• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:12:
[...]

nope.. kijk maar als je ze eenmaal hebt opgepakt dan zit je eraan vast. Heb een paar stacks van die dingen die alleen maar ruimte in de bank innemen.
Ik heb er een tijd geleden ook maar wat "opgeruimd", wat gems van 0 -> 25 levelen, dat is telkens een tiental keystones als je ~GR30 aankan.

Ik denk dat men ze veel meer gebruikt als je de Trials niet telkens opnieuw moet doen. Voor mij is dat bijna de grootste moeite, om me ertoe te leggen hersenloos 10x hetzelfde te doen in Trials.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:22
Edwin__ schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:35:
[...]

AS is belangrijkste dmg multiplier voor pet dmg, dat zou dus heel veel dmg gaan schelen. INT kan ik wel weer terugkrijgen met andere ancient items. Gebruik er nu 2, en zit al op 9200 INT. Wil rond de 10000 uitkomen.

Vond ook een Ancient Ukhapian Serpent, helaas alleen maar 8% chc, anders had ik een dmg boost van 7% erbij en tough boost van 5%...
Nu maar weer doorgaan met shards zoeken.
Heb je daar een bron/uitleg van? In mijn ervaring (is/was) het zo dat Pet damage altijd op Weapon Damage gebaseerd was (met als extra van de buff van T&T's). Misschien loop ik weer achter hoor, maar ik leer graag :0

Even niets...

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:56:
[...]

Ik heb er een tijd geleden ook maar wat "opgeruimd", wat gems van 0 -> 25 levelen, dat is telkens een tiental keystones als je ~GR30 aankan.

Ik denk dat men ze veel meer gebruikt als je de Trials niet telkens opnieuw moet doen. Voor mij is dat bijna de grootste moeite, om me ertoe te leggen hersenloos 10x hetzelfde te doen in Trials.
Ja precies.. snap ook niet waarom ze die trails niet afschaffen. Gewoon +2 ofzo bij je tot dan toe hoogst gehaalde grift. Beetje griften zou ik ook vaker doen als die trails er niet waren. T6 is zo mindless simpel dat een grift voor wat spanning zorgt :P

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-01 10:33
FireDrunk schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:06:
[...]

Heb je daar een bron/uitleg van? In mijn ervaring (is/was) het zo dat Pet damage altijd op Weapon Damage gebaseerd was (met als extra van de buff van T&T's). Misschien loop ik weer achter hoor, maar ik leer graag :0
T&T increased de dmg van fetishes NIET. Het verhoogd enkel de attack speed van de fetishes. AS uit je gear verhoogd de dmg van fetishes weer wel.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13349475072?page=1#2

Zie dat ik hem dan wel verneukt heb, dacht dat CHD meetelde sinds 2.1.1

• FireDrunk
Ah, ik zie het. Fetish Army wordt duidelijk op een hele andere manier berekend dan bijvoorbeeld Sentries :)

Even niets...

Eindelijk, na wat oefenen en wat spelen met gems en skills... weer terug op plek 3 van SG als (non seasonal) monk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vuCSo8d.png

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:30
Edwin__ schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:22:
[...]

T&T increased de dmg van fetishes NIET. Het verhoogd enkel de attack speed van de fetishes. AS uit je gear verhoogd de dmg van fetishes weer wel.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13349475072?page=1#2

Zie dat ik hem dan wel verneukt heb, dacht dat CHD meetelde sinds 2.1.1
Blijft ingewikkeld. Volgens deze voor-2.1.1-geupdate post telt CHD wel mee vanaf 2.0.4 voor alle pets.
-- En ik snap wat je bedoelt met dat T&T de damage niet verhoogd, maar meer attacks per seconde is natuurlijk meer damage per seconde (en meer SMK procs) :) .

Ik gebruik in ieder geval sowieso 3 legendary gems, dus kies veelal voor een socket. Bane of the Trapped doet boven rank 25 meer damage dan de maximale elemental multiplier, same for Enforcer en dan kun je twisten over Bane of the Powerful, Efficacious Toxin en Gogok maar die hebben hun nut.

Huidige setup is een support build. Mijn andere amulet heeft Int, CHD en CHC omdat de vierde stat nutteloos was werd dat een socket.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:59

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:58:
Eindelijk, na wat oefenen en wat spelen met gems en skills... weer terug op plek 3 van SG als (non seasonal) monk.

[afbeelding]
Gratz! Ik ben ook nog op zoek naar ancient spul om wat hoger te komen met de grift. Zit nu op 42 en 43 lukt steeds net niet... Ik gebruik dezelfde gems, alleen geen palm, maar inner sanctuary - forbidden palace.

Ik ben er nu ook nog niet uit wat beter is. Life per spirit of life per second...

Battle.net || Strava

retlaw schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:12:
[...]

Gratz! Ik ben ook nog op zoek naar ancient spul om wat hoger te komen met de grift. Zit nu op 42 en 43 lukt steeds net niet... Ik gebruik dezelfde gems, alleen geen palm, maar inner sanctuary - forbidden palace.

Ik ben er nu ook nog niet uit wat beter is. Life per spirit of life per second...
In mijn geval heb ik Life per second geprobeerd.. en dat bevalt erg goed. Op deze rift had ik de binder... voorheen op 40-41 was dat 2 klappen en dan was ik gegarandeerd dood.. nu regen ik net niet snel genoeg om het vol te blijven tanken.. maar even wegrennen voor 2-3 sec en dan terug het gevecht in (alleen als Epiphany niet up is).

Inner sanctuary is ook een leuke ability, die de Guardian makkelijker maakt en sommige elites.. maar ik heb met EP meer het gevoel dat ik er sneller doorheen ging.

Naja, heb ruim 4-5 minuten van m'n rift 41 tijd gehaald dus denk dat ik 42 en misschien 43 nu ook wel red.

• FireDrunk
Sabrac schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:58:

[afbeelding]
FUU :+

Even niets...

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:12
Die Act 3 Pride's Fall wilde vanmorgen niet droppen helaas... Zit nog steeds tussen fire en cold M6 te modderen... iemand met Fire Grift 42+ kunnen clearen waarbij ik eens kan afkijken?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Voor solo zou ik persoonlijk gewoon voor een cold rocket build gaan. Heb zelf grift 47 gecleared hiermee.

http://www.diabloprogress.com/hero/beun-2919/Arae/52906613

Kan dat ik op dprogress mijn fire gear voor t6 nog aan heb aangezien hij niet wilt updaten dan moet je ff naar mijn battle.net profiel gaan daar sta ik wel met cold gear. Dit is wel hardcore dus het kan met minder thougness als je sc speelt.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-01 19:44

Grin

Ride si sapis.

Sorry DS ;)
Maar prima Born's, nu hopen op een ancient!

Zojuist weer ff 51 gecleared met z'n vieren. We zitten iig nog op hetzelfde niveau als tijdens Season 1 :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 04-02-2015 22:24 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Ik moet ook maar eens een poging wagen, laatste keer 50+ zat ik 10 seconden van een 52 clear af :(.
Grin schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:23:
[...]

Sorry DS ;)

Zojuist weer ff 51 gecleared met z'n vieren. We zitten iig nog op hetzelfde niveau als tijdens Season 1 :*)
Tsk, patser. :P

Lekker bezig weer! :) Zal eens kijken of ik morgen de gems van mijn pas gegearede zdps WD naar de 25 kan krijgen en dan ga ik ook eens een clubje opzoeken voor de hogere grifts. Ben benieuwd of de WD overeind blijft.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:41
Man man man, wat een werk gister. Eigenlijk alles wat ik had door de shredder gegooid.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Grin schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:23:
[...]

Sorry DS ;)

Is het mogelijk voor jullie om eens een filmpje te maken van zo'n hoge clear? Ik heb persoonlijk op zijn hoogst geloof ik 42 gecleared en de timer niet eens gehaald omdat ik al regelmatig geone-shot werd dus ik ben wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Natuurlijk helpt het wel als je een goed ingespeelde party hebt en de juiste rolverdeling (ik speelde met randoms), maar ik zou wel eens willen weten of er ook nog een speciale aanpak is, of er nog bepaalde packs worden overgeslagen etc. etc.

Vicariously I live while the whole world dies

Heb tot nu toe altijd de g. rifts solo gedaan maar ben op zich ook wel benieuwd naar een groep die g. rifts doet (damage monk, lightning bells + explosive palm). (2-3-4 man parties.. maakt mij niet uit.. ben niet van plan heel extreem hoog te gaan.. maar eens wat samen met anderen doen, behalve T6 rifts, is wel net zo leuk.

• FireDrunk
Kom op TS, daar is regelmatig plek :)

Even niets...

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vicarious schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:02:
[...]

Is het mogelijk voor jullie om eens een filmpje te maken van zo'n hoge clear? Ik heb persoonlijk op zijn hoogst geloof ik 42 gecleared en de timer niet eens gehaald omdat ik al regelmatig geone-shot werd dus ik ben wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Natuurlijk helpt het wel als je een goed ingespeelde party hebt en de juiste rolverdeling (ik speelde met randoms), maar ik zou wel eens willen weten of er ook nog een speciale aanpak is, of er nog bepaalde packs worden overgeslagen etc. etc.
Solo 42 is best goed hoor!

Een goed ingespeelde party helpt niet alleen, het is bij ons het meest belangrijk bij hoge 'Greater Rifts'. Een Crus te paard haalt overal mobs vandaan, een WD feared en stunt ze en twee DH knallen alles overhoop. Het ging steeds een beetje beter gister, we raakten steeds meer ingespeeld :).

Het was een lekkere start gister. 43 solo met de monk en daarna 51. Gelijk een verbetering van mijn oude record! De stash uitzoeken en salvagen viel best mee gelukkig...

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:14:
Voor solo zou ik persoonlijk gewoon voor een cold rocket build gaan. Heb zelf grift 47 gecleared hiermee.

Kan dat ik op dprogress mijn fire gear voor t6 nog aan heb aangezien hij niet wilt updaten dan moet je ff naar mijn battle.net profiel gaan daar sta ik wel met cold gear. Dit is wel hardcore dus het kan met minder thougness als je sc speelt.
Op battle net heb je ook je fire gear nog aan. Maar netjes hoor en ook nog eens op HC!! Leuke naam trouwens voor je female DH :). Mooi films, Underworld!

Battle.net || Strava

FireDrunk schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:33:
Kom op TS, daar is regelmatig plek :)
De laatste paar keer dat ik daar zat waren het helaas alleen maar T6 rift runs, daar ben ik wel op uitgekeken gezien hoe makkelijk die gaan.
Zal vanavond wel even online komen en kijken of er wat mensen voor g. rifts te porren zijn.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-01 11:30

Luukwa

o/

Wat is het veranderd zeg.. ik ging gisteren weer even spelen maar mijn wizard build die ooit redelijk goed was blijkt nu echt niet veel meer te zijn, kan torment 2 met moeite aan..

Link is in de beschrijving.
Kan iemand is opsommen wat er sinds de komst van de expansie is veranderd?

Soundcloud!

Alles?

Heeft geen zin om alle wijzigingen op te noemen.. Nieuwe items, gewijzigde skills, nieuwe legendaries, ancient legendaries, legendary gems, mystic, greater rifts.. etc. etc.

Gewoon gaan spelen en je komt er wel achter. Zeker als ik je gear bekijk zul je snel genoeg upgrades gaan vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 05-02-2015 09:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-01 16:19
Ga je s2 spelen? Dan kunnen we weer eens samen spelen :9

Movies: letterboxd

• FireDrunk
Sabrac schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:49:
[...]

De laatste paar keer dat ik daar zat waren het helaas alleen maar T6 rift runs, daar ben ik wel op uitgekeken gezien hoe makkelijk die gaan.
Zal vanavond wel even online komen en kijken of er wat mensen voor g. rifts te porren zijn.
Vanavond ben ik er toevallig niet, maar misschien morgen. Ik doe eigenlijk bijna nooit T6 runs, vind ik veel te saai.

Even niets...

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 01:23:
[...]

Tsk, patser. :P

Lekker bezig weer! :) Zal eens kijken of ik morgen de gems van mijn pas gegearede zdps WD naar de 25 kan krijgen en dan ga ik ook eens een clubje opzoeken voor de hogere grifts. Ben benieuwd of de WD overeind blijft.
Als je zover bent spreek me dan ff aan in-game, ben nagenoeg altijd wel te porren voor een potje griften. WD's zijn altijd welkom.

