• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:00

Rannasha

Does not compute.

Het komt er eigenlijk op neer dat abilities die je kunnen one-shotten terwijl je met een degelijke hoeveelheid toughness rondloopt altijd ontwijkbaar moeten zijn. Zoals de meeste elite-affixes, waar er een waarschuwing is voordat de damage komt. Om de boel toch interessant te houden zouden in plaats van enkel damage en hp ook de vertraging tussen waarschuwings-effect en de impact van elite-affixes kunnen schalen met GR-level. Dat je op GR 40 sneller moet reageren om dezelfde insta-kill ability te ontwijken als op GR 30 lijkt mij best logisch eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Rannasha op 24-09-2014 13:17 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

desjaak909 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:15:
[...]
loop zelf met zon 550k HP en heb GR38 gecleared op HC, maarja dan heb ik wel een unity wat je dus niet hebt in group play
Ok, point taken, dank u :) Misschien maar eens een testje doen met diamonds/amethysts in armor ipv emeralds, who knows.
Rannasha schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:16:
Het komt er eigenlijk op neer dat abilities die je kunnen one-shotten terwijl je met een degelijke hoeveelheid toughness rondloopt altijd ontwijkbaar moeten zijn. Zoals de meeste elite-affixes, waar er een waarschuwing is voordat de damage komt. Om de boel toch interessant te houden zouden in plaats van enkel damage en hp ook de vertraging tussen waarschuwings-effect en de impact van elite-affixes kunnen schalen met GR-level. Dat je op GR 40 sneller moet reageren om dezelfde insta-kill ability te ontwijken als op GR 30 lijkt mij best logisch eigenlijk.
qft, dank u voor de samenvatting xD

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 12:53
Rannasha schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:16:
Kijk, dat zouden inderdaad interessante toevoegingen zijn; dat het spel niet alleen qua getallen schaalt. Timing en Area of Effect zouden ook best (een beetje) mee kunnen schalen, zodat ontwijken lastiger wordt. Dan is het in ieder geval meer dan een numbers game.

Wat jailer specifiek betreft; ik zou het ook prima vinden als de damage uitgespreid zou worden over de tijdsduur dat je vast zit. Dan heb je in ieder geval tijd om er iets tegen te doen. Uiteraard moet de schade dan wel opnieuw in balans worden gebracht.

Anoniem: 81330

desjaak909 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:15:
[...]

loop zelf met zon 550k HP en heb GR38 gecleared op HC, maarja dan heb ik wel een unity wat je dus niet hebt in group play
Ik speel zelf ook solo en dan is een unity inderdaad lekker (en essentieel) want in je eentje heb je dan niemand die je kan rezzen (in jou geval is rezzen natuurlijk niet aan de orde ;) )

Er schoot mij trouwens nog iets te binnen , was er niet een gem die damage verdeelde over tijd en dus niet in een keer?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 81330 op 24-09-2014 13:33 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:09:
[...]

. Het is niet of ik dood ga, het is wanneer ik dood ga! ..
ach helaas zo zit het leven in elkaar <+:)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-07 10:39
Anoniem: 81330 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:29:
[...]

Ik speel zelf ook solo en dan is een unity inderdaad lekker (en essentieel) want in je eentje heb je dan niemand die je kan rezzen (in jou geval is rezzen natuurlijk niet aan de orde ;) )
Heb altijd de Templar nog, niet om te ressen maar die heals zijn wel erg lekker _/-\o_

Movies: letterboxd

Anoniem: 66797

ik dacht dat 2.1.1 vanacht was uitgerold ben ik gek :S

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-07 17:34

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:33:
[...]
Beste wapen dat ik gevonden heb is onderstaande Blackhand Key. Maar ik kan ook een Atropy, een Hallowed Baton of een Griswold's Perfection craften. Meer AP heb ik niet nodig, dus kan alle kanten op. Aanraders?
Deze lijkt me al prima. Wellicht kan je met de nieuwe drop rates ook een Devastator craften. Maar het schijnt nog niet zo makkelijk te zijn een goeie te krijgen. Ga het zo uitproberen.
Ryan1981 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:03:
Ik heb alleen zo'n hekel aan met een 2 hander spelen als wizard, niet alleen past het niet echt bij een wizard (tenzei ze een 2-hand wand gaan maken (lol)) naar alles waar attackspeed een rol speelt is zoooo traag :P
Een 2-hand wand... als in: staff? :+

Anyway. Ik ben er nog steeds niet helemaal achter hoe het komt dat het verschil tussen een Furnace en een Sunkeeper veel groter is bij Jade dan bij Firebird. Maar ik vond gisteren wel deze mooie post bij de buren. Sunkeeper vs Furnace op een Firebird. Geeft wel een mooi inzicht in de berekening. Hij meet wegens de offhand wel Sunkeeper + Magefist vs Furnace zonder Magefist. Het is meer setup vs setup dan wapen vs wapen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

ResuCigam schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:05:
Euhm volgens mij is het alweer deel 33 ondertussen :)
Jaja, was een foutje bij het kopieren van het topic :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Anoniem: 443074

Baroshir schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:33:
[...]

Ach mortars.. de schrik van elke glass canon DH op inferno. Good old times xD
zeker good times. Ik weet nog dat boompie in pony lvl waar ze niet door konden dan daartussen kiten zorgen dat ze buiten et scherm waren en schieten zonder clue of ze al dood waren of niet xD de enige waar je dat wel bij kon zien waren mortars haha

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-06 15:17
Vanavond maar eens kijken of ik nog geluk heb met kadala gisteren dankzij 2 gotters me wizzard soort van aangekleed en uiteindelijk nog wat set items bij elkaar kunnen vinden. Lees ik het nou goed is de prijs van de items ook omhoog gegaan??

Diablo 3 profiel

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

wroekel schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:00:
Vanavond maar eens kijken of ik nog geluk heb met kadala gisteren dankzij 2 gotters me wizzard soort van aangekleed en uiteindelijk nog wat set items bij elkaar kunnen vinden. Lees ik het nou goed is de prijs van de items ook omhoog gegaan??
Ja.

Maar de legendary droprate van Kadala is meer omhoog gegaan dan de kosten. Dus per saldo loop je met meer legendaries bij Kadala weg.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
Wat een ochtend! 3 x Maximus, 1 keer Furnace (al gebruik ik de beste maximus, die doet bij mij meer dan de furnace door de 16% extra fire) 1 keer goldskin, 1 keer the vault met goldskin en als klap op de vuurpijl is levelen net een stuk sneller geworden met deze schoonheid:

De Rngods zijn me gunstig gezind vandaag.

