AkoordVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:41:
Nee sorry @dafmay.
Ik zoek een achterkant van TPU of dergelijk materiaal geen lederen case of flipcover. Neo Hybrid case heb ik gezien maar weet niet of die goed is.
Dat denk ik ook ja... heb het nu al met mn kinderen.arnoud_h schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:47:
Bereid je er alvast maar op voor dat je de komende tijd op ieder verjaardagsfeest het middelpunt van de aandacht bent, en dat zelfs ouden van dagen je Gear VR niet terug willen geven :-)
"wacht even, nog een paar minuutjes, alsjeblieft?"
Wat ik al vantevoren wist valt mij ook heel erg op: de Note 4 resolutie van het scherm is eigenlijk nog niet toereikend voor dit soort geintjes. Ik denk dat je minstens UHD zou moeten hebben.
- Framerate en reactiesneltijd zijn de beste die ik gezien heb (vgl. met Oculus DK1 en gewoon Cardboard)
- Sensoren zijn zeer accuraat, dat verschil voel je gewoon.
- Draadloos en hands-free = ideaal!
- Veel betere FOV dan bij Cardboard, niet zo goed als bij de DK1. Resolutie is wel lager dan bij Cardboard op dezelfde Note 4, omdat de lenzen van de Gear VR meer uitvergroten.
- Ik word er iets minder scheel van dan bij Cardboard.
- Rondlopen met pass-thru mode is apart, alsof je op een groot scherm een game speelt met superrealistische graphics maar nog nèt een kleine disconnect qua presence. Komt misschien door het niet-stereografische camerabeeld.
- Omgevingslicht wordt beter buitengesloten dan bij de DK1. Bij de DK1 kon ik altijd 'door de neus' naar buiten kijken om het toetsenbord te vinden, dat lukt me met de Gear VR niet
Maar daar is dan die pass-thru mode weer handig voor.
- Dat stukje plastic op de bovenste headstrap maakt het dragen van de bril een stuk comfortabeler. Zonder bovenste stukje drukt hij teveel op m'n neus, en met bovenste stuk is hij zelfs wat stabieler dan de DK1.
- Bijgeleverde draagtas is handig voor op reis - het maakt niet meer uit of m'n hotels een groot flatscreen hebben, ik ga wel gewoon op de maan film zitten kijken
De DK1 kwam ook in een coole koffer maar met al die kabels etc. is hij toch wat minder handig in gebruik.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goede koptelefoon voor de Gear VR, dan kan ik de Skullcandy Crusher aanraden. Geen koptelefoon voor een middagje klassieke muziek luisteren, maar de ingebouwde "subwoofers" die je de bass letterlijk doen voelen, voegen echt wat toe aan de ervaring, bijvoorbeeld in Oculus Cinema.
Wat ik overigens wel jammer vind is dat Milk VR in Nederland ontbreekt, daar zou aardig wat 360 graden video content in moeten zitten.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Voor mijn 'dubbelzien' probleem heb ik een, achteraf gezien logische, oplossing gevonden. Door aan het focuswiel te draaien verandert de afstand tussen de telefoon en de lens. Daardoor moet niet alleen elk oog op zich anders focusen, ook de onderlinge focus (die bij mij het probleem is) verandert. Het lukte me daarna wel om een comfortabele ervaring te hebben. Waardoor ik weer tegen het volgende probleem aanliep, de warmteontwikkeling en de daardoor redelijk korte VR tijd per sessie
Ik heb deze :KLIKVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:41:
Nee sorry @dafmay.
Ik zoek een achterkant van TPU of dergelijk materiaal geen lederen case of flipcover. Neo Hybrid case heb ik gezien maar weet niet of die goed is.
Verus Iron Shield.
Zwart met titanium kleur metalen zijkant. Past als een handschoen zo strak om de Note 4. Je moet aardig wat kracht zetten omdat hij zo stug is door die zijkant.
[ Voor 18% gewijzigd door Bestla op 04-02-2015 09:23 ]
Verwijderd
Kijk zoiets zoek ik ziet er schitterend uit man! Ik die zilveren eens bestellen, bedankt voor de tip. Dit is exact wat ik zoek/zocht.Bestla schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:15:
[...]
Ik heb deze :KLIK
Verus Iron Shield.
Zwart met titanium kleur metalen zijkant. Past als een handschoen zo strak om de Note 4. Je moet aardig wat kracht zetten omdat hij zo stug is door die zijkant.
Voor de volledigheid :
http://www.spigen.com/bra...y-note/galaxy-note-4.html
Verwijderd
Is die ook ergens wat goedkoper te krijgen?Bestla schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:15:
[...]
Ik heb deze :KLIK
Verus Iron Shield.
Ik vind 76 dollar nogal prijzig voor een case.
Het is erg irritant als de telefoon op bureau ligt en het volume is bijna maximaal.
Verwijderd
Ik gebruik dit appjerichards81 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:02:
Weet iemand hoe je kan uitschakelen dat het volume automatisch luider wordt als je word gebeld?
Het is erg irritant als de telefoon op bureau ligt en het volume is bijna maximaal.
https://play.google.com/s..._1_OGPTVIrkOcnQ7AaLiIDACQ
Ehm, het staat toch gewoon in de instellingen?richards81 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:02:
Weet iemand hoe je kan uitschakelen dat het volume automatisch luider wordt als je word gebeld?
nou ja, in de gewone instellingen vind ik dat ook niet zo snel terug. Gelukkig wel in Wanam XposedMizgala28 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:10:
[...]
Ehm, het staat toch gewoon in de instellingen?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Waar in de Wanam kan je dit instellen?Yucko schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:27:
[...]
nou ja, in de gewone instellingen vind ik dat ook niet zo snel terug. Gelukkig wel in Wanam Xposed
Wanam --> Phone --> Disable increasing call ringerrichards81 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:05:
[...]
Waar in de Wanam kan je dit instellen?
en dan aanvinken
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
HeHe, eindelijk van gefixed! ThxYucko schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:16:
[...]
Wanam --> Phone --> Disable increasing call ringer
en dan aanvinken
Verwijderd
Dat is is waarschijnlijk om de rek en krimp bij temperatuur verschillen van het aluminium op te vangen en misschien om het productie proces eenvoudiger te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:16:
Sinds vanavond ook de gelukkige eigenaar van een Note 4 en vroeg mij na het uitpakken ervan wat die 4 lichtere plekjes (soort blokjes) op de rand aan de boven en onderkant waren.
Klopt helemaalpatrick56 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 11:20:
Ik horen zeggen dat die 4 plekjes antennes zijn
Echt zonde.
Leuk man gatheren
Ja, het zijn twee compleet verschillende modellen, met bijbehorende firmwares. Model N910F en N915F....pappaleone schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:00:
Kan iemand mij vertellen of de firmware van de note 4 hetzelfde is als die van de galaxy note edge met het gebogen scherm aan de zijkant? Als ik op sammobile kijk zie ik namelijk geen verschil tussen de firmware.
Verwijderd
Knip, Offtopicmigros schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:21:
Baggerding heeft geen temperatuurmeter kom ik net achter. Daar gaat weer een pleziertje. Ik kom er elke dag weer een beetje achter dat al het geld wat ik voor dit apparaat heb uitgegeven, weggegooid geld is geweest. Volgende keer toch maar een chinees toestel voor de helft van de prijs.
Echt zonde.
[ Voor 10% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2015 18:46 ]
Knip, off topicVerwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 23:35:
[...]
Ik baal er ook van dat er geen oliepijlmeter, nagelschaartje en fietspomp op zitten...
[ Voor 28% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2015 18:47 ]
Zegt toch wat over jou..Misschien beter inlezen of je beter laten informeren. Je kan hem ook gewoon verkopen en alsnog ene Chinees merk kopen. Wat let je?migros schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:21:
Baggerding heeft geen temperatuurmeter kom ik net achter. Daar gaat weer een pleziertje. Ik kom er elke dag weer een beetje achter dat al het geld wat ik voor dit apparaat heb uitgegeven, weggegooid geld is geweest. Volgende keer toch maar een chinees toestel voor de helft van de prijs.
Echt zonde.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Er stond dus in eerste instantie dat het toestel wel een temperatuurindicator had. Trouwens wie ben jouw om mij te beoordelen hierover. Als mijn reactie je niet bevalt geef dan geen antwoord.FrankGuthrie schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Zegt toch wat over jou..Misschien beter inlezen of je beter laten informeren. Je kan hem ook gewoon verkopen en alsnog ene Chinees merk kopen. Wat let je?
Leuk man gatheren
Verwijderd
Dat de Note 4 geen temperatuur meter heeft is geen geheim en kan je overal terug vinden.migros schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:21:
Echt zonde.
Dus omdat jij niet goed je huiswerk doet is het meteen een bagger ding ??
Tja, je komt me erg onvolwassen over en tegenwoordig is het niet moeilijk om dingen op te zoeken. Je kan het internet raadplegen voordat je overgaat tot de koop. En je kan het apparaat toch terug brengen en je geld vragen?migros schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:14:
[...]
