UTADDICT schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:28:
[...]

Ik heb dus het probleem dat ik niet meer kan opruimen... De dingen die ik heb moeten gewoon niet weg, allemaal bruikbaar (ooit).

Nu maar lvl 1 characters volstouwen.
Die filosofie heb ik alleen voor mijn main en mijn leukste sub. Voor alle andere karakters geldt: als het nu niet bruikbaar is, dan is het niet bruikbaar en kan het weg. Heb je nooit zorgen on stash space. ;)

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Voor SC is dat inderdaad de juist filosofie, als je het nu niet gebruikt, keil maar weg. Voor HC is het echter iets anders :+

Diablo3

UTADDICT schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:28:
[...]

Ik heb dus het probleem dat ik niet meer kan opruimen... De dingen die ik heb moeten gewoon niet weg, allemaal bruikbaar (ooit).

Nu maar lvl 1 characters volstouwen.
Kan nooit dat je 5 tabs vol hebt met items die je echt kunt gebruiken, én dat je chars gegeared zijn. Er is een reden waarom ze in de stash zitten.

Ja, items met unique effects bewaren, maar zelfs daarover kun je kritisch zijn. Is de roll goed? Mist er een stat die het echt een goed item maakt?
Ik kan me niet voorstellen dat je meer dan een halve tab per class hebt met alternatieve items, en dan nog een tab met algemene zooi.

Uiteraard is dit op basis van SC geschreven, HC veranderd alles :+

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2014 15:38 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:37:
[...]

Kan nooit dat je 5 tabs vol hebt met items die je echt kunt gebruiken, én dat je chars gegeared zijn. Er is een reden waarom ze in de stash zitten.

Ja, items met unique effects bewaren, maar zelfs daarover kun je kritisch zijn. Is de roll goed? Mist er een stat die het echt een goed item maakt?
Ik kan me niet voorstellen dat je meer dan een halve tab per class hebt met alternatieve items, en dan nog een tab met algemene zooi.
Bijvoorbeeld hele goede rolls in een element die je op dat moment niet gebruikt.
Complete sets die op het moment slecht zijn maar misschien in de toekomst goed worden.

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 443074

Mijn stash ook wel aardig vol heb hele sets voor verschillende elements e.d. Maar ik start denk ik gewoon een tweede crusader en barb dan benk alweer een hele page aangear kwijt xD
RocketKoen schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:38:
[...]

Bijvoorbeeld hele goede rolls in een element die je op dat moment niet gebruikt.
Complete sets die op het moment slecht zijn maar misschien in de toekomst goed worden.
Dan nog kom je echt niet heel veel verder dan een halve tab per class. Bracers, amu en misshien een SoJ voor elements, en dan nog wat andere items. 5 classes, max 3 tabs. 1 tab mats/gems en dan heb je er nog steeds 1 vrij.

Complete sets bewaren heeft 0,0 zin. Als ze sets boosten moet je ze waarschijnlijk toch opnieuw gaan vinden, en volgens mij hebben ze al aangegeven dat ze voornamelijk nieuwe sets gaan introduceren en niet oude sets blijven buffen. Maar zelfs met sets bewaren krijg je het echt niet vol als je een beetje kritisch blijft.

Je kunt alles wel bewaren, maar dat heeft gewoon geen zin. Ik heb ook een periode gehad dat ik echt alles bewaarde dat een beetje goed leek. Maar dan loop je er gewoon even doorheen en kom je er snel achter dat de helft zonder problemen direct gesalvaged kan worden.
Wapens is heel makkelijk: dmg roll laag en geen socket/%dmg aanwezig? Salvage. Bracers: geen CHC of geen %ele aanwezig? Of een nutteloze ele voor de main stat en geen CHC? Salvage. etc. etc. Ringen/amu's moeten minimaal 2 van CHD/CHC/IAS/%Ele hebben, anders Salvage.

Gewoon wat kritischer kijken. Al helemaal als het voor je main class is en de items slechter zijn én geen unieke procs hebben. Stel je hebt een goede Maximus, dan heeft het geen nut een hele goede maar net iets mindere Blackguard te bewaren. Enz.

[ Voor 46% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2014 15:51 ]

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik speel totaal geen seasons omdat het eigenlijk gewoon een half ei is . ik heb alle slots al op max zitten (de 12) waardoor ik dus geen nieuwe non season chars kan maken.

De ladders zijn gebroken ivm het feit dat solo eigenlijk geen solo is (je farmed met group 100x lvl 40+ keys) en gaat dan die 100 er solo ingooien in de hoop dat je een goede density / zombies krijgt.

aangezien er niets is wat je niet op non season kan krijgen (zei het ene prophecy zwaard pas over maandje) is er ook geen reden voor om season te gaan spelen , immers kan je veel beter je paragon doorlevelen op normaal en je poppetjes optimaal gearen.

Over bagspace : ik heb ook 5 tassen vol , 2-3 alts helemaal vol met handige combinaties / items die goed zijn of upgrades of zelfs halve / complete oefensets om te proberen wat orgineels in de game terug te brengen ipv die 100.000 builds die qua gear en items niets verschillen.

als je een beetje actief speelt kan je zo 10 x 70 of 12x 70 hebben , daarbij zijn er voldoende varianten waarbij je heel wat items aan het rouleren bent. De bagspace mag wel zeker even omhoog gegooid worden in mijn ogen.

Kadala mag ook wel weer naar de pre 2.1.1 variant , wat een teleurstelling is dat nu zeg , farm je ff snel 500 shards , gooi je ze erdoor en ipv 3-4 tasjes niets met 1 legi krijg je een paar blue/yellows

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:46:
[...]

Dan nog kom je echt niet heel veel verder dan een halve tab per class. Bracers, amu en misshien een SoJ voor elements, en dan nog wat andere items. 5 classes, max 3 tabs. 1 tab mats/gems en dan heb je er nog steeds 1 vrij.
Makkelijk kom je op een volle bank , ik heb alleen al een hele tab vol met goede necks voor alle types (int/dex/str) . daarbij ben ik zelf al heel kritisch over items , desondanks zit hij in het algemeen goed vol.

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Weet Kadala eigenlijk zelf wel dat leg chance bij haar omhoog gegaan is?

[ Voor 4% gewijzigd door Harry_180 op 25-09-2014 16:13 . Reden: typo ]

[GoT]Gasoline#2396

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Aionicus schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:01:
[...]

Makkelijk kom je op een volle bank , ik heb alleen al een hele tab vol met goede necks voor alle types (int/dex/str) . daarbij ben ik zelf al heel kritisch over items , desondanks zit hij in het algemeen goed vol.
Mijn tabs zitten ook altijd vrij vol, sommige opschonings acties hebben toch nog wel eens tot een facepalm geleidt. Een item die in mijn ogen overbodig leek maar later weer cruciaal voor een build was. Zelfde actie wat een vriend had met sommige items, Unity ringen? Die salvage ik altijd :F

Diablo 3 - Battle.net

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-07 16:14
Ruigerock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:18:
[...]

