De diamond. Hiermee kan ik Epiphany vaker activeren (minder kans op doodgaan), kan ik Inner Sanctuary vaker activeren (wederom, minder kans op doodgaan en tegelijkertijd meer damage). Daarnaast vindt ik %life een opgeblazen stat. Ik heb liever een iets kleinere healthpool en ontvang dan minder damage (wat met Life per spirit spent dan weer enorm snel te healen is) dan dat ik iets meer damage kan ontvangen voordat ik omval.retlaw schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:53:
[...]
Ik heb beide en ik denk dat voor Grifts de leoric beter kan zijn, maar voor t6 rifts vind ik de tzo fijner. Dat gaat zo snel en van een afstandje wol casten is ook wel tof.
Ben er nog niet helemaal uit welke gem beter werkt. Diamond voor CDR of een paarse gem voor wat meer life... Wat voor gem wil jij in je nog te vinden leoric stoppen?
Met de patch zal mn casual barb wel in staat zijn om met Unity Rift 35 ofzo te halen... maar ik ga nog steeds zooo vlug dood bij momenten. Je moet dan weten dat ik Arcane resistent ben, 50% damage reduction heb als ik onder 35% health ga, en belt of cassius draag om mn Ignore Pain langer aan te houden.
Ik vraag mij echt af hoe de "pro's" dit dan doen om GR45 ofzo te halen, vooral als je dan hoort dat ze full offensive gaan en dus weinig thoughness hebben.
Ik vraag mij echt af hoe de "pro's" dit dan doen om GR45 ofzo te halen, vooral als je dan hoort dat ze full offensive gaan en dus weinig thoughness hebben.
Sinds de patch gewoon 25% tough erbij, zonder items te veranderen.
Kan op Grift 42 nu 2 jailer hits achter elkaar overleven met WD haha. Voorrheen was ik net niet 1 hit
Kan op Grift 42 nu 2 jailer hits achter elkaar overleven met WD haha. Voorrheen was ik net niet 1 hit
Verwijderd
Als je alles meteen omlegt, kan het je ook geen pijn doenSideShow schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:30:
vooral als je dan hoort dat ze full offensive gaan en dus weinig thoughness hebben.
Sinds een lange tijd gisteren weer een Diablo opgestart en begonnen met een Monk. Wat zijn die dingen sterk zeg! Redelijk snel op Master gezet en nadat ik Diablo dood had was ik al level 70
Kwam tevens een Rainbow Goblin tegen die ik nog nooit eerder had gezien en in de wereld die die openende dropte een 2H sword welke een heel stuk beter was dan het huidige wapen. Daarna bleven echter wapens van het zelfde kaliber vallen, leek net of ze naar het huidige wapen kijken en daar een soort gelijk voor droppen..
Ben bijna klaar met de story dus ga vandaag beginnen met de Rifts denk ik, iemand nog tips voor een Monk? Zelf dacht ik aan een 2H wep en dat att. speed/dex. belangrijk zijn. Qua skills twijfel ik nog heel erg, iemand hier ook wat tips over? Gebruik zelf bijv. Mystic ally maar lees hier boven dat ze Epiphany gebruiken
Kwam tevens een Rainbow Goblin tegen die ik nog nooit eerder had gezien en in de wereld die die openende dropte een 2H sword welke een heel stuk beter was dan het huidige wapen. Daarna bleven echter wapens van het zelfde kaliber vallen, leek net of ze naar het huidige wapen kijken en daar een soort gelijk voor droppen..
Ben bijna klaar met de story dus ga vandaag beginnen met de Rifts denk ik, iemand nog tips voor een Monk? Zelf dacht ik aan een 2H wep en dat att. speed/dex. belangrijk zijn. Qua skills twijfel ik nog heel erg, iemand hier ook wat tips over? Gebruik zelf bijv. Mystic ally maar lees hier boven dat ze Epiphany gebruiken
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Jailer heeft ook een nerf gehad. Zodat je op hogere grifts niet automatisch een 1shot bent and mage/wd/dh.Edwin__ schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:53:
Sinds de patch gewoon 25% tough erbij, zonder items te veranderen.
Je kunt Mystic Ally en Epiphany ook met elkaar gebruiken, als je in je opties "Elective Mode" aanzet, wat ik zeker kan aanraden.Famous schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:10:
Sinds een lange tijd gisteren weer een Diablo opgestart en begonnen met een Monk. Wat zijn die dingen sterk zeg! Redelijk snel op Master gezet en nadat ik Diablo dood had was ik al level 70![]()
Voor een monk kun je in principe elke build wel gebruiken op lagere Torment levels, pas zodra je 3 SWK items + ring of royal grandeur hebt of 4 SWK items, dan wordt het pas interesant om bepaalde items te gebruiken en naar T6 te gaan. (Zie diablofans builds bijvoorbeeld).
Ja dat telt ook mee natuurlijk. Maar mijn tough ging omhoog van 13m naar 17m.RocketKoen schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:18:
[...]
Jailer heeft ook een nerf gehad. Zodat je op hogere grifts niet automatisch een 1shot bent and mage/wd/dh.
Verwijderd
Het lukt mij nu ook niet meer om 1 van elk item in de stash te zetten zonder ruimte gebrek
is toch wel lastig, maar ik heb al de windforce en de cluckeye uit de stash gehaald. De rest zijn allemaal lastige keuzes
Gewoon het beste item bewaren > zodra je overal ancient versies van hebt (die wel de moeite waard zijn) kunnen de RoS-vanilla versies door de schredderVerwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:59:
Het lukt mij nu ook niet meer om 1 van elk item in de stash te zetten zonder ruimte gebrekis toch wel lastig, maar ik heb al de windforce en de cluckeye uit de stash gehaald. De rest zijn allemaal lastige keuzes
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Met de nieuwe patch is de gameplay weer helemaal terug, de spanning voor het treffen van een goblin rift is er weer - ook gezien de nieuwe soorten goblins (mats, gems, legendaries, etc.). De komende weken zal wel een materials walhalla worden met dubbele goblin packs, ik las al dat er mensen zijn die 32 goblins hebben gespot in een goblin rift (WTF
)
Het schredden van items gaat nu nog harder, zeker voor de mensen die al goede gear hebben op hun main char.
