• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Las op de ingame chat dat boon of the hoarder nu ook gewoon bij de griftboss valt, weet niet of dat tijdelijk is en het weer word terug gedraaid bij s2

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Sinned123 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 07:35:
Las op de ingame chat dat boon of the hoarder nu ook gewoon bij de griftboss valt, weet niet of dat tijdelijk is en het weer word terug gedraaid bij s2
Dat beweert iemand op Reddit, maar iemand anders spreekt het weer tegen. Ik heb het ook niet in de patch notes gelezen. Maar iemand op de Battle.net fora beweert weer dat een blue gezegd heeft dat als je hem in de Vault gevonden hebt, hij daarna bij rift bosses kan droppen. Maar ook daar zie ik geen bevestiging van. :P
Tijd om te testen...

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:53:
Patch 2.1.2 geeft tot nu toe geen extra problemen?
Hoezo? Ik ben een aantal bugs met betrekking tot mobs tegen gekomen. Mobs die blijven staan nadat ze dood zijn, mobs die nog aanwezig zijn nadat de Grift boss verschenen is en Malevolent Tormentor goblins die alleen zijn ipv in tweetallen.

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsmell op 19-01-2015 07:58 ]

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Deadsmell schreef op maandag 19 januari 2015 @ 07:52:
[...]

Dat beweert iemand op Reddit, maar iemand anders spreekt het weer tegen. Ik heb het ook niet in de patch notes gelezen. Maar iemand op de Battle.net fora beweert weer dat een blue gezegd heeft dat als je hem in de Vault gevonden hebt, hij daarna bij rift bosses kan droppen. Maar ook daar zie ik geen bevestiging van. :P
Tijd om te testen...

Ik kan dit anders wel bevestigen. Voor mij is er dit weekend ook boon of the hoarder gedropped bij een griftboss. Ik had deze natuurlijk wel al via de vault op ander character al gevonden.

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

klopt idd.

Gister mn eerste 2.1.2 Vault gehad.
Weinig veranderd, behalve dat bloodgoblins daar ook in spawnen, dus das wel lekker.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Oké, grappig. Vraag me af of dat voor de patch ook al zo was. Nooit geprobeerd, want had dat ding altijd in de stash.

Heeft iemand dat Cow Rift met de Lord of Bells eigenlijk wel eens gevonden? Zag dat met deze patch de rift boss achievement aangepast was, door Lord of Bells eruit te halen. Heb hem sinds het verschijnen van rifts nog nooit gezien.
Zo, van het weekend even wat uurtjes weer in D3 gestoken, paar keer wat T6 rift spam gedaan met 4 man.. echt ziek hoe snel dat soms gaat. (zowel qua legendaries, experience en kills). van 385 paragon naar 405 gegaan met slechts een paar uur spelen.

Daarnaast tot g.rift 39 gekomen op m'n monk, 40 kwam ik net te kort op, maar later op de dag vond ik een best leuke incense torch... ben alleen bang dat ik de damage niet had moeten rerollen, maar eerder de attackspeed vervangen met Life per spirit spent... maar dat ga ik binnenkort even proberen om te zien hoever ik met deze kom.

Komende dagen maar even m'n gems levelen denk ik, kijken of ik daardoor wat verder kom in rifts.. en hopen op een leuk gerolde Sunwuko amulet, zodat ik de Leoric's Crown die ik gekregen heb kan gebruiken :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Nee ook nog nooit gezien. Terwijl een collega van me die al 3x gehad heeft...
RNG...

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:08
Ik ben op de PS4 nog niet zo ver, maar met me eerste character moet je 60+ zijn voordat je uberhaupt torment+ kan doen. Weet iemand hier als je dat al met 1 char hebt of je dan torment ook op lagere characters dan level 60 kan doen ? (ik weet dat dit op pc wel kon)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:40:
Ik ben op de PS4 nog niet zo ver, maar met me eerste character moet je 60+ zijn voordat je uberhaupt torment+ kan doen. Weet iemand hier als je dat al met 1 char hebt of je dan torment ook op lagere characters dan level 60 kan doen ? (ik weet dat dit op pc wel kon)
Zodra je torment eenmaal unlocked heb, is dit voor alle characters unlocked, dus dan zou je een lvl 1 character kunnen starten op Torment.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:08
Sabrac schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:55:
[...]

Zodra je torment eenmaal unlocked heb, is dit voor alle characters unlocked, dus dan zou je een lvl 1 character kunnen starten op Torment.
Thanks.

Dat scheelt een stukje voor de trophy om alle classes op 70 te hebben hahah

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:21
Dit weekend m'n eerste TnT gevonden op m'n DH en gelijk ook ancient. Helaas zijn alle rolls heel laag, dus had het net zo goed niet-ancient kunnen zijn. Ach, toch leuk, maar ik had al gelezen dat TnT tegenwoordig niet meer BiS is voor een M6 DH.

Sowieso moet ik nog wat doen om m'n Hatred gevuld te houden, momenteel is deze veel te vaak leeg.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Grin schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:33:
Gisteren met de clan even voor de lol wat grifts gedaan met een monk, WD en 2 DH's. 46 was goed te doen en met een crus i.p.v. een monk is 48 zeker haalbaar (ook ons huidige clan record @ 2.1.1). Maar daarna is het toch een kwestie van ancients vinden om verder te komen.
Voor 45+ spelen de DH's nu full fire:
  • CA - Loaded for Bear
  • Entangling Shot - Justice is Served
  • Preperation - Punishment
  • Sentry - Spitfire Turret
  • Caltrops - Bait the Trap
  • Companion - Bat Companion
Als passives: CE, CotW, Awareness en Steady Aim.
Verder redelijke standaard gear, Arcane Barb met 3000-3300 DPS, SoJ, Rucksack, M6 en Cindercoat.

