Even niets...
en dan mijn BP kwijt rakenFireDrunk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:23:
Ik zou de Attack Speed van die Etrayu heel snel naar 10% dmg rollen
Mooie TnT's idd.
Diamonds uit mijn chest -> emeralds erin
Harrington -> BT beld
Pioson resistance amu (met 20% fire) -> BT Amu met socket
Diamond in helm -> Amethyst in helm
Resultaat is wel merkbaar. ik ben tougher dan eerst
En wat zijn ubers toch simpel. Helaas geen goed HF amu kunnen maken al scheelde het weining! Beste was 17% cold, dex, 9% chc en heb er 85chd op kunnen rollen. Dit kan natuurlijk meer worden. de passive was helaas thrill of the hunt
Battle.net || Strava
Waren dus niet de servers maar een ander vaag probleem na een update. Na het zoeken op het D3 forum tot de volgende oplossing/workaround gekomen; DNS aanpassen naar 8.8.8.8 (link)... werkt daarna direct weer!schaapiej schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:32:
Iemand een idee hoe laat de servers weer up zijn?
Ouch, dat is wel k*t ja... Kan je dat niet compenseren met Paragon punten? Want die 10% levert je denk ik wel een boel damage op...
Even niets...
Dit is hem: http://d3profile.com/. Mooi amu trouwens!retlaw schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:58:
Gisteren mijn DH iets omgegooid:
Diamonds uit mijn chest -> emeralds erin
Harrington -> BT beld
Pioson resistance amu (met 20% fire) -> BT Amu met socket
Diamond in helm -> Amethyst in helm
Resultaat is wel merkbaar. ik ben tougher dan eerst. Op het laatst mijn krider verwisseld voor een buriza. Ik moet de stats nog een keer inkloppen op die site (heeft iemand een link) om een vergelijking te maken. Nu hopen op een gift, er staat een etrayu klaar die echt een gift nodig heeft, anders is ie troep.. Ik kwam trouwens een oude etrayu tegen om een follower. Jammer dat die niet met terugwerkende kracht zijn aangepast
.
En wat zijn ubers toch simpel. Helaas geen goed HF amu kunnen maken al scheelde het weining! Beste was 17% cold, dex, 9% chc en heb er 85chd op kunnen rollen. Dit kan natuurlijk meer worden. de passive was helaas thrill of the hunt. En het HF amu daarna had natuurlijk custom engioneering als passive...
Verwijderd
Eens! Mooie amu! Misschien nog een idee om je belt naar %life te rerollen? Dan kun je evt je helm naar dmg Cluster arrow rollen?Deadsmell schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
Dit is hem: http://d3profile.com/. Mooi amu trouwens!
Ik heb al wat parapoints er in moeten plaatsen om net 1tiende boven de BP te zitten.FireDrunk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:00:
[...]
Ouch, dat is wel k*t ja... Kan je dat niet compenseren met Paragon punten? Want die 10% levert je denk ik wel een boel damage op...
Dan zou ik even herberekenen moeten wat de BP wordt
Verder kwam ik nog een Paragon lvl (voor als Season afgelopen is) tegen:
http://www.d3bg.org/paragon-calculator/en.php
Thanks! Mats zijn steeds op maar hij moet nog wat hoger dan 88%...Deadsmell schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
Dit is hem: http://d3profile.com/. Mooi amu trouwens!
Dat is wel een goed advies. Zal dan eens kijken wat ik met de helm kan doen.. Deze is eigenlijk wel best zo. Wie weet valt er binnenkort weer 1 die ik dan kan rollen... Heb er laatst 2 weggeven met dex vita en chc (5% en de ander 6%)... Eerst maar lekker blijven staan, dan aan damage denken.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:10:
[...]
Eens! Mooie amu! Misschien nog een idee om je belt naar %life te rerollen? Dan kun je evt je helm naar dmg Cluster arrow rollen?
Battle.net || Strava
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ThcNbl-2596/hero/1788897
Ik heb al een Won Khim Lau klaar liggen die nu (zonder socket) op ongeveer 2450 dmg/s zit.
Ik moet alleen nog die gem vinden voor dat extra socket.
Ik vind het lastig.. als ik met skil changes kan ik rond 920K dmg komen ( en met alles aan ongeveer 1.1M )
ik loop alleen T4, maar loop wel meestal met 4 man in T6.
Tips zijn welkom. ( andere monk profieltjes ok )
ehhh.. noppes
hehe, anders ga je TE snel jijDeadsmell schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:07:
Seasonal Crusader aan het levellen. Net een beetje in mijn stash gerommeld en zie daar een Thunderfury liggen met level reduced by 18. Had me de afgelopen 6 levels heel wat moeite bespaard.
Battle.net || Strava
Even niets...
heb 49M sentry DPS tegen trash en 51.5M tegen elite.FireDrunk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:14:
De tekst boven attacks per second (de kleine tekst dus)
is dit dan goed of slecht ?
ik kon namelijk met uber T&T en Calamity net G32 halen, met 14:56 oid. Heb een cold SOJ, waarop ik AS nodig heb voor me 4,16 APS. Nu even geen mats om te rerollen.
