• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

bane of the trapped heb je als DH denk ik nie zoveel aan, omdat je daarvoor niet dichtbij genoeg komt. Ik zou voor zei's gaan. Je blijft ver weg dus een leuke dmg increase. Toxin ook een goeie ben je zeker van een vaste 10% dmg increase.
Elemental arrow - frost arrow proct BoT, dus enforcer en BoT zeker nemen, als 3e heb je de keus tussen Zei's, BoP en toxin, gebruik zelf BoP als 3e en Toxin bij trials

Movies: letterboxd

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 07:38
Kan je tijdens trials niet beter Zei's gebruiken vanwege het feit dat het altijd wel lukt om 50 yards afstand te houden?

Even niets...

• desjaak909
FireDrunk schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:02:
Kan je tijdens trials niet beter Zei's gebruiken vanwege het feit dat het altijd wel lukt om 50 yards afstand te houden?
Afstand is tov sentries en doe trials met 2 of meer DH'ers, dus dan is die 10% debuff ook wel lekker

Paar griftjes gedaan om mijn Crusader gems te upgraden, dropt er opeens een Kridershot! En nog best een aardige ook!

Wat zou het verstandigste zijn om hieraan te upgraden? Poison damage, %damage of socket naar ias en dan een gift erop?

Kridershot

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:20:
Paar griftjes gedaan om mijn Crusader gems te upgraden, dropt er opeens een Kridershot! En nog best een aardige ook!

Wat zou het verstandigste zijn om hieraan te upgraden? Poison damage, %damage of socket naar ias en dan een gift erop?

[afbeelding]
ik zou socket rerollen naar iets moois en dan gift erop...

damn ik heb nog niet 1 kridershot gehad ook geen gift en geen TnT zucht jaloers is

edit: de standaard 14 legendary gems had ik vrij snel maar die gift wil maar niet vallen zelfs niet na 50+ greater rifts en een zooi ubers (waarvan ik weet dat hij kan droppen) is er een minimaal rift lvl waar deze op dropt? of is die kans zo gruwelijk laag :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 18:29 ]

Dat ligt wel voor de hand ja. Net even berekend wat dat zou doen in de DH calculator en ik snap echt geen reet van die skill waarden. Multishot en Cluster Arrow doen met een Kridershot zonder ias meer damage dan met een Kridershot met ias. Zonder ias op de Kridershot val ik een breakpoint terug. Eerste kolom (Nat's Slayer) is mijn huidige wapen.

DH calc krider

Kans op de gift is gewoon klein. Ik heb er drie gehad sinds de introductie. Allemaal vrij snel na elkaar, maar nu al een paar weken niets meer.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 06-10-2014 18:40 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-12 21:27
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:22:
[...]

ik zou socket rerollen naar iets moois en dan gift erop...

damn ik heb nog niet 1 kridershot gehad ook geen gift en geen TnT zucht jaloers is

edit: de standaard 14 legendary gems had ik vrij snel maar die gift wil maar niet vallen zelfs niet na 50+ greater rifts en een zooi ubers (waarvan ik weet dat hij kan droppen) is er een minimaal rift lvl waar deze op dropt? of is die kans zo gruwelijk laag :(
Die gems krijg je in principe na elke Grift.. maar verder droppen gifts niet specifiek bij iets/iemand. Dus ook niet een grotere kans bij ubers. Gewoon blijven farmen, hij komt vanzelf!

Signature

Verwijderd

mouzetc schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:37:
[...]

Die gems krijg je in principe na elke Grift.. maar verder droppen gifts niet specifiek bij iets/iemand. Dus ook niet een grotere kans bij ubers. Gewoon blijven farmen, hij komt vanzelf!
nee dat snap ik maar omdat die andere 14 zo dropte vraag/vroeg ik me gewoon af hoe het zit ik wil er dolgraag 1 hebben maar heb zoveel Grifts gedaan en nog nooit gehad baal ik van en dan zoek ik ook nog actief naar TnT en kridershot maar ook die kan ik maar niet vinden :(

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:05:
[...]

nee dat snap ik maar omdat die andere 14 zo dropte vraag/vroeg ik me gewoon af hoe het zit ik wil er dolgraag 1 hebben maar heb zoveel Grifts gedaan en nog nooit gehad baal ik van en dan zoek ik ook nog actief naar TnT en kridershot maar ook die kan ik maar niet vinden :(
Het gaat hier ook om een paar van de zeldzaamste drops. Kwestie van volhouden dus.

Ik heb vlak na de release van RoS nog een TnT gesouled :F Speelde monk en had souls nodig. Dat pet gedoe was toch niet nuttig....

En toen ging ik een paar alts lvlen!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:37:
Net even berekend wat dat zou doen in de DH calculator en ik snap echt geen reet van die skill waarden. Multishot en Cluster Arrow doen met een Kridershot zonder ias meer damage dan met een Kridershot met ias. Zonder ias op de Kridershot val ik een breakpoint terug. Eerste kolom (Nat's Slayer) is mijn huidige wapen.

[afbeelding]
Heb je het niet gewoon verkeerd ingevuld? Een sentry dps van 2 miljoen lijkt me haast onmogelijk laag. Als ik mijn gegevens invul kom ik bijvoorbeeld op een sentry dps van 120 miljoen. Hoe dan ook, die percentages geven aan hoeveel procent van je damage wordt toegeschreven aan de verschillende abilities. Verder is er weinig over te zeggen zonder te weten wat je bij de rest hebt ingevuld en op welke breakpoint je zit.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Rone schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:13:
[...]

Heb je het niet gewoon verkeerd ingevuld? Een sentry dps van 2 miljoen lijkt me haast onmogelijk laag. Als ik mijn gegevens invul kom ik bijvoorbeeld op een sentry dps van 120 miljoen. Hoe dan ook, die percentages geven aan hoeveel procent van je damage wordt toegeschreven aan de verschillende abilities. Verder is er weinig over te zeggen zonder te weten wat je bij de rest hebt ingevuld en op welke breakpoint je zit.
WTF 120 mil sentry ???? ik dacht dat mijn DH het wel aardig deed maar als ik dit lees :X

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/jbgbv6fg5/image.png
uploadimage

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:50:
[...]