Met mijn T6 DH voor riftjes haal ik erg veel plezier uit deze build/gear. Chakram met een 1.5 att./sec. wapen is leuk om snel de mobs plat te krijgen, bij elites spam je LfB: 3 shots en ze zijn plat. :*) :z
mooie build, ga ik ook eens proberen.

Heb momenteel Magefist gloves ipv een cindercoat (heb nog geen cinder)...en moet zeggen dat dit ook redelijk werkt....

Ondanks dat ik een Ancient Etrayu heb met ongeveer 3k dmg en 20%dmg (+9,5% dmg tov men gewone Krider)...speelt men Krider met frost Arrow toch vlotter.

Met men Etrayu heb ik 1,9M sheet dmg, maar T6 solo clearen is moeilijk (krijg GR33 niet gecleared)

Moet dringend nieuwe shoulders en men gems upgraden (maar dat gaat niet meer door enkel GR30 te clearen)

<GoT> Brain3#2873

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:05:
Oké, grappig. Vraag me af of dat voor de patch ook al zo was. Nooit geprobeerd, want had dat ding altijd in de stash.

Heeft iemand dat Cow Rift met de Lord of Bells eigenlijk wel eens gevonden? Zag dat met deze patch de rift boss achievement aangepast was, door Lord of Bells eruit te halen. Heb hem sinds het verschijnen van rifts nog nooit gezien.
Ik heb deze wel geloof ik! Gister geen geluk gehad met een torch, maar wel een mooie ancient inna belt gevonden en een tweetal leuke tzo's voor de party!
Wat een leuke patch voor de monk zeg :). Ik moet nu alleen echt nodig gaan ruimen of een mule volggooien. Ik wil ook niet teveel salvagen, je weet maar nooit (torches zat gesalvaged :(.

En die hoarder gem kreeg ik ook van een gritboss. Vond het ook maar vreemd...

Battle.net || Strava

Verwijderd

Gisteren aan het knokken met m'n crusader, overal mannetjes en 1 goblin ergens, opeens klik ik blijkbaar op X vlak bij z'n portal en sta ik opeens in een kleurig landschap met wolken, unicorns en paarse teddyberen, wtf :D

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/s720x720/10940513_759013324180881_8081829253101641400_n.jpg?oh=5f4aa4fcd73223ab5820f120fe55b228&oe=5523E979&__gda__=1428270239_5a5e486181bb1b0b1f1b0b93ecd7e0c9

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 09:43 ]

Dus.. de patch is uit, season is bijna afgelopen (eindelijk gear mergen), en ik speel weer wat :P

Wat is nu in deze patch dé cookie-cutter build? En dan wil ik geen DH builds horen :+
Ik zie in party dat Barbarians en Monks het nu een stuk beter lijken te doen. Klopt dat?
En zijn Condemn Crusaders nog steeds viable? (heb nu een Shotgun, maar heb een erg mooie BoP liggen).

Mijn Jade-WD gaat nog steeds goed mee merk ik, alleen upgrades vinden is erg lastig. Probeer al tijden een nieuwe Quatzalcoatl te vinden met vit, maar gamblen wil maar niet lukken. Ook mijn Fire wizard loopt een beetje vast qua gear dus ik zoek wat nieuws om te starten :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12 20:30
Monks doen het een stuk beter door nieuwe Sunwuko Set bonus (weapon dmg ipv Holy dmg). De nieuwe wave of light build is erg goed. Voor Barbarians zou ik niet weten wat er direct veranderd is.

Eergisteravond deze gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ohb2k0EM9Io5LYbVmDPEbTEl/full.png

Tis een pareltje, alleen heb ik geen idee hoe ik hem goed kan gebruiken... Heb nu een Expoding Palm + WothF build met ~79% lightning.

http://www.diabloprogress...drunk-2500/Icazu/53610361

Elemental damage is leuk, maar Wave of Light builds gaan toch nog een stukje harder voor mijn gevoel.

Als ik de Life per Spirit spent omrol naar Attack Speed, gaat het ding naar 4600+ DPS... Goed voor je E-Penis :+

[ Voor 61% gewijzigd door FireDrunk op 19-01-2015 10:03 ]

Even niets...

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
De raeckor build werkt in ieder geval nog. Zal vanavond even testen op T6 rifts want ik heb er nauwelijks mee gespeeld. Raeckor met perma cota :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Qua monk heb je voor dmg cookie cutters nu 2 mogelijkheden lijkt het.

de Fire pillars:
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#ejdSPk!iZfX!ZbaYYY
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#ejVdSP!gfWS!ZbbaYa
of iets in die trend :P

of the lightning pillars:

http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#ejdSPR!bgfW!cbZYac
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#ejdSPV!bgfW!cbZYaY
of iets in die trend (gebruik zelf de bovenste tot g. rift 39)

Beide lijken het erg goed te doen.

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
NastyNickNL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:59:
De raeckor build werkt in ieder geval nog. Zal vanavond even testen op T6 rifts want ik heb er nauwelijks mee gespeeld. Raeckor met perma cota :)
Die werkt nog perfect :)
Zelf speel ik op HC ook raekors met IK. T6 is echt een koud kunstje en ik charge overal gewoon doorheen. Laat vaak wat mobs achter maar terug gaan voor 1-2 mobs kost meer tijd dan het waard is.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Deadsmell schreef op zondag 18 januari 2015 @ 22:11:
[...]

