Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
Zojuist even Samsung Experience store gebeld in eindhoven zodat ik niet voor niks rij, ik zij dat er een blauwe waas over het scherm komt bij de minste kijkhoek al. Hun zeiden komt langs en als het een defect is krijg je meteen een nieuwe.

Maar valt dit ook echt onder defecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:14:
Jammer dat ze hem niet water en stofdicht hebben gemaakt.
Hadden ze inderdaad ook wel mogen doen maar ik mis het niet ofzo, hij kan echt wel tegen wat spatjes water alleen kan je deze niet mee onder de douche nemen of het zwembad in maar ja wanneer doe je dat dan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 21:34
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:18:
Zojuist even Samsung Experience store gebeld in eindhoven zodat ik niet voor niks rij, ik zij dat er een blauwe waas over het scherm komt bij de minste kijkhoek al. Hun zeiden komt langs en als het een defect is krijg je meteen een nieuwe.

Maar valt dit ook echt onder defecten?
Heb jij hem bij Samsung gekocht? Ik ben morgen toevallig in Den Haag maar ik heb hem bij Vodafone gekocht dus ik weet niet of ze dat dan accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
weebeast schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

Heb jij hem bij Samsung gekocht? Ik ben morgen toevallig in Den Haag maar ik heb hem bij Vodafone gekocht dus ik weet niet of ze dat dan accepteren
Ja bij een Samsung Experience Store, is eigenlijk gewoon The Phone House alleen dan specifiek voor Samsung. Ik weet niet hoe ze het bij Vodafone regelen maar als het een defect is en je gaat er mee terug hoor je een nieuwe te krijgen, enige probleem tot nu toe is zien ze het als een defect maar daar kom ik straks tussen 16 en 17 wel achter.

En ALS ik een andere krijg hoop ik wel dat die er geen last van heeft :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
weebeast schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:11:
[..iets met pennetje dat niet goed werkt...]

Ja dat heb ik dus ook. Dit is dus normaal?
Bij mij lijkt 'ie het wel goed te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Ja bij een Samsung Experience Store, is eigenlijk gewoon The Phone House alleen dan specifiek voor Samsung. Ik weet niet hoe ze het bij Vodafone regelen maar als het een defect is en je gaat er mee terug hoor je een nieuwe te krijgen, enige probleem tot nu toe is zien ze het als een defect maar daar kom ik straks tussen 16 en 17 wel achter.

Had de mijne bij dezelfde store. Was gistermiddag langs om hem te ruilen, wat stuitte op het geroot zijn van het toestel. Vandaag zou er een vertegenwoordiger verantwoordelijk voor reparaties e.d. langskomen die een oordeel zou vellen over mijn klacht.

Een wit demo-model in de winkel bleek een prima scherm te hebben, anderen hebben we niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:55
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:20:
[...]

Hadden ze inderdaad ook wel mogen doen maar ik mis het niet ofzo, hij kan echt wel tegen wat spatjes water alleen kan je deze niet mee onder de douche nemen of het zwembad in maar ja wanneer doe je dat dan. 8)7
Mijn huisgenoot stond gisteren te bellen onder de douche met zijn experia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ettepet schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Had de mijne bij dezelfde store. Was gistermiddag langs om hem te ruilen, wat stuitte op het geroot zijn van het toestel. Vandaag zou er een vertegenwoordiger verantwoordelijk voor reparaties e.d. langskomen die een oordeel zou vellen over mijn klacht.

Een wit demo-model in de winkel bleek een prima scherm te hebben, anderen hebben we niet bekeken.
Ga ik straks meteen checken die witte, ik wil gewoon een goed scherm voor dit geld. Mijne is nog niet geroot gelukkig haha.

Ettepet ik heb een topic gemaakt over dit probleem en jou als mede auteur, laten we daar verder gaan over dit probleem.

[Samsung Galaxy Note 4] Color Shifting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ircghost schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Mijn huisgenoot stond gisteren te bellen onder de douche met zijn experia :P
Haha tsja ieder zijn eigen ding, ik kan me telefoon best 30 minuten laten liggen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Haha hij deed dat ook alleen maar omdat hij die net nieuw had die dag en het wilde testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Ga ik straks meteen checken die witte, ik wil gewoon een goed scherm voor dit geld. Mijne is nog niet geroot gelukkig haha.

Ettepet ik heb een topic gemaakt over dit probleem en jou als mede auteur, laten we daar verder gaan over dit probleem.

[Samsung Galaxy Note 4] Color Shifting
Prima. Succes straks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ircghost schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:52:
Haha hij deed dat ook alleen maar omdat hij die net nieuw had die dag en het wilde testen :P
Ja haha en daarna doe je dat waarschijnlijk niet meer, het is een leuke toevoeging maar maar vind niet dat het er echt op moet zitten, ik mis het in ieder geval niet op de Note 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Thanks.

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik ben geweest zal ik een update geven in het color shifting topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Ah zo, ik moet toevallig vandaag naar een Samsung care center van vodafone om mij note 2 op te halen. Neem mijn note 4 wel mee. Hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
weebeast schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Ah zo, ik moet toevallig vandaag naar een Samsung care center van vodafone om mij note 2 op te halen. Neem mijn note 4 wel mee. Hou jullie op de hoogte
Oke ben benieuwd wat ze er daar van zeggen, laat het dan even weten in het topic wat ik hier boven heb vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Heeft Samsung iets gedaan aan die gapgate? Ik heb letterlijk geen mm ergens over in het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
svenM schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:19:
[...]

Heb je ondertussen nog meer informatie gevonden?
Ik heb op xda de volgende reactie gekregen :

[...]

Volgens wat ik daarnet gevonden heb zitten in belgië de providers op band 3 (base en proximus in elk geval) wat ik op wiki gevonden heb 1800+ is. de N910C ondersteunt volgende banden LTE 800 / 850 / 900 / 1800 / 2100 / 2600 (volgende deze pagina ) Dus dat lijkt me te zullen werken?
Ik kom tot dezelfde bevindingen. De 910c heeft alleen geen Lte Advanced, dus de vraag is hoe belangrijk dit voor je is. Ik verwacht over 2 weekjes naar Dubai te gaan en misschien Turkije, dus ga kijken wat de prijs daar doet. Als hij niet goedkoper gaat zijn, ga ik toch maar voor een NL Snapdragon met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Zo ondertussen met better battery stats uitgezocht waar bij de stock rom nou al het verbruik inzat.

Dit zit voorname in de bijgeleverde samsung apps:

-CloudAgent
-Backup
-Galaxy Apps
-Samsung Account
-Weather

En:
-Google Location Reporting off!

Hiermee behaal ik nu met al mijn apps installed die ik gebruik, ~0.6%/hour verbruik. Dat is goed voor bijna 7 dagen standby tijd!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3828392/Screenshot_2014-10-23-16-36-16.png

[ Voor 11% gewijzigd door Phoenix_the_II op 23-10-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Ransom_nl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:01:
[...]

Ik kom tot dezelfde bevindingen. De 910c heeft alleen geen Lte Advanced, dus de vraag is hoe belangrijk dit voor je is. Ik verwacht over 2 weekjes naar Dubai te gaan en misschien Turkije, dus ga kijken wat de prijs daar doet. Als hij niet goedkoper gaat zijn, ga ik toch maar voor een NL Snapdragon met garantie.
Ja hier in Thailand stuk goedkoper, maar je moet er nog mee langs de douane, pakken ze je daar dan komt er de btw +ik dacht 200% er over heen. Ga ik langs het rode laantje ben ik onderhand net zo duur uit. Plus garantie probleem, nu kom ik wel paar keer per jaar in Thailand. Maar begin nu toch te twijfelen, hij is zo mooi..... Nog wat informatie over de processor. http://nl.hardware.info/n...os-sneller-dan-snapdragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
pappaleone schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Ja hier in Thailand stuk goedkoper, maar je moet er nog mee langs de douane, pakken ze je daar dan komt er de btw +ik dacht 200% er over heen. Ga ik langs het rode laantje ben ik onderhand net zo duur uit. Plus garantie probleem, nu kom ik wel paar keer per jaar in Thailand. Maar begin nu toch te twijfelen, hij is zo mooi..... Nog wat informatie over de processor. http://nl.hardware.info/n...os-sneller-dan-snapdragon
Vrij simpel denk ik. Doosje weggooien en toestel gewoon in je zak. Bij een controle (wat zelden gebeurt wanneer je door de nothing to declare loopt) kunnen ze dan nooit zien dat je het toestel net gekocht hebt in het buitenland. Als je hem ingepakt in het doosje houdt dan loop je natuurlijk een stuk meer risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:49
Hebben jullie erg veel last van die color shifting in het dagelijkse gebruik? Ik wil de Note 4 erg graag halen maar ik weet niet of dit een deal breaker is. Zelf heb ik op mijn HTC One X ook een heel klein beetje last van color shifting als ik 'm schuin hou, maar daar heb ik eigenlijk totaal geen last van omdat ik er meestal gewoon recht naar kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
DonRoger schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:54:
Hebben jullie erg veel last van die color shifting in het dagelijkse gebruik? Ik wil de Note 4 erg graag halen maar ik weet niet of dit een deal breaker is. Zelf heb ik op mijn HTC One X ook een heel klein beetje last van color shifting als ik 'm schuin hou, maar daar heb ik eigenlijk totaal geen last van omdat ik er meestal gewoon recht naar kijk.
Kan niet zeggen dat ik er last van heb maar het gaat er mij meer om dat ik een goed scherm heb voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Bij mij ziet Color shifting er zo uit:

https://www.dropbox.com/s...AABn6kGv5jZGmrakHrboZbiYa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Meulendijks89 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:13:
[...]

