Rifts hebben een hogere legendary drop rate en je krijgt er meer blood shards dan in bounties. Maar bepaalde specifieke legendaries, zoals de Ring of Royal Grandeur, kan je alleen uit bounty caches halen. En Vault portals openen niet in rifts.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 11-01-2015 21:35 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-12 15:47
Ok, klinkt goed. En hoe zit het met item level? Vroeger moest je act4 inferno spelen om de lvl 63 itemdrops te krijgen maar nu de difficulty schaalt met je eigen level neem ik aan dat het niet meer uit maakt welke act je zit?

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Als je lvl 70 bent, droppen altijd lvl 70 items, tenzij iemand een game heeft gestart met een lagere level character. Vanaf Torment 1 droppen echter de betere set items.
Klopt. Je krijgt overal items van je eigen level.

Phuncz schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:02:
Als je lvl 70 bent, droppen altijd lvl 70 items, tenzij iemand een game heeft gestart met een lagere level character. Vanaf Torment 1 droppen echter de betere set items.
De class specific set items, zoals de Marauder en Zunimassa sets. Algemene zoals Blackthorne droppen voor T1 al.

[ Voor 80% gewijzigd door Deadsmell op 11-01-2015 22:04 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-12 22:47

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, het wachten op 2.1.2 is voor mij begonnen. De afgelopen dagen enkele 54-56 Grifts gedaan om wat gems te levelen. Best een leuke afwisseling en met de juiste prutsers/party gewoon lachen (*poef headshot*, kan je weer op je knol het hele level doorlopen :)). Soms clear je zo'n grift in ~30 minuten, soms ben je na 1 uur nog niet klaar.... :X
Alle relevante gems op 50 en enkele op 51-54, het is nu ff mooi geweest. Kom maar door met die verdraaide patch! :Y

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
Deadsmell schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:16:
Eigenlijk maar één tip: zorg dat je de Marauder boots krijgt om de set compleet te maken. Dat is een game changer. Als je die hebt, dan maak je je niet meer druk om T4. Wel je build en gems nog even aanpassen aan M6.
Txs, ik heb die boots geprobeerd ipv Blackthorne, maar had de indruk dat ik stukken kwetsbaarder was en qua damage viel het me ook tegen.
Ga ze straks weer proberen, waarschijnlijk speel ik nog steeds teveel als een crus :(.
Heb nog een paar bracers leggen met thorn damage, heeft dat zin voor een DH?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Rhodan schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:45:
[...]

Txs, ik heb die boots geprobeerd ipv Blackthorne, maar had de indruk dat ik stukken kwetsbaarder was en qua damage viel het me ook tegen.
Ga ze straks weer proberen, waarschijnlijk speel ik nog steeds teveel als een crus :(.
Heb nog een paar bracers leggen met thorn damage, heeft dat zin voor een DH?
Dat komt omdat je de verkeerde build gebruikt. Als je M6 hebt, dan moet je zoveel mogelijk hatred spenders gaan gebruiken. Die gaan je sentries namelijk casten. Enige dat je dan nog zelf hoeft te doen is op een afstandje blijven staan, je sentries up houden en af en toe eens iets ontwijken. Is een stuk veiliger dan een actieve speelstijl.

Zie mijn DH voor de juiste build en items: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadsmell-2195/hero/47367695. Er zijn overigens een paar variaties op, maar de essentie is altijd zoveel mogelijk hatred spenders en geen hatred generators. Tot de volgende patch tenminste.

Edit:
Dit is trouwens een handige site om je damage te berekenen als M6 DH.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 12-01-2015 08:52 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12 20:30
Zoveel mogelijk is misschien een ruim begrip, maar 3 is idd aan te raden.
Beste is (in mijn ogen): Elemental Arrow -> Maelstorm (Cold) of Immolation Arrow (Fire), Cluster Arrow (Loaded for Boar of die andere Fire Rune), en Multishot -> Arsenal (Fire).

Als Passive zet je dan Ballistics aan, en je wordt blij :)

Even niets...

FireDrunk schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:51:
Zoveel mogelijk is misschien een ruim begrip, maar 3 is idd aan te raden.
Beste is (in mijn ogen): Elemental Arrow -> Frost Arrow Maelstorm (Cold) of Immolation Arrow (Fire), Cluster Arrow (Loaded for Boar (Fire) of die andere Fire Rune Maelstrom (Cold)), en Multishot -> Arsenal (Fire).