WTF 120 mil sentry ???? ik dacht dat mijn DH het wel aardig deed maar als ik dit lees :X

[afbeelding]
uploadimage
Eerste dingen die ik zo zie is dat je je weapon damage niet hebt ingevuld (ingame zijn dat de twee getallen direct onder weapon dps) en je hebt de 2.16 sentry breakpoint geselecteerd terwijl je een 1H xbow gebruikt.

Verder gebruik je Multishot Burst Fire en Cluster Arrow Loaded for Bear terwijl dat respectievelijk Arsenal en Maelstrom moet zijn, want die schieten rockets, die dubbele damage doen met Ballistics.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Rone schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:13:
[...]

Ah, ik had wat dingen verkeerd geïnterpreteerd en daarom niet helemaal ingevuld. Dit is het totale plaatje nu, maar dan kom ik nog niet in de buurt van jouw waarden, tenzij ik die targets ga wijzigen. Wat vul jij daar in?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a5UYfrw5Wle7Yr2CcQwCGoO6/medium.png

Legolas, jij bent de weapon damage vergeten in te vullen.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 07-10-2014 13:14 ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-12 17:20

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Waar staat die calculator ook alweer? Ik kan hem niet vinden :X

EDIT: nvm, gevindt 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Patriot op 06-10-2014 20:10 ]

Verwijderd

Patriot schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:09:
Waar staat die calculator ook alweer? Ik kan hem niet vinden :X

EDIT: nvm, gevindt 8)7
http://d3profile.com/

Verwijderd

ok was weapon damage vergeten lol... ziet er nu een stuk beter uit maar kom niet in de buurt van de 120 mil. snap alleen niet wat ik bij breakpoint in moet vullen.

en hoe kan je andere gems plaatsen in die calc?

heb nu 47,8 mil tegen trash en 71,8 mil tegen elites

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 20:14 ]

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:12:
ok was weapon damage vergeten lol... ziet er nu een stuk beter uit maar kom niet in de buurt van de 120 mil. snap alleen niet wat ik bij breakpoint in moet vullen.

en hoe kan je andere gems plaatsen in die calc?

heb nu 47,8 mil tegen trash en 71,8 mil tegen elites
Gems kan je gewoon aanvinken of uitvinken. Als je wilt weten welk breakpoint je hebt, dan moet je even op de 'calculate' knop klikken en daar je data invullen. De calculator berekent dat automatisch je breakpoint.

En toen had ik een DH die ook actief kan aanvallen. Oh, wat heerlijk opeens! :D
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadsmell-2195/hero/47367695

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 06-10-2014 20:17 ]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Wat moet je eigenlijk bij targets invullen? Wat is daar het idee achter?

EDIT: En is die Sentry DPS die je uiteindelijk krijgt dan per sentry, of per 5?

[ Voor 38% gewijzigd door Patriot op 06-10-2014 20:18 ]

Patriot schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:17:
Wat moet je eigenlijk bij targets invullen? Wat is daar het idee achter?

EDIT: En is die Sentry DPS die je uiteindelijk krijgt dan per sentry, of per 5?
Het aantal enemies dat je zonder en met AoE raakt, neem ik aan. Rone zal daar wel mee cheaten. :P

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:19:
[...]

Het aantal enemies dat je zonder en met AoE raakt, neem ik aan. Rone zal daar wel mee cheaten. :P
Ja, maar wat bedoelen ze daarmee? Je DPS gaat toch niet omhoog als je meerdere enemies aanvalt :?
Patriot schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:20:
[...]

Ja, maar wat bedoelen ze daarmee? Je DPS gaat toch niet omhoog als je meerdere enemies aanvalt :?
Als je bijvoorbeeld met Frost Arrow je eerste target raakt, dan splitst de arrow zich en raakt daarna nog meerdere. Dan doe je dus meer absolute damage. En dat chill effect heeft weer een positief effect met de damage die erna komt, omdat Cull the Weak ervan proct. Net als met area effecten: als er meerdere targets in een gebied staan, dan doe je met één schot meer absolute damage. Dat zal wel berekend worden met die getallen.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 06-10-2014 20:26 ]

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:16:
[...]

Gems kan je gewoon aanvinken of uitvinken. Als je wilt weten welk breakpoint je hebt, dan moet je even op de 'calculate' knop klikken en daar je data invullen. De calculator berekent dat automatisch je breakpoint.

En toen had ik een DH die ook actief kan aanvallen. Oh, wat heerlijk opeens! :D
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadsmell-2195/hero/47367695
dat snap ik maar b.v. die toxious gem zit er niet tussen hoe voeg ik die toe? en bij bane of the powerful kan je geen lvl aangeven
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:29:
[...]

dat snap ik maar b.v. die toxious gem zit er niet tussen hoe voeg ik die toe? en bij bane of the powerful kan je geen lvl aangeven
Het level van BotP doet er niet toe, omdat de damage increase altijd 20% is. En de elite damage van level 25 vul je in op een andere plek in de calculator. De overige gems hebben geen effect op sentry dps, of de effecten ervan kan je kwijt in de andere invoervelden.

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:19:
[...]

Nee hoor:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aHG7Ao4b0qFBLCv7p9UpTBLg/full.png
Dat is met 1 target. Als ik 2 targets invul kom ik op 212 miljoen en met 3 targets op 300 miljoen.

Note: Hier heb ik nog 29% Elemental Arrow damage omdat ik 4.15 heb geprobeerd, inmiddels is dat weer 30% Multishot damage en zijn de cijfers dus nog iets hoger. :p

[ Voor 16% gewijzigd door Rone op 06-10-2014 21:08 ]

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Patriot schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:20:
[...]

