Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Zie mijn Phoenix voor mijn "work in progress"
Niet te zien op mijn profiel:
Fire SoJ
20% Fire / 27% Elite / 8% CDR / Socket
RoRG moet ik nog een grinden met Intel... en heb een Unity met Dex (is reeds reroll... kan rerollen naar Intel) 12% Elite / 5.5% CHC / Socket
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Think again.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:15:
[...]
ehhh wat is TnT ?
NM gevonden, ik zie de meerwaarde niet zo om eerlijk te zijn denk niet dat het elkaar veel scheelt
Thanks voor de info! Had daar geen idee van. Voortaan maar even rekenen dan.Rone schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:16:
[...]
Nee, het is maar 1 sentry winst. Je kunt standaard al 2 sentries plaatsen. De bombsack verhoogt dat naar 4. Custom Engineering maakt er 5 van (en verdubbelt de uptime).
Overigens even wat onduidelijkheden ophelderen: Een 1H Xbow op 4.15 is lang niet altijd beter dan een Bow op 2.84. Ja, aan de hand van vele berekeningen is gebleken dat de beste setup een Calamity op 4.15 is, maar dat gaat uit van een 100% uptime van Marked for Death en dat je niet te veel belangrijke stats hebt ingeleverd voor attack speed. Vooral dit laatste is niet altijd even makkelijk.
Op de tweede plaats staat een Nat's Slayer gecombineerd met een Nat's ring (zodat je nog steeds M5+RoRG+T&T kunt gebruiken) maar omdat je dan geen Unity meer aan kunt doen is dat logischerwijs alleen bruikbaar in groepsverband. Als gevolg daarvan is Calamity beter dan Nat's omdat de hele groep profijt heeft van de MfD debuff, en ook solo te gebruiken is met een Unity.
Er zitten nogal wat haken en ogen aan het gebruik van een 1H Xbow op 4.15 dus zet er niet al je centen op in. In veel gevallen kost het je dusdanig veel stats dat je gewoon minder damage doet. Zoals al vaker aangegeven kun je het beste van tevoren uitrekenen wat je moet doen: http://d3profile.com/
Zie mijn fire wiz. Ik vind dit persoonlijk de fijnste fire build, omdat 'ie een signature spell heeft en je dus nooit tegen mana issues aan loopt. Maar je ziet ook veel varianten met Hydra (Serpent's Sparker) en andere fire spells. Voordeel van een signature spell is echter dat je geen idle time tussen de casts hebt. Je kunt lekker door knallen.Thalaron schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:56:
Heeft iemand een goed voorbeeld van een Fire(bird) Wiz build?
Zie mijn Phoenix voor mijn "work in progress"
Niet te zien op mijn profiel:
Fire SoJ
20% Fire / 27% Elite / 8% CDR / Socket
RoRG moet ik nog een grinden met Intel... en heb een Unity met Dex (is reeds reroll... kan rerollen naar Intel) 12% Elite / 5.5% CHC / Socket
[ Voor 90% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2014 07:38 ]
Verwijderd
Nope.... Niet waar, je liegt Vidra
Disclaimer: Hier klagen/ranten wil wel eens helpen.. vandaar
http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/4402048
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 09:18 ]
Kon moeilijk slechter zijn dan de versie die ik had....en wat bleek.....was em toch wel nog slechter zeker
...Wel blij dat ek met al dit crappy gear toch T6 kan farmen.
<GoT> Brain3#2873
Verwijderd
Maare zo crappy is die gear tog nie? das iig een hele mooie BoPBrain3 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:17:
RNG-god hates me. Toen gisteren mijn tweede Phalanx shield dropte..dacht ik "YES..een upgrade".
Kon moeilijk slechter zijn dan de versie die ik had....en wat bleek.....was em toch wel nog slechter zeker
...Wel blij dat ek met al dit crappy gear toch T6 kan farmen.
Wow, mooie etrayu! Heb je die socket gerolled? Want dan kan je toch de socket -> Atk Speed rollen en met een Gift er weer een socket in slaan? Dan heb je echt een geniale boog!Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:16:
[...]
Nope.... Niet waar, je liegt VidraInmiddels bijna 45.000 shards verder en ik zie m echt niet verschijnen bj Kadala (althans niet met dex...) Ingame??? Echt? Kan dat?
Even niets...
Dat verschilt gewoon per persoon.Patriot schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:29:
Zijn ze toch relatief zeldzaam? Heb er echt drie
Ikzelf, P280 - Gevonden 0
Maat van me, P220 - Gevonden 4
Nu heb ik er dan wel 2 van hem gehad dus ik heb niks te klagen maar D3 blijft gewoon een kans spel en Mr Kans kan soms heel erg flauw zijn.
Zo heb ik als Crus al 2x een T&T gehad en mijn maat als petdoc nog geen terwijl hij er ook nog eens echt voor aan het gamblen is.