Praktisch alles is en blijft waardeloos, maar doordat de meeste rare items een hogere dropkans hebben (e.g. witching hour, SMK, Furnance, SoJ, Wand of Woh) kom je toch weer kleine upgrades tegen 
Al met al een mooie patch - het is jammer dat de mensen op de Battle.net fora toch zo negatief blijven
Het schredden van items gaat nu nog harder, zeker voor de mensen die al goede gear hebben op hun main char.
Al met al een mooie patch - het is jammer dat de mensen op de Battle.net fora toch zo negatief blijven
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Was vanmorgen 3u voor me wekker wakker dus met paar series wat items liggen craften voor me support crusader. Leuk maar van totaal 130-150 crafts, denk 20 ancients welke slecht rolden. Goede ancient craften blijft zeer veel geluk hebben. Verschillende normals zijn beter van ancients, ook na reroll.
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/45929043
edit: waren ongeveer 5000 witte, blauwe en gele mats in totaal, wit dropt helaas niet genoeg dus moet gewoon witte items gaan oppakken.. beetje jammer.
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/45929043
edit: waren ongeveer 5000 witte, blauwe en gele mats in totaal, wit dropt helaas niet genoeg dus moet gewoon witte items gaan oppakken.. beetje jammer.
[ Voor 17% gewijzigd door 4th op 16-01-2015 12:27 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Net in de 'pauze' even solo wat grifts gedaan met de monk. Man wat een verschil. 35 gehaald met bijna 3 min over en niet echt in gevaar geweest. En dan heb ik het juiste wapen nog niet eens. Met deze monk gedaan. En met een leoric crown als head...
Ik ben erg benieuwd wat nu de beste party gaat zijn voor grifts. Misschien kan de monk nu ook wel dienst doen als damage dealer...
Ik ben erg benieuwd wat nu de beste party gaat zijn voor grifts. Misschien kan de monk nu ook wel dienst doen als damage dealer...
Battle.net || Strava
Ik denk dat season 2 pas echt het moment wordt voor monks als Damage Dealers.retlaw schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:24:
Net in de 'pauze' even solo wat grifts gedaan met de monk. Man wat een verschil. 35 gehaald met bijna 3 min over en niet echt in gevaar geweest. En dan heb ik het juiste wapen nog niet eens. Met deze monk gedaan. En met een leoric crown als head...
Inner sanctuary vervangen met exploding palm (frost rune of spirit rune) en dan gundgo's gear.
Dat zal me toch een AOE damage zijn
Zonder gundgo's zal het wel lukken met monk damage dealing.. maar zal het minder indrukwekkend zijn dan DH's denk ik.
Nice, vanmorgen een aantal rifts gedaan en tot 5x toe, een veld goblins aangetroffen.
Ook wat anciet spul aangetroffen, lijkt wel uitverkoop.
Voor de DH kenners, met de verandering van de sentrys, is 3 hatred spenders dan nog steeds aan bevelen?
En als iemand nog tips heeft, altijd welkom.
http://eu.battle.net/d3/e...sStolk-2698/hero/53170831
Ook wat anciet spul aangetroffen, lijkt wel uitverkoop.
Voor de DH kenners, met de verandering van de sentrys, is 3 hatred spenders dan nog steeds aan bevelen?
En als iemand nog tips heeft, altijd welkom.
http://eu.battle.net/d3/e...sStolk-2698/hero/53170831
Ben zelf overgestapt naar 2 spenders (waarvan ik met spines een generator van maak), 3de heb ik ingewisseld voor preparation dat je snel weer kan spammen.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Op mn DH ben ik naar 1 spender gegaan (elemental arrow / lightning bolt) met Kridershot en Metilicous Bolt.. waardoor het ook een generator wordt.
vervolgens heb ik dan Mark of Death (contagion) om lekker veel damage te doen.
Companion want.. waarom niet
Sentry met Polar Station (voor de Bane of the trapped).
Preparation met de 45 discipline over 15 seconde
En Smokescreen.
Smokescreen + preparation zijn m'n defensives om langer in het gevecht te blijven en voor de nasty abilities. De rest is puur voor de Sentry. Meer damage en veel meer ability spam waardoor de sentries ook meer spammen.
Heb tot nu toe rift 34 gehaald zonder enige moeite in iets van 9 minuten.. en dat was met slechts 1x proberen. Er zullen vast betere builds zijn, maar dit werkt best aardig.
Voor m'n DH wil ik sowieso m'n TnT vervangen met de marauder gloves en dan eens kijken wat ik kan gebruiken. Zit te denken aan de chest item met 3 wolven... of andariels visage met lightning. Weet zo nog niet welke ik daar neem.
vervolgens heb ik dan Mark of Death (contagion) om lekker veel damage te doen.
Companion want.. waarom niet
Sentry met Polar Station (voor de Bane of the trapped).
Preparation met de 45 discipline over 15 seconde
En Smokescreen.
Smokescreen + preparation zijn m'n defensives om langer in het gevecht te blijven en voor de nasty abilities. De rest is puur voor de Sentry. Meer damage en veel meer ability spam waardoor de sentries ook meer spammen.
Heb tot nu toe rift 34 gehaald zonder enige moeite in iets van 9 minuten.. en dat was met slechts 1x proberen. Er zullen vast betere builds zijn, maar dit werkt best aardig.
