• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02:06
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:56:
Haha, volgens die vergelijkingssite is mijn Arcane Barb op dit moment de nummer 33 van de wereld :D
Ik zou die attackspeed naar Elite dmg, CDR of RCR rollen dan is hij pas echt nice :P

Movies: letterboxd

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:21

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Goldman schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:42:
[...]

Physical niet perse maar het leek bij de meest logische keuze icm Venguful wind. (hoogste dmg output)

Als sec. wapen is Sledge Fist ook een leuke keuze lijkt mij. Met cold en de palm is het ook feest inderdaad met Sunwoko x5 dmg :P
Ik heb even snel deze gegeared. Soj zat nog op de DH dus die niet getest. Build is te doen, maar mis nu elite damage. Packs gaan wel, elites niet in verhouding tov wol. En geen vengefull wind uiteraard...

Battle.net || Strava

Yogoi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:19:
[...]

Hiermee run ik mijn barb momenteel in HC. Solo heb ik een unity (en op de follower ofc) en de permanent together as one ancients.
Gecombineerd met redelijk hoge thougness heb ik absoluut geen moeite met arcane beams en dergelijke.
Overigens moet je de elites gewoon geen kans geven om ze te spawnen ;)
Met de CDR die ik heb kan ik met 3 mobs oneindig chargen dus met een pack zijn ze eigenlijk 100% frozen.
(let niet op de pain enhancer, die gebruik ik pas 2 dagen en nog geen tijd ingestoken om te levelen)

Heb ook wat gear liggen om een raekors build te maken zonder IK's. zou veel meer dps geven en iets minder dmg reduction (together as one) maar ik mis nog een goede 2hander voor die setup :(
Dat ziet eruit als een boeiende build! Vrijwel hetzelfde als ik, maar met hele andere gear. Dat je gemakkelijk zonder Leoric's Crown kunt opent zo te zien wel opties. Thanks! Ik ga hem eens proberen, zodra ik de benodigde gear heb. :)

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

LOL mijn WKL die ik gisteren vond is nummer 3 van de wereld. Sorry RetLaw ben je voorbij gegaan.
http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/53747589

Battle.net tag

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Deadsmell schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:47:
[...]

Dat ziet eruit als een boeiende build! Vrijwel hetzelfde als ik, maar met hele andere gear. Dat je gemakkelijk zonder Leoric's Crown kunt opent zo te zien wel opties. Thanks! Ik ga hem eens proberen, zodra ik de benodigde gear heb. :)
Let wel op dat mijn build een HC focus heeft. Al kan ik T6 ook makkelijk zonder de unity of together as one. (beiden wegdoen is geen optie voor mij op HC) Voor SC zou ik iets meer focus op dmg leggen, maar dan voornamelijk voor de GR's.

Maar ik heb momenteel GR 34 gedaan maar kan denk ik 36-37 ook wel. misschien hoger maar dat weet ik nog niet. Voor SC is dat niet echt speciaal maar voor HC is dat dacht ik nog steeds top 50 :)

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Zit er aan te denken om toch maar eens monk te proberen....zou misschien wel eens leuk kunnen worden in S2.

In heel D3 zijn er maar 2 chars waar ik nog nooit heb mee gespeeld Wiz (tot lvl 20+ geraakt en toen werd account gehacked) en monk (ook ergens lvl 20+)

..denk zelfs dat ek ze allebei onlangs heb verwijdert :-(

Vanavond eens zien of mij iemand in de clan ff wil rushen naar 70? :)

<GoT> Brain3#2873

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 23:55

Yor

Yor1313#2571

Brain3 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:01:
Zit er aan te denken om toch maar eens monk te proberen....zou misschien wel eens leuk kunnen worden in S2.

In heel D3 zijn er maar 2 chars waar ik nog nooit heb mee gespeeld Wiz (tot lvl 20+ geraakt en toen werd account gehacked) en monk (ook ergens lvl 20+)

..denk zelfs dat ek ze allebei onlangs heb verwijdert :-(

Vanavond eens zien of mij iemand in de clan ff wil rushen naar 70? :)
Voor Boost in Season, call me!

http://yor.minitroopers.com

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:17
retlaw schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:44:
[...]

Ik heb even snel deze gegeared. Soj zat nog op de DH dus die niet getest. Build is te doen, maar mis nu elite damage. Packs gaan wel, elites niet in verhouding tov wol. En geen vengefull wind uiteraard...
En je wapens zijn geen ancients ;) en blaas je zo snel door je spirit heen dat je air ally en een passive daaraan moet opofferen? (puur theoretisch dan) je zuigt cyclone (50) vervolgens Exploding Palm (50) paar keer slaan met Crippling Wave dan zouden de reguliere mobs weg + spirit enigsinds hersteld zijn, en de elites het proces wat herhalen maar het lijkt mij niet dat je al je spirit dumpt dan. Ik ga vanavond er mee stoeien

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:47:
[...]

Same. Vooral de Together as One ancients zullen wat extra toughness geven gok ik. Moet alleen nog een Gift zien te vinden voor mijn IK wapen.

Vicariously I live while the whole world dies

• Yogoi
Vicarious schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:55:
[...]

Same. Vooral de Together as One ancients zullen wat extra toughness geven gok ik. Moet alleen nog een Gift zien te vinden voor mijn IK wapen.
Het alternatief voor zoveel surviveability is IK droppen en ipv een pride of cassius belt nemen.
Dan word CDR wel weer belangrijker, althans naar mijn mening.
Dan zou je 13 sec ignore pain (iron hide rune) duration kunnen krijgen. waarbij je de downtime naar enkele seconden kan krijgen met een leorics.

Kan ook zonder leorics natuurlijk.