Unity ringen? Die salvage ik altijd :F
Ik zou er toch maar 2 bewaren _/-\o_ werkt goed voor een solo Grift :)

Apsie's profiel

Anoniem: 443074

vond dat in torchlight wel nice waar je twee gescheiden stashes had. Een character stash en een shared stash. Dat zou eigenlijk een groot deel van mijn stash problemen oplossen dacht ik zo

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Apsie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:26:
[...]

Ik zou er toch maar 2 bewaren _/-\o_ werkt goed voor een solo Grift :)
Nadat ik hem vertelde hoe je de Unity ringen goed kan gebruiken was het even stil over Skype :P
Misschien stond de microfoon op mute en was hij aan het gillen.

Diablo 3 - Battle.net

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:08

Rannasha

Does not compute.

Barthak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:36:
Voor SC is dat inderdaad de juist filosofie, als je het nu niet gebruikt, keil maar weg. Voor HC is het echter iets anders :+
Al valt dat in RoS op zich wel weer mee. Voor RoS had je sowieso 1 stash-tab minder, maar het voornaamste verschil is dat je nu dankzij smartloot continue degelijke items vindt voor het levelen. Eerder had ik voor het hele level-proces allerlei items liggen, nu zijn het alleen een paar items voor belangrijke power-boost-momenten (level 1, level ~15 (eerste sockets), level ~23 (Cain's set), level ~40 (level req reduced wapen)). Daarnaast is er ook veel meer nuttige gear om te craften.

Desondanks heb ik nog steeds flink wat van m'n stash in gebruik op m'n hardcore characters.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:47
Net mijn 2e T&T van Kadala gekregen...
Gelukkig was deze een stuk beter dan de 1e Drama & Theo...

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/161lzrd.png
Koste me wel 60 Souls en zo'n 70-75 Mio met rerollen -.-
Die laatste % doen we nog wel ooit een keer wanneer ik niets zinnigs meer te doen heb...

Nu voor BP#6 nog maar 15 paragon points nodig ipv 50 :)
Kan dat mooi weer naar CHC/CHD :D

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 25-09-2014 17:15 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:41
Thalaron schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:10:
Net mijn 2e T&T van Kadala gekregen...
Gelukkig was deze een stuk beter dan de 1e Drama & Theo...
Kan dat mooi weer naar CHC/CHD :D
zo dat is wel een mooie *O*

Movies: letterboxd

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:45

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ruigerock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:09:
[...]

Balen om te horen man! Je gaf gister nog tips om niet dood te gaan en nu lees ik dit ;)
Gisteren weer mijn wizard kunnen tillen naar 70 in 2 uurtjes met dank aan een mede wizard.
En een dezer dagen mag je het terugdoen maar dan voor mijn monkje ;)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Zo mijn seasona WIZ is alweer 200 para's :)
Vanmiddag wat mooie drops gekregen, waaronder een 29% elite dmg SunKeeper en een 100% Leoric's Crown :D

Denk dat het tijd wordt om mijn leg gems wat te upgraden (blegh, nooit veel zin in solo Grifts)

Heb nog 1 Unity in mijn stash, maar heb de RoRg nodig en die andere is zo'n PERFECT TRIFECTA die je bijna onmogelijk weg kan doen :D
Of moet ik een FB glove looten en mijn magefist eraan geloven.

Oh en mijn Kymbo's gold inclusief met Boon of the Hoarder is zo leuk, Gold=Heal :+

[ Voor 8% gewijzigd door kihon op 25-09-2014 17:41 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Anoniem: 66797

Ruigerock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:47:
[...]

Nadat ik hem vertelde hoe je de Unity ringen goed kan gebruiken was het even stil over Skype :P
kwartje viel bij mij ook pas later heb er ook een aantal gerecycled, maar wist niet dat ze damage deelde maar neem aan dat je hem combineert met follower en jezelf (beiden 1 unity ring) en dan de relic dat hij niet dood kan gaan? maar als mijn templar damage krijgt krijg ik ook damage das niet cool andersom wel natuurlijk wat mis ik?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:42:
[...]

kwartje viel bij mij ook pas later heb er ook een aantal gerecycled, maar wist niet dat ze damage deelde maar neem aan dat je hem combineert met follower en jezelf (beiden 1 unity ring) en dan de relic dat hij niet dood kan gaan? maar als mijn templar damage krijgt krijg ik ook damage das niet cool andersom wel natuurlijk wat mis ik?
Wat je mist is dat je follower geen damage van enemies krijgt met die immortal token. Jij krijgt dus geen enkele damage van je follower, maar 50% van de damage die jij krijgt gaat wel naar hem. Effectief verdubbelt dat je toughness.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-07 16:14
Ruigerock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:47:
[...]

Hahahaha _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Apsie's profiel

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 23:04

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:27:
[...]
Simpel op te lossen: ruim het op vóórdat het season eindigt :P
Het is zo lastig vergelijken tussen een setitem in m'n seasonal stash en een zelfde setitem in m'n non seasonal stash :+
[...]
Alternatieve wapens met goede rolls en unique secondaries? Set items met offensieve en setitems met defensieve rolls? Bijvoorbeeld schouders met Armor en een zelfde paar met CDR waar 15 mil aan reroll kosten inzit?
Complete sets bewaren heeft 0,0 zin. Als ze sets boosten moet je ze waarschijnlijk toch opnieuw gaan vinden, en volgens mij hebben ze al aangegeven dat ze voornamelijk nieuwe sets gaan introduceren en niet oude sets blijven buffen. Maar zelfs met sets bewaren krijg je het echt niet vol als je een beetje kritisch blijft.
De Firebird set is een tijdje bugged geweest, de WD pet build een tijdje niet viable wegens te slappe pets. De Zunimassa set heeft een tijdje buiten spel gestaan wegens Fetish override. Dat het 0,0 zin heeft om complete sets te bewaren is gewoon onzin. Dat je ze niet allemaal bewaart, oké.

Ik heb nu 1 tab int armor, 1 tab int weapons/amuletten, 1 tab dex armor en 1 tab dex weapons/amuletten. En een general tab met gems ed. Ik zeg niet dat ik het niet rond krijg straks, maar het wordt proppen en ik kan er geen Crusader / Barb gear bij hebben.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

ik heb iets heel raars mijn char heeft (ook zonder follower) 61% CHC maar als ik op mijn character sheet kijk op community page geeft hij maar 44% CHC aan hij telt archery (passive skill) niet mee en ook de 3 piece set bonus van natalya`s set die ik wel krijg dankzij RoRG maar dan kom ik op 56% CHC waar komt die andere 5% vandaan? iemand die me duidelijkheid kan geven?

ook zou ik graag die 3 piece bonus van natalya`s set houden maar ik weet dat er betere bogen zijn wat is jullie gedachte daarover?

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:11:
ik heb iets heel raars mijn char heeft (ook zonder follower) 61% CHC maar als ik op mijn character sheet kijk op community page geeft hij maar 44% CHC aan hij telt archery (passive skill) niet mee en ook de 3 piece set bonus van natalya`s set die ik wel krijg dankzij RoRG maar dan kom ik op 56% CHC waar komt die andere 5% vandaan? iemand die me duidelijkheid kan geven?

ook zou ik graag die 3 piece bonus van natalya`s set houden maar ik weet dat er betere bogen zijn wat is jullie gedachte daarover?
Die laatste 5% van paragon points wellicht?