Kan niet zeggen dat ik er last van heb maar het gaat er mij meer om dat ik een goed scherm wkl voor het geld.
Dat begrijp ik goed, maar ik kan hier wel vrede mee hebben als ik zo de foto's van oli4b zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Bij mij gebeurt dit al terwijl je bijna loodrecht op het scherm kijkt. Zover mij bekend zijn vrijwel alle meldingen van color shifting op de Note 4 tot dusver als je bijna recht naar het scherm kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

pappaleone schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

De Exynos 5433 is wat de sd810 moet gaan worden, (de sd805 heeft hier een snellere gpu maar tragere cpu enhier is de exynos 5433 en mali t740 weer sneller)) wat ik me afvraag is of de koreanse versie nu eigenlijk energie zuiniger is aangezien hij op 20nm gebakken is (vs28nm). Ik vraag me af of de exynos 5433 (exynos 7 nu) echt 64bit is als android L arriveert. Als dat het geval is heb ik liever een koreanse versie _/-\o_

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Phoenix_the_II schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:40:
Zo ondertussen met better battery stats uitgezocht waar bij de stock rom nou al het verbruik inzat.

Dit zit voorname in de bijgeleverde samsung apps:

-CloudAgent
-Backup
-Galaxy Apps
-Samsung Account
-Weather

En:
-Google Location Reporting off!

Hiermee behaal ik nu met al mijn apps installed die ik gebruik, ~0.6%/hour verbruik. Dat is goed voor bijna 7 dagen standby tijd!

[afbeelding]
In welke tab kijk jij dan?
Ik heb deze app ook aangeschaft net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Ettepet schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:15:
[...]

Bij mij gebeurt dit al terwijl je bijna loodrecht op het scherm kijkt. Zover mij bekend zijn vrijwel alle meldingen van color shifting op de Note 4 tot dusver als je bijna recht naar het scherm kijkt.
Zoals ik in het andere topic al zei is dat niet mogelijk om met camera vast te leggen. Je kunt het met camera alleen vastleggen als je de note 4 heel ver kantelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
kmichael schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:58:
[...]

In welke tab kijk jij dan?
Ik heb deze app ook aangeschaft net.
Combinatie van rooten + better battery stats (partial wakelocks & processes) + greenify (hier die app "hibernaten")

[ Voor 26% gewijzigd door Phoenix_the_II op 23-10-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
kmichael schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:15:
[...]

Oja als jeje pennetje meer boven je scherm laat gaat het beter. (Moeilijk uit te leggen)
Probeer maar is
Aan de rand van het scherm: hou je pen buiten het scherm ga alleen met je puntje naar de rand, dan zul je zien dat het aanwijsrondje niet strak langs de rand begint,.
Nu hou de pen boven je scherm met de punt buiten het scherm, beweeg nu de punt naar het scherm, je zal zien dat het aanwijsrondje nu wel aan de rand start.
Welke programma heb jij gebruikt om te tekenen? Sketchbook of S note?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Phoenix_the_II schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:09:
[...]

Combinatie van rooten + better battery stats (partial wakelocks & processes) + greenify (hier die app "hibernaten")
Waarom heeft rooten effect op je batterystats? Greenify is toch ja ook voor non-rooted devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Shadow343 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:07:
[...]

Waarom heeft rooten effect op je batterystats? Greenify is toch ja ook voor non-rooted devices?
De apps die ik opnoem zijn allemaal system apps. Om die te kunnen hibernaten in greenify heb je expirimental features + Xposed framework nodig = Root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:23:
[...]

De apps die ik opnoem zijn allemaal system apps. Om die te kunnen hibernaten in greenify heb je expirimental features + Xposed framework nodig = Root
Aah oke! Ware het niet dat als je xposed gaat gebruiken S Health niet meer werkt of wel? Overigens met de root krijg je geen updates meer wat ik altijd heb vernomen? Of is hier een truc voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Shadow343 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:24:
[...]

Aah oke! Ware het niet dat als je xposed gaat gebruiken S Health niet meer werkt of wel? Overigens met de root krijg je geen updates meer wat ik altijd heb vernomen? Of is hier een truc voor?
S Health? Ik ga mijn gegevens niet aan samsung geven! |:(

Updates:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3828392/Screenshot_2014-10-24-10-29-51.png

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:32:
[...]

