Gisteren wat lopen experimenteren met Lightning monk builds op g.rift 36.

Lightning pillars + Exploding palm: 9:20 clear time (hele leuke damage.. maar zat te vaak zonder spirit, dit gaat echt pijn doen met gundgo's gear).

Lightning pillars + inner sanctuary + templar thunderfury / wyrdward / ess of johan / unity: 8:30 clear time
Lightning pillars + inner sanctuary + templar azurewrath / bul kathos / ess of johan / unity: 8:10 clear time

Daarna met die laatste gekeken hoe hoog ik kwam... nieuw record op rift 39 gehaald (9:48) en daarna rift 41 geprobeerd... kwam iets van 30 seconde te kort.

Die was wel met aughilds + inna's + swk (crappy amulet), i.p.v. Reapers wraps & Leoric's crown.
Hoop dat ik binnenkort een betere swk neck vindt.. m'n huidige is best.... slecht :P

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:21

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

4th schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:31:
Me Ancient Wand of Woh laten syncen met d3ladder, ben maar 7de wereldwijd sc+hc.. ;(

Zit overigens nog lang niet aan de max rolls dus had ook niet al te hoog verwacht.
http://www.diablo3ladder....Wand-of-Woh-15325662.html
he jammer... weer een reden om te blijven farmen :).

Best grappig dat d3ladder en hoe je het voor de gek kan houden. Mijn oude lightning monk stond best hoog en een vlugge blik door de stash nu zelfs 13 van alle monkies. Wat in het spel totaal niet naar voren komt, omdat hij gewoon minder damage doet dan een monk met een sunwoko uitrusting. Als je een amulet met trifecta stats pakt heeft ie waarschijnlijk nog meer 'power'.

Overigens meet d3progress op een andere manier. Daar staat ie zo op 73...

Nu weer aan het werk :(.

Battle.net || Strava

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hoe update je Diablo3ladder?

Mijn monk is nog van voor de patch...

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Je battletag intikken in het Import veld en dan op de Import Now knop onderaan je profielpagina klikken.

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:28
Angeloonie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:16:
Ik dacht dat ik gek werd, maar het is echt zo: nieuwe artwork voor bestaande items?
[afbeelding]

Vreemde is ook dat ik mij echt niet kan herinneren dat ik die Ancient versie gevonden heb, maar hij zit wel in stash.

Iemand anders nog veranderde artwork gezien?
Als je class specific items op een andere class bekijkt dan waar die voor is, ziet de artwork er anders uit. Die linkse heb je niet op je wiz zitten als ik dat wizard only zo zie staan.

[ Voor 6% gewijzigd door nubys op 20-01-2015 09:37 ]

Ehh sinds wanneer? Dat is enkel wanneer je het equipped, niet de icon van het item, die is altijd hetzelfde.

Dit is gewoon met 2 wizards bekeken (in screenshot niet, maar mijn wiz ziet hetzelfde).

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2015 09:38 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Kan je met een cold DH ook hogere rifts doen? Iedereen doet alleen maar firebuilds.

Hoogste dat mij ongeveer lukt solo is GR33, wat moet ik nog aanpassen voor hoger te geraken?

D3ladder eigenlijk wel leuk om eens te vergelijken, maar wordt er weinig wijzer van. Zie niet gelijk waar ik moet upgraden enzo...

Heb nog een betere boog, namelijk een Ancient Etrayu van 20%cold en 3k dmg, maar hiermee kom ik altijd in Hatred-nood...dus blijf ik bij men Krider'ke

<GoT> Brain3#2873

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lijkt mij dat een Polar Station build ook best viable is :P

Ik ben maar gloves aan het gamblen op m'n Monk in de hoop Frostburn te krijgen. Wil die wel eens testen i.c.m. Rimeheart & Fist.

Met s02 z.s.m. een nieuwe Monk levellen trouwens voor die Gungdos Gear. Wát een bracers _O_

Life Begins at Conception - LiveAction.org / Schreeuwomleven.nl

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12 20:30
@Brian, op de plekken waar je Sentry Damage hebt, kan misschien wat anders rollen, het helpt nog wel, maar minder dan met 2.1. Cluster Arrow geeft je meer damage.

Die krider is voor 2.1 standaarden erg goed, maar voor 2.1.2 niet zo goed. Een arcane barb met 3k+ dps zou je denk ik uiteindelijk hoger brengen...

Ook zou een SoJ en een Hellfire amulet je erg helpen. (En een nieuwe RoRG met CHD)

[ Voor 11% gewijzigd door FireDrunk op 20-01-2015 10:27 ]

Even niets...

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

FireDrunk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:24:
@Brian, op de plekken waar je Sentry Damage hebt, kan misschien wat anders rollen, het helpt nog wel, maar minder dan met 2.1. Cluster Arrow geeft je meer damage.

Die krider is voor 2.1 standaarden erg goed, maar voor 2.1.2 niet zo goed. Een arcane barb met 3k+ dps zou je denk ik uiteindelijk hoger brengen...

Ook zou een SoJ en een Hellfire amulet je erg helpen. (En een nieuwe RoRG met CHD)
Thx for the tips, maar ik heb een +3k boog (ancient Etrayu)..maar daar zit ik altijd met Hatred problemen....en dan mis ik men frozen arrow.

Wat zeg je nu? minder Sentry dmg nemen en meer naar cluster arrow? dan kan ek beter mijn Pet gem ook veranderen? door een Zei's ofzo?

idd, moet nog andere shoulders met CDR, een hellfire zou ik eens moeten proberen, nieuwe Rorg, en ik heb een mooie Soj, maar die is met Fire dmg...en ik zou er nog een socket moeten inkrijgen dus kanhem niet rerollen naar cold...beetje experimenteren denk ek.

Nu vlieg ik wel door T6, maar zit te twijfelen aan het nut van Custom Engineering ...ga terug Steady Aim proberen = dat scheelt al gelijk een hoop damage

<GoT> Brain3#2873

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

retlaw schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:46:
Omdat er met de patch waarschijnlijk een groot aantal spelers weer wat actiever is geworden, is de interesse in het onderstaande misschien ook wel wat groter.

