• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zojuist via de Google Doc (en uit wat forum-signatures) vriendschapsverzoeken verstuurd op PSN. Uit de Google Doc vooral PSN-id's die ook DriveClub hebben staan tussen hun verzameling.

Ken nauwelijks real-life gamers (al helemaal niet met een PS4), dus vind het wel leuk om met mede-Tweakers online te zijn.

Mocht iemand mij toe willen voegen, voel je vrij. Mijn PSN is: r-a-t-0-7-5

Verwijderd

Ik heb je net geaccepteerd : Welkom.

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:02:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar , want Battlefield : Hardline trekt mij niet zo.
nee, mij ook niet, al lijkt de campaign dit keer wel OK

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• CynicRelief
yup, op 't intarweb zag ik wat news langskomen dat ze ermee bezig zijn; instabuy hier!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• CynicRelief
v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:57:
[...]

Poe ja gt7 wacht ik ook met smart op.
Had wel wat beelden verwacht eigenlijk op psx event.
Zal wel weer een drama worden helaas met release datum... Hoop 2015 maar vrees eind 2016.
Jammer dat gt6 uitkwam toen next gen geweld begon, is daarom vrij snel vergeten.
Hoop dat ze de stijgende lijn sinds gt6 erin houden want spel was wel echt heel goed.
Maar nu weather zoals driveclub( mooiste weather systeem in een race game tot nu toe).
En 1080/60 zonder drops. Als dat lukt met graphics zoals driveclub en content van gt6( plus nieuwe content) dan heb je echt een pareltje.

Maar allemaal dagdromen, zoals we bij gt5 ook deden dus ben alweer bang voor een teleurstelling...
kan driveclub het gat tot gt7 opvullen? ik ben nog wat huiverig, ik ben meer van de sim in drive sims; project CARS lijkt me OK, the screw ook wel, maar dat is meer een budgetbak koopje; Dirt 4 is instabuy, maar nog geen release date

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49
Ikzelf vind driveclub verassend leuk. Maar moet eerlijk zeggen doe op moment alleen time attack/trial.
Ben niet meer zo van het racen voor carriere etc. Unlock nu alles door veel tijden neer te zetten en challenges te doen.
Heb heel de tour ofzo nog niet aangeraakt.
Maar vind het heel goed rijden, en ziet er fenomenaal uit.
Heb de game nog maar kort en pas paar uur gespeeld maar bevalt zover erg goed.
Of het snel saai wordt weet ik nog niet, athans nu nog niet :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• CynicRelief
v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:59:
Ikzelf vind driveclub verassend leuk. Maar moet eerlijk zeggen doe op moment alleen time attack/trial.
Ben niet meer zo van het racen voor carriere etc. Unlock nu alles door veel tijden neer te zetten en challenges te doen.
Heb heel de tour ofzo nog niet aangeraakt.
Maar vind het heel goed rijden, en ziet er fenomenaal uit.
Heb de game nog maar kort en pas paar uur gespeeld maar bevalt zover erg goed.
Of het snel saai wordt weet ik nog niet, athans nu nog niet :p
het rijden ziet er goed uit in DC, maar de circuits lijken zo ... saai, ik zie telkens dezelfde bochtjes voorbijkomen in de filmpjes; ik hou meer van de circuits IRL; GT7 dan maar ...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42
Driveclub is een topgame, zeker na de update van afgelopen dinsdag.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Blue estate on rail shooter in de us store voor 4$. Normaal 20$ koopje!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 21:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

OcNewB schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:42:
Net ff gekeken, maar bij mij kost ie $8 (zonder 20% PS+-korting). Ook ff het filmpje gekeken: man wat slecht!

Toch bedankt voor de tip!
OcNewB schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:42:
Ja ik had t spel al eens gezien.. Ziet er best lame uit.. Wel jammer, want ik heb vroeger Time Crisis kapot gespeeld :) (Artwork van Blue Estate is wel geniaal btw)

Het is de enige letterlijke shooter op het ogenblik.. En het is jammer dat het on-rails is.. Ik had graag eens een co-op spel gezien waarbij 1 moet sturen/rijden/rennen en de ander moet schieten.. (Zoals Starsky &Hutch)

Is er eigenlijk een lightgun voor de PS4??

Edit:
haha toen ik dit schreef moest ik echt teerugdenken aan de tijd van de arcadekasten :)
Ik was dol op die rail shooters waar je met een gun achter stond

Afbeeldingslocatie: http://www.pinballzarcade.com/wp-content/uploads/wpsc/product_images/Operation%20Wolf.jpg

&

Afbeeldingslocatie: http://alpineeventrentals.com/UploadedImages/Terminator%20Arcade.jpg

T2 is wel op de consoles uitgekomen, maar dat was niets vergeleken met de arcade _/-\o_

Zouden die sidescroll shooters niets zijn voor een tablet ofzo?

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 13-12-2014 00:24 ]

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
SqueakyClean schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:05:
[...]