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:41
kihon schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:22:
[...]

elke char heeft standaard 5%CHC

Movies: letterboxd

kihon schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:22:
nope omdat mijn CHC al royaal hoog is heb ik daar bewust geen paragorn punten ingestoken
mystery solved thnx

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-07 21:56

ChUcKiE

Dus........

Een Hammer Jammer Pants (These can't be touched) is dat een interessante pants?
http://us.battle.net/d3/en/item/hammer-jammers

O nee ik zie het nu, interessante legendary pants waren die hexing pants...deze Hammer jammers zijn niet veel..

[ Voor 31% gewijzigd door ChUcKiE op 26-09-2014 00:14 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Today was a GOOD day :D
Echt veel goede spulletjes geloot vandaag :o
Zo niet normaal

Moet eventjes jaloezie kweken he;)

Onder andere >
Travelers Pledge / Compass Rose / SunKeeper / 100% Leoric's Crown
Allemaal te bewonderen > http://eu.battle.net/d3/en/profile/Muteki-2867/hero/48972900

Echt LANG geleden sinds er zulke awesome dingentjes te looten vielen
Oh en ook nog een Wand of Woh in de stash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Getver wat een drops. Van die Leoric word ik nog niet echt warm, maar die Sunkeeper en Pledge/Rose combo is wel nice zeg. Alleen nog een Witching Hour en een SoJ en je kan stoppen. :P

Ik heb vandaag alleen een Sledge of Athskeleng gevonden. De pauper Furnace, zeg maar. -O-

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Zijn er crusaders die rond 50% cdr zitten en een vigilante belt niet nodig vinden? Meeste top spelers spelen er wel mee, niet dat je perse atijd de top spelers moet kopieren. Alleen wel mooi verglijkingsmateriaal.

Vandaag eindelijk weer upgrades gevonden voor mijn crusader, amu bracers en shield. Ben vooral erg content met mijn nieuw amu, eye of etlich. Hopelijk binnenkort een mooie shield met goede rolls zodat ik +phalanx dmg er op kan rollen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/38703482

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 26-09-2014 03:02 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
Na het vinden van de grandeur, mijn build omgegooid. Maximus ingeruild voor het IK wapen om zo tot aan de 4-delen bonus te komen. Wel wat goede drops nog gehad en inmiddels rift op t5 gecleared. Heftig, paar keer toch dood gegaan, maar rift t4 is inmiddels wel easy. Ik ben als barb nog wat zwak voor de laserbeams en de lightning bolts, maar de rift gardian heb ik kunnen doen zonder dood te gaan.

De ancients lijken onsterfelijk, mijn templer heeft zijn eigen demon-cast en al met al gaat t4 nu echt lekker. T5 ben ik nog wat zwakjes, aangezien ik toch 3 keer ben doodgegaan. Wel heel tof! Bij de greater rifts 4 set items ziens droppen, waaronder 2 ringen. Helaas niet bruikbaar voor me. Inmiddels built m'n stash over van de gems, legs een tabblad met greens. Ik moet vrees ik toch gaan vergelijken en gaan kiezen :'(

Maar ben blij dat ik na patch 2.1 toch weer even ben komen kijken. Dit is voor mij weer heel dicht bij wat D2 was. Ik wou alleen dat we (misschien beperkt) toch nog op de een of andere manier items zouden kunnen ruilen. Al begrijp ik de redenen waarom dat niet meer kan maar al te goed en ben er in essentie ook blij mee. Liever niet ruilen dan de economie die er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 16:51
Gisteren ook even bezig geweest, flink wat advies gehad van mede tweakers, zowel hier als via DM's. Alles dank hiervoor.

Crusader begint nu echt wat te worden. taken voor dit weeken zijn mijn miranea gem ding verder te upgraden en in te wisselen voor mn wol. Ook ga ik op zoek naar een iets betere armor en uiteindelijk een poging wagen om mijn akkans set compleet te maken.

Heb wat testjes gedaan en ga nu redelijk comfortabel door T4 heen. T5 lukt denk ik ook nog wel maar zal nog iets te traag gaan.

http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/48727818

Zo happy met mijn CHD roll op mijn amulet, had ik gelukkig al na 2 pogingen.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 11:00
Heb ik eindelijk weer een keer een portal van een Goblin, is het een Rainbow Goblin die mij naar het pony level brengt ipv The Vault. Damnit! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:22
http://eu.battle.net/d3/e...BCoopa-2606/hero/13392263

Wishlist: Trifecta Theo, maar daar kan ik voorlopig naar gaan fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

Anno

Griefmaker#2862

Solo Greater Rift 26 cleared en een keystone voor 28 ontvangen. Ik ben nog een beetje huiverig om die te proberen. Eerst mijn gems maar naar level 25.

Verder terug geswitched naar een poison dart build. De total damage is iets lager dan mijn physical gear. Maar ik kan de damage veel beter richten. Zeker als je de mobs op een stappel krijgt met Piranhado en dan begint te schieten zijn de mobs sneller dood.

Gisteren een 'Cord of Sherma' gevonden maar nog niet uitgeprobeerd. Wel de laagste mogelijke slow roll. Uiteindelijk wil ik een String of Ears voor grifts en een Harrington / WH voor niet grift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 03:02:
Zijn er crusaders die rond 50% cdr zitten en een vigilante belt niet nodig vinden? Meeste top spelers spelen er wel mee, niet dat je perse atijd de top spelers moet kopieren. Alleen wel mooi verglijkingsmateriaal.
Op zich hoeft het natuurlijk niet, je kunt best 1-2 seconden zonder Akarat's Champion natuurlijk. Maar ideaal is het wel. Maar je kunt ook zonder Vigilante Belt en een Gogok gebruiken op lvl 25, die geeft 10% CDR bij 15 stacks. :)
Vandaag eindelijk weer upgrades gevonden voor mijn crusader, amu bracers en shield. Ben vooral erg content met mijn nieuw amu, eye of etlich. Hopelijk binnenkort een mooie shield met goede rolls zodat ik +phalanx dmg er op kan rollen.

Lekkere amu :) Ook bracers bijna perfect, jammer dat de vit zo laag is. Schild is best OK al zo :)
Natuurlijk is die Furnace wel het lekkerste item zeg :9~

Mijn crusader is nu ook volledig op Phalanx over, gisteren een Vigilante Belt gegambled, helaas geen all res er op. :'(

Bekende issues momenteel:
- Ringen zijn sort of crappy.
- Chest en pants met all res ipv single resist.
- Gloves zijn beetje matig, nog geen geluk met gamblen gehad

Maar buiten dit nog andere tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Ik ben helemaal nieuw, mijn RoS komt straks aan voor de ps3 :).
Is er iemand helemaal opnieuw aan het levelen of ook nieuw? Voeg me dan toe, I_am_po1son.