Jep, dat is hem. Op zich duurt het niet zo lang om via paragon punten je SW op 1 te krijgen. Maximaal paragon 132. Dat ben je binnen een paar dagen, na level 70 aangetikt te hebben. Hij heeft trouwens wel ideale gear voor die build (wie had gedacht dat life regen nog eens nuttig zou worden). Jammer dat het PTR is en wij er een stuk meer moeite voor moeten doen. :P

Ik kijk nu al op tegen Boon of the Hoarder grinden. Saaai 'werk'... :O
Soms lijkt grinden niet nodig. Ik kreeg gisteren op non-season een Boon of the Hoarder van een Greater Rift boss. Ik snap hem nog steeds niet. In de Tweakers community chat gaf iemand aan hetzelfde te hebben gezien.

Edit: Ik zie dat er nog een pagina kwam na degene waar ik besloot te reageren. Ik kan dus ook bevestigen dat Boon dropt van Greater Rift boss. Had Boon op Season wel al gehaald via The Vault.

[ Voor 11% gewijzigd door Mystery op 19-01-2015 10:45 ]

Battle.net tag

• FireDrunk
Als je op HC of op SC al een vault hebt gehad, kan Boon droppen van elke (Greater) Rift Boss, heb ik gehoord.
(Het is dus account wide, en niet meer gebonden aan de Vault Boss).

[ Voor 24% gewijzigd door FireDrunk op 19-01-2015 10:44 ]

Even niets...

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
FireDrunk schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:55:
Monks doen het een stuk beter door nieuwe Sunwuko Set bonus (weapon dmg ipv Holy dmg). De nieuwe wave of light build is erg goed. Voor Barbarians zou ik niet weten wat er direct veranderd is.

Eergisteravond deze gevonden:
[afbeelding]

Tis een pareltje, alleen heb ik geen idee hoe ik hem goed kan gebruiken... Heb nu een Expoding Palm + WothF build met ~79% lightning.

http://www.diabloprogress...drunk-2500/Icazu/53610361

Elemental damage is leuk, maar Wave of Light builds gaan toch nog een stukje harder voor mijn gevoel.

Als ik de Life per Spirit spent omrol naar Attack Speed, gaat het ding naar 4600+ DPS... Goed voor je E-Penis :+
Das een beste FD! :o Je zou hem op de volgende manier kunnen gebruiken (lijkt mij best wel sterk):

EP + Cyclone strike en cold rune (of enig ander stun/freeze/slow skill. Heb je BotT? Zoja dan maak je gebruik van de dmg increase op lvl 25. Mocht je ook SWK 3pc hebben dan klapt je clone er genoeg dmg uit om EP te triggeren. Lightning explosion strikes ;D en door de att speed proc doe je ook decent dmg op een RG. Give it a try!

Zoiets zou ik proberen, heb ik ook een tijdje gedaan zonder SWK en dat ging ook best prima.
Voor als nog is een Torch build sterker :9

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Omdat er met de patch waarschijnlijk een groot aantal spelers weer wat actiever is geworden, is de interesse in het onderstaande misschien ook wel wat groter.

Er is sinds enige tijd een whatsapp groep aangemaakt voor leden van de GoT Clan (en iedereen die er verder bij wilt).
Je kunt je aanmelden via deze link. Je zult dan zsm welkom worden geheten.

Battle.net || Strava

• Yogoi
FireDrunk schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:44:
Als je op HC of op SC al een vault hebt gehad, kan Boon droppen van elke (Greater) Rift Boss, heb ik gehoord.
(Het is dus account wide, en niet meer gebonden aan de Vault Boss).
Boon is een gewone drop geworden. net als alle andere legendary gems.
Dus als je hem nog niet hebt zul je hem van een GR boss krijgen.
Sabrac schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:18:
Qua monk heb je voor dmg cookie cutters nu 2 mogelijkheden lijkt het.

de Fire pillars:
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#ejdSPk!iZfX!ZbaYYY
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#ejVdSP!gfWS!ZbbaYa
of iets in die trend :P

of the lightning pillars:

http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#ejdSPR!bgfW!cbZYac
http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#ejdSPV!bgfW!cbZYaY
of iets in die trend (gebruik zelf de bovenste tot g. rift 39)

Beide lijken het erg goed te doen.
Hoorde gisteren op Twitch dat de Fire pillar build niet geschikt is om Grifts hoger dan T6 mee te doen, omdat je dan te veel issues met spirit zou hebben. Wat is jullie ervaring daarmee?

Mystery schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:43:
[...]

Soms lijkt grinden niet nodig. Ik kreeg gisteren op non-season een Boon of the Hoarder van een Greater Rift boss. Ik snap hem nog steeds niet. In de Tweakers community chat gaf iemand aan hetzelfde te hebben gezien.

Edit: Ik zie dat er nog een pagina kwam na degene waar ik besloot te reageren. Ik kan dus ook bevestigen dat Boon dropt van Greater Rift boss. Had Boon op Season wel al gehaald via The Vault.
Dat is goed nieuws. Wel verrassend dat dat ook season overstijgend is.

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 19-01-2015 10:50 ]

• FireDrunk
Meatwagon schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:45:
[...]

Das een beste FD! :o Je zou hem op de volgende manier kunnen gebruiken (lijkt mij best wel sterk):

EP + Cyclone strike en cold rune (of enig ander stun/freeze/slow skill. Heb je BotT? Zoja dan maak je gebruik van de dmg increase op lvl 25. Mocht je ook SWK 3pc hebben dan klapt je clone er genoeg dmg uit om EP te triggeren. Lightning explosion strikes ;D en door de att speed proc doe je ook decent dmg op een RG. Give it a try!