Ik zie alleen nog verbeteringen in die SoJ, misschien een goeie lacuni als die ooit nog 1x dropt. waar kan ik nog meer halen met Gear?
met skills zou ik in het weekend maar eens proberen met verschillende combinaties van steady aim/awareness/custom engineering... maar ik zie echt niet snel dat ik hiermee ooit GR40+ kan halen...
[ Voor 49% gewijzigd door Mofkees op 03-10-2014 15:36 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
als ik m invul kom ik op 48m en 73m. Dat is dan zonder paragon punten in chc en chd, die zie je niet op dialbo progress. Die getallen zie ik niet ingameMofkees schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:22:
[...]
heb 49M sentry DPS tegen trash en 51.5M tegen elite.
is dit dan goed of slecht ?
Battle.net || Strava
Betekend dat dat jij het slecht doet? Nee, maar het kan altijd hoger
@Retlaw, als je hem goed invult, vul je je dex/chd/chc in, dus word je paragon goed meegenomen.
[ Voor 36% gewijzigd door FireDrunk op 03-10-2014 15:38 ]
Even niets...
Verwijderd
Showoff!FireDrunk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:37:
Ik zit op 84 / ~100.
Betekend dat dat jij het slecht doet? Nee, maar het kan altijd hoger
@Retlaw, als je hem goed invult, vul je je dex/chd/chc in, dus word je paragon goed meegenomen.
Dat is op zich niet zo gek toch? Dat moet dan de totale dps zijn van al je sentries die je hatred spenders afvuren, plus buffs van leg gems en passives ed. Klinkt op zich wel realistisch.retlaw schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:31:
[...]
als ik m invul kom ik op 48m en 73m. Dat is dan zonder paragon punten in chc en chd, die zie je niet op dialbo progress. Die getallen zie ik niet ingame. Zal wel een foutje maken ergens....
Barbarian Whirlwind build Torment 6 Rift net onder 6 minuten. Greater Rift haalbaar tot ongeveer level 30.
Iemand nog een idee voor verbeteringen behalve dan overstappen op de Reakors set etc.?
/Edit
Nieuw filmpje ge-upload.... had de verkeerde belt aan
Overigens nog steeds in 6 minuten, maar met meer toughness (28 miljoen max, zie 1:15 in het filmpje)
[ Voor 33% gewijzigd door Undertaker2 op 03-10-2014 17:07 ]
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Denk dat mijn seasonal barb binnenkort ook wat aandacht gaat krijgen... Lightning zal denk ik niet de beste zijn maar heb een aantal leuke lightning near perfect items... Dikke TF. Heb dacht ik 84% Lightning dus ben benieuwd! Maar eerst die lightning gem rank 25+ maken!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Oeh, wist niet dat whirlwind nog zo goed zou werken! Nice!Undertaker2 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:13:
[video]
Barbarian Whirlwind build Torment 6 Rift net onder 6 minuten. Greater Rift haalbaar tot ongeveer level 30.
Iemand nog een idee voor verbeteringen behalve dan overstappen op de Reakors set etc.?
Heb je een linkje naar je profiel?
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 03-10-2014 16:45 ]
DNS al geprobeerd te veranderen?
Had er vanmorgen ook last van maar na het veranderen van de DNS naar die van Google (8.8.8.8) geen problemen meer gehad.
Check einde van de clip, daar zie je alle gear.Deadsmell schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:44:
[...]
Oeh, wist niet dat whirlwind nog zo goed zou werken! Nice!
Heb je een linkje naar je profiel?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Moet ik dan echt handmatig de DNS aanpassen (of via DHCP aanpassing) om het te verhelpen?
Verwijderd
Gewoon ff de Uber community joinen, heb je zo een volle party. Ook nuttig voor het verzamelen van keys.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:59:
ik wil graag ubers doen en het liefst door portals te sharen ik heb 8 key sets en zoek een party als iemand dit gaat doen en er is ruimte stuur me dan ff een whisper in game
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Verwijderd
In de season rankings speelt de top met de Condemn build en non-season met de Stampede build en qua rift level scheelt het niet veel.
Zelf heb ik nog geen ervaring met Condemn, ik speel geen season, maar de Stampede build vind ik erg fijn spelen. Totaal geen wrath problemen dus ook geen downtime.
Ik kwam er trouwens achter dat je items met Shift kan vergelijken zonder socket!
Was dat altijd al zo?
Dan ga ik denk ik voor Condemn, aangezien die holy is. Kan ik voor de lol nog eens switchen naar Holy Shotgun. Ben nu een beetje aan het spelen met Blessed Shield en een Jekangbord en loop daarmee al rond op T3. Alles gaat echt vreselijk hard neer met dat stuiterende schildje.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem en kan gewoon niet meer spelen ineens sinds 2 dagen. Wat is hier ineens aan de hand!!!Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:04:
toch maar een ticket gelogd, 8.8.8.8 als DNS gezet, router herstart, poort 1119 opengezet, direct op de UPC box aangesloten... Ik kan geen andere gekke dingen meer verzinnen.
Verwijderd
Ik kwam er trouwens achter dat je items met Shift kan vergelijken zonder socket!
Was dat altijd al zo?
Nope, dat is met de laatste patch ingebouwd, dus als er mensen nog eerst voor dik gold gems eruit halen......