Verder ben ik nog op zoek naar gouden tips voor noobs als ik.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:09

KipCurreh

Nightcrawler

schaapiej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:20:
Heb ik eindelijk weer een keer een portal van een Goblin, is het een Rainbow Goblin die mij naar het pony level brengt ipv The Vault. Damnit! :p
Gister eerste goblin van de avond, direct in de vault ! Heerlijk, en net wat men verse season char nodig had :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:01

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

KipCurreh schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:23:
[...]

Gister eerste goblin van de avond, direct in de vault ! Heerlijk, en net wat men verse season char nodig had :)
GZ man! Mooi gevoel van rijkdom gelijk :). Gisteren de paragon 125 aangetikt, ging als een speer met wat mede tweakers. Nu maar gems farmen om de te kunnen upgraden en een RORG.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:20
Vanavond weer een uurtje ? :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
po1son schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:20:
Ik ben helemaal nieuw, mijn RoS komt straks aan voor de ps3 :).
Is er iemand helemaal opnieuw aan het levelen of ook nieuw? Voeg me dan toe, I_am_po1son.

Verder ben ik nog op zoek naar gouden tips voor noobs als ik.
Enige gouden tips voor een noob zijn de verhaallijn uitspelen, je chars tot 70 levellen en lekker met de skills en passives spelen om ze te leren kennen. Ga je niet druk maken om affixes op items tot je 70 bent, maar alleen om die rode en groene cijfertjes. Veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Iemand nog tips voor mijn DH. Ik krijg steeds meer het idee dat ik tegen een plafond aan zit.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/quartz-2431/hero/1740637

greets Quartz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-07 18:46
P-Nut schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:48:
Iemand nog tips voor mijn DH. Ik krijg steeds meer het idee dat ik tegen een plafond aan zit.

greets Quartz
Same, al een paar week geen upgrades. :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Idanue-2881/hero/35765780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

P-Nut schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:48:

greets Quartz
Enige upgrade die ik nog zie is de crit van je marauders helm afrollen ten gunste van +% voor cluster of ele arrow.. Maar voor de rest zijn alle rolls al bijna perfect. Behalve het feit dat je unity eigenlijk een slot moet hebben voor nog een gem. Dat is de enige grote boost die je nog kan krijgen. Gezien je totale atk speed +% heb je die attack speed wellicht niet nodig voor je breakpoint.
Ook voor jou, je helm naar +% cluster of ele arrow ipv crit chance. Amu vinden met dex/chc/chd en socket. Shoulders kan je nog beter vinden, ga op zoek naar dex/vit/cdr/% sentry damage :)

[ Voor 30% gewijzigd door Baroshir op 26-09-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:02
RocketKoen schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:33:
Gisteren eindelijk de M6 set compleet op season.
Wat een wereld van verschil zeg...
Ik heb er ook net 1 sinds een week, het spel veranderd er compleet door.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 01:25
Kassad schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:13:
[...]

Ik heb er ook net 1 sinds een week, het spel veranderd er compleet door.
Mjah ik weet niet, ik haalde rond de 19/20 zonder.
Gisteren eindelijk m6 compleet en haalde bij 23 de gem voor 26, kwam anderhalve minuut te kort.
Op 26 ga je echt zo hard dood als je niet op let, dat word alleen maar erger als je hoger komt.
Met gem upgrades ga ik dat uiteindelijk wel halen, maar veel meer zonder unity's verwacht ik niet.
Mjah ik heb geen witching hour, bovendien hoefde ik door die belt elders geen cdr stacken, wat mijn damage behoorlijk positief beïnvloede.
Verder kan er niet zo heel veel bijzonders op een belt qua affixes.
Wist trouwens niet eens dat hij bestond voor ik de drop kreeg...
Ik kreeg toen trouwens op dezelfde avond ook nog een leorics crown, waardoor ik toen 4item kon vervangen.

Ik ben trouwens geen fan van gogok, je moet tijdens het casten al gogok stacks hebben anders werkt het voor de gehele cooldown niet, hierdoor vind ik het net te onbetrouwbaar voor perm akkarat. Lijkt net of het hele scherm op je afkomt als hij niet up is...
Heb maar bane of the powerful als 3e gem genomen.

[ Voor 67% gewijzigd door Sinned123 op 26-09-2014 11:35 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 533410

Baroshir schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:57:
[...]

Enige upgrade die ik nog zie is de crit van je marauders helm afrollen ten gunste van +% voor cluster of ele arrow.. Maar voor de rest zijn alle rolls al bijna perfect. Behalve het feit dat je unity eigenlijk een slot moet hebben voor nog een gem. Dat is de enige grote boost die je nog kan krijgen. Gezien je totale atk speed +% heb je die attack speed wellicht niet nodig voor je breakpoint.

[...]

Ook voor jou, je helm naar +% cluster of ele arrow ipv crit chance. Amu vinden met dex/chc/chd en socket. Shoulders kan je nog beter vinden, ga op zoek naar dex/vit/cdr/% sentry damage :)
Behoorlijk eens met bovenstaand alleen zie ik dat P-nut bij z'n skills bij companion ferret aan heeft staan. Zou ik toch echt even de wolf van maken ;)

Bij Idanue mis ik een vrij belangrijke socket in de boog... scheelt 130%... Of is dat weer eens een Bnet-profile foutje? Edit: Laat maar, was Bnet-foutje.. (al kun je er wel 130% van maken natuurlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 533410 op 26-09-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 533410 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:38:
[...]

Behoorlijk eens met bovenstaand alleen zie ik dat P-nut bij z'n skills bij companion ferret aan heeft staan. Zou ik toch echt even de wolf van maken ;)
Maakt dat uit bij full Marauder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
@ beide cold DH's.

2 slots voor legendary gems, neem BotT en BoTP.

Pet gem DPS is gewoon optelbaar op cold element %, BotT and BotP leveren meer op.

Heb nu ook een nieuw project om die 4,16 B/P te halen, physical build.

Heb op mijn season DH een calamity met 1,71 APS.

4,16/1,71 = 244%, met een paar perfecte T&T zou ik 244%/1,5 = (1,)63% AS op items nodig hebben.

quiver 20%
ringen: 14%
amu: 7%
ppoints: 10%
gloves: 7%
bracers: 7%
belt: 7%
enchantress: 3%
Pain enhancer bij 1 mob (GRG): 3%

max 78%, dus moet te doen zijn ? :)

nouja de T&T moeten maar snel droppen dan

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

48% met volle stacks gogok = precies full uptime van Akkarat. Dus als je dat kan halen zonder belt dan zit je goed. Je hebt alleen dan wel ergens anders CDR nodig. Een aantal top crusaders hebben CDR op hun amulet en/of ring(s) bijvoorbeeld.
Lekker shield trouwens, damn. Ik vind alleen maar phalanx shields zonder CHC/CDR :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
hey hey, oude D2 & D3 speler hier. Net terug begonnen met het spel and i like it again !

Me tevens ook aangemeld voor de tweakers clan. kan iemand me zeggen of ik die google form nog moet invullen nu er plaats is of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deadsmell schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:40:
[...]