Als Passive zet je dan Ballistics aan, en je wordt blij :)
Fixed. ;)

Rhodan, kies minimaal één frost rune op je spenders, om zo goed mogelijk gebruik te maken van Bane of the Trapped en mik Wreath of Lightning eruit.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 12-01-2015 09:02 ]

• FireDrunk

Even niets...

• Rhodan
Txs voor de tips allemaal.
Ga ze uitproberen, beetje huiverig om Wreath of Lightning eruit te gooien, heb niet zoveel gems op of boven de 25 en deze heeft ook al een paar keer gered als ik weer als een tank tussen een groepje bad guys stond :).
Welke is het best aan te bevelen ervoor in de plaats te doen?
Ga ik straks wat Grifts doen om ze ieder geval wat omhoog te werken.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:56
Rhodan schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:32:
Ga ze uitproberen, beetje huiverig om Wreath of Lightning eruit te gooien, heb niet zoveel gems op of boven de 25 en deze heeft ook al een paar keer gered als ik weer als een tank tussen een groepje bad guys stond :).
Het meeste worden, bane of the trapped, enforcer en bane of the powerful gebruikt, zei's is ook een goede, maar dan moet je wel rekening houden dat die werkt tov je sentries

Movies: letterboxd

Rhodan schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:32:
Bane of the Trapped. Als je de build tips van Firedrunk en mij opvolgt, dan geeft die gem je een veel grotere damage boost dan Wreath of Lightning. Sowieso als je je build juist hebt en je sentries schieten drie of meer spenders, dan stijgt je damage output enorm.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gisteren lekker potje GR aan het doen op T4 met 2 andere spelers, ging nog wel aardig, komt er speler 4 bij, Paragon 16**, walst door alles heen zonder moeite, ontiegelijk snelle attackspeed, en de GR Boss lag letterlijk binnen 1(!) seconde omver, cheater much?

Heb hem maar gereport voor de zekerheid :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

BlackEyedAngel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:14:
Gisteren lekker potje GR aan het doen op T4 met 2 andere spelers, ging nog wel aardig, komt er speler 4 bij, Paragon 16**, walst door alles heen zonder moeite, ontiegelijk snelle attackspeed, en de GR Boss lag letterlijk binnen 1(!) seconde omver, cheater much?

Neem aan dat dat op de console was? :P

Overigens GR op T4 bepaalt difficulty niet, dat doet Tier level van Grift

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Belangrijk is dat je dat niet als leuk moet ervaren :) Het leuke is het beter worden en lol hebben. Ik kan mij niet voorstellen dat als de guardian in 1 seconde ligt, dat het voor die cheater nog leuk is.

Sowieso oppassen met public games. Die kunnen het plezier wel eens bederven :)

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Console idd, al wat gevoeliger voor cheaters begrijp ik..
En idd was ook niet leuk, wil juist lol hebben en een beetje uitdaging :) Heb het potje dan ook beëindig.

ff schaamteloos m'n PSN username spammen voor friend requests voor meer betrouwbare spelers :P

DMaarten

[ Voor 6% gewijzigd door BlackEyedAngel op 12-01-2015 10:46 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

BlackEyedAngel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:14:

Dat is dus al een reden voor mij om niet op console te spelen........

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Skarloc schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:04:
[...]

Dat is dus al een reden voor mij om niet op console te spelen........
Daarvoor speel ik alleen met mensen die ik ken :) ik heb dat ook keer gehad maar ben toen weg grappig om keer te zien maar dan hoef je het spel niet te spelen inderdaad.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-12 17:42

UTADDICT

NERF

Iemand een link naar de WD Zdps build?

En wat is de beste damage build voor WD momenteel?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:23
UTADDICT schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:11:
Iemand een link naar de WD Zdps build?

En wat is de beste damage build voor WD momenteel?
Hier staan er een paar bij de eerste tien. Damage blijft denk ik toch Jade Harvester, maar ik vind een Pet build nog steeds fijner spelen.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Goron schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:14:
Ok ik ben dus nieuw met de hele adventure mode, wat is nou beter om te doen, bounties of rifts?
bounties doen tot je een zak vol met die dingetjes heb om rifts te doen :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Hafermaut schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:35:
[...]