Zoiets zou ik proberen, heb ik ook een tijdje gedaan zonder SWK en dat ging ook best prima.
Voor als nog is een Torch build sterker :9
Kijk even naar de build die ik al heb :) Daar zie je dat ik eigenlijk alles wat jij noemt al doe :)
BotT heb ik op lvl 50. Nadeel is dat de Freeze van de Cyclone Strike een flinke Diminishing Return heeft (de proc kans van de Freeze daalt sterk na 5-6 freezes.) Bij lange boss fights of stevige packs leg ik dus het lootje vanwege te weinig CC. (Solo that is, heb deze build nog niet in team geprobeerd)

Vandaar ook de String of Ears. Ik ga denk ik mijn Reapers en Inna's chest inleveren voor een Aughilds setje, dat zal misschien net wat meer toughness geven om wat beter te kunnen face-tanken.

Daarnaast zal de focus denk ik moeten liggen op het lvlen van mijn Simplicity Strength.

Misschien is het ook nog een idee om met Deadly Reach - Piercing Trident te gaan spelen zodat de knockup BotT procced. Vraag me alleen af of daar een Diminishing Return op zit.

[ Voor 8% gewijzigd door FireDrunk op 19-01-2015 10:59 ]

Even niets...

• NastyNick
Ik had ook wat gold problemen maar na 3 vaults het weekend op T6 zijn die er niet meer :)

Of je zet je Boon of the Hoarder op een karakter waarmee je rap T6 speelt. Gisteren meer dan 300 miljoen op die manier gevonden.

• Meatwagon
FireDrunk schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:51:
[...]

Kijk even naar de build die ik al heb :) Daar zie je dat ik eigenlijk alles wat jij noemt al doe :)
BotT heb ik op lvl 50. Nadeel is dat de Freeze van de Cyclone Strike een flinke Diminishing Return heeft (de proc kans van de Freeze daalt sterk na 5-6 freezes.) Bij lange boss fights of stevige packs leg ik dus het lootje vanwege te weinig CC. (Solo that is, heb deze build nog niet in team geprobeerd)

Vandaar ook de String of Ears. Ik ga denk ik mijn Reapers en Inna's chest inleveren voor een Aughilds setje, dat zal misschien net wat meer toughness geven om wat beter te kunnen face-tanken.

Daarnaast zal de focus denk ik moeten liggen op het lvlen van mijn Simplicity Strength.
Ik zag je build net nadat ik een reactie plaatste 8)7 Anyhow, het is inderdaad een flink nadeel van je CS. Misschien ook een optie om lashing tail kick met light rune te proberen. Ook slim om Aughild's een kans te geven! Trouwens, ik vind Simplicity's Strength niet heel sterk, ook al heb je DD pants. Je zou ook Mirinea kunnen gaan gebruiken. Door de coefficient onzin van WotHF proc'ed Mirinea best wel heel vaak.

Een FD gebruiken is in deze patch gewoon niet erg viable maar wel leuk om mee te spelen. Zo'n FD wil je natuurlijk niet laten liggen!

• NastyNick
Deadsmell schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:01:
Of je zet je Boon of the Hoarder op een karakter waarmee je rap T6 speelt. Gisteren meer dan 300 miljoen op die manier gevonden.
Ook een optie inderdaad. Ik had voor het weekend ook het idee om een gold jade WD te levelen met allemaal 'gold' gear. Ik zag daar namelijk een filmpje van met 350 miljoen gold per uur maar dat is eigenlijk niet nodig.

Verwijderd

hoarder, plus goldskin plus custarian wristguards en dan nog die gloves....naam kwijt. Die voor de massacre bonus.

Zo ben ik gister van nul (iets te enthousiast bij de mystic) naar 55 Miljoen gegaan, in een rift of 3-4. Maar ik heb de hoarder nog niet geleveld.
Deadsmell schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Hoorde gisteren op Twitch dat de Fire pillar build niet geschikt is om Grifts hoger dan T6 mee te doen, omdat je dan te veel issues met spirit zou hebben. Wat is jullie ervaring daarmee?

Dat is goed nieuws. Wel verrassend dat dat ook season overstijgend is.
Heb zelf de Fire pillar inderdaad alleen op T6 gebruikt in combo met heel veel movementspeed items.
Gigantisch snel, je vliegt over de maps heen en je doet z'on 200-250 mil crits.. maar het werkt alleen zo goed omdat je mobs in principe 1 of 2 shot.. zodra je langer met een mob bezig bent gaat je spirit hard omlaag.

Wat me alleen wel verbaasd is dat er toch enkele monks zijn die ook met de fire build rond de g.rift 40 komen, vraag me dus vooral af wat hun anders doen (qua speelstyle, gear of skills).

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Fire Monk is wel geniaal voor T6 :) 1.1 miljard in 3 dagen binnen geharkt ofzo.

Kreeg net een hele goede Ancient Fist of Az'Turrasq, dus wil wel even een buildje testen met m'n Rimeheart zo.

Als ik ooit nog kan inloggen natuurlijk, constant error 3006 |:(

Life Begins at Conception - LiveAction.org / Schreeuwomleven.nl

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-11 14:41
2 week geleden weer wat begonnen met spelen. Lange pauze gehad, voornamelijk wat Hearthstone gespeeld. Gister een Ancient Fate of Fell gevonden op mijn Crusader. Ik speelde eigenlijk een verouderde condemn build en wil nu kijken of ik iets kan met die nieuwe Fate of Fell. Ik heb gister een zo'n socket legendary weapon ding gevonden dus ik kan er zo een socket in maken.

