Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door markklok op 21-10-2014 10:24 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:30:
Dat alles zo groot is was me ook al opgevallen, maar zonder root (en dus officieel verlies van garantie) doe je daar niks aan?

Kunnen de telefoon wel nog altijd marketen als senioren proof.
Nova launcher is een erg fijne launcher waarmee je werkelijk alles in kan stellen. Ook veel en veel sneller dan touchwiz, omdat je animaties kan versnellen en kan wijzigen in andere animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een andere launcher gebruikt kan je dan nog steeds wel gebruik van de S-pen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:37:
Als je een andere launcher gebruikt kan je dan nog steeds wel gebruik van de S-pen maken?
Jup dat maakt geen verschil.

Ik gebruik Nova Launcher, beste die er is vind ik tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Heb mijn 2 tempered glass 2.5d protectors eindelijk binnen.
Ondanks dat deze dus 2.5d zijn zit er aan beide kanten een strook met lucht door de kromming van het glas in de hoeken, zijkanten en onderkant. Ook loopt de protector maar tot net onder de bovenkant van het het Samsung logo.
Ook Is hoewel dit goed glas is dat heerlijk aanvoelend glas van de NOTE 4 nu weg.
Denk dat ik hem er snel afhaal.
Ik raad het niemand aan en zou er dan ook geen een bestellen. Ik denk dat ze allemaal niet goed zijn.

Hier een foto waar je het kunt zien.
https://www.dropbox.com/s/tmfw866l9ua8cfa/DSC07737.JPG?dl=0

Die achterkant voelt trouwens zo lekker aan dat in eigenlijk geen hoesje zou willen gebruiken. Echter beschadigen die champered edges denk ik heel snel.
Gister is mijn hoesje al goed van pas gekomen nadat ik de NOTE in mijn hand hield naast mijn lichaam en iemand langs mij liep en met zijn bewegende arm heel hard tegen mijn hand aansloeg. Door het grote formaat schoot de telefoon uit mijn handen en landen hij 2 meter verderop op de voorkant.
Was denk ik een toerist hij liep gewoon verder en negeerde dat ik naar hem riep.
Als ik geen hoesje had gehad was het scherm vast en zeker stuk geweest gezien het ook nog op stenen was.

Hier mijn hoesje. 3 dollar voor betaald bij aliexpress.com.

https://www.dropbox.com/s.../20141021_151559.jpg?dl=0

Edit:
Zie dat er een accessoire topic is. Daarheen geplakt.
Laat deze reactie wel hier staan omdat ik de info ook relevant vind voor dit topic.

[ Voor 54% gewijzigd door oli4b op 21-10-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 08:05

GeNiTaLiX

Naapje

Lock
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fJlQzHg.jpg

Home
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GP56DZ1.jpg

Apps
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tc9XVIx.jpg

Lock screen is erg mooi icm ruitvormige unlock

[ Voor 12% gewijzigd door GeNiTaLiX op 21-10-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Welke launcher gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Nova natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Laatst online: 15-09 10:36
Na een tijdje tweaken mijn setup dan maar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n3tb5ZY.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ktmOhMC.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XUDGEad.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kLFIVFn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gwzDawH.jpg

Alles werkt gewoon met nova. Hou van lekker strak. Op xda note 4 kun je trouwens wel mooie 2k wallpaper packshot downloaden.

Weer

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zqgbHS4.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door GeNiTaLiX op 21-10-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Thnx voor de tip. Even installeren maar : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Oh en btw stylus beta werkt een stuk beter als je veel met handschrift herkenning werkt. Beter dan de stock van Samsung en meer instel mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Heb je de betaalde versie of de standaard niet betaalde versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Gratis is prima voor mij. Betaalde opties gebuik ik niet, maar gewoon even kijken wat je zelf handig vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:10
Sosua schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:35:
Na een tijdje tweaken mijn setup dan maar.

[afbeelding]
Welke weer en locatie app gebruik je hier?
Ziet er erg mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Ik heb een nieuw topic aangemaakt

Hier een nieuw Topic om te praten over Custom Launchers, Skins & Customizing voor de Samsung Galaxy Note 4.

Het reguliere topic wordt wel heel vol met allemaal screenshots van dingen waar niet iedereen interesse zal hebben. Hier moet je wel allemaal doorheen scrollen./ ;)

Onder Customizing valt ook het gebruik van Apps e.d.

Hier de link: Samsung Galaxy Note 4] Custom Launchers, Skins & Customizing

Alvast bedankt voor jullie medewerking! _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik vind alleen wel dat er vrij veel topics zijn voor 1 apparaat. Ik heb ook weer wat mooie foto's geschoten met de note 4. Dan moet er straks ook weer een topic komen voor Note 4 [foto's]..

Wanneer je een reactie geeft op iemand en over gaat op een net iets ander onderwerp moet je ineens van topic wisselen.