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/lzhrmzeyf/Screenshot004.jpg

:D

[ Voor 13% gewijzigd door Salsario op 24-09-2014 14:24 ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-07 15:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Uuughh.. ik wil spelen, maar ik moet nog zolang wachten. Waarom kan dit niet gewoon op je mobiele telefoon? :+

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07 23:48

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

^ net een poging gewaagd om hem in virtualbox aan de praat te krijgen.. no go -_-

Legion 7i i9 3080 32gb

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
Heeft een 3d kaart nodig (opengl), misschien heb je meer geluk in vmware, die heeft 3d-drivers geloof ik.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-07 16:19

Anno

Griefmaker#2862

Patriot schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:27:
Uuughh.. ik wil spelen, maar ik moet nog zolang wachten. Waarom kan dit niet gewoon op je mobiele telefoon? :+
Same here, nou ja nog ongeveer 4 en half uur en dan kan ik spellen.

Ben echt benieuwd wat ik nu voor torment en grift level aankan na de patch.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:47
Salsario schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:18:
Wat een ochtend! 3 x Maximus, 1 keer Furnace (al gebruik ik de beste maximus, die doet bij mij meer dan de furnace door de 16% extra fire) 1 keer goldskin, 1 keer the vault met goldskin en als klap op de vuurpijl is levelen net een stuk sneller geworden met deze schoonheid:

[afbeelding]

Dus daarom dat al mijn onze drops zuigen ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Anoniem: 66797

ik gebruik nu bone of the hoarder op mijn DH maar heb nu 216,35 mil gold en zonder de bone of the hoarder is dat een stuk minder maar als ik voor DPS ga welke gem werkt dan het beste?
en hoe nuttig is area of effect op DH? heb hem nu op 50% maar of het echt nut heeft :S

ps wat is de goldcap eigenlijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 24-09-2014 14:41 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Salsario schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:18:

[afbeelding]

Tijd om dat staatslot te halen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Dus, ik ben weer wat verder met mijn monk. Kennelijk heb ik met mijn gevonden Flying Dragon toch iets moois gevonden (ik heb hem al een tijdje). Maar waarom ik dan een secondary affix heb gererolled is mij een raadel 8)7.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rooie-2273/hero/45706460
JBrennan schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:46:
Dus, ik ben weer wat verder met mijn monk. Kennelijk heb ik met mijn gevonden Flying Dragon toch iets moois gevonden (ik heb hem al een tijdje). Maar waarom ik dan een secondary affix heb gererolled is mij een raadel 8)7.

Ouch, van een mooi item naar junk _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• UTADDICT
  • Laatst online: 05-07 11:12

UTADDICT

NERF

JBrennan schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:46:

Woops!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
Nouja, toen wist ik niet beter :P. Gelukkig gaat T3 solo wel goed, maar T2 is wat sneller. T6 lukt in een groep. Dus slecht gaat het niet, ik blijf me afvragen wat ik aan kan als ik wel een socket had ;(.

• desjaak909
Anoniem: 66797 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:41:
maar als ik voor DPS ga welke gem werkt dan het beste?
Bij jouw build zou ik kiezen uit: enforcer, bane of powerful of zei's stone, maakt volgens mij niet zo heel veel uit welke je daaruit kiest

waarom heb je eigenlijk hungering arrow and niet bijvoorbeeld impale?

ps misschien handig om je battletag in je sig te zetten, scheelt wat zoekwerk

[ Voor 8% gewijzigd door desjaak909 op 24-09-2014 14:55 ]

Anoniem: 533410

Voor DH's die een standaard M6 fire/cold hanteren zijn enforcer en bane of the trapped redelijk vast. Daarnaast kun je kiezen uit Bane ot Powerful (was populair), Zei's stone (erg in opkomst, beter in groups maar vraagt strategische placement) en nu sinds vandaag ook Gem of Efficacious Toxin als evt. derde.

Boon ot Hoarder is leuk, maar heb je in Grifts natuurlijk niets aan, wel handig als evt. wissel.

• wroekel
  • Laatst online: 27-06 15:17
Anoniem: 533410 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:59:
Voor DH's die een standaard M6 fire/cold hanteren zijn enforcer en bane of the trapped redelijk vast. Daarnaast kun je kiezen uit Bane ot Powerful (was populair), Zei's stone (erg in opkomst, beter in groups maar vraagt strategische placement) en nu sinds vandaag ook Gem of Efficacious Toxin als evt. derde.

Boon ot Hoarder is leuk, maar heb je in Grifts natuurlijk niets aan, wel handig als evt. wissel.
Dat doe ik ook precies met me gems. Boon of the Hoarder tijdens normaal spelen / rifts. Greater Rifts dps gem erin werkt top :) ^_^ wel jammer dat ze de hoeveelheid stapels hebben verminderd. Had gisteren me complete scherm vol :D

Diablo 3 profiel

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 08:45

Ryan1981

Je ne sais pas

quote:
Ryan1981 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:03:
Ik heb alleen zo'n hekel aan met een 2 hander spelen als wizard, niet alleen past het niet echt bij een wizard (tenzei ze een 2-hand wand gaan maken (lol)) naar alles waar attackspeed een rol speelt is zoooo traag :P

Een 2-hand wand... als in: staff? :+
Lol ja idd [smoes mode] was lunchtijd dus was er niet bij met mijn hoofd[/smoes mode], trouwens eens browsen naar de nieuwe legendary affixes van staff's, de grand vizier verbaasde mij met 50% meteor cost reduction :P

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Morrar schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:48:
...

Verder balen gisteren dat Kwakke's Crusader omging. Gelukkig nu weer bijna 70, maar boosten ging niet optimaal. Mijn crusader is nog niet sterk genoeg voor efficient boosten.
...
idd jammer van mn condemn setje, maar goed; heb hem net even het laatste zetje gegeven naar de 70 en het beetje lightning gear gegeven wat ik nog had liggen; nu staat ie weer braaf in de top-3 burst-dam op diaprogress 8) eff nieuwe gems scoren & levellen en dan gaan we weer op zoek naar een nieuwe BoP; heb nog een condemn-shieldje liggen ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Mofkees
JBrennan schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:52:
Nouja, toen wist ik niet beter :P. Gelukkig gaat T3 solo wel goed, maar T2 is wat sneller. T6 lukt in een groep. Dus slecht gaat het niet, ik blijf me afvragen wat ik aan kan als ik wel een socket had ;(.
T6 lukt altijd in een groep, zelfs met een lvl 1 poppetje :)

aan de andere kant is/was die FD toch niet zo goed. Je hebt zowiezo een betere versie om zelf T6 aan te kunnen.

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-07 19:33
Vandaag eindelijk m'n flying dragon gevonden. Nu alleen nog een paar ice climbers en m'n monk is 'zo goed als' klaar!