Er stond dus in eerste instantie dat het toestel wel een temperatuurindicator had. Trouwens wie ben jouw om mij te beoordelen hierover. Als mijn reactie je niet bevalt geef dan geen antwoord.
Als het toestel je niet bevalt, dan koop je toch een Chinees merk? Zijn genoeg mensen die dat ding van je over willen kopen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Knip, off topicmigros schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:14:
[...]
Er stond dus in eerste instantie dat het toestel wel een temperatuurindicator had. Trouwens wie ben jouw om mij te beoordelen hierover. Als mijn reactie je niet bevalt geef dan geen antwoord.
[ Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2015 18:48 ]
Dank jearnoud_h schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 22:42:
[...]
Ja, het zijn twee compleet verschillende modellen, met bijbehorende firmwares. Model N910F en N915F....
Verwijderd
Beetje zoeken, dan vind je het wel. Google al geprobeerd?Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:30:
Met de note 4 kun je geloof ik ook slow mo filmpjes maken maar ik kan die instelling niet vinden om de video camera op die stand te zetten. Wie weet hoe dat moet?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verder alles goed?FrankGuthrie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:04:
[...]Beetje zoek, dan vind je het wel. Google al geprobberd?
Dit noemt Samsung 'Sequence shot' en als deze setting nog niet aanwezig is binnen je camera, dan kun je 'm downloaden via de 'Galaxy Apps' app...Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:30:
Met de note 4 kun je geloof ik ook slow mo filmpjes maken maar ik kan die instelling niet vinden om de video camera op die stand te zetten. Wie weet hoe dat moet?
http://apps.samsung.com/v...tId=000000840608&listYN=Y
Ehm nee hoor, gewoon camera openen, op settings drukken, dan meer (...) en de het videocamera icoontje met "Opnamestand" selecteren. Daar kun je dan o.a. Slowmotion kiezen.dafmay schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:30:
[...]
[...]
Dit noemt Samsung 'Sequence shot' en als deze setting nog niet aanwezig is binnen je camera, dan kun je 'm downloaden via de 'Galaxy Apps' app...
http://apps.samsung.com/v...tId=000000840608&listYN=Y
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je hebt gelijk inderdaad, ik keek bij de camerashots (maw voor foto's).Phusebox schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:19:
[...]
Ehm nee hoor, gewoon camera openen, op settings drukken, dan meer (...) en de het videocamera icoontje met "Opnamestand" selecteren. Daar kun je dan o.a. Slowmotion kiezen.
Verwijderd
Wel beetje omslachtig allemaal waarom niet dat je in de video camera stand ook die standbeheer etc krijgt zoals in de foto camera stand....
Dat was velen malen makkelijker geweest.
Hooelijk hebben ze dat aangepaktin lollipop update.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 12:16 ]
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
[ Voor 93% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2015 18:50 ]
Leuk man gatheren
Verwijderd
Jemig stelletje kleine kinderen!
laat die hele thermometer onzin s rusten!
De een mist het en de ander niet en ga gewoon over op waar de topic voor bedoeld is namelijk een supermooie telefoon genaamd note 4
[ Voor 11% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2015 18:50 ]
Verwijderd
Had je idd kunnen weten dat dat er niet op zat.migros schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:21:
Echt zonde.
Maar genoeg andere toffe dingen die er wel op zitten!
Genoeg hierover, boodschap was duidelijk
[ Voor 13% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2015 18:51 ]
http://www.idigitaltimes....w-phablets-compare-379090
en
http://www.s21.com/samsung-galaxy-note-4.htm
Ik heb een vraag: ik heb het toestel sinds de officiële releasedatum en in het begin heb ik ook in 4K video's opgenomen. Ik zag MKBHD (YouTube Tech reviewer) bv inzoomen terwijl hij in 4K schoot en dat zag er vrij indrukwekkend uit. Gelukkig werkte dat in de praktijk net zo goed. Mede doordat het toestel gebruik maakte van optische stabilisatie, of toch niet?
Als ik nu in 4K wil schieten, dan vervalt de optische stabilisatie. Bij 1080p kan je wel optische stabilisatie inschakelen. Heeft OS voorheen wel gewerkt icm 4K en is die functie er in latere firmware uitgehaald of heeft het er nooit ingezeten? Begin mij dat toch echt af te vragen.
virtua69 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:30:
Wat ik me regelmatig afvraag is waneer Andriod 5.1 komt
eerst eens 5.0.x
[ Voor 51% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2015 18:53 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Xposed Framework For Android 5.0/ART Could Be Just Around The Corner
http://www.androidpolice....-0art-just-around-corner/
dafmay schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:08:
...nieuws waar velen onder ons op zitten te wachten![]()
Xposed Framework For Android 5.0/ART Could Be Just Around The Corner
http://www.androidpolice....-0art-just-around-corner/
* Yucko is 1 van de personen die voorlopig op KK blijft vanwege het ontbreken van Xposed voor 5.0.x. Ook is silence mode een must voor mij.
