Een 50+ zDPS crus meldt zichVicarious schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:46:
Zijn er hier nog zDPS crusaders die eens een kijkje naar die van mij willen kijken?
http://eu.battle.net/d3/e...arious-1948/hero/44508066
Ik heb hem pas vanmiddag in elkaar geflanst dus heb nog geen gems vervangen. Als gems wil ik gaan voor Effacious Toxin, Gogok of Swiftness en Moratorium. Verder heb ik nog het amulet en bracers van mijn Stampede build aan, dus daar is ook nog wel e.e.a. aan te verbeteren en die Unity moet nog vervangen worden voor een andere ring (waarschijnlijk eentje die crowd control duration vermindert).
Wat ik graag wil weten:
1 Iron skin of Consecration? Iron Skin gebruik ik nu met name ook vanwege mijn schild die er bonus aan geeft, maar Consecration/Frozen Ground lijkt me een betere voor in parties
2 Alternatieven voor het schild. Final Witness heb ik nog niet gevonden, maar misschien zijn er andere shields die goed bij deze build passen
3 Is Aughild set goed voor deze build? Ben nu voor Asheara's gegaan vanwege de rauwe sheet toughness
4 Wat zijn handige dingen om te rerollen? Ik weet dat met name CDR prioriteit heeft, maar ga ik bijvoorbeeld vooral voor life regen, life on hit (lijkt me niet), vitality, %life (omdat ik een grote life pool heb), armor, STR?
edit: zie trouwens ook dat ik de verkeerde crimson boots aan heb gedaan, oeps
Antwoord op je vragen:
- Iron skin
- Een FW is uiteindelijk een vereiste voor een zDPS, tot die tijd full CDR en thoughness
- Asheara's is de beste keuze totdat je swiftmount goed kan spelen, moet je oefenen, dan zijn St. Archew's Gage gloves het beste
- vitality, %life, All Res, Str of Dex (beiden zijn goed want Dex == +armor net als Str.). Armor is veel minder belangrijk omdat je dat dus al krijg met je mainstat (dex/str).
Als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel, ter inspiratie mijn zDPS crus.