Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vannacht de telefoon op 27% gelaten en vanochtend was 'ie leeg. Ik had wel nog popcorn time open staan. als ik naar de batterij status kijk zie ik dat popcorntime 12% heeft verbruikt.

Lijkt er dus op dat de app op de achtergrond nog veel stroom heeft verbruikt.

Voor de rest had ik geen andere spannende apps open zoals internet en dialer etc..

Ik zal vanavond alle apps afluiten en kijken wat de telefoon dan doet.

Nog batterij besparende ideeen? Ik heb zelf al heel wat uitgezet en brightness omlaag gebracht naar een fractie van wat het beeldscherm kan tonen. Haptic feedback uitgezet en tril bij bellen.

[ Voor 27% gewijzigd door FrankGuthrie op 31-12-2014 12:26 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Facebook eraf.

Of limiteren via Greenify als je root hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-03-2023
prutser001 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:47:

Ik heb alleen 1 vraagje, bij de aankoop van dit toestel kreeg ik te horen dat ik 1 of andere korting kon krijgen en/of een 'bluetooth speaker' of een Tab? Ik kan alleen niet vinden waar je dit kan doen/halen?
De Levelbox mini (bluetooth speaker) kan je via ''levelbox.vodafonecampagnes.nl'' aanvragen.

Wij hebben ze vorige week aangevraagd, de youtube recenties zijn lovend dus zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:09
Satalin schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:32:
[...]

De Levelbox mini (bluetooth speaker) kan je via ''levelbox.vodafonecampagnes.nl'' aanvragen.

Wij hebben ze vorige week aangevraagd, de youtube recenties zijn lovend dus zeker de moeite waard.
Alleen note 4s die via vodafone of belcompany gekocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heb die van mij via Vodafone telefonisch besteld. Zou goed moeten zijn denk je dan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Lijkt mij ook.

[ Voor 92% gewijzigd door Satalin op 31-12-2014 16:54 . Reden: te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Allereerst een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

Ik heb vandaag bij familie foto's gemaakt en die warenvaak er gelig. Spelen met de witbalans heeft niet veel uitgemaakt. Ik Ie op Google dat hier en daar mensen er ook last van hebben.

Zijn er mensen die binnen ook last hebben van gelige foto's?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 02:29:

Ik heb vandaag bij familie foto's gemaakt en die warenvaak er gelig. Spelen met de witbalans heeft niet veel uitgemaakt. Ik Ie op Google dat hier en daar mensen er ook last van hebben.

Heel toevallig een niet originele case in gebruik , waarbij de camera net iets te diep in de hoes ligt ?
Zo ja haal hem eens uit de case en probeer het eens opnieuw.

Neem wel aan dat je ooit het kleine stukje beschermingsfolie verwijderd hebt ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:08

DON PAPA

Tweaker-fan

prutser001 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:47:De bouwkwaliteit is zeker wel beter dan die van de Note3, hij voelt steviger aan en ligt erg lekker in de hand.
En in welk opzicht is de bouwkwaliteit dan beter ? Want mijn Note3 voelt na 1 jaar gebruik ook nog steeds stevig aan en ligt bij mij ook prima in de hand, maar neem aan dat je dat ook niet bedoeld met bouwkwaliteit....

[ Voor 8% gewijzigd door DON PAPA op 01-01-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

EJSEJS schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 09:45:
[...]

En in welk opzicht is de bouwkwaliteit dan beter ? Want mijn Note3 voelt na 1 jaar gebruik ook nog steeds stevig aan en ligt bij mij ook prima in de hand, maar neem aan dat je dat ook niet bedoeld met bouwkwaliteit....
De randen, de N3 had een beetje die plastic randen en de N4 voelt gewoon degelijker aan door het alu frame.
Ook zat er bij mij vanaf het begin al een beetje 'speling' tussen de achterkant/cover en de telefoon zelf dus als je hem beet had dan veerde dat een beetje, ook na het kopen van de S-view cover bleef dit.

De N4 voelt gewoon steviger als geheel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 09:44:
[...]

Heel toevallig een niet originele case in gebruik , waarbij de camera net iets te diep in de hoes ligt ?
Zo ja haal hem eens uit de case en probeer het eens opnieuw.

Neem wel aan dat je ooit het kleine stukje beschermingsfolie verwijderd hebt ?
Ik gebruik de telefoon naked, zonder case. De folie heb ik er niet afgehaald, maar de folie zit niet rondom de camera lens, dus heb ik het erop gelaten vanwege bescherming van het glas. Zal dit dan toch het probleem zijn? Ik ga het proberen vanavond in een donkere omgeving.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:08

DON PAPA

Tweaker-fan

prutser001 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 11:34:
[...]Ook zat er bij mij vanaf het begin al een beetje 'speling' tussen de achterkant/cover en de telefoon zelf dus als je hem beet had dan veerde dat een beetje, ook na het kopen van de S-view cover bleef dit.

De N4 voelt gewoon steviger als geheel.
Dat heeft dan echt aan jouw telefoon gelegen, want ik herken deze 'speling' tussen cover en telefoon totaal niet (en ook niet bij de Note3 van mijn schoonzoon). Dat hij daar door minder stevig bij jouw heeft aangevoeld begrijp ik wel, maar dat lag dan aan jouw oude Note en zeker niet aan de Note3 toestellen in het algemeen. Ik heb de Note4 ook al een paar keer in mijn handen gehad en ik heb echt geen verschil in stevigheid kunnen ontdekken ten opzichten van mijn Note3 (is in mijn ogen gewoon bij beide toestellen zeer goed te noemen).
FrankGuthrie schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 11:55:
[...]

