• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 14:09
Ben ook opzoek naar een beter Etrayu
Ooit een hele Mooie weggegeven.
Wist toen niet wat het was.

<GOT>DrOPje #2516

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Raoul.TLS schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:06:
Gebruik je dan niet vacuüm rune? Voor hogere moeilijkheid kan ik met unleashed niet uit de voeten.
Editie, bedoelde kerel voor je te quoten.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 08-10-2014 12:09 ]

Verwijderd

Raoul.TLS schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:06:
join the club ik zoek een Etrayu en heb er nog geen :S zelfde geld voor TnT en mijn rerolls op quiver en hellfire amu willen ook maar niet meewerken :(

• Raoul.TLS
Tnt heb ik 2
Gebruik 1 nu pas best mooie stats
Etrayu Heb ik 2 gister me 3 de gevonden stats

http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702

Cold wat hoger vorige was 16% of 17%

<GOT>DrOPje #2516

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Wat me opviel van de vorige patch was dat de health potions niet meer stacken per 100 :) hoef je ze minder vaak te dumpen/sellen. Nu nog de crafting materials tot 9999 laten stacken en ik heb weer een beetje adem ruimte in mijn 1e stash tab.

Iemand nog tips voor de Staff of Herding recept? Gisteren 25x Izual op T5 bevochten en geen drop.. scheelt me dan ook weer 1.5 vakje in de stash :P Wel weer wat Keys gescoord

Diablo 3 - Battle.net

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

[quote]retlaw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:55:
And another Gift has been gifted!

Na eerst op season een gift van Noeeon te hebben ontvangen nu special thanks to Stingray voor de rammelaar die een socket in mijnEtrayuu heeft kunnen maken.

Beloofd is beloofd, het was "your lucky day" ;) ik heb nog 24 van die dingen ze vallen als rijpe appels.
Laatst 2 tegelijk bij een Grift Baasje op Tier 38. Alleen die dingen stacken niet. Nemen teveel ruimte in de kist in >:)

Battle.net tag

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
FWP! :D

Even niets...

Ruigerock schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:15:
Wat me opviel van de vorige patch was dat de health potions niet meer stacken per 100 :) hoef je ze minder vaak te dumpen/sellen. Nu nog de crafting materials tot 9999 laten stacken en ik heb weer een beetje adem ruimte in mijn 1e stash tab.

Iemand nog tips voor de Staff of Herding recept? Gisteren 25x Izual op T5 bevochten en geen drop.. scheelt me dan ook weer 1.5 vakje in de stash :P Wel weer wat Keys gescoord
Wordt tijd dat ze die automatische pickup van potions eens optioneel maken. Ik heb in season vier legendary potions gevonden en word nu gek van die health potions in mijn stash. En telkens als je ze per ongeluk weg gooit en je loopt er een riftje later weer overheen, dan zitten ze weer in je stash.
Ach ja, first world problems. :P

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Wordt tijd dat ze die automatische pickup van potions eens optioneel maken. Ik heb in season vier legendary potions gevonden en wordt nu gek van die health potions in mijn stash. En telkens als je ze per ongeluk weg gooit en je loopt er een riftje later weer overheen, dan zitten ze weer in je stash.
Ach ja, first world problems. :P
Nog beter, health potions auto-pickup uit en Veiled Crystals/Arcane dust auto-pickup aan

Diablo 3 - Battle.net

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:48
Ruigerock schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:21:
[...]

Nog beter, health potions auto-pickup uit en Veiled Crystals/Arcane dust auto-pickup aan
+1
Dit zou echt een verademing zijn. Zou sowieso wel wat meer willen instellen daarin. Of een ring met een pupke dat zooi voor je oppakt voor mijn part. Ik ben nu voornamelijk op zoek naar blauwe items omdat ik dust te kort kom, maar als je een beetje snel door rifts loopt weet ik zeker dat je het een en ander mist

Ik heb een tijdje silk road gespeeld (soort WoW) en daar had je "companions" die dat inderdaad voor je deden. Kwam wel in je eigen inventory te recht, maar het was echt een meesterlijke toevoeging vond ik.

[ Voor 51% gewijzigd door lolgast op 08-10-2014 12:26 ]

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 15:24
Ghosty schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:17:
Vaarwel Diablo op PC....Hello Console versie! :D
Wat is er zoveel beter dan op de Console versie? Graphics minder, bediening minder, laden minder (icm ssd), skills gebruiken minder accuraat etc Wat mis ik anders dan dat je lekker op de bank kan chillen :)
Deadsmell schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:40:
[...]

Je haalt nu twee zaken door elkaar. Elemental damage (percentage) en average weapon damage (min en max). Die laatste is niet van belang, omdat hij meegerekend is in de totale weapon damage. Net zoals % weapon damage. Het element bij average weapon damage doet er niet toe, omdat het element van je skill bepaalt wat voor type damage je doet.
Dus het maakt niet uit of het wapen holy, fire, cold etc dmg doet. Alleen %X damage als affix is interessant.
stingray2012 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:18:
Beloofd is beloofd, het was "your lucky day" ;) ik heb nog 24 van die dingen ze vallen als rijpe appels.
Laatst 2 tegelijk bij een Grift Baasje op Tier 38. Alleen die dingen stacken niet. Nemen teveel ruimte in de kist in >:)
24 ramadala's gifts? Wow ik heb er pas 1 gevonden. Grifts lukt mij tot 29 icm de timer. Wellicht dat de dropkans een stuk hoger ligt op 35+Grifts ofzo?

