• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hier ook die grootte, unbranded toestel met Vodafone. Even zoeken wat de nieuwe dingen zijn...
Update: 10 minuutjes later geïnstalleerd, ik merk geen verschil. Volgens mij alleen beveiligingsupdate en performance dingetjes...

[ Voor 21% gewijzigd door DerOllie op 11-12-2014 10:33 ]

www.youtube.com/DerOllie

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

arjandijk162 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:11:
Een gerucht dat Notes uitgeleverd gaan worden met een Snapdragon 810 om deze te "future proofen" met 64bit:
http://www.gsmarena.com/s...ing_tested-news-10433.php

De exynos heeft wel 64bit aan boord, maakt iemand daar gebruik van? Of hebben jullie allemaal een Note met Snapdragon?
Dat zal geen gerucht zijn. Samsung heeft dat namelijk ook met de S5 gedaan, alleen was deze alleen voor de Koreaanse markt gerucht. In Korea hebben ze een S5 met de snapdragon 805 en QHD uitgebracht. Ik denk ook wel dat ze dit weer gaan doen voor de Note 4, maar waarschijnlijk alleen voor de Koreaanse markt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• zwolluf
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 13:06
DerOllie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:07:
[...]

Hier ook die grootte, unbranded toestel met Vodafone. Even zoeken wat de nieuwe dingen zijn...
Het schijnen alleen performance improvements en bug fixes te zijn. Bron

Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
Hier ook de update handmatig gevonden en laten installeren , merk geen verschil oid. Unbranded met Vodafone sim.

• icr500
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09-2024
Heb de update net geïnstalleerd en het enige wat me mateloos heeft geïrriteerd in de afgelopen weken is eindelijk verholpen; geen shuttergeluid meer mits het toestel op tril of stil gezet is.

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Lijkt wel of het recente apps verhaal net wat vlotter is.

PSN: c_caveman1982

• icr500
  • Laatst online: 25-09-2024
KaptKeefmenneke schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:35:
Lijkt wel of het recente apps verhaal net wat vlotter is.
Ik merk daar helemaal niks van. Nog steeds sloom tov mn nexus 5.

• tobitronics
Ik heb na de update van vandaag last van het feit dat elke keer bij het opstarten/rebooten van mijn telefoon ik het scherm "Android upgraden... App xx van 62 optimaliseren" te zien krijg. Dit duurt retelang en zuipt een hoop batterij. Voor de update had ik hier geen last van. En het is nog raarder omdat bij de update of de switch tussen Dalvik en ART er 350 apps geoptimaliseerd moesten worden.

Het gaat om een unbranded Note 4 N910F met de PHN software, ART ingeschakeld ipv Dalvik en een Vodafone SIM.

Iemand die weet hoe ik hier vanaf kom?

Edit: Betreft een bug in ART icm. 4.4.4, terug naar Dalvik lost het probleem op.

[ Voor 19% gewijzigd door tobitronics op 11-12-2014 15:59 ]

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 21:45
icr500 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:35:
Heb de update net geïnstalleerd en het enige wat me mateloos heeft geïrriteerd in de afgelopen weken is eindelijk verholpen; geen shuttergeluid meer mits het toestel op tril of stil gezet is.
Bedankt voor het melden. Inderdaad geen shuttergeluid meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

icr500 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:35:
He lekker, eindelijk weer sneaky fototjes maken onderweg :+

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Irritant verschil met de update, het type geluid is veranderd... en niet ten goede. Maar goed dat is smaak onderhevig.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:13
Phusebox schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:21:
Irritant verschil met de update, het type geluid is veranderd... en niet ten goede. Maar goed dat is smaak onderhevig.
Dat is echt het eerste wat ik uit zet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Naast het feit dat de shuttersound eindelijk op mute kan, merk ik ook dat het geluid via de kooptelefoonuitgang iets meer punch/bass lijkt te hebben na de hierboven genoemde update.

Er is 1 ding waar ik mij bijzonder aan stoor: het scherm van de Note 4 heeft zo'n hoge resolutie. Toch kan ik in YouTube nog steeds niet een hogere resolutie selecteren dan 720 (fokking, pardon my French)P. Op m'n Note 3 kon ik gewoon 1080p selecteren.

Netflix is ook zo'n mooi verhaal. House of Cards seizoen 2 is bv te zien in 4k. Nu verwacht ik geen 4k kwaliteit op m'n Note, maar wel full HD. Het beeld lijkt ergens tussen avi en 720P te hangen.

In beide gevallen is de bandbreedte van het gebruikte netwerk bemeten om de hoge streams aan te kunnen. Ik heb mijn Note sinds 18 oktober en ik vind het belachelijk dat de hoge kwaliteit streams nog steeds niet mogelijk zijn met beide apps. Terwijl ze allebei na 18 oktober (meerdere malen) zijn geupdate naar mijn weten.

Enige tijd terug had ik een alternatieve YouTube APK waarmee ik tot 1440P kon kijken. Heeft iemand nu ook een workaround? Kan mij bijna niet voorstellen dat ik de enige ben die het jammer vindt dat zo'n groot deel van het potentieel niet benut wordt. Mijn 2 centen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:02:
[..]

Er is 1 ding waar ik mij bijzonder aan stoor: het scherm van de Note 4 heeft zo'n hoge resolutie. Toch kan ik in YouTube nog steeds niet een hogere resolutie selecteren dan 720 (fokking, pardon my French)P. Op m'n Note 3 kon ik gewoon 1080p selecteren.