Gisteren na de merge mijn chars gegeared en wat geschoond in de stash. Ik zit echter h-e-l-e-maal vol nu _O- Misschien letterlijk plaats voor 2-3 items.

Tab 1: bracers/nieuwe loot/DH gear
Tab 2: WD/Wiz items
Tab 3: Legendary gems/rings/amulets
Tab 4: Crus/Barb items/wapens
Tab 5: Crafting mats/gems/keys/stones/potions/CE items

En ik heb al zoveel geschoond ;(
Misschien toch maar niet alle sources en ceremonial knives bewaren, en wat meer bracers salvagen.

iig nu een aantal items op mijn DH/Crus/Wiz kunnen zetten vanuit non-season, dus dat waren kleine upgrades. Verder een Condemn crusader gemaakt maar die mist nog wat goede (rolls op) gear.
Verder met mijn WD na dik 2 maanden geen Quetzalcoatl, er nu 2 gegambled, waarvan 1 ancient. Echter niet ideale rolls.. of een socket of CHC op moeten rollen, dus daar mist nog wat.

Na ongeveer een half jaar geen DH spelen deze toch maar weer afgestoft, en het is echt 10x makkelijker na de wijzigingen in de M6 set. Speelt wel lekker. Had fire gear dus maar fire build gehouden.
Vond gisteren een ancient Buriza met aardige rolls (hoge dmg, 2x pierce), maar had net mijn laatste Ramaladni's gebruikt voor een sock in een FotF (op mijn Shotgun crusader). Krijg ik van Blaat een Gift :D Nogmaals bedankt Blaat! :)
Dus nu ook een nieuw wapen erbij.

Er zijn echter nog zat verbeterpunten.. Shoulders missen CDR, mis een amu met socket, boots zijn crap, pants kunnen beter..
Iig wel blij dat ik al een mooie Bombardier's Rucksack had. En dankzij de Buriza (+881 vitality) kan ik mijn RoRG gaan vervangen zodra ik er een heb met dex/ias/chc/sock. of evt CHD ipv chc :) De vit heb ik nu niet meer nodig.

Al met al een productieve middag/avond zo :) Binnenkort nog maar eens wat opschonen in de stash (hoeveel Thunderfury's kun je bewaren :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 05-02-2015 10:48 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Het is soms wel jammer dat dit voornamelijk een D3 PC sectie is... merk toch wel dat er wat dingen anders zijn op de consoles, Seasons bijv.

PSN: Bellerophon-

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03-2025

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ik vind nergens een cold build van je...ben wel heel benieuwd hoe je hiermee GR47 kan clearen.

Mezelf is solo nog maar GR40 gelukt.

<GoT> Brain3#2873

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ben ook effe op zoek naar de gulle <GoT>'er waarmee ik gisteren enkele GR heb gelopen....met nog 2 andere erbij

Eerste trial GR36 key, snelle run en gelijk als beloning een GR42 key.....maar die run ging heeel moeilijk

NAdien opnieuw trial en opnieuw GR36, maar nadien rustig begonnen met een GR41 key en nadien een GR42....

gulle <GoT>'er heeft me voor de runs nog wat geholpen met men monk. En op het einde van de GR's schenkt hij mij mijn eerste Furnace..me happy! thx a lot

Kan eindelijk eens proberen een deuk te slaan in die T6 monsters met men monk

<GoT> Brain3#2873

Grin schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Als je zover bent spreek me dan ff aan in-game, ben nagenoeg altijd wel te porren voor een potje griften. WD's zijn altijd welkom.
Graag! Ik ben vanavond pas rond middagnacht online. Als je tegen die tijd nog een plekkie over hebt/nog speelt, dan spreek ik je wel even aan. :)

Brain3 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:01:
Ben ook effe op zoek naar de gulle <GoT>'er waarmee ik gisteren enkele GR heb gelopen....met nog 2 andere erbij

Eerste trial GR36 key, snelle run en gelijk als beloning een GR42 key.....maar die run ging heeel moeilijk

NAdien opnieuw trial en opnieuw GR36, maar nadien rustig begonnen met een GR41 key en nadien een GR42....

gulle <GoT>'er heeft me voor de runs nog wat geholpen met men monk. En op het einde van de GR's schenkt hij mij mijn eerste Furnace..me happy! thx a lot

T6 met een monk is zo moeilijk niet. Met de oude lightning tornado build lukt het prima en daarvoor heb je geen heel specifieke gear nodig. Staar je niet blind op een end-game build als je nog niet alle items daarvoor hebt. :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Was niet solo, was met een groepje randoms in een pubgame.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Angeloonie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:46:
Gisteren na de merge mijn chars gegeared en wat geschoond in de stash. Ik zit echter h-e-l-e-maal vol nu _O- Misschien letterlijk plaats voor 2-3 items.
Ik ben er uiteindelijk een uur of 7 mee bezig geweest. Een van de problemen was het overzetten van de items uit de mail naar de juiste chars; als iedereen vol zit met items kan je moeilijk schuiven, laat staan vergelijken. Uiteindelijk heb ik een paar ringen weggegooid die ik achteraf beter op m'n followers had kunnen zetten, maar goed. De schade bleef verder beperkt. Al blijft het treurig als je complete speelbare sets moet weggooien.

Wel leuk om alles nu bij elkaar te zien; gold, paragon, sets.... M'n seasonal Firebird Wizard had eindelijk toegang tot m'n non-season Maximus en m'n non-season Scoundrels kon ik eindelijk bevoorraden met seasonal Buriza's. Het craften van gems duurt nog steeds erg lang dus in de tussentijd ben ik maar gaan afwassen. M'n Enchantress doet nu 550k dmg. :7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:02:
[...]

Hoge clears zijn niet zo heel spannend om te zien. WD CC'd en spammed BBV, Crus CC'd en verzamelt monsters, DH's spammen. Je staat voornamelijk stil i.t.t. solo clears.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:24:
[...]