S Health? Ik ga mijn gegevens niet aan samsung geven! |:(

Updates:
[afbeelding]

}:O
Oke dat is wel zeeer nice als je gewoon die updates kan krijgen met root. Mm misschien toch maar eens heroverwegen heb altijd cyano gebruikt maar ben tot nu toe wel tevreden met de touchwiz. Overigens S Health haalt alleen je stappen binnen haha.. verder niet veel bijzonders. Als ze iets willen weten, weten ze het toch al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik vind die stappenteller best wel grappig eigenlijk en ook leuk om te kijken hoe hard je hartslag omhoog gaat bij flink doorlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dat ziet er zeker niet goed uit nee. :o
Ervaar zelf helemaal geen verschillen/problemen wanneer ik anders naar het scherm kijk of deze draai trouwens, die kieren waar over gesproken wordt tussen de behuizing heb ik aan de onderzijde maar stoort me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik weet wel dat dit ook aan de orde is geweest bij de Note 3. Als ik deze plat houdt ligt er ook een licht roze gloed over. Maar bij normaal gebruik is er niets van te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:01:
Ik weet wel dat dit ook aan de orde is geweest bij de Note 3. Als ik deze plat houdt ligt er ook een licht roze gloed over. Maar bij normaal gebruik is er niets van te zien.
Maar dat de kijkhoek veranderd als de telefoon plat ligt er je er echt schuin om kijkt en de kleur is da anders is normaal alleen heeft de een er meer last van dan de ander, als je de Note 4 gewoon houd zoals je een telefoon normaal vast houd heb je er geen last van nee _/-\o_ maar had deze colorshift niet verwacht bij de Note 4 maar zal dan toch aan het type amulet liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
kmichael schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:56:
Ik kom van de Samsung S4 het viel me op dat alles zo waanzinnig groot is geschaald in de Note4.
Ik heb even gespeeld met "Xposed App Settings", ik heb de DPI kleiner gemaakt.

Je kan het zo groot of klein maken als je zelf wil.
Wat heb je nodig:
Rooted telefoon
Xposed Installer
Xposed App Settings
Ik heb gisteren ook even gespeeld met de DPI door het bestand aan te passen maar als ik dat doe dan is bijvoorbeeld de stock rom camera heel erg klein....en als ik naar Mijn Bestanden ga dan zie ik daar geen tekst meer staan...
heb jij dat ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Op welke waarde heb je het ingesteld ?
Bij mij schaald Camera geheel mee, ook zeg maar het beeld van de camera wordt kleiner verkeerd dus (ik krijg een klein venstertje)

De telefoon app schaald helaas ook verkeerd..
Maar ben er nog niet mee bezig geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door kmichael op 24-10-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
kmichael schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:51:
Op welke waarde heb je het ingesteld ?
Bij mij schaald Camera geheel mee, ook zeg maar het beeld van de camera wordt kleiner verkeerd dus (ik krijg een klein venstertje)

De telefoon app schaald helaas ook verkeerd..
Maar ben er nog niet mee bezig geweest.
Ik had hem ook op 430 gezet. Net als jij
Zag er prima uit verder maar toen ik de camera opende zag ik dus, net als jij dus, een klein camera schermpje.
had ik op mijn S3 helemaal geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Gisteren even in de stad wezen kijken ( in Eindhoven ) of ze er nog een hadden bij de PhoneHouse, had met veel geluk nog de laatste gekregen :p

Ben er zeer tevreden mee! Die color shifting hindert mij persoonlijk totaal niet gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Laatst online: 29-05 22:54
Dat zie ik ook wel onder zo'n hoek. Bij normale hoeken is er een hele lichte verkleuring, maar zo weinig dat ik het zeker niet storend vind.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
wat mij opvalt is dat Android-Systeem bij mij best veel batterij verbruikt, heeft iedereen hier last van, en zo ja is er wat aan te doen?

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
oner schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:33:
wat mij opvalt is dat Android-Systeem bij mij best veel batterij verbruikt, heeft iedereen hier last van, en zo ja is er wat aan te doen?
http://gathering.tweakers...bookmark/1603249/43111093

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Om te doen wat jij daar zegt in die reactie van jou heb je wel root access nodig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Meulendijks89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:49:
[...]

Om te doen wat jij daar zegt in die reactie van jou heb je wel root access nodig. :9
Tjah, het komt ook door Samsungs bloatware... |:( Die niet op een andere manier te deactiveren/verwijderen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Phoenix_the_II op 24-10-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:50:
[...]

Tjah, het komt ook door Samsungs bloatware... |:( Die niet op een andere manier te deactiveren/verwijderen zijn.
Ja ik weet het, zonde dat ze het zo vol stampen geef mensen gewoon een keus maar ja |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Ik haal verdomde lekkere stats met mijn batterij.. Heb gewoon alles aanstaan qua sync. Facebook/twitter/instagram/whatsapp. Weer heb ik 6uur sync staan en e-mail op push.