Net ff gekeken, maar bij mij kost ie $8 (zonder 20% PS+-korting). Ook ff het filmpje gekeken: man wat slecht!

Toch bedankt voor de tip!
Haja, ik heb psplus usa vandaar :-/. Voor ff tussendoor dom knallen is vier dollar niet veel. Voor acht week ik t nog niet zo net... ;-)

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 19:59
poor Leno schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:56:
[...]

Ja ik had t spel al eens gezien.. Ziet er best lame uit.. Wel jammer, want ik heb vroeger Time Crisis kapot gespeeld :) (Artwork van Blue Estate is wel geniaal btw)

Het is de enige letterlijke shooter op het ogenblik.. En het is jammer dat het on-rails is.. Ik had graag eens een co-op spel gezien waarbij 1 moet sturen/rijden/rennen en de ander moet schieten.. (Zoals Starsky &Hutch)

Is er eigenlijk een lightgun voor de PS4??

Edit:
haha toen ik dit schreef moest ik echt teerugdenken aan de tijd van de arcadekasten :)
Ik was dol op die rail shooters waar je met een gun achter stond

[afbeelding]

[video]

&

[afbeelding]

T2 is wel op de consoles uitgekomen, maar dat was niets vergeleken met de arcade _/-\o_

Zouden die sidescroll shooters niets zijn voor een tablet ofzo?
Aaww yiss, T2 heb ik nog gehad op mijn Megadrive. Zag er vergeleken met de arcade idd niet uit, geluid was ook baggerslecht. Maar in die tijd as close as it would get zeg maar...

Excuus voor off topic.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 21:21
ik weet even niet zo goed waar ik het moet zoeken/vragen maar:

ik heb gister mijn nog geen 4 dagen oude ps4 weer verkocht..

ik heb alleen met een US account GTA V gekocht en 3 maanden ps+

is er ergens een plek hier op tweakers waar mensen zoiets van de hand doen voor een zacht prijsje?

alvast bedankt :)
Je kunt die niet doorverkopen :/

Maar waarom na 4 dagen verkocht als ik mag vragen?? :X

• joey82
poor Leno schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:54:
Je kunt die niet doorverkopen :/

Maar waarom na 4 dagen verkocht als ik mag vragen?? :X
als t niet kan dan doe ik m''n buurjongen er wel een plezier mee denk ik :)

de reden had ik dus expres achterwegen gelaten omdat ik geen ps4 vs X1 discussie wil :)

[ Voor 11% gewijzigd door joey82 op 13-12-2014 11:59 ]

joey82 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:58:
[...]

als t niet kan dan doe ik m''n buurjongen er wel een plezier mee denk ik :)

de reden had ik dus expres achterwegen gelaten omdat ik geen ps4 vs X1 discussie wil :)
Ok ik snap ;)

Maar hoe wil je dan je buurjongen een plezier ermee doen? Dan moet je hem je account geven waar ie op kan/moet spelen..

• joey82
hij kan gewoon een gebruiker toevoegen op zn ps4 en dan met het mailadres en wachtwoord wat daar voor bestemd is :) met dat mailadres doe ik verder toch niks :)

[ Voor 45% gewijzigd door joey82 op 13-12-2014 12:41 ]

Verwijderd

The 12 deals of Christmas #7 :

PS4:

Assassin’s Creed Unity

Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €44.99/£39.99/AU$62.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141213_37174047

• RedHead
  • Laatst online: 14-12 02:15
Heren... google heb ik natuurlijk allang uitgeprobeerd. Maar heb je de stappen wel eens echt gevolgt?
Want... dan werkt het niet..

Parental setting voor het master account is gelijk aan die van de sub accounts en vica-versa.
Wat ik doe..
- master account met code beveiligd. Niet automatisch aanloggen.
- zet parental code van 0000 naar een andere
- log uit met master account
- log in met sub account
- ga naar parental settings.
- voer code in
- set daar het parental setting voor games/apps op iets anders bv 5
- ga terug naar je games overzicht.. ok, netjes alleen de games met de desbetreffende rating wordt getoond. Dus je denkt, ok dat werkt goed.. :)
- log uit je sub account
- log in met je master account
- verrek.. nu kan ik GTA niet meer spelen door de parental restrictie.. die ik dus met het sub account heb gezet.

Als ik inlog via mijn pc op SEN is het duidelijk dat het PSN account een subaccount is, dus daar kan het niet aanliggen.

Doe ik toch iets anders als bedoeld? Of zit eren major bug in de parental restricties?

Dit is dus meer bekend, zie: http://www.reddit.com/r/P...rental_control_nightmare/
Waardeloos... misschien had ik toch maar een ... moeten kopen |:( |:( |:(

[ Voor 6% gewijzigd door RedHead op 13-12-2014 15:10 . Reden: reddit link toegevoegd ]

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:06:
The 12 deals of Christmas #7 :

PS4:

Assassin’s Creed Unity

Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €44.99/£39.99/AU$62.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141213_37174047
Thx voor het posten Dennis.

Scrooge NL

Verwijderd

Theo27 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:15:
[...]