Zou graag wat tips horen over eventuele builds en mogelijke rerolls op het weap.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Nu speel ik zelf op de X1 en wilde net ook even mijn Diablo account bekijken op Battle.net. Wanneer ik echter naar Diablo ga heb ik geen account terwijl het account wel gekoppeld is met de xbox (ook krijg ik elke keer een gift bij het aanmaken van een nieuwe char).

Iemand weet hoe dit werkt of is dit enkel voor de PC?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Famous schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:27:
Nu speel ik zelf op de X1 en wilde net ook even mijn Diablo account bekijken op Battle.net. Wanneer ik echter naar Diablo ga heb ik geen account terwijl het account wel gekoppeld is met de xbox (ook krijg ik elke keer een gift bij het aanmaken van een nieuwe char).

Iemand weet hoe dit werkt of is dit enkel voor de PC?
De Battle.net armory is enkel voor pc gamers.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:35:
[...]

De Battle.net armory is enkel voor pc gamers.
En terecht, stelletje cheaters op consoles :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• FireDrunk
Die hebben we op de PC ook hoor... Heb je de nummer 1,2,3 en 4 (op grifts) nog niet gezien? Een clan met gems op level 64 ofzo... Die hebben de trials exploit vrolijk gebruikt...

[ Voor 3% gewijzigd door FireDrunk op 19-01-2015 12:59 ]

Even niets...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joh geen idee, zat ff lekker te stoken :). Wel jammer dat er op pc blijkbaar ook een exploit was/is.

Ben daar zelf nooit mee bezig, ik heb ooit in Diablo 1 de duplicate bug een dag gebruikt en daarmee in 1 klap dat hele spel verpest voor mezelf. Daarna nooit meer gedaan in welk spel dan ook.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Ngangatar schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:03:
Joh geen idee, zat ff lekker te stoken :). Wel jammer dat er op pc blijkbaar ook een exploit was/is.

Ben daar zelf nooit mee bezig, ik heb ooit in Diablo 1 de duplicate bug een dag gebruikt en daarmee in 1 klap dat hele spel verpest voor mezelf. Daarna nooit meer gedaan in welk spel dan ook.
Dat is ook een van de redenen dat ik niet online speel op de X1. Op deze manier speel ik de game volgend jaar nog steeds.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Toch is het jammer, juist online is het zo leuk in parties etc.

Ok, vraagje voor de rest. Ik wilde naast mijn WD ook een melee char en had een monk (mijn originele char). Echter de hele wereld rolled nu een monk en vandaar dat ik aan een ander char zit te denken, een Barb, om toch melee te kunnen gaan.

Is deze build http://www.diablofans.com...ighning-reakor-perma-cota iets of speelt iemand hier een andere leuke build momenteel? Ik zou perma Cota wel erg relaxed vinden, ik heb graag pets.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Beste WKL ter wereld, hc+sc :)

http://www.diablo3ladder....l/world/Won-Khim-Lau.html

edit: op pc ;)

[ Voor 7% gewijzigd door 4th op 19-01-2015 13:17 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Ngangatar schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:15:
Toch is het jammer, juist online is het zo leuk in parties etc.

Ok, vraagje voor de rest. Ik wilde naast mijn WD ook een melee char en had een monk (mijn originele char). Echter de hele wereld rolled nu een monk en vandaar dat ik aan een ander char zit te denken, een Barb, om toch melee te kunnen gaan.

Is deze build http://www.diablofans.com...ighning-reakor-perma-cota iets of speelt iemand hier een andere leuke build momenteel? Ik zou perma Cota wel erg relaxed vinden, ik heb graag pets.
Ik zou whirlwind/rend wel heel erg tof vinden, maar dat gaat (waarschijnlijk) pas gebeuren in de volgende content patch. :P

Gefeliciteerd 4th! Zag hem al op WA voorbij komen. Mooi dingetje! :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Grats!

Ik ga die SMK eens proberen te uppen daar.

@Deadsmell - WW ff niet, die heb ik veel gespeeld vorig jaar.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

gratz man! Ik zie dat ik op plek 7 sta :). Toch nog maar die 8% naar de 10% rollen dan voor een beter plekje :).

[ Voor 16% gewijzigd door retlaw op 19-01-2015 13:26 ]

Battle.net || Strava

Gratz :) Ik zag hem al voorbijkomen op WA :+

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 19-01-2015 13:27 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:23
Ik speel op dit moment Firemonk in Grifts, ook vanwege de reden dat het een beetje ranged is, en dat vind ik erg fijn.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Goldman schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:26:
Ik speel op dit moment Firemonk in Grifts, ook vanwege de reden dat het een beetje ranged is, en dat vind ik erg fijn.
Hoe hoog kom je daarmee?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:23
37 gister gehaald, maar het is meer thoughness probleem dan dmg probleem.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• 4th

4th

Gz, zeker niet nee, goede activiteit na patch ineens :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

4th schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:49:
Gz, zeker niet nee, goede activiteit na patch ineens :)
Leuk man.
Toch even snel ingelogd en mijn wkl naar 10% gerolled.. Kost wat souls en gold voor iets wat nergens over gaat, maar nu dus nr 6 worldwide en 3 EU :).

Battle.net || Strava

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

retlaw schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:54:
[...]

Leuk man.
Toch even snel ingelogd en mijn wkl naar 10% gerolled.. Kost wat souls en gold voor iets wat nergens over gaat, maar nu dus nr 6 worldwide en 3 EU :).

