• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

Phuncz schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:54:
[...]

De community roept nogal snel dat iets verknoeid is omdat men de exacte speelstijl van 10 minuten geleden niet meer kan gebruiken om exact hetzelfde te bereiken. Niet even zoeken wat er veranderd is en je daarop aanpassen, nee het gaat niet meer en de volledige class is nu WAARDELOOS ! Misschien zijn er mensen met last van zware autisme die hier heel veel moeite mee hebben om hiermee om te gaan, bij een regelmatig gepatchte en gebalanceerde PC game lijkt me dat niet zo vreemd.
Wat wil je met deze reactie zeggen? Dat ik niet even zoek wat er veranderd is en me niet daarop aanpas? Daar komt bij dat ik me niet baseer op de community maar op ervaringen. Pas op met bejegeningen als: zware autisme. Ongepast en onfatsoenlijk.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Die reactie was helemaal niet bedoelt op jou specifiek, maar op een vaker voorkomende reactie dat men nogal snel zegt over zowat elke aanpassing die ook maar durft te gebeuren met de heilige Marauder set. Je zegt zelf "men zegt dat", dus blijkbaar heb je het zelf niet uitgetest maar je trekt wel al de conclusie dat het klopt. Je doet wat je wilt natuurlijk maar een class nu al afschrijven omdat er wat geluiden komen van een niet-definitieve PTR patch, is te voorbarig.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 22-12-2014 11:15 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:22
Begrijp de redenatie van Grin wel.
Zit zelf met precies hetzelfde.

Heb je na de nodige uren gamen eindelijk een aardige setup en dan gaat alles op de schop.
Daar hebben we dan gelukkig wel PTR voor, maar als het dan nogmaals gebeurt tja dan blijt het erg lastig.

Ben benieuwd wat er overblijft van de Demon Hunter.

Ik zag overigens wel op diablofans dat er al een nieuw filmpje stond van de laatste PTR patch en dat ging ook wel lekker. Is idd een veel actievere speelstijl, maar goed dat wisten we al.

en wat betreft het heilig verklaren van de sets: dat wil Blizzard zelf. Sinds 2.x is het gebruik van core stats meer gegaan naar secondary stats en daar zie je veel verschil.
Ja je kunt erg leuk combineren, maar uiteindelijk komt het toch altijd neer op het verkrijgen van dezelfde items.

Verwijderd

Grin schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:03:
D3 doelstellingen 2014:
  • Paragon level 600+
  • Grift 47 clearen met een 4 player <GoT> party
  • TnT voor m'n DH
[afbeelding]
Op naar 2015! :)
Hee Grin typ foutje? Paragon level 600+ dat moet natuurlijk 700+ zijn
In ieder geval een prima speeljaar 2015 toegewenst

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Henkje.doc schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:00:
Heb je na de nodige uren gamen eindelijk een aardige setup en dan gaat alles op de schop.
Maar zit daar dan niet de kern van het probleem, dat velen alles zetten op het perfectioneren van de duidelijk krachtigste build van de game ? Maar de DH wordt niet waardeloos, mensen moeten terug gewoon worden dat ze met hun DH meer moeten doen dan wat rond-Vaulten en turrets neerzetten. Uiteindelijke trekt dit zich wel recht als men doorheeft dat men ook nog een resource generator moet selecteren.
en wat betreft het heilig verklaren van de sets: dat wil Blizzard zelf. Sinds 2.x is het gebruik van core stats meer gegaan naar secondary stats en daar zie je veel verschil.
Ja je kunt erg leuk combineren, maar uiteindelijk komt het toch altijd neer op het verkrijgen van dezelfde items.
Het is op zich niet het probleem dat er end-game sets zijn, maar dat een groot deel van de community gefocused is op die ene DH set omdat die gewoon met ruime voorsprong de krachtigste was. En zodra een developer ook maar met zijn vinger wijst naar "M6", dan is het internet te klein.

Persoonlijk vind ik het heel goed wat ze nu doen met de end-game sets, waaronder die van de Monk ook, door hem fun te maken voor de mensen die niet enkel leaderboards spelen.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Ook nog eens begonnen met een Hardcore barb.
Paragon 37, Torment 1 and still alive.
Op naar Torment 2. ;)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:19:
[...]

Hee Grin typ foutje? Paragon level 600+ dat moet natuurlijk 700+ zijn
In ieder geval een prima speeljaar 2015 toegewenst
Hahaha thanks Peter!
Jij ook alvast fijne dagen en de beste loot voor 2015! Dat we weer de nodige uren samen mogen spelen ;)

Over de DH discussie. Het is op dit moment @PTR echt meer dan (figuurlijk) wijzen naar de M6 set. Qua speelstijl vind ik het prima dat de DH veranderingen krijgt. Maar ik hoop wel dat de DH het dmg kanon blijft dat het nu is. Dat je anders/intensiever moet spelen vind ik dus prima! Ach we zien t wel, het is idd nog maar PTR.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DH moest veranderen. Maar inderdaad alleen hopen dat de stijl actiever wordt maar output ongeveer gelijk.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

Moet zeggen dat het hele gedoe met de PTR me totaal niet trekt, ik zie het wel als het live gaat. Vermaak me ondertussen prima op hardcore. Even samen met wat mensen totaal anders spelen dan (g)rifts waar we makkelijk doorheen lopen. Zou liever een T7-10 zien om het interessant te houden waarbij je ook meer xp krijgt. Na de para700 gaat het beetje te traag ;)

Gister wel eindelijk een rorg gekregen op hc, heeft redelijk aantal bags gekost want tjah, we zijn daar niet op T6 bezig ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik moet mijn HC season char nog ff naar 70 halen voor achievements maar ik heb teveel tijdgebrek om daar 20 uur tegenaan te gooien. Wellicht na O&N.

PTR zit ik ook niet maar ik heb op mijn 2e scherm wel vaak twitch streams en video's van PTR aan staan.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Van het weekend voor de afwisseling een Monk begonnen, na een hele tijd geen upgrades te hebben gevonden voor m'n Crusader (die nog steeds niet zonder issues T5-6 kan farmen solo, maar goed), en ook zodat ik weer een verse pool gems kan laten droppen, daar is echt wat mee op die char...

Heb uiteindelijk een wat minder voorkomende build, maar wel een hele leuke: Sweeping wind - Blade storm en dan met Strongarm bracers en cyclone continue mobs aan blijven trekken. Doe nog maar 300k dps, maar dit sloopt T2 al met gemak, omdat Monks onwijs veel extra attack speed / dmg bonussen hebben.
Teleport een beetje ven groep naar groep, zuig de mobs op en voor je het weet is alles verslagen. Prachtig. Alleen nu net als bij m'n Crusader weer een typische AoE build zonder echte single target oplossing, maar wow, dit is wel heel snel een super krachtige char geworden zeg... Natuurlijk had ik al wat loot liggen, maar toch.

