• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12 20:30
Ngangatar schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:12:
Gisteren mijn monk afgestoft (had pas 8 toebedeelde paragon punten, oftewel meer dan 400P levels niet aangeraakt.:))

Ik had totaal geen dex gear dus even een Aughild en een crimson setje gebrouwen. T1 gestart maar dat was te simpel met 500k damage en 30M toughness. Vervolgens een paar keer T4 en dat ging ook prima.

Loop als wapen met een butchers sickle en een fistweapon rond en ook in mijn gear is nog zat te verbeteren maar Kadala werkte nog even niet mee met ongeveer 2500 shards. Alleen maar gele weapons :).

We hebben als groep daarna nog even T6 lopen spelen en al sla ik geen deuk in een pakje boter, defense wise is het een makkie.

Tips altijd welkom overigens, ik ga zo eens kijken of Diablofans voor wat Monk info.
Sunwoku is toch wel een van de belangrijkste sets als je iets meer dan een deuk in een pakje boter wil slaan... Ik combineer Inna's met Sunwoku op HC en dat gaat erg lekker :)

Even niets...

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

FireDrunk schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:14:
[...]

Sunwoku is toch wel een van de belangrijkste sets als je iets meer dan een deuk in een pakje boter wil slaan... Ik combineer Inna's met Sunwoku op HC en dat gaat erg lekker :)
Ik had van de week jouw build al eens bekeken en die leek me erg leuk. Ik moet alleen de skills/passives aanpassen dan naar SC.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• FireDrunk
Als ik ooit een goede Sunwoku Amulet mag vinden, gaat mijn Inna's misschien de deur uit, en ga ik Rainment of a Thousand Storms set proberen in te passen.

Met 2 1-handers kan je een mooie Dodge passive aanzetten voor 35% extra dodge.

Hopen dat ik genoeg toughness overhou om beide sets te kunnen dragen zonder het lootje te leggen :)

Heb nog een mooie WKL liggen van 2400DPS en 21% Lightning :)

Even niets...

• evilan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-04-2024
ShadowBumble schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:00:
Gisteren lekker bezig geweest op HC, een spelmodus die me blijkbaar toch een stuk meer kan bekoren als aanvankelijk gedacht. Mijn monk begon op P37 aan het begin aan de avond, nadat ik praktisch uitgelachen ben dat ik nog op Master speelde met 20Mil thoughtness want immers kon ik veel hoger aan ( o ja ??? ). DPS blijft nog ver ondermaats maar in ieder geval kwam ik er al snel achter dat we op T4 alleen een probleem zouden hebben met DPS, aan het einde van de avond ( en inmiddels 37 Paragon levels verder ) zat ik op 50Mil thoughtness en was een triple Pack, met Molten en Arcane waar ik in stond op T5 geen enkel probleem.

Nu alleen nog DPS omhoog kirkken :D Was weer een leuke avond dus :D
Gast hoe kan dat nou weer ? Ik doe torment 6 rifts met maar 8 million thoughness... niet op HC, wie gaat nou HC spelen als je dood kan gaan door server-lag. Ik heb zelf een glasvezel verbinding maar dat zal mij niet redden.
FireDrunk schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:14:
[...]

Hangt er vanaf hoe groot de deuk moet zijn. :P

Ik doe met mijn seasonal monk grift 30. Zonder class specific sets en met niet al te beste wapens.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

FireDrunk schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:24:
Als ik ooit een goede Sunwoku Amulet mag vinden, gaat mijn Inna's misschien de deur uit, en ga ik Rainment of a Thousand Storms set proberen in te passen.

Met 2 1-handers kan je een mooie Dodge passive aanzetten voor 35% extra dodge.

Hopen dat ik genoeg toughness overhou om beide sets te kunnen dragen zonder het lootje te leggen :)

Heb nog een mooie WKL liggen van 2400DPS en 21% Lightning :)
Ik heb nog genoeg te zoeken ;). En ik moest stoppen met enchanting omdat ik door wat mats vloog en iets wil overhouden voor na de patch. Vandaar dat er op 1 a 2 items vreemde rerolls zitten. http://eu.battle.net/d3/e...immelSan-2814/hero/616737

En waarom die dodge passive voor bij 2 one handers en niet bij een 2 hander?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:31:
[...]

Hangt er vanaf hoe groot de deuk moet zijn. :P

Ik doe met mijn seasonal monk grift 30. Zonder class specific sets en met niet al te beste wapens.
Ik ben dan ook begonnen gisteren met jouw monk als voorbeeld, nog bedankt, het was een heerlijk uitgangspunt. Op T6 kon ik zelfs enigzins tanken voor de groep waarbij die sickle prima hielp.

Graag gedaan! Ik ben echt dol op die lightning monk stijl. Hoop alleen dat je er na de patch wat verder mee komt dan nu, ten opzichte van andere builds/karakters.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:38:
Graag gedaan! Ik ben echt dol op die lightning monk stijl. Hoop alleen dat je er na de patch wat verder mee komt dan nu, ten opzichte van andere builds/karakters.
Same here :). Waren mooie tijden, waarin het hele scherm gevuld was met blauwe, allesvernietigende tornados :).

Battle.net || Strava

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Gisteren na een lange stop het spel nog maar is opgepakt ineens een HC season char gerolled omdat ik normal echt beu was, kvind het wel spannender wetende da als ik ster ik mijn char voorgoed kwijt ben, in een avond toch level 52 gehaald. Crusader btw.