Ik gebruik de telefoon naked, zonder case. De folie heb ik er niet afgehaald, maar de folie zit niet rondom de camera lens, dus heb ik het erop gelaten vanwege bescherming van het glas. Zal dit dan toch het probleem zijn? Ik ga het proberen vanavond in een donkere omgeving.
Er zit standaard ook een stukje beschermfolie op de lens zelf wat je zelf moet verwijderen na aankoop...

[ Voor 27% gewijzigd door DON PAPA op 01-01-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Laatst online: 17-09 13:08
FrankGuthrie schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 02:29:

Heb je HDR aan staan?
bekijk het verschil maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik heb net bij familie het verschil gecheckt tussen de IPhone 6 plus en de Note 4 en als ik dezelfde foto vergelijk, lijkt ie op de iphone scherper. De foto op de note lijkt erg geprocessed.....is dit alleen op de foto zo, met andere woorden zal het verschil op de computer er anders uitzien?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:43:
Ik heb net bij familie het verschil gecheckt tussen de IPhone 6 plus en de Note 4 en als ik dezelfde foto vergelijk, lijkt ie op de iphone scherper. De foto op de note lijkt erg geprocessed.....is dit alleen op de foto zo, met andere woorden zal het verschil op de computer er anders uitzien?
Vergeet niet dat je op je NOTE 4 veel verder kan inzoomen op je foto's dan op een Iphone !!
Daarom zal een foto wat mooier en cleaner en scherper ogen op een iphone.

Met andere woorden bekijken op de PC.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 18:51:
[...]

Vergeet niet dat je op je NOTE 4 veel verder kan inzoomen op je foto's dan op een Iphone !!

Ok, ik zal het dan op de pc bekijken, maar zo op het eerst oog op mijn Note vind ik de foto in vergelijking met de IPhone 6 wel tegenvallen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:35

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

FrankGuthrie schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:43:
reviews: De beste smartphonecamera - Welke telefoon maakt de mooiste foto's?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op de Note 4, binnen instellingen het achtergrond van een ander kleurtje voorzien?

Normaal is het zwart, maar ik zou het graag (binnen instellingen) wit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ja dat is en aardig, maar als ik het op de telefoon zelf vergelijk zit de foto er erg processed uit. Ik ga het nog op de PC bekijken.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:44

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:53:
Kun je op de Note 4, binnen instellingen het achtergrond van een ander kleurtje voorzien?

Normaal is het zwart, maar ik zou het graag (binnen instellingen) wit hebben.
Bij mij is het wit(?), overal zoals hieronder getoond. Welke versie heeft een zwarte dan?
Afbeeldingslocatie: http://images.customersaas.com/images/UXxWYH4S4ZjIYHWPDW1ppOaE.png

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DerOllie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:33:
[...]

Bij mij is het wit(?), overal zoals hieronder getoond. Welke versie heeft een zwarte dan?
[afbeelding]
Bedankt!

Ik zie dat ik me vergist heb, ik wilde weten of dit op de Note 3 mogelijk was.
Zit dus in het verkeerde topic, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Cross-posten is niet toegestaan, hou het bij 1 reactie

[ Voor 96% gewijzigd door The Wizard op 03-01-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:55
Tjonge poeh poeh nou nou, wat een gezucht toch allemaal en dat in een fris en nieuw jaar :? :P

Ps als je een beetje inleest dan zul je zien dat het met de batterijduur heel erg meevalt...sterker nog deze is heel erg goed te noemen (zeker voor een toestel met dit type QHD scherm).

[ Voor 51% gewijzigd door dafmay op 03-01-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
dafmay schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:36:
Tjonge poeh poeh nou nou, wat een gezucht toch allemaal en dat in een fris en nieuw jaar :? :P

Ps als je een beetje inleest dan zul je zien dat het met de batterijduur heel erg meevalt...sterker nog deze is heel erg goed te noemen (zeker voor een toestel met dit type QHD scherm).
Het staat alom bekend dat amoled meer verbruikt bij wit, kun je niet omheen.

We hebben regels op het forum, daarmee ben je akkoord gegaan. Mocht je hier niet mee eens zijn dan kun je een melding maken in de daarvoor bestemde kanalen, discussies over het wel/niet juist handelen van een mod wordt niet in een topic besproken

[ Voor 24% gewijzigd door The Wizard op 03-01-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mizgala28 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:10:
[...]

Het staat alom bekend dat amoled meer verbruikt bij wit, kun je niet omheen.

knip
Crossposten moet je gewoon niet doen. Onafhankelijk van wat jij ervan vindt!

En verder gaat het er niet om of oled meer verbruikt dan lcd...jouw verhaal betreft de Note 4 en deze telefoon heeft simpelweg een uitstekende accuduur. Daar kun je niet omheen.

[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 03-01-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatCai
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
De note 4 met een snapdragon 805 heeft een 32-bits architectuur, Android L ondersteund 64-bits architecturen. Weet iemand of de note 4 'future proof' is? Heeft het nadelen dat het een 32-bits is? Meningen en informatie welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:16
Zit al een halve dag te turen naar een geschikt hoesje / case. Spigen maakt mooie spullen maar ik vraag me af hoeveel slechter ik af ben met een imitatie exemplaar van aliexpress.com. Maken de meeste mensen ook gebruik van een screen protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Douwe63 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:49:
Zit al een halve dag te turen naar een geschikt hoesje / case. Spigen maakt mooie spullen maar ik vraag me af hoeveel slechter ik af ben met een imitatie exemplaar van aliexpress.com. Maken de meeste mensen ook gebruik van een screen protector?
Ik heb sinds gisteren een ''Samsung Note 4 Led flip wallet" eromheen en dat bevalt goed. Daarbij heb ik via ebay een pakje van 3 stuks ''Galaxy Note 4 Screen Protector Crystal'' besteld maar nog niet binnen.
Mijn vrouw had een soortgelijke op haar S3 en dat was prima in orde.
Het liefst had ik weer een glazen screen protector van Spigen zoals ik op m'n S4 heb maar dit is door de bolle rand van het scherm niet goed mogelijk.