• markklok

markklok

^ :) ik heb m'n pants / BT belt ook al klaar liggen... Alleen nog die FD -_-
Dan hebben we zo goed als dezelfde set :)

Die ring lijkt me btw ook wel uber... 40% is behoorlijk !

[ Voor 21% gewijzigd door markklok op 24-09-2014 15:58 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-07 19:33
markklok schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:52:
^ :) ik heb m'n pants / BT belt ook al klaar liggen... Alleen nog die FD -_-
Dan hebben we zo goed als dezelfde set :)

Die ring lijkt me btw ook wel uber... 40% is behoorlijk !
Die ring speelt idd heerlijk! Gaat wel ten koste van een SoJ maar ik denk dat het het overall wel waard is. Was trouwens een van de eerste rings die ik vond in RoS en sindsdien nooit meer omgewisseld :D
Tektoon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:49:
[...]

Deze lijkt me al prima. Wellicht kan je met de nieuwe drop rates ook een Devastator craften. Maar het schijnt nog niet zo makkelijk te zijn een goeie te krijgen. Ga het zo uitproberen.
Ik heb die Blackhand Key maar gepakt. Heb nu full Firebird en ik ga als een speer door T4. Veel meer damage output. Maar het is niet helemaal een eerlijke vergelijking, want ik kan nog niet full Fb met een two-hander. Moet de chest nog.

• Kaasje123
  • Laatst online: 29-06 18:17
Misschien een domme vraag, maar is er iets wat ik nog verbeteren kan aan mijn wizzard afgezien van de legendary gems upgraden? Ik weet namelijk ook niet zo goed welke legendary gems nou nuttig zijn voor me. Ik heb de
Tal Rasha's set compleet dankzij de ring of royal grandeur, maar of die extra dps van die meteors nu zin hebben?

Gaat om: http://eu.battle.net/d3/e...mikaZe-2745/hero/30371984

[ Voor 17% gewijzigd door Kaasje123 op 24-09-2014 16:46 ]

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ben inmiddels ongeveer 2 maanden Diablo 3 aan het spelen, en ook RoS aangeschaft.

Wat is nou de beste gear voor een Demon Hunter?
Ben nu lvl 70 en paragon 124, lukt me echter nog niet om een T6 te klaren terwijl ik andere spelers dit soort dingen zonder al teveel moeite zie doen...

Beschik over maurauder set, ring of royal grandeur, bombardiers rucksack, magefist en heb een cold build.
DPS staat nu op 620k

Verder natuurlijk nog weinig inhoudelijke kennis over Diablo 3, tevens ook m'n eerste diablo game.

*EDIT*
Link naar profile: https://eu.battle.net/d3/...rTiger-2816/hero/45394344

[ Voor 8% gewijzigd door Excelb-boy op 24-09-2014 17:08 ]

• desjaak909
Excelb-boy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:58:

Verder natuurlijk nog weinig inhoudelijke kennis over Diablo 3, tevens ook m'n eerste diablo game.
zonder link naar je profiel valt er niet zoveel te zeggen over skills/gear improvements
edt: zorg iig voor sentry dmg op shoulders/chest en quiver, bekijk even wat je attack speed breakpoint is van je sentries (onderstaande link) ga evenuteel voor een 2h xbow en zorg voor een sock en emerald in je wapen, dump eventueel je belt als de attack speed niet nodig is, gamble all je shards voor een Taskers & Theo, kwa skills als je frost/fire gaat kijk die van mij af, voor SC waarschijnlijk beter om tactical advantage voor custom engeneering te wisselen

je rechter ring is ruk, hoop op unity/SoJ of alles met chc/chd en sock ofzo en probeer een sock in rorg te krijgen voor leg gem

craft eventueel die 2h xbow

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12945884471

[ Voor 64% gewijzigd door desjaak909 op 24-09-2014 17:32 ]

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Thanks, gelijk maar eens wat aan doen!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Kaasje123 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:44:
Misschien een domme vraag, maar is er iets wat ik nog verbeteren kan aan mijn wizzard afgezien van de legendary gems upgraden? Ik weet namelijk ook niet zo goed welke legendary gems nou nuttig zijn voor me. Ik heb de
Tal Rasha's set compleet dankzij de ring of royal grandeur, maar of die extra dps van die meteors nu zin hebben?

Gaat om: http://eu.battle.net/d3/e...mikaZe-2745/hero/30371984
Als je wilt cruisen op T6 en greater rifts met een hoog nummertje wilt kunnen doen dan mik je op een Firebird set met SoJ, Unity en Furnace of Sunkeeper met Magefist. De standaard gems zijn Toxin, Zei en eventueel BotP.

Maar die helm die je daar hebt is best goed dus die kan je ophouden. :>

Speel je console of pc? Als je lol hebt in wat je nu doet en je gaat redelijk snel op T2/3 dan zou ik dat aanhouden om gear te farmen. Bij full Firebird en gems op rank 25 kan je knallen op T6. Als het te traag gaat moet je je even aanmelden bij de Tweaker Community in D3 en horen of je met een groepje meekan op T6. Dan dropt er snel veel gear.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Grrrr kom battle.net niet meer in.
Wachtwoord en authenticator werken niet meer.
(dat je met de desktop app niet meer hoeft in te loggen heeft voor mij dus zo zn nadelen...)

Hoop dat blizz snel op support tickets reageert!

• Kser
  • Laatst online: 26-06 00:44
Excelb-boy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:58:
Ben inmiddels ongeveer 2 maanden Diablo 3 aan het spelen, en ook RoS aangeschaft.

Wat is nou de beste gear voor een Demon Hunter?
Ben nu lvl 70 en paragon 124, lukt me echter nog niet om een T6 te klaren terwijl ik andere spelers dit soort dingen zonder al teveel moeite zie doen...

Beschik over maurauder set, ring of royal grandeur, bombardiers rucksack, magefist en heb een cold build.
DPS staat nu op 620k

*EDIT*
Link naar profile: https://eu.battle.net/d3/...rTiger-2816/hero/45394344
Kijk eens op Diablofans naar de M6 builds bijvoorbeeld:
http://www.diablofans.com...rs-6set-cold-rocket-build
In de comments onderaan de eerste pagina wordt er per slot genoemd wat voor stats ideaal zijn.

Typische M6 builds zijn niet puur cold, maar cold+rockets.(Kijk maar eens naar je ballistics passive)
Cluster Arrow + Maelstrom is je grote dmg dealer omdat het zowel cold dmg is als rockets geeft.

