• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb gisteren nog een Carnevil gevonden, mijn tweede. Blijkbaar had ik nog een lvl 69 Carnevil in mijn inventory, van de tijd toen je nog moest lvl'en van 60 naar 70 :) Toen viel het me pas op dat de stats wat laag waren...

Persoonlijk heb ik nog maar een paar items voor al mijn chars nodig en dat zijn allemaal de rare legendaries en nog een bende Ramal...di's Gifts. Alle end-game sets heb ik compleet (misschien nog 2 items niet over 6 chars) en ze kunnen allemaal (solo) T4 of hoger aan. Maar ik kijk wel uit naar de patch als ik eindelijk mijn Monk kan gaan spelen op T6, heb op Seasons ook een Shard of Hate, Won Kim Lau én Eye of the Storm gevonden, allemaal mijn eerste. Dat wordt zeer leuk als de Season chars samengevoegd worden, kan het rechtstreeks op mijn beter uitgedosde monk op Normal Realm.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 27-12-2014 09:40 ]

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
Zucht, over Ramalandi's gift, still 0.
Volgens mij zijn uit het spel gehaald!
Maar begin ook wat minder fanatiek te spelen, er zijn nu gewoon af en toe dagen bij dat ik het niet eens opgestart hebt..

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik had ergens (hier ?) de theorie gelezen dat hij eens om de 8 miljard exp dropped. Nu zou ik er dan al 3 moeten hebben gehad in de laatste week, ben zowat 30 miljard exp gestegen. Maar heb er maar eentje gehad deze maand, voor de exp boost nog denk ik.

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-11 14:37
ramaldi..... op mn seasons heb ik der 1tje, normal met alle classes minimaal 1 op 70 = 0.....

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rhodan schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:09:
Maar begin ook wat minder fanatiek te spelen, er zijn nu gewoon af en toe dagen bij dat ik het niet eens opgestart hebt..
Ik heb ze ook nog nooit gevonden, toevallig had ik er eentje nodig voor mijn Wand en die dropped voor een party genoot die ik mocht hebben, maar voor de rest nope never

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb nog 5 in stash. Te bewaren voor de nieuwe legs bij volgende patch. Ik ga ze nu ook niet meer gebruiken, zelfs niet als die 2 handed leg mace gaat vallen. Ik denk dat ik die 1 dag voor aanvang van patch bij mij valt😠

[GoT]Gasoline#2396

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:21
Phuncz schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:28:
Ik had ergens (hier ?) de theorie gelezen dat hij eens om de 8 miljard exp dropped. Nu zou ik er dan al 3 moeten hebben gehad in de laatste week, ben zowat 30 miljard exp gestegen. Maar heb er maar eentje gehad deze maand, voor de exp boost nog denk ik.
Dat klopt ook niet... Ik had bv. van Paragon 300 tot 425 er geen enkele en van 425 tot 450 iets van 5.

En rond de 425 dus 3 op 2 dagen...

Compleet random dus.

Ik heb ook nog nooit een Calamity / Furnace gevonden :(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Ja, is inderdaad compleet random. Heb er ongeveer tien gehad in season, waarvan nog drie in stash. Kwestie van meters maken.

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:15
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6GYnu9Zl.jpg
Snap niet dat mensen problemen hebben met die ramaladnis hoor :P

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-12 19:45
nubys schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:54:
[afbeelding]
Snap niet dat mensen problemen hebben met die ramaladnis hoor :P
Sommige mensen hebben nog een leven naast D3 :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Paragon 837, heel normaal :X
Die persoon heeft al 10x meer souls in zijn inventory dan ik heb gehad...

[ Voor 10% gewijzigd door Phuncz op 27-12-2014 18:16 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

Grin

Ride si sapis.

Diablo 3 is een verzamelspel, hoe meer je speelt des te groter de kans op geluk/goede items, materials etc. Logische oorzaak en gevolg. Ik zie het daarom als volgt -met een gebruikelijke XP/geluk ratio:
  • Plvl 800+: kan baden in weelde, alles in overvloed. Legendary gems 50+
  • Plvl 700-800: kan in weelde spelen. Legendary gems 50+
  • Plvl 600-700: heeft meer dan genoeg van nagenoeg alles, wellicht bij enkele items 'de puntjes op de i zetten'. Endgame characters. Legendary gems rond de 50(+)
  • Plvl 500-600: Voldoende op voorraad van de meeste materials (i.e.: yellows, blues, whites, souls, etc.), gold, etc. Meeste chars zijn endgame, legendary gems tussen de 45-50.
  • Plvl 400-500: Hier wordt het m.i. lastiger en ligt een omslagpunt m.b.t. XP/geluk. Heb je geluk dan zijn je meeste chars endgame en heb je legendary gems rond de 45. Heb je pech dan zit je 'vast' rond de 40 en heb je 1 (of 2) chars op endgame-niveau. Materials/gold kan hier ook krap bemeten zijn wanneer je pech hebt en/of niet voldoende oppakt tijdens het spelen.
  • Plvl 0-400: Kan ik weinig van zeggen, geen kijken op.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 23:55

Yor

Yor1313#2571

net een furnace cadeau gekregen van een duitser die zo blij was dat ie met para 111 mee mocht doen met een 500 en 300..... en dat terwijl ik deze hele avond in seasons tweakers heb geholpen met levelen. 3 x van 0 naar 70, een speler zit nu al over de para 100...

Echt leuk om gewoon anderen te helpen met ff snel levelen, gear delen, beetje elkaar uithoren over hoe en wat, dat is wat het spel leuk maakt.

http://yor.minitroopers.com

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Over de p450 heen en ik heb ramaladnis al 6x gevonden. Alleen nog nooit een furnace of WH gehad.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Hier paragon 559 en heb ook al 6 ramalandi gevonden. Heb er 3 in stash voor het geval dat ik ancient SMK of rhenho vind.

Hoop dan 2mil sheet dps Te halen met pet doctor. Zit nu bijna op 1.750. Fetishes tegen trash mobs 20-25m dmg per crit. Met volle gruesome feast en voodoo tegen elite rond de 50m per crit.