Maar als je vileward + Raekors + IK wilt hebben dan zijn de item keuzes nogal beperkend :(

Zelf wil ik dus overgaan naar een T6 build waarbij ik alleen maar raekors gebruik en geen RORG meer nodig heb. Die dingen zijn echt crappy voor een charge barb tenzij je er dus 2x set bonus door krijgt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Yogoi op 21-01-2015 13:11 ]

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Yor schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:06:
[...]

Voor Boost in Season, call me!
Zal ik zeker doen, daarom dat ek nu eerst effe monk nonseason wil testen (hebbek gelijk Paragon voordeel mee)...en als em bevalt, dan speel ik em zeker in Season2, samen met een nieuwe DH !

BTW, deze clan is toch echt leuk ...samen wat riften, enzo...altijd vriendelijk en gastvrij...niet verlegen om wat tips en items te sharen... ^^ O-)

Tot vanavond waarschijnlijk ^^

<GoT> Brain3#2873

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Yogoi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Het alternatief voor zoveel surviveability is IK droppen en ipv een pride of cassius belt nemen.
Dan word CDR wel weer belangrijker, althans naar mijn mening.
Dan zou je 13 sec ignore pain (iron hide rune) duration kunnen krijgen. waarbij je de downtime naar enkele seconden kan krijgen met een leorics.
Snap ik, maar zoals ik al eerder in het topic noemde kan ik die niet vinden :+

• Yogoi
Vicarious schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:22:
[...]
Snap ik, maar zoals ik al eerder in het topic noemde kan ik die niet vinden :+
Ik ken het probleem :(
Heb een redelijk 98% leorics (geen ancient helaas) maar m'n cassius is sucky.
En heb nog helemaal geen goede 2hander (niet dat mijn IK slecht is maar het is geen Furnace of Maximus)

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-12 23:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Nog meer mensen met Stash problemen? Ik snap niet helemaal hoe Blizzard tijdens ontwikkeling en bij de aankondiging van D3 ons vertelde dat er meer dan genoeg inventory space zou zijn. Ik zit al maanden goeie gear te trashen/salvagen. Elke keer is het weer puzzelen hoe ik dit net nieuw gevonden item ergens kan slotten in mij Stash waarbij er dan een complete waarde-weging plaatsvindt over welk item geruimd moet worden. Ik merk dat wanneer er een leg/set dropt ik in mijn achterhoofd een kleine schrikreactie ervaar: 'O shit! Het zal toch geen goed item zijn he! Dan moet ik weer een half uur mijn stash op orde stellen!' 8)7

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Gewoon wat nieuwe characters aanmaken en dan heb je genoeg opbergruimte.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

FloydRaalte schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:35:
Nog meer mensen met Stash problemen? Ik snap niet helemaal hoe Blizzard tijdens ontwikkeling en bij de aankondiging van D3 ons vertelde dat er meer dan genoeg inventory space zou zijn. Ik zit al maanden goeie gear te trashen/salvagen. Elke keer is het weer puzzelen hoe ik dit net nieuw gevonden item ergens kan slotten in mij Stash waarbij er dan een complete waarde-weging plaatsvindt over welk item geruimd moet worden. Ik merk dat wanneer er een leg/set dropt ik in mijn achterhoofd een kleine schrikreactie ervaar: 'O shit! Het zal toch geen goed item zijn he! Dan moet ik weer een half uur mijn stash op orde stellen!' 8)7
Zelf geen last van omdat ik voornamelijk alleen maar Monks speel, één van elke set item.. een paar ringen / amuletten die per gear&skill set werkt... klaar :P genoeg ruimte.

Maar dat alleen al kost me wel 2 Tabs... ik wil niet eens bedenken hoe mensen die met alle 6 de classes spelen dit doen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Niet lullig bedoeld, maar ik kan mij niet voorstellen dat de gear in je stash écht goede gear is. Je wiz heeft aardige items, maar that's it. Hoe krijg je dan 5 tabs helemaal vol met spullen als je wiz al aardig gegeared is en je verder enkel een Crusader hebt? Wat bewaar je allemaal? Álle items met goede rolls?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-12 23:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

NastyNickNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:39:
Gewoon wat nieuwe characters aanmaken en dan heb je genoeg opbergruimte.
Dat is inderdaad een optie maar in mijn ogen toch geen goeie game-mechanic. Iets wat Blizzard juist wou voorkomen als ik me het goed herinner.
Angeloonie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:48:
[...]

Niet lullig bedoeld, maar ik kan mij niet voorstellen dat de gear in je stash écht goede gear is. Je wiz heeft aardige items, maar that's it. Hoe krijg je dan 5 tabs helemaal vol met spullen als je wiz al aardig gegeared is en je verder enkel een Crusader hebt? Wat bewaar je allemaal? Álle items met goede rolls?
Aan de ene kant denk ik: daar gaat het niet om, het is irrelevant wat ik in mijn inventory/stash heb. Ik speel een spel en ik ben vrij in de keuzes die ik maak. Al verzamel ik postzegels in mijn stash. Blizzard beloofd veel stashruimte en veel characterslots en uiteindelijk valt dit tegen. Waarom?

Aan de andere kant heb je gelijk, ik hoard nogal veel items die wellicht (in jullie opzicht) geen bal waard zijn. Dat verdedig ik door te zeggen dat ik een casual player ben die dus nooit een volledig super-deluxe gegearde char zal bezitten, ik bewaar dus veel om te experimenteren. Ik kan wel een build van YouTube trekken en deze items gaan farmen maar dat doe ik niet. Ik ga liever zelf lekker klooien. Daarnaast vindt ik het leuk om bepaalde sets compleet te hebben. Die wil ik (ooit :P)gaan gebruiken bij mijn andere chars die ik bijna lvl 70 heb. Tot nu toe alleen maar Wiz en barb gespeeld. Ik ben nog lang niet klaar met D3. Het gebrek aan stash ruimte belemmert simpelweg mijn speelstijl. Is mijn speelstijl zo bizar?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Niet per se, maar ik vind het gewoon opmerkelijk dat je met 1/2 main chars al je tabs kunt vullen. Dan bewaar je in mijn ogen echt te veel gear. Ik heb met 5 verschillende classes nu ook 5 tabs in gebruik, met soms ruimte over.