Voor m'n DH wil ik sowieso m'n TnT vervangen met de marauder gloves en dan eens kijken wat ik kan gebruiken. Zit te denken aan de chest item met 3 wolven... of andariels visage met lightning. Weet zo nog niet welke ik daar neem.
[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 16-01-2015 13:06 ]
Gisteren met de clan even voor de lol wat grifts gedaan met een monk, WD en 2 DH's. 46 was goed te doen en met een crus i.p.v. een monk is 48 zeker haalbaar (ook ons huidige clan record @ 2.1.1). Maar daarna is het toch een kwestie van ancients vinden om verder te komen.
Voor 45+ spelen de DH's nu full fire:
Verder redelijke standaard gear, Arcane Barb met 3000-3300 DPS, SoJ, Rucksack, M6 en Cindercoat.
Met mijn T6 DH voor riftjes haal ik erg veel plezier uit deze build/gear. Chakram met een 1.5 att./sec. wapen is leuk om snel de mobs plat te krijgen, bij elites spam je LfB: 3 shots en ze zijn plat.
Voor 45+ spelen de DH's nu full fire:
- CA - Loaded for Bear
- Entangling Shot - Justice is Served
- Preperation - Punishment
- Sentry - Spitfire Turret
- Caltrops - Bait the Trap
- Companion - Bat Companion
Verder redelijke standaard gear, Arcane Barb met 3000-3300 DPS, SoJ, Rucksack, M6 en Cindercoat.
Met mijn T6 DH voor riftjes haal ik erg veel plezier uit deze build/gear. Chakram met een 1.5 att./sec. wapen is leuk om snel de mobs plat te krijgen, bij elites spam je LfB: 3 shots en ze zijn plat.
Volgens mij is die community buff een tikkeltje bugged. Kwam net een Malevolent Tormentor goblin tegen in zijn eentje. Wat droppen die dingen trouwens een shitload aan items! 
Grin, goed bezig!
Hoe ver kom je solo met die build?
Grin, goed bezig!
Thanks voor de tips;retlaw schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:25:
[...]
Dat is zeker een mooi wapen! Daar ben ik nog naar op zoek. En een mooie belt ook zeg! Ging het uiteindelijk wel de sunwoko build?
Hier nog een paar tips. Je hebt best nog wat items met attack speed. Meer attack speed zorgt ervoor dat je sneller door je spirit heen bent. Niet de beste optie in deze build. Ruil je mirinae gem om voor teaguk. Als je voor lighting kiest ipv fire dan de gogok ruilen voor een bane of the trapped. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik beter vind. Gister met lightning gespeeld, de dag ervoor met fire...
Idealiter wil je op je gear:
- Geen increase attack speed op je wapen, maar life on hit/life per spirit spend.
- Op je shoulders cooldown reduction ipv armor
- Op je gloves ook cooldown reduction ipv resource cost reduction. Dit is belangrijk in verband met de inna set bonus. De bonus is een cost reduction van sweeping wind met 70. Sweeping wind kost nog maar 5 spirit. Als je teveel resource cost reduction neemt, wordt het gratis en dan werkt de teaguk gem niet meer. max is 6,6%
- Je linkerring heeft ias, chc, chd. Ruil deze om voor een exemplaar met chc, chd en socket.
- Wave of light damage op je boots ipv movement speed
- Endgame amulet is het sunwoko amu
- Endgame head is Leoric of Tzo Krin's Gaze
Met skills kun je kiezen voor fire of lightning. Het enige verschil is de rune op Wave of Light. Je hoeft eigenlijk geen mantra te nemen, omdat de inna set dit al voor je doet. Ik heb gespeeld met Inner Sanctuary - Forbidden Palace en Breath of Heaven - Blazing Wrath en Exploding Palm. Ik vind met Breath of Heaven het fijnst spelen, maar het maakt eigenlijk niet uit wat je kiest..
- Mantra: Moet ik nog switchen, Inna riem vond ik in de laatste game, dus daarna niets meer gedaan
- AIS, dit is nog uit de vorige build.
- Sunwoko amu vind ik elke keer verschrikkelijk slecht, weinig goede rolls vind.
Vanavond eerst ff lekker naar Taken 3 en daarna eens wat met jouw tips aan de slag.
(De switches op gear gaat niet, ivm eerdere rerolls)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Oeps, programmeer foutjeDeadsmell schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:10:
Volgens mij is die community buff een tikkeltje bugged. Kwam net een Malevolent Tormentor goblin tegen in zijn eentje. Wat droppen die dingen trouwens een shitload aan items!
Grin, goed bezig!Hoe ver kom je solo met die build?
Mijn zDPS Witch Doctor is ook weer klaar voor de strijd > nieuw tiki (near perfect) & 3 anchient items
Verwijderd
Ik probeerde een ancient weapon te craften en dan word het inderdaad die Chakrams voor de Frost Arrow verwisselen. Maar dat werkt voor geen meter, die FA is toch echt beter, dus dan maar hopen op een Kridershot ancient 
Ik ging van 1M naar 1,2M damage, maar ik zag het nergens terug.
Jammer is wel dat dat hele experiment 70 souls heeft gekost, en mijn ramaladinges
Om weer terug te gaan naar een build die ik al had
Jammer is wel dat dat hele experiment 70 souls heeft gekost, en mijn ramaladinges
Heb er hier in 3 dagen 700 souls, 5k mats van elk en een 2000 deaths breath doorheen gejaagdVerwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:34:
Ik probeerde een ancient weapon te craften en dan word het inderdaad die Chakrams voor de Frost Arrow verwisselen. Maar dat werkt voor geen meter, die FA is toch echt beter, dus dan maar hopen op een Kridershot ancient
Jammer is wel dat dat hele experiment 70 souls heeft gekost, en mijn ramaladingesOm weer terug te gaan naar een build die ik al had
2 van de 12 characters gegeared..
En zal dit in s2 ook nog een van de snelste builds zijn om gems mee te levellen? Ik vraag me ook af hoe goed die gem of ease is als je solo een stuk of drie chars wil gaan levellen.Deadsmell schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:10:
Grin, goed bezig!Hoe ver kom je solo met die build?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Verwijderd
Gisteren 49 gecleared met een zdps crus, zdps wd en 2 dh. Ik cold, de ander fire/rocket met multishot. 50 was net wat te hoog gegrepen, maar dat kon ook aan het level en de monsters liggen (veel van die dudes die meteors droppen, die doen pijn).Grin schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:33:
Gisteren met de clan even voor de lol wat grifts gedaan met een monk, WD en 2 DH's. 46 was goed te doen en met een crus i.p.v. een monk is 48 zeker haalbaar (ook ons huidige clan record @ 2.1.1). Maar daarna is het toch een kwestie van ancients vinden om verder te komen.
Voor 45+ spelen de DH's nu full fire:Als passives: CE, CotW, Awareness en Steady Aim.
- CA - Loaded for Bear
Met mijn T6 DH voor riftjes haal ik erg veel plezier uit deze build/gear. Chakram met een 1.5 att./sec. wapen is leuk om snel de mobs plat te krijgen, bij elites spam je LfB: 3 shots en ze zijn plat.![]()
Net met 15 minuten "+25% gold & magic find" een Rift gedaan in T2, dropt er maar één legendary en niet eens van de Guardian..
Nu maar eens kijken of T3 lukt dan
Bij mij zijn mn death breaths op4th schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:57:
[...]
Heb er hier in 3 dagen 700 souls, 5k mats van elk en een 2000 deaths breath doorheen gejaagd
2 van de 12 characters gegeared..
Vicariously I live while the whole world dies
Pakte voorheen alleen maar gems en deaths breath op omdat ik dit al aan zag komen. Nu dus weer whites en db nu goblins en rift guardians genoeg andere mats droppen.
net even mijn elemental damage opgezocht viel me niet tegen
http://www.diabloprogress...531/thurantjeeee/28063859
http://www.diabloprogress...531/thurantjeeee/28063859
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Uhm, misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar klopt het nou dat je Set Ancient Legendaries kan craften?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Yup, alles craftable kan als ancient proccenhexta schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:21:
Uhm, misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar klopt het nou dat je Set Ancient Legendaries kan craften?
Ja, born's, captain crimsons etc.
Ahhhw yeah.Jerry schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:23:
[...]
Yup, alles craftable kan als ancient proccen.
Nu maar maanden mats farmen
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Weet niet of het veranderd is in de tussentijd, maar volgens mij had MF praktisch geen invloed op Legendary droprate (of maar 10% ofzo, dus 2,5% in jouw geval).Famous schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:50:
Net met 15 minuten "+25% gold & magic find" een Rift gedaan in T2, dropt er maar één legendary en niet eens van de Guardian..
Had zelf ook nog enkele (37 of 47) procent op mijn e.q. zitten. Inmiddels al eventjes op T3 bezig en nog geen een keer dood gegaan, dat met die noob zooi van mijBosmonster schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:13:
[...]
Weet niet of het veranderd is in de tussentijd, maar volgens mij had MF praktisch geen invloed op Legendary droprate (of maar 10% ofzo, dus 2,5% in jouw geval).
is GoTHC of dVz actief in Season2?
Ik zal zeker in het begin zeer veel gaan spelen maar de guild waar ik nu in zit (oude wow vrienden) is eigenlijk alleen maar SC. Ik ben de enige HC speler
Ik zal zeker in het begin zeer veel gaan spelen maar de guild waar ik nu in zit (oude wow vrienden) is eigenlijk alleen maar SC. Ik ben de enige HC speler
Als we van SG HC spelen zal dit vooral op non season zijn. Dit zal wel even duren totdat het nieuwe van de patch eraf is op SC met alle ancient upgrades etc.
Heeft iemand nog leuke nieuwe builds gezien voor Crusader, Barb of Wizard? Volgens mij is er voor die classes niet zo gek veel veranderd dus ik zie er ook weinig over... met name monks en DH's hebben veel nieuwe dingen om te verkennen.
Voor mijn crusader heb ik momenteel een Phalanx build, maar heb ook een Darklight liggen voor een build met FoH. Condemn crusader is momenteel het sterkst geloof ik maar daar heb ik de items niet voor.
Voor mijn Barbarian heb ik momenteel even voor de grap een fire leapquake build in elkaar geflanst, maar dit was altijd een lightning whirlwind barb (vandaar ook de vreemde gem keuzes
). Omdat ik geen ice climbers en geen hexing pants heb miste ik vooral DPS en ik vond de speelstijl een beetje saai. Ik heb nog een full reakor set liggen, 4 stuks van de IK set (ik mis de belt en gloves) en een volledige might of the earth set. Voor Raekor mis ik echter voornamelijk Vile Ward shoulders en Ancient Parthan bracers (alhoewel ik die eventueel nog kan opvangen met strongarms van mijn Crusader).
Voor mijn Wizard heb ik de minste goede gear. Vyr en Tal set zijn allebei een stuk minder dan de firebird set, maar van de firebird heb ik maar 3 items (shoulders, boots, orb).
Dus... iemand nog tips?
Voor mijn crusader heb ik momenteel een Phalanx build, maar heb ook een Darklight liggen voor een build met FoH. Condemn crusader is momenteel het sterkst geloof ik maar daar heb ik de items niet voor.