NB: Als je een immitatie S-view cover wilt kopen let dan wel op of de chip in het batterij deksel aanwezig is.
In de meesten van tussen de €10,- en €15,- zit deze niet en zal de s-view functionaliteit ontbreken.
De originelen staan in de pricewatch al voor aangenamere prijzen als de €50,- die ze er in de winkel voor vragen.

[ Voor 17% gewijzigd door Satalin op 03-01-2015 18:14 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
DatCai schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:13:
De note 4 met een snapdragon 805 heeft een 32-bits architectuur, Android L ondersteund 64-bits architecturen. Weet iemand of de note 4 'future proof' is? Heeft het nadelen dat het een 32-bits is? Meningen en informatie welkom :)
In Zuid Korea verschijnt binnenkort een vernieuwde Note 4 met een vernieuwde LTE setup EN een Snapdragon 810 SoC, een 64-bits architectuur. Dit zal de Note 4 zeker een tikkie méér future proof maken maar of we dat in het dagelijkse leven gaan merken vraag ik me af, het is het verschil tussen "al erg snel" versus "nog net iets sneller". Tegen de tijd dat dit soort dingen gaan "kriebelen" zijn we al aan het nadenken over een Note 5 of 6 ;)
Het toestel is in principe "Zuid Korea only"..maar dat was de Note 4 Edge in eerste instantie ook. Ook al maakt dit gegeven mijn note 4 niet slechter, ik vind het geen goede zet van Samsung om nog geen 3 maanden na de introductie al weer een snellere versie op de markt te brengen.

[ Voor 5% gewijzigd door Celf11 op 03-01-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Als die al naar NL komt zal dat nog wel een tijdje duren, de S5 plus is ook nog steeds niet leverbaar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatCai
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
Celf11 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:59:
[...]

In Zuid Korea verschijnt binnenkort een vernieuwde Note 4 met een vernieuwde LTE setup EN een Snapdragon 810 SoC, een 64-bits architectuur. Dit zal de Note 4 zeker een tikkie méér future proof maken maar of we dat in het dagelijkse leven gaan merken vraag ik me af, het is het verschil tussen "al erg snel" versus "nog net iets sneller". Tegen de tijd dat dit soort dingen gaan "kriebelen" zijn we al aan het nadenken over een Note 5 of 6 ;)
Het toestel is in principe "Zuid Korea only"..maar dat was de Note 4 Edge in eerste instantie ook. Ook al maakt dit gegeven mijn note 4 niet slechter, ik vind het geen goede zet van Samsung om nog geen 3 maanden na de introductie al weer een snellere versie op de markt te brengen.
Er is ook een versie met een exynos processor, die heeft ook 64-bit. Wat is volgens jou dan het grootste voordeel en/of reden om een smartphone met 64-bit te kopen/ gebruiken? Twijfel eraan om een Note 4 te halen, omdat er een keer op internet stond dat een 64-bit processor later meer features krijgen, echt zo of complete onzin? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
DatCai schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:18:
[...]

Er is ook een versie met een exynos processor, die heeft ook 64-bit. Wat is volgens jou dan het grootste voordeel en/of reden om een smartphone met 64-bit te kopen/ gebruiken? Twijfel eraan om een Note 4 te halen, omdat er een keer op internet stond dat een 64-bit processor later meer features krijgen, echt zo of complete onzin? :|
Tja, betere LTE waar wij hier niks aan hebben en waarschijnlijk de Snapdragon 810, die is 64-bit en 2ghz (niet op snelheid letten, een i3 van 2,13ghz is altijd nog steeds veel sneller dan een Pentium D van 3,8ghz, geldt ook voor smartphones).

Dus wat je heb je eraan? Nu, niks alleen dat telefoons met 4GB of meer RAM mogelijk zijn, in de toemost hebben wij wel wat aan als de apps 64-bit worden, maar omdat Google niet zoals Apple dwingt dat alle apps in de App Store 64-bit zijn zijn, kan dat net zo lang duren als met Windows (waar veel programma's vrolijk nog 32-bit zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 18:51:
[...]

Bekeken op de PC, maar de foto's zien er precies zo uit als op het scherm van de telefoon. Erg overprocessed.... Vind de camera toch erg tegenvallen, en dat terwijl de camera geprezen wordt.Denk toch dat het aan de software ligth, ik vind de foto's van mijn Oppo Find 5 met CM er veel beter uitzien.

Ben toch effe gaan googlen, er er zijn er een paar die hier ook over zijn gevallen: http://forums.androidcent...d-my-thoughts-so-far.html

De camera is erg belangrijk voor mijn, maar ik zie nog teveel voordelen op de N4 boven de iPhone 6 om deze te gaan omruilen, voorlopig.

Edit 1: Ik heb de google camera gedownload en die lijkt minder aan processing te doen. Ik heb 2 selfies gemaakt en ondanks dat beuati mode uitstaat in de standaard Camera app lijkt mijn huid erg glad getrokken. Als ik een selfie maakt met de Google app, zie ik meer detail.