Jawel, want naast het AoE effect van Elemental Arrow kunnen de rockets van bijvoorbeeld Cluster Arrow maar één target per rocket raken. Dus als je maar één target hebt en een rocket van Cluster Arrow heeft die al geraakt, dan raken de andere rockets helemaal niets. Zo doe je dus meer damage als er meerdere targets zijn, elke rocket raakt dan iets.

Damn, dat is mooie dps! Wil je een linkje naar je profiel plaatsen? Ben benieuwd welke items je hebt.

Je hebt de leg gems trouwens verkeerd ingevuld. Je moet daar de gem rank ingeven.

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:12:
Damn, dat is mooie dps! Wil je een linkje naar je profiel plaatsen? Ben benieuwd welke items je hebt.
http://eu.battle.net/d3/e...gnvaldr-2767/hero/9064399
Je hebt de leg gems trouwens verkeerd ingevuld. Je moet daar de gem rank ingeven.
Och ja, stomme oude screenshot. Maar goed, dan zijn de cijfers dus nòg iets hoger. Een vergissing van de bank in uw voordeel. :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0kae5OKN4aXeyanfPafDgQZA/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Rone op 06-10-2014 21:23 ]

Zo, dat is mooie gear! Traveller's Pledge en The Compass Rose zijn ook een fijne combinatie! :)

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:30:
Zo, dat is mooie gear! Traveller's Pledge en The Compass Rose zijn ook een fijne combinatie! :)
Ja, de rolls kunnen natuurlijk altijd beter, maar ik mag niet klagen. Ik heb een Bombadier's Rucksack maar ik heb er nog nooit één gevonden die deze bijna perfecte Sin Seekers qua stats overtreft, en op T6 is alles dood voordat ik drie sentries neer kan zetten, zelfs met bijna 30% CDR. Voor GR's equip ik de bombsack echter wel omdat de extra sentries daar natuurlijk goed tot hun recht komen.

Vind je het niet zonde om cdr op je gear te nemen? Ik begrijp de paragon points en de gem, maar die stat op je shoulders gaat ten koste van een lading resall. Heb je dat niet harder nodig?

Het was trouwens een mooi avondje grifts runnen. Ben continu met mijn DH bezig geweest om de gems van mijn Crusader te upgraden, maar ondertussen heeft de DH 5 miljoen sentry dps en 10 miljoen sentry dps vs elites erbij gekregen, dankzij nieuwe boog, belt en bracers. :)

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:53:
Vind je het niet zonde om cdr op je gear te nemen? Ik begrijp de paragon points en de gem, maar die stat op je shoulders gaat ten koste van een lading resall. Heb je dat niet harder nodig?
Nee, ik had juist eerst allres op m'n shoulders, maar in hogere GRifts maakt dat vrijwel geen verschil. Als je daar doodgaat is het je eigen schuld, niet een gebrek aan toughness. Om die reden heb ik er cdr van gemaakt, zodat ik opeenvolgende sentries eerder kan plaatsen èn m'n pets vaker kan activeren. Daardoor doe ik overall meer damage en zijn elites eerder dood. Dode elites doen geen damage. :Y)

Bovendien kan ik, indien nodig, één of twee diamonds in m'n chest/pants doen voor wat meer allres. Dan heb ik alsnog die 8% cdr op m'n shoulders, dus het is hoe dan ook de beste stat keuze.

[ Voor 4% gewijzigd door Rone op 06-10-2014 23:15 ]

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Net even een filmpje gemaakt: T6 Rift in 4:30 zonder unity ring. Dit keer in plaats van lightning een fire whirlwind barbarian built met permanente call of the ancients. Fury generator door de Superstition passive en de Unforgiving passive. Call of the ancients doen max 90 miljoen damage per hit tegen elites. :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:06

Thompson

Beeromaniac

Undertaker2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:04:
Net even een filmpje gemaakt: T6 Rift in 4:30 zonder unity ring. Dit keer in plaats van lightning een fire whirlwind barbarian built met permanente call of the ancients. Fury generator door de Superstition passive en de Unforgiving passive. Call of the ancients doen max 90 miljoen damage per hit tegen elites. :)

[video]
Hoe komt het dan dat je die permanente CotA hebt? /edit: Nvm dat is de gewijzigde IK set.
Dan is de vraag meer, wat zijn tips om die gasten in leven te houden? Hebben die gelijke stats als jij zelf qua toughness/HP/healing enzo?

Ziet er verder wel uit als een leuke build. Wat zijn dingen die echt onmisbaar zijn qua gear/gems om deze te proberen? Kan ik m'n barb weer eens afstoffen.

[ Voor 11% gewijzigd door Thompson op 07-10-2014 01:31 ]

Beeromaniac

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Een deel van de fury krijg je doordat je geraakt wordt (superstition passive) Je hebt dus wel behoorlijk wat toughness nodig om dat effectief te laten zijn, want dood heb je d'r weinig aan. Deze built heeft geen unity ring, dus mocht je te snel dood gaan dan kan je die ring gebruiken.

En verder zijn de tasker & theo gloves wel handig!

Aan het einde van de clip komt alle gear etc nog even voorbij trouwens.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Linkje naar je profile?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Ik heb gisteravond de Shotgun build geprobeerd met mijn Crusader, maar tot nu toe vind ik het echt zwaar tegenvallen.

Was een lvl 29 Grift gestart, en heb hem gewoon niet op tijd gehaald. Ben gewoon meer dan 5 minuten en 4 deaths bezig geweest met de guardian. Je generate gewoon niet genoeg wrath om hem snel te killen, plus dat de dmg van Shotgun niet bepaald indrukwekkend is. Met mijn Phalanx/Stampede build heb ik 0 problemen met wrath en crowdcontrol of doodgaan, en hier is het gewoon stukken lastiger :/

Doe ik iets verkeerd? Is Shotgun echt een party-only build? In parties kan ik wel aardig Wrath terugkrijgen met Shield Glare en Provoke, maar tegen bosses werkt dit gewoon nauwelijks. Linkje naar char in sig.

