Yup... voor mij ook meer dan zat ruimte. Prijs/gb verhouding is bij de 64gb ook beter...128gb is meteen een stuk prijziger.Ircghost schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:06:
[...]
oh niet eens aan gedacht om eerljik te zijn.. ach ja. 64 gaat ook wel prima. Genoeg voor muziek en seizoen of 3 van een serie.
kunnen we een thread maken over SD kaartjes? Ben al 3 weken lang aan het kijken naar mensen die over SD kaartjes praten en niet over de Note 4 zelf?
Je kunt die berichten ook overslaan hoor, je hoeft ze niet te lezenk---evi-n schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:50:
kunnen we een thread maken over SD kaartjes? Ben al 3 weken lang aan het kijken naar mensen die over SD kaartjes praten en niet over de Note 4 zelf?
Hij heeft anders wel gelijk, voor sd kaartjes is er vast wel een ander topic waarin dat kan worden besproken. Dit is het topic van de Note 4, daar moet je je dan aan houden?dafmay schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:22:
[...]
Je kunt die berichten ook overslaan hoor, je hoeft ze niet te lezen
Ja hoor, er zijn zeker diverse draadjes over sd kaarten e.d. Maar heren, aub niet zo'n punt maken van een paar korte berichtjes over een sd kaart *voor gebruik in de Note4*. Laten we het gezellig houden 
Dus maar weer on-topic mensen...
Dus maar weer on-topic mensen...
Verwijderd
Toen bij de gelekte note 4 specs stond dat de camera "side touch" zou krijgen.
Zot dat nu wel of niet op de definitieve note 4?
Ik kan het nergens vinden namelijk of ik kijk er weer zoals gewoonlijk er overheen.
Ik kan het nergens vinden namelijk of ik kijk er weer zoals gewoonlijk er overheen.
Voor zover ik op mijn Note4 kan zien heb ik die optie in ieder geval niet. Wat zou men overigens bedoelen met 'side touch' ? Zou het wellicht een feature kunnen zijn voor de Edge versie...Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:50:
Wat is een side touch uberhaubt? Ik kan wel foto's maken met de volumeknop aan de zijkant..is dat wat je bedoeld?Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:50:
Verwijderd
Deze featureIrcghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:17:
[...]
Wat is een side touch uberhaubt? Ik kan wel foto's maken met de volumeknop aan de zijkant..is dat wat je bedoeld?

Door op de lijst te "tikken" maak je de foto.
Het zou eerst voor de s5 komen maar werd later geschrapt en zou wel op de note 4 komen uiteindelijk. Maar ik kan nergens zien of vinden of die sensor er überhaupt er in zit en google laat alleen maar leaked specs resultaten zien van die feature maar niet dat het er echt in zit.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 11:17 ]
Yup dat is de mogelijkheid om met de volumetoetsen een foto te maken, en deze optie zit gewoon in de camera features van de Note4.
Edit : er bestaat geen touch optie aan de zijkant van de Note4, dus er is slechts de mogelijkheid om mbv de volumeknoppen een foto te maken.
Edit : er bestaat geen touch optie aan de zijkant van de Note4, dus er is slechts de mogelijkheid om mbv de volumeknoppen een foto te maken.
[ Voor 35% gewijzigd door dafmay op 22-01-2015 11:47 ]
Verwijderd
Echt jammer dat het er niet is.
Dan hadden we geen fysieke knop voor de camera maar een sensor in de bezel verwerkt wat echt nice is imho
Dan hadden we geen fysieke knop voor de camera maar een sensor in de bezel verwerkt wat echt nice is imho
Zou zeker een mooie optie zijn
Ik vermoed dat de Note Edge (zoals ik eerder al aangaf) deze optie misschien wel heeft vanwege het doorlopende scherm aan de zijkant...maar goed, dat moet je maar ff verder uitzoeken.
Ik kan mij niet voorstellen waarom iemand een niet fysieke knop zou willen hebben. die ga je sowieso non-stop per ongeluk indrukken.
Verwijderd
Nee hoor als die alleen actief is tijdens de camera app kan er niks gebeuren. Besides less is more vind ik. Je krijgt dan wel 1 smooth ontwerp wat natuurlijk ook wel mooi strak oogtIrcghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:46:
Ik kan mij niet voorstellen waarom iemand een niet fysieke knop zou willen hebben. die ga je sowieso non-stop per ongeluk indrukken.
Ik heb nu al dat als ik mijn telefoon aan iemand geef om een foto te maken (ik doe niet aan selfiesVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:24:
[...]
Nee hoor als die alleen actief is tijdens de camera app kan er niks gebeuren. Besides less is more vind ik. Je krijgt dan wel 1 smooth ontwerp wat natuurlijk ook wel mooi strak oogt
Het zou mooi zijn als binnen de camera settings de volumetoetsen konden worden gedeactiveerd. Nu is het zo dat je ergens voor *moet* kiezen...zoomen, foto maken enz. Een 'geen' optie zou daarbij handig zijn

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 22-01-2015 16:00 ]
Wanneer wordt de lollipop update uitgerold? Voor de S5 is ie reeds beschikbaar.
Bij gebrek aan een glazen bol... Vraag het eens aan meneer Samsung...Swizzler24 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:38:
Wanneer wordt de lollipop update uitgerold? Voor de S5 is ie reeds beschikbaar.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Mijn collega die verantwoordelijk is over onze telefoons, abo enz.. gaf mij de tip om 4G (LTE) op de note 4 uit te schakelen. En zie zowaar overal ook binnen (bijna) vol bereik! welliswaar op 3G/H+ maar toch!painterceessies schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:33:
[...]
Ik denk dat de update weinig te maken heeft met je bereik.
Ook ik heb 1 streepje in den haag met kpn.
Nu werk ik in leiden en daar heb ik 4 streepjes.
Speedtest:
Den haag-down 19,98 en up 7.87
Leiden-down 59.61 en up 17.62
Ik snap het ook niet.
Ligt dat niet aan KPN dan ?
Ik heb T-Mobile en vrijwel altijd 3 a 4 strepen 4G !
Ik heb toch het gevoel dat er kwaliteitsverschil in de Note 4's zit. Die van mij is van de eerste lichting, altijd in wallet case gehad en de schuine glimmende rand zit vol krassen. Ook begint op de grijze metalen strip de verf af te bladderen vooral bij de USB aansluiting.