Dat is toch bewijs van het feit dat er zwaar aan overprocessing gedaan wordt.

Edit 2: Als ik kijk naar de grotes van de bestanden, dan zijn de foto's tussen de 1,5 - 2 keer groter qua bestand grootte. Dus er lijkt ook veel verloren te gaan door comprimeren.

[ Voor 41% gewijzigd door FrankGuthrie op 04-01-2015 00:31 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
DatCai schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:18:
[...]

Net wat Mizgala28 zegt, niet alleen het OS maar ook de afzonderlijke programma's moeten 64 bit ondersteunen en zonder dwingende verplichting van Google kan dat nog wel een tijdje duren. Daarnaast is het zo, althans dat meen ik ergens gelezen te hebben, dat Samsung ongeveer 18 maanden ondersteuning geeft aan een specifiek toestel in de vorm van rom updates. Ik zou mijn keuze minder af laten hangen of het OS al dan niet 64 bit is maar meer kijken naar wat je met een toestel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:25

Yucko

One clown to rule them all !

voor eenieder die ook maar niet kan wennen aan de recents-knop en liever een menu knop wil, xposed additions (te vinden in Play Store) is een oplossing. De knop links van de home-toets nu mooi remapped zodat hij bij een enkele aanraking als menu-knop dienst doet. Vasthouden is nu recents, net zoals bij vorige edities van de Note :)

root wel benodigd ivm gebruik van xposed framework.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Vodafone heeft net een nieuwe versie gereleased een update naar ANK4 van ANJ4:

http://www.sammobile.com/...K4_N910FVFG1ANK2_VDF.zip/

Dus voor wie een branded telefoon heeft zonder de PHN versie er komt deze weer ergens een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de note 4 via vodafone besteld en hij is kennelijk branded.

Kan ik gewoon een PHN versie erop flashen en de telefoon helemaal ontdoen van de vodafone branding dus inclusief vodafone boot logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Yup op pagina 46 verteld Tobitronics hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satalin schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:31:
Yup op pagina 46 verteld Tobitronics hoe dat moet.
Ik had het gelezen inderdaad maar verdwijnt daar ook de vodafone bootlogo mee? De helpdesk medewerker zei dat de note 4 een vodafone boot logo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:26:
[...]

Ik had het gelezen inderdaad maar verdwijnt daar ook de vodafone bootlogo mee? De helpdesk medewerker zei dat de note 4 een vodafone boot logo heeft.
De witte van mijn vrouw was branded maar had geen bootlogo. Mijn zwarte was unbranded, ze komen beide uit dezelfde vodafone winkel.
Het lijkt erop in dit draadje dat de zwarte van vodafone unbranded zijn en de witte branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:14
Morgen komt mijn Gear VR binnen. Ben benieuwd of dat ook werkt met de Vodafone ROM. Ben sowieso heel benieuwd naar dat ding in combinatie met de Note 4.

Ik zal de bevindingen hier posten.

[ Voor 11% gewijzigd door arene op 06-01-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 16:46
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:26:
[...]

Ik had een zwarte branded en deze had ook geen VDF bootlogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:42:
[...]

Ik had een zwarte branded en deze had ook geen VDF bootlogo
Oke ik heb me in verdiept en al zou er wel een VF logo zijn flash je die met odin weg.

Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de Gear VR naar ik ga eerst even wachten tordat het echt van de grond komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekniek123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 21:46
Ik heb de note 4 icm de Gear VR mogen testen. Mijn eerste ervaring met een VR bril, maar het is wel echt fantastisch. Het concept is heel goed bedacht en gebruikersvriendelijk. Er is geen merkbaar verschil met het bewegen van je hoofd en het reageren van het beeld.

De pixels zijn jammer genoeg nog te goed zichtbaar, en na 15 minuten komt de hoofdpijn redelijk opdagen ook al schijnt de latency <20ms te zijn...
De apps die er op staan zijn eigenlijk allemaal demo's, die je na 2 keer bekijken wel gezien hebt.

Al bij al, een mooi product, alleen jammer dat er alleen maar demo's zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de note 4 binnen gekregen maar ik kan de dual camera appartement niet vinden bij de camera instellingen. Ik heb ook gekeken in de camera appartement store gedeelte en hij staat er niet tussen behalve food shot etc.

Ben ik de enige die dit niet heeft of zijn er meerdere mensen?

Telefoon draait geen Vodafone Tom meer maar netjes PHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:03:
Vandaag de note 4 binnen gekregen maar ik kan de dual camera appartement niet vinden bij de camera instellingen. Ik heb ook gekeken in de camera appartement store gedeelte en hij staat er niet tussen behalve dood shot etc.

Ben ik de enige die dit niet heeft of zijn er meerdere mensen?

Telefoon draait geen Vodafone Tom meer maar netjes PHN
Dyslectisch of autocorrect?

In de Camera naar MODE en dan naar Manage Modes. Daar dual camera aanvinken.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:26:
[...]

Dyslectisch of autocorrect?

In de Camera naar MODE en dan naar Manage Modes. Daar dual camera aanvinken.
Auto correct 😂

Ik heb hem gevonden hij heet dub. Camera
Bedankt voor het aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag opeens een heel groot probleem met de Note 4. Ik kwam onder de douch vandaag en pak de telefoon op. Deze geeft opeens aan dat ik te vaak mijn finger print heb geprobeerd?! Eerst kwam ik er totaal niet meer in, toen ik de paniek boven was heb ik hem via google het wachtwoord kunnen resetten. en er weer in gekomen.

