• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Famous schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 02:24:
[...]
Ooit begonnen als DH maar vond ik redelijk snel vervelen later. Wat vinden jullie leuke classes om te spelen? Het liefst een met een goede AoE :D
Ging die DH vervelen voor of na dat je de M6 bij elkaar had? Als ik met dezelfde vraag had gezeten als jij had ik 'm ook precies zo geformuleerd. Normaal speel ik derhalve ook graag Wizards en aanverwante classes, maar op het moment vind ik een DH met M6 echt het leukst spelen. Zeker vanuit AoE oogpunt.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Mogguh..

Zo net een ancient Bop gevonden. Niet de best drop, maar naast de bijna 4k dps zit er ook 10% elite dmg op. handig voor die lange grift boss gevechten. Hiermee moet ik de season top 50 solo crusader kunnen halen :D

Straks ff rambammen

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 11:34:
Mogguh..

Zo net een ancient Bop gevonden. Niet de best drop, maar naast de bijna 4k dps zit er ook 10% elite dmg op. handig voor die lange grift boss gevechten. Hiermee moet ik de season top 50 solo crusader kunnen halen :D

Straks ff rambammen
Ik heb er ook eentje (ancient), maar met de volgende rolls:
21% area dmg
6% cooldown reduction
8% resource cost reduction
14,7k life after kill

Knap kut dus :D Zou eigenlijk niet weten wat ik ermee moet...

Vicariously I live while the whole world dies

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik zou hem scrappen. Er zijn sowieso 3 nutteloze stats op, want vaak heb je niets aan Cooldown Reduction én Resource Cost Reduction, het zijn allebei lage rolls ook nog en die andere twee stats zijn sowieso weinig boeiend. Om er dan een hoop souls voor main stat of 10% damage + een Gift voor socket aan te verknoeien is het niet waard in mijn ogen.

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:20:
[...]

Ik heb er ook eentje (ancient), maar met de volgende rolls:
21% area dmg
6% cooldown reduction
8% resource cost reduction
14,7k life after kill

Knap kut dus :D Zou eigenlijk niet weten wat ik ermee moet...
Ah dat is idd niet best. Spijtig, maar dit is een soul.
Hopelijk vind je er snel nog eentje met bruikbare stats.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Phuncz schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:21:
Ik zou hem scrappen. Er zijn sowieso 3 nutteloze stats op, want vaak heb je niets aan Cooldown Reduction én Resource Cost Reduction, het zijn allebei lage rolls ook nog en die andere twee stats zijn sowieso weinig boeiend. Om er dan een hoop souls voor main stat of 10% damage + een Gift voor socket aan te verknoeien is het niet waard in mijn ogen.
Mee eens, heb hem getrashed.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Nu heb ik toch echt hulp nodig... Ik heb nu al drie Ramaladni's gifts. Ik denk: ff een socket erin zetten want ik moet die dingen ook maar eens gebruiken, maar... Ik krijg dat met geen mogelijkheid voor elkaar. Ik wandel naar de enchantress, plaats een boog erin, wil de RG erin stoppen maar krijg iedere keer: "cannot enchant this weapon because it has no random affixes". Er zitten bv vier primary en drie secondary affixes op en ik probeer een secondary te rerollen voor een primary maar ook dan lukt het nog niet. Wat doe ik fout?

Steam || Diablo 3

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:19
Plaats hem in je inventory, right click erop, dan op je weapon en klaar. :P

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:39

Yor

Yor1313#2571

Deagle schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:51:
Plaats hem in je inventory, right click erop, dan op je weapon en klaar. :P
OM nog duidelijker te zijn: Je Rama in je rugzak, je wapen gewoon in je hand, open je inventory, rechtsklik op de Rama, en dan op je wapen.

Leuker kunnen we het niet maken, wel ....(oh shit, dat was iets met roversbende, toch? ;) )

http://yor.minitroopers.com

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12-2025

Famous

R 400+

Tektoon schreef op zondag 01 februari 2015 @ 03:10:
[...]

Ging die DH vervelen voor of na dat je de M6 bij elkaar had? Als ik met dezelfde vraag had gezeten als jij had ik 'm ook precies zo geformuleerd. Normaal speel ik derhalve ook graag Wizards en aanverwante classes, maar op het moment vind ik een DH met M6 echt het leukst spelen. Zeker vanuit AoE oogpunt.
Geen idee wat je met M6 bedoelt dus dat zal wel niet :+
Zal binnenkort eens een Wizard maken, ben benieuwd!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Famous schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:29:
[...]

Geen idee wat je met M6 bedoelt dus dat zal wel niet :+
Zal binnenkort eens een Wizard maken, ben benieuwd!
"M6" is full Marauder set, normaal heb je dus 6 delen nodig zonder de Ring of Royal Grandeur ( RoRG).

Ik moet soms ook goed kijken bij al die afkortingen die voorbij komen critten!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Bedankt Yor en Deagle. Ik was er heilig van overtuigd dat ik dat al gedaan had, dus ik dacht: ik zal dat nog eens doen en dan hier posten dat dat hem ook niet is. Maar ik zal toch net iets anders hebben gedaan want nu lukte het wel. Tnx!!!

Steam || Diablo 3

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
l0n3w012ph schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:48:
ik probeer een secondary te rerollen voor een primary maar ook dan lukt het nog niet. Wat doe ik fout?
Ik weet dat je vraag over Ramaladni's al beantwoord is. Let wel evenop bij he rerollen dat je nooit een primary affix kan rerollen naar een secondary ofwel andersom...

Zijn al vaker mensen mee in de fout gegaan dus...