Thx voor het posten Dennis.
Graag gedaan , nog 5 deals die er aan komen , ik hoop dat er nog wat leuks voor mezelf tussen gaat komen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:05
De AC aanbieding was niet scherp genoeg om me tot aankoop te 'Dwingen"" iig. Zelfde prijs als de normale us store prijs en iets lager dan retail en ik zit er ook niet mee dit spel over een jaar pas op te pakken.

Als ze FC4 nog voor dezelfde prijs langs laten komen dan ga ik er wel voor gok ik en NFS wil ik ook nog weleens oppikken als hij rond de €25,- komt. Tot nu toe zijn de christmas deals niet veel beter dan de normale aanbiedingen.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
the Last of Us vond ik anders toch best een goede aanbieding.
AC:U heb ik net al goedkoper bij de ING rentepuntenshop gehaald.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kijkend naar vorig jaar, zijn de aanbiedingen dichter bij kerst beter? Tot noch toe weinig gezien... Ik hoop op PS4 games van vorig jaar voor onder de € 20...

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 12:30

NeHoX

Gamer + PV

Ik heb gisteren deze aangeschaft. http://www.bol.com/nl/p/t...t-zwart/1004004013286643/

Jammer dat er WiiU op staat, maar voor deze prijs het proberen waard.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:51
Ik mag mij nu ook officieel bij de PS4 familie voegen :).

Voor de mensen die nog geen PS4 hebben:

- PS4 + 1 controller + TLoU remastered + LBP3 + Driveclub voor 444 euro bij de MM Utrecht!
- PS4 + GTA5 399 euro bij bartsmit utrecht
- PS4 + Far Cry 4 399 euro bij bartsmit utrecht
- PS4 + Fifa '15 399 euro bij bartsmit utrecht
Beakzz schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:51:
De AC aanbieding was niet scherp genoeg om me tot aankoop te 'Dwingen"" iig. Zelfde prijs als de normale us store prijs en iets lager dan retail en ik zit er ook niet mee dit spel over een jaar pas op te pakken.

Als ze FC4 nog voor dezelfde prijs langs laten komen dan ga ik er wel voor gok ik en NFS wil ik ook nog weleens oppikken als hij rond de €25,- komt. Tot nu toe zijn de christmas deals niet veel beter dan de normale aanbiedingen.
Precies hoe ik erover denk. Ik wacht wel tot 'ie voor € 20,- op Marktplaats valt op te pikken. Tegen die tijd zijn er ook voldoende patches uit en zal het geheel prima draaien.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:23
Ik hoop eigenlijk dat ze drive club goed in de aanbieding gooien.

To dare is to do

• CynicRelief
Slaapje schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:27:
Ik hoop eigenlijk dat ze drive club goed in de aanbieding gooien.
is drive club niet de nextgen ridge racer? ... ik wacht ook op n koopje, tegen the crew, kom op the crew, gooi er es een krestmis aanbieding tegenaan :+

Verwijderd

M a r c o schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:56:
the Last of Us vond ik anders toch best een goede aanbieding.
AC:U heb ik net al goedkoper bij de ING rentepuntenshop gehaald.
Inderdaad. In de rentepuntenshop kost AC:U nu 39,99. En je hebt ook nog eens een fysieke versie. Moet je uiteraard wel een ING rekening hebben + genoeg rentepunten.

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-12 20:50
Guys, even en brandend vraagje die vast al meer is gesteld.

Ik heb nog een headset liggen van mijn PC, een Sennheiser PC360 G4ME die ik zou willen gebruiken voor de PS4. Nu weet ik dat de controller een 3.5mm jack ingang heeft. Mijn headset heeft 2 uitgangen, een groene en roze 3.5mm jack voor geluid en de mic.

Kan ik de headset en mic tegelijk werkend krijgen? Of wordt dat een nieuwe headset aanschaffen? Ik weet dat er een converter is van mic/geluid naar een enkele 3.5mm jack maar werkt dat? Iemand ervaring?

Thanks guys! :)

M3P 24'

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:38
CynicRelief schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:09:
[...]

is drive club niet de nextgen ridge racer?
O jee...
Weer iemand die het niet gezien of gespeeld heeft maar wel weet wat voor spel het is.
Vergelijken met ridge racer. Hoe kun je de plank nóg meer mis slaan...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-11 17:13
Vissa66 schreef op zondag 14 december 2014 @ 01:45:
Guys, even en brandend vraagje die vast al meer is gesteld.

Ik heb nog een headset liggen van mijn PC, een Sennheiser PC360 G4ME die ik zou willen gebruiken voor de PS4. Nu weet ik dat de controller een 3.5mm jack ingang heeft. Mijn headset heeft 2 uitgangen, een groene en roze 3.5mm jack voor geluid en de mic.

Kan ik de headset en mic tegelijk werkend krijgen? Of wordt dat een nieuwe headset aanschaffen? Ik weet dat er een converter is van mic/geluid naar een enkele 3.5mm jack maar werkt dat? Iemand ervaring?