Vriend van mij heeft een nieuwere lichting zonder hoesje en heeft niets van dit alles.
Vriend van mij heeft een nieuwere lichting zonder hoesje en heeft niets van dit alles.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kan goed zijn hoor, bij mijn HTC One M7 (eerste lichting) had de camera een paarse gloed in het donker, de tweede lichting heeft dit niet. Zo'n dingen gebeuren altijd, ik ga gewoon wachten totdat hij 350 euro of iets kost en dan koop ik hem, nu vind ik het veel te veel geld. Of iemand moet hem voor een mooi prijsje tweedehands zetten 
Phusebox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:24:
Ik heb toch het gevoel dat er kwaliteitsverschil in de Note 4's zit. Die van mij is van de eerste lichting, altijd in wallet case gehad en de schuine glimmende rand zit vol krassen. Ook begint op de grijze metalen strip de verf af te bladderen vooral bij de USB aansluiting.
Met de S4 was dit andersom, heb de mijne destijds op de launchdag opgehaald en deze is tot op de dag van vandaag nog in nieuwstaat. Terwijl een collega van mij die hem 3 maanden later had gekocht de vechroomde rand na 2 maand al haast kwijt was.
Ik heb nog nooit zo'n slecht toestel gehad als het aankomt op beschadigingen en slijtage als deze Note 4.
Accuduur is top zo ook het scherm. Maar verder is het een matig toestel. Snap niet dat men zo lovend is over de camera. Traag, focust slecht, onbruikbaar bij ook maar enige afname van licht.
Accuduur is top zo ook het scherm. Maar verder is het een matig toestel. Snap niet dat men zo lovend is over de camera. Traag, focust slecht, onbruikbaar bij ook maar enige afname van licht.
Ik heb wel dat de camera slecht focussed bij macro opnames, maar verder vind ik de camera echt top. Ook in slecht licht maak ik juist goede foto's en de flits is zo goed dat de foto's altijd lovend worden bekeken door vrienden (in een bar of iets dergelijks).Phusebox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:23:
Ik heb nog nooit zo'n slecht toestel gehad als het aankomt op beschadigingen en slijtage als deze Note 4.
Verwijderd
Maar dat had je enkele maanden geleden toch ook al in 10 topics gemeld dat de Note 4 slecht is ?Phusebox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:23:

Er is een verschil tussen problemen bij jezelf constateren en later concluderen dat het bij nieuwere toestellen zich niet voordoet. Daar maakte ik melding van. Maar waarom verdedig ik mezelf eigenlijk.
[ Voor 73% gewijzigd door Phusebox op 25-01-2015 18:01 ]
Verwijderd
Ik heb een vraag voor de gear VR bezitters.
Zijn er een aantal van jullie die ook een s view cover om de telefoon heeft en wil die dan zo in de gear VR?
Ik ben namelijk aan het orienteren op de VR
Zijn er een aantal van jullie die ook een s view cover om de telefoon heeft en wil die dan zo in de gear VR?
Ik ben namelijk aan het orienteren op de VR
Beste Tweakers,
Ik zit er aan te denken om een dezer dagen een NOte 4 te gaan halen omdat mijn oude nexus 4 het heeft begeven (en de nexus 6 vind ik te groot en het scherm van de note geniet toch wel erg mijn voorkeur).
Het enige wat mij dwars zit is die bloatware. Al die apps die ik op de S5 van mijn vriendin zie.
Raden jullie het aan om een Note 4 te rooten? Of moet ik dat totaal niet doen?
Ik zit er aan te denken om een dezer dagen een NOte 4 te gaan halen omdat mijn oude nexus 4 het heeft begeven (en de nexus 6 vind ik te groot en het scherm van de note geniet toch wel erg mijn voorkeur).
Het enige wat mij dwars zit is die bloatware. Al die apps die ik op de S5 van mijn vriendin zie.
Ik heb geen bloatware op de standaard Note 4, althans niet dat ik me ervan bewust ben of dat het energie verbruik daardoor hoog is.
Mijn persoonlijke advies zal altijd rooten zijn. Al mijn vorige toestellen waren geroot (waaronder de Note 3) en dat heeft mij altijd een stabieler/sneller OS opgeleverd. Daarnaast is het gewoon prettig om alle meuk eruit te gooien waarvan je weet dat je het never nooit gaat gebruiken. Tevens worden er vaak extra handige opties door de ROM devs ingebouwd (waar je optioneel voor kunt kiezen).DeBers schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:02:
Beste Tweakers,
Wat de Note 4 betreft wacht ik als trouwe gebruiker nog even op de OMEGA Rom voor Lollipop voordat ik root. Heb dus momenteel de gebloate standaard Samsung versie draaien en ben er niet heel content mee. Zodra OMEGA de Lollipop rom uitbrengt ga ik direct over..
Aangezien ik twee jaar een nexus met stock android heb gehad zit ik inderdaad niet te wachten op al die extra apps van samsung en zijn partners. Ik ga net als jij dan wachten op die lollipop ROM. Ik heb nu lollipop op de nexus en dat is echt geweldig.DeLyon schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:38:
[...]
Mijn persoonlijke advies zal altijd rooten zijn. Al mijn vorige toestellen waren geroot (waaronder de Note 3) en dat heeft mij altijd een stabieler/sneller OS opgeleverd. Daarnaast is het gewoon prettig om alle meuk eruit te gooien waarvan je weet dat je het never nooit gaat gebruiken. Tevens worden er vaak extra handige opties door de ROM devs ingebouwd (waar je optioneel voor kunt kiezen).
Wat de Note 4 betreft wacht ik als trouwe gebruiker nog even op de OMEGA Rom voor Lollipop voordat ik root. Heb dus momenteel de gebloate standaard Samsung versie draaien en ben er niet heel content mee. Zodra OMEGA de Lollipop rom uitbrengt ga ik direct over..
Ik heb totaal geen ervaring dus met roots en welke goed zijn. Ik ga dus op jou advies af vanavond even googlen naar de OMEGA ROM.
Ik ga met smart zitten wachten
Je krijgt er geen spijt vanDeBers schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:44:
[...]
