naar cold blooded. GRift 50 gehaald! Lukt wellicht ook nog wel met de oude set-up. Maar ik merk wel een heel duidelijk verschil in damage en escape mogelijkheden. Waar ik normaal uit een thunderstorm/frozen teleport moest ik nu echt goed opletten dat ik op grotere range ga staan en de Hydra's wat meer werk moest laten doen.

In ieder geval weer een nieuw record met mijn Wiz! :)

<GoT>NightStalker

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

schaapiej schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:39:
[...]

True! Kadala spammen dan :P

N.a.v. deze teleport/force weapon discussie net eens mijn teleport omgewisseld voor force weapon en illusionist naar cold blooded. GRift 50 gehaald! Lukt wellicht ook nog wel met de oude set-up. Maar ik merk wel een heel duidelijk verschil in damage en escape mogelijkheden. Waar ik normaal uit een thunderstorm/frozen teleport moest ik nu echt goed opletten dat ik op grotere range ga staan en de Hydra's wat meer werk moest laten doen.

In ieder geval weer een nieuw record met mijn Wiz! :)
Zal dat ook werken met een Talsere build?
teleport calamity gebruik ik dan voornamelijk voor de arcane trigger, ik gebruik liever de twister ivm damage.. Alleen word dan de force weapon weer lastig, welke slot ga ik daar voor opofferen?
misschien toch ook die skills eens omgooien, op deze manier blijf ik hangen op grift 46/47

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• schaapiej
Engeltje83 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:52:
[...]

Zal dat ook werken met een Talsere build?
teleport calamity gebruik ik dan voornamelijk voor de arcane trigger, ik gebruik liever de twister ivm damage.. Alleen word dan de force weapon weer lastig, welke slot ga ik daar voor opofferen?
misschien toch ook die skills eens omgooien, op deze manier blijf ik hangen op grift 46/47
Heb de Talsere build zelf eigenlijk nog niet echt fatsoenlijk gespeeld. Alleen even kort getest met met Aether Walker en dus automatisch ook met Teleport. Heb nog wel wat dingen waar ik dat mee wil gaan testen, bijv; nilfurs, primus, sparker + taskers. Ben benieuwd hoe ver die gaan komen tov full Tal!

<GoT>NightStalker

Ik heb gisteren m'n Talsere ook weer wat omgegooid; weer met Primus i.p.v. Nilfur, Event Horizon eruit voor Calamity, Evocation naar Illusionist en Moratorium naar Zei's....een wat snellere en meer ranged variant dus.

Blijft heerlijk hoeveel variaties Talsere toelaat die allemaal prima meekomen tot mid-40 (zonder enorm goede gear).

Wat betreft het droppen van Force weapon...dat heb ik een tijd geleden al gedaan en op papier ziet het er wat minder uit, maar in de praktijk werkt het voor mij beter. Ik heb een hoge fire % bonus (57%) en ik heb Magic Weapon gedropt voor Mammoth. Slow Time is daardoor m'n area damage dealer (2000% WD per seconde) en het Hydra breakpoint maakt Mammoth ook zo'n 2000% WD per seconde. Tegen de meeste RGs is dat heel merkbaar...Mammoth werkt het best op niet te mobiele targets en dan is 2 keer 2000% toch beter dan zo'n 15% effectieve bonus van Force Weapon (ik heb door Primus en EE al 25-35% in class A buffs zitten) op alles. Ik zou dus altijd even goed kijken naar hoe je damage verdeeld is en of zo'n 15% op alles beter is dan een extra damage source.

<GOT> Zarhrezz#2885

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo vanavond eindelijk een restraint gevonden en toen had ik mijn set compleet dus van Conduit Monk naar Dash Monk. Wat een bizar verschil zeg, zeker met redelijk matige gear ben ik van max grift lv29 naar grift37 gesprongen zonder problemen.

De speelwijze is wel even wennen maar nu kunnen we beginnen met items optimaliseren :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Het was progress night !!!

Van lvl 49 een beetje haasje over met Freekje om dan op het einde van de avond opeenvolgens een nieuw record op 50 en een eeste successvolle 51 te doen ! Yey, nog 1 level hoger en we staan op de europe leaderboards :D

Mssn toch maar m'n ambitie nog ietsje hoger bijstellen ;)

• Freekje57
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
Lekker hoor! M'n speeltijd zal enigszins beperkt zijn deze week, dus vermoedelijk ga ik je niet kunnen inhalen. Maar ik zal op z'n minst een poging wagen :-D

Nice borderlands avatar btw, ook een erg vermakelijke reeks games!

[ Voor 18% gewijzigd door Freekje57 op 19-05-2015 06:49 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:22
Gister met Temp, Fourthaarts en Sabrac eens een nieuwe samenstelling geprobeerd, en BAM zo in 1 run door naar 55 :D
Die ging zo snel dat we een 57 key kregen. Daar gingen we helaas nat op Saxtris in de tunnels van Act 5.

Samenstelling:

Sabrac: Onze tanky Crusader met Sweep Attack, Paardje en blind.
Temp: Onze perma-cc WD die alles feared en een rift guardian (bijna) permastunned
Fourthaarts: Onze meteoor spammer :D
en ik: Op een nieuwe Nat's build gebaseerd op deze build: http://www.diablofans.com/builds/55407-fire-nats-gr-65

Leuke is, Ik speel nog met een 'oude' Nat's slayer, er kan dus nog 25% Rain of Vengeance damage bij, en ik speel nog met een non-ancient Calamity.

Ook mijn focus en restraint zijn niet perfect, maar qua damage kon ik goed meekomen :+

PS: Direct linkje naar mijn build: http://www.diabloprogress...unk-2500/Decalto/55821996

Mochten mensen nog tips hebben! Zeer welkom!

[ Voor 8% gewijzigd door FireDrunk op 19-05-2015 07:54 ]

Even niets...

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Gisteren ook wat progress gemaakt. Een aantal 41 keys in de wacht gesleept. Eerst nog 40 seconden van mijn GR 40 record afgehaald en later ook een GR41 geclered. Heb nu een 42 key liggen die ik nog niet heb gebtruikt want mijn tijd was nog niet optimaal.

Ook een andere Spirit Guard bracer gevonden, waarvan ik me afvraag of ik deze beter kan maken door te rerollen dan mijn huidige.
De andere heeft op dit moment (nog niks gerolled):
15% Lighning Damage
Dex (weet niet hoeveel)
6% CHC
7500+ Life Regen

En als secondary 40% damage reduction en 147 Arcane resist.

Mijn huidige staat op mijn B.Net profiel: monk

Ik mis Vitality op de nieuwe bracer, maar ik verwacht dat de betere damage reduction van de secondary veel goed maakt.
Lighning Damage heb ik niet veel van dus ik denk dat het het best is om deze te rerollen naar Cold. Maar zou deze dan beter zijn dan wat ik heb?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:24
Gisteren een hele vooruitgang gemaakt met dank aan Narada en Aion voor de gezellige boosts :) 4/6 dash monk items binnen, wat optimalizatie erbij en dps schoot omhoog richting 570k. Rustig aan doen dan kan ik inmiddels T6 solo'en :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

FireDrunk schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:49:

Sabrac: Onze tanky Crusader met Sweep Attack Condemn, Paardje en blind.
Temp: Onze perma-cc WD die alles feared en een rift guardian (bijna) permastunned
Fourthaarts: Onze meteoor spammer :D
en ik: Op een nieuwe Nat's build gebaseerd op deze build: http://www.diablofans.com/builds/55407-fire-nats-gr-65
Fixed that for you :).

The gathering sweep setup had ik de items nog niet voor, maar mochten we dit vaker gaan doen, dan ga ik deze zeker even halen, in principe heb ik slechts 4 items daarvoor dan nog nodig, waarvan er in ieder geval 1 uit een cache komt.

Daarnaast heb ik gisteren nog een nieuwe monk setup geprobeerd.
Grootste verschil met de standaard dashing strike is dat deze minder defensives heeft en geen focus + restraint gebruikt.

