Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Verwijderd
Is het beter om eerst de originele versie uit te spelen voordat ik ook de expansion koop? Of direct met de expansion beginnen?
Althans dat vind ik.
Mee eens gewoon beide kopen, kun je in 1 keer door en word je ook niet gelimiteerd.Suicyder schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:22:
Ik zou direct aan de expansion beginnen, level 60 ben je in notime en het is pas echt compleet als je 70 bent, meer mogelijkheden.
Althans dat vind ik.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Evengoed gefeliciteerd met de mooie positie
Gisteren nog Grift 45 in 4 mans party gehaald waarna we een 48 key kregen maar daar hadden we toch wel wat teveel pech met de Grift/Mobs die we kregen.
Ik dacht in elk geval nog een mooie kans om mijn gems te upgraden... 3x fail @ 60%
Was ook lekker motiverend om tijdens een Grift van 48 welke niet haalbaar meer was binnen de tijd om dan uit de clan een 48 clear ruim binnen de tijd en vervolgens die van 52 voorbij te zien komen
[ Voor 39% gewijzigd door Thalaron op 08-02-2015 12:21 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Het clansysteem is eigenlijk een veredeld chat-kanaal. En dat werkt niet zo met een controller.Thalaron schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:00:
Is er op de Console niet een Clan systeem?
Verwijderd
Heb ze beiden gekocht. Vandaag geinstalleerd en opnieuw begonnen. Act I is al gedaanprutser001 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:26:
[...]
Mee eens gewoon beide kopen, kun je in 1 keer door en word je ook niet gelimiteerd.
Ik heb niet veel ervaring met hack and slash games, maar ben tot nu toe onder de indruk
Als je een keer een boost wilt stuur me maar een berichtje Silentium#2220.Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:32:
[...]
Heb ze beiden gekocht. Vandaag geinstalleerd en opnieuw begonnen. Act I is al gedaan![]()
Ik heb niet veel ervaring met hack and slash games, maar ben tot nu toe onder de indruk
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik kan je aanraden om je ook even aan te melden bij de tweakers community in-game. Altijd handig als je vragen hebt of met iemand samen wilt spelen.Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:32:
[...]
Heb ze beiden gekocht. Vandaag geinstalleerd en opnieuw begonnen. Act I is al gedaan![]()
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Eerst met het betreffende char story mode doorlopen, anders is het zonde.prutser001 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:54:
[...]
Als je een keer een boost wilt stuur me maar een berichtje Silentium#2220.
Ja!Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:43:
ik zou reaper souls willen kopen is die de moeite? Ik heb diablo3 al op ps3
Apart cadeau voor valentijn.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:19:
Owkee dan is mijn valentijns kado al gekend
Een cadeau waardoor je de ander juist heel veel minder ziet
Als je eenmaal hooked bent kom je er moeilijk van af met RoS.
Dit weekend een paar pogingen ondernomen om met men cold DH GR40+ te doen.retlaw schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:17:
[...]
Ik zit met een multishot build nu op 40... Nog niet heel veel pogingen gedaan om hoger te komen. Maar denk dat een CA build dan beter werkt, bij de 40+ rifts...
Ook maar iets meer werk van de DH maken. Vooral monk gespeeld sinds 2.1.2
Had een heel mooie GR42, maar kwam 10 seconden tekort ...:(
..en gisteren lukte mij een GR41 (9seconden van je tijd af walter...gottem chief!)...maar hoe onze nr1 in clan solo DH GR46 doet? zal mij raadsel wezen...das echt wel hoog.
GR42 zie ik nog wel lukken mits wat meeval en wat optimalisaties van men gear en gems
Men monk loopt nu wel heel vlotjes door T6 alhoewel hij niet echt tanky is.....heb er de Goldwrap + Boon of the Hoarder-combo en dat zorgt wel voor wat leuke gold inkomsten. Crits momenteel met EP rond de 400M dus das wel leuk...maar tankyness??? mmmm dat moet beter..ff andere build zoekn misschien
<GoT> Brain3#2873
GG WP!Grin schreef op zondag 08 februari 2015 @ 00:11:
Vandaag met Wesfeye, Stingray en JimMorrison Grift 54 geschoond met bijna 2 minuten over, het gaat steeds beter. Crus tikt bijna 114M thoughness aan en die knol heb ik steeds meer onder controle.
We staan op de lijst @ 644:
[afbeelding]
<GoT> Brain3#2873
Verwijderd
Sinds kort weer begonnen met D3 en het leek mij leuk om een monk te hebben naast mijn huidige Crus en Wiz.
Momenteel volgens mij level 33, dus heb nog een lange weg te gaan
Thanks alvast!
Goed bezig! Dan ga ik weer eens met de DH op stap om jou tijd te verbeteren :)! Jim en Sop zijn meesters met een DH, die haal je niet zo snel in!Brain3 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:32:
[...]