Aangezien ik twee jaar een nexus met stock android heb gehad zit ik inderdaad niet te wachten op al die extra apps van samsung en zijn partners. Ik ga net als jij dan wachten op die lollipop ROM. Ik heb nu lollipop op de nexus en dat is echt geweldig.
Ik heb totaal geen ervaring dus met roots en welke goed zijn. Ik ga dus op jou advies af vanavond even googlen naar de OMEGA ROM.
Ik ga met smart zitten wachtenWanneer schat je in dat die uit komt?
Mijn ervaringen met Omega zijn zeer positief. Actieve developer met veel ervaring die zeer regelmatig updates uitbrengt. Zie ook zijn XDA thread
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze binnen nu en een maand beschikaar zal moeten zijn... Ervan uitgaande dat de (standaard) Lollipop versie voor de Note 4 ergens begin/medio feb beschikbaar zal zijn.
Bloatware valt mijn inziens heel erg mee, minder dan op mijn S4 het was. En je kan apps ook echt uitschakelen, dus dan heb je er volgens mij ook geen last meer van. ik heb S-voice uitgezet, en daardoor is de home knop reactie nu een stukje sneller.DeBers schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:02:
Beste Tweakers,
[ Voor 5% gewijzigd door DerOllie op 26-01-2015 15:33 ]
www.youtube.com/DerOllie
dat denk ik ook maar jammer genoeg kan ik niet kiezen...Grandisimo schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:55:
Ligt dat niet aan KPN dan ?
Wat een verschil qua snelheid wanneer je informatie op het toestel niet hebt versleuteld. Heb zojuist het toestel een reset gegeven om de versleuteling eraf te halen (omdat ik hem niet meer zakelijk gebruik) en alles is nu ineens een stuk vlotter. Vooral het switchen tussen apps en schermen.
[ Voor 9% gewijzigd door Hanky74 op 26-01-2015 20:44 ]
Dat was toch slechts op de Nexus 6 het geval, niet op de Note4? Op mijn Note4 (exynos model) was versleuteling in ieder geval niet standaard geactiveerd.
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 26-01-2015 20:45 ]
Klopt het verschil met de Nexus 6 is dat je bij de Note 4 gewoon de keuze hebt om het aan en uit te zetten. Maar het verschil in performance is duidelijk merkbaar op de Note 4.dafmay schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:36:
Dat was toch slechts op de Nexus 6 het geval, niet op de Note4? Op mijn Note4 (exynos model) was het in ieder geval niet standaard versleuteld.
Ah ok, daar zit het verschil 'm dan inderdaad. Ik heb mijn Note4 overigens geroot en draai een custom rom (zonder versleuteling), maar ik weet dat binnen de stock rom op mijn toestel (net na aanschaf) de versleuteling ook niet was geactiveerd. Jazeker beter uitzetten indien niet nodig, scheel een boel in snelheid.
De Note 4 is in alle opzichten beter dan de Nexus 6.
Het enigste voordeel van de N6 is Stock Android (Al heeft TW meer functies).
Het enigste voordeel van de N6 is Stock Android (Al heeft TW meer functies).
Yep dat is zeer zeker het geval. Overigens maakte niemand hier de vergelijking tussen beide toestellen.
Ik heb zojuist de Note 4 910F gekocht. Ik ga even wachten op de nieuwe OMEGA ROM.
Hebben er mensen nog tips welke apps ik er per direct op moeten zetten en welke settings etc uit kunnen (bloatware)?
Mijn telefoon staat vol met crap van vodafone zie ik al.
Hebben er mensen nog tips welke apps ik er per direct op moeten zetten en welke settings etc uit kunnen (bloatware)?
Mijn telefoon staat vol met crap van vodafone zie ik al.
Mijn twee jaar oude Samsung Galaxy SIII is aan vervanging toe. Ik had eerst mijn zinnen gezet op de Nexus 6. Echter, na het lezen van reviews van de Nexus 6 en de Note 4 op o.a. Tweakers ga ik vermoedelijk binnenkort een Note 4 bestellen.
Ik heb kleine ronde grijs/zwarte vlek op al mijn foto's richting de hoek.
Ik heb gekeken en zie niks aan de camera. Zie er geen vuiltje onder zitten, zou ook niet weten hoe dat er in zou moeten zijn gekomen. Het zit er sinds kort in. Aangeschaft op 18 oktober.
Dat wordt opsturen dus. Echt geen zin in...
Zie hier een foto van een a4 blad.
https://www.dropbox.com/s.../20150127_210119.jpg?dl=0
Ik heb gekeken en zie niks aan de camera. Zie er geen vuiltje onder zitten, zou ook niet weten hoe dat er in zou moeten zijn gekomen. Het zit er sinds kort in. Aangeschaft op 18 oktober.

[ Voor 32% gewijzigd door oli4b op 27-01-2015 21:04 . Reden: foto toegevoegd. ]
Als eigenaar van een nexus 4 zat ik echt met smart op de Nexus 6 te wachten. Maar ik heb hem eens naast de Note 4 gehouden in de mediamarkt en ben toch voor de Note gegaan. De nexus is toch echt nog een stuk groter en de kleuren op het scherm van de Note vond ik ook een stuk mooier. Uiteindelijk dus toch voor de Note gegaan. en dan maar rooten om toch de stock android voordelen te krijgen.doogster schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:31:
Mijn twee jaar oude Samsung Galaxy SIII is aan vervanging toe. Ik had eerst mijn zinnen gezet op de Nexus 6. Echter, na het lezen van reviews van de Nexus 6 en de Note 4 op o.a. Tweakers ga ik vermoedelijk binnenkort een Note 4 bestellen.
Lijkt op een stofje op de sensor.oli4b schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:00:
Ik heb kleine ronde grijs/zwarte vlek op al mijn foto's richting de hoek.
[afbeelding]
Vraagje;
In mijn mening zou het notification panel van de Note 4 ongeveer 2 tot 3 keer zoveel meer informatie kunnen bevatten. Maar alles is nu zo groot, vooral ook omdat de icoontjes namen hebben en S finder en quick connect er ook zitten.
Ik gebruik al Nova launcher, maar die kan dat dus niet aanpassen. Weten jullie een app of launcher die voor mij dit kan aanpassen?
Ik realiseer mij dat ik ook een custom ROM kan installeren die dit heeft, maar daar wil ik liever niet aan beginnen.
Thanks
In mijn mening zou het notification panel van de Note 4 ongeveer 2 tot 3 keer zoveel meer informatie kunnen bevatten. Maar alles is nu zo groot, vooral ook omdat de icoontjes namen hebben en S finder en quick connect er ook zitten.
Ik gebruik al Nova launcher, maar die kan dat dus niet aanpassen. Weten jullie een app of launcher die voor mij dit kan aanpassen?
Ik realiseer mij dat ik ook een custom ROM kan installeren die dit heeft, maar daar wil ik liever niet aan beginnen.
Thanks
Ik vraag mij inderdaad af of ik meer dan 4 applicaties per rij kan plaatsen. De LG G3 kan er 5 op een rij aan en die heeft notabene een kleiner scherm dan de Note 4.Ircghost schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:14:
Vraagje;
Thanks
Leuk man gatheren
als je geroot bent kun je met Wanam Xposed enigsinds bereiken wat jullie willen, dwz. meer icoontjes zichtbaar op die regel met toggles bovenaan (max. 8 ). Helaas zie ik nergens de optie om er een 2e of 3e rij onder te krijgen.
S-Finder en quick-connect kun je wel verwijderen met Wanam Xposed.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Klopt helemaal, zo heb ik het ook gedaan met Wanam Xposed. En inderdaad best jammer dat er niet iets meer aanpassingen mogelijk zijn.Yucko schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:49:
als je geroot bent kun je met Wanam Xposed enigsinds bereiken wat jullie willen, dwz. meer icoontjes zichtbaar op die regel met toggles bovenaan (max. 8 ). Helaas zie ik nergens de optie om er een 2e of 3e rij onder te krijgen.
Dit is wat ik graag zou willen, want volgens mij heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd;
1) Geen beschrijvende tekst meer onder het icoontje
2) Slects die paar icoontjes nu zijn perfect, maar kunnen een stuk kleiner
3) S finder en Quick connect volledig weg (kan dus met Wanam Xposed)
4) Veel minder ruimte tussen verschillende notificaties. Op normale stand kun je dus 4/5 notificaties lezen. Maar in landscape kun je geen enkele notifacatie lezen.
4) Veel minder ruimte tussen verschillende notificaties. Op normale stand kun je dus 4/5 notificaties lezen. Maar in landscape kun je geen enkele notifacatie lezen.
Zijn allemaal prima te doen mbv Wanam Xposed, muv de laatste optie. Ik doe dit even blind aangezien ik op runtime ART draai en dus geen Xposed mogelijk is. Maar bij mijn weten was er geen specifieke setting binnen Wanam waarmee je de grootte en/of ruimte tussen notificaties kunt aanpassen.Ircghost schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:52:
Dit is wat ik graag zou willen, want volgens mij heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd;
Maar misschien dat iemand anders het definitieve antwoord kan geven?
Als ik als bezitter van dit prachtige toestel toch 1 minpuntje mag opnoemen is de positionering van het (selectie) knopje van de s pen.
Volledig akkoord ivm het selectieknopje van de pen...het is niet gebruiksgemakkelijk
Telefoontje gekregen van Samsung, de container met Gear VRs voor Europa zou vertraagd zijn. Verwachte verzenddatum is nu 9 februari, dus een dikke week later.
Edit: En de datum is op de website ook al aangepast. Moet zeggen dat ik het netjes vind dat ze bellen ipv alleen mailen, en ook de datum snel op de site snel aangepast hebben.
Edit: En de datum is op de website ook al aangepast. Moet zeggen dat ik het netjes vind dat ze bellen ipv alleen mailen, en ook de datum snel op de site snel aangepast hebben.
[ Voor 46% gewijzigd door Myedvyed op 29-01-2015 20:20 ]
Wel balen nog zo lang wachten. Wat is je orderstatus? Ik ben niet gebeld en de status staat op 'verzending wordt voorbereid'.Myedvyed schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:09:
Telefoontje gekregen van Samsung, de container met Gear VRs voor Europa zou vertraagd zijn. Verwachte verzenddatum is nu 9 februari, dus een dikke week later.
Bij mij stond eerder vandaag de status op "Order afgehandeld", maar nu ook op "Verzending wordt voorbereid". Ik heb op 17 december besteld en werd vandaag na 6 uur gebeld, kan zijn dat ze morgen verder gaan met bellen misschien?
Ik wil hier toch mijn ervaringen met de Gear delen. Ik heb hem nu een week of drie en het blijft gaaf om hem op te zetten. Ik heb hem nu aan zo'n honderd mensen laten zien en bijna iedereen, zeker mensen die geen weet hebben van zo'n bril en de techniek, zijn helemaal uit het veld geslagen. Vooral de foto's van Mars, het filmpje uit New York en de introfilm van de Gear zelf, maken wel indruk. Een collega van mij met de roots in Indonesie, is vanwege vliegangst al 25 jaar niet meer terug geweest, ze durft echt niet terwijl ze heel graag haar familie en geboorteland nog eens wil bezoeken.