Voordeel van de gear is wel dat ik zo weer terug kan naar Phalanx, hoef maar 3 items om te wisselen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 07-10-2014 09:09 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:09:
Ik heb gisteravond de Shotgun build geprobeerd met mijn Crusader, maar tot nu toe vind ik het echt zwaar tegenvallen.

Was een lvl 29 Grift gestart, en heb hem gewoon niet op tijd gehaald. Ben gewoon meer dan 5 minuten en 4 deaths bezig geweest met de guardian. Je generate gewoon niet genoeg wrath om hem snel te killen, plus dat de dmg van Shotgun niet bepaald indrukwekkend is. Met mijn Phalanx/Stampede build heb ik 0 problemen met wrath en crowdcontrol of doodgaan, en hier is het gewoon stukken lastiger :/

Doe ik iets verkeerd? Is Shotgun echt een party-only build? In parties kan ik wel aardig Wrath terugkrijgen met Shield Glare en Provoke, maar tegen bosses werkt dit gewoon nauwelijks. Linkje naar char in sig.

Voordeel van de gear is wel dat ik zo weer terug kan naar Phalanx, hoef maar 3 items om te wisselen :+
Ten eerste gogok has got to go. Je wrath problemen ontstaan door de as increase. Plus geen mirinae als shotgun is no go. Als shotgun wil je niet vaak hitten maar hard. Trapped, powerfull en mirniae zijn daarvoor naar mijn mening het beste. trapped en powerfull kan je tussen kiezen als je maar 2 gems gebruikt, maar miri is must.

Even ter illustratie, je doet holy dmg miri is geupgrade 3000%+ weapon dmg hit elke 5 sec en chance on hit. Je heavens fury zijn 3 beams die afzonderlijk als hit tellen dus als je vlak voor een boss staat hoge kans dat die gem on hit proct en elke 5 sec sowieso.
Die gem hit in mijn geval voor crits van 200mil+. me beams voor 70 mil. tegen een boss met een smite doe je dan 3x70 + 200 = 410 mil in 1 hit.

Sowieso los je een hoop wrath problemen op door gogok deruit te gooien. Je zou ook nog righteousness kunnen proberen in plaats van long arm. Dat bevalt mij beter in verband met dat ik dan beter kan bursten. Single target is niet helemaal optimaal maar kan me goed voorstellen dat je dmg erg tegenvalt zonder die gem, daar valt en staat de hele build mee xD
Hmm ok Mirinae heb ik liggen (lvl 23 dacht ik). Enige probleem is dat ik zonder Gogok m'n cooldown niet haal en zo'n 3 sec zonder AC zit. Ingame heb ik 50,#% cooldown met huidige gear. :P

Op zich is 3 seconden niet zo spannend dus dat moet wel lukken :+

Zit alleen nog te kutten met een goed amulet voordat ik de Powerful kan equippen. Heb niet echt iets goeds liggen met holy/CHC/CHD of gelijkwaardig met socket :P

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 07-10-2014 09:53 ]

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

? dacht dat ek hier iets had gepost...maar kzie het nie...

...opnieuwkes dan ;)

Gisteren men eerste seasonal char gerushed naar lvl70.

Iemand wat tips hoe ik nu snel aan redelijk gear geraak om Torment te kunnen beginnen farmen met men Crusader?

Mijn idee/plan was om gewoon te beginnen met A1 bounties te runnen...en vandaar verder te gaan.

Met men non-seasonal crusader was ik begonnen met een soort fire/hammer build...en daar kon ik uiteindelijk makkelijk T4 mee farmen.....dit is ook mijn bedoeling met men seasonal crusader.

Iemand andere tips qua eerste build met low gear?

Verder zullen we wel zien wat er dropped....Stampede of Condemn build is het uiteindelijke doel.

Speel stampede op men non-seasonal, en zelfs met middelmatig gear gaat die redelijk goed

<GoT> Brain3#2873

Brain3 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:04:
Iemand wat tips hoe ik nu snel aan redelijk gear geraak om Torment te kunnen beginnen farmen met men Crusader?
Public rifts doen op T3 oid en leechen. In ieder geval op een Torment instelling waar je niet elke 3 sec dood bent. Dan valt het minder op dat je aan het leechen bent :+

Angeloonie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:08:
[...]

Public rifts doen op T3 oid en leechen. In ieder geval op een Torment instelling waar je niet elke 3 sec dood bent. Dan valt het minder op dat je aan het leechen bent :+
Och, paar bounties voor rift keystones en daarna riftjes runnen. Op die manier zit je ook na een paar uur al op T2 of T3. :)

Of grifts. Had gisteren erg veel mazzel met de drops daar. Elke keer 3 à 4 legs per grift. Zat ongeveer op 50 legs na een avondje leg gems upgraden.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Angeloonie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:50:
Hmm ok Mirinae heb ik liggen (lvl 23 dacht ik). Enige probleem is dat ik zonder Gogok m'n cooldown niet haal en zo'n 3 sec zonder AC zit. Ingame heb ik 50,#% cooldown met huidige gear. :P

Op zich is 3 seconden niet zo spannend dus dat moet wel lukken :+

Zit alleen nog te kutten met een goed amulet voordat ik de Powerful kan equippen. Heb niet echt iets goeds liggen met holy/CHC/CHD of gelijkwaardig met socket :P
Heb hetzelfde probleem. Ingame is mijn CDR 49,8% en dus idd iets van 3 seconden downtime op AC. Ik heb een amulet met 8% CDR om tegen de 54% uit te komen, maar die heeft dan weer geen socket en lage CC.
Wat ik vooral nodig heb is een RoRG met CDR en een goed gerolde Hellskull met CDR.

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Deadsmell schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:11:
[...]

Och, paar bounties voor rift keystones en daarna riftjes runnen. Op die manier zit je ook na een paar uur al op T2 of T3. :)

Of grifts. Had gisteren erg veel mazzel met de drops daar. Elke keer 3 à 4 legs per grift. Zat ongeveer op 50 legs na een avondje leg gems upgraden.
k thx, en welke build hadden jullie dan?

<GoT> Brain3#2873

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-12 10:17
_Peter2_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:25:
[...]

