Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:25

*O* De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 *O*

De Grote FG Kettingbrief is een initiatief van Nomad (admin Foto & Video hier op GoT) en dateert alweer van 2008. Regelmatig wordt deze kettingbrief weer georganiseerd, al is dit niet ieder jaar. Bij kettingbrief deel 5 heb ik aangegeven het volgende deel te willen organiseren, echter heeft dit wat langer geduurd dan dat ik zelf van plan was. Nomad heeft me er dan ook vriendelijk aan herinnerd dat het misschien een goed idee is om de planning voor deel 6 te gaan starten. Ik kan het niet meer dan eens zijn met hem, en bij deze dus het voorbereidings-topic voor De Grote FG Kettingbrief – Deel 6

Wat is de bedoeling?

De bedoeling van de kettingbrief is een verhaal te creëren puur en alleen aan de hand van foto’s. De foto die je zelf maakt heeft is dus gebaseerd op de foto die je krijgt. Dit kan natuurlijk vanalles zijn, zoals de kleuren, compositie, locatie, etc. Het leukste is het natuurlijk als je probeert om te begrijpen wat je voorganger heeft proberen uit te beelden en hierop verder gaat, zodat er ook daadwerkelijk een verhaal ontstaat.

Hoe pakken we het aan?

Ik maak de eerste foto. Mijn foto stuur ik voor 12:00 's middags naar persoon 2 op de lijst. Persoon 2 heeft 48 uur de tijd een nieuwe foto te maken. Die foto dient geïnspireerd te zijn op foto 1. Dit mag het thema zijn (wat je er dan ook in ziet), de stijl, kleurgebruik, vormen. Als je je maar laat inspireren en als hij maar duidelijk te linken is aan de foto die je hebt ontvangen.
Persoon 2 stuurt zijn foto voor 12:00 's middags door naar persoon 3, die weer hetzelfde doet als persoon 2 deed. En zo herhaalt het proces zich totdat iedereen aan de beurt is geweest.

Planning

Mijn voorstel is om rond half oktober te beginnen met de kettingbrief. 18 oktober lijkt mij een prima dag. De eerste foto zal door mij worden gemaakt, en worden verstuurd naar de eerstvolgende deelnemer. Deze deelnemer zal dan na zijn beurt de foto doorsturen naar de volgende etc. Hier zitten wel een strikte tijdsplanning aan vast, wat nodig is om iedereen een zelfde periode aan tijd te geven voor zijn/haar foto.

Duur van de kettingbrief (poll)

De totale duur van de kettingbrief hangt af van het aantal personen die meedoen. De duur per beurt is na een poll vastgesteld op 48 uur.

Poll: 24 of 48 uur per beurt?
24 uur
48 uur
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392155&layout=5&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

De regels

1. De langste zijde va de foto is 800px. Zorg er aub voor dat dit bij zowel liggende als staande foto's wordt gerespecteerd. Te grote foto's zullen door mij worden verkleint naar 800px.
  2. De foto dient speciaal voor de kettingbrief gemaakt te worden, geen archiefwerk.
  3. Geen kaders of teksten in de foto. Dus ook geen logo's etc.
  4. De foto's mogen verder nog niet op GoT en het liefst ook niet op andere sites worden gepost.
  5. Stuur alleen je eigen foto door, niet de foto die jij hebt ontvangen!
  6. Iedereen stuurt zijn foto ook naar mij. Ik verzamel alle beelden en post dan in één keer de hele rits foto's in het topic zodra de volledige lijst afgewerkt is.
  7. Zorg ervoor dat je de foto altijd voor 12:00 's middags naar de volgende stuurt. Bij verhindering tijdig doorgeven dat jij overgeslagen mag worden in de lijst.
  8. Het versturen gaat via email en ik zal dan uiteindelijk de foto's hosten. Stuur de foto dus naar mij en naar de volgende op de lijst.
  9. Stuur met de foto ook een klein stukje tekst (enkele regels) mee waarin je kort je indruk van de vorige foto geeft én de motivatie waarom je jouw foto zo hebt gemaakt. STUUR DEZE TEKST UITSLUITEND NAAR MIJ, NIET NAAR DE VOLGENDE DEELNEMER! Deze tekst wordt bij je foto geplaatst wanneer ik ze allemaal online zet.
  10. Als je om 12:00 nog geen foto hebt ontvangen: stuur mij een DM of mail en ik stuur je de foto die de persoon voor je op de lijst heeft ontvangen. De persoon voor je op de lijst komt daarmee te vervallen. Dit heeft alleen gevolgen voor het totaal aantal foto's, niet voor de genoemde verstuurdata.
  11. Weet je nu al dat je op de genoemde datum niet kan. Wissel gerust met iemand, maar meldt het even zodat ik de lijst kan aanpassen.
  12. Zorg ervoor dat je DM ingeschakeld is en/of je mailadres in je profiel staat. Je moet uiteraard wel bereikbaar zijn.