Toen ze begreep dat er ook allerlei foto's van het buitenland waren, vroeg ze of ze ook eens mocht kijken. En na wat geklungel met de bedienning had ze uiteindelijk door hoe ze naar de volgende en vorige foto kon swipen. En ze vond daar ook foto's van de regio rond Indonesie. Toen ze de bril afzette, had ze tranen in de ogen. Ze had echt het gevoel dat ze er even was geweest. Ze heeft alles genoteerd van Note 4 en Gear VR en hoe de techniek heet. Om haar man te overtuigen ook zo'n ding te kopen. Dat soort reacties zijn wel bijzonder om mee te maken.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik zeker weet dat dit echt groot gaat worden. Deze bril is al zo indrukwekkend en dat terwijl het allemaal nog in de kinderschoenen staat. Het is nog lang niet perfect en ook op softwaregebied is er nog veel meer mogelijk. Het is volgens mij echt vergelijkbaar met de eerste tv's, ik kan me voorstellen dat mensen daar dezelfde soort emoties bij hadden toen ze dat voor de eerste keer zagen. Er gaat nu zo'n filmpje rond van mensen die voor de eerste keer porno kijken op de Gear VR, daaraan kun je ook zien dat het echt enorme impact gaat hebben ;-)
Toen ze begreep dat er ook allerlei foto's van het buitenland waren, vroeg ze of ze ook eens mocht kijken. En na wat geklungel met de bedienning had ze uiteindelijk door hoe ze naar de volgende en vorige foto kon swipen. En ze vond daar ook foto's van de regio rond Indonesie. Toen ze de bril afzette, had ze tranen in de ogen. Ze had echt het gevoel dat ze er even was geweest. Ze heeft alles genoteerd van Note 4 en Gear VR en hoe de techniek heet. Om haar man te overtuigen ook zo'n ding te kopen. Dat soort reacties zijn wel bijzonder om mee te maken.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik zeker weet dat dit echt groot gaat worden. Deze bril is al zo indrukwekkend en dat terwijl het allemaal nog in de kinderschoenen staat. Het is nog lang niet perfect en ook op softwaregebied is er nog veel meer mogelijk. Het is volgens mij echt vergelijkbaar met de eerste tv's, ik kan me voorstellen dat mensen daar dezelfde soort emoties bij hadden toen ze dat voor de eerste keer zagen. Er gaat nu zo'n filmpje rond van mensen die voor de eerste keer porno kijken op de Gear VR, daaraan kun je ook zien dat het echt enorme impact gaat hebben ;-)
Tnx voor de info. Ik bereid me er alvast op voor dat het nog ruim een week gaat duren.
Bij mij is de status van de bestelling van de Gear VR ook "verzending wordt voorbereid," maar kreeg net ook het telefoontje dat de levering vertraagd zou zijn. Bij mijn beselstatus wordt ook een track and tracenummer vermeld, maar als ik daar op klik krijg ik een hele andere bestelling van iemand uit november 2014.
Wat me overigens wel bevreemdt is dat bijvoorbeeld mensen die in Zweden of Duitsland bij Samung een Gear VR hebben besteld, hem wel hebben ontvangen, terwijl ook deze orders vanuit Nederland verzonden worden. De Gear VR kon via de Samsung website in andere landen pas later gepre-ordered worden, dus iets lijkt hier niet helemaal eerlijk te zijn verlopen (als in: mensen die eerder hebben besteld, zouden de Gear VR ook eerder moeten ontvangen).
Wat me overigens wel bevreemdt is dat bijvoorbeeld mensen die in Zweden of Duitsland bij Samung een Gear VR hebben besteld, hem wel hebben ontvangen, terwijl ook deze orders vanuit Nederland verzonden worden. De Gear VR kon via de Samsung website in andere landen pas later gepre-ordered worden, dus iets lijkt hier niet helemaal eerlijk te zijn verlopen (als in: mensen die eerder hebben besteld, zouden de Gear VR ook eerder moeten ontvangen).
[ Voor 3% gewijzigd door Famoso op 30-01-2015 10:14 ]
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik vraag me ook stiekem af of die container niet gewoon naar Qantas gestuurd is (zie recent nieuwsbericht) en wij een latere batch krijgen
Ben vandaag ook gebeld dat het 9 februari wordt en krijg bij de Track & Trace een bestelling te zien die in 2014 van Eindhoven naar iemand in Engeland is gegaan.Hanky74 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:49:
Tnx voor de info. Ik bereid me er alvast op voor dat het nog ruim een week gaat duren.

Nog maar even afwachten dus.
Dit is echt toevallig. Ik krijg nu net een mailbericht vanuit Samsung dat de order zojuist is verzonden!Hanky74 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Ben vandaag ook gebeld dat het 9 februari wordt en krijg bij de Track & Trace een bestelling te zien die in 2014 van Eindhoven naar iemand in Engeland is gegaan.![]()
Nog maar even afwachten dus.
Is er trouwens nog geen apart Gear VR topic? Of heb ik niet goed gezocht?
Klopt, het lijkt er op dat we alsnog maandag feest gaan hebben :-)
En nee, er is nog geen Gear VR topic, hoogste tijd inderdaad....
En nee, er is nog geen Gear VR topic, hoogste tijd inderdaad....
Bizar, ook ik heb een bevestigingsmail gekregen dat hij zou zijn verzonden. Vreemde gang van zaken dit.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Edit: tracking link werkt nu wel, mijn Gear VR moet van Eindhoven naar Helmond, maar vreemd genoeg gaat dat bij DHL via Brussel
Nu hopen dat de Note 4 er met Samsung wireless charging backcover inpast, denk het eigenlijk wel en dat zou mooi zijn!
Nu hopen dat de Note 4 er met Samsung wireless charging backcover inpast, denk het eigenlijk wel en dat zou mooi zijn!
[ Voor 27% gewijzigd door Myedvyed op 30-01-2015 23:09 ]
T&T code is aangepast, pakketje is nu in Eindhoven en wordt hopelijk morgen bezorgd. 
Wel vreemd inderdaad dat ze dan voor niks hebben gebeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Hanky74 op 30-01-2015 19:31 ]
Yep, bij mij is de code ook aangepast. Volgens de faq van de Samsung webshop wordt er echter helaas alleen op werkdagen bezorgd. Maar goed, wie weet klopt die informatie ook nietHanky74 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:22:
T&T code is aangepast, pakketje is nu in Eindhoven en wordt hopelijk morgen bezorgd.
Helaas, zoveel geluk heb je niet. Met de originele achterkant is het een tight fit, maar met de charging cover of een flip cover gaat het niet passen...Myedvyed schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:13:
Mochten er nog mensen zijn die een Gear VR willen uitproberen: vanaf vandaag kun je in de Samsung Experience Stores (waar er 6 van zijn in NL) de Gear VR ervaren.
Na het lezen van aardig wat reviews heb ik donderdag een Note 4 besteld. Deze is zojuist afgeleverd.
De zaken in de reviews die uiteindelijk de doorslag gaven is een combinatie van positieve beoordelingen op accuduur, camera, form factor, S Pen en display. Maar ik realiseer me ook dat de Note 4 de komende maanden concurrentie krijgt van een aantal andere phablets. Op dit moment spant de Note 4 nog de kroon!