Thanks guys! :)
Er is hiervoor inderdaad een converter te verkrijgen, ikzelf had namelijk hetzelfde 'probleem' met de twee aansluitingen. Heb er een bij de MM gevonden van Speedlink. Werkt super, enig nadeel is dat op m'n headset het binnenkomende chat geluid nog steeds mono is. Moet daar nog eens dieper induiken om uit te zoeken of dit ook in stereo kan/gaat werken.

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-12 20:50
Martell schreef op zondag 14 december 2014 @ 03:22:
[...]

Er is hiervoor inderdaad een converter te verkrijgen, ikzelf had namelijk hetzelfde 'probleem' met de twee aansluitingen. Heb er een bij de MM gevonden van Speedlink. Werkt super, enig nadeel is dat op m'n headset het binnenkomende chat geluid nog steeds mono is. Moet daar nog eens dieper induiken om uit te zoeken of dit ook in stereo kan/gaat werken.
Super, bedankt! Ik had deze inderdaad gezien! Gelijk even bestellen!

M3P 24'

• Gusev
  • Registratie: December 2006
Heeft iemand toevallig een idee hoe ik het geluid over de volgende (goedkope) 5.1 setje kan krijgen: Sony dav-tz140?

Ik heb uiteraard de handleiding gevolgd, zie pagina 10 van de quick guide, maar moet er nog iets in de ps4 instellingen worden gewijzigd?

http://pdf.crse.com/manuals/4299353622.pdf

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49
Gusev schreef op zondag 14 december 2014 @ 05:05:
Heeft iemand toevallig een idee hoe ik het geluid over de volgende (goedkope) 5.1 setje kan krijgen: Sony dav-tz140?

Ik heb uiteraard de handleiding gevolgd, zie pagina 10 van de quick guide, maar moet er nog iets in de ps4 instellingen worden gewijzigd?

http://pdf.crse.com/manuals/4299353622.pdf
Zo te zien gaat dat niet lukken. De set heeft geen audio in aansluiting(alleen stereo analoog in) ps4 heeft alleen digitaal uit(hdmi en optical). Dus dat is zover ik zie niet mogelijk op die set.

Wat wel kan is als je een tv met audio uit hebt dan met aansluiten zoals in je pdf, dus audio uit van tv op analoge in op set. Krijg je wel alleen stereo geluid.
Je ps4 sluit je dan gewoon met hdmi aan op je tv en output moet je instellen op 2ch.

[ Voor 24% gewijzigd door v8power67 op 14-12-2014 09:11 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:23
[...]

is drive club niet de nextgen ridge racer? ... ik wacht ook op n koopje, tegen the crew, kom op the crew, gooi er es een krestmis aanbieding tegenaan :+
Vergelijking met Ridge Racer zie ik niet zo en na beelden te hebben gezien van the Crew valt die voor mij sowieso af.

To dare is to do

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Offtopic discussie over LizardSquad en opvoeding verwijderd, graag weer ontopic

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• RedHead
  • Laatst online: 14-12 02:15
[...]

Bij de ING rentepunten winkel voor €39,95 en 2000 rentepunten.
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6449564#86904

[ Voor 27% gewijzigd door RedHead op 14-12-2014 12:25 . Reden: verkeerde quote ]

Verwijderd

RedHead schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:24:
[...]

Bij de ING rentepunten winkel voor €39,95 en 2000 rentepunten.
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6449564#86904
Rabobank hier :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 14:50 ]

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
NeHoX schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:30:
Ik heb gisteren deze aangeschaft. http://www.bol.com/nl/p/t...t-zwart/1004004013286643/

Bedankt, ook besteld. Deze kan je direct op je controller aansluiten heb ik gelezen. Geen lange kabels over de vloer, die de kat erg interessant vindt! :)

Overigens is de P11 na cashback ook maar €24,95, maar ik wil dus geen lange kabels...

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Vandaag ook de ps4 met GTA en COD AW aangeschaft. Nu spelen maar :)

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

cv8x schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:19:
Vandaag ook de ps4 met GTA en COD AW aangeschaft. Nu spelen maar :)
Als je voor gta5 nog een leuke actieve crew zoekt dan wil ik graag je zieltje winnen. ;)

[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• CynicRelief
dvdkiwi schreef op zondag 14 december 2014 @ 02:27:
[...]

O jee...
Weer iemand die het niet gezien of gespeeld heeft maar wel weet wat voor spel het is.
Vergelijken met ridge racer. Hoe kun je de plank nóg meer mis slaan...
touchee, maar ik doelde meer op het feit dat driveclub de race-game bij de release van PS4 was (of had moeten zijn, met 1 jaar uitstel) waar bij vorige playstation releases ridge racer dat was :)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:38
Dat wist ik niet, excuus ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Op advies van mede tweakers in dit forum vandaag de seagate 2tb HDD (pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart) overgezet in m'n ps4. Was een simpel klusje en heb nu weer een zee aan ruimte en dat was maar goed ook want die 500 gig begon aardig vol te lopen. Bedankt voor de tip mede GOT'ers! :Y)

psn id: cassiuskleij

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-12 01:50
NeHoX schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:30:

Zou je eens willen kijken of de accuduur van je controller erg achteruit gaat met deze koptelefoon?