[ Voor 64% gewijzigd door thewizard2006 op 08-10-2014 12:40 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• BuGGeD
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-02 13:45
unfor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:08:
[...]

Gebruik je dan niet vacuüm rune? Voor hogere moeilijkheid kan ik met unleashed niet uit de voeten.
Editie, bedoelde kerel voor je te quoten.
Nee, gebruik nog steeds unleashed. 't Is een kwestie van de goeie (niet weglopende) enemies krijgen en 't gaat goed. Enkel de mobs die de neiging uit melee te lopen kosten me soms wat tijd, de rest is nog steeds vrij simpel.

Ik wil sowieso eigenlijk nog overstappen op een Phalanx - Stampede build, maar moet nog een Furnace of Heart Slaughter ;(.

[ Voor 11% gewijzigd door BuGGeD op 08-10-2014 12:40 ]

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:42

OMD

thewizard2006 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:35:
[...]

Wat is er zoveel beter dan op de Console versie? Graphics minder, bediening minder, laden minder (icm ssd), skills gebruiken minder accuraat etc Wat mis ik anders dan dat je lekker op de bank kan chillen :)

[...]

Dus het maakt niet uit of het wapen holy, fire, cold etc dmg doet. Alleen %X damage als affix is interessant.
Laden is net zo snel, bediening is persoonlijk. Ik vond het wel wat hebben. Graphics zie je nauwelijks.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Heb de demo ooit eens gespeeld op de PS3. Was voor een keer wel geinig, maar moet er niet aan denken dat vaker te moeten doen. Op de pc heb je veel betere controle over je karakter en inventory ed en speelt het een stuk intenser. Lekker met je neus er bovenop.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
gister voor de gein 1x A5 bty's gedaan en meteen een dikke helltrapper gescoord.

haalt ermee helaas B/P 4,16 niet maar lees al in de fora dat gogok hier veel kan helpen. Ik trigger echter vrij wel nooit senstries met dat ding en zit volgens mij nog steeds met 3 stuks zonder de rucksack.

Als ik 't goed begrijp kan je met de Helltrapper wel meer sentries "proc'cen" dan de max. 3 met c.engineering maar zonder rucksack? Heeft iemand hier ervaring mee en wie heeft een goeie truc om snel sentries te proc'cen met dat ding?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/49412914

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• thewizard2006
OMD schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:37:
Laden is net zo snel, bediening is persoonlijk. Ik vond het wel wat hebben. Graphics zie je nauwelijks.
Maar nog geen reden waarom je dan zal afstappen van de PC die ook nog eens voorloopt met patches over het algemeen. Andere reden die ik kan bedenken is dat je het kan spelen op een groter scherm en je surround sound ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 08-10-2014 12:44 ]

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Deadsmell schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:42:
Heb de demo ooit eens gespeeld op de PS3. Was voor een keer wel geinig, maar moet er niet aan denken dat vaker te moeten doen. Op de pc heb je veel betere controle over je karakter en inventory ed en speelt het een stuk intenser. Lekker met je neus er bovenop.
Licht uit in de kamer, in het donker met je geluid hard..
:|

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Macchill schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:43:
[...]

Licht uit in de kamer, in het donker met je geluid hard..
:|
't is maar wat je voorkeur heeft. :P

Ik bedoelde meer de afstand tot het scherm. Mijn beleving is bij de console altijd minder dan bij de pc, omdat je zo ver weg zit.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 09:06

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

PS4.... why... omdat ik vaak ingesloten op de bank lig met mevrouw diep in coma....tja dan is het zappen of de console aanslingeren :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Als mijn vriendin in coma op de bank ligt, dan sneak ik naar mijn man cave en neem ik plaats achter de pc. :P

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Deadsmell schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:26:
Als mijn vriendin in coma op de bank ligt, dan sneak ik naar mijn man cave en neem ik plaats achter de pc. :P
IDD biertje mee en op je tenen wegsluipen :o :+

Battle.net tag

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-12 15:10
65", ligbank, 7.1 surround en het speelt heerlijk.

Grootste nadeel is de inventory, maar ik raak het op de pc nooit meer aan.

• markklok

markklok

^ daarom zeg ik ook " ingesloten" :)

En idd... 65" speelt lekker weg (VT50)

[ Voor 37% gewijzigd door markklok op 08-10-2014 13:28 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

markklok schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:28:
^ daarom zeg ik ook " ingesloten" :)

En idd... 65" speelt lekker weg (VT50)
Ik zie dat er weer lucht komt in de clan. Tijd voor nieuwe leden (die zonder ps4 enz. ;) >:) )

Battle.net tag

• markklok

markklok

stingray2012 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:29:
[...]

