Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:19:
Officiële Samsung samples:
http://blog.gsmarena.com/...ge-note-4-camera-samples/

Gebruikers camera samples:
https://plus.google.com/p...lbums/6055348269152241649

Back-camera ziet er echt heel goed uit! Vind vooral de officiële Samsung Brug-foto indrukwekkend!

De front-camera schrikt me wel af, totaal geen details of scherpte. De personen lijken wel barbiepoppen zo glad.
Jammer dat er zo'n idiote hoeveelheid verscherping op zit.

De front camera doet aan een soort agressieve noice reduction + het lijkt alsof er een soort van egale huid modus aanstaat.

[ Voor 9% gewijzigd door oli4b op 22-09-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Back-camera ziet er echt heel goed uit! Vind vooral de officiële Samsung Brug-foto indrukwekkend!

De front-camera schrikt me wel af, totaal geen details of scherpte. De personen lijken wel barbiepoppen zo glad.
Er zitten (op veel jappanse en koreanse toestellen) een selfie modus op waarbij ze de huid zachter maken omdat er veel aziaten rondrennen met slechte huid. Zo hoeven ze niet bergen makeup op te doen om aantrekkelijk te lijken. (dit klinkt enig sinds komisch maar ik ben serieus). Veel point en shoots hebben dat ook, mijn camera is zeer vrouw onvriendelijk.
De panorama foto's en de foto's van samsung hebben beiden dit effect de één omdat hij lagere resolutie foto's neemt in panorama en de 2de omdat het een filter heeft of met weinig licht foto's neemt en dus ook weinig detail krijgt.
Deze foto laat wel zien dat er redelijke foto's genomen kunnen worden met de frontcam, maar ik kan niet zeggen dat ik erg veel interesse heb in de frontcam. de 16mp shooter ziet er verder uitstekend uit

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik kan mijn abbo op 22 oktober verlengen (dan precies 4 maanden van te voren) met T-mobile.. is het mogelijk dat ik hem zeg maar bestel op Typhone (mooie actie gezien. 5gb met 90belminuten 40e in de maand en 180e bijbetaling voor het toestel) en dan de 22ste van oktober pas krijg zonder dat ik dubbele abbo kosten heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
D0gtag schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:17:
[...]

Er zitten (op veel jappanse en koreanse toestellen) een selfie modus op waarbij ze de huid zachter maken omdat er veel aziaten rondrennen met slechte huid. Zo hoeven ze niet bergen makeup op te doen om aantrekkelijk te lijken. (dit klinkt enig sinds komisch maar ik ben serieus). Veel point en shoots hebben dat ook, mijn camera is zeer vrouw onvriendelijk.
De panorama foto's en de foto's van samsung hebben beiden dit effect de één omdat hij lagere resolutie foto's neemt in panorama en de 2de omdat het een filter heeft of met weinig licht foto's neemt en dus ook weinig detail krijgt.
Deze foto laat wel zien dat er redelijke foto's genomen kunnen worden met de frontcam, maar ik kan niet zeggen dat ik erg veel interesse heb in de frontcam. de 16mp shooter ziet er verder uitstekend uit
Ja, ik ken die standen. Zit zelfs op systeemcamera's als de sony a6000 die ik heb.
Met die sharpening had ik het over de rear cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

"Officiele" foto geloof ik persoonlijk niks van. Lijkt allemaal op nepperij, net als Nokia met de Lumia 920...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John nexus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-06 22:02
Net gelezen op androidauthority.com dat samsung de note 4 eerder gaat uitbrengen en ook goedkoper ivm het resultaat van de iphone.
Samsung has already opened pre-orders for the Note 4 in South Korea, and initial stock reportedly sold out in a matter of hours. The device was initially scheduled to go on sale in October, but now availability is set for September 26. To spur sales, Samsung offers the Note 4 for just 957,000 won, 10 percent cheaper than the Note 3 and even less than the original Note from 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 20:52
John nexus schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:00:
Net gelezen op androidauthority.com dat samsung de note 4 eerder gaat uitbrengen en ook goedkoper ivm het resultaat van de iphone.
Samsung has already opened pre-orders for the Note 4 in South Korea, and initial stock reportedly sold out in a matter of hours. The device was initially scheduled to go on sale in October, but now availability is set for September 26. To spur sales, Samsung offers the Note 4 for just 957,000 won, 10 percent cheaper than the Note 3 and even less than the original Note from 2011.
Prijs zal vast wel weer tegenvallen in Nederland, want we krijgen hoogstwaarschijnlijk een andere versie.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:05

GeNiTaLiX

Naapje

Ben benieuwd wat er gebeurt met pre orders als die prijsverlaging ook hier in NL iets gaat betekenen.

• oli4b
GeNiTaLiX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:04:
Ben benieuwd wat er gebeurt met pre orders als die prijsverlaging ook hier in NL iets gaat betekenen.
Mag hopen dat die prijs niet ineens daalt aangezien ik mijn abonnement al verlengt heb in combinatie met pre order.