Dit weekend een paar pogingen ondernomen om met men cold DH GR40+ te doen.
..en gisteren lukte mij een GR41 (9seconden van je tijd af walter...gottem chief!)...maar hoe onze nr1 in clan solo DH GR46 doet? zal mij raadsel wezen...das echt wel hoog.
GR42 zie ik nog wel lukken mits wat meeval en wat optimalisaties van men gear en gems
Men monk loopt nu wel heel vlotjes door T6 alhoewel hij niet echt tanky is.....heb er de Goldwrap + Boon of the Hoarder-combo en dat zorgt wel voor wat leuke gold inkomsten. Crits momenteel met EP rond de 400M dus das wel leuk...maar tankyness??? mmmm dat moet beter..ff andere build zoekn misschien
Wat betreft je Monk zou ik door farmen voor een inna belt en crudest boots. Als je deze items hebt kun je je skills iets omgooien. Je hebt dan de mantra bonus, zodat er een skillslot vrijkomt en doormde boots een spirit regen boost! Kijk voor een voorbeeld naar mijn monk Ise.
Battle.net || Strava
https://www.youtube.com/watch?v=T3B7fj_suKMVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:10:
Heeft er iemand een goede Monk build en heb je hiervan een guide waar je me naar kunt linken?
Sinds kort weer begonnen met D3 en het leek mij leuk om een monk te hebben naast mijn huidige Crus en Wiz.
Thanks alvast!
Je kan later ook naar zijn andere guides kijken als je meer gear hebt
wat bedoel je hiermee, komen er extra stash-tabs?Nephalem schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 01:50:
[...]
30 dagen wachten, dan heb je dat probleem niet meer
Just grow old with grace
Hij bedoelde dat als je 30 dagen wacht de mail weg is.Silverscope schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:13:
[...]
wat bedoel je hiermee, komen er extra stash-tabs?
Dus 30 wachten en je hoeft niks meer uit te zoeken omdat het verdwenen is....
Just grow old with grace
heb inna's belt en crudest boots, maar tzal idd aan men build enzo hebben gelegen...en ontbrekende 3piece SWK.retlaw schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:11:
[...]
Goed bezig! Dan ga ik weer eens met de DH op stap om jou tijd te verbeteren :)! Jim en Sop zijn meesters met een DH, die haal je niet zo snel in!
Wat betreft je Monk zou ik door farmen voor een inna belt en crudest boots. Als je deze items hebt kun je je skills iets omgooien. Je hebt dan de mantra bonus, zodat er een skillslot vrijkomt en doormde boots een spirit regen boost! Kijk voor een voorbeeld naar mijn monk Ise.
Ga vanavond misschien eens ff kijken om men monkje om te bouwen...thx for the advice
Wel leuk om zo crits van 400M+ te zien voorbijvliegen met een redelijk jonge monk, wetende dat ik daar met men DH toch wel lang heb moeten voor sparen en trainen ^^
<GoT> Brain3#2873
Check youtube Quinn69, heeft onlangs heel mooie lightning monk build online gezet...leuk om mee te beginnen.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:10:
Heeft er iemand een goede Monk build en heb je hiervan een guide waar je me naar kunt linken?
Thanks alvast!
<GoT> Brain3#2873
Verwijderd
Brain3 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:19:
[...]
Check youtube Quinn69, heeft onlangs heel mooie lightning monk build online gezet...leuk om mee te beginnen.
Thanks allebei!Evengeduld schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:11:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=T3B7fj_suKM
Je kan later ook naar zijn andere guides kijken als je meer gear hebt
Is het aan te raden om gerushed te worden? Of beter om zelf te spelen om zo gear ook op te bouwen?
Met een beetje geluk opent het wat deuren zodat je niet hoeft aan te kloten op T1 en het is wel leuk om de beter gegearde spelers door de rifts te zien racen, het is alleen te hopen dat je 'full clears' krijgt het gebeurt vaak zat dat sommige na de rift guardian gelijk de rifts sluiten... Ik heb meestal drops nadat de guardian dood is.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:27:
[...]
[...]
Thanks allebei!
Is het aan te raden om gerushed te worden? Of beter om zelf te spelen om zo gear ook op te bouwen?
En ga ook bounties doen, kun je leuke items mee scoren.
Verwijderd
Oke top!prutser001 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:34:
[...]
Met een beetje geluk opent het wat deuren zodat je niet hoeft aan te kloten op T1 en het is wel leuk om de beter gegearde spelers door de rifts te zien racen, het is alleen te hopen dat je 'full clears' krijgt het gebeurt vaak zat dat sommige na de rift guardian gelijk de rifts sluiten... Ik heb meestal drops nadat de guardian dood is.
En ga ook bounties doen, kun je leuke items mee scoren.
Wat is het gebruikelijke voor rushes? Heb tot nu toe alleen maar zelf door alle difficulties gelopen, maar is het gebruikelijk dat je betaald voor rushes?
Je kan ook eens naar mijn DH's kijken. De Cold DH "Veneno" heeft nu overigens de "mindere" SoJ om denk ik met Boon i.p.v Bane of the Powerfull...Brain3 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:32:
[...]
46 Solo zal mij niet lukken denk ik... 43 tot nu toe hoogste ooit Solo gehaald. Het scheelt overigens enorm wanneer je de juiste map/mobs en pylons (plaatsing ook) krijgt... Soms moeite met 40 met shitmobs...
Heb wel op al mijn pieces Sentry % gezet waar er de laatste Solo run nog ander spul op zat. Solo T6 is nu in elk geval een lachertje nu.
Mocht je ooit advies willen of mee willen lopen mag je ook mij toevoegen ;-)
Diegene die een boost wil maakt een game aan op T6 en dan joined de lvl 70 en die maakt alles af, dit kan door rifts te doen of gewoon de story mode door te lopen.
Er is brawling.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:20:
Even een vraagje, is er al pvp content in Diablo? of gaat dat nooit gebeuren
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Kan ook gewoon de lvl 70 een game op T6 laten maken en de low lvl laten joinen, er even vanuit gaande dat de lvl 70 dit trekt natuurlijk...prutser001 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:13:
Diegene die een boost wil maakt een game aan op T6 en dan joined de lvl 70 en die maakt alles af, dit kan door rifts te doen of gewoon de story mode door te lopen.
Ik heb laatst 3 spelers zo tegelijkertijd geboost. Voordeel: meer exp voor ieder en lvl 70 loot voor mijzelf!
Verwijderd
Ja boosts inderdaad. Thanks voor de info.prutser001 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:13:
Met 'Rushes' bedoel je 'Boosts'? En eerlijk gezegd heb ik nooit wat gevraagd en volgens mij kun je niet traden dus 'betalen'? Nee nooit iemand om iets gevraagd en nooit iets hoeven geven en ik heb al heeeel wat spelers naar 70 geholpen op alts dis geen zin hadden in gedoe.
Wie doen hier boosts? Ben namelijk wel geïnteresseerd om geboost te worden
Kan het best een keer doen, zal waarschijnlijk in de avond zijn.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:19:
[...]
Ja boosts inderdaad. Thanks voor de info.
Wie doen hier boosts? Ben namelijk wel geïnteresseerd om geboost te worden
En zijn er meer mensen waar diabloprogress.com niet meer update? Hij wil de mijne maar niet updaten.
[ Voor 14% gewijzigd door prutser001 op 09-02-2015 12:39 ]
Verwijderd
Ja, ben zelf ook alleen beschikbaar in de avonden. Battletag is: "Ricardo#2912"prutser001 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:37:
[...]
Kan het best een keer doen, zal waarschijnlijk in de avond zijn.
En zijn er meer mensen waar diabloprogress.com niet meer update? Hij wil de mijne maar niet updaten.
Anderen die wellicht een keer samen een spelletje willen doen, feel free to add me
Bij mij staat hij nog op 258Harry_180 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:04:
Diabloprogress update de mijne ook niet ben al weer 6 plevels verder
M'n eigen monk build voor T6.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:10:
Thanks alvast!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MayheM-2685/hero/54141769
Qua tanky-ness kan je aan je monk een paar dingen wijzigen en direct al meer klappen aan kunnen.Brain3 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:32:
[...]
1) Inna's belt halen voor de 4 set bonus, alle aura's = leuke extra resist etc
2) Chant of resonance omzetten naar Sixth Sense (25 % minder non-physical damage).
3) Gerelateerd aan punt 1, de mantra vervangen met een andere ability (Inner sanctuary... Mystic ally.. of iets anders.. mantra's heb je met de inna 4 set niet meer nodig ^^).
4) Ephiphany van rune veranderen naar Desert Shroud (50 % minder dmg tijdens epiphany... tank alom
En je hebt op de update button geklikt?prutser001 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:06:
[...]
Bij mij staat hij nog op 258Zit nu op 313 ofzo. Hij geeft ook aan dat ik al 4-5 maanden niet meer gespeeld heb. Ik heb al een tijdje niet meer op diabloprogress.com gekeken maar dit slaat alles
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Tijd zat om je een boost te geven en wat runs te doen voor lootshare, laat maar weten als je online bent.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:03:
[...]
Ja, ben zelf ook alleen beschikbaar in de avonden. Battletag is: "Ricardo#2912"
Anderen die wellicht een keer samen een spelletje willen doen, feel free to add me
http://yor.minitroopers.com
Verwijderd
Toppie, zal vanavond rond een uur of 8 zijn denk ik. kan een uurtje eerder of later zijn ook.Yor schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:58:
[...]
