De Note 4 krijgt kennelijk een ''Sidetouch'' camera knop.
De Gear S heeft al een UV sensor er in zitten, verwachting is dat de Note 4 het ook krijgt.
Kijkend naar de Galaxy Alpha zal de Note 4 waarschijnlijk geen IP67 certificering hebben.
Vingerscanner sowieso aangezien ik laatst las dat ze die verbeterd hebben nadat de S5 niet zo denderend werkte in tegenstelling tot de Iphone 5S .
Link
Daarnaast zal S Cover misschien ultrasoon werken voor mensen met slechte ogen.
Link
Zoals het er nu uitziet is het voor mij geen upgrade waard van Note 3 naar Note 4. QHD scherm doet het hem niet voor mij aangezien ik geen verschil zie als ik mijn Note 3 naast een LG G3 leg dan behalve de kleur reproductie en scherm formaat.
Camera technisch gezien is het een kleine update met uitzondering van OIS en ISOCELL.
Updates zijn vooral software matig wat op den duur toch geport wordt naar de Note 3.
Zelfde zal ook wel voor de andere gimmicks gebeuren. Kijk maar naar de S5 en ''downloadbooster''
Die hebben we gekregen en surroundshot en virtuele shot, kids stand etc etc.
De Exynos cpu zal denk ik net als bij de eerste Galaxy S4 batch (GT-I9500) minder ondersteund worden dan de Snapdragon variant (GT-I9505) qua Firmware update snelheid en uitrol etc.
4K opname heb ik al in de Note 3 maar aangezien er nog te weinig voor is omdat daadwerkelijk te zien is dat ook een gimmick wat me niet over de streep zal trekken.
Ik ben wel ontzettend benieuwd of ze de Gear VR gaan releasen en hun Gear ''
Round'' (ronde smartwatch) gaan showen. Daarnaast als ze die gaan showen of die ook Tizen draait en alleen exclusief voor de Galaxy lijn is.
[
Voor 64% gewijzigd door
Verwijderd op 30-08-2014 23:23
. Reden: extra info ]