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik had mijn verlenging van de week al geannuleerd. Ik vraag me af of ik ook niet gewoon in de vodafone winkel kan verlengen als ie uit is en m dan meteen mee kan nemen.

• GVeen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-05-2023
@oli4b: ik heb geprobeerd diezelfde deal te krijgen maar mij vertellen ze dat het een coupon actie was....... Volgens mij zuigen die mensen bij vodafone een boel uit hun duim. Vraag me af: als ik mijn abonnement opzeg kan ik daarna dan nog steeds mijn telefoon nummer behouden als ik ergens anders een abbo aflsuit?

• oli4b
GVeen schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:56:
@oli4b: ik heb geprobeerd diezelfde deal te krijgen maar mij vertellen ze dat het een coupon actie was....... Volgens mij zuigen die mensen bij vodafone een boel uit hun duim. Vraag me af: als ik mijn abonnement opzeg kan ik daarna dan nog steeds mijn telefoon nummer behouden als ik ergens anders een abbo aflsuit?
Coupon actie? Begrijp niet waar het over hebt.
Ik heb naar de afdeling opzeggen gebeld en uitgelegd dat Vodafone na al die jaren niet meer bij mij past gezien de soorten abonnementen met de bijbehorende tarieven. Toen is mij 10 euro korting per maand aangeboden vanuit de afdeling loyalty. Uiteraard alleen als je gaat verlengen, dit is voor klantbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambomb
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 20:46
Volgens mij zit er wel altijd een x aantal procent rek in een vaste prijs. Persoonlijke assertiviteit bepaalt hoeveel je eruit kan krijgen. En ook met een korting verdiend een provider nog aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
@Brambomb Absoluut, ze geven gewoon een deel van hun marge weg.

Ik had gister met Vodafone gechat. De medewerker gaf aan dat de Note 4 over 1.5 week gaat worden geleverd, week 41 :) . Laten we hopen dat het toestel inderdaad die week in Nederland is en dat de internationale release niet eind oktober wordt zoals ik op meerdere websites heb gelezen. :'(

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Ik twijfel zelf nog tussen pre ordening of in vodafone winkel bestellen. Maar weet niet of ie dan voorradig is..

Vandaag de eerste unboxing video's bekeken:

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Unboxing

Verwijderd

Vandaag pre-order geplaatst bij KPN. Wel 130 euro voor het toestel betalen. Met huidige actie krijg je echter wel verdubbeling vd databundel en 10 euro korting op de abonnementskosten over de hele looptijd. Totaal in mijn geval 4gb data per maand.

• oli4b
4k sample video van de note 4 van ruim 4 minuten.

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Video Sample 4K ULTRA HD OIS STABILIZATION

Serieus filmpje

Hier foto's, z3 vs note 4: YouTube: Sony Xperia Z3 Vs Samsung Galaxy Note 4 Camera Test

[ Voor 27% gewijzigd door oli4b op 27-09-2014 23:02 ]

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Volgens mij is die 2e video fake.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dat was ook mijn reactie... kleuren zijn erg slecht...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Hebben jullie nog voorkeuren qua kleur? Stiekem vind ik wit mooier, maar ik denk dat zwart iets meer voordelen heeft.

Wit:
- Oogt groter
- Krassen zie je minder snel
- Makkelijker vies en moeilijker schoon te houden

Zwart:
- Oogt kleiner / professioneler?
- Krassen sneller zichtbaar?
- Vlekken / viezigheid zie je minder snel
- Metalen rand komt beter uit
- Sensoren vallen minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Heb altijd zwarte telefoons gehad, maar een keer goud lijkt me wel aardig. Denk alleen niet dat die in Nederland direct bij lancering verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

GeNiTaLiX schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:37:
Hebben jullie nog voorkeuren qua kleur? Stiekem vind ik wit mooier, maar ik denk dat zwart iets meer voordelen heeft.
Bij een zwarte valt de bezel als het ware weg tegen de achtergrond tijdens kijken van films e.d. Bij wit niet, vandaar dat mijn voorkeur bij zwart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13
heutsm schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:07:
Heb altijd zwarte telefoons gehad, maar een keer goud lijkt me wel aardig. Denk alleen niet dat die in Nederland direct bij lancering verkrijgbaar zijn.
Mijn vriendin heeft de gouden S5. Als deze Note 4 in dezelfde gouden kleur is uitgevoerd dan zou ik ook voor die gaan. De bezels van de gouden S5 zijn niet zwart maar heel donkerbruin. Misschien bij de note4 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

^Goud zien we voorlopig nog niet dacht ik..

Zwart heeft inderdaad wel voordelen, maar wit ziet er ook wel lekker uit..

YouTube: Samsung Galaxy Note 4: обзор смартфона (mooie shots van de witte)..

Ik ken t taaltje niet en ik weet ook niet of mn mening wordt gevormd door de dame in kwestie. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
GeNiTaLiX schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:34:
^Goud zien we voorlopig nog niet dacht ik..

Zwart heeft inderdaad wel voordelen, maar wit ziet er ook wel lekker uit..