Mocht je willen weten waarin je een bepaalde stat kan rerollen -> het vraagteken rechts van de aan te passen affixes aanklikken VOORDAT je iets begint te rerollen. Veranderen kan erna immers alleen nog met de reeds aangepaste affix!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Kan niet wachten tot het vrijdag de 13e is, vooral de nieuwe monk bracers ben ik erg benieuwd naar. Even kijken of er rond 6 uur op vrijdag wat parties onstaan om samen door de levels heen te gaan en anders maar even solo. Vooral de nieuwe build die Quin heeft geplaatst voor monks speelt erg leuk (afgelopen weekend geprobeerd).

Qua damage zit het op het moment wat lager, maar dat komt omdat ik geen furnace heb, maar zodra we gundgo's gear hebben gaat het echt heel erg veel pijn doen :D

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03-2025

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Nadat gisteren men eerste poging op GR40 slaagde (30s over op de teller), heb ik de smaak wel een beetje te pakken en wil ik nog wel wat proberen klimmen in de solo GR ranking ^^.

Maar wat kan ik nog doen?

Zat te denken om men ring-amu set bonus (pledge gedoe van +250Vit +50CHD) te droppen voor een Soj + amu. Zo lever ik wel in op Sheetdmg, maar vermoed ik dat ik toch meer dmg zou doen.

Hoe kan ik dit het beste controleren? ingame? D3ladder? Ghom-run?

Zit momenteel op bijna 2M sheetdmg, maarja das ook nie alles he.

<GoT> Brain3#2873

Brain3 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:23:
Nadat gisteren men eerste poging op GR40 slaagde (30s over op de teller), heb ik de smaak wel een beetje te pakken en wil ik nog wel wat proberen klimmen in de solo GR ranking ^^.

Zat te denken om men ring-amu set bonus (pledge gedoe van +250Vit +50CHD) te droppen voor een Soj + amu. Zo lever ik wel in op Sheetdmg, maar vermoed ik dat ik toch meer dmg zou doen.

Je kunt het gemakkelijkst de waarden in DiabloProgress even met elkaar vergelijken. Vooraf bekijken, ring en amu switchen en uitloggen, profiel updaten.
DP geeft zowel je elemental damage als je elemental damage vs elites weer. Ook toughness en andere stats.

http://www.diabloprogress.com/player/brain3-2873

Kan je gelijk daar je profiel valideren en je clangegevens opgeven voor het overzichtje. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsmell op 02-02-2015 10:34 ]

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:48
Brain3 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:23:

Resource reduction kan nog op je gloves/ring(en)/shoulders
Het is ongeloofelijk wat je daar nog mee wint :)
En....een SoJ is Bis! :)

Apsie's profiel

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
Is het al 13 februari?
Nee? argh :(

Heb zin om weer overnieuw te beginnen :)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Ik wil wel het nieuwe season doen maar baal juist dat er weer overnieuw begonnen moet worden. Dat gelevel kan me gestolen worden.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-01 19:25

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Volgens mij was het giftweekend op D3.

Dit weekend 6 Ramaladni's Gifts op mogen rapen.

Nu nog een wapen die er eentje verdient. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Yogoi
Wolf schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:43:

RNGod....
Ik heb er überhaupt pas 3 gezien. (ok ben ook pas Plvl 400 denk ik)

• Apsie
Wolf schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:43:
Volgens mij was het giftweekend op D3.

Nu nog een wapen die er eentje verdient. :+
:) Voor mij was het Uskang weekend: +/-18 stuks, allemaal slechter dan wat ik al had :)

Apsie's profiel

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Yogoi schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:48:
[...]

RNGod....
Ik heb er überhaupt pas 3 gezien. (ok ben ook pas Plvl 400 denk ik)
Hou op man, 2 gezien op seasonal en nog noooit op 'normal' en ik kan max T4 soloen op dit moment en mijn normal is plevel 270 ofzo waar mijn seasonal maar 170 is.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

prutser001 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:51:
[...]

Hou op man, 2 gezien op seasonal en nog noooit op 'normal' en ik kan max T4 soloen op dit moment en mijn normal is plevel 270 ofzo waar mijn seasonal maar 170 is.
Dat verklaart het wel deels. Op T6 is de drop kans hoger en als je kill speed verhoogt dan is de drop rate in theorie ook hoger. Blijft RNG natuurlijk, maar het hangt er wel mee samen. Ik heb denk ik iets van 20 stuks gevonden, allemaal in season. Non-season niet meer aangeraakt sinds start season 1.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Deadsmell schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:59:
[...]

Dat verklaart het wel deels. Op T6 is de drop kans hoger en als je kill speed verhoogt dan is de drop rate in theorie ook hoger. Blijft RNG natuurlijk, maar het hangt er wel mee samen. Ik heb denk ik iets van 20 stuks gevonden, allemaal in season. Non-season niet meer aangeraakt sinds start season 1.
Ik heb wel een aantal keer T6 gedaan maar omdat het DH's waren die vooral speelde... maar dat was meer rennen dan dat ik wat deed, nog die 'run spell' genomen maar dat was ook ruk.

Ik speel zelf WD omdat ik het leuk vind helaas heb ik niet bepaald geluk als het om drops ik wacht nog steeds op die 'Jeram' en speciala gloves...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Op normal nog nooit een gift gezien, op season in totaal 5 stuks geraapt. Alleen vallen de wapens die goed genoeg zijn uiteraard op non season *rolls eyes*

Maar goed, kan woensdag eindelijk beginnen met mixen en matchen van mijn gear.
Hoop toch echt dat S2 geen half jaar gaat duren.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 14:59
De laatste 3 weken 3 Ramaladni's Gifts waarvan 2 die gedropt waren in Grifts en 1 op gewone rift T6.

[ Voor 12% gewijzigd door Rhodan op 02-02-2015 12:28 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Idd woensdag eindelijk klaar met S1 en lekker mixen :D

S2 zal geen half jaar duren, waarschijnlijk ~3 maanden zoals de bedoeling was (4 seasons per jaar). Was alleen door de nieuwigheid bij S1 wat misgelopen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Dat wordt een feest. Stashes samenvoegen en alle overbodige troep omzetten in souls. En snel checken of ik grift 40 kan halen met mijn barb, nu hij extra parapunten krijgt. :)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:34:
Dat wordt een feest. Stashes samenvoegen en alle overbodige troep omzetten in souls. En snel checken of ik grift 40 kan halen met mijn barb, nu hij extra parapunten krijgt. :)
Nou inderdaad, dat wordt een extra mule... En daarna grote schoonmaak. Ik heb nog legacy gear, wat nu toch echt wel weg kan :). Meerdere keren getwijfeld om gewoon alles te salvagen, maar toch zegt iets het uiteindelijk toch niet te doen... Je maakt jezelf toch wijs dat het handig is om voor elk element een mooie strongarm apart te houden. En dan ook maar reapers. Of dat het handig is om gloves te hebben met chc, chd, cdr en ook met ias, chc, chd en dan ook nog maar een setje met vita chc, chd :). Herkenbaar?

Wel leuk dat iedereen dan even in dezelfde omgeving speelt!

Battle.net || Strava

retlaw schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:41:
[...]

Nou inderdaad, dat wordt een extra mule... En daarna grote schoonmaak. Ik heb nog legacy gear, wat nu toch echt wel weg kan :). Meerdere keren getwijfeld om gewoon alles te salvagen, maar toch zegt iets het uiteindelijk toch niet te doen... Je maakt jezelf toch wijs dat het handig is om voor elk element een mooie strongarm apart te houden. En dan ook maar reapers. Of dat het handig is om gloves te hebben met chc, chd, cdr en ook met ias, chc, chd en dan ook nog maar een setje met vita chc, chd :). Herkenbaar?

Wel leuk dat iedereen dan even in dezelfde omgeving speelt!
Ha, heel erg herkenbaar! Ik heb ook al meerdere keren op het punt gestaan om mijn hele inventory te salvagen, op een handvol werkelijk nuttige items na. Laatste keer was na de introductie van Ancient items. Maar om de één of andere reden doe ik het toch telkens niet. Zelfs zaken als Vyr's set, die nu 'overbodig' maar wel leuk is, laat ik liggen. Terwijl ik weet dat ik er niet mee aan de slag ga, zo lang Firebird zoveel sterker is. Binnenkort maar eens ogen dicht en klikken. :P

• Nephalem
Deadsmell schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:45:
[...]

Ha, heel erg herkenbaar! Ik heb ook al meerdere keren op het punt gestaan om mijn hele inventory te salvagen, op een handvol werkelijk nuttige items na. Laatste keer was na de introductie van Ancient items. Maar om de één of andere reden doe ik het toch telkens niet. Zelfs zaken als Vyr's set, die nu 'overbodig' maar wel leuk is, laat ik liggen. Terwijl ik weet dat ik er niet mee aan de slag ga, zo lang Firebird zoveel sterker is. Binnenkort maar eens ogen dicht en klikken. :P
Goed besloten dan, aangezien blizzard voor de patch waarin de nieuwe sets komen ook de huidige ondermaatse 4 piece sets gaat aanpassen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Weet iemand of we ook een extra bank slot erbij krijgen nu Season wordt gemerged met normal ?

Anders kan ik weer een paar level 1's maken om de gear erin te knallen en me char lijst is al een chaos haha

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• NastyNick
Als je stash te vol zit dan bewaar je gewoon teveel. Het meeste spul is toch wel minder nu je er een ancient versie van kunt krijgen.

Nephalem schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:17:
[...]

Goed besloten dan, aangezien blizzard voor de patch waarin de nieuwe sets komen ook de huidige ondermaatse 4 piece sets gaat aanpassen.
Mja, maar de ervaring leert dat je in dit spel niet te veel rekening moet houden met de toekomst. :)
Bovendien heb je een complete set in no-time weer bij elkaar, dus tenzij er echt exceptionele items tussen zitten, kan je best alles salvagen. Tenminste, als je je niet te veel laat leiden door verzameldrang. :P

xavento schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:19:
Anders kan ik weer een paar level 1's maken om de gear erin te knallen en me char lijst is al een chaos haha
Kritischer zijn op wat je bewaart. Ik heb alle karakters op season, plus twee extra en de inventories van al die karakters zijn leeg. In mijn stash zijn drie tabbladen gevuld met wearable items, ingedeeld per main stat. Gewoon de items met special affixes bewaren en dan alleen als ze goed genoeg zijn. En eventueel complete sets, als er een reële kans bestaat dat je het ooit gaat gebruiken. Mules zijn echt niet nodig.

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 02-02-2015 13:39 ]

• NastyNick
Vyr set heb ik ook nog compleet liggen samen met de helltooth set maar ik denk dat die binnenkort de shredder doorgaan.

Nephalem schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:17:
[...]

Alleen is er geen garantie dat die aanpassingen ook met terugwerkende kracht actief zijn :+

Mailbox wordt iig leuk woensdagmiddag, dik 200 items te claimen :'( En dan idd uren uitzoeken wat weg kan en wat niet :P

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 02-02-2015 15:07 ]

• Yogoi
Angeloonie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Alleen is er geen garantie dat die aanpassingen ook met terugwerkende kracht actief zijn :+

Mailbox wordt iig leuk woensdagmiddag, dik 200 items te claimen :'( En dan idd uren uitzoeken wat weg kan en wat niet :P
Daarom is het makkelijker als je dat nu al doet :P

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:24
Ik zag laatst een filmpje met het advies, alles door de grinder wat niet ancient is. Ik heb zelf als doel, van alle set items die ik gebruik 1tje overhouden (dan wel niet equipen), de rest pleite. Dat ga ik doen op dinsdagavond. Toch weer 4 tabs vol met 'troep' legends :+. Uitzondering zijn er natuurlijk altijd. Zoals 1 hexing pants vast houden.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Dat heb ik al voor zover mogelijk gedaan. :P Alleen is het met dubbele items lastig te vergelijken als de stats niet heel veel afwijken. Ik heb geen zin om voor elk item telkens te wisselen om de stats te zien :+
Ik weet sowieso al dat ik tig ringen kan gaan salvagen, maar ik wil ze eerst naast elkaar zien zodat ik niet weer per ongeluk items salvage die toch goed zijn :P

Maar goed, mijn seasonal stash bevat voornamelijk Crusader, Wizard en WD gear. Ik ga een 2e Crusader gearen met een mooie BoP enzo, en ga wat gear van mijn Wizards samenvoegen tot 1, dus dan verdwijnen er al zat items.

• Nephalem
Angeloonie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Klopt ook wel weer, maar aangezien ik niet heel veel gametijd heb, wacht ik toch liever nog even, slopen kan altijd nog.

En laatste set revamps waren in ieder geval wel toegepast op oude items, dus ik ben liever nog even voorzichtig 😊

[ Voor 12% gewijzigd door Nephalem op 02-02-2015 15:29 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Als je season 1 en 2 niet hebt gespeeld.... mis je dan enkel visual dingen of zijn er ook BiS items die je niet meer kan halen?

Gisteren een dagje achter de PC gezeten en Dialblo 3 nog eens opgestart. Met plezier een DH van level 1 tot 67 solo door gewoon de story line te doen... Alles lijkt ook wel een pak makkelijker dan vroeger, kon ook van level 20 tot 55 alles op T1 doen op basis van loot + deftige gems. Daarna terug 1 trapje lager want killen duurt te lang.

Wil dus terug eens deftig D3 spelen vanaf het volgende season maar heb het gevoel dat ik in het spel stap waar enkel nog diehards spelen met veel ervaring.

Verwijderd

Hiha.. zo 80ste plaats solo crusader met snelste 44 grift clear. Heb nu15 lvl 45 key en 2 lvl 46. Morgen kijken of die top 50 plek er in zit :P

Linkje naar mijn dude http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/47381900
Inrage schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:43:
Als je season 1 en 2 niet hebt gespeeld.... mis je dan enkel visual dingen of zijn er ook BiS items die je niet meer kan halen?

Gisteren een dagje achter de PC gezeten en Dialblo 3 nog eens opgestart. Met plezier een DH van level 1 tot 67 solo door gewoon de story line te doen... Alles lijkt ook wel een pak makkelijker dan vroeger, kon ook van level 20 tot 55 alles op T1 doen op basis van loot + deftige gems. Daarna terug 1 trapje lager want killen duurt te lang.

Wil dus terug eens deftig D3 spelen vanaf het volgende season maar heb het gevoel dat ik in het spel stap waar enkel nog diehards spelen met veel ervaring.
Enkel transmogs en vereeuwiging op de leaderboards. ;)
Alle items uit seasons komen na een season beschikbaar in normal play.

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:44:
Hiha.. zo 80ste plaats solo crusader met snelste 44 grift clear. Heb nu15 lvl 45 key en 2 lvl 46. Morgen kijken of die top 50 plek er in zit :P

Linkje naar mijn dude http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/47381900
Gratz! :)

Wou dat ik dat ook kon doen, maar dat kl*te schild wil maar niet droppen. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 02-02-2015 16:18 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Thalaron schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:57:
[...]

Ik weet dat je vraag over Ramaladni's al beantwoord is. Let wel evenop bij he rerollen dat je nooit een primary affix kan rerollen naar een secondary ofwel andersom...

Zijn al vaker mensen mee in de fout gegaan dus...

Mocht je willen weten waarin je een bepaalde stat kan rerollen -> het vraagteken rechts van de aan te passen affixes aanklikken VOORDAT je iets begint te rerollen. Veranderen kan erna immers alleen nog met de reeds aangepaste affix!
Dat laatste wist ik gelukkig al maar als nog tnx. Mooie gear bij je DH trouwens al snap ik combi cold damage van je crossbow en fire skills op alle gear niet helemaal...

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:16:

Gratz! :)

Wou dat ik dat ook kon doen, maar dat kl*te schild wil maar niet droppen. :P
Thxs.. dat schild is idd een vaag verhaal. Heb sinds de patch dat ding pas 1 keer zien droppen. Ik zou gewoon vol voor kadala gaan, gewoon speed rifts en dan gokken want schilden zijn maar 25 shards.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Inrage schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:43:
Die zijn er ja, maar er zijn er ook veel die bijvoorbeeld een paar maanden niet hebben gespeeld en nu terugkomen voor season 2. Seasons zijn wat dat betreft heel leuk; iedereen begint weer op nul en je kan dus ook instappen en aanhaken bij spelers die wat meer routine hebben dan jij zonder dat je meteen staat te verpieteren met je mini zwaardje naast een volledig uitgeruste Reakor barb.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Lol, weer een bug gevonden. Paarse teddybeertjes gaan vrijwel instakill dood als je een support beam naast ze stuk slaat in Caldeum Sewer maps. Zelfs elites. En mijn crus staat er tien seconden op te hakken voor hetzelfde effect. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 02-02-2015 19:27 ]

• Thalaron
  • Nu online
Leuk (werk)weekend verder:
- 3 Ramaladni's
- Monk van lvl 1-70 (solo) gebracht... lang leve max Gems + Leg. Gems + Hellfire Amu :+... items zijn nog niet bepaald zoals het moet...
- 1e "The Furnace" gekregen van een Tweaker uit de community (ben even de naam kwijt, ben op mijn werk dus kan het niet checken... maar Thnx!"
- Reakor Barb aangekleed (nog niet optimaal)
- zDPS Crusader aangekleed
- Alt. DH gegeared (zo goed als in ieder geval) Fire (Ganon) en Cold (Veneno) nu apart... Nu hoef ik alleen een aantal items om te zetten i.p.v. alle items en skills...

Duss....

Vannacht wanneer ik thuis ben (01:30-02:00 uur) eens kijken of ik nog een extra Crusader ga lvl'en of wat Leg. Gems ga ranken!
l0n3w012ph schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:48:
[...]

Dat laatste wist ik gelukkig al maar als nog tnx. Mooie gear bij je DH trouwens al snap ik combi cold damage van je crossbow en fire skills op alle gear niet helemaal...
Had toevallig 2 Ancient Buriza's gevonden... En weapon damage maakt niets uit -> skills bepalen damage type!

Ganon heeft overigens nog wat Tweaks nodig (generator...)

[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 02-02-2015 21:42 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Graag word ik lid van de GoT clan in Diablo 3 :)

• NastyNick
Thalaron schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:39:
Leuk (werk)weekend verder:
- 3 Ramaladni's
- Monk van lvl 1-70 (solo) gebracht... lang leve max Gems + Leg. Gems + Hellfire Amu :+... items zijn nog niet bepaald zoals het moet...
- 1e "The Furnace" gekregen van een Tweaker uit de community (ben even de naam kwijt, ben op mijn werk dus kan het niet checken... maar Thnx!"
- Reakor Barb aangekleed (nog niet optimaal)
- zDPS Crusader aangekleed
- Alt. DH gegeared (zo goed als in ieder geval) Fire (Ganon) en Cold (Veneno) nu apart... Nu hoef ik alleen een aantal items om te zetten i.p.v. alle items en skills...

Duss....

Vannacht wanneer ik thuis ben (01:30-02:00 uur) eens kijken of ik nog een extra Crusader ga lvl'en of wat Leg. Gems ga ranken!

[...]

Had toevallig 2 Ancient Buriza's gevonden... En weapon damage maakt niets uit -> skills bepalen damage type!

Ganon heeft overigens nog wat Tweaks nodig (generator...)
Is de dropchange van rare items in season eigenlijk hoger dan in normaal? Ik zie dat jij aardig wat WH'ers hebt en ik heb van de week pas mijn allereerste ooit gevonden incl. vanilla

Nope, zijn gelijk.

In Seasons ook nog nooit een WH gevonden, maar in de hele game tot nu toe ook maar 1 en dat was vóór RoS.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:28:
Graag word ik lid van de GoT clan in Diablo 3 :)
Goed om te horen! Wat je dan kunt doen is ingame de clan opzoeken en een request sturen. Zoek op Tweakers als je de clan mijn Koei, Grin, Stingray, mij, etc bedoeld.

Indien er plek is zal je worden toegelaten.

Battle.net || Strava

Verwijderd

retlaw schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:40:
[...]

Goed om te horen! Wat je dan kunt doen is ingame de clan opzoeken en een request sturen. Zoek op Tweakers als je de clan mijn Koei, Grin, Stingray, mij, etc bedoeld.

Indien er plek is zal je worden toegelaten.
Ik heb me aangemeld via find clan Therasan#2543

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-01 19:25

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik ben gisteren bezig geweest een bell-build te maken voor mijn monk. Ik zie alleen diverse varianten van die build langs komen.

Ik zie mensen met die spirit stone die je wave of light ranged maakt, maar ik zie ook een hoop mensen met Leoric's crown voor de CDR. Het lijkt mij dat die eerste optie beter is maar weet iemand hoe dat precies zit?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01 08:32
Grift 35-45 kan je nog een beetje facetanken, hoger niet. Dan moet je de Leoric's inwisselen.
1 Electrified pack en je gaat 100% zeker neer.

Even niets...

• NastyNick
Klopt het dat de zunimassa's set ook aangepast gaat worden met een 6e set bonus?

• FireDrunk
Ooit ja, in patch 2.2. Die laat (denk ik) nog wel een paar maanden op zich wachten.

Even niets...

• PWSteal
  • Laatst online: 10-01 13:25
NastyNickNL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:55:
Klopt het dat de zunimassa's set ook aangepast gaat worden met een 6e set bonus?
Mag ook wel, Pet Doctor mag wel een buff krijgen. Tegen elites is het goed te doen. Maar tegen trash mobs is het te zwak vanwege de distributie van dmg.

Leuk idee; Gargantuan Fetish voor 6P bonus.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:24
Even leuk, verzinnen wat kunnen mooie 6p sets zijn voor de bestaande?

http://eu.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-eternal-reign
2p: Gain 500 Life per Fury Spent (Barbarian Only) - Increases Fury Generation by 2 (Barbarian Only)
4p: Call of the Ancients last until they die. + 250 strngt.
6p: Hammer of the Ancients gains all runes + deals 100% increased dmg.

http://eu.battle.net/d3/en/item/innas-vast-expanse
2p; Increases Spirit Regeneration by 4.00 per Second (Monk Only) Reduces resource cost of Sweeping Wind by 70 Spirit (Monk Only)
4p: Gain the base effect of all four Mantras at all times. +250dex
6p: geen idee, iets met attack speed :)

http://eu.battle.net/d3/e...rashas-relentless-pursuit
2p: +2 Increases Arcane Power Regeneration by 2.00 per Second (Wizard Only) + 5% dmg to all sources
4p: Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Meteor of the same damage type to fall from the sky. There is an 8 second cooldown for each damage type. + 250 int
6p: Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Hydra of the same damage type to emerge.