Ik moet overigens wel toegeven dat de screenshots erg groot zijn op mijn desktop PC. Op mn telefoon is de site een stuk leesbaarder.

[ Voor 16% gewijzigd door GeNiTaLiX op 21-10-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Bij mij zit de volume knop een klein beetje los (kan hem een beetje bewegen). Iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
verklaar u nader, dan kijk ik even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ja zit minimale speling is. Maar ik geloof dat dit zo hoort te zijn. (had t ergens al gelezen in een review) Ik stoor me er niet aan in ieder geval.

[ Voor 22% gewijzigd door GeNiTaLiX op 21-10-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Die van mij beweegt ook een beetje vooral de kant van Volume -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:14
Na letterlijk uren en uren gezocht te hebben kan ik er geen vinden.. Een pouch of sleeve voor de note 4. Ik ben van de note 2 overgestapt en heb met veel succes en plezier een Sena sleeve gebruikt. Echter deze heeft er nog geen voor de note 4.. wie o wie heeft een tip?

[ Voor 3% gewijzigd door Furrr op 21-10-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
GeNiTaLiX schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:39:
Ik vind alleen wel dat er vrij veel topics zijn voor 1 apparaat. Ik heb ook weer wat mooie foto's geschoten met de note 4. Dan moet er straks ook weer een topic komen voor Note 4 [foto's]..

Wanneer je een reactie geeft op iemand en over gaat op een net iets ander onderwerp moet je ineens van topic wisselen.

Ik moet overigens wel toegeven dat de screenshots erg groot zijn op mijn desktop PC. Op mn telefoon is de site een stuk leesbaarder.
Luxeprobleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
GeNiTaLiX schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:39:

Foto's gaat echt over de telefoon zelf en is geen custom iets of add-on. KAN DUS GEWOON!
Alle berichten die werden gepost gaat om het tweaken en customizen van je telefoon en is geen standaard bijgeleverde mogelijkheid. Straks gaan we hier nog games bespreken of andere apps. Daar is dit forum niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Kunnen de mensen die hele ladingen screenshots posten, of het nu in dit topic is of niet, alsjeblieft thumbnails maken? We zitten op tweakers.net mensen, als zelfs dat te moeilijk is gaat er iets mis.

Voor een enkele foto oid maakt het mij vrij weinig uit maar om op 1 pagina al langs 9 fullsize afbeeldingen te scrollen is echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Furrr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:20:
Na letterlijk uren en uren gezocht te hebben kan ik er geen vinden.. Een pouch of sleeve voor de note 4. Ik ben van de note 2 overgestapt en heb met veel succes en plezier een Sena sleeve gebruikt. Echter deze heeft er nog geen voor de note 4.. wie o wie heeft een tip?
http://tweakers.net/price...12215;347258;317548/Note/
Oftewel, in de regel past dezelfde sleeve

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Yosecret schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:47:
Kunnen de mensen die hele ladingen screenshots posten, of het nu in dit topic is of niet, alsjeblieft thumbnails maken? We zitten op tweakers.net mensen, als zelfs dat te moeilijk is gaat er iets mis.

Voor een enkele foto oid maakt het mij vrij weinig uit maar om op 1 pagina al langs 9 fullsize afbeeldingen te scrollen is echt om te janken.
+3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Heeft iemand al een 1440p Youtube Video aan de gang gekregen via een APP?
http://forum.xda-develope...-apps/youtube-2k-t2903646
dit krijg ik niet meer voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02
MitchellHearth schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:01:
Bij mij zit de volume knop een klein beetje los (kan hem een beetje bewegen). Iemand anders die dit ook heeft?
Jup heb ik ook een klein beetje, maar dat zie je eigenlijk wel vaker. Stoor mij er absoluut niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
GeNiTaLiX schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:24:
Lock
[afbeelding]

Home
[afbeelding]

Apps
[afbeelding]

Lock screen is erg mooi icm ruitvormige unlock
Wow, ziet er goed uit! Waar heb je die skin vandaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Het is niet zozeer een skin. Heb het zelf bij elkaar geplukt, gemaakt. Dit is mijn eerste android telefoon.

Het is een combinatie van Nova (betaald), zooper (betaald) en media utilities. De icon pack heet squircle en is gratis.

Dan kan je zelf widgets maken dmv variabelen.

Ik weet (nog) niet hoe ik een complete skin kan exporteren.

Als er behoefte is aan de wallpaper dan kan ik die wel uploaden.

[ Voor 21% gewijzigd door Sosua op 21-10-2014 22:02 . Reden: verkeerde gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

MitchellHearth schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:10:
[...]

Wow, ziet er goed uit! Waar heb je die skin vandaan? :)
Voxel icons
nova launcher
obliquoblique weather

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
Wat me overigens ook opviel was de slechte kwaliteit speaker in het demo model dat ik heb uitgeprobeerd. Bij het wijzigen van het volume kraakte deze behoorlijk vanaf 80% ongeveer.