YouTube: Samsung Galaxy Note 4: обзор смартфона (mooie shots van de witte)..

Ik ken t taaltje niet en ik weet ook niet of mn mening wordt gevormd door de dame in kwestie. .
Wat een vreemde video. Zelfs google translate kan haar niet verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Maar wel mooie shots van de witte note 4 .. toch?

Dit is btw unboxing wit:
YouTube: 삼성 갤럭시 노트 4 개봉기 (Galaxy Note 4 Unboxing)

En dit zwart:
YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Unboxing

[ Voor 76% gewijzigd door GeNiTaLiX op 28-09-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
The daily note en carphone warehouse zijn inderdaad de twee kanalen die je in de gaten wil houden.

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 vs Galaxy Note 3

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 In Depth Part 1: Fingerprint Scanner & Unlock
Filmpje van de sterk verbeterde vingerafdrukscanner.

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Front Facing Wide-Angle 2K & 4K Rear Facing Camera Samples
Sample video. VS de note 3. Je ziet een groot verschil tussen de note 4 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Foto's van de witte note bij best buy. Bij best buy is de note 4 namelijk uit te proberen.
Volgens de mensen die de note 4 daar hebben uitgeprobeerd is de bouwkwaliteit onwijs goed en gaat de speaker erg luid. Veel harder dan de note 3. De hoge kwaliteit demo video's schijnen echt verbazingwekkend mooi te zijn.

Zeker even dit topic checken net als alle andere note 4 topics op xda http://forum.xda-develope.../note-4-best-buy-t2888578

Afbeeldingslocatie: http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/26/b1c9690280042413f0fbb41f301540ca.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/26/b9fdefcce4b494c0256a8cd9c1f22844.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/26/ef2a2e5b7a0e16ef389acd6fce7cc8c1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i991.photobucket.com/albums/af32/Dreamz84/Note42_zps40d7fdca.jpg~original
Afbeeldingslocatie: http://i991.photobucket.com/albums/af32/Dreamz84/Note41_zps38f340cf.jpg~original

[ Voor 67% gewijzigd door oli4b op 29-09-2014 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:42
Als je de 4k filmpjes bekijkt dan is het wel heel erg scherp ondanks dat ik ze op 1080p bekijk. OIS doet het ook wel goed zo te zien.

YouTube: Samsung GALAXY Note 4:4K錄影測試3

Ook de front camera is behoorlijk goed.

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Front Facing Wide-Angle 2K & 4K Rear Facing Camera Samples

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-12-2021
http://www.techzine.nl/nieuws/39557/eigenaars-samsung-galaxy-note-4-klagen-over-slechte-bouwkwaliteit.html

"De meeste klachten over de bouwkwaliteit van de Galaxy Note 4 betreffen een loze ruimte tussen het scherm en de zijkanten van het toestel. Volgens gebruikers is het gat breed genoeg om twee vellen papier of een visitekaartje tussen te steken. Dat betekent dat er ook veel rommel of water in de behuizing kan binnendringen en dat is weer slecht voor de electronica."

Afbeeldingslocatie: http://static.tz.nl/f/tap/28986_d7a5130d.jpg

Dit vind ik wel een serieus probleem, dat een telefoon niet stof en waterbestendig is daar kan ik mee leven. Maar dat er gewoon een visitekaartje tussen past gaat mij te ver. Ik hoop dat het niet bij alle geproduceerde Note's is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
master111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:21:
http://www.techzine.nl/nieuws/39557/eigenaars-samsung-galaxy-note-4-klagen-over-slechte-bouwkwaliteit.html

"De meeste klachten over de bouwkwaliteit van de Galaxy Note 4 betreffen een loze ruimte tussen het scherm en de zijkanten van het toestel. Volgens gebruikers is het gat breed genoeg om twee vellen papier of een visitekaartje tussen te steken. Dat betekent dat er ook veel rommel of water in de behuizing kan binnendringen en dat is weer slecht voor de electronica."

[afbeelding]

Dit vind ik wel een serieus probleem, dat een telefoon niet stof en waterbestendig is daar kan ik mee leven. Maar dat er gewoon een visitekaartje tussen past gaat mij te ver. Ik hoop dat het niet bij alle geproduceerde Note's is.
Niet fijn inderdaad. Had mijn note 2 ook al last van. Schijnt dat de note 3 dat ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Een review van dit Engelse kanaal. Vind het niet echt een review, wel mooie video. YouTube: Samsung Galaxy Note 4 review

Hier een test van de batterijduur vergeleken met concurrenten. Het gaat hier om de exynos versie en de accu duur zit onder de note 3 met verschillende kleuren. Bij zwart en wit doet ie het veel beter. http://www.sammobile.com/...ls-in-battery-life-tests/

Fast charging modus opladen vs note 3 YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Adaptive Fast Charging vs Note 3

[ Voor 21% gewijzigd door oli4b op 29-09-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Jammer van de waardeloze protectie die die dingen bieden. Jammer dat het niet met een magneetje werkt zoals bij de magic cover van Apple. Als je telefoon valt klapt de flap open en is je scherm alsnog stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

oli4b schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:52:
[...]

