I can't wait to shoot!
<slechteegrap>the mod man schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:14:
Ik wil nog wel als hekkensluiter of ergens net voor de hekkensluiter als dat nog kan
Ah neen dat kan niet - we zijn veel te ongeduldig ivm het resultaat!
</slechtegrap>

Anoniem: 30965
Deadline is overigens woensdag 12u00 dus het heeft geen enorme haast.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 30965 op 17-11-2014 17:29 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Polariteit op 17-11-2014 18:20 ]
En begrijp ik het goed: We hebben een deelnemer die zich via het google-formulier heeft aangemeld, maar verder niet eens actief is op tweakers
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Bobcom
letatcest
Barrycade
arnold_m
Arm1n
Bravo
Brombeer21
RobB_W
moozzuzz
tobiasvs
Woutoud
Sytsuuh
inquestos
marceltuit
refused
jessicarijpstra
Sjekster
ToyotaMR2
Xnightmare
masauri
Nordlys
Yonni
NIMIC
Gutteguttegut
the mod man ->
Universal Creations -> tussendoor uitgevallen, kan nog terug komen.
Emiel L (niet gepland volgens planning dus atm als laatste/voorlaatste?)
Haas-NL (is het haasje?)
@inquestos, ik denk da ge gelijk hebt, wie kan opheldering brengen?
[ Voor 5% gewijzigd door masauri op 17-11-2014 21:48 . Reden: @inquestos edit ]
Heb ik over gelezen indertijd, sorry!Barrycade schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:54:
Opheldering staat in dit topic;XNightmare in "De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6"