[..]
Volgens mij krijg je die hogere resolutie optie ook alleen maar als de content ook die resolutie heeft. Draai op mijn note gewoon de laatste update van Youtube v6.0.13. Hierbij 3 screeners. De eerste is de Jumbo reclame welke 720P is. De tweede Planet Earth op 1080P, en de laatste is een 4K, Road to Macchu Picchu. Zoals je ziet zijn de 1080P en 1440P wel degelijk aanwezig:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/343grwx.png Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2e31mx2.png
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/qz3ara.png

Wat Netflix betreft. Weet het niet zeker maar volgens mij kijkt die naar de bandbreedte van je verbinding, en past daar de resolutie op aan. Nogmaals weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:38:
[...]

Volgens mij krijg je die hogere resolutie optie ook alleen maar als de content ook die resolutie heeft. Draai op mijn note gewoon de laatste update van Youtube v6.0.13. Hierbij 3 screeners. De eerste is de Jumbo reclame welke 720P is. De tweede Planet Earth op 1080P, en de laatste is een 4K, Road to Macchu Picchu. Zoals je ziet zijn de 1080P en 1440P wel degelijk aanwezig:

Wat Netflix betreft. Weet het niet zeker maar volgens mij kijkt die naar de bandbreedte van je verbinding, en past daar de resolutie op aan. Nogmaals weet ik niet zeker
Nee, dit is een bekend probleem net de Note 4 (ook met de G3). Ik heb het zelf ook, zelfs bij 1080p en 4K-content is de optie 720P de hoogste die ik kan selecteren.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik wel een byzonder Note 4 hebben. De Note 4 special of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:59:
Zal ik wel een byzonder Note 4 hebben. De Note 4 special of zoiets
Niet iedereen heeft er last van, nee.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt jou toestel dan zo verschillend van die van mij?Ik heb een N910F. Als je die ook hebt blijft het een vaag verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:03:
Wat maakt jou toestel dan zo verschillend van die van mij?Ik heb een N910F. Als je die ook hebt blijft het een vaag verhaal.
Beiden, bedankt voor de reacties. Hier ben ik wel erg benieuwd naar. Jouw screenshots tonen duidelijk aan dat het ook anders kan.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Dat is inderdaad erg vreemd. Google ook maar eens op "Note 4 Youtube 1080P" oid, dan kom je veel mensen tegen met hetzelfde probleem. Op dit moment lijkt het nog niet mogelijk aan te duiden waar het precies aan ligt en lijkt er ook nog geen algemene oplossing beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Laatst online: 22:24
Zo vaag is het niet hoor ;)
Ik kan met de youtube app ook niet hoger dan 720p materiaal bekijken. Heb ook de N910F.
Zoals Famoso al aangeeft heeft niet iedereen hier last van, dus als jij het wel kan wil niet zeggen dat iedereen die het niet kan gek/raar/vaag is :P
Google maar eens, is genoeg over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergens zeg ik dat het een rare vraag vond/vindt. Het was een constatering van iemand die het niet kon, en daaraan vast knoopte :WTF en toen iets schreef dat dat onbegrijpelijk was/is

Daar kan ik mij in vinden. Wat wel raar is, is dat het bij mij en velen geen issue blijkt te zijn. Wat is er dan op jouw toestel niet goed. En is het niet veel interessanter om te achterhalen waar het probleem zit. En om dat probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Laatst online: 22:24
Je doet een beetje neerbuigend met je "dan heb ik zeker een note 4 special", en neemt daarmee het probleem niet serieus. Zo van je zult het wel niet snappen, want bij mij werkt het wel gewoon.

En het is zeker interessant om te achterhalen wat het probleem is, maar dan moet het probleem wel al opgelost zijn door iemand.
Het is ook niet iets wat zich alleen maar op de note 4 afspeelt, gebruikers van de lg g3 met zijn 2560x1440 scherm hebben hier ook problemen mee.

Zie: http://forum.xda-develope...neral/4k-youtube-t2908238

Uiteraard heb ik al geprobeerd wat in deze post staat, en dit mocht niet baten.
Als het zo makkelijk op te lossen was, dan werd er ook niet over geklaagd ;)

Waarom jij en vele anderen het niet hebben kan ik niet verklaren, maar dat is nu eenmaal vaker met problemen... de een heeft ze wel de ander niet :+

Zelf lig ik er ook niet zo wakker van, het is jammer maar ga er van uit dat het in een toekomstige update wel verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Er staat me iets bij van dat ik ergens gelezen heb is dat Google met deze optie nog aan het experimenteren is, en dat zij de oorzaak zijn van het niet beschikbaar hebben van de 1440p optie bij sommige (de meeste?) gebruikers.

Ik denk niet dat je het in je eigen instellingen hoeft te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG00 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:47:
Je doet een beetje neerbuigend met je "dan heb ik zeker een note 4 special", en neemt daarmee het probleem niet serieus. Zo van je zult het wel niet snappen, want bij mij werkt het wel gewoon.

[..]
Dat van je zal het wel niet snappen is jouw perceptie. De vraag wat is er zo byzonder is behoorlijk legitiem. Had ook kunnen vragen wat is er dan zo byzonder aan jouw toestel.

We hebben naar ik aanneem hetzelfde toestel met dezelfde hardwarematige/softwarematige specs. Hebben allebei Youtube de laatstse versie. Waarom werkt het bij mij wel, waarom bij jou niet. En dat is dus heel byzonder.

