• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Leuk dat je nu eindelijk weer eens gear upgrades krijgt dmv ancient legs. Ik kreeg 2 ancient firebirds set items. En dit is nog maar het begin.
Je klikt je rot bij gob packs om mats en gems op te pakken.

[GoT]Gasoline#2396

Ik ben er nog niet over uit of ik de trials een verbetering vind. Ik deed kreeg voorheen keys die voor mijn DH aardig rond het werkelijke level zaten, maar nu eentje die zeker vier levels lager uitviel.

Edit:
Leuk die nieuwe stats. :P

Healing
Nu dps nog...

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsmell op 14-01-2015 10:33 ]

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Meatwagon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:57:
Zo jammer dat ook ik moet werken vandaag. Zie hier meerdere posts en op andere forums van mensen die dikke loot krijgen enzo.... Kan niet wachten! Ben blij als het 4 uur is!

0.o: http://imgur.com/wlJxB1p

_/-\o_
Holy crap! (Wie is dit en wat voor gear gebruikt hij?)
Vanavond m'n monk maar weer afstoffen.

Maar eerst tot 17.00u werken, dan nog ff naar de sportschool, eten, dus het wordt wel 20.00u ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Mad-Matt op 14-01-2015 10:44 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zucht ik heb hetzelfde. Werken, eten, sportschool en dan eindelijk Diablo. Zal wel een hotfix worden als ik de verhalen her en der lees met die drops.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Meatwagon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:57:
Zo jammer dat ook ik moet werken vandaag. Zie hier meerdere posts en op andere forums van mensen die dikke loot krijgen enzo.... Kan niet wachten! Ben blij als het 4 uur is!

0.o: http://imgur.com/wlJxB1p

_/-\o_
Holy Hell :D

[ Voor 93% gewijzigd door BlackEyedAngel op 14-01-2015 10:48 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb mijn eerste aughilds ancients gecraft / gekregen! Wohoo!

edit: aaaw, armory is nog niet ancient bestendig..

[ Voor 30% gewijzigd door Ealjebij op 14-01-2015 10:48 ]

D3 Profiel

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Mad-Matt schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Holy crap! (Wie is dit en wat voor gear gebruikt hij?)
Vanavond m'n monk maar weer afstoffen.

Maar eerst tot 17.00u werken, dan nog ff naar de sportschool, eten, dus het wordt wel 20.00u ;(
Dit is "HaxD3" een streamer :D Zal eens kijken of ik kan vinden wat voor gear hij gebruikt! Wordt iniedergeval weer je hele scherm vol met vliegende botten, lightning en andere rommel! _/-\o_

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12 20:30
Gundo Gear uit Season 2 volgens mij :+

Even niets...

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

FireDrunk schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:13:
Die wordt leuk ja :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• FireDrunk
:Y :Y :Y :Y :Y :Y

Even niets...

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:27

Phreak

KTM SuperDuke

Ik zit nog te twijfelen wat ik dit season gaat spelen.
Heb eigenlijk altijd een WD gespeeld en ook wel eens met een Crusader lopen klooien.
In Season 1 heb ik ook eens een andere class gepakt en een DH gemaakt.
Dat is eigenlijk de enige class die ik nog speelde richting het eind van het season.

In season 2 wil ik weer eens wat nieuws proberen.
Zit nu ook te overwegen om een Monk te maken, wil eens een Melee class proberen.
Heb je met een monk ook een soort "escape" skill waarmee je weg kan komen op HC?
Met de WD heb ik altijd Spirit Walk onder de knop en met de DH was dat "Smoke Screen"
Heb namelijk nog weinig characters op de graveyard liggen en dat wil ik graag zo houden ;)

Noobmeter WoT: Froekie

• 4th

4th

Dash is een stack skill en als je die op 1 houdt is dat je escape, verder heb je serenity

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
En de monk heeft ook een passive 'near death experience'
When receiving fatal damage, you are instead restored to 35% of maximum Life and 35% Spirit.
This effect may occur once every 60 seconds.
When Near Death Experience is on cooldown, your Health Globe Healing Bonus, Life per Second and Life per Hit are increased by 35%.

[ Voor 72% gewijzigd door NastyNick op 14-01-2015 11:55 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Meatwagon
Ook kan je Epiphany als een soort van escape gebruiken. Fists of thunder dash je ook een stukje, van mob naar mob.

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:27

Phreak

KTM SuperDuke

Zal het noteren, dan kan ik wel eens proberen hoe dat speelt :)

Noobmeter WoT: Froekie

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

FireDrunk schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:13:
ziet er leuk uit ja!

[ Voor 10% gewijzigd door Mad-Matt op 14-01-2015 13:07 ]

Verwijderd

Ik heb na een paar riftjes te hebben gespeeld, nou niet echt het idee dat ik als DH een enorm andere speelstijl moet aannemen, die charges zorgen er juist voor dat je 2 sentries meteen kan neerzetten, wat eerst niet kon, en met een kridershot ben je meteen al lekker aan het afschieten. Ik was er even bang voor, maar het lijkt niet zo erg te zijn. die 100% extra damage ook maar eens uit proberen, maar voorlopig meer dan blij met mijn frost arrows en af en toe een maelstrom erbij.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:56
Krindershot...i haven't seen those quite a while :'(

Ben benieuwd hoe de speelstijl is zonder die bow want ik heb er helaas geen één kunnen vinden voor de patch. En anders maar weer eens de WD oppakken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Dan heb je een optie met Bolas, en anders is er toch wel de 100% voor een primary skill op M6?
Ik had nog wat bolas quivers bewaard voor de zekerheid, maar ik laat het hierbij

• Joarie
Ah wacht, met deze wijziging is de noodzaak voor een Krindershot toch niet meer zo hoog?
Night Stalker
Has been redesigned
Now causes your primary skills to generate an additional 4 Hatred

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Het gaat er niet om dat het hatred genereert, gaat er meer om dat je Frost Arrow (een spender) dan genereert.

Of denk ik nu krom?

• FireDrunk
Sentries vuren wel je Elemental Arrow (en andere Hatred Spenders) af als jij schiet, maar niet je Bolas, daar zit het grootste verschil in damage.

Nog even los van de hoeveelheid hatred die het genereert/kost.

[ Voor 19% gewijzigd door FireDrunk op 14-01-2015 14:11 ]

Even niets...

Verwijderd

Nee, ik zat natuurlijk aan de chakrams te denken

Maar, goed beschouwd kun je daar nog steeds lol mee hebben, bolas/chakrams, pets en een paar sentries.... met de goede gems (want daar gaat t om volgens mij) krijg je alles wel plat.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-12 15:20
zijn de drop rates ook flink omlaag geschroefd sinds de patch ?? want heb serieus maar in 8 rifts maar 3 leg/sets gevonden bizar weinig.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

syntesia schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:45:
zijn de drop rates ook flink omlaag geschroefd sinds de patch ?? want heb serieus maar in 8 rifts maar 3 leg/sets gevonden bizar weinig.
RNG ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:57:
Holy fucking crap, ff met wat sterke spelers door greater rifts meegelopen, van 43 paragon naar 493 in een uurtje of zo :D
Sinds ik tot de conclusie ben gekomen dat dit hoge paragorn lv is bereikt door met cheaters mee te lopen, 'voelt' het toch niet goed om mee te spelen. Heb serieus een bloedhekel aan cheaters en toch wel een klein beetje moraal ergens :P
Ik zit dan ook te denken om alles wat ik heb in de stash te gooien, m'n WD character te deleten en opnieuw te beginnen. Spelen doe ik toch wel dagelijks, maar dan is het tenminste voor mezelf compleet eerlijk wanneer ik iets win of when I get my ass handed to me :P

Toch een paar gedachtes waar ik mee zit.

1. Als ik mn huidige WD delete, heb ik geen actief character meer. Wordt de adventure mode dan weer op slot gezet of blijft dat nu permanent unlocked?
2. Als ik eerste m'n 2e WD maak en DAN pas de 1e wis, is dit geen probleem toch?
3. euh.. had nog meer dingen maar kan er nu ff niet opkomen, misschien later :P

Ik speel op de PS4 btw )

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 15:33 . Reden: toevoeging ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ealjebij schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:47:
Ik heb mijn eerste aughilds ancients gecraft / gekregen! Wohoo!

edit: aaaw, armory is nog niet ancient bestendig..
pic?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Serieus? Want het regent bij sommige mensen echt legs. Tijdje terug een goblin pack gehad waar ik met twee volle stashes uit kwam, inclusief een handvol legs.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Op welk platform speel je? PC lijkt geen probleem te zijn.

Zoals al gemeld, waarschijnlijk een RNG gevalletje :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• syntesia
Ngangatar schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:33:
[...]

Op welk platform speel je? PC lijkt geen probleem te zijn.

Zoals al gemeld, waarschijnlijk een RNG gevalletje :).
ik speel gewoon op PC.

Ik weet dat over RNG maar toch want ik was niet de enigste ik liep met een volle party, hadden 5 rifts gespeelt 1 dude had geen 1 leg. en ik had 1 set item.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-12 17:42

UTADDICT

NERF

Ook al was je niet de enige, dan is het toch nog RNG. Dat is dan ook het mooie van RNG.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

PC of console(zoals PS4)?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mmm volgens mij zitten de season 2 items al in de patch voor de PS4 ik krijg net een nieuwe gem die dropped in season 2 namelijk. Dus vermoed dat de rest er dan ook wel in zit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:18:
[...]

Sinds ik tot de conclusie ben gekomen dat dit hoge paragorn lv is bereikt door met cheaters mee te lopen, 'voelt' het toch niet goed om mee te spelen. Heb serieus een bloedhekel aan cheaters en toch wel een klein beetje moraal ergens :P
Ik zit dan ook te denken om alles wat ik heb in de stash te gooien, m'n WD character te deleten en opnieuw te beginnen. Spelen doe ik toch wel dagelijks, maar dan is het tenminste voor mezelf compleet eerlijk wanneer ik iets win of when I get my ass handed to me :P

Toch een paar gedachtes waar ik mee zit.

1. Als ik mn huidige WD delete, heb ik geen actief character meer. Wordt de adventure mode dan weer op slot gezet of blijft dat nu permanent unlocked?
2. Als ik eerste m'n 2e WD maak en DAN pas de 1e wis, is dit geen probleem toch?
3. euh.. had nog meer dingen maar kan er nu ff niet opkomen, misschien later :P

Ik speel op de PS4 btw )
Het is gedaan, characters en savegames gedelete, en nu weer vers begonnen met een crusader. Voel me zo arm zonder al die spullen, items, crafting materials en ontiegelijk veel geld :D

Naja het is voor een goed doel :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:56
Deadsmell schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:23:
Damn, rift gehad met drie grote goblin packs op één map! :D
haha, ja dat gaat echt nergens over, dan ben je gewoon paar minuten aan het rapen :P

t6 is echt als normal nu met dh'er

Movies: letterboxd

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Nu er minder elite affixes zijn heb je wel veel kut conbos. Telkens frozen jailer en reflect tegelijk...

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Weet iemand eigenlijk waarom de Band of untold secrets verwijderd is? Ik dacht dat dat gewoon één van de vele nutteloze ringen was...

<GoT>Nephalem#1159 PoE

desjaak909 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:52:
[...]

haha, ja dat gaat echt nergens over, dan ben je gewoon paar minuten aan het rapen :P

t6 is echt als normal nu met dh'er
Maak daar maar een half uur van. Was met mijn Crusader en die kan net T6 aan. Voordat ik alle goblins dood had was ik 20 minuten verder en dan nog 10 minuten rapen. :P

Was een mooie dag gisteren. DH speelt nog steeds fijn. Vind het verschil met eerst niet eens zo groot, omdat ik altijd al een vrij actieve speelstijl had ivm Kridershot. Daarnaast Crusader op T6 niveau gekregen en die loopt inmiddels met twee Ancient items rond. Paar veranderde maps gezien (grote prison level is twee keer zo groot geworden!) en veel nieuwe gobs!

Ik vraag me alleen af hoe ik mijn DH nu moet gaan veranderen. Ik heb mijn T&T vervangen door de beste trifecta gloves die ik in mijn stash had en dat is een Magefist. Dan heb ik zowel bracers als gloves met fire damage. Maar alleen cold is beter (Frostburns)? Of een combinatie van beide?

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 23:55

Yor

Yor1313#2571

We're ringing in the new year with patch 2.1.2! To celebrate the arrival of this content update on PC and console, all treasure-hungry nephalem who log in to Diablo III* starting this weekend will enjoy a special treat. Pick your platform and receive one of the following temporary in-game boosts: PC, PlayStation 4, and Xbox One: Get ready to manage some mischief! Adventurers who encounter Treasure Goblins will notice they’ve brought friends to the party—for a limited time, all goblins will spawn in pairs. PlayStation 3 and Xbox 360: Let there be loot! For a limited time, all players who log in to defend Sanctuary will receive a +100% bonus to their chance to find Legendary and Set items. Note that this bonus stacks multiplicatively with other existing bonuses, including those provided by items, shrines, Torment difficulty levels, and Nephalem Rifts. This double Treasure Goblin and bonus Legendary Find period will begin for both PC and console players in the Americas region on Friday, January 16 at 12:00 a.m. PST and will end on Friday, January 23 at 11:59 p.m. PST.**Enjoy the buffs, heroes! We hope you’re as excited as we are for the next year of Diablo and can’t wait to see you in Sanctuary. *Please note this buff will only be available on console for the Ultimate Evil Edition. **For PC, the buff will start and end at the noted times in each gameplay region according to its local time zone (PST for the Americas, CST for Europe, and KST for Asia). For console, the buff will start and end in all regions at the same time, listed above. For time zone assistance, click here.
BUFFS! Extra xp en stuff!

http://yor.minitroopers.com

Betekent dat dan ook dat goblin packs twee keer zo groot worden? Dat je 20-30 goblins in een pack hebt? :P

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister lekker met m'n monk aan de gang geweest, dat ging prima. tot ik in een game zat met 3 DH's. Toen liep ik mee voor de vulling.

Jezus wat zijn die sterk, nog veel sterker dan voorheen. Het wordt tijd dat ze bij Blizzard de rest van de classes eens gaan bekijken

Mad-Matt schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:00:
Gister lekker met m'n monk aan de gang geweest, dat ging prima. tot ik in een game zat met 3 DH's. Toen liep ik mee voor de vulling.

Jezus wat zijn die sterk, nog veel sterker dan voorheen. Het wordt tijd dat ze bij Blizzard de rest van de classes eens gaan bekijken
Valt reuze mee met de balans. Ik liep gisteren met mijn DH mee met een Condemn Crusader en kon hem alleen maar bijhouden omdat 'ie zich inhield. Alles is relatief. :)

Monk krijgt in Season 2 een behoorlijke buff toch? Als je tenminste de juiste items hebt...

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 15-01-2015 08:06 ]

• desjaak909
Deadsmell schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:38:
[...]

Ik vraag me alleen af hoe ik mijn DH nu moet gaan veranderen. Ik heb mijn T&T vervangen door de beste trifecta gloves die ik in mijn stash had en dat is een Magefist. Dan heb ik zowel bracers als gloves met fire damage. Maar alleen cold is beter (Frostburns)? Of een combinatie van beide?
gewoon marauder gloves nemen, met chc/chd en iets van vit/cdr/rcr en dan pride's fall voor als je cold gaat of cindercoat voor fire en reaper wraps zijn ook belangrijk voor je resources

desjaak909 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:06:
[...]

gewoon marauder gloves nemen, met chc/chd en iets van vit/cdr/rcr en dan pride's fall voor als je cold gaat of cindercoat voor fire en reaper wraps zijn ook belangrijk voor je resources
Ik zal eens kijken of een Cindercoat meer voor me doet dan mijn Magefist. Heb nog een dex/vit/chc/chd Marauder's Gloves in stash. Zaken om resources te regenereren heb ik voorlopig niet nodig, want ik speel met een Kridershot. En Reaper's Wraps heeft alleen invloed op hatred toch?