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 12:30

NeHoX

Gamer + PV

Kapot schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:14:
[...]

Zou je eens willen kijken of de accuduur van je controller erg achteruit gaat met deze koptelefoon?
Ja ga ik voor je in de gaten houden als ik hem binnen heb en laat het hier dan weten. Al vind ik de standaard accutijd al erg ruk!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:55
Helderheid van de verlichting op de laagste stand zetten geeft wat meer accutijd.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Accuduur van die controllers vind ik wel erg matig. Zeker vergeleken met de PS3 controllers. Gelukkig kun je de PS4 op standby zetten om ze weer op te laden, anders was het niet te doen.

• joey82
Tom schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:18:
Accuduur van die controllers vind ik wel erg matig. Zeker vergeleken met de PS3 controllers. Gelukkig kun je de PS4 op standby zetten om ze weer op te laden, anders was het niet te doen.
mini-usb lader van je telefoon in je controller en opladen/gamen maar :)

• spaceboy
  • Laatst online: 09:42

spaceboy

Op grote hoogte

Zojuist Teslagrad uitgespeeld. Erg leuke puzzel/platformer voor tussendoor! Aanrader.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
Ik heb het laadstation van Sony voor de controllers gekocht , na het spelen er op en altijd opgeladen controllers , ideaal

• Cardwizard
Cassiuskleij schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:58:
Op advies van mede tweakers in dit forum vandaag de seagate 2tb HDD (pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart) overgezet in m'n ps4. Was een simpel klusje en heb nu weer een zee aan ruimte en dat was maar goed ook want die 500 gig begon aardig vol te lopen. Bedankt voor de tip mede GOT'ers! :Y)
d:)b

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

joey82 schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:27:
[...]

mini-usb lader van je telefoon in je controller en opladen/gamen maar :)
Daarvoor zit ik tever van de tv/ps4 af.
't Is verder geen ramp, gewoon opladen na het gamen (stand-by) maar je moet het niet vergeten en het is een achteruitgang t.o.v. de PS3 controller.
Tom schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:18:
Dit is idd erg vervelend.. jammer van het lampje en speakertje die veel van je accu vergen.. :F

Verder nog iets:

Hoe kan het dat mensen/bedrijfjes op Marktplaats e.d. digitale games kunnen verkopen?
Iemand die weet hoe dat werkt? Er staat dat je het spel met een account krijgt.. Maar het is wel op je eigen account te spelen :?

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 14-12-2014 20:53 ]

Tom schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:36:
[...]

't Is verder geen ramp, gewoon opladen na het gamen (stand-by) maar je moet het niet vergeten en het is een achteruitgang t.o.v. de PS3 controller.
Elke willekeurige telefoon micro usb lader zou de controller wel moeten opladen. De meeste mensen hebben zoiets wel in bereik bij de bank oid?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

cardwizard schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:30:
Ik heb het laadstation van Sony voor de controllers gekocht , na het spelen er op en altijd opgeladen controllers , ideaal
Ik heb voor 3 euro een USB verlengkabel gekocht. Headset of controller hangt eraan. Ideaal.

• Cardwizard
poor Leno schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:40:
[...]

Dit is idd erg vervelend.. jammer van het lampje en speakertje die veel van je accu vergen.. :F

Verder nog iets:

Hoe kan het dat mensen/bedrijfjes op Marktplaats e.d. digitale games kunnen verkopen?
Iemand die weet hoe dat werkt? Er staat dat je het spel met een account krijgt.. Maar het is wel op je eigen account te spelen :?
een account maken vervolgens een game aanschaffen en deze aan meerdere verkopen

• Cardwizard
bram1984 schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:11:
[...]

Ik heb voor 3 euro een USB verlengkabel gekocht. Headset of controller hangt eraan. Ideaal.
kan ook , het laadstation vond ik mooier/makkelijker

• Cardwizard
trouwens de accu van de DS4 schijnt ook heel makkelijk om te wisselen voor een andere met hogere capaciteit , moet voor de tweakers hier niet zo'n probleem zijn

[ Voor 0% gewijzigd door Cardwizard op 14-12-2014 21:40 . Reden: typo ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

poor Leno schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:40:
[...]

Verder nog iets:

Zogenaamd "account sharen". Je krijgt een account met het spel erop. Ze zeggen dan dat je t spel kan downloaden en na een paar dagen wordt het account door hun teruggehaald. Zolang je dan op je PS4 niet op het account komt, kan je het spel spelen op je andere accounts.
Bij sommige kan je niet spelen op je eigen account en moet je spelen op het account wat je erbij krijgt. Maar vaak wordt het account na een tijdje weer teruggehaald en ben je t spel kwijt.

En het mag ook nog eens niet van Sony! :)

Dus doe maar niet...
SqueakyClean schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:46:
[...]