Iemand anders daar ook last van?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Waarschijnlijk heeft samsung er rekening mee gehouden dat demo modellen vaak in luidruchtige ruimten tentoongesteld zullen worden en om die reden softwarematig de einddrempel van het volume verhoogd hebben. Waardoor de speaker overbelast wordt en dus slecht geluid zal geven. Is maar een theorie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik heb mijn (al een paar keer) apparaat opgeladen, brightness -5. Net 100%. De resterende batterijtijd is <14 uur....

Gaat iets volgens mij niet goed.

[ Voor 10% gewijzigd door GeNiTaLiX op 22-10-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 00:33

ykz

Ter informatie:
Hoi,
Wanneer komen de accessoires voor de Samsung Galaxy Note 4 uit die eerder werden aangekondigd, zoals de Led Flip Wallet?

Hoi Ying,

Deze zullen vanaf deze week worden toegevoegd aan het assortiment!

Groet,
Samsung Mobile NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Iemand al gevonden waar hij z'n promotiecode kan gebruiken op;

"Stap 2: Vul de promotiecode uit deze email in op de GALAXY Note 4 promotie site op samsung.com/promotions

Stap 3: Stuur de gevraagde documenten op naar het aangegeven adres"

?

Kan alleen ene zoekbalk formulier in de HTML van deze pagina vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Phoenix_the_II schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:16:
Iemand al gevonden waar hij z'n promotiecode kan gebruiken op;

"Stap 2: Vul de promotiecode uit deze email in op de GALAXY Note 4 promotie site op samsung.com/promotions

Stap 3: Stuur de gevraagde documenten op naar het aangegeven adres"

?

Kan alleen ene zoekbalk formulier in de HTML van deze pagina vinden...
https://www.samsung.com/n...logged-in#deelnemen-login

Inloggen en dan kan je alles invullen incl de promotiecode voor de cover, uitprinten en opsturen met de gevraagde stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

^ Heb m zaterdag al verstuurd. Vraag me af of je een bevestiging krijgt per mail. Het kan namelijk tot 5 weken duren. ..

*verder voor de tweakers:
Met Zooper kun je je widget zelf maken en ontzettend veel aanpassen
Met ifonts zijn gratis andere fonts te installeren

[ Voor 38% gewijzigd door GeNiTaLiX op 22-10-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Meulendijks89 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:25:
[...]

https://www.samsung.com/n...logged-in#deelnemen-login

Inloggen en dan kan je alles invullen incl de promotiecode voor de cover, uitprinten en opsturen met de gevraagde stukken.
Als ik daarop inlog, kom ik weer terug op die pagina. En mag ik weer inloggen...

(Chrome incognito + geen extensions)

Op firefox, (Kaal, geen addons) kom ik terug op http://content.samsung.com/nl/main.do, en als ik daar inlog weer kom ik op een backoffice van mijn account... |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Phoenix_the_II op 22-10-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Laatst online: 15-03-2024
Zijn er hier mensen die overwogen hebben om de exynos versie van de Note 4 te kopen? Er is een exynos variant te koop die de drie in NL gebruikte lte banden ondersteunt Cat6. De cpu outperformed de snapdragon van wat ik gezien heb en is 64 bit compatible met het oog op Android L. De Gpu zou wel wat onderdoen voor de Adreno. Ik twijfel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Zucht, zelfs de support medewerkers komen er niet uit met me.

Ik heb zelfs een schone windows virtual image geboot en het daarop geprobeerd.

Het werkt gewoon niet... KUT promotiesite.

Naja, weten we iig waarom het gratis is. Vanwege de moeite die je moet nemen om het werkend te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoenix_the_II schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Als ik daarop inlog, kom ik weer terug op die pagina. En mag ik weer inloggen...

(Chrome incognito + geen extensions)

Op firefox, (Kaal, geen addons) kom ik terug op http://content.samsung.com/nl/main.do, en als ik daar inlog weer kom ik op een backoffice van mijn account... |:(
Vind heel die actie eigenlijk te dom voor woorden; je moet je pre-registreren (terwijl er ook gesproken wordt over pre-orderen) maar dat doe je dan (of kan je doen) zonder dat je uberhaupt een Note 4 hebt besteld. Of je er ook een gaat bestellen vindt Samsung niet belangrijk maar je Promotiecode moet voor de 18e geregistreerd zijn.