Aanmelden

Aanmelden kan door mij een DM te sturen met je voorkeursdatum. Het aanmelden zelf zullen we starten vanaf 22 September, wanneer de poll over de duur van een beurt is gesloten. Je kan natuurlijk sowieso je voorkeur aangeven.

Deelnemers - Aanmeldingen

Onderstaande lijst bevat de aangemelde deelnemers. De namen staan in willekeurige volgorde, dus niet op volgorde van aanmelden etc. Het aantal vakjes heeft niets te maken met de open plaatsen. Er worden meer vakjes gemaakt wanneer nodig.
Wil je ook meedoen? Stuur dan even een DM of post een berichtje in het topic.

Ontvangen
Versturen
Deelnemer
Evt. opmerkingen
bobcomBarrycadetobiasvsWoutoud
Emiel LletatcestNordlysinquestos
TranceSetterXNightmareUniversal CreationsSytsuuh
Bravobrombeer21ToyotaMR2moozzuzz
RobB_Warnold_mArm1nmarceltuit
YonniHaas-nlmasauriNIMIC

Deelnemers - Planning

De huidige planning is op deze link te vinden: De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 - Planning

De uiteindelijke planning zal hieronder in een tabel worden weergegeven, zodat het ook hier direct duidelijk zal zijn wie wanneer aan de beurt is.

Ontvangen
Versturen
Deelnemer
Evt. opmerkingen
za 18-10-2014 - 11:59TranceSetter

Resultaat

De foto’s zullen nadat de kettingbrief is afgelopen in een apart topic worden geplaatst. De link naar dit topic zal hier komen te staan.

Voorgaande series

#1 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 – Het Resultaat
#2 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 – Het Resultaat
#3 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 – Het Resultaat
#4 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 – Het Resultaat
#5 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 – Het Resultaat

Contact organisator

Je kan me bereiken via DM of via email: hans.woltering@gmail.com

Voorbeeld foto

Dit is de verwachte grootte van de foto's. Zowel liggend als staand dus 800px op de langste zijde. De verhouding mag natuurlijk anders zijn.

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8386/8550256472_97d01744fe_c.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door TranceSetter op 01-10-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-05 17:33

Barrycade

Through the...

Dubbelpost (zo enthousiast ben ik ;) )

[ Voor 88% gewijzigd door Barrycade op 16-09-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Fijn, ik sta te trappelen :), maar ik heb het stukje nu 2 x gelezen, maar waar kunnen we ons nu aanmelden? Via e-mail / DM of hier in het topic?

De tijd er tussen maakt me niet heel erg uit, beide hebben voor en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Leuk, ik doe mee :)

Zo te zien hangen de datums nog af van de poll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:16

Grozno

acts without consequence!

IBTL :P

[ Voor 27% gewijzigd door Grozno op 16-09-2014 13:25 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:26
Ik doe ook mee :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Barrycade schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:12:
Fijn, ik sta te trappelen :), maar ik heb het stukje nu 2 x gelezen, maar waar kunnen we ons nu aanmelden?
Ik heb in de topicstart het volgende stukje toegevoegd:

"Aanmelden kan door mij een DM te sturen met je voorkeursdatum. Het aanmelden zelf zullen we starten vanaf 22 September, wanneer de poll over de duur van een beurt is gesloten. Je kan natuurlijk sowieso je voorkeur aangeven."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Vanaf 22 september kunnen we je dus DM'en?

Ik ben zelf voorstander van 48 uur, maar als er nu al 11 deelnemers aan de poll zijn, is 15 deelnemers toch wat weinig. Misschien dan toch handiger 24 uur aan te houden, en het aantal deelnemers uit te breiden tot 20-25..

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Je mag me nu ook dm-en, alleen wordt er vanaf 22 september dus daadwerkelijk bepaald welke dag(en) je precies krijgt. Voordeel van nu dm-en: eerste keus.