http://eu.battle.net/d3/en/item/zunimassas-marrow
2p: Gain 10% armor and additional zombie dog
4p: Your Fetish Army lasts until they die. + 250 int
6p: 4 fetishes merge to 1 Gargantuan Fetish with increased damage and health (max 4.)

gewoon even snel wat voor de lol, iemand nog serieuse Ideeën.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Goldman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:55:
6p: 4 fetishes merge to 1 Gargantuan Fetish with increased damage and health (max 4.)

gewoon even snel wat voor de lol, iemand nog serieuse Ideeën.
NEEEEE! ;p graag fetish iets meer dmg, van 180% naar ~220% Die van mij critten nu iets van 40 mil. (full buffed met dog explosion en 5 stacks van gruesome) en ik vind tegenover de anders classes niet echt top.. wat nogal overpowered zou gaan worden is:

P6: Fetishes gain the ability to slice multiple targets in X yards. (Groot probleem nu atm is single target)

[ Voor 3% gewijzigd door Ealjebij op 03-02-2015 13:53 ]

D3 Profiel

• NastyNick
Alleen moeten ze dan nog wel een amu, pants, shoulders of belt voor de zunni's erbij maken want de T&T en MoJ zijn wel een must bij deze set.

[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 03-02-2015 14:00 ]

2p: +2 Increases Arcane Power Regeneration by 2.00 per Second (Wizard Only) + 5% dmg to all sources
4p: Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Meteor of the same damage type to fall from the sky. There is an 8 second cooldown for each damage type. + 250 int
6p: Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Hydra an ancient immortal dragon of the same damage type to emerge.
Fixed. :P

• NastyNick
Ik moet eerst deze ring nog maar even vinden voor m'n cold build wizard. Dan word die een stuk minder squishy.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cxppmxV.png

[ Voor 10% gewijzigd door NastyNick op 03-02-2015 14:26 ]

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

6p: Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Hydra of the same damage type to emerge.
6p: 8 Sec. cooldown is affected by CDR, enemies struck by meteor receive double damage for 8 seconds

Lijkt me wel een stoere

Diablo 3 - Battle.net

• FireDrunk
Dus hoe meer CDR hoe korter de debuff? :+

Even niets...

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01 12:15
Hmm me 2de WH gevonden
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/45359876

iemand nog tips wat ik kan re-rolen ?

<GOT>DrOPje #2516

• Apsie
Regen voor vit... :)

Apsie's profiel

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01 12:15
Ok Will do so Thx

<GOT>DrOPje #2516

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 12:13

4th

Of naar skill dmg

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Apsie
Welke dan?

Apsie's profiel

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-01 17:16
Even leuk, verzinnen wat kunnen mooie 6p sets zijn voor de bestaande?

6p: 4 fetishes merge to 1 Gargantuan Fetish with increased damage and health (max 4.) and 5 % chance to cleave , doing 35%(?) weapon damage in a 180degree arc

Diablo 3 Profiel

• Thalaron
  • Nu online
Vannacht/in de vroege morgen met Yor1313 wat Rift/Grifts gedaan... weer 2 Ramaladni's gevonden... Op het einde nog een bounty gedaan met als resultaat dat ik dubbel ging zien:

Veneno's RoRG vanmorgen gevonden...
Ganon's RoRG (deze had ik al)

Die stats :+

Nu nog een Ancient met hoge DEX/(Socket/50CHD of 6CHC) vinden :X

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03-2025

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Denk dat ik aan men limieten zit met men cold DH :-(

Gisteren effe geprobeert met Soj (%fire+30%elite dmg) en aangepast amu...

Had een GR42-key, ging redelijk maar slechte spreiding van de monsters was slecht. Riftboss was echter een hele karwei.

Zijn hogere GR niet haalbaar voor cold DH? of mis ik iets? gems maxen? of best overschakelen naar fire?

Er zit nog wel wa rek op men gear, maar ondervind dat zonder men Pride's Fall (A3 helm) het toch allemaal wat minder vlot gaat. Kan men CA niet zoveel spammen.

Full ancient gear gaan zeker? Shoulder met CDR

Binnekort nog eens een paar GR proberen met enkele Clan-mates..eens zien hoever we dan geraken

<GoT> Brain3#2873

• PWSteal
Ealjebij schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:50:
[...]

NEEEEE! ;p graag fetish iets meer dmg, van 180% naar ~220% Die van mij critten nu iets van 40 mil. (full buffed met dog explosion en 5 stacks van gruesome) en ik vind tegenover de anders classes niet echt top.. wat nogal overpowered zou gaan worden is:

P6: Fetishes gain the ability to slice multiple targets in X yards. (Groot probleem nu atm is single target)
Dat slicen zou het probleem oplossen. Of dat ze 100% kans hebben op Area dmg proccen :) Maakt die stat tenminste ook nog een beetje zinvol.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

FireDrunk schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:13:
Dus hoe meer CDR hoe korter de debuff? :+
:*) met 40% CDR op 4,8 sec cooldown zitten bv. Dan schiet het Tal Rasha setje wel op voor hogere Grifts.

Nog een DoT setje erbij lijkt me minder leuk voor de variatie
Elemental Exposure mag van mij ook tot max 25% gezet worden ipc 20%

Diablo 3 - Battle.net

• Thalaron
  • Nu online
Brain3 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:30:
Denk dat ik aan men limieten zit met men cold DH :-(

Gisteren effe geprobeert met Soj (%fire+30%elite dmg) en aangepast amu...

Had een GR42-key, ging redelijk maar slechte spreiding van de monsters was slecht. Riftboss was echter een hele karwei.

Zijn hogere GR niet haalbaar voor cold DH? of mis ik iets? gems maxen? of best overschakelen naar fire?