Er is sinds enige tijd een whatsapp groep aangemaakt voor leden van de GoT Clan (en iedereen die er verder bij wilt).
Je kunt je aanmelden via deze link. Je zult dan zsm welkom worden geheten.
even een bump :). Aanmelden via DM aan mij kan natuurlijk ook. Vermeldt dan je naam en telefoonnummer!

Battle.net || Strava

Brain3 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:37:
[...]
Nu vlieg ik wel door T6, maar zit te twijfelen aan het nut van Custom Engineering ...ga terug Steady Aim proberen = dat scheelt al gelijk een hoop damage
M6 geeft je sinds de patch 100% meer damage op je generators en een groot aantal spenders. Denk dat je dan meer aan Custom Engineering hebt dan aan Steady Aim. Voor mobs heb je waarschijnlijk nooit alle sentries up, maar bosses gaan denk ik sneller neer met CE dan met SA.

• FireDrunk
Brain3 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:37:
[...]

Thx for the tips, maar ik heb een +3k boog (ancient Etrayu)..maar daar zit ik altijd met Hatred problemen....en dan mis ik men frozen arrow.

Wat zeg je nu? minder Sentry dmg nemen en meer naar cluster arrow? dan kan ek beter mijn Pet gem ook veranderen? door een Zei's ofzo?

idd, moet nog andere shoulders met CDR, een hellfire zou ik eens moeten proberen, nieuwe Rorg, en ik heb een mooie Soj, maar die is met Fire dmg...en ik zou er nog een socket moeten inkrijgen dus kanhem niet rerollen naar cold...beetje experimenteren denk ek.

Klopt.

Even niets...

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:25
retlaw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:39:
[...]

even een bump :). Aanmelden via DM aan mij kan natuurlijk ook. Vermeldt dan je naam en telefoonnummer!
Opgegeven :)

Xencupio @ Battle.net

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Geinig initiatief, heb mij ook opgegeven.

• FireDrunk
Zijn er mensen hier met een Tempest Rush Cold Monk in Patch 2.1.2?

Even niets...

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-11 14:29
FireDrunk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:19:
Zijn er mensen hier met een Tempest Rush Cold Monk in Patch 2.1.2?
Aanwezig!

Zeer leuke build! :)

http://eu.battle.net/d3/e...phlexer-2499/hero/4646116

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Vicarious schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Ik zou ook nog even naar je gems kijken. Bane of the trapped is perfect, maar de andere meestgebruikte gems op een pony crusader zijn Mirinae en Pain Enhancer. Met die 2 erbij op level 25 zou je damage output ook nog flink moeten stijgen. Verder kun je Reapers Wraps vervangen door Strongarm Bracers zodra je die hebt en inderdaad, je hebt nog wat meer CDR nodig. Kan o.a. uit Vigilante belt komen als je die hebt, en inderdaad betere gloves.
thnx voor de tips! Hier kan ik wat mee :)

Ik had trouwens al een vigilante maar met hele slechte rolls.

[ Voor 5% gewijzigd door NastyNick op 20-01-2015 11:37 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deadsmell schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:16:
Je battletag intikken in het Import veld en dan op de Import Now knop onderaan je profielpagina klikken.
Gedaan, maar blijft m'n oude gear weergeven.

Hm, in dat clan overzicht zie ik bij mezelf The Burning Axe of Sankis staan, maar bij mijn weten heb ik dat wapen al lang niet meer. Zeker niet op één van mijn chars. Ook na update. Volgens mij is die site een beetje buggy.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Ben je nog ingelogd in Diablo? Eerst uitloggen dan ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Deadsmell schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:46:
Hm, in dat clan overzicht zie ik bij mezelf The Burning Axe of Sankis staan, maar bij mijn weten heb ik dat wapen al lang niet meer. Zeker niet op één van mijn chars. Ook na update. Volgens mij is die site een beetje buggy.
De site onthoud oude data punten. Mogelijk heb jij of iemand anders je account al eens eerder geimporteerd. Klik maar eens op die data vakjes in je dps sheet, mogelijk zie je dan andere gear die je op dat moment aan had :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

4th schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:46:
Ben je nog ingelogd in Diablo? Eerst uitloggen dan ;)
Werkt niet, fuck it, dan maar niet.

Wilde weten waar mijn Torch stond, volgens mij is het wel een aardige :)

• 4th

4th

Uitloggen met het desbetreffende wapen equipped, dan import.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• FireDrunk
Mad-Matt schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:53:
[...]

http://www.diablo3ladder....rand-Temple-15332264.html

Even niets...

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:53:
[...]

Ah die Torch... Is een mooie toch! (kijk maar niet naar die van apple...) Ik ga vanavond weer verder zoeken :). Het is nu best een feest om met de monk te spelen :).

Battle.net || Strava

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:29

Dark Angel

Corvette LS Power

Dankzij Heino heb ik nu level 35 solo kunnen doen met de Barb.
Nu een key gekregen voor 39 kijken hoever we kunnen gaan komen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-12 09:36
Ik heb gister een mooie sunwuko amulet gekregen van kadala (was ik al heel lang naar opzoek). Weet alleen niet wat ik er mee zou doen. Hij heeft 20% lightning dmg, dex, 10% crit chance en socket. Wat zouden jullie rerollen, dex naar crit damage of 20% lightning dmg naar crit damage? Als ik lightning reroll kan ik hem later gebruiken voor andere builds omdat het zo'n mooie amulet is.

• FireDrunk
Dat denk ik ook. Fire is momenteel leuk voor T6, maar Lightning schijnt het hoogst te komen in GRifts...

Even niets...

Lal, ik vond van de week een Incense Torch, maar die had ik gesalvaged (speelde met mijn WD). Blijkbaar wordt die gebruikt en was dat niet zo slim :+
Ik vertel mijzelf nu maar dat het toch een crap roll was (geen idee wat het echt was), want dat verzacht de klap :+

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Angeloonie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:48:
Lal, ik vond van de week een Incense Torch, maar die had ik gesalvaged (speelde met mijn WD). Blijkbaar wordt die gebruikt en was dat niet zo slim :+
Ik vertel mijzelf nu maar dat het toch een crap roll was (geen idee wat het echt was), want dat verzacht de klap :+
Mn vriendin heeft hem geloof ik ook al 2x gesalvaged "want die ga ik toch nooit gebruiken" :+ Zo zie je maar dat items die iets speciaals doen vaak toch wel de moeite waard zijn om te bewaren voor als ze in de patch veranderen.