Killboard--Eve-Board

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

retlaw schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:41:
[...]

Same here :). Waren mooie tijden, waarin het hele scherm gevuld was met blauwe, allesvernietigende tornados :).
In PoE had ik een dual totem lightning wizard. Ook daar knalde het hele scherm met lightning. Was een pracht build tot ze die niet meer speelbaar maakten.

• FireDrunk
http://www.diabloprogress...mell-2195/Treach/48957392

Deze?

Veel lightning idd, dat zal wel leuk spelen, maar ik vraag me af of dit op HC ook zou werken.
Denk dat je dan te weinig toughness hebt met die build.

Even niets...

FireDrunk schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:03:
http://www.diabloprogress...mell-2195/Treach/48957392

Deze?

Veel lightning idd, dat zal wel leuk spelen, maar ik vraag me af of dit op HC ook zou werken.
Denk dat je dan te weinig toughness hebt met die build.
Ja, dat is hem. Hij mist momenteel een ring en amu, wat misschien een vertekend beeld geeft. Qua toughess doet 'ie het redelijk goed. Ik gebruik Serenity zelden en dan alleen bij rift levels rond 28 en hoger. Alleen bij die snelle Act 4 elites ben ik soms te laat, wat dan wel eens resulteert in een death. Voor HC inderdaad niet de meest ideale, als je hoger wilt dan dat. Daarvoor geen centje pijn.

• FireDrunk
Met mijn Monk heb ik solo Grift 24 gecleared, en denk dat ik nog wel iets hoger kom.
Enige waar ik bang voor ben is Bloodmaw als baas :+

Even niets...

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Met mijn monk red ik net aan grift 25-26, misschien wel hoger. Maar het is een beetje bij elkaar geraapt zooitje van items. Ik doe redelijk dmg om door T6 heen te wandelen. Ligt vooral aan map die ik krijg. De skill Cyclone Strike met lightning of cold rune werkt voor mij prima. Door Gogok bouw ik mijn att speed redelijk op en de proc van FD is best wel nice op een RG. Alleen soms duurt het me te lang om alleen de dmg output van WoTHF te gebruiken. Vond ik nou maar Sunwuko gear, ging het iets makkelijker.

Misschien wat tips?:D apart van dat ik Sunwuko gear moet hebben.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

FireDrunk schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:17:
Met mijn Monk heb ik solo Grift 24 gecleared, en denk dat ik nog wel iets hoger kom.
Enige waar ik bang voor ben is Bloodmaw als baas :+
Gister met wiz een grift 19 gedaan, krijg ik op 3 min voor eindtijd bloodmaw, 2x rood, bijna proct en geen firebird 4set dus ben er op 1min to go uit gegaan. Gewoon nog niet te doen, je kan niet wegkomen, zeker niet met traag lopende wizard.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• FireDrunk
Meatwagon schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:44:
Met mijn monk red ik net aan grift 25-26, misschien wel hoger. Maar het is een beetje bij elkaar geraapt zooitje van items. Ik doe redelijk dmg om door T6 heen te wandelen. Ligt vooral aan map die ik krijg. De skill Cyclone Strike met lightning of cold rune werkt voor mij prima. Door Gogok bouw ik mijn att speed redelijk op en de proc van FD is best wel nice op een RG. Alleen soms duurt het me te lang om alleen de dmg output van WoTHF te gebruiken. Vond ik nou maar Sunwuko gear, ging het iets makkelijker.

Misschien wat tips?:D apart van dat ik Sunwuko gear moet hebben.
Lastig, je mist inderdaad een pak dmg van 1 van de 2 sets (Rainment / Sunwuko).
Een Leoric's crown met hoog percentage is nu nog beter dan de helm die je hebt.
Wel een mooie Flying Dragon overigens ;)

Denk dat je echt gewoon flink moet gokken bij Kadala, en hopen op het beste :)

Even niets...

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
4th schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:16:
[...]

Gister met wiz een grift 19 gedaan, krijg ik op 3 min voor eindtijd bloodmaw, 2x rood, bijna proct en geen firebird 4set dus ben er op 1min to go uit gegaan. Gewoon nog niet te doen, je kan niet wegkomen, zeker niet met traag lopende wizard.
Die Bloodmaw is irritant en vooral met een wizard merk ik zelf ook. Deze gaat ook aangepast worden in de komende patch trouwens.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

NastyNickNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:24:
[...]

Die Bloodmaw is irritant en vooral met een wizard merk ik zelf ook. Deze gaat ook aangepast worden in de komende patch trouwens.
Bloodmaw is blijven bewegen met de meeste builds. Jammer dat ze dit aanpassen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 07-01-2015 13:50 ]

• FireDrunk
Blijven bewegen is helemaal niet erg, dat moet ik als Monk met bijvoorbeeld Rime ook.

De near-permastun is het probleem.. Als hij je 1 keer raakt, moet je gewoon mazzel hebben dat er een moment komt waarop je weg kan... Vooral als hij < 25% HP is.

Even niets...

• 4th

4th

FireDrunk schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:54:
Blijven bewegen is helemaal niet erg, dat moet ik als Monk met bijvoorbeeld Rime ook.