Helaas had ik begrepen dat je uiterlijk de 18e gepre-ordered moest hebben (wat ik ook gedaan heb en mij het meest logische leek) Wil ik eergisteren registreren, kan dat niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Ransom_nl schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:57:
Zijn er hier mensen die overwogen hebben om de exynos versie van de Note 4 te kopen? Er is een exynos variant te koop die de drie in NL gebruikte lte banden ondersteunt Cat6. De cpu outperformed de snapdragon van wat ik gezien heb en is 64 bit compatible met het oog op Android L. De Gpu zou wel wat onderdoen voor de Adreno. Ik twijfel sterk.
Ik ben nu in Thailand, en inderdaad hier is alleen exynos variant leverbaar prijs omgerekend naar de dagkoers van de thaise bath €606 Ben sterk geneigd hem te kopen en gewoon op voorraad zwart weten blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 15:26
pappaleone schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:15:
Ik ben nu in Thailand, en inderdaad hier is alleen exynos variant leverbaar prijs omgerekend naar de dagkoers van de thaise bath €606 Ben sterk geneigd hem te kopen en gewoon op voorraad zwart weten blauw.
Breng er een paar mee :) ik ben kandidaat en waarschijnlijk nog mensen. Maar welke versie is het? als ik het goed gezien hebt staat bij de N910C ook europa, de andere modellen weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenM
Ik ben ook aan het twijfelen. De exynos lijkt in de meeste benches de snapdragon voorbij te steken. Bij model N910C had ik gelezen dat dit ook voor europa zou zijn, maar ik heb nog wel niet gevonden waar dit verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:46

Yucko

One clown to rule them all !

Wellicht dat ik er overheen gelezen heb, maar heeft Samsung deze keer de region-lock achterwege gelaten ?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
svenM schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:23:
[...]

Breng er een paar mee :) ik ben kandidaat en waarschijnlijk nog mensen. Maar welke versie is het? als ik het goed gezien hebt staat bij de N910C ook europa, de andere modellen weet ik niet
Ik vrees dat dat wel eens een duur idee kan worden, met 1 loop ik al risico bij de douane. Ik heb even met de telefoon gespeeld en het ging allemaal super snel. Ik ben dus wel aan het twijfelen. Alleen vraag ik me af als ik straks een custom rom wil installeren dan krijg natuurlijk ook problemen daar die gemaakt worden voor de Europese variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Laatst online: 15-03-2024
svenM schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:23:
[...]

Op XDA loopt er een topic over. Ik begreep juist dat de 910U het meest geschikt was, die heeft LTE+ en ondersteunt veel frequenties waaronder 800, 1800 en 2100. Ben zelf helaas net weg uit Thailand voordat de Note 4 in de winkel lag. Nu in Sri Lanka maar daar liggen de prijzen nog hoger dan in NL. Misschien heb ik nog wel geluk in een ander land. Prijsverschil moet ook wel de moeite waard zijn aangezien je geen garantie hebt in Nederland met een buitenlands toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

great. Coolblue ging vandaag normaa leveren na de release 2 keer uitgesteld te hebben. Ik bel even: wat blijkt nu, de release is weer opgeschoven en het kan nog dik enkele weken duren voor hij ze hem leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:18:
great. Coolblue ging vandaag normaa leveren na de release 2 keer uitgesteld te hebben. Ik bel even: wat blijkt nu, de release is weer opgeschoven en het kan nog dik enkele weken duren voor hij ze hem leveren.
Dan zeg je hem toch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat denk ik niet. is al volledig betaald --' dat moet zo bij coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ben er gisteren achtergekomen dat mijn scherm blauw wordt als je een klein beetje scheef kijkt. Op een wit scherm is het duidelijk te zien. Mijn winkel deed vandaag moeilijk over het feit dat ik geroot had, maar laat morgen iemand verantwoordelijk voor Samsungs reparatieafdeling naar mijn klacht kijken. Het is een grove fout op een zogenoemd 'perfect' scherm.

Er zijn er meer op xda die dit euvel hebben, soms met blauw, anders met groen. Let hierop als je je toestel ontvangt/koopt. Een exemplaar in de winkel had wel een mooi wit scherm. Het leek in directe vergelijking of wit uberhaupt minder "wit" (=meer blauw) was op mijn Note 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ettepet schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:08:
Ben er gisteren achtergekomen dat mijn scherm blauw wordt als je een klein beetje scheef kijkt. Op een wit scherm is het duidelijk te zien. Mijn winkel deed vandaag moeilijk over het feit dat ik geroot had, maar laat morgen iemand verantwoordelijk voor Samsungs reparatieafdeling naar mijn klacht kijken. Het is een grove fout op een zogenoemd 'perfect' scherm.

Er zijn er meer op xda die dit euvel hebben, soms met blauw, anders met groen. Let hierop als je je toestel ontvangt/koopt. Een exemplaar in de winkel had wel een mooi wit scherm. Het leek in directe vergelijking of wit uberhaupt minder "wit" (=meer blauw) was op mijn Note 4.
Ik heb precies het zelfde, heb dit al eerder gemeld in dit topic en ben niet de enigste, ik dacht zelf dat het zo hoort maar blijkbaar niet dus. Moet ik er terug mee naar de Samsung Experience store gaan? Ik heb het toestel zaterdag een week maar debk niet dat ik meteen een nieuwe mee krijg? :(

[ Voor 8% gewijzigd door DM89 op 22-10-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Meulendijks89 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:38:
[...]