Ik zie dat er weer lucht komt in de clan. Tijd voor nieuwe leden (die zonder ps4 enz. ;) >:) )
Beste van beide :p

Legion 7i i9 3080 32gb

stingray2012 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

IDD biertje mee en op je tenen wegsluipen :o :+
Precies, dat! Tegenwoordig hoef ik niet eens meer te sluipen. Ze accepteert al dat ik Diablo-tijd nodig heb. :P

Nu nog een klein koelkastje in de cave en ik ben helemaal klaar. :P

• Mofkees
Mofkees schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:42:
gister voor de gein 1x A5 bty's gedaan en meteen een dikke helltrapper gescoord.

haalt ermee helaas B/P 4,16 niet maar lees al in de fora dat gogok hier veel kan helpen. Ik trigger echter vrij wel nooit senstries met dat ding en zit volgens mij nog steeds met 3 stuks zonder de rucksack.

Als ik 't goed begrijp kan je met de Helltrapper wel meer sentries "proc'cen" dan de max. 3 met c.engineering maar zonder rucksack? Heeft iemand hier ervaring mee en wie heeft een goeie truc om snel sentries te proc'cen met dat ding?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/49412914
ha werkt toch wel, ff polar aanzetten zodat die sentries beter zichtbaar werden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ct2XkqL.jpg

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Act 3 Bounty - Envious Blade - Dagger
Gain 100% Critical Hit Chance against enemies at full health.

Zou dit kunnen helpen voor een 2x 1-hander Sunwoko build? (nog nooit geprobeerd) Je loopt naar een groep, bell droppen (of dubbele mantra) en geheid een 3500% crit blast. Even een wilde theorie in de groep slingeren :) Ik heb niet altijd het gevoel dat de Sunwoko elke keer explodeert voor 85 miljoen crit. Een 4 dubbele "bell drop" in 1 sec bv. zorgt niet altijd voor 4x 85 miljoen damage + 4x 10 miljoen bell damage.

Diablo 3 - Battle.net

Voor skills die een hoge damage spike geven, wil je meestal juist een two-hander om er zo veel mogelijk damage uit te halen, omdat ze meestal cooldown hebben of veel resource kosten. Ik denk dat je meer aan een hoge crit chance op andere items hebt.

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Thanks, dat wordt dan farmen voor een RoRG met Crit Chance ;)
Wie weet ga ik het nog testen voor de fun, samen met een ongebruikte Rimeheart.

Diablo 3 - Battle.net

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 16:38

zwik

randomized

Ik lees net op Twitter dat 2.1 er nu ook is voor PS4 en Xbox One :) .

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:57:
Voor skills die een hoge damage spike geven, wil je meestal juist een two-hander om er zo veel mogelijk damage uit te halen, omdat ze meestal cooldown hebben of veel resource kosten. Ik denk dat je meer aan een hoge crit chance op andere items hebt.
Andere gedachte, een focus/restraint ring combi, zou de Sunwoko decoy hier ook bij werken :)
Bel + decoy voor 50% meer dmg

Diablo 3 - Battle.net

• markklok

markklok

Ruigerock schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:27:
[...]

Andere gedachte, een focus/restraint ring combi, zou de Sunwoko decoy hier ook bij werken :)
Werkt toch alleen als je spirit op 100% staat ?

Legion 7i i9 3080 32gb

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

markklok schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Werkt toch alleen als je spirit op 100% staat ?
Als je spirit 100% is -> Bell (welke ook de decoy triggert), soort 2 in 1 actie
Ongetest natuurlijk maar het schiet me nu te binnen.

Diablo 3 - Battle.net

Verwijderd

Ruigerock schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:31:
[...]

Als je spirit 100% is -> Bell (welke ook de decoy triggert), soort 2 in 1 actie
Ongetest natuurlijk maar het schiet me nu te binnen.
Bedenk dan wel dat je SOj/Unity/Rrog gaat missen ;)

Verwijderd

Ruigerock schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:05:
Thanks, dat wordt dan farmen voor een RoRG met Crit Chance ;)
Wie weet ga ik het nog testen voor de fun, samen met een ongebruikte Rimeheart.
Is het niet zo dat RoRG nu alleen maar main stat, attackspeed% en LoH geeft + 2 secondary stats?

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:34:
[...]

Bedenk dan wel dat je SOj/Unity/Rrog gaat missen ;)
Ik zou nog steeds de Sunwoko + Inna set kunnen dragen zonder RoRG, Unity heb ik helaas niet en m'n SoJ zit stof te vergaren in mijn sieradenkist. Het zal zeker niet GRift 35+ build waardig zijn maar het is meer een theory build, zo hoog durf ik ook niet op HC :/

Diablo 3 - Battle.net

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:48:
[...]

Is het niet zo dat RoRG nu alleen maar main stat, attackspeed% en LoH geeft + 2 secondary stats?
Nee, main stat, ias (dus geen attack speed), LoH en twee random stats waarvan er één primary en één secondary.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Mofkees schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:42:
[...]
Als ik 't goed begrijp kan je met de Helltrapper wel meer sentries "proc'cen" dan de max. 3 met c.engineering maar zonder rucksack?
Helltrapper proct maximaal twee extra sentries. Dus:

• Helltrapper zonder Rucksack of Custom Engineering: 4 sentries
• Helltrapper met Custom Engineering, zonder Rucksack: 5 sentries
• Helltrapper met Rucksack, zonder Custom Engineering: 6 sentries
• Helltrapper met Rucksack èn Custom Engineering: 7 sentries
Heeft iemand hier ervaring mee en wie heeft een goeie truc om snel sentries te proc'cen met dat ding?
Sentries proccen niets, dus je zult zelf moeten schieten om Helltrapper te proccen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Tijd om meer dan 4 sentry's te zetten is er meestal niet, dus kun je met Rucksack beter zonder Custom Engineering spelen.