Voor mijn Barbarian heb ik momenteel even voor de grap een fire leapquake build in elkaar geflanst, maar dit was altijd een lightning whirlwind barb (vandaar ook de vreemde gem keuzes
Voor mijn Wizard heb ik de minste goede gear. Vyr en Tal set zijn allebei een stuk minder dan de firebird set, maar van de firebird heb ik maar 3 items (shoulders, boots, orb).
Dus... iemand nog tips?
Mocht er iemand bereid zijn om mijn monk (lvl 19) mee op sleeptouw te nemen, bvd dank.
Ben er....
Ben er....
[ Voor 9% gewijzigd door Yammie74 op 16-01-2015 23:40 ]
Vanmiddag zag ik een leuke frost build voorbij komen, van de nr1 world solo grift wizard. Hij droeg een combi van Firebird en Tal Rasha's met Rimeheart, SoJ, the Magistrate en T&T. Build draaide om Frost Hydra, Blizzard en Black Hole. Zelfde als de populaire fire build eigenlijk, maar dan cold.Vicarious schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:15:
Heeft iemand nog leuke nieuwe builds gezien voor Crusader, Barb of Wizard? Volgens mij is er voor die classes niet zo gek veel veranderd dus ik zie er ook weinig over... met name monks en DH's hebben veel nieuwe dingen om te verkennen.
Voor mijn Barbarian heb ik momenteel even voor de grap een fire leapquake build in elkaar geflanst, maar dit was altijd een lightning whirlwind barb (vandaar ook de vreemde gem keuzes). Omdat ik geen ice climbers en geen hexing pants heb miste ik vooral DPS en ik vond de speelstijl een beetje saai. Ik heb nog een full reakor set liggen, 4 stuks van de IK set (ik mis de belt en gloves) en een volledige might of the earth set. Voor Raekor mis ik echter voornamelijk Vile Ward shoulders en Ancient Parthan bracers (alhoewel ik die eventueel nog kan opvangen met strongarms van mijn Crusader).
Dus... iemand nog tips?
Overigens geen idee of dat de build is waarmee hij grift 47 heeft gedaan, want hij is nu weer naar fire geswitcht. Maar in ieder geval wel een interessante om eens te proberen.
Edit: deed zonet een trial en daar dook Malthael opeens op. Deed niets, maar zweefde in de lucht voor mijn sentries.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 16-01-2015 21:15 ]
Hmmm ik heb helaas geen Rimeheart, Soj, Magistrate en T&T met intelligence. Het lijkt er wel op dat Hydra sterker is geworden dus misschien die serpent dinges dat je 2 hydra's kan plaatsen maar weer eens uit de kast trekken.Deadsmell schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:35:
[...]
Vanmiddag zag ik een leuke frost build voorbij komen, van de nr1 world solo grift wizard. Hij droeg een combi van Firebird en Tal Rasha's met Rimeheart, SoJ, the Magistrate en T&T. Build draaide om Frost Hydra, Blizzard en Black Hole. Zelfde als de populaire fire build eigenlijk, maar dan cold.
Overigens geen idee of dat de build is waarmee hij grift 47 heeft gedaan, want hij is nu weer naar fire geswitcht. Maar in ieder geval wel een interessante om eens te proberen.
en wanneer heb je de meeste kans op goblins? Rift, grift of bounty's
Goblins komen niet in grifts voor en in rifts en bounties zijn de kansen even groot.ChUcKiE schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:51:
en wanneer heb je de meeste kans op goblins? Rift, grift of bounty's
Maar in een rift maken ze nooit een portalDeadsmell schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:12:
[...]
Goblins komen niet in grifts voor en in rifts en bounties zijn de kansen even groot.
Waar het gisteren nog "spielerei" was, zijn we er vandaag even voor gaan zitten. Gesh als WD, Jim en Sting met de DH's,en mijn crus.
Statement: 55 is zeker haalbaar; geen enkele twijfel.
- Grift 46: zeven minuten over, niks aan de hand.
- Grift 46: nieuwe builds getest.
- Grift 47: ZZZZZzzzzzzz, are we there yet?
- Grift 48: een nieuw persoonlijk record voor Gesh en ik.
- Grift 49: ranged/toxic Grift en dus niet gehaald.
- Grift 50: geen vuiltje aan de lucht.
- Grift 51: gehaald met 3,5 minuut op de teller.
- Grift 52: bewaren we voor later dit weekend, moet ook lukken zonder problemen.
Statement: 55 is zeker haalbaar; geen enkele twijfel.
Nice, ik duim voor jullie ! We zien het wel automatisch verschijnen als het zover is
Damn man grift 52!
zelf speel ik nu op de xbox one speel net op T1 met wizard hardcore 330K dps en 11M defense rating op PL50.
Moet denk ik maar is goed in de builds gaan inlezen gisteravond wel een mob groep van 12 goblins gevonden menteen achter de groene aangerend en die hebben wel wat sets opgeleverd maar niet iets waarvan ik zag YES dat gaat een impact maken.
@grin heb je toevallig gameplay beelden van je high level grift runs?
zelf speel ik nu op de xbox one speel net op T1 met wizard hardcore 330K dps en 11M defense rating op PL50.
Moet denk ik maar is goed in de builds gaan inlezen gisteravond wel een mob groep van 12 goblins gevonden menteen achter de groene aangerend en die hebben wel wat sets opgeleverd maar niet iets waarvan ik zag YES dat gaat een impact maken.
@grin heb je toevallig gameplay beelden van je high level grift runs?
Een paar groene goblins en je hebt al aardig wat mats
Droppen te weinig reusable parts helaas.Jerry schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 13:34:
[...]
Een paar groene goblins en je hebt al aardig wat mats.