Vicariously I live while the whole world dies

bronce schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:45:
Ik heb gister een mooie sunwuko amulet gekregen van kadala (was ik al heel lang naar opzoek). Weet alleen niet wat ik er mee zou doen. Hij heeft 20% lightning dmg, dex, 10% crit chance en socket. Wat zouden jullie rerollen, dex naar crit damage of 20% lightning dmg naar crit damage? Als ik lightning reroll kan ik hem later gebruiken voor andere builds omdat het zo'n mooie amulet is.
Zelf geef ik meer waarde aan Dex dan aan extra elemental damage, maar het is allemaal afhankelijk van je andere stats. Zo maak je je neck ook makkelijker te gebruiken in andere builds.

*Ben trouwens enorm jaloers op die sunwuko neck... wil ik ook!*

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 20-01-2015 13:24 ]

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-11 14:29
Zo had ik gelukkig een tijd geleden een madstone in mijn 'wie weet ooit nuttig' tab gegooid.

Voordien niet zo speciaal maar met die nieuwe TR flurry werkt hij prima samen.
7 exploding palms lossen alvorens je de flurry stacks laat afgaan zorgt voor mooi vuurwerk!

Zo heb ik wel spijt ooit frostburn gauntlets gesalvaged te hebben.
Zou die nu wel eens willen proberen in deze TR cold build

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

retlaw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:58:
[...]

Het is nu best een feest om met de monk te spelen :).
Het is nu vooral leuk omdat ik zoveel verschillende builds voorbij zie komen. Cold, Fire, Lightning, gebaseerd op Wave of Light, gebaseerd op Tempest Rush, zDPS is nog steeds mogelijk etc. etc. Met een barb heb je eigenlijk maar 1 fatsoenlijke keuze momenteel: Furious Charge. De enige variatie daarin is physical of fire en physical is alleen geschikt voor speedruns op T6. Met een Wizard eigenlijk hetzelfde verhaal: Firebird.

Die Monk builds klinken erg leuk.. Maar denk dat ik nog even wacht met een nieuwe char gearen tot season 1 klaar is. dan kan ik stash écht goed schonen en alts gearen, zodat ik weet wat ik evt als startergear heb. Heb sowieso niet echt monk-gear, dus kan toch niet snel progress maken nu.

Van de week ook al flink bezig geweest om stash op te ruimen. Merk dat ik te veel ringen en amulets bewaar :X Flink wat gesalvaged maar in totaal toch nog zeker een halve tab.

Kan echt niet wachten tot ik weer gewoon 1 stash heb en alle items bij elkaar kan gooien, want een Condemn Crusader heb ik klaarliggen verspreid over Season/Non-Season _O-

• bronce
Sabrac schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:23:
[...]

Zelf geef ik meer waarde aan Dex dan aan extra elemental damage, maar het is allemaal afhankelijk van je andere stats. Zo maak je je neck ook makkelijker te gebruiken in andere builds.

*Ben trouwens enorm jaloers op die sunwuko neck... wil ik ook!*
Ik denk dat ik dan toch de lightning damage ga rerollen. Ik vind de amulet te mooi om alleen voor lightning builds te gebruiken :p.

• FireDrunk
Elemental damage geeft je per saldo meer dan dex. Dex kan je inhalen met paragon, elemental damage niet.
Ik zou de dex naar CHD rerollen :) Ander element -> Nieuw amulet :)

Even niets...

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

bronce schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:36:
[...]

Ik denk dat ik dan toch de lightning damage ga rerollen. Ik vind de amulet te mooi om alleen voor lightning builds te gebruiken :p.
Dat is zeker een mooie! Die zou ik ook wel willen hebben :). Beter ga je m niet krijgen denk ik...

edit: en om terug te komen op je dilemma. Ik zou lightning rollen naar 100% CHD... Om je keuze wat makkelijker te maken. Omdat het amulet dan ook nog in andere builds zou kunnen passen. Ga je echter vol voor lightning, dan kun je het best FIredrunk zijn advies opvolgen. Ook al moet je best wel wat paragonlevels investeren om uiteindelijk 670 dex goed te maken :).

[ Voor 34% gewijzigd door retlaw op 20-01-2015 15:11 ]

Battle.net || Strava

• bronce
retlaw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:00:
[...]

Dat is zeker een mooie! Die zou ik ook wel willen hebben :). Beter ga je m niet krijgen denk ik...

edit: en om terug te komen op je dilemma. Ik zou lightning rollen naar 100% CHD... Om je keuze wat makkelijker te maken. Omdat het amulet dan ook nog in andere builds zou kunnen passen. Ga je echter vol voor lightning, dan kun je het best FIredrunk zijn advies opvolgen. Ook al moet je best wel wat paragonlevels investeren om uiteindelijk 670 dex goed te maken :).
Zo'n amulet vind je maar een keer, daarom is het lastig te kiezen. Ik heb ook al een unity zonder primary stat dus ik zou wel veel dexterity verliezen dan.
bronce schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:21:
[...]

Zo'n amulet vind je maar een keer, daarom is het lastig te kiezen. Ik heb ook al een unity zonder primary stat dus ik zou wel veel dexterity verliezen dan.
Je hebt al wel 8728 dex, als je daar die 663 vanaf haalt ga je dus slechts 7,6 % van je damage inleveren (je houdt namelijk 92.4 % van je oude dex over).

Als je 20 % lightning inlevert, ga je van 39 % naar 19 %, dan verlies je 14.4 % van je damage (119 is namelijk 85.6% van 139).

Als je puur lightning blijft zal het inderdaad beter zijn om de dex in te leveren.
En inderdaad, wat firedrunk zegt.. dex krijg je uiteindelijk met paragon points wel.. lightning is lastiger... dus ik trek mijn eerdere opmerking in :P

(P.S. Er zal vast iets fout zijn aan mijn berekening, maar het gaat om het idee).

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 20-01-2015 16:39 ]

Sabrac schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:29:
[...]