Hier staan er een paar bij de eerste tien. Damage blijft denk ik toch Jade Harvester, maar ik vind een Pet build nog steeds fijner spelen.
Ik heb een variant op die Physical Pet Build. Gebruik Zuni, Blackthorne en Aughild set tegelijk. Iemand zegt dat zijn Gargantuan Dog met die build 50m hit, mijn Fetish hitten dat tegen elites al makkelijk :P

Heb een Tall Man Finger met Socket, 7% AS, 6% CHC en goede int roll, maar heb die vervangen voor Zuni Pox.

Zou ook wel die build die daar staat kunnen proberen, aangezien ik al die items ook heb, en dan even zien wat sterker is.

Enige nadeel van Fetish Build is dat het niet zo sterk tegen grote groepen is. Tegen elites werkt het echt heerlijk.

• WeAreLegion
  • Niet online
Hafermaut schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:35:
[...]

Jade harverster heeft inderdaad meeste dmg, maar vind het ook niet zo leuk ik speel op pc met carnival build en op ps4 met pet build en dat bevalt prima.

• Apsie
  • Laatst online: 03-12 17:44
Edwin__ schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:50:
[...]

Ik heb een variant op die Physical Pet Build. Gebruik Zuni, Blackthorne en Aughild set tegelijk. Iemand zegt dat zijn Gargantuan Dog met die build 50m hit, mijn Fetish hitten dat tegen elites al makkelijk :P

Heb een Tall Man Finger met Socket, 7% AS, 6% CHC en goede int roll, maar heb die vervangen voor Zuni Pox.

Zou ook wel die build die daar staat kunnen proberen, aangezien ik al die items ook heb, en dan even zien wat sterker is.

Enige nadeel van Fetish Build is dat het niet zo sterk tegen grote groepen is. Tegen elites werkt het echt heerlijk.
En dit is ook te combineren met een Tiki mask:

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340

Ook leuk! ;)

Apsie's profiel

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Jade harvester is de build met hoogste damage. Het is wel 1 van de moeilijkere builds en 1 die zeer veel aandacht neemt ivm cooldowns. En deze raad is af op HC!

Fire pet build is een optie aangezien gargantuan / fire dogs + tiki area damage doen. Al heb ik het idee dat je dan minder dmg doet aangezien je fetish van de passive nog steeds physical dmg doen! (15 stuks!!!)

Physical pet = fetish army legion of daggers (8 stuks) + fetish van passive (max 15) + physical dmg van doombringer + neck + evt Stone of Jordan. Kan je al rond de 55% physical dmg komen. Deze build is inderdaad minder in area damage. Maar zo vaak kom je niet grote / double elite packs tegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ealjebij op 12-01-2015 13:47 ]

D3 Profiel

• PWSteal
Maar dat scheelt mij 100% extra pet dmg :P

• desjaak909
Edwin__ schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:53:
[...]

Maar dat scheelt mij 100% extra pet dmg :P
Als al je pets dood zijn, heeft 100% extra dmg niet zoveel zin

• Apsie
  • Laatst online: 03-12 17:44
desjaak909 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:59:
[...]

En dat gaat hard op GR 35+ _/-\o_

Apsie's profiel

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wat is de beste plek/manier om set items te krijgen? Ben op zoek naar Zunimassa's set, maar kom nog niet echt veel tegen in m'n dagelijkse potjes :P :'(

Of is het gewoon doorbikkellen en blijven hopen?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-12 10:33
BlackEyedAngel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:33:
Wat is de beste plek/manier om set items te krijgen? Ben op zoek naar Zunimassa's set, maar kom nog niet echt veel tegen in m'n dagelijkse potjes :P :'(

Rifts doen.
Dat geeft de beste dropkans voor legendary en set items. En je krijgt shards om bij kadala te gokken.

En dat alles natuurlijk met een lvl 70 WD. Anders krijg je die set vrijwel niet.