Ik heb precies het zelfde, heb dit al eerder gemeld in dit topic en ben niet de enigste, ik dacht zelf dat het zo hoort maar blijkbaar niet dus. Moet ik er terug mee naar de Samsung Experience store gaan? Ik heb het toestel zaterdag een week maar debk niet dat ik meteen een nieuwe mee krijg? :(
Ik zou het zeker melden, in principe moet je binnen 2 weken om kunnen ruilen als er iets niet in orde is aan je toestel.

Ik dacht eerst ook dat het een tekortkoming was van de "pentile"-pixelverdeling. Toen las ik op xda dat bij inruilen het andere toestel dit euvel niet had. Het was al zo raar dat geen enkele internet review er iets over zei.

Ik heb vorig jaar voor beide Multitouch-issues met de vorige 'Notes' een topic aangemaakt, met behoorlijk veel response. Ik ga zeker niet stil zitten als Samsung vanwege 'rooten' mij niet aan een goed toestel helpt. Ik was stomverbaasd toen de medewerker in de winkel vanmiddag over het rooten begon. Hoe denk je anders dat ik Titanium kan gebruiken om backups terug te zetten?? Dit is een hardware-defect van het door hen geleverde scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Bah, batterij op stock rom van de Note 4 is nogal slecht. 10% batterij met scherm uit in 4 uur.

Toestel is dan ook volgens Better Battery Stats 90% van de tijd gewoon leuk dingentjes aan het doen. en 10% Deep Sleep(Deze zou 95%+ moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Phoenix_the_II schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:10:
Bah, batterij op stock rom van de Note 4 is nogal slecht. 10% batterij met scherm uit in 4 uur.

Toestel is dan ook volgens Better Battery Stats 90% van de tijd gewoon leuk dingentjes aan het doen. en 10% Deep Sleep(Deze zou 95%+ moeten zijn)
Heeft denk ik niks met stock rom te maken. Vermoedelijk gebruikt een app (of meerdere) veel cpu. Ik had net zoiets 2 weken terug op mijn Macbook nadat ik de flash-player geïnstalleerd had. In plaats van 99%-100% batterij stond ie op 68% na een dagje niks doen. Die flash-player ging er dus direct weer af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Ettepet schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:19:
[...]

Heeft denk ik niks met stock rom te maken. Vermoedelijk gebruikt een app (of meerdere) veel cpu. Ik had net zoiets 2 weken terug op mijn Macbook nadat ik de flash-player geïnstalleerd had. In plaats van 99%-100% batterij stond ie op 68% na een dagje niks doen. Die flash-player ging er dus direct weer af. :)
Aye, ik keek net in mijn batterij scherm, "Unified Daemon" kwam daarin hoog in verbruik. Schijnt iets van Samsung zelf te zijn met accuweather widget (gebruik ik niet). Oftewel, stock rom dus. Bloatware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Phoenix_the_II schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:21:
[...]

Aye, ik keek net in mijn batterij scherm, "Unified Daemon" kwam daarin hoog in verbruik. Schijnt iets van Samsung zelf te zijn met accuweather widget (gebruik ik niet). Oftewel, stock rom dus. Bloatware.
Ik zet eerst alles wat uit kan uit. Ik zie trouwens geen Accu-weather, heb je die Galaxy Apps geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Bij mij krijgt een wit scherm ook een blauw/groene gloed als ik mijn note 4 kantel.
Enter heb je hier bij dagelijks gebruik geen last van en heb ik in meerdere Reviews ook al gelezen dat de note 4 wat last heeft van color shifting.

Is dus geen probleem. Behalve als je een probleem gaat opzoeken en er een probleem van maakt.

Iets wat ik wel een probleem vind is het slechte 3g/4g bereik dat de note 4 heeft binnenshuis. Ik heb maar 1 a 2 strepen binnenshuis en had met mijn xperia z1 het volle bereik of 4 strepen. Buitenshuis ook bijna nooit vol bereik.

Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Ettepet schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:25:
[...]

Ik zet eerst alles wat uit kan uit. Ik zie trouwens geen Accu-weather, heb je die Galaxy Apps geïnstalleerd?
Galaxy Apps krijg je gratis erbij vanuit de doos en eerste keer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
oli4b schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:25:
Bij mij krijgt een wit scherm ook een blauw/groene gloed als ik mijn note 4 kantel.
Enter heb je hier bij dagelijks gebruik geen last van en heb ik in meerdere Reviews ook al gelezen dat de note 4 wat last heeft van color shifting.

Is dus geen probleem. Behalve als je een probleem gaat opzoeken en er een probleem van maakt.

Iets wat ik wel een probleem vind is het slechte 3g/4g bereik dat de note 4 heeft binnenshuis. Ik heb maar 1 a 2 strepen binnenshuis en had met mijn xperia z1 het volle bereik of 4 strepen. Buitenshuis ook bijna nooit vol bereik.