Exacte gegevens tot nu toe:

8u en 11 minuten op de batterij
72% over
Scherm 1u en 4min totaal aan en staat ook bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
kan ik wel dingen aanpassen zonder te rooten?
ik had ergens op xda gelezen dat als je je gps op alleen wifi zet ook wil helpen

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Shadow343 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:53:
Ik haal verdomde lekkere stats met mijn batterij.. Heb gewoon alles aanstaan qua sync. Facebook/twitter/instagram/whatsapp. Weer heb ik 6uur sync staan en e-mail op push.

72% over
Ja ik haal zo ook wel goede stats:

Nu 68%
11 uur oo batterij
2 uur 15 min scherm aan.
Scherm op automatisch - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
oner schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:54:
kan ik wel dingen aanpassen zonder te rooten?
ik had ergens op xda gelezen dat als je je gps op alleen wifi zet ook wil helpen
Ja de standaard dingen wel, wifi uit gps uit helderheid laag scheelt allemaal, als je echt apps wilt deactiveren om batterij te besparen moet je wel root access hebben. Zo krijg je minder achtergrond processen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oner
Meulendijks89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

Ja de standaard dingen wel, wifi uit gps uit helderheid laag scheelt allemaal, als je echt apps wilt deactiveren om batterij te besparen moet je wel root access hebben. Zo krijg je minder achtergrond processen enz.
okay top bedankt, ik zal er eens over nadenken. Zit erg te twijfelen om het wel of niet te doen.

kampenpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Shadow343 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:53:

72% over
Meulendijks89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:56:
[...]

Ja ik haal zo ook wel goede stats:

Nu 68%
11 uur oo batterij
2 uur 15 min scherm aan.
Scherm op automatisch - 3
Best slecht eigenlijk, dat is 1,5 dag batterij en moet je opladen... Ik zit meer in de buurt van 5+ dagen batterij geëxtrapoleerd met mijn huidig verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Meulendijks89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

Let op, hij bedoeld dan wel System Apps (bijgeleverde apps). Downloaded apps van de play store kan je altijd greenify'en zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

[...]

Best slecht eigenlijk, dat is 1,5 dag batterij en moet je opladen... Ik zit meer in de buurt van 5+ dagen batterij geëxtrapoleerd met mijn huidig verbruik.
5 dagen standby zeker? Met weinig gebruik ofzo :+

[ Voor 13% gewijzigd door DM89 op 24-10-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:02:
[...]

Let op, hij bedoeld dan wel System Apps (bijgeleverde apps). Downloaded apps van de play store kan je altijd greenify'en zonder root.
En greenify is een app uit de appstore weet je dat ook meteen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Nope, als ik stand by had gestaan. Oftewel, helemaal niet zelf gebruiken/scherm aanzetten had ik 7+ dagen, zoals gisteren al gezegd met m'n 0.6%/hour verbruik.

Telegram e.d. background processes draaien gewoon allemaal bij mij. En krijg ook gewoon zodra ik een bericht heb een pingel van mijn phone... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
:o
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:07:
Nope, als ik stand by had gestaan. Oftewel, helemaal niet zelf gebruiken/scherm aanzetten had ik 7+ dagen, zoals gisteren al gezegd met m'n 0.6%/hour verbruik.

Telegram e.d. background processes draaien gewoon allemaal bij mij. En krijg ook gewoon zodra ik een bericht heb een pingel van mijn phone... :)
Dat is netjes, zal me er ook is in gaan verdiepen als ik er zin in heb 8)7 kom nu makkelijk de dag door en de Note gaat toch elke nacht aan de lader :+

[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 24-10-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:02:
[...]

Dat is dan helemaal heerlijk kan je anders eens voor de mensen een tut geven of een topic openen met custom roms helemaal exact hoe je de note 4 root met behoudt van updates etc en de beste batt instellingen? Misschien een idee om te doen? Ik heb mijn s3 2 jaar lang op cyano gehad en na een tijdje was na 6u mijn batt wel leeg dus dan is dit een hele verademing dat ik sws de dag doorkom hahah. Elke avond op de lader ben ik wel gewend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Shadow343 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:29:
[...]

