Je bent me net voor :striner schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:07:
eerste hit als je googlet op "ps4 parental controls"
https://support.us.playst...7/~/ps4-parental-controls
https://www.google.nl/#q=ps4+sub+account+age+restriction
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Je bent me net voor :striner schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:07:
nee, mij ook niet, al lijkt de campaign dit keer wel OKVerwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:02:
[...]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar , want Battlefield : Hardline trekt mij niet zo.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
yup, op 't intarweb zag ik wat news langskomen dat ze ermee bezig zijn; instabuy hier!SavageBrother schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:27:
Hohhhhhhhhhhhhhhh. RDR2 ?!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
kan driveclub het gat tot gt7 opvullen? ik ben nog wat huiverig, ik ben meer van de sim in drive sims; project CARS lijkt me OK, the screw ook wel, maar dat is meer een budgetbak koopje; Dirt 4 is instabuy, maar nog geen release datev8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:57:
[...]
Poe ja gt7 wacht ik ook met smart op.
Had wel wat beelden verwacht eigenlijk op psx event.
Zal wel weer een drama worden helaas met release datum... Hoop 2015 maar vrees eind 2016.
Jammer dat gt6 uitkwam toen next gen geweld begon, is daarom vrij snel vergeten.
Hoop dat ze de stijgende lijn sinds gt6 erin houden want spel was wel echt heel goed.
Maar nu weather zoals driveclub( mooiste weather systeem in een race game tot nu toe).
En 1080/60 zonder drops. Als dat lukt met graphics zoals driveclub en content van gt6( plus nieuwe content) dan heb je echt een pareltje.
Maar allemaal dagdromen, zoals we bij gt5 ook deden dus ben alweer bang voor een teleurstelling...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
het rijden ziet er goed uit in DC, maar de circuits lijken zo ... saai, ik zie telkens dezelfde bochtjes voorbijkomen in de filmpjes; ik hou meer van de circuits IRL; GT7 dan maar ...v8power67 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:59:
Ikzelf vind driveclub verassend leuk. Maar moet eerlijk zeggen doe op moment alleen time attack/trial.
Ben niet meer zo van het racen voor carriere etc. Unlock nu alles door veel tijden neer te zetten en challenges te doen.
Heb heel de tour ofzo nog niet aangeraakt.
Maar vind het heel goed rijden, en ziet er fenomenaal uit.
Heb de game nog maar kort en pas paar uur gespeeld maar bevalt zover erg goed.
Of het snel saai wordt weet ik nog niet, athans nu nog niet
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Net ff gekeken, maar bij mij kost ie $8 (zonder 20% PS+-korting). Ook ff het filmpje gekeken: man wat slecht!OcNewB schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:42:
Blue estate on rail shooter in de us store voor 4$. Normaal 20$ koopje!
Ja ik had t spel al eens gezien.. Ziet er best lame uit.. Wel jammer, want ik heb vroeger Time Crisis kapot gespeeldOcNewB schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:42:
Blue estate on rail shooter in de us store voor 4$. Normaal 20$ koopje!

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 13-12-2014 00:24 ]
Haja, ik heb psplus usa vandaar :-/. Voor ff tussendoor dom knallen is vier dollar niet veel. Voor acht week ik t nog niet zo net... ;-)SqueakyClean schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:05:
[...]
Net ff gekeken, maar bij mij kost ie $8 (zonder 20% PS+-korting). Ook ff het filmpje gekeken: man wat slecht!
Toch bedankt voor de tip!
Aaww yiss, T2 heb ik nog gehad op mijn Megadrive. Zag er vergeleken met de arcade idd niet uit, geluid was ook baggerslecht. Maar in die tijd as close as it would get zeg maar...poor Leno schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:56:
[...]
Ja ik had t spel al eens gezien.. Ziet er best lame uit.. Wel jammer, want ik heb vroeger Time Crisis kapot gespeeld(Artwork van Blue Estate is wel geniaal btw)
Het is de enige letterlijke shooter op het ogenblik.. En het is jammer dat het on-rails is.. Ik had graag eens een co-op spel gezien waarbij 1 moet sturen/rijden/rennen en de ander moet schieten.. (Zoals Starsky &Hutch)
Is er eigenlijk een lightgun voor de PS4??