De zaken in de reviews die uiteindelijk de doorslag gaven is een combinatie van positieve beoordelingen op accuduur, camera, form factor, S Pen en display. Maar ik realiseer me ook dat de Note 4 de komende maanden concurrentie krijgt van een aantal andere phablets. Op dit moment spant de Note 4 nog de kroon!
[ Voor 6% gewijzigd door doogster op 31-01-2015 17:28 ]
Sinds gisteren eigenaar van de Note 4 geworden. Had 'm al een tijdje op het oog als opvolger van de Nexus 4 (die het overigens nog bijzonder goed doet) en afgelopen dagen besloten om via de 21%BTW actie van Mediamarkt de Note 4 aan te schaffen. Scheelde toch €103 ten opzichte van goedkoopste Pricewatch vermelding op moment van bestellen.
Natuurlijk direct opgeladen, LED Wallet (rood) er om heen, TWRP erop gezet via mskip zijn tool en Omega rom geflashed. Kaal gemaakt door bijna alle (imho) bloatware te verwijderen. Lekkere telefoon, ligt fijn in mijn grote handen. Uiteraard enthousiast over het scherm, de foto's en de 'pen'.
Dan de eerste vraag: shutter geluid van de camera kan ik uitzetten (heb immers root) direct in de camera app. Maar als ik via Whatsapp bijvoorbeeld een foto maak, hoor ik de shuttersound wel. Weet iemand hoe ik ook dáár het irritante geluidje uit kan zetten? Ik weet dat dit volgens regelgeving (.. vul rest zelf maar in).
Natuurlijk direct opgeladen, LED Wallet (rood) er om heen, TWRP erop gezet via mskip zijn tool en Omega rom geflashed. Kaal gemaakt door bijna alle (imho) bloatware te verwijderen. Lekkere telefoon, ligt fijn in mijn grote handen. Uiteraard enthousiast over het scherm, de foto's en de 'pen'.
Dan de eerste vraag: shutter geluid van de camera kan ik uitzetten (heb immers root) direct in de camera app. Maar als ik via Whatsapp bijvoorbeeld een foto maak, hoor ik de shuttersound wel. Weet iemand hoe ik ook dáár het irritante geluidje uit kan zetten? Ik weet dat dit volgens regelgeving (.. vul rest zelf maar in).
[ Voor 3% gewijzigd door cyclofosfamide op 31-01-2015 12:06 ]
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Als je de laatste software draait hoef je het toestel niet te rooten om het camera geluid uit te schakelen, dat gaat automatisch als je het toestel op stil zet.
En dan heb ik ook geen geluid in Whatsapp als ik een foto maak...
Ik had gisteren toch wel een heel rare ervaring met m'n Note 4. De batterij was op een gegeven moment leeg. Toen besloot ik even later om mijn Note aan proberen te zetten, om ultra power saving mode aan te doen, want ik wilde graag wel telefonisch bereikbaar blijven met het allerlaatste beetje batterij. Tijdens dit proces sloot de Note af. Toen ik thuis kwam, laadde ik m'n Note op. Eenmaal opgestart, zag ik alleen mijn achtergrond, m'n folders, maar geen app icoontjes. Slechts een paar apps waren nog beschikbaar, zoals Telefoon, Berichten, Internet. Toen ik bij m'n Instellingen en Appbeheer keek, zag ik dat vrijwel al m'n apps op inactief waren gezet (waarschijnlijk door ultra power saving mode). M'n Note kon dit op geen enkele wijze ongedaan maken. Kies kon ook geen toegang meer tot m'n Note krijgen. Een factory reset was het enige dat ik nog kon doen. Vervolgens kon ik weliswaar een oude backup erop gooien, maar leuk is anders. Wijze les: ultra power saving mode niet aanzetten als de batterij van je Note al op is, of misschien die hele feature maar niet gebruiken...
nieuws: 'Samsung stelt Android 5.0-update Galaxy Note 4.0 uit vanwege Gear VR'
Lollipop gaat nog even duren, juist door compatibiliteit met de Gear VR...
www.youtube.com/DerOllie
Dat is nou de crux Arnoud, ik ga natuurlijk niet voor elke foto die ik ongehoord wil nemen (denk aan onwillige kinderen die bij het geluid al wegduiken na de eerste foto) de telefoon op stil zetten. Door de custom rom die er nu op zit kan ik gewoon camera shutter geluid in de camera app uitzetten en telefoon dus niet iedere keer op stil zetten.arnoud_h schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:57:
Als je de laatste software draait hoef je het toestel niet te rooten om het camera geluid uit te schakelen, dat gaat automatisch als je het toestel op stil zet.
Blijft mijn vraag: waarom is dan het geluid in een 3rd party app als Whatsapp die gebruik maakt van de camera níet stil/muted.
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Tsja, ik maak me er normaal niet zo druk om dat hij geluid maakt, en de keren dat het wel vervelend is zet ik 'm met 1 handeling op stil. En dan is WhatsApp ook stil. Ach ja :-)cyclofosfamide schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:05:
[...]
Dat is nou de crux Arnoud, ik ga natuurlijk niet voor elke foto die ik ongehoord wil nemen (denk aan onwillige kinderen die bij het geluid al wegduiken na de eerste foto) de telefoon op stil zetten. Door de custom rom die er nu op zit kan ik gewoon camera shutter geluid in de camera app uitzetten en telefoon dus niet iedere keer op stil zetten.
Blijft mijn vraag: waarom is dan het geluid in een 3rd party app als Whatsapp die gebruik maakt van de camera níet stil/muted.
Dat heet geruchten...DerOllie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:58:
nieuws: 'Samsung stelt Android 5.0-update Galaxy Note 4.0 uit vanwege Gear VR'
Ik baal er eingelijk wel beetje van. Zit elke dag te checken voor een update. Ik had lollipop op mijn nexus en was daar wel erg enthousiast over.
Verwijderd
Van mij mag Lollipop nog wel eventjes weg blijven, totdat de ergste bugs eruit gehaald zijn.
Mijn Nexus 5 is er door kapot gegaan.
Geheugenprobleem heeft blijkbaar toch schade aan weten te richten.
Het cachegeheugen was niet meer toegankelijk.
Dus die is nu weg voor reparatie onder garantie.
Maar dit soort grappen wil ik dus niet met m'n Note 4.
Mijn Nexus 5 is er door kapot gegaan.
