Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Ja dat klopt inderdaad voor de hogere greater rifts. Die reakor set met furious charge is dan eigenlijk het enige dat werkt

Heb ook gear voor leap quake, maar vanaf greater rift 34 wordt het erg moeilijk allemaal. Soms ben je dan al dood op het moment dat je landt. De earthquake doet bovendien gewoon ook te weinig damage om er een beetje snel doorheen te komen.

Dit zwaard (als ik z'n broertje ooit nog vind) is vooral leuk voor m'n whirlwind build en is meteen ook het enige dat er wellicht echt nog te verbeteren valt (behalve nog een paar % aan betere stats her en der). Ik geloof dat ik verder alle mogelijke set bonussen heb die je bij elkaar kan proppen:

E.v.t kan ik Tasker & Theo gloves gebruiken zodat de permanenten Call of the Ancients 50% extra attack speed krijgen. Alleen dan moet ik de Thundergod belt met +15% lightning damage vervangen door een immortal king belt om de 4 piece set bonus niet te verliezen.

http://eu.battle.net/d3/e...iablo-21785/hero/15297785

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-07 20:45
Mofkees schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:47:
ha na weet ik hoeveel shards eindelijk een paar T&T kunnen scoren, en wat voor een:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/49412914

heb nu ook 4,2 sentry APS :D

nu nog wachten op een paar leuke lacuni's/rucksack (nog NOOIT gehad in D3)/SOJ.
Holy shit, die zijn idd nice :)

Ik dacht dat de sentry APS brackets van 3.3 naar 5 liepen? Heb ik iets gemist? :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 533410

FireDrunk schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:16:
[...]

Holy shit, die zijn idd nice :)

Ik dacht dat de sentry APS brackets van 3.3 naar 5 liepen? Heb ik iets gemist? :+
Ff uit het hoofd, steps voor sentries:
1,47
1,74
2,16
2,84
4,15

(onder voorbehoud, dacht dat dit de stappen waren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7979318741

Het grote DH topic. In de eerste post staat een link naar een breakpoint table, waarin ook T&T is meegenomen. Vreselijk handig. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsmell op 29-09-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Na meer dan een jaar geen Diablo aangeraakt te hebben vrijdagavond maar eens RoS gekocht en kijken wat er allemaal anders is, nou dat hebben we geweten, alles hoe het vroeger ging is de deur uit(gelukkig maar)
Na een guild te hebben gevonden en de simpele vraag hoe kan ik het snelste level 70 worden was er een aardige crusader die mij in een uurtje tijd via t6 bounties heeft geboost.

Aangezien ik nog geen adventure mode kon doen heb ik maar met een oude barbarian die nog level 60 was maar snel even Act V gedaan, vervolgens met mijn Crusader eerst adventure bounties op master gedaan en daarna op Torment I toen ik was gear had.
Vervolgens via na het kijken van dit filmpje(http://us.battle.net/d3/e...usade-marches-on-6-4-2014) deze build + de meeste gear gecraft (nadat die plans waren gedropt)
Dit als resultaat : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aquine-2729/hero/49867194

Hiermee kon ik alleen Torment II Solo doen en kon ik aardig meekomen met Torment III in een groepje.
Ook een aantal rifts en daarna greater rifts gedaan, en aardige wat gear op gepakt.
Veel plezier in ieder geval gehad!

Alleen nu heb ik wel een beetje een vraag hoe ik nu verder moet...
Ik heb natuurlijk wat guides zitten kijken en wat verschillende builds geprobeerd, maar die ik nu heb vind ik wel erg fijn spelen.
Wat kan ik nu het beste gaan farmen om verder te komen?, of moet ik gear gaan craften.
Ik zag ook dat NPC gear verkoopt voor die bloodshards, ik kwam er ook achter dat ze soms een legendary en zelf soms een groen item dropt? moet ik hier mijn blood shards aan blijven spenderen?
Heb wat zitten googlen, maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.
Jullie hebben het ook over stats rerollen? wat word daar precies mee bedoeld?

Laatste vraag, ik heb de campaign maar tot act II gedaan op deze crusader, als ik een adventure mode start kom ik elke keer in Act II terecht, kan je dit ook aanpassen? of moet ik hiervoor Act II.III, IV en V uitspelen om meer vararatie te kirjgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:54
unfor schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:48:
Serieus what the fucking fuck..
gast in party clicked 3x bij kadala, 3x set items die hij nodig had..
Kom ik aanzetten met m'n honderden shard weg gegooid, en nog steeds geen akkhan set ;)

[video]
Tsja dan zal ik ook nog een bevinding erin gooien. Vorige besloten om ook eens een DH te levelen , gewoon om te kijken of sentries leuk speelt. Binnen drie uur 70 en paar T6 rift later (TnT had ik nog van monk) 2/6 M6 set en met 500 shards naar 5/6 M6(drie set pieces in 500 shards ja! ). Eerst volgende A1 bountie de RRoG ring en dus M6 ready en faceroll T6. Ging nergens over.

Conlcusie: vindt de sentry build geen hol aan :O

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LangeQuin schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:59:
Na meer dan een jaar geen Diablo aangeraakt te hebben vrijdagavond maar eens RoS gekocht en kijken wat er allemaal anders is, nou dat hebben we geweten, alles hoe het vroeger ging is de deur uit(gelukkig maar)
Na een guild te hebben gevonden en de simpele vraag hoe kan ik het snelste level 70 worden was er een aardige crusader die mij in een uurtje tijd via t6 bounties heeft geboost.

Aangezien ik nog geen adventure mode kon doen heb ik maar met een oude barbarian die nog level 60 was maar snel even Act V gedaan, vervolgens met mijn Crusader eerst adventure bounties op master gedaan en daarna op Torment I toen ik was gear had.
Vervolgens via na het kijken van dit filmpje(http://us.battle.net/d3/e...usade-marches-on-6-4-2014) deze build + de meeste gear gecraft (nadat die plans waren gedropt)
Dit als resultaat : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aquine-2729/hero/49867194

Hiermee kon ik alleen Torment II Solo doen en kon ik aardig meekomen met Torment III in een groepje.
Ook een aantal rifts en daarna greater rifts gedaan, en aardige wat gear op gepakt.
Veel plezier in ieder geval gehad!