De near-permastun is het probleem.. Als hij je 1 keer raakt, moet je gewoon mazzel hebben dat er een moment komt waarop je weg kan... Vooral als hij < 25% HP is.
Die < 25% HP nekte mij ook op 1 min over.. Zo zuur om te laten schieten maar ja, hardcore :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

FireDrunk schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:54:

Gebruik dan ook Spirit Walk.... En nu niet met een zwak excuus komen dat je niet met een WD speelt :).

• FireDrunk
Ik heb alleen een Monk op HC :+

Even niets...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

:9 Zwak excuus :P

• FireDrunk
Geen excuus, enkel een feit :> O-)

Even niets...

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

PTR

9 Jan PTR dicht? Ok, prima... Waarom is dit trouwens semi zichtbaar?

Maar goed, de huidige Patch staat zeg maar klaar, maar wordt dus nog niet gereleased. Iemand met wat meer brutaliteit had de moeite genomen om de file te inspecteren en vond dattie van 18 dec 2014 was. Allemaal geen groot nieuws, maar man man wat een amateuristisch gedoe allemaal toch met deze patch zeg...

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ze mogen inderdaad wel eens de patch uitbrengen ondertussen, of toch tenminste een richtdatum geven. Blijkbaar zijn ze nog hard bezig eraan als de patch "die al klaar was" nog steeds niet uit is.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:07

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

...we have decided to launch patch 2.1.2 three weeks prior to the Season rollover.
Eerdere Blue Post:
So when can you expect the end of Season 1? The earliest the Season will end is February 3, 2015.
Dat wil dus zeggen dat Patch 2.1.2 niet voor deze week is maar volgende week. Bleh... :/

Verwijderd

Holy fucking crap, ff met wat sterke spelers door greater rifts meegelopen, van 43 paragon naar 493 in een uurtje of zo :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 20:58 ]

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
ehm? typo denk ik ergens.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Console denk ik ;-)

Leuk filmpje op Youtube ergens:

Iemand krijgt een "Legendary boomstick of Explosions" drop van andere speler als paragon 10 DH. Iets van 2milj dmg, 3 sockets, 170% increased attackspeed. Equipt het, GR level 100: 2 minuten clear, Paragon level 475 na enkel de trails (tot max) en de GR...

Dat is dus precies de reden waarom consoles geen ladder krijgen :*)

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:53:
Dat wil dus zeggen dat Patch 2.1.2 niet voor deze week is maar volgende week. Bleh... :/
Neen, als het drie weken ervoor is, is het drie weken ervoor en het einde is nog niet exact aangegeven dacht ik :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wijsneus.
djunicron schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:06:
[...]

Console denk ik ;-)

Leuk filmpje op Youtube ergens:

Iemand krijgt een "Legendary boomstick of Explosions" drop van andere speler als paragon 10 DH. Iets van 2milj dmg, 3 sockets, 170% increased attackspeed. Equipt het, GR level 100: 2 minuten clear, Paragon level 475 na enkel de trails (tot max) en de GR...

Dat is dus precies de reden waarom consoles geen ladder krijgen :*)
Damn, daar gaat je plezier in het spel. Ik was er iig al lang op uitgekeken als ik 400 paragon levels in een uur kon halen. :|

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:57:
Holy fucking crap, ff met wat sterke spelers cheaters door greater rifts meegelopen, van 43 paragon naar 493 in een uurtje of zo :D
Fixed it for you :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Ja, dat zal, maar zolang er nog geen harde datum genoemd is kunnen ze lekker schuiven.... bezettingsgraad lekker laag houden en heroes of the storm beta supporten, wow weer aantrekkelijk maken.

Ik geloof er niet zo in dat ze met die patch "moesten wachten tot na de vakantie periode" omdat er anders geen support zou zijn. Die vakantie periode is deze week toch wel weer voorbij.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Haha, correct en tevens juist!

Diablo 3 - Battle.net

• Thalaron
  • Laatst online: 15:27
Evengoed jammer... ik had Diablo 3 zeker willen halen op de console, maar niet in zijn huidige vorm.

Had er een optie geweest om je PC karakters (dus online only) te kunnen spelen dan had ik D3 er zeker bijgehaald.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Dus vandaag laatste dag op de PTR? Damn!

Ik vind die nieuwe SWK skill van de Monk zo tof dat ik alleen nog maar op de PTR bezig ben.
En de Monk gaat veel damage doen! Veel combinaties mogelijk.

Haalde laatst op de PTR de achievement T6 rift binnen 5 min. gecleared. Ben benieuwd wat voor aanpassingen we aan de Torments mogen verwachten. Zou toch een beetje mee moeten scalen.

Kom op met die patch!

D3 Armory

• 4th

4th

Ulanbator schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:41:
Dus vandaag laatste dag op de PTR? Damn!

Ik vind die nieuwe SWK skill van de Monk zo tof dat ik alleen nog maar op de PTR bezig ben.
En de Monk gaat veel damage doen! Veel combinaties mogelijk.

Haalde laatst op de PTR de achievement T6 rift binnen 5 min. gecleared. Ben benieuwd wat voor aanpassingen we aan de Torments mogen verwachten. Zou toch een beetje mee moeten scalen.

Kom op met die patch!
T6 wordt nu al <2min gedaan met invoering van legendary gems zonder ancient equipment. Met ancients kunnen ze dat ook wel uitbreiden naar T7 tm T10 imo.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Thalaron schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:12:
Evengoed jammer... ik had Diablo 3 zeker willen halen op de console, maar niet in zijn huidige vorm.

