Zal je zien zit je je gigantisch druk te maken, valt het resultaat gewoon keihard tegen. Heb je je er voor niks op zitten verheugen

Anoniem: 30965
Ik weet iig welke foto gaat tegenvallen.marceltuit schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:25:
Zal je zien zit je je gigantisch druk te maken, valt het resultaat gewoon keihard tegen. Heb je je er voor niks op zitten verheugen![]()
![]()
Waar woonde we weer?marceltuit schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:25:
Zal je zien zit je je gigantisch druk te maken, valt het resultaat gewoon keihard tegen. Heb je je er voor niks op zitten verheugen![]()
![]()
Anoniem: 30965
Ik zet m wel onder druk, watjeBarrycade schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:45:
Ik wil de TS niet onder druk zetten. Maar wellicht kan er een ETA worden afgegeven?
Dan klopt het verhaal niet meerTranceSetter schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:58:
Ik denk dat ik de foto van masauri maar weglaat uit het resultaat
Bestaat wel hoor, keb al menig ts gemaakt, wie zegt dat ie tot nu had moeten wachten om er aan te beginnen?moozzuzz schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:37:
*hoogspanning*
maar ik kan TS wel begrijpen, een nieuw/complex topic opstarten met veel foto's is heel wat werk om het mooi afgewerkt te krijgen. En er bestaat niet zoiets als een "save as draft" dus wel challenging
teach me!masauri schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:39:
Bestaat wel hoor, keb al menig ts gemaakt,
Heerlijk om de dag te beginnen!TranceSetter schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:46:
Jongens en meisjes, bij deze: Hij staat online!
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken![]()
De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 - Het Resultaat
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq