• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-01 16:43

Grin

Ride si sapis.

Vicarious schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:46:
Zijn er hier nog zDPS crusaders die eens een kijkje naar die van mij willen kijken?
http://eu.battle.net/d3/e...arious-1948/hero/44508066

Ik heb hem pas vanmiddag in elkaar geflanst dus heb nog geen gems vervangen. Als gems wil ik gaan voor Effacious Toxin, Gogok of Swiftness en Moratorium. Verder heb ik nog het amulet en bracers van mijn Stampede build aan, dus daar is ook nog wel e.e.a. aan te verbeteren en die Unity moet nog vervangen worden voor een andere ring (waarschijnlijk eentje die crowd control duration vermindert).

Wat ik graag wil weten:
1 Iron skin of Consecration? Iron Skin gebruik ik nu met name ook vanwege mijn schild die er bonus aan geeft, maar Consecration/Frozen Ground lijkt me een betere voor in parties
2 Alternatieven voor het schild. Final Witness heb ik nog niet gevonden, maar misschien zijn er andere shields die goed bij deze build passen
3 Is Aughild set goed voor deze build? Ben nu voor Asheara's gegaan vanwege de rauwe sheet toughness
4 Wat zijn handige dingen om te rerollen? Ik weet dat met name CDR prioriteit heeft, maar ga ik bijvoorbeeld vooral voor life regen, life on hit (lijkt me niet), vitality, %life (omdat ik een grote life pool heb), armor, STR?

edit: zie trouwens ook dat ik de verkeerde crimson boots aan heb gedaan, oeps :+
Een 50+ zDPS crus meldt zich O-)
Antwoord op je vragen:
  1. Iron skin
  2. Een FW is uiteindelijk een vereiste voor een zDPS, tot die tijd full CDR en thoughness
  3. Asheara's is de beste keuze totdat je swiftmount goed kan spelen, moet je oefenen, dan zijn St. Archew's Gage gloves het beste
  4. vitality, %life, All Res, Str of Dex (beiden zijn goed want Dex == +armor net als Str.). Armor is veel minder belangrijk omdat je dat dus al krijg met je mainstat (dex/str).
Gems: Toxin (extra dmg), Gogok (voor de CDR) en Moratorium (geen must maar een nice to have)
Als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel, ter inspiratie mijn zDPS crus.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:41
Grin schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Antwoord op je vragen:
  1. Iron skin
  2. Een FW is uiteindelijk een vereiste voor een zDPS, tot die tijd full CDR en thoughness
  3. Asheara's is de beste keuze totdat je swiftmount goed kan spelen, moet je oefenen, dan zijn St. Archew's Gage gloves het beste
  4. vitality, %life, All Res, Str of Dex (beiden zijn goed want Dex == +armor net als Str.). Armor is veel minder belangrijk omdat je dat dus al krijg met je mainstat (dex/str).
Gems: Toxin (extra dmg), Gogok (voor de CDR) en Moratorium (geen must maar een nice to have)
Heb inmiddels ook een start gemaakt met gear verzamelen voor een zDPS Crus char... gezien ik al veel had voor Crus en een hoop meuk voor mijn DH had liggen... :P

Leuke Ancient Leoric's met Dex en 100% gem :P
Heb ik er toch nog wat aan :D

Ps: Mats zijn op... vandaar de craftables/rerolls nog niet mogelijk ;-)

Aan Vicarious: Aan een Unity heb je lijkt me weinig aan als zDPS'er?
In party: Niemand wilt jou ontvangen DMG ontvangen...
Solo: zDPS...

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 28-01-2015 23:27 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Geinig om al die zDPS Crusaders langs te zien komen. :)
Ik vraag me alleen af: wat maakt hem beter dan de zdps monk? Puur de snelheid waarmee hij zich kan verplaatsen, of is hij qua survivability, stun, e.d ook beter?

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Of de zdps wd ;)

Ik zal eens een zdps wizard proberen te maken haha

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mensen vraagje kan dit niet zo snel terug vinden.
Vriend van me speelt op xbox en connecte gister met een random persoon en zijn level schoot van paragorn 62 naar 600+ in ongeveer 1 minuut en hij wil dat absoluut niet haalt alle lol van het werken er vanaf.
Kan hier iets aan gedaan worden ?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
HADES2001 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:17:
Mensen vraagje kan dit niet zo snel terug vinden.
Vriend van me speelt op xbox en connecte gister met een random persoon en zijn level schoot van paragorn 62 naar 600+ in ongeveer 1 minuut en hij wil dat absoluut niet haalt alle lol van het werken er vanaf.
Kan hier iets aan gedaan worden ?
niet met andere spelen die je niet kent :) er is geen controle op mensen met modded items op consoles, als dit ze enige char is zou ik overnieuw beginnen want die paragon levels krijg je niet weg

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-01 17:00
Deadsmell schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:37:
Geinig om al die zDPS Crusaders langs te zien komen. :)
Ik vraag me alleen af: wat maakt hem beter dan de zdps monk? Puur de snelheid waarmee hij zich kan verplaatsen, of is hij qua survivability, stun, e.d ook beter?
Zit hem vooral in de buffs, 20%chc/100%chd/20% debuff is gewoon meer dan de monk doet, en je hoeft niet elke 4sec serenity te drukken, dus kan je je wat meer focussen op bescherming van de dh'er bij electrified etc.

Movies: letterboxd

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Antwoord op je vragen:
  1. Iron skin
Nice... Als ik je crus bekijk, kom ik ook al een heel eind! Alleen die boots heb ik niet. Zijn die noodzakelijk?

Battle.net || Strava

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thalaron schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:16:
[...]