Had er een optie geweest om je PC karakters (dus online only) te kunnen spelen dan had ik D3 er zeker bijgehaald.
Ben eind augustus aan Diablo op de XBox One begonnen en ben nu Plvl 314. Ik zag er ook tegen op om opnieuw te moeten beginnen (was Plvl 263) maar vond het leuker dan verwacht om weer helemaal opnieuw te beginnen en ben nu met een monk bezig om die ook op 70 te krijgen.
Ik speel alleen maar offline en heb van cheaters dus geen last.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ben ik nu gek of word dit voor het eerst geventileerd
"Once the season ends, all seasonal items introduced in Season 1 will be added to the loot pool for non-seasonal games. These items will continue to be available in Season 2 as well, as they'll be part of the general loot pool.

When Season 2 begins, new seasonal legendaries will be available for players participating in the new season. Those items will also roll over to the general loot pool at the end of that season, so on and so forth. "
Kortom Season Only items zijn alleen tijdens dat season "exclusive" na het season worden die items gewoon toegevoegd aan de normale loottables. Dat is in tegenstelling als wat een hoop mensen beweren.

Bron: Nevalistis

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 08-01-2015 16:15 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Lekker Ventje
Klopt. De season exclusives worden na het seizoen voor iedereen beschikbaar (mits je ze vindt).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
ShadowBumble schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:14:

[...]

Kortom Season Only items zijn alleen tijdens dat season "exclusive" na het season worden die items gewoon toegevoegd aan de normale loottables. Dat is in tegenstelling als wat een hoop mensen beweren.

Dit is al vanaf het begin van Seasons bekend :?

Apsie's profiel

Verwijderd

Hoeveel classes zijn er eigenlijk in totaal met D3:UEE??

Ik wil niet gespoilerd worden! :P

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:26:
Hoeveel classes zijn er eigenlijk in totaal met D3:UEE??

Ik wil niet gespoilerd worden! :P
6, net als in RoS op de PC.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

oh gutje toch. :'(

Hopelijk komen er meer classes erbij.

Verwijderd

Dat zal wel het laatste zijn waaraan ze nu moeten denken.
ShadowBumble schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:14:

[...]

Wat hierboven ook al gezegd wordt. Was altijd al bekend. :)

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:40:
Dat zal wel het laatste zijn waaraan ze nu moeten denken.
Ik betwijfel of er ooit nog classes bij gaan komen. We hebben nu mooi twee voor elke main stat. Voorgaande Diablo games hadden niet zoveel.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:53:
[...]

Wat hierboven ook al gezegd wordt. Was altijd al bekend. :)

[...]

Ik betwijfel of er ooit nog classes bij gaan komen. We hebben nu mooi twee voor elke main stat. Voorgaande Diablo games hadden niet zoveel.
Diablo 2 had er toch meer?
Barbarian, Sorceress, Amazon, Assassin, Druid, Necromancer, Paladin

Verwijderd

Dat zeg ik. Het laatste waaraan ze moeten denken. Ik heb net nog een keer naar de play it your way gekeken op youtube van de 22ste december. Ze weten wel waaraan ze moeten werken, maar stiekem weten ze ook heel goed dat het niet goed is om te zeggen waar de schoen wringt.

Ik vermaak me met het spel en voor zeg 60 euro totaal hebben we ons goed vermaakt, en gaan we ons nog goed vermaken, maar ik denk als het zo doorgaat dat er geen expansion pack in zal zitten dat heel goed verkoopt. En als ze er al een class bij gaan gooien reken maar dat ze daar geld voor vragen :)
Vicarious schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:06:
[...]

Diablo 2 had er toch meer?
Barbarian, Sorceress, Amazon, Assassin, Druid, Necromancer, Paladin
Oh ja, door de expansion.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Deadsmell schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:53:
Een tijdje geleden heb ik nog een mooie verzonnen class gezien, eentje gebasseerd op vitality, waarom ook niet ?

Maar eerlijk gezegd betwijfel ik dat D3 nog veel ontwikkeling gaat zien. Ze konden gerust elke 2 jaar een nieuwe expansion uitbrengen met één act en met één class, er 40€ voor vragen en het zou verkopen. Ik voel me al schuldig dat ik een goede game al meer dan 1.000 uren gespeeld heb en er nog geen 100€ (met exp) heb betaald, terwijl je voor zoveel andere games blij mag zijn als het je na 30 uren nog kan boeien voor 60€.

Ik gooi zo vaak geld naar mijn scherm met Battle.net open, maar er gebeurt niets, er komt enkel wat reclame van Hearthstone en Heroes of the Storm...

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:12
Phuncz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:30:
[...]

Een tijdje geleden heb ik nog een mooie verzonnen class gezien, eentje gebasseerd op vitality, waarom ook niet ?

Maar eerlijk gezegd betwijfel ik dat D3 nog veel ontwikkeling gaat zien. Ze konden gerust elke 2 jaar een nieuwe expansion uitbrengen met één act en met één class, er 40€ voor vragen en het zou verkopen. Ik voel me al schuldig dat ik een goede game al meer dan 1.000 uren gespeeld heb en er nog geen 100€ (met exp) heb betaald, terwijl je voor zoveel andere games blij mag zijn als het je na 30 uren nog kan boeien voor 60€.