Dat is dan helemaal heerlijk kan je anders eens voor de mensen een tut geven of een topic openen met custom roms helemaal exact hoe je de note 4 root met behoudt van updates etc en de beste batt instellingen? Misschien een idee om te doen? Ik heb mijn s3 2 jaar lang op cyano gehad en na een tijdje was na 6u mijn batt wel leeg dus dan is dit een hele verademing dat ik sws de dag doorkom hahah. Elke avond op de lader ben ik wel gewend
Dat staat op xda-developers.com, maar een custom rom topic is geen slecht idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Inderdaad, op xda staat genoeg how to's van dit soort dingen. Is niet echt iets specifieks speciaal voor Note 4. Het is gewoon android tweaking.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
I know maar is misschien wel handig voor non root kenners etc en ik denk persoonlijk dat dat het niveau van tweakers misschien wel omhoog trekt op dit gebied. Updates krijgen met root is overigens wel nieuw daar was ik zelfs niet mee bekend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Shadow343 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:21:
I know maar is misschien wel handig voor non root kenners etc en ik denk persoonlijk dat dat het niveau van tweakers misschien wel omhoog trekt op dit gebied. Updates krijgen met root is overigens wel nieuw daar was ik zelfs niet mee bekend haha
Xposed framework happened :), lotsa root goodies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Shadow343 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:21:
Topic heb ik aangemaakt, heb er nu nog niet veel tijd voor gehad maar er kan daar verder gediscussieerd worden :)

Meulendijks89 in "[Samsung Galaxy Note 4] Rooten & Custom ROM's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Meulendijks89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:38:
[...]

Topic heb ik aangemaakt, heb er nu nog niet veel tijd voor gehad maar er kan daar verder gediscussieerd worden :)

Zo'n soort topic was er al. Samsung Galaxy Note 4] Custom Launchers, Skins & Customizing

[ Voor 10% gewijzigd door oli4b op 25-10-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 14:16
Ik begrijp niet waarom er voor iedere variatie een nieuw soort topic miet komen. Onderhand 4 verschillende tabs open. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Sosua schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:04:
Ik begrijp niet waarom er voor iedere variatie een nieuw soort topic miet komen. Onderhand 4 verschillende tabs open. :(
Het vervelende is dat veel mensen dit soort topics negeren en hun berichten alsnog in dit topic plaatsen.

Ik ben heel technisch en handig met telefoons/laptops/camera's etc. en ben een zeer heavy user maar ik hoef hier echt niet (de hele tijd) dingen te lezen over (in het bijzonder) rooten, custom roms, handige apps of custom skins en launchers. Ik vind het goed als dat hier niet wordt geplaatst. Ik heb mijn telefoon ook wel eens geroot en een custom rom geïnstalleerd maar ik ben dat dit maal niet van plan.

Bovenstaande hebben ook niks met het toestel te maken en zijn wijzigingen aan het toestel of add-ons, zit niet standaard zo in de doos.
Al het bovenstaande hoort dus ook Niet op dit topic thuis.

[ Voor 4% gewijzigd door oli4b op 25-10-2014 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Laatst online: 04-09 08:44
Aii dat vind ik nu jammer van samsung dat ze de oplader en kabel wit erbij geven :-(
had ze graag Zwart gezien bij een zwarte telefoon.

Overigens vind ik de batterij niet echt super?
Mijn note 2 kon toch een paar uurtjes langer mee dan mijn note 4. Nou zat hij dan wel op een custom rom die wel mooi was geoptimaliseerd maar zoveel verschil mag dat toch niet zijn, toch? :?

Oja de camera maakt wel trouwens super foto's ook in het donker gelukkig, hier zeker pluspunten samsung :)

[ Voor 12% gewijzigd door k---evi-n op 25-10-2014 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
Afgelopen maandag een note 4 bij Vodafone besteld, was op voorraad volgens de site. Ik tòch maar even gebeld, je weet maar nooit hè? Volgens de vriendelijke dame met zachte G was het toestel ruim op voorraad maar was de voorraad info wel een dag oud.
Ok, ik bestellen.
Op de orderbevestiging staat ook expiciet vermeld dat de levering binnen 24 hrs zal geschieden, dat sterkt je gevoel!
Maar helaas, mn eerdere voorgevoel bleek dus juist, de orderstatus wilde niet veranderen in de loop van dinsdag... toch maar even bellen dan. Dan krijg je te horen dat het toestel uitverkocht is, terwijl het nog wèl als op voorraad op de site staat vermeld! Tot vrijdagavond in ieder geval hebben ze dit zo laten staan, stelletje boeven.
Mensen bestellen vaak op basis van beschikbaarheid, dat weten ze maar al te goed.

Wees dus gewaarschuwd als je bij Vodafone besteld!

*edit*

oeps, ik lees net dat dit topic niet voor dit soort berichten is bedoeld, excuus!

[ Voor 5% gewijzigd door Drukkert op 25-10-2014 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
oli4b schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:09:
[...]
Bovenstaande hebben ook niks met het toestel te maken en zijn wijzigingen aan het toestel of add-ons, zit niet standaard zo in de doos.
Al het bovenstaande hoort dus ook Niet op dit topic thuis.
Al het bovenstaande is geen uitleg in hoe je iets moet doen. Al het bovenstaande zijn ervaringen van mij van het toestel en hoe gaar het toestel kwa batterijduur is vanuit de doos.