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Ik heb nu ook ineens continu conection issues en giga lag spikesVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:06:
15 minuten na het loggen deed alles het natuurlijk weerBen blij, maar ik weet echt niet wat er aan de hand was. En het enige wat vermeld werd is dat het een connectie issue is, dus het zal vooral aan mij hebben gelegen
Geen problemen hier, erg makkelijk om Blzz de schuld te geven...Kaasje123 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:25:
[...]
Ik heb nu ook ineens continu conection issues en giga lag spikesWaarschijnlijk weer blizzard die hun zaakjes niet op orde hebben. Walgelijk gedoe steeds
Misschien een kinkje in de kabel?
Aan mijn verbinding ligt het niet. Alles werkt behalve dit spel van Blizzard. Alleen maar lagspikes en disconnectsApsie schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:29:
[...]
Geen problemen hier, erg makkelijk om Blzz de schuld te geven...![]()
Misschien een kinkje in de kabel?![]()
Verwijderd
yup ik ookKaasje123 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:39:
[...]
Aan mijn verbinding ligt het niet. Alles werkt behalve dit spel van Blizzard. Alleen maar lagspikes en disconnects
Ik zeg ook niet dat dit bij jezelf zit.Kaasje123 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:39:
[...]
Aan mijn verbinding ligt het niet. Alles werkt behalve dit spel van Blizzard. Alleen maar lagspikes en disconnects
Wil vandaag mijn non seaonal monk eens van 60 naar 70 brengen, maar gisteren merkte is dat het aardig traag gaat met die gear die ik nog heb, iemand die mij vanmiddag eens mee wil nemen naar een T6 bounty en/of rift
Ach moet toch eten.
Maar meer mensen last van lag?
Hier ook, zal echter mijn routersettings een checken.
Echter draait alles hier inmiddels alweer bijna een jaar probleemloos met "out of the box" config (UPC).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Uit mijn hoofd kan een Etrayu tot max 1490 rollen, daar zit je met 1349 nog dik 140 onder.
Even niets...
Kan er inderdaad nog 140 damage meer op krijgen.FireDrunk schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:22:
Ik zou het niet doen, je kan het beste kijken met CTRL of de damage een beetje richting de max gaat.
Uit mijn hoofd kan een Etrayu tot max 1490 rollen, daar zit je met 1349 nog dik 140 onder.
Ik ben natuurlijk weer lekker eigenwijs en heb er toch maar een gift op gebruikt!
Had 4 gifts in de stash staan dus zo'n ramp was het niet.. gaf vergeleken met mijn oude wapen +30% DPS (excl de Cold bonus) dus wel een lekkere upgrade!
Nu Kadala maar eens lief aankijken voor de M6 set...

3 in totaal... waarvan 2 slechtere dan mijn huidige. (Huidige is overigens de 1e die ik gevonden heb tijdens keywarden runs.
[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 05-10-2014 13:52 ]
Verwijderd
Heeft dat met die pet bonus op Maruader set te maken? dat je kan wachten op wat hatred, en dat die pets lekker doorbijten, en dan weer Elemental Arrow kan gebruiken als je voldoende hatred hebt?
Nou nee, eerder met de 6-set sentry bonus. Je hebt alleen maar hatred nodig om sentries neer te zetten.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:58:
Hoe combineer je een Etruya dan met alleen maar Hate spenders? Ik zie dat heel vaak, maar ik kan daar geen chocola van maken.
Heeft dat met die pet bonus op Maruader set te maken?
[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 05-10-2014 14:04 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Jij plaatst alleen sentries, je sentries casten de andere skills.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:58:
Hoe combineer je een Etruya dan met alleen maar Hate spenders? Ik zie dat heel vaak, maar ik kan daar geen chocola van maken.
Heeft dat met die pet bonus op Maruader set te maken? dat je kan wachten op wat hatred, en dat die pets lekker doorbijten, en dan weer Elemental Arrow kan gebruiken als je voldoende hatred hebt?
Ik zit nu op de 4 set bonus, probeer kadala zo ver te krijgen me er nog 2 cadeau te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Nephalem op 05-10-2014 14:05 ]
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:58:
Hoe combineer je een Etruya dan met alleen maar Hate spenders?

Zoals Rone dus al aangeeft:
Ter verduidelijking:Rone schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:03:
[...]
Nou nee, eerder met de 6-set sentry bonus. Je hebt alleen maar hatred nodig om sentries neer te zetten.

Met een Ring of Royal Grandeur krijg je die laatste set bonus er dus ook nog bij. Maar dat is op mijn Battle.net profiel niet zichtbaar. (RoRG ligt in stash ivm Leg. Gem)
[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 05-10-2014 14:27 ]
WD voelt echter nogal snel "capped". Ik kan doorsparen voor een volle zuni om in de marge ergens wat sterker te worden met wat meer perma-fetishes; maar ik heb dus besloten om een DH te levelen. Vandaag/gisteravond even gedaan, tot zo ver het resultaat:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Umbrah-2929/hero/50284489
1. 3 delen Marauder -- helaas is eentje de gloves, maar goed, kan altijd andere chest nemen dan.