Ik gooi zo vaak geld naar mijn scherm met Battle.net open, maar er gebeurt niets, er komt enkel wat reclame van Hearthstone en Heroes of the Storm...
Shapeshift class gebasseerd op vit lijkt mij erg gaaf tbh O-) . Soort druid maar dan ook dat het vormen kan aannemen van tegenstanders/partymembers!

Diablo 3 Profiel

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Vooruitlopend op de patch gisteravond mijn Kridershot van stal gehaald, en een paar t6 riffies gedaan. Was wel effe wennen om weer zelf te knallen met de DH. Maar het went echt snel, en de damage valt ook niet tegen.

Cold/Fire werkt prima maar ook met Lightning smelten de mobs op t6.

Dacht dat ik snel het loodje zou leggen, maar omdat je zelf knalt, werk de LOH (life on Hit) prima. Zolang je blijft knallen kan je makkelijk in poision, fire enz blijven staan. Dus LOH word een prime stat voor de DH na de patch.

Al met al valt het niet tegen, nu nog kijken hoe het werkt in Greater Rifts :)

Battle.net tag

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Gister nog een nieuw all GoT member party-recordje kunnen zetten Sting?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Skarloc schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:28:
Gister nog een nieuw all GoT member party-recordje kunnen zetten Sting?
Ha ha nee Grin was niet op zijn best dus verder dan 48 zijn we niet gekomen :o
Grin heeft het te druk met zijn verzameling Penetrators :+

[ Voor 10% gewijzigd door stingray2012 op 09-01-2015 09:30 ]

Battle.net tag

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

stingray2012 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Begint wel een obsessie te worden hè? ;)

Heeft het na de patch trouwens nog wel zin om +% sentry damage te hebben, of kun je nu beter +% op je afzonderlijke hatred generators spenders hebben? (het is dadelijk toch zo dat je sentries hatred-generators spenders schieten als jij dat doet?)

[ Voor 37% gewijzigd door Skarloc op 09-01-2015 11:06 ]

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Skarloc schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
[...]

Begint wel een obsessie te worden hè? ;)

Heeft het na de patch trouwens nog wel zin om +% sentry damage te hebben, of kun je nu beter +% op je afzonderlijke hatred generators spenders hebben? (het is dadelijk toch zo dat je sentries hatred-generators spenders schieten als jij dat doet?)
Dat zijn Jim (vooral Jim ;) ) en ik nog even aan het uitzoeken. Zit nog een beetje te twijfelen. Eerst maar de patch dan kunnen we e.e.a. testen. Vind het zonde van de gametijd om dat in de PTR te doen :D

Ben de laatste tijd vooral xp aan het grinden, met de season xp erbij zit ik nu op Paragon level 770. De 800 komt in zicht 8).

Battle.net tag

• Grin
  • Laatst online: 05-12 22:47

Grin

Ride si sapis.

stingray2012 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Ha ha nee Grin was niet op zijn best dus verder dan 48 zijn we niet gekomen :o
Hahaha idd, ik faalde de pan uit. Na de patch maar eens weer kijken.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Grin schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Hahaha idd, ik faalde de pan uit. Na de patch maar eens weer kijken.
Yep we hebben nog een paar trials gedaan nadat jij je mandje in was gedoken en wat gewoon 51 keys gehaald met Jim en Gesh :D

Battle.net tag

Verwijderd

Hey mensen,

Zijn jullie je al aan het voorbereiden op de patch?
Zelf heb ik rond de 80 machines voor ancient hellfire amuletten en ook een groot aantal grift keys van 30-35.

Solo als crusader lukt het mij nu goed om grifts tot 40 te doen, maar het duurt lang en het is nu nog veel te veel random crap van zowel mob als map... dus wacht wel ff op de patch.

Met de nerfs/fixs van grifts denk ik dat je zo 5-10 lvls bij je huidige progressie op kan tellen zonder acient legendaries. Mijn plan is daarom snel en veel grifts van 30-35 te doen voor veel legendaries en hopelijk snel ancients.

Grifts geven tot 80% meer legendaries dan rifts, maar snelheid is natuurlijk wel een factor. Als T6 rifts van 2-4 min opwegen tegen grifts 30-35 in <5 min dan is dit denk ik de snelste en efficiënste manier om snel upgrades te halen.

Heb wel zin in de patch :D

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:46

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Elke keer als ik denk uitgekeken te zijn op D3 ga ik weer ff een portje spelen, en is het opeens 2 uur verder, ben benieuwd wat er allemaal te merken is in de praktijk van de patch :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Lekker Ventje
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:36:
Elke keer als ik denk uitgekeken te zijn op D3 ga ik weer ff een portje spelen, en is het opeens 2 uur verder, ben benieuwd wat er allemaal te merken is in de praktijk van de patch :)
Dat heb ik ook. En als ze nu ook wat nieuwe gebieden toevoegen, desnoods via betaalde DLC, blijft het nog lang aantrekkelijk voor mij.

Verwijderd

Waar ik trouwens nu aan denk, als ze straks season and non season samenvoegen zijn er dus al meteen mensen met (ik noem maar iets) Plvl 1400.

Dus word dat paragon punten systeem dan meteen meegenomen/aangepakt in patch of aanloop naar seizoen 2?