Het beste is om een aantal skills te wijzigen:
Evasive Fire > Frost Elemental Arrow . (Sentries schieten dan vaak Frost arrows uit voor een slow, dat werkt goed samen met je Cull of the Weak passive en later de legendary gem die je nog moet halen)
Met Elemental arrow ipv Evasive fire raak je je Hatred generator kwijt, het is even wennen aan de speelstijl, maar gezien je sentries al je dmg doet, heb je niet veel Hatred nodig. Plaats je Sentries, blijf in leven, als je wat extra hatred over hebt gooi een of twee Cluster arrows eruit.

Multishot Burst Fire > Multishot Arsenal. Hoewel Burst fire frost dmg doet, is het beperkt tot 15y (bijna niks), Arsenal schiet elke keer rockets af. De rocket dmg is hoger dan Burst Fire + cold dmg.

Sentries Polar station > Sentries Spitfire turret. De aura van de Polar station heb je niet nodig, Elemental arrow zorgt voor de slow. Bovendien geeft Spitfire Turrets rockets.

Vault Rattling roll zou ik personlijk vervangen met Tumble. De knockback heb je niet nodig, en met Tumble kun je vaker .. vaulten.

Voor je passives zou ik Blood Vengeance vervangen met ofwel Ambush ofwel Awareness. Ambush geeft meer dps boven 75% health op de mobs. Awareness redt je van de dood eens per minuut. Ik gebruik meestal awareness.

Gezien er veel Fire skills in de build zitten, en de dmg die ze doen (Multishot doet vrij veel), is het blind stacken van Frost dmg niet per se het meest ideaal.
Als je bijvoorbeeld al 40% Frost dmg hebt en 0% Fire, kan het zijn dat 20% Fire dmg beter is dan nog eens 20% extra Frost.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 08:55

Scrummie

Think different

Ik zit nu net in een Rift, maar zijn er nou Clicker mobs? Als in; dezelfde vijanden als in The Last of Us? Indien ja: Ik hou van Blizzard met dit soort verwijzingen _O_

Moet wel, zowel de Clickers als Bloaters als Stalkers uit The Last of Us zijn aanwezig _O_. Kijken of ik Joel en Ellie nog kan spotten ergens _O_

[ Voor 30% gewijzigd door Scrummie op 24-09-2014 20:20 ]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Kaasje123
  • Laatst online: 29-06 18:17
Tektoon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:34:
[...]

Als je wilt cruisen op T6 en greater rifts met een hoog nummertje wilt kunnen doen dan mik je op een Firebird set met SoJ, Unity en Furnace of Sunkeeper met Magefist. De standaard gems zijn Toxin, Zei en eventueel BotP.

Maar die helm die je daar hebt is best goed dus die kan je ophouden. :>

Speel je console of pc? Als je lol hebt in wat je nu doet en je gaat redelijk snel op T2/3 dan zou ik dat aanhouden om gear te farmen. Bij full Firebird en gems op rank 25 kan je knallen op T6. Als het te traag gaat moet je je even aanmelden bij de Tweaker Community in D3 en horen of je met een groepje meekan op T6. Dan dropt er snel veel gear.
Speel op PC en T6 is al prima te spelen eerlijk gezegd. :) Doe het al wat weekjes. Zowel solo als groep gaat heerlijk. Ik vraag me alleen af of ik niet meer dps zou kunnen doen met een ander item of wapen. Ik vind de wands die ik vind vaak zwaar onder doen voor andere wapens.

• Mofkees
Anoniem: 81330 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:29:
[...]

Er schoot mij trouwens nog iets te binnen , was er niet een gem die damage verdeelde over tijd en dus niet in een keer?
ff terug op deze discussie:

is dit dan niet wat voor jullie OP DH's? :)

http://eu.battle.net/d3/en/item/invigorating-gemstone

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
heerlijke chaos zeg met 4 man op torment 6 riften. was voor mij voor het eerst vanavond, gekkenboel!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Kaasje123 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:17:
Speel op PC en T6 is al prima te spelen eerlijk gezegd. :) Doe het al wat weekjes. Zowel solo als groep gaat heerlijk. Ik vraag me alleen af of ik niet meer dps zou kunnen doen met een ander item of wapen. Ik vind de wands die ik vind vaak zwaar onder doen voor andere wapens.
Ik denk dat je de grootste dps boost gaat halen uit het spelen van een andere build. Firebird is populair om een reden natuurlijk. Er zijn ook combinaties van Firebird met Tal's ernaast.

Als je graag bij deze build wilt blijven gaat het moeilijk worden. Je kan uitkijken naar een Sunkeeper. Die gaat je geen sheet dmg erbij geven, maar de elite dmg op het wapen is wel de moeite waard. Een van de beste all round one handers. Een Serpent Sparker is ook leuk in jouw geval.
Je build is qua wapens problematisch in zoverre dat je Blizzard en je Hydra vragen om een zware, trage 2-hander en geen ias op je gear, terwijl je offhand en MM juist om een snel wapen met veel ias vragen. Dus welke je ook kiest: het is altijd in het nadeel van minimaal 1/3 van je skills.

Ik zie dat je ook heel erg veel life hebt waardoor je toughness erg opgeblazen is. Dat geeft me het idee dat je vooral naar je sheet damage en sheet toughness kijkt voor upgrades. Je mist namelijk ook alle 'verborgen' damage stats (zoals elite dmg, elemental dmg, leg gems) en die gaan je nou net naar een hoger niveau tillen.
Mofkees schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:28:
[...]

Heeft hij het niet over moratorium? Maar waarom zou een DH een defensive gem willen? Het gaat alleen om meer damage. More dips all the time. Hoe sneller alles dood is hoe minder damage je zelf op je af krijgt. Het is geen tank :+

Een Unity is in de basis ook een damage ring. Eentje die in de huidige versie toevallig een defensive secondary stat heeft die je x grift levels verder helpt.

[ Voor 17% gewijzigd door Tektoon op 25-09-2014 01:57 ]

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
ApOE schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:01:
Grrrr kom battle.net niet meer in.
Wachtwoord en authenticator werken niet meer.
(dat je met de desktop app niet meer hoeft in te loggen heeft voor mij dus zo zn nadelen...)

Hoop dat blizz snel op support tickets reageert!
Had ik gister ook, was ik vergeten de authenticator te syncen. Of heb je een fysieke authenticator? Ik gebruik namelijk de app.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• kwakke01

kwakke01

Cool, heb nu een set-up gevonden waarmee ik de hoogste eledam op seasons heb, HC, WW, all classes 8)

light rules once again :o

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren weer terug gegaan naar een physical build i.p.v een poison dart build. Na de patch is solo T6 geen probleem meer.. En het hoogste grift level is nu 25.

Heeft iemand nog tips voor mijn HC WD.

Behalve een betere Unity, T&T, MoJ en een SMK.

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 25-09-2014 08:39 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:26

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren aardig wat vooruitgang kunnen maken met de season monk. Eindelijk een vault! Dus goud is geen issue meer.