Jammer van de waardeloze protectie die die dingen bieden. Jammer dat het niet met een magneetje werkt zoals bij de magic cover van Apple. Als je telefoon valt klapt de flap open en is je scherm alsnog stuk.
Die covers bieden sowieso de protectie van een banaan, valt hij op een hoek dan kunt je het wel vergeten. Doe mij maar een tpu case oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Hier een video van een fatsoenlijk engels sprekend persoon die de gap test doet. Op zijn kanaal staat ook een hands on video. Hij heeft het toestel in bezit.

Samsung Galaxy Note 4 Gap Test - Does it Fit?! #G…: http://youtu.be/a5gIgL6I7FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:09

Yucko

One clown to rule them all !

Mja, de note 1 heeft ook een kleine gap rondom het scherm (niet zoveel dat er een creditcard tussen past tho :p) maar dat zorgt er volgens mij wel voor dat het glas niet meteen stuk is als hij op de hoek valt omdat er niet meteen contact (en dus druk) tussen de glasplaat en de rand is.
Mijn note is nl. al meerdere keren gevallen op een hoek en nog is het beeldscherm niet kapot ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Yucko op 30-09-2014 07:52 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:42
De GAP feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

master111 schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:21:

[afbeelding]

Mooi om te testen voor me als ik hem van tweakers en samsung mag reviewen :P

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heutsm schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:07:
Op de site van KPN wordt momenteel alleen de zwarte Note 4 getoond. In de winkel kon ik echter ook kiezen voor een zilverkleurige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Tha schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:09:
[...]

Mooi om te testen voor me als ik hem van tweakers en samsung mag reviewen :P
Zet je dit nou alleen neer om 'meer kans' te maken op de telefoon..? |:(

De 'gap' is eigenlijk een feature die zoveel toestellen hebben, Apple heeft dit gewoon opgelost met een rubbereren/siliconen gasket/pakking. Zoals op deze foto ziet, Apple design hoeven ze niet te jatten maar deze bevestiging hadden ze wel moeten gebruiken :+

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:55
Zou die GAP feature iets met de Oculus Rift Virtuele bril te maken kunnen hebben .
O.i.d.. 8)
D0gtag schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:34:
[...]

Zet je dit nou alleen neer om 'meer kans' te maken op de telefoon..? |:(

De 'gap' is eigenlijk een feature die zoveel toestellen hebben, Apple heeft dit gewoon opgelost met een rubbereren/siliconen gasket/pakking. Zoals op deze foto ziet, Apple design hoeven ze niet te jatten maar deze bevestiging hadden ze wel moeten gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

diquan2001 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:47:
Zou die GAP feature iets met de Oculus Rift Virtuele bril te maken kunnen hebben .
O.i.d.. 8)

[...]
Zodat oculus hem er makkelijk uit kan trekken :+
Ik heb liever een toestel die tegen een stootje kan met een minuscuul opening dan eentje die de first time al meteen in stukken spat ala iphone 4, hoeveel iphone4's heb ik wel niet gezien met een kapotte voor/achter of voor achterkant. Ik wil de note eerst is ff zien voordat ik hem koop. Nexus komt (waarschijnlijk) over een paar weken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
De spleet staat ook in de handleiding vermeld dus.
http://www.nu.nl/gadgets/...alaxy-note-4-functie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Ach, als ik mijn S5 er bij pak kan ik ook zonder veel moeite mijn nagel tussen het scherm en de bezel krijgen, daar heb ik ook nog nooit iemand over gehoord de afgelopen maanden... Je kunt maar naar iets zoeken...

Wat dat betreft is de behuizing van de Note4 een flinke verbetering qua afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

In de UK hebben ze bericht gekregen dat de note 4 een week is uitgesteld. Daar nu ook 17 oktober. Vodafone had week 41 tegen mij gezegd. .

Die lui in de UK nu een mail gekregen dat ze er een gratis gear fit bij krijgen van samsung.. omg wil ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
GeNiTaLiX schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:33:
In de UK hebben ze bericht gekregen dat de note 4 een week is uitgesteld. Daar nu ook 17 oktober. Vodafone had week 41 tegen mij gezegd. .

Die lui in de UK nu een mail gekregen dat ze er een gratis gear fit bij krijgen van samsung.. omg wil ik ook
Er is in nederland uberhaubt nog niks bekend qua promotie acties. In de vs krijg je 200 usd terug bij het inleveren van een oude werkende smartphone. Ga denk ik even wachten met de bestellen ook al loopt over ruim een maand mijn abo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

De mensen in de UK wisten ook niets van een promotie, maar krijgen nu een mail dat ze ivm delay er een gear fit bij krijgen.

Ik heb hem wel gepre-ordered.Mijn abbo liep inderdaad ook richting eind.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/bTZOf/2e8e155f59.png

Maar zij hebben m waarschijnlijk direct bij samsung besteld?

[ Voor 23% gewijzigd door GeNiTaLiX op 01-10-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Dit is volslagen offtopic en daarnaast gewoonweg niet de bedoeling.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 01-10-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
*knip*

[ Voor 101% gewijzigd door RoD op 01-10-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een hele rits reacties zijn verwijderd. Hier GEEN winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken. En al helemaal geen aankoopadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
RoD schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:11:
[modbreak]Een hele rits reacties zijn verwijderd. Hier GEEN winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken. En al helemaal geen aankoopadvies.[/]
Niet?
Dus als ik een leuke deal tegenkom mag ik deze hier niet plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
[modbreak]Een hele rits reacties zijn verwijderd. Hier GEEN winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken. En al helemaal geen aankoopadvies.[/]
Geef dan iig een alternatief waar het wel mag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Graag eerst even langs De regels voor dit forum en voortaan graag commentaar op de moderatie via DM.

En nu weer ontopic.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 01-10-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Wat een gezelligheid hier op het forum, maarja...

Over die flipcover gesproken... Thanks nog voor de tip.
Ik wilde net deze leuke video die ik zag even posten. Een unboxing + overview van de S-view cover. Mooi ding is het.

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 S-View Flip Cover Case Unboxing & Review!

Ik hoop dat ik deze reactie wel mag plaatsen, aangezien er geen andere plek is voor het plaatsen van accessoires en er al meer accessoire posts zijn geplaatst. Het gaat hier ook om een echte officiële accessoire die extra functies toevoegt aan het toestel en er echt bij hoort.

[ Voor 27% gewijzigd door oli4b op 01-10-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
RoD schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:37:
[modbreak]Graag eerst even langs De regels voor dit forum en voortaan graag commentaar op de moderatie via DM.

En nu weer ontopic.[/]
Oké, bedankt dat je mij hierop gewezen hebt.
Aangezien de meeste gebruikers in dit topic nog geen ervaringen hebben met de Note 4 vind ik het persoonlijk niet onoverzichtelijk om het nu (totdat de Note 4 uitkomt) ook over levertijden, winkels, prijzen en andere niet-technische zaken te hebben. Het topic loopt ook nog niet erg storm, en als de discussie losbarst wanneer de Note 4 bij de meeste hier in dit topic in het bezit is ebben de leuke deals en levertijden vanzelf weg.

Maar nogmaals, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

Het lijkt me dat dit geen probleem is maar aankoop advies mag niet.

Ik had het al eerder over de covers, maar vind die s view toch wel erg mooi. Ik denk dat dit toch een mooie toevoeging zal worden voor mijn note. Die led en kleine s view vind ik onpraktisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master111
oli4b schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:41:
Wat een gezelligheid hier op het forum, maarja...

Over die flipcover gesproken... Thanks nog voor de tip.
Ik wilde net deze leuke video die ik zag even posten. Een unboxing + overview van de S-view cover. Mooi ding is het.

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 S-View Flip Cover Case Unboxing & Review!

Ik hoop dat ik deze reactie wel mag plaatsen, aangezien er geen andere plek is voor het plaatsen van accessoires en er al meer accessoire posts zijn geplaatst. Het gaat hier ook om een echte officiële accessoire die extra functies toevoegt aan het toestel en er echt bij hoort.
Mooie case, maar zit er ook een soort beveiliging op, of kan iedereen die de telefoon pakt even snel een fotootje maken bij wijze van spreken? Want voor het schermpje van de case zie ik geen beveiliging, zoals er wel beveiliging is als je de telefoon zelf unlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambomb
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 20:46
Ik kom juist naar dit forum voor leuke deals een aankoop tips. Ik vind dat juist de kracht van dit forum. En een van de redenen waarom ik elke dag naar de site kom. De pricewatch is namelijk niet up to date.... Wat een teleurstelling als dit niet mag.

Misschien toch de regels nakijken. Zou niet weten wat voor een schade het zou kunnen aanrichten. Lijkt me juist de kracht van de community...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Het is inderdaad een beetje onoverzichtelijk wat wel en niet mag. Maakt het een beetje gebruiksonvriendelijk als je ieder bericht moet gaan checken op censuur. Myanmar praktijken.

Mag er eventueel wel een "slowchat" geopend worden?

In ander nieuws, ondanks dat er max 32gb sdcard aangegeven is als ondersteuning, sommige 128gb cards werken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15-09 10:31
Psst, Telecomproviders ;)

Daar staan de toesteltopics met providers, kortingen en acties. Dat is juist om dit topic schoon te houden van prijsjagers.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
De note 4 komt dus inderdaad pas 17 oktober naar Nederland. Jammer, ik hoopte op de 10 oktober die Vodafone en coolblue aangeven.

http://bgr.com/2014/10/01/galaxy-note-4-release-date-7/

[ Voor 19% gewijzigd door oli4b op 02-10-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Pardon, maar als dit nu een enorm drukke draad met veel traffic zou zijn oké, maar dit gaat wat ver imho. Een aparte topic maken voor die 3 berichtjes heen en weer gaat wat ver, en ik denk dat het juist interessant is voor de meeste toekomstige eigenaren sinds de telefoon niet uit is een een groot deel deze telefoon met abo neemt. Maargoed ik zal het OT houden..