Edit:
haha toen ik dit schreef moest ik echt teerugdenken aan de tijd van de arcadekasten
Ik was dol op die rail shooters waar je met een gun achter stond
[afbeelding]
[video]
&
[afbeelding]
T2 is wel op de consoles uitgekomen, maar dat was niets vergeleken met de arcade![]()
Zouden die sidescroll shooters niets zijn voor een tablet ofzo?
als t niet kan dan doe ik m''n buurjongen er wel een plezier mee denk ikpoor Leno schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:54:
Je kunt die niet doorverkopen
Maar waarom na 4 dagen verkocht als ik mag vragen??
[ Voor 11% gewijzigd door joey82 op 13-12-2014 11:59 ]
Ok ik snapjoey82 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:58:
[...]
als t niet kan dan doe ik m''n buurjongen er wel een plezier mee denk ik
de reden had ik dus expres achterwegen gelaten omdat ik geen ps4 vs X1 discussie wil
[ Voor 45% gewijzigd door joey82 op 13-12-2014 12:41 ]
Verwijderd
Heren... google heb ik natuurlijk allang uitgeprobeerd. Maar heb je de stappen wel eens echt gevolgt?striner schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:07:
[ Voor 6% gewijzigd door RedHead op 13-12-2014 15:10 . Reden: reddit link toegevoegd ]
Thx voor het posten Dennis.Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:06:
The 12 deals of Christmas #7 :
PS4:
Assassin’s Creed Unity
Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €44.99/£39.99/AU$62.95
Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141213_37174047
Scrooge NL
Verwijderd
Graag gedaan , nog 5 deals die er aan komen , ik hoop dat er nog wat leuks voor mezelf tussen gaat komen.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Precies hoe ik erover denk. Ik wacht wel tot 'ie voor € 20,- op Marktplaats valt op te pikken. Tegen die tijd zijn er ook voldoende patches uit en zal het geheel prima draaien.Beakzz schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:51:
De AC aanbieding was niet scherp genoeg om me tot aankoop te 'Dwingen"" iig. Zelfde prijs als de normale us store prijs en iets lager dan retail en ik zit er ook niet mee dit spel over een jaar pas op te pakken.
Als ze FC4 nog voor dezelfde prijs langs laten komen dan ga ik er wel voor gok ik en NFS wil ik ook nog weleens oppikken als hij rond de €25,- komt. Tot nu toe zijn de christmas deals niet veel beter dan de normale aanbiedingen.
To dare is to do
is drive club niet de nextgen ridge racer? ... ik wacht ook op n koopje, tegen the crew, kom op the crew, gooi er es een krestmis aanbieding tegenaanSlaapje schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:27:
Ik hoop eigenlijk dat ze drive club goed in de aanbieding gooien.
Verwijderd
Inderdaad. In de rentepuntenshop kost AC:U nu 39,99. En je hebt ook nog eens een fysieke versie. Moet je uiteraard wel een ING rekening hebben + genoeg rentepunten.M a r c o schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:56:
the Last of Us vond ik anders toch best een goede aanbieding.
AC:U heb ik net al goedkoper bij de ING rentepuntenshop gehaald.
M3P 24'
O jee...CynicRelief schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:09:
[...]
is drive club niet de nextgen ridge racer?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Er is hiervoor inderdaad een converter te verkrijgen, ikzelf had namelijk hetzelfde 'probleem' met de twee aansluitingen. Heb er een bij de MM gevonden van Speedlink. Werkt super, enig nadeel is dat op m'n headset het binnenkomende chat geluid nog steeds mono is. Moet daar nog eens dieper induiken om uit te zoeken of dit ook in stereo kan/gaat werken.Vissa66 schreef op zondag 14 december 2014 @ 01:45:
Guys, even en brandend vraagje die vast al meer is gesteld.
Ik heb nog een headset liggen van mijn PC, een Sennheiser PC360 G4ME die ik zou willen gebruiken voor de PS4. Nu weet ik dat de controller een 3.5mm jack ingang heeft. Mijn headset heeft 2 uitgangen, een groene en roze 3.5mm jack voor geluid en de mic.
Kan ik de headset en mic tegelijk werkend krijgen? Of wordt dat een nieuwe headset aanschaffen? Ik weet dat er een converter is van mic/geluid naar een enkele 3.5mm jack maar werkt dat? Iemand ervaring?
Thanks guys!
Super, bedankt! Ik had deze inderdaad gezien! Gelijk even bestellen!Martell schreef op zondag 14 december 2014 @ 03:22:
[...]
Er is hiervoor inderdaad een converter te verkrijgen, ikzelf had namelijk hetzelfde 'probleem' met de twee aansluitingen. Heb er een bij de MM gevonden van Speedlink. Werkt super, enig nadeel is dat op m'n headset het binnenkomende chat geluid nog steeds mono is. Moet daar nog eens dieper induiken om uit te zoeken of dit ook in stereo kan/gaat werken.