Het aantal deelnemers kan worden uitgebreid en zoals je ziet gaat het erg lang duren met 48 uur en 20 deelnemers. Maar wat mij betreft is dat nog steeds prima. Wat het grootste deel wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:41

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik zou mooi op tijd de knoop doorhakken en dan mensen zich laten inschrijven. Is de inschrijving vol en zijn er nog gegadigden, dan kunnen ze achteraan aansluiten aan de lijst.

Top Trancesetter dat je het doorzet :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Ja! Goed bezig :) Ik doe zeker mee. De vrouw vond t ook een leuk initiatief, dus die gaat ook maar eens een tweakers account aanmaken ;)

• TranceSetter
XNightmare schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:43:
Ja! Goed bezig :) Ik doe zeker mee. De vrouw vond t ook een leuk initiatief, dus die gaat ook maar eens een tweakers account aanmaken ;)
Klinkt goed. Ik heb er dan ook totaal geen problemen mee dat jullie beide willen meedoen. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als jullie echt apart van elkaar foto's zouden maken en dus ook niet weten wat de ander heeft gedaan. Het is niet te controleren natuurlijk, maar dat maakt het wel leuker voor jullie zelf denk ik?

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:59
Ik wil ook meedoen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• TranceSetter
Top! Moderators, is het een idee om dit topic ook in Foto & Video Media te zetten? Ik denk dat er daar meer mensen actief zijn dan in Workflow. Ik normaal gesproken wel namelijk. Zo krijgen we misschien we misschien meer deelnemers?

• Universal Creations
Bij dezen ;)

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Aangemeld! :)

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-04 07:41
Ook DM gestuurd

http://emiellensink.nl

• TranceSetter
Ik heb een stukje aan de TS toegevoegd met de aanmeldingen. Controleer even of je naam erbij staat. Laat het me even weten als je mee wil doen of als ik je vergeten ben.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:21

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Trouwens, van de afgelopen kettingbrieven is alleen numero uno nog zichtbaar. Zijn de resultaten van de andere 4 ook nog ergens te vinden? :)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• TranceSetter
Van nummer 2 ook :) De rest is weg helaas.

• inquestos
Dat begrijpen we, maar iemand zal ze toch nog lokaal opgeslagen hebben lijkt me?

• TranceSetter
Dat zou dan denk ik hooguit de organisator van elk deel zijn geweest, maar ik weet niet of ze na zoveel jaar nog op de hdd's van die personen staan. Misschien dat het voor dit en volgende delen mogelijk is om de foto's door tweakers te hosten, zodat ze niet meer verloren gaan.

Anoniem: 218471

DM sent! :)

• Bravo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:35

Bravo

Second Best

Leuke uitdaging, ben heel benieuwd hoe creatief ik kan zijn :+
DM is onderweg!

Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10
Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500

• TranceSetter
Weer een aantal personen toegevoegd. Ook lijkt de poll mij wel erg duidelijk nu: meer dan drie kwart van de stemmers vind 48 uur beter. Dan gaan we dat dus ook doen. Ik zal de TS aanpassen en het tijdschema goed zetten, zodat we daadwerkelijk kunnen gaan plannen.

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:29
Ah, doe mij ook maar dan :+

Geen voorkeursdatum.

[ Voor 30% gewijzigd door NeutraleTeun op 18-09-2014 18:15 ]

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
*O* oOo Ik doe ook mee (24h/48h) :-)

@TS:
Elke datum in een oneven week is goed voor me :p. (vb start op 19-25 okt, 2-8 nov, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 11:32
Ik doe mee!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 23:22
Als er nog plek is wil ik ook wel een gooi wagen ook al lees ik dat de inschrijf termijn verstreken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Ik heb ook een DM de deur uitgedaan! Ben benieuwd hoe creatief ik kan zijn op commando :P

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik was een weekendje in Kiev, dus vandaar mijn verlate reactie, zal het morgen weer oppakken en de daadwerkelijke planning gaan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:20

masauri

aka qwybyte

Ik doe mee! 48u is goed vind ik, geeft je ook de tijd om ff na te denken hoe je wil verder gaan met een foto.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Zo, ik ben begonnen met het maken van de planning. Ik probeer bij iedereen rekening te houden met de aangegeven mogelijke data. Ik wil graag iedereen verzoeken om op onderstaande planning na te kijken. Wanneer je ingepland bent (roze vakjes met de 'p' erin) laat me dan even weten of dit goed is. Wanneer je nog niet ingepland bent (geen voorkeursdata aangegeven) laat me dan even welke periode dat je graag zou willen.