Maar nu vraag ik mij toch af; hoeveel mensen hier kunnen T6 farmen met weinig risico ZONDER de "beste" Set-items voor hun class? Tot op T1-2 is iedere build zo'n beetje wel te doen lijkt het, maar uiteindelijk zijn alle hoge GRift spelers met builds bezig die synergie hebben met hun top-set lijkt het wel.
djunicron schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:47:
Van het weekend voor de afwisseling een Monk begonnen, na een hele tijd geen upgrades te hebben gevonden voor m'n Crusader (die nog steeds niet zonder issues T5-6 kan farmen solo, maar goed), en ook zodat ik weer een verse pool gems kan laten droppen, daar is echt wat mee op die char...

Heb uiteindelijk een wat minder voorkomende build, maar wel een hele leuke: Sweeping wind - Blade storm en dan met Strongarm bracers en cyclone continue mobs aan blijven trekken. Doe nog maar 300k dps, maar dit sloopt T2 al met gemak, omdat Monks onwijs veel extra attack speed / dmg bonussen hebben.
Teleport een beetje ven groep naar groep, zuig de mobs op en voor je het weet is alles verslagen. Prachtig. Alleen nu net als bij m'n Crusader weer een typische AoE build zonder echte single target oplossing, maar wow, dit is wel heel snel een super krachtige char geworden zeg... Natuurlijk had ik al wat loot liggen, maar toch.

Maar nu vraag ik mij toch af; hoeveel mensen hier kunnen T6 farmen met weinig risico ZONDER de "beste" Set-items voor hun class? Tot op T1-2 is iedere build zo'n beetje wel te doen lijkt het, maar uiteindelijk zijn alle hoge GRift spelers met builds bezig die synergie hebben met hun top-set lijkt het wel.
Dat is doorgaans goed te doen hoor. Hangt ook een beetje van je paragon punten af. Mijn seasonal Monk en seasonal Witch Doctor maken (nog) geen gebruik van de set bonussen van class specific sets en beide doen T6 met gemak. Bij de WD is het overigens wel de bedoeling om alle set bonussen van de Zuni set te krijgen, maar niet bij de monk. De items van de Raiment set vind ik niet bij mijn speelstijl passen.

Maar in grifts wordt het een ander verhaal. Mijn monk gaat denk ik niet erg hoog komen in Grifts, tenzij ik een goede Thunderfury en Shard of Hate vind. WD gaat het waarschijnlijk wel aardig doen, maar niet zonder Zuni en Carnevil.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 22-12-2014 14:01 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:53:
[...]
Maar in grifts wordt het een ander verhaal. Mijn monk gaat denk ik niet erg hoog komen in Grifts, tenzij ik een goede Thunderfury en Shard of Hate vind.
En dan kom je met een monk nog niet zo ver met lighting build helaas. Ik heb het geprobeerd met beide wapens met mooie rolls... Waar je iets verder mee komt is een build op de monkey set maar de echter grift klappers kun je als monk alleen maken door support te leveren.

Ik ben erg benieuwd naar de uiteindelijk patch wat betreft de monk! Ik hoop dat deze dan ook als damage dealer mee kan gaan doen.

Mijn 2014 doel was een Witching Hour en Frostburns looten. Beide niet gehaald :(. Maar wie weet, het jaar is nog niet om...

Battle.net || Strava

retlaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:31:
[...]

En dan kom je met een monk nog niet zo ver met lighting build helaas. Ik heb het geprobeerd met beide wapens met mooie rolls... Waar je iets verder mee komt is een build op de monkey set maar de echter grift klappers kun je als monk alleen maken door support te leveren.

Ik ben erg benieuwd naar de uiteindelijk patch wat betreft de monk! Ik hoop dat deze dan ook als damage dealer mee kan gaan doen.

Mijn 2014 doel was een Witching Hour en Frostburns looten. Beide niet gehaald :(. Maar wie weet, het jaar is nog niet om...
Ik had toevallig wat gear liggen voor een support monk en heb er ook maar eentje opgetuigd. Nog geen meter mee gespeeld, dus heb geen idee hoe ze zich houdt. :)

Maar ik hoop ook op de nodige verandering voor de monk. De speelstijl van de Sunwuko builds bevalt me niet erg.

Ga jij ook season 2 spelen?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:38:
[...]

Ik had toevallig wat gear liggen voor een support monk en heb er ook maar eentje opgetuigd. Nog geen meter mee gespeeld, dus heb geen idee hoe ze zich houdt. :)

Maar ik hoop ook op de nodige verandering voor de monk. De speelstijl van de Sunwuko builds bevalt me niet erg.

Ga jij ook season 2 spelen?
Vette naam voor een support monk :). Helemaal omdat deze idealiter permanent Serenity op heeft!

Ik was wel van plan om te starten met season2. Bij season1 beetje laat aangehaakt en eigenlijk had ik verwacht dat deze al over zal zijn. Daarom weer terug naar 'gewoon' gegaan. Wat ook wel meehelpt zijn mijn paralevels op gewoon...

Het lijkt me leuk om weer eens te kijken of er een leuke Barb in elkaar te draaien is...

Battle.net || Strava

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

retlaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:31:
[...]

Frostburns heb ik er 3 van gevonden, ruilen voor een Tasker & Theo? :).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

djunicron schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:47:

Normaal gesproken is T3 a T4 mogelijk met een beetje samenraapsel van leuke gear. Met een set zit je minimaal op T5 en met synergie is T6 goed mogelijk. Het enige probleem is dan tijd om alles te kunnen vinden wat je denkt nodig te hebben.

Ook vermoed ik dat ik in het verleden zat gesalvaged heb wat een andere class van me goed had kunnen gebruiken omdat ik niet besefte hoe goed een item was.Wat dat betreft mis ik nog wel eens een pagina waar je snel kan zien welke items mandatory voor bepaalde classes zijn.

retlaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:03:
[...]

Vette naam voor een support monk :). Helemaal omdat deze idealiter permanent Serenity op heeft!

Ik was wel van plan om te starten met season2. Bij season1 beetje laat aangehaakt en eigenlijk had ik verwacht dat deze al over zal zijn. Daarom weer terug naar 'gewoon' gegaan. Wat ook wel meehelpt zijn mijn paralevels op gewoon...

Het lijkt me leuk om weer eens te kijken of er een leuke Barb in elkaar te draaien is...
De namen van mijn chars zijn bijna allemaal verwijzingen naar de karakters uit de boeken van Steven Erikson. Credits voor de naam gaan naar hem, hehe. :P

Ik twijfel nog een beetje over welk karakter ik in s2 wil gaan spelen. Was eerst ook barb van plan, maar die nieuwe whirlwind/rend set komt pas in een latere patch dacht ik. Waarschijnlijk wordt het dan Crusader, want daarvan moet ik ook nog steeds een goede uptuigen. Ik haak steeds nogal snel af met dat karakter. Misschien toch eens doorzetten.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

retlaw schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:03:
[...]

S1 gaat volgens diverse bronnen voorlopig nog niet dicht... (zie b.v. Reddit)
De PTR zal nog zeker tot januari open blijven en in ander nieuws wordt nu duidelijk wat een andere vertragende factor zal zijn; ze gaan console en PC updates gelijk trekken en dus zal er gewacht moeten worden op Xbox / PS services voor patches.
Ze willen sowieso de verschillende versies dichter bij elkaar brengen wat features betreft, minus Seasons op de consoles wegens de offline saves.