Ik heb een Neo Hybrid case van Spigen besteld op amazon samen met een Iblazon screen protector, had deze combo op de note 3 en andere telefoons en bied voor mij de perfecte combinatie van bescherming en dunheid. Iemand anders al hoesjes besteld? (Mag dit trouwens wel, sinds het niet over het toestel zelf gaat) [toestel dat overigens nog niet uit is 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/

Dit was overigens de link voor de gratis S-cover. Registreren en als je je toestel hebt kan je hem aanvragen.

Was weggevallen tijdens het modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX

GeNiTaLiX

Naapje

^Dang wist niet van die promotie af! Heb me meteen geregistreerd. Ik wilde de s cover anders kopen en dit scheelt me weer €50,-. Thanks Samsung ^^ en thanks voor de link oc.

"
Bedankt voor je GALAXY Note 4 pre-registratie
Beste xx,

Bedankt voor je GALAXY Note 4 pre-registratie.

Met de unieke promotiecode die je over enkele minuten in je e-mail ontvangt kun je je registreren voor een gratis S-view cover op samsung.com/promotions (na aankoop van de GALAXY Note 4).

De GALAXY Note 4 is te koop vanaf 17 oktober 2014. Je krijgt dan een herinnering van ons met meer informatie over de GALAXY Note 4.

Maximaal 1 promotiecode per e-mailadres.
Zie de voorwaarden.
"

Heb alleen de code nog niet.. zal nog wel even duren. Heb jij hem meteen gekregen?

[ Voor 71% gewijzigd door GeNiTaLiX op 02-10-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Nee dat is zodra je je toestel geregistreerd hebt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Samsung detecteert mijn land als 'ANT' en wil de promo daarmee niet door laten gaan omdat dat land niet onder die promo valt. Maar als ik mijn profiel aanpas staat daar netjes 'Nederland'. 'Netherlands' ervan maken lost het ook niet op. Heeft er iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Andere dns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ins0mniA
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2024

Ins0mniA

Uber Pwnerer

Heeft iemand al een tweakers uitnodiging ontvangen? :)

Sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-08 11:57
Ik vraag me hetzelfde af. Heb ik nog kans dat ik uitgenodigd wordt of zijn de mensen die mee mogen doen al bekend?

[ Voor 82% gewijzigd door sygys op 02-10-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
sygys schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:34:
Ik vraag me hetzelfde af. Heb ik nog kans dat ik uitgenodigd wordt of zijn de mensen die mee mogen doen al bekend?
Is het niet zo dat iedereen die heeft aangemeld voor deze actie een bericht krijgt? Deden ze vroeger niet, maar is wel een vaak gehoorde wens/kritiek in het kader van (goede) communicatie. Als dit zo is, dan heeft Tweakers hier dus eindelijk gehoor aan gegeven.
  • Testers krijgen uiterlijk op 2 oktober bericht via e-mail
  • Alle deelnemers ontvangen een eenmalig bericht via een door Tweakers uitgevoerde mailing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
Ja inderdaad. maar er staat niet bij hoe laat.... dus iedereen vraagt zich nu af... zit ik erbij of heeft de rest al bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Ik mag aannemen dat iedereen tegelijk een bericht krijgt, ook de mensen die de boot gemist hebben. Wat het tijdstip betreft, tja... ze kunnen niet alles tegelijk goed doen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:18

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Denk dat het devies is gewoon afwachten en aan einde van de dag even de nieuwspost en pagina erbij halen voor info mocht je dan nog geen mail ontvangen hebben.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
Damn ik wil die note 4 zooo graag hahaha. ik lijk wel een tiener ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Dit is niet het topic voor de actie van Tweakers. Graag weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
Excuses! Laat ik nog wel even melden dat er een link staat op de actie pagina naar deze pagina. Dit wekt behoorlijk het idee dat je daarom hierover mag praten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ins0mniA
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2024

Ins0mniA

Uber Pwnerer

Ik geef sygys groot gelijk, koppel deze topic dan ook niet aan dat bericht. Je wekt de verkeerde verwachting zo 8)7 . Enfin.. back on topic dan maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Ins0mniA op 02-10-2014 14:11 ]

Sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
Maar goed ik ben wel erg benieuwd naar de bouwkwaliteit van de note 4. ik had een filmpje gezien van de gap tussen het scherm. Je kunt er inderdaad een visitkaartje tussen krijgen met behoorlijk wat moeite. maar ik zie absoluut niet in dat dit een probleem is.

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Gap Test - Does it Fit?! #GapGate

Het valt dus allemaal wel mee.. en wordt behoorlijk opgeblazen.