Aan Vicarious: Aan een Unity heb je lijkt me weinig aan als zDPS'er?
In party: Niemand wilt jou ontvangen DMG ontvangen...
Solo: zDPS...
Klopt, dat geef ik dan ook al aan in mijn verhaaltje ;) Hij is nog niet af, vandaar. Het ging mij er even om dat ik hier kon peilen of ik in de goede richting zat. Met de tips die ik hier heb gekregen inmiddels weet ik dat ik nog een aantal dingetjes moet aanpassen en welke stats ik priority moet geven, dus bedankt allen!

Vicariously I live while the whole world dies

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

retlaw schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:26:
[...]

Nice... Als ik je crus bekijk, kom ik ook al een heel eind! Alleen die boots heb ik niet. Zijn die noodzakelijk?
Die boots kun je uit zo'n cache halen dus zou niet moeilijk moeten zijn om te krijgen. Lijken me wel erg handig, zeker icm swiftmount.

• desjaak909
retlaw schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:26:
[...]

Boots zijn wel erg handig en zoals net gezecht makkelijk te farmen uit a2 cache

• Protax
  • Laatst online: 01:43
Gisteravond een beetje geboost naar level 70, dus mijn D3 ROS avontuur op de de PS4 gaat nu echt beginnen.
Heb er voor gekozen om een DH te levellen, aangezien ik die op het laatst wel leuk vond spelen op de PC.

Wel even wennen om nog geen gear te hebben, en van scatch af aan te beginnen.
Hopelijk gaat hier vanavond verandering in komen, en kan ik met de vernieuwde Marauder set aan de gang.
Ben wel benieuwd hoe deze build speelt:

http://www.diablofans.com...ing-tier-45-update-15-jan

:)

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03-2025

Brain3

<GoT> Brain3#2873

ik lees hierboven ergens dat een DH beter met pain enchancer gem rondloopt dan een BoP-gem?

ik crit nu rond de 500M+, maar men tweede GR36 run ben ik toch maar gestaakt

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd

Brain3 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:40:
ik lees hierboven ergens dat een DH beter met pain enchancer gem rondloopt dan een BoP-gem?

ik crit nu rond de 500M+, maar men tweede GR36 run ben ik toch maar gestaakt
Nee nee, dat is alleen in de trials ;)
(al kan het overigens prima normaal ook hoor, alleen in BotP dan toch handiger)

• NastyNick
Michael welke gloves op je wiz gebruik jij eigenlijk met grifts? Magefist? of switch je je boots?

[ Voor 5% gewijzigd door NastyNick op 29-01-2015 10:59 ]

• desjaak909
NastyNickNL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:59:
Michael welke gloves op je wiz gebruik jij eigenlijk met grifts? Magefist? of switch je je boots?
Voor Grifts, switch ik naar firebird gloves, zodat ik unity en SoJ kan gebruiken en BT belt/amu voor wat extra EHP, verder BotT ipv pain enhancer, wel zorgen dat je je templar goed equiped voor het proccen daarvan en deze skillset: http://eu.battle.net/d3/e...wizard#NlSiQO!dhZb!YYZcac

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 29-01-2015 11:28 ]

• NastyNick
desjaak909 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:27:
[...]

Voor Grifts, switch ik naar firebird gloves, zodat ik unity en SoJ kan gebruiken en BT belt/amu voor wat extra EHP, verder BotT ipv pain enhancer, wel zorgen dat je je templar goed equiped voor het proccen daarvan en deze skillset: http://eu.battle.net/d3/e...wizard#NlSiQO!dhZb!YYZcac
Die BotT procced zichzelf ook toch als je rank25 unlocked?

Verwijderd

Ik heb uit goede bron dat 15 yards zo veel niet is :)

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
NastyNickNL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:19:
[...]

Die BotT procced zichzelf ook toch als je rank25 unlocked?
is voor melee builds zeer relevant maar ranged builds hebben wel echt een andere skill nodig om het te proccen.

• NastyNick
Jah maar voor een squishy class dat de movement speed voor enemies vertraagd lijkt mij ook wel handig. Is die Jang's Envelopment belt met die black hole spec dan ook geen goede optie?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

NastyNickNL schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:43:
Jah maar voor een squishy class dat de movement speed voor enemies vertraagd lijkt mij ook wel handig. Is die Jang's Envelopment belt met die black hole spec dan ook geen goede optie?
De movespeed wordt vertraagd binnen 15 yards en dat is heel dichtbij. Totaal niet relevant voor een squishy ranged character. Met Black Hole/Slow Time/Freeze of andere slow effecten daarentegen heb je weer wel een vorm van CC waardoor hij proct, maar dan heeft de level 25 bonus verder geen toegevoegde waarde.

• Yogoi
Vicarious schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:06:
[...]
maar dan heeft de level 25 bonus verder geen toegevoegde waarde.
Defensive heeft die zeker waarde.
Je kan makkelijker kiten/wegkomen wanneer nodig.
Dus nee je gaat er niet sneller door killen maar zeker niet waardeloos :)

maar ik speel een barb dus dan is die gem altijd goed :)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister wat testjes gedaan met Rimeheart + Fist of Az`Turrasq en Frostburn op m'n monk. Ging an sich wel redelijk, maar Rimeheart is toch wat matigjes geworden.

Net Rimeheart geswitched voor een Ancient Sunkeeper, Frostburn weg, Leorics erbij. Aanzienlijk betere resultaten op T6.

Qua snelheid is het niet zo snel als Firebells, maar het is zeker ook rap, helemaal aangezien je in principe alle elites en de rift guardian kan oneshotten :P

Plus ik houd van cold builds. Ik vind dat de meeste classes veels te veel in de richting van fire worden gestuurd. Zou ook graag zien dat meerdere classes mogelijkheden krijgen om viable cold/lightning builds etc. te maken.

Mijn cold build werkt iig gesmeerd. 5-7 miljard crits en gewoon een toffe speelstijl.