Maakt dat uit bij full Marauder?
Jazeker wel! Bij activatie krijg je anders de boost niet. Zie active en passive parts (wolf active: 30% extra damage voor 10 seconden voor alle allies binnen 60 yards)
Mofkees schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:40:
[...]

nouja de T&T moeten maar snel droppen dan
Die bestaan niet met dex volgens mij sinds 2.1... >:) Althans niet bij mij...

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 533410 op 26-09-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 533410 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:48:
[...]

Jazeker wel! Bij activatie krijg je anders de boost niet. Zie active en passive parts (wolf active: 30% extra damage voor 10 seconden voor alle allies binnen 60 yards)
Uhh, volgens mij is dat onzin. Je krijgt met activate namelijk ALLE active skills van de companions, dus ook de Wolf dmg bonus. Je kunt elke random companion daarvoor selecteren.

Dus bij activate krijg je Spider webs, Wolf dmg, Bat attack, Ferret globes en Boar charge.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 26-09-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:52:
[...]

Uhh, volgens mij is dat onzin. Je krijgt met activate ALLE active skills van de companions, dus ook de Wolf dmg bonus. Je kunt elke random companion daarvoor selecteren.
In dat geval: Mea culpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-07 18:46
Bedankt voor de tips. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

willemvh schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:47:
hey hey, oude D2 & D3 speler hier. Net terug begonnen met het spel and i like it again !

Me tevens ook aangemeld voor de tweakers clan. kan iemand me zeggen of ik die google form nog moet invullen nu er plaats is of ?
Welcome back :)

Volgens mij is de Clan vol (don't hold me to that)
Er zijn overgens 2 GoT-clans, very confusing :?
Of 1 van de andere clans in de TS

Verder kan je altijd de Tweakers Community joinen. (hebben die communities een limit?)

Vanmiddag/avond ga ik Grifts doen om mijn Leg Gems up te graden.
Nog meer mensen die dit ook moeten/willen doen? Season only :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door kihon op 26-09-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-07 09:12
En als die clan vol is, kan je altijd in <SG> komen :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kihon schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:27:
[...]

Welcome back :)

Volgens mij is de Clan vol (don't hold me to that)
Er zijn overgens 2 GoT-clans, very confusing :?
Of 1 van de andere clans in de TS

Verder kan je altijd de Tweakers Community joinen. (hebben die communities een limit?)

Vanmiddag/avond ga ik Grifts doen om mijn Leg Gems up te graden.
Nog meer mensen die dit ook moeten/willen doen? Season only :Y)
Ik wil vanavond wel mee doen. Ging gisteren ook lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireDrunk schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:28:
Wel veel noobs in <SG> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

FireDrunk schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:28:
Als de minimum paragon van 200 (waar ik het niet mee eens ben) niet gehandhaafd wordt wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 26-09-2014 13:37 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:01

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:33:
[...]

Ik wil vanavond wel mee doen. Ging gisteren ook lekker. :)
Ik ben ook in voor gems upgraden! Doe graag mee :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Dropt er al weer een leg source, zie al dat het een mirrorbal is. Dus denk weer een soul. . . Kijk ik beter zie ik ineens "fires 2 extra Magic Missiles". Ik wist niet eens dat het bestond. |:( Had al wel meerdere balls gehad, maar was (denk ik nu) altijd fires 1 extra missile.
Dus nooit te oud om le leren (lezen) O-)

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vandaag zo goed als de hele dag mijn tijd gevuld met Goblin killen in de hoop dat er een Vault komt.
Na zo'n beetje 60-70 Goblins alleen maar Rainbow portals gezien. Na een aantal uur eindelijk de beloning... GEEN vault .. maar wel een Fate of the Fell! :D werd tijd haha

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/w6v5e0.jpg

Niet de hoogst mogelijke roll, maar beter dan niks :p

[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 26-09-2014 18:47 ]

<GoT>NightStalker

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-07 21:56

ChUcKiE

Dus........

netjes, ik wacht ook al tijden op dat ding!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Vanavond een paar level 30 - 34 grifts gespeeld in season. Volgende keer beter in full party, want we gingen zooo vaak dood, zeker bij die irritant Anarachs en Exarchs. Maar daardoor wel twee gems op level 25 gekregen. Nu eens zien of ik daarmee T6 aan kan. :)

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

We hadden ook wat pech met sommige floors/mobs. Meerdere Act 5 elite packs voor de entrance ed. Dan kan het lastig worden met 2 squishy chars zonder tank. Met andere mobs hadden we die grifts gewoon gehaald.

Ik heb daarna nog wat keys gefarmt en voor het eerst wat ubers gedaan. Bij de vierde poging kwam deze eruit rollen. Best oké.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/caUFjCS.png?1

• Sinned123
Best ok zegt ie dan, gratz

Is de kans op een key trouwens 100% op T6?

[ Voor 46% gewijzigd door Sinned123 op 27-09-2014 07:15 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Paar vraagjes van een complete newbie die zojuist de Skeleton King verslagen heeft op hard (dat dan weer wel). :)

- Items. Deze kun je kopen, worden gedropt door vijanden, of zitten in die wapen kastjes. Ik zie dat ieder item een getal draagt, waarbij het normaal gesproken hoe hoger hoe beter is, neem ik aan. Ik kom echter ook items tegen die een lager getal dragen, maar als je deze dan vergelijkt, heeft deze bijvoorbeeld wel een hoger level of andere aanvullende stats. Kun je dan beter toch voor het lagere getal gaan?
- Haedrig. Begrijp niet helemaal de bedoeling van deze kerel. Hij kan items salvagen die je over hebt. En daar krijg je dan "iets" voor terug. Maar wat heb je daar aan? Dit wordt niet echt uitgelegd verder. Of kun je ze gewoon beter verkopen?
- Ik zie iedereen het hebben over builds en wat de beste build is. In hoeverre is er een beste build? Ligt dit niet aan je speelstijl en de items die je vindt? Zie hierboven de reactie van Baroshir. Ik heb werkelijk geen flauw benul waar hij het over heeft. :P
- Ik zie dat veel mensen nog steeds spelen om op zoek naar te gaan naar items. Ik neem aan dat jullie level 70 zijn en dat jullie de game al hebben uitgespeeld? Spelen jullie dan Adventure mode? Lees net dat dit de campaign gewoon is, met alle locaties unlocked, klopt dat? Dan speel je dus puur voor het levelen van je character, correct? Las tevens iets over random generated dungeons, maar daar zie ik weer niks van terug.