• cervezas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Rhodan schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:09:
Vreemd genoeg heb ik na een pauze van ongeveer 2 maanden er zomaar 3 gevonden binnen een week.
Daarvoor 1 in 350 paragon levels.
Er is dus hoop :)

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12 13:45
Wil hier de mede tweakers nog even bedanken voor het levelen mijn HC Season Barb :D . Hoop dat ik er vanavond nog even wat mee kan spelen!

PSN: Brwmaster

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Eindelijk mag ik hier (van mijzelf) dan ook weer 'ns posten; met 'm Monk (Paragon 85) kan/durf ik Torment 1 aan op Hardcore. :) Nog een lange weg te gaan naar Torment 6, maar toch al een hele achievement vind ik zelf.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Edwin__ schreef op zondag 28 december 2014 @ 02:45:
Hier paragon 559 en heb ook al 6 ramalandi gevonden. Heb er 3 in stash voor het geval dat ik ancient SMK of rhenho vind.

Hoop dan 2mil sheet dps Te halen met pet doctor. Zit nu bijna op 1.750. Fetishes tegen trash mobs 20-25m dmg per crit. Met volle gruesome feast en voodoo tegen elite rond de 50m per crit.
Vraagje over jouw gear. Gebruik je Zuni set nog voor iets anders dan de 4 piece bonus? Want aan mana hebben we geen gebrek met onze build.

En het blijven leven van je pets is zo triviaal, aangezien er met SMK bijna geen downtime is voor FA. Alhoewel soms in Grifts met lange stukken lopen het moeilijk kan zijn.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb een tijdje rondgelopen zonder Zuni's 4-piece set bonus en met Starmetal Kukri, maar idd. als het lastig wordt kan het soms lang duren voordat je erbovenop komt, zeker met Elites met Mortar Knockback. Ik ben zojuist terug overgeschakeld zodat ik ALTIJD minimaal 8 fetishes heb ipv. 0 met cooldown.

Nog een tip als je geen Zuni's wilt gebruiken: Vyr's Set (Wizard) geeft als 2-piece set bonus ook 500 int, maar als voordeel dat de chest armor 1-2% CHC heeft. Bij gebrek aan goede legendary chest armors.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Phuncz schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:48:
Ik heb een tijdje rondgelopen zonder Zuni's 4-piece set bonus en met Starmetal Kukri, maar idd. als het lastig wordt kan het soms lang duren voordat je erbovenop komt, zeker met Elites met Mortar Knockback. Ik ben zojuist terug overgeschakeld zodat ik ALTIJD minimaal 8 fetishes heb ipv. 0 met cooldown.

Nog een tip als je geen Zuni's wilt gebruiken: Vyr's Set (Wizard) geeft als 2-piece set bonus ook 500 int, maar als voordeel dat de chest armor 1-2% CHC heeft. Bij gebrek aan goede legendary chest armors.
Ik zal eens gaan testen. Ik vond SMK met Zuni altijd een beetje lui overkomen, maar ben benieuwd nu.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-12 19:56

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Is er iemand die mij vandaag een boost wilt geven op de X1 in hardcore mode?

Gamertag is me nickname

[ Voor 15% gewijzigd door crzyhiphopazn op 29-12-2014 12:59 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Een hardcore boost in seasonal wil ik ook nog wel een keer ontvangen voor de achievements en wat spannender gameplay ;).

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

HC boosts zijn moeilijk om te ontvangen is toch wel mijn ervaring... Geloof dat ze alle "blijf in town en krijg XP" dingen ge-hot-fixed hebben ondertussen? Tot level 50-60 is niet zo'n probleem, maar zonder gear op niveau is in T6 geboost worden nog steeds wel vrij lastig...

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik merk toch dat ik tijdens rifts nog steeds exp krijg in town als ik er éénmaal in ben geweest.
Maar dan moet je ook even wat bounties doen voor rift fragments.

[ Voor 25% gewijzigd door Phuncz op 29-12-2014 14:47 ]

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

djunicron schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:33:
HC boosts zijn moeilijk om te ontvangen is toch wel mijn ervaring... Geloof dat ze alle "blijf in town en krijg XP" dingen ge-hot-fixed hebben ondertussen? Tot level 50-60 is niet zo'n probleem, maar zonder gear op niveau is in T6 geboost worden nog steeds wel vrij lastig...
Ik liep altijd mee.
Deed een beetje support erbij.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

crzyhiphopazn schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:49:
[...]

Ik liep altijd mee.
Deed een beetje support erbij.
Das toch tering gevaarlijk zonder gear? 1 mortar of electrified of jailer of wat dan ook en je bent dood...

Vicariously I live while the whole world dies

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 12:16

4th

We hebben er ook een paar geboost in hc die stierven omdat het te saai was om te volgen dus is denk ik meer een mix van :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Over saai gesproken: ik heb met Diablo 3 iets dat ik met nog geen enkele andere game heb, ik word er spontaan moe van, door de dag zelfs. Toenjuist had ik het ook, beetje aan het solo riften met mijn Barbarian op T6 en ik voel mijn oogleden zwaar worden. Dat heb ik nog nooit met een game meegemaakt zoals shooters, actiegames of racegames, enkel bij Diablo 3 heb ik dat. Vrij vervelend want als ik zo moe wordt dan heb ik er ook geen zin meer in.

En nee, HC is niet de oplossing, dat zorgt alleen voor nachtmerries :P
Phuncz schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:45:
Over saai gesproken: ik heb met Diablo 3 iets dat ik met nog geen enkele andere game heb, ik word er spontaan moe van, door de dag zelfs. Toenjuist had ik het ook, beetje aan het solo riften met mijn Barbarian op T6 en ik voel mijn oogleden zwaar worden. Dat heb ik nog nooit met een game meegemaakt zoals shooters, actiegames of racegames, enkel bij Diablo 3 heb ik dat. Vrij vervelend want als ik zo moe wordt dan heb ik er ook geen zin meer in.

En nee, HC is niet de oplossing, dat zorgt alleen voor nachtmerries :P
Misschien word je gewoon oud? :P

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Vicarious schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:27:
[...]