Echter kan ik nu geen wachtwoord of iets dergelijks meer instellen omdat hij per direct aangeeft dat ik teveel pogingen heb gedaan.... iemand dit eerder gehad ?!?! en enig idee hoe ik dat kan fixen ?!!? ik wil mijn note wel beveiligt hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

johanneslol schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:55:
Ik heb sinds vandaag opeens een heel groot probleem met de Note 4. Ik kwam onder de douch vandaag en pak de telefoon op. Deze geeft opeens aan dat ik te vaak mijn finger print heb geprobeerd?! Eerst kwam ik er totaal niet meer in, toen ik de paniek boven was heb ik hem via google het wachtwoord kunnen resetten. en er weer in gekomen.

Echter kan ik nu geen wachtwoord of iets dergelijks meer instellen omdat hij per direct aangeeft dat ik teveel pogingen heb gedaan.... iemand dit eerder gehad ?!?! en enig idee hoe ik dat kan fixen ?!!? ik wil mijn note wel beveiligt hebben ...
Vreemd ik heb expres 20+ keer allerlei handelingen geprobeerd om het te omzeilen, ik was nogal sceptisch (bij oudere laptops met fingerprint reader kon je ze makkelijk voor de gek houden) Na zoveel pogingen geen melding gehad ofzo.

Ben zelf zeer tevreden over mijn Note4 snel, batterij gaat een stuk langer mee dan bij m'n Note 3, hij reageert beter. Veel minder Samsung meuk er op en de paar dingen die er op stonden heb ik uitgeschakeld. Ik heb ook een andere SD-Card er in gezet, Samsung Evo 64GB, deze getest in m'n pc en hij is bijna 4,5 keer zo snel als mijn oude Sandisk 32GB waar mijn 32GB net 5Mb/s haalde haalt de 64Gb bijna 30Mb/s wat wel te merken is met foto's/videos als ik die weg moet schrijven duurt dat luttele seconden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Hier is een link voor Montblanc extra's exclusief voor de Note 4.

-2 wallpapers
-extra pen in S-note
-lockscreen animatie

http://forum.xda-develope...xclusive-content-t2938522

[ Voor 16% gewijzigd door Satalin op 11-01-2015 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satalin schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:39:
Hier is een link voor Montblanc extra's exclusief voor de Note 4.

-2 wallpapers
-extra pen in S-note
-lockscreen animatie

http://forum.xda-develope...xclusive-content-t2938522
Thnx!

Ik heb een vraagje over de vingerafdrukscanner leert die tzt net als de iphone je vingerafdruk? Of is het 10x swipen en thats it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Sinds vandaag ook een Note4 in bezit!
Wat een toestel!
Alleen nog een vraag, als ik een bericht krijg trilt het alleen maar.
Maar wat ik graag zou willen is dat het beeld ook aangaat, iemand die toevallig weet hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:15:
[...]

Thnx!

Ik heb een vraagje over de vingerafdrukscanner leert die tzt net als de iphone je vingerafdruk? Of is het 10x swipen en thats it?
Beide telefoons hebben een setup programma voor de vingerafdrukscanner. Beide toestellen moet je dus even jouw vingerafdruk ingeven. Zodra je op de Note 4 het setupprogramma van de vingerafdrukscanner doorlopen hebt wordt het ontgrendelen automatisch op de vingerafdrukscanner gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Hari050 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:24:
Sinds vandaag ook een Note4 in bezit!
Wat een toestel!
Alleen nog een vraag, als ik een bericht krijg trilt het alleen maar.
Maar wat ik graag zou willen is dat het beeld ook aangaat, iemand die toevallig weet hoe dit werkt?
Dat is per app afzonderlijk in te stellen, gewoon in het app menu bij instellingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Satalin schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:26:
[...]

Dat is per app afzonderlijk in te stellen, gewoon in het app menu bij instellingen kijken.
Wat jij bedoeld is dat je dan een pop-up krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Dat klopt, dan gaat het scherm ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Hmm ja, maar dit is niet echt mijn bedoeling :)
Ik bedoel het meer zoals de iphone het heeft, maar die functie zal android niet hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat bij een iphone gaat.
Ik vind alleen het ledje voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Celf11 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:01:
[...]

Beide telefoons hebben een setup programma voor de vingerafdrukscanner. Beide toestellen moet je dus even jouw vingerafdruk ingeven. Zodra je op de Note 4 het setupprogramma van de vingerafdrukscanner doorlopen hebt wordt het ontgrendelen automatisch op de vingerafdrukscanner gezet.
Klopt maar buiten dat leert de iphone je vingerafdruk steeds door zelfs NA de hele setup om je vinger zo gedetailleerd mogelijk te krijgen. Dit vraag ik me dus af van de note 4 of hij na de setup blijft doorgaan met leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satalin schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:26:
[...]

Android 5 dan heb je ook notificaties op je lockscreen als je dat bedoeld.

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:38:
[...]

Klopt maar buiten dat leert de iphone je vingerafdruk steeds door zelfs NA de hele setup om je vinger zo gedetailleerd mogelijk te krijgen. Dit vraag ik me dus af van de note 4 of hij na de setup blijft doorgaan met leren.
Neen dat doet de Note 4 niet. Vingerafdrukken instellen en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:44:
[...]

Neen dat doet de Note 4 niet. Vingerafdrukken instellen en that's it.
Oké weer wat geleerd! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:08:
[...]

Android 5 dan heb je ook notificaties op je lockscreen als je dat bedoeld.