Dang, had dat niet gezien van Hallowed shield met de 15-20% holy damage, ga ik meteen eens voor kijken voor mijn HC Crusader (Ik geloof dat ik het plan heb).

Shield zal wel een goede CHC moeten hebben of > 18% Holy damage om mijn huidige shield te vervangen (9% CHC geeft ongeveer evenveel DPS voor mijn Crusader als 18% Holy damage)
Is alweer even terug, maar wat vakantie tussendoor geeft weinig speeltijd.

Intussen een Hallowed Shield gecraft en mijn HC Crusader is nu mijn SC Wizard voorbij qua elemental DPS (en heeft een veel betere toughness, wat natuurlijk ook wel nodig is voor HC).

Nu eens gaan zien hoe dit verder uitpakt in het spelen. Ben niet ontevreden met de roll op het schild.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Brain3 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:19:
[...]

k thx, en welke build hadden jullie dan?
Ik heb op season een Firebird wiz en een M6 Demon Hunter die beide als een speer door T6 gaan en een lightning Monk op T5. Ben nu een Crusader aan het levellen en wil daar het liefst Condemn mee spelen. Maar eerst even alle legendary gems naar 25 brengen met mijn DH. Mijn crus gaat dankzij dat Jekangbord al razensnel door T3 en ik heb daar nog nauwelijks tijd ingestoken.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Zag zojuist dit filmpje van Kriparian;
YouTube: [Diablo 3] 2+ Billion Toughness Monk Build

Wordt de zDPS monk nog gespeeld? Aangezien ik nog 100+ souls heb en de meeste van die gear wel heb/kan craften lijkt het me wel geinig om zo'n set te maken. Maar als die tegenwoordig niks meer bijdraagt aan parties op hoge Grift dan is het zonde van de materials.

Beeromaniac

• desjaak909
Thompson schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:08:
Zag zojuist dit filmpje van Kriparian;
YouTube: [Diablo 3] 2+ Billion Toughness Monk Build

Wordt de zDPS monk nog gespeeld? Aangezien ik nog 100+ souls heb en de meeste van die gear wel heb/kan craften lijkt het me wel geinig om zo'n set te maken. Maar als die tegenwoordig niks meer bijdraagt aan parties op hoge Grift dan is het zonde van de materials.
ja speel zelf op HC met mijn perma serenity monk op hoge GR's http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/49625684

Hoe krijgt Krip 2b toughness? kan het filmpje niet bekijken op werk
edit: zie het al, hij gooit gewoon hoge getallen in de title zodat mensen het gaan bekijken...

[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 07-10-2014 13:10 ]

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:47

Shiro

Serenity

Ook maar mijn DH posten :D

Niet zo indrukwekkend als Rone, maar valt niet tegen :D

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2n3n7d.jpg

Is dit trouwens DPS per Sentry? Indien zo, dan is Custome Engineering, extra sentry meer DPS dan Archery of Steady Aim, op een target dat lang genoeg leeft, zoals Rift Boss :P

[ Voor 28% gewijzigd door Shiro op 07-10-2014 12:57 ]

Juniper RWD

Dat is wat ik me ook afvraag. Aan de ene kant denk ik van wel, omdat je nergens kunt opgeven dat je extra sentries krijgt van Bombadiers of CE. Als je echter die getallen maal vier of vijf doet, dan komen ze heel onrealistisch op me over.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 07-10-2014 13:27 ]

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:24:
Dat is wat ik me ook afvraag. Aan de ene kant denk ik van wel, omdat je nergens kunt opgeven dat je extra sentries krijgt van Bombadiers of CE. Als je echter die getallen maal vier of vijf doet, dan komen ze heel onrealistisch op me over.
de meeste skills schieten meerdere rockets af (waarvan er maar 1 raakt als er maar 1 target is), dus bij meerdere targets gaat de dmg output al snel keer x

Ja, dat begreep ik al. Maar dan nog; Rone zit op 132 miljoen sentry elite dps. Dat zou dan per sentry zijn. Dat klinkt zo vreselijk onwerkelijk, als je op DiabloProgress 2 miljoen elemental elite dps ofzo hebt.

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:36:
Ja, dat begreep ik al. Maar dan nog; Rone zit op 132 miljoen sentry elite dps. Dat zou dan per sentry zijn. Dat klinkt zo vreselijk onwerkelijk, als je op DiabloProgress 2 miljoen elemental elite dps ofzo hebt.
tja een jade nuked ook voor 1b dmg, ingame dps zegt niet zoveel

• Nephalem
Kun je niet gewoon bv Ghom slopen met 1 sentry en bijhouden hoe lang dat duurt? Dan heb je dps per sentry.

[ Voor 34% gewijzigd door Nephalem op 07-10-2014 13:57 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Verwijderd

eindelijk een fatsoenlijke hellfire amulet hij had geen CHD maar +20% fire heb hem in DH calc gegooid en was beter af met een CHD dus gererolled tot ik dat had helaas nog maar 71% moet nog wat meer souls farmen om te rerollen. heb nu dus 1,5% CHC minder en 11 dex minder en 14 CHD minder maar wel extra passive en die 71% kan ik nog wel rerollen naar ik hoop 100 maar 95%+ is ook wel ok :P

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/ivxko0l9j/hellfire.png
image free hosting

nu denk ik erover om bombadiers rucksack in stash te bewaren zodra ik een betere quiver vind denk niet dat ik heel veel heb aan meer dan 3 sentries heb namelijk custom engineering genomen.

eerder werdt door iemand gepost dat ik beter maelstrom kon nemen als rune op cluster arrow maar zowel loading for bear (die ik had) als shooting star doen meer damage volgens de DH calculator maelstrom geeft life replenish op impact maar dat is zinloos want dat werkt niet op sentries. mis ik iets?