Dashing strike van blinding speed (40 % dodge) naar Radiance (15 % attack speed).
Sixth Sense / NDE naar Alacrity.
Focus + Restraint naar Ring of Royal Grandeur (liefst met Attackspeed, RCR, cooldown en een socket) en een Ring of the zodiac (Cooldown, Attackspeed, RCR + socket).
Chest item naar een Cindercoat (minder costen op dashing strike vanwege de fire rune).

Hierdoor gaan je hits van 1.5 miljard naar 700 miljoen, maar je kan wel 3 tot 4x zoveel spammen.
Daardoor kan je de Esoteric Alteration inleveren voor de Taeguk, waardoor je soortgelijke toughness krijgt, maar veel meer damage.

Tot nu toe t/m 49 ermee gekomen, met enkele items welke nog beter moeten

Een 36 taeguk.. welke nog naar 55 gaat
een verkeerd gerollde zodiac (had de RCR eraf gehaald voordat ik deze build zag :()
een RoRG zonder CD.
Een Saffron Wrap ipv String of ears (Saffron heeft ook RCR).
Betere shoulders (met Dashing strike, RCR, cooldown en Dex).

Denk dat het wel leuk kan worden, alhoewel het wel erg RNG is.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-12 07:41

Leuke is, Ik speel nog met een 'oude' Nat's slayer, er kan dus nog 25% Rain of Vengeance damage bij, en ik speel nog met een non-ancient Calamity.

Ook mijn focus en restraint zijn niet perfect, maar qua damage kon ik goed meekomen :+

PS: Direct linkje naar mijn build: http://www.diabloprogress...unk-2500/Decalto/55821996

Mochten mensen nog tips hebben! Zeer welkom!
Je klaagde gisteren over het vele klikken om je strafe op te houden. Hier is een rapid fire variant http://www.diablofans.com...gr65-natalyas-group-build nadeel hier van is
rapid fire must be channeled for long enough to trigger some nats 2p

• FireDrunk
In verhouding is dat dus wel inefficient qua hatred, omdat het initieel 20 hatred kost.. :(

Misschien eens kijken of ik daar wat op kan vinden.

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:04:
In verhouding is dat dus wel inefficient qua hatred, omdat het initieel 20 hatred kost.. :(

Misschien eens kijken of ik daar wat op kan vinden.
note: you take wolf instead of mark/bait the trap so the lightning demon hunter can drop wolf altogether, as this build is only really viable as a complement to the lightning demon hunter, and you will have ~60% cdr which will give ~75% uptime (which is more than two dh's with no cdr) ^^

Staat nog wel onderaan de pagina... misschien niet geheel ideaal in onze setup dus :)

• FireDrunk
Dat geld volgens mij alleen voor trials.

Even niets...

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:00

Grin

Ride si sapis.

Gister met Temp, Fourthaarts en Sabrac eens een nieuwe samenstelling geprobeerd, en BAM zo in 1 run door naar 55 :D
Die ging zo snel dat we een 57 key kregen. Daar gingen we helaas nat op Saxtris in de tunnels van Act 5.
[...]
Allereerst GZ en GG.
Wij spelen ook wel eens wat hoge griftjes maar dan met een totaal andere setup. WD gebruikt een build met items die je ook nu nog kan vinden, de crus gebruikt een andere build en de DH's spelen met lightning/Kridershot. Ook zonder ancient Kriders is 60 dan doorgaans geen probleem, tenzij je een hele slechte grift hebt.
Zit zelf ook wel eens wat te pielen met de wiz maar ik speel daar te lomp voor om effectief te zijn... Dat krijg je als je veel monk/Zdps chars speelt :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:16
Beetje een noob vraag: Moet voor een grift iedereen hetzelfde lvl keystone hebben? Ik speel vooral met randoms en heb nu een wirwar aan verschillende lvl keystones, hoe kan ik deze in een groep met randoms gebruiken?
Grimmie187 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:46:
Beetje een noob vraag: Moet voor een grift iedereen hetzelfde lvl keystone hebben? Ik speel vooral met randoms en heb nu een wirwar aan verschillende lvl keystones, hoe kan ik deze in een groep met randoms gebruiken?
Je kunt ook een rift instappen met een hogere key stone dan het rift level. Degene die er het dichtst bij zit wordt in zo'n geval gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 19-05-2015 09:56 ]

Ik vind het nog steeds grappig dat het "reloggen" nog steeds lijkt te werken..

Vanochtend in 3 rifts 2 legs (2 random chests), daarna relog gedaan en in 2 rifts 2 Tal Rasha en 3 Delsere set items (die ik allemaal nog niet had). :*)

Nu nog die Nilfur's boots vinden (heb ze wel op Season met mijn DH -O-) en een Tal amu en dan kan ik gaan.

Heb ook al een nagenoeg perfecte ancient Devastator gecraft :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Roxors
  • Laatst online: 19-12 09:48
Angeloonie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:04:
Ik vind het nog steeds grappig dat het "reloggen" nog steeds lijkt te werken..

..
Wat bedoel je hier precies mee?

Dat je door te reloggen maar kans op legs hebt?
Gister een beetje frustrerende rifts (eigenlijk meer dan een beetje), maar goed, aan het eind van de rit wel m'n Zei van 41 naar 48 en Molten van 46 naar 48. Daarnaast nog wat minor upgrades (ancient Tal amulet van 80% CHD naar 100% CHD en net iets betere-maar-nog-niet-ancient Delsere pants).

Toch was het een bijzonder vermakelijke avond, met dank aan Freekje en Inrage op de clan chat =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Roxors schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:17:
[...]

De item seed verandert door reloggen. De seed is de basis van de RNG maar helemaal 100% random is de RNG dus niet; er zal altijd een lichte "voorkeur" voor bepaalde items, monsters, maps, etc. zijn. Als je dus voornamelijk nare mobs en / of ongewenste item drops ziet in een aantal games, kun je reloggen om de RNG met een andere seed te laten werken.

Het zal niet zo zijn dat je door een andere seed opeens veel meer set items gaat vinden, dat is gewoon geluk / pech (small sample statistics). Wat wel merkbaar kan zijn dat er bv. vrij veel 2-handed weapons droppen. Als je daar niet naar zoekt, kan een relog dat (ietsjes) veranderen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Roxors schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:17:
[...]

Dat de "loot table" veranderd als je relogged.. Van crappy drops naar nuttige drops. Het blijft een theorie maar het lijkt soms echt te werken.

• _Peter2_
_Peter2_ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:12:
Ook een andere Spirit Guard bracer gevonden, waarvan ik me afvraag of ik deze beter kan maken door te rerollen dan mijn huidige.
De andere heeft op dit moment (nog niks gerolled):
15% Lighning Damage
Dex (weet niet hoeveel)
6% CHC
7500+ Life Regen

En als secondary 40% damage reduction en 147 Arcane resist.

Mijn huidige staat op mijn B.Net profiel: monk

Ik mis Vitality op de nieuwe bracer, maar ik verwacht dat de betere damage reduction van de secondary veel goed maakt.
Lighning Damage heb ik niet veel van dus ik denk dat het het best is om deze te rerollen naar Cold. Maar zou deze dan beter zijn dan wat ik heb?
Aanvullend hierop vraag ik me af waar Paragonpunten het best in gestoken kunnen worden.

Op dit moment heb ik:
  • Algemeen
    • Movement Speed:50
    • Maximum Spirit: 26
  • Damage
    • CHC: 50
    • CHD: 26
  • Defense
    • All Resist: 50
    • Armor: 26
  • Utility
    • Area Damage: 1
    • Life on Hit: 50
    • RCR: 25

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 16:18

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:16:
[...]

Fixed that for you :).

The gathering sweep setup had ik de items nog niet voor, maar mochten we dit vaker gaan doen, dan ga ik deze zeker even halen, in principe heb ik slechts 4 items daarvoor dan nog nodig, waarvan er in ieder geval 1 uit een cache komt.