Volgens mij moet je dus iets kritischer zijn wat te bewaren. Je kunt wel alle one-handers bewaren die goed zijn, maar je gaat er uiteindelijk toch maar 1 of 2 van gebruiken. Is soms wat moeilijk, maar je soms moet je knopen doorhakken en items die mooi zijn maar je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken salvagen.

Eigenlijk zou je enkel set items, hele zeldzame items en items met unieke abilities moeten bewaren. Alle wapens zonder unieke power kun je daardoor al meteen salvagen (of op followers zetten).

En sowieso is er geen plaats voor rares in je stash :+

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 21-01-2015 14:15 ]

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-12 00:29

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

ik herken het wel ja, maar ik ben dan ook een item-junkie 8)7

als je nog wel eens wil experimenteren met builds zit je qua stash zo vol idd; een char aanmaken is dan geen optie; want al mn slots zitten al vol, en als ik elke keer een char leeg moet maken om vervolgens te kunnen spelen is ook weer zoiets ;)

is er al een richtdatum bekend wanneer S2 begint; heb er wel weer zin in eigenlijk; betrapte me erop dat ik eigenlijk al ruim een maand niet had gespeeld :X

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Yogoi
Het meest concrete antwoord van blizzard op de D3 forums

Echter hebben ze eerder aangegeven dat einde S1 minimaal een maand voor begin S2 was.
Dus ik zou zeggen begin maart S2.
Zit met smart te wachten op 3 februari :+ eindelijk alles weer samen.
Dat hele season 2 kan me gestolen worden, enige dat ik ga doen is een char naar lvl 70 brengen voor de transmogs, verder boeit het toch geen zak, want niets is exclusief, vanaf season 2 worden ze ook korter (waarschijnlijk 2-3 maanden), dus dat is ook niet boeiend voor de tijdelijk season-only items.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12 20:30
Ik moet zeggen dat het mij wel trekt, geforceerd elke keer een nieuw char pakken, en (voor jezelf kiezen om) een nieuwe class te spelen. En gewoon een heel season lang die ene class spelen.

Tis dat niet veel mensen het doen, maar als er genoeg party animo zou zijn, zou ik het nog best leuk vinden.
Je begint allemaal met een schone lei, gaat allemaal relatief gezien met hetzelfde tempo als het goed is...

Even niets...

• Yogoi
Ik speel momenteel alleen maar om weer even warm te draaien voor Season2. Juist het hele compleet overnieuw beginnen is wat mij trekt. Weer helemaal blij zijn als je 50 plvls hebt en dergelijke :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Brain3 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:19:
[...]

BTW, deze clan is toch echt leuk ...samen wat riften, enzo...altijd vriendelijk en gastvrij...niet verlegen om wat tips en items te sharen... ^^ O-)

Tot vanavond waarschijnlijk ^^
Er zijn sinds 2.1.2 weer wat actievere spelers bijgekomen, wat de clan ten goede komt! En weer even reclame maken: "Voor wie er eerder over heen heeft gelezen: Er is tegenwoordig ook en whatsapp groep. Aanmelden kan via de link in mijn signature."

Battle.net || Strava

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

In clan verband lijkt mij het Season-verhaal wel leuk. Met enkele leden een GR-recordje aanvallen lijkt mij wel leuk.

<GoT> Brain3#2873

• Yogoi
FireDrunk schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:42:
Tis dat niet veel mensen het doen, maar als er genoeg party animo zou zijn, zou ik het nog best leuk vinden.
Je begint allemaal met een schone lei, gaat allemaal relatief gezien met hetzelfde tempo als het goed is...
Als je HC gaat doen en je de eerste dag gaat levelen dan ben ik helemaal voor een party :)
Anders ram ik m'n S2 barb gewoon solo naar 70.

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

retlaw schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:46:
[...]

Er zijn sinds 2.1.2 weer wat actievere spelers bijgekomen, wat de clan ten goede komt! En weer even reclame maken: "Voor wie er eerder over heen heeft gelezen: Er is tegenwoordig ook en whatsapp groep. Aanmelden kan via de link in mijn signature."
Submitted !

<GoT> Brain3#2873

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-12 00:29

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Yogoi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:46:
Ik speel momenteel alleen maar om weer even warm te draaien voor Season2. Juist het hele compleet overnieuw beginnen is wat mij trekt. Weer helemaal blij zijn als je 50 plvls hebt en dergelijke :)
was ook mijn idee, maar als er dan een ancient WoW dropt, ja, dan kan ik het toch niet laten de rest van mn soso gear weer even onder de loep te nemen en proberen die te verbeteren O+

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

In het begin is het leuk, maar als je op een gegeven moment redelijk gegeared bent wil je toch weer wat anders, dan begin je weer een alt, en als je die op je main al had is het al minder interessant. Of je mist net een bepalend item dat je non-season in je stash hebt zitten..

Nee ik vind het wel goed, zo lang er geen échte beloningen aan Seasons zitten doe ik enkel de transmogs.

Ik vind het nu vooral frustrerend omdat ik veel items dubbel heb in mijn stash en het overzicht kwijt ben wat nou waar zit, en het grootste probleem: als je season gaat spelen kijk je eigenlijk weinig om naar je non-season, en is het dus alsof al die progress voor niets was.
Ik heb op Seasons inmiddels een goede WD, Crusader en Wiz, en non-season eigenlijk enkel mijn DH. Ga ik straks Seasons doen, dan duurt het weer flink wat tijd voordat ik gelijkwaardige chars heb, en er blijven dan nog maar 2 classes over (monk/barb), waarbij ik voor beide classes al wat gear in stash heb (str/dex items) die dan weer nutteloos in non-season zitten.