Das toch tering gevaarlijk zonder gear? 1 mortar of electrified of jailer of wat dan ook en je bent dood...
Je vindt / krijgt natuurlijk wel gear om te upgraden dus zo snel dood gaan doe je niet.
Moet natuurlijk niet naast die persoon die je boost staan alsof je hercules bent in HC.
Dan vraag je inderdaad om problemen hahaha

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Deadsmell schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:18:
[...]
Zó oud ben ik nou ook weer niet :P Ik heb normaal nooit last van overdaagse moeheid.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Is het eigenlijk normaal dat de PTR zo laggy aanvoelt? Bvb vault op mn DH is zo sloom, precies 0.5 seconde vertraging voor het wordt uitgevoerd.

Ook zo op mn barb, de charge is zo traag.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:56
crzyhiphopazn schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:25:
[...]

Je vindt / krijgt natuurlijk wel gear om te upgraden dus zo snel dood gaan doe je niet.
Moet natuurlijk niet naast die persoon die je boost staan alsof je hercules bent in HC.
Dan vraag je inderdaad om problemen hahaha
je krijgt xp over de hele map, dus je kan gewoon een rift doen en dan gewoon steeds aan het begin van een lvl wachten als je geboost wordt

Movies: letterboxd

• PWSteal
Ngangatar schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:00:
[...]

Vraagje over jouw gear. Gebruik je Zuni set nog voor iets anders dan de 4 piece bonus? Want aan mana hebben we geen gebrek met onze build.

En het blijven leven van je pets is zo triviaal, aangezien er met SMK bijna geen downtime is voor FA. Alhoewel soms in Grifts met lange stukken lopen het moeilijk kan zijn.
Heb gemerkt dat zonder zuni set de downtime toch iets groter kan zijn. Nare elites op hoge grifts 1 hitten soms (mortars...), en tijdens het lopen wil ik gelijk de fetish spawnen. Als dan weer snel dood ga, is de cooldown al behoorlijk ver.

En mijn Zuni parts zijn behoorlijk goed gerolled, waardoor overstappen op andere gear weinig voordeel meer gaat leveren.

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 08:10
Vraagje voor de WD's onder ons.

Geld: Increases Fetish Army Damage by *% ook voor Fetish Sycophants?

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:53
Meatwagon schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:01:
Vraagje voor de WD's onder ons.

Geld: Increases Fetish Army Damage by *% ook voor Fetish Sycophants?
Nope. :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

offtopic:
Geld = $$$
Geldt = voor iets kwalificeren of van toepassing zijn

Physical Damage helpt wel voor je Fetish Sycopants, dacht ik.

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:53
Phuncz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:32:
offtopic:
Geld = $$$

Yep. Tenzij je een Carnevil draagt, blijkbaar.

Edit: voor de volledigheid en wellicht ten overvloede... Pet Damage helpt natuurlijk ook :+

Uitgebreide achtergrond info: US Battle.net forums

[ Voor 10% gewijzigd door Hafermaut op 30-12-2014 13:40 ]

• PWSteal
Phuncz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:32:
offtopic:
Geld = $$$

Klopt, maar incr fetish dmg % werkt dan weer niet :( Balen, met mijn 45%...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deadsmell schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:18:
[...]

QFT, ik heb het soms ook en ik ben inmiddels een ouwe gamer :).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Edwin__ schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:20:
[...]

Heb gemerkt dat zonder zuni set de downtime toch iets groter kan zijn. Nare elites op hoge grifts 1 hitten soms (mortars...), en tijdens het lopen wil ik gelijk de fetish spawnen. Als dan weer snel dood ga, is de cooldown al behoorlijk ver.

En mijn Zuni parts zijn behoorlijk goed gerolled, waardoor overstappen op andere gear weinig voordeel meer gaat leveren.
Thanks voor je antwoord. Toch mijn setup ff aanpassen om te testen zoals ik gisteren al zei,

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:56
Edwin__ schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:20:
[...]

Maar door het gebruik van Zuni, mis je wel een SoJ en unity wat nogal wat dmg scheelt

Movies: letterboxd

• PWSteal
desjaak909 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:06:
[...]

Maar door het gebruik van Zuni, mis je wel een SoJ en unity wat nogal wat dmg scheelt
SoJ heeft inderdaad wel de phys en elite dmg, maar ik wil ook socket. Waardoor je eigenlijk je CHD en AS inlevert, wat de grootste boost voor pet dmg is. ;) En je verliest set bonus waardoor je tough en dmg nog verder omlaag gaan.

En als je ring kan gebruiken zou ik als Pet Doctor voor Tall Man Finger gaan. Die garguantuan dog doet echt enorme dmg.

[ Voor 21% gewijzigd door PWSteal op 30-12-2014 15:36 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

desjaak909 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:06:
Met de WD heb je véél flexibiliteit, aangezien voor een pet-build je voornamelijk de 1H weapon, gloves en helm echt nodig hebt (discutabel)

Mijn huidige versie: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/15854414

Ik heb dus:
- 3-piece set bonus van Blackthorne's (Belt en Amu)
- 3-piece set bonus van Aughild's (Shoulders en Bracers)
- 4-piece set bonus van Zunimassa's (Boots, Chest, Mojo)

Dat is dus enkel aan set bonusses:
+25% increased damage against elites
+25% reduced damage from elites
+7% reduced damage from ranged & melee
+250 int en vit
en nog wat minder nuttige zooi.

Nog willekeurig in te vullen slots:
- 1 ring (SoJ in mijn geval)
- pants

Eventueel kan ik ook de Zunimassa's Pox equipen als ring en daar weer een andere item van missen of Blackthorne's pants om amulet of belt slot te hergebruiken. Je kan compleet setloos gaan maar dat vind ik nogal spijtig met geen goede chest, bracers en shoulders voor de WD, dan haal ik meer uit de Aughild's set en mijn tri-stat Blackthorne's amulet heeft ook nog geen goede vervanging gevonden. Enkel een Hexing Pants zou een oplossing zijn maar het nadeel is dat ik dan veel damage verlies als ik fetishes wil halen door Rain of Toads te spammen. Dus daarom de 5-mainstat Hammer Jammers. Maar door de sets heb ik dus wel +61% damage to elites, dat helpt wel behoorlijk.