(of zeg ik nu iets wat al door een blue post ergens behandeld is?)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:50:
Waar ik trouwens nu aan denk, als ze straks season and non season samenvoegen zijn er dus al meteen mensen met (ik noem maar iets) Plvl 1400.

Dus word dat paragon punten systeem dan meteen meegenomen/aangepakt in patch of aanloop naar seizoen 2?

(of zeg ik nu iets wat al door een blue post ergens behandeld is?)
Dat is iets te simpel gedacht :). Ik heb op season iets van 240 paralevels en op non season 610. Bij elkaar wordt dat 615 ongeveer...

Battle.net || Strava

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

stingray2012 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:27:
[...]

Yep we hebben nog een paar trials gedaan nadat jij je mandje in was gedoken en wat gewoon 51 keys gehaald met Jim en Gesh :D
51 is denk ik nog out of my league, maar als je vanavond tijd/zin hebt wil ik nog wel wat hoge 40 grifts proberen (kan ik mijn gems meteen nog even upgraden ;) )

• 4th

4th

retlaw schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:52:
[...]

Dat is iets te simpel gedacht :). Ik heb op season iets van 240 paralevels en op non season 610. Bij elkaar wordt dat 615 ongeveer...
Is al vaak ter sprake gekomen ja maar toch voorzie ik veel klagende mensen nadat season is afgelopen ;)

Verwijderd

240 P levels word +5? Ben je nu voorzichtig of is dat echt zo? Dan zal er zeker geklaagd worden

• 4th

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:03:
240 P levels word +5? Ben je nu voorzichtig of is dat echt zo? Dan zal er zeker geklaagd worden
Hij zat er 2 lvls langs, 617.

http://www.d3bg.org/paragon-calculator/en.php

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:03:
Is volstrekt logisch dus dat zal wel meevallen. Game telt niet de levels op maar de totale xp. En aangezien paragon xp per level blijft oplopen is de hoeveelheid xp van P240 amper iets vergeleken met de xp pool van 600+.

Ikzelf heb buiten season 336, in seizoen nu 299. Volgens de calculator wordt dat straks 411 :)

En paragon levels boven de 800 geven gewoon alleen nog punten in core, dus zelfs als er al iemand met paragon level 1400 zou zijn is dat geen probleem verder.

[ Voor 13% gewijzigd door Nephalem op 09-01-2015 13:11 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Verwijderd

Ok, dus dan laat ik season nu ook maar even los :) dan is een Plvl van 41 volstrekt hopeloos

edit:

Nee, niet dat het problemen geeft, met punten, maar dat je dus juist core punten krijgt, en dus goed sterker, dan is T6 echt te makkelijk, en de grifts misschien ook wel, tot aan 70 :)
Of ze daar iets op bedacht hebben, daar was ik benieuwd naar. Want als je die gems allemaal geleveld hebt, word dat ook wat makkelijker.

Wat er dus op neer zou komen dat alles makkelijker word, ipv wat lastiger om het nog een uitdaging te laten zijn.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 13:15 ]

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren nog effe men BoT op rank25 gezet met een Grfit30.

Moet zeggen dat ik redelijk vlot kan clearen, maar ik ben heel squishy.

Iemand wat tips voor men DH?

Hogere Grifts zie ik mezelf moeilijk solo clearen, dus hoe andere GR40+ doen, solo? of kom ik gewoon nog een paar Paragonlvl's tekort?

<GoT> Brain3#2873

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:12:
Ok, dus dan laat ik season nu ook maar even los :) dan is een Plvl van 41 volstrekt hopeloos

edit:

Nee, niet dat het problemen geeft, met punten, maar dat je dus juist core punten krijgt, en dus goed sterker, dan is T6 echt te makkelijk, en de grifts misschien ook wel, tot aan 70 :)
Of ze daar iets op bedacht hebben, daar was ik benieuwd naar. Want als je die gems allemaal geleveld hebt, word dat ook wat makkelijker.

Wat er dus op neer zou komen dat alles makkelijker word, ipv wat lastiger om het nog een uitdaging te laten zijn.
Nee hoor, zoals al aangegeven gaat het om de xp. Dit wordt gewoon optelt. Dus ondanks dat het lijkt dat als je van para 41 naar 100 meer is dan van 300 naar 302. Is de xp gewoon hetzelfde. Prima geregeld al zeg ik het zelf.

En wat betreft uitdaging.. Ik begrijp dat grifts tot level 100 kunnen. Binnen onze clan ligt het record op 48. Dat betekend dus nog 52 levels uitdaging!

Battle.net || Strava

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

stingray2012 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:27:
[...]

hehehe nog ff zout in de wonden strooien :D
Anyway, denk dat ik vanavond wel weer even wat rond ga knallen. Die extreem hoge Grifts kan ik niet aan (tot 35 ofzo kan ik wel meekomen), voor hoger zal ik toch wat upgrades van mijn items moeten vinden en mijn gems hoger moeten krijgen.

• 4th

4th

Brain3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:24:
Gisteren nog effe men BoT op rank25 gezet met een Grfit30.

Moet zeggen dat ik redelijk vlot kan clearen, maar ik ben heel squishy.

Iemand wat tips voor men DH?