Char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/33006972

edit: GR's heb ik nog niet geprobeerd, daar heb ik ook niet heel veel interesse in.
edit²: Ik wil Gungdo's Gear :'( :*)
edit³: Gifje gemaakt :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tNha3ub.gif

[ Voor 10% gewijzigd door London op 29-01-2015 14:26 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UDUwI48.png?1

Ik run een 'walking conduit' lightning build. Inna's Reach geeft 24% extra damage, de hammer geeft 21% lightning damage. Klopt het dat de lightning proc op de hammer weinig damage doet (op het totaal)? En kan ik die twee wapens zo direct met elkaar vergelijken of zit ik er dan ver naast?

De Inna's geeft me alle mantra's en een vrij slot op m'n bar maar daar geef ik voorlopig niet veel om. Hij slurpt daarentegen wel een sloot meer spirit met Tempest Rush en dat is nadelig.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2025
Las Vegas schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:31:
Gister wat testjes gedaan met Rimeheart + Fist of Az`Turrasq en Frostburn op m'n monk. Ging an sich wel redelijk, maar Rimeheart is toch wat matigjes geworden.

Net Rimeheart geswitched voor een Ancient Sunkeeper, Frostburn weg, Leorics erbij. Aanzienlijk betere resultaten op T6.

Qua snelheid is het niet zo snel als Firebells, maar het is zeker ook rap, helemaal aangezien je in principe alle elites en de rift guardian kan oneshotten :P

Plus ik houd van cold builds. Ik vind dat de meeste classes veels te veel in de richting van fire worden gestuurd. Zou ook graag zien dat meerdere classes mogelijkheden krijgen om viable cold/lightning builds etc. te maken.

Mijn cold build werkt iig gesmeerd. 5-7 miljard crits en gewoon een toffe speelstijl.

Char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/33006972

edit: GR's heb ik nog niet geprobeerd, daar heb ik ook niet heel veel interesse in.
edit²: Ik wil Gungdo's Gear :'( :*)
edit³: Gifje gemaakt :+
[afbeelding]
Je geeft de RG niet eens een kans! Hax0r! :+ (Jelly to da maximum)
Tektoon schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:12:
[afbeelding]

Ik run een 'walking conduit' lightning build. Inna's Reach geeft 24% extra damage, de hammer geeft 21% lightning damage. Klopt het dat de lightning proc op de hammer weinig damage doet (op het totaal)? En kan ik die twee wapens zo direct met elkaar vergelijken of zit ik er dan ver naast?

De Inna's geeft me alle mantra's en een vrij slot op m'n bar maar daar geef ik voorlopig niet veel om. Hij slurpt daarentegen wel een sloot meer spirit met Tempest Rush en dat is nadelig.
Ik zou voor Inna's gaan. Waarschijnlijk heb je op je andere items ook +%lightning dmg, waardoor die 21% geen "echte" 21% meer is. Dan kun je beter 24% dmg hebben. Plus dat die proc waardeloos is :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Yogoi
ik zou ook die inna's gaan voor de conduit spec.
Die 5.40 spirit regen is ook super nice voor die spec. (tenzij je al meer dan genoeg spirit regen had)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:27:
[...]

Je bedoeld het proccen van de pain enhancer? Gisteren gespiekt naar jouw profiel en ook met jouw build en poison+physical gem gelopen. Met jouw build zie je zeldzaam een gele crit voorbij komen dus echt baat had ik er niet bij. Enige wijziging is de Ice Armor rune + passives. Nu weet niet of ik zonder Illusory Boots kan, illusionist passive is tot nu toe niet nodig geweest.

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
Ruigerock schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:40:
[...]

Je bedoeld het proccen van de pain enhancer? Gisteren gespiekt naar jouw profiel en ook met jouw build en poison+physical gem gelopen. Met jouw build zie je zeldzaam een gele crit voorbij komen dus echt baat had ik er niet bij. Enige wijziging is de Ice Armor rune + passives. Nu weet niet of ik zonder Illusory Boots kan, illusionist passive is tot nu toe niet nodig geweest.
Nee voor het proccen van de BotT, de pain enhancer is er voor T6 burst dmg, illusionist is juist chill, zorgen dat je geraakt wordt kan je weer verder TP'en, dan heb je geen illusionarie boots meer nodig. white trash sterft na een enkele blizzard cast, bij elites is het blizzard casten, dan blackhole en dan verder TP'en (bij blackohole op cooldown, meteor), de elite sterft dan vanzelf als jij al een scherm verder zit, is alleen niet goed voor het oppakken van mats want daar heb je geen tijd voor :9

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Angeloonie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:22:
[...]
Ik zou voor Inna's gaan. Waarschijnlijk heb je op je andere items ook +%lightning dmg, waardoor die 21% geen "echte" 21% meer is. Dan kun je beter 24% dmg hebben. Plus dat die proc waardeloos is :P
Goeie. Had ik nog niet aan gedacht. Ik heb wel pauper gear dus veel extra +lightning damage heb ik niet. Die 21% is omgerekend eigenlijk 15%.
Yogoi schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:26:
ik zou ook die inna's gaan voor de conduit spec.
Die 5.40 spirit regen is ook super nice voor die spec. (tenzij je al meer dan genoeg spirit regen had)
Het punt is dat ik met die Inna's juist spirit te kort kom. Op die Schaefer's zit een resource cost reduction en daarbij is die Inna's veel sneller.