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

Rone schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:18:
[...]

Helltrapper proct maximaal twee extra sentries. Dus:

• Helltrapper zonder Rucksack of Custom Engineering: 4 sentries
• Helltrapper met Custom Engineering, zonder Rucksack: 5 sentries
• Helltrapper met Rucksack, zonder Custom Engineering: 6 sentries
• Helltrapper met Rucksack èn Custom Engineering: 7 sentries

[...]

Sentries proccen niets, dus je zult zelf moeten schieten om Helltrapper te proccen.
Erg leuk deze spec, maar ga dit niet in een 3-4 man party spelen. Er zit ergens een bottleneck in de servers.
Met normale packs op Grifts 45+ lagt de hele party voor enkele minuten. Daarom kunnen wij ook niet Grifts 46 47 clearen atm.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:54:
[...]

Erg leuk deze spec, maar ga dit niet in een 3-4 man party spelen. Er zit ergens een bottleneck in de servers.
Met normale packs op Grifts 45+ lagt de hele party voor enkele minuten. Daarom kunnen wij ook niet Grifts 46 47 clearen atm.
Dan krijg je waarschijnlijk hetzelfe als in Vanilla bij het activeren van alle moeders in de Crypt en het herden van fields, zeker icm pestilence was dat niet goed voor de servers >:)

Movies: letterboxd

desjaak909 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:02:
[...]

Dan krijg je waarschijnlijk hetzelfe als in Vanilla bij het activeren van alle moeders in de Crypt en het herden van fields, zeker icm pestilence was dat niet goed voor de servers >:)
Oftewel: wél doen! Dat was zo ontzettend gaaf, hehe. :P

Verwijderd

desjaak909 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:02:
[...]

Mja hier is een video van, http://youtu.be/24u_YxR3bdQ Maar dit is nog niet eens zo erg. Bij ons is het vele malen erger waar we soms gewoon voor 5 minuten aan het laggen zijn, of tot we dood zijn volgens de server.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Deadsmell schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Oftewel: wél doen! Dat was zo ontzettend gaaf, hehe. :P
haha op SC was dat top heb dat ook nog op HC gedaan dat heeft me toen nog 2 crypt WD's gekost

Movies: letterboxd

• Bossie
  • Laatst online: 08:21
stingray2012 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:18:
[quote]retlaw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:55:
And another Gift has been gifted!

Na eerst op season een gift van Noeeon te hebben ontvangen nu special thanks to Stingray voor de rammelaar die een socket in mijnEtrayuu heeft kunnen maken.

Ik wacht nog op de eerste, nog farm tips voor deze of is het echt RNG ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bospa01 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:49:
[...]

Ik wacht nog op de eerste, nog farm tips voor deze of is het echt RNG ?
Echt Rng, al valt het wel mee in mijn ervaring met Etrayus of bedoelde je de ramalamadingdongs? Die zijn ook RNG ;)

• Bossie
  • Laatst online: 08:21
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:51:
[...]

Echt Rng, al valt het wel mee in mijn ervaring met Etrayus of bedoelde je de ramalamadingdongs? Die zijn ook RNG ;)
De gift idd ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Ik heb gewoon door dat je ziek veel moet spelen :) ik heb van het weekend ook leuk gespeeld een aantal uurtjes (zeg 6-8 uurtjes totaal) en ook maar een paar flauwe Plevels omhoog... en alle shards aan Kadala net zo goed op de grond kunnen gooien, 2 legs waarvan 2 slecht. Uit de grifts alleen maar marauder boots (ondertussen daar al 14-15 van gehad, maar gloves of een helmpie...nee hoor)

Trouwens wel weer grift 18 aangetikt.....jeuj... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 16:58 ]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Was mijn barb beu omdat melee op niks trekt, dus maar DH gerold.

Op 3 dagen tijd had ik full Marauder en nog wat. Op 1 week tijd mijn Grift record van mn barb verbroken.

Nu ben ik op het punt gekomen dat het saai is. Sentry plaatsen, even wachten sentry plaatsen. Big fun

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
sorcees schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:40:
Tijd om meer dan 4 sentry's te zetten is er meestal niet, dus kun je met Rucksack beter zonder Custom Engineering spelen.
Het was slechts een overzicht van items die het aantal sentries beïnvloeden, en wat elke combinatie oplevert. Helltrapper proct de twee sentries trouwens behoorlijk snel met de lightning build, maar dat is dan ook eigenlijk de enige build waarvoor je Helltrapper überhaupt gebruikt. Bovendien equip je dan Meticulous Bolts in plaats van Rucksack, dus ben je weer aangewezen op Custom Engineering.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Mofkees
Rone schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:59:
[...]