Hoge clears zijn niet zo heel spannend om te zien. WD CC'd en spammed BBV, Crus CC'd en verzamelt monsters, DH's spammen. Je staat voornamelijk stil i.t.t. solo clears.
Onze visie hierop verschilt zo veel dat het bijna lachwekkend wordt. ;) Het gaat m.i. om het teamspel en daarmee is het voor mij vele malen spannender (om te zien) dan solo.

Vraagje: wie speelt hier met fysieke hulpmiddelen anders dan een (normaal) tobo en muis? Ik speel sinds kort met de Logitech G13 -ipv een normaal tobo- en ben daar zeer goed over te spreken. Ben daarom benieuwd of er meer mensen zijn die spelen met dergelijke hulpmiddelen.

Verwijderd

Brain3 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:56:
[...]

Ik vind nergens een cold build van je...ben wel heel benieuwd hoe je hiermee GR47 kan clearen.

Mezelf is solo nog maar GR40 gelukt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Beun-2919/hero/52906613

• Apsie
  • Laatst online: 06:50
Grin schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:32:
[...]

Onze visie hierop verschilt zo veel dat het bijna lachwekkend wordt. ;) Het gaat m.i. om het teamspel en daarmee is het voor mij vele malen spannender (om te zien) dan solo.

Vraagje: wie speelt hier met fysieke hulpmiddelen anders dan een (normaal) tobo en muis? Ik speel sinds kort met de Logitech G13 -ipv een normaal tobo- en ben daar zeer goed over te spreken. Ben daarom benieuwd of er meer mensen zijn die spelen met dergelijke hulpmiddelen.
Ik heb 'm ook, heb er +/- 2 maanden mee gespeeld maar heb 'm weer aan de kant gezet: pijn in m'n pols en ik kon er slecht aan wennen. Tobo ftw :)

Apsie's profiel

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb een Razer Nostromo gehad (review) en dit was wel leuk naast een Logitech Illuminated Keyboard, want keys met weinig travel is niet ideaal voor gaming. Maar nu ik een goed mechanisch keyboard heb, staat het ding al een tijd in de kast.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 05-02-2015 18:16 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kom ik aan met mn mini-bluetooth muis en mn laptop-toetsenbord :D

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik speel met een Razer Naga met 12 knoppen.
Telt dat als 'hulpmiddel'?

Ik heb daardoor al mijn skills uit de muis wat ik zelf fijner vind dan toetsenboard gebruiken.

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-01 14:58
Grin schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Als je een paar runs met een zerodog wd will proberen, wil ik er wel een paar doen. Kunnen de dhs lekker door blijven knallen.

• Thalaron
Lijkt veel op mijn Cold DH op 1/2 ding(en) na:
Frostburn Gloves i.p.v. Pride's Fall
Unity -> SoJ, kan ook Unity aan... merk alleen weinig van het effect @ Grift 42+

Die wilt vooralsnog niet droppen... Dus kan niet testen...
Hoogste met Cold solo tot nu toe is 43 geweest (seasons) 8:20 welke ik niet meer heb kunnen evenaren btw :P

Season 1 Solo DH (SC) Clan #1 8)
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2q07tkx.png

Ben met fire aan het experimenteren met MultiShot (Fire Rocket built)
Probleem: Skills op items zijn dan afwijkend met mijn Cold dus niet uitwisselbaar ofwel ik moet omrollen...
Of nieuwe gear vinden uiteraard O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 05-02-2015 19:04 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thalaron schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 18:54:
[...]

Lijkt veel op mijn Cold DH op 1/2 ding(en) na:
Frostburn Gloves i.p.v. Pride's Fall
Unity -> SoJ, kan ook Unity aan... merk alleen weinig van het effect @ Grift 42+

Die wilt vooralsnog niet droppen... Dus kan niet testen...
Hoogste met Cold solo tot nu toe is 43 geweest (seasons) 8:20 welke ik niet meer heb kunnen evenaren btw :P

Season 1 Solo DH (SC) Clan #1 8)
[afbeelding]

Ben met fire aan het experimenteren met MultiShot (Fire Rocket built)
Probleem: Skills op items zijn dan afwijkend met mijn Cold dus niet uitwisselbaar ofwel ik moet omrollen...
Of nieuwe gear vinden uiteraard O-)
Wat zijn eigenlijk de beste passives bij een multishot build? Ik heb nu ballistics, maar misschien is cull The weak beter...

Battle.net || Strava

Verwijderd

retlaw schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:08:
[...]

Wat zijn eigenlijk de beste passives bij een multishot build? Ik heb nu ballistics, maar misschien is cull The weak beter...
Ballistics is een must.

@Grin12: ik heb geen ervaring als WD. Maar zo ervaar ik het als Crus en DH. Als Crus heb ik nog niet hoger gespeeld dan 50, dus misschien ben ik daardoor biased, maar als DH sta je in hogere GR's vooral gewoon te DPS-en. Veel makkelijker dan solo in ieder geval.

• Thalaron
Ballistics is idd een must...

Heb mijn Fire DH nog niet op orde btw... dus kijk vooral niet teveel naar de huidige basis ;-)
Buiten dat heb ik een Hellfire Amu waardoor ik mogelijk andere passives gebruik dan anderen

EDIT:
Mijn Fire DH ff aangekleed...
Heb nog
- Fire SoJ met 8% CDR i.p.v. 6% CHC
- Marauder Glove met 6% AS i.p.v. VITA (+3.6% dmg sheet)
- Buriza met RCR 8% met 3K DPS

In party lijkt me dat mijn huidige gear beter zal zijn dan met bovenstaande (zie Scoundrel voor SoJ/Unity/Buriza) Al moet ik het nog een keer testen/vergelijken... Moet toch echt nog eens een Ancient Calamity vinden :X

Iemand nog tips (jaja... skills op items...)
CDR op shoulders -> Skill?

[ Voor 59% gewijzigd door Thalaron op 05-02-2015 21:29 ]

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-01 00:37

Yor

Yor1313#2571

Brain3 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:01:

:+ You're welcome!

http://yor.minitroopers.com

• Thalaron
Ja als je een Furnace nodig hebt kan je goed meelopen met Yor :9
De kans dat hij er nog een vindt die beter is dan waar ie mee rondloopt is aardig groot :o

Zo!