Heb gisteren beide builds uitgeprobeerd. Moet zeggen dat ik Chakram wat fijner vond spelen dan de Entangling Shot. Maar beide builds werken goed, zeker als je gewoon wat rifts gaat grinden. Voor s2 weet ik genoeg. Als dit het is level ik eerst een DH, dan de legendary gems en daarna een Wiz/WD/Monk.Grin schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:33:
Voor 45+ spelen de DH's nu full fire:Als passives: CE, CotW, Awareness en Steady Aim.
- CA - Loaded for Bear
Met mijn T6 DH voor riftjes haal ik erg veel plezier uit deze build/gear. Chakram met een 1.5 att./sec. wapen is leuk om snel de mobs plat te krijgen, bij elites spam je LfB: 3 shots en ze zijn plat.![]()
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Die zijn het makkelijkst te farmen.
Templar quest line in Act 5 (je moet hiervoor in Campaign mode zitten) -> in de barracks (waar hij je naartoe brengt) staan allemaal armor/weapon stands. Die even leeg trekken en voordat je de laatste quest accepteerd teleport je terug en remake je de game
Ben er zojuist achter gekomen hoe je Grift kan doen
Begon eerst op 18 en die ging goed daarna door naar 21 welke ik wel gehaald heb maar wel enkele keren dood ging (doe ze alleen).
Bij 18 kreeg ik de gem die +20% damage geeft na elite kills en +15% damage tegen elite. Ik neem aan dit dit een van de betere is en die het beste kan upgraden?
Begon eerst op 18 en die ging goed daarna door naar 21 welke ik wel gehaald heb maar wel enkele keren dood ging (doe ze alleen).
Bij 18 kreeg ik de gem die +20% damage geeft na elite kills en +15% damage tegen elite. Ik neem aan dit dit een van de betere is en die het beste kan upgraden?
Heb even een basic t6 riftje opgenomen op m'n Monk. Helaas wel een matige rift, aangezien je snel verkeerd kan lopen. Maar het geeft een goede indicatie hoe snel je dingen kan killen 
[ Voor 3% gewijzigd door London op 17-01-2015 20:00 ]
Life Begins at Conception - LiveAction.org / Schreeuwomleven.nl
Staat op privéLas Vegas schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:00:
Heb even een basic t6 riftje opgenomen op m'n Monk. Helaas wel een matige rift, aangezien je snel verkeerd kan lopen. Maar het geeft een goede indicatie hoe snel je dingen kan killen
[video]
Oops, gefixed, thanks
Gaat inderdaad lekker rap, ik moet echt stuk vaker mobs raken voor ik ze dood heb
Bane of the Powerful is een goede gem, maar de damage ervan staat vast. Bane of the Trapped, Zei's Stone en Enforcer kunnen beide hoger in damage, maar die hebben ook hele andere secondary stats. Hangt van je build af welke je het beste kunt gebruiken, maar BotP zit wel in het gros van de builds.Famous schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:55:
Ben er zojuist achter gekomen hoe je Grift kan doen![]()
Verwijderd
Je one-shot niet eens elites op T6. PrutserLas Vegas schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:00:
[video]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 02:22 ]
Ben nu op ruim 12 uur pas 3 goblins tegen gekomen, ik had wat meer verwacht.
Ben van dual wield overgestapt naar een wapen met schild bij mijn barb en dat bevalt me erg goed. Ik kan nu blijven staan in plaats van telkens even weg te moeten rennen en ben daardoor net zo snel. Heb al wel een legendary schild maar zou er nog eentje willen met socket, dat is het enige wat ontbreekt. Hopelijk loot ik ook wat vaker een legendary shield nu ik deze ook gebruik. Sinds ik op de XBox speel ben ik er pas 3 tegen gekomen als loot.
Ben van dual wield overgestapt naar een wapen met schild bij mijn barb en dat bevalt me erg goed. Ik kan nu blijven staan in plaats van telkens even weg te moeten rennen en ben daardoor net zo snel. Heb al wel een legendary schild maar zou er nog eentje willen met socket, dat is het enige wat ontbreekt. Hopelijk loot ik ook wat vaker een legendary shield nu ik deze ook gebruik. Sinds ik op de XBox speel ben ik er pas 3 tegen gekomen als loot.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waarom zou je een Socket willen op je shield?
Voor extra strength, alle beetjes helpen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk dat bij een shield in bijna alle gevallen een andere stat meer op gaat leveren dan een str gem.Lekker Ventje schreef op zondag 18 januari 2015 @ 07:58:
Voor extra strength, alle beetjes helpen.
Ik begin die gobs langzaam aan vervelend te vinden, ben in totaal ruim een uur bezig geweest om alles op te rapen deze morgen....Lekker Ventje schreef op zondag 18 januari 2015 @ 07:48:
http://yor.minitroopers.com
Ik pak eigenlijk zo goed als alleen oranje en groene drops op.
Verder kijk ik er beetje doorheen voor imperials en stacks met crafting mats.
Daarna charge ik gewoon weer vrolijk verder
Maarja komt ook omdat S1 bijna ten einde is en ik S2 ga spelen waar ik dus toch niks meer aan alle mats en dergelijke heb.
Verder kijk ik er beetje doorheen voor imperials en stacks met crafting mats.
Daarna charge ik gewoon weer vrolijk verder
Maarja komt ook omdat S1 bijna ten einde is en ik S2 ga spelen waar ik dus toch niks meer aan alle mats en dergelijke heb.
Dat ze mats eens auto pick-up zouden doen... Zou een hoop schelen...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
En direct de bank inThalaron schreef op zondag 18 januari 2015 @ 10:02:
Dat ze mats eens auto pick-up zouden doen... Zou een hoop schelen...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Jezus, net Koeitje gezien met z'n monk, pffft.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ligt eraan wat je nodig hebt.Yogoi schreef op zondag 18 januari 2015 @ 08:48:
[...]