Nu lekker souls en gems farmen en beetje bij beetje de gear upgraden. Op het laatst viel er nog een mooie TF, wapens zijn al aardig. Die worden niet meer vervangen denk...

Ik moest eerst niets van season hebben, maar een verkapte reset is eigenlijk best leuk!

Battle.net || Strava

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Scrummie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:14:
Ik zit nu net in een Rift, maar zijn er nou Clicker mobs? Als in; dezelfde vijanden als in The Last of Us? Indien ja: Ik hou van Blizzard met dit soort verwijzingen _O_

Moet wel, zowel de Clickers als Bloaters als Stalkers uit The Last of Us zijn aanwezig _O_. Kijken of ik Joel en Ellie nog kan spotten ergens _O_
In principe is D3 (15 Mei 2012) een ouder spel dan the Last of Us (14 Juni 2013).

Als iemand iets gejat heeft, is het Naughty Dog. :P

Overigens zijn clickers/lickers ook een prominente aanwezigheid in het horror spel Resident Evil 5. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Blaat op 25-09-2014 09:00 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 16:34

TiMMieJ

PSN: Orixez

Damn gisteren lekker kunnen spelen maar helaas nog geen geluk bij Kadala gehad ;). Wel ben ik geswitched naar jade WD maar dat is nog lastig spelen zeg. Iemand nog tips voor mijn WD? http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/8227081

Het is continu balanceren op het randje maar kan bijvoorbeeld niet meer dan Grift 26 halen met mijn WD. In group daarentegen gaat het allemaal prima en lopen we Grift 30 - 32.

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

TiMMieJ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:57:
Damn gisteren lekker kunnen spelen maar helaas nog geen geluk bij Kadala gehad ;). Wel ben ik geswitched naar jade WD maar dat is nog lastig spelen zeg. Iemand nog tips voor mijn WD? http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/8227081

Het is continu balanceren op het randje maar kan bijvoorbeeld niet meer dan Grift 26 halen met mijn WD. In group daarentegen gaat het allemaal prima en lopen we Grift 30 - 32.
Je amulet, en dan een vinden met CHD of elemental damage ipv IAS. Want volgens mij heeft Jade geen baat bij AS. Een betere RoRG met CHC en wat doet die SoJ met Fire Damage daar ???

• TiMMieJ
  • Laatst online: 04-07 16:34

TiMMieJ

PSN: Orixez

Anno schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:02:
[...]

Je amulet, en dan een vinden met CHD of elemental damage ipv IAS. Want volgens mij heeft Jade geen baat bij AS. Een betere RoRG met CHC en wat doet die SoJ met Fire Damage daar ???
RoRG ben ik aan het farmen idd want daar kan ik chc/chd winnen. Amulet hetzelfde maar gezien de lvls hoger met arcane ben ik naar de cameo geswitched. Heb een gorget met 10chc en 94 chd dus kan weer terugswitchen maar dan kan ik geen gem kwijt ivm geen socket. SoJ is ook bij gebrek aan een frost versie maar zo wel 29% elite dmg. Maar kan ik deze dan beter niet equippen nu en gaan voor CHC/CHD of is een socket beter?

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

TiMMieJ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:05:
[...]

RoRG ben ik aan het farmen idd want daar kan ik chc/chd winnen. Amulet hetzelfde maar gezien de lvls hoger met arcane ben ik naar de cameo geswitched. Heb een gorget met 10chc en 94 chd dus kan weer terugswitchen maar dan kan ik geen gem kwijt ivm geen socket. SoJ is ook bij gebrek aan een frost versie maar zo wel 29% elite dmg. Maar kan ik deze dan beter niet equippen nu en gaan voor CHC/CHD of is een socket beter?
CHC en CHD lijkt me beter dan de Elite Damage. Zeker als je veel trash hebt. Een ring met int, chc, chd en socket zou nog mooier zijn.

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Boem. En weer een Wiz kwijt :( Direct bij het binnengaan van een GRift een elite mallet lord pack in een kleine ruimte. Normaal zijn die mobs geen probleem dankzij de trage attack-animatie, maar omdat ze zo lomp zijn was er niet genoeg plek om rond te bewegen en ondanks Unstable Anomaly en Firebird 4pc toch dood.

Oh well, tijd voor de volgende Wiz. Eerst naar 70, dan opnieuw een RRoG farmen en dan nog 2 extra Firebird pieces vinden, om weer de 6pc bonus te krijgen, terwijl ik m'n gems opnieuw level. Genoeg te doen.

Gisteren na het gamblen van de Akkhan shoulders en de Strongarm bracers eindelijk alle onderdelen die ik nodig had voor de Phalanx/Stampede build bij elkaar gekregen. Gisteren al proefgedraaid en damn wat gaat dat lekker. De mobs worden bijna gepermastunned, waardoor je zelf een stuk veiliger bent :D

Nu ben ik af en toe nog wat squishy in vergelijking met mijn vorige build, en kan de DPS volgens mij nog wel hoger.

Hebben jullie nog tips voor mijn gear? :)

Bekende issues:
- Vigilante belt ontbreekt, met gamblen nog geen geluk gehad.
- Ringen zijn sort of crappy.
- Volgens mij moet ik de chest en pants met all res hebben ipv single resist.
- Gloves zijn beetje matig, dus moet daar nieuwe.

Maar buiten dit nog andere tips? :)

retlaw schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:43:
Gisteren aardig wat vooruitgang kunnen maken met de season monk. Eindelijk een vault! Dus goud is geen issue meer.

Nu lekker souls en gems farmen en beetje bij beetje de gear upgraden. Op het laatst viel er nog een mooie TF, wapens zijn al aardig. Die worden niet meer vervangen denk...

Ik moest eerst niets van season hebben, maar een verkapte reset is eigenlijk best leuk!
Hey, P100 gepasseerd. Gefeli! :)
Hoeveel goud heb je binnengeharkt in de Vault?

• markklok

markklok

-_- Misschien toch maar aan een season char beginnen.... ZO pijnlijk om van par 600 naar 0 te gaan

Legion 7i i9 3080 32gb

markklok schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:22:
-_- Misschien toch maar aan een season char beginnen.... ZO pijnlijk om van par 600 naar 0 te gaan
Zie het als een uitdaging :9 Beginnen vanaf scratch .... 0 goud, geen gear, geen gems, etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Vidra op 25-09-2014 09:26 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Gisteren weer lekker kunnen riften, toch fijn met toestemming van vrouwlief die alleen maar wilde bankhangen ;)

Nog steeds geen 3e SWK item op monk.. zucht. Eerste paar GR wederom 0 set items, de laatste dropte nog wel een inna's daibo, maarja niet erg nuttig zullen we maar zeggen. Ter afsluiting nog snel een paar normale rifts gedaan en had er plots in één 3 set items Oo. Alleen wederom geen SWK head/amu, wel crappy roll shoulders. Wel eindelijk 3e piece Raiment, misschien tijdelijk de monk maar weer omzetten naar lightning.. Nog goede items liggen en was ook erg leuk om te spelen. Who knows ;)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
Gisteren eindelijk de M6 set compleet op season.
Wat een wereld van verschil zeg...