Zogenaamd account sharen. Je krijgt een account met het spel erop. Ze zeggen dan dat je t spel kan downloaden en na een paar dagen wordt het account door hun teruggehaald. Zolang je dan op je PS4 niet op het account komt, kan je het spel spelen op je andere accounts.
Bij sommige kan je niet spelen op je eigen account en moet je spelen op het account wat je erbij krijgt. Maar vaak wordt het account na een tijdje weer teruggehaald en ben je t spel kwijt.

En het mag ook nog eens niet van Sony! :)

Dus doe maar niet...
Thnx ik had al zo'n heel erg donkerbruin vermoeden dat er ergens iets niet klopte }:|

• joey82
Tom schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:36:
[...]

zit je niet in de buurt van een stopcontact dan?

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-12 01:50
Zou je de controller ook op kunnen laden aan een powerbank?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:27
Ik hang de controller aan me notebook, die voor me op de salontafel staat als ie bijna op is.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Kapot schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:21:
Zou je de controller ook op kunnen laden aan een powerbank?
Natuurlijk, moet ie natuurlijk wel de goeie spanning leveren maar in theorie, why not.

PSN: Maichel

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12 16:59
Vandaag ga ik hem dan eindelijk halen, de PS4 komt in huis! Vooral sinds de PS3 gister toch echt de hoop heeft opgegeven(na een skyrim marathon ;)). Ik twijfel nog tussen Wit / zwart, en of ik ook meteen dragon age er bij koop (balen, skyrim is er niet voor de PS4 en komt zeer waarschijnlijk ook niet, prutsers!). Iemand ervaring met dragon age? en welke kleur is de must have? Zijn er ervaringen met de koppeling met de Vita?

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 15:14
tiguan schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:59:
Ik hang de controller aan me notebook, die voor me op de salontafel staat als ie bijna op is.
Prima oplossing natuurlijk. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel armoede dat zo iets op deze manier opgelost moet worden.

It's dogged that does it

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
TunderNerd schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:14:
Vandaag ga ik hem dan eindelijk halen, de PS4 komt in huis! Vooral sinds de PS3 gister toch echt de hoop heeft opgegeven(na een skyrim marathon ;)). Ik twijfel nog tussen Wit / zwart, en of ik ook meteen dragon age er bij koop (balen, skyrim is er niet voor de PS4 en komt zeer waarschijnlijk ook niet, prutsers!). Iemand ervaring met dragon age? en welke kleur is de must have? Zijn er ervaringen met de koppeling met de Vita?
Ach, nog een paart jaartjes voor de volgende Elder Scrolls joh! ;)
Persoonlijk vind ik de witte wel gaver omdat deze wat unieker/exclusiever is.

Zeker de witte controller spreekt mij zeer aan (kwestie van smaak... :9)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• TunderNerd
jimz93 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:44:
[...]

Ach, nog een paart jaartjes voor de volgende Elder Scrolls joh! ;)
Persoonlijk vind ik de witte wel gaver omdat deze wat unieker/exclusiever is.

Zeker de witte controller spreekt mij zeer aan (kwestie van smaak... :9)
Ze komen eerst met een online avontuur, waar ik nogal slechte verhalen over heb gehoord: erg op WOW lijkend (iets wat ik verschrikkelijk vind), veel bugs(in de open Beta). Daarnaast ook nog 15 euro per maand betalen is me toch echt veel te veel. Ik wil gewoon lekker riddertje spelen!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12 16:29
Wat een enorme onzin trouwens hoe je hier aan een Limited edition PS4 moet komen.
In de US werden ze gewoon in de verkoop gegooid. Hier moet je aan een zoektocht mee gaan lopen doen om er 1 te bemachtigen.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
TunderNerd schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:49:
[...]

Ze komen eerst met een online avontuur, waar ik nogal slechte verhalen over heb gehoord: erg op WOW lijkend (iets wat ik verschrikkelijk vind), veel bugs(in de open Beta). Daarnaast ook nog 15 euro per maand betalen is me toch echt veel te veel. Ik wil gewoon lekker riddertje spelen!
Klopt, de online variant vond ik ook weinig soeps :/

heb destijd een dure variant ge-preordered voor maarliefst 80 euro om het spel vervolgens na de beta nooit meer aan te raken :')

Skyrim daarentegen heb ik me zeer goed mee vermaakt, helaas ben ik blijven steken bij de eindbaas van de laatste dragonborn(?) DLC doordat er een bug was/is waardoor deze niet dood kan. Ohja en iets met het ontbreken van de nodige saves waardoor ik vastzat in die "underworld" :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

SavageBrother schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:42:
[...]

Prima oplossing natuurlijk. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel armoede dat zo iets op deze manier opgelost moet worden.
Na het gamen aan je PS4 hangen, dan is je controller weer vol voor de volgende sessie. Werkt prima. Dat iets niet precies gaat zoals jij het wil betekent nog niet dat het meteen armoede is natuurlijk. Sony heeft een oplossing en dat gaat prima. Ik had ook liever een langere accuduur gehad, of dat de controller draadloos aan energie komt, maar dat is niet zo, dus dan gewoon aan je PS4 hangen na het gamen. Ik snap de ophef over de accuduur echt niet.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:42

Pinjataaa

Hit me!

Sandyman538 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:09:
[...]

Na het gamen aan je PS4 hangen, dan is je controller weer vol voor de volgende sessie. Werkt prima. Dat iets niet precies gaat zoals jij het wil betekent nog niet dat het meteen armoede is natuurlijk. Sony heeft een oplossing en dat gaat prima. Ik had ook liever een langere accuduur gehad, of dat de controller draadloos aan energie komt, maar dat is niet zo, dus dan gewoon aan je PS4 hangen na het gamen. Ik snap de ophef over de accuduur echt niet.
Na het gamen aan de PS4 hangen? Dan laadt de controller niet op bij mij hoor.

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Pinjataaa schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:11:
[...]

Na het gamen aan de PS4 hangen? Dan laadt de controller niet op bij mij hoor.
Moet de PS4 wel in stand-by mode, dan word de controller opgeladen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-K op 15-12-2014 10:13 ]

Before me there were many, after me there will be none

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
Even een ander probleempje waar ik mee zit en nog niks over heb gelezen hier:
Als ik een spel of app heb geopend en even heb gebruikt, en vervolgens terug ga naar het hoofdscherm en ik wil de Store openen, krijg ik een leeg scherm. Ik zie dan alleen de blauwe Flow achtergrond continu, en linksonder het knopje "cancel" met de rode cirkelknop. Kan ellenlang blijven wachten, maar de Store komt maar niet en kan dus alleen maar cancelen. Daarna de Store opnieuw opstarten helpt niet, alleen een reboot fixt het probleem.
Iemand anders hier last van? Heb dit al sinds het begin, en had gehoopt dat dit met update 2.0.x wel verholpen zou zijn, maar niet dus :(

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jay-K schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:12:
[...]

Moet de PS4 wel in stand-by mode, dan word de controller opgeladen.
Verbruikt die stand-by mode niet heel erg veel stroom? Zelf laad ik overigens altijd op d.m.v. een telefoonoplader in mijn controller tijdens het gamen (wanneer nodig uiteraard).

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

xelfer schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:20:
[...]

Verbruikt die stand-by mode niet heel erg veel stroom? Zelf laad ik overigens altijd op d.m.v. een telefoonoplader tijdens het gamen (wanneer nodig uiteraard).
Zojuist ff berekend, Idle gebruik is 8 watt. Komt neer op zo'n €15 per jaar.

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12 18:33
Vanavond is het hopelijk zover *O*

Gisterenavond de bundel met DriveClub, The Last of Us, Little Big Planet 3 en Minecraft besteld bij de MM. Ook Dragon Age: Inquisition erbij genomen en Far Cry 4 met ING-rentepunten.

Dan zal ik wel even vooruit kunnen :+

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 22:56
Pinjataaa schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:20:
[...]
Zojuist ff berekend, Idle gebruik is 8 watt. Komt neer op zo'n €15 per jaar.
Na 3 uur gaat de PS4 automatisch van de "rust"-stand (hierin laden de controllers) naar "uit".

Kom net dit bericht op Nu.nl tegen "Totale waarde Playstation Plus games in 2014 bedraagt 1200 euro"

[ Voor 26% gewijzigd door CappieL op 15-12-2014 10:31 ]

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 15:14
Sandyman538 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:09:
[...]

Ik vind het gewoon armoede dat een een dergelijke controller een uurtje of 2 meegaat en dat ik daarna mijn playstation aan moet laten staan om hem op te laden. Op een vrije zondag game ik soms 6 uur achter elkaar, dat houdt die controller echt niet vol hoor. Dan mag ik dus of één of andere band aid fix gaan bedenken of ik mag zelf nog een verlengsnoer kopen?

Zeker wanneer je in het achterhoofd houdt dat dit bij de PS3 al beter geregeld was, vind ik dat dit een armoedige bedoening is.

It's dogged that does it

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

CappieL schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:28:
[...]

Na 3 uur gaat de PS4 automatisch van de "rust"-stand (hierin laden de controllers) naar "uit".

Kom net dit bericht op Nu.nl tegen "Totale waarde Playstation Plus games in 2014 bedraagt 1200 euro"
Huh, het doel is toch dat de PS4 in standby blijft staan om eventuele updates en dergelijke te downloaden en installeren zodra ze beschikbaar zijn? Als hij na 3 uur uit gaat doet hij dit dus niet. Of is dit een optie?

• ralph075
  • Niet online
Het USB-laden stopt na 3 uur, hij blijft daarna nog wel stand-by voor eventuele updates/downloads, voor zover ik weet.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009

muhda

Time & Space traveler

Dit is een optie, dit kan je instellen. (Dus of usb Mode altijd aan of na 3 uur uit)

Tevens is de Standby Mode ook bedoelt om spelen verder te downloaden en je kan de PS4 wakker maken met de Mobile (iOS/Android) App.