Daarnaast heb ik gisteren nog een nieuwe monk setup geprobeerd.
Grootste verschil met de standaard dashing strike is dat deze minder defensives heeft en geen focus + restraint gebruikt.

Dashing strike van blinding speed (40 % dodge) naar Radiance (15 % attack speed).
Sixth Sense / NDE naar Alacrity.
Focus + Restraint naar Ring of Royal Grandeur (liefst met Attackspeed, RCR, cooldown en een socket) en een Ring of the zodiac (Cooldown, Attackspeed, RCR + socket).
Chest item naar een Cindercoat (minder costen op dashing strike vanwege de fire rune).

Hierdoor gaan je hits van 1.5 miljard naar 700 miljoen, maar je kan wel 3 tot 4x zoveel spammen.
Daardoor kan je de Esoteric Alteration inleveren voor de Taeguk, waardoor je soortgelijke toughness krijgt, maar veel meer damage.

Tot nu toe t/m 49 ermee gekomen, met enkele items welke nog beter moeten

Een 36 taeguk.. welke nog naar 55 gaat
een verkeerd gerollde zodiac (had de RCR eraf gehaald voordat ik deze build zag :()
een RoRG zonder CD.
Een Saffron Wrap ipv String of ears (Saffron heeft ook RCR).
Betere shoulders (met Dashing strike, RCR, cooldown en Dex).

Denk dat het wel leuk kan worden, alhoewel het wel erg RNG is.
Dat is HC of SC?

Ik ga met mijn dashing build toch minder comfortabel door T6 zelfs als met mijn wijlen pillar build. Volgens mij heb ik een redelijke instap set echter zie ik mezelf nog niet echt grifts doen hoger dan 26...

Ja, ik moet mijn gems nog levellen en equipen, maar daar zal het verschil ook niet echt in zitten denk ik.

Battle.net || Strava

_Peter2_ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:30:
[...]

Aanvullend hierop vraag ik me af waar Paragonpunten het best in gestoken kunnen worden.

Op dit moment heb ik:
  • Algemeen
  • Damage
  • Defense
  • Utility
Core: Movement naar max, daarna alles in Dex (spirit kan.. maar is meer speelstyle afhankelijk)

Damage: Cooldown is belangrijker dan CHC en CHD, die eerst, daarna de laagste (1 op 10 verhouding) van de CHC of CHD.

Defensive: All res > Armor > life > LPS

Util: RCR > LoH > Area > Gold
retlaw schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:34:
[...]

Dat is HC of SC?

Ik ga met mijn dashing build toch minder comfortabel door T6 zelfs als met mijn wijlen pillar build. Volgens mij heb ik een redelijke instap set echter zie ik mezelf nog niet echt grifts doen hoger dan 26...

Ja, ik moet mijn gems nog levellen en equipen, maar daar zal het verschil ook niet echt in zitten denk ik.
Experimenteren doe ik op SC :) gezien de squishyness van deze setup zou ik em niet op HC aanraden.

Gezien jouw build.

Aughild bracers vervangen met ancient parthan defenders, dit is echt een must have voor toughness
Alle gems naar All res.
Life gem in je helm naar Cooldown.
En je wapens missen life per hit.

Je mantra naar Agility (35 % dodge is beter dan 20 % armor..)
Je bent te squishy met je huidige setup en hebt geen goede manieren om health terug te krijgen.

[EDIT] Bane of the trapped zou ik echt als laatste levelen. Eerst Wildebeest (voor health regen) dan Esoteric (voor toughness), dan Gogok (voor cooldown) en dan pas Bane of the trapped.

[ Voor 42% gewijzigd door Sabrac op 19-05-2015 10:46 ]

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

8)7 nog niet goe wakker denk ik

Clan unavailable?

[ Voor 113% gewijzigd door Brain3 op 19-05-2015 10:38 ]

<GoT> Brain3#2873

Hoop ik voor hem.. Ik heb op een gegeven moment iets van 1,5 maand zonder clan-functies gezeten.. Tot een nieuwe patch gereleased werd en alles weer werkte. Man wat is dat eenzaam zonder loot in de chat :+

• _Peter2_
Sabrac schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:35:
Core: Movement naar max, daarna alles in Dex (spirit kan.. maar is meer speelstyle afhankelijk)

Damage: Cooldown is belangrijker dan CHC en CHD, die eerst, daarna de laagste (1 op 10 verhouding) van de CHC of CHD.

Defensive: All res > Armor > life > LPS

Util: RCR > LoH > Area > Gold
Wederom dank _/-\o_
Ga ik eens omgooien.
Die nieuwe bracers ga ik ook eens proberen...Lighting Damage naar Cold en dan gaan (8% extra damage reduction lijkt mij beter dan de health uit 481 Vit, en 1.5% CHC is ook een leuke boost in DPS).

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 13:50
Ahhh, Bul-Kathos haat mij ;(. Al 3 keer de warrior blood gevonden, nog geen solemn vow. Grrrr :). Is het het waard om blood shards te gamblen ervoor? Of gewoon voor betere rolls gaan op andere armor?
trix0r schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:15:
Ahhh, Bul-Kathos haat mij ;(. Al 3 keer de warrior blood gevonden, nog geen solemn vow. Grrrr :). Is het het waard om blood shards te gamblen ervoor? Of gewoon voor betere rolls gaan op andere armor?
Over het algemeen geld, alle armor op Ancient krijgen heb je sneller voor elkaar dan wapens gamblen.
Pas als je alles ancient hebt, dan pas wapens gamblen.

(vaak heb je in de tijd dat je armor ancient is ook al de wapen in kwestie gevonden)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:12:
Zo vanavond eindelijk een restraint gevonden en toen had ik mijn set compleet dus van Conduit Monk naar Dash Monk. Wat een bizar verschil zeg, zeker met redelijk matige gear ben ik van max grift lv29 naar grift37 gesprongen zonder problemen.

De speelwijze is wel even wennen maar nu kunnen we beginnen met items optimaliseren :D
Bah ik zie net pas dat dus blijkbaar battle.net mijn profiel niet een update heeft gegeven. Kan vanavond pas opnieuw in en uitloggen dus geen mogelijkheid tot suggesties welke items ik nu als eerste dient te upgraden.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:35:
[...]
Experimenteren doe ik op SC :) gezien de squishyness van deze setup zou ik em niet op HC aanraden.

Gezien jouw build.

Aughild bracers vervangen met ancient parthan defenders, dit is echt een must have voor toughness
Alle gems naar All res.
Life gem in je helm naar Cooldown.
En je wapens missen life per hit.

Je mantra naar Agility (35 % dodge is beter dan 20 % armor..)
Je bent te squishy met je huidige setup en hebt geen goede manieren om health terug te krijgen.

[EDIT] Bane of the trapped zou ik echt als laatste levelen. Eerst Wildebeest (voor health regen) dan Esoteric (voor toughness), dan Gogok (voor cooldown) en dan pas Bane of the trapped.
Gems weet ik... Helaas mijn wildebeast en eso verloren tezamen met deze moedige strijder, die het niet kon winnen van een disconnect... Ik had de bot al gelevelled voor als er een amu vil met socket... De nieuwe eso en wildebeast zijn inmiddels weer level 15 geloof ik :). Maar nu moet ik dus wat hoger griften om zeker te zijn van een upgrade en dat gaat erg lastig. Ik heb inderdaad Agility geprobeerd, maar heb de indruk dat Hard Target een betere mitigation geeft. Gems zijn schaars aangezien ik wat max gems in de rugzak had van de andere monk :( (leermomentje dus, altijd alles in het kistje stoppen..)

Parthan defenders zijn helaas nog niet gevallen en ook kadala heeft ze niet meer. Vandaar de aughilds met LOH, en de rorg met LOH, omdat er niks op mijn wapens zit... Er ligt wel een ancient FD klaar met 30K LOH... Maar daar moet eerst een gift op...

