Gisteren na de merge mijn chars gegeared en wat geschoond in de stash. Ik zit echter h-e-l-e-maal vol nu

Misschien letterlijk plaats voor 2-3 items.
Tab 1: bracers/nieuwe loot/DH gear
Tab 2: WD/Wiz items
Tab 3: Legendary gems/rings/amulets
Tab 4: Crus/Barb items/wapens
Tab 5: Crafting mats/gems/keys/stones/potions/CE items
En ik heb al zoveel geschoond

Misschien toch maar niet alle sources en ceremonial knives bewaren, en wat meer bracers salvagen.
iig nu een aantal items op mijn DH/Crus/Wiz kunnen zetten vanuit non-season, dus dat waren kleine upgrades. Verder een Condemn crusader gemaakt maar die mist nog wat goede (rolls op) gear.
Verder met mijn WD na dik 2 maanden geen Quetzalcoatl, er nu 2 gegambled, waarvan 1 ancient. Echter niet ideale rolls.. of een socket of CHC op moeten rollen, dus daar mist nog wat.
Na ongeveer een half jaar geen DH spelen deze toch maar weer afgestoft, en het is echt 10x makkelijker na de wijzigingen in de M6 set. Speelt wel lekker. Had fire gear dus maar fire build gehouden.
Vond gisteren een ancient Buriza met aardige rolls (hoge dmg, 2x pierce), maar had net mijn laatste Ramaladni's gebruikt voor een sock in een FotF (op mijn Shotgun crusader). Krijg ik van Blaat een Gift

Nogmaals bedankt Blaat!

Dus nu ook een nieuw wapen erbij.
Er zijn echter nog zat verbeterpunten.. Shoulders missen CDR, mis een amu met socket, boots zijn crap, pants kunnen beter..
Iig wel blij dat ik al een mooie Bombardier's Rucksack had. En dankzij de Buriza (+881 vitality) kan ik mijn RoRG gaan vervangen zodra ik er een heb met dex/ias/chc/sock. of evt CHD ipv chc

De vit heb ik nu niet meer nodig.
Al met al een productieve middag/avond zo

Binnenkort nog maar eens wat opschonen in de stash (hoeveel Thunderfury's kun je bewaren

)
[
Voor 6% gewijzigd door
Angeloonie op 05-02-2015 10:48
]