Meer mensen die dit ervaren?
Ik heb er eigenlijk niet veel last van maar wil voor 750 euro wel een goed scherm hebben.

Ik heb bij 4G ook maar 1 steepje binnen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
oli4b schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:25:

Grappig dat je dat zegt zonder iets over de individuele afwijkingen in color shift te weten. Zoals ik al zei: een (willekeurig) toestel in de winkel had dit euvel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Phoenix_the_II schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:27:
[...]

Galaxy Apps krijg je gratis erbij vanuit de doos en eerste keer aan.
Vreemd, bij mij staat die Galaxy Apps er ook, maar die heb ik dus mooi gelaten voor wat het was. Accu-weather en dergelijke heb ik zover ik zo gauw kon zien dan ook niet op mijn toestel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ettepet schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:10:
[...]

Ik zou het zeker melden, in principe moet je binnen 2 weken om kunnen ruilen als er iets niet in orde is aan je toestel.

Ik dacht eerst ook dat het een tekortkoming was van de "pentile"-pixelverdeling. Toen las ik op xda dat bij inruilen het andere toestel dit euvel niet had. Het was al zo raar dat geen enkele internet review er iets over zei.

Ik heb vorig jaar voor beide Multitouch-issues met de vorige 'Notes' een topic aangemaakt, met behoorlijk veel response. Ik ga zeker niet stil zitten als Samsung vanwege 'rooten' mij niet aan een goed toestel helpt. Ik was stomverbaasd toen de medewerker in de winkel vanmiddag over het rooten begon. Hoe denk je anders dat ik Titanium kan gebruiken om backups terug te zetten?? Dit is een hardware-defect van het door hen geleverde scherm.
Ik ga morgen of vrijdag terug naar de Samsung store, ben benieuwd wat ze vaan doen. Er zit wel een abo aan vast hoop dat het geen probleem is maar wil wel gewoon een goed scherm, is toch veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:34
Bedoelen jullie de gele gloed die men ziet als men vanuit rechts of links of van onder op een witte scherm kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Accuweather wordt gebruikt om de Weather-widget op het homescreen te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
weebeast schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:33:
Bedoelen jullie de gele gloed die men ziet als men vanuit rechts of links of van onder op een witte scherm kijkt?
Kijk hier even:

http://forum.xda-develope...d-screen-quality-t2906365

Er staan diverse verschillende meldingen met vooral een groene waas, maar ook andere kleurafwijkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
weebeast schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:33:
Geel, groen of in mijn geval blauw. Je ziet het aan alle kanten als je de telefoon beweegt behalve als je hem recht voor je houd.

Als je bij telefoon *#0*# typt en dan de kleuren kiest zie je ook hoe de kleuren veranderen bij minimale kijkhoek.

[ Voor 14% gewijzigd door DM89 op 22-10-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
arnoud_h schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:36:
Accuweather wordt gebruikt om de Weather-widget op het homescreen te tonen.
Ik gebruik de Apex launcher, en heb zeker niet die Accuweather widget daarop gezet. Daar zit dan het verschil. Van je scherm afhalen dat ding zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Weer een update, na het uitzetten van de Unified Daemon in app manager ook de Google Hangouts uitgezet.

Die scheen nu #1 in verbruik te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Okee merk het nu ook heel duidelijk maar bij normale omstandigheden merk ik er niks van. Als je het scherm kantelt zie je het groene of blauwe deel zich verschuiven over de telefoon alsof de kleur mee rolt als een knikker.

Jullie raden dus aan om contact op te nemen met in mijn geval Vodafone om een nieuw exemplaar te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Meulendijks89 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:28:
[...]

Ik heb er eigenlijk niet veel last van maar wil voor 750 euro wel een goed scherm hebben.

Ik heb bij 4G ook maar 1 steepje binnen in huis.
Met 3g+ heb ik wel vol bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
oli4b schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:56:
Okee merk het nu ook heel duidelijk maar bij normale omstandigheden merk ik er niks van. Als je het scherm kantelt zie je het groene of blauwe deel zich verschuiven over de telefoon alsof de kleur mee rolt als een knikker.

Jullie raden dus aan om contact op te nemen met in mijn geval Vodafone om een nieuw exemplaar te geven?
Ieder moet dat voor zichzelf bepalen lijkt me.

Ik keek net een scene met sneeuw erin, en als je dan het scherm een beetje kantelt wordt de sneeuw blauw. Niet wat ik verwacht in deze prijsklasse.

Had ooit een televisie met een kapotte pixel in het midden van het scherm. 'Wat maak dat uit?' zou je denken. Totdat je beelden ziet van een bewegende camera met een witte lucht of sneeuw en je merkt dat je onbewust naar die kapotte pixel gaat staren. Dat gaat vanzelf, omdat je hersenen denken dat daar iets beweegt (t.o.v. de camerabeelden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb s-voice uitgeschakeld (omdat die niet in het Nederlands beschikbaar is, maar als ik mijn camera op de frontcam zet dan krijg ik elke keer een melding.
Klik ik op de knop "app info" dan kom ik bij het app info scherm van s-voice.