Edward
Ik heb nog kitkat 4.0 ofz
kan ik de noten ook al updaten naar Android 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
Bijna wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Vandaag heeft de S5 de update naar Lollipop gehad (in USA), dus heel erg lang zal het niet meer duren voor onze Note4. Misschien ergens februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Ik zou nog mijn bevindingen omtrent de Gear VR hier posten.

Ik vind het nu na een week nog steeds fascinerend. Elke dinsdag is er nieuwe content. Gister weer twee nieuwe spellen en filmpjes. Kwaliteit daarvan is wisselend maar over het algemeen wel leuk. Filmpjes zijn er vooral voor de demo aan vrienden en zo. Milk VR is de app waarmee je 360 graden films kunt bekijken maar de kwaliteit van de die filmpjes valt meestal toch wat tegen. Zo zijn ze vaak niet echt 360 graden maar cilindrisch en dat is toch anders.

Spelletjes zijn leuk om te doen omdat het concept nieuw is. Zo is er een spelletje waarbij je als het ware in de hoek van een ruimte zo groot als een squashveld hangt waarbij je een mannetje door die ruimte beweegt en daar ook vecht. Erg leuk gedaan maar na een tijdje toch wel saai. Veel schietspelletjes ook waarbij diepte belangrijk is.

VR biedt hele nieuwe manieren om spellen te maken maar er mist nog een echt mooi spel. De grote uitgevers hebben zich nog niet gemeld. Mijn indruk is dat de spellen die er nu zijn, vooral verkenningen zijn van de mogelijkheden en gemaakt door kleine partijen.

De 360 graden foto's zijn onverwacht mooi. Zo kun je bijv. op Mars kijken of Praag of New York vanuit de lucht bekijken. Er zitten erg veel foto's bijgeleverd en je kunt zelf ook content toevoegen. Ook de cinema is erg mooi en ook daar kun je zelf je films (ook 3d) aan toevoegen. Die kun je dan op een megagroot scherm bekijken alsof je in een echte bioscoop zit.

Kortom, ik vermaak me er nog steeds mee al is het voor familie wel ongezellig als ik met zo'n bril op zit. Je onttrekt je toch behoorlijk aan het "echte" leven.

Overigens kan mijn oudste dochter van 12 er helemaal nioet tegen, die wordt heel snel misselijk. Ik heb daar bijna geen last van. Blijkbaar is dat dus heel persoonlijk. De reacties van mensen die hem voor het eerst op zetten is trouwens heel bijzonder om bij te zijn. Bijna iedereen vind het enorm gaaf en het kost moeite om hem weer af te krijgen. Maar mijn vriendin vind er dan juist niet veel aan :)

[ Voor 7% gewijzigd door arene op 14-01-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 11:39

migros

Nooit meer een Samsung

Gisteren dat Ziggo wifi hotspot ingesteld. Moest een pincode ingeven voor de ontgrendeling. Ik zag daar geen erg in, totdat ik klaar was. Nu kan ik bij de instellingen => vergrendelscherm => schermvergrendeling niet meer in de instellingen om patroonontgrendeling in te stellen. Ik zie alleen de melding "Uigteschakeld door beheerder, coderingbeleid of opslag aanmeldgegevens ". Iemand een idee hoe ik hier weer in kom om het in te stellen?? Elke keer een pincode intypen om het scherm te vergrendelen begint me een beetje te irriteren.

Ik dacht in eerste instantie die Ziggo instellingen er uit te gooien maar ik die kan ik dus ook niet meer vinden.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schermbeveiliging-->Schermvergrendeling-->dan moet je het daar zien. Dat van de beheerder etc weet ik niet. Ik heb ook ziggo maar ik heb dat niet aangezet omdat het bij mij meer zoekt dan verbinding heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

arene schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:42:

<review hier>
Bedankt! Ik heb de Gear VR ook besteld maar dan vanuit NL, zou tegen het eind van de maand geleverd moeten worden. Goed om te horen dat de ervaring zo positief is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:57:
Schermbeveiliging-->Schermvergrendeling-->dan moet je het daar zien. Dat van de beheerder etc weet ik niet. Ik heb ook ziggo maar ik heb dat niet aangezet omdat het bij mij meer zoekt dan verbinding heeft
Ik kom daar dus niet in. Zie foto. De velden waar ik dus de patroon etc. instel staat dus uit. Als zijnde niet toegankelijk.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2uqoetx.png

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vingerafdruk instellen en vanaf daar weer proberen dat je het weer terug kan veranderen naar hoe jij het wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
migros schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:08:
Gisteren dat Ziggo wifi hotspot ingesteld. Moest een pincode ingeven voor de ontgrendeling. Ik zag daar geen erg in, totdat ik klaar was. Nu kan ik bij de instellingen => vergrendelscherm => schermvergrendeling niet meer in de instellingen om patroonontgrendeling in te stellen. Ik zie alleen de melding "Uigteschakeld door beheerder, coderingbeleid of opslag aanmeldgegevens ". Iemand een idee hoe ik hier weer in kom om het in te stellen?? Elke keer een pincode intypen om het scherm te vergrendelen begint me een beetje te irriteren.

Ik dacht in eerste instantie die Ziggo instellingen er uit te gooien maar ik die kan ik dus ook niet meer vinden.
Staat de Ziggo hotspot niet toevallig bij de wifi connecties en kun je deze dan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

En hij doet het weer. Thanx dafmay.