Zoals het er nu voorstaat zal Season 2 niet voor begin februari gebinnen.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15698800050
- Op z'n vroegst 9 jan PTR sluiten (Blizz staff holiday over)
- PC patch is af, console patch niet? (gerucht) MS doet zo'n 3-6 weken over patch controles.
- Waarschijnlijk niet voor 9 jan PTR sluiten en S1 einde aangekondigd.
- 30 ish dagen voor het einde van S1 wordt dat aangekondigd, zoals herhaaldelijk genoemd door Blizz in FAQs.
- Na Patch 2.1.2 zal het nog even duren voordat S2 werkelijk begint

Met andere woorden, het is nog niet te laat om Season 1 te spelen. In één maand kan je nog best op de leaderboards terecht komen, zeker gezien veel spelers het al hebben opgegeven of iets anders zijn gaan doen.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:14:
[...]

De namen van mijn chars zijn bijna allemaal verwijzingen naar de karakters uit de boeken van Steven Erikson. Credits voor de naam gaan naar hem, hehe. :P

Ik twijfel nog een beetje over welk karakter ik in s2 wil gaan spelen. Was eerst ook barb van plan, maar die nieuwe whirlwind/rend set komt pas in een latere patch dacht ik. Waarschijnlijk wordt het dan Crusader, want daarvan moet ik ook nog steeds een goede uptuigen. Ik haak steeds nogal snel af met dat karakter. Misschien toch eens doorzetten.
Hehe bij mij hangt de build die ik speel met name af van de items die ik heb gevonden. Zit nog niet in de luxepositie dat ik veel keuze heb :D

Vicariously I live while the whole world dies

Vicarious schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:11:
[...]

Hehe bij mij hangt de build die ik speel met name af van de items die ik heb gevonden. Zit nog niet in de luxepositie dat ik veel keuze heb :D
Gewoon doorspelen, komt vanzelf. Gaat sneller als je op één karakter focust, tot die T6 of hoger aan kan. :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deadsmell schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:53:
[...]

Gewoon doorspelen, komt vanzelf. Gaat sneller als je op één karakter focust, tot die T6 of hoger aan kan. :)
Dat kunnen ze alle 3 gelukkig al, met name de barb en crusader.

• 4th

4th

Voor degenen die twijfelen of chd of chc op hun item wat ze aan het rollen beter is:

http://www.diablofans.com...839-chc-vs-chd-calculator

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

4th schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:00:
Voor degenen die twijfelen of chd of chc op hun item wat ze aan het rollen beter is:

Nice! Goed dat dat regeltje over buffs er onder staat, want dat kan het plaatje behoorlijk vertekenen als je niet oplet. :)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12 20:30
@4th, top site! Lekker simpel!

Zou er ook zoiets mogelijk zijn voor CHC vs Lightning damage?
Ik heb een Hellfire amulet met:

706 Dex
92% CHD
10% CHC (gerolled)
En een socket.

Nu vraag ik mij af of 20% lightning niet beter is dan 10% CHC.

Iemand een idee?

Even niets...

FireDrunk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:31:
@4th, top site! Lekker simpel!

Zou er ook zoiets mogelijk zijn voor CHC vs Lightning damage?
Ik heb een Hellfire amulet met:

706 Dex
92% CHD
10% CHC (gerolled)
En een socket.

Nu vraag ik mij af of 20% lightning niet beter is dan 10% CHC.

Iemand een idee?
Moet je even terug zoeken in dit topic. Een tijd terug is er een filmpje gepost waarin tot in detail uitgelegd werd hoe je de invloed op dps kon berekenen bij het toevoegen van meer elemental damage. Daar is later nog een revisie op geweest.

Edit: dit is hem: https://www.youtube.com/watch?v=aFZMOQsX8VM

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 23-12-2014 09:45 ]

• DuesexMachina
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-10 10:07
Iemand nog een idee voor mijn crusader? Speel nu een build met bombardment en akkhan's champion maar loop vast op torment 4. Ik ben nu erg afhankelijk van mijn cooldowns en mis helaas ook nog een hoop gear ;-)

http://eu.battle.net/d3/e...dicate-2550/hero/38895499

Intel Core i5 750 @ 4.0 - EVGA P55 FTW - 6GB DDR3 OCZ Platinum - XFX ATI Radeon HD5770 CF - 500 GB Diamond Max 23

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Bombardment is helaas niet een viable build. Misschien in S2 met die belt dat het elke 6sec word gecast. Als je bombarment echt wil gaan gebruiken zou ik de volgende build doen:

5p akkhan set + Ring of royal
http://eu.battle.net/d3/en/item/unrelenting-phalanx
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-mortal-drama of http://eu.battle.net/d3/en/item/heart-slaughter

bij 5p set zou ik http://eu.battle.net/d3/e...usader#PYOVQf!aWfd!bbZYYb doen en anders http://eu.battle.net/d3/e...usader#aPOVQf!aWfd!ZbZYYb.

en als bowman build kan je ook http://eu.battle.net/d3/e...usader#aPOVQf!aWfd!ZaZYYb doen met http://eu.battle.net/d3/en/item/eternal-union en als rune op Champion doen met Hasteful. Wel genoeg mogelijkheden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Goldman op 23-12-2014 10:06 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
djunicron schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:39:
[...]

S1 gaat volgens diverse bronnen voorlopig nog niet dicht... (zie b.v. Reddit)
De PTR zal nog zeker tot januari open blijven en in ander nieuws wordt nu duidelijk wat een andere vertragende factor zal zijn; ze gaan console en PC updates gelijk trekken en dus zal er gewacht moeten worden op Xbox / PS services voor patches.
Ze willen sowieso de verschillende versies dichter bij elkaar brengen wat features betreft, minus Seasons op de consoles wegens de offline saves.

Zoals het er nu voorstaat zal Season 2 niet voor begin februari gebinnen.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15698800050
- Op z'n vroegst 9 jan PTR sluiten (Blizz staff holiday over)
- PC patch is af, console patch niet? (gerucht) MS doet zo'n 3-6 weken over patch controles.
- Waarschijnlijk niet voor 9 jan PTR sluiten en S1 einde aangekondigd.
- 30 ish dagen voor het einde van S1 wordt dat aangekondigd, zoals herhaaldelijk genoemd door Blizz in FAQs.
- Na Patch 2.1.2 zal het nog even duren voordat S2 werkelijk begint

Met andere woorden, het is nog niet te laat om Season 1 te spelen. In één maand kan je nog best op de leaderboards terecht komen, zeker gezien veel spelers het al hebben opgegeven of iets anders zijn gaan doen.
Vorige keer zat er 4 weken tussen de console en PC voor 2.1. Netjes dat ze het gelijk trekken maar als ik op de console enkele weken langer moet wachten had me dat niet uitgemaakt.
Sowieso *O* voor Blizzard dat ze blijven werken aan Diablo 3 met hopelijk in 2016 een nieuwe expansion en class.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DuesexMachina
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-10 10:07
Goldman schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:01:
Bombardment is helaas niet een viable build. Misschien in S2 met die belt dat het elke 6sec word gecast. Als je bombarment echt wil gaan gebruiken zou ik de volgende build doen:

5p akkhan set + Ring of royal
http://eu.battle.net/d3/en/item/unrelenting-phalanx
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-mortal-drama of http://eu.battle.net/d3/en/item/heart-slaughter

bij 5p set zou ik http://eu.battle.net/d3/e...usader#PYOVQf!aWfd!bbZYYb doen en anders http://eu.battle.net/d3/e...usader#aPOVQf!aWfd!ZbZYYb.

en als bowman build kan je ook http://eu.battle.net/d3/e...usader#aPOVQf!aWfd!ZaZYYb doen met http://eu.battle.net/d3/en/item/eternal-union en als rune op Champion doen met Hasteful. Wel genoeg mogelijkheden :)
Bombardment hoeft niet perse ;) Wapen en shield heb ik.Nu nog wat meer set pieces. Straks maar is even kijken of ik me build wat kan tweaken!

Intel Core i5 750 @ 4.0 - EVGA P55 FTW - 6GB DDR3 OCZ Platinum - XFX ATI Radeon HD5770 CF - 500 GB Diamond Max 23

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

4th schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:00:

Is het niet de gouden regel om CHC:CHD op een verhouding 1:10 te houden zo kort mogelijk ?
Zoals je Allres:Armor ook op 1:10 wilt voor de optimale damage mitigation.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dat is de globale regel welke lekker makkelijk te onthouden is.

Lees het reddit topic maar eens helemaal door ;). het ontloopt elkaar niet veel overigens hoor, je gaat niet ineens 10% meer damage doen ofzo en je moet nog steeds goed kijken of jouw items niet meer baat hebben bij crit procs.

[ Voor 43% gewijzigd door Ngangatar op 23-12-2014 10:35 ]

• FireDrunk
Exact, als je met iets als Night Stalker speelt, gaat de hele vergelijking al stuk.

Even niets...

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja ik lees dat de "ideale" verhouding 3:25 is ipv. 1:10, dat is ruwweg 1:8 dus. Maar die formule houdt rekening ermee met Paragon punten. Snap ik niet echt want ik kijk gewoon naar de stats in mijn character info om te zien dat 350% / 50% verre van ideaal is.

• FireDrunk
Paragon punten in CHC stoppen is duurder dan in CHD, misschien dat het daarom anders berekend wordt?

Even niets...

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12 15:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ze zijn net zo duur 0.1 t.o.v. 10

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• FireDrunk
Hmm, waar ben ik dan mee in de war... In verhouding was een stat duur, maar weet niet meer welke zo...

Ik speel te weinig :+

Even niets...

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Phuncz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:33:
[...]

Is het niet de gouden regel om CHC:CHD op een verhouding 1:10 te houden zo kort mogelijk ?
Zoals je Allres:Armor ook op 1:10 wilt voor de optimale damage mitigation.
de 1:10 is niet echt correct, gewoon nemen wat het meeste dmg oplevert:

Damage = [ 1 + (CHC/100)x(CHD/100) ] x H
Tips to help the Lazy = Multiply CHC and CHD
Example - 43% CHC and 360% CHD
Take (43 x 360) or (0.43 x 3.6), it doesn't matter.
Consider your stats changes, 6CHC? 100CHD? Multiply the new CHC and CHD.
Whichever gives you the higher number is the better configuration. The maths doesn't give you the correct damage answer, but the purpose of knowing which is better can be that easily achieved.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15538645120?page=2

Movies: letterboxd

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

desjaak909 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:47:
[...]

de 1:10 is niet echt correct, gewoon nemen wat het meeste dmg oplevert:

Damage = [ 1 + (CHC/100)x(CHD/100) ] x H
Tips to help the Lazy = Multiply CHC and CHD
Example - 43% CHC and 360% CHD
Take (43 x 360) or (0.43 x 3.6), it doesn't matter.
Consider your stats changes, 6CHC? 100CHD? Multiply the new CHC and CHD.
Whichever gives you the higher number is the better configuration. The maths doesn't give you the correct damage answer, but the purpose of knowing which is better can be that easily achieved.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15538645120?page=2
Heerlijke discussies dit, ten tijde van WoW vanilla ook maanden in dit soort topics gebivakeerd om die laatste promillage DPS uit mijn lock te persen.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Het is gewoon makkelijker om chc te stacken dan chd waar je zelfs met 2 1-handers nog steeds geen 1op10 loopt.
Dus in de regel krijg je per 10CHD meer terug dan 1CHC.
Wellicht dat je dat daarom denkt firedrunk.

Het enige item waar de verdeling eerlijk is, is ook alleen maar je amulet.
Op alle andere items krijg je meer chc.
Met als toppunt je gloves waar de verhouding maar 1op5 is.

[ Voor 29% gewijzigd door Sinned123 op 23-12-2014 10:51 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het klopt inderdaad dat het makkelijker is CHC te vinden dan CHD, zeker met SoJ en RRoG die meestal met CHC rollen maar niet met CHD (toch in mijn ervaring) en dan moet er nog een socket op.

Maar ik heb dus nog geen reden gezien waarom 1:10 geen goede verhouding is om je op te baseren. Daarmee bedoel ik de totale CHC:CHD stats op je character info sheet, niet per item. Het is dan toch ook duidelijk waar je tekort schiet en dan roll je dat op je item, geen calculator voor nodig lijkt me.

Maar het is dus niet evident, 50% CHC haal je makkelijk met end-game gear en skills maar voor 500% CHD moet je overal de max spec hebben, Witching Hour en twee 1H wapens met groene gem.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 23-12-2014 10:57 ]

• FireDrunk
1% dmg kan net het verschil maken tussen het halen van een specifiek grift level, dus ja, voor sommigen maakt het uit...

Even niets...

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heeft iemand deze mod wel eens geinstalleerd?
Zo ja, is het wat?

http://pixelsmashers.com/wordpress/?p=13409

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
FireDrunk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:56:
1% dmg kan net het verschil maken tussen het halen van een specifiek grift level, dus ja, voor sommigen maakt het uit...
Als je een paar keer een grift op een paar seconde (letterlijk) heb gemist, dan kan 1% flink uitmaken inderdaad.
Mad-Matt schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:58:
Zo ja, is het wat?

Ik zou het risico op een ban niet riskeren persoonlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Sinned123 op 23-12-2014 11:03 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mad-Matt schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:58:
Zo ja, is het wat?

Als je het soort persoon bent dat van overgesatureerde kleuren houdt, zal het wel geweldig zijn. Denk in de lijnen van Dynamic Contrast op TV's. Maar die mod is wel 3 jaar oud zo te zien, werkt ie nog ?