Alleen nu heb ik wel een beetje een vraag hoe ik nu verder moet...
Ik heb natuurlijk wat guides zitten kijken en wat verschillende builds geprobeerd, maar die ik nu heb vind ik wel erg fijn spelen.
Wat kan ik nu het beste gaan farmen om verder te komen?, of moet ik gear gaan craften.
Ik zag ook dat NPC gear verkoopt voor die bloodshards, ik kwam er ook achter dat ze soms een legendary en zelf soms een groen item dropt? moet ik hier mijn blood shards aan blijven spenderen?
Heb wat zitten googlen, maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.
Jullie hebben het ook over stats rerollen? wat word daar precies mee bedoeld?

Laatste vraag, ik heb de campaign maar tot act II gedaan op deze crusader, als ik een adventure mode start kom ik elke keer in Act II terecht, kan je dit ook aanpassen? of moet ik hiervoor Act II.III, IV en V uitspelen om meer vararatie te kirjgen?
Welkom terug! :)

Als ik jou was zou ik je eerst eens gaan verdiepen in Crusader builds waarmee je T6 of hogere level Greater Rifts kunt doen. Op de builds sectie van diablofans.com en op de battle.net fora kan je er genoeg vinden. Desnoods via Google. De Holy Shotgun build is bijv. een veelgebruikte. Nadeel is wel dat veel builds hele specifieke gear vereisen. Als je huidige build lekker speelt, dan zou ik daar gewoon mee doorgaan, totdat je gear gevonden hebt dat geschikt is voor één van de high level builds. Kan je daarna altijd switchen.

Kadala is een gokautomaat waar regelmatig een legendary of set item uit komt. Alleen bij haar kan je je blood shards uitgeven.

Stats rerollen gaat over de Mystic, een npc die in RoS toegevoegd is. De Mystic kan één stat op een item veranderen in een andere stat (enchanten), in ruil voor gold en mats. Ze geeft echter compleet random een tweetal stats terug (uit een beperkte selectie), waarin ook je huidige stat kan zitten. Kosten kunnen aardig oplopen bij haar, alsin boven het miljoen per roll. Elke roll kost je meer dan de vorige.
Ook kan ze het uiterlijk van je items aanpassen. Als je Act V gespeeld hebt, dan ben je haar tegengekomen.

Laatste vraag: goede vraag. Zou ik ook wel eens willen weten. :P Het ligt niet aan het uitspelen van alle acts denk ik, want ik heb karakters waarmee ik geen enkele act uitgespeeld heb en die starten volgens mij ook wel eens in een andere act dan I.

randomice schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:02:
[...]

Tsja dan zal ik ook nog een bevinding erin gooien. Vorige besloten om ook eens een DH te levelen , gewoon om te kijken of sentries leuk speelt. Binnen drie uur 70 en paar T6 rift later (TnT had ik nog van monk) 2/6 M6 set en met 500 shards naar 5/6 M6(drie set pieces in 500 shards ja! ). Eerst volgende A1 bountie de RRoG ring en dus M6 ready en faceroll T6. Ging nergens over.

Ook 500 shards (en dit was nog pre-2.1.1). :P

Kadala is lievv

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 29-09-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-07 21:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mofkees schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:47:
ha na weet ik hoeveel shards eindelijk een paar T&T kunnen scoren, en wat voor een:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/49412914

heb nu ook 4,2 sentry APS :D

nu nog wachten op een paar leuke lacuni's/rucksack (nog NOOIT gehad in D3)/SOJ.
Gratz! Die zijn nog mooier dan die van mij :)...

Ik kreeg mijn rucksack uiteindelijk op mijn monk... Misschien dat het bij jou ook helpt! De T&T overigens ook op de monk geloot.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Dat is inderdaad ook nog een idee, een poos shards gokken op mijn Monk :+ >:)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-07 09:01
Was weer een lekker weekend, eindelijk T&T's gevonden en nog tri facta ook wel een beetje lage attack speed, maar met al mijn paragon punten in attack speed toch net boven het 2,16bp, verder nog een mooie RoRG met sock en 100% Leorics crown voor mijn mijn zdps monk gevonden, nu echt max cdr :9~ Daarmee weer de #1 spot op de 2player leaderboard teruggepakt op lvl40, helaas bij 3player kwamen we gisteren 5 seconden te kort om lvl41 te clearen. Op mijn DH'er nog een mooie Quatzacoalt gevonden, dus mijn WD maar weer even afgestoft met furnice krijg ik nu Dot's van 45m op elites >:)

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07 15:53
Deadsmell schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:14:
[...]

Laatste vraag: goede vraag. Zou ik ook wel eens willen weten. :P Het ligt niet aan het uitspelen van alle acts denk ik, want ik heb karakters waarmee ik geen enkele act uitgespeeld heb en die starten volgens mij ook wel eens in een andere act dan I.
Je start volgens mij in een van de acts waar op dat moment de bonus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Bedankt voor de tips!! kan niet wachten om weer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren na een flink aantal shards eindelijk nieuwe Gauntlets of Akkhan kunnen gamblen, en dan ook 2x op rij. Een was crap, de ander was mooi, en na 30 rerolls:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2v8mx61.jpg

*O*

Loop een beetje vast waar ik nu op moet gamblen.. Ik probeer nieuwe Akkhan Chest/Pants met all res te gamblen, maar lukt niet echt (telkens met single res).
Iemand nog tips voor quick-wins voor meer toughness/DPS? Heb nu mijn lvl 66 WH in gebruik, maar ben heel soms wel eens squishy. Met AC heb ik rond de 16m toughness. Ik kan mijn belt weer vervangen met een String of Ears of Vigilante belt voor 19%/15% meer toughness, maar verlies dan 8-9% DPS.