Nu eerst een Bavaria (weekend!! 8) )
En dan ff mijn Fire DH built testen >:)

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Thx again

Vanavond ga ek waarschijnlijk nog wat monkje spelen ^^

<GoT> Brain3#2873

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Zo gisteren is er even een lekkere ancient RORG gedropped voor mijn DH. ATS 7% en CHD49% :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Verwijderd

Respect hoor! Ik kom tot Grift44 (en die haal ik in 75% binnen de tijd) maar 45 lukt niet. Uitermate knap dat je dat red op Grift47 in HC zonder unity.

Overigens is een physical DH ook prima speelbaar heb ik gisteren getest. Misschien zelfs wel iets beter dan Cold al is het wel sterk afhankelijk wat voor een soort rift je tegenkomt

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Het zal jullie hardcore D3 spelers minder interesseren maar gisteren de eerste keer zo'n goblin gehad die een portal openede naar de vault waar ik Greed kon killen. 4 legendaries, 3 set items en 2 plans op 15 minuten... en bijna 20mln gold. (op T1) Wow, was effe lachen :)

Heb een apply gedaan voor de GoT clan maar die zit vol zeker? of wil geen nubs :)
Ik zit in de Gathering of Tanks clan bij World of Tanks, die hebben een GoT1 en GoT2, waarbij GoT2 iets meer casual is. Is er bij D3 ook zo'n onderscheid? Heb er nu wel veel zin in om het spel terug wat meer te spelen en kijk uit naar de 13e wanneer iedereen terug effe op hetzelfde niveau zit (allé... voor 1 dag toch :D)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wat is nu het best om te hebben op een Pride's Fall?
Ik heb nu een exemplaar met dex, vita, 6% chc en socket. Ik kan nog wat rollen.
Beter de socket naar skill damage of de vita naar skill damage.

De GoT <Tweakers> Clan is helaas weer vol. Het aantal dagen dat iemand online mag zijn ligt nog even ter discussie. We willen niet te snel iemand verwijderen, maar ook dat de doorstroom niet te stroperig wordt. In eerste instantie dacht ik aan 60. Nu wordt er ongeveer 90 - 100 gehanteerd. Misschien een pol houden oid? Dat kan toch ook in een topic geloof ik. Zou jij hier eens naar willen kijken Vydra? keuzes uit 60, 90 of iets anders...

Welke skills gebruik je bij een physical DH?

[ Voor 47% gewijzigd door retlaw op 06-02-2015 10:20 ]

Battle.net || Strava

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

aansluitend op de vraag van Retlaw ^^

Welke skills roll je dan best op je Quiver? Sentry dmg of Cluster Arrow dmg?

Ik heb momenteel op men Prides Fall en men Bombardier allebei CA gerolled...maar is dit het beste voor men dmg?

<GoT> Brain3#2873

• FireDrunk
Als je CA gebruikt wel :)

Even niets...

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

is toch main dmgdealer bij cold DH? niet?

<GoT> Brain3#2873

• Protax
  • Laatst online: 08-01 14:10
Brain3 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:21:
aansluitend op de vraag van Retlaw ^^

Welke skills roll je dan best op je Quiver? Sentry dmg of Cluster Arrow dmg?

Ik heb momenteel op men Prides Fall en men Bombardier allebei CA gerolled...maar is dit het beste voor men dmg?
Op je quiver zijn op het moment Cluster Arrow en RCR een must :)

• FireDrunk
Brain3 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:23:
[...]

is toch main dmgdealer bij cold DH? niet?
Ja, maar ik zit op Fire->Multishot, dus voor mij is CA een tikkie nutteloos :+

Even niets...

Verwijderd

retlaw schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:06:
Wat is nu het best om te hebben op een Pride's Fall?
Ik heb nu een exemplaar met dex, vita, 6% chc en socket. Ik kan nog wat rollen.
Beter de socket naar skill damage of de vita naar skill damage.

De GoT <Tweakers> Clan is helaas weer vol. Het aantal dagen dat iemand online mag zijn ligt nog even ter discussie. We willen niet te snel iemand verwijderen, maar ook dat de doorstroom niet te stroperig wordt. In eerste instantie dacht ik aan 60. Nu wordt er ongeveer 90 - 100 gehanteerd. Misschien een pol houden oid? Dat kan toch ook in een topic geloof ik. Zou jij hier eens naar willen kijken Vydra? keuzes uit 60, 90 of iets anders...

Welke skills gebruik je bij een physical DH?
Prides fall: Vita naar skill zonder twijfel. Voor skills op quiver zie het antwoord van Protax, al heeft skilldamage meer invloed dan RCR.

Physical DH: ipv CA Maelstrom, CA Shooting Stars. En dan kun je kiezen uit 5 Marauders plus Prides Fall of 5 Marauders plus Hexing Pants

• Protax
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:50:
[...]

Prides fall: Vita naar skill zonder twijfel. Voor skills op quiver zie het antwoord van Protax, al heeft skilldamage meer invloed dan RCR.

Physical DH: ipv CA Maelstrom, CA Shooting Stars. En dan kun je kiezen uit 5 Marauders plus Prides Fall of 5 Marauders plus Hexing Pants
Physical moet ik nog eens gaan proberen, schijnt het best/sterkst te zijn.
Voorlopig eerst even proberen me gear op orde te krijgen, wil nog niet lukken met upgrades na mijn break... :/

[ Voor 10% gewijzigd door Protax op 06-02-2015 11:38 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:50:
[...]

Wat gebruik je dan als hatred generator? Wel interessant :) Ik heb nog een hoop physical SOJ liggen, misschien ligt er wel een bruikbare tussen..
Moet dan ook weer nodig gear farmen met CA damage erop. Nu ik alles naar Multishot heb omgezet, ga ik niet meer terug bij die pieces...

Battle.net || Strava

Verwijderd

Middag mensen,

Net even wat lopen testen met mijn monk. Doel was hele snelle build maken voor bounties/T6 rifts. Ging aardig, maar het lukte niet om met wave of light die lighning gem te proccen. Heb er een oplossing voor gevonden, namelijk Ep aanbrengen en dan nuke met wave of light en je hebt vrijwel 100% uptime van die gem.