Over de Critical Hit discussie: ik zie op het Blizzard forum flamewars ontstaan omdat men langs elkaar praat, men is niet duidelijk wat het uitgangspunt is voor welk argument. Voor de verduidelijking: de 1:10 regel is als een ruwe gids, maar bepaalt niet per-item wat je moet kiezen. Meer is beter bij CHC en CHD maar het heeft geen zin 60% CHC te hebben en 100% CHD, dat haalt hetzelfde (simpele versie) resultaat qua damage als 30% CHC en 200% CHD. Maar het gaat doorgaans makkelijker zijn CHC te sparen dan CHD, daarmee dat je de kans om CHD te maximaliseren niet moet laten liggen.

[ Voor 40% gewijzigd door Phuncz op 23-12-2014 11:09 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Geen idee, maar ik zag van de week beelden van D2 weer eens voorbij komen en moet zeggen dat ik de sfeer daarin wel leuker vond. En dacht dat er misschien wel een mod was, deze dus. Geen idee of hij nog werkt.

• FireDrunk
@Phuncz, enige items waar CHC op kan, maar geen CHD is toch helm en bracers? Rest kan beide. (Met als uitzondering Amulet, die kan 10% CHC (66% meer dan normaal) en 100% CHD (100% meer dan normaal), dus in verhouding is het bijna altijd beter om op je Amulet CHD te nemen.

Even niets...

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Dus als ik het goed begrijp is dit niet een hele goede verhouding (monk)?:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v1xfCP6.png

• FireDrunk
Dat is te kort door de bocht...
De *STEL* regel is 1:10... Daarna kan je om te perfectioneren, precies uitzoeken waar de sweetspot zit (0 in de tabel die 4th post). Dat kan in sommige gevallen onmogelijk zijn (Amulet waar je moet kiezen uit 10% CHC of 100% CHD, dan wint 100% CHD eigenlijk vaker).

Tussen 1:8 en 1:10 blijft een prima verhouding, als je daartussen zit, is het miereneuken in de marges (1-2% damage verschil). Sommigen vinden dat leuk, maar ik zou er niet teveel tijd in stoppen, als je al niet perfecte gear hebt.

Als je de kans op upgrades substantieel laag is, omdat je echt aan je max zit, dan kan je je hier eens mee bezig houden. Tot die tijd, ga lekker grinden voor nieuwe items :0

Even niets...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

FireDrunk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:27:
Dat is te kort door de bocht...
De *STEL* regel is 1:10... Daarna kan je om te perfectioneren, precies uitzoeken waar de sweetspot zit (0 in de tabel die 4th post). Dat kan in sommige gevallen onmogelijk zijn (Amulet waar je moet kiezen uit 10% CHC of 100% CHD, dan wint 100% CHD eigenlijk vaker).

Tussen 1:8 en 1:10 blijft een prima verhouding, als je daartussen zit, is het miereneuken in de marges (1-2% damage verschil). Sommigen vinden dat leuk, maar ik zou er niet teveel tijd in stoppen, als je al niet perfecte gear hebt.

Als je de kans op upgrades substantieel laag is, omdat je echt aan je max zit, dan kan je je hier eens mee bezig houden. Tot die tijd, ga lekker grinden voor nieuwe items :0
Mooie samenvatting, helemaal mee eens. :P

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ik zit met mij crus volgens mij op 42% CHC en 400% CHD. Heb me nooit echt bezig gehouden met verhoudingen. Misschien toch maar eens gaan doen dan om het laatste beetje te optimaliseren, wellicht dat het net voor die +1 op grifts zorgt.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

FireDrunk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:12:
@Phuncz, enige items waar CHC op kan, maar geen CHD is toch helm en bracers? Rest kan beide. (Met als uitzondering Amulet, die kan 10% CHC (66% meer dan normaal) en 100% CHD (100% meer dan normaal), dus in verhouding is het bijna altijd beter om op je Amulet CHD te nemen.
Ja klopt, als het enkel gele items zouden zijn en er zijn nog een paar andere factoren. Een deel zal ik zelfs vergeten zijn, maar we zullen er direct maar een uitgebreid postje van maken:

Critical Hit Damage:
  • Amulet: 100%
  • Gloves: 50%
  • Ring: 50% (per ring dus x2)
  • Weapon socket: 130% Flawless Royal Emerald (per wapen dus mogelijk x2)
  • Belt: 50% (Witching Hour)
  • Weapon: 35% (Exarian, Monster Hunter, Nutcracker, The Barber, Unbound Bolt)
  • Paragon Points: 50% (max)
  • Base Character: 50% (elke char heeft kaal 5% CHC en 50% CHD)
Gemiddeld zullen de meeste chars 1 weapon hebben en geen Witching Hour of CHD op Legendary weapon, dus 480% als alles perfect gerolled is en minimaal paragon 200 is.

Critical Hit Chance:
  • Amulet: 10%
  • Gloves: 10%
  • Ring: 6% (per ring dus x2)
  • Helm: 6%
  • Bracers: 6%
  • Off-hand: 10%
  • Chest: 2% (Vyr's Chest)
  • Paragon Points: 5% (max)
  • Base Character: 5% (elke char heeft kaal 5% CHC en 50% CHD)
Gemiddeld zullen de meeste chars 64% kunnen halen als alles perfect gerolled is, paragon 200 heeft bereikt en een offhand gebruikt wordt. Er zijn echter veel skills waar CHC geboost kan worden, passive of active.

In de realiteit zien we echter dat het moeilijk is om 500% CHD te krijgen maar zeer makkelijk om 50% CHC te krijgen. Het is dus bijna altijd interessanter om voor CHD te rerollen of paragon punten gebruikt als je de keuze hebt, simpelweg omdat je die CHC op veel meer items (of zelfs skills) kan recoveren.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 23-12-2014 12:53 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

perfect weergegeven en klopt als een bus.
De CHC is op de een of andere manier makkelijker te halen dan de CHD

• FireDrunk
Het is wel vreemd dat je CHD middelt over wat mensen waarschijnlijk hebben, maar bij CHC wel de max pakt...
Mijn gevoel is namelijk dat je het allebei even makkelijk(of moeilijk) krijgt, maar goed, ik snap je punt.

Het is een beetje persoonlijk denk ik...

Even niets...

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Overigens als je dual-wield kun je sneller de afweging maken om voor CHC te gaan. Met die 2x 130% in je weapons ben je al een heel eind op weg voor je CHD. Met mijn barb die lang geen optimale gear heeft zit ik al op 400% CHD

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Mad-Matt schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:19:
perfect weergegeven en klopt als een bus.
De CHC is op de een of andere manier makkelijker te halen dan de CHD
Er is met chd een grotere kans dat je niet max rolled. Uit mijn hoofd rolled amu 6-10% chc. Zijn dus 8 mogelijkheden. Chd rolled 80-100, wat 20 mogelijkheden zijn.

Dus 12,5% kans op 10chc en 5% kans op 100 chd. Of er nog andere factoren meespelen weet ik even niet.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

FireDrunk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:27:
Het is wel vreemd dat je CHD middelt over wat mensen waarschijnlijk hebben, maar bij CHC wel de max pakt...
Mijn gevoel is namelijk dat je het allebei even makkelijk(of moeilijk) krijgt, maar goed, ik snap je punt.