2. Invul-token op scoundrel
3. Goeie Etrayu -- het kan beter, maar vond hem toch een ramaladingdingdong waard want tsja... 200 paralevels beter vind ik misschien pas wat beters en tegen die tijd heb ik ook wel weer een nieuwe ramalatralala, hoop ik:

Uiteraard geleveld (in public games, af en toe kwam dus wat volk mee) met bounties, en op de laatste Act3 bounty (kill azmodan) vlak voor de baas lvl70 gedinged. En de eerstvolgende mob (Azmodude himself) dropte hem gelijk! Ik ging van 60kdps naar 400kdps in één drop en heb nooit Torment hoeven te verlaten.
Nog op de 2-do lijst:
1. Marauder vol maken; dan evasive fire naar elemental arrow (frost) omgooien.
2. Ringen/amu -- heb geeneens leg-gems aan. RoRG is gelukkig zo gehaald (hoewel een goede lastig is), maar een SoJ en 2x Unity staan ook op het lijstje. Onsterfelijke crit-buff op pootjes heb ik al.
3. Bombardiers Rucksack
4. Tasker & Theo's -- hoewel ik evt. die van m'n WD kan overzetten. INT-DH's werken erg goed. 5% IAS, 9% CHC, 7K LoH, en een erg mooie 49% pet speed. De bijna 700 int... meh... 70RA is nooit weg, zou leuk zijn als het dex was.
5. Alle gems perfectioneren... season = nog niet super veel gemdrops gehad in verhouding.
Maar goed, geen slecht dagje zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Umbrah op 05-10-2014 23:25 ]
Verwijderd
Ik vraag me altijd af hoe mensen geen wrath-problemen hebben. Ik heb nagenoeg dezelfde build als jij, maar als ik continue stampede spam, dan loop ik op een gegeven moment toch tegen een lege wrath-globe aan. Of is het puur een kwestie van timen van skills en op tijd je healthglobes pakken? Ik wil eigenlijk nog overstappen naar Strongarm bracers, maar vind nu de Reaper Wraps wel fijn ivm de extra wrath.superbassie schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:27:
, maar de Stampede build vind ik erg fijn spelen. Totaal geen wrath problemen dus ook geen downtime.
http://eu.battle.net/d3/e...k4rloC-2506/hero/45178425
[ Voor 5% gewijzigd door Skarloc op 06-10-2014 07:55 ]
Waarom Strongarm Bracers? Die zijn toch alleen nuttig als je skills hebt die knockback veroorzaken? Die heb jij zo te zien niet?Skarloc schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 07:52:
[...]
Ik vraag me altijd af hoe mensen geen wrath-problemen hebben. Ik heb nagenoeg dezelfde build als jij, maar als ik continue stampede spam, dan loop ik op een gegeven moment toch tegen een lege wrath-globe aan. Of is het puur een kwestie van timen van skills en op tijd je healthglobes pakken? Ik wil eigenlijk nog overstappen naar Strongarm bracers, maar vind nu de Reaper Wraps wel fijn ivm de extra wrath.
http://eu.battle.net/d3/e...k4rloC-2506/hero/45178425
Voor mensen met hetzelfde probleem, voor mij heeft het configureren van DNS 8.8.8.8. dit opgelostBospa01 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:42:
[...]
Hier ook, zal echter mijn routersettings een checken.
Echter draait alles hier inmiddels alweer bijna een jaar probleemloos met "out of the box" config (UPC).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In het begin heb ik een hoop gespeeld maar met AH vond ik het beetje stom, nu is het een stuk leuker geworden heb het misschien een jaar niet gespeeld.
Normaal nog nooit een legendary gevonden, nu toch al een paar.
Speelde eerst ook altijd hardcore, ondanks dat ik een paar keer al een karakter heb moeten begraven (LVL 60 Monk, LVL 40 DH, etc) toch maar weer eens opnieuw begonnen.
Eerst met seasonal Monk, maar nu toch weer WD. Die blijft mijn favoriet denk ik
Dat dacht ik eerst ook, maar Phalanx(Stampede) heeft een ingebouwde knockback. Strongarm bracers is daarom ook een erg sterke item voor een groene paardjes crusader.Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:00:
[...]
Waarom Strongarm Bracers? Die zijn toch alleen nuttig als je skills hebt die knockback veroorzaken? Die heb jij zo te zien niet?
Meerdere waaronder ik. In ieder geval dit Season. Ik heb een level 70 WD en ik ben gisteren begonnen met het levelen van een Crusader die is inmiddels level 40.Aight! schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:59:
Zijn er nog hardcore mensen hier?
In het begin heb ik een hoop gespeeld maar met AH vond ik het beetje stom, nu is het een stuk leuker geworden heb het misschien een jaar niet gespeeld.
Normaal nog nooit een legendary gevonden, nu toch al een paar.
Speelde eerst ook altijd hardcore, ondanks dat ik een paar keer al een karakter heb moeten begraven (LVL 60 Monk, LVL 40 DH, etc) toch maar weer eens opnieuw begonnen.
Eerst met seasonal Monk, maar nu toch weer WD. Die blijft mijn favoriet denk ik
Als je iemand zoekt om mee rifts mee te doen of te levelen stuur me maar een friend request Griefmaker#2862.