TheS4ndm4n#1919

BlackEyedAngel schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:33:

Hm, same here. Bij mij droppen de ring en de mask vrij vaak, maar ik heb voor mijn build de boots, mojo en chest nodig en die zijn heel wat lastiger te verzamelen (RNG, ik weet het). Inmiddels twee van de drie te pakken gekregen. Buiten season heb ik het spul natuurlijk wel allemaal. :P

Speel je season? Dan kunnen we wel eens samen, zodat we kunnen uitwisselen.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 12-01-2015 16:01 ]

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Geen season, consolespeler hier :) Naja dan maar blijven grinden "helaas" :)

• PWSteal
desjaak909 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Dan moet je de toughness verhogen;) Alleen van Anarch/Exarch spawn gaan ze nog snel dood rond Grift 39.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:17
Wanneer begint season 2 op pc eigenlijk? speel momenteel op ps4

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• RocketKoen
Ricmaniac schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:01:
Wanneer begint season 2 op pc eigenlijk? speel momenteel op ps4
over een maand ongeveer.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

De enige clue die gedropt is, is dat het na 3 februari zou zijn. Dus na 5 februari zal de community wel weer gaan zeuren op een forum hier of daar :)

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-12 19:25

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraag

ik heb diablo 3 CE en ROS CE als ik nu diablo 3 op PS4 koop heb ik dan die CE item ook op PS4 ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 23:55

Yor

Yor1313#2571

Motaro schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:19:
vraag

ik heb diablo 3 CE en ROS CE als ik nu diablo 3 op PS4 koop heb ik dan die CE item ook op PS4 ?
Denk dat je die vraag eens aan blizzard moet stellen? twitter, forum, supporttickets...allemaal wegen om daarachter te komen.

http://yor.minitroopers.com

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Motaro schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:19:
vraag

Aangezien ze PSN en battlenet in alles gescheiden houden ben ik bang dat dit niet het geval zal zijn.
Je kunt uiteraard wel proberen om bij support te vragen om een upgrade, met als argument dat je een bijzonder goed betalende klant bent wat deze game aangaat.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-12 19:25

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

oke bedankt

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Nephalem schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 01:14:
[...]

Aangezien ze PSN en battlenet in alles gescheiden houden ben ik bang dat dit niet het geval zal zijn.
Je kunt uiteraard wel proberen om bij support te vragen om een upgrade, met als argument dat je een bijzonder goed betalende klant bent wat deze game aangaat.
Ik denk dat je bijzonder weinig kans maakt met dat argument. Dat is hetzelfde als Diablo zelf gratis vragen, omdat je al betalende klant bent op de pc. Denk niet dat Blizz failliet wil gaan. :P

Maar als het werkt, dan ga ik Blizz vragen om een gratis expansion, als de tweede uit komt. Ze hebben vast nog wel logs waaruit blijkt hoeveel ik in RMAH uitgegeven heb. 8)

Verwijderd

net als wat ik onlangs had, netjes vorig jaar TomTom voor iOS gekocht, 55 eur.

Nu sinds een maand Android, tomtom gemaild met de vraag of mijn licentie kon worden overgezet. Reply: "TomTom is operating system bound, go fuck yourself derp derp" zoiets :P

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:46:
De enige clue die gedropt is, is dat het na 3 februari zou zijn. Dus na 5 februari zal de community wel weer gaan zeuren op een forum hier of daar :)
Ja, maar die 'clue' werd volgens mij ergens gegeven aan het einde van december/begin januari.

Aangezien er is aangegeven dat het 30 dagen van tevoren zou worden aangekondigd, zou 3 februari logisch gezien inderdaad de eerste mogelijkheid zijn (30 dagen na 1e werkdag) om season 2 te openen.
Omdat er nog steeds geen officiele aankondiging is gedaan zal de begindatum nog steeds 30 dagen vanaf nu in de toekomst liggen. Vandaag duurt het dus nog minstens 30 dagen, morgen nog minstens 30 dagen, totdat er een officiele aankondiging is geweest.

Zo heb ik de berichten tenminste geinterpreteerd.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Grin

Grin

Ride si sapis.

2.1.2 komt morgen, t hoge woord is d'r uit:
We will be performing maintenance beginning on Tuesday, January 13, at 3:00 AM PST and we expect it to be complete at approximately 11:00 AM PST. During this time the game and many web services will be unavailable.

Thank you for your patience.

• FireDrunk
Ik lees nergens dat er staat dat patch 2.1.2. komt?

Misschien komt er eerst nog een 2.1.1.3...

Even niets...

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Grin schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:04:
2.1.2 komt morgen, t hoge woord is d'r uit:

[...]
Bron? :)

• WeAreLegion
  • Niet online
Daar is geen bron voor :) hij gaat er gewoon van uit omdat het een lange onderhoud is en dat er ook webservices down gaan voor onderhoud. Maar we zullen het vanavond ergens pas weten.

• Meatwagon
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:41:
[...]