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 21-01-2015 14:51 ]

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Angeloonie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:50:
In het begin is het leuk, maar als je op een gegeven moment redelijk gegeared bent wil je toch weer wat anders, dan begin je weer een alt, en als je die op je main al had is het al minder interessant. Of je mist net een bepalend item dat je non-season in je stash hebt zitten..

Nee ik vind het wel goed, zo lang er geen échte beloningen aan Seasons zitten doe ik enkel de transmogs.

Ik vind het nu vooral frustrerend omdat ik veel items dubbel heb in mijn stash en het overzicht kwijt ben wat nou waar zit, en het grootste probleem: als je season gaat spelen kijk je eigenlijk weinig om naar je non-season, en is het dus alsof al die progress voor niets was.
de echte beloning vind ik achteraf de Plvls die je ermee bijkrijgt...een keer boven de P500 denk ek dat de leveltjes er maar traagjes bijkomen...en dan is zo een Plvl bonus via Seasons toch wel leuk, niet?

<GoT> Brain3#2873

• Yogoi
Denk dat daar ook wel een verschil zit tussen SC en HC. Bij HC progress je toch minder snel dan op SC. Of je kan als het fout gaat 'teruggeworpen' worden qua progress. Bij een SC season is de nieuwigheid er denk ik sneller af.

Dit zijn maar aannames want zelf speel ik geen SC meer.
Brain3 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:53:
[...]

de echte beloning vind ik achteraf de Plvls die je ermee bijkrijgt...een keer boven de P500 denk ek dat de leveltjes er maar traagjes bijkomen...en dan is zo een Plvl bonus via Seasons toch wel leuk, niet?
Je krijgt de experience er bij dus zoveel levels gaan de meeste mensen met hoge plvls niet omhoog

[ Voor 43% gewijzigd door Yogoi op 21-01-2015 14:55 ]

Brain3 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:53:
[...]

Netto is het exact hetzelfde, het enige leuk is dat je sneller plvls krijgt, maar uiteindelijk is het exact evenveel XP als dat je non-season gespeeld zou hebben. Dus beloning is het niet.

Plus, wat voor beloning is het als je meteen weer een season start, en die extra Plvls dus niet eens benut? :P

Zie overigens nu dat ik non-season Plvl 500 ga krijgen *O* 337 non-season en 437 Season :)

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 21-01-2015 15:01 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Yogoi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:46:
+1. Ik ben alleen bang dat dat warmdraaien zo nog wel anderhalve maand kan gaan duren. Ik kijk nu zelfs al uit naar het moment dat s1 stopt en ik m'n stashes mag gaan samenvoegen.

Wel jammer dat je je season stash niet per Horadric Cache krijgt overgedragen trouwens. Kan je je eigen gear looten :P Doet me denken aan de tijd dat ik D2 had ge-hexedit en alles in de Den of Evil Ormus' Robes dropte.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Tektoon schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:16:
[...]

+1. Ik ben alleen bang dat dat warmdraaien zo nog wel anderhalve maand kan gaan duren. Ik kijk nu zelfs al uit naar het moment dat s1 stopt en ik m'n stashes mag gaan samenvoegen.

Wel jammer dat je je season stash niet per Horadric Cache krijgt overgedragen trouwens. Kan je je eigen gear looten :P Doet me denken aan de tijd dat ik D2 had ge-hexedit en alles in de Den of Evil Ormus' Robes dropte.
Nope, de mailbox functie die in de game zit zal worden gebruikt voor het samenvoegen van de items :) Om vervolgens een tijdje de tijd te hebben om de items uit je mailbox te halen :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:12

ChUcKiE

Dus........

Probeer ik in te loggen, krijg ik een keuzemenu voor een nieuw karakter....
Uitloggen, opnieuw aanloggen met authenticator, errorcode 3...??
Kom er dus niet in of heb mijn eigen karakters niet beschikbaar, iemand een idee wat dat kan zijn?

Dus...slapert....America ipv Europe

[ Voor 8% gewijzigd door ChUcKiE op 21-01-2015 18:50 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Yogoi
Haha dat heeft iedereen wel een keer gedaan denk ik ;)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:19
Yogoi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:53:
Je krijgt de experience er bij dus zoveel levels gaan de meeste mensen met hoge plvls niet omhoog
Inderdaad...

Ik heb op Non Seasons 300
Ik heb op Seasons 587

Dat zal zoals het nu is vertalen in 603!

13 Plvl's erbij :+

Echter... Mijn doel was om NA Seasons op 600 uit te komen!
Dus doel bereikt!!! >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Thalaron op 22-01-2015 05:10 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Gratz! Mijn doel was meer paragon levels in season te verzamelen dan daarbuiten en dat heb ik ruimschoots gehaald. 359 vs. 484. Eens zien of ik de 500 aantik voor afloop van het season. :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Volgend seizoen ga ik ook een seasonal character aanmaken. Ik ga voor 1 poppetje en dan eentje die ik nog nooit gespeeld heb zodat ik ook niet al te veel met gear zit te kutten zoals ik nu nog wel eens tussen mijn barb en crusader heb gehad (beide willen ze STR en afhankelijk van je build ook beide physical of fire).

Volgend seizoen ga ik ook spelen, wederom een monk. Gundgo's gear en de nieuwe legendary gems wil ik wel eens goed uitproberen. Betwijfel of ik ook nog andere characters ga maken.