Volgens mij heeft iedereen wel ergens een item wat niet wilde droppen of een stat die niet wilde rollen
Nee, geen specifieke act. Random in de game en random bij Kadala. Let op: veel mensen zoeken al sinds de start van D3 naar dit ding.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:22:
droppen die gloves in een specifieke act zoals de RoRG ? en kan kadala deze ook geven? want ik heb hem nog niet maar wil hem nu wel
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Thx, is een mooie ja. Socket is ramalamadindong, reroll zit in dmg, zit bijna op max nu. Rerolls om hoger te komen zitten in de buurt van 10 miljoen nu:)FireDrunk schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:39:
[...]
Wow, mooie etrayu! Heb je die socket gerolled? Want dan kan je toch de socket -> Atk Speed rollen en met een Gift er weer een socket in slaan? Dan heb je echt een geniale boog!
Verwijderd
Ik ben ze in mijn D3 carriere ( vanaf release) 2 keer tegengekomen, allebei geshard want ze waren shit. RNG is a bitch ^^UTADDICT schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:52:
[...]
Nee, geen specifieke act. Random in de game en random bij Kadala. Let op: veel mensen zoeken al sinds de start van D3 naar dit ding.
Verhogen van CDR lijkt me redelijk obvious, ik heb namelijk redelijk vaak last van het feit dat ik wrath-starved raak en ik kan AC ook nog niet permanent up houden. Alle tips zijn welkom.
http://eu.battle.net/d3/e...k4rloC-2506/hero/45178425
Verwijderd
Als je regelmatig naar de grond ligt te staren zou ik toch Akkarat prophet rune gebruiken. Verdubbelt bijna je toughness. Als je perma kan is dat helemaal chill. Zou ook strongarm bracers in plaats van reaper wraps doen is een dmg increase plus die knockback is behoorlijk chill.Skarloc schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:55:
Heeft er iemand tips voor me waar ik me met mijn Crusader gear-wise en skill-wise op zou gaan moeten focussen? Ik vind het een leuke class om te spelen, maar merk dat ik op t6 af en toe toch wel erg snel op de grond lig te kijken.
Verhogen van CDR lijkt me redelijk obvious, ik heb namelijk redelijk vaak last van het feit dat ik wrath-starved raak en ik kan AC ook nog niet permanent up houden. Alle tips zijn welkom.
http://eu.battle.net/d3/e...k4rloC-2506/hero/45178425
Ik zou geen generator gebruiken gewoon shield glare, maar als je dan generator gebruikt zou ik bij deze build justice gebruiken aangezien het meer een range build is.
Als je echt wrath problemen hebt zou je ook nog rightessnous kunnen gebruiken in plaats van vigilant passive Zolang je afstand houdt moet dat geen probleem zijn.
Misschien ook die physical leg gem in plaats van powerfull?
Als toevoeging zorg voor meer CDR, zelfs ten koste van wat damage. Dus voor je huidige gear zou ik je crit damage op je gloves en ring rerollen naar CDR.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
Als je regelmatig naar de grond ligt te staren zou ik toch Akkarat prophet rune gebruiken. Verdubbelt bijna je toughness. Als je perma kan is dat helemaal chill. Zou ook strongarm bracers in plaats van reaper wraps doen is een dmg increase plus die knockback is behoorlijk chill.
Ik zou geen generator gebruiken gewoon shield glare, maar als je dan generator gebruikt zou ik bij deze build justice gebruiken aangezien het meer een range build is.
Als je echt wrath problemen hebt zou je ook nog rightessnous kunnen gebruiken in plaats van vigilant passive Zolang je afstand houdt moet dat geen probleem zijn.
Misschien ook die physical leg gem in plaats van powerfull?
Voor full Akkarat heb je 56% nodig. Met de level 25 swiftness gem zou dit 48% zijn. Hou er wel rekening mee dat je de stacks niet altijd op hebt van deze gem dus er zullen momenten zijn dat je niet full akkarat bent.
Des te meer je in full akkarat zit des te minder wrath je in verhouding gebruikt. Voordeel van veel CDR is dat je ook Laws of Valor (unstoppable force) vaker kunt casten waardoor je weer minder wrath nodig hebt.
Een wrath generater is echt niet nodig.
En heeft het geholpen?Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:16:
[...]
Nope.... Niet waar, je liegt VidraInmiddels bijna 45.000 shards verder en ik zie m echt niet verschijnen bj Kadala (althans niet met dex...) Ingame??? Echt? Kan dat?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hoeveel resistance heb jij ingame? en toughness?Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:16:
[...]