Hoe krijg ik deze melding weg?

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/c8ofyp4jt/2014_10_22_19_13_23.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
master111 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:22:
Ik heb s-voice uitgeschakeld (omdat die niet in het Nederlands beschikbaar is, maar als ik mijn camera op de frontcam zet dan krijg ik elke keer een melding.
Klik ik op de knop "app info" dan kom ik bij het app info scherm van s-voice.

Hoe krijg ik deze melding weg?

[afbeelding]
Je kan s-voice aan laten en dan bij de instellingen van s-voice het activeren via de home button uitzetten dan heb je er ook geen last meer van of zeg ik iets geks? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
Meulendijks89 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:27:
[...]

Je kan s-voice aan laten en dan bij de instellingen van s-voice het activeren via de home button uitzetten dan heb je er ook geen last meer van of zeg ik iets geks? :+
Dan blijft de app zelf natuurlijk nog wel draaien, en dat kost energie. Ik heb liever de apps die ik niet gebruik gewoon uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Laatst online: 04-09 08:44
Even een vraagje.
Heb nu 2 dagen de note 4 maar vraag me af of ik niet de verkeerde kleur accessoires heb meegekregen?
De telefoon is zwart en alle accessoires zijn wit?
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
k---evi-n schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:13:
Even een vraagje.
Heb nu 2 dagen de note 4 maar vraag me af of ik niet de verkeerde kleur accessoires heb meegekregen?
Klopt dit?
Welke accessoires bedoel je?
Mijn telefoon is zwart en de stylus is zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Even een vraagje.
Klopt dit?
Je bedoelt denk ik de oplader en kabel. Dat hoort.
De 2.1 amp lader is altijd wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Even een vraagje.
Klopt dit?
Oplader en usb kabel zijn wit, ook bij de zwarte variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Net als een paar anderen boven mij ben ik ook het probleem tegen gekomen bij het het kantelen van het scherm. Ik heb ook een soort van blauwe gloed. Het viel me niet op todat ik het hier las :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
Ruffzz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:31:
Net als een paar anderen boven mij ben ik ook het probleem tegen gekomen bij het het kantelen van het scherm. Ik heb ook een soort van blauwe gloed. Het viel me niet op todat ik het hier las :(
Ik heb hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
De truc met de vingerafdrukscanner om er voor te zorgen dat hij je vinger vanuit bijna iedere hoek pakt is om die hoek ook te registeren.
Ik unlock mijn note 4 met mijn vinger horizontaal omdat je de telefoon nou eenmaal zo vastpakt met een hand.
Je moet het registeren van je vinger dan ook horizontaal minimaal 1 keer doen. Doe dit dan in meerdere hoeken en ook met de zijkanten van je vingertop.
Dan werkt het echt top!

Als je je vinger alleen normaal registreert moet je je vinger ook altijd zo houden.
Heel veel klagen over de scanner omdat ze hun vinger dus verkeerd registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Ik ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenM
Heb je ondertussen nog meer informatie gevonden?
Ik heb op xda de volgende reactie gekregen :
It depends on the bands used by your mobile providers in Belgium - different providers within a country can use different bands, for example the N910U in the UK will get 4G only with two providers, EE and Three. You'll need to look up the bands used by your providers and compare to the bands the phone model supports, and so pick the phone that suits your usage.

That said, the N910C appears to be the weapon of choice for Exynos N4's in Europe. They are available in Dubai (UAE?), but I haven't researched which online retailers will sell/deliver internationally. Bear in mind that (iirc) all versions will be able to use 2G/3G/HSDPA, it seems only the LTE bands that differ between models.
Volgens wat ik daarnet gevonden heb zitten in belgië de providers op band 3 (base en proximus in elk geval) wat ik op wiki gevonden heb 1800+ is. de N910C ondersteunt volgende banden LTE 800 / 850 / 900 / 1800 / 2100 / 2600 (volgende deze pagina ) Dus dat lijkt me te zullen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Jongens,

Ik heb zojuist lekker een dagje kunnen spelen met de note 4 witte versie en er zijn een paar dingen wat nog niet helemaal lekker gaat.

-Smartremote icoon in de notificatiebalk kan deze weg maar dat de afstandsbediening wel in het meldingsvenster blijft?
-Wifi heeft kuren bij mij thuis, ik wordt er telkens vanaf gedonderd terwijl het op werk geen probleem is. Andere apparaten werken wel gewoon.
-Chromecast loopt totaal niet. Ik wil graag mirrorren maar zodra ik de chromecast app open op de note 4 vind hij hem maar als ik bijvoorbeeld een foto open dan staat er bij apparaten geen chromecast voor filmpjes het zelfde verhaal. Nu heb ik dit 1x gehad dat hij hem wel weergaf maar dit was voor korte duur.