Waarom Pride's Fall specifiek voor cold?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:23
Omdat die de beste is voor het reducen van resource cost, je zou ook lighting bv kunnen doen. Cindercoat is natuurlijk expliciet fire.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:18
Deadsmell schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:46:
Betekent dat dan ook dat goblin packs twee keer zo groot worden? Dat je 20-30 goblins in een pack hebt? :P
Ik ben gister zo een 21 minuten bezig geweest om een veld(cementary map) "Loot" van zo een 10 schermen groot op te rapen door 2 gob packs , niet grappig! Ze moeten de mats en gems laten stacken als er een zooi bij elkaar liggen :( , als er straks dubbele packs komen door die buf dan wordt het helemaal chaos!

[ Voor 7% gewijzigd door randomice op 15-01-2015 08:26 ]

Diablo 3 Profiel

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik voelde me gisteren net een Demon Hunter met zijn Sentry build :S alleen in mijn geval me Hydra's op SC ( HC spelen we niet op patchdagen :P ) gooi 2 Hydra's neer en ga rondjes rennen rift boss dod binnen 45 seconden. Beetje saai eigenlijk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:00:

En de monk heeft ook een aardige buff met de herziene sunwoko set! Man wat gaat dat hard... Ik heb gister vooral fire gespeeld en moet lightning nog goed proberen. Welke gems gebruiken de monks hier met een sunwoko build?
Ik vind nu niet dat er echte beste gems lijken te zijn. Ik heb BOP maar omdat dat altijd wel goed is, dan de gogok voor de CDR en verder willekeuring, pain enhancer gekozen.

Battle.net || Strava

• Joarie
Zo zeg, mijn vingers zijn nog een beetje beurs van 2 riftjes met mijn Chakram DH. Het is inderdaad een veel actievere speelstijl geworden en het vereist eindelijk weer resource-management. Opeens zie je dat meer sentries kunnen oproepen niet meer gunstig is omdat je dan je hatred leeg hebt voordat je eindelijk de Maelstrom-bombardement kunt loslaten op de packs.
Heb eventjes gespeeld met de quiver die Chakram tot generator maakt, waardoor je eigenlijk hetzelfde effect nabootst als met Krindershot. Je sentries schieten namelijk ook doodleuk Chakrams mee.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

retlaw schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:28:
[...]

En de monk heeft ook een aardige buff met de herziene sunwoko set! Man wat gaat dat hard... Ik heb gister vooral fire gespeeld en moet lightning nog goed proberen. Welke gems gebruiken de monks hier met een sunwoko build?
Ik vind nu niet dat er echte beste gems lijken te zijn. Ik heb BOP maar omdat dat altijd wel goed is, dan de gogok voor de CDR en verder willekeuring, pain enhancer gekozen.
Met welke monk speel je nu?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

fromo :) Ooit de bedoeling om een cold build te maken. Die deed alleen weinig damage. Deze zou dus eigenlijk fimo moet zijn. Met een holy build heb ik het maar laten zitten...

[ Voor 25% gewijzigd door retlaw op 15-01-2015 08:45 ]

Battle.net || Strava

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-12 09:36
Ik vind monk een stuk leuker spelen nu zonder al dat mantra gespam.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

retlaw schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:44:
[...]

fromo :) Ooit de bedoeling om een cold build te maken. Die deed alleen weinig damage. Deze zou dus eigenlijk fimo moet zijn. Met een holy build heb ik het maar laten zitten...
Ik snap niet dat jouw monk werkt, als ik dat zou proberen is het 3x wave of light en dan rennen voor m'n leven omdat ik geen spirit meer heb.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:04:
[...]

Ik snap niet dat jouw monk werkt, als ik dat zou proberen is het 3x wave of light en dan rennen voor m'n leven omdat ik geen spirit meer heb.
Probeer het eens zou ik zeggen. Je zult er nog versteld van staan hoe goed het werkt!

Battle.net || Strava

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vanavond eens proberen :)
(alleen uiteraard weer niet de juiste gear voor, heb maar 1 Inna item, maar goed, weer een doel in het spel)

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Gisteren maar weer eens D3 opgestart om beetje op te warmen voor season2.
Was toch wel weer erg leuk :)
De charge barb is wel forgiving geworden. maakt het wel wat rustgevender om te spelen.
GR30 gedaan zonder moeite, zonder gear improvements moet 33-34 ook wel te halen zijn denk ik.
Misschien nog maar even wat tryhard GR's doen zodat ik nog wat stijg op de HC barb rankings :)

• syntesia
PC speel ik

• 4th

4th

Gister na het werk dus wat unbound bolts gemaakt, stuk of 30-40, 5 ancients eruit, 1 leuke, 1 redelijke en 3 crappy. Ene dus gegift en 10% erop ipv aspd, 25% dmg increase op met leuke etrayu van voor de patch. Alles op fire overgezet, marauder gloves en cindercoat aan. Ging leuk alleen zat te snel zonder hatred. Had Elemental, Cluster arrow en Multishot aan. Multishot ingeruild voor Preparation (hatred rune). Even later bombadiers ingewisseld voor spines of seething hatred, de dmg increase van 4 actieve sentries is leuk maar op T6 gaan we er in zo'n tempo er doorheen dat je ze niet up krijgt. En ze kosten stack en hatred (?!). Cooldown iets is leuk maar laat het dan niet ook nog hatred kosten. Had dan 3 turrets op en was helft van hatred kwijt. Nieuwe stijl is met 2 stacks engagen, neergooien, cluster arrow spammen tot hatred op is en als ze nog 2de ronde nodig hebben preparation gebruiken en weer spammen. Na dit zijn je stacks weer op 2 en ga je door naar volgende groep.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dus je gebruikt nog maar 3 sentries.... Ben je lekker mee met zo'n forum name :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• desjaak909
4th schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:56:
Gister na het werk dus wat unbound bolts gemaakt
Waarom unbound bolts en geen arcane barbs, die zijn lekker traag met hoge base dmg, dan ga je wat minder snel door je hatred heen, kan op t6 met pride's fall en reaper wraps gewoon zonder hatred generator spelen