[ Voor 80% gewijzigd door muhda op 15-12-2014 10:42 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17

On_E

Housemusic

Pinjataaa schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:34:
[...]

Huh, het doel is toch dat de PS4 in standby blijft staan om eventuele updates en dergelijke te downloaden en installeren zodra ze beschikbaar zijn? Als hij na 3 uur uit gaat doet hij dit dus niet. Of is dit een optie?
De PS4 checkt 1 keer per 24 uur of er updates zijn, tot je m aanzet, dan begint de 24 uur opnieuw.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-12 20:13
SavageBrother schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:32:
[...]

Ik vind het gewoon armoede dat een een dergelijke controller een uurtje of 2 meegaat en dat ik daarna mijn playstation aan moet laten staan om hem op te laden. Op een vrije zondag game ik soms 6 uur achter elkaar, dat houdt die controller echt niet vol hoor. Dan mag ik dus of één of andere band aid fix gaan bedenken of ik mag zelf nog een verlengsnoer kopen?

Zeker wanneer je in het achterhoofd houdt dat dit bij de PS3 al beter geregeld was, vind ik dat dit een armoedige bedoening is.
2 uur ? dat klopt niet hoor, ik kan makkelijk een hele middag met een controller doen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• ralph075
  • Niet online
Ik dacht dat de gebruikstijd ca. 6 uur zou zijn bij een volledig opgeladen controller (dat klopt dus precies met een hele middag.... ;) )

• xelfer
  • Niet online
Ik kan overigens gewoon lang met mijn controllers doen. Ik heb dan ook helemaal niet het gevoel dat mijn batterij snel leeg is. (De Wii U Pro controller doet overigens makkelijk een uurtje of 30 met een opgeladen accu.)

[ Voor 26% gewijzigd door xelfer op 15-12-2014 10:44 ]

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

On_E schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:38:
[...]

De PS4 checkt 1 keer per 24 uur of er updates zijn, tot je m aanzet, dan begint de 24 uur opnieuw.
Thnx, dit verklaard een hoop.
Zethiel schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:40:
[...]

2 uur ? dat klopt niet hoor, ik kan makkelijk een hele middag met een controller doen.
Ik kan ook makkelijk een hele middag en door het uitzetten van de trilfunctie en het dimmen van de lightbar heb ik nog wat extra tijd erbij.

• Enivitation
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-11 16:01
Pinjataaa schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:47:
[...]

Thnx, dit verklaard een hoop.

[...]

Ik kan ook makkelijk een hele middag en door het uitzetten van de trilfunctie en het dimmen van de lightbar heb ik nog wat extra tijd erbij.
Moet ik ook zeggen. Ik trek makkelijk een hele middag. Daarnaast heb ik wel ook een extra male to female usb gekocht, want dan kan ik hem gewoon zonder moeite ook voor de ps3 en computer gebruiken.

• xelfer
  • Niet online
Ik heb batterijvreters zoals de trilfunctie per definitie altijd uit staan bij mijn consoles. (Alleen bij de Xbone kan je het niet standaard uitzetten).

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-12 08:54

Ktenolix

Pijlsnel

Ik doe standaard na het gamen mijn controller aan de lader. Zet ook altijd de PS4 in Rest mode. :) Stukje aanwennen, maar mijn controllers zijn altijd volledig opgeladen. :) Kan sowieso makkelijk een hele middag gamen, en ik heb mijn trilfunctie e.d. gewoon aan staan.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• joey82
SavageBrother schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:32:
[...]

neem een super nintendo..probleem opgelost d:)b *O*

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 22:56
joey82 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:29:
[...]
neem een super nintendo..probleem opgelost d:)b *O*
Dan zit je aan een draadje vast :(

• TunderNerd
CappieL schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:34:
[...]

Dan zit je aan een draadje vast :(
knip je het draadje af.... (sarcasme herkennen is natuurlijk best lastig)
Is er hier iemand die heel toevallig ervaring heeft met zowel de Sony wireless 7.1 stereo (die zwarte), als de Gold 7.1 headset (die blauwe)? Ik heb de eerste en vraag me af of er verschil tussen de 2 aanwezig is die de aanschaf van de Gold waar is.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

Denko

|{ing Øf ßlitz

bram1984 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:35:
Is er hier iemand die heel toevallig ervaring heeft met zowel de Sony wireless 7.1 stereo (die zwarte), als de Gold 7.1 headset (die blauwe)? Ik heb de eerste en vraag me af of er verschil tussen de 2 aanwezig is die de aanschaf van de Gold waar is.
Ik heb zelf de gold, maar ik heb ook de andere op mijn hoofd gehad. Als je de zwarte al hebt, is het niet een "upgrade". Het is meer een sidegrade. Sterker nog, ik vond de zwarte een beetje relaxter zitten. Maar de blauwe was aanzienlijk goedkoper.

PSN & XBL: Denkoyugo

Pagina: 1 ... 87 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link