Wat meer info over het toestel: Rom, root, build etc zou mogelijk helpen om te kijken of het een serie toestellen aangaat of dat je het in een andere richting moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:59
Ik ben gisteren ook voor de Note 4 gegaan, ik mocht mijn contract verlengen. Ik had hiervoor een Note 2, die heb ik nu aan mijn vriendin door gegeven.

Ik heb hem gehaald bij de Vodafone winkel in arnhem, ik vroeg of de note 4 branded was, dat was inderdaad het geval, maar ze wilde wel de orgineel software eropzetten, helemaal voor niks, heb nu een unbranded toestel :D

Verder een top toestel, alles reageert heerlijk snel :D

1 vraag, is het mogenlijk om het vergrendelscherm langer weer te geven?

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17
Ik heb de spigen nu ook binnen, zal binnenkort een korte review schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:14
Ik heb de update van vorige week nog steeds niet binnen? Ben ik de enige in de wereld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
arene schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:11:
Ik heb de update van vorige week nog steeds niet binnen? Ben ik de enige in de wereld ;-)
Check eens met *#1234# of je niet toevallig een Tmobile of Vodafone rom draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
tobitronics schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:18:
[...]

Check eens met *#1234# of je niet toevallig een Tmobile of Vodafone rom draait
Ik zie dan dit:
AP : N910FXXU1ANJ4
CP : N910FXXU1ANJ4
CSC : N910FVFG1ANJ1 Version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
arene schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:09:
[...]

Ik zie dan dit:
AP : N910FXXU1ANJ4
CP : N910FXXU1ANJ4
CSC : N910FVFG1ANJ1 Version
Je hebt inderdaad een Vodafone ROM, die heeft nog geen update gekregen. Ik raad je aan om via Odin de algemene unbranded phn firmware te installeren (tenzij je gebruik maakt van Vodafone wallet) anders kun je nog eeuwen wachten op je update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:41

djbarney

XBL: DeejayBarney

tobitronics schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:33:
[...]

Je hebt inderdaad een Vodafone ROM, die heeft nog geen update gekregen. Ik raad je aan om via Odin de algemene unbranded phn firmware te installeren (tenzij je gebruik maakt van Vodafone wallet) anders kun je nog eeuwen wachten op je update.
ik heb hetzelfde.. ik las echter dat er een flashcounter bestaat, die mogelijk later last kan geven met garantie etc? heb voorheen op mn htc's altijd gewoon custom roms geflashed, maar dit is mn eerste samsung, dus moet nog even nakijken wat er wel en niet kan :) kortom: is er risico bij het odin flashen van firmware voor garantie etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
Ik heb zelf deze gegevens:

AP : N910FXXU1ANK4
CP : N910FXXU1ANK4
CSC : N910FPHN1ANK2

Dit is toch de normale rom ? Maar heb ook geen update gehad, hij vind ook niks als ik handmatig zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

e6r6i6c schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:10:
Ik heb zelf deze gegevens:

AP : N910FXXU1ANK4
CP : N910FXXU1ANK4
CSC : N910FPHN1ANK2

Dit is toch de normale rom ? Maar heb ook geen update gehad, hij vind ook niks als ik handmatig zoek.
jouw csc is anders, bij mij staat er N910FVFG1ANJ1 en bij jou N910FPHN1ANK2, en ank4 is volgens mij de laatste (zie ook sammobile.com)

[ Voor 6% gewijzigd door djbarney op 15-12-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
djbarney schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:11:
[...]

jouw csc is anders, bij mij staat er N910FVFG1ANJ1 en bij jou N910FPHN1ANK2, en ank4 is volgens mij de laatste (zie ook sammobile.com)
Dat snap ik, ik heb als het goed is de officiële unbranded rom, die hebben ze er voor mij opgezet in de Vodafone winkel. Maar ik heb die laatste update dus ook nog niet, vandaar mijn vraag/opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
e6r6i6c schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:21:
[...]

Dat snap ik, ik heb als het goed is de officiële unbranded rom, die hebben ze er voor mij opgezet in de Vodafone winkel. Maar ik heb die laatste update dus ook nog niet, vandaar mijn vraag/opmerking.
PHN = Unbranded
VFG = Vodafone
TNL = Tmobile

Als je de laatste update hebt moet je dit hebben:

PDA: N910FXXU1ANK4
CSC: N910FPHN1ANK2
MODEM: N910FXXU1ANK4

Kijk hier voor handmatige installatie: http://www.sammobile.com/...NK4_N910FPHN1ANK2_PHN.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
De Gear VR voor de Note4 is ondertussen ook via de Nederlandse Samsung website als pre-order te bestellen:

http://www.samsung.com/nl...0NPWAPHN?subsubtype=other

Op dit moment kun je enkel de versie van €199 bestellen (de losse VR), en later in de week volgt ook de versie met de bluetooth game controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
tobitronics schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:57:
[...]

PHN = Unbranded
VFG = Vodafone
TNL = Tmobile

Kijk hier voor handmatige installatie: http://www.sammobile.com/...NK4_N910FPHN1ANK2_PHN.zip
Okee dan zit ik volgens mij wel goed en heb ik de update al. Heb Phone info plus gebruikt, maar kan zo snel niet vinden waar modem versie staat, maar iig bedankt :)

Er is me wel wat opgevallen vandaag. De automatische herlderheid reageert niet zo goed/snel als op mijn Note 2, is jullie dat ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

[...]