Ik houd het volgend seizoen ook bij één of twee chars. Sowieso de EP/WoL monk voor solo play en nog iets anders voor coop. Waar maar behoefte aan is in het nog te vormen team. Misschien support Crusader ofzo. Kan ik gelijk Furnaces farmen voor mijn dan-non-seasonal Barbarian. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 22-01-2015 08:39 ]

-O-

Zelfs met verhoogde droprates voor zeldzame items heb ik nog geen Mask of Jeram ;(
Ook met tig bloodshards van goblins nog niets. Wordt het inmiddels echt zat. En dan zul je zien dat wanneer ik er een krijg hij gewoon crap gaat zijn.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Angeloonie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:23:
-O-

Zelfs met verhoogde droprates voor zeldzame items heb ik nog geen Mask of Jeram ;(
Ook met tig bloodshards van goblins nog niets. Wordt het inmiddels echt zat. En dan zul je zien dat wanneer ik er een krijg hij gewoon crap gaat zijn.
Stay positive man! ;)
Gewoon er van uitgaan dat dadelijk de meest vette MoJ voor je dropt, dan blijft het spel ook leuk om te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Skarloc op 22-01-2015 09:45 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
Skarloc schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Stay positive man! ;)
Gewoon er van uitgaan dat dadelijk de meest vette MoJ voor je dropt, dan blijft het spel ook leuk om te spelen.
En........De Tiki build is veul leuker :) :) :)

Apsie's profiel

• Yogoi
Is hier echt niemand die season2 HC gaat spelen vanaf dag 1? :(
Oh ik ga gewoon door hoor, maar het is gewoon deprimerend -O- Ook Ancient items heb ik vooralsnog wel gevonden maar nog niet kunnen gebruiken.. Enige ancient item dat ik nu heb is een zelf gecrafte Reaper's Wraps. (snap alleen even niet waarom ik die niet aan heb :P)
Apsie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:46:
[...]

En........De Tiki build is veul leuker :) :) :)
En daar heb je een SMK voor nodig, en die heb ik dus ook niet :+

• Apsie
  • Laatst online: 03-12 17:44
Angeloonie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:49:
Oh ik ga gewoon door hoor, maar het is gewoon deprimerend -O- Ook Ancient items heb ik vooralsnog wel gevonden maar nog niet kunnen gebruiken.. Enige ancient item dat ik nu heb is een zelf gecrafte Reaper's Wraps. (snap alleen even niet waarom ik die niet aan heb :P)

[...]

En daar heb je een SMK voor nodig, en die heb ik dus ook niet :+
Tiklandian mask is genoeg hoor _/-\o_

Apsie's profiel

Wil je efficient zijn dan ook een SMK :+

Overigens wel een ancient Tiklandian gevonden gisteren :+

Verwijderd

Hey mensen.. ik heb nu een cow rift op season. Eerste keer ooit dat ik dit heb. Als er mensen willen joinen dan kan dit. Dit geeft dacht ik ook een achievement
Mijn battletag AlbertoNLD#2137

Ik wacht wel 5 min en dan ga ik verder.
mzzls

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:00
Ik ben ook al maanden aan het vissen naar een nieuwe MoJ.... Eergisteren eindelijk gedropped voor me! :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M5pqu5sBp63cQkPoij0YkYCH/full.png

Toch een leuke upgrade van hetgeen wat ik had :) 60mil uitgegeven om CHC op 6% te krijgen maar hoger dan 5.5% wil het maar niet rollen :(

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grats!

En dat kan ik dus echt niet hé, zo'n roll op 5,5% laten. Op m'n Incense ook 175 miljoen kwijt voor ik 10% damage kreeg. Moet. 10%. krijgen. :+

Life Begins at Conception - LiveAction.org / Schreeuwomleven.nl

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-12 09:36
1% damage op een wapen doet denk ik wel wat meer dan 0.5% crit chance

• PWSteal
  • Laatst online: 11-11 22:16
Jaguar645 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:29:
Ik ben ook al maanden aan het vissen naar een nieuwe MoJ.... Eergisteren eindelijk gedropped voor me! :P

[afbeelding]

Toch een leuke upgrade van hetgeen wat ik had :) 60mil uitgegeven om CHC op 6% te krijgen maar hoger dan 5.5% wil het maar niet rollen :(
Netjes!

Ik heb er nog steeds 1 met 100% pet damage, dus de kans is zo klein dat die nog verbeterd kan worden. Ook al roll ik een Ancient MoJ met 95% pet dmg zal die alsnog minder dmg opleveren.

• Piet Paaltjens
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-10 09:02
Is er toevallig iemand online die mij een boost wil geven (Season SC , Crusader)?

• Strokjer2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05 12:37
Season 2 nog niet begonnen ? Ik probeerde het te googelen maar de meeste discussies zijn van november...
februari pas ?

• Yogoi
Strokjer2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:25:
Season 2 nog niet begonnen ? Ik probeerde het te googelen maar de meeste discussies zijn van november...
februari pas ?
3 februari finished Era 1 en hoogstwaarschijnlijk ook season 1. De verwachting is dat Season 2 een maand later zal starten. Vorige keer was het een vrijdag avond maar geen idee wanneer ze deze keer starten. Ik verwacht op kort termijn wel een official post over Season2.

Dus volgens de officiële opmerking die er zijn geweest lijkt Season2 begin maart te starten.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Zou het spel bijna voor de PC kopen.. Net even gekeken maar zie Seasons ook nergens op de xbox :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• NastyNick
Zijn er ook nog communities die wel actief boosten of gebeurd dat hier ook genoeg?

• Yor

Yor

Yor1313#2571

NastyNickNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:15:
Zijn er ook nog communities die wel actief boosten of gebeurd dat hier ook genoeg?
Ik heb er toch zeker 10 geboost afgelopen week....is dat genoeg?

• NastyNick
Zeker ;) ik zit bij een boost community maar als je daar iemand boost hoef je niets terug te verwachten. Vragen voor boost daar in de chat blijft 9/10 onbeantwoord.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:47

Grin

Ride si sapis.

NastyNickNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:20:
Zeker ;) ik zit bij een boost community maar als je daar iemand boost hoef je niets terug te verwachten. Vragen voor boost daar in de chat blijft 9/10 onbeantwoord.
De laatste tijd ook de nodige clanleden geboost, geen probleem. Wanneer we riftjes lopen is dat zo gedaan.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• NastyNick
ah beter misschien ook maar eens spelen met de tweakers/sg leden als dit kan.

In season mag je mij ook altijd aanspreken voor een boost. Ben ik meestal wel voor de porren. Buiten season vanaf 3 februari weer. ;)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Boosten is heerlijk om te doen en er zijn er genoeg bij ons die dit regelmatig uitvoeren.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Bij SG melden ze zich standaard op TS, kunnen dan meelopen op T6 rifts, binnen uur hebben ze lvl 70 erbij. Zo laatst nog stuk of 4-5 gedaan.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 06-12 00:46

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Fijn om te weten als ik m'n nieuwe WD ff van lv 1 naar x wil schoppen een keer :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gisteren nog even iemand geboost, helaas net de 70 niet aangetikt omdat ik er tussenuit moest, maar toch...

Met 4 bounties, 3-4 rifts ben je er zo'n beetje wel, afhankelijk van hoeveel mobs erin zitten. Dat is dus 30-60 min, afhankelijk met wat voor char je wordt geboost. Mijn beste char is een Sader, is niet zo'n heel handige keuze, terwijl DHs en Wiz met hun AoE cleaning abilities ideaal zijn.
Famous schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:54:
Zou het spel bijna voor de PC kopen.. Net even gekeken maar zie Seasons ook nergens op de xbox :'(
Geen Seasons op de Consoles, het is niet te doen omdat de chars offline zijn opgeslagen en ze dus te downloaden -> modden zijn.
Let ook op dat de oude consoles geen updates voorbij 2.07 hebben gekregen tot op heden, terwijl de laatste lading consoles wel gewoon tot 2.1.2 zijn bijgewerkt. Season 2 items zijn dus daar wel al te krijgen, op de PC nog niet tot S2.

• Famous

Famous

R 400+

djunicron schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:21:
Gisteren nog even iemand geboost, helaas net de 70 niet aangetikt omdat ik er tussenuit moest, maar toch...

Met 4 bounties, 3-4 rifts ben je er zo'n beetje wel, afhankelijk van hoeveel mobs erin zitten. Dat is dus 30-60 min, afhankelijk met wat voor char je wordt geboost. Mijn beste char is een Sader, is niet zo'n heel handige keuze, terwijl DHs en Wiz met hun AoE cleaning abilities ideaal zijn.

[...]

Geen Seasons op de Consoles, het is niet te doen omdat de chars offline zijn opgeslagen en ze dus te downloaden -> modden zijn.
Let ook op dat de oude consoles geen updates voorbij 2.07 hebben gekregen tot op heden, terwijl de laatste lading consoles wel gewoon tot 2.1.2 zijn bijgewerkt. Season 2 items zijn dus daar wel al te krijgen, op de PC nog niet tot S2.
Speel op de Xbox One dus de 2.1.2. patch heb ik hier wel :Y
De persoon waar ik Diablo mee speelde speelt het zelf helaas niet meer en verder niemand in de vriendenkring die het speelt. Zelf geen zin om online met onbekende te spelen dus speel het maar alleen :/

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 06-12 00:46

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Genoeg Gotters die wel met je willen spelen hoor :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Famous

Famous

R 400+

BlackEyedAngel schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:29:
Genoeg Gotters die wel met je willen spelen hoor :P
Had al even gespiekt in de lijst maar de meeste hebben amper achievements behaald en ook nog eens een tijdje geleden, zo blijven er dus weinig over :o

Nu begonnen om de Ring of Royal Grandeur te farmen maar nog geen geluk mee gehad..

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-12 20:42

ini

Life is what you make of it

ben nog niet zo lang aan het spelen op mijn DH, heb na een lange pauze het weer opgepakt.

Onlangs de marauder set icm royal grandeur de 6 set bonus gehaald. verder nog wat losse legendaries.

qua build speel ik fire, met cluster arrow loaded for bear.

wat is qua wapen nu handig, ik heb nu een 1h 2800 dmg wapen, maar heb nog weinig geluk om een betere te vinden.qua snelheid bevalt een 1h me wel omdat je hate sneller terug is. Is een 2h weapon een beter idee? .

Testspecialist

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-12 10:33
ini schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:02:
ben nog niet zo lang aan het spelen op mijn DH, heb na een lange pauze het weer opgepakt.

Onlangs de marauder set icm royal grandeur de 6 set bonus gehaald. verder nog wat losse legendaries.

qua build speel ik fire, met cluster arrow loaded for bear.

wat is qua wapen nu handig, ik heb nu een 1h 2800 dmg wapen, maar heb nog weinig geluk om een betere te vinden.qua snelheid bevalt een 1h me wel omdat je hate sneller terug is. Is een 2h weapon een beter idee? .
Reapers wraps craften. Die geeft je een berg hatred van globes. Dan gebruik je je generator bijna niet meer.
En dan een wapen met hoge dmg en lage attackspeed (2h Xbow).

TheS4ndm4n#1919

• predacore
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Ik ben ook weer eens begonnen. Het blijft altijd ergens in je achterhoofd knagen 'weet je nog je gear van toen. Dat kan vast beter'.

Zijn er eigenlijk bepaalde items die op specifieke plaatsen droppen? Of is het pretty much random waar iets dropped?

Zag dat er een tweakerslijst is, zal me nog even toevoegen als ik me battle.net id heb gevonden :)

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

predacore schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:31:
Ik ben ook weer eens begonnen. Het blijft altijd ergens in je achterhoofd knagen 'weet je nog je gear van toen. Dat kan vast beter'.