• PWSteal
Phuncz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:53:
[...]

Met de WD heb je véél flexibiliteit, aangezien voor een pet-build je voornamelijk de 1H weapon, gloves en helm echt nodig hebt (discutabel)

Mijn huidige versie: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/15854414

Ik heb dus:
- 3-piece set bonus van Blackthorne's (Belt en Amu)
- 3-piece set bonus van Aughild's (Shoulders en Bracers)
- 4-piece set bonus van Zunimassa's (Boots, Chest, Mojo)

Dat is dus enkel aan set bonusses:
+25% increased damage against elites
+25% reduced damage from elites
+7% reduced damage from ranged & melee
+250 int en vit
en nog wat minder nuttige zooi.

Nog willekeurig in te vullen slots:
- 1 ring (SoJ in mijn geval)
- pants

Eventueel kan ik ook de Zunimassa's Pox equipen als ring en daar weer een andere item van missen of Blackthorne's pants om amulet of belt slot te hergebruiken. Je kan compleet setloos gaan maar dat vind ik nogal spijtig met geen goede chest, bracers en shoulders voor de WD, dan haal ik meer uit de Aughild's set en mijn tri-stat Blackthorne's amulet heeft ook nog geen goede vervanging gevonden. Enkel een Hexing Pants zou een oplossing zijn maar het nadeel is dat ik dan veel damage verlies als ik fetishes wil halen door Rain of Toads te spammen. Dus daarom de 5-mainstat Hammer Jammers. Maar door de sets heb ik dus wel +61% damage to elites, dat helpt wel behoorlijk.
Ik gebruik ook diezelfde sets, maar wel met Zunimassa Pox. Eerst gebruikte ik de Zuni Offhand, maar deze heb ik vervangen door een Uhkapian Serpent vanwege de 30% dmg die naar je dogs gaan. Zonder dat is het elke jailer op grift 38+ 1 hit...

In jouw geval zou ik Hammer Jammers wegdoen en kijken of je een goede Blackthorne erin kan zetten. Toads dmg is namelijk niet echt belangrijk in pet build, of je nou 2m of 2,15m hit per toad maakt geen verschil op hogere niveau. Toads heb je alleen nodig voor fetish spawnen en enemies confusen.

Dan kan je ook je blackthorne amulet wegdoen voor een Hellfire of zo een amulet die bepaalde dmg type omzet in healen.

Ik heb zelf nog geen geluk met de countless julia camo, heb er al 5, maar telkens teveel dmg of tough verlies ten opzichte van huidige amu.

Op je zuni string of skulls de elite dmg weg doen voor Fetish dmg, 15% dmg incr profiteer je meer van, dan van 8% elite dmg.

Op de blackthorne belt de toad dmg vervangen door Vit, life % of armor, ligt eraan hoe die rolled. Dan kan je op je chest armor fetish dmg stoppen zonder tough te verliezen uiteindelijk.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat zijn inderdaad nog verbeteringen die ik moet aanbrengen, maar veel dingen zijn moeilijk.

De BT belt, daar is de armor al een roll, dus Plague of Toads gaat er niet vanaf.
De BT amu is een bijna perfecte 98% - 9.5% - 7% (wel % life ipv. main stat of phys. damage) en ik heb tot nu toe nog maar één goede elemental immunity amulet gevonden die op mijn Barb zit vanwege de main stat. Hellfire Amulet kost veel werk om alleen te doen tenzij véél geluk.
De BT pants zoek ik al een tijdje naar, maar nog niets gevonden dat te redden viel met een reroll.
De Zuni ring die ik heb is niet goed genoeg om mijn SoJ mee te vervangen.

De Zuni mojo ga ik dadelijk proberen goed te krijgen, heb nu toch weeral 50 Souls ofzo.

Maar hou ook wel rekening dat Greater Rifts >30 me weinig boeien en ik 6 main characters heb :)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

SideShow schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 01:01:
Is het eigenlijk normaal dat de PTR zo laggy aanvoelt? Bvb vault op mn DH is zo sloom, precies 0.5 seconde vertraging voor het wordt uitgevoerd.

Ook zo op mn barb, de charge is zo traag.
Iemand?

• PWSteal
Phuncz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:47:
Dat zijn inderdaad nog verbeteringen die ik moet aanbrengen, maar veel dingen zijn moeilijk.

De BT belt, daar is de armor al een roll, dus Plague of Toads gaat er niet vanaf.
De BT amu is een bijna perfecte 98% - 9.5% - 7% (wel % life ipv. main stat of phys. damage) en ik heb tot nu toe nog maar één goede elemental immunity amulet gevonden die op mijn Barb zit vanwege de main stat. Hellfire Amulet kost veel werk om alleen te doen tenzij véél geluk.
De BT pants zoek ik al een tijdje naar, maar nog niets gevonden dat te redden viel met een reroll.
De Zuni ring die ik heb is niet goed genoeg om mijn SoJ mee te vervangen.

De Zuni mojo ga ik dadelijk proberen goed te krijgen, heb nu toch weeral 50 Souls ofzo.

Maar hou ook wel rekening dat Greater Rifts >30 me weinig boeien en ik 6 main characters heb :)
Mojo rerollen is altijd lastig. Krijg bijna nooit wat je nodig hebt. Ik had geluk met mijn ukhapian dat die dropte met 10%chc en 15% fetish dmg. Beste gewoon alle blood shards op mojo gooien ;-)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb hem na een 12x ofzo kunnen rollen met 14%, daar ben ik tevreden mee :)
Mijn blood shards gaan momenteel allemaal richting 2H weapons via mijn barbarian, ik wil toch ooit eens een Furnace hebben voor de man met de baard.

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Inderdaad....

Of het is omdat ze gewoon weinig servercapaciteit eraan hebben gegeven, of het is een regelrechte "console-port"issue. Het voelt namelijk of ik op een xbox speel of iets dergelijks...