Heb wat gear uit het season dat ik met mijn crusader gevonden had aan de monk gegeven en wat dingen gecraft. Je kan dit werkend krijgen met alle mogelijke gear. Het kost wel mega veel spirit vandaar de reapers wraps. Met het monk wapen waardoor wave of light 40% goedkoper wordt, kan je reapers vervangen voor warzechian (hoe je dit ook mag schrijven) armguards voor perma 50% extra snelheid... dan is het zelfs sneller dan mijn crusader speedfarm ( en die is echt heel snel)

Een impressie van build/grear http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/3977644

Verwijderd

retlaw schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Wat gebruik je dan als hatred generator? Wel interessant :) Ik heb nog een hoop physical SOJ liggen, misschien ligt er wel een bruikbare tussen..
Moet dan ook weer nodig gear farmen met CA damage erop. Nu ik alles naar Multishot heb omgezet, ga ik niet meer terug bij die pieces...
Zelfde als bij cold, zie setup bij mijn dh. (Skills staan wel goed, gear niet). Overigens is de setup met hexingpants wel wennen, kost een beetje oefenen met stuttersteppen. Overigens kun je dan ook je BotP-gem vervangen door Taeguk, al heb ik daar moeite mee, maar het kan wel en heeft een hogere damage-output.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:44:
[...]

Zelfde als bij cold, zie setup bij mijn dh. (Skills staan wel goed, gear niet). Overigens is de setup met hexingpants wel wennen, kost een beetje oefenen met stuttersteppen. Overigens kun je dan ook je BotP-gem vervangen door Taeguk, al heb ik daar moeite mee, maar het kan wel en heeft een hogere damage-output.
Thanks! Jij hebt al een aardige ancient verzameling zo zeg!

Battle.net || Strava

• Protax
Dit is wat ik van de week bij elkaar heb gesprokkeld, switch constant tussen Multishot (T6) en CA (Grift).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/36008410

Hopelijk vind ik binnenkort een gruwelijke xbow :)

Verwijderd

retlaw schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:53:
[...]

Thanks! Jij hebt al een aardige ancient verzameling zo zeg!
Dat wel ja, alleen de belangrijkste wil niet lukken (lees wapens...). Dat is toch wat het hardst aantikt. En ik zou bijzonder graag eens een fatsoenlijke hellfireamu craften. Ach ja, tenminste reden om te spelen ;) Overigens is een haunt of haxo, of hoe dat ding ook heet, ook niet verkeerd!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2015 12:57 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Protax schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:56:
Dit is wat ik van de week bij elkaar heb gesprokkeld, switch constant tussen Multishot (T6) en CA (Grift).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/36008410

Hopelijk vind ik binnenkort een gruwelijke xbow :)
Wat loop je dan te piepen met je gear niet op orde krijgen!!!

Battle.net || Strava

• Protax
retlaw schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:16:
[...]

Wat loop je dan te piepen met je gear niet op orde krijgen!!!
Squishy... Wordt soms geoneshot op T6 :S
En ook bij mij droppen er geen bogen... Heb denk ik wel 200 quivers gevonden :P
En damage is ook nog niet echt omhoog gegaan, maar des ter meer reden om weer meer te gaan spelen.

• Thalaron
Nou.. De 1e test met mijn MultiShot voor diegene die het willen weten:

Met Ancient Buriza/normal Calamity haal ik ong Grift keys van 40 (gear niet optimaal mbt skills op item)

Met cold haalde ik keys tussen de 39/43 btw

Solo test (Grift 43) met Calamity (niet ideaal ivm lage Base DMG en meer een partywapen) en dat was ook te merken. 60% @ timer op waar me dat met cold met deze packs net wel/ net niet zou zijn gelukt... Mijn shit was stuk op 90% en tsja... Mijn gold was op haha (heb zolang met 2+ miljard rondgelopen dat ik het niet in de gaten had...

Dus beetje faal... Wel 1 meevaller: heb een Pride's Fall mogen looten! Geen ideale stats maar om te testen goed genoeg!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Je kan toch ook CA èn Multishot gebruiken? Volgens mij zei Deadsmell een stukje terug dat 'ie beide gebruikte. Ik ben dat ook gaan doen en het bevalt prima. Moet ik er wel bij zeggen dat ik Grift 32-38 wel prima vind en ook niet echt m'n best doe om hoger te komen.
retlaw schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:06:
Kan je het niet wat meer samen laten vallen met de seizoenen en/of patches? Ik stel me voor dat dat de periodes zijn waarin er veel aanmeldingen binnen komen. Je kunt ook gebruik maken van het rank syteem binnen de clan (proleet/roerganger): vaker en langer online zijn geeft een hogere status en een hogere status maakt dat je weer langer offline kunt zijn voor je eruit wordt gegooid. Dat je een gegarandeerd plekje in de clan heb bij het volgende seizoen is iets wat je dan een beetje moet verdienen en onderhouden.

Je kunt leden ook de optie geven om vrijwillig 'seasonal' lid te worden. Zij worden dan bijvoorbeeld verwijderd na 2 weken inactiviteit en/of automatisch aan het eind van het seizoen. Een soort pre-paid optie voor mensen die een redelijk korte periode willen (samen)spelen en hun plekje bij drukte daarna wel weer willen afstaan aan een ander.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Tektoon schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:27:
Je kan toch ook CA èn Multishot gebruiken? Volgens mij zei Deadsmell een stukje terug dat 'ie beide gebruikte. Ik ben dat ook gaan doen en het bevalt prima. Moet ik er wel bij zeggen dat ik Grift 32-38 wel prima vind en ook niet echt m'n best doe om hoger te komen.
Zeker kan dat, zolang je niet verder gaat dan 38. Heb ik ook gedaan, maar dan wel met firebuild, met cold krijg je resourceproblemen. Maar Fire MS/CA combo met Cindercoat/Reapers en pak ook nog even Blood Vengeance als passive mee gaat prima zonder problemen tot ongeveer 35 is mijn ervaring. Hoger zal vast wel kunnen.

• Thalaron
Het lijkt mij minder handig om met 2 spenders te werken... Je wilt diegene die het meeste dmg doet kunnen spammen en afwisselen kost hatred. Met Calimity samen met Toxin gem erbij geeft party buff van 30% waarbij in Solo dit natuurlijk weinig zinvol is. Ik denk dat, indien ik dmg goed kan ontwijken, met Pride's Fall solo verder zal komen. In party hang het af van de andere spelers...