Ik heb gisteren even geprobeerd om zonder awareness te spelen, maar dat valt toch echt vies tegen. Ondanks dat ik mijn hele DH volstop met diamonds (wordt je hard van
Op mijn season monk een mooie RORG gelaat. 2% ias te laag, maar wel een socket er in
Battle.net || Strava
Verwijderd
Uhm.. Uit mn hoofd natuurlijk. Laagste res is ongeveer 850, hoogste 1200 (arcane). Toughness ingame ben ik niet zeker van. Op Gr 37/38 kan ik 1 tik Thunderstorm en/of jailer krijgen VOORDAT awareness triggered. Zonder awareness gaat overigens prima alleen niet in GR 35plus (of je moet HEEL voorzichtig spelen). In T6 staat ie meestal uit tegenwoordig.retlaw schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:37:
[...]
Hoeveel resistance heb jij ingame? en toughness?
Ik heb gisteren even geprobeerd om zonder awareness te spelen, maar dat valt toch echt vies tegen. Ondanks dat ik mijn hele DH volstop met diamonds (wordt je hard van). BIj jou zie ik alleen maar dex gems erin. Is de extra armor zoveel beter? Ik had ook shadow power ipv vault. Dat maakt je ook wat tougher... Ik lig dan om de haverklap omver. Het kan natuurlijk ook aan mij of mijn speelstijl liggen.
Op mijn season monk een mooie RORG gelaat. 2% ias te laag, maar wel een socket er in.
En armor tov van res bij een DH ben ik nog niet over uit. Ik streef nog naar 1000 allres zonder gems te gebruiken. Kan ook wel door bijv de witching hour te wisselen. Heb nog een mooie Blackthornes amu liggen en in combi met de belt zorgt dit ook weer voor meer toughness (al lukt het niet om in die Blackthornesamu meer dan 55% chd te rollen
Stel dat ik die nu zou wisselen dan verlies ik bakken CHD en dat vind ik het nog niet waard
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 11:48 ]
Wat is een goede vuistregel voor moeilijkheids graad?
Ik speel voornamelijk mijn Wizard, zit op 505k damage en zo'n 3.7mil toughness, en Torment 1 gaat me relatief goed af, alleen Torment 2 is ineens een stuk lastiger. Wat is tevens dan de beste manier om aan betere gear te komen? Rifts, of Bounties?
-
Gelukkig heb ik mijn HC Crusader level 70 (Paragon 27) nog.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
GecondoleerdOkkE schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:50:
R.I.P. HC Witch Doctor level 49.![]()
Gelukkig heb ik mijn HC Crusader level 70 (Paragon 27) nog.
Verwijderd
rifts met uitzondering van de Ring of Royal Grandeur die je echt wil hebben omdat hij de requirements van alle set items met 1 verlaagd dus om 6 piece bonus van marauder set te krijgen hoef je er maar 5 te hebben deze dropt alleen in de bountie van act 1 en act 4 maar denk dat de dropkans op act 1 hoger isNazanir schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:48:
Voor de console spelers onder ons, want ik weet niet hoe groot de verschillen zijn nu met het patch verschil:
Ik speel voornamelijk mijn Wizard, zit op 505k damage en zo'n 3.7mil toughness, en Torment 1 gaat me relatief goed af, alleen Torment 2 is ineens een stuk lastiger. Wat is tevens dan de beste manier om aan betere gear te komen? Rifts, of Bounties?
Kies de hoogste moeilijkheidsgraad waar je zelf vindt dat je op een prettig tempo door de mobs heen gaat. D3 is toch vooral grinden voor gear, dus je zult vooral een speeltempo moeten hebben dat je bevalt. Wat dat is, is persoonlijk. Damage/toughness waardes die je nodig hebt voor bepaalde moeilijkheidsgraden hangen heel erg van je build af en eventuele stats die niet in je character sheet waardes worden verwerkt (bijvoorbeeld +X% fire damage bij een fire build).Nazanir schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:48:
Voor de console spelers onder ons, want ik weet niet hoe groot de verschillen zijn nu met het patch verschil:
Ik speel voornamelijk mijn Wizard, zit op 505k damage en zo'n 3.7mil toughness, en Torment 1 gaat me relatief goed af, alleen Torment 2 is ineens een stuk lastiger.
Bounties als je specifieke bounty-legendaries zoekt, zoals de Ring of Royal Grandeur uit Act 1 bouny caches. Verder hebben rifts een hogere kans op legendary drops, dus daar zul je er meer van vinden.Wat is tevens dan de beste manier om aan betere gear te komen? Rifts, of Bounties?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Act1 bounties > rifts > bloodshards Kadala >Act 1 bountiesRannasha schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:53:
[...]
Kies de hoogste moeilijkheidsgraad waar je zelf vindt dat je op een prettig tempo door de mobs heen gaat. D3 is toch vooral grinden voor gear, dus je zult vooral een speeltempo moeten hebben dat je bevalt. Wat dat is, is persoonlijk. Damage/toughness waardes die je nodig hebt voor bepaalde moeilijkheidsgraden hangen heel erg van je build af en eventuele stats die niet in je character sheet waardes worden verwerkt (bijvoorbeeld +X% fire damage bij een fire build).