• 4th

4th

Ngangatar schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:59:
Dus je gebruikt nog maar 3 sentries.... Ben je lekker mee met zo'n forum name :).
De naam bestaat al langer dan D3 ;) Maar gebruik nu 2 sentries. Cull of the Weak (mits er een control impairing in groep aanwezig is), Awareness, Steady Aim en Ambush. Zit nog te denken om me zei's (je plaatst je sentries bij de pack) in te wisselen voor andere lgem. Als je ze te ver weg plaatst schieten ze niet op zelfde groep mobs met hun cluster arrow als ik deze spam.
desjaak909 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:04:
[...]

Waarom unbound bolts en geen arcane barbs, die zijn lekker traag met hoge base dmg, dan ga je wat minder snel door je hatred heen, kan op t6 met pride's fall en reaper wraps gewoon zonder hatred generator spelen
Gister al zonder hatred generator gespeeld, elemental arrow, heeft geen meerwaarde. Cindercoat > pride's fall voor firebuild. Me hatred is toch weer vol als ik de volgende groep tegenkom.

Oh nog even wat uit de sloot halen :P :
Apsie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:40:
[...]

Nope.... Mijn opmerking heeft te maken dat wij straks veeeeeeel minder damage doen.... 8)7
Zie niet dat ik minder dmg doe ;)

[ Voor 42% gewijzigd door 4th op 15-01-2015 11:14 ]

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-12 08:23
Jongens, een vraag:

Ik speel UEE op de Xbox one, met een M6 build. Nu is dus ook op de consoles de patch geweest waarbij sentries je spender schieten als jij dat ook doet, dus naar mijn logica is het dan niet meer boeiend om een hele lading spenders geassigned te hebben, met andere woorden: ik ben weer terug gegaan naar Cluster Arrow en soms Multishot. Is het nu ook zo dat sentries geen benefit hebben van pet damage?

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• WeAreLegion
  • Niet online
greyfox1987 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:13:
Jongens, een vraag:

Ik speel UEE op de Xbox one, met een M6 build. Nu is dus ook op de consoles de patch geweest waarbij sentries je spender schieten als jij dat ook doet, dus naar mijn logica is het dan niet meer boeiend om een hele lading spenders geassigned te hebben, met andere woorden: ik ben weer terug gegaan naar Cluster Arrow en soms Multishot. Is het nu ook zo dat sentries geen benefit hebben van pet damage?
Klopt sentries hebben daar geen benefit van dus dat hoef je niet te stacken,
WeAreLegion schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:20:
[...]

Klopt sentries hebben daar geen benefit van dus dat hoef je niet te stacken,
Tenzij dat met de patch van gisteren gewijzigd is, hebben sentries wel degelijk voordeel van increased pet damage. De meeste DH's lopen niet voor niets met Enforcer rond.

• WeAreLegion
  • Niet online
Deadsmell schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:24:
[...]

Tenzij dat met de patch van gisteren gewijzigd is, hebben sentries wel degelijk voordeel van increased pet damage. De meeste DH's lopen niet voor niets met Enforcer rond.
Ik dacht dat ze dat veranderd hadden in deze patch, maar goed zal even zoeken kan zijn dat ik het verkeerd gelezen heb natuurlijk :) edit: stond er niet bij zal het wel verkeerd gelezen hebben ergens :) maar goed het is niet gewijzigd inderdaad dus dan heeft pet dmg inderdaad nut.

[ Voor 14% gewijzigd door WeAreLegion op 15-01-2015 11:36 ]

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
WeAreLegion schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:35:
[...]
Ik dacht dat ze dat veranderd hadden in deze patch, maar goed zal even zoeken kan zijn dat ik het verkeerd gelezen heb natuurlijk :) edit: stond er niet bij zal het wel verkeerd gelezen hebben ergens :) maar goed het is niet gewijzigd inderdaad dus dan heeft pet dmg inderdaad nut.
Ik denk dat je pet damage en pet speed door elkaar haalt. Pet speed heeft nu inderdaad geen zin meer omdat de sentries alleen schieten als jij schiet, dus de voorheen zeer gewilde T&T met een pet speed bonus voegt nu inderdaad niks meer toe.
Pet damage is nog steeds waardevol

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-12 08:23
Iedereen bedankt voor de info! Dan gaan we daar gewoon vrolijk mee verder! :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:22
Vraagje, poos niet gespeeld.
Nieuwe gems en alles, super mooi. Dus zin om weer eens te gaan spelen.

Mijn wiz char op dit moment http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/36155139.

Welke koers zal ik moeten gaan kwa itemization? Ik heb zonet ook een stone of jordan gevonden. 20% arcane, 480 int, 99 all ress, 30% dmg vs elite. (deze enchanten naar socket? welke stat weghalen?)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• WeAreLegion
  • Niet online
Oggy schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:50:

Mijn wiz char op dit moment http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/36155139.

Welke koers zal ik moeten gaan kwa itemization? Ik heb zonet ook een stone of jordan gevonden. 20% arcane, 480 int, 99 all ress, 30% dmg vs elite. (deze enchanten naar socket? welke stat weghalen?)
Als je genoeg toughness heb ou ik zelf de all res weghalen en rollen naar socket.

• 4th

4th

yrosma schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:40:
[...]

Ik denk dat je pet damage en pet speed door elkaar haalt. Pet speed heeft nu inderdaad geen zin meer omdat de sentries alleen schieten als jij schiet, dus de voorheen zeer gewilde T&T met een pet speed bonus voegt nu inderdaad niks meer toe.
Pet damage is nog steeds waardevol
Pet damage, wordt hierbij de normale rune op de sentry x dmg% enforcer gedaan of worden de schoten die ze schieten als jij schiet ook x dmg% enforcer gedaan?

Dat heb ik nog nergens specifiek gelezen. Als het alleen de rune is dan haal ik me enforcer eruit voor bane of the powerfull (voor T6), die verhoogt je eigen dmg welke dus erbij komt voordat jij en je sentries gaan schieten welke dus ook daarop effect heeft. Moet denk ik nog allemaal verder onderzocht worden.

Allres naar socket, van al je int krijg je al allres. Als het een andere skill was dan Arcane zou ik zeggen in wegrollen, is hij goed voor elk character die die skill dmg type gaat doen. Arcane is nogal wiz only :P

[ Voor 29% gewijzigd door 4th op 15-01-2015 11:55 ]

Meest gespeeld build en krachtigste is volgens mij nog steeds een fire build, met full Firebird set. Aangezien je al verscheidene items met fire bonus hebt, zou ik me daarop richten en de SoJ laten voor wat 'ie is. Furnace of Sun Keeper erbij scoren, je set compleet maken en je bent klaar.

• Joarie
Crap, ik bedenk me net dat ik beter de Gem Swift kan gaan gebruiken als DH want daarmee kun je lekker snel je primary spammen om zo je hatred te genereren.

Ben idd benieuwd of T&T nu nog steeds interessant zijn of dat je beter de M6 opbouwt met de M-gloves en Depth Diggers als broek.

Joarie schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:55:
Crap, ik bedenk me net dat ik beter de Gem Swift kan gaan gebruiken als DH want daarmee kun je lekker snel je primary spammen om zo je hatred te genereren.

Ben idd benieuwd of T&T nu nog steeds interessant zijn of dat je beter de M6 opbouwt met de M-gloves en Depth Diggers als broek.
En even snel je hatred weer kwijt raken, waardoor het netto niets uit maakt op het gebied van resource regen. :P Wel fijn voor de damage en cooldowns natuurlijk.

• Joarie
Ach ja, gewoon lekker testen dus de komende tijd :)
"Helaas" vanaf morgen op vakantie dus het merendeel zal wel uitgekristalliseerd zijn als ik terug ben :+

• Nephalem
Joarie schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:55:

Ik heb hier ook met DD's getest maar vond het niet echt veel toevoegen. Vergeleken met de dmg die je doet met je spenders is die kleine buff op je generator verwaarloosbaar.

Bij gebrek aan frostburns of prides fall (ligt in non season stash) heb ik nu 2x blackthorne voor wat extra elite dmg en dmg reductie.

Ook nog aan het overwegen om de resource extra's van reapers eens te droppen voor aughilds bonus, kijken of ik daarmee weg kom.

Ben overigens zelf vrij benieuwd of het niet zinvoller is om iig op quiver sentry dmg om te rollen naar CA of welke spender je ook gebruikt. Aangezien je zelf met de sentry buff nu een groter deel van de damage zelf produceert.

[ Voor 6% gewijzigd door Nephalem op 15-01-2015 12:06 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Joarie
Boosten de DD niet de damage van je Chakrams als je die als primary gebruikt doordat je Spines Quivers draagt of zijn er eigenlijk maar 4 skills die de DD boosten?

Verwijderd

Nee, primary zoals Blizz dat bedoeld heeft, niet wanneer een spender een generator word

• Joarie
Ah kak, ik vond het al te mooi om waar te zijn :+

Juist, het gaat om de categorie waarin een skill valt. Chakram valt in de categorie 'Secondary' en DD boost alles in de categorie 'Primary'. Check je stats screen maar eens. Daarin zie je alle skills die door DD een bonus krijgen.

• Thalaron
  • Laatst online: 20:38
M6 geeft met de 6 set bonus toch 100% per Sentry bonus aan generators EN de erna vermelde spenderen?
Elemental Arrow is immers geen generator (zonder Kridershot niet in elk geval)...

Indien de bonus niet op de genoemde spenderen zou gelden dan zou de 4 set bonus (in elk geval nu) voor mijn DH voldoende zijn en kan ik beter nog een Marauder item vervangen (of 2...)

En weet iemand al welk element voor DH beter is? Cold of Fire?
Kan hem zo ombouwen naar Fire... maar moet zo gaan werken :'(
Met Fire lijkt me Bane of the Trapped (in elk geval Solo/Party zonder impairing) beetje nutteloos?

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 15-01-2015 15:33 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Nephalem
Thalaron schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:30:
M6 geeft met de 6 set bonus toch 100% per Sentry bonus aan generators EN de erna vermelde spenderen?
Elemental Arrow is immers geen generator (zonder Kridershot niet in elk geval)...

Indien de bonus niet op de genoemde spenderen zou gelden dan zou de 4 set bonus (in elk geval nu) voor mijn DH voldoende zijn en kan ik beter nog een Marauder item vervangen (of 2...)

Met Fire lijkt me Bane of the Trapped (in elk geval Solo/Party zonder impairing) beetje nutteloos?
Ik vind cold persoonlijk wat fijner spelen, maar dat kan gewoon mijn gut feeling zijn.
En fire met BotT gaat op zich prima zolang je entangling shot erbij gebruikt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Ah!
Begon me serieus zorgen te maken in Grifts dat die nieuwe gems niet vallen.
Maar de nieuwe Legendary gems zijn Season 2 only volgens de patch notes!

In de PTR die Esoteric Alteration gebruikt voor extra damage reduction zodat ik meer offensive passives kan gebruiken op mijn Monk. Dat werkte best goed.

Maar ik zal even geduld moeten hebben.

D3 Armory

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Leuk om te lezen dat de nieuwe patch de DH wat meer mogelijkheden geeft.
Ook de barb vind ik door de nieuwe furious charge rune fijner om te spelen.

Wat opvalt is dat de grifts wel echt veel makkelijker zijn geworden. Heb op mijn crus al mijn diamonds ingeruild voor ruby's en haalde nu grift39 ruim binnen de tijd en zonder dood te gaan.
Griftboss in 3:30 neer, terwijl ik voor de patch 6min nodig had op 37.

De conduit pylon is nu echt nutteloos op de boss, maar nog steeds erg goed op packs, niet meer laten voor later dus. Ik probeer nu een power of shield pylon te scoren voor de boss.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Meer mogelijkheden? Als je die M6 eenmaal hebt, dan wil je nog steeds veel damage doen, dat betekend dus of een Chakram quiver (naam kwijt) of die Kridershot.

Want anders is het gewoon verdomt lastig. Lijkt mij dat er genoeg mogelijkheden zijn voor leuke damage, maar M6 is toch beter als Natalya's en Shadow set

• syntesia
Ben nu toch wel weer redelijk ingespeeld op de nieuwe patch.
Gear verandert en ik moet zeggen ik vaag serieus alles weg :D

Eerst dacht ik van hoe meot ik dit nu doen zonder kridershot maar heb het goed kunnen opvangen door cindercoat, arcane barb en mark of death.

gewoon Mark of death blijven spammen en element arrows spammen en dan zo nu en dan die cluster arrow om iedereen weg te vagen of een boss te nuken.

Dit is mijn DH nu trouwens.

http://eu.battle.net/d3/e...ntesia-2658/hero/49749898

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Tja voorheen was het alleen m6+etrayu+ruksack
Je kunt nu ook een langzame xbox nemen en inderdaad andere quivers.

Verder inderdaad wel jammer dat de andere sets nog steeds matig zijn.
Maar dat is bij bijna alle chars zo.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Zijn spines echt de moeite waard voor t6? Nee toch? Mijn CA crit al voor 380m excl. de bommen die hij dropped op elites.

• Thalaron
  • Laatst online: 20:38
Sinned123 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:38:
Tja voorheen was het alleen m6+etrayu+ruksack
Je kunt nu ook een langzame xbox nemen en inderdaad andere quivers.

Verder inderdaad wel jammer dat de andere sets nog steeds matig zijn.
Maar dat is bij bijna alle chars zo.
Vergeet lightning voor het gemak niet.. En (niet dat ik die heb) Calamity is wat zinloos geworden.

Je hebt mijn inziens evenveel keuze. Voor T6 allemaal prima. Echter heb ik nu moeite met Grift 37 waar me dat eerder op 41 nog prima te doen was... DH solo is squishy

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• desjaak909
Thalaron schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:26:
[...]

Je hebt mijn inziens evenveel keuze. Voor T6 allemaal prima. Echter heb ik nu moeite met Grift 37 waar me dat eerder op 41 nog prima te doen was... DH solo is squishy
heb zelf solo nog geen gr's gedaan, maar clan maatje van heeft net gr44 gecleared op HC, dus valt mee met de squishieness
profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/phase2-2554/hero/46364994

Verwijderd

750 Plvls, een bombadiers...een gratis passive.... :D ja, nee. Dan moet ik nog ff.

Zojuist ook wat moeite met Grifts... toch even uitvogelen waarom dat was... 33-34 nu de max.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo weer een avondje D3 erop, 3 Inna items en bleek dat ik nog een geweldig Monk wapen in m'n stash had :)

Thalaron schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:30:

Ik weet niet of ik ga kiezen. Huidige build werkt nog prima en ik haal ongeveer hetzelfde grift level ermee. Fire skills doen 59% van alle damage bij mij, cold de rest. Nog even berekenen of ik dan beter voor 20% fire / 20% cold kan gaan of 40% fire. Verschil in dps zal in ieder geval niet groot zijn.

Never mind. Ik kom er nu pas achter dat sentries niet meer alle hatred spenders tegelijk schieten. Was me gisteren niet eens opgevallen. Blinde kip dat ik ben. Nu valt het kwartje ook met betrekking tot dat verhaal van desjaak van eerder vandaag. hehe. :P

Snel eens stel (near perfect!) Reaper's Wraps gecraft en nu nog hopen op een Cindercoat.
Zijn er hier mensen die zonder Kridershot of Spines spelen? Hoe bevalt dat met betrekking tot hatred regen? Want een Ancient Arcane Barb is natuurlijk ook wel leuk.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 16-01-2015 01:31 ]

Verwijderd

Ik heb PS4 versie,maar nog geen console!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 23:24 ]

Gisteren de patch ook maar eens uitgeprobeerd op zowel m'n M6 DH en m'n SWK monk.