Geheugenprobleem heeft blijkbaar toch schade aan weten te richten.
Het cachegeheugen was niet meer toegankelijk.
Dus die is nu weg voor reparatie onder garantie.
Maar dit soort grappen wil ik dus niet met m'n Note 4.
Heb nu ook net de Note4 en valt me op dat hij heel traag wordt als ik paar minuten mijn favoriete spel Farm Heroes gebruik. Hij begint dan te schokken en niet leuk om te spelen. Mijn oude Note3 had daar nooit last van.
Enige wat helpt is een reboot. Lijkt wel Windows.
Overal lees je wel van traag menu en dingen door het QHD scherm. Wordt dit beter met Lollipop?
Volgens mij ligt het niet echt aan Farm Heroes
Overal lees je wel van traag menu en dingen door het QHD scherm. Wordt dit beter met Lollipop?
Hallo,
Ik heb nu sinds ongeveer een maandje de galaxy note 4 en ik ondervind erg veel problemen/ergeringen.
Enkele problemen waar ik me erg aan irriteer zijn:
Widgets die maar voor 1-2 dagen blijven werken. Ik vind de mail, whatsapp en muzi3k widget erg fijn maar na 1/2 dagen stoppen ze gewoon met werken en moet ik me telefoon opnieuw opstarten voordat ze het weer doen. Toen ik hem net had werkte ze een week voordat ze niets meer deden en nu dus maar hooguit een paar dagen.
Die knop voor lijst met openstaande apps links van de home knop is zeer traag.
Ik moet soms wel 5 seconden wachten voordat deze eindelijk iets doet. Hier had ik meteen al last van.
De back knop reageert ook vaak maar half.
En ik denk dat ik een probleem met mijn geheugen heb. Zelfs als ik alle apps heb afgesloten blijft hij op 1.95 GB / 2.72 GB staan. Sommige apps staan soms wel op 3-400 mb en als ik deze afsluit krijg ik 0.05 gb geheugen terug maar als ik een paar apps aan heb staan maakt dit mijn telefoon wel heel erg traag.
Ik weet niet of dit aan mijn telefoon ligt of dat dit problemen zijn die de note 4 gewoon last van heeft? Maar het is wel heel erg irritant.
Ook vind ik de android installatie maar heel erg groot met ruim 7 Gb vergeleken met anderen die dan een s5 hebben waar deze onder de 4gb ligt
Ik heb nu sinds ongeveer een maandje de galaxy note 4 en ik ondervind erg veel problemen/ergeringen.
Widgets die maar voor 1-2 dagen blijven werken. Ik vind de mail, whatsapp en muzi3k widget erg fijn maar na 1/2 dagen stoppen ze gewoon met werken en moet ik me telefoon opnieuw opstarten voordat ze het weer doen. Toen ik hem net had werkte ze een week voordat ze niets meer deden en nu dus maar hooguit een paar dagen.
Ik moet soms wel 5 seconden wachten voordat deze eindelijk iets doet. Hier had ik meteen al last van.
En ik denk dat ik een probleem met mijn geheugen heb. Zelfs als ik alle apps heb afgesloten blijft hij op 1.95 GB / 2.72 GB staan. Sommige apps staan soms wel op 3-400 mb en als ik deze afsluit krijg ik 0.05 gb geheugen terug maar als ik een paar apps aan heb staan maakt dit mijn telefoon wel heel erg traag.
Ik weet niet of dit aan mijn telefoon ligt of dat dit problemen zijn die de note 4 gewoon last van heeft? Maar het is wel heel erg irritant.
Ook vind ik de android installatie maar heel erg groot met ruim 7 Gb vergeleken met anderen die dan een s5 hebben waar deze onder de 4gb ligt
Heb je een 'restore' gedaan met je oude account? Dus alles?
Ik heb namelijk alleen mijn contacten geimporteerd en voor de rest alles handmatig terug gezet.
Ik heb namelijk alleen mijn contacten geimporteerd en voor de rest alles handmatig terug gezet.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Lollipop richt zich meer accuduur volgens Google.maffe schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:29:
Heb nu ook net de Note4 en valt me op dat hij heel traag wordt als ik paar minuten mijn favoriete spel Farm Heroes gebruik. Hij begint dan te schokken en niet leuk om te spelen. Mijn oude Note3 had daar nooit last van.
Maar goed, weer een bewijs dat qHD de boel trager maakt, maar ja cijfertjes verkopen en ik heb zelf helaas vaak niet al te leuke discussies gehad met mensen die zweren bij qHD omdat het veel beter is dan FHD. (En diezelfde mensen denken dat Note 3 en iPhone 6 Plus ook een qHD scherm hebben... zucht).
Ik had hiervoor een iphone 5 dus heb alles handmatig in moeten voeren. Dus geen restore gedaan.
Maar ik denk dat ik dan inderdaad even op xda forums ga navragen.
Maar waar ik het meeste mee zit, is mijn telefoon gewoon niet goed of is heel galaxy note 4 gewoon een ***telefoon die veel problemen heeft.
Nog iemand met een note 4 die ook last heeft van deze problemen? Of ben ik de enigste
Maar ik denk dat ik dan inderdaad even op xda forums ga navragen.
Maar waar ik het meeste mee zit, is mijn telefoon gewoon niet goed of is heel galaxy note 4 gewoon een ***telefoon die veel problemen heeft.
Nog iemand met een note 4 die ook last heeft van deze problemen? Of ben ik de enigste
Wararom post je dat niet hier: [Samsung Galaxy Note 4] Ervaringen & DiscussieBrandonvds schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:37:
Hallo,
En misschien in die thread zoeken of meer mensen daar problemen mee hebben. Google al geprobeerd?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
GrapjasFrankGuthrie schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:03:
[...]
Wararom post je dat niet hier: [Samsung Galaxy Note 4] Ervaringen & Discussie
En misschien in die thread zoeken of meer mensen daar problemen mee hebben. Google al geprobeerd?