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 81330

Mofkees schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:28:
[...]

Ik zelf speel een wizard, weinig OP daaraan ;)

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-07 14:42
woops foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Xenophoben op 25-09-2014 09:43 ]

markklok schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:22:
Hehe, als ik op P600 zou zitten, dan weet ik niet of ik dat zou willen. Zo lullig aan het einde van het seizoen, als al je behaalde levels in season je maar naar P601 of 602 brengen. :P

• markklok

markklok

Jah.... Deze maar even skippen en de volgende weer inhaken... misschien maar beter :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 08:41

Ulti23

Quality Time

RNG is echt een bitch :P

Zit nu al een week keys te farmen op T1 maar de key of bones die je in act 1 kan krijgen van die keywarden wil echt niet droppen... Heb die warden nu al 35 keer gekilled maar nog steeds geen key... Terwijl de andere keywardens genoeg keys droppen... Zo kan ik toch geen organs farmen Blizzard voor mijn lvl 70 hellfire ring :+

Droprate is maar 25% dat snap ik op T1, ik durf alleen nog niet hoger te farmen met mijn HC barb...

I pitty the fools who took my game-station.....

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-07 19:35

Shiro

Serenity

Ach, zo heb ik ook nog wel een paar, ondertussen bijna twee Marrauder sets, maar de chest nog geen 1 keer gezien, of nog nooit een Ramalandi's Gift of Bombadier's Rucksack. Vanavond maar weer ff door farmen en hopen op 1 van de 2.

Hoewel, geheel eerlijk is M6 set completen in plus minus 75 paragons lvl's volgens mij wel redelijk lucky :P

SR+ MiC

• rico_fxp
  • Laatst online: 14-06 18:28
Ulti23 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:21:

Zit nu al een week keys te farmen op T1 maar de key of bones die je in act 1 kan krijgen van die keywarden wil echt niet droppen... Heb die warden nu al 35 keer gekilled maar nog steeds geen key... Terwijl de andere keywardens genoeg keys droppen... Zo kan ik toch geen organs farmen Blizzard voor mijn lvl 70 hellfire ring :+

Droprate is maar 25% dat snap ik op T1, ik durf alleen nog niet hoger te farmen met mijn HC barb...
Probeer eens een public run op T6 waarbij je de tag op "key warden" zet ;)

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

rico_fxp schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:28:
[...]

Probeer eens een public run op T6 waarbij je de tag op "key warden" zet ;)
Als je solo op HC T6 niet aandurft, zou ik het in een random groep zeker niet aandurven... En overigens, farmen voor een hellfire ring? Dat klinkt erg pre-ROS, worden die ringen nog gebruikt dan? ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:20:
[...]

Hey, P100 gepasseerd. Gefeli! :)
Hoeveel goud heb je binnengeharkt in de Vault?
Thanks! Het ging nog even als een speer op het laatst. Vooral door jullie dps:).

Ik kwam eruit met 38m oid! Ging erin met rond de 500k denk ik :). De hoarder gem is gewoon top. Deze equipen tijdens een rift geeft ook een paar miljoen per rift. Nu dus goud genoeg om te craften en op jacht naar souls en plan (Aughild). En ook blij met de TF. Best een leuke voor 'erbij'..

Het heeft een tijd geduurd eer er een socket in mijn vengeful wind wilde komen. Daarvoor zat er 13k LOH op. En ik moet zeggen dat je die wel mist >T3. Toch maar ergens healing vandaan halen.

Battle.net || Strava

• rico_fxp
  • Laatst online: 14-06 18:28
Baroshir schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:31:
[...]

Als je solo op HC T6 niet aandurft, zou ik het in een random groep zeker niet aandurven... En overigens, farmen voor een hellfire ring? Dat klinkt erg pre-ROS, worden die ringen nog gebruikt dan? ;)
post-ROS wil iedereen een hellfire amulet met een goede passive http://www.diablowiki.net/Hellfire_Amulet

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

rico_fxp schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:36:
[...]
post-ROS wil iedereen een hellfire amulet met een goede passive http://www.diablowiki.net/Hellfire_Amulet
Ja daarom vraag ik me ook juist af waarom Ulti23 voor een ring bezig is.. ;)
retlaw schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:35:
[...]

Thanks! Het ging nog even als een speer op het laatst. Vooral door jullie dps:).

Ik kwam eruit met 38m oid! Ging erin met rond de 500k denk ik :). De hoarder gem is gewoon top. Deze equipen tijdens een rift geeft ook een paar miljoen per rift. Nu dus goud genoeg om te craften en op jacht naar souls en plan (Aughild). En ook blij met de TF. Best een leuke voor 'erbij'..

Het heeft een tijd geduurd eer er een socket in mijn vengeful wind wilde komen. Daarvoor zat er 13k LOH op. En ik moet zeggen dat je die wel mist >T3. Toch maar ergens healing vandaan halen.
Ik heb op mijn seasonal monk ruim 7000 LoH en bijna 8000 LaK van items, plus full LoH van paragon punten. Daarmee houd ik me prima staande op T5. T6 is soms iets lastiger, maar dat kan ook komen omdat ik dat alleen coop doe. Gewoon een kwestie van door grinden en investeren in mitigation en op den duur een RoRG met LoH erbij. Dan kom je er denk ik ook wel. Totdat je P200 aangetikt hebt voor full LoH, dan lekker een offensieve RoRG aan trekken. :)

En alweer een TF? Lekker bezig! Ik wil vaker met jou spelen. Eens zien of jouw geluk op mij overspringt en ik een Furnace krijg. :P Al mag ik ook niet klagen...

• desjaak909

Als je wat hulp nodig om het een paar keer op T6 te doen moet je het maar aangeven (als het non-season is)

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 25-09-2014 10:53 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:51:
[...]

Ik heb op mijn seasonal monk ruim 7000 LoH en bijna 8000 LaK van items, plus full LoH van paragon punten. Daarmee houd ik me prima staande op T5. T6 is soms iets lastiger, maar dat kan ook komen omdat ik dat alleen coop doe. Gewoon een kwestie van door grinden en investeren in mitigation en op den duur een RoRG met LoH erbij. Dan kom je er denk ik ook wel. Totdat je P200 aangetikt hebt voor full LoH, dan lekker een offensieve RoRG aan trekken. :)

En alweer een TF? Lekker bezig! Ik wil vaker met jou spelen. Eens zien of jouw geluk op mij overspringt en ik een Furnace krijg. :P Al mag ik ook niet klagen...
Momenteel zit ik rond de 8000 LOH. Dat is incl paragon points... Daarom nu maar even de healing mantra. Die helpt ook de party met het schild!