En inderdaad, wat firedrunk zegt.. dex krijg je uiteindelijk met paragon points wel..
Opmerkingen als deze kloppen wel, maar als ik dan uit ga rekenen hoeveel paragon levels het me kost om die hoeveelheid terug te verdienen, dan word ik niet blij. Om over xp nog maar niet te spreken. :P
Deadsmell schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:00:
[...]

Opmerkingen als deze kloppen wel, maar als ik dan uit ga rekenen hoeveel paragon levels het me kost om die hoeveelheid terug te verdienen, dan word ik niet blij. Om over xp nog maar niet te spreken. :P
Helemaal mee eens :) 600 dex.. zal iets van 480 paragon levels zijn geloof ik.
Ach ja, ik hoop dat ik uiteindelijk z'on goede sunwuko neck vind... dat zal m'n dmg erg goed doen :)

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:07:
[...]

Helemaal mee eens :) 600 dex.. zal iets van 480 paragon levels zijn geloof ik.
Ach ja, ik hoop dat ik uiteindelijk z'on goede sunwuko neck vind... dat zal m'n dmg erg goed doen :)
Die eerste 480 gaan nog wel... maar die daarna... :P
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:10:
[...]

Die eerste 480 gaan nog wel... maar die daarna... :P
Daarom ben ik zo blij met seasons. Dan valt het niet op dat je eigenlijk in een veel hogere range aan het levellen bent. :P

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Angeloonie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:16:
Ik dacht dat ik gek werd, maar het is echt zo: nieuwe artwork voor bestaande items?
[afbeelding]
Dat is geen nieuwe artwork maar dat zie je bij verschillende classes dat armor er ook anders uitziet. Kijk maar naar gloves op de DH en op eender welke andere class.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mn riem 23e en torch 84e :)

Verwijderd

bronce schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:45:
Dex rerollen naar CHD, alle andere opties zijn zonde. Dex haal je uit paragon. Neck en ringen zijn DPS slots. Overigens compenseer je ook een hoop zodra je een paar ancient armor pieces hebt.

Ik heb een 16% holy, 100/10 amulet met socket heb er echt geen seconde over getwijfeld om de mainstat eraf te rollen. Iedereen heeft met de patch toch al een gratis ehp boost gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 18:11 ]

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iemand nog ideeën over hoe je een Barb zo kan speccen en gearen zodat hij niet suckt en hij ook nog leuk is om te spelen? T6 gemakkelijk kunnen spelen is genoeg.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
haha snap die gasten ook niet die grift57 er mee kunnen halen, ik doe een charge op lightning enchanted en lig voor ik de eerste monster kan bereiken al dood.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• FireDrunk
Deadsmell schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:00:
[...]

En daar ga je de mist in. Je moet niet rekenen om het totale aantal Dex terug te verdienen.

Je moet bedenken wat het verschil is.

Er wordt altijd een youtube filmpje gelinked over diminishing returns.

1000 dex + 100% elemental dmg + 100% elite dmg + 100% skill dmg is beter dan

2000 / 50 / 50 / 50.

Verdeling is key. Aan elemental damage zit een theoretisch limiet (item gebonden). Aan dex zit geen theoretisch limiet, hooguit een praktisch limiet.

Het is dus verstandig om te kijken wat ja al veel hebt. Heb je al > 100% elemental damage, maar lage dex. Ga je voor dex. Heb je lage elemental dmg, ga je juist voor elemental damage.

Maar bedenk goed: Sinds 2.1.2 hebben we ancient, en dex kan op al je items 10% hoger rollen.... Een beetje dex inleveren op je amu is dus helemaal niet erg.

Even niets...

• LUH-3417
  • Niet online
Ik speel WW en Rend met een IK set. Lightening geef me prima survivabilty en fury regen, maar te weinig damage. Fire geeft me meer damage, maar dan loop ik leeg op fury en ga ik rap dood.

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
LUH-3417 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:07:
Iemand nog ideeën over hoe je een Barb zo kan speccen en gearen zodat hij niet suckt en hij ook nog leuk is om te spelen? T6 gemakkelijk kunnen spelen is genoeg.
Ligt er nogal aan wat je leuk vind om te doen.
Maar je hebt denk ik momenteel 3 keuzes.

- Raekors
- IK (WW)
- Leapquake

Een combinatie is ook mogelijk overigens maar dat veranderd de basis skill om te gebruiken niet.
Raekors met IK blijft een charge build.

Zelf meeste plezier gehad met leapquake maar raekors is gewoon efficiënter en veiliger. Aangezien ik HC speel is veilig wel een puntje ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Yogoi op 20-01-2015 19:38 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

LUH-3417 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:16:
Ik speel WW en Rend met een IK set. Lightening geef me prima survivabilty en fury regen, maar te weinig damage. Fire geeft me meer damage, maar dan loop ik leeg op fury en ga ik rap dood.
Als ik je huidige build als uitgangspunt pak en voor lightning zou gaan:
- IK boots vervangen door Ice Climbers
- Leoric Crown vervangen door IK helm (CDR is niet heel belangrijk met een lightning build en perma ancients)
- Odyn Son in je main hand houden zodat Weapon Mastery 8% crit chance geeft.
- Als gems zou ik Bane of the Trapped, Mirinae en nog een andere gem naar keuze pakken, deze upgraden naar een hoger level (minstens 25)
- Als passive ook Berserker nemen. Met Hexing Pants en Wind Shear op WW zou je altijd max fury moeten hebben zo'n beetje, en dat levert VEEL damage op.
- Earthquake vervangen door Overpower met die lightning rune.

Dit alles zou je al aardig wat extra damage moeten opleveren.

Anders respeccen naar een charge build met Raekor set :D

• LUH-3417
  • Niet online
Thanks, maar werkt die Bane of the Trapped wel? Welke skill of welk item moet die buff triggeren?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

LUH-3417 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:47:
Thanks, maar werkt die Bane of the Trapped wel? Welke skill of welk item moet die buff triggeren?
Als die level 25 is slowt hij alles om je heen en proct die Bane dus op alles. Verder natuurlijk Frenzy met Smite.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 20-01-2015 19:51 ]

• Yogoi
edit:
oops te sloom ;)
Zie antwoord hierboven.