Het was slechts een overzicht van items die het aantal sentries beïnvloeden, en wat elke combinatie oplevert. Helltrapper proct de twee sentries trouwens behoorlijk snel met de lightning build, maar dat is dan ook eigenlijk de enige build waarvoor je Helltrapper überhaupt gebruikt. Bovendien heb je dan Meticulous Bolts in plaats van Rucksack, dus ben je weer aangewezen op Custom Engineering.
moet zeggen dat helltrapper wel weer leuke builds meebrengt..

Mijn DH begon met Calamity zonder rucksack en dus vrij actief mee schieten, toen met rucksack erbij en 3 spenders werd 't moeilijk veel mee te schieten. Nu met een Helltrapper is het weer wat actiever/leuker :)

helaas nog maar net G34 kunnen halen (30 secs over oid), maar ik denk dat er nog veel inzit in de build.

- bettere Helltrapper met AS ipv Vit, en 10% proc
- Lacuni

dan met gogok kan ik AS op Amu en SOJ missen en dus 10%CC/50%CD max erbij. Helltrapper proc't de caltrop rune op je skill bar, dat is dus 10% CC, of misschien zelfs de lightning trap op skill bar.

Mja dat wordt nog lang zoeken naar die 4 specifieke items (amu/soj/nieuwe Helltrapper/Lacuni) O-)

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-12 16:04
SideShow schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:56:
Was mijn barb beu omdat melee op niks trekt, dus maar DH gerold.

Op 3 dagen tijd had ik full Marauder en nog wat. Op 1 week tijd mijn Grift record van mn barb verbroken.

Nu ben ik op het punt gekomen dat het saai is. Sentry plaatsen, even wachten sentry plaatsen. Big fun
Herkenbaar!
Ben toen wizard gegaan, maar Firebird set is net zo saai. Gooi een blizzard en een hydra neer en afk...

Ben nu WD (Jade en pet spec) Vind het ondanks dat je net als bij alle andere meta endgame specs niet heel veel hoeft te doen wel leuk!
Baelrog schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:35:
[...]

Herkenbaar!
Ben toen wizard gegaan, maar Firebird set is net zo saai. Gooi een blizzard en een hydra neer en afk...

Ben nu WD (Jade en pet spec) Vind het ondanks dat je net als bij alle andere meta endgame specs niet heel veel hoeft te doen wel leuk!
Neem je in plaats van Hydra Electrocute of iets anders actiefs...

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Even op moeten wachten maar 2.1 voor de console! weer helemaal vastgezogen aan Diablo.. wat heerlijk:D!

Na aan 2.1 geroken te hebben op de pc kon ik me niet echt meer toe zetten aan de console met diablo. Nu zijn we weer helemaal over!!

Kan ook nog wel wat meer tweakers voor Diablo op mijn Xbox One gebruiken! Voeg me toe! xbl: Mitchwe

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 16:38

zwik

randomized

Yep! heb gisteren ook even getest maar had niet super veel tijd. Vanavond meer gamen maar dan op de PS4 ;) .

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Dit is eigenlijk meer een soort lief dagboek post.

Gisteren met een volle groep mensen lekker de hele avond rifts gedaan op T2, Tal's Amu + Chest, Firebird's Shoulders + Boots en nog een paar andere leuke legs. Kan nu lekker door T2 heen blazen dankzij de gear upgrades en experimenteer wat met mijn build, maar ik moet toch zeggen dat Blizzard + Hydra erg aangenaam werkt.

-

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ruigerock schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:27:
[...]

Getest met als conclusie: Nee, de crits met 100% spirit waren vaak even hoog als met 50% spirit

Nog wel Focus & Restraint getest met een infinite Tempest Rush build, ik had 31 Spirit per Seconde maar vaak zakte de spirit toch nog in :? De Holy variant kost 25 spirit en toch zakte de spirit langzaam in van 100% richting 0%. Attack speed zal wel een faktor zijn geweest, met de Flying Dragon was het effect nog groter.

Diablo 3 - Battle.net

• FireDrunk
Sunwoko decoy kost toch geen resource, dat is toch een Set Proc?

Even niets...

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

FireDrunk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:09:
Sunwoko decoy kost toch geen resource, dat is toch een Set Proc?
In theorie kost hij 75 spirit :+ dus daarom deze test, ik heb strengt/dex/int focus/restraint setjes maar ik kan maar geen goede build voor de ringen bedenken.. grrr

Diablo 3 - Battle.net

• Malt007
Gisteren lekker 2.1 op de ps4 gespeeld, toch weer een mooie verbetering. Ik vraag me wel eens af wat voor reviews het spel zou hebben gehad als het was uitgekomen zoals het nu is.

Ook nog even gelachen bij kadala, mijn broertje is al tijden op zoek naar 2 items om zijn build te complementeren. Hij spendeert serieus al weken al zijn sharts aan pants en belts voor een hexing pants of mr Yan en een herringtan waistguard (geen idee of ik het goed schrijf). Dus ik zat hem te pesten dat hij ze toch nooit kreeg maar dat ik ze wel even voor hem zou halen. Gelijk de eerste poging bij de pants raak! Toen zei ik voor de grap, wil je de belt ook nog? En na 4x drukken was i daar :-) Hij dacht dat hij gek werd, dus ik heb ze maar aan hem gegeven.