Hier mijn gear.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 29-09-2014 11:08 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443074

Angeloonie schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:07:
Gisteren na een flink aantal shards eindelijk nieuwe Gauntlets of Akkhan kunnen gamblen, en dan ook 2x op rij. Een was crap, de ander was mooi, en na 30 rerolls:
[afbeelding]

*O*

Loop een beetje vast waar ik nu op moet gamblen.. Ik probeer nieuwe Akkhan Chest/Pants met all res te gamblen, maar lukt niet echt (telkens met single res).
Iemand nog tips voor quick-wins voor meer toughness/DPS? Heb nu mijn lvl 66 WH in gebruik, maar ben heel soms wel eens squishy. Met AC heb ik rond de 16m toughness. Ik kan mijn belt weer vervangen met een String of Ears of Vigilante belt voor 19%/15% meer toughness, maar verlies dan 8-9% DPS.

Hier mijn gear.
Denk dat je die WH der wel uit kunt gooien voor een vigilante belt of iets anders. Die dmg die je verliest zou je weer vrij makkelijk trug kunnen halen met meer CHD op je amu. Qua gamble idd je chest legs of een shield met vit zou ook leuk zijn :P Weet niet hoe je zit met je cd maar je zou er zelfs voor kunnen kiezen om voor een belt met str vit all res lfie% te gaan

Die gloves zijn echt belachelijk goed trouwens xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-07 16:10

Anno

Griefmaker#2862

Van het weekend mijn gems kunnen upgraden naar level 25 en wat kleine upgrades gevonden. Hoogste Grift solo staat nu op level 27.

Het wordt nu minder makkelijk om upgrades te krijgen voor de poison dart build. Op mijn verlanglijstje staan nog Trifecta T&T, String of Ears en een betere Dagger of Darts.

Ik twijfel nu om een andere class te levelen of door te grinden voor upgrades of misschien een jade set te farmen / gambelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
@Angeloonie, gokken op pants? Res All ipv Armor zou je denk ik ook nog wel een beetje verbetering opleveren?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:45
Angeloonie: 16M met AC up is wel heel erg weinig (dat heb ik bijna zonder AC al).
Mogelijk moet je wat meer VIT stacken, je profiel geeft aan dat je nog niet eens 300K HP hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door pstalman op 29-09-2014 11:35 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Hij (of zij 8-) ) mist vooral Vit op z'n shield, maar ja, vind daar maar eens een betere drop van :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
Diablo: turning non-gamers into gamers: Mijn vrouw en ik zijn al bijna 12 jaar samen en nooit heeft ze iets met gamen gehad (wel eens een potje mariokart, maar thats it). Afgelopen zaterdagochtend zei ze voor de grap dat ze wel eens mee wilde spelen. Ze schrok toen ik zei dat dat kon, maar besloot het toch maar te proberen. Resultaat: zondagavond had ze een level 35 WD en zijn we samen de campaign aan het spelen (voor mij wel even wennen om niet alles door te klikken). Ze baalde dat ze vanavond uit eten ging, want ze had graag verder willen spelen :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
randomice schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:02:
[...]

faceroll T6 met je p295 DH?? dacht 't niet ...

1 shot bij jailer/frozen pulse?

T6 is inderdaad niet meer zo moeilijk voor een DH, maar als je op GR hoog wil klimmen, heb je toch nog veel goeie items naast M6 nodig.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 443074 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:14:
[...]

Denk dat je die WH der wel uit kunt gooien voor een vigilante belt of iets anders. Die dmg die je verliest zou je weer vrij makkelijk trug kunnen halen met meer CHD op je amu. Qua gamble idd je chest legs of een shield met vit zou ook leuk zijn :P Weet niet hoe je zit met je cd maar je zou er zelfs voor kunnen kiezen om voor een belt met str vit all res lfie% te gaan
String of Ears dus :+ Die heeft alles, én nog eenst 27% melee dmg reduced. Heb een bijna perfecte roll dus is aardig wat HP.
FireDrunk schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:33:
@Angeloonie, gokken op pants? Res All ipv Armor zou je denk ik ook nog wel een beetje verbetering opleveren?
Dat gaf ik al aan en zal ik blijven proberen voor chest/pants :)
pstalman schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:34:
Angeloonie: 16M met AC up is wel heel erg weinig (dat heb ik bijna zonder AC al).
Mogelijk moet je wat meer VIT stacken, je profiel geeft aan dat je nog niet eens 300K HP hebt.
Yep, moet meer vit hebben. Dan gaat het hard, heb veel life% maar dat levert nu niet veel op.
FireDrunk schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:36:
Hij (of zij 8-) ) mist vooral Vit op z'n shield, maar ja, vind daar maar eens een betere drop van :+
Hij :+
Dat is uiteraard een doel, maar zoals je al aangeeft, vind er maar eens een (laat staan een betere) :+

Ik val overigens niet makkelijk om ofzo, door Phalanx komt er bijna niets in mijn buurt, maar het is wel handig om wat steviger te zijn.

Ik zou vit kunnen winnen op helm, schild, en beide ringen, maar dan moet ik op mijn ringen dus wel DPS of cooldown inleveren. Op shoulders en bracers kan ik ook nog 50 vit winnen, maar niet heel veel meer. Dus beetje shit, alles wat ik heb kan wel iets geupgrade worden dus :P

Eerst maar weer de WH terugzetten naar de String, dat scheelt het meeste. Was vooral bezig om mijn DPS wat omhoog te krijgen omdat ik onder 1 mil zit nog steeds.

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 29-09-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:40:
[...]

T6 is inderdaad niet meer zo moeilijk voor een DH, maar als je op GR hoog wil klimmen, heb je toch nog veel goeie items naast M6 nodig.
Precies het is maar net wat je met faceroll T6 bedoelt, voor mij is dat clears onder de 5 minuten en dat gaat hem waarschijnlijk niet lukken, T6 is sowieso met alle chars te facerollen, hoge GR's is de endgame

Maar hij heeft wel gelijk dat DH'er vooral kiten en sentries plaatsen is, als je dat niet leuk vind moet je toch een andere class gaan nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik vind het persoonlijk juist wel leuk... Dat Kiten vereist toch de nodige skill... Je kan niet te ver uit beeld lopen, want dan schieten je sentries niet meer, maar voor Jailer moet ik toch echt heel hard rennen :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 22:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

TTHEEBO1 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:38:
Diablo: turning non-gamers into gamers: Mijn vrouw en ik zijn al bijna 12 jaar samen en nooit heeft ze iets met gamen gehad (wel eens een potje mariokart, maar thats it). Afgelopen zaterdagochtend zei ze voor de grap dat ze wel eens mee wilde spelen. Ze schrok toen ik zei dat dat kon, maar besloot het toch maar te proberen. Resultaat: zondagavond had ze een level 35 WD en zijn we samen de campaign aan het spelen (voor mij wel even wennen om niet alles door te klikken). Ze baalde dat ze vanavond uit eten ging, want ze had graag verder willen spelen :-)
Vraag even waar ze dat idee ineens vandaan heeft.. Leg ik het ook ff bij mijn vrouw voor O-)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Angeloonie schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:07:
[afbeelding]

*O*

Hier mijn gear.
Lekkere gloves :D.

Voor Crusaders wil je rond de 10 miljoen toughness zonder AC zitten. 350k health en 1000 resistance voor alles. De toughness moet je vooral halen op Shoulders/Chest/Pants/Boots, bij de rest lever je te veel dps stats in.

- Helm -> vit ipv life %
- Chest -> all res ipv life %
- Pants -> all res ipv armor (maar armor is niet eens zo slecht door AC + prophet :))
- Boots -> hier kan je nog wat vit op winnen
- Shield -> vit ipv wrath regen
- Belt -> Een betere Witching Hour/Vigilante belt (daar verlies je meer dan 100 vit)

Dit is allemaal geen probleem op T6 farming, maar ik kan begrijpen dat je het behoorlijk lastig krijgt op grift 33+.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:10
Undertaker2 schreef op maandag 29 september 2014 @ 06:35:
Wow, gister deze gevonden met m'n Barbarian! Meest zeldzame wapen uit de hele game schijnt het.
En dan ook nog met zulke hoge rolls! (nog niks aan ge-rerolled!)

[afbeelding]

Bad news is: Nou moet ik ook nog 'The Slanderer' vinden... En dan nog maar hopen op net zulke goeie rolls :D

Shard of Hate + Odyn Son blijft namelijk een lastige combi om te verslaan.
Vita naar Dex en dan op een Monk wellicht? Kan hij altijd nog naar andere classes door main te rerollen!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Rone schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:50:

Tja, dan moet je niet zomaar een sentry build overnemen die ervan uitgaat dat je zelf niet schiet.

Kijk anders eens naar de aan populariteit winnende lightning build. Dat speelt een stuk actiever.
http://www.reddit.com/r/D...trapper_build_discussion/
Wel leuk dat die gast hoge rift er mee doet. Maarja met alleen zombies gaat het wel eens stuk makkelijker.
Hele fijne spawn van vijanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:10:
[...]

Lekkere gloves :D.

Voor Crusaders wil je rond de 10 miljoen toughness zonder AC zitten. 350k health en 1000 resistance voor alles. De toughness moet je vooral halen op Shoulders/Chest/Pants/Boots, bij de rest lever je te veel dps stats in.

- Helm -> vit ipv life %
- Chest -> all res ipv life %
- Pants -> all res ipv armor (maar armor is niet eens zo slecht door AC + prophet :))
- Boots -> hier kan je nog wat vit op winnen
- Shield -> vit ipv wrath regen
- Belt -> Een betere Witching Hour/Vigilante belt (daar verlies je meer dan 100 vit)

Dit is allemaal geen probleem op T6 farming, maar ik kan begrijpen dat je het behoorlijk lastig krijgt op grift 33+.
Helder, ik ga dus gewoon door met gamblen op Chest/Pants totdat ik ze met all res heb :+
Helm en Shield zou mooi zijn als ik die nog een keer vindt, maar gok dat dat hem niet wordt :P

Mijn String of Ears is bijna perfect en heeft str/vit/life%/all res. Op nagenoeg alles een >95% roll. Dus daar ga ik snel heel veel toughness winnen, dan maar iets minder dmg weer :+ M'n Vigilante belt levert ook flink wat toughness op, maar heb de CDR niet nodig, dus dan is de String beter.

Ik stack overigens in mijn Paragon niets op Vit, heb alles op Movement Speed en +Wrath. Wanneer het season afloopt dan heb ik meer points, maar voorlopig moet ik het hier mee doen. :P
Defensive doe ik alles in All res en Life%.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 29-09-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:17
Iemand nog tips voor mijn Monk? Ik vermoed dat de passive Sixth Sense niet echt veel doet op het moment. Ik heb all res 1100+ en dan zou Sixth Sense +25% toevoegen, maar ik geloof dat niet echt. Maar welke passive dan anders?

Thoughness ingame is ronde 13,5m. Maar bij de eerste de beste reflect mob sloop ik mijzelf binnen een paar sec. (grift 25+) Ik zit nog nog te denken aan de aughilds set.

http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/47422456

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 10:57

UTADDICT

NERF

Omdat de DH inmiddels wel OK in de gear zit (alleen een betere Etrayu of Ramaladi's Gift zou leuk zijn), maar eens de Wizard opgepakt.

Ik had al een aantal stukken Firebird, en nu inmiddels de set. Leuk om te zien dat de Wizard eindelijk ook weer een beetje viable is, speelt echt prima.

Nu alleen nog een Serpents Sparker, of Sunkeeper.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Goldman schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:59:
Iemand nog tips voor mijn Monk? Ik vermoed dat de passive Sixth Sense niet echt veel doet op het moment. Ik heb all res 1100+ en dan zou Sixth Sense +25% toevoegen, maar ik geloof dat niet echt. Maar welke passive dan anders?

Thoughness ingame is ronde 13,5m. Maar bij de eerste de beste reflect mob sloop ik mijzelf binnen een paar sec. (grift 25+) Ik zit nog nog te denken aan de aughilds set.