PHN = Unbranded
VFG = Vodafone
TNL = Tmobile

na wat extra zoekwerk heb ik inderdaad deze zelfde versie geflasht. ging prima, geen gedoe en die counter is volgens mij met deze officiele firmware niet veranderd.. Thanks for the tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
tobitronics schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:33:
[...]

Nou ja zeg, ik heb gewoon een unbranded los toestel gekocht. Ik ga morgen de andere ROM erop zetten. Dank voor de opheldering en hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
djbarney schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:25:
[...]

na wat extra zoekwerk heb ik inderdaad deze zelfde versie geflasht. ging prima, geen gedoe en die counter is volgens mij met deze officiele firmware niet veranderd.. Thanks for the tips :)
De counter gaat nooit omhoog door het flashen van officiële software van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Na de update gaat mijn batterij minder lang mee, of het ligt eraan dat ik overgestapt ben op de standaardbrowser en dat deze meer energie vreet als Firefox.

Browsen met Firefox gaat toch trager, ook het scrollen door dit forum gaat minder lekker. Alles is wazig als je naar beneden scrolled dat is bij de standaard browser niet.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:03:
Na de update gaat mijn batterij minder lang mee, of het ligt eraan dat ik overgestapt ben op de standaardbrowser en dat deze meer energie vreet als Firefox.

Browsen met Firefox gaat toch trager, ook het scrollen door dit forum gaat minder lekker. Alles is wazig als je naar beneden scrolled dat is bij de standaard browser niet.
ik merk geen enkel verschil qua performance verlies, batterij of response.. ik gebruik de standaard browser echter nooit, en gebruik meestal chrome beta of firefox beta.. beiden zijn bijzonder snel bij mij met de laatste update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:03

ikvanwinsum

/dev/null

Ik zou mijn Note 4 graag willen voorzien van draadloos opladen, maar ik heb geen zin om daarvoor een hoesje van €60 te kopen. Nu kwam ik dit ding tegen op DealExtreme:
http://www.dx.com/p/qi-st...white-362599#.VJCZgiuG9CY
Wat zeggen jullie? Kan dat er tussen of is dat niet goed voor je telefoon? Tenslotte wil ik 'm niet kapot hebben. :)

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:00

Major_ton

Shoot!

[...]

PHN = Unbranded
VFG = Vodafone
TNL = Tmobile

Waar op mijn Note 4 kan ik zien welke CSC code ik heb? Ik ben wel benieuwd of ik ook een Vodafone branded toestel heb, maar ik kan alleen de PDA code vinden onder About Device.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Major_ton schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:27:
[...]

Waar op mijn Note 4 kan ik zien welke CSC code ik heb? Ik ben wel benieuwd of ik ook een Vodafone branded toestel heb, maar ik kan alleen de PDA code vinden onder About Device.
Het staat letterlijk slechts enkele posts boven je vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:00

Major_ton

Shoot!

Ircghost schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:31:
[...]

Het staat letterlijk slechts enkele posts boven je vraag..
Er worden 3 verschillende aangegeven of ben ik nu gek? Ik wil weten of er bij mij PHN of VFG staat. TNL zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn.

Ik moest nog wat verder omhoog kijken. Heb het gevonden! Bedankt. PHN it is.

[ Voor 11% gewijzigd door Major_ton op 17-12-2014 11:42 ]

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik heb sinds een paar dagen een note 4. :) Wat een verschil ten opzichte van mijn oude iphone 4! bizar gewoon. Ik heb een T-mobile branded, als ik hem nu flash met de rom die hier staat gaat ie dan terug naar de fabrieksinstellingen?

Overigens een tip ik had ook het probleem met dat youtube alleen maar 720P wou. ( zowel met touchwizz skin als met nova launchen. Toen ik echter de google now launcher erop zetten was het opgelost... nu kan ik ook 1080P en daarboven selecteren.Alleen valt mij wifi telkens weg dus ben ik bang om het teveel te kijken...? Ook is de batterij duur niet geweldig, maar het uitschakelen van de pen detectie, loste dit probleem op. zonder dat ik ook maar iets er van merk ? de pen werkt nog steeds zoals normaal....

Mijn benchmark scores komen ook uit boven de gemiddelde van de note 4 ? met geekbench zit ik er 50 punten boven en de ice storm geeft een 19355 score. :)? Enig idee hoe dit kan ? ik heb de snapdragon 805 versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

ikvanwinsum schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:54:
Ik zou mijn Note 4 graag willen voorzien van draadloos opladen, maar ik heb geen zin om daarvoor een hoesje van €60 te kopen. Nu kwam ik dit ding tegen op DealExtreme:
Wat zeggen jullie? Kan dat er tussen of is dat niet goed voor je telefoon? Tenslotte wil ik 'm niet kapot hebben. :)
Kan wel maar als je een s-cover view case hebt dan werkt het kleinere scherm en het automatisch ontgrendelen bij het open van de cover waarschijnlijk niet meer. De pinnen die daarvoor gebruikt worden, worden gebruikt door de wireless receiver module.

Ik denk niet dat het kwaad kan voor je telefoon omdat er gewoon 5V DC gegenereerd wordt die je ook via een willekeurige USB adapter aangeboden wordt. Aangezien ik een S-Cover view case wil gebruiken is het voor mij geen optie anders had ik het gewoon besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Inmiddels heeft het YouTube-probleem zich hier vanzelf opgelost, zonder YouTube-update of iets dergelijks. Kan nu gewoon 1440p video's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Hier ook. Denk dat ze gewoon de Note 4 in de database hebben opgenomen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Zijn er meer mensen die last hebben van krasjes op de zilvere bies rond het toestel?
Het zijn maar kleine krasjes,maar wel zonde. Zou er een speciaal poests middel voor zijn om dit weg te werken?