Hoppa! :). Next! 8)

• Meatwagon
Gratz guys!
Sta nog net op plek #17 met mijn non-ancient Pride of the Invoker
http://www.diablo3ladder....Pride-of-the-Invoker.html

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Van het weekend met de HC Barb wat gems geleveled nadat m'n vorige was overleden. Eerste wat mij opviel is hoe lekker de nieuwe Reakor set werkt met DoT effect. Nu hoef je niet non-stop in your face te staan op wat damage uit te delen. Mijn laatste poging maanden geleden was max GRift 25 (iets van 2 patches geleden) en nu sta ik in de top 100 met GRift 30. DPS en tijd genoeg over en ik kan zeker nog hoger komen, ben alleen zo bang dat ik één fout te veel maak met de rift baas.

Volgende wens is de Immortal King (ancient) 2-hander, dan kan ik een string of ears/cassius aan doen. Probleem is dat ik deze nog nooit heb gevonden in de paar honderd uur als Barbie. Jullie wel?

Diablo 3 - Battle.net

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26
Ik wist niet eens dat je dat kon zien hoe goed je items zijn itt anderen.

Mijn nr1 sc wildwood: http://www.diablo3ladder....em/Wildwood-15286447.html :D

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deagle schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:25:

Ook leuk dat je stats over de clan(s) kunt inzien. Hierbij die van de GoT clan

Battle.net || Strava

• FireDrunk
Die van <Solidarity Gaming>

Ook leuk:
Afbeeldingslocatie: http://sigs.diablo3ladder.com/clan-sigs/203.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door FireDrunk op 19-01-2015 14:54 ]

Even niets...

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deagle schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:25:

Wist ik ook niet. Ik rank overigens niet heel hoog in de meeste categorieën, behalve mijn nr. 14 Raekor helmpje:
http://www.diablo3ladder....aekors-Will-15287210.html

Vicariously I live while the whole world dies

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vette site :D Mijn Fist is de beste v/d wereld blijkbaar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6BA8zLb.jpg

En m'n Torch de derde v/d wereld.

• FireDrunk
Die zijn ook *ZEER* nice :+

Even niets...

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Las Vegas schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:12:
[afbeelding]

*kwijl* die wil ik ook
Lightning monk EP explosie is op het moment al stevig, 230-330 miljoen, met deze gloves nog stoerder :)

Diablo 3 - Battle.net

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[afbeelding]

hele mooie :). Wat voor build gebruik je icm dit wapen?

Battle.net || Strava

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

retlaw schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:18:
[...]

hele mooie :). Wat voor build gebruik je icm dit wapen?
Ik heb even met de Fist & Rimeheart gespeeld i.c.m. een EP + Tempest Rush (Flurry) build.

Dat ging wel lekker, crits voor een paar miljard etc. Maar het haalt het qua snelheid niet bij FireBells.

Voor de rest zullen er nog wel andere viable builds zijn, maar ik heb me er nog niet in verdiept.

Heb net wel GR41 gehaald op m'n Monk in 11:57 :) Dat was gewoon met een LightningBells build trouwens.

• FireDrunk
@Ruigerock's Build, Water Ally is ook een goed idee zeg! Dat ik daar nog niet aan gedacht had... Dan proct je BotT tenminste continue :D

Alleen jammer van het gemis van de dubbele spirit gain van Air Ally icm Crudest boots...

Keuzes...

[ Voor 4% gewijzigd door FireDrunk op 19-01-2015 15:23 ]

Even niets...

[afbeelding]

En in plaats van dat 'ie trots op z'n fist is, vermomt 'ie hem als WKL. ;)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deadsmell schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:25:
[...]

En in plaats van dat 'ie trots op z'n fist is, vermomt 'ie hem als WKL. ;)
:$

Vind 'm echt lelijk haha.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Meatwagon schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:06:
Gratz guys!
Sta nog net op plek #17 met mijn non-ancient Pride of the Invoker
http://www.diablo3ladder....Pride-of-the-Invoker.html
17 is nog steeds geweldig! Kan maar 1 - 2 % ergens zijn.

• FireDrunk
Invoker gloves... Altijd :r

Even niets...

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-12 09:36
Volgens mij wil het spel dat ik lightning monk ga spelen, heb afgelopen weekend een ancient jawbreaker, ancient rainment gloves en ancient odyn son gevonden hehe. Jammer genoeg dat het niet zo goed is als swk.

Verwijderd

ook van ancients kun je goed crafting mats maken :)
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:03:
ook van ancients kun je goed crafting mats maken :)
Haha, gelukkig wel. Het is jammer dat het geen 'speciale' soul op levert die een hogere kans heeft op betere stats >:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Hihi, volgens die d3ladder website ben ik #1 in power van de clan. Jim een fractie meer dps, maar meer toughness maakt het goed. Gelukkig worden gems niet meegenomen, want GR's zijn echt vreselijk saai 45+.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:32:
Hihi, volgens die d3ladder website ben ik #1 in power van de clan. Jim een fractie meer dps, maar meer toughness maakt het goed. Gelukkig worden gems niet meegenomen, want GR's zijn echt vreselijk saai 45+.
Gratz :) :o

• Famous

Famous

R 400+

Is Incense Torch of the Grand Temple een drop in Rifts en/of kan die gemaakt worden door mevrouw van de Bloodshards?

Na lang eigenwijs te zijn toch maar Spirit Generate eraf gehaalt en WoL genomen en bevalt tot nu toe prima! Enkel mis ik dus wel de gear ;(

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hoe vinden de barbs onder ons deze build?

Perma COTA en Furious Charge combo.

http://www.diablofans.com...ighning-reakor-perma-cota

• Yogoi
Ik speel zo goed als die build op season HC.
Echter heb ik er physical van genaakt vanwege bloodshed en 5piece bonus.
Ik gebruik wel together as one omdat ik HC speel en die extra veiligheid wil.