Er zit nog wel wa rek op men gear, maar ondervind dat zonder men Pride's Fall (A3 helm) het toch allemaal wat minder vlot gaat. Kan men CA niet zoveel spammen.

Full ancient gear gaan zeker? Shoulder met CDR

Binnekort nog eens een paar GR proberen met enkele Clan-mates..eens zien hoever we dan geraken
Ik heb (helaas) geen Ancient Etrayu om te testen... maar mocht je een tragere (bv. Ancient Arcane Barb) hebben probeer het daar eens mee.

Ik heb zelf beide geprobeerd (Fire en Cold) en heb het idee dat ik, in elk geval Solo, met Cold verder kom.
T6 Rifts = Fire sneller ivm. Cindercoat... Echter merk ik dat de DMG output per CA bij mij een stuk lager uitkomen... Op T6 is dat niet echt een probleem maar hogere Grifts wel... Heb helaas geen Pride's Fall om mee te werken dus kom idd weleens Hatred issues tegen.. vooral in het begin van een Rift/Grift wanneer ik 5x Sentry op moet pleuren (en dus bij binnenkomst nieuwe map ook weer)...

Mocht je op mijn account kijken... denk dan even mijn Amu van mijn low-lvl crusader erbij ;)

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Thalaron schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:13:
[...]

Heb helaas geen Pride's Fall om mee te werken dus kom idd weleens Hatred issues tegen..
Dat kunnen we wel fiksen... Ik ga nog even mijn Hardcore Monk op 70 brengen en dan ben ik beschikbaar voor bounties.

• Thalaron
  • Nu online
Ik moet straks helaas werken ;-)

Maar denk dat dat het 1e is wat ik ga doen wanneer ik weer online ben... is toch wel handig om te testen...
En opties hebben is altijd leuk :P

Weer mijn Condemn Crusader op lvl 70 (mede dankzij Muurhekker, thnx voor de boost)

Stash flink opgeruimd.. nieuwe chars aankleden helpt ook daarbij :P

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik kan niet geloven wat een ongelooflijke pech ik heb met m'n offseason monk. Twee weken lang dagelijks enkele uren gespeeld met een T6 speed farm build: één Sunwuko item gevonden. Ondertussen wel een trifecta T&T, een Furnace en zojuist nog dat befaamde Xephirian amulet. En natuurlijk tientallen items uit de Raiment en Invoker sets.

Ongelooflijk. En dat terwijl ik in september/oktober gewoon binnen een week in solo-modus een char had gelevelled en een 6-piece set compleet had.. Ergens hoop ik dat ik de komende week weer niks vind en dan tijdens s2 alles in één keer. >:)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik had ongeveer hetzelfde: vond met moeite goede wapens. Ik speel even op Season: Shard of Hate, Won Kim Lau en Eye of the Storm. RNG blijft random natuurlijk. Zo zocht ik al een paar dagen solo een RROG, er dropte maar geen. We doen het een uurtje met 4-player, droppen er 3 stuks achter elkaar waaronder een Ancient.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-01 08:59
Mijn ervaring maak eerst de set of die blizzard naar je pusht.....
Geen onderbouwing met feiten, maar keer op keer klopt het wel :(

Ik zoek al weken naar de incense torch of the grand temple.
Maar zelfs kadala wil niet meewerken.
Daardoor geen top1000 in de monk board. Kwam gisteren 7seconden te kort :(

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

gister mn FB-sos op de valreep nog even op de ladder gezet met een Grift 35 :) er zit nog wel rek in, maar dan moet ik risico gaan nemen. Nu kon ie het grift afronden zonder dat FB-set procte en unstable kickte maar 2x in. qua drops mag ik niet klagen, maar wat int gloves erbij zouden niet gek zijn ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Sinned123 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:57:

Leuk hè, hoe rng je hersenen fopt met het zien van patronen. :P

Mooie seasonal Crusader heb je trouwens. Kan je met jouw cooldowns Akarat's Champion permanent up houden?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:10:
[...]

Mooie seasonal Crusader heb je trouwens. Kan je met jouw cooldowns Akarat's Champion permanent up houden?
Je hebt geloof ik 54% CDR nodig voor perma AC en dat haalt hij niet. Wel kom je heel aardig in de buurt zo, ik schat in dat de downtime max 2 a 3 seconden is.

• NastyNick
Je hebt echt een leoric crown nodig voor permanent AC
Tektoon schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 03:20:
Ik kan niet geloven wat een ongelooflijke pech ik heb met m'n offseason monk. Twee weken lang dagelijks enkele uren gespeeld met een T6 speed farm build: één Sunwuko item gevonden. Ondertussen wel een trifecta T&T, een Furnace en zojuist nog dat befaamde Xephirian amulet. En natuurlijk tientallen items uit de Raiment en Invoker sets.

Ongelooflijk. En dat terwijl ik in september/oktober gewoon binnen een week in solo-modus een char had gelevelled en een 6-piece set compleet had.. Ergens hoop ik dat ik de komende week weer niks vind en dan tijdens s2 alles in één keer. >:)
En wat een pech een trifecta T&T en furnace vinden.

[ Voor 87% gewijzigd door NastyNick op 04-02-2015 09:32 ]

Vicarious schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:28:
[...]

Je hebt geloof ik 54% CDR nodig voor perma AC en dat haalt hij niet. Wel kom je heel aardig in de buurt zo, ik schat in dat de downtime max 2 a 3 seconden is.
Heel netjes, zonder Leoric's Crown. Ik haal zelf perma Akarat alleen met Gogok en Leoric's Crown (als er voldoende mobs in de buurt zijn). Zou graag mijn RoRG vervangen door iets anders nuttigs, maar dan moet ik Leo's Crown ditchen voor Akkhan's Helm.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-01 08:59
Vicarious schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:28:
[...]