Ga het vanavond eens uitproberen in ieder geval. Misschien kan ik ook nog wat setitems (3x Raiment, 2x Inna's, 2x Aughild) schuiven en een paar Reapers Wraps terugzetten. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Moet zeggen dat ik redelijk klaar ben met T6 Monk games. Voor mij is het plezier wat uit de Monk gehaald met deze krankzinnige snelheden bij T6 runs. Na 1-2 potjes is het mooi geweest en ben ik blij als ik op niveau -want daar zit tenminste nog een uitdaging- grifts kan lopen. Het is zelfs zo erg dat ik met plezier naar de crus grijp. :)

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:39

Yor

Yor1313#2571

Grin schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:08:
Moet zeggen dat ik redelijk klaar ben met T6 Monk games. Voor mij is het plezier wat uit de Monk gehaald met deze krankzinnige snelheden bij T6 runs. Na 1-2 potjes is het mooi geweest en ben ik blij als ik op niveau -want daar zit tenminste nog een uitdaging- grifts kan lopen. Het is zelfs zo erg dat ik met plezier naar de crus grijp. :)
Ik heb dat met ponycrusaders en barbs die eindeloos vooruit rennen. Nu met de Monk kun je eindelijk een beetje bijblijven.

http://yor.minitroopers.com

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grin schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:08:
Haha, zo zie je maar weer dat iedereen op andere manieren plezier uit een game haalt >:) Niets toffers voor mij dan door T6 heenblazen, elites en rift guardians te oneshotten en legs binnen te harken.

Ach ja, ieder z'n meug.

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:49:
[...]

Nee voor het proccen van de BotT, de pain enhancer is er voor T6 burst dmg, illusionist is juist chill, zorgen dat je geraakt wordt kan je weer verder TP'en, dan heb je geen illusionarie boots meer nodig. white trash sterft na een enkele blizzard cast, bij elites is het blizzard casten, dan blackhole en dan verder TP'en (bij blackohole op cooldown, meteor), de elite sterft dan vanzelf als jij al een scherm verder zit, is alleen niet goed voor het oppakken van mats want daar heb je geen tijd voor :9
De pain enhancer en Blizzard werken helaas niet samen (geen gele crits te zien), Backhole en Meteor triggeren wel een reactie. Wel dankzij jouw build Grift 34 behaald met plezier, jammer dat ik Cold Snap had, die blijft niet stil staan :)
Waar komt jouw healing vandaan? Geraakt worden op Grift 35+ lijkt me slecht voor de gezondheid om te Teleporten naar de volgende plek om vervolgens weer geraakt te worden. Dominance passive doet goed zijn werk tot grift 34. Of heb je een filmpje :)

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
Ruigerock schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:30:
[...]

De pain enhancer en Blizzard werken helaas niet samen (geen gele crits te zien), Backhole en Meteor triggeren wel een reactie. Wel dankzij jouw build Grift 34 behaald met plezier, jammer dat ik Cold Snap had, die blijft niet stil staan :)
Waar komt jouw healing vandaan? Geraakt worden op Grift 35+ lijkt me slecht voor de gezondheid om te Teleporten naar de volgende plek om vervolgens weer geraakt te worden. Dominance passive doet goed zijn werk tot grift 34. Of heb je een filmpje :)
Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen
Voor T6 gebruik ik de gear/build die nu in mijn profile staat, met Zei's, toxin en pain werkt echt:
DPS Gem choices: For people that don't know or are too stubborn to believe it, Pain Enhancer is an unreal gem for damage. Currently my level 52 gem is an extra 920% per second for 3 seconds triggered by a crit. Both blizzard and Frozen storm crit very often and have no problems triggering PE. Trust me it deals a ton of damage.

Voor GR's switch ik naar Fire gloves, unity, strongarm bracers en BT belt/amu en gebruik ik de volgende skills http://eu.battle.net/d3/e...wizard#NlSiQO!dhZb!YYZcac
als gems dan Zei's, toxin, BotT
Healen in GR's is via health gloves, templar en potions
In GR's wil je juist steeds naar voren bewegen om steeds meer mobs bij elkaar te krijgen liefst ook meerdere elites tegelijk als de affixes dat toelaten

nog een goed topic voor GR's: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14422562400

[ Voor 20% gewijzigd door desjaak909 op 29-01-2015 17:07 ]

Ik dook net Fields even in om die build van desjaak te proberen, opent er een portal naar Unicorn land en dropt dit:

Hamburger

Zou hij nog smaken? Is wel ancient... :P

Verwijderd

slechte roll :+

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 14:59
Lol, zo te zien een voorloper van de Big Mac, dus kan goed zijn dat die Ancient is, blijven eeuwen goed die dingen haha.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Wat ik met mijn vorige commentaar probeer duidelijk te maken is dat endgame -ofwel T6- tegenwoordig niet meer als zodanig aanvoelt. Bijna elke speler vliegt nu door T6 en daarmee is endgame, door de hyperinflatie van T6 door de huidige (monk) items en builds, in mijn ogen totaal failliet (qua gameplay).
Waar zit nog de uitdaging in T6 als je deze in 1-3 minuten cleared? En wat is daar dan nog leuk aan na 1 week spelen?

Maar wat Las Vegas al meldt; ieder zijn meug! :)

[ Voor 35% gewijzigd door Grin op 29-01-2015 18:28 ]

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ja dat vind ik ook wel. Voor de patch was het al op het randje maar nu is het echt hyperinflatie. Ben benieuwd hoe s2 zal verlopen wat dat betreft. Als ik straks binnen twee weken een complete monk met ancient gear heb wordt het wel een heel kort seizoen...

Verwijderd

Hoe kort word het seizoen dan? ik neem dat ze de duur daarvan een beetje willen gaan normaliseren?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Grin schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:20:
Wat ik met mijn vorige commentaar probeer duidelijk te maken is dat endgame -ofwel T6- tegenwoordig niet meer als zodanig aanvoelt. Bijna elke speler vliegt nu door T6 en daarmee is endgame, door de hyperinflatie van T6 door de huidige (monk) items en builds, in mijn ogen totaal failliet (qua gameplay).
Waar zit nog de uitdaging in T6 als je deze in 1-3 minuten cleared? En wat is daar dan nog leuk aan na 1 week spelen?

Maar wat Las Vegas al meldt; ieder zijn meug! :)
Ik sluit me hier volledig bij aan. Gewoon T6 riftjes clearen doe ik voornamelijk om weer wat crafting materiaaltjes te verzamelen maar de lol haal ik uit Greater Rifts en group play.

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:00:
[...]