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Phuncz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:01:
Ik heb hem na een 12x ofzo kunnen rollen met 14%, daar ben ik tevreden mee :)
Mijn blood shards gaan momenteel allemaal richting 2H weapons via mijn barbarian, ik wil toch ooit eens een Furnace hebben voor de man met de baard.
Ah joh, gewoon dualwielden zoals echte mannen :+ Furnace staat ook hoog op mijn verlanglijstje, maar ik probeer vooral boots te gamblen. Wil Lut Socks hebben voor een leapquake build of ice climbers voor een whirlwind build.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-12 12:49

ChUcKiE

Dus........

Wat is dan het grote voordeel van die ice climbers bij whirlwind? Ik heb ze net als Lut Socks beide in stash maar nog nooit gebruikt, terwijl ik wel een WW Barb heb.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ChUcKiE schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:46:
Wat is dan het grote voordeel van die ice climbers bij whirlwind? Ik heb ze net als Lut Socks beide in stash maar nog nooit gebruikt, terwijl ik wel een WW Barb heb.
Nouja immuun voor freeze en immobilize is erg handig voor als je aan het rondspinnen bent. Zodra je frozen of gejailed bent is je damage output 0 en kun je ook niet met life on hit life terugstealen terwijl je midden in een grote groep elites staat.

Lut Socks is met name handig in een leapquake build (leap + earthquake), niet echt voor whirlwind. Ik zat aan zoiets als dit te denken: http://www.diablofans.com/builds/39-king-of-frozen-earth

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 30-12-2014 19:54 ]

Hafermaut schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:39:
[...]

Yep. Tenzij je een Carnevil draagt, blijkbaar.

Edit: voor de volledigheid en wellicht ten overvloede... Pet Damage helpt natuurlijk ook :+

Uitgebreide achtergrond info: US Battle.net forums
Als je de Tiki Lockdown build gebruikt als de pet doc build dan geldt ook nog dat Block % = Fetish Army %

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

http://us.battle.net/d3/e...what-to-expect-12-30-2014
Voorlopige Season 1 end date is 3 februari 2015 !

Veel info over wat er gaat gebeuren met de overgang van season 1 naar 2.

Phuncz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:01:
En dan valt ie een uur later:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/em398cJ.jpg
Spijtig dat het met int main stat is, ik had hem eigenlijk voor mijn Barbarian willen hebben. Nu heb ik hem maar aan mijn Wizard gegeven, maar moet nog een Ramaladni's Gift ervoor vinden.

En als ik mezelf toch aan het quoten ben, doe ik gezellig door:
Phuncz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:47:
Deze viel gelijk met de Furnace:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sHAe1NA.jpg

Dat is al eentje van de lijst :D

[ Voor 19% gewijzigd door Phuncz op 30-12-2014 20:51 ]

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Vicarious schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:53:
[...]

Nouja immuun voor freeze en immobilize is erg handig voor als je aan het rondspinnen bent. Zodra je frozen of gejailed bent is je damage output 0 en kun je ook niet met life on hit life terugstealen terwijl je midden in een grote groep elites staat.

Lut Socks is met name handig in een leapquake build (leap + earthquake), niet echt voor whirlwind. Ik zat aan zoiets als dit te denken: http://www.diablofans.com/builds/39-king-of-frozen-earth
En vallen vertragingen (spiders, of bij Keywarden Act1) ook onder immobilize?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ChUcKiE schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:09:
[...]

En vallen vertragingen (spiders, of bij Keywarden Act1) ook onder immobilize?
Nee, dat is een slow.
http://diablo.wikia.com/wiki/Immobilize

• 4th

4th

4th schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:29:
[...]

Is nog niets over gezet, ze houden nog aan dat S2 een maand van tevoren wordt aangekondigd, mijn persoonlijke gok tot dusver is ergens in feb.
Feb it is :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Ik hoop serieus dat ze voor season end wel de patch doorvoeren, dan is er meer plek in de inventory voor de crafting mats, die dan niet meer per 1000 ( veiled cristal) maar per 5000 stashen.

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:46

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben nu bezig met (PS4) single player, Witch Doctor op Hard, maar afgezien van 3-4 momentjes wals ik zo overal doorheen. Ben nu ca 2-3 uur bezig met Act 2, wordt het nog moeilijker of ben ik gewoon te goed? 8) :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BlackEyedAngel schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:30:
Ben nu bezig met single player, Witch Doctor op Hard, maar afgezien van 3-4 momentje wals ik zo overal doorheen. Ben nu ca 2-3 uur bezig met Act 2, wordt het nog moeilijker of ben ik gewoon te goed? :P
Je bent te goed.....

• PWSteal
Yor schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:26:
Ik hoop serieus dat ze voor season end wel de patch doorvoeren, dan is er meer plek in de inventory voor de crafting mats, die dan niet meer per 1000 ( veiled cristal) maar per 5000 stashen.
Inderdaad zeg, ben ongeveer een pagina in mijn stash kwijt aan gems en crafting zooi.

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BlackEyedAngel schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:30:
Ben nu bezig met (PS4) single player, Witch Doctor op Hard, maar afgezien van 3-4 momentjes wals ik zo overal doorheen. Ben nu ca 2-3 uur bezig met Act 2, wordt het nog moeilijker of ben ik gewoon te goed? 8) :P
vergelijk het met WoW je zit pas in de level fase de echte uitdaging komt als je wel 70 bent en de graad van hard op max zet.
Dit is puur vechten om level 70 te hitten.

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-12 08:30
Dit weekend toch maar eens begonnen aan seasonal. Ging hard met die extra exp, inmiddels 2 chars op 70 waarvan de DH inmiddels T5-6 aan kan en P160 :) Uiteraard met wat hulp _/-\o_ Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel tijd over had afgelopen weekend...

[ Voor 6% gewijzigd door Timmetjuhs op 31-12-2014 13:33 ]

Spelen er hier eigenlijk nog veel mensen season 1? In mijn clan ben ik nog één van de weinige, de afgelopen paar dagen volgens mij de enige zelfs. Mochten er nog mensen samen willen spelen in season, voeg me even toe. Ik speel het tot het eind, omdat ik mijn beste chars en meeste xp in season 1 heb.