M3P 24'
Zo te zien gaat dat niet lukken. De set heeft geen audio in aansluiting(alleen stereo analoog in) ps4 heeft alleen digitaal uit(hdmi en optical). Dus dat is zover ik zie niet mogelijk op die set.Gusev schreef op zondag 14 december 2014 @ 05:05:
Heeft iemand toevallig een idee hoe ik het geluid over de volgende (goedkope) 5.1 setje kan krijgen: Sony dav-tz140?
Ik heb uiteraard de handleiding gevolgd, zie pagina 10 van de quick guide, maar moet er nog iets in de ps4 instellingen worden gewijzigd?
http://pdf.crse.com/manuals/4299353622.pdf
[ Voor 24% gewijzigd door v8power67 op 14-12-2014 09:11 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vergelijking met Ridge Racer zie ik niet zo en na beelden te hebben gezien van the Crew valt die voor mij sowieso af.CynicRelief schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:09:
[...]
is drive club niet de nextgen ridge racer? ... ik wacht ook op n koopje, tegen the crew, kom op the crew, gooi er es een krestmis aanbieding tegenaan
To dare is to do
Bij de ING rentepunten winkel voor €39,95 en 2000 rentepunten.CynicRelief schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:09:
[...]
is drive club niet de nextgen ridge racer? ... ik wacht ook op n koopje, tegen the crew, kom op the crew, gooi er es een krestmis aanbieding tegenaan
[ Voor 27% gewijzigd door RedHead op 14-12-2014 12:25 . Reden: verkeerde quote ]
Verwijderd
Rabobank hierRedHead schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:24:
[...]
Bij de ING rentepunten winkel voor €39,95 en 2000 rentepunten.
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6449564#86904
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 14:50 ]
Bedankt, ook besteld. Deze kan je direct op je controller aansluiten heb ik gelezen. Geen lange kabels over de vloer, die de kat erg interessant vindt!NeHoX schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:30:
Ik heb gisteren deze aangeschaft. http://www.bol.com/nl/p/t...t-zwart/1004004013286643/
Jammer dat er WiiU op staat, maar voor deze prijs het proberen waard.
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Als je voor gta5 nog een leuke actieve crew zoekt dan wil ik graag je zieltje winnen.cv8x schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:19:
Vandaag ook de ps4 met GTA en COD AW aangeschaft. Nu spelen maar
Wie goed doet, die goed ontmoet.
touchee, maar ik doelde meer op het feit dat driveclub de race-game bij de release van PS4 was (of had moeten zijn, met 1 jaar uitstel) waar bij vorige playstation releases ridge racer dat wasdvdkiwi schreef op zondag 14 december 2014 @ 02:27:
[...]
O jee...
Weer iemand die het niet gezien of gespeeld heeft maar wel weet wat voor spel het is.
Vergelijken met ridge racer. Hoe kun je de plank nóg meer mis slaan...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
psn id: cassiuskleij
Zou je eens willen kijken of de accuduur van je controller erg achteruit gaat met deze koptelefoon?NeHoX schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:30:
Ik heb gisteren deze aangeschaft. http://www.bol.com/nl/p/t...t-zwart/1004004013286643/
Jammer dat er WiiU op staat, maar voor deze prijs het proberen waard.
Ja ga ik voor je in de gaten houden als ik hem binnen heb en laat het hier dan weten. Al vind ik de standaard accutijd al erg ruk!Kapot schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:14:
[...]
Zou je eens willen kijken of de accuduur van je controller erg achteruit gaat met deze koptelefoon?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
mini-usb lader van je telefoon in je controller en opladen/gamen maarTom schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:18:
Accuduur van die controllers vind ik wel erg matig. Zeker vergeleken met de PS3 controllers. Gelukkig kun je de PS4 op standby zetten om ze weer op te laden, anders was het niet te doen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Cassiuskleij schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:58:
Op advies van mede tweakers in dit forum vandaag de seagate 2tb HDD (pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart) overgezet in m'n ps4. Was een simpel klusje en heb nu weer een zee aan ruimte en dat was maar goed ook want die 500 gig begon aardig vol te lopen. Bedankt voor de tip mede GOT'ers!
