Excelb-boy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:58:
Ben inmiddels ongeveer 2 maanden Diablo 3 aan het spelen, en ook RoS aangeschaft.
Wat is nou de beste gear voor een Demon Hunter?
Ben nu lvl 70 en paragon 124, lukt me echter nog niet om een T6 te klaren terwijl ik andere spelers dit soort dingen zonder al teveel moeite zie doen...
Beschik over maurauder set, ring of royal grandeur, bombardiers rucksack, magefist en heb een cold build.
DPS staat nu op 620k
Verder natuurlijk nog weinig inhoudelijke kennis over Diablo 3, tevens ook m'n eerste diablo game.
*EDIT*
Link naar profile:
https://eu.battle.net/d3/...rTiger-2816/hero/45394344
Kijk eens op Diablofans naar de M6 builds bijvoorbeeld:
http://www.diablofans.com...rs-6set-cold-rocket-build
In de comments onderaan de eerste pagina wordt er per slot genoemd wat voor stats ideaal zijn.
Typische M6 builds zijn niet puur cold, maar cold+rockets.(Kijk maar eens naar je ballistics passive)
Cluster Arrow + Maelstrom is je grote dmg dealer omdat het zowel cold dmg is als rockets geeft.
Het beste is om een aantal skills te wijzigen:
Evasive Fire > Frost Elemental Arrow . (Sentries schieten dan vaak Frost arrows uit voor een slow, dat werkt goed samen met je Cull of the Weak passive en later de legendary gem die je nog moet halen)
Met Elemental arrow ipv Evasive fire raak je je Hatred generator kwijt, het is even wennen aan de speelstijl, maar gezien je sentries al je dmg doet, heb je niet veel Hatred nodig. Plaats je Sentries, blijf in leven, als je wat extra hatred over hebt gooi een of twee Cluster arrows eruit.
Multishot Burst Fire > Multishot Arsenal. Hoewel Burst fire frost dmg doet, is het beperkt tot 15y (bijna niks), Arsenal schiet elke keer rockets af. De rocket dmg is hoger dan Burst Fire + cold dmg.
Sentries Polar station > Sentries Spitfire turret. De aura van de Polar station heb je niet nodig, Elemental arrow zorgt voor de slow. Bovendien geeft Spitfire Turrets rockets.
Vault Rattling roll zou ik personlijk vervangen met Tumble. De knockback heb je niet nodig, en met Tumble kun je vaker .. vaulten.
Voor je passives zou ik Blood Vengeance vervangen met ofwel Ambush ofwel Awareness. Ambush geeft meer dps boven 75% health op de mobs. Awareness redt je van de dood eens per minuut. Ik gebruik meestal awareness.
Gezien er veel Fire skills in de build zitten, en de dmg die ze doen (Multishot doet vrij veel), is het blind stacken van Frost dmg niet per se het meest ideaal.
Als je bijvoorbeeld al 40% Frost dmg hebt en 0% Fire, kan het zijn dat 20% Fire dmg beter is dan nog eens 20% extra Frost.