Op SC zou ik die nooit nemen, dan zou ik liever fire spelen dan lightning.
Maar om eerlijk te zijn snap ik lightning reakor gewoon niet als je de keuze hebt voor fire of physical.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thanks, ga ik dat nog even bekijken. Heb nog een best goede Maximus voor Fire.

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-12 17:20
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:32:
Try again Koe :)

SC Power :

K : 87.587
J : 178.966

Niet naar 1 specifiek poppetje kijken...(mijn monk zit trouwens een pak hoger, 52K+)

Als ik jou was zou ik dan alvast geen GR 51+ meer proberen, als ze toch zo saai zijn :*)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Verwijderd

JimMorrison schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:36:
[...]

Try again Koe :)

SC Power :

K : 87.587
J : 178.966

Niet naar 1 specifiek poppetje kijken...(mijn monk zit trouwens een pak hoger, 52K+)

Als ik jou was zou ik dan alvast geen GR 51+ meer proberen, als ze toch zo saai zijn :*)
Ik keek alleen naar DH's :P. De rest van de classes speel ik sowieso niet veel (en mijn DH heeft minder dan de helft van het aantal uur van die van jouw, wow :D ).

En Grifts tja...geef mij maar gewoon PvP zoals in D2 . De enige reden dat ik Grifts speel zijn de gems.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 20:03 ]

Verwijderd

PvP gaat er denk ik niet komen, helemaal omdat heroes of the storm dat toch oppakt. En dat word natuurlijk ook een leuk spelletje :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:16:
PvP gaat er denk ik niet komen, helemaal omdat heroes of the storm dat toch oppakt. En dat word natuurlijk ook een leuk spelletje :)
In WoW zit ook PvP. SC2 ook. Die nieuwe Blizzard shooter ook. HotS is niet zo spanned imo.

• Meatwagon

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:23
Die verhoogde dropkans op zeldzame legendaries heeft zich uitbetaald! In een sessie SMK en Tiklandian Visage, de eerste prima gerolld en de laatste een acceptabele ancient!

http://eu.battle.net/d3/e...fermaut-2401/hero/1756901

Bij gebrek aan een schild is dit mijn Mojo met hoogste survivability. Dat volgt dus nog.
Een tweede T&T heb ik nog niet en aangezien dit belabberd alleen speelt heb ik daar nog geen CDR opgerolld.
Ook op dit moment geen amulet waarvoor dat geldt.

Iemand dan nog tips voor deze supportWD?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Famous schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:12:
Is Incense Torch of the Grand Temple een drop in Rifts en/of kan die gemaakt worden door mevrouw van de Bloodshards?

Na lang eigenwijs te zijn toch maar Spirit Generate eraf gehaalt en WoL genomen en bevalt tot nu toe prima! Enkel mis ik dus wel de gear ;(
Alles kan overal droppen, ook bij kadala.

• Famous

Famous

R 400+

L
unfor schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 02:26:
[...]

Alles kan overal droppen, ook bij kadala.
Kadala is Bloodshard mevrouw?

Probeer bij haar nu beetje goede gear te krijgen voor WoL fire build maar dat zit niet mee.. Ben benieuwd hoelang het duurt voor ik een beetje gear heb om te kunnen switchen van lightning naar fire :+

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Fire WoL is niet de uiteindelijke "way to go", lightning WoL monk blijft nog steeds dé build voor Greater Rifts.
Fire is alleen leuk voor T6 speedfarming.

• NastyNick
Zo het heeft even geduurd maar de akhan set is compleet. Ook eindelijk een goed wapen gevonden dankzij een partymember. Nu nog betere gloves/crown en meer CDR en dan ben ik tevreden met mijn Crusje.

http://eu.battle.net/d3/e...tyNick-2759/hero/39201914

Ik dacht dat ik gek werd, maar het is echt zo: nieuwe artwork voor bestaande items?
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2itifdu.jpg

Vreemde is ook dat ik mij echt niet kan herinneren dat ik die Ancient versie gevonden heb, maar hij zit wel in stash.

Iemand anders nog veranderde artwork gezien?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Oh nice, het is mij nog niet opgevallen, maar ook niet echt op gelet.

Is er trouwens nog een leuke Monk build met 1 handed weapons.
Ik heb 2 leuke high dmg Ancient wapens gevonden die ik wel eens wil proberen op een build:
http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/37423846

[ Voor 61% gewijzigd door Mad-Matt op 20-01-2015 08:18 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:53:
[...]

Ik keek alleen naar DH's :P. De rest van de classes speel ik sowieso niet veel (en mijn DH heeft minder dan de helft van het aantal uur van die van jouw, wow :D ).

En Grifts tja...geef mij maar gewoon PvP zoals in D2 . De enige reden dat ik Grifts speel zijn de gems.
Waar zie je dat? Volgens deze link staat mijn monk op basis van power op 1

http://www.diablo3ladder....alm=all&type=dps#toladder

Wat gelijk al aangeeft dat dit niks zegt, want de 'power' monk doen duidelijk onder voor de sunwoko monk...

Battle.net || Strava

Angeloonie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:16:
Ik dacht dat ik gek werd, maar het is echt zo: nieuwe artwork voor bestaande items?
[afbeelding]

Vreemde is ook dat ik mij echt niet kan herinneren dat ik die Ancient versie gevonden heb, maar hij zit wel in stash.