Zijn er eigenlijk bepaalde items die op specifieke plaatsen droppen? Of is het pretty much random waar iets dropped?

Zag dat er een tweakerslijst is, zal me nog even toevoegen als ik me battle.net id heb gevonden :)
Alles is random, behalve bepaalde items die alleen uit horadric caches komen (zoek bijv. maar eens op Illusory Boots en Ring of Royal Grandeur. En de beste items vallen alleen op Torment (hogere kans op hogere torment levels)

• predacore
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

okay, als ik het me goed herinner is het toch zo dat T1 gewoon qua aantal minder drops heeft, maar niet minder goed?
hetzelfde item kan net zo goed op T1 als op T6 droppen?

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Yep :)

M.u.v. de Horadric Cache (bounty reward) items.

T6 heeft enkel een hogere kans op legendaries.

Yogoi schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:47:
Is hier echt niemand die season2 HC gaat spelen vanaf dag 1? :(
Mogelijk dat ik nog een HC character voor S2 maak... maar waarschijnlijk alleen als m'n non-seasonal HC monk overlijd.... ben er al een stuk of 6-7 kwijt gezien ik veel te roekeloos speel.. dus wie weet :)

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

De kans op een legendary vanuit een cache = 100% op T6, 70% op T5, en nihil op T1. (b.net en reddit even doorzoeken voor de huidige rates)
Wat niet wegneemt, dat mijn DH een prima RoRG kreeg op T1.

Een 4 man party door één hele rift heen stampen op T2 levert mij doorsnee 1-2 legendaries op (ook wel eens nul) terwijl ik er op T6 vaak wel 2-7 vind. (gemiddeld 5 denk ik zo - maar ook wel eens nul!)

Het is handiger daar te spelen waar je er snel doorheen komt zonder veel dood te gaan solo en dan komt het meestal wel goed met een party op 1 niveau hoger.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Hier nog een filmpje van een barbarian - vers van de pers. Die Reakors set blijft toch weinig aan af te dingen alhoewel ik ook een aardige Whirlwind build heb.

Weet iemand hoe het nu zit met 2h vs dual wield? Is 2h nog altijd beter? Naast de Ancient Maximus die ik gister ( _/-\o_ ) vond heb ik namelijk ook nog een Ancient Sunkeeper met 2800dps en 28% elite damage en een Ancient Fulminator zwaard van 2900dps.

Heb helaas geen ramaladni's gifts meer om t uit te testen,

[YouTube: http://youtu.be/LnAiH90JpuM]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Yogoi
Niet dat ik zelf geweldig ben met reakors maar hij/zij moet echt leren chargen ;)
3 champs vlak naast elkaar en dan er maar 2 raken (meerdere keren zelfs) en zodoende geen charges meer hebben.

Een 2hander is gewoon veel beter vanwege de hogere weapon dmg.
Je hebt namelijk niks aan dingen als attack speed als reakorbarb.

Maar het is en blijft een hoop AoE dps wat je doet als reakorbarb!

[ Voor 9% gewijzigd door Yogoi op 22-01-2015 17:01 ]

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Yogoi schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:00:
Niet dat ik zelf geweldig ben met reakors maar hij/zij moet echt leren chargen ;)
Nounou, je kan ook overdrijven he ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Yogoi
Undertaker2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:05:
[...]

Nounou, je kan ook overdrijven he ;)
haha klopt.
Maar als ik zelf speel en ik heb geen charges meer dan word ik er sacho van :P
Want dat houd in dat ik iets fout heb gedaan. (voor single mob fights is het een ander verhaal natuurlijk)
En zonder charges zitten in HC is niet heel fijn (tenzij je de content outgeared dan boeit het weinig)

en kan ik die maximus van je stelen? die heb ik nog nodig om m'n IK veilig te kunnen laten vallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Yogoi op 22-01-2015 17:09 ]

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-12 18:31
Undertaker2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:54:
Hier nog een filmpje van een barbarian - vers van de pers. Die Reakors set blijft toch weinig aan af te dingen alhoewel ik ook een aardige Whirlwind build heb.
Kan je bij deze ook die WW build eens delen?

Ik heb momenteel 3/6 Reakor set items en die charge build moet je min 4/6 hebben zeker? En welke andere items zijn nog een must? Maximus sword zeker voor de chain.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Astratuner schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:10:
[...]

Kan je bij deze ook die WW build eens delen?

Ik heb momenteel 3/6 Reakor set items en die charge build moet je min 4/6 hebben zeker? En welke andere items zijn nog een must? Maximus sword zeker voor de chain.
Raekor Set, Vile Ward en een goede 2-hander. Maximus en Furnace zijn het meestgebruikt, maar met andere 2-handers met veel damage lukt het ook. Als bracers zijn Ancient Parthan Defenders en Strongarm Bracers het sterkst, maar zonder kom je ook al een heel eind.

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12 16:45
Na maanden afwezigheid overweeg ik weer om te spelen. Wat zijn de belangrijkste veranderen op het gebied van classes? ;)

• Yor

Yor

Yor1313#2571

infidel011 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:24:
Na maanden afwezigheid overweeg ik weer om te spelen. Wat zijn de belangrijkste veranderen op het gebied van classes? ;)
/pestmodus_aan

Hier....

/pestmodus_uit

:+ 8)

Verwijderd

Seizoen 1 eindigt toch rond 3 februari??

• Thalaron
Ze zouden het een maand vooraf aankondigen en heb nog niets gezien duss... Denk eerder Maart

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12 16:45
Yor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:30:
[...]

/pestmodus_aan

Hier....