Daarvoor zit ik tever van de tv/ps4 af.joey82 schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:27:
[...]
mini-usb lader van je telefoon in je controller en opladen/gamen maar
Dit is idd erg vervelend.. jammer van het lampje en speakertje die veel van je accu vergen..Tom schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:18:
Accuduur van die controllers vind ik wel erg matig. Zeker vergeleken met de PS3 controllers. Gelukkig kun je de PS4 op standby zetten om ze weer op te laden, anders was het niet te doen.
[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 14-12-2014 20:53 ]
Elke willekeurige telefoon micro usb lader zou de controller wel moeten opladen. De meeste mensen hebben zoiets wel in bereik bij de bank oid?Tom schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:36:
[...]
Daarvoor zit ik tever van de tv/ps4 af.
't Is verder geen ramp, gewoon opladen na het gamen (stand-by) maar je moet het niet vergeten en het is een achteruitgang t.o.v. de PS3 controller.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb voor 3 euro een USB verlengkabel gekocht. Headset of controller hangt eraan. Ideaal.cardwizard schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:30:
Ik heb het laadstation van Sony voor de controllers gekocht , na het spelen er op en altijd opgeladen controllers , ideaal
een account maken vervolgens een game aanschaffen en deze aan meerdere verkopenpoor Leno schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:40:
[...]
Dit is idd erg vervelend.. jammer van het lampje en speakertje die veel van je accu vergen..
Verder nog iets:
Hoe kan het dat mensen/bedrijfjes op Marktplaats e.d. digitale games kunnen verkopen?
Iemand die weet hoe dat werkt? Er staat dat je het spel met een account krijgt.. Maar het is wel op je eigen account te spelen
kan ook , het laadstation vond ik mooier/makkelijkerbram1984 schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:11:
[...]
Ik heb voor 3 euro een USB verlengkabel gekocht. Headset of controller hangt eraan. Ideaal.
[ Voor 0% gewijzigd door Cardwizard op 14-12-2014 21:40 . Reden: typo ]
Zogenaamd "account sharen". Je krijgt een account met het spel erop. Ze zeggen dan dat je t spel kan downloaden en na een paar dagen wordt het account door hun teruggehaald. Zolang je dan op je PS4 niet op het account komt, kan je het spel spelen op je andere accounts.poor Leno schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:40:
[...]
Verder nog iets:
Hoe kan het dat mensen/bedrijfjes op Marktplaats e.d. digitale games kunnen verkopen?
Iemand die weet hoe dat werkt? Er staat dat je het spel met een account krijgt.. Maar het is wel op je eigen account te spelen
Thnx ik had al zo'n heel erg donkerbruin vermoeden dat er ergens iets niet klopteSqueakyClean schreef op zondag 14 december 2014 @ 21:46:
[...]
Zogenaamd account sharen. Je krijgt een account met het spel erop. Ze zeggen dan dat je t spel kan downloaden en na een paar dagen wordt het account door hun teruggehaald. Zolang je dan op je PS4 niet op het account komt, kan je het spel spelen op je andere accounts.
Bij sommige kan je niet spelen op je eigen account en moet je spelen op het account wat je erbij krijgt. Maar vaak wordt het account na een tijdje weer teruggehaald en ben je t spel kwijt.
En het mag ook nog eens niet van Sony!![]()
Dus doe maar niet...
zit je niet in de buurt van een stopcontact dan?Tom schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:36:
[...]
Daarvoor zit ik tever van de tv/ps4 af.
't Is verder geen ramp, gewoon opladen na het gamen (stand-by) maar je moet het niet vergeten en het is een achteruitgang t.o.v. de PS3 controller.
Natuurlijk, moet ie natuurlijk wel de goeie spanning leveren maar in theorie, why not.Kapot schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:21:
Zou je de controller ook op kunnen laden aan een powerbank?
PSN: Maichel
Prima oplossing natuurlijk. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel armoede dat zo iets op deze manier opgelost moet worden.tiguan schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:59:
Ik hang de controller aan me notebook, die voor me op de salontafel staat als ie bijna op is.
It's dogged that does it
Ach, nog een paart jaartjes voor de volgende Elder Scrolls joh!TunderNerd schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:14:
Vandaag ga ik hem dan eindelijk halen, de PS4 komt in huis! Vooral sinds de PS3 gister toch echt de hoop heeft opgegeven(na een skyrim marathon). Ik twijfel nog tussen Wit / zwart, en of ik ook meteen dragon age er bij koop (balen, skyrim is er niet voor de PS4 en komt zeer waarschijnlijk ook niet, prutsers!). Iemand ervaring met dragon age? en welke kleur is de must have? Zijn er ervaringen met de koppeling met de Vita?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Ze komen eerst met een online avontuur, waar ik nogal slechte verhalen over heb gehoord: erg op WOW lijkend (iets wat ik verschrikkelijk vind), veel bugs(in de open Beta). Daarnaast ook nog 15 euro per maand betalen is me toch echt veel te veel. Ik wil gewoon lekker riddertje spelen!jimz93 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:44:
[...]