Ik denk dat bij een shield in bijna alle gevallen een andere stat meer op gaat leveren dan een str gem.
Ik heb nu buffed 898K DPS, 17M toughness en 1183K recovery. Op mijn schild heb ik nu str, vit, resist all en CHC. Met een extra socket kan ik dan wat aan mijn DPS doen, de rest lijkt me al voldoende. Op T3 kom ik vrijwel nooit in de problemen als ik in het midden van een elite groep sta. En met een strength gem buff ik zowel mijn DPS als armor.
Verwijderd
Je kan er geen socket op krijgen, je hebt al 4 primaries.Lekker Ventje schreef op zondag 18 januari 2015 @ 10:45:
[...]
Ligt eraan wat je nodig hebt.
Ik heb nu buffed 898K DPS, 17M toughness en 1183K recovery. Op mijn schild heb ik nu str, vit, resist all en CHC. Met een extra socket kan ik dan wat aan mijn DPS doen, de rest lijkt me al voldoende. Op T3 kom ik vrijwel nooit in de problemen als ik in het midden van een elite groep sta. En met een strength gem buff ik zowel mijn DPS als armor.
Moet je rifts uitspelen in plaats van stoppen als de RG dood is. Op die manier krijg je met grotere regelmaat goblin packs.Lekker Ventje schreef op zondag 18 januari 2015 @ 07:48:
Dan zal ik niet veel beters gaan vinden wat schild betreft, of het zou een Stormshield moeten zijn.Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 10:56:
[...]
Je kan er geen socket op krijgen, je hebt al 4 primaries.
Ik speel rifts regelmatig helemaal uit maar doe dat niet altijd meer nadat ik meerdere keren een rift volledig uitgespeeld had zonder een legendary te vinden. En als dat een aantal keren op een dag gebeurd neem je al snel genoegen met de bloodshards
Ik vind nog steeds de meeste legendaries van white mobs en elites, niet van de Rift Guardian. Het is enkel nuttig om de rift te sluiten onmiddellijk nadat je de RG hebt gekilled als je gaat voor Blood Shards. Maar door de rifts te clearen maak je veel meer kans op goblins en op legendaries. En het kost minder Rift Fragments, vind ik ook wel belangrijk.
Ik heb nog ruim 1000 Rift Fragments, dat is voor mij niet het probleem
Het is alleen zo frustrerend dat je de ene keer voor je bij de RG bent al 3 legendaries hebt en daarna nog twee en dan vervolgens enkele rifts volledig cleared zonder een legendary te vinden. Ik heb dagen dat ik via bounties meer legendaries vind dan via rifts. Dat is ook de reden dat ik zoveel Rift Fragments heb (en ik had de XP nodig om snel paragon te levelen).
Ik moet EP nog testen, dat lijkt me ook wel geinigVerwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 02:20:
[...]
Je one-shot niet eens elites op T6. Prutser. Niets leuker dan een RG one-shotten en dat je team gaat van "wtf was that". Record staat nu op een 12b en een beetje crit
.
Verwijderd
EP doet minder dan datLas Vegas schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:09:
[...]
Ik moet EP nog testen, dat lijkt me ook wel geinig
En wat is er met die rifts aan de hand....9 levels net gedaan.....daar ga je met ff een riftje doen....
http://yor.minitroopers.com
Pfff...solo grift 37 met mijn DH. Max wat ik aan kan. Veel tijd over op de teller tijdens floor 1, staan er aan het begin van floor 2 twee thunderstorm reflect packs.
Men, wat voor gear loop jij rond? Heb je een link naar je armory?Las Vegas schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:00:
[video]
Ik ben er ook maar eens mee begonnen, mijn gear is nog niet echt perfect.
Gebruik ook geen boon of the hoarder met die gold belt, ga sowiezo amper dood.
Gear staat wel in sig, lijkt mij sneller om harringtons waistguard er weer in te betrekken
Gear staat wel in sig, lijkt mij sneller om harringtons waistguard er weer in te betrekken
[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 18-01-2015 14:26 ]
Dat is wel een boeiende build en gemakkelijk om te gearen. Zag een filmpje op Twitch van een gast die grift 54 had gecleard met de lightning variant van die build. Kanshebber voor season 2. 
Hebben jullie eigenlijk nooit spirit issues zonder een generator?
Hebben jullie eigenlijk nooit spirit issues zonder een generator?
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2015 14:33 ]
Nee, de staff is key in deze build, die reduceert spirit usage met 50%, en geeft 30% extra damage op Wave of light.
Als je alle skills bekijkt dan zie je waar het vandaan komtDeadsmell schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:35:
Maar hoe krijg je dan spirit terug?
Epiphany en Air Ally, en crude boots zorgen ervoor dat je 2 air ailies krijgt die de regen verdubbelen.
Duidelijk, thanks!unfor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Als je alle skills bekijkt dan zie je waar het vandaan komt
Epiphany en Air Ally, en crude boots zorgen ervoor dat je 2 air ailies krijgt die de regen verdubbelen.
Heb je ook paragon punten in max resource en resource cost reduction gestoken? Of is dat niet nodig?
Doe ik wel ja (reduce cost), maar of het echt nodig is weet ik nog niet.
Speel de build pas net een uurtje
@below: ja
Speel de build pas net een uurtje
@below: ja
[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 18-01-2015 14:56 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/33006972ZeroCode schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:20:
[...]
Men, wat voor gear loop jij rond? Heb je een link naar je armory?
Lucky bastard met die ancient staff
Ik heb SoJ en alles, maar zonder ancient staff is het moeilijk om hoger te raken.
Verwijderd
muted vanwege Dragonforce... wat is dat toch met gamers en through the fire and the flamesunfor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:25:
Ik ben er ook maar eens mee begonnen, mijn gear is nog niet echt perfect.