/pestmodus_uit

:+ 8)
Volgens mij gaat dat nog altijd over een topic start.
Astratuner schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:10:
[...]
De charge build werkt al vanaf drie items (+ RoRG). De laatste bonus is gewoon een dikke dps boost tegen alles dat niet binnen drie seconden dood is. Verder geen must haves, maar de items die Vicarious noemt zijn wel erg nice to have! :)

edit: Pride of Cassius is trouwens wel een handig item als je grifts in gaat met je barb.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 22-01-2015 22:32 ]

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Thalaron schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:11:
Ze zouden het een maand vooraf aankondigen en heb nog niets gezien duss... Denk eerder Maart
Die aankondiging is geweest. Blue post gaf eerder al duidelijk aan dat de aankondiging dat s1 op zijn vroegst op 3 feb eindigt gold als de 30 dagen mededeling. Dus normaal gesproken eindigt s1 rond die datum. Dus gok/hoop dat s2 dan begin maart van start gaat.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Thalaron
Nephalem schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:41:
[...]
Die aankondiging is geweest. Blue post gaf eerder al duidelijk aan dat de aankondiging dat s1 op zijn vroegst op 3 feb eindigt gold als de 30 dagen mededeling. Dus normaal gesproken eindigt s1 rond die datum. Dus gok/hoop dat s2 dan begin maart van start gaat.
Ah,

Had verwacht dat ze ook wel iets in game zouden aangeven...
Niet dat het me uitmaakt... hoe eerder hoe beter in mijn geval... orde maken in chaos van mijn stash!

Season 2 zal ik vermoedelijk niet gaan spelen. Teveel mensen in mijn friendlist welke geen season spelen... En geen season specifieke rewards welke niet beschikbaar komen na seasons voor zover ik weet dusjeh...

Wellicht Season 3 weer ;)

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-12 19:56

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Famous schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:32:
[...]

Had al even gespiekt in de lijst maar de meeste hebben amper achievements behaald en ook nog eens een tijdje geleden, zo blijven er dus weinig over :o

Nu begonnen om de Ring of Royal Grandeur te farmen maar nog geen geluk mee gehad..
Voeg me maar toe anders.
Speel het dagelijks en heb al mijn 6 chars op minimaal lvl 50 HC nu.
Wil ze op 70 hebben en dan paragon lvls gaan boosten.
Denk dat ik btw met een WD of Demon Hunter ga doen afhankelijk van de gear die dropt

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

@Famous

Je kan mij wel toevoegen. Ik speel bijna elke dag wel op de xbox one. Ook altijd alleen.
Main is een wiz para 193 en speel op T4.
Handige hotfix:
Monsters:

Stackable treasure from Treasure Goblins of various types now drops in fewer, but larger piles (1/22)
This hotfix is intended to reduce the amount of clutter generated and improve game performance and should not result in a reduction of loot

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

JA! Eindelijk een incense torch geloot gister en geswitched van een fire wol naar een lightning wol build (scheelt 1 rune, lol).

Zeker een vooruitgang met de staff, Grift 41 ging twee keer goed, Grift 42 nog iets te weinig damage.. Nu lekker doorgrinden voor ancient upgrades. Er kan nog 4% lightning damage bij op de bracers, 3% lightning damage op de SoJ en de staff kan ook nog 5% WoL damage op.

Overigens valt een lightning SoJ ook niet erg hard. Ik heb er in totaal pas 2 geloot. 1 dex en 1 strenght variant.

[ Voor 6% gewijzigd door retlaw op 23-01-2015 09:13 ]

Battle.net || Strava

Verwijderd

Gisteravond "The Slanderer" gevonden, die set bonus ziet er interessant uit moet ik zeggen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/31499946

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:17
Ik heb een 2e monk gelvld en daar de "Sweeping wind" monk van gemaakt. Gister als test grift 27 gedaan en zaagde er door heen.

Ik zit alleen nog na te denken over de volgende punten:

Passive: Alacrity in te ruilen voor Exalted Soul en Air Ally in te ruilen voor Fire Ally.

Iemand nog leuke ideeen? Exploding Palm werkt niet zo fijn voor grifits. En moet af en toe burst dmg doen tegen elites vandaag de Wave of light.

Ik speel op het moment: Dash in een mob, cyclone, pillar, crippling wave totdat beetje spirit weer terug is, cyclone, wave. etc. en ondertussen tikt een 6 stack sweeping wind.

Profiel: http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/53835426
retlaw schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:13:
JA! Eindelijk een incense torch geloot gister en geswitched van een fire wol naar een lightning wol build (scheelt 1 rune, lol).
Gz!
http://www.diablo3ladder....ngeful-Wind-15462091.html

Ladder
Pos 1
view ladder
Item Name : Vengeful Wind
Item Type : FistWeapon
>:) >:) >:)

[ Voor 50% gewijzigd door Goldman op 23-01-2015 09:39 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Goldman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:26:
Ik heb een 2e monk gelvld en daar de "Sweeping wind" monk van gemaakt. Gister als test grift 27 gedaan en zaagde er door heen.

Ik zit alleen nog na te denken over de volgende punten:

Passive: Alacrity in te ruilen voor Exalted Soul en Air Ally in te ruilen voor Fire Ally.

Iemand nog leuke ideeen? Exploding Palm werkt niet zo fijn voor grifits. En moet af en toe burst dmg doen tegen elites vandaag de Wave of light.
Lijkt me ook een leuke build. Heb je The Guardian's Path echt nodig als passive? Ik zou die wegdoen voor excalted soul. Air ally is denk ik nodig voor de spirit.

Verdere opties zouden evt zijn:

- Frostburns, dan sunwoko shoulders en als bracers wellicht lacuni of strongarms
- Andy helm voor meer cold en ias met lacuni of strongarms

Maar zal ongeveer op hetzelfde neer komen denk ik.

Battle.net || Strava

Pagina: 1 ... 37 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.