Ach, nog een paart jaartjes voor de volgende Elder Scrolls joh!
Persoonlijk vind ik de witte wel gaver omdat deze wat unieker/exclusiever is.
Zeker de witte controller spreekt mij zeer aan (kwestie van smaak...)
Klopt, de online variant vond ik ook weinig soepsTunderNerd schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:49:
[...]
Ze komen eerst met een online avontuur, waar ik nogal slechte verhalen over heb gehoord: erg op WOW lijkend (iets wat ik verschrikkelijk vind), veel bugs(in de open Beta). Daarnaast ook nog 15 euro per maand betalen is me toch echt veel te veel. Ik wil gewoon lekker riddertje spelen!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Na het gamen aan je PS4 hangen, dan is je controller weer vol voor de volgende sessie. Werkt prima. Dat iets niet precies gaat zoals jij het wil betekent nog niet dat het meteen armoede is natuurlijk. Sony heeft een oplossing en dat gaat prima. Ik had ook liever een langere accuduur gehad, of dat de controller draadloos aan energie komt, maar dat is niet zo, dus dan gewoon aan je PS4 hangen na het gamen. Ik snap de ophef over de accuduur echt niet.SavageBrother schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:42:
[...]
Prima oplossing natuurlijk. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel armoede dat zo iets op deze manier opgelost moet worden.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Na het gamen aan de PS4 hangen? Dan laadt de controller niet op bij mij hoor.Sandyman538 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:09:
[...]
Na het gamen aan je PS4 hangen, dan is je controller weer vol voor de volgende sessie. Werkt prima. Dat iets niet precies gaat zoals jij het wil betekent nog niet dat het meteen armoede is natuurlijk. Sony heeft een oplossing en dat gaat prima. Ik had ook liever een langere accuduur gehad, of dat de controller draadloos aan energie komt, maar dat is niet zo, dus dan gewoon aan je PS4 hangen na het gamen. Ik snap de ophef over de accuduur echt niet.
Moet de PS4 wel in stand-by mode, dan word de controller opgeladen.Pinjataaa schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:11:
[...]
Na het gamen aan de PS4 hangen? Dan laadt de controller niet op bij mij hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Jay-K op 15-12-2014 10:13 ]
Before me there were many, after me there will be none
Verbruikt die stand-by mode niet heel erg veel stroom? Zelf laad ik overigens altijd op d.m.v. een telefoonoplader in mijn controller tijdens het gamen (wanneer nodig uiteraard).Jay-K schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:12:
[...]
Moet de PS4 wel in stand-by mode, dan word de controller opgeladen.
Zojuist ff berekend, Idle gebruik is 8 watt. Komt neer op zo'n €15 per jaar.xelfer schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:20:
[...]
Verbruikt die stand-by mode niet heel erg veel stroom? Zelf laad ik overigens altijd op d.m.v. een telefoonoplader tijdens het gamen (wanneer nodig uiteraard).
Na 3 uur gaat de PS4 automatisch van de "rust"-stand (hierin laden de controllers) naar "uit".Pinjataaa schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:20:
[...]
Zojuist ff berekend, Idle gebruik is 8 watt. Komt neer op zo'n €15 per jaar.
[ Voor 26% gewijzigd door CappieL op 15-12-2014 10:31 ]
Ik vind het gewoon armoede dat een een dergelijke controller een uurtje of 2 meegaat en dat ik daarna mijn playstation aan moet laten staan om hem op te laden. Op een vrije zondag game ik soms 6 uur achter elkaar, dat houdt die controller echt niet vol hoor. Dan mag ik dus of één of andere band aid fix gaan bedenken of ik mag zelf nog een verlengsnoer kopen?Sandyman538 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:09:
[...]
Na het gamen aan je PS4 hangen, dan is je controller weer vol voor de volgende sessie. Werkt prima. Dat iets niet precies gaat zoals jij het wil betekent nog niet dat het meteen armoede is natuurlijk. Sony heeft een oplossing en dat gaat prima. Ik had ook liever een langere accuduur gehad, of dat de controller draadloos aan energie komt, maar dat is niet zo, dus dan gewoon aan je PS4 hangen na het gamen. Ik snap de ophef over de accuduur echt niet.