Na de eerste trial kwamen we in greater rift 28 terecht, dit ging al prima en dat bij een eerste poging. Denk dat mijn max op ongeveer 31-32 ligt.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Malt007 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:25:
Gisteren lekker 2.1 op de ps4 gespeeld, toch weer een mooie verbetering. Ik vraag me wel eens af wat voor reviews het spel zou hebben gehad als het was uitgekomen zoals het nu is.

Ook nog even gelachen bij kadala, mijn broertje is al tijden op zoek naar 2 items om zijn build te complementeren. Hij spendeert serieus al weken al zijn sharts aan pants en belts voor een hexing pants of mr Yan en een herringtan waistguard (geen idee of ik het goed schrijf). Dus ik zat hem te pesten dat hij ze toch nooit kreeg maar dat ik ze wel even voor hem zou halen. Gelijk de eerste poging bij de pants raak! Toen zei ik voor de grap, wil je de belt ook nog? En na 4x drukken was i daar :-) Hij dacht dat hij gek werd, dus ik heb ze maar aan hem gegeven.

Na de eerste trial kwamen we in greater rift 28 terecht, dit ging al prima en dat bij een eerste poging. Denk dat mijn max op ongeveer 31-32 ligt.
Begrijp ik het dan goed, dat je op de PS4 bij kadala gekregen niet boa zijn en je ze dus weg kunt geven? Dat mogen ze ook op de PC versie wel doorvoeren dan...

Gisteren de Etrayu op de DH kunnen testen. Ook mijn SoJ verwisseld van 16% cold naar 20% fire en 29% elite damage. Nu dus 20% fire, 40% cold en 54% elite damage. In een 2 player party gingen de rifts als een speer! Nu op zoek naar een WH...

Battle.net || Strava

• FireDrunk
Ruigerock schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

In theorie kost hij 75 spirit :+ dus daarom deze test, ik heb strengt/dex/int focus/restraint setjes maar ik kan maar geen goede build voor de ringen bedenken.. grrr
Nee, je andere skills kosten 75 spirit... Alleen is er een trigger dat als er in totaal 75 spirit gespendeerd is, je een set bonus triggered... Die link is niet direct :)

Even niets...

• Malt007
Op de ps4 kan je alle legs weggeven. Ook al zit je niet met elkaar in de game als je ze vindt.

Nog een paar vraagjes:

- hoelang blijft je chance op 100% om je leg gem te upgraden?
- hoe werkt de akhan armor bonus precies? Hoeveel armor, all res moet je stacken als crus om op de hogere greater rifts in leven te blijven.

Welke one-hander is aan te raden voor een crus icm akhan? Ik gebruik nu een of andere flail die je helpt met smite al gebruik ik die niet, maar deze geeft 20% holy dmg (zit in total op 70%). One hander is redelijk essentieel voor mij aangezien ik daarmee 15% cooldown reduction krijg (zit op total 48% nu).

Zijn er nog pants, belts, shoulders of gloves met speciale abilities die helpen voor phalanx of blessed shield build?

[ Voor 78% gewijzigd door Malt007 op 09-10-2014 10:46 ]

• thewizard2006
oooooh snap. legs is de afkorting voor legendaries. Ik dacht al de hele tijd waarom is iedereen toch zo obsessief bezig om pants te vinden hahahah DOH

Verwijderd

Malt007 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:36:
Op de ps4 kan je alle legs weggeven. Ook al zit je niet met elkaar in de game als je ze vindt.
Door zo iets als dit zal ik nooit aan de console versie beginnen.Dit samen met het kunnen bewerken van save-games haalt voor mij persoonlijk de plezier weg uit Diablo 3.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Door zo iets als dit zal ik nooit aan de console versie beginnen.Dit samen met het kunnen bewerken van save-games haalt voor mij persoonlijk de plezier weg uit Diablo 3.
Niemand verplicht jou echter om te cheaten. Ik speel het nu op de X1 en dat bevalt me uitstekend om languit op de bank Diablo op 55" te kunnen spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Malt007
[...]

Dit maakt voor mij het spelen in teamverband juist leuk, mijn broertje en ik zijn dan ook beide met een strength class begonnen zodat we elkaar kunnen helpen.

Save-game bewerken of cheaten is inderdaad triest. Al zou ik weten hoe het zou moeten dan zou ik het nooit doen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
[...]

Als je ook gewoon binnen je friendslist blijft gamen zul je ook nooit last hebben van de cheaters.
[...]

Dat was pre-2.0 op de pc ook het geval. Destijds hebben we flink ons voordeel daarmee gedaan, door bijvoorbeeld het uitlenen van level reduced wapens en Cain's setjes. Erg handig bij het levellen. Of gewoon elkaar helpen door het weggeven van gear. Ik zou het niet erg vinden als dat weer terug zou komen, maar het brengt ook weer ongewenste elementen met zich mee, zoals botters. De noodzaak is tegenwoordig wel een stuk minder natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 09-10-2014 10:57 ]

• FireDrunk
Er is al heel lang een gerucht dat het binnen de clan mogelijk gaat worden om items op een bepaalde manier te sharen. Maar wie weet... ooit...

Even niets...