Het is een beetje persoonlijk denk ik...
Nee hoor, ik heb ook de CHC op legendaries weggelaten en ervan uitgegaan dat je 50 punten met P200 kan kiezen. Beide wel even beschouwd als los van elkaar want dan had je P400 nodig en dan is het al moeilijk om goed te rollen op items met beide stats.

Het blijft natuurlijk koffiedik kijken want sommige classes kunnen meer CHC via skills/passives voorzien en sommige items en sets zijn ook class-specific (of tenminste nutteloos op anderen).

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:05

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Edwin__ schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:55:
[...]

Chd rolled 80-100, wat 20 mogelijkheden zijn.

Dus 12,5% kans op 10chc en 5% kans op 100 chd. Of er nog andere factoren meespelen weet ik even niet.
Volgens mij rolled CHD tussen de 60 en 100 wat dus 40 mogelijkheden geeft.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Voor mij boeit het wel weinig of het 95 of 100% CHD is, dus als je ook niet zo nauw kijkt op 5 procentjes, kom je er ook met 12,5% kans op 95% of hoger.

EDIT: mijn rekensommetje klopt niet want je hebt natuurlijk nog steeds een hoop kans op alles tussen 60 en 95%

[ Voor 29% gewijzigd door Phuncz op 23-12-2014 16:43 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Phuncz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:06:
Voor mij boeit het wel weinig of het 95 of 100% CHD is, dus als je ook niet zo nauw kijkt op 5 procentjes, kom je er ook met 12,5% kans op 95% of hoger.
12,5% kans op 95% of hoger MITS je CHD rollt. Vaak kun je ipv CHD nog een stuk of 10 andere dingen rollen, dus wordt de kans dat je 95% of hoger op een item rollt een stuk kleiner.

• FireDrunk
Maar dat geld net zo goed voor ringen. Alleen heb je geen Elemental Damage als optie...

Even niets...

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Super hoge APS? Meer CHC stacken werkt! Jammer als het dan maar lage base dmg is en je "maar" 200% CHD doet, met een AoE die iedere 0.5 of sneller een tick doet, werkt het prima om op CHC te focussen.
over de 2 attacks/sec en 40+ CHC wordt veel aangeraden.

Relatief lage APS en een zeer hoge CHD werkt voor single target weer wel erg goed. Als je met je build skills gebruikt die altijd critten is het natuurlijk ook een no-brainer om CHD te verkiezen boven CHC.

Ele + Skill dmg op je items en dan veel CHD rolls en relatief weinig CHC (30-35) lijkt mij eerlijk gezegd beter te werken tegen targets met veel HP, zoals een rift guardian.

Toen ik weer net begonnen was had ik eens gekeken in de Season ladders wat er nou doorsnee gebruikt werd en niemand wil kennelijk voor GRifts op niveau onder de 35% CHC zitten en minder dan 300% CHD kwam ik eigenlijk ook niet tegen. Mooi streven om daarnaartoe te werken en of ele / skill dmg of meer CHC / CHD dan beter uitpakt hangt erg van je gear / skills af.

Zolang je maar geen "verspilde" stats hebt op je items (en dus ook max aantal (6) op al je gear) kan je T4-5 wel hebben en het moment dat je ze naar het optimum brengt kwa rolls en focus, kan je lekker op niveau griften.

Snap die discussies nooit zo, die calculator is een prima leidraad, maar er is geen één "beste" setup, zonder Attack speed en skill type mee te nemen.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nieuwe discussie:

Ik heb het idee dat het spel een soort slimme AI heeft en de monsterpacks affixes geeft die juist voor jouw char slecht zijn.

Op DH en wizard krijg ik b.v. heel erg veel Thunderstorm (vaak 1 klap en zo goed als geen life meer), terwijl ik met Monk/WD weer erg veel Frozen mobs krijg. (natuurlijk heeft meest efficient voor die mobs aangezien of ik of m'n pets stil staan)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat kan ik niet meteen zeggen uit ervaring, maar ik weet wel dat ik met de meeste chars Arcane Enchanted verfoei en met mijn Barbarian die met Countess Julia's Cameo rondloopt, juist heel blij mee ben. Het valt dan ook vaker op wanneer mijn Crusader ermee te maken krijgt dan bv. mijn WD die de situatie altijd vanop een afstandje bekijkt.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mad-Matt schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:14:
Nieuwe discussie:

Ik heb het idee dat het spel een soort slimme AI heeft en de monsterpacks affixes geeft die juist voor jouw char slecht zijn.

Op DH en wizard krijg ik b.v. heel erg veel Thunderstorm (vaak 1 klap en zo goed als geen life meer), terwijl ik met Monk/WD weer erg veel Frozen mobs krijg. (natuurlijk heeft meest efficient voor die mobs aangezien of ik of m'n pets stil staan)
Het is denk ik eerder dat de dingen die voor jou vervelend zijn meer opvallen. Op je DH en Wizard kom je misschien net zoveel frozen mobs tegen als op je Monk/WD maar dan vallen ze niet op omdat je er vrijwel geen last van hebt. 'In the eye of the beholder' zeg maar.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wow, die discussie was kort :+

Wat anders wat mij opviel;
Rifts (normale) waarbij je de Dalgur Oasis map voorgeschoteld krijgt, droppen veel meer legendaries / set items dan gebruikelijk.
T4 met een party; 1-2 nuttige drops per rift gemiddeld, tweemaal een killer rift met 5 en 6 Leg/Set items, beide met als 2e "etage" D Oasis.

Gisteren, 4x bounties op T2, geen legendaries |:( , dus maar een GRift op 16 en 21 gedaan (geen legendaries ;( )...
Zelfde game allemaal. Dus dezelfde loot tables enzo. Normale Rift, eerste map: 3 stuks. Volgende map (D Oasis) nog één uit een kistje en nog een van de Guardian.
Naar m'n andere char, T5, niets van de bounties (1x) en van de 3 rifts slechts 1 set item, en boom, weer 5 stuks van een rift met D Oasis erin als 2e etage.

• mouzetc
  • Laatst online: 01-12 21:27
djunicron schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:32:
Wow, die discussie was kort :+

Wat anders wat mij opviel;
Rifts (normale) waarbij je de Dalgur Oasis map voorgeschoteld krijgt, droppen veel meer legendaries / set items dan gebruikelijk.
T4 met een party; 1-2 nuttige drops per rift gemiddeld, tweemaal een killer rift met 5 en 6 Leg/Set items, beide met als 2e "etage" D Oasis.