Tijd zat om je een boost te geven en wat runs te doen voor lootshare, laat maar weten als je online bent.
soj+boon snap ek niet? toch geen nut?Thalaron schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:11:
[...]
Je kan ook eens naar mijn DH's kijken. De Cold DH "Veneno" heeft nu overigens de "mindere" SoJ om denk ik met Boon i.p.v Bane of the Powerfull...
46 Solo zal mij niet lukken denk ik... 43 tot nu toe hoogste ooit Solo gehaald. Het scheelt overigens enorm wanneer je de juiste map/mobs en pylons (plaatsing ook) krijgt... Soms moeite met 40 met shitmobs...
Heb wel op al mijn pieces Sentry % gezet waar er de laatste Solo run nog ander spul op zat. Solo T6 is nu in elk geval een lachertje nu.
Mocht je ooit advies willen of mee willen lopen mag je ook mij toevoegen ;-)
Maar wat is nu beter? Sentry% of ClusterArrow dmg% op je gear?
Ik zou betere shoulder moeten met CDR en Sentrydmg, ancient gloves, betere helm zelfde stats + socket, goede soj, hogere gems...en dan komen we misschien weer een leveltje verder
Je moet idd wel wat geluk hebben met de packs en de maps.....het kan soms al verloren zijn nog voor je bent begonnen (elitepack at the door
Je gebruikt Awareness ipv van andere skill, maar veronderstel dat je Hellfire Amu daar wel voor iets tussenzit....een goede HF amu zou ook nog interessant zijn voor mijn DH, alhoewel ik mijn set ring+amu combo (kan op de naarm nie komen +250vit +50chd) wel leuk vind
Ik zou met men Ancient Etrayu (met ingebakken +20% cold dmg) toch meer dmg moeten doen, maar blijkt dus niet zo te zijn....
Hoe dan ook, heb blijft leuk om te blijven experimenteren met de build en items...en om te proberen hogere levels te bereiken ^^
....ooit, ooit...als ik groot ben...Dan.....
<GoT> Brain3#2873
Druk ik de afgelopen maand al op. 1-2 keer per 2 dagen ofzo.Angeloonie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:42:
[...]
En je hebt op de update button geklikt?
thx for the tips!Sabrac schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:26:
[...]
Qua tanky-ness kan je aan je monk een paar dingen wijzigen en direct al meer klappen aan kunnen.
1) Inna's belt halen voor de 4 set bonus, alle aura's = leuke extra resist etc
2) Chant of resonance omzetten naar Sixth Sense (25 % minder non-physical damage).
3) Gerelateerd aan punt 1, de mantra vervangen met een andere ability (Inner sanctuary... Mystic ally.. of iets anders.. mantra's heb je met de inna 4 set niet meer nodig ^^).
4) Ephiphany van rune veranderen naar Desert Shroud (50 % minder dmg tijdens epiphany... tank alom)
Ga ik vanavond misschien eens uitproberen
<GoT> Brain3#2873
Wat raden jullie aan om te levelen en op een redelijk tempo gear te krijgen? Ik speel momenteel de bounties op hard om riftshards te bemachtigen en daar ga ik dan op hard / expert met mijn huidige whirlwind barb doorheen voor de blood shards en te levelen tot 70. Maar daarna?
Gewoon bounties blijven doen en daarna rifts? Ik speel vaak op onregelmatige tijden dus groupwerk lijkt me niet echt praktisch.
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Boon heeft inderdaad geen nut naast gold farming... Daarom gaf ik dus aan let niet op die ringBrain3 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:06:
[...]
soj+boon snap ek niet? toch geen nut?
Maar wat is nu beter? Sentry% of ClusterArrow dmg% op je gear?
Ik zou betere shoulder moeten met CDR en Sentrydmg, ancient gloves, betere helm zelfde stats + socket, goede soj, hogere gems...en dan komen we misschien weer een leveltje verder
Je moet idd wel wat geluk hebben met de packs en de maps.....het kan soms al verloren zijn nog voor je bent begonnen (elitepack at the door)
Je gebruikt Awareness ipv van andere skill, maar veronderstel dat je Hellfire Amu daar wel voor iets tussenzit....een goede HF amu zou ook nog interessant zijn voor mijn DH, alhoewel ik mijn set ring+amu combo (kan op de naarm nie komen +250vit +50chd) wel leuk vind
Ik zou met men Ancient Etrayu (met ingebakken +20% cold dmg) toch meer dmg moeten doen, maar blijkt dus niet zo te zijn....
Hoe dan ook, heb blijft leuk om te blijven experimenteren met de build en items...en om te proberen hogere levels te bereiken ^^
....ooit, ooit...als ik groot ben...Dan.....