[ Voor 84% gewijzigd door Yogoi op 20-01-2015 19:51 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Ok, top. :) Alles gewisseld zoals je postte en het werk inderdaad al lekkerder, thanks. Moet alleen nog even uitvogelen op welke knoppen in alles zet. Overpower mag van Blizzard niet op left mouse button (vanwege redenen?), dus dat wordt nog even goochelen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

LUH-3417 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:59:
Ok, top. :) Alles gewisseld zoals je postte en het werk inderdaad al lekkerder, thanks. Moet alleen nog even uitvogelen op welke knoppen in alles zet. Overpower mag van Blizzard niet op left mouse button (vanwege redenen?), dus dat wordt nog even goochelen.
Qua skills zou ik nog 2 dingen aanpassen:
- Sprint vervangen door War Cry met Impunity voor extra survivability
- Rend vervangen door Battle Rage met Bloodshed.

De knoppen die ik had:
- Linksklik WW
- Rechtsklik Overpower (let wel: Overpower onderbreekt je WW niet!)
- 1 Wrath of the Berserker
- 2 War Cry
- 3 Battle Cry
- 4 Ancients

Zodra je een Rift in komt ram je dan op 2/3/4 (eerst War Cry zodat je fury hebt voor Battle Cry) en heb je je bonussen + ancients. En verder maar Whirlwinden en rechtsklikken zodra je Overpower van CD af is. Wrath of the Berserker gebruik ik dan meestal bij lastige elite packs en bosses etc.

edit: check anders deze, die lijkt heel veel op hoe ik WW ook speelde:
http://www.reddit.com/r/D...ians/wiki/hc-lightning-ww
Check ook vooral de updates die hij heeft gedaan sinds 2.1.2. Die staan hier:
http://www.reddit.com/r/D...ifier_gr_38_rank_3_eu_hc/

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 20-01-2015 20:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:56:
[...]

In WoW zit ook PvP. SC2 ook. Die nieuwe Blizzard shooter ook. HotS is niet zo spanned imo.
WoW en SC2 zijn van voor D3... die nieuwe shooter inderdaad dus ook.....dus wat gaan ze dan gratis voor ons toevoegen aan D3? Ik denk niet zo veel. Je hoort mij ook niet zeggen dat HotS spannend is, maar het is wel een bij elkaar gegooid zooitje van alle chars uit Blizzard, juist in een PvP jasje...

• bronce
Ik ben ervoor gegaan met de amulet, de dex is nu 99% CHD :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:27:
[...]

WoW en SC2 zijn van voor D3... die nieuwe shooter inderdaad dus ook.....dus wat gaan ze dan gratis voor ons toevoegen aan D3? Ik denk niet zo veel. Je hoort mij ook niet zeggen dat HotS spannend is, maar het is wel een bij elkaar gegooid zooitje van alle chars uit Blizzard, juist in een PvP jasje...
Ik geef alleen aan dat het allen compleet andere games zijn en je niet kan vergelijken puur en alleen op het feit dat er PvP inzit.

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 19 januari 2015 @ 07:27:
[...]

Heel slecht voor je sociale leven en/of studie ;)
Dat wel. :P

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-12 00:29

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

net eff met mn sos door 2.1.2 gelopen, en Kadala heeft mij per ongeluk deze gegeven... zze loopt nu continue achter me aan te vragen of ze hem terug mag :x

doet WoW nog steeds ownen in de nieuwe patch?!? mijn sos liep met een thunderfury rond (fire-sos) aangezien dat het enige weap met +2k dam en int was wat ik tot dan toe had ^^
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x8ej2Nqjwxq4MPcIHsus0dQh/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 21-01-2015 00:07 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• NastyNick
Volgens mij is die wow nog steeds goed inderdaad en je hebt hem ook nog ancient dus dan zoiezo lekker. Ik heb deze zoals nog een groot aantal nog nooit gevonden overigens. Geen SMK, Furnace of witching hour gevonden met paragon boven 520.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

NastyNickNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:17:
Volgens mij is die wow nog steeds goed inderdaad en je hebt hem ook nog ancient dus dan zoiezo lekker. Ik heb deze zoals nog een groot aantal nog nooit gevonden overigens. Geen SMK, Furnace of witching hour gevonden met paragon boven 520.
Bij mij viel de eerste Witching Hour met paragon 618! Nog even volhouden dus :).

De droprate is wel merkbaar aangepast met de ultra rare items. Ik heb de afgelopen week meer furnace, ice climbers, star of azkarath, die lightning resistance Amu, band of The rue chambers voorbij zien komen dan in de maand ervoor. Helaas blijft het rng en zijn sommige items een crime. Zo heb ik nog nooit frostburns geloot (paragon 629).

Battle.net || Strava

• NastyNick
Dan zal dat het zijn retlaw want die Frostburns heb ik al tweemaal gehad. De RNG vind dat voorlopig wel even genoeg. Zo ik heb de tips op mijn crus even ter harte genomen trouwens. Gems vervangen en een nieuwe betere soj gevonden :)

Ik wilde alleen de toughness wat omhoog hebben omdat ik niet ineens door een dom foutje mijn char weer kwijt ben wat dus wel gebeurd is met mijn firebirdwiz en raeckor barb. De fb wizard gaat er binnenkort weer komen.

• kwakke01

kwakke01

NastyNickNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:17:
hmm, dan eff een ramalala vinden en de sox naar 10% rollen; A;ls dat gebeurt is, dan staat ie ook meteen op #1 van de WoW's op Dia3ladder *O*

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• FireDrunk
Ik zit ook alweer zonder Gifts... Die dingen willen niet echt vaak droppen hiero... 4th is 100 para levels hoger, en heeft letterlijk 10 keer zoveel gifts gevonden als ik :+ (ik 3-4, hij volgens mij in totaal al wel 30)

Even niets...