Gisteren, 4x bounties op T2, geen legendaries |:( , dus maar een GRift op 16 en 21 gedaan (geen legendaries ;( )...
Zelfde game allemaal. Dus dezelfde loot tables enzo. Normale Rift, eerste map: 3 stuks. Volgende map (D Oasis) nog één uit een kistje en nog een van de Guardian.
Naar m'n andere char, T5, niets van de bounties (1x) en van de 3 rifts slechts 1 set item, en boom, weer 5 stuks van een rift met D Oasis erin als 2e etage.
Gewoon een stukje RNG hoor :) Je kunt het natuurlijk een keer op 1000 proberen :9

Signature

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-12 14:38
Ziet er allemaal vrij RNG uit allemaal :9

Movies: letterboxd

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo allemaal, ben sinds kort weer gestart met spelen.. ik een verzoek gedaan voor de GOT guild. Wil iemand me even accepteren? Alvast bedankt!
Rambie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:39:
Hallo allemaal, ben sinds kort weer gestart met spelen.. ik een verzoek gedaan voor de GOT guild. Wil iemand me even accepteren? Alvast bedankt!
Volgens mij is de echte GoT clan invite only ... dus volgens mij hebt jeje ergens anders aangemeld. In de TS (topic start) staat een aanmeldingslink naar een Google docs document.

Verder raad ik je aan om lid te worden van de Tweakers community en aldaar een van de GoT officers aan te spreken.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:40:
[...]

Volgens mij is de echte GoT clan invite only ... dus volgens mij hebt jeje ergens anders aangemeld. In de TS (topic start) staat een aanmeldingslink naar een Google docs document.

Verder raad ik je aan om lid te worden van de Tweakers community en aldaar een van de GoT officers aan te spreken.
Inderaad, het is erg vol op het moment en we wachten met de grote schoonmaak totdat 2.1.2 live gaat. Tot die tijd is het ff behelpen en uitzingen @ GoT clan. Maar er zijn genoeg andere leuke clans!

Grin schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:15:
[...]
Maar er zijn genoeg andere leuke clans!
Thx for the update ... en inderdaad deze zijn er ook :*)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, ik zag inderdaad dat mijn request ook nog niet geaccepteerd was. Nog maar weer de lijst ook gebruikt, lijkt me wel leuk met de nieuwe patch, maar goed. Via de community is ook wel contact op te zoeken enzo. Waarvoor nog mijn dank!
SG kan natuurlijk ook enzo, maar ik ben niet zo van de Mic comminucatie enzo, arpg's hebben een dikke soundtrack nodig bij mij.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

djunicron schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:24:
Mja, ik zag inderdaad dat mijn request ook nog niet geaccepteerd was. Nog maar weer de lijst ook gebruikt, lijkt me wel leuk met de nieuwe patch, maar goed. Via de community is ook wel contact op te zoeken enzo. Waarvoor nog mijn dank!
SG kan natuurlijk ook enzo, maar ik ben niet zo van de Mic comminucatie enzo, arpg's hebben een dikke soundtrack nodig bij mij.
Die lijst wordt momenteel ook niet meer gebruikt. Zoals al eerder aangegeven gaan we met de patch opruimen en zullen dan ook iets moeten verzinnen met nieuwe aanmeldingen. Anders zit het binnen no time ook weer vol :).

Het lijkt mij een goede optie om dan ingame een request te doen voor de clan. Vervolgens kunnen we dan twee dingen doen:
1 Nieuwe lijst opstellen waar mensen zich op kunnen aanmelden met battletag. Als je op deze lijst staat wordt je geaccepteerd
2 Stuur een DM met je battletag naar 1 van de officers via dit forum (Grin, Stingray, JimMorisson, Koei of naar mij). Je zult dan op basis van dit bericht worden geaccepteerd.

Indien iemand nog een andere / betere optie heeft horen we dat graag!

Battle.net || Strava

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-12 20:22
Ik stel voor dat je iedereen ruimt uit de club, en als ze zelf de moeite niet nemen om opnieuw aan te melden dan ben je er gelijk vanaf. Iedereen heeft vast wel 1 van de chefs in zijn vriendjes lijst staan :), en anders kan het nog via tweak community. En ik zou dit ook +/- 1 week voor patch 2.1.2 uitkomt. Anders heb je de mensen erin die enkel na een de patch een weekje spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Goldman op 24-12-2014 10:07 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sowieso rekening houden met spul zoals Heroes of The Storm (Closed) Beta die midden januari begint, GTA 5 die in eind januari uitkomt, Dying Light komt ook in januari uit. Voor mij zijn GTA 5 en Dying Light al twee games die ik moet spelen en dus waarschijnlijk minder tijd heb voor Diablo. Dan blijf ik ook beter enkel in de T.net Community dan ook bij de clan, omdat ik me niet kan committen aan op vaste uren/dagen één game te spelen. Soms speel ik D3 dan weer een maand niet en dan wil ik liever niet één van de beperkte clan plaatsen innemen voor wel dedicated players.

[ Voor 13% gewijzigd door Phuncz op 24-12-2014 11:05 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het enige spel die mij van D3 weg doet lopen is Killing Floor 2, maar die heeft nog geen releasedate :)

• 4th

4th

Ben 2 weken geleden met nieuwe game begonnen genaamd D3 Hardcore :P

• Meatwagon
Ik ben mijn interesse in Diablo 3 een beetje aan het verliezen. Eerst was een DH zat, toen een redelijk lange tijd Monk gespeeld, begint me ook aardig saai te worden. Nu maar is begonnen met een WD! Is kijken hoe dat uitpakt. Vind het tot nu toe een geweldige class. Geen idee wat ik al die tijd met die andere classes had x]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Meatwagon schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:48:
Ik ben mijn interesse in Diablo 3 een beetje aan het verliezen. Eerst was een DH zat, toen een redelijk lange tijd Monk gespeeld, begint me ook aardig saai te worden. Nu maar is begonnen met een WD! Is kijken hoe dat uitpakt. Vind het tot nu toe een geweldige class. Geen idee wat ik al die tijd met die andere classes had x]
WD is geweldig leuk om te spelen en er zijn zeer diverse builds mogelijk.

Enjoy!

• Meatwagon
Ngangatar schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:48:
[...]

WD is geweldig leuk om te spelen en er zijn zeer diverse builds mogelijk.

Enjoy!
Vind het tot nu toe echt geweldig! Beetje slowen, snaren, stunnen etc en dan BAM! dmg derop. Tuurlijk, ik heb geen geweldige gear, helemaal niet eigenlijk, maar t3-4 lukt al aardig na een aantal dagen! :D

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Meatwagon schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:50:
[...]

Vind het tot nu toe echt geweldig! Beetje slowen, snaren, stunnen etc en dan BAM! dmg derop. Tuurlijk, ik heb geen geweldige gear, helemaal niet eigenlijk, maar t3-4 lukt al aardig na een aantal dagen! :D
Klinkt als een Jade build?

• Meatwagon
Ja naja, dat wil ik uiteindelijk wel. Heb er apart van mijn boots, geen set items voor. Dus het was even een voorbeeld van wat ik gelezen had en me kapot leuk lijkt :P

Maar voor zover ik nu kan slowen enzo is het al erg leuk ^^ En daarentegen, lijkt een carnival build ook wel vet. Dus ja keuze's? keuze's!

[ Voor 17% gewijzigd door Meatwagon op 24-12-2014 11:59 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

is ook een leuke build. Ik ben 2e kerstdag volop aan eht diablo-en. Mocht je mij joinen dan kan je 95% van mijn loot krijgen.