En Sentry / Cluster Arrow (of andere skills) zijn nooit optie voor beide (op Quiver na).
Ikzelf houd in ieder geval main spender (cluster arrow) > sentry
Zie ook mijn gear. Quiver dus CA omdat zowel ik (meeste dmg) alswel mijn Sentry's daar profijt van hebben. Sentry = Sentry only
Edit: Mijn profiel is momenteel up to date met de juiste ringen/gems
Inderdaad bounties tot lvl 70 en dan rifts. Met de bloodshards kan je vervolgens snel redelijke gear vinden via KadalaFreelance schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:38:
Ik heb in een grijs verleden een barb gespeeld tot lvl 48 geloof ik en er toen mee opgehouden. Van het weekend tot 58 gebracht waarna ik ook maar crusaders erbij heb gekocht. Sindsdien het nieuwe act gedaan en de bounties + rifts. Zit inmiddels op lvl 68.
Wat raden jullie aan om te levelen en op een redelijk tempo gear te krijgen? Ik speel momenteel de bounties op hard om riftshards te bemachtigen en daar ga ik dan op hard / expert met mijn huidige whirlwind barb doorheen voor de blood shards en te levelen tot 70. Maar daarna?
Gewoon bounties blijven doen en daarna rifts? Ik speel vaak op onregelmatige tijden dus groupwerk lijkt me niet echt praktisch.
Just grow old with grace
Ben je niet lid van een clan? Die je kunnen helpen voor het levelen van lvl 68 en verderFreelance schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:38:
Ik heb in een grijs verleden een barb gespeeld tot lvl 48 geloof ik en er toen mee opgehouden. Van het weekend tot 58 gebracht waarna ik ook maar crusaders erbij heb gekocht. Sindsdien het nieuwe act gedaan en de bounties + rifts. Zit inmiddels op lvl 68.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik werk ook onregelmatig ;-)Freelance schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:38:
Ik speel vaak op onregelmatige tijden dus groupwerk lijkt me niet echt praktisch.
Join in elk geval de Gathering of Tweakers community zou ik zeggen en Add me anders maar!
Heb je Battle.net Tag niet dus kan je niet toevoegen
Zie mijn sig. onderaan
Net ook een makkelijke manier voor lvl 45 Grift keys... lvl 36 key halen en hem als een dolle dwaas face palmen
[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 09-02-2015 19:04 ]
Verwijderd
Straks welVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:19:
Iemand zin en tijd om een mede GoT'er te boosten? Momenteel level 34 en wil graag snel level 70 zijn
Battle.net || Strava
Bedenk me net dat ik volgens mij op the american server zit, werd ik by default neergezet tijdens de beta volgens mij.. Zal eens kijken of ik een nieuwe class ga rollen op EU. Nog even uitzoeken wat mijn volgende class gaat zijnThalaron schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:02:
[...]
Ik werk ook onregelmatig ;-)
Join in elk geval de Gathering of Tweakers community zou ik zeggen en Add me anders maar!
Heb je Battle.net Tag niet dus kan je niet toevoegen
Zie mijn sig. onderaan
Net ook een makkelijke manier voor lvl 45 Grift keys... lvl 36 key halen en hem als een dolle dwaas face palmen
Laat het zo zeggen, als je nog geen lvl 70 char. Hebt dan ben je op EU zo bij. Morgenmiddag/avond ben ik online. Uurtje ofzo en je bent lvl 70!Freelance schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:32:
[...]
Bedenk me net dat ik volgens mij op the american server zit, werd ik by default neergezet tijdens de beta volgens mij.. Zal eens kijken of ik een nieuwe class ga rollen op EU. Nog even uitzoeken wat mijn volgende class gaat zijn
Ah cool, heb net een char op EU aangemaakt. Ook een barbarian! Ik heb je net geadd op battle.net. Weet nog niet precies wanneer ik online ben, maar geef wel een gilThalaron schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:22:
[...]
Laat het zo zeggen, als je nog geen lvl 70 char. Hebt dan ben je op EU zo bij. Morgenmiddag/avond ben ik online. Uurtje ofzo en je bent lvl 70!
[ Voor 8% gewijzigd door Freelance op 09-02-2015 22:45 ]
heb je gemist denk... volgende keer beterVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:11:
[...]
Toppie, heb je toegevoegd - Ricardo#2912
Battle.net || Strava
De set zelf is verder ook erg:
Vooral areas als de Weeping Hollow en de Oasis zijn belachelijk. Binnen een minuut ben je rond. En dan speel ik nog zonder Vile Wards en met een lightning build.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Korte termijn doel: Sunwoko crown weg en Inna helm dingetje voor terug, witching hour ipv Inna's belt.