• 4th

4th

FireDrunk schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:43:
Ik zit ook alweer zonder Gifts... Die dingen willen niet echt vaak droppen hiero... 4th is 100 para levels hoger, en heeft letterlijk 10 keer zoveel gifts gevonden als ik :+ (ik 3-4, hij volgens mij in totaal al wel 30)
Eerder rond de 50 ondertussen als ik HC meetel, maar ja, als ik ze aan je geef shred je ze toch maar alleen..

edit: 100 para levels is btw meer dan dubbele totale xp erbij van jou :P

[ Voor 7% gewijzigd door 4th op 21-01-2015 08:45 ]

• FireDrunk
Dat zou alleen waar zijn bij 100 tov 200, niet bij 600 vs 700 volgens mij... :+

Denk dat je ongeveer 25-35% meer XP hebt gefarmed dan ik :)

Bron (verschil tussen 600 en 700 is 35% XP)
https://docs.google.com/s...a3BzRXc&usp=sharing#gid=0

[ Voor 37% gewijzigd door FireDrunk op 21-01-2015 08:56 ]

Even niets...

• NastyNick
Zijn trouwens die ubers wat moeilijk op T6? Ik heb ze eerlijk gezegd nog niet gedaan voor de nieuwe hf amu.

• kwakke01

kwakke01

FireDrunk schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:43:
heb er tot nog toe denk ik een stuk of 5-10 gevonden, en zit inmiddels bijna op para 500, dus bij mij droppen ze ook nog niet bij bosjes :( naja, wow was zowiezo al een mooie upgrade t.o.v de thunderfury; stond ook wel een beetje mal een TF op een fire-sos ^^ :?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Heb op Plvl 360 pas 1 gift gevonden. Ik kan er best een paar gebruiken voor mijn verschillende classes.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• 4th

4th

FireDrunk schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:48:
Dat zou alleen waar zijn bij 100 tov 200, niet bij 600 vs 700 volgens mij... :+

Denk dat je ongeveer 25-35% meer XP hebt gefarmed dan ik :)

Bron (verschil tussen 600 en 700 is 35% XP)
https://docs.google.com/s...a3BzRXc&usp=sharing#gid=0
XP van 600 levels op season gecombineerd op 600 levels op non season is samen 682. Dus ook voor hogere ja.

Bron is helaas niet correct, heb al 14B xp nodig voor 719 +1

Calc: http://www.d3bg.org/paragon-calculator/en.php

[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 21-01-2015 09:10 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:23
Iemand nog leuke ideen voor een (physical) build met venguful wind (http://eu.battle.net/d3/en/item/vengeful-wind) voor monks?

Ik zat zelf te denken aan:

http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#WPVSfj!gUdW!caaZYZ

Venguful wind + nog een ander wapen (nog niks leuks gevonden)
3p Inna
3p Sunwoko
+ ring of royal grandeur.

Gems:
Bane of the trapped
Pain Enhancer.

__

Idee: zuig poppetjes in met Cyclone, prik ze met Exploding palm en hou ze vast met crippling wave en cyclone.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• FireDrunk
4th schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:05:
[...]

XP van 600 levels op season gecombineerd op 600 levels op non season is samen 682. Dus ook voor hogere ja.
Daaronder staan in het groen de de totalen. Verschil tussen totaal 600 en totaal 700 is 38%.

Even niets...

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
NastyNickNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:52:
Zijn trouwens die ubers wat moeilijk op T6? Ik heb ze eerlijk gezegd nog niet gedaan voor de nieuwe hf amu.
Alleen die met diablo is soms wel naar. Rest stelt weinig voor.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Gisteravond terug gekomen van een lange break, had nog wel 2 seasonal characters op 70 en wat gear daar op gegrind maar verder niet veel gedaan.

Dus gisteravond maar weer is ingelogd. Even de statistieken bekeken en het viel me op dat ik bijna op mijn miljoenste trash mob ben en meer dan 60k elite kills. Dus begon ik te denken dat er een paar items nog steeds niet gedropt zijn of via kadala.

Log ik in, ik speel 5 rifts, dropt zowel The Witching Hour voor het eerst en Mask of Jeram. Beide na zoveel elite kills/kadala shards nog nooit gezien. Dat was dus wel leuk. Nu alleen nog een Tasker and Theo grinden en dan is me pet doctor ook klaar. Het viel me al op dat het niet meer echt een viable spec is, echter vindt ik die Jade spec niet heel veel aan.

DH blaast inmiddels in seasons dwars door T6 heen, god wat is dat makkelijk geworden. Hij had gelukkig al de volle marauder set met bombadier. En had ook nog Pride's fall in me bank dus dat was mooi meegenomen.

DH: http://eu.battle.net/d3/e...avento-2478/hero/48915091
WD: http://eu.battle.net/d3/e...avento-2478/hero/29057494

Vermaak me iig weer prima met Diablo ! :)

[ Voor 6% gewijzigd door xavento op 21-01-2015 09:17 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Gisteravond toch de barb maar weer eens afgestoft en moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Die gewijzigde Raekor set speelt een stuk fijner dan voorheen. Kan niet wachten tot ik de laatste set bonus haal. :)

Alleen moet ik nog flink werken aan mijn toughness. Zit nu op bijna 10M, maar val in no-time om bij desecrator of arcane beams. Op hoeveel zitten de T6+ Furious Charge barbs hier?

xavento schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:15:
Log ik in, ik speel 5 rifts, dropt zowel The Witching Hour voor het eerst en Mask of Jeram. Beide na zoveel elite kills/kadala shards nog nooit gezien. Dat was dus wel leuk. Nu alleen nog een Tasker and Theo grinden en dan is me pet doctor ook klaar. Het viel me al op dat het niet meer echt een viable spec is, echter vindt ik die Jade spec niet heel veel aan.
Probeer de poison dart build eens. Net zo leuk als de meeste pets builds en je komt er volgens mij een stuk verder mee.

[ Voor 43% gewijzigd door Deadsmell op 21-01-2015 09:20 ]

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Wat is jullie mening over de beste class ingame atm?

Ik was altijd vol lof over mijn PET WD, had gehoopt dat als ik mijn doombringer kon vervangen met een SMK ik de man zou zijn. Niks is minder waar.. In patch 2.1.2 zie je andere classes om je heen vliegen. Mijn fetishes hebben niet eens de tijd om de cooldowns (smk) eraf te hitten. En daar komt nog bij; zeer squishy. Bijna door alles 1 hitted.

DH, Wel vette shit, super veel damage als je 5 turrets hebt geprept. Maar ook hier het geval van, squishy Maar wel idioot veel DPS.