Drops gaan inderdaad aardig. Ook al 2 keer een sunkeeper en zelfs ook al een Furnace geloot :).

Battle.net || Strava

• kwakke01

kwakke01

`
geef vanaaf maar een gil als je me online ziet; doen we wat a1-t4 runs; 2-p kill ik nog wel snel genoeg voor je om je safe te voelen, maar er zijn er vast nog wel meer die je kunnen & willen helpen :)

-edit- seasons that is ;)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Rannasha schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:11:
Boem. En weer een Wiz kwijt :( Direct bij het binnengaan van een GRift een elite mallet lord pack in een kleine ruimte. Normaal zijn die mobs geen probleem dankzij de trage attack-animatie, maar omdat ze zo lomp zijn was er niet genoeg plek om rond te bewegen en ondanks Unstable Anomaly en Firebird 4pc toch dood.

Oh well, tijd voor de volgende Wiz. Eerst naar 70, dan opnieuw een RRoG farmen en dan nog 2 extra Firebird pieces vinden, om weer de 6pc bonus te krijgen, terwijl ik m'n gems opnieuw level. Genoeg te doen.
Balen om te horen man! Je gaf gister nog tips om niet dood te gaan en nu lees ik dit ;)
Gisteren weer mijn wizard kunnen tillen naar 70 in 2 uurtjes met dank aan een mede wizard.

Diablo 3 - Battle.net

retlaw schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:58:
[...]

Momenteel zit ik rond de 8000 LOH. Dat is incl paragon points... Daarom nu maar even de healing mantra. Die helpt ook de party met het schild!

Drops gaan inderdaad aardig. Ook al 2 keer een sunkeeper en zelfs ook al een Furnace geloot :).
Ja, dat heb ik gemerkt. Was erg fijn! Ik was een beetje riskant aan het spelen gisteren, omdat ik Unstable Anomaly en full firebird had. Overal in blijven staan enzo. Voordat jij in de party kwam, procte UA regelmatig en zelfs Fb af en toe. Daarna nog maar één keer ofzo. :P

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Ruigerock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:09:
[...]

Balen om te horen man! Je gaf gister nog tips om niet dood te gaan en nu lees ik dit ;)
Gisteren weer mijn wizard kunnen tillen naar 70 in 2 uurtjes met dank aan een mede wizard.
Ach ja, het hoort er bij. Maakt het spel een stuk interessanter.

Bovendien is levelen, zelfs solo, tegenwoordig heel veel sneller dan voor RoS. Toen was het echt vervelend om een nieuw karakter naar 60 te halen, verplicht langs het verhaal op alle moeilijkheidsgraden. Het echte grind-werk begint pas weer op 70 om weer een Firebird compleet te krijgen en m'n gems weer te levelen. Maar goed, op dat moment spaar je ook P-levels en die zijn voor eeuwig O+

Komisch om de battle.net fora te lezen op dit moment. Al die mensen die aan het bitchen zijn omdat ze tientallen zoniet honderden flawless imperial gems hebben gemaakt, voor het enchanten van jewelry. Die ze nu allemaal weg kunnen gooien. :P
8)7 Wat een sukkels _O-

Les 1 in D3: Plan nooit vooruit, voor je het weet is het ineens anders. Je kunt een gok wagen, maar is gewoon niet slim. Zeker omdat je dit op ieder moment kan doen en het redelijk in de verwachting lag dat hier iets aan gedaan zou worden :+

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:48
Deadsmell schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:01:
Komisch om de battle.net fora te lezen op dit moment. Al die mensen die aan het bitchen zijn omdat ze tientallen zoniet honderden flawless imperial gems hebben gemaakt, voor het enchanten van jewelry. Die ze nu allemaal weg kunnen gooien. :P
Om vervolgens een paar patches later erachter te komen dat Shen ook gems kan downgraden. :+

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Hehehe, dat zou mooi zijn. Ze smeken nu allemaal om die optie, alleen omdat ze de fout hebben gemaakt om vooruit te plannen. Dan moet Bliz het maar fixen en is het de schuld van Bliz, omdat ze de patch niet vroeg genoeg aangekondigd hebben. :P
Ach er zullen altijd huilies zijn. Blizzard kan het nooit goed doen :P En met een beetje spelen heb je zo die gems weer gevonden en ze kunnen die andere gems mooi verder upgraden voor nieuwe chars. :+

Ja, zo is het. Elke keer weer hè, na elke patch zit het forum daar vol huilies. Ga gewoon spelen ofzo. :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Die spelen ook vast geen seasons...

Battle.net || Strava

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:48
Ach, het geschrei en geween van de D3-forums is stiekem toch wel grappig...

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Wat zijn jullie plannen met toekomstige Seasons trouwens? Alle classes spelen?

Ik was dit Season begonnen met een DH, en nadat ik de Leonine bow of Hashir gevonden had ben ik gestopt, omdat mijn non-season DH toch 10x beter was :P En het ging mij vooral om die boog.

Hierna ben ik een Crusader gestart vanwege de vele viable builds, en dat bevalt mij nu erg goed. Ik heb ook geen behoefte om een ander character te beginnen op seasons, en ook de andere seasonal legendaries zijn nou niet echt denderend.

Voor een volgend season ben ik van plan een andere class te kiezen en daar alles over te leren. DH ken ik nu, Crusader ook, en denk dat mijn volgende een Monk wordt. Tenzij er echt hele gave seasonal legendaries komen die ik per sé direct moet hebben hou ik het dan bij 1 char. :)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:11:
Ik ben van plan om elk season een andere class te kiezen. Misschien als mijn WD dood ga dat ik een andere class kies omdat ik gewoon weg geen topaz's meer heb. Aan de andere kant heb ik goede backup gear liggen.
Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:11:

Ik was dit Season begonnen met een DH, en nadat ik de Leonine bow of Hashir gevonden had ben ik gestopt, omdat mijn non-season DH toch 10x beter was :P En het ging mij vooral om die boog.

Hierna ben ik een Crusader gestart vanwege de vele viable builds, en dat bevalt mij nu erg goed. Ik heb ook geen behoefte om een ander character te beginnen op seasons, en ook de andere seasonal legendaries zijn nou niet echt denderend.