Ik vind die rand zelfs wel mooi

[ Voor 3% gewijzigd door sygys op 02-10-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Staan ook filmpjes van alle andere telefoons. Mensen gaan nu spijkers zoeken op laag water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
Voor de liefhebbers hier nog de bend test van de note 4. Echter deze komt van samsung zelf dus met een korreltje zout nemen is mijn advies:

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Endures the Gluteus Maximus

En hier de test zoals samsung al hun toestellen test:

YouTube: Samsung's Smartphone Stress Test HD

[ Voor 24% gewijzigd door sygys op 02-10-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

sygys schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:19:
Voor de liefhebbers hier nog de bend test van de note 4. Echter deze komt van samsung zelf dus met een korreltje zout nemen is mijn advies:

YouTube: Samsung Galaxy Note 4 Endures the Gluteus Maximus
Je hoeft het niet met een korrelzout te nemen want ze laten gewoon zien wat ze doen, zoals de three point test en hoeveel hij doorbuigt. Amerikaanse warenonderzoekers zeiden dat de iphone de zelfde 'buigings- coëfficiënt' heeft als een htc m8, verschil is alleen wel dat ik nog niks gehoord heb van een gebogen htc m8.
Ik durf te wedden dat de meeste review sites deze test al hebben uitgevoerd op exemplaren maar omdat er niks te zien is hoor je er ook niks over. In dat respect heeft Samsung zijn zaakjes goed op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 11:02
D0gtag schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:28:
[...]

Je hoeft het niet met een korrelzout te nemen want ze laten gewoon zien wat ze doen, zoals de three point test en hoeveel hij doorbuigt. Amerikaanse warenonderzoekers zeiden dat de iphone de zelfde 'buigings- coëfficiënt' heeft als een htc m8, verschil is alleen wel dat ik nog niks gehoord heb van een gebogen htc m8.
Ik durf te wedden dat de meeste review sites deze test al hebben uitgevoerd op exemplaren maar omdat er niks te zien is hoor je er ook niks over. In dat respect heeft Samsung zijn zaakjes goed op orde.
Ik denk dat je nog niets hebt gehoord van verbogen m8's omdat er daar veel minder van zijn verkocht. Er zijn er iets van, wat is het, 500.000 verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Volkan1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:13:
[...]

Ik denk dat je nog niets hebt gehoord van verbogen m8's omdat er daar veel minder van zijn verkocht. Er zijn er iets van, wat is het, 500.000 verkocht?
Ik heb 4 dagen een iphone 6+ gehad, en teruggebracht vanwege een buiging in de behuizing. Naar een restaurant geweest met de vriendin, telefoon in haar handtas gedaan, handtas onder een berg jassen gelegd. Telefoon 2 uur later verbogen. Heel licht, maar toch. Ik behoor niet tot die 9 waar apple het over heeft en geloof mij dat de bouwkwaliteit gewoon subpar is. Ik verwacht voorlopig geen eind aan bendgate, maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Heb nog een oude iphone en een note 3. Beide fijne toestellen, beiden gebruik ik anders. Nu op naar de Note 4:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Volkan1984 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:13:
[...]

Hoe kom je daarbij, verkopen per kwartaal waren gemiddeld 3miljoen stuks, relatief weinig vergeleken met een samsung s5 die 10miljoen per maand doet of 10miljoen iphones in een paar dagen. Maar er zijn miljoenen htc's m8 in omloop en nog nooit iets gehoord van een gebogen toestel. Of zie zelf

Het gaat dus om het Amerikaanse consumer report die zei dat de iphone net zo veel boog als de htc m8. Ze buigen misschien even veel alleen de iphone buigt niet terug en raakt vervormd. Maar ja genoeg over iphones op een note4 draadje.

[ Voor 20% gewijzigd door D0gtag op 02-10-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 10:05
Stitch! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:44:
[...]

Ik heb 4 dagen een iphone 6+ gehad, en teruggebracht vanwege een buiging in de behuizing. Naar een restaurant geweest met de vriendin, telefoon in haar handtas gedaan, handtas onder een berg jassen gelegd. Telefoon 2 uur later verbogen. Heel licht, maar toch. Ik behoor niet tot die 9 waar apple het over heeft en geloof mij dat de bouwkwaliteit gewoon subpar is. Ik verwacht voorlopig geen eind aan bendgate, maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Heb nog een oude iphone en een note 3. Beide fijne toestellen, beiden gebruik ik anders. Nu op naar de Note 4:)
Pics or it didn't happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Rooted schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:21:
Maar ik ben winnaar en heb geen bericht???
Iseewhatyoudidthere.jpg

Overigens zie ik vaak de wow factor terugkomen over het scherm. Iemand hier die hem al irl heeft gezien en dit kan beamen i.t.t een Iphone 6+ bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Nou Samsung is mij kwijt hoor. Ik ga geen note4 kopen voor 700 euro. Belachelijke rpijzen. Mooi toestel, geweldig scherm, maar irritante touchwiz van ze.