• Br3wmaster
HC of SC? (Sorry kan op mijn werk je profiel niet bekijken) Kan op SC evt nog wel wat runs mee doen op mijn DH

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Ik speel nog gewoon season, aangezien veel van mijn non season chars zitten te wachten op drops die ik in season gehad heb.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik d3 stuk minder speel dan vroeg in het season, DA3 steelt een hoop D3 tijd..

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:48
Hier ook nog wel bijna dagelijks seasons, toevallig gisteren een DH karakter aangemaakt.
Tot nu toe eigenlijk alleen Barb en Crus gespeeld, wie weet valt er voor die DH wel een Ramalandi hahaha.
En er begint toch wel serieus een beetje sleur in te raken.
Speel alleen nog maar HC trouwens.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Thalaron
Ik speel ook nog Seasons... Geen enkele char komt in de buurt van mijn seasonal chars...

Weet nog niet op ik aan S02 ga beginnen...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Timmetjuhs schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:33:
Dit weekend toch maar eens begonnen aan seasonal. Ging hard met die extra exp, inmiddels 2 chars op 70 waarvan de DH inmiddels T5-6 aan kan en P160 :) Uiteraard met wat hulp _/-\o_ Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel tijd over had afgelopen weekend...
Ja, jij was echt heul errug slegt! (rent nu snel weg....) :+

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Pffff, 3 Feb... En dan nog een tijdje voordat S2 echt begint enzo...

Waar ik nog, net als in andere ARPG's het meeste tegenop zie, is alle gear gaan uitzoeken. Nou zijn al m'n NS chars nog sub 70, dus die kunnen gewoon hun eigen spul gaan mulen, maar Stashes opruimen is in iedere game eigenlijk altijd een soort straf.

Ondertussen m'n Crusader van Tri-Ascendency naar "normale shotgun" naar Stampede nu toch naar Condemn omgezet. Tja, als je toch voor alles min of meer de gear op orde hebt enzo... Toch een beetje de enige manier om wat op nuttige wijze toe te voegen aan het al het wiz/dh hoge dps geweld in public games enzo.

Maar zoals ook de ervaring hierboven; zo lang hoeven die Seasons niet te duren... Ook zonder hulp en buff zit je in een weekje op dat niveau. Ik speel dus sinds de vorige aanbieding (nu 5 weken?) en wat mij betreft had S1 ook in één week vanaf nu af mogen zijn.

• Apsie
  • Laatst online: 03-12 17:44
Beste wensen iedereen en Happy new Gear

Apsie's profiel

• Thalaron
Apsie schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 10:16:
Beste wensen iedereen en Happy new Gear
Vanmorgen dropte een noob (keek enkel naar DPS op wapen en hoefde m niet) een (helaas niet al te beste) Blade of Prophecy! Dus met die "new gear" begon vandaag goed!

Beste wensen gewenst!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

In de feestdagen toegelaten tot de GoT clan (waarvoor nog dank). Linkje naar account.

Ik ben nu lekker bezig naast mijn DH met monk. Ik ben nog op zoek naar twee goede wapens die meer damage output hebben (of de Vengeful Wind).
En gewoon overal betere gear.

P.s. nog dank voor de gift die ik gekregen heb tijdens mijn eerste run die ik met de GoT clan. Geweldig!
Beste wensen voor 2015 en moge de RNG-goden jullie goed gezind zijn. Met de komst van patch 2.1.2 in de komende weken, ontstaan er weer nieuwe builds, nieuwe gearsets en bovenal 'Ancient' legendaries om het grinding feest weer compleet te maken.

Hierbij een aantal tips ter voorbereiding op de nieuwe patch:
  • Verzamel genoeg crafting materials (25,000+) - ook crafted items hebben de kans om 'Ancient' te rollen, dus 30% hogere stats. Bij de release van patch 2.1.2. kan je met de mats dus snel nieuwe items craften die in je huidige gear set zitten, zoals: aughild's, cain's, captain crimson, etc. Kans op een Ancient is momenteel 10% Om de perfecte gear bij elkaar te craften zal je behoorlijk wat materials moeten burnen, hetzelfde geldt voor het craften van een 'Ancient' weapon.
  • Zorg ervoor dat alle legendary gems minimaal level 25 zijn!
  • Meer paragon punten > 500+
  • Nieuwe sunwoko set werkt in de nieuwe patch met alle elements (dus niet alleen meer holy), de beste opties zijn cold en lightning > dus verzamel nieuwe items voor deze element dps.
  • Door de wijzigingen in de Marauders set zijn TnT (Taskers & Theo) gloves geen optie meer in je build, daarom weer opzoek naar goede marauders gloves en momenteel zijn de beste opties zijn (i) een cold build, waarvoor je een goede Bombadiers Rucksack (BiS) nodig hebt, als je kiest voor een (ii) firebuild dan is het verstandig om een Cindercoat te hebben.
_/-\o_

Op 3 februari houdt Season 1 op, na een kortstondige pauze (een week?) zal Season 2 beginnen. :D

Patch 2.1.2 zou op zijn vroegst volgende week kunnen worden gereleased. Nevalistis heeft immers aangegeven dat de patch al klaar was voor de kerst, maar dat ze niet de kans wilde lopen dat er niemand op kantoor zou zijn om hotfixes uit te voeren (waar nodig), we gaan het zien. :+

Update: beoogde mats

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vidra schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:54:
Hierbij een aantal tips ter voorbereiding op de nieuwe patch:
  • Verzamel genoeg crafting materials
  • Zorg ervoor dat alle legendary gems minimaal level 25 zijn!
  • Meer paragon punten > 500+
  • Nieuwe sunwoko set > dus verzamel nieuwe items voor deze element dps.
  • Door de wijzigingen in de Marauders set zijn TnT (Taskers & Theo) gloves geen optie meer
Crafting mats: van alles minimaal 2.000, enkel weinig souls momenteel. Ik ga eigenlijk nog niet te gek doen, meer main stat is leuk maar ik heb liever Ancient weapons en daar is geen enkele van te craften die ik gebruik.
Legendary gems: groot aantal 25+ maar ben er nog mee bezig.
P500+: bijna !
Sunwuko set fix: een Won Kim Lau, Eye of the Storm en Shard of Hate wachten op mijn Season char om bruikbaar te worden op mijn Normal chars waar een complete Sunwuko set staat te wachten.
Marauder set fix: geen T&T gehad voor DH, wel Magefist/Cindercoat en Bombardier's heb ik ook nog ergens liggen.

Ik hoop dat de patch volgende week uitkomt !

• 4th

4th

Patch kwam tegelijk met console versies werd gezegd dus denk dat we daarop moeten wachten bij de pc variant :(

• Thalaron
Marauder Fix: T&T -> Frostburns :P (heb ik al een leuke van liggen!)

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:48
Ben er een paar weken tussenuit geweest. Waarom moeten legendary gems op 25+ zijn voor de patch? Gebeurt toch niks mee of heb ik patchnotes niet goed gelezen?

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Goede tips by Vidra!

Omdat na de patch de SWK set clone anders werkt is de Monk op de PTR erg chill om te spelen.

PTR ervaringen:
De Firebell SWK is ook zeker een optie vanwege de enorme area damage en het stacken van fire damage met Cindercoat. En de cindercoat geef ook nog weer eens een een cost reduction op WoL.

Het craften van goede Armor is soms een kostbare grap, maar een goede Ancient craften al helemaal! Inderdaad veel materials sparen.

Daarintegen kom ik op de PTR zoveel Goblin packs tegen die bergen materials en gems droppen dat dit hiermee gecompenseerd lijkt te worden.

D3 Armory

• Br3wmaster
Nu mijn pc weer lekker loopt (lees geen random freez meer) ben ik me weer op HC aan het focussen. Helaas nog geen enkele legendary gem en hoger dan PL 19 kom ik geloof ik ook niet :9

Phuncz schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:34:
[...]

Crafting mats: van alles minimaal 2.000, enkel weinig souls momenteel. Ik ga eigenlijk nog niet te gek doen, meer main stat is leuk maar ik heb liever Ancient weapons en daar is geen enkele van te craften die ik gebruik.
Legendary gems: groot aantal 25+ maar ben er nog mee bezig.
P500+: bijna !
Sunwuko set fix: een Won Kim Lau, Eye of the Storm en Shard of Hate wachten op mijn Season char om bruikbaar te worden op mijn Normal chars waar een complete Sunwuko set staat te wachten.
Marauder set fix: geen T&T gehad voor DH, wel Magefist/Cindercoat en Bombardier's heb ik ook nog ergens liggen.

Ik hoop dat de patch volgende week uitkomt !
De bekende streamers houden het graag op 25,000+ :+

P500: nice
Legendary gems: lekker bezig :9 (net als gisteren)

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 02-01-2015 12:46 ]

Thalaron schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:36:
Marauder Fix: T&T -> Frostburns :P (heb ik al een leuke van liggen!)
Dat is voor een cold build inderdaad :)

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Beter goed gejat dan... :+

Yor schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:29:
[...]

[video]

Beter goed gejat dan... :+
Ik heb ook nooit gezegd dat ik deze zelf heb bedacht :+ Wel zelf vertaald ;)

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Aardig wat Legs :) is dat PTR?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:54
Wat is de impact van patch, einde S1 en start S2 op de PS4 versie?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Dat is de PTR inderdaad > de PTR had een legendary drop buff van 2000% :*) om de dropkans van normale legendaries en de drops van 'Ancient' legendaries te versnellen zodat PTR spelers feedback kunnen geven op de (nieuwe) stats, kunnen experimenteren met nieuwe gearsets, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 02-01-2015 14:49 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik vind dat hele ancient item gezeik maar matig... ik had liever gezien dat ze een paar creatieve affixes hadden gemaakt om weinig gebruikte abilities viable te maken mits je het goede item gevonden had (zoals bijv. Unrelenting Phalanx etc.). Dit maakt het gewoon weer een grindfest om de juiste ancient items te vinden en de perfecte stats te rollen in plaats van dat er meer variatie in de builds komt.

• 4th

4th

Items maken builds mogelijk, niet andersom. Tot die tijd moet je een build runnen waarvoor je de items hebt gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 02-01-2015 15:13 ]

• Thalaron
Ik snap wel wat hij bedoeld. Al je items zijn nu waardeloos omdat je binnen no time betere kan craften of betere versieoet
Vinden. Als je straks in een T6 Game zit en jij bent de enige zonder ancient wapen dan kicken ze je straks gewoon... Ik had ook liever geen ancient items gehad.

• 4th

4th

Dan speel je denk ik met de verkeerde mensen als die dat doen, zal er zelf persoonlijk niemand om kicken. Die kan gewoon meelopen en mogelijke upgrades krijgen die ik zelf niet kan gebruiken.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Iedereen beziet Ancient items als de lvl 70 items vs lvl 60 items: al je huidige troep is waardeloos. Maar buiten damage en main stat zie ik vooralsnog weinig hogere waardes. Sowieso is er geen extra moeilijkheid bijgekomen dus T6 is nog steeds T6. Maar we zitten ondertussen ook al een hele tijd verder en velen hebben al reeds 95% van alle legendaries. Als ik 1 op de 50 legendaries bijhoudt tegenwoordig is het veel en ik ben nog niet eens P500.

Het is telkens wel weer iets nieuws (alhoewel) waarover men klaagt, als ze items across the board buffen is het ook al niet meer goed...

Vroeger (pre 2.0) waren Skorn en Mempo of Twilight de shit, iets anders was maar waardeloos voor Monk. Dat je maar een paar builds had, was geen issue, zolang maar iedereen lekker kon cookiecutter-builds nemen en grinden voor die items. Nu passen ze volledige sets en skills aan bij elke patch en geven ze nog een extra mogelijke extra-shiny legendaries, passen ze een hoop ongezonde tactieken (Sunwuko button smash, Barbarian Troll Charge), voegen ze steeds extra stukjes content toe (rifts, Grifts, The Vault, nieuwe zones, nieuwe challenges) en nog klaagt men dat heel de wereld weer naar de zak is.

Misschien moet Blizzard gewoon maar de game limiteren tot 2 classes, 10 char lvls, 2 skills, 2 itemslots en 1 item quality ("normal") zodat niemand nog wat te zeiken heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 02-01-2015 19:09 ]

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Afbeeldingslocatie: https://brianadamspr.files.wordpress.com/2012/11/was-that-sarcasm.jpg

Ik vind het fantastisch om een challenge te hebben, speel me rot en vermaak me elke dag met Diablo 3! Het enige wat ik hoop is dat ze die patch snel doorvoeren, klaarblijkelijk is deze al klaar en wilde Blizzard wachten tot na de feestdagen zodat ze staff aanwezig hebben om een eventuele hotfix door te voeren in het geval van problemen. Ik ben benieuwd!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Phuncz schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 19:03:
Iedereen beziet Ancient items als de lvl 70 items vs lvl 60 items: al je huidige troep is waardeloos. Maar buiten damage en main stat zie ik vooralsnog weinig hogere waardes. Sowieso is er geen extra moeilijkheid bijgekomen dus T6 is nog steeds T6. Maar we zitten ondertussen ook al een hele tijd verder en velen hebben al reeds 95% van alle legendaries. Als ik 1 op de 50 legendaries bijhoudt tegenwoordig is het veel en ik ben nog niet eens P500.

Het is telkens wel weer iets nieuws (alhoewel) waarover men klaagt, als ze items across the board buffen is het ook al niet meer goed...

Vroeger (pre 2.0) waren Skorn en Mempo of Twilight de shit, iets anders was maar waardeloos voor Monk. Dat je maar een paar builds had, was geen issue, zolang maar iedereen lekker kon cookiecutter-builds nemen en grinden voor die items. Nu passen ze volledige sets en skills aan bij elke patch en geven ze nog een extra mogelijke extra-shiny legendaries, passen ze een hoop ongezonde tactieken (Sunwuko button smash, Barbarian Troll Charge), voegen ze steeds extra stukjes content toe (rifts, Grifts, The Vault, nieuwe zones, nieuwe challenges) en nog klaagt men dat heel de wereld weer naar de zak is.

Misschien moet Blizzard gewoon maar de game limiteren tot 2 classes, 10 char lvls, 2 skills, 2 itemslots en 1 item quality ("normal") zodat niemand nog wat te zeiken heeft.
Het gaat mij er totaal niet om dat mijn huidige spullen waardeloos zijn, dat juich ik alleen maar toe. Opnieuw op zoek naar nieuwe gear is voor mij op zich helemaal geen probleem. Waar het mij om gaat is dat de balans vaak dusdanig zoek is dat er per class maximaal 1 of 2 builds zijn die enigszins viable zijn. Als er meer items zouden zijn die iets specifieks doen als een extra effect aan een skill geven denk ik dat er meer builds mogelijk zijn. Verder heb ik eigenlijk maar weinig klachten. Vind persoonlijk juist dat het spel er sinds RoS met die greater rifts, nieuwe items, keys etc. leuker op is geworden. Op de gewone Diablo 3 was ik na het te hebben uitgespeeld en een level 60 te hebben eigenlijk vrij snel uitgekeken.

Verder zou je enkele bestaande sets kunnen tweaken. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Roland's set. De skills die hij bufft zijn melee, maar de set geeft maar heel weinig tanky stats. Dat spreekt elkaar natuurlijk ongelofelijk tegen. Ik heb een keer een Rolands build gemaakt met Sweep Attack en Shield Bash en ik vond de speelstijl eigenlijk heel leuk (zeker in vergelijking met Pony...), maar zodra ik in T6 tussen de monsters ging staan om lekker te gaan hakken was ik in no-time dood. Geef zo'n set wat bonus vitality en/of resists en haal desnoods iets anders weg of nerf dat en je hebt er weer een aantal mogelijke nieuwe builds bij.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vicarious schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:01:
Waar het mij om gaat is dat de balans vaak dusdanig zoek is dat er per class maximaal 1 of 2 builds zijn die enigszins viable zijn. Als er meer items zouden zijn die iets specifieks doen als een extra effect aan een skill geven denk ik dat er meer builds mogelijk zijn.
Dat gaan ze ook wel doen, ze hebben al eens gemeld dat dit de bedoeling is. Skull Grasp, Broken Crown, Shard of Hate (no longer needs procs), The Undisputed Champion, Gungdo Gear, Wormwood krijgen allemaal een legendary power. Er komen dan nog de season items bij die ook allemaal een legendary power hebben. En het zou me niet verwonderen als de patch na 2.1.2 ook wat gaat doen met de oude sets.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 02-01-2015 23:00 ]

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12 18:48
Ik snap, dat gedoe van de laatste jaren nooit, al dat gepraat over BALANS.
Volgens mij is dat sinds wow een beetje in de gaming wereld gesloopt, dat alles in balans moet wezen.

Balans is vaak de doodsteek voor leuke/grappige/interessante dingen.
Een design team, dat balans als prioriteit heeft, wordt gigantisch afgeremd en kan haast niks leuks meer aan een spel toevoegen.
Als ik naar wow classes kijk, vind ik ze meestal maar saai, daar krijg je door balans vaak een systeem, dat alle classes bepaalde dingen moeten kunnen en alleen de naam en grafisch effect zijn nog anders.......

Neuh, gooi balans maar ergens achter op de prioriteit lijst hoor.
Ik speel rustig een class, die niet zo goed is, maar die wel grappige skills heeft.

• Thalaron
Wat ik HEEL graag zou zien... is dat je net zoals in D2 een soort van "W" *Wissel van main en offhand voor diegene die niet bekend zijn met D2* terug zou komen...

Het liefst dan ook met "presets" voor Paragon punten zodat je wat makkelijker kan switchen/variaties kan maken...

Maar dat zal niet snel gebeuren denk ik...

Pagina: 1 ... 29 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.