Iemand anders nog veranderde artwork gezien?
Volgens mij zit dat nieuwe artwork er al een tijdje in. Ik kan me tenminste niet herinneren dat ik in season 1 het oude nog ben tegen gekomen. Ik had die nieuwe Vyr's boots volgens mij al in mijn seasonal stash voor de laatste patch.

retlaw schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:18:
[...]

Waar zie je dat? Volgens deze link staat mijn monk op basis van power op 1

http://www.diablo3ladder....alm=all&type=dps#toladder

Wat gelijk al aangeeft dat dit niks zegt, want de 'power' monk doen duidelijk onder voor de sunwoko monk...
Damn, toch nog plek 15! En dat met mijn wapens... :P

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsmell op 20-01-2015 08:25 ]

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:25
Gisteren geluk gehad en een tzo gevonden :-)
Derhalve mijn build omgezet van fire naar lightning. Best grappig om als monk ranged te gaan spelen :p
Ik zit alleen met mijn SWK amu, deze heb ik gekregen van een zeer aardige mede GOT'r. Echter weet ik niet wat verstandiger is, er 20% lightning op houden of door rollen naar 90-100% critdamage?
Enig advies?
Verder gaan we vrolijk verder met upgrade farmen ;D Binnenkort ook maar wat meer GR's doen, want mijn gems zijn niet bepaald hoog lvl xD

Xencupio @ Battle.net

Jurjen08 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:25:
Gisteren geluk gehad en een tzo gevonden :-)
Derhalve mijn build omgezet van fire naar lightning. Best grappig om als monk ranged te gaan spelen :p
Ik zit alleen met mijn SWK amu, deze heb ik gekregen van een zeer aardige mede GOT'r. Echter weet ik niet wat verstandiger is, er 20% lightning op houden of door rollen naar 90-100% critdamage?
Enig advies?
Verder gaan we vrolijk verder met upgrade farmen ;D Binnenkort ook maar wat meer GR's doen, want mijn gems zijn niet bepaald hoog lvl xD
Hangt er een beetje vanaf hoeveel % lightning je nu al hebt. Hoe meer je toevoegt, des te minder elke procent waard wordt in absolute hoeveelheid dps. CHD is denk ik waardevoller op het amu.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat Deadsmell zegt :)

Ik heb m'n build omgebouwd naar Fire, moet zeggen dat ik dit fijner vind spelen dan lightning. De range is groter, met 4 klappen heb je vaak alle hoeken van het scherm gecleared.

• 4th

4th

Me Ancient Wand of Woh laten syncen met d3ladder, ben maar 7de wereldwijd sc+hc.. ;(

Zit overigens nog lang niet aan de max rolls dus had ook niet al te hoog verwacht.
http://www.diablo3ladder....Wand-of-Woh-15325662.html

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

NastyNickNL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:09:
Zo het heeft even geduurd maar de akhan set is compleet. Ook eindelijk een goed wapen gevonden dankzij een partymember. Nu nog betere gloves/crown en meer CDR en dan ben ik tevreden met mijn Crusje.

http://eu.battle.net/d3/e...tyNick-2759/hero/39201914
Ik zou ook nog even naar je gems kijken. Bane of the trapped is perfect, maar de andere meestgebruikte gems op een pony crusader zijn Mirinae en Pain Enhancer. Met die 2 erbij op level 25 zou je damage output ook nog flink moeten stijgen. Verder kun je Reapers Wraps vervangen door Strongarm Bracers zodra je die hebt en inderdaad, je hebt nog wat meer CDR nodig. Kan o.a. uit Vigilante belt komen als je die hebt, en inderdaad betere gloves.

Vicariously I live while the whole world dies

• Jurjen08
Ik had hiervoor inderdaad ook fire en dat speelde ook zeer fijn :D
Alleen wilde ik even deze build uitproberen, omdat die meer aangeprezen werd dan fire. Tevens heb ik het idee, dat ik minder snel door mn spirit heen ben.
Momenteel heb ik 40% lightning volgens mij, alleen moest ik mn amu dus wel vervangen, wat ten koste ging van mijn dps.
Ik merk daar in de praktijk echter niet heel veel van. De crits zijn lager, maar de overall dps is volgens mij gelijk, wellicht hoger.

Xencupio @ Battle.net

Jurjen08 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:32:
Ik had hiervoor inderdaad ook fire en dat speelde ook zeer fijn :D
Alleen wilde ik even deze build uitproberen, omdat die meer aangeprezen werd dan fire. Tevens heb ik het idee, dat ik minder snel door mn spirit heen ben.
Momenteel heb ik 40% lightning volgens mij, alleen moest ik mn amu dus wel vervangen, wat ten koste ging van mijn dps.
Ik merk daar in de praktijk echter niet heel veel van. De crits zijn lager, maar de overall dps is volgens mij gelijk, wellicht hoger.
Je zou toch denken dat het behalen van de laatste set bonus het verlies van een betere amu ruimschoots goed maakt. Of vergelijk je nog met de fire build, die meer ranged is dan je lightning build?

• Jurjen08
Deadsmell schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:37:
[...]
Je zou toch denken dat het behalen van de laatste set bonus het verlies van een betere amu ruimschoots goed maakt. Of vergelijk je nog met de fire build, die meer ranged is dan je lightning build?
Ik had de set bonus al, maar met het vervangen van de helm door een tzo, heb ik mijn amulet vervangen door de set amu. Deze is beduidend minder dan mijn vorige :p
Fire leek me ook minder geschikt icm Tzo helm, maar wellicht zit ik daar fout in.
Ik kan nu soepel T6 en Gr30-32 halen en mijn gear is verre nog van optimaal :D

Xencupio @ Battle.net

Pagina: 1 ... 35 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.