This too shall pass
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
The Mod Man staat nog niet in de officiele planning, kan hij even aangeven of hij achteraan wil sluiten?
I can't wait to shoot!
TranceSetter
Bobcom
letatcest
Barrycade
arnold_m
Arm1n
Bravo
Brombeer21
RobB_W
moozzuzz
tobiasvs
Woutoud
Sytsuuh
inquestos
marceltuit
refused
jessicarijpstra
ToyotaMR2
Xnightmare
masauri
Nordlys
Yonni
NIMIC
Gutteguttegut
the mod man
Universal Creations -> tussendoor uitgevallen, kan nog terug komen.
Sjekster -> tussendoor uitgevallen, kan nog terug komen.
Emiel L (niet gepland volgens planning dus atm als laatste?)
Haas-NL (is het haasje?)
[ Voor 6% gewijzigd door masauri op 25-11-2014 11:28 ]
Op tijd iets laten wetenSjekster schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:08:
Ik ben ook uitgevallen overigens. Misschien dat ik aan het einde nog bij kan schuiven, maar dat weet ik nog niet.
Duidelijk, als Xnightmare vrouwlief nou ook daadwerkelijk naar het forum schopt is het hem vergevenBarrycade schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:54:
Opheldering staat in dit topic;XNightmare in "De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6"
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik wil het zelf niet vergeten en zo behoud ik continu een overzicht.inquestos schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:05:
Leuk dat je het lijstje bijhoudt, maar trancesetter organiseert het toch?
Als ik kan vragen of hij regelmatig een lijstje wil posten kan ik het ook net zo goed zelf doen vind ik.
Net zoals hier tig vragen op GoT komen zonder dat ze eerst is zelf googlen.
Beetje eigen support naar trancesetter toe zeg maar. (ik heb hem nog niet horen klagen
Ik hou je er aanXNightmare schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:29:
Hahah ik zal eens kijken wat ik kan doen. masauri, ik denk dat je morgen een fotootje kan verwachten
Ben benieuwd!
Na mijn eerste wtf gedacht heb ik na wat denk- en opzoekwerk al bepaald waar de foto genomen gaat worden
We zitten lekker op schema dus!
Nordlys be ready soon!
[ Voor 121% gewijzigd door masauri op 26-11-2014 22:32 ]
[ Voor 14% gewijzigd door TranceSetter op 26-11-2014 22:27 ]
Hij kan! had hem vanmiddag al gewaarschuwdTranceSetter schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:27:
Ik zie dat we nu 2 dagen voorlopen op schema? Masauri was gepland van 27-11 tot 29-11 en Nordlys van 29-11 tot 31-12. Geen idee of Nordlys nu kan? En wie wil er dan die lege plek opvullen?
[kindermodus]Nordlys schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:44:
Ik heb bewust voor het weekend gekozen, ik ga nu niet echt een mooie foto kunnen opleveren![]()
Ik wacht dus liever tot zaterdag.
Nordlys kan het niet aan, hij is mentaal te zwak, wenen wenen, geef hem nog een kans
[/kindermodus]
Ik scherp men hooivork alvast...TranceSetter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:01:
Prima Nordlys. Zorg jij er fijn weer voor dat we weer op schema zitten
We verwachten nu natuurlijk wel echt een mooie foto.
Dat bedoel ik dusarnold_m schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:41:
Het is toch helemaal geen probleem dat Nordlys gewoon vasthoudt aan zijn oorspronkelijk afgesproken inlevertijdstip?
We verwachten nu natuurlijk wel echt een mooie foto.
Hij is 1 van de weinigen die zoveel tijd krijgt
Het zou trouwens wel mooi zijn als we (het weekend) vóór de kerst klaar zouden zijn. Op zich moet dat lukken, niet?
Kan me bijna niet heugen wanneer ik mijn foto heb gemaakt. Het is goed dat ik een bookmark heb gemaakt anders zou ik zo maar het resultaat missen.
Ik weet niet hoe anderen dit doen maar ik heb iets van een 70 foto's gemaakt vanuit verschillende hoeken met verschillende belichtingen enz. en daar 1tje uitgekozen.inquestos schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:14:
Ik denk dat ik nu juist extra kritisch naar het meesterwerk van masauri ga kijken.
Het zou trouwens wel mooi zijn als we (het weekend) vóór de kerst klaar zouden zijn. Op zich moet dat lukken, niet?
Heb er voor in de vrieskou gestaan om toch de foto te nemen die ik wilde
Tis toch altijd iets anders dan je in gedachte hebt.
Heb ook maar gelijk ff een 360° filmpje gemaakt om later te laten kijken als de reeks uit is om een ander zicht erop te krijgen
En nu ik dit lees begrijp ik wel waarom er zoveel druk ligt op Nordlys:
Met ruim een maand de tijd mag de verwachting wel hoog zijn inderdaadTranceSetter schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:27:en Nordlys van 29-11 tot 31-12.
Ja dat was de opzet erachter. Ik moet zwijgen en vertel alles wel als het verhaal compleet isinquestos schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:51:
Leuk making-of materiaal
Kan er véél over vertellen aangezien er het nodige gebeurd is op die plek en de directe omgeving.
inquestos schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:00:
Doe dat maar, je vertelt nu al te veel (en met jou Nordlys en Barrycade).. Kou, buiten, omgeving, jaargetijde. Straks wordt het helemaal een appeltje-eitje om te achterhalen wat er op de foto staat.
Spreek je over jezelf? In mijn geval is dat namelijk niet zoSjekster schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:10:
spoiler: Heb je het koud?!Als het in de vrieskou is, valt dat al een stuk moeilijker te zien hoor....
Wel grappig dat je niet kon laten de spoiler te lezen, tblijft een spoiler natuurlijk
Er is nog plaats achteraan you knowSjekster schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:14:
Ik ben toch uitgevallen, dus dat is niet zo erg meer
I see what you tried to do thereinquestos schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:00:
Doe dat maar, je vertelt nu al te veel (en met jou Nordlys en Barrycade).. Kou, buiten, omgeving, jaargetijde. Straks wordt het helemaal een appeltje-eitje om te achterhalen wat er op de foto staat.
Maar het was een figure of speaking. En ik kan pas wat toelichten als de ketting gepubliceerd is.
Maar ik kan niet zo goed geheimen bewaren, dus ik ben blij als het allemaal achter de rug is en we er lekker over kunnen neuzelen
Ja we moeten toch ergens de tijd mee om krijgen voor het weer de volgende kettingbrief is he!Barrycade schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:38:
[...]
I see what you tried to do there![]()
Maar het was een figure of speaking. En ik kan pas wat toelichten als de ketting gepubliceerd is.
Maar ik kan niet zo goed geheimen bewaren, dus ik ben blij als het allemaal achter de rug is en we er lekker over kunnen neuzelen
Schuif mij nou maar een stuk naar voren ipv nog steeds op 'niet gepland' te laten staan...
Das iets voor Trancesetter, dm m ff dan kan ie je bijschuivenEmiel L schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:30:
[...]
Schuif mij nou maar een stuk naar voren ipv nog steeds op 'niet gepland' te laten staan...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
[sarcasme]Yonni schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:55:
We lopen iets voor op de planning zie ik.
En dat willen we zo houden, mijn hooivork is al goed geslepen ondertussen
[/sarcasme]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Stuur maar door, of als er een gegadigde is die ertussen door wil (a)? Hoe sneller de finale publishing, hoe lieverYonni schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:37:
Oei, heb inmiddels tot woensdag lees ik. Damn, heb 'm al klaar liggen eigenlijk. Blijft een leuk spelletje dit. Haha.
Ik heb hem al ontvangen. En de regels nog eens doorgelezen.... Dus weet ook weer wat de bedoeling is.moozzuzz schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:53:
[...]
Stuur maar door, of als er een gegadigde is die ertussen door wil (a)? Hoe sneller de finale publishing, hoe liever
Eens kijken wanneer ik tijd heb. Gelukkig heb ik de hele week
Want druk, druk, druk...