Link naar Google Drive: De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 - Planning

Verder wil ik aangegeven dat ook nieuwe aanmeldingen nog worden meegenomen, dus wil je nog meedoen, laat het gerust weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Het weekend van 10 oktober kan ik niet, verder kan het me betrekkelijk aan m'n reet roesten en moet het me wel lukken om in 48 uur een foto te maken. Dat moet dus geen problemen opleveren gezien de kettingbrief later begint. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Grozno op 30-09-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Grozno schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:09:
Het weekend van 10 oktober kan ik niet, verder kan het me betrekkelijk aan m'n reet roesten en moet het me wel lukken om in 48 uur een foto te maken. Dat moet dus geen problemen opleveren gezien de kettingbrief later begint. :P
Het begint pas op 18 oktober :+
Ik wacht mijn rooster van november even af, als ik die heb dan kijk ik waar ik het meeste tijd heb.
Als iemand me voor is dan is het zo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik doe ook graag mee!

Een beetje laat zo te zien, kan ik nog mee doen? Binnen 48 uur moet ik het altijd wel kunnen redden.

[ Voor 52% gewijzigd door NIMIC op 30-09-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Mijn voorkeur gaat uit naar een timeslot in de periode van donderdag 30 oktober tot maandag 10 November. Ik zie dat die al bezet zijn, dus doe dan maar direct na Sytse (11 November) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Niet online
ok voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Ik heb ook interesse om mee te doen, maar na 23 november gaat niet lukken mocht het inmiddels al daar aanbeland zijn met inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TranceSetter schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:02:
Zo, ik ben begonnen met het maken van de planning. Ik probeer bij iedereen rekening te houden met de aangegeven mogelijke data. Ik wil graag iedereen verzoeken om op onderstaande planning na te kijken. Wanneer je ingepland bent (roze vakjes met de 'p' erin) laat me dan even weten of dit goed is. Wanneer je nog niet ingepland bent (geen voorkeursdata aangegeven) laat me dan even welke periode dat je graag zou willen.

Link naar Google Drive: De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 - Planning

Verder wil ik aangegeven dat ook nieuwe aanmeldingen nog worden meegenomen, dus wil je nog meedoen, laat het gerust weten.
De link mag van mij wel in de OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 218471 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:34:
[...]

De link mag van mij wel in de OP ;)
Jongens, ik werk ook nog naast de planning van deze kettingbrief... :9
Ik zal hem er zsm inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En geef dat werk vooral voorrang zou ik zeggen!
Was alleen even een tip van mijn kant, want ik had hem nu bijna over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Datum is geschikt voor mij!

Arnold_m heeft wel geluk, want vanwege de overgang naar de wintertijd heeft hij een extra uur de tijd om een foto te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Datum voor mij is ook ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brombeer21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:13
Datum is ok voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 20:45
Arm1n schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:54:
Arnold_m heeft wel geluk, want vanwege de overgang naar de wintertijd heeft hij een extra uur de tijd om een foto te maken :+
Oeh, nu voel ik toch wel extra druk om met een heel mooie foto te komen. :S
Maar ik ga graag de uitdaging aan in dat extra lange weekend.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:00

Polariteit

Fietsende fotografeur

Datum maakt mij niet zoveel uit, voorkeur is wel een weekend als dat nog kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

17-18 de volgende dag die nu nog vrij is wil ik wel, heb ook al dm gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Sorry voor de late reactie, maar ik zat een weekje in Wroclaw... Ik heb de planning weer bijgewerkt.

Voor nu mis ik nog voorkeursdata van de volgende personen die hebben aangegeven dat ze mee willen doen:

Nordlys
Emiel L
ToyotaMR2
Yonni
Haas-nl
NIMIC

Als jullie dit nog willen aangeven, dan kunnen we de planning compleet maken. Wel mooi dat er geen gaten in de planning zitten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:29
Zet mij maar ergens. Zo ver vooruit plannen kan ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05 19:12
Ik doe ook wel mee, gooi mij ook maar ergens neer :)

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan heb je mijn post waarschijnlijk over het hoofd gezien, maar na 25 november waar we nu aangekomen zijn gaat zoals aangegeven niet lukken. Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb bij voorkeur een plekje in het weekend:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Anoniem: 30965 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:49:
[...]