Monk: Wtf is hier mee aan de hand? Wave of Light + Tzo kin + Grand Temple = Niet normaal meer. En hoezo 20+ mil toughness? Ik ram 3 lightning waves neer en byebye wat er stond.

:/ oh ja, en bij mijn monk heb ik ook nog de mogelijkheid om gebruik te maken van serenity / ephanpy (oid).

D3 Profiel

Persoonlijk denk ik dat Monks, Wizards and Crusaders op het moment op een goede plek zitten qua damage / toughness en g. rifts.

DH's and Barbs zie je nog steeds als gekken door de G. Rifts vliegen... en WD lijkt hard achterop te raken (waren voor de patch slechts een beetje beter dan Monks, maar met de nieuwe monk buff... )

Heb het hier natuurlijk wel over solo builds, qua support / teamplay etc zijn WD's altijd wel leuk :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Monk is erg sterk geworden.
Ik had de hoop dat ik er weer een hoop plezier mee zou hebben (was vanaf het begin mijn fav class), maar om eerlijk te zijn vind ik de wave of light build erg saai spelen.

Ik sta in het midden van m'n scherm en klap overal een paar bells neer en alles is de pijp uit.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:18:
Gisteravond toch de barb maar weer eens afgestoft en moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Die gewijzigde Raekor set speelt een stuk fijner dan voorheen. Kan niet wachten tot ik de laatste set bonus haal. :)

Alleen moet ik nog flink werken aan mijn toughness. Zit nu op bijna 10M, maar val in no-time om bij desecrator of arcane beams. Op hoeveel zitten de T6+ Furious Charge barbs hier?
15 miljoen hier, en ook dan ga je nog dood door arcane beams en die lightning storm dudes, maar Fire Chains zijn nog erger. FC speelt nu inderdaad best lekker, maar de survivability tov de WW lightning build die ik eerst had is echt een stuk minder. Gelukkig heb je je ancients om te helpen zulke packs op te ruimen, maar die zijn natuurlijk zonder IK set regelmatig op cooldown.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Goldman schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:07:
Iemand nog leuke ideen voor een (physical) build met venguful wind (http://eu.battle.net/d3/en/item/vengeful-wind) voor monks?

Ik zat zelf te denken aan:

http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#WPVSfj!gUdW!caaZYZ

Venguful wind + nog een ander wapen (nog niks leuks gevonden)
3p Inna
3p Sunwoko
+ ring of royal grandeur.

Gems:
Bane of the trapped
Pain Enhancer.

__

Idee: zuig poppetjes in met Cyclone, prik ze met Exploding palm en hou ze vast met crippling wave en cyclone.
Ik heb ook wel even nagedacht over een build gebaseerd op cyclone strike icm sweeping wind en de, nu nog season only, vengefull wind. Ik zat meer aan een cold build te denken. vooral omdat de palm rune dan sterk is, als je toch alles naar je toe trekt.
Op season heb ik nog niet zoveel gear en kan het dus niet echt proberen :). Lijkt wel leuk spelen en potentieel een goede damage dealer ook... Waarom wil jij voor physical gaan?

edit: zoiets denk ik dan, met dezelfde gearset als jij al aangaf. andere wapen kan kan rimeheart of azure zijn. voor physical een doombringer denk ik? Of een mooie fist...
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#VWPSfj!gUbW!bYaaYb

[ Voor 10% gewijzigd door retlaw op 21-01-2015 09:34 ]

Battle.net || Strava

Zelf zat ik in dat geval ook meer aan een cold build te denken (Vengeful wind + Rimeheart?)
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#WcVSPj!gifW!Ybbaaa

En dan gundgo's gear.. kan ook erg leuk worden :P

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Gisteravond nog even bezig geweest met lvl41 Grifts voor mijn crusader. Doe toch nog net te weinig damage om de rift guardian snel neer te krijgen (had ook wel pech met degenen die spawnden en de mobs, veel ranged). Vanavond eerst 40 maar eens proberen.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:23
retlaw schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Ik heb ook wel even nagedacht over een build gebaseerd op cyclone strike icm sweeping wind en de, nu nog season only, vengefull wind. Ik zat meer aan een cold build te denken. vooral omdat de palm rune dan sterk is, als je toch alles naar je toe trekt.
Op season heb ik nog niet zoveel gear en kan het dus niet echt proberen :). Lijkt wel leuk spelen en potentieel een goede damage dealer ook... Waarom wil jij voor physical gaan?

edit: zoiets denk ik dan, met dezelfde gearset als jij al aangaf. andere wapen kan kan rimeheart of azure zijn. voor physical een doombringer denk ik? Of een mooie fist...
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#VWPSfj!gUbW!bYaaYb
Physical niet perse maar het leek bij de meest logische keuze icm Venguful wind. (hoogste dmg output)

Als sec. wapen is Sledge Fist ook een leuke keuze lijkt mij. Met cold en de palm is het ook feest inderdaad met Sunwoko x5 dmg :P

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Ik heb het idee dat de WD er niet op vooruit is gegaan. Ik heb een pet/DoTbuild en met 954k damage ga ik als stroop door T4 heen, mobs gaan langzaam dood. Dat is volgens mij weleens anders geweest (speel vanaf 2012 deze build).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-12 19:45
Vicarious schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:26:
[...]

15 miljoen hier, en ook dan ga je nog dood door arcane beams en die lightning storm dudes, maar Fire Chains zijn nog erger. FC speelt nu inderdaad best lekker, maar de survivability tov de WW lightning build die ik eerst had is echt een stuk minder. Gelukkig heb je je ancients om te helpen zulke packs op te ruimen, maar die zijn natuurlijk zonder IK set regelmatig op cooldown.
Voor T6 farmen met raekor kan ik aanraden met boon of the hoarder gem rond te lopen icm Avarice Band ring en een goldwrap belt, met deze combi ben je heel snel zo goed als onsterfelijk zolang je maar gold blijft oprapen zonder lange tussen pauzes.

ter ref:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ruub-2657/hero/35719935

En ja helaas intellect op ancient furnace, grapje van Blizzard om intellect te laten droppen voor Barb |:(
rico_fxp schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:52:
[...]