Voor GR's switch ik naar Fire gloves, unity, strongarm bracers en BT belt/amu en gebruik ik de volgende skills http://eu.battle.net/d3/e...wizard#NlSiQO!dhZb!YYZcac
als gems dan Zei's, toxin, BotT
Healen in GR's is via health gloves, templar en potions
In GR's wil je juist steeds naar voren bewegen om steeds meer mobs bij elkaar te krijgen liefst ook meerdere elites tegelijk als de affixes dat toelaten

nog een goed topic voor GR's: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14422562400
Bedankt voor de tips, met je T6 setup kwam ik toch vrij ver :P
Eerst wat DPS scoren en test draaien zonder Illusory boots

Diablo 3 - Battle.net

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

T6 doet niet iedereen alsof het niets is, voornamelijk mensen met P300 en hoger. Voor mensen die dat al lang geleden gepasseerd hebben is T6 inderdaad geen uitdaging meer, maar dat verschil mag je verwachten tov. een jaar geleden met "bijna iedereen" een Furnace of twee, goede rolls op alle set items, lvl30+ legendary gems en wat nog allemaal. Ik herinner me nog dat ik zeer blij was met mijn 600K dps Barbarian, nu kletst hij op papier het dubbele neer met suboptimale items.

Sowieso hebben ze ook voornamelijk skills gebuffed en monsters gedebuffed. Liever dat dan de stijl vroeger waar het leek alsof ze een klopjacht hielden op goede builds.

Als je echt uitdaging te kort komt, Seasons en Greater Rifts bieden de oplossing.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-01 16:47
De barb weer uit de kast gehaald en met een charge set gaan stoeien:
http://www.diabloprogress...en-2835/Carantan/17016767

Vooral toughnes erbij om wat minder vaak neer te gaan :P

Verwijderd

GR's zijn net zo saai als T6 rifts. Nu ben ik niet erg hoog gekomen in een 4-man party (49 clear, 10 sec van een 52 clear af), maar het is niet meer dan stilstaan en spammen als DH. Ook als zdps Crus vind ik er geen zak aan. Speel het liefste GR38-42 zodat je er nog met een beetje tempo doorheen gaat en je geen support players nodig hebt die alles simpelweg cc-en. Een minuut op een GR RG schieten is ook geen uitdaging aan.

T6 = vlieg door het scherm terwijl je alles in een fractie van een seconde sloopt.
GR = sta stil en spam je skills.

Dit voor SC, voor HC is het natuurlijk anders.

• Thalaron
Iemand nog tips/snelle verbeteringen voor mijn zDPS Crusader?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/47325024

Heeft uiteraard nog niet het juiste shield...
Die wilt Kadala de Hebberige niet afgeven...

Heb ingame iets van 72% Cooldown >:)

[ Voor 64% gewijzigd door Thalaron op 29-01-2015 23:43 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• desjaak909
Thalaron schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:42:
Iemand nog tips/snelle verbeteringen voor mijn zDPS Crusader?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/47325024

Heeft uiteraard nog niet het juiste shield...
Die wilt Kadala de Hebberige niet afgeven...

Heb ingame iets van 72% Cooldown >:)
shoulder met vit, pants/chest met vit/res/armor, gloves met res en even a2 cashes doen voor de boots. life regen is nergens voor nodig

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 30-01-2015 00:31 ]

• Thalaron
Thhx!

A2 2x gedaan... Gloves 2x...
Ancient 1x nog wel...

Ach ja! Vanavond nog maar ff gas erop dan :D

• chr0me1
  • Laatst online: 14-01 22:29
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:34:
GR's zijn net zo saai als T6 rifts. Nu ben ik niet erg hoog gekomen in een 4-man party (49 clear, 10 sec van een 52 clear af), maar het is niet meer dan stilstaan en spammen als DH. Ook als zdps Crus vind ik er geen zak aan. Speel het liefste GR38-42 zodat je er nog met een beetje tempo doorheen gaat en je geen support players nodig hebt die alles simpelweg cc-en. Een minuut op een GR RG schieten is ook geen uitdaging aan.

T6 = vlieg door het scherm terwijl je alles in een fractie van een seconde sloopt.
GR = sta stil en spam je skills.

Dit voor SC, voor HC is het natuurlijk anders.
43 ging gister toch ook nog aardig rap? binnen 7 minuten :D
Ik speel exclusief monk en hoe goed je gear ook is 45+ kan gewoon niet met een dps build.. best jammer :( want heb een gruwelijke hekel aan zdps :X

• chr0me1
  • Laatst online: 14-01 22:29
Ik heb het uiteraard over 2-4 Mans ;) aangezien je geen unity meer kan gebruiken om je uit de brand te helpen.Solo zit ik al op 45;)

[ Voor 3% gewijzigd door chr0me1 op 30-01-2015 11:51 ]

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Goedendag, weet iemand of pets mee tellen voor Life per Hit? Het lijkt er wel op maar weet het niet zeker :)
Via werk zijn diverse Diablo sites geblokkeerd dus ik kan het nu niet googlen. Alvast dank!

Diablo 3 - Battle.net

Volgens mij geldt dat alleen voor Zombie Dogs met de betreffende rune. Voor de rest niet. Was altijd wel zo, maar dat is geloof ik sinds 2.1 ofzo veranderd?

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:35:
Volgens mij geldt dat alleen voor Zombie Dogs met de betreffende rune. Voor de rest niet. Was altijd wel zo, maar dat is geloof ik sinds 2.1 ofzo veranderd?
Ik dacht ook zoiets te hebben gelezen maar kan het niet vinden. Sinds 2.1.2 is het wel aangepast dat een pet kill helpt met Life per Kill.

Diablo 3 - Battle.net

• Thalaron
Zo... paar Act 2 bounty's gedaan.. Boots binnen bij 3e run.