Volgens mij is de silence mode in de eerste update van 5.0.1 al terug gebracht...Yucko schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:09:
[...]
![]()
* Yucko is 1 van de personen die voorlopig op KK blijft vanwege het ontbreken van Xposed voor 5.0.x. Ook is silence mode een must voor mij.
daar heb ik anders niets van meegekregen. Volgens mij hoopte wel iedereen daarop maar is het tot nu toe nog niet gebeurd.Phusebox schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:16:
[...]
Volgens mij is de silence mode in de eerste update van 5.0.1 al terug gebracht...
Sterker nog, het gerucht was dat silent mode in 5.1 terug zou komen, maar dat zou nog niet bevestigd zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Yucko op 12-02-2015 11:22 ]
Ah ok, dan ga ik ook niet updaten...Yucko schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:20:
[...]
daar heb ik anders niets van meegekregen. Volgens mij hoopte wel iedereen daarop maar is het tot nu toe nog niet gebeurd.
Sterker nog, het gerucht was dat silent mode in 5.1 terug zou komen, maar dat zou nog niet bevestigd zijn.
Je kan eens dit proberen. Dit heb ik op reddit gevonden:Yucko schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:20:
[...]
daar heb ik anders niets van meegekregen. Volgens mij hoopte wel iedereen daarop maar is het tot nu toe nog niet gebeurd.
Kan het zelf helaas nog niet uitproberen...user /u/jparm pointed out a workaround to something that's been killing me since I updated, so I figured I'd share with the class:
Get Light Manager (if you don't already have it)
Set up Light Manager however you want
Turn on Priority Mode
In Settings -> Sound and Notification -> Interruptions, turn off whatever Priority Interruptions you want to turn off (I turned off messages but kept on calls and events/reminders, but you could turn them all off if you want true LED-only mode)
In Settings -> Sound and Notification -> App Notifications -> Light Manager, toggle it so that it is considered a Priority app
Optionally, turn your ringer volume on to get rid of the vibrate icon
Your phone will now act as if it were in good old Silent mode.
It's a shame that Google appears to be moving away from LED notifications, but this workaround has been working for me very well so far
Bron: http://www.reddit.com/r/N...nt_mode_back_on_lollipop/
Als ik op mijn Samsung Galaxy Note 2014 edition een pdf open uit een mail (Drive PDF Viewer), dan kan ik vanuit dit programma succesvol opslaan op Google Drive en Dropbox bijvoorbeeld.
Nu gebruik ik Onedrive en die optie staat er ook bij. Helaas krijg ik bij iedere file "dit bestand kan niet worden geupload". Bij de foutmelding staat dan "dit bestand is mogelijk verplaatst of verwijderd op de SD-kaart, of Onedrive heeft geen toegang tot het bestand".
Aangezien dezelfde bijlage wel feilloos werkt bij Google Drive en Dropbox (waarbij ik geen toegangsfunctionaliteit heb in hoeven stellen), ben ik het spoor even bijster.
Iemand een idee?
Te downloaden via Sammobile.com.Yucko schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:07:
5.0.1 is er voor de N910F in Duitsland
Staat ondertussen op mijn toestel, laat het testen nu beginnen... ben benieuwd!
Ah ik las het net ook ! loopt het een beetje soepel ?RigolleM schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:59:
[...]
Te downloaden via Sammobile.com.
ik heb ook hetzelfde probleem met YouTube ? Heel vreemd.
Android Wear icm LG G Watch R werkt probleemloos.
Backup van apps terug zetten via Kies3 is mislukt wegens versies niet compatible, maar ondertussen staan de meeste apps er terug op, en het was eens tijd voor wat opkuiswerk
Awesome, downloading nu. Lekker langzaam helaas.Yucko schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:07:
5.0.1 is er voor de N910F in Duitsland
Enig idee hoe het zit met Root? Werkt die CF Auto Root van Chainfire gewoon op 5.0?RigolleM schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:14:
Het loopt allemaal vrij vlot, tot zelfs vlotter...
Android Wear icm LG G Watch R werkt probleemloos.