Ook nog een pull build geprobeerd met azure, rimeheart en inna/swk sets. Damage was echter om te huilen en ook de regen was ruk.

Genoeg te doen nog iig...

Battle.net || Strava

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
afgelopen weekend de laatste 3 chars die ik nog niet op season had gemaakt.
Gelijk GR runs gedaan om gems te upgraden en shards te gebruiken voor monk/dh/cru
Inmiddels de monk en cru voorzien van de full set en gister gestart met de DH.
Nog geen geluk met gokken, maar wel al een ancient glove dus een goede start.

Dit season veel nieuwe dingen gedaan, zo heb ik honderden uren op de barb zitten maar nog nooit WW gebruikt, tot dit seizoen. Hetzelfde geld voor de Cru, altijd condemn, nut iets anders wat hits vna 1-5 miljard geeft... bijna alles is een 1hit. Hetzelfde voor de monk, altijd LT build en nu eens een dash build :)

Zie dat mijn DH nog niet update op bnet , dus nog de cain boot/glove te zien :D
http://www.diabloprogress.com/player/patrick-1287

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 19-05-2015 11:32 ]

https://d4armory.io/Player/803500

retlaw schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:30:
[...]

Gems weet ik... Helaas mijn wildebeast en eso verloren tezamen met deze moedige strijder, die het niet kon winnen van een disconnect... Ik had de bot al gelevelled voor als er een amu vil met socket... De nieuwe eso en wildebeast zijn inmiddels weer level 15 geloof ik :). Maar nu moet ik dus wat hoger griften om zeker te zijn van een upgrade en dat gaat erg lastig. Ik heb inderdaad Agility geprobeerd, maar heb de indruk dat Hard Target een betere mitigation geeft. Gems zijn schaars aangezien ik wat max gems in de rugzak had van de andere monk :( (leermomentje dus, altijd alles in het kistje stoppen..)

Parthan defenders zijn helaas nog niet gevallen en ook kadala heeft ze niet meer. Vandaar de aughilds met LOH, en de rorg met LOH, omdat er niks op mijn wapens zit... Er ligt wel een ancient FD klaar met 30K LOH... Maar daar moet eerst een gift op...

Ook nog een pull build geprobeerd met azure, rimeheart en inna/swk sets. Damage was echter om te huilen en ook de regen was ruk.

Genoeg te doen nog iig...
FD zonder socket is nog steeds beter qua regen, vooral gezien zijn hevige attack speed boost :)
Damage hoef je je toch niet zozeer zorgen om te maken (at first).

Zelf speel ik 3 verschillende gearsets.

Dashing strike, Wave of Light en Pull monk (met AzureWrath, Born set, Crimson set, Leorics crown), laatste is alleen in groepjes als ik met Temp / 4th of andere hardcore mensen speel.

Hard Target vs Agility is een beetje... bijzonder.

20 % armor vs 35 % dodge.

dodge zorgt ervoor dat je helemaal geen damage krijgt, of als je damage krijgt, dat je iets meer damage ontvangt.
armor zorgt er gewoon voor dat je minder damage ontvangt, maar je ontvangt wel vaker de damage.

Op zich, is 20 % armor niet zo waardevol als je niet veel armor hebt (wat vaak in het begin zo is).
En pas op de hogere armor levels (20-25k+) wordt het 'gelijkwaardig' aan de damage reductie van 35 % dodge (in het geval van T6).

Op hogere g.rifts (even vanuit SC gesproken) wordt je nagenoeg door alles wel in 1 of 2 hits vermoord, het feit dat je dan een paar aanvallen kan dodgen voor 0.0 damage is dan beter dan iets minder damage ontvangen, maar alsnog in 2 hits doodgaan :)

Maar dat is mijn insteek iig.

Voor degenen die greaters pushen...deze lijst is wellicht handig om te kennen: progress per monter type

Eigenlijk zou je deze info nog moeten koppelen aan average HPs per monter type zodat je een ranking kan maken naar progress / HP. Wellicht dat zo'n lijst al bestaat, maar ik ben 'em nog niet tegengekomen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Ben van delsere overgestapt op tal rasha met twister bracers, da werkt een stukkie beter xD

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:51:
Ben van delsere overgestapt op tal rasha met twister bracers, da werkt een stukkie beter xD
Mjah idealiter zou ik dat ook spelen, maarja... nonseason heeft ook zijn nadelen :+

• Inrage
[...]

Op dit moment heb ik:
  • Algemeen
Heb je eigenlijk wel movement speed nodig met een Dashing Strike build? 99% van de tijd gebruik je een skill om te bewegen of heb ik het mis. Mijn Wizard loopt amper nog sinds ik een teleport build hebt :) Gaat een dikkerdje worden nu denk ik...

Dat zijn 50 punten die je elders kan besteden ;)
Angeloonie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:50:
Man wat is dat eenzaam zonder loot in de chat :+
Ik herinner me nog de opluchting toen ik ontdekte hoe ik lootspam kon uitschakelen :)
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:06:
Voor degenen die greaters pushen...deze lijst is wellicht handig om te kennen: progress per monter type

Eigenlijk zou je deze info nog moeten koppelen aan average HPs per monter type zodat je een ranking kan maken naar progress / HP. Wellicht dat zo'n lijst al bestaat, maar ik ben 'em nog niet tegengekomen.
Erg handig maar wel lastig om te zien in het heetst van de strijd.
De regels die ik nu toepas:
1. reflect packs altijd skippen (eventueel wel afmaken met hulp van pylon natuurlijk...)
2. sand wasps skippen (geven dan blijkbaar ook nog eens weinig progress)
3. grote mobs met veel HP die overblijven skippen, als je geluk hebt volgen ze nog en kan je ze later nog killen
4. die harige gasten met blaaspijp, skippen, teveel HP voor de XP die ze geven, staan meestal niet gegroepeerd en doen snel en veel damage
5. alles dat naar je warpt skippen
6. niet gegroepeerde ranged in een gang skippen (in een open plek kan je nog circels trekken om projectielen te dodgen)
7. exorsists stunnen, als ze een vriendje hebben skippen indien ze niet gegroepeerd staan
enz...

enige manier om 50+ te doen is door veel te skippen blijkbaar :D

[ Voor 45% gewijzigd door Inrage op 19-05-2015 15:06 ]

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
[...]

Op dit moment heb ik:
  • Algemeen
  • Damage
  • Defense
  • Utility
Ik weet niet of je ook nog +movement op je schoenen hebt, maar de maximale movement door paragon én schoenen is +25%, als ik mij niet vergis. Als je al bv 12% op je schoenen hebt, dan is het slimmer om dit met paragon aan te vullen tot 25% en de rest van de paragon punten ergens anders aan besteden.
TheThomas schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:02:
[...]
Ik weet niet of je ook nog +movement op je schoenen hebt, maar de maximale movement door paragon én schoenen is +25%, als ik mij niet vergis. Als je al bv 12% op je schoenen hebt, dan is het slimmer om dit met paragon aan te vullen tot 25% en de rest van de paragon punten ergens anders aan besteden.
Als je movement % op je boots hebt, is het hoog tijd die eraf te rollen voor iets beters!

Je wil wel 25% movement speed (tenzij je echt never nooit niet loopt) maar de beste manier daarvoor is paragon points...op items kun je simpelweg betere mods hebben. De 50 paragon points die je vrijmaakt zijn maar een heel klein beetje main stat.

<GOT> Zarhrezz#2885

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:10:
[...]

Als je movement % op je boots hebt, is het hoog tijd die eraf te rollen voor iets beters!

Je wil wel 25% movement speed (tenzij je echt never nooit niet loopt) maar de beste manier daarvoor is paragon points...op items kun je simpelweg betere mods hebben. De 50 paragon points die je vrijmaakt zijn maar een heel klein beetje main stat.
Ach verrek, nooit overna gedacht 8)7 . Dat is inderdaad nog veel handiger
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:10:
[...]