Paar Riftjes met Muurhekker meegelopen: The Final Witness van Kadala en Swiftmount van goblin pack :P

Wellicht mijn Rogar's Huge Rock nog vervangen met die Fire = Heal ring?
En pants/gloves met allres versies ipv armor/regen vervangen :D

Bijna klaar :D

Ps: Gogok of Swiftness heb ik denk ik niet nodig? Kan Simplicity's Strenght niet beter op die plaats? 2% van 1+ mio HP lijkt me wel de moeite? iets met primary's

[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 30-01-2015 13:13 ]

Thalaron schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:50:

Paar Riftjes met Muurhekker meegelopen: The Final Witness van Kadala en Swiftmount van goblin pack :P

Je bedoelt Krede's Flame?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:19
Thalaron schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:50:

Bijna klaar :D

Ps: Gogok of Swiftness heb ik denk ik niet nodig? Kan Simplicity's Strenght niet beter op die plaats? 2% van 1+ mio HP lijkt me wel de moeite?
Gewoon je items in 2 rifts al binnen :X

Heeft er iemand nog tips voor mijn furious charge barb? http://eu.battle.net/d3/e...Hekker-2143/hero/51576694

• Thalaron
Vidra schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:59:
[...]
Je bedoelt Krede's Flame?
Ja die..
Deagle schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Gewoon je items in 2 rifts al binnen :X
>:)

Is deze build sterker of waarin verschilt deze? *merc's uiteraard*

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nemesis bracers vervangen door Ancient Parthan Defender, Ring of Royal Grandeur vervangen voor iets beters aangezien je hem nu niet gebruikt voor de set bonus

• Deagle
Oh sorry ik gebruik al Ancient Parthan Defender, ik had alleen nemesis op tijdens een riftje.

Lol inderdaad, rorg heb ik niet eens meer nodig :X
Thalaron schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Ja die..

[...]

>:)

Is deze build sterker of waarin verschilt deze? *merc's uiteraard*
Je weet dat Krede's Flame je niet healed met Fire damage, maar alleen resources geeft toch?
als zDPS crusader zal resource geen probleem zijn, dus lijkt me dat die ring weinig toegevoegde waarde heeft.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Thalaron
Sabrac schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Je weet dat Krede's Flame je niet healed met Fire damage, maar alleen resources geeft toch?
als zDPS crusader zal resource geen probleem zijn, dus lijkt me dat die ring weinig toegevoegde waarde heeft.
Verrek... daarom gebruikte ik m nooit ja :P
Justice Lantern heb ik nog een Ancient van liggen... helaas geen Vita EN sock mogelijk op die...

Sabrac schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Inderdaad :)

Krede's Flame. Finger. Legendary Ring. Secondary. Taking Fire damage restores your primary resource.

Ik bedoelde de Bul-Kathos's Wedding Band. You drain life from enemies around you

[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 30-01-2015 15:06 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 12:13

4th

Hmm zou wel leuk werken icm fire heal amulet. Zie wel een DH bij de helft van de packs continue spender spammen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Thalaron
Zo :)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ymbpj4.png

Kan uiteraard allemaal NOG beter (Ancient) maar voor nu vind ik het wel ff goed :+

Edit: Heb mijn Rogar's Huge Rock omgeruild met Justice Lantern -> bijna geen Regen dus niet heel zinvol..

Strongarm Bracers waren dacht ik wenselijk? Of kan ik beter Krelm's nemen?

[ Voor 86% gewijzigd door Thalaron op 30-01-2015 17:12 ]

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Altijd op je crusader... even switchen naar monk om te zien hoe het daarmee gaat...
Furnace drop |:(
Geen geweldige, maar wel grappig dat het gebeurd.
Maar goed, hij kan dus wel droppen! :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat had ik laatst ook: lange tijd gefocussed op Barb/Crusader voor Str. Furnace, zelfs blood shards integraal naar 2H wapens. Speel een potje met mijn pet WD: Int. Furnace... Heb hem maar aan mijn Firebird Wizard gegeven.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 30-01-2015 17:32 ]

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Jerry schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:25:
Altijd op je crusader... even switchen naar monk om te zien hoe het daarmee gaat...
Furnace drop |:(
Geen geweldige, maar wel grappig dat het gebeurd.
Maar goed, hij kan dus wel droppen! :P
Bewaar die furnace voor monk, met cindercoat, LTK en EP ownt die al 5% meer damage dan WOL, google maar op quin69 of kijk op diablofans...(ff geen tijd voor lnkjes en shizzle...)

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Yor schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:01:
[...]

Bewaar die furnace voor monk, met cindercoat, LTK en EP ownt die al 5% meer damage dan WOL, google maar op quin69 of kijk op diablofans...(ff geen tijd voor lnkjes en shizzle...)
Jup, ik zal hem niet gelijk salvagen. En door quin69 ben ik ook weer eens gaan kijken op mijn monk :D.
Zijn nieuwe season 2 build... ik zit eraan te denken om een monk te levelen in S2 :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 30-01-2015 22:21 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Season 2 start op 13 februari!!

http://www.diablofans.com...begins-friday-february-13

[ Voor 59% gewijzigd door Nephalem op 30-01-2015 21:53 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Waar lees je dat?

Edit: hier dus! Wat duurt dat nog lang!

[ Voor 80% gewijzigd door Deadsmell op 30-01-2015 21:57 ]

• Deagle
Season 2 Start Times
Season 2 will be starting at the following dates and times for each region:
North America: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. PST
Europe: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. CET
Asia: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. KST

• Yogoi
Sneller dan ik had verwacht.
Maar dat is alleen maar goed :)

Ik ga er klaar voor zitten!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 17:48
Yogoi schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:31:
Sneller dan ik had verwacht.
Maar dat is alleen maar goed :)

Ik ga er klaar voor zitten!
Lijkt mij ook, ik dacht dat er minimaal een maand tussen zou zitten :) :) :)

Apsie's profiel

• Yor

Yor

Yor1313#2571

13 feb......