Anoniem: 218471
Dus denk dat hij je foto al heeft opgeslagen (tenzij je downloaden disabled hebt).
Moet zeggen dat ik met spanning uit kijk naar het moment dat ze allemaal online staan
Het is toch voor 12:00 uur vandaag gelukt. Gutteguttegut kan aan de slag.
Had niet veel tijd, dus in een uurtje iets gemaakt, inclusief voorbereiding en nabewerking. Niet helemaal tevreden, maar goed genoeg volgens mij.
Ik moet zondag maar is aan mijn making-off beginnen te typen
Ik zal zo snel mogelijk de foto's plaatsen, etc. Maar dat kan wel even duren, aangezien ik zondag ook andere plannen heb. Ik probeer deze echter zondagavond te plaatsen.
Dat hoeft nietmoozzuzz schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:29:
Ik wil altijd vanavond helpen zodat jij zondag er enkel nog het finale deel moet bij plakken

Ik weet iig welke foto gaat tegenvallen.marceltuit schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:25:
Zal je zien zit je je gigantisch druk te maken, valt het resultaat gewoon keihard tegen. Heb je je er voor niks op zitten verheugen![]()
![]()

Die van mezelf.
Waar woonde we weer?marceltuit schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:25:
Zal je zien zit je je gigantisch druk te maken, valt het resultaat gewoon keihard tegen. Heb je je er voor niks op zitten verheugen![]()
![]()
(wie brengt de fakkels mee?)
Ik zet m wel onder druk, watjeBarrycade schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:45:
Ik wil de TS niet onder druk zetten. Maar wellicht kan er een ETA worden afgegeven?
Dan klopt het verhaal niet meerTranceSetter schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:58:
Ik denk dat ik de foto van masauri maar weglaat uit het resultaat
Also, I gave the most (hooivork
Overruled.
maar ik kan TS wel begrijpen, een nieuw/complex topic opstarten met veel foto's is heel wat werk om het mooi afgewerkt te krijgen. En er bestaat niet zoiets als een "save as draft" dus wel challenging
Bestaat wel hoor, keb al menig ts gemaakt, wie zegt dat ie tot nu had moeten wachten om er aan te beginnen?moozzuzz schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:37:
*hoogspanning*
maar ik kan TS wel begrijpen, een nieuw/complex topic opstarten met veel foto's is heel wat werk om het mooi afgewerkt te krijgen. En er bestaat niet zoiets als een "save as draft" dus wel challenging
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken
De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 - Het Resultaat
teach me!masauri schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:39:
Bestaat wel hoor, keb al menig ts gemaakt,
Heerlijk om de dag te beginnen!TranceSetter schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:46:
Jongens en meisjes, bij deze: Hij staat online!
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken![]()
De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 - Het Resultaat
Na het werk volgt mijn uitgebreide analyse en commentaar!