Is inderdaad in veel gevallen zo, alleen voor een DS monk wil je Dex + Vit + armor + movement + single resist.

Dit omdat je geen ability damage op je boots nodig hebt (de abilities die je kan rollen, zitten niet in de build) en All res heb je niet nodig omdat je dat toch via single resist kan doen.
TheThomas schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:02:
[...]

Goed punt, als DS monk heb je eigenlijk geen movement nodig, misschien is het dan inderdaad beter om de 10-12 % van je boots te hebben en de paragon punten in Dex of Vit of Spirit te steken.

TheThomas schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:11:
[...]
Ach verrek, nooit overna gedacht 8)7 . Dat is inderdaad nog veel handiger
Zo hebben we allemaal wel eens zo'n oh ja 8)7 momentje. Ik kwam eerder vandaag het volgende solo greater rift optimization puntje tegen: Diamond in Templar weapon zodat z'n Bul-Kathos Wedding Band 20% meer damage doet tegen de RG. Ik wist al dat physical % op z'n amulet / shield ook op de BK ring werkt, dus de Diamond had ik ook wel moeten weten.

Maar goed, ik heb nog geen socketed ijsprikker gevonden, laat staan een ancient, dus voor nu nog niet dom bezig =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sabrac schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:14:
[...]

Is inderdaad in veel gevallen zo, alleen voor een DS monk wil je Dex + Vit + armor + movement + single resist.

Dit omdat je geen ability damage op je boots nodig hebt (de abilities die je kan rollen, zitten niet in de build) en All res heb je niet nodig omdat je dat toch via single resist kan doen.

[...]

Goed punt, als DS monk heb je eigenlijk geen movement nodig, misschien is het dan inderdaad beter om de 10-12 % van je boots te hebben en de paragon punten in Dex of Vit of Spirit te steken.
Dan ga je wel uit dat je op je boots geen +dex +vit +armor waardoor het ook daadwerkelijk nuttig is om movement speed te rerollen. Als je die 3 stats al hebt, heeft het geen toegevoegde waarde om movement speed weg te rollen aangezien er geen stat meer is die je profijt geeft op je boots.

Zojuist gezien dat mijn profile is update met mijn nieuwe gear zie dat ik zowel legs als shoulders nog moet rerollen naar +Dashing Strike 15%. en mijn Amu echt de meest benodigde upgrade is waar ik prioriteit aan kan hangen, daarna pas de rest maar de vraag aan jullie is in welke volgorde ?

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Zijn er nog wat WD's hier dan?

Ik zelf zit vast op 43 omdat ik of geen elites vind in een halve progress bar, of een tripple pack in 1 keer tegenkom....

Unlucky dus zover :P

Barthelomeus#2737

ShadowBumble schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Dan ga je wel uit dat je op je boots geen +dex +vit +armor waardoor het ook daadwerkelijk nuttig is om movement speed te rerollen. Als je die 3 stats al hebt, heeft het geen toegevoegde waarde om movement speed weg te rollen aangezien er geen stat meer is die je profijt geeft op je boots.

Zojuist gezien dat mijn profile is update met mijn nieuwe gear zie dat ik zowel legs als shoulders nog moet rerollen naar +Dashing Strike 15%. en mijn Amu echt de meest benodigde upgrade is waar ik prioriteit aan kan hangen, daarna pas de rest maar de vraag aan jullie is in welke volgorde ?
Eerste deel snap ik je niet helemaal, movement op een item rollen is ook niet per sé waar ik het over had, de discussie ging juist om het eraf te rollen, waarbij ik aangeeft dat je voor een DS monk movement juist wil laten zitten (uitgaande natuurlijk dat je de andere stats al hebt, ja). Mocht je all res op je boots hebben, dan heb je geen andere keuze dan movement op offeren.

--------------

Daarnaast, op je legs kan je geen + DS rollen, dit kan alleen op chest en shoulders :)
Je legs zijn dus goed zoals ze nu zijn.

Je amu is inderdaad slecht, maar je wilt hier geen bloodshards aan spenderen, amuletten en wapens zijn simpelweg "te duur".

Shoulders zijn de makkelijkste item om ancient te krijgen via kadala.
Daarna zou ik je helm vervangen (all res wil je niet, single res is "the way to go").
En vervolgens je chest (om +DS te rollen).
Daarna je boots,bracers, belt en als laatste je gloves (gloves hebben de minste toegevoegde waarde als ancient) :) om alles ancient te krijgen.

[EDIT] ook jammer dat je FoT op je FD hebt, en geen Life per hit, hierdoor mis je veel sustain.

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 19-05-2015 15:43 ]

• Roxors
  • Laatst online: 19-12 09:48
badabingbadaboo schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:30:

Ik zelf zit vast op 43 omdat ik of geen elites vind in een halve progress bar, of een tripple pack in 1 keer tegenkom....

Ik heb gisteravond eindleijk een DoD gevonden. Wel met enorme crap stats helaas. Mijn hoogste grift tot nu toe was 37. Heb helaas nog geen grift kunnen doen met de DoD. Ik ben dus benieuwd hoever ik nu kom.

Link naar WD

• schaapiej
Zojuist een poging op GRift 51 gedaan met mijn Wiz.
Aan het begin niet gedacht dat ik het binnen de tijd zou doen, leuk riftje om gems te upgraden dan maar. Heleboel Winged Assassins en Anarch... gelukkig werden die aangevuld met een boel trage grote mobs. Daardoor toch nog kunnen halen! Geeft blijkbaar een plekje vlak onder Zyrimantor :p

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/291ezvo.jpg

<GoT>NightStalker

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gratz! Als ik mijn Wiz met die van jou vergelijk mis ik nog de Ancient SS en de T&T... ben benieuwd of ik ook richting de 50 kan als ik die heb. Ga je nog vaak dood trouwens?

[ Voor 93% gewijzigd door Vicarious op 19-05-2015 16:50 ]

badabingbadaboo schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:30:

Wat wil je weten over een WD? Je zal dan toch moeten 'door' werken aan het fishen naar een goede rift in de hoop dat je verdere progress kan maken en in de tussentijd ook betere gear/items kan vinden zodat het weer een stapje makkelijker gaat :)

[ Voor 24% gewijzigd door Vidra op 19-05-2015 16:59 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Inrage
schaapiej schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:32:
Zojuist een poging op GRift 51 gedaan met mijn Wiz.
Aan het begin niet gedacht dat ik het binnen de tijd zou doen, leuk riftje om gems te upgraden dan maar. Heleboel Winged Assassins en Anarch... gelukkig werden die aangevuld met een boel trage grote mobs. Daardoor toch nog kunnen halen! Geeft blijkbaar een plekje vlak onder Zyrimantor :p

[afbeelding]
Goe bezig!!! Veel Wizard actie in GoT de laatste tijd ;)

Valt me nu op dat de competitie voor de leaderboards op seasons sterker is dan op non-season. Om top 1000 te halen op seasons moet je 51 doen op minder dan 14 min dacht ik. En de beste staat al op lvl 61 solo _/-\o_

• schaapiej
Inrage schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:02:
[...]

Goe bezig!!! Veel Wizard actie in GoT de laatste tijd ;)

Valt me nu op dat de competitie voor de leaderboards op seasons sterker is dan op non-season. Om top 1000 te halen op seasons moet je 51 doen op minder dan 14 min dacht ik. En de beste staat al op lvl 61 solo _/-\o_
Wizard gaat wel lekker ja! :D

Non-season is naar mijn idee inderdaad een heel stuk rustiger.. wel mooi om te zien dat het dan zo dicht bij elkaar ligt, op non-season is 61 ook het hoogste! Nog maar eens lekker door spammen bij Kadala voor de laatste paar Ancient upgrades.