Als ik een stock android kon krijgen zonder rooten en risico dat ik een telefoon van 700 euro sloop had ik het overwogen, nu ga ik voor een OPO, we zullen zien hoe dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
http://youtu.be/UeTf2QGBsBA

Over de nieuwe s-pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Cool ziet er goed uit. Verbaas me best wel over hoeveel ze erin weten te stoppen. En over wat ik zie lijkt allemaal goed nagedacht.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Die wilde ik ook net gaan posten.
Hope dat ze nu in iedergeval 1 filmpje per dag plaatsen en dat snel meer goede en bekende youtube kanalen de note 4 ook binnen krijgen. Vind het erg lang duren. Slecht van Samsung. Je moet de BUZZ erin houden en nu zijn er bijna alleen maar slechte en meestal niet Engels gesproken video's.

Ook youtube helemaal vol met fake video's met een Google translate stem en foto's. Ook heel veel video's die 5 dubbel worden gestolen en geupload door andere mensen. Wordt er een beetje moe van.

Dit is de eerst keer in mijn leven dat ik een smartphone pre-order, en kan niet wachten tot ik hem heb. Dit wordt mijn 6e smartphone maar ik ben nog nooit zo ongeduldig geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door oli4b op 02-10-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Goede hands on video hier voor iedereen die nog niet zeker is welke kleur het moet worden.
Ook de witte, gouden, roze en zwarte naast elkaar. De zwarte is zoooo veel mooier dan alle andere kleuren. Deze beste man heeft dus alle vier kleuren en nog een iPhone 6 Plus die hij er ook naast legt.
[EN] Samsung Galaxy Note 4 Hands on #2 [4K]: http://youtu.be/J6Xww6k8nuI

[ Voor 35% gewijzigd door oli4b op 03-10-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Laatst online: 28-05 00:05
Goede video. Als ik voor de Note 4 ga, dan wordt het waarschijnlijk een witte. Ik vind het bijv. juist mooi dat die sensoren op die manier geaccentueerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Wat ik zo jammer vind is dat ze de frame mee spuiten met de case kleur, waarom niet gewoon een aluminium kleur frame zoals bij de galaxy alpha of motorola x, gebruiken ze metaal spuiten ze het met plastic :S
weszz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:38:
Ik twijfel tussen de HTC m8, Sony Z3 en de Note4. iemand hier die ook maar iets kan zeggen waarom de Note4 beter zou zijn dan de andere 2?
Wat is beter, de note 4 heeft sterke punten die de andere niet hebben. Het is niet welke is beters, welke punten zijn voor jouw belangrijker.
Note 4 heeft mooi & beste scherm en als je het handig lijkt een stylus, de HTC is volledig van aluminium en nogsteeds erg snel de Z3 is waterdicht en heeft goede bouwkwaliteit, beste camera en qua snelheid tussen de m8 en note 4 in. Verder is er nog het esthetisch aspect maar dat moet je zelf doen :+

Hier een fimpje tussen de camera's Z3 en Note 4, neem de htc niet eens mee want die heeft een bagger camera :+

[ Voor 71% gewijzigd door D0gtag op 03-10-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Laatst online: 28-05 00:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
D0gtag schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:47:
Wat ik zo jammer vind is dat ze de frame mee spuiten met de case kleur, waarom niet gewoon een aluminium kleur frame zoals bij de galaxy alpha of motorola x, gebruiken ze metaal spuiten ze het met plastic :S

[...]

Wat is beter, de note 4 heeft sterke punten die de andere niet hebben. Het is niet welke is beters, welke punten zijn voor jouw belangrijker.
Note 4 heeft mooi & beste scherm en als je het handig lijkt een stylus, de HTC is volledig van aluminium en nogsteeds erg snel de Z3 is waterdicht en heeft goede bouwkwaliteit, beste camera en qua snelheid tussen de m8 en note 4 in. Verder is er nog het esthetisch aspect maar dat moet je zelf doen :+

Hier een fimpje tussen de camera's Z3 en Note 4, neem de htc niet eens mee want die heeft een bagger camera :+
Ik snap dat het appels met peren vergelijken is. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer en zo'n vraag als de mijne lokt altijd wel reacties op waarin goeie argumenten staan. Dus dankjewel :-)

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Video van unboxtherapy over gapgate met een test en unboxing.

Hij was de gene die met de bendgate video begon.

YouTube: Note 4 Unboxing - Is Gap Gate Real?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Het is blijkbaar moeilijk om ontopic te blijven, dus een aantal reacties zijn naar de prullenbak verwezen. Lees de topicwaarschuwing voor je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
RoD schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:54:
[modbreak]Het is blijkbaar moeilijk om ontopic te blijven, dus een aantal reacties zijn naar de prullenbak verwezen. Lees de topicwaarschuwing voor je post.[/]
Dit keer ben ik het inderdaad wel eens met het modden. Dit topic is niet bedoelt om de tweakers Samsung actie te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:25
Ik heb net een topic geopend die ALLEEN gaat over de Samsung actie, hier kunnen jullie specifieke vragen en opmerkingen plaatsen.. zodat wij bijvoorbeeld een testje kunnen doen die jullie graag willen zien of verzoekjes plaatsen voor in onze reviews!

Uitgebreidere discussies (over youtube filmpjes etc), kan beter in dit topic omdat anders het andere topic wordt vertroebelt.
Pagina: 1 2 ... 48 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support

Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!