Zodra jij je toestel aanzet en je gegevens in je toestel invult wijzig je deze ook tov. van een ander. En zal deze niet meer werken precies zoals een andermans toestel.

Al het bovenstaande imho hoort hier wel gewoon thuis, dat er bepaalde topics dieper op veel meer detail wordt in gegaan in andere topics. Dat is imho goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:19

DON PAPA

Tweaker-fan

Meulendijks89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:38:
[...]

Die bestaat al jaren en is voor alle Note versie's bedoeld:
[Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware
Voor Launchers, Skins & Customizing kun je deze topic gebruiken:
Het Android launchers, themes en icons topic

En je eigen creatie kun je dan weer laten zien in:
Post je Homescreen! - Deel 2

[ Voor 36% gewijzigd door DON PAPA op 25-10-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik heb veel telefoons geroot via XDA maar moet zeggen dat ik het toch erg fijn vond dat er een topic hierover op tweakers was. Ervaringen delen en mensen helpen gaat hier een stuk makkelijker dan op XDA. Je kunt vanuit hier verwijzen naar het juiste topic op XDA maar ervaringsfeiten delen op tweakers is mij inziens veel effectiever voor de Nederlandse gebruikers. Als je dat in dit topic lang verzanden dat wordt het zoeken erg moeilijk en als er een apart voor is heb je alles veel beter op een rij staan. De verwijzingen en uitleg kunnen dan in de OP geplaatst worden zodat niet iedereen zelf een onderzoek hoeft te starten over het hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phoenix_the_II schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:16:
[...]

Al het bovenstaande is geen uitleg in hoe je iets moet doen. Al het bovenstaande zijn ervaringen van mij van het toestel en hoe gaar het toestel kwa batterijduur is vanuit de doos.

Zodra jij je toestel aanzet en je gegevens in je toestel invult wijzig je deze ook tov. van een ander. En zal deze niet meer werken precies zoals een andermans toestel.

Al het bovenstaande imho hoort hier wel gewoon thuis, dat er bepaalde topics dieper op veel meer detail wordt in gegaan in andere topics. Dat is imho goed.
+1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
EJSEJS schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

Die bestaat al jaren en is voor alle Note versie's bedoeld:
[Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware
Oke ik dacht dat die voor de Note 1 is, dus in die topic worden 4 verschillende note's besproken? Lijkt me ook niet echt handig maar goed :+ Als het niet nodig verdwijnt mijn topic vanzelf weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Rooten en Custom Roms is niet het zelfde als Launchers en Skins enz... Maar goed zoals ik al zij als de tweakers een apart topic niet nodig vinden verdwijnen ze van zelf, mij lijkt het wel makkelijker maar dat is mijn mening. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ik hoop het niet want in dat algemene topic wordt niet specifiek over de Note 4 gesproken en waar je zaken vandaan kan halen en wat je moet doen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Laatst online: 17-09 14:16
Gooi deze dan maar dicht. Zo blijft er weinig te zeggen over voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Hoezo? Ervaringen over de telefoon zelf en allerlei settings, mogelijkheden, etc. worden hier toch besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
GKW schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:57:
Hoezo? Ervaringen over de telefoon zelf en allerlei settings, mogelijkheden, etc. worden hier toch besproken?
Inderdaad hier wordt toch gewoon gesproken over de Note 4?

Rooten en custom roms in een apart topic

En

Colorshifting in een apart topic.

Dan heb je niet alles door elkaar en nog genoeg te discussiëren hier lijkt me zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Oei oei oei, heb al last van een heel klein krasje onder aan de rand. Iemand een idee hoe ik dit misschien kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik zou trouwens wel echt heel graag willen dat touchwiz het mogelijk gaat maken om je homescreen te draaien, mis dat toch wel echt heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
DonRoger schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:39:
Oei oei oei, heb al last van een heel klein krasje onder aan de rand. Iemand een idee hoe ik dit misschien kan fixen?
In het zwarte of in het glimmende? Dat is het nadeel van een aluminium rand helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbschreurs
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 06:49
Bij de introductie van de note 4 kondigde Samsung aan dat er 2 jaar 50gb dropbox bij zou zitten. Waar kan ik die claimen cq aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
lbschreurs schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:51:
Bij de introductie van de note 4 kondigde Samsung aan dat er 2 jaar 50gb dropbox bij zou zitten. Waar kan ik die claimen cq aanzetten?
word normaal automatisch geactiveerd bij het aanmelden in de dropbox app op je telefoon. (had ik ook op note 2 en note 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbschreurs
Dat klopt inderdaad maar dat heb ik nu niet gekregen, vandaar dat ik dacht dat ik misschien ergens iets moest aanzetten ofzo. Iemand wel automatisch 50gb gekregen bij dropbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
https://www.dropbox.com/help/297
misschien is hier iets te vinden voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbschreurs
Bedankt! Heb het gevonden:
I'm unable to redeem the promotional space on an eligible device. Can you help?
If you’re unable to redeem your promotional space from your eligible device after completing 5 out of 7 Get Started steps, please verify the following:

Did you sign into the Dropbox app with another Dropbox account? If so, please contact Dropbox support and include the email address associated with the Dropbox account that was used to first sign into the Dropbox app.
Please check that you signed in to the same account on your Dropbox desktop application and eligible mobile device.
Have you already redeemed a Samsung promotion of the same type? Each user is only eligible to redeem the same type of promotional deal once. For instance, you can't redeem the Samsung promotional deal of 48 GB for two years more than once, even if you buy multiple eligible devices.
Did you already have a Dropbox account? On some devices, including Samsung devices launched after Fall 2014, only new Dropbox users are eligible to redeem the promotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Meulendijks89 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:40:
[...]

In het zwarte of in het glimmende? Dat is het nadeel van een aluminium rand helaas.
Het zit op 't glimmende inderdaad, ik hoop dat het te fixen valt maar dat zal wel niet helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
lbschreurs schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:02:
Dat klopt inderdaad maar dat heb ik nu niet gekregen, vandaar dat ik dacht dat ik misschien ergens iets moest aanzetten ofzo. Iemand wel automatisch 50gb gekregen bij dropbox?
Heb je al eerder een 50gb samsung promotie dropbox thingie gehad? Zoja? Pech gehad! krijg je geen 2x.

Moet je maar een nieuwe dropbox account nemen |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Phoenix_the_II op 25-10-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
DonRoger schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:13:
[...]

Het zit op 't glimmende inderdaad, ik hoop dat het te fixen valt maar dat zal wel niet helaas ;(
Ja in het glimmende komen snel krasjes, weinig aan te doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Gister heb ik met vol trots een Galaxy note 4 gekocht.. 1 van de interessante feature was voor mij de Air gesture waarmee je slim kan scrollen foto's zonder aan te raken kan bekijken of te wel gewoon met handgebaren kan bedienen. Alleen heb ik een applicaties verwijderd & kan het niet terughalen, is het mogelijk dat ik per ongeluk de air gesture heb verwijderd? En op welke wijze kan ik he terughalen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Al in de instellingen gekeken en air gesture aangezet?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Draicon schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:58:
Heeft iemand gevonden welke optie werkt om het camerageluid uit te zetten? Via Tasker heb ik nog niets werkend gekregen en ook op stil zetten, helpt bij mij niet. Behoorlijk irritant dit. Denk dat ik zal moeten gaan rooten.
Ik heb eindelijk een werkende manier gevonden. Ik heb al geprobeerd om een regel toe te voegen in het customers.xml bestand in /system/csc/. Dan krijg je namelijk een knopje om het bij de instellingen van de camera aan of uit te kunnen zetten, maar dat werkt niet. Hieronder voor mij de enige werkende manier:
- Zorg dat je geroot bent (Chainfire zijn manier is het gemakkelijkst)
- Gebruik Root Explorer (of een soortgelijke app - ES File Explorer werkte bij mij niet om te editten)
- Ga naar /system/csc
- Zorg ervoor dat je een .xml file kan editten (read write mogelijkheid en niet read only - Root Explorer kan bij het .xml file de permissies voor je fixen)
- Open customer.xml
- Edit customer.xml
- Zorg tot je het volgende vindt:
<Multimedia>
<Camera>
<Quality>high</Quality>
<ShutterSound>on</ShutterSound>
</Camera>
</Multimedia>
- Verander "on" naar "off"
- Save customer.xml
- Reboot je Note 4
- Nu hoor je in de modes Stil en Tril geen camerageluid meer

Hopelijk helpt dit veel mensen van hun probleem af. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:02:
Al in de instellingen gekeken en air gesture aangezet?
Dat is het probleem.. Zie nergens in de instellingen Air gesture staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Bijna 2 dagen met 25% batterij :D

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3828392/2014-10-26%2013.12.01.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Het zou mooi zijn als je van deze afbeelding een mooie thumbnail maakt!
Wat nog mooier zou zijn als iedereen die dit soort stats post ook even erbij verteld hoelang het scherm aan heeft gestaan!!

[ Voor 17% gewijzigd door kmichael op 26-10-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:20

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Zo te zien heeft z'n device bijna de gehele tijd standby gestaan.

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Pagina: 1 ... 7 ... 48 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support

Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!