Ik heb ook een Grand Temple build, maar dit is een stuk leuker vind ik zelf.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Nice! Ik ben nog op zoek naar zo een mooie ancient vengefull wind. Ik heb een vergelijkbare speelstijl op lightning nu. En tegen een groep MOB's gaat het inderdaad als een speer. Echter tegen elites duurt het aanzienlijk langer dan de pillar spam buildGoldman schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:10:
Ik speel op het moment met http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/53835426 build. Ik zaag door T6 (4player games) mobs heen. Elites zijn ook niet zo'n heel groot issue. Tenzij het die gold elite poppetjes zijn. Die zijn een stuk ongevoeliger voor Cyclone. Het doel is nu zoveel mogelijk all res weg halen en single res maken zodat ik een slot over hou +dmg skills of zaken die handiger zijn.
Korte termijn doel: Sunwoko crown weg en Inna helm dingetje voor terug, witching hour ipv Inna's belt.
Ik heb ook een Grand Temple build, maar dit is een stuk leuker vind ik zelf.
Battle.net || Strava
Hoe maak je een RG een beetje fatsoenlijk dood trouwens? Ik heb gister even snel een Grift 36 gedaan en de mobs blies ik redelijk snel op, maar die RG (Rime) kreeg ik niet op tijd neer.
[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 10-02-2015 09:13 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Met Gogok ipv Taeguk kan je Akarat's Champion (bijna) permanent up houden. Dan hoef je ook geen Iron Skin te nemen. En wellicht Zealous Glare op Shield Glare nemen, zodat je vaker Condemn kunt casten.Vicarious schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:12:
Gister nog even op de valreep mn crusader omgebouwd naar een Condemn build, die speelstijl is wel ff wennen zegDenk dat Iron Skin geen overbodige luxe is, alleen even de vraag wat ik ervoor uitgooi. Iemand nog tips behalve dan dat ik die gems moet upgraden? http://eu.battle.net/d3/e...arious-1948/hero/44508066
Hoe maak je een RG een beetje fatsoenlijk dood trouwens? Ik heb gister even snel een Grift 36 gedaan en de mobs blies ik redelijk snel op, maar die RG (Rime) kreeg ik niet op tijd neer.
Wat heb je trouwens met je BoP gedaan? Had je geen andere keuze dan str rerollen?
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 10-02-2015 09:22 ]
Kan ik al. Die Taeguk heb ik genomen om te kijken of de armor (vanaf lvl 25) me helpt met de survivability.Deadsmell schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:20:
[...]
Met Gogok ipv Taeguk kan je Akarat's Champion (bijna) permanent up houden. Dan hoef je ook geen Iron Skin te nemen.
Vicariously I live while the whole world dies
bounties tot je een berg keys heb en dan rifts en greater rifts gaan doen en idd al je bloodshards gebruiken voor gear. op deze manier ging mijn demon hunter van t3 naar t6 in 1 weekje grinden.Freelance schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:38:
YO! fucknuts! It's Probing time!
Het zal wel aan de class liggen aangezien ik ronduit RUK krijg voor bloodshards, WD items voor Bloodshards is werkelijk naadje. Er zijn gewoon een aantal items die ik nog nooit gezien heb, Mask of Jeram en die 'pet attack speed gloves' maar dat zal wel aan mij liggen.Freakiebeakie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:24:
[...]
bounties tot je een berg keys heb en dan rifts en greater rifts gaan doen en idd al je bloodshards gebruiken voor gear. op deze manier ging mijn demon hunter van t3 naar t6 in 1 weekje grinden.
Heb op dit moment iets van 700 rift keys dus farmen heb ik al wel gedaan, moet alleen nog een RoRG zien te krijgen..
Jammer dat er een groot verschil in classes zit, ik zie op T6 eigenlijk niets anders dan DH, en die zijn zo snel en maaien alles plat voordat ik maar in de buurt ben.
Dan zou je eens met wat andere mensen moeten spelen. Op T6 kunnen monk, crusader en barb op vergelijkbare snelheid farmen als de DH.prutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:37:
[...]
Jammer dat er een groot verschil in classes zit, ik zie op T6 eigenlijk niets anders dan DH, en die zijn zo snel en maaien alles plat voordat ik maar in de buurt ben.
Grappig, ik heb juist het gevoel als DH dat ik me moet focussen op Movement Speed om voorbij de monks te kunnen komen die alles slopen. Had afgelopen weekend het heugelijke wapenfeit om 1 elite te hebben kunnen mollen in een rift met 2 monksprutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:37:
[...]
Daarentegen om met 4 WD's door een rift te lopen was een unieke ervaring. Gaat een stukje langzamer maar de CC is daarentegen goed gedekt
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Zelf loop ik met die Guargantian, 1 grote zombie dog, fetish army en die fetish proc, dus 24 beestjes rond als ik het maximaal aantal fetishes heb. Ik heb andere specs geprobeerd maar die vielen me erg tegen. Maar ik hoop echt dat die Mask of Jeram een keer dropped en dan die pet dmg gem er in dan zou dat een flinke boost moeten geven.
die gloves zijn idd zeldzaam maar ik heb ze gekregen voor mijn DH met bloodshards. weet niet of het klopt maar ik lijk wel betere loot te krijgen als ik me bloodshards opmaak terwijl ik op hogere torment zitprutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:37:
[...]
Het zal wel aan de class liggen aangezien ik ronduit RUK krijg voor bloodshards, WD items voor Bloodshards is werkelijk naadje. Er zijn gewoon een aantal items die ik nog nooit gezien heb, Mask of Jeram en die 'pet attack speed gloves' maar dat zal wel aan mij liggen.
Heb op dit moment iets van 700 rift keys dus farmen heb ik al wel gedaan, moet alleen nog een RoRG zien te krijgen..
Mwah ik heb nu die 'mimic mask' en dat icm spiderqueen is flink knallen, de mimic procced vaak zat en de mimics zijn niet gelimiteerd aan 1 spider queen, soms heb ik een scherm vol met die beesten en als je op een druk gebied/kleinere map zit willen die beesten flink tekeer gaan. Maar dan nog kom ik niet in de buurt van DH's en Monks, en inderdaad Monks kunnen ook flink racen en zijn ook niet bij te houden ja ik krijg genoeg loot maar het is over het algemeen gewoon afval maar ik bewaar toch een hoop om eventueel later op mijn Wizard een mogelijke upgrade te krijgen (S1 spul naar Wizard ging van 400k dmg naar 900k dus was de moeite).NastyNickNL schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:03:
WD is wel leuk maar moet echt een boost krijgen imho. Op hogere level Grift levels gaan je pets erg snel dood en dat terwijl je er echt afhankelijk van bent als petdoctor. Zdps WD daarentegen zijn dan veel handiger als je met meerdere mensen speelt.
En ja ik heb de laatste 3000+ shards op T6 gebruikt maar dat maakte echt niets uit.
ik vind alleen nog goeie loot als ik greater rifts doe, in normale rifts vind ik eigelijk nooit meer upgradesprutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:15:
[...]
Mwah ik heb nu die 'mimic mask' en dat icm spiderqueen is flink knallen, de mimic procced vaak zat en de mimics zijn niet gelimiteerd aan 1 spider queen, soms heb ik een scherm vol met die beesten en als je op een druk gebied/kleinere map zit willen die beesten flink tekeer gaan. Maar dan nog kom ik niet in de buurt van DH's en Monks, en inderdaad Monks kunnen ook flink racen en zijn ook niet bij te houden ja ik krijg genoeg loot maar het is over het algemeen gewoon afval maar ik bewaar toch een hoop om eventueel later op mijn Wizard een mogelijke upgrade te krijgen (S1 spul naar Wizard ging van 400k dmg naar 900k dus was de moeite).
En ja ik heb de laatste 3000+ shards op T6 gebruikt maar dat maakte echt niets uit.
Verwijderd
Je kan ook samen gamen heYogoi schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:31:
[...]
Apart cadeau voor valentijn.
Een cadeau waardoor je de ander juist heel veel minder ziet
Als je eenmaal hooked bent kom je er moeilijk van af met RoS.
Er stond ergens een soort 'guide' en ook al is alles eigenlijk gewoon geluk toch heb ik na iets meer dan 1 uur grinden 2 RoRG kunnen vinden. 1 was crap en de 2de nog slechter, maar heb zo toch wel de setbonus op m'n DH kunnen unlocken.prutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:37:
[...]
Vanavond nog een proberen vinden op m'n monk. Gewoon normals grinden en de caches in je stash stoppen tot je er 20 hebt ofzo. Als er veel volk online is haal je er één per 5-6 minuten als het wat mee zit.
Dan als je al een tijdje geen legendary drop hebt gehad (best effe solo spelen want chests geopend door party members ergens op de map waar jij niet bent kunnen ook legs droppen) dan open je al die stashes in 1 keer en gegarandeerd zitten daar enkele legendaries bij. Ofwel is het toch geluk maar 2à cashes tegelijk zien opgengaan is fun anyway:)
Gewoon lang genoeg wachten om te openen dus.
Enforcer (de legendary gem, met meer dps voor je pets) moet je in een ring of een amulet stoppen, niet in een headpieceprutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:52:
Maar ik hoop echt dat die Mask of Jeram een keer dropped en dan die pet dmg gem er in dan zou dat een flinke boost moeten geven.
So, the idea is to keep monsters perma feared with Tikilandian visage.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Volgens mij was dat met Sting en ik. Dat was wel grappig idd, maar het verschil in plvl's (ruim 350 verschil) doet ook veelJoarie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:41:
[...]