Mooie poging van Blizzard om eens begin te maken met het uitroeien van Valentijnsdag....
Ik voorspel een boel boze vrouwen!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik ga ook geen D3 spelen met valentijn, juicy steak met vrienden for this guy !

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12-2025

Famous

R 400+

Op welk level raden jullie aan om gear te farmen?
Ik heb nog amper wat (hier en daar wat van wat ik echt wil) maar heb nog redelijk moeite met T6. Vraag mijzelf dan ook af of het beter is om T5 te doen waar ik sneller door heen knal met rifts of wellicht zelfs T4?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Famous schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 01:49:
Ik heb nog amper wat (hier en daar wat van wat ik echt wil) maar heb nog redelijk moeite met T6. Vraag mijzelf dan ook af of het beter is om T5 te doen waar ik sneller door heen knal met rifts of wellicht zelfs T4?
Persoonlijk pak ik een difficulty waarop ik een rift gemiddeld in 5-10 minuten af heb, en met af bedoel ik de rift guardian dood. Als je te traag gaat kost je dat gewoon legs en shards.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Famous schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 01:49:
De meest efficiënte manier om gear te farmen is op het hoogste niveau waarop je snel doorheen gaat. Als je white trash one-shot op T5, dan is dat het niveau waarop je wilt spelen.

• Famous

Famous

R 400+

Deadsmell schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 02:20:
[...]

De meest efficiënte manier om gear te farmen is op het hoogste niveau waarop je snel doorheen gaat. Als je white trash one-shot op T5, dan is dat het niveau waarop je wilt spelen.
Ja dat lukt -meestal- op T6 ook wel maar met de bosses niet.
Ik heb nog niet de gear welke WoL goedkoop maakt zodat ik het continu kan spammen. Soms ben ik wel 2 minuten bezig met een boss en dat lijkt mij echt te lang. Ooit eens een Grift gedaan en haalde 26, verder niet geprobeerd maar verwacht ook niet dat ik veel hoger kom.
Wellicht maar eens op T4 gaan farmen voor BS en hopen dat ik het bij die vrouw kan rollen :+

Speel zelf nu Monk maar ben stiekem ook op zoek naar een nieuwe LEUKE class. Ooit begonnen als DH maar vond ik redelijk snel vervelen later. Wat vinden jullie leuke classes om te spelen? Het liefst een met een goede AoE :D

Twee minuten is vrij lang, maar als dat de RG is en je normale elites wel snel neer hebt, dan vind ik dat acceptabel.

Je kunt ook gewoon van build switchen, als je huidige je niet bevalt. Welke heb je nu?
Als je een AoE class wilt spelen, dan zou ik Wizard eens proberen, met een fire build. Witch Doctor heeft ook leuke AoE spells en ook de Crusader wel. Voor WD is de Poison Dart build heel leuk om te spelen en voor de Crusader Phalanx Build als je AoE wilt. Een Fist of the Heavens build is ook een optie, maar volgens mij speel je daar geen hoge grifts mee.

• Famous

Famous

R 400+

Deadsmell schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 02:39:
Twee minuten is vrij lang, maar als dat de RG is en je normale elites wel snel neer hebt, dan vind ik dat acceptabel.

Je kunt ook gewoon van build switchen, als je huidige je niet bevalt. Welke heb je nu?
Als je een AoE class wilt spelen, dan zou ik Wizard eens proberen, met een fire build. Witch Doctor heeft ook leuke AoE spells en ook de Crusader wel. Voor WD is de Poison Dart build heel leuk om te spelen en voor de Crusader Phalanx Build als je AoE wilt. Een Fist of the Heavens build is ook een optie, maar volgens mij speel je daar geen hoge grifts mee.
Nee, is geen Greater Rift maar een normale. Speel momenteel Lightning built.
Kan mijn account hier niet geven gezien ik op de X1 speel :+

Zal binnenkort eens Wizards proberen :Y

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Het allerbeste is lid worden van een clan en met wat überPlayers mee te liften, bij voorkeur dezelfde class, en daar meuk van krijgen wat zij niet nodig hebben. T6 FTW!!!

• Famous

Famous

R 400+

Yor schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 03:58:
Het allerbeste is lid worden van een clan en met wat überPlayers mee te liften, bij voorkeur dezelfde class, en daar meuk van krijgen wat zij niet nodig hebben. T6 FTW!!!
Zoals ik al zei speel op de X1 haha, had iemand waarom ik het elke keer mee speelde maar die is ermee gestopt. Nog wel een andere Tweaker toegevoegd op Xbox live maar nog niet gezien.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand nog iets op mijn DH aan te merken? Ik kom CHC te kort, maar blaas overal goed doorheen (kwam er gister achter dat ik op nr 1 in de got clan sta, 4 player rift NS): http://eu.battle.net/d3/en/profile/mrjmg-2798/hero/52400846

Ik zou CA kunnen aanpassen naar Multishot, ga ik nog is proberen.

Wat ik (voor het vinden van mijn ancient kridershot) deed is met mijn calamity spelen: alles marked for death. De -10% van calamity werd goedgemaakt door +20% MfD (die voor de hele party geldt!)
Maar toen moest ik verplicht met Entangling shot spelen ivm hatred regen, maar die doet weer minder dmg..
Voorlopig m'n gems maar is wat omhoog krijgen en kijken of ik een nwe hellfire Amu kan craften!
dog4life schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:52:
Iemand nog iets op mijn DH aan te merken? Ik kom CHC te kort, maar blaas overal goed doorheen (kwam er gister achter dat ik op nr 1 in de got clan sta, 4 player rift NS): http://eu.battle.net/d3/en/profile/mrjmg-2798/hero/52400846

Wat ik (voor het vinden van mijn ancient kridershot) deed is met mijn calamity spelen: alles marked for death. De -10% van calamity werd goedgemaakt door +20% MfD (die voor de hele party geldt!)
Maar toen moest ik verplicht met Entangling shot spelen ivm hatred regen, maar die doet weer minder dmg..
Voorlopig m'n gems maar is wat omhoog krijgen en kijken of ik een nwe hellfire Amu kan craften!
Je zou sentry damage kunnen vervangen door CA damage op je shoulders (of cdr en rcr), helm en quiver. Dat doet tegenwoordig meer. Trifecta gloves, SoJ met chc, RoRG met chc, the witching hour, rain of vengeance op je chest rerollen naar iets nuttigs, een amu met socket, boots zonder ms en allemaal dex gems nemen.

Vrij veel ruimte om te verbeteren dus, maar dan moet je wel veel nieuwe items vinden.

Ik vind het persoonlijk erg fijn om zowel CA als Multishot te hebben. CA voor elites, Multishot voor trash mobs.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 31-01-2015 11:41 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...] (kwam er gister achter dat ik op nr 1 in de got clan sta, 4 player rift NS)[...]
No you're not, @GoT zijn dat Sting, Jim, Gesh en ondergetekende.
Verder wat DS zegt, Sentry dmg is niet meer top dog, CA/MS is.
Een Withing Hour is zeker noodzakelijk wil je meer dmg gaan doen. Vit wegrollen van je gloves tbv iAS, 7-9M thoughness is meer dan genoeg als DH. Meer is overkill en lever je dmg in, DH is een full DPS character.

Grin schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:43:
[...]

No you're not, @GoT zijn dat Sting, Jim, Gesh en ondergetekende.
Verkeerde GoT clan. :P

[ Voor 39% gewijzigd door Deadsmell op 31-01-2015 11:45 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Multishot is momenteel met een firebuild wat beter. Je hebt geen krider nodig, met een cold build misschien aardig, niet met fire. Je kunt beter een Arcane Barb craften in ancient vorm :).

Dan multishot damage op je helm, boots en quiver. Sentry damage op je chest en shoulders...

Zie bijvoorbeeld mijn DH.

Battle.net || Strava

retlaw schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:07:
[...]

Multishot is momenteel met een firebuild wat beter. Je hebt geen krider nodig, met een cold build misschien aardig, niet met fire. Je kunt beter een Arcane Barb craften in ancient vorm :).

Dan multishot damage op je helm, boots en quiver. Sentry damage op je chest en shoulders...

Zie bijvoorbeeld mijn DH.
Maar hij heeft een ancient Krider. Geldt dat dan nog? Elemental arrow om resource op te laden doet meer damage dan een generator en met vergelijkbare weapon damage is een Krider dan toch automatisch beter?

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bedankt allen, stof tot nadenken :)
Ik heb inderdaad een ancient krider, en voor craften kom ik normal mats tekort (en ja ik weet waar die te halen :))

@grin, is er nog plek bij jullie? Jullie lijken wat actiever te zijn..

• Grin

Grin

Ride si sapis.

dog4life schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:03:
Bedankt allen, stof tot nadenken :)
Ik heb inderdaad een ancient krider, en voor craften kom ik normal mats tekort (en ja ik weet waar die te halen :))

@grin, is er nog plek bij jullie? Jullie lijken wat actiever te zijn..
Sinds we met enige regelmaat de Ancient BanHammer hanteren is er weer wat plek in de clan. Spreek mij (Ret, Sting Koe of Jim) ff aan in-game en we regelen een plek voor je.

Verwijderd

kan iemand met wat kennis van DH mij een tip of 2 geven wat ik kan verbeteren?
http://eu.battle.net/d3/e...dschok-1758/hero/31513098

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Grin schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:08:
[...]

Sinds we met enige regelmaat de Ancient BanHammer hanteren...
Is dat zo'n Ancient Furnace met "-1 to Inactive Clan Members" ? :+

• Thalaron
Grin schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:08:
[...]

Sinds we met enige regelmaat de Ancient BanHammer hanteren is er weer wat plek in de clan. Spreek mij (Ret, Sting Koe of Jim) ff aan in-game en we regelen een plek voor je.
Kwam er afgelopen nacht ook achter dat ik in de verkeerde "GoT" zat... Qpunk en Archangel ingame en zag ze ene wel en de andere niet in mijn clan...

Ik zal ook wel een bericht online sturen. Ben best actief op D3 als ik mijn vrouw mag geloven :+...

Heb het altijd al wat rustig gevonden in de clan... Verklaring gevonden dus haha.

Hopen dattie niet vol is voordat ik iemand online zie (onregelmatige werktijden ftw)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01 08:32
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:25:
kan iemand met wat kennis van DH mij een tip of 2 geven wat ik kan verbeteren?
http://eu.battle.net/d3/e...dschok-1758/hero/31513098
Arcane Barb en Reapers Wraps craften als je de mats hebt. Ancient Reapers zijn beter dan non-ancient Lacuni's.
Verder is een SoJ een mooie upgrade, maar daar kan je niet specifiek op farmen.

Even niets...

• Thalaron
FireDrunk schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:43:
[...]

Arcane Barb en Reapers Wraps craften als je de mats hebt. Ancient Reapers zijn beter dan non-ancient Lacuni's.
Verder is een SoJ een mooie upgrade, maar daar kan je niet specifiek op farmen.
Zit op mijn werk, kan niet meekijken...

Maar SOJ kan je welliswaar niet specifiek op zoeken, echter heb ik via Kadala al 3x een SOJ mogen krijgen (voor de patch, wist niet wat ik met mijn shards moest :+)

Dus indien er verder / later geen zinvolle items te krijgen zijn bij Kadala kan je gewoon ringen gamblen. Met 50 p/s goed te doen!

Edit:
--- En nogmaals bedankt voor de toevoeging bij de GoT Originals! ---
Stuk actiever op het 1e oog :o

14 ipv 3 online :D

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 01-02-2015 00:13 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.