Hogere Grifts zie ik mezelf moeilijk solo clearen, dus hoe andere GR40+ doen, solo? of kom ik gewoon nog een paar Paragonlvl's tekort?
Ik doe solo DH tot een 37/38, voor hogere grifts (43+) is het aan te raden om in groepsverband te spelen.

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Brain3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:24:
Op zich ziet je DH er goed uit ;) Een Witching Hour zou je dps flink verhogen. Dat is een optie. Voor Grifts vanaf level 35 heb je gewoon een unity (Ring) setje nodig. Eentje voor jezelf en eentje voor je follower als je solo speelt. En natuurlijk je follower een (follower can not die) token geven. Dat scheelt 50% damage :9 Op deze manier heb ik solo 41 kunnen clearen, maar het blijft een feest. Solo boven de 40 is gewoon erg lastig >:)

Battle.net tag

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

stingray2012 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:45:
[...]

Op zich ziet je DH er goed uit ;) Een Witching Hour zou je dps flink verhogen. Dat is een optie. Voor Grifts vanaf level 35 heb je gewoon een unity (Ring) setje nodig. Eentje voor jezelf en eentje voor je follower als je solo speelt. En natuurlijk je follower een (follower can not die) token geven. Dat scheelt 50% damage :9 Op deze manier heb ik solo 41 kunnen clearen, maar het blijft een feest. Solo boven de 40 is gewoon erg lastig >:)
Op PTR had ik die Unity-combo met men follower,en dit ging redelijk goed. MAar ik ging ook regelmatig dood vanwege deze combo....ik stond safe, maar men follower kreeg zoveel dmg op zich, dat ik ook dood ging.

Waarschijnlijk omdat ik daar niet die speciale token had?

Nog effe afwachten voor de patch...Dan zien we wel weer...in ieder geval weer leuk spelen een DH, na hele tijd Crus en WD te hebben gespeeld....en heel leuk om in de GoT-clan te zitten. Das pas echt leuk grinden zo, _/-\o_

<GoT> Brain3#2873

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12 17:44
stingray2012 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:45:
[...]

Ik moet zeggen, met een DH op de hogere Grifts heb ik niet zoveel profijt meer van een Unity: 2X Jailer en een Unity helpt niet meer... Erug frustrerend :|

Dit help wel met de WD, dat gaat met een Unity een stuk beter... :)

Apsie's profiel

• 4th

4th

Als je je follower een unity geeft is het wel slim om hem ook een token te geven dat hij niet kan sterven ;)

Maar boven bepaald punt mag je gewoon niet meer geraakt worden, one hit down. Of je moet dit incalculeren en direct weer terug de actie in kunnen.

[ Voor 40% gewijzigd door 4th op 09-01-2015 15:13 ]

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ik moet zeggen, met een DH op de hogere Grifts heb ik niet zoveel profijt meer van een Unity: 2X Jailer en een Unity helpt niet meer... Erug frustrerend :|

Dit help wel met de WD, dat gaat met een Unity een stuk beter... :)
[/quote]

idd, das nu al bij mij..1 jailer en hoppa Awareness popped. nog eentje en ik ben dood. (GR30)

overweeg om movement speed op men botten te rerollen naar extra armor ofzo

alhoewel men Toughness toch redelijk is.

Op hogere rifts wordt ik zo ge-one-shot denk ek

<GoT> Brain3#2873

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ondanks dat ik nog niet zo heel lang bezig was enzo, heb ik alleen nu de Patch dus tijdens dit seizoen komt, momenteel niet meer zo'n zin om te spelen.
Tuurlijk, ik kan nog even wat Para pakken enzo, maar ik draag geen craftables op m'n 2 chars, dus naar mijn idee is het pas vanaf dinsdag na de patch weer "efficient" spelen.

Ik neem zeg maar even een korte D3 pauze.

En dan maar eens kijken of ik m'n End-game ready Crusader een Ancient BoP ga geven of dat ik m'n T4 Monk (met set) af ga maken.

Hebben we hier eigenlijk spelers die voor hun Seasonal Leaderboard plekje vrezen? Of juist spelers die em nu denken te gaan bereiken op een hogere spot?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

djunicron schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:13:
Same, dinsdag-woensdag is er snel genoeg.

Verwijderd

De patch valt toch altijd in de nacht van dinsdag op woensdag?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja dat herinnerde ik me ook, op dinsdag komt ie uit (US time) en voor ons Europeanen betekent dat woensdag. Als ze geen flauw excuus vinden om het nog langer uit te stellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 09-01-2015 19:20 ]

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
"We said we needed just another week to deploy the patch... AND THEN WE DOUBLED IT!"

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

LUH-3417 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:08:
"We said we needed just another week to deploy the patch... AND THEN WE DOUBLED IT!"
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15699373611?page=1#9

Een week of 1-2 na S1 einde = Season 2, want tja, misschien zijn er issues. Maar daarvoor ging 2.1.2 toch al live tijdens S1?

Hoeveel mensen zitten er nog op D3 voor development op het moment? Een stuk of 3 stagiaires? Het lijkt meer en meer een indie studio met zulk gedrag.

Het feit dat ze aanstaande dinsdag ook nog niet bevestigd hebben is toch ook wel opmerkelijk.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
W
djunicron schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:13:
Ondanks dat ik nog niet zo heel lang bezig was enzo, heb ik alleen nu de Patch dus tijdens dit seizoen komt, momenteel niet meer zo'n zin om te spelen.
Tuurlijk, ik kan nog even wat Para pakken enzo, maar ik draag geen craftables op m'n 2 chars, dus naar mijn idee is het pas vanaf dinsdag na de patch weer "efficient" spelen.