Wat een klote-instellingen van dat Ziggo zeg. Dan maar geen wifi spot of is er ook een manier om deze instelling te omzeilen bij de installatie van die wifi-spot?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
migros schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:20:
En hij doet het weer. Thanx dafmay.

Wat een klote-instellingen van dat Ziggo zeg. Dan maar geen wifi spot of is er ook een manier om deze instelling te omzeilen bij de installatie van die wifi-spot?
Top! :) Ik maak er zelf geen gebruik van dus zou het verder ook niet weten eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nieuws over Note 4 Lollipop 5.0.1 update :

http://m.gsmarena.com/gal...e_imminent-news-10761.php

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 14-01-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:33

.......

Maar mijn vriendin vind er dan juist niet veel aan :)
Vraagje... klinkt super, maar past de note EDGE er ook in, dat je weet?
Die is iets dikker en kleiner meen ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Waar heb jij hem besteld? Ik heb hem gepre-ordered bij Samung NL en zij stellen dat hij rond het einde van de maand geleverd zou moeten worden.
superericje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Vraagje... klinkt super, maar past de note EDGE er ook in, dat je weet?
Die is iets dikker en kleiner meen ik?
De Note Edge past er niet in, de GearVR werkt enkel en alleen met de Note 4.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Famoso schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:22:
[...]

Waar heb jij hem besteld? Ik heb hem gepre-ordered bij Samung NL en zij stellen dat hij rond het einde van de maand geleverd zou moeten worden.

[...]

De Note Edge past er niet in, de GearVR werkt enkel en alleen met de Note 4.
De Edge heeft net even een ander formaat en past daarom niet inderdaad. Ik heb de VR half december uit de VS over laten komen. Was inclusief handling en importkosten iets van 230 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:36
Tot nu toe erg tevreden met mijn note 4! In het begin twijfelde ik erg over het formaat. Maar als ik nu een wat kleinere vasthoud dan merk ik pas hoe fijn dit model is!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Laatst online: 04-09 08:44
migros schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:08:

Zeg je nu een pincode instellen voor ziggo hotspot? Dan zou ik hem maar even terugsturen want dan klopt er iets niet...
Ik heb ook ziggo hotspot op mijn note ingesteld en werkt gewoon zonder pincode, vingerafdruk of iets anders.
Dusja of resetten of zo laten staan maar ik kan je wel vertellen het klopt niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Alekz87 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:58:
Tot nu toe erg tevreden met mijn note 4! In het begin twijfelde ik erg over het formaat. Maar als ik nu een wat kleinere vasthoud dan merk ik pas hoe fijn dit model is!
Yup...same here. Was een flinke stap groter, maar inmiddels gewend en het scherm...oh wat een scherm! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:17
Ik geef wekelijks iPhones uit op mijn werk en elke keer denk ik, hoe kunnen mensen werken op zo'n klein scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:39
Hoe is de performance van de Note 4, en touchwiz? Lagt het systeem nog weleens? Heb gelezen/gezien dat dit met de updates steeds minder wordt. Hoe is jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Mijn ervaring is uitstekend, geen lag oid. Gebruik dan wel Novalauncher pro met eigen icons e.d.

[ Voor 9% gewijzigd door BigF25 op 20-01-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Yup same here :) Al is TW niet te vergelijken met bijv de Sense schil van HTC qua snelheid (en looks!) vind ik het op de Note4 allemaal wel snel en vloeiend werken. De verwachting is dat met Lollipop dit nog meer zal verbeteren (aangezien Lollipop een stuk lichter is). Al met al een razendsnel apparaat en ik merk nauwelijks lag.

Ps ik gebruik ook Nova Prime, maar met de stock launcher was de snelheid ook al prima.

Ps2 voor de volledigheid : op runtime ART draait alles net even wat soepeler en sneller dan op dalvik is mijn ervaring. Nadeel van ART is geen Xposed mogelijk. Maar dit is voor de root-ers onder ons (zoals ik :) )

[ Voor 32% gewijzigd door dafmay op 20-01-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Enige wat ik de laatste tijd ervaar is dat mijn interne opslag heel erg vol zit en dat het makkelijk enkele seconden duurt voordat mijn volledige gallery is ingeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ircghost schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:38:
Enige wat ik de laatste tijd ervaar is dat mijn interne opslag heel erg vol zit en dat het makkelijk enkele seconden duurt voordat mijn volledige gallery is ingeladen.
Gebruik je geen externe sd kaart (of zit die ook vol)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Nee nog niet, ga ik wel doen binnenkort overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 15:47
Ircghost schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:38:
Standaard gallerij is eigenlijk altijd al wel traag geweest (althans mijn ervaring op samsung toestellen).
Probeer de app "Quickpic" eens. Zul je zien dat deze veeel sneller en fijner werkt dan de standaard gallerij (na 1 keer de boel in het cache geheugen opgeslagen te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ircghost schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:40:
Nee nog niet, ga ik wel doen binnenkort overigens.
Dan kan ik je de Samsung EVO variant aanraden...zeer snel en betrouwbaar. Ik heb al een 2-tal van deze sd kaarten in gebruik sinds een tijdje (64GB versie). Ze komen overal uitstekend uit tests en ook op xda is men vol lof :)

http://tweakers.net/produ...msung-evo-microsd(hc-xc)/

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 20-01-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Kirretje schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Standaard gallerij is eigenlijk altijd al wel traag geweest (althans mijn ervaring op samsung toestellen).
Probeer de app "Quickpic" eens. Zul je zien dat deze veeel sneller en fijner werkt dan de standaard gallerij (na 1 keer de boel in het cache geheugen opgeslagen te hebben)
Ook jij bedankt! Eigenlijk wel jammer dat het dan weer via een secundaire app moet, maar zeker het bekijken waard.
dafmay schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:01:
[...]