Voor een volgend season ben ik van plan een andere class te kiezen en daar alles over te leren. DH ken ik nu, Crusader ook, en denk dat mijn volgende een Monk wordt. Tenzij er echt hele gave seasonal legendaries komen die ik per sé direct moet hebben hou ik het dan bij 1 char. :)
Ik ben aan seasons begonnen om de karakters te spelen die ik nog niet op niveau had. Begonnen met een Demon Hunter, maar al snel naar een Monk geswitcht omdat ik die leuker vond. Toen ik die op T5 had heb ik een Wiz gemaakt, omdat ik full firebird wilde spelen. Heb mijn intenties al snel laten varen toen ik bij enkele fire wizzies in de party speelde en me dat ook leuk leek.

Volgend season waag ik me sowieso aan de barb. Misschien on the side nog DH of Crusader. Ik zie wel. :)
Ik ga in ieder geval geen drie karakters meer maken. Hooguit twee.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:47
Net even gekeken hoe/wat met Paragon lvl's op deze calculator

Er even vanuit gaande dat het klopt
Paragon 301 - Non Season
Paragon 373 - Season

Indien Seasons NU zou stoppen zou ik totaal op Paragon 439 uitkomen :)
Ben benieuwd hoe ver ik nog kom dit season... Betwijfel echter of ik volgende keer weer helemaal overnieuw begin... Toevallig afgelopen tijd veel tijd gehad maar dat is lang niet altijd zo...

Of ze moeten natuurlijk HELE dikke Season ONLY legs zijn die erna niet vrijgegeven worden....

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• fuqua
  • Laatst online: 28-06 07:55
Of ze moeten natuurlijk HELE dikke Season ONLY legs zijn die erna niet vrijgegeven worden....
dat was voor mij juist de hele reden dat ik begon met seasons, ik was onder de veronderstelling dat je van season legendaries kreeg aan het einde van season die uniek waren, alleen deelnemers van seasons die een x aantal objectives hebben gehaald. 8)7

totaal verkeerd begrepen door mij helaas.
Hoezo helaas? Is het dan geen positieve gewaarwording dat je ze in season krijgt in plaats van na afloop? :P

Andere reden waarom ik het erg leuk vind om season te spelen is de snelle manier van progress maken. Tenminste, hij lijkt snel doordat je in relatie tot non-seasonal sneller in level stijgt. Vaker punten verdelen en lekker racen tegen andere tweakers of clangenoten. :)

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ik ben niet aan seasons begonnen omdat ik gewoon te weinig tijd heb om er in te steken en geen vrienden had die op dat momenteel veel speelden ;) Wellicht als het volgende season begint en er zijn wat vrienden die ook willen beginnen doen we lekker een nerdweekend en kan je inderdaad weer een char van 0 af opbouwen zonder hulp van goed gegearde chars. Dat is er ook wel de charme van moet ik zeggen.

En als ze wellicht een leuke season only legendary uitbrengen waar een leuke build mee te bedenken is.. Vond het bij de huidige legendaries een beetje tegenvallen :) Heb alle classes al gespeeld tot en voorbij 70, dus daar zit niet zozeer de uitdaging in voor mij :p

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-07 19:35

Shiro

Serenity

Dacht dat er dikke seasons only legendaries zijn, of dat de legendaries alleen in seasons te vinden zijn, dus zelfs als de seasons eindigt dat je ze niet meer kan krijgen. Ook de verkeerde beeld ervan i guess :P

Andere kant was dat ik geen zin had om verder te gaan met non-seasons, omdat ik mijn vrienden niet meer kon bijbenen qua gear en paragon lvl's, dus maar een frisse start begonnen en mijn vrienden proberen te overtuigen (which failed) :P

Overall, toch een M6 DH bij elkaar gesprokkeld en vermaak me ook prima en speel tegenwoordig meer met mensen van de GOT community, wat ook een plus punt is :)

SR+ MiC

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:43:
Hoezo helaas? Is het dan geen positieve gewaarwording dat je ze in season krijgt in plaats van na afloop? :P

Andere reden waarom ik het erg leuk vind om season te spelen is de snelle manier van progress maken. Tenminste, hij lijkt snel doordat je in relatie tot non-seasonal sneller in level stijgt. Vaker punten verdelen en lekker racen tegen andere tweakers of clangenoten. :)
+1. Ik snap enerzijds heel goed dat een heleboel mensen niet inzien waarom ze opnieuw zouden moeten beginnen, maar het is anderzijds gewoon ontzettend leuk om met een hele community tegelijk weer een verse start te maken, tegen elkaar te racen en met mensen samen te spelen met je anders nooit zou spelen. Het levert ook mooie instroom momenten op voor nieuwe spelers die met de ervaren spelers mee kunnen.

Ondertussen zit ik al aan m'n derde season char. Ik wil opzich nog wel ff een Sunwuko monk, maar misschien bewaar ik die voor volgend seizoen. Ik ga zeker weer een DH maken; vanaf het moment dat je M6 hebt is het verzamelen van gold, gems en het levellen van leg gems geen enkel probleem meer.

Er is één ding waar ik erg tegenop kijk: het moment dat al m'n season gear met de post aankomt in m'n non season cache. Ik stel me voor dat het een mega-cache explosie wordt in town. Groene en bruine leg-beams everywhere. En dan alles moeten uitzoeken en zoveel moeten weggooien... -O-

Tektoon schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:13:
[...]

Er is één ding waar ik erg tegenop kijk: het moment dat al m'n season gear met de post aankomt in m'n non season cache. Ik stel me voor dat het een mega-cache explosie wordt in town. Groene en bruine leg-beams everywhere. En dan alles moeten uitzoeken en zoveel moeten weggooien... -O-
Simpel op te lossen: ruim het op vóórdat het season eindigt :P

Ga ik binnenkort ook ff doen op mijn non-season account. Heb nu 1,5 tab met alleen maar Crusader stuff, waarvan uiteindelijk de helft wel weg kan, maar moet even vergelijken met non-season :)

Overigens zul je de items gewoon in je inventory krijgen, je kunt volgens mij per type (materials, gems e.d.) en zelfs per item aanvinken wat je per keer wilt ontvangen. Het is niet zo dat alles dropt. Zou mooi zijn met een disconnect :+

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2014 15:28 ]

• UTADDICT
  • Laatst online: 05-07 11:12

UTADDICT

NERF

Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:27:
[...]

Simpel op te lossen: ruim het op vóórdat het season eindigt :P

Ga ik binnenkort ook ff doen op mijn non-season account. Heb nu 1,5 tab met alleen maar Crusader stuff, waarvan uiteindelijk de helft wel weg kan, maar moet even vergelijken met non-season :)
Ik heb dus het probleem dat ik niet meer kan opruimen... De dingen die ik heb moeten gewoon niet weg, allemaal bruikbaar (ooit).

Nu maar lvl 1 characters volstouwen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Pagina: 1 2 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.