En dan maar eens kijken of ik m'n End-game ready Crusader een Ancient BoP ga geven of dat ik m'n T4 Monk (met set) af ga maken.

Hebben we hier eigenlijk spelers die voor hun Seasonal Leaderboard plekje vrezen? Of juist spelers die em nu denken te gaan bereiken op een hogere spot?
Ik zit rond plek 800 met solo crusader met grift38 in 14:30, dus ja ik moet nog aan de bak.
39 meermaals aantal minuten over gehad maar nergens een conduit pylon te vinden.
Op 40meermaals een voordelig level gehad, maar dan geen unity equipped hebben echt stom.

Voor mij is 40 het maximaal haalbare zonder ancient gear, maar dan moet echt alles meezitten.
Makkelijke bluepacks en hoge density white mobs, rares skip ik boven 38 sowieso dat duurt te lang.

Op 41 heb ik zelfs moeite met white mobs dus dat zit er sowieso niet in.

Gek genoeg heb ik in de 2,3 en 4 player grifts veel lagere levels behaald. Crusader zonder unity is echt Cannon Fodder rond 34 in zelfs al een 2 player grift.

[ Voor 16% gewijzigd door Sinned123 op 10-01-2015 17:23 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

LUH-3417 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:08:
Er komt binnenkort een patch uit?

• Lekker Ventje
Heb mijn monk naar lvl 70 gebracht. Was ik eerst niet van plan dus ik had twee weken terug nog een boel legendaries van mijn DH die ik niet meer nodig had gesalvaged :-( Ik kan echter simpel T3 doen maar baal ontzettend van die irritante nemesis. Ik ben in 3 tellen dood en het kostte me elke keer mijn bonus XP. Die nemesis had er van mij niet in gehoeven.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-12 15:47
Eindelijk ook maar eens RoS erbij gekocht en uitgespeeld. Maar wtf er zit geen ending cinematic bij :O Alleen zo'n gare tekenfilm. Valt me echt keihard tegen, alle blizzard titels hebben altijd een gerenderd einde gehad...

Het einde zelf slaat ook nergens op, je hebt eindelijk Malthael verslagen en vervolgens kan je met niemand erover praten, niemand die je feliciteerd, alle characters in town doen alsof er niks aan de hand is. Alleen tyreal die in 3 zeer korte zinnen zegt dat Diablo weer leeft.. zonder verdere uitleg.Terwijl ze die hele black soulstone hadden verstopt in plaats van gesloopt omdat ze er niet genoeg van wisten om hem te vernietigen. Maar nu weet hij wel ineens dat Diablo weer is ontsnapt. Echt :?

Ook niks over het feit dat je nu de aspect of death bent en hoe je daar vanaf komt. Echt jammer, vond act5 best wel vet maar het lijkt wel of het geld op was op het einde en ze het maar afgeraffeld hebben ofzo. Verder wel een erg goede expansion met de veranderingen die ze hebben doorgevoerd.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hetgeen me is bijgebleven van RoS is dat de hele game volwassen is geworden sinds Patch 2.0 (wat je niet merkt als je nu de expansion hebt), dat de Crusader class een leuke toevoeging is en dat Act 5 een leuke omgeving is met helaas vervelende monsters (effing ninja monsters). Maar filmpje of verhaal, dat was ik na de eerste playthrough vergeten, want het spel begint dan pas.

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 11-01-2015 09:02 ]

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Code 3006.

Iemand anders ook?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Mijn HC DH heeft net bijna het loodje gelegd in een grift dat net boven zijn niveau was. Nauwe gangetjes en een pack fire chain arcane enchanted waller elites. Heb nog hartkloppingen. :P Verder maar afgebroken.

HC gaat deze keer lekker. Van 0 naar paragon 65 en nog maar twee keer Awareness geproct.

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
Deadsmell schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:45:
Mijn HC DH heeft net bijna het loodje gelegd in een grift dat net boven zijn niveau was. Nauwe gangetjes en een pack fire chain arcane enchanted waller elites. Heb nog hartkloppingen. :P Verder maar afgebroken.

HC gaat deze keer lekker. Van 0 naar paragon 65 en nog maar twee keer Awareness geproct.
Speel normaal barb of crus, maar sinds kort ook een DH aan spelen en dat speelt toch wel anders, dus ken het.
Vandaag ook weer, als een tank aanvallen met een DH, run a way run a way...
Vraagje, hebben thorn damage zin op een DH?
En als iemand nog tips heeft voor mijn Demon Hunter, graag.
Torment 3 gaat prima, maar met Torment 4 heb ik af en toe serieus moeite.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Eigenlijk maar één tip: zorg dat je de Marauder boots krijgt om de set compleet te maken. Dat is een game changer. Als je die hebt, dan maak je je niet meer druk om T4. Wel je build en gems nog even aanpassen aan M6.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 11-01-2015 20:16 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-12 15:47
Ok ik ben dus nieuw met de hele adventure mode, wat is nou beter om te doen, bounties of rifts?

Verwijderd

bounties en rifts. gewoon de rifts doen als je ze hebt :) Maar voor de fragments moet je toch bounties doen.
Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.