[video]
overigens, met mijn DH crit ik als ik mazzel heb 80mil met loaded for bear.
jij beukt er regelmatig 300mil crits uit... que le fuque
Haha nice. Ik zie de meest krankzinnige Monk builds voorbij komen! Zelf heb ik de Monk ook weer opgepakt en vermaak me er erg goed mee; heerlijk T6 clearen in 1-2 minuten. Het zal me waarschijnlijk een weekje kunnen bekoren voordat ik weer terug ga naar Grifts. Ik denk dat @ T6 binnenkort de verveling zal toeslaan...
Tot die tijd: keep those builds coming!
Tot die tijd: keep those builds coming!
Dat was nog niks, na wat tweaken klap ik er vaak 500mil+ crits uit met harringtonsVerwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:31:
[...]
muted vanwege Dragonforce... wat is dat toch met gamers en through the fire and the flames![]()
overigens, met mijn DH crit ik als ik mazzel heb 80mil met loaded for bear.
jij beukt er regelmatig 300mil crits uit... que le fuque
Nu hopen op een ancient staff.
T6 is nu ook voornamelijk leuk dankzij dubbele treasure goblins!Grin schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:32:
Haha nice. Ik zie de meest krankzinnige Monk builds voorbij komen! Zelf heb ik de Monk ook weer opgepakt en vermaak me er erg goed mee; heerlijk T6 clearen in 1-2 minuten. Het zal me waarschijnlijk een weekje kunnen bekoren voordat ik weer terug ga naar Grifts. Ik denk dat @ T6 binnenkort de verveling zal toeslaan...
Tot die tijd: keep those builds coming!![]()
En alle nieuwe goblins zijn ook leuk om te krijgen, tevens heb je veel vaker grote goblin packs dan voorheen.
[ Voor 40% gewijzigd door unfor op 18-01-2015 16:43 ]
Verwijderd
LfB kan je ook gewoon voor 350m+ mee critten hoor. In ieder geval op elites. Nieuwe M6 buffed best wel hard je attacks
.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 16:38 ]
Met de nieuwe raekor build is T6 wel heel simpel geworden.
Moet wel dringend The furnace of ancient maximus vinden want zit precies tegen een plafond bij GR 35 + bosses.
Moet wel dringend The furnace of ancient maximus vinden want zit precies tegen een plafond bij GR 35 + bosses.
Ik speel deze build met een inna set en teaguk Gem. Waar je dan op moet letten is dat je niet teveel resource cost reduction hebt. Max 6,6%. Heb je meer dan is het spammen van sweeping wind gratis en kun je niet meer eenvoudig je teaguk stacks opbouwen.Deadsmell schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Duidelijk, thanks!
Heb je ook paragon punten in max resource en resource cost reduction gestoken? Of is dat niet nodig?
Mooie staff Apple! Ik ben nog op zoek
Voor mijn ander old school cookie cutter cyclone monk een leuke ancient wkl geloot! Dat dan weer wel..
Hoop dat ik snel een staff vind, dan eens kijken of het fire of lightning wordt
Battle.net || Strava
Ik ga in S2 die WoL/EP hybrid build spelen, met de nieuwe Gungdo. Heb net een guide gekeken van iemand die die build op de PTR had en die heeft de resource cost van SW op 1. En SW automatisch spammen tot Taeguk op full stack zit. Lijkt me een bijzondere build om te spelen. Erg veel zin in S2 daardoor!retlaw schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:26:
[...]
Ik speel deze build met een inna set en teaguk Gem. Waar je dan op moet letten is dat je niet teveel resource cost reduction hebt. Max 6,6%. Heb je meer dan is het spammen van sweeping wind gratis en kun je niet meer eenvoudig je teaguk stacks opbouwen.
Gaat trouwens ook wel lekker met gold nu. Doe met mijn DH voornamelijk T6 rifts en dus Boon of the Hoarder even gepakt. 250 miljoen in een middagje relaxt riften. Ik moet die gem vroeg in S2 hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 18-01-2015 20:16 ]
Is dat deze guide? Ziet er wel cool uit inderdaad. Ik wil deze keer ook graag een andere char levellen dan in s1 dus ik zit al een tijdje de monks te eyeballen. Om je SW op 1 te krijgen heb je ook wel wat paragon levels nodig zie ik dus hij kost wat meer dan een setje en lvl 70-zijn alleen.
Boon of the Hoarder snel vinden is inderdaad bijzonder prettig. Ik vraag me af of die goblin buff wat dat betreft nog even aanblijft. Tot in de eerste week van s2 ofzo.
Boon of the Hoarder snel vinden is inderdaad bijzonder prettig. Ik vraag me af of die goblin buff wat dat betreft nog even aanblijft. Tot in de eerste week van s2 ofzo.
Jep, dat is hem. Op zich duurt het niet zo lang om via paragon punten je SW op 1 te krijgen. Maximaal paragon 132. Dat ben je binnen een paar dagen, na level 70 aangetikt te hebben. Hij heeft trouwens wel ideale gear voor die build (wie had gedacht dat life regen nog eens nuttig zou worden). Jammer dat het PTR is en wij er een stuk meer moeite voor moeten doen.Tektoon schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:20:
Is dat deze guide? Ziet er wel cool uit inderdaad. Ik wil deze keer ook graag een andere char levellen dan in s1 dus ik zit al een tijdje de monks te eyeballen. Om je SW op 1 te krijgen heb je ook wel wat paragon levels nodig zie ik dus hij kost wat meer dan een setje en lvl 70-zijn alleen.
Ik kijk nu al op tegen Boon of the Hoarder grinden. Saaai 'werk'...
Heel slecht voor je sociale leven en/of studieVerwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:53:
Patch 2.1.2 geeft tot nu toe geen extra problemen?
Dit topic is gesloten.
![]()