Probeer wat meer healing te krijgen als je jezelf kapot slaat op RD.
Bijvoorbeeld met de Mantra of Healing - Sustenance / Time of Need. Wat ook kan helpen is je ally naar enduring Ally veranderen, gezien je crudest boots hebt.... Als je deze combineert is het helemaal healing feest :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Dit weekend vaarwel gezegd aan mijn barb .. ben het kotsbeu om een melee character te hebben waarbij melee gewoon niks van damage doet. (charge sux, leap sux, perma pets suckt ook)

Daarom: een DH :-) Dit weekend toch ferm mee vermaakt. Het is ronddansen enzo, maar het is tenminste efficient en deftige damage doen is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 10:57

UTADDICT

NERF

SideShow schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:08:
Dit weekend vaarwel gezegd aan mijn barb .. ben het kotsbeu om een melee character te hebben waarbij melee gewoon niks van damage doet. (charge sux, leap sux, perma pets suckt ook)

Daarom: een DH :-) Dit weekend toch ferm mee vermaakt. Het is ronddansen enzo, maar het is tenminste efficient en deftige damage doen is geen probleem.
Is leapquake ook niet goed meer? Ik dacht van wel?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:31
Maar dat is geen melee aanval... dus datgene waar je eigenlijk een barb voor rollt

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:54
Mofkees schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:40:
[...]

faceroll T6 met je p295 DH?? dacht 't niet ...

1 shot bij jailer/frozen pulse?

Als ik 3 sentries neer plant op T6 en zo veel mogelijk pull en die sentries alles snel neermaaien zonder dat ik ook maar damage krijg dan noem ik dat Faceroll. Jailer is het enige waar ik soms dood aan ga , frozen pulls raakt me niet. Ik heb ook niet de behoefte om GR zo hoog mogelijk te doen.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
retlaw schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:06:
[...]

Probeer wat meer healing te krijgen als je jezelf kapot slaat op RD.
Bijvoorbeeld met de Mantra of Healing - Sustenance / Time of Need. Wat ook kan helpen is je ally naar enduring Ally veranderen, gezien je crudest boots hebt.... Als je deze combineert is het helemaal healing feest :).
Hmmm dat kan ik inderaad nog wel proberen. Vanavond eens kijken hoe dat gaat :) ik heb nog een andere flying dragon liggen met 10k LoH, maar ik wacht nog even met rerollen totdat ik een gift heb gevonden :D

[ Voor 11% gewijzigd door Goldman op 29-09-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443074

Angeloonie schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:40:
[...]

Helder, ik ga dus gewoon door met gamblen op Chest/Pants totdat ik ze met all res heb :+
Helm en Shield zou mooi zijn als ik die nog een keer vindt, maar gok dat dat hem niet wordt :P

Mijn String of Ears is bijna perfect en heeft str/vit/life%/all res. Op nagenoeg alles een >95% roll. Dus daar ga ik snel heel veel toughness winnen, dan maar iets minder dmg weer :+ M'n Vigilante belt levert ook flink wat toughness op, maar heb de CDR niet nodig, dus dan is de String beter.

Ik stack overigens in mijn Paragon niets op Vit, heb alles op Movement Speed en +Wrath. Wanneer het season afloopt dan heb ik meer points, maar voorlopig moet ik het hier mee doen. :P
Heb jij wrath tekort dan? Heb ik met perma akkarat eigenlijk geen last van. Ik doe move speed en str. Maarja ik run ook righteousness passive dus daar haal ik ook al meer wrath uit. Def doe ik all res/ armor leverde mij meer toughness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich geen Wrath tekort maar die 150 vit zet ook geen zoden aan de dijk, dan is 15 Wrath nuttiger :+ Maar merk idd dat mijn Wrath bijna altijd wel >50% is dus haal daar maar wat Vit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:11
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
iemand nog wat tips om DH beter te maken.
Moet All res van amu omzetten naar Crit Change.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Raoul.TLS schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:31:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
iemand nog wat tips om DH beter te maken.
Moet All res van amu omzetten naar Crit Change.
Res op boots en pants en drop de nat's set voor een 2H xbow (kan je craften) of Etrayu als je die hebt en sentrie dmg op je quiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
*) Reapers Wraps craften
*) Nieuwe shoulders zijn prio 1 denk ik... Je wil ofwel vit, ofwel life, ofwel res all (of meerdere)
*) Nieuwe pants (Armor -> res all / vit, andere skill)
*) Nat's kan je inderdaad beter droppen, tenzij je > 4.1 APS haalt (d3profile.com om het goed uit te rekenen)
*) Hatred regen idd naar sentry dmg rerollen op je quiver
*) Ik zou ook wat meer sockets in je ringen rollen, dan kan je legendary gems gebruiken, scheelt een hoop aan damage.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Goldman schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:59:

Je build is niet helemaal top. Ik zou eens kijken naar mijn Monk als voorbeeld, staat wel in sig. Gr 34 ging mij vrij makkelijk af, alleen tijd is een issue voor leaderboard. Die cyclonen is alleen voor trial, normaal cold Dash.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 29-09-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ik heb sinds gisteren ook een dragon voor m'n monk. Beste grappig hoe alles door de gehaktmolen gaat als die double speed triggered... Helaas was het een crappy roll dus ben maar voor full dmg gegaan.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-07 11:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Is er een manier om Ramaladi's Gift te farmen? Alweer uren, dagen, weken bezig maar nog steeds geen gift. Is toch echt numero uno op mijn to-do list. Ik denk ook wel dat dit het meest gaat opleveren dmg-gewijs. En dan nog een furnace scoren...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik kan nog niet goed overweg met die sunwoko holy decoy build icm flying dragon... Zal het nog eens proberen, maar vooralsnog ben ik er niet echt fan van :).

In de categorie 'er moet toch ook een cold build te maken zijn', deze setup maar eens proberen in een tank rol. Palm dan vervangen door Inner Sanctuary...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Dubbele sledge fist lijkt me ook wel grappig..alleen is de dmg dan wel om te huilen natuurlijk...