<GoT>NightStalker

• Freekje57
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
@zahhrez: die progress tabel relateren aan HP gaat niet helemaal op zoals anderen ook al opmerkten. Bij kleine Mobs veel overkill aan damage en steeds nieuwe target moeten zoeken is trager. Daarom zijn zombies ook zo efficiënt.

@Inrage: ik skip nauwelijks eigenlijk, doe je dat echt zoveel? Misschien een tactiek om me in te verdiepen om je weer bij te kunnen halen 😜

• schaapiej
Ik skip zelf bijna niks eigenlijk.. Vind het fijn om met het kiten terug te kunnen lopen zonder dat daar alsnog mobs staan die mij kapot gaan maken!

Vanmiddag Talsere met Sparker/T&T geprobeerd maar dat liep nog echt voor geen meter! :p nog maar eens verder mee klooien voordat ik daar een serieuze 50+ poging mee ga doen..

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:06:
Ik skip zelf bijna niks eigenlijk.. Vind het fijn om met het kiten terug te kunnen lopen zonder dat daar alsnog mobs staan die mij kapot gaan maken!

Vanmiddag Talsere met Sparker/T&T geprobeerd maar dat liep nog echt voor geen meter! :p nog maar eens verder mee klooien voordat ik daar een serieuze 50+ poging mee ga doen..
Je zou een combinatie kunnen maken van 6 Tal Rasha items en 4 Delsere items in samenspraak met een Serpent Sparker :D Schijnt helemaal de OP te zijn :*)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vidra schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:10:
[...]
Je zou een combinatie kunnen maken van 6 Tal Rasha items en 4 Delsere items in samenspraak met een Serpent Sparker :D Schijnt helemaal de OP te zijn :*)
Talsere is ook 6 Tal / 4 DMO =)

In theorie zou het goed moeten werken...enorme CC door Slow Time, hoge damage door 2 Mammoths. De damage zal niet zo hoog zijn als full Tal, maar veel meer CC.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:40:
[...]

Talsere is ook 6 Tal / 4 DMO =)

In theorie zou het goed moeten werken...enorme CC door Slow Time, hoge damage door 2 Mammoths. De damage zal niet zo hoog zijn als full Tal, maar veel meer CC.
Iets te snel gelezen denk ik zo :o Maar inderdaad meer CC en super in groeps play in samenspraak met een goede zDPS WD :P

• Neles7
Beetje bounties aan het doen en dan zie je het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cJcujrKl.jpg

Geen idee of het normaal is, maar ik zag de humor er wel van in :P

Neles7 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:52:
Geen idee of het normaal is, maar ik zag de humor er wel van in :P
Bij die bounty kunnen er wat verschillende dingen uit de cocoons komen...waaronder een koe.

<GOT> Zarhrezz#2885

Vraagje voor de seasonal DMO users die toevallig een Frostburn en Iceblink hebben...als de Slow Time cold damage doet, zorgt de combinatie van Frostburn en Iceblink dan voor freezes binnen de bubble?

<GOT> Zarhrezz#2885

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-12 17:53
schaapiej schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:30:
[...]

Wizard gaat wel lekker ja! :D

Non-season is naar mijn idee inderdaad een heel stuk rustiger.. wel mooi om te zien dat het dan zo dicht bij elkaar ligt, op non-season is 61 ook het hoogste! Nog maar eens lekker door spammen bij Kadala voor de laatste paar Ancient upgrades.
Non-season is vrijwel dood heb ik het idee. Zie alleen meer season voorbij komen. Erg jammer vind ik want laat ik nou net non-season spelen. Heb zelf de tijd en zin er niet voor om telkens opnieuw te grinden om een beetje mee te komen. Ben pas paragon 550+ op non-season. ;(

• Grin
  • Laatst online: 20:00

Grin

Ride si sapis.

Zojuist met drie clannies het 4 player NS SC clan-record wat scherper gezet met Grift 62 @ 12:03, prima tijd. Default setup met WD (niet een 'broken build'), 2 lighting DH's en m'n zdps crus. 63 zit er zeker in en daarmee ook een top 1000 notering, dus RNG: een goede grift met een fijn boss aub! :Y

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Neles7
infidel011 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Non-season is vrijwel dood heb ik het idee. Zie alleen meer season voorbij komen. Erg jammer vind ik want laat ik nou net non-season spelen. Heb zelf de tijd en zin er niet voor om telkens opnieuw te grinden om een beetje mee te komen. Ben pas paragon 550+ op non-season. ;(
Ik speel zelf NS. Zo ken ik ook nog wel een paar andere tweakers die NS spelen.
Je kunt me altijd toevoegen, al ben ik nog niet zover als jij bent.
Battle.net: Neles#2481

Neles7 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:15:
[...]
Ik speel zelf NS. Zo ken ik ook nog wel een paar andere tweakers die NS spelen.
Je kunt me altijd toevoegen, al ben ik nog niet zover als jij bent.
Battle.net: Neles#2481
Ik speel ook NS. Zarhrezz#2885

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:40

Thompson

Beeromaniac

Even wat vraagjes m.b.t. WW barb;

Ik gebruik nu eigenlijk 4 vormen van bescherming/healing;

1 - Dubbel unity met immortal follower. Dit lijkt me eigenlijk bijna verplicht voor hogere GR? Nu vraag ik me wel af welke follower jullie het meest geschikt achten voor de barb? Ik run momenteel met de enchantress maar geen idee waarom eigenlijk.

2 - CotA met Together as One rune. t/m Grift 42 (wat nu mijn hoogste is) gaan die gasten toch niet dood, ook niet met deze rune. Ik vraag me alleen af hoe de ancients healen? Delen die mee met mijn LoH/LPS etc?

3 - Rend - Bloodbath. Hoeveel healt dit nou eigenlijk (ongeveer)?

4 - Whirlwind - Blood funnel. Hoeveel healt dit nou eigenlijk (ongeveer)?

Verder heb ik mijn gear/gems zoveel mogelijk op damage gefocused. Esoteric/Molen wildebeest combo lijkt me ook erg goed maar ik ben bang dat ik dan teveel damage inlever (Heb nog geen Ancient BB :( )

Beeromaniac

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Thompson schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:44:
Even wat vraagjes m.b.t. WW barb;

Ik gebruik nu eigenlijk 4 vormen van bescherming/healing;

1 - Dubbel unity met immortal follower. Dit lijkt me eigenlijk bijna verplicht voor hogere GR? Nu vraag ik me wel af welke follower jullie het meest geschikt achten voor de barb? Ik run momenteel met de enchantress maar geen idee waarom eigenlijk.

2 - CotA met Together as One rune. t/m Grift 42 (wat nu mijn hoogste is) gaan die gasten toch niet dood, ook niet met deze rune. Ik vraag me alleen af hoe de ancients healen? Delen die mee met mijn LoH/LPS etc?

3 - Rend - Bloodbath. Hoeveel healt dit nou eigenlijk (ongeveer)?

4 - Whirlwind - Blood funnel. Hoeveel healt dit nou eigenlijk (ongeveer)?

Verder heb ik mijn gear/gems zoveel mogelijk op damage gefocused. Esoteric/Molen wildebeest combo lijkt me ook erg goed maar ik ben bang dat ik dan teveel damage inlever (Heb nog geen Ancient BB :( )
Hiermee loop ik GR44-46 door met 2 vingers in mijn neus : http://www.diabloprogress...2220/SeasonThree/59466007

Alleen rift guardians zijn voor mij bepalend sommige zijn ruk andere weer makkelijk.
Moet wel zeggen dat als ik boven GR46 ga dan pak ik 4 x Immortal Kings erbij icm RoRG.
Zowel BK als IK werkt maar je moet het een beetje treffen.
(Heb ook nog immunity amuletten)
Wat slim is om te doen, elite/champion packs gewoon laten staan en trash mollen gaat net zo snel en misschien wel sneller dan op een pack blijven rammen. Ik doe het alleen met de juiste pillars, power/shield.