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
pappaleone schreef op donderdag 18 december 2014 @ 01:48:
Zijn er meer mensen die last hebben van krasjes op de zilvere bies rond het toestel?
Het zijn maar kleine krasjes,maar wel zonde. Zou er een speciaal poests middel voor zijn om dit weg te werken?
Na drie dagen al. Wilde het net melden hier, krast gewoon ontzettend snel maar niets aan te doen denk!

Enige optie zou zijn http://www.seriouswatches.eu/cape-cod-polijstdoek.html

[ Voor 8% gewijzigd door Denzis op 18-12-2014 09:52 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

• tobitronics
pappaleone schreef op donderdag 18 december 2014 @ 01:48:
Same here, ook binnen paar dagen...

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Heb inmidels de polijstdoekjes besteld. Laat wel weten of het wat wordt

https://www.youtube.com/@droommotor

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
djbarney schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:39:
[...]

ik heb hetzelfde.. ik las echter dat er een flashcounter bestaat, die mogelijk later last kan geven met garantie etc? heb voorheen op mn htc's altijd gewoon custom roms geflashed, maar dit is mn eerste samsung, dus moet nog even nakijken wat er wel en niet kan :) kortom: is er risico bij het odin flashen van firmware voor garantie etc?
Die bestaat, ook wel bekend als KNOX Counter. Meer info vind je hier.

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Denzis schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:33:
Heb inmidels de polijstdoekjes besteld. Laat wel weten of het wat wordt
Ik heb het net ook besteld voor die 5,50 euro kan het niet fout gaan , kan ik het altijd nog gebruiken voor mijn horloge. :)

• Xstreamdigital
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 09:39
Hier na enkel uurtjes al 1 krasje. Maar wat een beest van een smartphone. Weer top werk van Samsung. Jammer wel van de vele appstore die standaard geïnstalleerd staan. Ze moeten dit een keer aan de consumer zelf gaan laten. Maar voor de rest. Super toestel. Multi-window stukken beter uitgewerkt. Pen is top geworden. Scherm is ongelovelijk goed. Heb al een aantal YouTube filmpje op 1440p bekeken. En wat ligt de toestel zalig in de hand. Zoveel beter dan de note 3.

• johanneslol
  • Niet online
:) eventjes een headup, ik kreeg net de update binnen. Maar mijn note 4 is T-mobile branded ;) dus voor de liefhebbers :P die kunnen nu ook updaten.

Inmiddels heeft het battery probleem zichtzelf ook opgelost met de google now launcher erop....

• ijsbeer910
  • Laatst online: 17-09 13:08
johanneslol schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:36:
:) eventjes een headup, ik kreeg net de update binnen. Maar mijn note 4 is T-mobile branded ;) dus voor de liefhebbers :P die kunnen nu ook updaten.

Inmiddels heeft het battery probleem zichtzelf ook opgelost met de google now launcher erop....
lolipop of een update? update dus 137Mb,
ik zit hier met een vreselijk traag internet vandaar mijn vraag..

[ Voor 9% gewijzigd door ijsbeer910 op 19-12-2014 13:10 ]

• johanneslol
  • Niet online
De update die hierboven ook wordt besproken. :) met de performance improvements. helaas geen lolipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
[...]

PHN = Unbranded
VFG = Vodafone
TNL = Tmobile

Ik heb na een update:
AP :N910FXXU1ANK4
CP :N910FXXU1ANK4
CSC:N910FBTU1ANK2

Is dit nu een unbranded en meest recente versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
arene schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:28:
[...]

Ik heb na een update:
AP :N910FXXU1ANK4
CP :N910FXXU1ANK4
CSC:N910FBTU1ANK2

Is dit nu een unbranded en meest recente versie?
Je hebt wel de recentste versie (ANK4), echter je hebt een BTU rom, dit is uit de UK en niet uit Nederland. Hoeft opzich niet veel uit te maken, maar het is toch raadzamer om hem op PHN te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:18

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Prima toestel die note 4, maar sinds gister werkte ineens mijn WhatsApp niet meer en als ik op de home button druk om het toestel wakker te maken duurt dit soms wel minimaal 5 seconden voor hij reageert.. Iemand met hetzelfde probleem?

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
ikvanwinsum schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:54:
Ik zoiets ook gekocht voor mn Note 2. Werkte op zich wel, maar omdat er maar 1 coil in zit en geen positionering, moet je heel hard je best doen om de telefoon goed op de lader te plaatsen. Ter vergelijking had ik een Nokia 1020 met originele Nokia Wireless charging back en die lade bijna in elke houding goed op.

Omdat het positioneren zo'n hit and miss was, was de lol er snel vanaf en heb ik het weinig meer gebruikt. Neem dat in overweging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:08:
Prima toestel die note 4, maar sinds gister werkte ineens mijn WhatsApp niet meer en als ik op de home button druk om het toestel wakker te maken duurt dit soms wel minimaal 5 seconden voor hij reageert.. Iemand met hetzelfde probleem?
Toevallig net een SD card in je note 4 gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Laatst online: 22:18

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:13:
[...]

Toevallig net een SD card in je note 4 gedaan ?
Ja, dat klopt.. Kan dat niet?