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

FireDrunk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:01:
Er is al heel lang een gerucht dat het binnen de clan mogelijk gaat worden om items op een bepaalde manier te sharen. Maar wie weet... ooit...
Dat mogen ze van mij inderdaad wel invoeren, zou toch niet zo'n probleem moeten zijn.
Nu op zoek naar een WH...
WH...........na 1200 uur spelen nog nooit gedropt :(

[ Voor 13% gewijzigd door Skarloc op 09-10-2014 11:15 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Edit

[ Voor 96% gewijzigd door Skarloc op 09-10-2014 11:14 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Het zou een aardige tussenweg zijn als je items éénmalig kan traden op de pc. Genoeg om een goede leg weg te geven aan iemand die hem wel kan gebruiken maar voorkomt dat men onderling top items kan blijven lenen.

Ik heb nu bv 3x een mara chest gehad op season en die heeft een maat nog nodig terwijl hij boots krijgt bij het leven (als ik niet in zijn game zit uiteraard)

[ Voor 27% gewijzigd door Nephalem op 09-10-2014 11:20 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
FireDrunk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:01:
In plaats van een guildbank een clanstash.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• FireDrunk
Ja, alleen is het natuurlijk wel erg makkelijk om daar (zoals Nephalem zegt) top tier items in te hebben...
Ik zou eerder zien dat top-top-tier (Witching hours, Wapens met > 2700 dps, en dat soort grut wel BoP is, maar dat de medium items (RoRG, Leg's zonder specifieke affixes) wel door te verhandelen zijn.

Hoewel je dan met set pieces in de knoop komt...

Even niets...

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:55

Rannasha

Does not compute.

Malt007 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:36:
- hoelang blijft je chance op 100% om je leg gem te upgraden?
Zo lang het GRift level 10 of meer levels hoger is dan het huidige level van je gem. Dus in GR25 kun je met 100% kans een gem upgraden van level 15 naar level 16. Daarna zakt de kans in stappen tot 60%, en dat blijft hij tot en met het punt waar het gem level gelijk is aan het GR level. Dus op GR25 kun je met 60% kans een level 25 gem upgraden naar level 26. Vanaf dat punt halveert de kans met ieder level verschil dat er bij komt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Afbeeldingslocatie: http://aaforgex.com/d3gemcalc/

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Steile curve, eerst maar eens alle gems naar lvl 25 brengen, voor de extra bonus.
Zeker voor HC is het dan omslachtig en langdurig om hoge levels te bereiken.

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

zou me eigenlijk gewoon focussen op die gems die je wilt gaan gebruiken en die verder upgraden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:09:
zou me eigenlijk gewoon focussen op die gems die je wilt gaan gebruiken en die verder upgraden.
yup heb ik ook gedaan alles wat ik gebruik is lvl 33 nu ga ik de rest naar 25 brengen zodat als ik met andere classes ga spelen een goeie start heb :)

vage shit nog nooit ramas gift gehad tot paar dagen geleden toen dropte hij en gisteren gebruikt op nats slayer en daarna natuurlijk een etrayu :X net 2 rifts gedaan op einde viel er een ramas gift en in de nieuwe rift viel die meteen aan het begin nog een keer 8)

zit wel met die etrayu volgens mij is het crap en ga ik erop achteruit moet nog even bekijken wat ik doe denk dat ik wacht op een betere.

vraagje over weapon damage mijn toxious gem doet 3550% weapon damage voor 10 sec is dat alleen de damage van mijn wapen (1199 - 2030) of wordt dat net als thorns verhoogd met een deel van mijn dex? en telt de 68 - 135 van mijn ring mee?

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-12 17:24
Volgens mij telt + dmg wel mee, maar zoveel gaat het niet uitmaken over 10 sec (180% per tick/halve sec toch/)

https://d4armory.io/Player/803500

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

yup heb ik ook gedaan alles wat ik gebruik is lvl 33 nu ga ik de rest naar 25 brengen zodat als ik met andere classes ga spelen een goeie start heb :)

vage shit nog nooit ramas gift gehad tot paar dagen geleden toen dropte hij en gisteren gebruikt op nats slayer en daarna natuurlijk een etrayu :X net 2 rifts gedaan op einde viel er een ramas gift en in de nieuwe rift viel die meteen aan het begin nog een keer 8)

zit wel met die etrayu volgens mij is het crap en ga ik erop achteruit moet nog even bekijken wat ik doe denk dat ik wacht op een betere.

vraagje over weapon damage mijn toxious gem doet 3550% weapon damage voor 10 sec is dat alleen de damage van mijn wapen (1199 - 2030) of wordt dat net als thorns verhoogd met een deel van mijn dex? en telt de 68 - 135 van mijn ring mee?
Gratz! Had er gisteren ook eindelijk weer eentje. Vierde in season. :)
Kan je die Etrayu eens linken?

Als iets gebaseerd is op weapon damage, dan is het altijd weapon damage en niets anders, bij mijn weten. Niet de average damage die jij aangeeft, maar dat grote getal bovenin waarin alle weapon stats inbegrepen zijn.

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Gratz! Had er gisteren ook eindelijk weer eentje. Vierde in season. :)
Kan je die Etrayu eens linken?