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:47:
Is er een manier om Ramaladi's Gift te farmen? Alweer uren, dagen, weken bezig maar nog steeds geen gift. Is toch echt numero uno op mijn to-do list. Ik denk ook wel dat dit het meest gaat opleveren dmg-gewijs. En dan nog een furnace scoren...
Net als alle andere items: je kunt geen specifieke items farmen. Tenminste in de normale gameplay. Via Kadala kun je soort van farmen op specifieke legs :+
Dus gewoon alles looten wat je ziet. Kistjes e.d. droppen het item net zo hard (volgens mij zijn die van mij allebei uit kistjes of skelettenhoopjes oid).

Ik heb deze zelf op dag 1 gevonden en ik vond er daarna pas dit weekend weer een.. Dus schiet niet echt op (niet dat ik iets heb om hem op te gebruiken :+)
markklok schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:49:
Dubbele sledge fist lijkt me ook wel grappig..alleen is de dmg dan wel om te huilen natuurlijk...
Behalve dat je daar geen last van zult hebben omdat je er maar 1 tegelijk aan mag :+

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 29-09-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Je gaf het zelf al in je vraag aan...... gewoon farmen, ze kunnen overal droppen. Ik heb er nu een stuk of 12 gehad in totaal komende uit een pile of bones een rift boss, maar ook gewoon een random white mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Enige wat je kan doen is in een groep spelen met mensen die er al genoeg hebben, zodat je je kans verviervoudigd, al blijft de kans redelijk klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

retlaw schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:48:
Ik kan nog niet goed overweg met die sunwoko holy decoy build icm flying dragon... Zal het nog eens proberen, maar vooralsnog ben ik er niet echt fan van :).

In de categorie 'er moet toch ook een cold build te maken zijn', deze setup maar eens proberen in een tank rol. Palm dan vervangen door Inner Sanctuary...
Heb je bepaalde keys ingesteld voor het automatisch spammen ?? :) Anders blijf je op je toetsenbord rammen

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-07 09:11

Shiro

Serenity

Anoniem: 81330 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:50:
[...]

Je gaf het zelf al in je vraag aan...... gewoon farmen, ze kunnen overal droppen. Ik heb er nu een stuk of 12 gehad in totaal komende uit een pile of bones een rift boss, maar ook gewoon een random white mob.
Had je ook last van wat ze hier omschrijven? Of zag je wel een beam en omschrijving?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Hmmz ik zie dat de workaround is dat je symbols aan moet zetten.. Vanavond maar ff doen.

[ Voor 68% gewijzigd door markklok op 29-09-2014 16:16 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

markklok schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:49:
of met deze azure. Die heb ik ook nog wel liggen...
markklok schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:56:
[...]

Heb je bepaalde keys ingesteld voor het automatisch spammen ?? :) Anders blijf je op je toetsenbord rammen
Heb de mantra op de rechtermuis gezet... Is er een slimme manier?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Shiro schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:11:
[...]

Had je ook last van wat ze hier omschrijven? Of zag je wel een beam en omschrijving?
Nope, maar ik moet toegeven dat ik een soort van stofzuiger ben en echt alles op pak (aangezien ik altijd zonder crafting materials zit).Volgens mij gewoon met beam, maar dat kunnen ook normale legendaries zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Heb zelf een logitech G13 pad... Daar heb ik 2 toetsen voor ingesteld dat ze (wanneer ingedrukt) de keys moeten spammen met 0,025 sec delay....

Nr 2 gebruik ik pas als de double speed actief is.

1 knop voor beide vond ik zelf niet echt handig.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 81330 schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:19:
[...]

Nope, maar ik moet toegeven dat ik een soort van stofzuiger ben en echt alles op pak (aangezien ik altijd zonder crafting materials zit).Volgens mij gewoon met beam, maar dat kunnen ook normale legendaries zijn geweest.
De R.Gift valt wel met een beam - maar er is geen naam als je deze linked in chat, nog dat er omschrijving is... :( Doet overigens wel de beoogde 'upgrade' van de enchantress :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markklok schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:20:
Heb zelf een logitech G13 pad... Daar heb ik 2 toetsen voor ingesteld dat ze (wanneer ingedrukt) de keys moeten spammen met 0,025 sec delay....

Nr 2 gebruik ik pas als de double speed actief is.

1 knop voor beide vond ik zelf niet echt handig.
Blizzard is nogal 'keen' op macro's, ook deze van muizen en toetsenborden. Oplossing is op de keys een paar keer te spammen in je macro, elke keer met een iets andere delay :+ 0.026, +0.028, etc. - het blijft een sequence, maar toch iets minder 'traceable'. :Y)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 09:06

Boesjke

Excellent!!

Angeloonie schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:40:
[...]

Zit je op perma akarat zonder de vigilante belt? Imo is perma akarat meer waard dan een 'normale' hogere toughness zonder akarat. In dat geval zal ik nooit witching hour/string of ears (hoe goed dan ook) boven een vigilante belt verkiezen.
Daarnaast zou een mooie gain een amulet zijn met een socket. (lieft dan met %ele, chd en chc) maar als je er nu bv 1 met socket vindt zonder chc en vergelijkt met wat je nu hebt zou de nieuwe beter zijn met een legendary gem (mits deze een fatsoenlijk level heeft uiteraard). Maar mooie amuletten vinden is makkelijker gezegd dan gedaan :+

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boesjke schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:27:
[...]

Zit je op perma akarat zonder de vigilante belt? Imo is perma akarat meer waard dan een 'normale' hogere toughness zonder akarat. In dat geval zal ik nooit witching hour/string of ears (hoe goed dan ook) boven een vigilante belt verkiezen.
Yep, dankzij Gogok altijd AC aan :)
Daarnaast zou een mooie gain een amulet zijn met een socket. (lieft dan met %ele, chd en chc) maar als je er nu bv 1 met socket vindt zonder chc en vergelijkt met wat je nu hebt zou de nieuwe beter zijn met een legendary gem (mits deze een fatsoenlijk level heeft uiteraard). Maar mooie amuletten vinden is makkelijker gezegd dan gedaan :+
Dat laatste is bij mij het geval :+ Nog niets beters gevonden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:41

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ugh, vandaag al drie keer een Marauder's Spines gehad, maar ik moet de rest nog :')

Zo frustrerend ;(

EDIT: Wel een 2e ramaladni's gift gevonden vandaag, dus da's wel leuk.