Nu eruit gehaald en hij reageert weel normaal..

[ Voor 11% gewijzigd door Terrie op 19-12-2014 15:25 ]

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
Tweede preview van Android 5.0.1 Lollipop voor de Note 4: https://www.youtube.com/watch?v=i7f2N_Dj2mg. Ik kijk zelf erg uit naar Ambient Display Mode. Deze functionaliteit had er m.i. al veel eerder in moeten zitten. Heb het tot dusver opmerkelijk/jammer gevonden dat het scherm niet aanging als ik van een (third party) app een melding kreeg. OK, bij bepaalde apps als Whatsapp kun je dit instellen, maar het hoort er van nature in te zitten (of heb ik te lang een iPhone gehad?). LED is leuk, maar laat natuurlijk verder niet de inhoud van de notificatie zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Eyradir op 19-12-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:24:
[...]

Ja, dat klopt.. Kan dat niet?

Nu eruit gehaald en hij reageert weel normaal..
Ja kan wel, maar je hebt waarschijnlijk niet een van de snelste SD Kaart in je Note gedaan.
Ook die van SAMSUNG zelf is geen snelheidsmonster. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
Je hebt wel de recentste versie (ANK4), echter je hebt een BTU rom, dit is uit de UK en niet uit Nederland. Hoeft opzich niet veel uit te maken, maar het is toch raadzamer om hem op PHN te zetten
Zou de NL versie veel verschillen van de Belgische versie (Proximus)? Nog steeds geen december update voor Belgium (Proximus) op sammobile.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
RigolleM schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:38:
[...]

Zou de NL versie veel verschillen van de Belgische versie (Proximus)? Nog steeds geen december update voor Belgium (Proximus) op sammobile.com.
Het feit dat je een Carrier noemt zegt genoeg, stap dan iig over naar de nationale belgische ROM (als dat tenminste geen probleem oplevert met proximus, geen idee hoe dat daar in Belgie werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello.. ik heb een vraagje..
Bij mijn note 2 kon ik nu dan mijn toestel effen simpel resetten zonder iets van data of apps te verliezen door de start knop lang ingedrukt te houden .. bij de note 4 lukt dat niet.. kan iemand mij zeggen hoe dit nu moet
Grtjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Wat bedoel je precies? Opnieuw opstarten? Fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Neen ik heb zelf de nederlandse rom geinstalleerd en ik heb telenet . werkt gelijk een trein met de laatste updates. Nederlandse of belgische rom maakt gene zak uit.

Cheers dude
tobitronics schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:29:
[...]

Het feit dat je een Carrier noemt zegt genoeg, stap dan iig over naar de nationale belgische ROM (als dat tenminste geen probleem oplevert met proximus, geen idee hoe dat daar in Belgie werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello.. kan men een softrecet uitvoeren zonder data of apps te verliezen...

Sorry .. heb ik al gevonden hoor.. :)

[ Voor 21% gewijzigd door patrick56 op 21-12-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Patrick56 hoe dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xstreamdigital
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 09:39
Nu aantal dagen aan de slag met de note 4. Wat hou ik van deze toestel. De s-pen is super nu. Gebruik hem veel meer. Batterij gaat lang mee. Gemiddeld 1 dag en 10u. Dit met 4g regelmatig aan, Camera muziek, Facebook, instagram,email en browser. Vind wel dat die wel veel ram verbruik heeft. Maar de toestel is en blijft razend snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren mijn Gear VR mogen ontvangen en ik moet zeggen dat dat leuk speelgoed is !
Note 4 is en blijft een snel ding !

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:45
Eyradir schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:27:
Tweede preview van Android 5.0.1 Lollipop voor de Note 4: https://www.youtube.com/watch?v=i7f2N_Dj2mg. Ik kijk zelf erg uit naar Ambient Display Mode. Deze functionaliteit had er m.i. al veel eerder in moeten zitten. Heb het tot dusver opmerkelijk/jammer gevonden dat het scherm niet aanging als ik van een (third party) app een melding kreeg. OK, bij bepaalde apps als Whatsapp kun je dit instellen, maar het hoort er van nature in te zitten (of heb ik te lang een iPhone gehad?). LED is leuk, maar laat natuurlijk verder niet de inhoud van de notificatie zien.
ik heb zelf nu android 5.0.1 draaien op mn note 4, betreft enkel wel CM, maar draait als een tierelier. Als de samsung versie uit komt ga ik die zeker proberen, mis best wel veel opties en handigheidjes!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Laatst online: 17-09 21:19
Kreeg vandaag de nieuwe Cover binnen van Samsung via bol. Com, vond die flipcover niks.. erg strak ding zo met een mooie bescherming voor de camera, top zo

[ Voor 15% gewijzigd door Virtua op 22-12-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satalin
  • Laatst online: 08-03-2023
Vandaag hebben mijn vrouw en ik onze note 4's opgehaald bij Vodafone. Vreemd is wel dat mijn zwarte geen Vodafone rom heeft en haar witte wel...
Heb op die van haar al een PHN rom gezet aan de hand van de link van Tobitronics op pagina 46. d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Satalin op 24-12-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
watercoolertje schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:30:
[...]
ik heb zelf nu android 5.0.1 draaien op mn note 4, betreft enkel wel CM, maar draait als een tierelier. Als de samsung versie uit komt ga ik die zeker proberen, mis best wel veel opties en handigheidjes!
Oeh, heb je een linkje? Zeker wel een onofficiële build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:45
Let op, ik heb dit niet gemaakt, dit was gekkehenkie11 dus alle credits voor hem! Heb enkel de bestanden geupload :)

http://forum.xda-develope...post57635219#post57635219

De laatste link in die reactie van mij staat de link naar zijn post hoe je het moet installeren!