Als iets gebaseerd is op weapon damage, dan is het altijd weapon damage en niets anders, bij mijn weten. Niet de average damage die jij aangeeft, maar dat grote getal bovenin waarin alle weapon stats inbegrepen zijn.
zie je ook meteen mijn nats slayer deze heb ik gererolled en socket gemaakt met gift etrayu kan ik nog rerollen en gift op doen (heb shift ingehouden dus de gem telt niet mee in DPS change)
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/q8icv79vt/etrayu.jpg
denk dat beste wat er te rollen is 10% damage is maar attack speed gaat dan van 2,31 attack/sec naar 1,89 attak/sec

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2014 13:36 ]

• Raoul.TLS
etrayu rerolled naar 10 % damage

<GOT>DrOPje #2516

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

zie je ook meteen mijn nats slayer deze heb ik gererolled en socket gemaakt met gift etrayu kan ik nog rerollen en gift op doen (heb shift ingehouden dus de gem telt niet mee in DPS change)
[afbeelding]
denk dat beste wat er te rollen is 10% damage is maar attack speed gaat dan van 2,31 attack/sec naar 1,89 attak/sec
Je moet het voor de zekerheid even narekenen, maar ik denk dat je met die Etrayu een dikke dps upgrade gaat krijgen als je LoH naar 10% damage rolt en er een gift op gebruikt. Je heb momenteel namelijk helemaal geen elemental bonussen op je gear, dus die 18% telt voor de volle mep. Attack speed compenseer je wel weer zodra je je TnT vindt.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 09-10-2014 13:40 ]

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik heb eergisteren een hele mooie Etrayu gevonden, nu nog een gift.
Kan ff geen plaatje delen.

Cititzen of Ladonia

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[...]

[afbeelding]
je kan bij die van mij kijken. Zo zal ie ongeveer worden. Mijn damage is iets hoger, dus zal het wapen iets lager uitvallen dan de 2658 waar ik op uitgekomen ben.... Daarentegen is jou dex weer hoger, dus het zou ook zo maar eens geen damage verschil op kunnen leveren met die van mij.

Battle.net || Strava

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-12 15:08
Nog een maandje slapen mensen en dan is het Blizzcon! :)

Blizzcon 2014

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Sword of Wisdom?

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-12 17:20

Patriot

Fulltime #whatpulsert

[...]

[afbeelding]
Wat maakt de etrayu nu eigenlijk zo goed? Ik heb persoonlijk ook een natalya's slayer, maar de door de game aangegeven DPS is eigenlijk consequent hoger dan van etrayu's die ik langs zie komen..

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

De Etrayu heeft +X% Cold Damage.

Diablo3

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Is dat verschil zo enorm dan? Waar haal je wat dat betreft het meeste winst dan?

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

Je moet het voor de zekerheid even narekenen, maar ik denk dat je met die Etrayu een dikke dps upgrade gaat krijgen als je LoH naar 10% damage rolt en er een gift op gebruikt. Je heb momenteel namelijk helemaal geen elemental bonussen op je gear, dus die 18% telt voor de volle mep. Attack speed compenseer je wel weer zodra je je TnT vindt.
denk dat het tegenvalt want ik verlies een hoop attack speed en tevens mijn 2 en 3 piece nat slayer bonus als ik dat doe dus 250 dex en 7% CHC + de attack speed ik denk niet dat het nu intersant is dus ik wacht liever tot ik de TnT heb en wellicht heb ik dan een betere etrayu of zelfs calamity gevonden

berekend zonder verlies van CHD (dus dat ik hem socket) maar zonder reroll winst is dan maar 625k damage tegen trash en 887570 tegen elites weet niet hoeveel die 10% damage exact scheelt maar denk dat ik even wacht

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2014 14:57 ]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:51:
[...]

denk dat het tegenvalt want ik verlies een hoop attack speed en tevens mijn 2 en 3 piece nat slayer bonus als ik dat doe dus 250 dex en 7% CHC + de attack speed ik denk niet dat het nu intersant is dus ik wacht liever tot ik de TnT heb en wellicht heb ik dan een betere etrayu of zelfs calamity gevonden
Hier maak ik me dus ook druk om, ik kan me moeilijk voorstellen dat in mijn huidige situatie "alleen" een Etrayu me echt iets op gaat leveren..

• Malt007
Ik had gisteren zo'n ding gekregen waarmee je een wapen een socket kan geven, ben alleen de naam vergeten dus kan het ook niet opzoeken.

Maar ik vroeg me af wanneer je zo'n ding krijgt. Kan ik die nog vaker vinden?

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:31
Malt007 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:11:
Ik had gisteren zo'n ding gekregen waarmee je een wapen een socket kan geven, ben alleen de naam vergeten dus kan het ook niet opzoeken.

Ja hoor, je kan er gewoon meerdere hebben. :)

Verwijderd

Malt007 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:11:

ramaladini`s gift

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27
Ramaladni's Gift
http://us.battle.net/d3/en/item/ramaladnis-gift

En als ik als dan toch de spelnazi uit ga hangen:

http://us.battle.net/d3/e...-of-royal-grandeur-3qRFop
Dus RoRG en niet RRoG wat ik vaak tegenkom

>:)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

ben je dan een spelnazi, spellingnazi of spellingsnazi?
Pagina: 1 ... 9 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.