[...]
Bounties als je specifieke bounty-legendaries zoekt, zoals de Ring of Royal Grandeur uit Act 1 bouny caches. Verder hebben rifts een hogere kans op legendary drops, dus daar zul je er meer van vinden.
rinse repeat
Zal ook eens de gems in mijn chest omgooien dan.. Kom ik nog rond de 1000 denk ik. Waar stop je je para punten mbt toughness? Ik had gisteren moeite met een grift 32... moet toch hoger kunnenVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:46:
[...]
Uhm.. Uit mn hoofd natuurlijk. Laagste res is ongeveer 850, hoogste 1200 (arcane). Toughness ingame ben ik niet zeker van. Op Gr 37/38 kan ik 1 tik Thunderstorm en/of jailer krijgen VOORDAT awareness triggered. Zonder awareness gaat overigens prima alleen niet in GR 35plus (of je moet HEEL voorzichtig spelen). In T6 staat ie meestal uit tegenwoordig.
En armor tov van res bij een DH ben ik nog niet over uit. Ik streef nog naar 1000 allres zonder gems te gebruiken. Kan ook wel door bijv de witching hour te wisselen. Heb nog een mooie Blackthornes amu liggen en in combi met de belt zorgt dit ook weer voor meer toughness (al lukt het niet om in die Blackthornesamu meer dan 55% chd te rollen)
Stel dat ik die nu zou wisselen dan verlies ik bakken CHD en dat vind ik het nog niet waard
Battle.net || Strava
Jij hebt ook wel erg weinig health op je DH. Lig je dan niet heel snel om bij Thunderstorm en Jailer? Of heb je zoveel mitigation dat je dat goed trekt?retlaw schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:38:
[...]
Zal ook eens de gems in mijn chest omgooien dan.. Kom ik nog rond de 1000 denk ik. Waar stop je je para punten mbt toughness? Ik had gisteren moeite met een grift 32... moet toch hoger kunnen
Gisteren met mijn seasonal DH ook voor het eerst Grifts geprobeerd en ik ben solo tot 31 gekomen, maar er zit nog wel iets meer in. Heb ook alleen maar Dex gems en nog twee stappen verwijderd van de max level. Wel een Amethyst in mijn helm en alle parapunten in resall (max) en armor.
-
Als je nog maar één item van Fb hebt, dan gewoon eerst lekker gaan riften. Die ring heb je toch niet nodig voordat je meerdere pieces hebt.Nazanir schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:47:
Bedankt voor de tips allen, ik zal me maar eens focussen op act 1 voor de ring, ik had namelijk gisteren mijn eerste item van de Firebird set gevonden.
Verwijderd
retlaw heeft 388k health, ik zit ingame op 395k. Dat is zat wat mij betreft. Heb ook met rond de 500k en 600k gespeeld maar dat gaat dan weer ten koste van andere dingen. 1 tik overleven moet net kunnen is mijn gedachte. Dan heb je voor de 2de tik nog awareness en als je dan niet uit de buurt bent zit je niet op te lettenDeadsmell schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:47:
[...]
Jij hebt ook wel erg weinig health op je DH. Lig je dan niet heel snel om bij Thunderstorm en Jailer? Of heb je zoveel mitigation dat je dat goed trekt?
Gisteren met mijn seasonal DH ook voor het eerst Grifts geprobeerd en ik ben solo tot 31 gekomen, maar er zit nog wel iets meer in. Heb ook alleen maar Dex gems en nog twee stappen verwijderd van de max level. Wel een Amethyst in mijn helm en alle parapunten in resall (max) en armor.
Parapunten, allres max, life% max, die andere max
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 12:57 ]
Dat moet wel kunnen lijkt me, kridershot is ook niet het beste wapen op hogere rifts aangezien je dan toch niet zelf kan schieten ivm kiten en misschien nog op zoek naar een string of ears aangezien er toch geen clickables zijn in GR'sretlaw schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:38:
[...]