Overigens komt hij morgen met een flash file voor 5.0.2 :) Heb 5.0.1 nu 2 dagen draaien, en de batterij is wel iets sneller leeg, maar eigenlijk werkt alles voor zover ik weet inclusief de camera! zie ook:
http://forum.xda-develope...p=57689527&postcount=1116

[ Voor 7% gewijzigd door watercoolertje op 23-12-2014 17:16 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
Dankjewel! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:46:
[...]

Ja kan wel, maar je hebt waarschijnlijk niet een van de snelste SD Kaart in je Note gedaan.
Ook die van SAMSUNG zelf is geen snelheidsmonster. ;)
Mijn Samsung 64gb pro kaartje schrijft anders bijna 70mb/s en leest 90mb/s. :). Wat noem jij dan wel een snelheidsmonster?

Verwijderd

fazerrider schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:50:
[...]

Mijn Samsung 64gb pro kaartje schrijft anders bijna 70mb/s en leest 90mb/s. :). Wat noem jij dan wel een snelheidsmonster?
Dat is inderdaad een snelle.
Maar er zijn er genoeg die er een Micro SD kaart instoppen van 9 euro en dan zeuren dat alles traag is met wegschrijven en lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15
Ik afwachting van de levering morgen van mijn Note4 ben ik mij aan het inlezen en vroeg mij nog even af welk file system ik mijn microSd kaartje moet geven...ik ben gewend exfat...klopt dat voor de Note4?

Ik vraag het omdat ik vooraf alvast de microSD vol wil zetten met muziek enz. Ik kan de sd kaart natuurlijk in de Note4 formatteren, maar met deze werkwijze heb ik tijdswinst zodat ik morgen meteen aan de slag kan met 'Het Beest' :)

Iedereen alvast/alsnog prettige feestdagen toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Ik moet wel zeggen ik heb echt slecht bereik op veel plekken. Best vaak op sommige trajecten het teken van nul ontvangst. Had meer verwacht van deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 16:20:
Ik moet wel zeggen ik heb echt slecht bereik op veel plekken. Best vaak op sommige trajecten het teken van nul ontvangst. Had meer verwacht van deze telefoon.
Ik had dat ook.
Heb toen mijn Note omgeruild en een nieuwe SIM kaart bij de KPN gehaald.
Gebruikte eerst een NANO sim met Adapter.

Of het nu de nieuwe SIM kaart was of de andere NOTE dat weet ik niet, maar de ontvangst was/is na de wissel gewoon goed !!

Heb nu de NOTE 4 omgeruild voor een Note EDGE en deze heeft wederom een goed ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
Hmm misschien moet ik er dan maar eens naar kijken.. ik heb net een nieuwe simkaart en het bereik is hetzelfde als bij Vodafone met mijn oude simkaart (ben net geswitched). Dus dat kan ik in ieder geval uitsluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Ircghost schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:31:
Hmm misschien moet ik er dan maar eens naar kijken.. ik heb net een nieuwe simkaart en het bereik is hetzelfde als bij Vodafone met mijn oude simkaart (ben net geswitched). Dus dat kan ik in ieder geval uitsluiten..
Ik met mijn S4 na overgang van 3g naar 4g (telfort/kpn) op veel plekken (vooral in mijn twee huizen :-(, stadsranden ) heel slechte ontvangst. 3g bereik was veel beter. Mijn note4 (n910c model) doet het wat dat betreft wel beter. Ben de verbinding nog niet kwijtgeraakt, op mijn S4 was ik geregeld thuis niet bereikbaar.
Dus wat mij betreft: prima ontvangst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
dafmay schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:11:
Ik afwachting van de levering morgen van mijn Note4 ben ik mij aan het inlezen en vroeg mij nog even af welk file system ik mijn microSd kaartje moet geven...ik ben gewend exfat...klopt dat voor de Note4?

Ik vraag het omdat ik vooraf alvast de microSD vol wil zetten met muziek enz. Ik kan de sd kaart natuurlijk in de Note4 formatteren, maar met deze werkwijze heb ik tijdswinst zodat ik morgen meteen aan de slag kan met 'Het Beest' :)

Iedereen alvast/alsnog prettige feestdagen toegewenst.
...and the winner is...exfat. Allen dank voor het meedoen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik ben sinds vandaag ook eigenaar van een Note 4. Nou heb ik soms wel dat bij het gebruiken van de back button soms 2-3 keer moet drukken alvorens het wordt geregistreerd. Nog meer mensen last van?

Ook ligt de hom button erg laag in het toestel, bijna op de zelfde hoogte als het frame, is dit normaal?

[ Voor 21% gewijzigd door FrankGuthrie op 30-12-2014 01:07 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Dat van het twee keer drukken herken ik wel maar ik zat er dan ook regelmatig naast te drukken (lichtte niet op). De home button ligt inderdaad erg laag maar is goed te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

GKW schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:08:
Dat van het twee keer drukken herken ik wel maar ik zat er dan ook regelmatig naast te drukken (lichtte niet op). De home button ligt inderdaad erg laag maar is goed te voelen.
Is dat omdat je ernaast drukt of dat deze aanraking niet wordt geregistreerd?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

FrankGuthrie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:41:
[...]