Verwijderd

Thalaron schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:38:
Het lijkt mij minder handig om met 2 spenders te werken... Je wilt diegene die het meeste dmg doet kunnen spammen en afwisselen kost hatred. Met Calimity samen met Toxin gem erbij geeft party buff van 30% waarbij in Solo dit natuurlijk weinig zinvol is. Ik denk dat, indien ik dmg goed kan ontwijken, met Pride's Fall solo verder zal komen. In party hang het af van de andere spelers...
Hoho, dat ben ik ook helemaal met je eens hoor ;) Maar hij gaf aan niet verder te WILLEN pushen dan 38... En dan kan dat best. Niet het meest handig nee, dat dan weer niet. Ik zou dan alleen maar MS hanteren.
Tektoon schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:27:
Ik ben daar inmiddels op terug gekomen en ga nu voor alleen Multishot. Arcane barb gecraft en hatred generator genomen en daarmee inmiddels 37 gecleared, waar voorheen 35 mijn hoogste was. Hatred generator inmiddels ook alweer ingeleverd voor Marked for Death - Mortal Enemy (of Contagion) en daarmee zonet een 36 grift gecleared met meer dan 5 minuten over. Beetje experimenteren nu. Moet alleen nog een nieuwe helm, want daar zit nog Cluster Arrow op.

Weet alleen nog niet wat ik aan Caltrops hebt. Klinkt wel leuk met die crit rune, maar gebruik hem weinig in de praktijk. Misschien toch weer Vault nemen, of iets leuks als Vengeance.

Edit: grift 38 op een paar seconden na niet gehaald. Vaak dood gegaan door eigen stommiteiten. 39 moet haalbaar zijn, denk ik. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 06-02-2015 16:24 ]

• Thalaron
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:45:
[...]

Hoho, dat ben ik ook helemaal met je eens hoor ;) Maar hij gaf aan niet verder te WILLEN pushen dan 38... En dan kan dat best. Niet het meest handig nee, dat dan weer niet. Ik zou dan alleen maar MS hanteren.
Had ik gezien ja, echter was het bij mij wel duidelijk dat het een 43+ issue was :)

En Grifts tot 42 is geen enkel probleem hier. Van het weekend ga ik beide builds nog eens goed testen!

Verwijderd

Thalaron schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:33:
[...]

Had ik gezien ja, echter was het bij mij wel duidelijk dat het een 43+ issue was :)

En Grifts tot 42 is geen enkel probleem hier. Van het weekend ga ik beide builds nog eens goed testen!
Met goede gear (doe mij die hellfire van jou :) ) moet 41/42 echt geen probleem zijn. Ook 43 kan best. Hoger wordt trickier. Ik ga van het weekend eens de verschillen meten in physical en cold op 42+ (in solo). In party blijft volgens mij fire sterker.

(overigens kreeg ik gisteren dus opeens de melding: You have a new personal best lvl 42 blablabla... Ik denk nog, maar ik heb toch allang meerdere 44's gecleared non-season? Hebben ze dat nu dus ook afgesloten. Zat wel even raar te kijken)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2015 16:46 ]

• Thalaron
Mijn Hellfire is niet verkeerd, al ruil ik hem direct om voor een Xepherian met ele/chc/chd/socket als die optie zich voor zou doen!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thalaron schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:33:
[...]

Ik zit met een multishot build nu op 40... Nog niet heel veel pogingen gedaan om hoger te komen. Maar denk dat een CA build dan beter werkt, bij de 40+ rifts...

Ook maar iets meer werk van de DH maken. Vooral monk gespeeld sinds 2.1.2 :)

Battle.net || Strava

CA verbruikt veel meer resources dan Multishot. Vraag me af of dat handig is.

Vanmiddag geëxperimenteerd met Vengeance in m'n fire build en die toevoeging is nuttiger dan ik dacht. Elites gaan er lekker rap mee neer.

• Thalaron
CA doet echter wel meer DMG per shot dan Multishot... denk dat het een kwestie is van Resource management (+ beschikbare gear ofc) en of je solo of party speelt.

Met Multishot is het mogelijk met Calamity te spelen wat samen met de Toxin Gem zorgt voor een behoorlijke 30% DMG boost voor party. CA verbruikt teveel om met een snelle 1 hander te spelen...

Maja.. Denk dat ik maar wat ga extra Marauder items ga zoeken... rerollen op huidige gear zit allemaal op 7+ mio per piece wat toch wel erg hard aantikt...

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Angeloonie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:46:
Zowel mijn Seasonal als normale zitten beiden vol... Daarbij heb ik gewoon extra Seasonal chars aangemaakt puur voor storage...

Waar het op neer komt is dat ik dus 1 x mijn hele inventory/stash moet door filteren om alles weg te gooien...
Heb daar nu al zin in....

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Ik heb een ancient Demon Machine gevonden met vrijwel dezelfde stats als mijn Arcane Barb. -0.8% damage, +1,8% toughness. Het enige dat die DM beter kan maken, is 2.5% slow chance en die secondary affix '56% change to shoot explosive bolts when attacking'. Doet die affix veel damage, of is dat de moeite niet waard? Goed genoeg om een gift aan te breken?

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 06-02-2015 22:33 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, ff 52 afgetikt op 12:48, een erg nette tijd waar we mee voor de dag kunnen komen. 53 moet dan ook te doen zijn. Gelukkig zijn 53 keys tegenwoordig te trialen zonder een bug te exploiten, dus we kunnen het vaak proberen, het moet dan een keer lukken! Maar voor nu is 52 prima, relax het weekend in ;)

• Thalaron
Grin schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:16:
Zo dan, ff 52 afgetikt op 12:48, een erg nette tijd waar we mee voor de dag kunnen komen. 53 moet dan ook te doen zijn. Gelukkig zijn 53 keys tegenwoordig te trialen zonder een bug te exploiten, dus we kunnen het vaak proberen, het moet dan een keer lukken! Maar voor nu is 52 prima, relax het weekend in ;)
Gz!

Mag ik vragen met welke combi jullie dit doen?

zDPS Crus / 2x DH en WD zoals eerder is aangegeven?