• desjaak909
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:26:

eerder werdt door iemand gepost dat ik beter maelstrom kon nemen als rune op cluster arrow maar zowel loading for bear (die ik had) als shooting star doen meer damage volgens de DH calculator maelstrom geeft life replenish op impact maar dat is zinloos want dat werkt niet op sentries. mis ik iets?
Nice amu, loaded for bear is beter tegen single targets, maelstrom beter als er meerdere targets zijn, kan je waarschijnlijk wel zien als je het aantal targets omhoog gooit in die calculator, voor t6 farming zou ik trouwens tactical advantage nemen

• FireDrunk
Ik heb van de week ook een poosje met Loaded for Bear gespeeld in single Grifts, voor mijn gevoel helpt het vooral bij de riftboss, op trashmobs merk ik weinig tot geen verschil.

Ik heb het zelf niet door de calculator gehaald, ik zit op 4.1 breakpoint, dus ik dacht, het is misschien leuk om 5 atks/s te doen van 700% weapon damage :+

Even niets...

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nephalem schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:45:
Kun je niet gewoon bv Ghom slopen met 1 sentry en bijhouden hoe lang dat duurt? Dan heb je dps per sentry.
Dat heb ik gedaan. Op T6 heeft Ghom 2.883.098.112 health en duurt het met één sentry circa 21 seconden.

2.883.098.112 ÷ 21 = 137 miljoen dps.

Die calculator is dus zeer accuraat en geldt voor één sentry.

Verwijderd

Rone schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

Dat heb ik gedaan. Op T6 heeft Ghom 2.883.098.112 health en duurt het met één sentry circa 21 seconden.

2.883.098.112 ÷ 21 = 137 miljoen dps.

Die calculator is dus zeer accuraat en geldt voor één sentry.
Ha, is Rone me net voor, had het net ook getest, kwam op 23 seconden uit wat precies overeenkomt met wat de calculator aangaf, namelijk 125 miljoen dos
desjaak909 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:31:
[...]

Nice amu, loaded for bear is beter tegen single targets, maelstrom beter als er meerdere targets zijn, kan je waarschijnlijk wel zien als je het aantal targets omhoog gooit in die calculator, voor t6 farming zou ik trouwens tactical advantage nemen
Compleet met sjaak eens alleen heb je dus meestal meerdere targets, vandaar maelstrom. Overigens maakt het in T6 geen klap uit volgens mij. Kom je bij Grifts 35+ dan wordt het een ander verhaal.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 16:00 ]

• FireDrunk
Hoe doe je dat met je pets? Skill even van de balk halen?

Even niets...

• desjaak909
FireDrunk schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:06:
Hoe doe je dat met je pets? Skill even van de balk halen?
Companion dmg is verwaarloosbaar

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27
desjaak909 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:08:
[...]

Companion dmg is verwaarloosbaar
Gaat bij companion meer over de (party)boost wanneer je hem activeert lijkt me?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

dus zou beter companion kunnen vervangen voor een andere hatred spender?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:47:
dus zou beter companion kunnen vervangen voor een andere hatred spender?
Nee, want (Wolf) Companion geeft je een damage boost. Daarnaast ook life regen en slow, wat handig kan zijn.

DH calculator kan trouwens niet meer dan drie gelijktijdige hatred spenders aan. Daar is vast een reden voor...

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsmell op 07-10-2014 17:01 ]

Verwijderd

BramSd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Ingame is mijn CDR 49,8% en dus idd iets van 3 seconden downtime op AC. Ik heb een amulet met 8% CDR om tegen de 54% uit te komen, maar die heeft dan weer geen socket en lage CC.
Wat ik vooral nodig heb is een RoRG met CDR en een goed gerolde Hellskull met CDR.
Ik heb 45% CDR dus een stuk meer downtime dan jullie. Is irritant maar verder geen enkel probleem. Eigenlijk heb ik voor elke pack me akkarat up. Ik weet ongeveer wanneer ie down gaat even deruit shield glare zodat alles stilstaat en ik kan weer verder. Bovendien blaas ik alles zo hard weg dat ik meestal alleen downtime heb als der nog paar ventjes over zijn ofzow.
Begin pas problemen te krijgen op grift 36+ met jailers ofzow want dan blaas ik ze nie snel genoeg op xD. Maarja die *tuut* leorics crown dropt maar niet.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27
Zou iemand met verstand van Firebird Wiz naar mijn Phoenix kunnen kijken waar ik de snelle winst op kan pakken? Wapen wat ik nu gebruik is naast de Maximus (zie follower) het meest zinvolle wat ik heb.

Alvast bedankt voor alle tips!

En ik weet dat mijn Amulet Dex heeft ;)
Heb geen betere liggen atm.

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 07-10-2014 20:46 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
http://www.gameinformer.c...ary-gems-to-consoles.aspx

Updates komen best snel naar de console.

[ Voor 14% gewijzigd door Lekker Ventje op 07-10-2014 22:46 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zag hem vanavond al binnenkomen ja!
Nu ook op PS4 legendary gems en greater rifts _/-\o_

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Eindelijk :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RSRjMhUecOggZxcknqESO4Xp/full.png

Weer een succesvol avondje, 1e T6 rift meteen al 9 legendaries met op het eind een conduit en 20tal goblins waar nog eens 3 legendaries uit kwamen.
Nog nooit zo'n mooi begin gehad :)

• Nephalem
unfor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:05:
[afbeelding]

Weer een succesvol avondje, 1e T6 rift meteen al 9 legendaries met op het eind een conduit en 20tal goblins waar nog eens 3 legendaries uit kwamen.
Dat is idd een mooie! Congratz

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:29

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Shiro schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:54:
Ook maar mijn DH posten :D

Niet zo indrukwekkend als Rone, maar valt niet tegen :D

[afbeelding]

Is dit trouwens DPS per Sentry? Indien zo, dan is Custome Engineering, extra sentry meer DPS dan Archery of Steady Aim, op een target dat lang genoeg leeft, zoals Rift Boss :P
vast al een keer gepost, maar kan het niet terugvinden: Waar kan ik deze calculator vinden?

nvm, beetje googlen en je vindt het ook :) eens kijken hoe ik op dat bp ga komen van 4.1 ...