Dan heb je mijn post waarschijnlijk over het hoofd gezien, maar na 25 november waar we nu aangekomen zijn gaat zoals aangegeven niet lukken. Succes iedereen!
Als je wil offer ik men plekje wel voor je op en zoek ik wel een andere datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

28 november voor mij dan, de eerstvolgende die blijkbaar vrij is past me ook!
Iets minder tijd dan de vorige datum maar zo kan refused ook mee doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Dank jullie wel. Ik heb masauri verplaatst en refused and Nordlys gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 11:32
Heb geen voorkeur 😆

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Dit begint al mooi vorm te krijgen! d:)b
Moest ik even kwijt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Nog maar 4 dagen... Ik ben redelijk in het begin aan de beurt dus dat wordt daarna lang wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Wel wat updates af en toe anders word het ook zo stil he :p
(En is de kans groter dat ik het vergeet)
Nog een goeie maand wachten voor ik aan de beurt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb zojuist de eerste foto naar Bobcom gestuurd. Nog geen reactie gezien, maar hopelijk wordt het gewoon meteen opgepakt. Ik ben benieuwd naar de foto's en de verhalen erachter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Trouwens, om het topic een beetje actief te houden... Ik ga geen details verklappen, want dat geeft misschien een te grote hint over wat voor foto het is, maar tijdens het maken van mijn foto kwam de politie toch even kijken wat ik aan het doen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Haha, teaser. Beetje ons zwaar nieuwsgierig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:00

Polariteit

Fietsende fotografeur

Leuk, ben benieuwd wat er uitkomt als ik aan de beurt ben en wat het eindresultaat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

TranceSetter schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:44:
Trouwens, om het topic een beetje actief te houden... Ik ga geen details verklappen, want dat geeft misschien een te grote hint over wat voor foto het is, maar tijdens het maken van mijn foto kwam de politie toch even kijken wat ik aan het doen was...
oeeeeeh spannend!
hoelang heb je dan aan de voorbereidingen voor die foto gewerkt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05 19:12
Pfft, als ik foto's maak is de politie ook altijd alert. Maar dat kan ook aan m'n donkere kop en baard liggen natuurlijk :+

All kidding aside: ben nu wel reuze benieuwd!

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ik wacht vol spanning af wat ik moet doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:24

bobcom

Dedicated dabbler

Ziezo, ei gelegd - de bal ligt nu bij degene die vol spanning afwacht(te) wat hij moet doen. Hopelijk heb ik het niet al te moeilijk gemaakt >:)

Ik vraag me trouwens af of het mogelijk is dat iedereen die al een kettingfoto heeft ingestuurd een soort sneak peek kan krijgen op datgene wat er tot dusver is ingestuurd. December duurt nog een hele tijd, en ik weet niet of ik dat wachten wel vol houd... O-)

(repliek: er zal niks anders op zitten?)

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Niet online
* moozzuzz stelt zich nu een omelet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ja heb net een eitje gegeten bij pasta met ham en kaas saus, teasers zouden wel leuk zijn natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Geen teasers of sneakpeaks. Dat het lang duurt, komt omdat velen 48h de tijd wilden. Gewoon geduld hebben totdat Sinterklaas komt met de cadeautjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Oe, nu al de foto binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Succes ermee, er is een hoop stof tot nadenken voor je...

(Ik ben een meester in teasers merk ik...) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

TranceSetter schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:13:
Succes ermee, er is een hoop stof tot nadenken voor je...

(Ik ben een meester in teasers merk ik...) :+
meh, ook een boek geschreven? >:)
otherwise, meet your master >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

En weer doorrrrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Dan had je in ieder geval even de tijd he ;)

... en we wachten weer rustig af.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Dus ik heb 'm ook al een 1/2 dag eerder doorgestuurd. Had ik in theorie al woensdagavond kunnen doen, toen was de foto al af. Maar twijfelde nog tussen 2 versies. Dus uiteindelijjk dag later verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 20:45
Ik heb hem ook een halve dag eerder doorgestuurd, maar vrijdagavond had ik alleen nog maar wat losse ideetjes. Am1n heeft ook nog het geluk van het extra uur door de overgang naar wintertijd.

Om karmapunten te sparen te voorkomen dat masauri het vergeet, doen we af en toe een update zonder veel informatie weg te geven.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

arnold_m schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:25:
Ik heb hem ook een halve dag eerder doorgestuurd, maar vrijdagavond had ik alleen nog maar wat losse ideetjes. Am1n heeft ook nog het geluk van het extra uur door de overgang naar wintertijd.