Ik heb van het weekend voor het eerst een Jade build gespeeld. En ik vind het een heel erg leuke build..... alleen niet zo op hardcore. Ik had daarvoor een keer of drie een SV proc gehad. En van het weekend wel zes. Dat kan ook aan mij liggen. Maar ik had het voornamelijk is als ik dichtbij probeerde te komen om te harvesten.
Dus nu maar weer terug naar poison dart.
Ging als een malle!
Speel nu eigenlijk gelijk op expert geloof ik (100%xp/100%gold). Dan is act 1 ook al een stuk moeilijker, dat wil ik juist.
Overal blind op af rennen is niet echt spannend namelijk en vooral niet iedereen in 1 hit neerslaan
1e rift van de avond, dropten er 9(!) legs. Het sloeg echt helemaal nergens op. Ik pakte een leg op en er dropte er al weer een
1 van die legs was een Ramaladni's Gift
Na die rift wilde de party Grift doen, dus trials gedaan en uiteindelijk Grift 35 of 38 gehaald. (weet het niet meer exact).
En wat dropt er bij de Rift Guardian?

Eindelijk! Volgens mij het enige item dat ik nog niet gevonden had met mijn Crusader (samen met Gryfalcon's Foote),
Jeuj! Redelijke roll ook nog, heb de vit naar 10% dmg gerolled en het was nu zelfs al een upgrade.
Nu nog een passend schild vinden, want verder heb ik in principe alle onderdelen voor een Shotgun build al
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Als je cooldown ok is zou ik een goeie Hallowed bulwark craften moar holy dmgAngeloonie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:30:
Gisteren een WTF-avond gehad.
1e rift van de avond, dropten er 9(!) legs. Het sloeg echt helemaal nergens op. Ik pakte een leg op en er dropte er al weer een
1 van die legs was een Ramaladni's Gift
Na die rift wilde de party Grift doen, dus trials gedaan en uiteindelijk Grift 35 of 38 gehaald. (weet het niet meer exact).
En wat dropt er bij de Rift Guardian?
[afbeelding]
![]()
![]()
Eindelijk! Volgens mij het enige item dat ik nog niet gevonden had met mijn Crusader (samen met Gryfalcon's Foote),
Jeuj! Redelijke roll ook nog, heb de vit naar 10% dmg gerolled en het was nu zelfs al een upgrade.
Nu nog een passend schild vinden, want verder heb ik in principe alle onderdelen voor een Shotgun build al
Ik denk dat je trouwens de Hallowed Barricade bedoelt?
Hmm dat is op zich wel jammer. Denk dat ik dan liever een Hellskull heb. Volgens mij is de damage ook nagenoeg gelijk.
Movies: letterboxd
Verwijderd
Barricade idd. Maare tja 10% of 20% is toch behoorlijk verschil. Als je cd ok is zou ik gewoon een barricade craften.Angeloonie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:50:
Snap ik, maar wist niet dat CDR exclusief op Crusader shields was
Hmm dat is op zich wel jammer. Denk dat ik dan liever een Hellskull heb. Volgens mij is de damage ook nagenoeg gelijk.
Verschil is wel dat de 10% ook 10% zal zijn en de 20% minder effectief is omdat de amu/bracers ook al Holy hebben. Weet niet wat uiteindelijk meer zal opleveren.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:16:
[...]
Barricade idd. Maare tja 10% of 20% is toch behoorlijk verschil. Als je cd ok is zou ik gewoon een barricade craften.
Zal het allebei wel testen, vanavond maar een paar Barricades craften zodat ik in ieder geval kan starten met de Shotgun build
Verwijderd
Paragorn (
GRift lvl 33 aangetikt met mijn lightning wizard. Ik vrees dat de rek er nu wel zo'n beetje uit is omdat stilstaan en channelen noodzakelijk is voor DPS en steeds moeilijker wordt door de damage die ik vang. Toch geen onaardig resultaat vind ik zelf.
En ook nog mijn eerste hellfire amulet gecraft. De rolls waren zo droef dat ik hem maar meteen verzielde en doe alsof het nooit gebeurd is.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Helder, dan ga ik voor een Barricade.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:58:
tja ik merk wel duidelijk verschil. Haal met me huidige build rond de 74 mil crits per beam op elites en me mirinae of hoe dat ding ook heet gaat over de 200. Met een hellskull is da beduidend minder.
Trouwens, ik zie dat jij met Crimson speelt. Is dat omdat je nog geen Leoric's Crown geloot hebt?
Verwijderd
Daar wil ik niet over praten -.- vigilante ligt al klaar......Angeloonie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Helder, dan ga ik voor een Barricade.
Trouwens, ik zie dat jij met Crimson speelt. Is dat omdat je nog geen Leoric's Crown geloot hebt?
Ik heb echt een waardeloze BoP, maar kan al met gemakt T6 aan.
Ook m'n amulet is 100% crap, maar goed. Heel tof dat Condemn
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
yeps, zodra ik weer een BoP vind ga ik ook weer terug naar Condemn; speel nu hoofdzakelijk met mn monk, maar da's ook heel lekkerEricNL schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:20:
Ik speel sinds een paar dagen Condemn Build, maar dat is echt insane! Ik denk echt één van de tofste builds die ik tot nu toe heb gespeeld.
Ik heb echt een waardeloze BoP, maar kan al met gemakt T6 aan.
Ook m'n amulet is 100% crap, maar goed. Heel tof dat Condemn
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
Mirinae is must, omdat je altijd in close range bent is bane of the trapped ook awesome in mijn geval gewoon 25% increased dmg. Hij moet wel lvl 25 zijn omdat je enemies da altijd crowd controlled zijn. Ik liep eerst met een bijna perfect holy kymbo amu zonder socket. Dan haalde ik 55 mil crits per beam. Nu 70+ op elites Dus hij is het zeker waard. Voor de eerste elite pack is je dmg iets lager, maar daarna gingen mijn crits toch rond de 10/20 mil omhoog. En nouja je killt wel een elite pack elke minuut dus die buff heb je na de eerste pack eigenlijk altijd.Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:15:
Wat zijn eigenlijk de aanbevolen legendary gems voor een holy build? Het is mijn bedoeling om een Condemn of Holy Shotgun build te gaan spelen, afhankelijk van de items die ik vind. Momenteel loop ik rond met Mirinae, Pain Enhancer en Wreath of Lightning, maar omdat de builds die ik wil spelen hoge burst damage hebben, lijken me die laatste twee niet zo handig. Ik zie dat Sheev met beide Bane's rondloopt. Is dat de beste optie? Of BotP vervangen door Gogok, als mijn cdr nog niet hoog genoeg is?
Aangezien je 1 skill gebruikt die burst condemn of heavens fury. Wil je juist die skill zoveel mogelijk buffen dus damage over time gems zijn een beetje no go naar mijn mening.
Gogok is leuk voor de cd maar ik persoonlijk burst liever hard in plaats van veel omdat je met gogok ook eerder wrath problemen gaat krijgen.
In akkarat vorm zit ik op 2.7 mil holy dmg daar komt op een elite pack dus nog bane of the trapped bane of the powerfull en elite dmg bij. en dat gaat hard ^^
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 11:54 ]
Duidelijk verhaal, thanks! Vanavond maar eens de benodigde gems naar 25 brengen dan.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:52:
[...]
Mirinae is must, omdat je altijd in close range bent is bane of the trapped ook awesome in mijn geval gewoon 25% increased dmg. Hij moet wel lvl 25 zijn omdat je enemies da altijd crowd controlled zijn. Ik liep eerst met een bijna perfect holy kymbo amu zonder socket. Dan haalde ik 55 mil crits per beam. Nu 70+ op elites Dus hij is het zeker waard. Voor de eerste elite pack is je dmg iets lager, maar daarna gingen mijn crits toch rond de 10/20 mil omhoog. En nouja je killt wel een elite pack elke minuut dus die buff heb je na de eerste pack eigenlijk altijd.
Aangezien je 1 skill gebruikt die burst condemn of heavens fury. Wil je juist die skill zoveel mogelijk buffen dus damage over time gems zijn een beetje no go naar mijn mening.
Gogok is leuk voor de cd maar ik persoonlijk burst liever hard in plaats van veel omdat je met gogok ook eerder wrath problemen gaat krijgen.
In akkarat vorm zit ik op 2.7 mil holy dmg daar komt op een elite pack dus nog bane of the trapped bane of the powerfull en elite dmg bij. en dat gaat hard ^^
Verwijderd
mooi verhaal ik zie echter een uitzondering die de moeite waard is. de tocious gem is een damage over time gem maar geeft op lvl 25+ 10% damage op all sources op alles dat de overtime damage krijgt nou ken ik de crusader niet zo goed maar op mn DH werkt het super omdat ik dan 10% fire+10 cold+10 poison 10% pgysical en 10% companion damage doe. en ik alles wel een keer raak in die 10 secVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:52:
[...]
Mirinae is must, omdat je altijd in close range bent is bane of the trapped ook awesome in mijn geval gewoon 25% increased dmg. Hij moet wel lvl 25 zijn omdat je enemies da altijd crowd controlled zijn. Ik liep eerst met een bijna perfect holy kymbo amu zonder socket. Dan haalde ik 55 mil crits per beam. Nu 70+ op elites Dus hij is het zeker waard. Voor de eerste elite pack is je dmg iets lager, maar daarna gingen mijn crits toch rond de 10/20 mil omhoog. En nouja je killt wel een elite pack elke minuut dus die buff heb je na de eerste pack eigenlijk altijd.
dat zou op de holy build waarschijnelijk alleen holy en misschien physical zijn (en natuurlijk de poison bleed) maar weet niet of die 10% het dan waard is maar kan me voorstellen van wel
Heb jij echt zoveel verschillende elemental bonussen op een DH? Voor die gem is dat niet nodig hoor. De omschrijving zegt "All enemies you poison take 10% increased damage from all sources". Daarmee wordt bedoeld dat enemies 10% meer damage krijgen waardoor ze ook geraakt worden. Dus als je ze met sentries of met een willekeurige hatred spender raakt, of dat iemand anders ze raakt, dan krijgen ze extra damage. Dat is niet 10% extra damage per element, maar 10% overall. Het maakt daarvoor niet uit wat voor elemental damage je stackt. Ook al stack je niets, dan krijgen ze alsnog extra damage.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:09:
[...]