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 08-10-2014 07:20 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 09:06

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Yeuy eindelijk 2.1 op de ps4 :)

Legion 7i i9 3080 32gb

kwakke01 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:14:
[...]

vast al een keer gepost, maar kan het niet terugvinden: Waar kan ik deze calculator vinden?

nvm, beetje googlen en je vindt het ook :) eens kijken hoe ik op dat bp ga komen van 4.1 ...
Staar je niet blind op dat breakpoint. Soms kan je op een lager breakpoint meer dps doen, als je naar een two-hander switcht.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 15:24
Je hebt wel eens van die avonden idd. Afgelopen weekend voor het eerst in The Vault geraakt na best lang spelen. Dag erna, de eerste goblin die ik kill weer The Vault. Alleen al door 2 runs nu rond de 300miljoen. Ik heb die gem helemaal niet nodig :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Ha ha, nice, maar dat gezoek naar tresure gobs kost gewoon te veel tijd. Om een beetje gold te farmen pak je je Boon, doet gold find gear aan zodat je rond de 10.000% zit. Dan doe je een uurtje bounties en Key wardens en ben je een Miljard rijker :9 . Gold en Mats is geen issue meer, alleen mijn souls gaan te hard.
I'am Soul Starved :X B-)
Je rolt er zo 150 weg voor dat ene procentje, en dan vind je een dag later net dat ietsie pietsie betere item :o Heb ik al een paar keer gehad, zit je ineens zonder souls :D
Gelukkig krijg ik af en toe wat donaties _/-\o_ van onze medetweakers.

Battle.net tag

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 09:06

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

^ en de nachten duren ook zo kort he ;)

Legion 7i i9 3080 32gb

stingray2012 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:04:
Ha ha, nice, maar dat gezoek naar tresure gobs kost gewoon te veel tijd. Om een beetje gold te farmen pak je je Boon, doet gold find gear aan zodat je rond de 10.000% zit. Dan doe je een uurtje bounties en Key wardens en ben je een Miljard rijker :9 . Gold en Mats is geen issue meer, alleen mijn souls gaan te hard.
I'am Soul Starved :X B-)
Je rolt er zo 150 weg voor dat ene procentje, en dan vind je een dag later net dat ietsie pietsie betere item :o Heb ik al een paar keer gehad, zit je ineens zonder souls :D
Gelukkig krijg ik af en toe wat donaties _/-\o_ van onze medetweakers.
Een miljard in een uurtje, damn. Goed bezig! :P

Ik moet die gem echt eens vinden. Kan hem uitstekend gebruiken in season. Flinke stacks souls, maar mijn gold en gems zijn altijd low.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 09:42
[afbeelding]

Die is echt mooi ..... als de fire dmg nu ook nog holy was geweest was ie "perfect"

Heb er zelf nog niet zo een mogen vinden, meestal de DPS veel te laag en moet eigenlijk 2 stats rerollen om een goede te krijgen ...

• unfor
Ashrah schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:22:
[...]

Die is echt mooi ..... als de fire dmg nu ook nog holy was geweest was ie "perfect"

Heb er zelf nog niet zo een mogen vinden, meestal de DPS veel te laag en moet eigenlijk 2 stats rerollen om een goede te krijgen ...
damage type is niet meer van belang sinds 2.1 ofzo.
unfor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:30:
[...]
damage type is niet meer van belang sinds 2.1 ofzo.
Sinds nooit, tenminste enkel de elementals waren nooit van belang. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 08-10-2014 10:32 ]

• unfor
Zeker wel, de 10% holy damage skill voor crusader werkte voorheen alleen met holy damage wapens.
unfor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

Zeker wel, de 10% holy damage skill voor crusader werkte voorheen alleen met holy damage wapens.
Je haalt nu twee zaken door elkaar. Elemental damage (percentage) en average weapon damage (min en max). Die laatste is niet van belang, omdat hij meegerekend is in de totale weapon damage. Net zoals % weapon damage. Het element bij average weapon damage doet er niet toe, omdat het element van je skill bepaalt wat voor type damage je doet.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 08-10-2014 10:41 ]

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 14:09
Gister joinde ik een Greater Rift game van een vriend
Die was bezig Ik ben maar bounty Act1 gaan doen.
1ste bounty Goblin die gekilled gewone portal (Rainbow)
2de bounty in Fields goblin (gold portal)

Ik oke toen gedaan en toen dropte boon of the hoarder

ik nice is nu level 25 denk ik.
Soms moet je een beetje geluk hebben :)

<GOT>DrOPje #2516

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Raoul.TLS schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:55:
Gister joinde ik een Greater Rift game van een vriend
Die was bezig Ik ben maar bounty Act1 gaan doen.
1ste bounty Goblin die gekilled gewone portal (Rainbow)
2de bounty in Fields goblin (gold portal)

Ik oke toen gedaan en toen dropte boon of the hoarder

ik nice is nu level 25 denk ik.
Soms moet je een beetje geluk hebben :)
Boon of the hoarder dropped dacht ik vrijwel altijd als je voor de 1e keer goblin portal hebt?

Beeromaniac

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-12 15:10
Ben een tijdje niet hier geweest omdat het voornamelijk over 2.1 stuff ging en ik tegenwoordig op de ps4 speel, maar heb nu geen idee waar ik vanavond moet gaan beginnen. Kan iemand me een korte uitleg geven wat handig is? Waar moet ik op focussen om zo snel mogelijk gebruik te maken van de 2.1 voordelen? Hoe open je een greater rift, dat soort dingen :-)
Malt007 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:59:
Ben een tijdje niet hier geweest omdat het voornamelijk over 2.1 stuff ging en ik tegenwoordig op de ps4 speel, maar heb nu geen idee waar ik vanavond moet gaan beginnen. Kan iemand me een korte uitleg geven wat handig is? Waar moet ik op focussen om zo snel mogelijk gebruik te maken van de 2.1 voordelen? Hoe open je een greater rift, dat soort dingen :-)
Als op de diablo3.com website gekeken? Daar staat alles uitgebreid beschreven.