DH vindt ik nu echt stukken leuker spelen nu je actiever moet zijn.. ben zelf voor een Kridershot / Metilious Bolt build gegaan. heerlijke dmg, alleen zijn Reflect damage mobs echt dodelijk.

SWK monk is...... holy f.... zo sterk geworden. Waar ik voorheen met moeite greater rift 34 haalde, deed ik nu hetzelfde met nog 6 minuten over. Vanavond ook maar eens weer proberen.. even wat items heen en weer gooien op de verschillende characters om te zien wat ik er nog maar uit kan halen.. (TnT op mn DH vervangen bijvoorbeeld).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:41:
Zo weer een avondje D3 erop, 3 Inna items en bleek dat ik nog een geweldig Monk wapen in m'n stash had :)
Dat is zeker een mooi wapen! Daar ben ik nog naar op zoek. En een mooie belt ook zeg! Ging het uiteindelijk wel de sunwoko build?
Hier nog een paar tips. Je hebt best nog wat items met attack speed. Meer attack speed zorgt ervoor dat je sneller door je spirit heen bent. Niet de beste optie in deze build. Ruil je mirinae gem om voor teaguk. Als je voor lighting kiest ipv fire dan de gogok ruilen voor een bane of the trapped. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik beter vind. Gister met lightning gespeeld, de dag ervoor met fire...

Idealiter wil je op je gear:
- Geen increase attack speed op je wapen, maar life on hit/life per spirit spend.
- Op je shoulders cooldown reduction ipv armor
- Op je gloves ook cooldown reduction ipv resource cost reduction. Dit is belangrijk in verband met de inna set bonus. De bonus is een cost reduction van sweeping wind met 70. Sweeping wind kost nog maar 5 spirit. Als je teveel resource cost reduction neemt, wordt het gratis en dan werkt de teaguk gem niet meer. max is 6,6%
- Je linkerring heeft ias, chc, chd. Ruil deze om voor een exemplaar met chc, chd en socket.
- Wave of light damage op je boots ipv movement speed
- Endgame amulet is het sunwoko amu
- Endgame head is Leoric of Tzo Krin's Gaze

Met skills kun je kiezen voor fire of lightning. Het enige verschil is de rune op Wave of Light :). Je hoeft eigenlijk geen mantra te nemen, omdat de inna set dit al voor je doet. Ik heb gespeeld met Inner Sanctuary - Forbidden Palace en Breath of Heaven - Blazing Wrath en Exploding Palm. Ik vind met Breath of Heaven het fijnst spelen, maar het maakt eigenlijk niet uit wat je kiest..

[ Voor 11% gewijzigd door retlaw op 16-01-2015 08:31 ]

Battle.net || Strava

• Meatwagon
Wat een feest om monk te spelen! Light Bell FTW ;D. Anyway, gister niet heel slim geweest :F Vind ik eindelijk Inna's belt, salvage ik hem zonder op te letten :( Nou ja, moet toch nog even goed farmen voor, SWK Shoulders en amu. Ben nu nog een beetje aan het pielen met wat gems. Ben toch benieuwd wat een BotT lvl 25 doet met een Tzo Krin's Gaze?
Meatwagon schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:44:
Wat een feest om monk te spelen! Light Bell FTW ;D. Anyway, gister niet heel slim geweest :F Vind ik eindelijk Inna's belt, salvage ik hem zonder op te letten :( Nou ja, moet toch nog even goed farmen voor, SWK Shoulders en amu. Ben nu nog een beetje aan het pielen met wat gems. Ben toch benieuwd wat een BotT lvl 25 doet met een Tzo Krin's Gaze?
Bedoel je daarmee de afstand van de lvl 25 effect ten opzichte van de afstand dat je de bellen dan kan casten?

Zelf ga ik liever voor de Leoric's Crown (moet hem alleen nog vinden) ipv Tzo Krin's Gaze, iets minder damage maar veel hogere sustain (en afstand is geen issue met dashing strike :)).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Meatwagon
Sabrac schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:47:
[...]

Bedoel je daarmee de afstand van de lvl 25 effect ten opzichte van de afstand dat je de bellen dan kan casten?

Zelf ga ik liever voor de Leoric's Crown (moet hem alleen nog vinden) ipv Tzo Krin's Gaze, iets minder damage maar veel hogere sustain (en afstand is geen issue met dashing strike :)).
Ja precies dat. :P 15 yards is niet heul erg veel. Ik moet het gewoon even gaan proberen. Ik het heb het gevoel dat een SWK Crown of Leo Crown beter zal werken. Zoals je zelf al aangeeft meer sustain maar wel iets minder dmg. Al zal die dmg worden gecompenseerd met een hoog gelvl'd BotT?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:47:
[...]

Ik heb beide en ik denk dat voor Grifts de leoric beter kan zijn, maar voor t6 rifts vind ik de tzo fijner. Dat gaat zo snel en van een afstandje wol casten is ook wel tof.
Ben er nog niet helemaal uit welke gem beter werkt. Diamond voor CDR of een paarse gem voor wat meer life... Wat voor gem wil jij in je nog te vinden leoric stoppen?

Battle.net || Strava

Pagina: 1 ... 33 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.