Backup van apps terug zetten via Kies3 is mislukt wegens versies niet compatible, maar ondertussen staan de meeste apps er terug op, en het was eens tijd voor wat opkuiswerk
Wegens MDM redenen mag ik het device niet rootenEnig idee hoe het zit met Root? Werkt die CF Auto Root van Chainfire gewoon op 5.0?
Ik heb niet specifiek met die versie geprobeerd, maar in het algemeen geldt: app developers moeten hun apps updaten naar de laatste SDK om compatible te zijn met de Gear VR+Lollipop. Ik heb voor veel apps die updates al voorbij zien komen, maar zou niet durven zeggen of ze allemaal al gedaan zijn.Hanky74 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:38:
Iemand die al kan roepen of de Gear VR gewoon werkt met de Duitse 5.0.1?
Maar de basisfunctionaliteit werkt prima op Lollipop ondertussen.
Maar als je een heavy Gear VR gebruiker ben zou ik de update nog even uitstellen. Op dit moment is de performance onder KitKat nog beter dan onder Lollipop.
[ Voor 27% gewijzigd door arnoud_h op 13-02-2015 22:04 ]
Had inderdaad hetzelfde, na het uitvoeren van een factory reset lijkt het opgelost nu.djbarney schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 00:49:
Heb de Duitse versie inderdaad vanmiddag ook geïnstalleerd. Tot nog toe goed tevreden maar wel een gekke bug gevonden al: de heart rate sensor gaat aan zodra ik mijn vinger op de sensor leg.. Zonder dat ik s health überhaupt gebruik. Cache etc daarvan al weggegooid, maar nog geen oplossing voor gevonden. Hé ben jullie dat ook met 5.0.1?
Verwijderd
Zit nu weer netjes terug op de phn versie met kitkat.
Verwijderd
Overigens was de YouTube resolutie met Lollipop wel verstelbaar naar max 1440p, nu met Kitkat weer max 720p
[ Voor 75% gewijzigd door Virtua op 15-02-2015 12:03 ]
Dat heb ik dus ook. Als het goed draait, waarom update?Fermion schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:39:
Kitkat 4.4.4 voor de Note4 draait gewoon erg goed. Zie eigenlijk vooralsnog geen enkele reden om naar lollipop te upgraden.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Als je de functie met het verbodsbordje, prioriteiten (voorheen blokkeerstand) goed insteld werkt dit het zelfde als de telefoon op stil zetten.
Zelfs beter want je kan favorieten instellen die je dan toch kunnen bereiken in bijvoorbeeld een noodgeval.
Ook een fijne bijkomstigheid is dat alles sneller is heb het 1op1 kunnen vergelijken met de note4 van vrouwlief.
Ik heb ook geen problemen met de Hartritme sensor of de notificatie-led en de led-flipcover werkt ook nog steeds.
thanks voor de hint, zal google fit eens uninstallenHanky74 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 09:24:
Ben er inmiddels achter dat de hartslag meter led bug in Lollipop veroorzaakt wordt door Google fit. Schijnt bij de S5 precies dezelfde bug te zijn. Toch maar weer gedowngrade naar Kitkat. Let er bij het downgraden via Odin op dat je na het flashen even een factory reset en cache wipe doet. Anders blijft je toestel hangen bij het booten.
Overigens was de YouTube resolutie met Lollipop wel verstelbaar naar max 1440p, nu met Kitkat weer max 720p.
Edit: inderdaad, na uninstall van google fit + reboot, geen enkel probleem meer met de heart rate sensor. Nogmaals dank voor de tip
Enige nadeel dat ik tot nog toe zie: installatie van apps duurt toch nog wat langer dan ik had verwacht. Nu is me bekend dat met de ART runtime, de compile stap voor het device bij installatie plaatsvindt ipv bij uitvoeren, maar het verschil is wel erg groot. Facebook installatie duurde maar liefst 2:30 minuut, waar dit in 4.4.4 bij mij "slechts" 15 seconden duurde. starten van de applicatie is daarentegen wel weer een stuk sneller (slechts 1,5 seconden ipv ruim 5).
ook de smart lock werkt erg goed. vanochtend mijn autoradio gekoppeld via bluetooth, en kreeg direct een notification met het verzoek of ik deze verbinding als trusted place / smart lock wilde gebruiken
[ Voor 34% gewijzigd door djbarney op 16-02-2015 10:25 ]
Is deze te installeren via kies?RigolleM schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:59:
[...]
Te downloaden via Sammobile.com.
Zie in de beschrijving namelijk ODIN staan.
Heb het toestel niet geroot.
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!