Carnival mask wacht ik ook nog op, de rest ligt daar al voor klaar. Leuke playstyle is dat.

Ik zoek zelf alleen nog een Rheno, Rachels ring en een Crnival mask, de rest is voor jou.

[ Voor 42% gewijzigd door Ngangatar op 24-12-2014 12:00 ]

• Meatwagon
Ngangatar schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:59:
is ook een leuke build. Ik ben 2e kerstdag volop aan eht diablo-en. Mocht je mij joinen dan kan je 95% van mijn loot krijgen.

Carnival mask wacht ik ook nog op, de rest ligt daar al voor klaar. Leuke playstyle is dat.

Ik zoek zelf alleen nog een Rheno, Rachels ring en een Crnival mask, de rest is voor jou.
Zou tof zijn! Alleen ben ik 2de kerstdag bij mijn vriendin :*) , misschien dat ik je in avond kan joinen! Bedankt voor het aanbod in ieder geval!

Ik zal wel even een berichtje achterlaten hier, of ik pm je wel even.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ngangatar schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:59:

Ik loop ook mee als het mag en mijn loot mag je ook hebben (op de jade armor na, die zoek ik nog).

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 23:55

Yor

Yor1313#2571

Valt me op dat er bijna niemand seasons speelt?

http://yor.minitroopers.com

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Voorlopig niet nee omdat ik had verwacht dat de Season al meer dan een maand geleden zou zijn samengevoegd met de Normal chars. Ik heb er over de P100 mee gehaald wat in het niet valt qua bonus bovenop P400+ op Normal, maar wel een aantal leuke items. Echter kan die char met moeite T3 aan en mijn Normal chars kunnen er een groot aantal met gemak T6, wat een bak meer exp en wat meer legendaries is.

Met Season 2 ga ik waarschijnlijk actiever zijn, naargelang de timing daarvan.
Phuncz schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:40:
Voorlopig niet nee omdat ik had verwacht dat de Season al meer dan een maand geleden zou zijn samengevoegd met de Normal chars. Ik heb er over de P100 mee gehaald wat in het niet valt qua bonus bovenop P400+ op Normal, maar wel een aantal leuke items. Echter kan die char met moeite T3 aan en mijn Normal chars kunnen er een groot aantal met gemak T6, wat een bak meer exp en wat meer legendaries is.

Met Season 2 ga ik waarschijnlijk actiever zijn, naargelang de timing daarvan.
Pff ja, duurt echt veel te lang voordat season 1 afgelopen is. Zit inmiddels op P430 in season, maar wil het graag samenvoegen met mijn 359 levels buiten season, omdat bijna niemand het meer speelt. Drie maanden vind ik eigenlijk de max voor season.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:56:
[...]

Pff ja, duurt echt veel te lang voordat season 1 afgelopen is. Zit inmiddels op P430 in season, maar wil het graag samenvoegen met mijn 359 levels buiten season, omdat bijna niemand het meer speelt. Drie maanden vind ik eigenlijk de max voor season.
Of zorg voor meerdere seasons tegelijk met bepaalde doelstellingen. Zoals in PoE.

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Ik zit zelf in seasons boven de 500 para en in normal ergens in de 390... Mijn season Chars zijn vele malen beter dan de normal...

Met de paragon calc blijkt dat na samenvoeging het geen ruk uitmaakt waar je de de meeste para hebt, het eindresultaat blijft hetzelfde. Ik speel dus nu voornamelijk seasons en wanneer S1 eindigt, neem ik mooi alle gear en para mee, dump een paar heroes en maak wel een nieuwe aan voor S2.

Dus als er iemand seasons wil doen, laat het horen!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

record :D
1 clanlid online en 0 vrienden.

I need to get a life.

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:15
vanaf vanacht 100% exp buff tot maandag :P
http://eu.battle.net/d3/e...happy-holidays-24-12-2014
Get ready to deck the hells with a few extra experience points.
That's right! All nephalem who log into Diablo III this weekend on any platform will receive a +100% bonus to experience gain. As with previous buffs, the bonus provided will stack multiplicatively with other existing bonuses, including those provided by items, shrines, Pools of Reflection, and Paragon points.
Doesn't matter if you've been naughty or nice! This festive in-game boost begins for console and PC players alikes in the Americas region on Thursday, December 25 at 12:00 a.m. PST and ends on Monday, December 29 at 11:59 p.m. PST.*
Whether you're in Sanctuary, Azeroth, Mar Sara, the Nexus, or your local Hearthstone tavern, we hope that you and yours share in the warmth of the season. Happy holidays, heroes, and have a very merry new year!
*For PC, the buff will start and end at the noted times in each gameplay region according to its local time zone (PST for the Americas, CST for Europe, and KST for Asia). For console, the buff will start and end in all regions at the same time, listed above. Also, please note that this buff will only be available for Ultimate Evil Edition. For time zone assistance, click here.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

had liever een leg-buff gezien

Nice! M'n chicky werkt beide kerstdagen, dus lekker veel tijd om achter de pc te kruipen. :)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:21
Altijd leuk een extra buff... Wellicht dat ik mijn doel van Plvl 600 dan toch nog haal :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Nu wordt het helemaal een eitje om Plvl 300 te halen. Ik ga nu voor Plvl 350 deze vakantie :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Ben wat aan het experimenteren met die Halycon Ascent met Pet Doctor. Ik moet zeggen dat je daarmee een enorm sterke build kan maken. Helaas procced alleen op kleine monsters :/

Gebruik SMK waardoor ik elke 10sec wel een Voodoo kan spawnen als veel enemies zijn. Halycon Ascent zorgt dat ze 8 sec niks kunnen. Alleen jammer dat amu me -40% dmg geeft :/

Maar als ik hem met goede roll heb, dan ben je in principe support en dmg WD in 1 :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWSteal op 25-12-2014 13:19 ]

Ik vind dat amu echt een irritant item. Vermijd het altijd omdat ik het geen gezicht vind om beestjes op en neer te zien springen. :P

Ik probeer nog steeds een goede poison dart build te maken, maar het schiet echt niet op. Van de Zuni items droppen alleen het mask en de ring, maar die heb ik beide niet nodig (buiten season heb ik alles natuurlijk wel *zucht*). En Carnevil wil ook niet droppen. Nog niet eerder zo'n moeite gehad om alle items voor een build te verzamelen...

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 25-12-2014 14:30 ]

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Deadsmell schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:16:
Ik vind dat amu echt een irritant item. Vermijd het altijd omdat ik het geen gezicht vind om beestjes op en neer te zien springen. :P

Ik probeer nog steeds een goede poison dart build te maken, maar het schiet echt niet op. Van de Zuni items droppen alleen het mask en de ring, maar die heb ik beide niet nodig (buiten season heb ik alles natuurlijk wel *zucht*). En Carnevil wil ook niet droppen. Nog niet eerder zo'n moeite gehad om alle items voor een build te verzamelen...
Grappig, moest eens goed lachen:

Het amulet, Halycon, is een ode aan DeadMau5, maar dat wist je vast al.......Deadsmell.....(pun intended) :+

Pagina: 1 ... 28 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.