EDIT2: De aanhouder wint, I guess, heb nu in ieder geval alle companions om me heen lopen. Morgen maar eens kijken voor een T&T (ook al heb ik die al op non-seasonal, grr).

[ Voor 60% gewijzigd door Patriot op 30-09-2014 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
schaapiej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:20:
Heb ik eindelijk weer een keer een portal van een Goblin, is het een Rainbow Goblin die mij naar het pony level brengt ipv The Vault. Damnit! :p
Ja dat had ik gisteren ook. Ik al helemaal blij want die gem wilde ik wel graag. Teleurstelling alom. Begreep ook dat het alleen kan als je op T6 speelt (kan ik wel aan maar was T1 aan het doen voor caches) maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 30-09-2014 09:17 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
T6 alleen voor de vault? Onzin. Je moet level 70 zijn dat wel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. T-niveau maakt niet uit. Volgens mij level 70 ook niet eens.

[ Voor 33% gewijzigd door Deadsmell op 30-09-2014 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond mijn eerste Hellfire amulet gecraft. Keys en Boss solo op T5 gedaan alleen Diablo gaf wat problemen omdat zijn fire circle mijn pets letterlijk in 3 seconden plaat legde....

Helaas was het geen goede hellfire amulet. Physical damage, int, damage, random stat en de Sycophants passive :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23
Anno schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:39:
Gisteravond mijn eerste Hellfire amulet gecraft. Keys en Boss solo op T5 gedaan alleen Diablo gaf wat problemen omdat zijn fire circle mijn pets letterlijk in 3 seconden plaat legde....

Helaas was het geen goede hellfire amulet. Physical damage, int, damage, random stat en de Sycophants passive :(
Hoe kun je de como +phys en syco's nu niet goed noemen?! :P ik zou er gewoon een socket in rollen en gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:39:

Damn, die zou ik graag willen hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Jaguar645 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:41:
[...]

Hoe kun je de como +phys en syco's nu niet goed noemen?! :P ik zou er gewoon een socket in rollen en gaan
Omdat ik een poison dart build heb :) En omdat ik graag CHD en een socket wil.

Ik mis 99% CHD, 9.5% CHC en de bijna 34.7% damage reduction van ranged attacks in vergelijking met mijn huidige amulet. Of dat de extra passive waard is.... Sowieso vind ik een physical build te langzaam op hogere difficulty.

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 30-09-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen iets te enthousiast geweest -O-

Party Monk kreeg een Heart Slaughter, deze wilde ik wel hebben. 25% Physical dmg maar dmg moest reroll en had dex ipv str.

Dus met reroll een redelijke downgrade, 200DPS minder. Heb ik toch mijn Ramaladni's Gift er op gebruikt. Resultaat: een Heart Slaughter met matige DPS en Dex -O- Verschil in DPS in profile is -50k ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Is dat inc de Elemental dmg?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ele DPS in profile -O-

-200 DPS
-1000 STR

Weegt niet op tegen +25% Physical

-O- Gewoon te enthousiast en snel gehandeld |:(

[ Voor 75% gewijzigd door Angeloonie op 30-09-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Jammer, volgende keer beter! :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Angeloonie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:29:
Ja ele DPS in profile -O-

-200 DPS
-1000 STR

-O- Gewoon te enthousiast en snel gehandeld |:(
Wauw dat is zuur.

Om de pijn te verzachten. Ik heb op mijn monk ooit een WH gevonden met vit, IAS, CHD en skill damage. En toen heb de vit gerolled naar dex....... Als excuses had ik een jetlag... maar toch ik ben nog nooit zo zuur geweest om een computerspel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ach, ik heb in de begintijd een WD headgear met 98% pet damage gesalvaged :+

Zo maakt iedereen wel eens een foutje 8-)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-07 13:48
Deadsmell schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:37:
Inderdaad. T-niveau maakt niet uit. Volgens mij level 70 ook niet eens.
Vault kan ook op Normal verschijnen.
Heb tot nu toe 1x de Vault gehad en dat was tijdens het bounties rushen op Normal. Waardeloos als het op gold aankomt maar natuurlijk wel fijn dat ik daar wel de gold gem van heb gekregen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07 17:16
The Vault? Ik zal Thor eens moeten vragen hoe je daar efficient naar kunt grinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
4 man bounties doen, goblins hunten, hopen dat je een portal krijgt, hard schreeuwen, tp-en, en gaan...

Veel meer is er niet aan...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies.. Gisteren tijdens bounties 5 goblins gekilled, 0 portals -O-

Overigens ook een vage bug gehad, zat in de Den of the Fallen lvl 2 een mob ACHTER een muurtje.. Deed niets en kon niet gedamaged worden.. Onmogelijk om die (laatste) bounty af te ronden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Der Heino schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:47:
The Vault? Ik zal Thor eens moeten vragen hoe je daar efficient naar kunt grinden...
OT:
thor; die heb ik ook gezien van het weekend :)
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3841/15212374289_6cd8da4b56_m.jpgIMG_3865
/OT

vanmorgen mn 3e sunwuko gevonden; heb nu op mn monk 2-piece Inna, 3-piece sunwuko, en 2-piece krelm en 2-piece natalya's en een rorg :P

dam-wise moet het nog beter, maar het begint langzaam aan wat te worden :D

kan me iig redelijk staande houden nu in parties, en die decoy werkt echt lekker _/-\o_

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445083

Angeloonie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:51:

Overigens ook een vage bug gehad, zat in de Den of the Fallen lvl 2 een mob ACHTER een muurtje.. Deed niets en kon niet gedamaged worden.. Onmogelijk om die (laatste) bounty af te ronden -O-
Die dingen hebben ook een spawnchance van rond de 2 procent, niet zo heel gek dat er niet 1 portal spawned uit 5 goblins dus. Tot nu toe 3 keer in de Vault gekomen, denk dat ik er (exclusief gold van die gem) toch wel minstens 120 miljoen gold uit heb gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Angeloonie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:51:
Dat kan wel kloppen. Ik heb over de 200 goblins gekilled en tot nu toe 3 vault portals gehad. Overal hoor ik dat de kans ongeveer 2% en dat lijkt wel aardig te kloppen.