• schaapiej
ChUcKiE schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:02:
netjes, ik wacht ook al tijden op dat ding!
Duurde bij mij 209 uur voordat ie viel! :p

<GoT>NightStalker

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-07 19:45
bram1984 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:52:
Paar vraagjes van een complete newbie die zojuist de Skeleton King verslagen heeft op hard (dat dan weer wel). :)

- Items. Deze kun je kopen, worden gedropt door vijanden, of zitten in die wapen kastjes. Ik zie dat ieder item een getal draagt, waarbij het normaal gesproken hoe hoger hoe beter is, neem ik aan. Ik kom echter ook items tegen die een lager getal dragen, maar als je deze dan vergelijkt, heeft deze bijvoorbeeld wel een hoger level of andere aanvullende stats. Kun je dan beter toch voor het lagere getal gaan?
- Haedrig. Begrijp niet helemaal de bedoeling van deze kerel. Hij kan items salvagen die je over hebt. En daar krijg je dan "iets" voor terug. Maar wat heb je daar aan? Dit wordt niet echt uitgelegd verder. Of kun je ze gewoon beter verkopen?
- Ik zie iedereen het hebben over builds en wat de beste build is. In hoeverre is er een beste build? Ligt dit niet aan je speelstijl en de items die je vindt? Zie hierboven de reactie van Baroshir. Ik heb werkelijk geen flauw benul waar hij het over heeft. :P
- Ik zie dat veel mensen nog steeds spelen om op zoek naar te gaan naar items. Ik neem aan dat jullie level 70 zijn en dat jullie de game al hebben uitgespeeld? Spelen jullie dan Adventure mode? Lees net dat dit de campaign gewoon is, met alle locaties unlocked, klopt dat? Dan speel je dus puur voor het levelen van je character, correct? Las tevens iets over random generated dungeons, maar daar zie ik weer niks van terug.
De items die je van haedrig krijgt na salvage heb je nodig voor het craften.

Voor de hoogste moeilijkheidsgraden heb je slechts enkele builds die voldoen maar alles daaronder speel je gewoon de build die je het prettigste vindt.

Als je Adventure mode speelt kun je bounties doen. Die leveren XP en keys voor de rifts op. En ook in de bounties vindt je legendaries (had er afgelopen week 5 tijdens Act 1).

Het getal op de wapens zegt niet zo heel veel, het gaat ook om wat er nog meer op zit zoals bv critt chance.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Thanks.

En dat craften komt later in de game pas terug dan, zeker?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-07 19:45
Nee, craften kan al heel snel, je moet wel je smid en jeweler levelen en dat kost gold. Praat met ze en klik de tab trainen aan en je ziet vanzelf wat te doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Tektoon schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 03:29:
We hadden ook wat pech met sommige floors/mobs. Meerdere Act 5 elite packs voor de entrance ed. Dan kan het lastig worden met 2 squishy chars zonder tank. Met andere mobs hadden we die grifts gewoon gehaald.

Ik heb daarna nog wat keys gefarmt en voor het eerst wat ubers gedaan. Bij de vierde poging kwam deze eruit rollen. Best oké.

[afbeelding]
Best oké idd, gratz! :) Heb je ubers solo gedaan? Is dat een beetje te doen?

Ben jij die speler van G4L waar ik op het eind nog een two player grift mee gedaan heb?

bram1984 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:52:

- Voor items geldt over het algemeen: hoe hoger de getallen van de affixes, des te beter het item. Maar...hogere level items hebben over het algemeen meer affixes dan lager level items. En yellows meer dan blues. En hoe meer hoe beter, mits nuttig voor je char. Op level 70 heb je een minimum aantal affixes nodig om fatsoenlijke damage en toughness te krijgen. Er zijn echter ook speciale affixes die veel bijdragen aan je damage of toughness, maar die je niet terug ziet in de getallen in je character sheet. Alles met een oranje diamantje ervoor. Dat is dus even opletten.

- De materials die je van de blacksmith krijgt die kan je weer gebruiken om bij dezelfde blacksmith items te craften. Voor elk blacksmith level krijg je er een default aantal mogelijkheden bij, maar je kunt daarnaast ook plans vinden voor legendary en set items. Deze craften gaat je heel goed van pas komen.

- Builds: in principe wat jij zegt, maar niet alle builds zijn geschikt voor de hogere niveau's zoals T5 en T6. Daar heb je per karakter slechts enkele builds die je er doorheen helpen.

- Na het uitspelen van de campaign unlockt adventure mode. Daarin kan je alle gebieden op de map bereiken en daarin bounties doen waarvoor je zakjes met loot, gold en xp krijgt. Daarnaast kan je rifts en greater rifts doen, wat weer andere/meer beloning met zich mee brengt. Die laatste twee zijn random generated. Na level 70 of de campaign speel je voor het upgraden van je karakter qua paragon levels en de bijbehorende paragon punten en om je gear te verbeteren.
Je bent eigenlijk nooit uitgespeeld, want er zit geen cap op paragon levels en je gear kan altijd beter. En als je ooit tegen een muur aan loopt, dan gooit Bliz wel iets om waardoor je builds niet meer werken, hehe. :P

Edit:
Vraagje aan de fire wizards hier. Zou de Sun Keeper op deze wiz het waard zijn om een Ramaladni's gift aan te spenderen? Dan de sock naar %damage rollen.

Ik vond zonet namelijk een goed Traveler's Pledge amu en zit er nu aan te denken om mijn RoRG te gaan vervangen door een Compass Rose met sock, chc en chd. Dan komt mijn chc over de 50% en krijg ik er een mooie chd set bonus bij. Moet dan wel zes pieces van Firebird aan om de Fb set bonussen te behouden, dus wordt het spelen met een one-hander.

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 27-09-2014 12:59 ]

• Mofkees
Tektoon schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 03:29:
als je al de entrance van de volgende level ziet, kan je alvast ff naar beneden en dan terug voor de elite fight. Dan heb je namelijk de volgende level als check point, hoef je zo ook niet zo lang te lopen als je doodgaat.

[afbeelding]
nou zeg, dat is best een leuk ding :) gefeli...

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 05-07 19:50
Net nog even een beetje met mijn DH gespeeld, was alweer wat dagen geleden. Level 36 nu.. merk wel dat legs echt super snel vallen voor haar.. 1 rift 5 legs ofzo :/ best wat leuke nieuwe gear, enkel gaat het levelen zo hard dat het binnen no time weer useless is maar ach :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:02:
[...]
Best oké idd, gratz! :) Heb je ubers solo gedaan? Is dat een beetje te doen?
Sinned123 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 07:14:
Best ok zegt ie dan, gratz
Is de kans op een key trouwens 100% op T6?
Keys heb ik solo gefarmt. Is goed te doen, zeker zo tussendoor als iemand anders in de rift party even weg is om koffie te zetten ofzo. Droprate is volgens mij rond de 50% dus dat valt tegen. De droprate van de crafting mats die de ubers droppen is weer wel 100% op T6. Is net aangepast.
De ubers zelf zijn (ook solo) een walkover. Maar als je ze alleen doet betaal je 16 keys voor 4 machines = 1 amulet. Als je het met z'n vieren doet hoeft elke speler maar 1 machine aan te leveren. Gewoon even aansluiten bij de 'ubers' community dus :)

Ik ga niet zeuren over m'n amulet, maar er mist wel 100 dex en belangrijker nog: 40% CHD. Maar goed, verder wel de juiste stats enzo.
Ben jij die speler van G4L waar ik op het eind nog een two player grift mee gedaan heb?
Ja sorry, ik vergeet altijd dat het voor anderen niet zichtbaar is dat Tektoon en qpunk dezelfde zijn. Ik zal eens zo'n link in m'n onderschrift plakken.

Edit:
Vraagje aan de fire wizards hier. Zou de Sun Keeper op deze wiz het waard zijn om een Ramaladni's gift aan te spenderen? Dan de sock naar %damage rollen.

Ik vond zonet namelijk een goed Traveler's Pledge amu en zit er nu aan te denken om mijn RoRG te gaan vervangen door een Compass Rose met sock, chc en chd. Dan komt mijn chc over de 50% en krijg ik er een mooie chd set bonus bij. Moet dan wel zes pieces van Firebird aan om de Fb set bonussen te behouden, dus wordt het spelen met een one-hander.
Muteki heeft zo te zien een zelfde setup. Zijn Sunkeeper heeft vergelijkbare rolls en hij heeft er een gift op gebruikt. Ik zou dat geloof ik ook doen. Grrr, ik wil ook zo'n Sunkeeper.

Tektoon schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:07:
[...]

Muteki heeft zo te zien een zelfde setup. Zijn Sunkeeper heeft vergelijkbare rolls en hij heeft er een gift op gebruikt. Ik zou dat geloof ik ook doen. Grrr, ik wil ook zo'n Sunkeeper.
Komt nog wel. :)

Heb het gedaan. Dikke 2.2k dps op mijn Sun Keeper en een nette 1:10 verhouding chc/chd. Alleen nog een betere Compass Rose vinden dan deze, want ik kan nog wel meer chd gebruiken. :P

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:06
Helemaal niet onaardige Tasker & Theo's gevonden voor mn Crusader Pet build :)

Afbeeldingslocatie: http://i197.photobucket.com/albums/aa279/jasperklip/TampT.png

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Vandaag maar even een break genomen, er wilde echt NIKS droppen vanmiddag :(

Stuk of 15 Grifts, waarvan de RG 5x achter elkaar niks dropte.
Toen Rifts, ook 0,0 kunnen looten...
RNGesus has forsaken me :'(

Weet iemand trouwens of een Magefist altijd met IAS rolled?

Deadsmell en ik lijken erg op elkaar 8)

[ Voor 7% gewijzigd door kihon op 27-09-2014 17:20 ]

• Flipjack
kihon schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:18:
Yes:
http://us.battle.net/d3/en/item/magefist
Flipjack schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:13:
Helemaal niet onaardige Tasker & Theo's gevonden voor mn Crusader Pet build :)

[afbeelding]
Vanmiddag begon iemand in de clan ook al over Crusader pet build met T&T. Ik neem aan dat die zijn om Phalanx te buffen? Heeft dat echt zoveel nut? Omdat die bowmen maar 5 seconden actief zijn per cast.

kihon schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:18:
Vandaag maar even een break genomen, er wilde echt NIKS droppen vanmiddag :(

Stuk of 15 Grifts, waarvan de RG 5x achter elkaar niks dropte.
Toen Rifts, ook 0,0 kunnen looten...
RNGesus has forsaken me :'(

Deadsmell en ik lijken erg op elkaar 8)
Ja, magefist heeft altijd ias. Kan je hier zien.

Het is ook wel een erg fijne build zo. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Deadsmell op 27-09-2014 18:21 ]

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Voor alle Demon Hunters: De web-based calculator voor Sentry DPS is weer aangepast en heeft nu ook een wat aantrekkelijker GUI.

http://d3profile.com

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-07 09:12
Die gaat in de favorieten, thanks!

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
Deadsmell schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:19:

Vanmiddag begon iemand in de clan ook al over Crusader pet build met T&T. Ik neem aan dat die zijn om Phalanx te buffen? Heeft dat echt zoveel nut? Omdat die bowmen maar 5 seconden actief zijn per cast.

T&T gebruik ik om de attack speed van de bowmen en de bodyguards te buffen. Dat heeft heel veel nut, want met de nieuwe Eternal Union ring, die de duur van de Phalanx verdubbelt, lopen er altijd bowmen met me mee. De bowmen zijn dus 10 seconden actief, en met een CDR van 50+% op 15 seconden is Phalanx allang weer te activeren voordat de bowmen verdwijnen :)

Je gaat geen hele hoge Greater Rifts aankunnen met de build, de stampede build blijft veel beter. Maar sowieso alles tot Torment 6 gaat heel snel, je hoeft alleen een beetje heen en weer te lopen en je Phalanx killen alles.

Ik weet nog niet hoever ik kom in Greater Rifts met de Tasker and Theo, maar zonder kwam ik tot 33 :) Binnenkort even testen hoeveel baat ik heb met de 47% extra attack speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik heb gister eindelijk RoS voor de 360 aangeschaft, voor degenen die samen willen spelen, mijn GT is: Nazanir.

Gister een paar uurtjes kunnen spelen, ik ben weer helemaal in love met Diablo 3.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb volgens mijn sheet in game 15,35% cost reduction maar heb 2 items met 8% cost reduction zelfde gebeuren heb ik met CD reduction ik heb een diamond in helm die 12,5% geeft en 50 paragorn punten in CD gestopt voor een extra 10% de sheet geeft aan 21,24% ipv de 22,5% iets verlaagd het maar ik zie niet wat en waarom :S

tevens een vraag over legendary gem ik gebruik die toxic en heb hem op rank 27 de feature die je na lvl 25 krijgt is het echt wel waard maar de 10sec poisoning op 3350% weapon damage vraag ik me af hoeveel dat helpt en of het dus nuttig is deze verder omhoog te levelen? het helpt wel maar het faalt zo vaak omdat ik gewoon niet zo hoog kom in Grifts :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Percentages van cdr tellen niet bij elkaar op. Stel je hebt 100s cd op een skill en je hebt een item met 10% cdr, dan zit je cd op 90s. Als je daarna nog een 10% cdr item aan doet, dan gaat de cd van die skill naar 81s. Daarna een item erbij dat 8% cdr heeft en je zit op 74,52s cd.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 28-09-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Anoniem: 66797 schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:26:

ik heb volgens mijn sheet in game 15,35% cost reduction maar heb 2 items met 8% cost reduction zelfde gebeuren heb ik met CD reduction ik heb een diamond in helm die 12,5% geeft en 50 paragorn punten in CD gestopt voor een extra 10% de sheet geeft aan 21,24% ipv de 22,5% iets verlaagd het maar ik zie niet wat en waarom :S
Dat komt door de manier waarop het stackt; multiplicatief en niet additief.

Voor twee items met 8% RCR geldt de volgende berekening:
8% eraf8% eraf
1 -( 1 - 0,08 )x( 1 - 0,08 ) = 1 - 0,8464 = 0,1536 oftewel 15,36%.

Zelfde bij CDR. 12,5% en 10% geven samen:

1 - ( 1 - 0,125 ) x ( 1 - 0,1 ) = 1 - 0,7875 = 0,2125 oftewel 21,25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
ha na weet ik hoeveel shards eindelijk een paar T&T kunnen scoren, en wat voor een:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/49412914

heb nu ook 4,2 sentry APS :D

nu nog wachten op een paar leuke lacuni's/rucksack (nog NOOIT gehad in D3)/SOJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Hoe speelt men de sentry build?
Ik speelde het eerst met hungering arrow en alle sentry's op cold damage.
Daar haal ik net grift27 mee.
Even gekeken naar die pro's en die gebruiken allemaal elemental arrow ipv hungering en voor de sentry en de multishot fire damage.
Zoals het er nu naar uit ziet kan ik daarmee net grift29 halen(mis nog behoorlijk wat items).
Maar vanwege hatred issue's is het alleen maar rondlopen en af en toe een sentry casten....
Dat is natuurlijk geen bal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:47
Het antwoord op ke vraag geef je zelf al:
Sinned123 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:10:
rondlopen en af en toe een sentry casten....
In grote lijnen uiteraard. Zolang ik geen oneshots krijg (jailers) dan kom ik redelijk door Grift 35-40.
Tot lvl 30 stelt het weinig voor. De kunst zit hem in deze build meer in het positioneren (ontwijken) en sentry's neerpleuren.

Het is maar net wat je leuk vindt. Ikzelf vind het wel grappig. Ik vind WD dan weer geen bal aan. Indien je er niets aan vind en wel hoge Grifts wilt kunnen doen zou ik eerder naar een Firebird Wiz gaan kijken of Crusader ;)

Of je moet een Kindershot hebben natuurlijk, dan kan je lekker mee knallen. Maar heel efficiënt mbt dage is het niet. Daarom dus geen generator bij de meeste DH's.

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 28-09-2014 17:39 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Sentries plaatsen terwijl je zelf zo min mogelijk geraakt wordt.
Ik speelde het eerst met hungering arrow en alle sentry's op cold damage.
Daar haal ik net grift27 mee.
Dat werkt niet. Je gebruikt liever de Ballistics passive en 3 abilities die rockets schieten: Spitfire Turret, Multishot Arsenal, Cluster Arrow Maelstrom.
Even gekeken naar die pro's en die gebruiken allemaal elemental arrow ipv hungering
Ja, want je sentries schieten geen Hungering Arrow, wel Elemental Arrow. Plus, Frost Arrow triggert de Cull the Weak passive en de Bane of the Trapped legendary gem èn doet zelf veel meer damage.
en voor de sentry en de multishot fire damage.
Ja, want de Spitfire Turret en Arsenal runes schieten rockets, die 100% meer damage doen met Ballistics.

Het maakt niet zozeer uit of het nou fire of cold is, het gaat vooral om de rockets. Zoveel mogelijk rockets.
Maar vanwege hatred issue's is het alleen maar rondlopen en af en toe een sentry casten....
Dat is natuurlijk geen bal aan.
Tja, dan moet je niet zomaar een sentry build overnemen die ervan uitgaat dat je zelf niet schiet.

Kijk anders eens naar de aan populariteit winnende lightning build. Dat speelt een stuk actiever.
http://www.reddit.com/r/D...trapper_build_discussion/

[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 28-09-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
@rone thx hoop word duidelijk nu.
Het was meer om te proberen hoe het speelde.
Ik zie dat het duidelijk effectiever is dan mijn oude build.
Ik denk dat ik elemental arrow weer in wissel voor hungering arrow/chakram en dan kijk hoe dat speelt.

@thalaron ik heb op normal een holy Shotgun crusader, solo kom ik tot 29 en loop nu ren beetje vast omdat ik te weinig damage doe. Ben 3min met de rift guardian bezig.
Nog geen schild gevonden voor de stampende build.
En ook maar seasonal gestart voor de condemn build, zag er veel belovend uit.

[ Voor 38% gewijzigd door Sinned123 op 28-09-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:47:
ha na weet ik hoeveel shards eindelijk een paar T&T kunnen scoren, en wat voor een:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/49412914

heb nu ook 4,2 sentry APS :D

nu nog wachten op een paar leuke lacuni's/rucksack (nog NOOIT gehad in D3)/SOJ.
Damn, dat zijn mooie! Gefeliciteerd! :)

Voor de start van season heb ik als een idioot gefarmd met mijn WD om die dingen te pakken te krijgen, maar nooit gevonden. Vanmiddag in season even een rondje gelopen met mijn DH en ik vond ze ook. :P Niet zo mooi als de jouwe. Ik heb er 744 dex / 6 ias / 10 chc (enchanted) / life regen / 44 pet attack speed op. Nu nog even een vierde Marauder item vinden, anders verlies ik de pets als ik ze equip. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Serieus what the fucking fuck..
gast in party clicked 3x bij kadala, 3x set items die hij nodig had..
Kom ik aanzetten met m'n honderden shard weg gegooid, en nog steeds geen akkhan set ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xrRSZ_si5hM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 14:58
Rone schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:50:

Kijk anders eens naar de aan populariteit winnende lightning build. Dat speelt een stuk actiever.
http://www.reddit.com/r/D...trapper_build_discussion/
Ik ga ook eens kijken naar die lightning build voor m'n DH. Viel me vanmiddag al op in de rankings dat die meer gebruikt wordt.
unfor schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:48:
Serieus what the fucking fuck..
gast in party clicked 3x bij kadala, 3x set items die hij nodig had..
Kom ik aanzetten met m'n honderden shard weg gegooid, en nog steeds geen akkhan set ;)

[video]
Ik gamble al tijden voor de Rucksack voor m'n DH. Maar ook met dat nieuwe systeem lukt het niet. Als ik een legendary krijg is het altijd dezelfde: Dead Man's Legacy of die Hatred.... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superbassie schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:26:
Ik ga ook eens kijken naar die lightning build voor m'n DH. Viel me vanmiddag al op in de rankings dat die meer gebruikt wordt.

Ik gamble al tijden voor de Rucksack voor m'n DH. Maar ook met dat nieuwe systeem lukt het niet. Als ik een legendary krijg is het altijd dezelfde: Dead Man's Legacy of die Hatred.... :')
lighting build nooit bekeken maar mn sentry build bevalt eigenlijk wel goed, al kom ik in Grifts nog niet hoger dan lvl 26 :/

ik heb al een rucksack maar crappy rolls ik gamble ook al een poos om een betere te krijgen maar no luck so far. heb wel meerdere verschillende gehad maar geen rucksack :'(

edit: en blizzard weer problemen met authentication server :(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 28-09-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 00:39
Wow, gister deze gevonden met m'n Barbarian! Meest zeldzame wapen uit de hele game schijnt het.
En dan ook nog met zulke hoge rolls! (nog niks aan ge-rerolled!)

Afbeeldingslocatie: http://www.multireel.nl/littlerogue.jpg

Bad news is: Nou moet ik ook nog 'The Slanderer' vinden... En dan nog maar hopen op net zulke goeie rolls :D

Shard of Hate + Odyn Son blijft namelijk een lastige combi om te verslaan.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Nu nog een barb build vinden waarin hij echt nuttig kan zijn. Voor Furious Charge is een two-hander toch beter. In theorie. :P
Pagina: 1 ... 3 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.