Weten jullie de oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

^ voor foto's gebruik ik photocast
^ voor video's localcast / netflix
^ wifi werkt prima bij mij
^ waarom zou je t icoon niet in de balk willen ? ( ik gebruik nova btw en heb geen balk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
GeNiTaLiX schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:59:
^ voor foto's gebruik ik photocast
^ voor video's localcast / netflix
^ wifi werkt prima bij mij
^ waarom zou je t icoon niet in de balk willen ? ( ik gebruik nova btw en heb geen balk )
- Heb je speciale apps nodig om te casten? Ik had namelijk bij de s3 dat niet nodig.. was filmpje afspelen op het icoontje klikken en hupsa komt die. Overigens vindt mijn note 4 de chromecast ook niet wat betreft mirror cast.
-Icoon is irritant haha als ik bijvoorbeeld whatsapp berichten etc er heb staan wil ik alleen icoontjes die er toe doen.. (whatsapp,facebook,twitter etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
Hebben jullie ook dat de s- pen niet goed werkt helemaal onderin het scherm als je daar begint met tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
weebeast schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:15:
Hebben jullie ook dat de s- pen niet goed werkt helemaal onderin het scherm als je daar begint met tekenen?
Heb je toevallig een hoesje met een magneetsluiting? Ik had een dergelijk hoesje op de note 3 en die zorgde voor dit exacte probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
weebeast schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:15:
Ja onder en boven in vooral in de hoeken gaat het alle kanten op waar de pen niet staat.
ik gebruik geen hoesjes. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Oja misschien ligt het daar aan.. ondersteund de note 4 nog geen chromecast ofzo zonder aparte apps te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Ik heb een Poll gemaakt op XDA om te kijken hoeveel Note 4's last hebben van die kleurverandering (color shift) als je net niet recht op je scherm kijkt:

Screen coloring green/blue/etc. at slight angle

Hij is net nieuw dus nog niet veel reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Shadow343 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:02:
[...]

- Heb je speciale apps nodig om te casten? Ik had namelijk bij de s3 dat niet nodig.. was filmpje afspelen op het icoontje klikken en hupsa komt die. Overigens vindt mijn note 4 de chromecast ook niet wat betreft mirror cast.
-Icoon is irritant haha als ik bijvoorbeeld whatsapp berichten etc er heb staan wil ik alleen icoontjes die er toe doen.. (whatsapp,facebook,twitter etc)
Wat ik heb gelezen is dat dit in een van de komende updaten komt.. maar nu nog niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ettepet schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:36:
Ik heb een Poll gemaakt op XDA om te kijken hoeveel Note 4's last hebben van die kleurverandering (color shift) als je net niet recht op je scherm kijkt:

Screen coloring green/blue/etc. at slight angle

Hij is net nieuw dus nog niet veel reacties. :)
Ben benieuwd, ik ga straks erug naar de samsung winkel, ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen en als ik wel een nieuwe mee krijg die geen color shift heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
kmichael schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:28:
[...]

Ja onder en boven in vooral in de hoeken gaat het alle kanten op waar de pen niet staat.
ik gebruik geen hoesjes. ..
Oja als jeje pennetje meer boven je scherm laat gaat het beter. (Moeilijk uit te leggen)
Probeer maar is
Aan de rand van het scherm: hou je pen buiten het scherm ga alleen met je puntje naar de rand, dan zul je zien dat het aanwijsrondje niet strak langs de rand begint,.
Nu hou de pen boven je scherm met de punt buiten het scherm, beweeg nu de punt naar het scherm, je zal zien dat het aanwijsrondje nu wel aan de rand start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik ben vandaag even naar de Samsung winkel gegaan hier in Hua hin (Thailand) heb even een folder gescoord met technische gegevens dit is wat er staat bij de Ap: 1.9 GHz Octacore (1.9 GHz Quad + 1.3GHz Quad Core) Processor.
Network:
2.5G (GSM/GPRS/EDGE) :850/900/1800/1900MHz
3G (HSPA+42Mbps 850/900/1900/2100MHz
4G (Ltd Cat4 150/50Mbps
Zou dit voor Nederland voor Nederland ook geen probleem moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
kmichael schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:15:
[...]

Oja als jeje pennetje meer boven je scherm laat gaat het beter. (Moeilijk uit te leggen)
Probeer maar is
Aan de rand van het scherm: hou je pen buiten het scherm ga alleen met je puntje naar de rand, dan zul je zien dat het aanwijsrondje niet strak langs de rand begint,.
Nu hou de pen boven je scherm met de punt buiten het scherm, beweeg nu de punt naar het scherm, je zal zien dat het aanwijsrondje nu wel aan de rand start.
Ja dat heb ik dus ook. Dit is dus normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze hem niet water en stofdicht hebben gemaakt.
Pagina: 1 ... 6 ... 48 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support

Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!