Zal ook eens de gems in mijn chest omgooien dan.. Kom ik nog rond de 1000 denk ik. Waar stop je je para punten mbt toughness? Ik had gisteren moeite met een grift 32... moet toch hoger kunnen
Na #1 met 2players, gisteren GR41 op 3players gecleared dus daar ook #1, vanavond maar proberen of het ook met 4pl gaat lukken
Movies: letterboxd
best aardig, maar geen vit en geen discDahal schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:57:
Laatst toch wel veel geluk gehad met mijn bombardiers rucksackHele lekkere rolls erop (zie link)
Verwijderd
En belangrijker, geen %sentrydmgdesjaak909 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:59:
[...]
best aardig, maar geen vit en geen disc
Ah, thanks voor die getallen. Heb ik een beetje een richtlijn. Volgens mij zit ik qua resall net onder de 1000.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:55:
[...]
retlaw heeft 388k health, ik zit ingame op 395k. Dat is zat wat mij betreft. Heb ook met rond de 500k en 600k gespeeld maar dat gaat dan weer ten koste van andere dingen. 1 tik overleven moet net kunnen is mijn gedachte. Dan heb je voor de 2de tik nog awareness en als je dan niet uit de buurt bent zit je niet op te lettenVoor zover ik weet wordt ongeveer 1000 allres aangegeven hiervoor en een armor tussen de 12500 en 14000. (zit zelf op 13500 geloof ik).
Parapunten, allres max, life% max, die andere max(naam kwijt) en nu als laatste armor%
Maar armor als laatste? Ik heb juist geïnvesteerd in resall en daarna armor. Dat is toch belangrijker dan life?
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2014 13:03 ]
die kan hij er nog op rollen, maar liefst wil je toch wel dex/vit/sentrie en als secondary +discipline
mijn vita is wel redelijk (4360) dat is hoger als bij jullie, ik heb echter niet heel veel life%, maar kom ingame uit op 423k. mijn laagste res is 1150 oid. Dus als ik het zo een beetje vergelijk zou ik tougher moeten zijn dan jullieVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:55:
[...]
retlaw heeft 388k health, ik zit ingame op 395k. Dat is zat wat mij betreft. Heb ook met rond de 500k en 600k gespeeld maar dat gaat dan weer ten koste van andere dingen. 1 tik overleven moet net kunnen is mijn gedachte. Dan heb je voor de 2de tik nog awareness en als je dan niet uit de buurt bent zit je niet op te lettenVoor zover ik weet wordt ongeveer 1000 allres aangegeven hiervoor en een armor tussen de 12500 en 14000. (zit zelf op 13500 geloof ik).
Parapunten, allres max, life% max, die andere max(naam kwijt) en nu als laatste armor%
Ik zal ook eens een andere boog proberen als ik die vind... Wat is naast een etrayu een aanbeveling waard? Heb nog wel een nat (2750), of een buriza...
Battle.net || Strava
Ik zou zeggen neem een buriza op bp 2,17 als die een beetje nette dmg doetretlaw schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:10:
[...]
Ik zal ook eens een andere boog proberen als ik die vind... Wat is naast een etrayu een aanbeveling waard? Heb nog wel een nat (2750), of een buriza...
Voor de twee weken: in 4 dagen iets van 3 Firebird set items gevonden, magefists, en nog aantal toffe items. Sindsdien: maar een beperkt aantal legendaries, totaal geen groene items op 1 ring na welke waardeloos was, Kadala geeft me ook niets met alle shards. Speel zo'n beetje elke avond, clear 2 acts met bountys en gebruik de rift keys die ik daar aan overhoud om 2 rifts per avond te doen.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Even niets...
Nou zijn dat geen 2 weken, maar de droprate kan echt enorm verschillen. RNG is RNG
Doe je wellicht te lang over een rift? Schakel eens een tandje terug qua niveau en rond eens wat meer rifts af in dezelfde tijd. Meer rifts kan meer opleveren. Of het is een gevalletje bad rng.
Of gewoon een nieuwe character levelen van dezelfde klassenDeadsmell schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:50:
Ik zou eerder gewone rifts doen, als je om gear speelt. Daar dropt over het algemeen meer, is mijn ervaring.
Doe je wellicht te lang over een rift? Schakel eens een tandje terug qua niveau en rond eens wat meer rifts af in dezelfde tijd. Meer rifts kan meer opleveren. Of het is een gevalletje bad rng.
[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 02-10-2014 13:56 ]
Even niets...
Nieuwe char dan wel in season. Geen idee hoe het kan, maar ik heb in season in een maand twee T6 en een T5 char uit de grond gestampt, terwijl ik buiten season sinds februari maar tot één T5'er gekomen ben.Vidra schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:54:
[...]
Of gewoon een nieuwe character levelen van dezelfde klassen, multiboxen, spelen in een groep met anderen (dezelfdee primary stat classes) om gear te kunnen sharen
Denk dat ik vanavond maar eens begin aan een Condemn Crusader in season. Zat gisteravond bij een clangenoot in een party die er eentje speelde en die ging toch hard door T6! Indrukwekkend.
Verwijderd
ik heb diamond en 10% paragorn bonus op CD zodat ik sneller snetries kan neerzetten zeker als je 4 of 5 sentries kan gebruiken wordt CD erg belangrijkDeadsmell schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:47:
[...]
Jij hebt ook wel erg weinig health op je DH. Lig je dan niet heel snel om bij Thunderstorm en Jailer? Of heb je zoveel mitigation dat je dat goed trekt?
PS4 ;-).FireDrunk schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:46:
Misschien een poosje greater rifts doen? Grotere kans op legs?
En ik speel, met veel te veel gemak op T1. T2 gaat voor mijn gevoel dubbel zo langzaam, dus blijf ik maar op T1 hangen. Zodra ik de set bonus van m'n firebird set compleet heb schakel ik direct over naar T2.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Welk grift level speel jij dan? Want ik heb geen cool down reduction op mijn char en meestal ligt alles al om voordat ik de vijfde sentry kan plaatsen. Op extra health elites en bosses ed. na. Daarom heb ik ook zonder Custom Engineering gespeeld.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
ik heb diamond en 10% paragorn bonus op CD zodat ik sneller snetries kan neerzetten zeker als je 4 of 5 sentries kan gebruiken wordt CD erg belangrijk
Ik heb mijn parapunten in chd gestopt tot max en daarna in ... ias (denk ik).
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2014 14:44 ]
Ja die BoP is heel mooi idd, maar ik heb dat Season Shield niet, en ik zie hiet niet direct zitten om een seasonal crus te beginnen.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:37:
[...]
Maare zo crappy is die gear tog nie? das iig een hele mooie BoP
En ik veronderstel dat dat schild na S1 ook niet zomaar zal droppen in de normals.
Men gear kan nog stukken beter voor een Stampede build...maar ik kom er wel ;-)
<GoT> Brain3#2873
Verwijderd
tussen de 25 en 27 en 27 red ik net binnen de tijd tenzij ik paar heftige elites tegenkom en dood ga maar het helpt ook als je doorrent en weer een sentry wil plaatsen wat dan niet altijd kanDeadsmell schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:31:
[...]
Welk grift level speel jij dan? Want ik heb geen cool down reduction op mijn char en meestal ligt alles al om voordat ik de vijfde sentry kan plaatsen. Op extra health elites en bosses ed. na. Daarom heb ik ook zonder Custom Engineering gespeeld.
Ik heb mijn parapunten in chd gestopt tot max en daarna in ... ias (denk ik).
Juwel, maar die ring kan ik via bounties krijgen in act 1 krijgen, dus kan ik net zoe goed wat bounties in act 1 doen, terwijl ik rift pieces verzamel anyway. 2 vliegen in 1 klap zal ik maar zeggen.Deadsmell schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:54:
[...]
Als je nog maar één item van Fb hebt, dan gewoon eerst lekker gaan riften. Die ring heb je toch niet nodig voordat je meerdere pieces hebt.En als je betere gear hebt, dan is het straks gemakkelijker om de ring te bemachtigen, omdat de dropkansen toenemen op hogere Torment niveaus.
Moet wel zeggen dat RoS mijn verslaving voor D3 weer helemaal heeft aangewakkerd.
-
Inderdaad ook een handige tip!
Heerlijk heDeadsmell schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:24:
Denk dat ik vanavond maar eens begin aan een Condemn Crusader in season. Zat gisteravond bij een clangenoot in een party die er eentje speelde en die ging toch hard door T6! Indrukwekkend.
Wij doen meestal even een act 1 bounty run tussen het Griften doorNazanir schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:24:
[...]
Juwel, maar die ring kan ik via bounties krijgen in act 1 krijgen, dus kan ik net zoe goed wat bounties in act 1 doen, terwijl ik rift pieces verzamel anyway. 2 vliegen in 1 klap zal ik maar zeggen.
Moet wel zeggen dat RoS mijn verslaving voor D3 weer helemaal heeft aangewakkerd.
Maar in de rift zijn de dropkansen van legendary en set items hoger dan bij bounties van hetzelfde niveau en voor de ring geldt dat hoe hoger het torment level waarop je bounties doet, des te groter de dropkans van de ring (e.a.). Tot 100% op T6. Dus riften tot je meerdere set pieces hebt en daarna de bounties gaan doen is effectiever.Nazanir schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:24:
[...]
Juwel, maar die ring kan ik via bounties krijgen in act 1 krijgen, dus kan ik net zoe goed wat bounties in act 1 doen, terwijl ik rift pieces verzamel anyway. 2 vliegen in 1 klap zal ik maar zeggen.
Niet dat ik jou wil voorschrijven hoe je het spel moet spelen....
Vond met mijn DH toch een leuke gisteravond. Maar ja, mist net dat ene puntje crit chance hè. En geen leuke secondary stat.Vidra schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:33:
[...]
Wij doen meestal even een act 1 bounty run tussen het Griften doorWij zijn immers nog steeds opzoek naar die perfecte RRoG
[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2014 17:39 ]
Ik kreeg alvast een pak meer voor de update, stomme RNG.