Dan kan ik je de Samsung EVO variant aanraden...zeer snel en betrouwbaar. Ik heb al een 2-tal van deze sd kaarten in gebruik sinds een tijdje (64GB versie). Ze komen overal uitstekend uit tests en ook op xda is men vol lof :)

Thanks voor de tip, ziet er inderdaad goed uit :).

[ Voor 36% gewijzigd door Ircghost op 20-01-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:25

Yucko

One clown to rule them all !

dafmay schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:38:
Yup same here :) Al is TW niet te vergelijken met bijv de Sense schil van HTC qua snelheid (en looks!) vind ik het op de Note4 allemaal wel snel en vloeiend werken. De verwachting is dat met Lollipop dit nog meer zal verbeteren (aangezien Lollipop een stuk lichter is). Al met al een razendsnel apparaat en ik merk nauwelijks lag.

Ps ik gebruik ook Nova Prime, maar met de stock launcher was de snelheid ook al prima.

Ps2 voor de volledigheid : op runtime ART draait alles net even wat soepeler en sneller dan op dalvik is mijn ervaring. Nadeel van ART is geen Xposed mogelijk. Maar dit is voor de root-ers onder ons (zoals ik :) )
ik mag hopen dat Xposed uiteindelijk gewoon beschikbaar komt voor ART want anders ga ik mij gruwelijk ergeren aan dingen die ik niet meer naar mijn hand kan zetten zoals dat nu met 4.4.4 wel het geval is.

Sowieso wacht ik de eerste berichten af zodra lollipop voor de Note 4 uit is. Want een collega hier op de zaak heeft nu dus het probleem dat haar telefoon (S5) niet in stille stand gezet kan worden zonder trillen, dus nu valt het op hoevaak die gedurende de dag zit te whatsappen >:)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Yucko schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:11:
[...]

ik mag hopen dat Xposed uiteindelijk gewoon beschikbaar komt voor ART want anders ga ik mij gruwelijk ergeren aan dingen die ik niet meer naar mijn hand kan zetten zoals dat nu met 4.4.4 wel het geval is.

Sowieso wacht ik de eerste berichten af zodra lollipop voor de Note 4 uit is. Want een collega hier op de zaak heeft nu dus het probleem dat haar telefoon (S5) niet in stille stand gezet kan worden zonder trillen, dus nu valt het op hoevaak die gedurende de dag zit te whatsappen >:)
Same here...4.4.4 draait erg fijn en stabiel en is verder mooi aan te passen mbv Xposed. Er zal waarschijnlijk vrij snel een custom rom voor lollipop opduiken en dan is het makkelijk even een nandroid maken en testen. Hopelijk komt er ook snel een Xposed versie voor ART, al geeft de laatste info in het xda draadje niet veel hoop. Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Laatst online: 04-09 08:44
Er zijn dus een paar dagen geleden wat screenshots en een Rom uitgelekt voor de Note 4 met 5.0.1.

Afbeeldingslocatie: http://imgsrc.baidu.com/forum/w%3D580/sign=153f52b936fae6cd0cb4ab693fb20f9e/cc42bf1190ef76c625fb48a59e16fdfaae5167b6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgsrc.baidu.com/forum/w%3D580/sign=a5cd746d542c11dfded1bf2b53266255/bbda8e88d43f879463d6fba0d11b0ef41ad53ab6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgsrc.baidu.com/forum/w%3D580/sign=5aeed25935d12f2ece05ae687fc3d5ff/7eb349dfa9ec8a134225e46ef403918fa1ecc0a4.jpg
Het is wel van een of andere china dual sim ding maar dit betekend dat de update voor ons ook niet lang te wachten staat.
https://mega.co.nz/#!XRghTBqK!F6gnzm...Amykq2UmlEbzj0 < Link naar de Rom File.
http://forum.xda-develope...-n9106w-qualcomm-t3007061 < Link naar XDA Thread.

Iemand die hem wilt test en zijn ervaring laten weten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
dafmay schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:01:
[...]

Hij komt morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
;) Top! Welke grootte...64GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
dafmay schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:56:
[...]

;) Top! Welke grootte...64GB?
Absoluut, anders heb je er toch niks aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ircghost schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:47:
[...]

Ik gebruik die SD card ook van Samsung EVO 64GB en het is een zeer fijne en snelle SD card.

Maar even een mindere melding...

Het lijkt er op dat ik 1 rij half dode pixels heb... als ik een donker grijze foto oid zie/donkere achtergrond dan is er een lijntje zichtbaar net boven de vaste icoontjes op het scherm.. Het nadeel/voordeel is dat het bij een gevarieerde gekleurde achtergrond moeilijk te zien is maar als je het eenmaal gezien hebt dan... zie je het altijd. Maar eens bellen met Vodafone kijken of ze er iets aan kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ircghost schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:47:
[...]

Had ook de 128Gb versie kunnen zijn :P (al weet ik die is lastig leverbaar momenteel)

Maar het blijft een goede keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
dafmay schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:46:
[...]

Had ook de 128Gb versie kunnen zijn :P (al weet ik die is lastig leverbaar momenteel)

Maar het blijft een goede keuze :)
oh niet eens aan gedacht om eerljik te zijn.. ach ja. 64 gaat ook wel prima. Genoeg voor muziek en seizoen of 3 van een serie.
Pagina: 1 ... 13 ... 48 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support

Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!