Daar is geen bron voor :) hij gaat er gewoon van uit omdat het een lange onderhoud is en dat er ook webservices down gaan voor onderhoud. Maar we zullen het vanavond ergens pas weten.
Fair enough ^^. Bedoelde eigenlijk meer waar hij het vandaan had :9 maar zoals je al zegt, we zullen het vanavond zien! Let's hope O+

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hmm dilemma voor wanneer de patch er is... blijven riften met m'n WD lv 70 of een nieuw character starten (crusader waarschijnlijk) voor een wat versere speelstijl na de afgelopen weken..

[ Voor 10% gewijzigd door BlackEyedAngel op 13-01-2015 10:07 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Er staat een patch live op de patchservers, een bluepost heeft gemeld dat de patch deze week zou kunnen komen, het is 3 weken voor t einde van season 1, er is dadelijk groot onderhoud met downtime. Ik heb geen direct bewijs maar hoeveel indirect bewijs wil je? ;)

• Meatwagon
Ik hoop het van harte! We zullen het vanavond meemaken. :)

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-12 09:13
Is er al een voorzichtige voorspelling gedaan n.a.v. PTR wat de nieuwe speelstijlen / builds worden voor de verschillende chars?

Mijn Firewizzie

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:57:
Hmm dilemma voor wanneer de patch er is... blijven riften met m'n WD lv 70 of een nieuw character starten (crusader waarschijnlijk) voor een wat versere speelstijl na de afgelopen weken..
Ik heb hetzelfde. Mijn WD staat al 3 weken in de kast nu en ik heb veel plezier in mijn monk op HC. Kan zo maar wezen dat ik mijn Monk op SC ga spelen na de patch. Of wellicht bewaar ik die voor season 2...

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Rhodan
Dankzij de tips van FireDrunk, Deadsmell en desjaak909, loopt mijn Demon Hunter nu wel lekker.
Wat Grifts gedaan om die 2 gems op 25 te krijgen en wat drop er, ramalandi's gift.
Maanden naar op zoek geweest.
Nu nadenken of ik hem voor mijn DH of Crus ga gebruiken.
What to do what to do, in ieder geval wacht ik eerst de patch van morgen af.

Verwijderd

Je moet niet zoeken in D3. Je moet Kadala af en toe lief aankijken en voor de rest gewoon het spelletje spelen :) dan dropt er van alles wat.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:11:
Je moet niet zoeken in D3. Je moet Kadala af en toe lief aankijken en voor de rest gewoon het spelletje spelen :) dan dropt er van alles wat.
Kadala is a bitch :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• PWSteal
Zou leuk zijn als de patch er vanavond is. Al mijn crafting zooi gebruiken voor Ancient Aughild Set. :D
BloodShards volledig voor Ancient Ukhapian Serpent, kan daarmee dikke dmg boost krijgen aangezien dmg roll ook hoger wordt.

Verwijderd

Dat is zeker, maar zoeken in Diablo3 is gewoon niet te doen, je weet nooit wat je krijgt. Ja nu toevallig wel, want het lijkt vandaag wel alsof ze iedereen nog een set willen meegeven. Ik speel net 1 rift met mijn verse 70 barb, en zo'n beetje de hele Raekor set erbij.
Rhodan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:03:
Dankzij de tips van FireDrunk, Deadsmell en desjaak909, loopt mijn Demon Hunter nu wel lekker.
Wat Grifts gedaan om die 2 gems op 25 te krijgen en wat drop er, ramalandi's gift.
Maanden naar op zoek geweest.
Nu nadenken of ik hem voor mijn DH of Crus ga gebruiken.
What to do what to do, in ieder geval wacht ik eerst de patch van morgen af.
Wij raadden je aan minimaal drie hatred spenders te gebruiken. Je hebt er nog eentje te weinig. :P

Daarnaast: ik denk dat je momenteel geen goed gebruik maakt van Bane of the Trapped, omdat je enige cold rune geen chill effect heeft. Chill is movement impairing, maar niet alle cold damage is dat. Die van Multishot volgens mij niet (ik kan er naast zitten - even checken). Overweeg ook of je niet wat meer skills met rockets wilt gebruiken, want die doen goede damage.

Edit: je Rain of Vengeance heeft Freeze, maar die is door cd maar beperkt inzetbaar. Ik zou die vervangen voor een hatred spender en Frost Arrow nemen. Dan maak je goed gebruik van Bane of the Trapped.