Vandaag maar een Wizard aangemaakt aangezien ik al wat gear had liggen, helaas een wapen weggegooid welke toch wel handig was geweest om te hebben... Nu loop ik met een lvl57 uitvoering rond.. En alsnog met 392k dmg gewoon T6 kunnen doen.... serieus...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

lal de locatie van de bloodshard counter is nu rechts ipv links 8)7

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:20:
lal de locatie van de bloodshard counter is nu rechts ipv links 8)7
Lekker nuttig ook, gisteren weer lekker rifts lopen rammen met de clan 2 hele kleine upgrades gevonden.

Straks dens inlezen of er nog meer patchinfo te krijgen is, wat daarin tegen wel weer intressant is dat ze in China 10 Bank tabs hebben ^^

[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 20-05-2015 08:09 ]

Verwijderd

Vidra schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:44:
[...]

Iets te snel gelezen denk ik zo :o Maar inderdaad meer CC en super in groeps play in samenspraak met een goede zDPS WD :P
Ranslor's folly lost dat wel best wel hard op maar ik neem aan dat jullie geen season spelen ^^. Speel dat nu sinds paar dagen pull twister zo op xD

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:37
infidel011 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Hier ook nog een NS, maar er zijn naar verhouding meer mensen op seasons bezig inderdaad ;)

Heb ook geen tijd om steeds opnieuw te beginnen...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• _Peter2_
Gisteren de nieuwe spirit guards in gebruik genomen en mijn Paragon points anders verdeeld.
Om niet te squishy te worden heb ik ervoor gekozen om mijn Core na MS in Vit te stoppen (Hoewel dashing strike wel movement is, kun je het niet continu gebruiken voor movement). Ik wilde mijn Health in de buurt van de 400k hp hebben.

Die nieuwe Spirit Guards bevallen me nu wel (in 2x 20% cold damage erop gerolled).
Uiteindelijk vooral wat snelle GR's gedaan (GR35+) solo om mijn Gem of Ease te levelen.

Als je BoTT, GoGok en Eosteric op level 25+ zijn, welk van deze is dan het belangrijkst om verder te levelen? (GoGok > 25 is in mijn ogen niet heel nuttig, de CDR wordt niet beter en 15 stacks heb je ook op rank 25 al vrij snel).

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Naast men monk, gaat men voorkeur nog altijd naar een DH.

Daarmee heb ik al een tijdje een DH op lvl70 staan en heb ik gekozen om er een NAt's set DH van te maken om T6 speedfarms mee te doen en nadien de GR's te proberen.

Kan iemand ff kijkje nemen naar men DH en zeggen wat ik best eerst kan upgraden of aanpassen? T6 gaat echt niet lekker....

Nieuw recordje met men monk GR41 clear ^^, ga wel paar keer dood, maar de bakken dmg maken dat goed...upgrades vinden is nie makkelijk voor men monk (zou heel dringend eens een goed amu willen vinden)

<GoT> Brain3#2873

Jemig die Nilfur boots willen maar niet droppen of gegambled worden :(
Vanochtend wel een Tal Rasha amu gevonden (matige rolls), dus op de boots na ben ik nu klaar voor Talsere of Delrasha oid :P

Wel met mijn domme hoofd gisteren mijn Delsere boots gesalvaged omdat ik dacht dat ik ancients had gevonden. Dat waren dus de Vyr boots :F

• _Peter2_
Kwam nog een leuke site tegen waarvan ik niet weet of deze hier al eens was genoemd:

http://www.d3planner.com/

Voor het sleutelen aan je char zonder de gear te hoeven vinden (of te checken wat de impact is van een ander stukje)

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
Angeloonie schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:49:
Jemig die Nilfur boots willen maar niet droppen of gegambled worden :(
Ik kan die boots niet meer zien, eerst echar dit season was een Wiz en moest alleen nog een set boot vinden/gokken. Ik heb elke boots kunnen gokken, zelfs in de ancient versie maar geen set boot en maar steeds dus die Nilfur, die 3x vaker kwam dan elke andere boots.
Het is mooi om te zien dat het bij elk persoon het om een ander item gaat wat "moeilijk" te krijgen is :)

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 20-05-2015 10:10 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
_Peter2_ schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:55:
Kwam nog een leuke site tegen waarvan ik niet weet of deze hier al eens was genoemd:

http://www.d3planner.com/

Voor het sleutelen aan je char zonder de gear te hoeven vinden (of te checken wat de impact is van een ander stukje)
Ja klopt, ik gebruikte die al een tijdje. Ideaal om te zien of een rama gift de moeite waard is etc. of dat het waard is iets te upgraden. Bespaart je super veel mats met rerollen.

D3 Profiel

Zarhrezz schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:19:
[...]
Ik kwam eerder vandaag het volgende solo greater rift optimization puntje tegen: Diamond in Templar weapon zodat z'n Bul-Kathos Wedding Band 20% meer damage doet tegen de RG. Ik wist al dat physical % op z'n amulet / shield ook op de BK ring werkt, dus de Diamond had ik ook wel moeten weten.
Ik zat hier nog even over na te denken en ik heb het idee dat dit wellicht niet meer waar is. Bul-Kathos is capped op 2000% weapon damage. Hierin wordt CHC / CHD meegenomen. De Diamond boost de drain tegen elites (RGs) met 20%, dus ga je effectief naar 2400% weapon damage. Een follower begint met 0% CHC / 50% CHD. De templar kun je maximaal 32% CHD geven. De 130% CHD van een Emerald zal je weapon damage dan zo'n 40% verhogen. Ik zou zeggen dat dat dus meer Bul-Kathos damage oplevert.

<GOT> Zarhrezz#2885

Vraagje voor de crusaders onder ons...snapshot Phalanx (Bowmen) de buff van Convention of the Elements? Als dat het geval is, kan het met een Eternal Union best lachen zijn, zeker in combinatie met het Phalanx shield.

<GOT> Zarhrezz#2885

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-12 08:53

snmght

imho dan he

Gisteren mijn eerste Nephalem Rift gedaan op Torment. De Rift Guardian dropte 0 legendaries, ik was in de veronderstelling dat er standaard ten minste 1 zou droppen, bummer.

Daarnaast lijkt het zo te zijn dat ik niet voor alle bounties in Adventure Mode de Keystones krijg, kan dat kloppen?

Overigens mag ik niet alleen maar klagen, heb wel een fijne The Grandfather gevonden en Arkhan chest. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

RG dropt niet gegarandeerd een leg, sterker nog misschien 1 op de 5x.

Je krijgt inderdaad niet voor alle bounties keystones.

• _Peter2_
snamgaah schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:44:
Gisteren mijn eerste Nephalem Rift gedaan op Torment. De Rift Guardian dropte 0 legendaries, ik was in de veronderstelling dat er standaard ten minste 1 zou droppen, bummer.

Daarnaast lijkt het zo te zijn dat ik niet voor alle bounties in Adventure Mode de Keystones krijg, kan dat kloppen?

Overigens mag ik niet alleen maar klagen, heb wel een fijne The Grandfather gevonden en Arkhan chest. :)
Vologens mij krijg je voor de eerste Bounty in een act die je doet geen keystone, voor de overige 4 wel.

Verder heeft een RG geen 100% chance op en leg, wel (erg grote kans op een trial key vanaf T1 en een redelijke kans op een Soul).