Grappig, ik heb juist het gevoel als DH dat ik me moet focussen op Movement Speed om voorbij de monks te kunnen komen die alles slopen. Had afgelopen weekend het heugelijke wapenfeit om 1 elite te hebben kunnen mollen in een rift met 2 monks
[...]
Een goede Monk runt een solo T6 rift in ongeveer 1-2 minuten, dat is t/m de riftboss. M.i. zijn alleen barbs sneller.
Ja kleine mixup daar, bedoelde de gem voor RoRG... maar helaas MoJ en die Tasker gloves lijken niet te bestaanVidra schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:16:
[...]
Enforcer (de legendary gem, met meer dps voor je pets) moet je in een ring of een amulet stoppen, niet in een headpieceAls je meer cc (crowd control) wilt hebben is het uitkijken naar een Tiki (Tikilandian visage) een goede optie in combinatie met horrify.
[...]
En je doet bounties act 1 op T6? Kans is een op tien ... dus dat zou niet heel lastig moeten zijnprutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:23:
[...]
Ja kleine mixup daar, bedoelde de gem voor RoRG... maar helaas MoJ en die Tasker gloves lijken niet te bestaanRoRG ook niet btw
Helaas nog niet, T6 is nog te pittig, 1 verkeerde groep en ik zit vast. Ik denk dat dit gewoon komt door het ontbreken van de MoJ wat toch ~80% meer dmg aan je pets geeft.Vidra schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:33:
[...]
En je doet bounties act 1 op T6? Kans is een op tien ... dus dat zou niet heel lastig moeten zijnAnders loop je een keer mee
Heb iig een friend req gestuurd
[ Voor 4% gewijzigd door prutser001 op 10-02-2015 12:37 ]
Ligt een beetje aan hoeveel % elemental damage je gestacked hebt, het is in ieder geval wel een flinke boost.prutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:36:
[...]
Helaas nog niet, T6 is nog te pittig, 1 verkeerde groep en ik zit vast. Ik denk dat dit gewoon komt door het ontbreken van de MoJ wat toch ~80% meer dmg aan je pets geeft.
Heb iig een friend req gestuurd
Maar hou vol tasker & theo bestaan wel, ik heb er 3 deze week gevonden allemaal op m'n monk/dh uiteraard allemaal dex.
ik vond de gloves en de ring en voor mijn demon hunter ook nog de boog dat elemental arrow hatred genereert allemaal op 1 dag. en dat terwijl er van al deze items word gezegd dat ze uiterst zeldzaam zijn.prutser001 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:23:
[...]
Ja kleine mixup daar, bedoelde de gem voor RoRG... maar helaas MoJ en die Tasker gloves lijken niet te bestaanRoRG ook niet btw
De ring vond ik na 2 bountie runs in act 1 , de gloves en boog kreeg ik van bloodshards
Tegenwoordig spelen er ook een hoop met een Tiklandian ipv MoJ. Dat is weliswaar een sacrifice build, maar die werkt dus alsnog met Rain of Toads en Fetish Army.Angeloonie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:46:
Zonder MoJ heeft petbuild geen zin, scheelt zo enorm veel. Zelf ook pet build geprobeerd, maar heb geen MoJ.. Ondanks vele duizenden shards er nog geen een kunnen gamblen
Die hoeveelheid keuze maakt WD een leuke karakter om te spelen, je hoeft niet perse class specific set items te dragen.
Laatste maand mijn Carnevil en Jade witch doctor kwijt geraakt in 30+ rifts, ik ben er niet zo goed in als de mensen van Youtube
Gelukkig ligt er nog een Zunimassa set + MoJ klaar voor de volgende WD karakter.
Tot nu toe is de Carnevil + Dagger of Darts nog het leukst om te spelen geweest.
Je weet dat je niet steeds dood hoeft te gaan om een nieuwe build te proberen?Ruigerock schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:56:
WD heeft wel veel keuze aan builds tot en met T6, daarna blinken er nog 3 uit tot grift records.
Ik weet niet of je nieuwe WD al weer boosted is maar anders ben ik er vanavond denk ik wel om even te boosten.
Haha.. het lijkt er wel op, een build gebruiken tot die dood is en dan een andere proberen.Yogoi schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:08:
[...]
Je weet dat je niet steeds dood hoeft te gaan om een nieuwe build te proberen?![]()
Ik weet niet of je nieuwe WD al weer boosted is maar anders ben ik er vanavond denk ik wel om even te boosten.
Enige nadeel van doodgaan is dat de Imperial gems een keer opraken
Vanavond na 21:00 ben ik weer online, vorige boost ging rap binnen 40 minuten.
Zoals ik het hier een beetje lees lijkt het wel of je op een avond gamen al klaar bent
Dit topic is gesloten.
![]()