[zie onder] OK, dan snap ik het... kon er even hartelijk om lachen [/zie onder]
[ Voor 10% gewijzigd door cyclofosfamide op 02-02-2015 12:40 ]
Nope, hij had dit in een aparte topic geplaatst. Zo te zien is het gemerged door een admin, en is mijn reactie ook meegenomen naar dit topic

[ Voor 9% gewijzigd door FrankGuthrie op 01-02-2015 22:34 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb op mijn (Vodafone) Note 4 vaak last van een irritant geluidje wat door de gesprekken heen gaat als ik aan het bellen ben. Het is moeilijk te omschrijven, het is een soort dof plopje wat je hoort. De andere kant van de lijn hoort dit niet, maar ik wordt er langzaam gek van:P Google vind er niks over, dus voordat ik met het toestel terug ga wilde ik toch even vragen of iemand hier dit herkent?
De Gear VR is binnen!
Maar ik kan hem niet gebruiken omdat ik geroot ben en daardoor geen OTA update mag uitvoeren van de telefoon. Heb geen USB kabel op kantoor dus kan het ook niet via KIES doen. Hopelijk lukt het straks thuis via de PC wel gewoon
Overigens past hij er prima in met wireless charging cover! Dan wel de cover die alleen de achterkant vervangt, niet de flip + charging cover natuurlijk.
Als ik de USB niet aansluit kan ik wel Google Cardboard apps gebruiken, maar die zien er (net zoals het beginscherm van de Gear VR zelf) nog steeds niet goed uit. Wel scherp, maar ik zie dubbel beeld vanwege incorrecte software IPD. Ik hoop dat dat instelbaar is als de Gear VR software er straks op staat (Oculus DK1 werkt prima voor mij).
Maar ik kan hem niet gebruiken omdat ik geroot ben en daardoor geen OTA update mag uitvoeren van de telefoon. Heb geen USB kabel op kantoor dus kan het ook niet via KIES doen. Hopelijk lukt het straks thuis via de PC wel gewoon
Overigens past hij er prima in met wireless charging cover! Dan wel de cover die alleen de achterkant vervangt, niet de flip + charging cover natuurlijk.
Als ik de USB niet aansluit kan ik wel Google Cardboard apps gebruiken, maar die zien er (net zoals het beginscherm van de Gear VR zelf) nog steeds niet goed uit. Wel scherp, maar ik zie dubbel beeld vanwege incorrecte software IPD. Ik hoop dat dat instelbaar is als de Gear VR software er straks op staat (Oculus DK1 werkt prima voor mij).
Welke software versie draai je nu dan? Heb je de ANK4 update van eind vorig jaar dus niet uitgevoerd?Myedvyed schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:31:De Gear VR is binnen!
En helaas, je kunt de update via Kies ook niet uitvoeren als hij geroot is... Dat wordt iets meer werk ben ik bang...
[ Voor 11% gewijzigd door arnoud_h op 02-02-2015 13:40 ]
Nee, ik was toen al geroot en vond m'n telefoon prima draaien. Ik heb slechte ervaringen met upgrades in het algemeen, en had geen zin om root kwijt te raken, dus upgrade alleen als ik het echt nodig heb (niet als er gewoon 'meer battery life', 'meer snelheid' etc. beloofd worden). Maar goed, ik zit nog op ANJ4 en heb nu wel een reden op te upgraden 
Al vrees ik dat dat mijn echte probleem (dubbel zien) niet oplost

Staat je minutenteller aan? Instellingen > Apps > Applicatie-instellingen > Oproepen > Belsignalen.Defnosh schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:33:
Ik heb op mijn (Vodafone) Note 4 vaak last van een irritant geluidje wat door de gesprekken heen gaat als ik aan het bellen ben. Het is moeilijk te omschrijven, het is een soort dof plopje wat je hoort. De andere kant van de lijn hoort dit niet, maar ik wordt er langzaam gek van:P Google vind er niks over, dus voordat ik met het toestel terug ga wilde ik toch even vragen of iemand hier dit herkent?
Bij minutenlteller vinkje weghalen.
Zit er aan te denken om mijn note 4 te rooten. Nu heb ik er geen ervaring mee dus vraag me het volgende af..
is het een kwestie van rooten en je hebt Root acces? dus alles blijft staan zoals ik nu heb (incl os/instellingen/fotos/launcher etc) + ik heb root
of
is het rooten en daarna alles opnieuw moeten instellen?
is het een kwestie van rooten en je hebt Root acces? dus alles blijft staan zoals ik nu heb (incl os/instellingen/fotos/launcher etc) + ik heb root
of
is het rooten en daarna alles opnieuw moeten instellen?
Weet jij wat voor IPD jij hebt?Myedvyed schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:03:
61.5 mm, ik heb dus geen problemen met het fysieke apparaat (ik zie met beide ogen scherp en heb een grote kijkhoek). Maar het beeld op het scherm is 'vast' uitgelijnd, kennelijk maakt dat voor mij veel verschil (zal op 64mm staan ofzo). Door het beeld iets kleiner te maken, met als middellijn nog steeds de huidige middellijn, zou dat opgelost kunnen worden.
Verwijderd
Beste mede Tweakers,
Ik heb vandaag mijn Note 4 ontvangen schitterend toestel, alleen heb ik 2 vragen.
- welke case kan ik het beste aanschaffen (ik hou niet van flipcovers)
- welke 9H screenprotector is het beste?
Ik heb uiteraard Google gebruikt en YouTube, maar met name de screenprotectors lijken vaak te klein.
Ik zoek een glass screenprotector hoop dat jullie wat ervaring hebben en of advies. Alvast bedankt voor jullie tips!
Ik heb vandaag mijn Note 4 ontvangen schitterend toestel, alleen heb ik 2 vragen.
Ik heb uiteraard Google gebruikt en YouTube, maar met name de screenprotectors lijken vaak te klein.
Ik zoek een glass screenprotector hoop dat jullie wat ervaring hebben en of advies. Alvast bedankt voor jullie tips!
Misschien heb je interesse in mijn lederen case...staat momenteel bij mijn vraag&aanbod.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:54:
Beste mede Tweakers,
Verwijderd
Nee sorry @dafmay.
Ik zoek een achterkant van TPU of dergelijk materiaal geen lederen case of flipcover. Neo Hybrid case heb ik gezien maar weet niet of die goed is.
Ik zoek een achterkant van TPU of dergelijk materiaal geen lederen case of flipcover. Neo Hybrid case heb ik gezien maar weet niet of die goed is.
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!