mooi verhaal ik zie echter een uitzondering die de moeite waard is. de tocious gem is een damage over time gem maar geeft op lvl 25+ 10% damage op all sources op alles dat de overtime damage krijgt nou ken ik de crusader niet zo goed maar op mn DH werkt het super omdat ik dan 10% fire+10 cold+10 poison 10% pgysical en 10% companion damage doe. en ik alles wel een keer raak in die 10 sec
dat zou op de holy build waarschijnelijk alleen holy en misschien physical zijn (en natuurlijk de poison bleed) maar weet niet of die 10% het dan waard is maar kan me voorstellen van wel
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 06-10-2014 12:20 ]
Zodra het seizoen afgelopen is wil ik mijn crusader weer oppakken. Het liefst met de Condemn build omdat ik dat ook speelde voor mijn gyre/fotf dropsDeadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:59:
[...]
Duidelijk verhaal, thanks! Vanavond maar eens de benodigde gems naar 25 brengen dan.
Nu eerst maar ff dit seizoen doorknallen met barb, zodat tzt in ieder geval de gems al klaarliggen
Verwijderd
punt is je kan 3 gems. Mirinae is obvious keuze. Dan is je enige dmg skill condemn ( holy) of heavens fury (holy) beide zijn burst. bane of the trapped is 20%+ dmg increase als ie lvl 25 is en bane of the powerfull 20% plus 15% elite dmg. Das dus op normal trash 40% en op elite zelfs 55% dmg increase voor zowel je mirinae als je condemn of heavens fury. Mij lijken die 3 gems dan dus ook de beste keuze. Die poison gem is opzich wel nice zou je misschien in plaats van bane of the trapped kunnen doen, maar ik denk dat trapped dan chiller is.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:09:
[...]
mooi verhaal ik zie echter een uitzondering die de moeite waard is. de tocious gem is een damage over time gem maar geeft op lvl 25+ 10% damage op all sources op alles dat de overtime damage krijgt nou ken ik de crusader niet zo goed maar op mn DH werkt het super omdat ik dan 10% fire+10 cold+10 poison 10% pgysical en 10% companion damage doe. en ik alles wel een keer raak in die 10 sec
Verwijderd
Nvm Deadsmell gaf het al aan in zijn post.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:09:
[...]
By the way het is altijd beter om je te focussen op 1 element ipv meerdere.
Yep, dit. En ik vervang Bane of the Powerful door Taeguk in hogere grifts en trials. De damage bonus kan lastig vol te houden zijn in hogere grifts (omdat je doodgaat en je verliest je buff sowieso in het gevecht met de rift guardian ivm lang gevecht) en met 60+ Taeguk stacks doe je iig altijd 30% meer damage (ook tegen whites). Enige wat je moet doen is ten minste elke 3 sec een keer condemn casten en dat is soms alleen lastig als je naar een andere floor gaat ivm laadtijden.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:35:
[...]
punt is je kan 3 gems. Mirinae is obvious keuze. Dan is je enige dmg skill condemn ( holy) of heavens fury (holy) beide zijn burst. bane of the trapped is 20%+ dmg increase als ie lvl 25 is en bane of the powerfull 20% plus 15% elite dmg. Das dus op normal trash 40% en op elite zelfs 55% dmg increase voor zowel je mirinae als je condemn of heavens fury. Mij lijken die 3 gems dan dus ook de beste keuze. Die poison gem is opzich wel nice zou je misschien in plaats van bane of the trapped kunnen doen, maar ik denk dat trapped dan chiller is.
Neen
Perma CoTA ivm IK set, en die barbs slaan echt hard.. in mijn huidige setup zie ik 20m crits voorbij komen.
(op elites zelfs nog meer, kan zelfs op GR 16 alles overlaten aan deze barbs)
Vroeg me af of je Barb ook wat passiever zou kunnen spelen, bijvoorbeeld met weapon throw e.d.
Iemand ervaring mee?
Barb in kwestie:
http://eu.battle.net/d3/e...eamion-2936/hero/50091529
Enige nadeel dat ik direct kan verzinnen is dat barbs geen procs krijgen van Mirinae gem
Het is een idee, ik kom met gemak op GR25 met IK maar met Reakor lijk ik verder te komen.3xNix schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:09:
Is de "Enforcer" gem ook goed als Barbarian?
Perma CoTA ivm IK set, en die barbs slaan echt hard.. in mijn huidige setup zie ik 20m crits voorbij komen.
(op elites zelfs nog meer, kan zelfs op GR 16 alles overlaten aan deze barbs)
Vroeg me af of je Barb ook wat passiever zou kunnen spelen, bijvoorbeeld met weapon throw e.d.
Iemand ervaring mee?
Barb in kwestie:
http://eu.battle.net/d3/e...eamion-2936/hero/50091529
Enige nadeel dat ik direct kan verzinnen is dat barbs geen procs krijgen van Mirinae gem
Echter met IK gaat een RG snel neer, terwijl met Reaker trash easy is maar de RG weer eeuwen duurt.
Zie mijn barb, ik mis nog 1/2 items (ik booties / boulderbreakert) om een reakor / ik combo te proberen met beide 5 sets
Wil de transmogs wel hebben, maar ik vermoed dat ik het niet lang vol ga houden om BlizzCon via de pc te volgen. 30 EUR voor een paar transmogs is dan wel erg duur.