Voor T6 farmen met raekor kan ik aanraden met boon of the hoarder gem rond te lopen icm Avarice Band ring en een goldwrap belt, met deze combi ben je heel snel zo goed als onsterfelijk zolang je maar gold blijft oprapen zonder lange tussen pauzes.

ter ref:

En ja helaas intellect op ancient furnace, grapje van Blizzard om intellect te laten droppen voor Barb |:(
Prachtig wapen voor je Jade WD toch?
Mooie Furnace voor WD idd.
Alleen is de dmg roll volgens mij niet zo hoog? De mijne heeft 1779 max en die van jou maar 2090. Dat kon volgens mij veel hoger?

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-12 19:45
Deadsmell schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:01:
[...]

Prachtig wapen voor je Jade WD toch?
Dat is waar, op termijn gaat ie ook op die char. Echter heb ik nu nog teveel plezier met de ongelovelijke snelheid van de Barb die werkelijk door T6 heen ramt.
Angeloonie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:11:
Mooie Furnace voor WD idd.
Alleen is de dmg roll volgens mij niet zo hoog? De mijne heeft 1779 max en die van jou maar 2090. Dat kon volgens mij veel hoger?
Rolls hadden beter gekunt idd, initieel kwam ie met 6% AS, deze maar voor 10% dmg gerolled.

• Yogoi
Deadsmell schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:18:

[...]
Hiermee run ik mijn barb momenteel in HC. Solo heb ik een unity (en op de follower ofc) en de permanent together as one ancients.
Gecombineerd met redelijk hoge thougness heb ik absoluut geen moeite met arcane beams en dergelijke.
Overigens moet je de elites gewoon geen kans geven om ze te spawnen ;)
Met de CDR die ik heb kan ik met 3 mobs oneindig chargen dus met een pack zijn ze eigenlijk 100% frozen.
(let niet op de pain enhancer, die gebruik ik pas 2 dagen en nog geen tijd ingestoken om te levelen)

Heb ook wat gear liggen om een raekors build te maken zonder IK's. zou veel meer dps geven en iets minder dmg reduction (together as one) maar ik mis nog een goede 2hander voor die setup :(

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Skarloc schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:42:
Gisteravond nog even bezig geweest met lvl41 Grifts voor mijn crusader. Doe toch nog net te weinig damage om de rift guardian snel neer te krijgen (had ook wel pech met degenen die spawnden en de mobs, veel ranged). Vanavond eerst 40 maar eens proberen.
Ik heb met minder dps, grift 42 gehaald en dan heb ik nog niet eens 3 gems.
Conduit/power niet bewaren maar gewoon direct pakken en gebruiken tegen blue/yellow/white mobs.
Had tikkeltje mazzel met de rift guardian (skeleton king).
Tuurlijk ik heb de condemn build, maar dat maakt weinig uit denk ik.

Ik moet rond de 7min overhouden bij de guardian anders haal ik het niet, derhalve skip ik alle yellow mobs en sommige blue mobs.
Ik heb trouwens 40/41 overgeslagen, die heb ik totaal een keer of 10 gemist telkens tussen de 30sec en 2min te weinig tijd.

Jij doet ruim 30% meer elite damage, dus denk vooral dat je moet proberen meer tijd te krijgen door niet rendabele mobs te skippen.

Ook zou ik gewoon met full akhan spelen en je RROG inwisselen voor soj (met cooldown) en je wh voor een vigilante belt. Volgens mij ga je er dan qua damage op vooruit (even uitrekenen) en ook je CDR word dan iets beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 21-01-2015 10:22 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• NastyNick
Skarloc schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:42:
Kun je ook niet beter die bane of the powerful vervangen door een bane of the trapped? Ikzelf heb het idee dat ik daar mee damage mee doe.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

rico_fxp schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:52:
[...]

ter ref:

Boon of the Hoarder draag ik nu ook omdat ik altijd gold tekort kwam en met deze barb lekker snel T6 kan farmen, maar op T6 ga ik niet zozeer dood. HEb het meer over de 30+ Grifts en dan helpt je goldwrap niet zoveel :D Ik moet nog een Pride of Cassius maar die wil maar niet droppen en Kadala geeft hem ook niet.

Overigens zojuist een furnace gevonden! Helaas geen ancient, maar dat mag de pret niet drukken. Denk alleen dat mijn Crusader er harder mee vooruit gaat want mijn barb heeft wel een aardige Maximus. Heb de resource cost reduction die erop rollde verruild voor 10% CDR.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Sinned123 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:20:
[...]

Ik heb met minder dps, grift 42 gehaald en dan heb ik nog niet eens 3 gems.
Conduit/power niet bewaren maar gewoon direct pakken en gebruiken tegen blue/yellow/white mobs.
Had tikkeltje mazzel met de rift guardian (skeleton king).
Tuurlijk ik heb de condemn build, maar dat maakt weinig uit denk ik.

Ik moet rond de 7min overhouden bij de guardian anders haal ik het niet, derhalve skip ik alle yellow mobs en sommige blue mobs.
Ik heb trouwens 40/41 overgeslagen, die heb ik totaal een keer of 10 gemist telkens tussen de 30sec en 2min te weinig tijd.

Jij doet ruim 30% meer elite damage, dus denk vooral dat je moet proberen meer tijd te krijgen door niet rendabele mobs te skippen.

Ook zou ik gewoon met full akhan spelen en je RROG inwisselen voor soj (met cooldown) en je wh voor een vigilante belt. Volgens mij ga je er dan qua damage op vooruit (even uitrekenen) en ook je CDR word dan iets beter.
Normaal gesproken gebruik ik ook de Vigilante belt, met de WH doe ik iig meer paper DPS. Zal er vanavond nog eens even mee spelen. Tevens Bane of the trapped gebruiken ipv powerfull.
Rift 39 haalde ik in 9 minuten en een beetje dus meer moet mogelijk zijn.
Voor full Akhan moet ik mijn Leorics weer droppen en ik heb volgens mij geen SoJ met cdr of ik moet de CHD eraf rollen wat damagewijs denk ik niet echt ideaal is. Zoals gezegd, vanavond maar eens even goochelen :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Verwijderd

Haha, volgens die vergelijkingssite is mijn Arcane Barb op dit moment de nummer 33 van de wereld :D
Pagina: 1 ... 36 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.