Helemaal mee eens. Wij weten het, maar weet Kadala het ookPure_evil schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:45:
Zucht, geloof er niets van dat kadala een buff gekregen heeft, sinds de update nog niets van legs/set items gezien. Ik had verwacht om met 3k+ shards toch iets te krijgen, al was het instant salvage rommel.
Ik kreeg alvast een pak meer voor de update, stomme RNG.
Het is tegenwoordig toch niet bijzonder om drie legs per 500 shards te krijgen. Terwijl je voor de upgrade al blij mocht zijn met één per 1000.
En nee, niet dankzij die Kadala.
Volgens http://d3profile.com/ doen m'n sentries meer damage met de Hellrack x-bow ondanks dat ik met m'n bow in een hogere BP zat. Snap er nog niet veel van maar het zal wel.
En het bleek dat ik nog een dex Unity in m'n stash had, was ik alweer vergeten.
Al met al eindelijk weer eens een productief dagje.
Gratzsuperbassie schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:09:
De Bombardier's Rucksack bestaat dus toch!
En nee, niet dankzij die Kadala.
Volgens http://d3profile.com/ doen m'n sentries meer damage met de Hellrack x-bow ondanks dat ik met m'n bow in een hogere BP zat. Snap er nog niet veel van maar het zal wel.![]()
En het bleek dat ik nog een dex Unity in m'n stash had, was ik alweer vergeten.![]()
Al met al eindelijk weer eens een productief dagje.
Verwijderd

screen grab
vind het lastig omdat ik niet precies weet hoeveel DPS ik verlies op de 68-135 damage danwel de 16% physical damage want het zal 1 van die 2 zijn lijkt me tenminste
oh nog een vraag aangezien TnT de attack rate van pets verhoogd en dus ook sentries heb ik gisteren geleerd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 22:46 ]
Je chc zit goed, dus ik zou phys naar socket rollen.
Tweede vraag: je bedoelt de Companion damage bonus? Bij mijn weten is er niet zoiets als een pet damage bonus? En dat beantwoord je vraag eigenlijk al: ga voor sentry bonus. Enforcer gem is een must voor je DH. Dikke dps increase op je sentries.
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2014 23:00 ]

Me damage is goed genoeg tot zo ver, maar ik heb maar geen geluk met shoulders & chest
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

(vergeten elite damage mee te rekenen, maar dat maakt in dit voorbeeld toch niet uit)
Die 2 x extra pierce van de Buriza, heb je daar met sentries ook baat bij? Of geldt dat alleen voor piercing attacks zoals Hungering Arrow?
more help: BLZBNTBGS80000021 (3007) ??
Heb al hier en daar gekeken op forums en ben niet de enige blijkbaar, iemand hier ook dit probleem?
Ik ben al een paar threads tegengekomen trouwens;
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/12287338878
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10032603175?page=1#6
http://eu.battle.net/hear...opic/12287068875?page=1#3
Verwijderd
misschien is het iets met rechten? ik kreeg pas bij een update een security melding ik kon gewoon op OK klikken en klaar daarna niet meer gehad.Bontes schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 01:19:
ja alles al geprobeerdEn enkel Battle.net heeft er last van, Steam en Origin bv doen het gewoon.
Ik ben al een paar threads tegengekomen trouwens;
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/12287338878
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10032603175?page=1#6
http://eu.battle.net/hear...opic/12287068875?page=1#3
Als ik het goed heb begrepen werkt de Blazing Hydra wel en de Mammoth Hydra niet met je ias. Beiden vuren wel sneller op basis van de legendary affix op je T&T glove. Daarmee is dat overigens nog steeds niet de beste keuze qua glove. In tegenstelling tot de andere pet builds is de Hydra geen main damage dealer en fungeert 'ie ook als bron van je DoT. Het buffen van de Hydra is wel zinvol, maar heeft lang niet zo'n mega effect als bij de DH's en WD's bijvoorbeeld.Harry_180 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:59:
Ik lees tegenstrijdige berichten over wizard/TnT/hydra. Werkt volgens jullie TnT wel of niet icm hydra. Ik mag de verkeerde combi's getest hebben, maar merk er nog niet veel van.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Dit op Tor2, Seasons HC en solo.
Kom ik in de araneae map een goblin tegen die me eindelijk naar Goblin realm transporteerde.
Winst, 15 mil en de Boon of the Hoarder.
Heb vanacht wel een cindercoat gedropt gekregen samen met goldskin, alleen mocht de roll wel iets beter
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Gisteren op Season mijn eerste Furnace ooit gevonden op mijn WD. Helaas op Season nog geen full jade set
The Furnace:
DMG 3617
10% Damage
1064 Int
957 Vit
Sec: 9586 life after kil
Increase dmg against elite 43%
Cube gebruikt, waardoor er nu een socket op zit.