Combo is wel lekker, zeker omdat losse trash dan opgepikt word door je barbs.. hoef je deze niet zelf te gaan slaan met je langzame 1.00 2h wapen.Bospa01 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
Het is een idee, ik kom met gemak op GR25 met IK maar met Reakor lijk ik verder te komen.
Echter met IK gaat een RG snel neer, terwijl met Reaker trash easy is maar de RG weer eeuwen duurt.
Zie mijn barb, ik mis nog 1/2 items (ik booties / boulderbreakert) om een reakor / ik combo te proberen met beide 5 sets
Er is wel een nadeel dat je de 20%+ Cooldown reduction mist van leorics crown.
Dus met chargen is dan net even iets belangerijker dat je wat raakt ook.
Vriendin van me wil barb spelen omdat ze die 3 barbs leuk vind, weet alleen niet of weapon throw viable is.
Dus niet doen, simpelDeadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:24:
Wil de transmogs wel hebben, maar ik vermoed dat ik het niet lang vol ga houden om BlizzCon via de pc te volgen. 30 EUR voor een paar transmogs is dan wel erg duur.
Als je denkt niet echt veel te gaan kijken dan heeft het geen nut. Je moet het doen om de BlizzCon, en dan heb je een extratje, niet andersom.
BlizzCon lijkt me erg boeiend, maar het is meer de manier van volgen. Val bij de meeste streamers al in slaap, op enkele vrouwelijke na.Angeloonie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:27:
[...]
Dus niet doen, simpel
Als je denkt niet echt veel te gaan kijken dan heeft het geen nut. Je moet het doen om de BlizzCon, en dan heb je een extratje, niet andersom.
Misschien is niet kopen inderdaad de beste optie.
Verwijderd
nee maar aangezien ik sentry build heb heb ik cold, physical en fire damage en die poison is van de gem zelf. en volgens mij zie ik het correct de gem geeft aan dat alle enemies while getting the poison over time 10% extra damage krijgt van all sources dus in mijn beleving is dat zoals ik aangafDeadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:18:
[...]
Heb jij echt zoveel verschillende elemental bonussen op een DH? Voor die gem is dat niet nodig hoor. De omschrijving zegt "All enemies you poison take 10% increased damage from all sources". Daarmee wordt bedoeld dat enemies 10% meer damage krijgen waardoor ze ook geraakt worden. Dus als je ze met sentries of met een willekeurige hatred spender raakt, of dat iemand anders ze raakt, dan krijgen ze extra damage. Dat is niet 10% extra damage per element, maar 10% overall. Het maakt daarvoor niet uit wat voor elemental damage je stackt. Ook al stack je niets, dan krijgen ze alsnog extra damage.
Doel was dus om de Vyr set bij elkaar te sparen en de CDR nabij de 80% te krijgen, zodat je eigenlijk continu in je Archon vorm kunt blijven.
Nu ben ik daar bijna klaar mee (nu op 70% CDR), maar merk toch dat je hier eigenlijk teveel moet inleveren. De damage output is helemaal niet hoog (minder dan 800% per ability) en de EHP gaat ook redelijk omlaag doordat er zo'n grote focus is op CDR. Hierdoor is T6 momenteel te doen, maar speelt niet lekker.
Vanavond maar eens bedenken wat voor andere build ik kan gaan maken die wel T6 viable is. Qua gear heb ik nog wel wat liggen waarmee T6 wel goed mogelijk is
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Daar komt nog bij dat BlizzCon in Californie is, dus 9 uur tijdsverschil, waardoor je dus lekker lang op moet blijven om alles goed te kunnen volgen.Deadsmell schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:35:
[...]
BlizzCon lijkt me erg boeiend, maar het is meer de manier van volgen. Val bij de meeste streamers al in slaap, op enkele vrouwelijke na.En als ik mijn vriendin enkele dagen buitenshuis iets te doen geef, dan kan ik het wel vanaf de bank op de tv kijken, maar dan kan ik weer niet tegelijkertijd spelen. Dilemma!
Misschien is niet kopen inderdaad de beste optie.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Enforcer
Bane of the Powerful
Bane of the Trapped
Gem of Efficacious Toxin
Zei's Stone of Vengeance
Enforcer en Bane of the Powerful lijkt me een zekere zaak maar de 3e is lastig welke zouden jullie kiezen en waarom?
Verwijderd
bane of the trapped heb je als DH denk ik nie zoveel aan, omdat je daarvoor niet dichtbij genoeg komt. Ik zou voor zei's gaan. Je blijft ver weg dus een leuke dmg increase. Toxin ook een goeie ben je zeker van een vaste 10% dmg increase.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:43:
ok ik heb 5 gems op level 30 twijfel welke combi het beste is voor DH sentry build (zie signature)
Enforcer
Bane of the Powerful
Bane of the Trapped
Gem of Efficacious Toxin
Zei's Stone of Vengeance
Enforcer en Bane of the Powerful lijkt me een zekere zaak maar de 3e is lastig welke zouden jullie kiezen en waarom?
Dit topic is gesloten.
![]()