Je hebt 56% nodig, die ik uiteindelijk heb laten varen omdat me damage met 20% omhoog ging.
ik moet 2a3 sec kiten (wat ik dus ook doe) voor ik het gevecht weer in ga.
Deadsmell schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:10:
[...]

Ja je moet iets :D
Als je er al duizenden shards tegenaan heb gegooid en je krijgt niet eens een legendary, laat staan de goede.
Dan zie je rare dingen :D

[ Voor 33% gewijzigd door Sinned123 op 04-02-2015 10:18 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Nog 5,5 uur *O*

Hoe gaat het trouwens om 16:00? Moet je opnieuw inloggen, gaan de servers er even uit oid?

[ Voor 75% gewijzigd door Angeloonie op 04-02-2015 10:23 ]

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sinned123 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:57:

Ik heb deze week mijn HC Monk met een incense torch laten dood zien gaan :(
Kan ik weer opnieuw beginnen met zoeken

Verwijderd

Zo season is wel over voor mij. Had net best goed lvl 46 grift en 5,5 min over voor de boss. Helaas was het bloodmaw in de furnace map (heel weinig bewegingsruimte).

Had helaas geen power of conduit pylon want kwam net wat tijd tekort. Moest wel weglopen bij die debiele jumps want zelfs met 37 mln thoughness werd mijn crusader zo ge-onehot.

Nieuwe trial keys doen heb ik weinig zin in. De variatie van de keys ligt vaak erg uit elkaar. Kan lvl 44 halen, maar soms ook 47 solo. Wellicht is een andere class als een DH of monk beter om structureel hoge keys te halen, maar helaas heb ik die niet op season.

Hebben jullie trouwens ook crashes gehad in de grifts de afgelopen 2 dagen? Ik had er totaal 5.. echt heel irritant moest de hele pc opnieuw opstarten. Normaal nergens last van en 1 crash was echt zonde want de dentity was echt super en met de juiste boss zou dat een vette ranking geweest zijn :P

• NastyNick
Nog nooit een crash gehad in een grift. Dat je de computer opnieuw opstarten moet lijkt mij geen probleem die veroorzaakt word door B.net/Diablo.

[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 04-02-2015 11:49 ]

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
Juist de laatste 2 dagen wat meer solo Grifts gedaan, maar geen crashes gezien, wel netwerk lags zeker in de avond.
Lang leven ploegendiensten :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:22:
Nog 5,5 uur *O*

Hoe gaat het trouwens om 16:00? Moet je opnieuw inloggen, gaan de servers er even uit oid?
Ja zat gisteren Quin69 te kijken (in zijn poging lvl 51 grift solo monk) op twitch en toen het season over was werd de server even afgesloten en meteen daarna was alles overgezet.

Alle items komen in de mail en je kan dacht ik ook items deleten.. zou mooi zijn want dan delete ik al die trail keys want dat lukt normaal gewoon niet.
Trial keys kun je toch gewoon droppen? :P

Ik ben waarschijnlijk nét na 16:00 thuis dus merk er dan waarschijnlijk niets van. Heb er zin in! Vriendin heeft een etentje vanaf 16:00 dus kan een paar uur lekker sorteren :+

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:57:
Trial keys kun je toch gewoon droppen? :P
nope.. kijk maar als je ze eenmaal hebt opgepakt dan zit je eraan vast. Heb een paar stacks van die dingen die alleen maar ruimte in de bank innemen.

Haha trouwens net met schoonmaken van de mules een leuk item gevonden..
Soj met 20% fire, 27% elite, 48% chd en int.. mooiste van alles is dat die nog aangepast kan worden ook.. Int weg voor socket :D en vette universele ring.

Ga denk ik die DH eens proberen. Soj, unity, witching hour en cindercoat heb ik allemaal. Enige zijn een paar set items en die offhand. Vond het een beetje een mep class omdat het duidelijk de flavor van season 1 was, maar na recente aanpassingen/nerfs lijkt het mij misschien wel leuk om ook te spelen.
Aha, nooit gekeken eigenlijk naar die keys, douw ze altijd in stash, heb er ook niet zo gigantisch veel ofzo (misschien 300). Verkopen á 1 gold p/s zoals bij andere items kan ook niet?

DH heb ik ook niet aangeraakt in S1. Enkel als 1e char naar lvl 70 gehaald omdat ik die gewend was, maar daarna zsm geswitched naar Crusader.
Vind het gewoon sneu dat niemand DH speelde en ineens toen M6 er was IEDEREEN DH's ging spelen. Ik ben een hipster, I played it before it was cool 8)

• PWSteal
Vind gisteren een lekkere Countless Julia Cameo Amulet, alleen geen ancient, verder een uitstekende roll :)

700+ int
7% AS
96% chd
9.5% chc.

Int inmiddels gerolled naar 20% phys dmg :)
en geen damage meer arcane dmg :D

• FireDrunk
Hmm, beetje zonde eerlijk gezegd, ik had de IAS gerolled naar socket :) (Tenzij je een specifiek breakpoint moet halen met je Attack Speed)

[ Voor 32% gewijzigd door FireDrunk op 04-02-2015 12:32 ]

Even niets...

• PWSteal
FireDrunk schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:31:
Hmm, beetje zonde eerlijk gezegd, ik had de IAS gerolled naar socket :)
AS is belangrijkste dmg multiplier voor pet dmg, dat zou dus heel veel dmg gaan schelen. INT kan ik wel weer terugkrijgen met andere ancient items. Gebruik er nu 2, en zit al op 9200 INT. Wil rond de 10000 uitkomen.

Vond ook een Ancient Ukhapian Serpent, helaas alleen maar 8% chc, anders had ik een dmg boost van 7% erbij en tough boost van 5%...
Nu maar weer doorgaan met shards zoeken.
Pagina: 1 ... 41 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.