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Tip: Niet voor het slapen gaan een nieuwe hc record pogen, m'n monk heeft het loodje gelegd op GR43. Ik was bijna ontsnapt maar een jailer zorgde ervoor dat ik net niet een frozen bolletje mocht ontwijken. Je slaapt er wat onrustiger van :+ In je hoofd ben je bezig te bedenken welke gear je nog hebt liggen etc.. om weer verder te kunnen. Ander clanmaatje was ook een monk kwijt geraakt dezelfde avond. Gelukkig komt er een lang weekend aan :)

Diablo 3 - Battle.net

Ruigerock schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:15:
Tip: Niet voor het slapen gaan een nieuwe hc record pogen, m'n monk heeft het loodje gelegd op GR43. Ik was bijna ontsnapt maar een jailer zorgde ervoor dat ik net niet een frozen bolletje mocht ontwijken. Je slaapt er wat onrustiger van :+ In je hoofd ben je bezig te bedenken welke gear je nog hebt liggen etc.. om weer verder te kunnen. Ander clanmaatje was ook een monk kwijt geraakt dezelfde avond. Gelukkig komt er een lang weekend aan :)
Ouch, zonde!.
Mocht je weer een monk levelen en wat gear zoeken, je mag altijd mee (mits je op TS komt.. voice chat is toch wel handig op HC) :) kan ik de items die mijn monk niet gebruikt wel op de grond gooien :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 20-05-2015 11:29 ]

_Peter2_ schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:47:
[...]
Vologens mij krijg je voor de eerste Bounty in een act die je doet geen keystone, voor de overige 4 wel.
Dit klopt. Daarnaast zitten er nog wat stones in de cache, dus als je stones nodig hebt is het handig alle bounties van een act te doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Inrage
Zarhrezz schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:40:
[...]

Dit klopt. Daarnaast zitten er nog wat stones in de cache, dus als je stones nodig hebt is het handig alle bounties van een act te doen.
Als je effe snel bounties op public doet dan start ik wel eens ongemerkt de niet act 1 bounties maar een andere waar een bonus op zit. Als de rest dat dan niet of wat later merkt komen ze die laatste bountie nog wel effe meedoen en heb je snel 2 cashes en ineens genoeg stones om terug te gaan riften ;)

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Sabrac schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:26:
[...]

Ouch, zonde!.
Mocht je weer een monk levelen en wat gear zoeken, je mag altijd mee (mits je op TS komt.. voice chat is toch wel handig op HC) :) kan ik de items die mijn monk niet gebruikt wel op de grond gooien :)
Bedankt voor het aanbod, ik heb de meeste vergelijkbare gear al liggen in de stash (non ancient helaas)
Nu weer op zoek naar een nieuwe Fist of Az'Turrasq :)

Diablo 3 - Battle.net

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:10:
Zojuist met drie clannies het 4 player NS SC clan-record wat scherper gezet met Grift 62 @ 12:03, prima tijd. Default setup met WD (niet een 'broken build'), 2 lighting DH's en m'n zdps crus. 63 zit er zeker in en daarmee ook een top 1000 notering, dus RNG: een goede grift met een fijn boss aub! :Y
Gratz!

Ik heb gister weer een Gem kunnen levellen :). Nog even volhouden en dan is de wildebeast ook weer 25 en kan ik wat geruster op HC rondhakken... Opzoek naar gear voor de wol build, die speelt fijner vind ik. Zal wel weer even duren eer er een torch valt :(
Ruigerock schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:15:
O nee... RIP. In ieder geval wel strijdend ten onder gegaan dus ;) . GL met een nieuwe, je kan mij ook aanschieten voor een boost :).

[ Voor 34% gewijzigd door retlaw op 20-05-2015 12:27 ]

Battle.net || Strava

Inrage schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:45:
[...]
Als je effe snel bounties op public doet dan start ik wel eens ongemerkt de niet act 1 bounties maar een andere waar een bonus op zit. Als de rest dat dan niet of wat later merkt komen ze die laatste bountie nog wel effe meedoen en heb je snel 2 cashes en ineens genoeg stones om terug te gaan riften ;)
Ja, of 4 man act split en wie klaar is de laatste act gaan doen...met een kwartiertje ofzo moet je dan toch wel 20 stones + 5 caches hebben.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12 23:21

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ruigerock schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Bedankt voor het aanbod, ik heb de meeste vergelijkbare gear al liggen in de stash (non ancient helaas)
Nu weer op zoek naar een nieuwe Fist of Az'Turrasq :)
Zonde van je monk. Ken het gevoel. Was het niet 30 min ervoor dat de mijne frozen/stunned/gelazerd werd door 4 groepen? ;)

Nou, zal eens kijken of ik een nieuwe Fist voor je kan vinden haha

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Zarhrezz schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:19:
Vraagje voor de crusaders onder ons...snapshot Phalanx (Bowmen) de buff van Convention of the Elements? Als dat het geval is, kan het met een Eternal Union best lachen zijn, zeker in combinatie met het Phalanx shield.
Zelf wat zitten experimenteren en het lijkt erop dat Bowmen niet snapshot (dmg is dynamisch). Is dat een 2.2 wijziging? Posts uit de 2.1 tijd duiden op snapshotting door Bowmen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

retlaw schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:23:
[...]

Gratz!

Ik heb gister weer een Gem kunnen levellen :). Nog even volhouden en dan is de wildebeast ook weer 25 en kan ik wat geruster op HC rondhakken... Opzoek naar gear voor de wol build, die speelt fijner vind ik. Zal wel weer even duren eer er een torch valt :(

[...]

O nee... RIP. In ieder geval wel strijdend ten onder gegaan dus ;) . GL met een nieuwe, je kan mij ook aanschieten voor een boost :).
Je hebt niet perse een torch nodig om de WoL build hoog te kunnen spelen, gisteren nog GR39 gehaald met WoL build zonder unity (wel spannende momenten natuurlijk)

Ik zal je toevoegen, de offer is aanlokkelijk. Met een gem of ease op lvl38 moet het snel gaan.

@Thunderman, jij bent jouw fist ook kwijt?

Diablo 3 - Battle.net

• schaapiej
Net eens gekeken of mijn condemnsader nog enigzins nuttig was... niet dus! :p Moet er nog wel een heleboel upgrades voor hebben zoals bijv een ancient BoP. Daarna een rondje met mijn half bakken shield bash crusader gedaan. Kreeg meteen het idee dat ik alle condemn spullen wel weg kan pleuren! Wat gaat dat bashen een stuk sneller dan codemn zeg! Vooral de RG! 8)7

<GoT>NightStalker

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12 23:21

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ruigerock schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:54:
[...]

Je hebt niet perse een torch nodig om de WoL build hoog te kunnen spelen, gisteren nog GR39 gehaald met WoL build zonder unity (wel spannende momenten natuurlijk)

Ik zal je toevoegen, de offer is aanlokkelijk. Met een gem of ease op lvl38 moet het snel gaan.

@Thunderman, jij bent jouw fist ook kwijt?
Ik heb er geloof ik nog 1 op me andere Monk en misschien ook nog wel 1 in de stash.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

schaapiej schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:21:
Net eens gekeken of mijn condemnsader nog enigzins nuttig was... niet dus! :p Moet er nog wel een heleboel upgrades voor hebben zoals bijv een ancient BoP. Daarna een rondje met mijn half bakken shield bash crusader gedaan. Kreeg meteen het idee dat ik alle condemn spullen wel weg kan pleuren! Wat gaat dat bashen een stuk sneller dan codemn zeg! Vooral de RG! 8)7
Condemn was best leuk in S2 het grootste probleem is dat je 100% uptime wilt voor je akarat en dat betekent CDR stacken.. 55% ofzo? Het zwaard en schild etc... Het is gewoon een hoop farmen tot je dat spul hebt.. Maar waar je als Shield Bash crus wat squishy bent imo maar wel snel een RG om kan leggen... mjah keuzes :P

Het leukste is gewoon een RG 1 shotten :P Ik was met een palm monk een GR35 aan het doen en ik gebruikte Pound.. Ging nergens over.. Hij spawnde een stukje terug en de monk stond bij een power pylon, ik ren naar de RG hij popped de pylon en poef RG dood..

Pound is heerlijk op elite en champion packs... maar minder voor trash packs..

En Condemn/support crus is nogsteeds heerlijk op GR50+ Een half gare Bash crus voegt weinig toe.

Ik blijf wel ff bij mij WW barb welke het best lekker doet op GR40-46.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Pagina: 1 ... 88 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.