Met een beetje geluk loop ik vanavond ook in M6 rond op hardcore. Nog één item te gaan! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 13-01-2015 13:56 ]

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Misschien een stomme vraag (zal wel :P ) maar als ik een nieuw character wil starten, moet ik dan eerst door de singleplayer weer heen om adventure mode te unlocken of is het voor iedereen nu beschikbaar gezien ik het al met m'n WD heb gedaan?

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:46:
[...]

Wij raadden je aan minimaal drie hatred spenders te gebruiken. Je hebt er nog eentje te weinig. :P
precies, de build draait eigenlijk om 2 dingen, de ballistics passive die rocket dmg verdubbelt, daarom cluster arrow - maelstrom en multishot - arsenal en het slowen van mobs voor cull the weak, bane of the trapped gem, daarom elemental arrow - frost arrow

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:59:
Misschien een stomme vraag (zal wel :P ) maar als ik een nieuw character wil starten, moet ik dan eerst door de singleplayer weer heen om adventure mode te unlocken of is het voor iedereen nu beschikbaar gezien ik het al met m'n WD heb gedaan?
Als je Act V uitgespeeld hebt, dan is Adventure Mode voor al je chars beschikbaar. Season uitgezonderd, want daar is AM altijd beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 13-01-2015 14:04 ]

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Whoohoo :)

• Rhodan
Deadsmell schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:46:
[...]

Daarnaast: ik denk dat je momenteel geen goed gebruik maakt van Bane of the Trapped, omdat je enige cold rune geen chill effect heeft. Chill is movement impairing, maar niet alle cold damage is dat. Die van Multishot volgens mij niet (ik kan er naast zitten - even checken). Overweeg ook of je niet wat meer skills met rockets wilt gebruiken, want die doen goede damage.

Edit: je Rain of Vengeance heeft Freeze, maar die is door cd maar beperkt inzetbaar. Ik zou die vervangen voor een hatred spender en Frost Arrow nemen. Dan maak je goed gebruik van Bane of the Trapped.

Met een beetje geluk loop ik vanavond ook in M6 rond op hardcore. Nog één item te gaan! :)
Ok, txs voor ook deze tip.
Vandaag geen tijd, maar gaat het morgen proberen.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-12 21:27
On Wednesday, 14th January, we will perform a scheduled maintenance from 03:00 CET to 11:00 CET. During this maintenance the following games will not be available for play: World of Warcraft, StarCraft II, Diablo III, Heroes of the Storm and Hearthstone.

Additionally, we will perform a maintenance for the Battle.net login servers from 04:00 CET to 06:00 CET.

Please follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for further updates.

Zoals gebruikelijk en voor de mensen die op vanavond hoopten.

Signature

• desjaak909
Rhodan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:41:
[...]

Ok, txs voor ook deze tip.
Vandaag geen tijd, maar gaat het morgen proberen.
Dan is het allemaal weer anders met nieuwe patch

Is het zeker dat wat morgen geïnstalleerd wordt de contentpatch is?

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 13-01-2015 15:00 ]

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:00:
Is het zeker dat wat morgen geïnstalleerd wordt de contentpatch is?
Blijft blizz, maar ga daar maar vanuit ja

• Rhodan
desjaak909 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:58:
[...]

Dan is het allemaal weer anders met nieuwe patch
En dat maakt dat Diablo, althans voor mij, nog steeds interessant blijft. :)

Verwijderd

heb dit nog niet voorbij zien komen (misschien ben ik gewoon blind)

als je nou een heel stel bounty bags farmt en ze bewaard tot de patch er is, zouden er dan daaruit ook ancient legendarys kunnen vallen?

• desjaak909
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:02:
heb dit nog niet voorbij zien komen (misschien ben ik gewoon blind)

als je nou een heel stel bounty bags farmt en ze bewaard tot de patch er is, zouden er dan daaruit ook ancient legendarys kunnen vallen?
nope dat kan niet

Verwijderd

damn :( was te proberen

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

https://www.reddit.com/r/...ch_notes_in_the_launcher/

Oftewel 2.1.2 komt inderdaad vandaag in de US, morgen in EU.

Op PTR kon je uit "copy" van je char naar PTR vanaf origineel wél uit je bounty's Ancient items droppen. Als je dus voor deze PTR copy eerst een (character) inverntory vol met bounty rewards had, kon je wel degelijk snel ancient items verzamelen.

ECHTER:
Dit is geen "copy" scenario, maar een bounty reward die gewoon op dezelfde server staat, die gerolt wordt wanneer deze is uitgegeven. "Men" verwacht geen Acients uit de huidige bounties, maar goed, voor de zekerheid / fun kan je het altijd proberen. Wie weet werkt de kans op Ancients anders dan de community veronderstelt...

• desjaak909
djunicron schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:08:

ECHTER:
Dit is geen "copy" scenario, maar een bounty reward die gewoon op dezelfde server staat, die gerolt wordt wanneer deze is uitgegeven. "Men" verwacht geen Acients uit de huidige bounties, maar goed, voor de zekerheid / fun kan je het altijd proberen. Wie weet werkt de kans op Ancients anders dan de community veronderstelt...
Was ergens een blue post waarin stond dat het niet kon, kan hem alleen zo snel niet meer vinden

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

desjaak909 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:10:
[...]

Was ergens een blue post waarin stond dat het niet kon, kan hem alleen zo snel niet meer vinden
Klopt, was al een oude discussie op US, niet zo zeer over 2.1.2 maar over non-seasonal.

Na die reactie schreef men echter dat het dus itt de info van de blue, wél kon gebeuren op PTR.

Hoe dan ook, waarschijnlijk werkt het dus niet, maar als je toch zin hebt om wat te spelen, kan je het altijd gaan proberen en een verzameling rewards aanleggen. In het slechtste geval heb je wat crafting materials, zeg maar...

Verwijderd

djunicron schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:13:
[...]

In het slechtste geval heb je wat crafting materials, zeg maar...
Diablo "In het slechtste geval heb je wat crafting materials, zeg maar..." 3 TM

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De patch is hoogstwaarschijnlijk voor morgen: http://www.diablofans.com/news/48304-patch-2-1-2-on-launcher
Nog niet op de EU patch server though op dit moment.

En ook:
When we release a new patch, we always deploy it during the weekly maintenance, which for the European region take place on Wednesdays.

The maintenance downtime is always announced in advance on our battle.net support site as well as our costumer support twitter channel.
http://www.diablofans.com...ng-time-for-the-new-patch

GTA V is uitgesteld voor twee maandjes, leuk. Dat geeft me de tijd om wat meer aandacht aan D3 te geven.

[ Voor 41% gewijzigd door Phuncz op 13-01-2015 17:36 ]

Patch notes 2.1.2 staan op Diablofans :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• WeAreLegion
  • Niet online
Update voor console is er al :) hij is nu een update van 600 nog wat MB aan het binnen halen (via check for update binnen gehaald) gaat om de PS4 versie.

Verwijderd

even snel gekeken, maar met bombadiers rucksack, wat leuke cooldowns op je gear, heb je nog steeds genoeg damage te doen om het scherm te doen oplichten, misschien dan nog custom engineering erbij
Als je dan de M6 hebt, en je er een main skill opzet heb je ook nog eens +100% damage.

Andere gameplay wel, maar er is nog niks verloren lijkt mij. De sentries schieten wel hun gewone pijltjes terwijl jij je hatred oplaad?

Verwijderd

Patch downloading now ps4 :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Hier ook op de X1, al een lange tijd geen Diablo meer gespeeld. Ben benieuwd of er nog grote veranderingen zijn, binnenkort eens spelen weer :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Leuke patch, zitten veel goede wijzigingen in. Enige wat me teleurstelt is de content van Season 2, daar had ik iets meer van verwacht qua items. Zitten nu geen echte build changers tussen. Hoop dat ze terug komen op hun besluit om die Whirlwind/Rend set niet op te nemen in Season 2.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:58
Good stuff!, is dit de patch die S1 gear beschikbaar maakt?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Aantal leuke aanpassingen die me bij de PTR notes niet waren opgevallen:
- The "Monster Kills grant X experience" affix is now multiplied by game difficulty
- Keystone of Trials no longer plays the Legendary item sound, or displays the Legendary item minimap icon when dropped

Weer veel quality-of-life verbeteringen, super !

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Bospa01 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:58:
[...]

Good stuff!, is dit de patch die S1 gear beschikbaar maakt?
Season 1 gear komt later omdat het eerste seizoen nog niet klaar is toch?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:58:
[...]

Season 1 gear komt later omdat het eerste seizoen nog niet klaar is toch?
Correct. En het einde van season 1 is momenteel nog niet aangekondigd.

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Deadsmell schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:27:
[...]

Correct. En het einde van season 1 is momenteel nog niet aangekondigd.
Indirect nu wel toch? Patch zou drie weken voor het eind van s1 gedropt worden of gooi ik nu iets door mekaar?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nephalem schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 02:34:
[...]
Indirect nu wel toch? Patch zou drie weken voor het eind van s1 gedropt worden of gooi ik nu iets door mekaar?
Je kan nu Ancient items krijgen en er is een hoop aan items / skills veranderd. Ohja, en nieuwe goblins? Geen extra life affixes meer? Maar de Season 1 items komen pas naar NS zodra de Season 1 chars dat doen.

~3 Feb, of later.
Nephalem schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 02:34:
[...]

Blizz heeft aangekondigd dat ze Season 1 op zijn vroegst op 3 februari zouden stoppen en het een maand van tevoren zouden aankondigen. Tenzij ze daarop terug gekomen zijn, zou ik uitgaan van halverwege februari of later.

• RocketKoen
Deadsmell schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:07:
[...]

Blizz heeft aangekondigd dat ze Season 1 op zijn vroegst op 3 februari zouden stoppen en het een maand van tevoren zouden aankondigen. Tenzij ze daarop terug gekomen zijn, zou ik uitgaan van halverwege februari of later.
http://us.battle.net/d3/e...c/15699503837?page=13#251
Just for clarity, we actually did give > 30 days notice back on December 30th in our official blog post about the upcoming end of the Season. You can also find out what's new in Season 2 in our Season 2 preview.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Mogguh.. zo neem vandaag de hele dag vrij om flink te farmen. Net eerste ancient (totaal crap ding) en in het eerste rift meteen een nieuw goblin pack.. haha 7 legendaries en een niet normaal aantal mats. :D

gekke huis.. in zelfde rifts nu 2 gob packs, 1 losse blood shard gob en 1 gem gob.... niet normaal dit
heb al meer dan 500 shards in 1 rift

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 09:09 ]

Die blue spreekt over deze blog post. Het enige dat daarin staat is:
The earliest the Season will end is February 3, 2015. While it's possible this date may shift, we will do our utmost to adhere to it
Ze doen dus hun best om die datum te halen, maar zeker is het niet.

Verwijderd

Met deze update is het erg aan te raden om full clear te doen in rifts. Had net een rift van 8 lvl's en een density die ik echt nooit eerder heb gezien. 16 legies en 678 shards.... ehhhh jep. langste duurde alle mats oppakken van de gobs

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Damn, zo duurt de werkdag nog lang als je eigenlijk naar huis wilt om die ancient items te grinden :P

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• RocketKoen
Deadsmell schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:23:
[...]

Die blue spreekt over deze blog post. Het enige dat daarin staat is:

[...]

Ze doen dus hun best om die datum te halen, maar zeker is het niet.
Het ging er vooral om dat ze die "30 day notice" al gegeven hebben. Dus dat het seizoen niet op zijn vroegst over een maand is afgelopen.

TheS4ndm4n#1919

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:18

ChUcKiE

Dus........

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:27:
Met deze update is het erg aan te raden om full clear te doen in rifts. Had net een rift van 8 lvl's en een density die ik echt nooit eerder heb gezien. 16 legies en 678 shards.... ehhhh jep. langste duurde alle mats oppakken van de gobs
Als het maar geen bug is, die ze dan weer net gerepareerd hebben als werkend nederland thuis komt.
Lees het wel vaker zo na zo'n patch.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gisteravond ook zo'n nieuwe goblin gevonden in een van de gespeelde rifts, halve scherm vol met loot toen die probeerde te vluchten :P
Vond de rifts ook wat groter dan ik gewend ben, en idd meer variatie in monsters. + 2 set-items (waar ik niks aan had maar goed)

Heb nu al zin in het volgende potje :9 , waarom moet ik werken vandaag :'( :P

[ Voor 10% gewijzigd door BlackEyedAngel op 14-01-2015 09:57 ]

• Meatwagon
Zo jammer dat ook ik moet werken vandaag. Zie hier meerdere posts en op andere forums van mensen die dikke loot krijgen enzo.... Kan niet wachten! Ben blij als het 4 uur is!

0.o: http://imgur.com/wlJxB1p

_/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Meatwagon op 14-01-2015 10:12 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.