It's dogged that does it
Huh, het doel is toch dat de PS4 in standby blijft staan om eventuele updates en dergelijke te downloaden en installeren zodra ze beschikbaar zijn? Als hij na 3 uur uit gaat doet hij dit dus niet. Of is dit een optie?CappieL schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:28:
[...]
Na 3 uur gaat de PS4 automatisch van de "rust"-stand (hierin laden de controllers) naar "uit".
Kom net dit bericht op Nu.nl tegen "Totale waarde Playstation Plus games in 2014 bedraagt 1200 euro"
[ Voor 80% gewijzigd door muhda op 15-12-2014 10:42 ]
De PS4 checkt 1 keer per 24 uur of er updates zijn, tot je m aanzet, dan begint de 24 uur opnieuw.Pinjataaa schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:34:
[...]
Huh, het doel is toch dat de PS4 in standby blijft staan om eventuele updates en dergelijke te downloaden en installeren zodra ze beschikbaar zijn? Als hij na 3 uur uit gaat doet hij dit dus niet. Of is dit een optie?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
2 uur ? dat klopt niet hoor, ik kan makkelijk een hele middag met een controller doen.SavageBrother schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:32:
[...]
Ik vind het gewoon armoede dat een een dergelijke controller een uurtje of 2 meegaat en dat ik daarna mijn playstation aan moet laten staan om hem op te laden. Op een vrije zondag game ik soms 6 uur achter elkaar, dat houdt die controller echt niet vol hoor. Dan mag ik dus of één of andere band aid fix gaan bedenken of ik mag zelf nog een verlengsnoer kopen?
Zeker wanneer je in het achterhoofd houdt dat dit bij de PS3 al beter geregeld was, vind ik dat dit een armoedige bedoening is.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
[ Voor 26% gewijzigd door xelfer op 15-12-2014 10:44 ]
Thnx, dit verklaard een hoop.On_E schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:38:
[...]
De PS4 checkt 1 keer per 24 uur of er updates zijn, tot je m aanzet, dan begint de 24 uur opnieuw.
Ik kan ook makkelijk een hele middag en door het uitzetten van de trilfunctie en het dimmen van de lightbar heb ik nog wat extra tijd erbij.Zethiel schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:40:
[...]
2 uur ? dat klopt niet hoor, ik kan makkelijk een hele middag met een controller doen.
Moet ik ook zeggen. Ik trek makkelijk een hele middag. Daarnaast heb ik wel ook een extra male to female usb gekocht, want dan kan ik hem gewoon zonder moeite ook voor de ps3 en computer gebruiken.Pinjataaa schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:47:
[...]
Thnx, dit verklaard een hoop.
[...]
Ik kan ook makkelijk een hele middag en door het uitzetten van de trilfunctie en het dimmen van de lightbar heb ik nog wat extra tijd erbij.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
neem een super nintendo..probleem opgelostSavageBrother schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:32:
[...]
Ik vind het gewoon armoede dat een een dergelijke controller een uurtje of 2 meegaat en dat ik daarna mijn playstation aan moet laten staan om hem op te laden. Op een vrije zondag game ik soms 6 uur achter elkaar, dat houdt die controller echt niet vol hoor. Dan mag ik dus of één of andere band aid fix gaan bedenken of ik mag zelf nog een verlengsnoer kopen?
Zeker wanneer je in het achterhoofd houdt dat dit bij de PS3 al beter geregeld was, vind ik dat dit een armoedige bedoening is.
Dan zit je aan een draadje vastjoey82 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:29:
[...]
neem een super nintendo..probleem opgelost![]()
knip je het draadje af.... (sarcasme herkennen is natuurlijk best lastig)
Ik heb zelf de gold, maar ik heb ook de andere op mijn hoofd gehad. Als je de zwarte al hebt, is het niet een "upgrade". Het is meer een sidegrade. Sterker nog, ik vond de zwarte een beetje relaxter zitten. Maar de blauwe was aanzienlijk goedkoper.bram1984 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:35:
Is er hier iemand die heel toevallig ervaring heeft met zowel de Sony wireless 7.1 stereo (die zwarte), als de Gold 7.1 headset (die blauwe)? Ik heb de eerste en vraag me af of er verschil tussen de 2 aanwezig is die de aanschaf van de Gold waar is.
PSN & XBL: Denkoyugo
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq