oh had een incomplete post gemaakt sorry, mijn vraag was dus, wat zal ik rerollen op die slanderer?Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:20:
Gisteravond "The Slanderer" gevonden, die set bonus ziet er interessant uit moet ik zeggen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/31499946
goh, ik heb niet heel veel verstand van een barb, maar ik zou de socket naar 10% damage of 7% ias rollen en er dan een ramaldin's gift op toepassen! Mooi roll verder hoor!Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:45:
[...]
oh had een incomplete post gemaakt sorry, mijn vraag was dus, wat zal ik rerollen op die slanderer?
Ik heb twee matige rolls met dex liggen, helaas nog geen little rogue. Als die valt ga ik ook eens nadenken over een monk build met deze zwaarden.
Battle.net || Strava
Verwijderd
Aha dat is een goede suggestie! Thanksretlaw schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:02:
[...]
goh, ik heb niet heel veel verstand van een barb, maar ik zou de socket naar 10% damage of 7% ias rollen en er dan een ramaldin's gift op toepassen! Mooi roll verder hoor!
Ik heb twee matige rolls met dex liggen, helaas nog geen little rogue. Als die valt ga ik ook eens nadenken over een monk build met deze zwaarden.
Net even via Smartglass gekeken maar zag zo niet een optie om iemand toe te voegen, zal het zo thuis even doen!Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:57:
@Famous
Je kan mij wel toevoegen. Ik speel bijna elke dag wel op de xbox one. Ook altijd alleen.
Main is een wiz para 193 en speel op T4.
Speel zelf vooral op mijn Monk met Plvl 142 uit mijn hoofd, ook op T4 (geen hc).
Edit - Toegevoegd!
Jij speelt op de PC zo te zien of niet? Speel zelf op de Xbox onecrzyhiphopazn schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:45:
[...]
Voeg me maar toe anders.
Speel het dagelijks en heb al mijn 6 chars op minimaal lvl 50 HC nu.
Wil ze op 70 hebben en dan paragon lvls gaan boosten.
Denk dat ik btw met een WD of Demon Hunter ga doen afhankelijk van de gear die dropt
[ Voor 33% gewijzigd door Famous op 23-01-2015 12:36 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Even een vraagje omtrent monks, aangezien ik zelf eigenlijk nooit monk speel.
Max movement speed door items en paragon points is 25% maar als ik bijvoorbeeld fleetfooted neem als passive skill kan ik dan naar 35% base?
Monk heeft daarnaast nogal veel movement speed via skills maar die stacken gewoon zoals ze bij alle andere classes ook doen, althans daar ga ik van uit.
Ben namelijk even aan het kijken voor wat verfrissends om te spelen tot S2 start en ben gister dus aan een monk begonnen. Wilde daar een tempest rush build voor maken die een hele hoop movementspeed gaat krijgen.
Max movement speed door items en paragon points is 25% maar als ik bijvoorbeeld fleetfooted neem als passive skill kan ik dan naar 35% base?
Monk heeft daarnaast nogal veel movement speed via skills maar die stacken gewoon zoals ze bij alle andere classes ook doen, althans daar ga ik van uit.
Ben namelijk even aan het kijken voor wat verfrissends om te spelen tot S2 start en ben gister dus aan een monk begonnen. Wilde daar een tempest rush build voor maken die een hele hoop movementspeed gaat krijgen.
klopt!Yogoi schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:41:
Tempest Rush is een top skill voor t6 farming. In grifts veel minder. en je hebt hexing pants nodig.Monk heeft daarnaast nogal veel movement speed via skills maar die stacken gewoon zoals ze bij alle andere classes ook doen, althans daar ga ik van uit.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Alles wat je aan extra movespeed kan krijgen door shrines en speciale effects van items en skills komt gewoon bovenop die 25%. De maximale base movespeed is echter 25%.Yogoi schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:41:
Vicariously I live while the whole world dies
Frotburns is nog een hele goede suggestie inderdaad. Moet die alleen nog even droppen voor mijretlaw schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:41:
[...]
Lijkt me ook een leuke build. Heb je The Guardian's Path echt nodig als passive? Ik zou die wegdoen voor excalted soul. Air ally is denk ik nodig voor de spirit.
Verdere opties zouden evt zijn:
- Frostburns, dan sunwoko shoulders en als bracers wellicht lacuni of strongarms
- Andy helm voor meer cold en ias met lacuni of strongarms
Maar zal ongeveer op hetzelfde neer komen denk ik.
Het is ook alleen maar voor de leuk.Goldman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:06:
Tempest Rush is een top skill voor t6 farming. In grifts veel minder. en je hebt hexing pants nodig.
Als ik echt progress wil doe ik dat op m'n barb. maar wil gewoon iets te doen hebben voor S2 start.
Ik wilde in ieder geval sunwoko 4 set bonus gaan gebruiken en het liefst ook de inna's set bonus. al is die niet zo belangrijk want heb niet echt de skill slots nodig.
Het gaat me er om of fleet footed passive (10%) onderdeel van base is of niet. Als ik Goldman/jou begrijp is het geen onderdeel van baseAlles wat je aan extra movespeed kan krijgen door shrines en speciale effects van items en skills komt gewoon bovenop die 25%. De maximale base movespeed is echter 25%.
Klopt, want het is een skill.Yogoi schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:09:
[...]
Het is ook alleen maar voor de leuk.
Als ik echt progress wil doe ik dat op m'n barb. maar wil gewoon iets te doen hebben voor S2 start.
Ik wilde in ieder geval sunwoko 4 set bonus gaan gebruiken en het liefst ook de inna's set bonus. al is die niet zo belangrijk want heb niet echt de skill slots nodig.
[...]
Het gaat me er om of fleet footed passive (10%) onderdeel van base is of niet. Als ik Goldman/jou begrijp is het geen onderdeel van base
Hoe zijn de ervaringen met sweeping wind met inner storm rune?
Wilde eigenlijk cyclone gaan gebruiken (lightning build) maar die 8 sp/sec zou eventuele spirit problemen doen verdwijnen.
2x air ally + exalted soul passive + epiphany en dan de 8/sec van sweeping wind zou genoeg moeten zijn.
Wilde eigenlijk cyclone gaan gebruiken (lightning build) maar die 8 sp/sec zou eventuele spirit problemen doen verdwijnen.
2x air ally + exalted soul passive + epiphany en dan de 8/sec van sweeping wind zou genoeg moeten zijn.
Had zelf eerst Cyclone maar dat was inclusief een Spirit Generate, nu overgestapt naar Innerstorm en de Spirit Generater kon wegYogoi schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:12:
Hoe zijn de ervaringen met sweeping wind met inner storm rune?
Bij de Rift Guardian kom ik uiteraard wel Spirit te kort maar kan dat vaak beperken door Mystic Ally te gebruiken en wanneer Spirit weer laag is Epiphany en dan weer Mystic Ally.
edit; heb nog niet de juiste gear dus WoL kost bijv. nog veel Spirit..
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 23-01-2015 14:30 ]
Speelt momenteel als afwisseling met deze setup:
http://www.diablofans.com...ing-tempest-rush-t6-2-1-2
Leuke build voor T6 runs, lekker relaxed en snel. Zelfs met de matige gear op mn non season monk speelt dit prima. In grifts loop je hiermee vrij snel tegen survival issues aan maar daarvoor pak ik wel andere gear en skills.
Leuke build voor T6 runs, lekker relaxed en snel. Zelfs met de matige gear op mn non season monk speelt dit prima. In grifts loop je hiermee vrij snel tegen survival issues aan maar daarvoor pak ik wel andere gear en skills.
[ Voor 9% gewijzigd door Nephalem op 23-01-2015 14:49 ]
Lijkt erg op wat ik in gedachten had.Nephalem schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:48:
Vanwege HC had ik iets andere passives en skills in gedachten maar het idee is hetzelfde.
Fijn om te horen dat het werkt, het lijkt me een leuke build namelijk.
Hebben twee 1H weapons nog wel nut voor de huidige populaire Monk builds die Lightning-based zijn ?
Ik heb een leuke Won Kim Lau en een goede Ancient fist maar het lijkt me dat ze niet beter zijn dan een Schaefer's Hammer of een Furnace voor die builds. Tempest Rush en Wave of Light gebruiken allebei zover ik weet geen attack speed op een nuttige manier en twee 1H'ers lijken dan altijd minder goed uit te komen.
Ik heb een leuke Won Kim Lau en een goede Ancient fist maar het lijkt me dat ze niet beter zijn dan een Schaefer's Hammer of een Furnace voor die builds. Tempest Rush en Wave of Light gebruiken allebei zover ik weet geen attack speed op een nuttige manier en twee 1H'ers lijken dan altijd minder goed uit te komen.
1 handers zijn hooguit nog zinvol voor support builds. Voor dps moet je toch echt aan een 2hander. Beetje jammer gezien de mooie fist weapons die de class ter beschikking heeft..Phuncz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:32:
Hebben twee 1H weapons nog wel nut voor de huidige populaire Monk builds die Lightning-based zijn ?
Zojuist RoRG als drop gehad met de stats:
+483 dex
+6% a.s.
+5% c.h.c.
+8074 l.p.h.
+35% Gold
Kan ik het beste de attack speed proberen te vervangen voor crit damage? Het gaat om een Monk
+483 dex
+6% a.s.
+5% c.h.c.
+8074 l.p.h.
+35% Gold
Kan ik het beste de attack speed proberen te vervangen voor crit damage? Het gaat om een Monk
Is een socket niet meer waard vanwege de legendary gems?Famous schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:04:
Zojuist RoRG als drop gehad met de stats:
+483 dex
+6% a.s.
+5% c.h.c.
+8074 l.p.h.
+35% Gold
Life per hit vervangen door socket jah
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ja, precies. Socket is belangrijker. LoH > Sock
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 23-01-2015 16:32 ]
Met de tweede rol had ik een socket dus die inderdaad gehouden. Heb alleen attack speed eruit gegooid
Over sockets gesproken.
De gift werkt ook op oude legacy wapens.....
Voor monk fijn doorfarmen voor een ring met een secondary resist erop
Ringen en amu's zijn voor damage stats.Famous schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:39:
Met de tweede rol had ik een socket dus die inderdaad gehouden. Heb alleen attack speed eruit gegooid
Heh, das grappig, maar wie heeft er een legacy wapen zonder socket bewaardbangkirai schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:59:
Over sockets gesproken.
Ik test momenteel m'n monk voor s2, maar ik heb nog geen Sunwuko items. Werkt deze build ook zonder Sunwuko? Of heb je dan geen dmg?Nephalem schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:48:
Voorlopig doe ik het nog met een pre-RoS Tornado monk build en T4 gaat aardig. Heb geen non-season leg gems (of dex gear) van enig niveau dus het is allemaal heel bescheiden op het moment
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Dus eigenlijk, om ruimte te maken in je stash, kun je best de weapons zonder (en vaak ook met) eruit mieteren in afwachting van betere Ancient weapons? Ik heb er veel inzitten, die ik nog nooit gebruikt heb.Apsie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:08:
[...]
Heh, das grappig, maar wie heeft er een legacy wapen zonder socket bewaard![]()
Werkt ook zonder, mijn normal monk heeft ook pas 2 swk items. Kan hooguit zijn dat je ipv T6 even stap terug moet aangezien het doel van deze setup is om snel te killen en intussen door rond te rennen een hoop dmg te ontwijken. De lightning gem en een 2 hander met zoveel mogelijk dps heb je echt nodig, en crudest boots zijn een prioriteit om je spirit management sluitend te krijgen. Heb je die niet misschien reapers wraps craften om spirit te regenereren.Tektoon schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:18:
[...]
Ik test momenteel m'n monk voor s2, maar ik heb nog geen Sunwuko items. Werkt deze build ook zonder Sunwuko? Of heb je dan geen dmg?
Voorlopig doe ik het nog met een pre-RoS Tornado monk build en T4 gaat aardig. Heb geen non-season leg gems (of dex gear) van enig niveau dus het is allemaal heel bescheiden op het moment
Met Legacy wordt bedoeld gear vóór Patch 2.0 en RoS, deze zijn ook gelimiteerd tot lvl 60 en voornamelijk voor "broken" builds zoals de 0-dog build van de WD.ChUcKiE schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:33:
[...]
Dus eigenlijk, om ruimte te maken in je stash, kun je best de weapons zonder (en vaak ook met) eruit mieteren in afwachting van betere Ancient weapons? Ik heb er veel inzitten, die ik nog nooit gebruikt heb.
Inmiddels een Ancient Bombadiers gevonden 
Hij kon uiteraard beter... maar gaat voornamelijk ten koste van VITA.
Heb er 2 met VITA waarbij 1 Sentry DMG en 1 6% Elite DMG
15% Cluster Arrow leek mij dan wel beter
0.5% "meer" DPS ondanks 15% IAS ipv. 20% ais
en 15% extra main spender.
Hij had helaas een niet bruikbare skill erop... Anders had ik Hatred Regen gererolled naar VITA
Hij kon uiteraard beter... maar gaat voornamelijk ten koste van VITA.
Heb er 2 met VITA waarbij 1 Sentry DMG en 1 6% Elite DMG
15% Cluster Arrow leek mij dan wel beter
0.5% "meer" DPS ondanks 15% IAS ipv. 20% ais
en 15% extra main spender.
Hij had helaas een niet bruikbare skill erop... Anders had ik Hatred Regen gererolled naar VITA
[ Voor 19% gewijzigd door Thalaron op 23-01-2015 19:53 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Thanks. Zo'n Schaefer had ik toevallig nog wèl liggen. Ik heb nu verder allemaal attackspeed gear dus de spirit consumptie ligt lekker hoog. Tevens geen crafting mats om iets anders te maken dus het wordt nog ff ordinair grinden.Nephalem schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:53:
[...]
Werkt ook zonder, mijn normal monk heeft ook pas 2 swk items. Kan hooguit zijn dat je ipv T6 even stap terug moet aangezien het doel van deze setup is om snel te killen en intussen door rond te rennen een hoop dmg te ontwijken. De lightning gem en een 2 hander met zoveel mogelijk dps heb je echt nodig, en crudest boots zijn een prioriteit om je spirit management sluitend te krijgen. Heb je die niet misschien reapers wraps craften om spirit te regenereren.
Dat gezegd hebbende: zolang ik spirit heb zie ik wel hoe je hier op t6 hard mee gaat. Hopelijk binnen een paar dagen wat betere gear en volgende week die Sunwuko's.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Net de 70 aangetikt en heb helaas nog helemaal geen dex gear liggen (zo goed als alleen barb gedaan in S1) maar met de drops die ik kreeg instant T1 HC aan het doen en de movespeed is echt geweldig
Vanavond een paar rifts met retlaw (monk) gedaan, vindt 'ie een mooie Furnace met STR die hij aan mij cadeau doet. Mijn eerste! Hartelijk dank!
Gelijk maar even uitgeprobeerd in grifts. Level 37 keystone gekregen en dat ging redelijk goed, tot ik de bij RG aan kwam. Volgens mij wel 20 keer dood gegaan - toughness is nog vrij laag. Uiteindelijk onder invloed van een channeling pylon grift 27 weten te voltooien. Mooie eerste score voor mijn seasonal barb!
Hierzo:Astratuner schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:10:
[...]
Kan je bij deze ook die WW build eens delen?
Ik heb momenteel 3/6 Reakor set items en die charge build moet je min 4/6 hebben zeker? En welke andere items zijn nog een must? Maximus sword zeker voor de chain.
[YouTube: http://youtu.be/qVRzNi5uGCg]
Zojuist een ancient stone of jordan gevonden. Niet erg hoge strength roll, maar op diverse vlakken net even beter dan dat ik had.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Aangezien T6 te simpel geworden is ben ik mezelf eens méér gaan toeleggen op greater rifts.
Eindelijk GR 40 solo binnen de tijd eens gehaald met mijn raekor barb.
Hoger gaat nog maar dan zullen er eens wat ancient items moeten droppen.
Moet ook maar eens een nieuwe reakor barb maken op de ps4!internaut schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:11:
Aangezien T6 te simpel geworden is ben ik mezelf eens méér gaan toeleggen op greater rifts.
Speelde eerst op mn pc, en mn reakor barb was dikke pret maar een drama met grift bosses
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ThanksUndertaker2 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:50:
[...]
Hierzo:
[video]
Zojuist een ancient stone of jordan gevonden. Niet erg hoge strength roll, maar op diverse vlakken net even beter dan dat ik had.
Indeed...single target is de raekor set niet optimaal maar met cooldowns is veel te verhelpen.
Idd, had eem combo tussen reakor en IK voor ancients.internaut schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:53:
Indeed...single target is de raekor set niet optimaal maar met cooldowns is veel te verhelpen.
Maar op een bepaald punt kwam ik met beide niet verder
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
had net zo'n faal...
In een public T6 rift game was de boss al dood en we kwamen een blood goblin tegen.
Ik zit vol met shards dus ga terug naar town en ipv kadala sluit in het rift.
Op hetzelfde moment lopen de andere 3 een goblin pack tegen het lijf...
oops
In een public T6 rift game was de boss al dood en we kwamen een blood goblin tegen.
oops
Dat kan de beste gebeuren; en het mooie van de game is .... ben je er niet dan mis je ook nietsYogoi schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:34:
had net zo'n faal...
oops
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
De andere miste het wel want de rift sloot terwijl ze gobbo's aan het killen warenVidra schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:46:
[...]
Dat kan de beste gebeuren; en het mooie van de game is .... ben je er niet dan mis je ook niets
kleine upgrade geloot van mijn spirit stone en nog wat procentjes gerolled bij kadala en grift 42 gehaald met mijn monky! Had nog wat tijd over dus op naar de 43
. Met wat ancient gear erbij en een gunstige grift moet het lukken!
Battle.net || Strava
Dat heb ik recent ook nog veroorzaakt, Het is ook verwarrend bij de verschillende opstellingen van de towns.Yogoi schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:34:
had net zo'n faal...
Goed bezig!retlaw schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:03:
kleine upgrade geloot van mijn spirit stone en nog wat procentjes gerolled bij kadala en grift 42 gehaald met mijn monky! Had nog wat tijd over dus op naar de 43. Met wat ancient gear erbij en een gunstige grift moet het lukken!
Gaat ook lekker met mijn barb. Zonet twee nieuwe persoonlijk records op barb solo grift gehaald. Tijd verbeterd op grift 29 en daarna een grift 32 ruim binnen de tijd gehaald. En dat met twee crappy ringen en slechts één leg gem. Ging ook wel lekker met het vinden van ancient items. Nu vijf stuks.
Mijn IK belt is trouwens best fijn met die Life per Fury spend. Maakt van Battle Rage een heal skill. Net sterk genoeg om het verschil tussen leven en dood te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 25-01-2015 20:04 ]
Nu eindelijk mijn 2e monk redelijk gegeard. Het speelt verassend snel en goed door T6 zowel solo als in groepen. Het freeze element van Monk is echt top. Ik kan elites niet perma freezen / stunnen maar ik hoop met Frost Burn daar nog meer CC in te bouwen. Wel al 1tje gevonden maar mega-meh.
http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/53835426
http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/53835426
Je kan 1 van je Sunwoku's items inleveren vanwege je RoRG. Geen leuke Leoric's Crown liggen ofzo?
Als je veel solo speelt kan je ook een Aughilds setje craften (Shoulders + Bracers bijvoorbeeld).
Als je veel solo speelt kan je ook een Aughilds setje craften (Shoulders + Bracers bijvoorbeeld).
Even niets...
Dit weekend maar eens Diablo op de PS4 gespeeld (even geen pc met internet tot m'n beschikking vanwege een verhuising). Speelt toch iets anders dan de pc, maar nog steeds erg leuk (monk is nu ergens in de 50).
Toen m'n pc eindelijk internet had nog even wat g. rifts geprobeerd.. kwam helaas wederom te kort bij G. Rift 40 (wat slaat die "Binder" hard).
Het het geprobeerd met Leorics + Reapers wraps + Exploding palm (Cold rune). het wil opzich wel maar denk dat Aughild + Inner sanctuary beter werkt. Later deze week nog maar eens proberen
Toen m'n pc eindelijk internet had nog even wat g. rifts geprobeerd.. kwam helaas wederom te kort bij G. Rift 40 (wat slaat die "Binder" hard).
Het het geprobeerd met Leorics + Reapers wraps + Exploding palm (Cold rune). het wil opzich wel maar denk dat Aughild + Inner sanctuary beter werkt. Later deze week nog maar eens proberen
Voor de liefhebber
Na tekstuele wijzigingen in de reclame tekst van de Tweakers clan
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 820 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Koeitje, Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen
WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Aanmelding via RetLaw - bij voorkeur in-game.
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De herfstborrel wordt momenteel gepland
en daarnaast is er een borrelavond georganiseerd om naar de live registratie van BlizzCon te kijken.
In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 300 - zit je hier nu ietsje onder, niet getreurd - we werken met een trial periode van 14 dagen zodat jij de groep kan leren kennen, wij jou en heb je een target om te behalen
Wij hebben momenteel ongeveer 120 leden, waaronder An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, Wooldoor, Samtax, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.
Patch 2.1.2: Leaderboards / Seasons
Met de reset van de Leaderboards / Seasons 2 gaan wij ons ook richten op een groep spelers die het leuk vinden om in samenspel/spraak nieuwe records te zetten
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) > normal rifts, season en ook GR en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen
Vandaar ook de naam Solidarity 
Wat voor hulp?
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Aanmelding via een van de admins, zie hieronder - bij voorkeur in-game.
Hoe kan ik mij aanmelden?
ArcINC - wie zijn wij?
ArcINC is een internationale clan, waarvan veruit de meerheid (89%) bestaat uit Nederlanders en/of Belgen.
Wij hebben momenteel ongeveer 65 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Intenze, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.
We zijn een gezellige club en helpen iedereen.
Voor meer informatie zie: ArcINC
Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Vereisten
T1-6, normale rifts en Greater Rifts.
Aanmelden?
In-game kan je contact op te nemen met ArchangelINC#2253, NeooeN#2211, chessmaster#2838, NUWAX#1739, FLAWLESS#2374 of join de leden van ArcInc op hun teamspeak server.
GoTHC - wie zijn wij?
GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers
As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.
Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 820 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.
| [ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>] |
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Koeitje, Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
| \[/EINDE RECLAMEBLOK #1] |
| [#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ] |
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De herfstborrel wordt momenteel gepland
In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 300 - zit je hier nu ietsje onder, niet getreurd - we werken met een trial periode van 14 dagen zodat jij de groep kan leren kennen, wij jou en heb je een target om te behalen
Wij hebben momenteel ongeveer 120 leden, waaronder An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, Wooldoor, Samtax, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.
Patch 2.1.2: Leaderboards / Seasons
Met de reset van de Leaderboards / Seasons 2 gaan wij ons ook richten op een groep spelers die het leuk vinden om in samenspel/spraak nieuwe records te zetten
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) > normal rifts, season en ook GR en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen
Wat voor hulp?
- Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
- Gear/build check;
- Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
- Discussies, etc.
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Hoe kan ik mij aanmelden?
- Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
- Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
- In-game contact op te nemen met vydra#2644, Thorknight#2621, klablabla#2228 of protax#2556
- In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
| \[/EINDE RECLAMEBLOK #2] |
| [ #3 - ArcINC - clan tag <ArcINC>] |
ArcINC - wie zijn wij?
ArcINC is een internationale clan, waarvan veruit de meerheid (89%) bestaat uit Nederlanders en/of Belgen.
Wij hebben momenteel ongeveer 65 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Intenze, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.
We zijn een gezellige club en helpen iedereen.
Voor meer informatie zie: ArcINC
Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Vereisten
- 18+
- Engels en Nederlands kunnen spreken.
T1-6, normale rifts en Greater Rifts.
Aanmelden?
In-game kan je contact op te nemen met ArchangelINC#2253, NeooeN#2211, chessmaster#2838, NUWAX#1739, FLAWLESS#2374 of join de leden van ArcInc op hun teamspeak server.
| \[/EINDE RECLAMEBLOK #3] |
| [ #4 - GoTHC - clan tag <GoTHC>] |
GoTHC - wie zijn wij?
GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers
As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.
Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.
| \[/EINDE RECLAMEBLOK #4] |
Op zoek een andere Clan? |
In Diablo 3 is het inmiddels mogelijk om als een clan te spelen. Er zijn dan ook een aantal clans actief op dit forum
|
[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 26-01-2015 13:11 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik ben het wel van plan, een barb voor de nieuwe season items en een monk zodra de barb wat volwassener is. De nieuwe leveling gem is me best effectief op lvl 25Yogoi schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:47:
Is hier echt niemand die season2 HC gaat spelen vanaf dag 1?
Gewoon lid worden van GoTHC daar zitten vast spelers bijRuigerock schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:27:
[...]
Ik ben het wel van plan, een barb voor de nieuwe season items en een monk zodra de barb wat volwassener is. De nieuwe leveling gem is me best effectief op lvl 25
Ingame op 24 miljoen toughness (HC) de fire chains zijn tot nu toe het gevaarlijkstDeadsmell schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:18:
Gisteravond toch de barb maar weer eens afgestoft en moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Die gewijzigde Raekor set speelt een stuk fijner dan voorheen. Kan niet wachten tot ik de laatste set bonus haal.
Alleen moet ik nog flink werken aan mijn toughness. Zit nu op bijna 10M, maar val in no-time om bij desecrator of arcane beams. Op hoeveel zitten de T6+ Furious Charge barbs hier?
Gelukkig trekken de Cota het hun aggro wat monsters van me weg
Wellicht ook de Whatsapp-groep erbij vermelden? Daar kwam gisteren ingame ook nog vragen over
Moet zeggen dat het sinds de patch weer gezellig druk is geworden. Tenminste weer ruime keus in het uitzoeken van T6 parties bij het inloggen
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Ja, dat fire chains link zijn daar kwam ik ook achter, hehe. *poef* Weg health...Ruigerock schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:32:
[...]
Ingame op 24 miljoen toughness (HC) de fire chains zijn tot nu toe het gevaarlijkst
Mijn toughness zit inmiddels op 11 miljoen en dat is voldoende om grifts rond de 30 zonder problemen te doen. Vermoed wel dat cooldowns verlagen meer voor mijn survivability heeft gedaan dan toughness verhogen. Tot nu toe CotA en WotB nauwelijks gebruikt, behalve bij (lastige) elite packs en rift bosses.
Is de Furious Charge build sinds de laatste patch zo leuk, of was hij dat altijd al? Heb ik me daarop zo verkeken? Ik vond er tot recent niet veel aan, maar sinds ik er vorige week weer aan begonnen ben ben ik er dol op. Zelfs coop doet 'ie het goed.
Thanks!Vidra schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:26:
Voor de liefhebber![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 26-01-2015 12:49 ]
ik zit op 21mil zonder warcry.Ruigerock schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:32:
[...]
Ingame op 24 miljoen toughness (HC) de fire chains zijn tot nu toe het gevaarlijkst
Echter heb ik permanent COTA met Together as One rune.
op T6 zijn ook firechains eigenlijk geen issue meer.
Althans zo lang je kan blijven chargen. Als je frozen bent of iets dergelijks dan word het een ander verhaal natuurlijk.
Btw, waarom heb je Ancients fury rune?
Heb je niet genoeg fury met charge en de IK set?
Op spam je daadwerkelijk zoveel Seismic slams? (al kosten die jou weer 40% minder fury)
Ik gebruik zo goed als geen attacks naast charge namelijk.
en yay iemand die ook HC gaat spelen in S2
Ik start ook weer een barbarian
Hij is user friendly geworden en beter in groepen.Deadsmell schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:48:
[...]
Is de Furious Charge build sinds de laatste patch zo leuk, of was hij dat altijd al? Heb ik me daarop zo verkeken? Ik vond er tot recent niet veel aan, maar sinds ik er vorige week weer aan begonnen ben ben ik er dol op. Zelfs coop doet 'ie het goed.
[...]
Vroeger was 1 gemiste charge meteen een groot probleem. En in groepen was je echt irritant omdat je de mobs mee moest nemen om efficient te zijn maar dan haalde je dus de mobs weg van je teammates
Dus ja , zeker anders
Als er onduidelijkheden zijn over de Whatsapp groep, hoor ik deze graag!Joarie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:32:
[...]
Wellicht ook de Whatsapp-groep erbij vermelden? Daar kwam gisteren ingame ook nog vragen over
Moet zeggen dat het sinds de patch weer gezellig druk is geworden. Tenminste weer ruime keus in het uitzoeken van T6 parties bij het inloggen
In principe geldt het volgende: Aanmelden kan via de link in mijn signature. Er wordt dan via een formulier gevraagd om je naam, je battle tag en je telefoonnummer. Je bent vrij om in te vullen wat je wilt bij je naam. Je forum naam, je battle tag of je echte naam. Ik probeer dagelijks te kijken of er nieuwe aanmeldingen zijn geweest. Meestal lukt dit wel en voeg ik je toe.
Vervolgens stuur ik de link met namen en nummers van groepsleden en kun je aan de bak met het bijwerken van je contacten lijst
Battle.net || Strava
ToegevoegdJoarie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:32:
[...]
Top! 
Kan ik weer rustig aan het werk en nadenken hoe ik vanavond mijn DH beter kan maken
Kan ik weer rustig aan het werk en nadenken hoe ik vanavond mijn DH beter kan maken
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Heb me opgegeven voor de Tweakers clan ^^, alleen nog velen wachtende voor u denk ik?
Geeft ook niet, wacht gewoon netjes totdat mijn aanvraag wordt geaccepteerd
Anyhow, ben maar weer eens begonnen met mijn DH. Heb inmiddels 5pc Marauder met een RoRG, ben nog een beetje aan het wisselen tussen lightning en fire/cold. Heb een Ancient Meticulous Bolts gevonden en een Acient Sin Seekers ;D. Is kijken hoe hoog ik kan komen met deze builds, eerst maar eens wat gear upgrades. Waaronder een upgrade op mijn 2400 dps Natalya's
Anyhow, ben maar weer eens begonnen met mijn DH. Heb inmiddels 5pc Marauder met een RoRG, ben nog een beetje aan het wisselen tussen lightning en fire/cold. Heb een Ancient Meticulous Bolts gevonden en een Acient Sin Seekers ;D. Is kijken hoe hoog ik kan komen met deze builds, eerst maar eens wat gear upgrades. Waaronder een upgrade op mijn 2400 dps Natalya's
Nog 8 dagen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zal me ook eens aanmelden bij een clan hier. Weet alleen nog niet goed welke HC clan. Ik had trouwens gisteren een leuke avond op public met allemaal upgrades. We speelden met 3/4 firebirdwizards en ik vond/kreeg 2 ancient fb items. Tevens een mooie devastator gecraft en met de gift er een socket aan toegevoegd. Misschien nu alleen nog wat Aughilds craften en tal rasha equipen.
@angel nog 8 dagen en dan eerst weer even nons spelen dus?
[ Voor 7% gewijzigd door NastyNick op 26-01-2015 13:26 ]
End of Era1.fuqua schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:29:
[...]
ben al een poosje door wow out of the loop betreft diablo, maaruh wat is er over 8 dagen ??
De rankings worden dan gewiped en Season1 stopt.
Dus voor die tijd je stash opruimen is een goed idee
De fury rune heb ik nu eigenlijk voor extra COTA single target damage (physical dmg%), als ik de hogere rifts in ga dan is Together as One een beter idee. Zelfde als WotB, die is nu voor damage ipv toughness. GRift 30 ging nog vrij makkelijk, alleen een grote single surprise attack van de baas deed me even één keer schrikken. De seismic slam is nu puur omdat ik geen betere 2-handers heb, het is wel een gratis ranged attack op fire-chains en GRift baas. M'n andere Furious Charge Barb was overleden samen met een FurnaceYogoi schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:50:
[...]
Btw, waarom heb je Ancients fury rune?
Heb je niet genoeg fury met charge en de IK set?
Op spam je daadwerkelijk zoveel Seismic slams? (al kosten die jou weer 40% minder fury)
Ik gebruik zo goed als geen attacks naast charge namelijk.
en yay iemand die ook HC gaat spelen in S2
Ik start ook weer een barbarian
Ben wel jaloers op je IK 2-hander, die drop heb ik nog niet gehad.
Als je wilt kan je me toevoegen Ruigerock#2445
Als je een goede t6 spec wilt, moet je mijn profiel maar even bekijken, ik zou als ik jou was geen aughilds/tal's equippen eerder leorics crown, magefists of gloves of worshipNastyNickNL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:25:
Zal me ook eens aanmelden bij een clan hier. Weet alleen nog niet goed welke HC clan. Ik had trouwens gisteren een leuke avond op public met allemaal upgrades. We speelden met 3/4 firebirdwizards en ik vond/kreeg 2 ancient fb items. Tevens een mooie devastator gecraft en met de gift er een socket aan toegevoegd. Misschien nu alleen nog wat Aughilds craften en tal rasha equipen.
vrijdag wat solo gr's gedaan en dat ging wel lekker, gr43 gecleared in zo'n 10 minuten, zombie rift en stonesinger ftw
Op season alweer ingehaald, dus op naar gr44/45, maar dan moet ik denk ik wel weer zo'n rift krijgen of wat meer ancient gear verzamelen
hier nog een goed topic voor t6 setup: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15539136116
Movies: letterboxd
Ja dat kan ook, ik zit nu in een mini-clan (4 vrienden) welke ik niet wil achter latenVidra schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:30:
[...]
Gewoon lid worden van GoTHC daar zitten vast spelers bij
YepNastyNickNL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:25:
Tenminste, ik ga dan enkel nog non-season spelen. Alleen even lvl 70 aantikken op season voor de transmogs, maar verder niets.
Kan ik tenminste weer samen met 75% van de clan spelen en mijn chars allemaal blijven onderhouden.
Krijg je die dan standaard bij het bereiken van level 70? Als je het betreffende item nog niet gevonden hebt?Angeloonie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:37:
[...]
Alleen even lvl 70 aantikken op season voor de transmogs, maar verder niets.
Edit: ja dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 26-01-2015 13:50 ]
Trouwens, wat zijn inmiddels the way-to-go leg gems voor een DH? BotT, BotP en Zei's/Gogok? Zei's zou ik kunnen nemen wanneer ik mijn sentry's wat beter plaatst. Wat ik hoor en zie is dat Enforcer niet echt meer gebruikt wordt. Enig ervaren DH die daar meer over kan zeggen?
kort maar krachtig jaDeadsmell schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:41:
[...]
Krijg je die dan standaard bij het bereiken van level 70? Als je het betreffende item nog niet gevonden hebt?
Hangt er vanaf hoe je speelt, denk ik. Ik heb Bane of the Trapped vervangen door Zei's en heb daarnaast nog Enforcer en Bane of the Powerful. Ik speel een fire build en heb geen chill/freeze effecten meer, dus dat was een logische keuze.Meatwagon schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:00:
Trouwens, wat zijn inmiddels the way-to-go leg gems voor een DH? BotT, BotP en Zei's/Gogok? Zei's zou ik kunnen nemen wanneer ik mijn sentry's wat beter plaatst. Wat ik hoor en zie is dat Enforcer niet echt meer gebruikt wordt. Enig ervaren DH die daar meer over kan zeggen?
Geldt voor Zei's trouwens de afstand tussen jezelf en mobs, of doen sentries ook mee in die berekening? De omschrijving in de gem zelf zegt je char, maar ik heb meerdere mensen over de sentries gehoord.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 26-01-2015 14:08 ]
Ik zie je request er niet tussen staan. Heb je je aangemeld bij de juiste clan? Er zijn er twee, voor de clan waar ik ook lid van ben, moet je Tweakers hebben. Verder zie ik op je battle net profiel dat je nog lid bent van een andere clan (killjoy). Zolang je daar lid van bent, kan een verzoek van een nieuwe clan ook niet worden geaccepteerd...Meatwagon schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:18:
Heb me opgegeven voor de Tweakers clan ^^, alleen nog velen wachtende voor u denk ik?Geeft ook niet, wacht gewoon netjes totdat mijn aanvraag wordt geaccepteerd
![]()
Battle.net || Strava
Hmm ga ik daar eens even over nadenken!Deadsmell schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:07:
[...]
Hangt er vanaf hoe je speelt, denk ik. Ik heb Bane of the Trapped vervangen door Zei's en heb daarnaast nog Enforcer en Bane of the Powerful. Ik speel een fire build en heb geen chill/freeze effecten meer, dus dat was een logische keuze.
Geldt voor Zei's trouwens de afstand tussen jezelf en mobs, of doen sentries ook mee in die berekening? De omschrijving in de gem zelf zegt je char, maar ik heb meerdere mensen over de sentries gehoord.
Dan zal ik wellicht een fout hebben gemaakt x] Ik heb me, wat in de post aangegeven staat, via deze link opgegeven; https://docs.google.com/f...qTpckrduE1PiKrjE/viewformretlaw schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:10:
[...]
Ik zie je request er niet tussen staan. Heb je je aangemeld bij de juiste clan? Er zijn er twee, voor de clan waar ik ook lid van ben, moet je Tweakers hebben. Verder zie ik op je battle net profiel dat je nog lid bent van een andere clan (killjoy). Zolang je daar lid van bent, kan een verzoek van een nieuwe clan ook niet worden geaccepteerd...
Of haal ik nu twee dingen door elkaar? Wat betreft de andere clan, ik had nog niet verwacht dat ik voor vanmiddag mogelijk al werd geaccepteerd. Dus dacht ik, dat ik vanmiddag uit die clan kon stappen.
Zit geen item aan vast heDeadsmell schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:41:
[...]
Krijg je die dan standaard bij het bereiken van level 70? Als je het betreffende item nog niet gevonden hebt?
Verwijderd
BotP, Zei's en BotT is de consensus onder de top dh's dat het 'best' is. Afstand geldt voor je char EN sentries. Overigens heb je die effecten wel hoor Deadsmell. Solo: je merc (dmv bul kathos, thunderfury, evt. freeze shield) en de webs van je spider. En in party gegarandeerd via monk/crusader en wd...Deadsmell schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:07:
[...]
Hangt er vanaf hoe je speelt, denk ik. Ik heb Bane of the Trapped vervangen door Zei's en heb daarnaast nog Enforcer en Bane of the Powerful. Ik speel een fire build en heb geen chill/freeze effecten meer, dus dat was een logische keuze.
Toegegeven, er is nog een discussie gaande over wat enforcer nu wel of niet extra oplevert, daar is men nog niet uit.
Je kunt beter een zelf een verzoek sturen om lid te worden. Dit kun je ingame doen. Dit verzoek zal dan zsm worden geaccepteerd.Meatwagon schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:17:
[...]
Hmm ga ik daar eens even over nadenken!
[...]
Dan zal ik wellicht een fout hebben gemaakt x] Ik heb me, wat in de post aangegeven staat, via deze link opgegeven; https://docs.google.com/f...qTpckrduE1PiKrjE/viewform
Of haal ik nu twee dingen door elkaar? Wat betreft de andere clan, ik had nog niet verwacht dat ik voor vanmiddag mogelijk al werd geaccepteerd. Dus dacht ik, dat ik vanmiddag uit die clan kon stappen.
De lijst via het formulier wordt niet meer gebruikt. Deze heeft in eerste instantie gediend bij de oprichting/start van de clan. Het is in de praktijk niet mogelijk iemand zomaar te inviten voor een clan, vandaar het verzoek om zelf een request te doen of om ingame een officer te benaderen!
Battle.net || Strava
Daar heb je gelijk in. Probleem is alleen dat de effecten van de mercenary en webs niet zo vaak proccen als die van je spenders. Daarom lijkt het me nog steeds een veiligere keuze om Enforcer te houden in solo play.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:23:
[...]
BotP, Zei's en BotT is de consensus onder de top dh's dat het 'best' is. Afstand geldt voor je char EN sentries. Overigens heb je die effecten wel hoor Deadsmell. Solo: je merc (dmv bul kathos, thunderfury, evt. freeze shield) en de webs van je spider. En in party gegarandeerd via monk/crusader en wd...
Toegegeven, er is nog een discussie gaande over wat enforcer nu wel of niet extra oplevert, daar is men nog niet uit.
Duidelijk! Zal ik vanmiddag/vanavond even kijken of er een officer online is! Bedankt zoverretlaw schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:44:
[...]
Je kunt beter een zelf een verzoek sturen om lid te worden. Dit kun je ingame doen. Dit verzoek zal dan zsm worden geaccepteerd.
De lijst via het formulier wordt niet meer gebruikt. Deze heeft in eerste instantie gediend bij de oprichting/start van de clan. Het is in de praktijk niet mogelijk iemand zomaar te inviten voor een clan, vandaar het verzoek om zelf een request te doen of om ingame een officer te benaderen!
Ik zal ook eens lid worden van de SG clan.... ben nu lid van een andere clan omdat daar toevallig een collega van mijn vriendin in zat, maar de activiteit daar is beperkt en ik ken vrijwel al die clanleden niet. Bovendien lijkt het me wel weer eens leuk om lekker op teamspeak te ouwehoeren tijdens het gamen (met LoL veel gedaan in het verleden).
Kom dan eerst op TS, als we je aardig vinden, kan je door naar de voorselectie
Even niets...
Welke voorselectie?
Niets van gemerkt
Geen slechte keuzeVicarious schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:46:
Ik zal ook eens lid worden van de SG clan.... ben nu lid van een andere clan omdat daar toevallig een collega van mijn vriendin in zat, maar de activiteit daar is beperkt en ik ken vrijwel al die clanleden niet. Bovendien lijkt het me wel weer eens leuk om lekker op teamspeak te ouwehoeren tijdens het gamen (met LoL veel gedaan in het verleden).
Soms wel een beetje te gezellig 
Je moet er niet komen voor je rust
Even niets...
x) ook niet vreemd, 10+ mensen in 1 kanaal en iemand die schreeuwt: "GOBLIN PACK!!! NOES!"FireDrunk schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:53:
Soms wel een beetje te gezellig
Ach, het heeft zo zijn charme
Even niets...
Verwijderd
Die snap ik niet, bane of the trapped geeft toch zijn eigen 30 yard veld van slow? Zo heb ik dat althans altijd begrepen, ik heb nu bane of the trapped, zeis, en bane of the powerful....Deadsmell schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:07:
[...]
....Maar dat het niet werkt zoals ik verwacht verklaart dan weer wel waarom ik nog niet voorbij grift 34 kom
Mjah maar dan moet je dus wel enigszins in de buurt van monsters komen. Met mijn Whirlwind barb die verder geen crowd control had maakte dat niet uit omdat je toch midden tussen de monsters staat.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:02:
[...]
Die snap ik niet, bane of the trapped geeft toch zijn eigen 30 yard veld van slow? Zo heb ik dat althans altijd begrepen, ik heb nu bane of the trapped, zeis, en bane of the powerful....
....Maar dat het niet werkt zoals ik verwacht verklaart dan weer wel waarom ik nog niet voorbij grift 34 kom
Verwijderd
ah ok, dan ga ik ook maar eens die enforcer erop gooien, kijken of dat iets helpt. Ik dacht dat 30 yards nog best een eind was.
Verwijderd
Als ik met een verse DH meeloop met party die op T3/T4 door rift gaan, hoe lang duurt het dan ca tot ik lv 70 ben?
Ben m'n crusader wel een beetje zat eigenlijk, ben toch meer een magic-ranged-turret soort van speler
Ben m'n crusader wel een beetje zat eigenlijk, ben toch meer een magic-ranged-turret soort van speler
Kom vanavond even langs op de TS van Solidarity en ik neem je mee op T6Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:16:
Als ik met een verse DH meeloop met party die op T3/T4 door rift gaan, hoe lang duurt het dan ca tot ik lv 70 ben?
Verwijderd
PS4 speler hier dus kan geen server kiezen helaas. Maar alsnog bedankt voor het aanbod. 
M'n psn naam is ook DMaarten als iemand me wilt adden om mee te gamen accepteer ik iedereen die geen cheater is
M'n psn naam is ook DMaarten als iemand me wilt adden om mee te gamen accepteer ik iedereen die geen cheater is
Het is 15 yards op BotT en dat is maar een klein stukje. De movement speed reduction is 30%. Misschien ben je daarmee in de war.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:11:
ah ok, dan ga ik ook maar eens die enforcer erop gooien, kijken of dat iets helpt. Ik dacht dat 30 yards nog best een eind was.
Klik hierrr om daarvan een indruk te krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 26-01-2015 16:23 ]
Oh ja.. de consoles bestaan ook nog! Voor mij leeft Diablo alleen op de pc, vergeet altijd dat er ook een console versie is xDVerwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:21:
PS4 speler hier dus kan geen server kiezen helaas. Maar alsnog bedankt voor het aanbod.
Maar wat betreft hoelang het duurt, op T6 duurt het minder dan een uur, maar T5 is bijv maar de helft van de xp van T6, dus ik gok dat je minimaal 2 tot 3 uur bezig met op T4/T5
Laat je ze aanmelden op GoT en stappen jullie met 4 man overRuigerock schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:36:
[...]
Ja dat kan ook, ik zit nu in een mini-clan (4 vrienden) welke ik niet wil achter laten
Op de PC minder dan een uurtje, op de console geen ideeVerwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:16:
Wellicht toch overstappen, ik heb al een aantal mensen meegemaakt die op de console zijn begonnen en overgestapt zijn naar de pc - want:
- geen cheaters
- gezelligere groep mensen
- Diablo 3 leeft onder de D3 spelers
- Veel meer mogelijkheden om samen te spelen
[Clantag]
Scorpio616, Firedrunk, Sabrac, Ealjebij,
Voegen jullie <SG>[nickname] nog even toe (bijvoorbeeld bij 'user title')... dan kan iedereen zien in welke clan je zit
[ Voor 60% gewijzigd door Vidra op 26-01-2015 17:18 ]
Verkeerde topic!
[ Voor 96% gewijzigd door Rambie op 26-01-2015 17:34 . Reden: Hoort hier niet thuis ]
Dit topic is gesloten.
![]()