Voor mijn Jade WD build zat ik er aan te denken om de vita ervan af te rollen en Cooldown erop te rollen. Echter gebruik ik hem momenteel ook voor mijn WD petbuild en wellicht later op mijn non ladder wizard (die atm Firebird spul aan heeft/nog niet echt mee gespeeld dankzij alle cadeautjes van Kadala :-), dus daar weet ik nog niet echt wat ik nodig heb. ).
Let wel: als je nu vit vervangt door cooldown kun je die elemental reroll niet meer doen!
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Verder heb ik eindelijk een 'Quetzalcoatl' gevonden waardoor mijn Jade set compleet is... nou ja een furnace mist nog. Maar dat komt hopelijk vanzelf....
Kunnen jullie eens kijken naar mijn Jade gear ? Er zijn genoeg verbeter punten maar ik zoek eigenlijk de punten die ik het snelst kan verbeteren. Let niet op de build die staat nog op poison dart.
Waarom niet de ms rerollen ?Chris van der G schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:16:
Tot ik een meer fire dmg amulet heb ben ik hier toch wel blij mee moet ik zeggen!
[afbeelding]
Me damage is goed genoeg tot zo ver, maar ik heb maar geen geluk met shoulders & chest
[afbeelding]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Totaal 3364-3871 Damge = 3617.4 DPS
CHD is al gerolld. Anders was het echt een monster amulet.
[ Voor 12% gewijzigd door Goldman op 03-10-2014 09:32 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Al ruim 2,5 week bezig om die te krijgen
Fixed!Excelb-boy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:33:
Pff, volgens mij bestaat de TnT niet voor mijn D3 game...
Pas 2,5 week bezig om die te krijgen
Sommige mensen al sinds de start van RoS. Helemaal niet gek dus, die 2,5 week.Excelb-boy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:33:
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dat is een gemiddelde elemental roll, dus nog voor verbetering vatbaar. Zo'n 3700 DPS is zeker haalbaar, met veel mazzel 3750.Asdrubaul schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:27:
Er zit nu +1321 - 1607 fire dmg op de Furnace.
Totaal 3364-3871 Damge = 3617.4 DPS
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Ik heb er denk ik al 5000-8000 shards aan uitgegeven, om betere te krijgen... Loop nog steeds met TnT's rond met Resource Cost Reduction....Excelb-boy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:33:
Even niets...
Dat zie ik, maar aangezien ms een waste is, vroeg ik me af waarom de ms niet naar chd is gerolled.Goldman schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:29:
[...]
CHD is al gerolld. Anders was het echt een monster amulet.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Vanavond ook maar eens kijken wie er mee willen/kunnen voor de ubers
Die goblinsrooms komen wel vaker voor
[ Voor 18% gewijzigd door pstalman op 03-10-2014 10:51 ]
Speel hier op een 4Ghz i5-3570k en een 7950 3GB, en het lagged af en toe nog steeds tot het irritante af...
[ Voor 25% gewijzigd door FireDrunk op 03-10-2014 11:14 ]
Even niets...
32k shards tot ik mijn eerste TnT in bezit had op seasons.. rng = rngFireDrunk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Ik heb er denk ik al 5000-8000 shards aan uitgegeven, om betere te krijgen... Loop nog steeds met TnT's rond met Resource Cost Reduction....
Botox #2586 / Botoxide - Doomhammer EU
Ik heb nu een 6950, wordt een GTX 970
[ Voor 17% gewijzigd door pstalman op 03-10-2014 11:18 ]
Even niets...
Verwijderd
ik heb nog nooit een TnT gehadFireDrunk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Ik heb er denk ik al 5000-8000 shards aan uitgegeven, om betere te krijgen... Loop nog steeds met TnT's rond met Resource Cost Reduction....
maar ook sinds kort
700 Dex
Res all 100
CHD 48%
CHc 9.5
pet damage 50%
Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren wat het origineel was. Maar ik had er minder aan dan me ms (Ik gebruik de extra ms, ook in boots, tamelijk veel, omdat ik heel veel rond ren tijdens het vechten)..Zethiel schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:09:
[...]
Dat zie ik, maar aangezien ms een waste is, vroeg ik me af waarom de ms niet naar chd is gerolled.
Maar dankzij dit prachtstukje kan ik in ieder geval goed concentreren op het krijgen van shoulders..
Op naar een betere coat!
Uiteraard farmen naar Stone of Jordan en TnT, het wil maar niet
[ Voor 5% gewijzigd door Chris van der G op 03-10-2014 11:41 ]
Ik had voor pre-season nul. Nu 2
eentje http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/48930603, puur om ruimte te besparen
en een tweede die meh is, heeft AS, DEX, resource and area dmg =
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
En op m'n DH had ik binnen 500 shards trifecta T&T's van Kadala.
RNG is a bitch, gewoon blijven proberen
Even niets...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is gesloten.
![]()