Jullie ook van dit soort problemen?
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/ndopxc.png
Gems die niet stacks 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 06-02-2015 23:45 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Thalaron schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:38:
[...]
Gz!
Mag ik vragen met welke combi jullie dit doen?
zDPS Crus / 2x DH en WD zoals eerder is aangegeven?
Jullie ook van dit soort problemen?
Inderdaad de klassieke combo: zDPS Crus (Grin), zDPS WD (Gesh) en 2 DH's (Sting en Jim). De combo voor trails is dezelfde alleen dan speelt Gesh ook zDPS Crus (hij met de law voor extra chd en ik met health globes).

Euh... nee :)
Van elke gem één lvl 25 of hoger, that's it.

[ Voor 10% gewijzigd door Grin op 06-02-2015 23:49 ]

• Thalaron
Deadsmell schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:46:
Damn, waarom bewaar je zoveel gems?
Was alle mules leeg aan het halen haha...

Moet nog ff kijken waar ik er dubbele van wil hebben en de rest gaat op een mule.. zag er wel lache uit zo ;)

• prutser001

prutser001

Ik denk dat ik toch weer voor een WD ga in S2... Andere classes spreken me gewoon niet zo aan, een een DH pet build schijnt niet zo makkelijk/sterk te zijn? (En op de hoop dat ik deze keer wel een Mask of Jeram/gloves met pet attack speed krijg).

Ik heb alles classes wel geprobeerd maar mage/DH spreken me gewoon niet zo aan, Crusader gaat nog net maar mjah... nooit echt van kunnen genieten vanwege de ruk drops.. Waar mijn WD wel leuke items kreeg in het begin en waarschijnlijk daarom ook mijn voorkeur heeft, voor alle andere classes nooit echt bijzonder spul gehad ondanks dat ik ze in het begin evenveel gespeeld heb, crusader toch wel het meest.

Ik hoop dat er in de toekomst wel wat bank tabs bij gaan komen... ik ben een hoarder :P dus mjah.. moet wat (Heb D3 nogsteeds niet opgestart omdat ik mijn inventory leeg moet trekken...)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
prutser001 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 00:27:

Ik hoop dat er in de toekomst wel wat bank tabs bij gaan komen... ik ben een hoarder :P dus mjah.. moet wat (Heb D3 nogsteeds niet opgestart omdat ik mijn inventory leeg moet trekken...)
30 dagen wachten, dan heb je dat probleem niet meer :p

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:32:
Ik heb een ancient Demon Machine gevonden met vrijwel dezelfde stats als mijn Arcane Barb. -0.8% damage, +1,8% toughness. Het enige dat die DM beter kan maken, is 2.5% slow chance en die secondary affix '56% change to shoot explosive bolts when attacking'. Doet die affix veel damage, of is dat de moeite niet waard? Goed genoeg om een gift aan te breken?
Ik heb 'm ook, check mn char maar. Heb er een gift op gezet maar dit was wel m'n eerste ancient weapon. Merk persoonlijk niet veel van die bolts dus daar zou ik het niet voor doen, zeker niet als je er al een hebt. Tenzij je weer net zoveel gifts over hebt als Narada hierboven.. lol.

Kan je zo'n zDPS WD ook spelen zonder die legacy gear trouwens? Zat net een beetje op de bagagedrager bij Narada & Archangel. Grift 44 terwijl ik solo net 32 doe. Ben op die levels een soort zDPS WD tegen wil en dank. 7(8)7

• Apsie
  • Laatst online: 06:50
Tektoon schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 03:49:
[...]

Kan je zo'n zDPS WD ook spelen zonder die legacy gear trouwens? Zat net een beetje op de bagagedrager bij Narada & Archangel. Grift 44 terwijl ik solo net 32 doe. Ben op die levels een soort zDPS WD tegen wil en dank. 7(8)7
Ja hoor geen probleem, het gaat echter wel om de SMK en de Tiklandian Mask, heb je die dan kan je gewoon defense spul verzamelen :) :)

Apsie's profiel

Tektoon schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 03:49:
[...]

Ik heb 'm ook, check mn char maar. Heb er een gift op gezet maar dit was wel m'n eerste ancient weapon. Merk persoonlijk niet veel van die bolts dus daar zou ik het niet voor doen, zeker niet als je er al een hebt. Tenzij je weer net zoveel gifts over hebt als Narada hierboven.. lol.

Hm, toch maar gedaan. Alle beetjes helpen en zit niet krap in mijn gifts. Weet niet of het daar aan ligt, maar heb zonet grift 39 solo gehaald met twee minuten over. Op naar de 40! :*)

• Thalaron
Ik ga denk ik vanmiddag hunten naar een (ancient) Pride's Fall met dex/chc/socket en CA (of optie om deze combi te rollen)

Werkt wel lekker en kon op enkele momenten/packs (teleport bv) na mijn buff behouden wat toch aardig leek te werken... Daarnaast upgrades hopelijk voor mijn Marauders... Zodat ik beide DH's aan kan kleden!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 11:54:
[...]

Hm, toch maar gedaan. Alle beetjes helpen en zit niet krap in mijn gifts. Weet niet of het daar aan ligt, maar heb zonet grift 39 solo gehaald met twee minuten over. Op naar de 40! :*)
Gratz! Goed bezig. Ik kwam er achter dat mijn followers bij de DH geen Cannot die token mee had :). Vanochtend ging een 41 grift dus ook een stuk vlotter :)!
Te veel Chars... De ancient innas willen ook niet echt droppen om de monk te upgraden! Toch leuk dat je wat langer dan een week bezig bent om de juiste gear te vergaren..

Battle.net || Strava

• prutser001

prutser001

Toch maar even m'n mail geleegd, 215 souls verder (en stash nog vol) op een aantal karakters een leuke boost kunnen halen, Wizard van 500k naar 900k dmg :), Monk/DH etc ook allemaal een leuke boost dus het heeft wel zin gehad om m'n Seasonal meuk op te ruimen. Ook hier en daar wat gecraft wat redelijke resultaten gaf.

Net een stuk of 5-6 T6 rifts gedaan en dat was wel weer even leuk, aangezien ik nu 2 WD's heb maar eens kijken wat ik ga doen. Ook de extra Paragon punten zijn leuk.

Pagina: 1 ... 42 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.