• Malt007
ik heb de patchnotes wel gelezen maar ben juist meer op zoek naar wat ervaringsdeskundigen.

En alle gamewebsites zijn geblockt hier op kantoor :)

[ Voor 24% gewijzigd door Malt007 op 08-10-2014 11:08 ]

Verwijderd

ultimate farm procedure bounties -> rifts -> get trail keys -> trials -> greater rifts -> bounties -> @ 500 bloodshards curse kadala for being a stinking whore after spending them all
Rinse repeat.

• Malt007
Thanks, that was what I was looking for!

Verwijderd

trial keys gebruik je zelfde als gewone key . alleen bepaal je daarmee et lvl van je grift. Dan doe je grift kan je de key naar nog hoger lvl upgraden of leg gems upgraden, die overigens ook weer alleen in grifts droppen. Dat is eigenlijk de enige toevoeging.
Maar dat komt vanzelf als je die volgorde aanhoudt xD
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:09:
ultimate farm procedure bounties -> rifts -> get trail keys -> trials -> greater rifts -> bounties -> @ 500 bloodshards curse kadala for being a stinking whore after spending them all
Rinse repeat.
Ultimate my ass. Je zult die volgorde (in ieder geval één keer) moeten doorlopen om alle keystones te krijgen. Verplichte kost. :P

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Wel raar dat de patch update voor consoles niet aangegeven word op de frontpage van Tweakers.net.
Is toch best nieuwswaardig volgens mij?

Ontopic: Zoooo blij dat de patch uitgebracht is op de consoles. Ik speelde eigenlijk niet meer Diablo op mn Ps4 omdat ik het gevoel had dat ik weer een stap terugdeed tegenover de PC wat ik ook speel.
Gisteravond ff wat Greater Rifts gedaan en heb me heerlijk vermaakt! Vaarwel Diablo op PC....Hello Console versie! :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Ultimate my ass. Je zult die volgorde (in ieder geval één keer) moeten doorlopen om alle keystones te krijgen. Verplichte kost. :P
haha tja ik dacht ik geef et mooi naampie xD maar is eigenlijk gewoon de enige manier :P

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Malt007 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:59:
Wat je doet is eerst een paar bounties.....zorg dat je rond de 5 à 10 nephalem rift keys hebt (dus gewoon de normale rifts) De Bosses in die Rifts kunnen trial keys droppen.....als je dan die rift hebt afgerond kan je die trial key gebruiken ipv de normale rift keys....je doet een Trial zodat het spel kan zien hoe goed je poppetje is en om te kunnen bepalen op welk niveau je de Greater Rift kunt beginnen.

De greater Rift gaat op tijd....er loopt een metertje Tijd vs Progress....dus hoe sneller je mobs en elite packs killed hoe sneller je progress is tegenover de tijd die je maximaal mag gebruiken voor de Greater Rift. Ben je op tijd klaar kan je de Greater Rift key een level upgraden....en anders kies je ervoor om je Legendary Gem te levelen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Heeft iemand een tabel gemaakt om Rift levels met Torment levels te vergelijken?

Doe bounties meestal op T4 en schat dat dit rond GR20 ligt kwa nivo,
Heb nu met een beetje moeite GR24 afgerond... denk dat tot GR 26 haalbaar moet zijn met huidige build.

Zou ik bounties dan ook op T5 of zelfs T6 kunnen doen, of is dat gevaarlijk? (ivm HC)

Verwijderd

3xNix schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:41:
Heeft iemand een tabel gemaakt om Rift levels met Torment levels te vergelijken?

Doe bounties meestal op T4 en schat dat dit rond GR20 ligt kwa nivo,
Heb nu met een beetje moeite GR24 afgerond... denk dat tot GR 26 haalbaar moet zijn met huidige build.

Zou ik bounties dan ook op T5 of zelfs T6 kunnen doen, of is dat gevaarlijk? (ivm HC)
Gr24-26 wordt vergeleken met T6, daarboven is plus T6

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:46
Bij benadering:
Greater Rift Level 1 = Normal
Greater Rift Level 3 = Hard
Greater Rift Level 4 = Expert
Greater Rift Level 6 = Master
Greater Rift Level 12 = Torment 1
Greater Rift Level 15 = Torment 2
Greater Rift Level 17 = Torment 3
Greater Rift Level 20 = Torment 4
Greater Rift Level 23 = Torment 5
Greater Rift Level 25 = Torment 6
Greater Rift Level 25+ = Harder and harder.

[ Voor 10% gewijzigd door lolgast op 08-10-2014 11:45 ]

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 14:09
Gisteravond Greater Rift 36 gedaan was wel pittig.
Maar dropt wel meer spul

<GOT>DrOPje #2516

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

And another Gift has been gifted!

Na eerst op season een gift van Noeeon te hebben ontvangen nu special thanks to Stingray voor de rammelaar die een socket in mijnEtrayuu heeft kunnen maken. Helaas vanavond pas laat thuis om m eens lekker te testen :). Dan maar Shard halen op de DH en gokken op een crus stampede schild :).

Ik twijfel over SoJ en bracers. Ik denk dat 1 van die twee naar %fire damage meer damage gaat doen dan alleen cold. Heb ook een aardig HF amu kunnen craften, dex, ias, chc en chd met als passice steady aim. Echter is de BT met socket toch nog fijner gebleken voor mijn speelstijl. Wellicht als ik wat meer CDR heb dat custom engineering gaat helpen en de amu tot zijn recht komt.

Battle.net || Strava

• BuGGeD
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-02 13:45
Zojuist een Greater Rift 37 geprobeerd op m'n crusader... Kreeg vrijwel alleen maar Barbed Lurkers, man, die dingen zijn vervelend. Ze proberen vrijwel altijd uit je melee te lopen en met een beetje pech rennen ze allemaal een andere kant op waardoor een Condemn build echt compleet waardeloos is. Timer dus niet gehaald.
Pagina: 1 ... 8 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.