Is dat omdat je ernaast drukt of dat deze aanraking niet wordt geregistreerd?
Volgens mij licht dan de toets niet op dus ik zal er wel naast drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik merk dit zeker ook op mijn Note...je moet behoorlijk precies in het midden drukken wil de back button worden geregistreerd. Jammer dat dit zo nauw luistert.

Btw er is een draadje op XDA met dezelfde klacht (...en misschien ook een oplossing)? Originele thread op XDA :

http://forum.xda-develope...hp?p=56144160&postcount=1

(de 'increase touch sensitivity' setting gebruiken heeft bij mij in ieder geval niet geholpen)

[ Voor 108% gewijzigd door dafmay op 30-12-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

dafmay schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:20:
Ik merk dit zeker ook op mijn Note...je moet behoorlijk precies in het midden drukken wil de back button worden geregistreerd. Jammer dat dit zo nauw luistert.

Btw er is een draadje op XDA met dezelfde klacht (...en misschien ook een oplossing)? Originele thread op XDA :

http://forum.xda-develope...hp?p=56144160&postcount=1

(de 'increase touch sensitivity' setting gebruiken heeft bij mij in ieder geval niet geholpen)
Ja, lijkt erop dat het anders is geïmplementeerd. Ik merk inderdaad dat ik goed op het knopje moet drukken en niet erboven. Als ik oplet en het dus goed mik, is er niks aan de hand. Het lijkt alsof het gebied rondom de knop kleiner is gemaakt wat betref het registreren van een toets beweging.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vandaag ook mijn Note 4 in ontvangst mogen nemen en ik lijk ook een 'non branded rom' (ook een zwarte) versie te hebben. Ondanks dat de Note 3 al niet traag was voelt deze gewoon sneller aan.

Ook is het heerlijk om nu gewoon met je fingerprint te unlocken, geen patroon meer of stomme code.

Op dit moment heb ik nog : KTU84P.N910FXXU1ANJ4 build ik zag dat K4 ook al uit was, ik wacht nog wel even met de update naar 5.0.1 aangezien daar nog wat gezeur mee is, 5.0.2 is al wel 'ergens' te krijgen maar de verschillen zijn nog marginaal, niet echt een grote sprong t.o.v. 3.2 naar 4.0 b.v.

De bouwkwaliteit is zeker wel beter dan die van de Note3, hij voelt steviger aan en ligt erg lekker in de hand.

Het is alleen even wennen dat het 'menu' knopje niet meer links zit maar in de apps zelf, betrap mezelf er vaak op dat ik dus op de 'switch app' knop druk wat soms wel eens irritant is maar dat zal wel gewenning zijn.

Ook ben ik niet echt blij met Flopboard.. Waarom moet dat nou naast m'n home screen zitten, ik wil gewoon weer 'rond' kunnen scrollen. Ik had altijd mijn 'home' in het midden, en dan links mail en agenda, rechts van homescreen Spotify/Sonos e.d. -EDIT: Kom er net achter dat Flopboard uit kan en het weer gezet zoals ik het had.

Ik heb alleen 1 vraagje, bij de aankoop van dit toestel kreeg ik te horen dat ik 1 of andere korting kon krijgen en/of een 'bluetooth speaker' of een Tab? Ik kan alleen niet vinden waar je dit kan doen/halen?

En heeft er nog iemand tips voor SD kaartjes? Ik heb er nu een cheapo 32GB in zitten en die is niet super vlot, mijn oog is gevallen op de Samsung SDHC pro series, deze zouden zeer snel zijn.
Zo ook de : Samsung Electronics 64GB PRO Micro SDXC with Adapter Upto 90MB/s Class 10 Memory Card (MB-MG64DA/AM)

Ik kwam net een filmpje tegen van iemand die een Sandisk 128GB SDXC kaartje er in stopte en dat werkte gewoon maar ik kwam ook berichten tegen dat Sandisk niet altijd even lekker werkt.
https://www.youtube.com/watch?v=mGa5lLjfUUQ

Alleen snap ik niet echt waar het grote verschil vandaan komt, bij de ene staat '30Mb/s' en b.v. bij de Samsung staat 90Mb/s en ja dat moet je met een korreltje zout nemen maar toch dat is nogal een verschil. Ik heb liever een snellere 64GB dan een tragere 128/256GB. Ik wil af en toe kunnen filmen en als ik dat nu doe met 4K (En waarom 4K? Omdat het kan) dan heeft hij een aardige tijd nodig om het filmpje weg te schrijven, dit was ook al met mijn Note3 en ook soms met foto's maken, de ene keer was het 'klik -> klaar' en de andere keer was het 'klik -> wachten, wachten -> klaar'.
Nu als ik 17 seconden film heeft hij bijna 10 seconden nodig om het weg te schrijven...

Ik sta open voor tips, ga morgen wel even in de shop kijken of ze wat hebben.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

prutser001 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:47:
Het is alleen even wennen dat het 'menu' knopje niet meer links zit maar in de apps zelf, betrap mezelf er vaak op dat ik dus op de 'switch app' knop druk wat soms wel eens irritant is maar dat zal wel gewenning zijn.
Als je de multitask button langer ingedrukt houd zal deze gewoon functioneren als de menu button. Op de rest heb ik helaas geen antwoord :P

Russian Blue Neji
Kate Bush

Pagina: 1 ... 12 ... 48 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support

Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!