Rambie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:22:
FPS probleem Diablo 3

Hallo allemaal,

Ik heb een xbox one gekocht nadat ik de stof van mijn xbox 360 heb gehaald en deze gelukkig nog via marktplaats kon verkopen.

De periode tussen de xbox 360 en de xbox one heb ik veel games gespeeld op de pc.
Een van de populairste games was diablo 3, probleem daarbij waren echter de grote en bekende FPS drops!

Vandaar dat ik uiteindelijk toch de xbox heb gekocht, in de hoop dat de FPS problemen verleden tijd zouden zijn.

Helaas merk ik nu (lvl 70) bij het spelen met 3 of 4 personen dat de xbox het regelmatig "moeilijk" heeft en het beeld erg schokkerig gaat.

Ik wilde even checken of dit een bekend probleem is of dat ik toch een xbox met een probleem heb :)

alvast bedankt voor jullie reacties!

Daarnaast vroeg ik me af of er nog mensen zijn die eventueel samen willen spelen op de xbone
Dit hoort niet echt thuis in dit topic ... maar in Spielerij - Problemen & Vragen

Nu ben ik geen console speler - dus ik heb ook zo geen antwoord met een oplossing, wellicht overstappen naar een XBOX One of gewoon gezellig terug naar de pc. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 26-01-2015 17:25 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

dat is wel zuur, een xbox moeten kopen vanwege fps drops, en dan op de xbox fps drops krijgen. Misschien wil het universum je iets vertellen... of misschien blijkt nu dat de drops niet in je pc zaten maar in je lijntje naar het www.

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 19:08
Is er nog een plekje vrij in een actieve nl guild ? :) http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499
Zie de post hierboven :) Er zijn genoeg leuke clans: Tweakers, Solidarity Gaming, ArcINC, etc. - het heeft ook te maken met je eigen voorkeur. 8)

Je manier van spelen: Seasons?, Hardcore? Softcore? etc

Er zijn nog steeds mensen die een nieuwe clan zoeken, voorbeeldje hieronder ;) Daarnaast stoppen mensen ook met spelen, vinden er allerlei consolidaties plaats en worden er weer nieuwe allianties gesmeed.
Vicarious schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:46:
Ik zal ook eens lid worden van de SG clan.... ben nu lid van een andere clan omdat daar toevallig een collega van mijn vriendin in zat, maar de activiteit daar is beperkt en ik ken vrijwel al die clanleden niet. Bovendien lijkt het me wel weer eens leuk om lekker op teamspeak te ouwehoeren tijdens het gamen (met LoL veel gedaan in het verleden).
@Vicarious: Wees welkom!

Trek je niets aan van de comments van Firedrunk hoor ...
FireDrunk schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:47:
Kom dan eerst op TS, als we je aardig vinden, kan je door naar de voorselectie :+ >:)
Welke voorselectie :*) Angeloonie had ook nergens last van ;)
Angeloonie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:48:
Welke voorselectie? :+ Niets van gemerkt :P

[ Voor 64% gewijzigd door Vidra op 26-01-2015 18:09 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vidra schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:42:
[...]
@Vicarious: Wees welkom!

Trek je niets aan van de comments van Firedrunk hoor ...
Het was me al vrij duidelijk dat het niet serieus bedoeld was, geen zorgen ;)

In de Diablo 2 community op GoT speelden we nog wel eens het spel helemaal vanaf het begin compleet door zonder onze brute items en moesten we het alleen klaren met de items die we zelf vonden (dus niet even je Windforce pakken die je met je Blizzard Sorc in 800 Mephisto runs geloot hebt). Het meest hilarische was toen we dit deden met een party van 8 barbarians, elk met een verschillende build (eentje Whirlwind, eentje leap, eentje berserk, eentje Frenzy etc. etc.). Vooral op Nightmare/Hell wordt het dan leuk als je een physical immune tegenkomt en alleen de barb met berserk er flinke damage op kan doen :D

Vicariously I live while the whole world dies

Vicarious schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:34:
[...]

Het was me al vrij duidelijk dat het niet serieus bedoeld was, geen zorgen ;)

In de Diablo 2 community op GoT speelden we nog wel eens het spel helemaal vanaf het begin compleet door zonder onze brute items en moesten we het alleen klaren met de items die we zelf vonden (dus niet even je Windforce pakken die je met je Blizzard Sorc in 800 Mephisto runs geloot hebt). Het meest hilarische was toen we dit deden met een party van 8 barbarians, elk met een verschillende build (eentje Whirlwind, eentje leap, eentje berserk, eentje Frenzy etc. etc.). Vooral op Nightmare/Hell wordt het dan leuk als je een physical immune tegenkomt en alleen de barb met berserk er flinke damage op kan doen :D
Dat hebben wij ook weleens gedaan inderdaad; beginnen met 100,000 gold en max. 3 maxed tiered gems en dan alleen maar de loot die je oppakt (en geen craftables). :+ Bij voorkeur wel 2x dezelfde stat class, in de party: wizard, wd, dh en monk, zodat je items een beetje onderling kan uitruilen :)

Damn, net met mijn barb mijn DH geëvenaard qua grift level. En dat in een fractie van de tijd dat het gekost heeft om de DH te gearen. :) Half leveltje tot paragon 500 in season en dan nog even grift level 40 aantikken voor 3 februari. Dan heb ik mijn zojuist verzonnen seasonal goals gehaald. :P

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hmm, ik heb precies de tegenovergestelde ervaring. Kon ik een paar maanden terug tijdens season 1 nog binnen een week een char van scratch in een complete 6-piece set krijgen... momenteel zit ik al vijf dagen zonder ook maar één Sunwuko item voor m'n off-season-test-monk. ;(

Valt me wel op dat ik zonder m'n main damage set rustig kan Tempest Rushen op T5.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Gisteren eindelijke een g.rift 40 gehaald op m'n monk.. toch maar met de Aughilds i.p.v. leoric / reaper wraps en met Inner sanctuary i.p.v. Explosive palm, had uiteindelijk nog iets van 3 minuten over ofzo (net voorbij FireDrunk en Kami... vraag me af hoe lang het duurt voordat ze me weer voorbij zijn).

Moet toch echt een keer m'n gems gaan levelen denk ik... met 2 lvl 25-28 gems en 1 lvl 39 gem kom je niet ver :P Vooral als je nagaat dat 1 van de gems je nog eens 4-5 % extra damage op kan leveren :P

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Verwijderd

na 3 dagen non stop rifts ( en kadala), nog steeds geen little rogue :(

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12 20:30
Wat hoor ik? Ben je mij voorbij? Daar moeten we vandaag dan maar even wat aan doen :+

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:31:
Wat hoor ik? Ben je mij voorbij? Daar moeten we vandaag dan maar even wat aan doen :+
Haha, ga je gang.. geloof dat ik maar iets van 5 of 10 seconde sneller was... zal niet veel meer zijn geweest.

Ik zie trouwens dat jij totaal andere gems gebruikt, bepaalde reden hiervoor?

Zelf gebruik ik

Taeguk (damage + toughness... what's not to like).
Gogok of swiftness (Cd reduction...vaker epiphany / air ally)
Bane of the trapped (meer damage!).

De laatste tijd zie ik heel veel met de Pain Enhancer spelen, is de bleed damage zodanig goed dat het één van de bovenstaande gems voorbij gaat?

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 27-01-2015 08:33 ]

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Gister met mijn WD en een DH voor het eerst Grift 47 gedaan, niet gehaald maar ging alsnog niet echt verkeerd.

Gelijk mijn gems naar lv 46 kunnen brengen :)

• FireDrunk
Sabrac schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:33:
[...]

Haha, ga je gang.. geloof dat ik maar iets van 5 of 10 seconde sneller was... zal niet veel meer zijn geweest.

Ik zie trouwens dat jij totaal andere gems gebruikt, bepaalde reden hiervoor?

Zelf gebruik ik

Taeguk (damage + toughness... what's not to like).
Gogok of swiftness (Cd reduction...vaker epiphany / air ally)
Bane of the trapped (meer damage!).

De laatste tijd zie ik heel veel met de Pain Enhancer spelen, is de bleed damage zodanig goed dat het één van de bovenstaande gems voorbij gaat?
Elke bleed van exploding palm telt ook als een buff via de pain enhancer. Dus voor elke enemy die je gepalmed hebt, krijg je 3% atk spd.

Wat ik doe: Epiphany poppen, als een malle met exp palm overal langs gassen waardoor je insane attack speed krijgt. Al je spirit dumpen, air ally poppen, en dan de rest opruimen.

En dat herhaal je een heel rift :)

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:47:
[...]

Elke bleed van exploding palm telt ook als een buff via de pain enhancer. Dus voor elke enemy die je gepalmed hebt, krijg je 3% atk spd.

Wat ik doe: Epiphany poppen, als een malle met exp palm overal langs gassen waardoor je insane attack speed krijgt. Al je spirit dumpen, air ally poppen, en dan de rest opruimen.

En dat herhaal je een heel rift :)
En je hebt dan geen spirit problemen? Als je overal EP doet, epihany gebruikt hebt.. je spirit gedumpt en air ally gebruikt... en de mobs zijn toch nog niet dood?

En rift guardians? Voordeel met Inner Sanctuary is voornamelijk de dmg reductie. hierdoor kan ik bepaalde guardians tenminste aan.. anders was ik allang omgevallen.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12 19:00

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Pff de zoektocht naar fatsoenlijke wapens is wel een frustrerende aangelegenheid geworden zeg...

Niet alleen zijn de gewilde wapens extreem zeldzaam van zichzelf en kosten ze belachelijk veel bloodshards, nu hebben items nog een RNG gate erbij gekregen; Ancient.

Dus nu, als je eindelijk die calamity of kridershot vindt, mag je ook nog eens hopen dat hij ancient is en goede rolls heeft.

Too much RNG... Geen wonder dat iedereen met een arcane barb rondloopt. Met craften is een ancient wapen goed te krijgen. En als het ergens een must-have is, is het wel met je wapen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• FireDrunk
Sabrac schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:58:
[...]

En je hebt dan geen spirit problemen? Als je overal EP doet, epihany gebruikt hebt.. je spirit gedumpt en air ally gebruikt... en de mobs zijn toch nog niet dood?

En rift guardians? Voordeel met Inner Sanctuary is voornamelijk de dmg reductie. hierdoor kan ik bepaalde guardians tenminste aan.. anders was ik allang omgevallen.
Ik heb onbeperkt wave of light. Ik kan eigenlijk bijna permanent WoL casten omdat ik haast meer regen heb dan WoL kost.

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:07:
[...]

Ik heb onbeperkt wave of light. Ik kan eigenlijk bijna permanent WoL casten omdat ik haast meer regen heb dan WoL kost.
Ja, ik zat nu wat monk builds te lezen.. blijkbaar is spirit regen nu de belangrijkste stat op je wapen.... en ik heb dus net één zonder dit.. misschien m'n oude wapen maar gebruiken en kijken of ik verder kom.

Ik las ook iets over andere gems, nadat ik de video van Quin zag die een rank 50 g. rift haalde.

Trollgame is troll ;(

Waarom krijg ik nou iedere keer bij gamblen de Helltooth Mask en niet de MoJ :'(

En natuurlijk 100x Blind Faith, Broken Crown en Grin Reaper..

Enige dat ik wil is een nieuwe Quetzalcoatl of een Mask of Jeram.. Stom kutspel geeft me allerhande andere troep. :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• FireDrunk
Die 50 is met de nieuwe Gundo Gear volgens mij :)
maar de video's van Quin zijn idd wel leerzaam.

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:41:
Die 50 is met de nieuwe Gundo Gear volgens mij :)
maar de video's van Quin zijn idd wel leerzaam.
Nee nee, de 50 is gedaan zonder Gundgo's Gear.. is op de huidige season gedaan.

• FireDrunk
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nrNX20sQ1L1tRxfX1mQh4eD4/full.png

oOo O-)

Even niets...

Verwijderd

Ik heb het idee dat ik harder ga met Elemental arrow en Krider, dan met een ancient wapen en een generator. Kan ik dat niet ergens berekenen? mijn dps gaat van 1,6 naar 1,1M als ik switch, maar die Elemental arrow spamt ook gewoon uit de sentries, dus het is allemaal wat scheef. Ik ga vanavond eens een grift proberen met de Krider en fire. heb tot nu toe alleen maar rifts gedaan.

• FireDrunk
Ghom killen en timen

Even niets...

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Die tijden per grift kunnen erg verschillen. Soms staan die pillars heel ideaal, kan je zo paar minuten schelen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:02

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:10:
[...]

Ja, ik zat nu wat monk builds te lezen.. blijkbaar is spirit regen nu de belangrijkste stat op je wapen.... en ik heb dus net één zonder dit.. misschien m'n oude wapen maar gebruiken en kijken of ik verder kom.

Ik las ook iets over andere gems, nadat ik de video van Quin zag die een rank 50 g. rift haalde.
Vergeet life per spirit spend niet! Dit kan erg waardevol zijn in oa Greater Rifts. Met deze monk heb ik 42 gehaald. Daar zit zowel op het wapen als op de helm life per spirit spend. Bij elkaar 1500 oid. Dus elke WoL genereert een bak met life terug! En dan heb ik nog niet eens een goed wapen en is de elemantal % nog niet top...

Battle.net || Strava

retlaw schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Vergeet life per spirit spend niet! Dit kan erg waardevol zijn in oa Greater Rifts. Met deze monk heb ik 42 gehaald. Daar zit zowel op het wapen als op de helm life per spirit spend. Bij elkaar 1500 oid. Dus elke WoL genereert een bak met life terug! En dan heb ik nog niet eens een goed wapen en is de elemantal % nog niet top...
Hetgeen wat ik nu lees is dat als je genoeg Life per second op je gear hebt (wat quin nu heeft) dat je geen Life per spirit spent meer nodig hebt., geloof dat hij op iets van 70k life per second zat of zo.

• FireDrunk
Godnondeju, wat kan ik mij opwinden over de cast delay bugs in Wave of Light... Soms cast je die, en wil je wegdashen, gewoon 300-500ms delay of je dash word gewoon helemaal niet gecast...

Zo gruwelijk iritant...

---

EINDELIJK!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QEVBdndVDot3sR1PIBTBGmqr/full.png

En dat zelfs met fucking sand shaper :+

[ Voor 25% gewijzigd door FireDrunk op 27-01-2015 10:43 ]

Even niets...

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
FireDrunk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:26:
Godnondeju, wat kan ik mij opwinden over de cast delay bugs in Wave of Light... Soms cast je die, en wil je wegdashen, gewoon 300-500ms delay of je dash word gewoon helemaal niet gecast...

Zo gruwelijk iritant...

---

EINDELIJK!

[afbeelding]

En dat zelfs met fucking sand shaper :+
Eindelijk 2e?
Aim high!
Go for the top spot! :P

• FireDrunk
Dat is nog wel een flink verschil. Dan moet ik eerst een Ancient incense vinden, of een hoop van mijn andere gear Ancient hebben... Loop nu zonder enig ancient gear rond.

Even niets...

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Edwin__ schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:34:
Gister met mijn WD en een DH voor het eerst Grift 47 gedaan, niet gehaald maar ging alsnog niet echt verkeerd.

Gelijk mijn gems naar lv 46 kunnen brengen :)
Wat speel je solo nu qua grift?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:50:
Ik heb het idee dat ik harder ga met Elemental arrow en Krider, dan met een ancient wapen en een generator. Kan ik dat niet ergens berekenen? mijn dps gaat van 1,6 naar 1,1M als ik switch, maar die Elemental arrow spamt ook gewoon uit de sentries, dus het is allemaal wat scheef. Ik ga vanavond eens een grift proberen met de Krider en fire. heb tot nu toe alleen maar rifts gedaan.
Zeer geinteresseerd naar je bevindingen....ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

Hele tijd met men Krider (2,7k dps) gespeeld ipv men Ancient Etrayu (3,1k dps)

Speelde gisteren wel heel leuk in GR40+, maar zou idd men Krider nog eens moeten nemen om te vergelijken...Frost Arrow spawned ook uit je turrets, en dat heb je niet met EF-Focus

<GoT> Brain3#2873

• PWSteal
Ngangatar schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Wat speel je solo nu qua grift?
Al een tijdje geen solo meer gedaan, maar ik gok dat ik 36~37 nu wel moet redden. Hij doet solo max grift 39.

Mijn build is alleen niet zo sterk tegen groepen monsters, maar wel tegen elites. Hierdoor haal ik bijvoorbeeld 36 amper zonder ook maar dood te gaan.

Dus ik hou voornamelijk de monsters tegen met mijn fetish, dogs, toads en piranha. En hij knalt alle groepen snel kapot. ik heb constant voodoo omhoog waardoor onze dmg nog wat wordt verhoogd. Tegen elites doen we allebei hoge dmg. Ik rond de 400m per sec denk ik.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:59
Ik heb een Kridershot met 2700dps en mijn Buriza met een krappe 3K doet veel meer. Een goede Ancient Kridershot zal vast beter zijn natuurlijk... Echter is Buriza/Arcane barb een stuk hoger kwa base damage... Trager = minder Hatred nodig... Ik kan de meeste packs binnen een aantal salvo's slopen en zit eigenlijk alleen met hatred issues bij Grift Guardians 40+ en in het begin van een map om mijn 5 sentry's neer te gooien...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Protax
  • Nu online
Zijn er hier nog mensen die D3 ROS op de PS4 spelen?
Ik heb hem al een tijdje in de kast liggen, en denk er aan om een comeback te maken op de console.
Zou leuk zijn als andere Tweakers me een beetje kunnen helpen :)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Protax schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:53:
Zijn er hier nog mensen die D3 ROS op de PS4 spelen?
Ik heb hem al een tijdje in de kast liggen, en denk er aan om een comeback te maken op de console.
Zou leuk zijn als andere Tweakers me een beetje kunnen helpen :)
Jups ik speel het veel wel op onregelmatige tijden maar ken je zoiezo wel ff gifts sturen en keer boosten is ook geen probleem

Korumera is nick :)

• Protax
  • Nu online
WeAreLegion schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Jups ik speel het veel wel op onregelmatige tijden maar ken je zoiezo wel ff gifts sturen en keer boosten is ook geen probleem

Korumera is nick :)
Top, dan ga ik je toevoegen :)
Ben heel bekend met het spelletje, maar niet op de console :*)

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 03:44

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik speel hem ook zeer regelmatig op de PS4, mijn nick is DMaarten, vrij om toe te voegen en te joinen :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Protax
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:24:
Ik speel hem ook zeer regelmatig op de PS4, mijn nick is DMaarten, vrij om toe te voegen en te joinen :)
Ik zal eerst even moeten levellen, want ik heb geen savegame van de PS3.
Maar daarna sluit ik met alle liefde aan :P

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 03:44

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben zelf gisteren net met een nieuwe demon hunter begonnen, pas lv 14 daarmee, nog niet echt uberpowerfull dus :)

Merk het vanzelf wel, adden mag iedereen die niet cheat :)

[ Voor 45% gewijzigd door BlackEyedAngel op 27-01-2015 16:31 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Protax
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:28:
Ben zelf gisteren net met een nieuwe demon hunter begonnen, pas lv 14 daarmee, nog niet echt uberpowerfull dus :)

Merk het vanzelf wel, adden mag iedereen die niet cheat :)
Ok, nou die storyline ken ik wel... Dus ben wel voorstander om er hard doorheen te knallen :P
Ga hem vanavond eens opstarten...
Heb blijkbaar al 4 maanden niet gespeeld op de PC:

http://www.diabloprogress.com/player/protax-2556

Verwijderd

Protax schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Top, dan ga ik je toevoegen :)
Ben heel bekend met het spelletje, maar niet op de console :*)
He's back... ;) Had je al gemist online

• Protax
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:38:
[...]

He's back... ;) Had je al gemist online
Ik heb me voor het eerst verdiept in Fifa, op de console :P
Wel leuk, maar beetje variatie op zijn tijd is wel zo leuk :)

Kan me echter niet meer motiveren om op de PC te spelen, kan vooral genieten van het vinden nieuwe items etc., en op de PC heb ik alles al (en teveel coins).

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-12 15:23
Protax schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:41:
[...]

Ik heb me voor het eerst verdiept in Fifa, op de console :P
Wel leuk, maar beetje variatie op zijn tijd is wel zo leuk :)

Kan me echter niet meer motiveren om op de PC te spelen, kan vooral genieten van het vinden nieuwe items etc., en op de PC heb ik alles al (en teveel coins).
Nu moet je alles in ancient vinden hoor, dus zat te doen :P

• Protax
  • Nu online
nubys schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:45:
[...]

Nu moet je alles in ancient vinden hoor, dus zat te doen :P
Ben benieuwd, hopelijk verveelt het niet :)
Wat ik me kan herinneren van de PS3 werd ik vooral gek van de laadtijden.

Edit: Welke class is op dit moment effectief? En heeft een leuke build?

[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 27-01-2015 16:52 ]

• Thalaron
Ik dacht ik zal leaderboards eens bekijken...
Niet al te slecht :P

Solo DH
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/rt10li.png

Europa:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/oig8y8.png

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:40
Nette tijd man! Doe ik je (nog) niet na met mijn barb. :D

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12 17:39
Is goed te doen met een deftig gegearde barb.
Zolang er maar stategisch een pylon staat bij de rift guardian.

• Thalaron
Grift 45 kwam ik net tijd te kort... naja.. zo'n 2/3 minuten...
had nog 1/1.5 min over @ Gaurdian...

Gem upgrade 2x 30% = Succeeded :D

Zei's en Bane of the Trapped nu 47 :P
Ben benieuwd of ik 50 haal voor einde season 1

[ Voor 24% gewijzigd door Thalaron op 27-01-2015 18:28 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Thalaron schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:27:
Grift 45 kwam ik net tijd te kort... naja.. zo'n 2/3 minuten...
had nog 1/1.5 min over @ Gaurdian...

Gem upgrade 2x 30% = Succeeded :D

Zei's en Bane of the Trapped nu 47 :P
Ben benieuwd of ik 50 haal voor einde season 1
:/
Hier 3x met 70% fail :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Thalaron
Ik meestal ook 2/3x Fail bij 60/70%... en dan 3x succes bij 30%...
Heb ook eens 2x fail bij 80% gehad en toen succes bij 15% 8)7

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Oef Gr40+ hoef ik niet aan te denken.
Vanavond een GR 35 gedaan en een keertje opgenomen:

https://www.youtube.com/w...9DEfrp4M&feature=youtu.be

helaas 2 keer neer, maar toch ruim gehaald.

• Protax
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:24:
Kan je niet vinden, mijn nick is DXK010.

• Thalaron
Inmiddels mij doel "na seasons in totaal Paragon 600" gewoon op seasons gehaald :o
Dan maar een nieuwe goal (welke ik vermoedelijk dus niet zal halen) Main Gems naar Rank 50 tillen!

Je gaat lekker rap! En dat met een lading goed ontwikkelde chars op season! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 27-01-2015 21:15 ]

Voor de PS4 mensen onder ons (Sab-rac). Speel het af en toe wel eens, voornamelijk op de pc, maar op de ps4 is ook zeker leuk.. ben nu met m'n monk bijna 70 en dan kan ik ook daar beginnen met gearen :P

Net op de pc met m'n monk een g.rift 41 gehaald (weer terug op plek #3 binnen SG van de monks, non seasonal), alhoewel de tijd van FireDrunk en de G. Rift van Freakandel nog wel even duurt voordat ik dat haal :P

Gisteravond in een two-player party grift 40 gehaald. Ging wel aardig, maar vervolgens bij 42 finaal de grond in gestampt. Gaat nog wel even duren voor ik dat solo haal, hehe.

Weet iemand hoe het weergeven van gehaalde grift levels op DiabloProgress werkt? Ik ging er vanuit dat die automatisch getoond werden als je grift 40 gehaald hebt, maar zie ze bij mezelf niet. Wel bij enkele andere spelers.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:02

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:27:
Gisteravond in een two-player party grift 40 gehaald. Ging wel aardig, maar vervolgens bij 42 finaal de grond in gestampt. Gaat nog wel even duren voor ik dat solo haal, hehe.

Weet iemand hoe het weergeven van gehaalde grift levels op DiabloProgress werkt? Ik ging er vanuit dat die automatisch getoond werden als je grift 40 gehaald hebt, maar zie ze bij mezelf niet. Wel bij enkele andere spelers.
Gratz! Onze party had ook zoiets... 40 ging als een speer. Uit die 40 grift kregen van een 45 key en die ging wat minder. Uit principe hebben we m uitgespeeld, vraag niet hoe lang het geduurd heeft :). Later hadden we net pech met een 3-player 46. Dat scheelde 20 sec oid.

Ben dus de afgelopen twee dagen weer met de DH bezig. Op het laatst nog een mooie nieuwe Arcane Barb gecraft. Hij doet weer 10% extra damage :). Nu nog wat ancient gear! Ik vind de nieuwe speelstijl best fijn. Je bent veel actiever bezig om zo snel mogelijk je resources weer vol te krijgen. Welke gems zijn nu de beste optie? Ik gebruik nu zei, bane of the trapped en bane of the powerfull.

Battle.net || Strava

• FireDrunk
De brug tussen 40-43 is voor mijn gevoel ook echt exponentieel groter dan bijvoorbeeld de brug tussen 32-35 ofzo. Wil niet zeggen dat ze niet te halen zijn, maar de curve is nog steeds vrij groot, en dat terwijl Blizzard heeft gezegd dat ze zouden rescalen.

Even niets...

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

retlaw schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Gratz! Onze party had ook zoiets... 40 ging als een speer. Uit die 40 grift kregen van een 45 key en die ging wat minder. Uit principe hebben we m uitgespeeld, vraag niet hoe lang het geduurd heeft :). Later hadden we net pech met een 3-player 46. Dat scheelde 20 sec oid.

Ben dus de afgelopen twee dagen weer met de DH bezig. Op het laatst nog een mooie nieuwe Arcane Barb gecraft. Hij doet weer 10% extra damage :). Nu nog wat ancient gear! Ik vind de nieuwe speelstijl best fijn. Je bent veel actiever bezig om zo snel mogelijk je resources weer vol te krijgen. Welke gems zijn nu de beste optie? Ik gebruik nu zei, bane of the trapped en bane of the powerfull.
Was zelfs een 47 key Ret ;) Maar dat gaan we deze week nog wel halen :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Thalaron
Deadsmell schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:27:

Die 42 was dan ook een kolere grift... Shit maps en mobs haha

Verwijderd

retlaw schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Gems zijn correct zo. En idd best een mooie Arcane Barb!

• Yogoi
Gister eindelijk een Furnace gevonden :)
49% en 37xx dps (heb een str+vit roll er op)

Helaas geen ancient maar dit was de eerste furnace die ik gevonden heb met strength er op.
Dat is een nette roll. :) Vit naar % dmg, met Ramaladni's een socket er in en gaan met die banaan :)

• PWSteal
FireDrunk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:35:
De brug tussen 40-43 is voor mijn gevoel ook echt exponentieel groter dan bijvoorbeeld de brug tussen 32-35 ofzo. Wil niet zeggen dat ze niet te halen zijn, maar de curve is nog steeds vrij groot, en dat terwijl Blizzard heeft gezegd dat ze zouden rescalen.
Verschild compleet per spawn hoe moeilijk ze uiteindelijk zijn.

Laatst ook met 2 players;
Eerst grift 43 compleet de grond in gestampt.
Daarna grift 42 met 7minuten over.
Toen grift 47 met 2min over bij de boss, alleen niet meer gehaald toen.

• Yogoi
Angeloonie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:18:
Dat is een nette roll. :) Vit naar % dmg, met Ramaladni's een socket er in en gaan met die banaan :)
ik speel HC dus ik heb de vit er juist op gedaan ;)
profile linkje
De huidige gear gebruik ik om T6 solo te farmen.
Ik heb ook een gear setup met raekor + IK set bonus die ik gebruik voor higher tier GR's omdat unity + together as one gewoon zoveel dmg reduction geeft.
Heb nu namelijk een cooldown van ~17 sec op ignore pain en een duration van 11, te risky op 30+ rifts.

en let niet op die pain enhancer, die moet ik nog levelen ;)
Edwin__ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:21:
[...]

Verschild compleet per spawn hoe moeilijk ze uiteindelijk zijn.

Laatst ook met 2 players;
Eerst grift 43 compleet de grond in gestampt.
Daarna grift 42 met 7minuten over.
Toen grift 47 met 2min over bij de boss, alleen niet meer gehaald toen.
Dat is wel jammer inderdaad :( Maar niet getreurd... nieuwe ronde, nieuwe kansen :+

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

RNG = RNG
Al meerdere uren non-stop gefarmed op T6 met mijn barb maar nog 0 Ancient Set Items gevonden die ik gebruik of één andere upgrade. Kijk ik hier naar diverse battle.net profielen dan hebben ze er minimaal 1 gevonden. Ahhh well.. keep op trying :)

Diablo 3 - Battle.net

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

Ruigerock schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:18:
RNG = RNG
Al meerdere uren non-stop gefarmed op T6 met mijn barb maar nog 0 Ancient Set Items gevonden die ik gebruik of één andere upgrade. Kijk ik hier naar diverse battle.net profielen dan hebben ze er minimaal 1 gevonden. Ahhh well.. keep op trying :)
Was je solo bezig of met 4 man party?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Yogoi schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:21:
[...]

ik speel HC dus ik heb de vit er juist op gedaan ;)
profile linkje
De huidige gear gebruik ik om T6 solo te farmen.
Ik heb ook een gear setup met raekor + IK set bonus die ik gebruik voor higher tier GR's omdat unity + together as one gewoon zoveel dmg reduction geeft.
Heb nu namelijk een cooldown van ~17 sec op ignore pain en een duration van 11, te risky op 30+ rifts.

en let niet op die pain enhancer, die moet ik nog levelen ;)
Pain Enhancer is wel een interessant keuze. Ik twijfel nog tussen die en Gogok, omdat ik in coop en bij RG's vaak een te lange cooldown van Furious Charge heb.

Ruigerock schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:18:
RNG = RNG
Kan snel gaan. Ik heb in een paar dagen vijf ancient upgrades voor mijn barb gevonden. In solo games.

[ Voor 23% gewijzigd door Deadsmell op 28-01-2015 12:35 ]

• Yogoi
Deadsmell schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:33:
[...]

Pain Enhancer is wel een interessant keuze. Ik twijfel nog tussen die en Gogok, omdat ik in coop en bij RG's vaak een te lange cooldown van Furious Charge heb.
Ik ga pain enhancer omdat het physical dmg is.
Net zoals de 5set bonus..

Voordeel van fire (zeker op SC) is de fire rune voor ancients. Maar aangezien ik together as one gebruik is dat grote fire voordeel minder belangrijk.

• PWSteal
Vidra schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:10:
[...]

Dat is wel jammer inderdaad :( Maar niet getreurd... nieuwe ronde, nieuwe kansen :+
Ja, dat klopt inderdaad. Maar 43 deden we echt 20min over. Toen 42 in 8minuten. De 47 kwamen we op 17~18min uit uiteindelijk.

Vanavond maar nog een keer proberen 47 te halen :)
Mijn gems zijn sindsdien alweer 2 levels hoger, mijn Shoulders hogere fetish dmg roll en mijn pants verbeterd. Dus zou wel mogelijk moeten zijn.

• predacore
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Diablo 3 is echt wel weer cool om te spelen, ben nu een weekje weer bezig.
Zag op diablo.somepage dat er voor wizards nog maar zo goed als 1 build gebruikt wordt. Nu ben ik als een gek die firebird items aan het verzamelen, en gebruik ik al de build maar zonder de 6 pieces (of 5 met de ring erbij).
http://eu.battle.net/d3/en/profile/nemo-2176/hero/33209859
Ik loop rond op Torment II normal rifts te doen.
Dat gaat op zich wel aardig, maar heb het gevoel dat het niet helemaal efficient is. Zijn er nog tips die jullie kunnen meegeven?
Zelf dat ik aan, of een andere build tot ik de firebird items heb.
Eerst 1 van mijn andere classes gearen naar T6 omdat dit mogelijk sneller zou kunnen gaan.
of misschien meer greater rifts doen? (kom solo nu tot ongeveer 23 dacht ik).

Ik stel je reactie zeer op prijs!

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Kun je een Devastator craften?

Zo ja: doen. Je wapen heeft erg lage dmg, dus dat scheelt al flink.

Verder gewoon blijven riften/griften voor legs, zodra je de firebird set heb wordt je stukken effectiever.

je zou evt ook tijdelijk de Aughild helm+bracers kunnen craften voor meer elite dmg.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-12 02:06
Gewoon riften/gamblen totdat je 5 firebird items hebt en probeer inderdaad een ancient devestator te craften, zie mijn wiz voor inspiratie/goede t6 setup, voor als je je set compleet hebt

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 28-01-2015 13:08 ]

Movies: letterboxd

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

4th schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:32:
[...]

Was je solo bezig of met 4 man party?
Solo de laatste tijd sinds de patch, zag op Youtube al een Wizard die Greater Rift 47 solo had gedaan, al zijn gear is bijna Ancient variant op de ringen na.

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
Ruigerock schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Solo de laatste tijd sinds de patch, zag op Youtube al een Wizard die Greater Rift 47 solo had gedaan, al zijn gear is bijna Ancient variant op de ringen na.
heb zelf 43 in 10minuten gedaan, de helft van mijn gear is ancient, met een goede rift moet 45 ook wel te doen zijn

• 4th

4th

Ruigerock schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Solo krijg je namelijk stuk minder drops, probeer een groepje voor T6 te vinden en doe daar maar eens wat rifts, alle kadala blood shards op enkel stuk armor gooien wat je wil upgraden heb je snel genoeg keer ancient.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• predacore

predacore

@TychoV

Angeloonie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:56:
Kun je een Devastator craften?

Zo ja: doen. Je wapen heeft erg lage dmg, dus dat scheelt al flink.

Verder gewoon blijven riften/griften voor legs, zodra je de firebird set heb wordt je stukken effectiever.

je zou evt ook tijdelijk de Aughild helm+bracers kunnen craften voor meer elite dmg.
Thanks, goede tip. Ga vanavond meteen checken of hij in het lijstje erbij staat.
Valt me wel op dat er meer plans droppen dan voorheen.

desjaak909, goed plan. HC char nog wel, netjes hoor!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:13:
[...]

heb zelf 43 in 10minuten gedaan, de helft van mijn gear is ancient, met een goede rift moet 45 ook wel te doen zijn
Hij maakt slim misbruik van een Power Pylon "bug" zodat de rift baas non-stop 400% damage blijft ontvangen nadat het is afgelopen.

https://www.youtube.com/watch?v=tgDWUlUT1BE

@4th: Bedankt voor de tip

[ Voor 3% gewijzigd door Ruigerock op 28-01-2015 14:03 ]

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
Ruigerock schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:02:
[...]

Hij maakt slim misbruik van een Power Pylon "bug" zodat de rift baas non-stop 400% damage blijft ontvangen nadat het is afgelopen.

https://www.youtube.com/watch?v=tgDWUlUT1BE

@4th: Bedankt voor de tip
Die bug niet gebruikt (kende ik toen nog niet), geen pylon gezien, was gewoon een goede rift, zombieland met stonesinger :9

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:04:
[...]

Die bug niet gebruikt (kende ik toen nog niet), geen pylon gezien, was gewoon een goede rift, zombieland met stonesinger :9
Wow.. hulde, geen idee dat je het over HC had :)
Je staat in de top 10 daarmee? Kom ik aan met grift 31 :P

Diablo 3 - Battle.net

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

predacore schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:50:
Zag op diablo.somepage dat er voor wizards nog maar zo goed als 1 build gebruikt wordt. Nu ben ik als een gek die firebird items aan het verzamelen, en gebruik ik al de build maar zonder de 6 pieces (of 5 met de ring erbij).
Dat gaat op zich wel aardig, maar heb het gevoel dat het niet helemaal efficient is. Zijn er nog tips die jullie kunnen meegeven?
Eerst 1 van mijn andere classes gearen naar T6 omdat dit mogelijk sneller zou kunnen gaan.

In aanvulling op wat er al is gezegd; ik betwijfel of het heel efficiënt is om nu al de firebird skills te gebruiken terwijl je de setitems zelf nog niet hebt. Met al die attackspeed op je gear ga je bijvoorbeeld harder als je gewoon nog even een primary skill gebruikt. Passives als Unstable Anomaly zijn goed voor greater rifts met een hoog nummertje; als je die niet runt zou ik alles op damage output zetten. Glass Cannon, Conflagration, ed.

Verder is je gear een beetje een soep. Meerdere life regen rolls, pants met 1 socket, verschillende skills dmg rolls terwijl je die skills niet gebruikt, enz. Je profiel geeft me het idee dat je geen bergen crafting mats hebt liggen in je stash... dus je moet goed bedenken wat je gaat rerollen/craften.

WoF/life regen van je Firebird items afrollen lijkt een zekerheid (tenzij je nieuwe vindt), een socket op je Wailing Host is ook een goeie. Daar pas een leg gem in; zou ik prioriteit geven. Je kunt Aughild's craften als je genoeg materials hebt maar die items moet je weer af doen als je je Firebird set vindt... (hetzelfde geldt voor Cain's set)
Je kunt ook die Devastator craften, maar Firebird gaat net zo prima met een 2-hander. Ik denk dat je sneller een legendary 2-hander gaat vinden dan dat je een goede Devastator craft. Daarbij kost dat laatste weer crafting mats, al kan je die Devastator aan de andere kant wel meteen in je huidige setup inpassen.

Ik heb zelf zowel een pre-season Wizard zonder Firebird en een seasonal Wizard met Firebird. Wellicht heb je er wat aan. Klik.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

predacore schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:50:

Je kunt ook de arcane torrent build gebruiken tot je alle Firebird's items hebt. Die was vrij populair toen RoS net uit was, waarschijnlijk omdat er zo gemakkelijk voor te gearen is. Ik heb hem t/m t4 gespeeld, maar je komt er vast ook wel hoger mee.
Resource generator is niet persé nodig, dus je zou voor de afwisseling Archon nog kunnen gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 28-01-2015 15:04 ]

• predacore

predacore

@TychoV

Tektoon schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:45:
[...]

In aanvulling op wat er al is gezegd; ik betwijfel of het heel efficiënt is om nu al de firebird skills te gebruiken terwijl je de setitems zelf nog niet hebt. Met al die attackspeed op je gear ga je bijvoorbeeld harder als je gewoon nog even een primary skill gebruikt. Passives als Unstable Anomaly zijn goed voor greater rifts met een hoog nummertje; als je die niet runt zou ik alles op damage output zetten. Glass Cannon, Conflagration, ed.

Verder is je gear een beetje een soep. Meerdere life regen rolls, pants met 1 socket, verschillende skills dmg rolls terwijl je die skills niet gebruikt, enz. Je profiel geeft me het idee dat je geen bergen crafting mats hebt liggen in je stash... dus je moet goed bedenken wat je gaat rerollen/craften.

WoF/life regen van je Firebird items afrollen lijkt een zekerheid (tenzij je nieuwe vindt), een socket op je Wailing Host is ook een goeie. Daar pas een leg gem in; zou ik prioriteit geven. Je kunt Aughild's craften als je genoeg materials hebt maar die items moet je weer af doen als je je Firebird set vindt... (hetzelfde geldt voor Cain's set)
Je kunt ook die Devastator craften, maar Firebird gaat net zo prima met een 2-hander. Ik denk dat je sneller een legendary 2-hander gaat vinden dan dat je een goede Devastator craft. Daarbij kost dat laatste weer crafting mats, al kan je die Devastator aan de andere kant wel meteen in je huidige setup inpassen.

Ik heb zelf zowel een pre-season Wizard zonder Firebird en een seasonal Wizard met Firebird. Wellicht heb je er wat aan. Klik.
Thanks voor de uitgebreide uitleg.
Op zich heb ik nog wel wat mats liggen, een stuk of 30 forgotten souls en heel wat gems. en 45mil op de bank. De vraag was alleen wat ik er mee moest, omdat ik nu elke dag wel 1 a 2 items vervang.
Zonde om dat al iets te investeren wat ik al snel weer vervang.

Wailing host gisterenavond ontvangen, ga ik zeker nog even een socket voor regelen!
Ik ga vanavond mijn spec omzetten naar arcane, heb ook nog wat andere groene/oranje arcane items liggen dacht ik.
Ondertussen toch een devastator craften en firebird items verzamelen. Als die binnen zijn zet ik de build weer om.
Goed plan, thanks voor de input! Heel vriendelijk van jullie :)

• desjaak909
Ruigerock schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:35:
[...]

Wow.. hulde, geen idee dat je het over HC had :)
Je staat in de top 10 daarmee? Kom ik aan met grift 31 :P
Thanks, toen ik het vorige week vrijdag deed was ik #1, inmiddels zitten er al een paar op 44, geen idee of die de bug wel hebben gebruikt, maar ook zonder bug moet 44 wel te doen zijn en 45 ook wel met wat meer ancient gear

Vrijdag maar weer wat nieuwe pogingen doen, tegen die tijd waarschijnlijk nog wat meer ancient gear, hopelijk een furnice >:)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:45
FireDrunk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:35:
Ik weet het niet hoor.
Ik kan met mijn barb continu grift40 halen zonder problemen, op 41 loop ik constant stuk.
Dit had ik ook met mijn crusader.
Vervolgens heb ik met beide characters 41 overgeslagen en in 1x 42 gehaald.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• FireDrunk
Het lijkt me sterk dat een hoger niveau per definitie simpeler is dan een lager niveau... Dat zal dan wel toeval zijn...

Even niets...

Verwijderd

Ik ga denk ik weer terug proberen te komen bij een cold build, BotT plus cull the weak, gaat denk ik toch meer opleveren dan ballistics alleen.

Maar dan wel met ancient, die Krider haalt geen 100M aan crits, dat deed de ancient bow wel.

Gisteren met de krider niet boven trail key 33 gekomen, en met de ancient toch 36 gehaald. Vervolgens pech met de rift, maar toch.

• FireDrunk
Ik heb 42 solo gedaan op mijn DH met Fire + Rockets...

Even niets...

• desjaak909
FireDrunk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:43:
Het lijkt me sterk dat een hoger niveau per definitie simpeler is dan een lager niveau... Dat zal dan wel toeval zijn...
Al is het minder dan bij vorige patch, zijn de rifts onderling nog steeds heel verschillend en kan het dus zo zijn dat je een level hoger doet en meer/makkelijkere mobs, meer pylons, goede RG krijgt en het dus toch sneller gaat

Verwijderd

Ik probeer niet te zeggen dat het niet werkt, ik wil meer zeggen dat het voor mij niet werkt :)

En tussen jou en mij zit toch 300 Plvls verschil :) als ik op 640 zit en de gems op 50 heb misschien werkt het dan wel :)

• 4th

4th

FireDrunk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:44:
Ik heb 42 solo gedaan op mijn DH met Fire + Rockets...
Multishot fire of cluster arrow fire?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:49:
Ik probeer niet te zeggen dat het niet werkt, ik wil meer zeggen dat het voor mij niet werkt :)

En tussen jou en mij zit toch 300 Plvls verschil :) als ik op 640 zit en de gems op 50 heb misschien werkt het dan wel :)
Ach, ik zit ook rond de plvl 650 en zo hoog zijn mijn gems ook niet, maar GR 41/42 is prima mogelijk met Cold of Fire Ca en ook met Fire MS.

Overigens tip voor trials: Gems Bott, Zeis en Pain enhancer. Sentry wisselen naar polar station. 2 sentries in het midden laten vallen, andere daaronder. Bij de onderste healingwell gaan staan en plezier met vuren. Met een beetje oefening krijg je continu 40 t/m 44 keys. Persoonlijk hanteer ik dan MS maar dat is gewoon gemakzucht :) Als je je best doet zitten er 47's in

Verwijderd

Gaan we eens proberen :)

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zijn er hier nog zDPS crusaders die eens een kijkje naar die van mij willen kijken?
http://eu.battle.net/d3/e...arious-1948/hero/44508066

Ik heb hem pas vanmiddag in elkaar geflanst dus heb nog geen gems vervangen. Als gems wil ik gaan voor Effacious Toxin, Gogok of Swiftness en Moratorium. Verder heb ik nog het amulet en bracers van mijn Stampede build aan, dus daar is ook nog wel e.e.a. aan te verbeteren en die Unity moet nog vervangen worden voor een andere ring (waarschijnlijk eentje die crowd control duration vermindert).

Wat ik graag wil weten:
- Iron skin of Consecration? Iron Skin gebruik ik nu met name ook vanwege mijn schild die er bonus aan geeft, maar Consecration/Frozen Ground lijkt me een betere voor in parties
- Alternatieven voor het schild. Final Witness heb ik nog niet gevonden, maar misschien zijn er andere shields die goed bij deze build passen
- Is Aughild set goed voor deze build? Ben nu voor Asheara's gegaan vanwege de rauwe sheet toughness
- Wat zijn handige dingen om te rerollen? Ik weet dat met name CDR prioriteit heeft, maar ga ik bijvoorbeeld vooral voor life regen, life on hit (lijkt me niet), vitality, %life (omdat ik een grote life pool heb), armor, STR?

edit: zie trouwens ook dat ik de verkeerde crimson boots aan heb gedaan, oeps :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 28-01-2015 18:51 ]

Vicariously I live while the whole world dies

• desjaak909
Vicarious schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:46:
Zijn er hier nog zDPS crusaders die eens een kijkje naar die van mij willen kijken?
Probeer overal cdr te stacken om zo'n laag mogelijk downtime van akarat te hebben, voor de rest zo veel mogelijk toughness stacken. Belangrijkste items zijn xeph amu zeker voor hogere grifts is die noodzakelijk, verder inderdaad final witness die erg belangrijk is, als gems in ieder gems gogok en toxin. Zie mijn crus voor inspiratie

hier nog een goed topic over de zdps cruz: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15701232744

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 28-01-2015 18:57 ]

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:46:
Op je boots kan je nog armor rollen, op je pants AR, CHD op je amulet naar iets nuttigers voor zdps (vit/life% zelfs cdr ook al is dat niet efficient op een amulet). Op je chest kan je de armor naar mainstat rollen, levert meer armor op. Unity droppen voor een ring met defensive stats.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb ook een zDPS Crusader in de maak, enkel de Shield moet ik nog scoren en wat extra CDR Rollen (zit op 64% met die build), maar ik heb wel al veel resistance en >1mil life.
Pagina: 1 ... 39 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.