Je kunt het aantal goblins wat je gekilled hebben checken bij je seasonal achievements. Let wel op dat hier volgens mij ook de goblins in rifts worden meegeteld die geen portal kunnen spawnen.

Ze mogen van mij die Rainbow goblins wel weghalen... totaal geen meerwaarde. Eigenlijk alleen maar 1 kans minder op een vault spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Als je een keer de vault hebt gehad, en dan ook de Boon of the Hoarder, dan zijn alle goldzorgen de wereld uit.
Ik heb hem nu op lvl 15, in een matige RoRG, een rondje A1 fields op T3 levert 6M op, in minder dan 10 minuten.
Op gemiddeld level is dan 50M per uur haalbaar.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Vault-streak is anders wel hoger, heb hem nu zo'n 6x gehad in misschien 50 goblins :+

Gold is echt onzin, ik zit constant tussen de 40-50m, gebruik de Boon nooit. :P Gewoon gold oppakken en that's it :P

[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 30-09-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Voor gold run ik de 'Ruins of Corvus' met de Boon of the Hoarder op hoogste difficulty mogelijk. Ik zou het nu op T6 kunnen maar aangezien ik nog wel een stapeltje gold heb. Heb ik dat nog niet geprobeerd. Ben wel benieuwd hoeveel gold / uur je dan kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Deadsmell schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:58:
Als je T6 snel kunt farmen, dan heb je sowieso geen goldzorgen toch? :P
ligt aan je drang naar perfectie ;) op sommige items reroll ik voor een paar m per reroll, dan gaat het best hard om dat laatste proecentje binnen te hengelen ;) heb daar speciaal een barb voor gemaakt om gold te diggen; jammer dat ze in d3 niet meer kunnen horken -O-

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
kwakke01 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:01:
[...]

ligt aan je drang naar perfectie ;) op sommige items reroll ik voor een paar m per reroll, dan gaat het best hard om dat laatste proecentje binnen te hengelen ;) heb daar speciaal een barb voor gemaakt om gold te diggen; jammer dat ze in d3 niet meer kunnen horken -O-
gold is niet het problem, meer de mats die je erbij nodig hebt...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Mofkees schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:04:
[...]

gold is niet het problem, meer de mats die je erbij nodig hebt...
Op op het Diablo forum staat dat er binnenkort een hotfix komt. Die er voor zorgt dat er veel meer (greatly increase) crafting materials droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:16:
[...]

Op op het Diablo forum staat dat er binnenkort een hotfix komt. Die er voor zorgt dat er veel meer (greatly increase) crafting materials droppen.
hmm... Zodra er teveel moeite gedaan moet worden komt er een hotfix voor.

Ben benieuwd als iedereen straks zijn char goed gegeared heeft, legendary gems geranked heeft etc. en denkt aan het verzamelen van keys om ubers te gaan doen of daar ook een hotfix voor komt... Dat er geen keys maar direct een machine dropt ofzo :). Anders duurt het zo lang :+

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
retlaw schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:21:
[...]

precies, je moet toch wat te doen hebben, voor je het weet krijg je als je 70 wordt meteen een complete set naar keuze 8)7

Als ze dan toch iets moeten aanpassen is het de trials afschaffen, die zijn zo stom

[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 30-09-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:21:
[...]

Ben benieuwd als iedereen straks zijn char goed gegeared heeft, legendary gems geranked heeft etc. en denkt aan het verzamelen van keys om ubers te gaan doen of daar ook een hotfix voor komt... Dat er geen keys maar direct een machine dropt ofzo :). Anders duurt het zo lang :+
Haha, inderdaad. Dat lijkt wel een beetje de policy voor Blizz. Als er maar genoeg mensen klagen dan komt er een fix voor de 'Casuals'

Zo hebben ze drop rate van de organs al verhoogd naar 100% op T6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Men heeft toch zelf het issue veroorzaakt dat er minder mats zijn, door de Kadala change.
Dus wel aardig dat ze het zo fixen, dat is het enige waar men over klaagde..

En ja de keys, op T6 zou je kunnen verwachtend dat er een 100% drop is toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

pstalman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:24:
En ja de keys, op T6 zou je kunnen verwachtend dat er een 100% drop is toch :D
Aan de ene kant wel maar ja aan de andere kant 'Torment 6 is de nieuwe normal mode in 2.1' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Anno schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:26:
[...]

Aan de ene kant wel maar ja aan de andere kant 'Torment 6 is de nieuwe normal mode in 2.1' ;)
Ik voel me ineens heel inadequaat met mn t4/t5 characters :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
dan moet het maar weer zoals het was, tot 10 :D en natuurlijk dan wel 100% drop

[ Voor 25% gewijzigd door pstalman op 30-09-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Wat? Inferno moet terug komen! :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen ze trouwens rift bosses niet een key of trials óf een rift key laten droppen? :P
Heb nu 101 Trial keys en maar 15 normale keys -O- Doe bijna nooit Grifts eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Angeloonie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:38:
Kunnen ze trouwens rift bosses niet een key of trials óf een rift key laten droppen? :P
Heb nu 101 Trial keys en maar 15 normale keys -O- Doe bijna nooit Grifts eigenlijk :+
ik vind Grifts ook niet zo leuk omdat je helemaal geen drops krijgt maar de legendary gems zijn wel nice maar je moet ze wel op min lvl 25 hebben dus daarom doe ik ze :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik mis de runes en de runewords.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik niet, ja wel de extra mogelijkheden die ze brachten, maar de runes zelf hadden zulke belachelijke droprates, dat het de moeite niet was en het zorgde alleen maar voor massaal dupen en item verwijder waves van ongeldige items.

-

Pagina: 1 ... 4 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.