Om karmapunten te sparen te voorkomen dat masauri het vergeet, doen we af en toe een update zonder veel informatie weg te geven.
thx! _/-\o_
Ik check regelmatig though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Niet online
Ideaal, dit zeker blijven volhouden tot na dit weekend! (dan is't zowat aan mij :-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Als ik het zo in de planning zie hebben 2 mensen geen reactie gegeven op een voorkeurstijd, als ze niet meedoen eindigen we op 6 december, ik voel me net een klein kind dat wacht op de Sint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 07:44

Isniedood

nee, echt niet!

Kan er nog meegedaan worden ? :) ik heb dit helemaal gemist !

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Isniedood schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:34:
Kan er nog meegedaan worden ? :) ik heb dit helemaal gemist !
Ja hoor. Liefst wel aansluitend aan de planning. Zie voor de planning de link in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Yes extra tijd :*)

Heb alleen niet het gevoel dat het er makkelijker op wordt :P Ik heb nu al iets, nog even kijken of ik voor de deadline wat beters kan bedenken/produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Arm1n schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:11:
[...]

Yes extra tijd :*)

Heb alleen niet het gevoel dat het er makkelijker op wordt :P Ik heb nu al iets, nog even kijken of ik voor de deadline wat beters kan bedenken/produceren.
En is het wat geworden na u goesting? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brombeer21
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:13
En door naar de volgende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:00

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Is er nog een planning? Misschien zou ik achteraan nog mee kunnen doen, heb wat meer tijd dan ik van te voren dacht dus als het niet teveel moeite is en ik 1 die dagen kan dan kan ik wellicht nog meedoen, als dat nog mag O-)

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Topicstart gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:00

Mr Pingu

Professioneel Prutser

oeps over het linkje heen gelezen :P Hmm achteraan komt niet heel lekker uit, maandag - dinsdag...

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:07
Zo! I'm done.

Fijn, zo'n kettingbrief. Erg leuk om te doen, even gedwongen worden om in een korte tijd een foto te produceren. Ben heel benieuwd naar de eindresultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

RobB_W schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:08:
Zo! I'm done.

Fijn, zo'n kettingbrief. Erg leuk om te doen, even gedwongen worden om in een korte tijd een foto te produceren. Ben heel benieuwd naar de eindresultaten!
Gedwongen worden?
Twas nogthans vrije aanmelding, maar als ge wilt kom ik wel met een fakkel en hooivork af om u te stimuleren een goede foto te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:07
Hehe, ik presteer alleen maar onder druk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-04 07:41
Tralala... nou, dat duurt nog een hele tijd. Als één van de eerste aangemeld, maar als ik uiteindelijk aan de beurt kom mag ik het gure winterweer trotseren...

http://emiellensink.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Emiel L schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:54:
Tralala... nou, dat duurt nog een hele tijd. Als één van de eerste aangemeld, maar als ik uiteindelijk aan de beurt kom mag ik het gure winterweer trotseren...
Maakt de uitdaging alleen maar groter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ik heb mijn foto moeten maken met een knallende hoofdpijn door een verkoudheid,
maar hé het is het creatieve proces waar we allemaal aan meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Niet online
Hup en vannacht gestuurd naar Tobias :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Status tot dusver:
TranceSetter
Bobcom
letatcest
Barrycade
arnold_m
Arm1n
Bravo
Brombeer21
RobB_W
moozzuzz
tobiasvs

Woutoud
Sytsuuh
inquestos
Universal Creations
marceltuit
refused
jessicarijpstra
Sjekster
ToyotaMR2
Xnightmare
masauri
Nordlys
Yonni
NIMIC
Gutteguttegut
Emiel L (niet gepland volgens planning dus atm als laatste?)
Haas-NL (niet gepland)

[ Voor 6% gewijzigd door masauri op 04-11-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 23:22
Haal mij er maar af!! Want is irritant dat ik hier steeds moet kijken of ik nog aan de beurt kom!

Ik bedoel dus dat ik het heel leuk vind om mee te doen, maar ik zit dus dit topic elke keer te kijken en er staat nog niks achter mijn naam. En nu ben ik de hele tijd bang ik dadelijk te laat ben. Dus vandaar dan heb ik liever eraf gehaald word! 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door Haas_nl op 05-11-2014 18:49 . Reden: oeps iets te lomp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Niet online
't is al aan Tobias hoor ondertussen :)
Pagina: 1 2 3 Laatste