• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

JK

Matched: nl
Bij mijn PS4 van net een week oud (of eigenlijk iets jonger nog), hoor ik uit de voeding als de PS4 uit staat een lichte zoem komen. Heb even gegoogled en het schijnt veel vaker voor te komen.

Kan het kwaad? Het is niet heel erg hard, het moet echt stil zijn en dan moet je in de buurt zijn. Ik hoor echt altijd alles. Gaat mij er meer om of de PS4 voeding sneller defect kan gaan. Mijn PS3 had ik overigens altijd helemaal uit staan, maar de PS4 heeft geen knop op de achterkant, anders was dat geluid ook weg.
The Order wordt echt gruwelijk als ik het zo zie. Goed om te lezen dat de pers steeds enthousiaster wordt.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
JK schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:49:
Bij mijn PS4 van net een week oud (of eigenlijk iets jonger nog), hoor ik uit de voeding als de PS4 uit staat een lichte zoem komen. Heb even gegoogled en het schijnt veel vaker voor te komen.

Kan het kwaad? Het is niet heel erg hard, het moet echt stil zijn en dan moet je in de buurt zijn. Ik hoor echt altijd alles. Gaat mij er meer om of de PS4 voeding sneller defect kan gaan. Mijn PS3 had ik overigens altijd helemaal uit staan, maar de PS4 heeft geen knop op de achterkant, anders was dat geluid ook weg.
Geen idee of het kwaad kan, maar het lijkt me sowieso niet prettig om een PS4 constant in standby modus te hebben. Zeker niet als deze PS4 ook nog geluid maakt.

Je kan zelf een schakelaar gebruiken om de PS4 uit te zetten, zelf doe ik dit ook.

• JK

JK

Geen matches
Hij zou niet in standby staan, ik gebruik echt de 'turn off' in het menu. Tuurlijk verbruikt ie nog stroom, maar het is niet in 'rest mode', dus ook geen leds oid aan. Je moet bijna je oor er tegenaan leggen, wil je het horen. Maar ik kan, gekscherend, 's nachts nog wakker worden van een muis die een scheet laat. :+

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Geen matches
witte ps4 net uitgepakt....helemaal nieuw maar nu zit er een innnnnnnnniminnnni klein vlekje op zo uit de doos..rara hoe kan dat...................daar ruilen ze hem vast niet voor om!!!!??????? loll

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:33
Geen matches
joey82 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:17:
witte ps4 net uitgepakt....helemaal nieuw maar nu zit er een innnnnnnnniminnnni klein vlekje op zo uit de doos..rara hoe kan dat...................daar ruilen ze hem vast niet voor om!!!!??????? loll
Ik ruil hem voor je om , zwart zonder vlekken ;)

• joey82
Geen matches
cardwizard schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:22:
[...]

Ik ruil hem voor je om , zwart zonder vlekken ;)
mja wahaha...vond t n beetje raar..doos was helemaal dicht ( zegeltje nog niet kapot enzo ) zal wel een foutje zijn geweest met spuiten ofzo.......

[ Voor 20% gewijzigd door joey82 op 09-12-2014 20:53 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geen matches
Weet iemand of die actie nog loopt dat als je je PSN tegoed met 50,- opwaardeert via ideal dat je dan een voucher van 10,- krijgt? kan via google niets vinden en in de PSN store zelf ook niet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:49

spaceboy

Op grote hoogte

Geen matches
Chaoss schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:51:
Weet iemand of die actie nog loopt dat als je je PSN tegoed met 50,- opwaardeert via ideal dat je dan een voucher van 10,- krijgt? kan via google niets vinden en in de PSN store zelf ook niet.
Heb me ook lam gezocht deze week. Volgens mij heb ik uiteindelijk gevonden dat het in november was.
Jammer...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• joey82
Geen matches
.IK probeerde gta te kopen via de ps4,,bleef hij steeds die laad streepjes zien,,,via pc gekocht en alles ging goed.........meer mensen last van?

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:57
Geen matches
bram1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:55:
The Order wordt echt gruwelijk als ik het zo zie. Goed om te lezen dat de pers steeds enthousiaster wordt.
De pers wordt wel vaker enthousiast. :X

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Matched: www
spaceboy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:52:
[...]

Heb me ook lam gezocht deze week. Volgens mij heb ik uiteindelijk gevonden dat het in november was.
Jammer...
http://www.sonyentertainm...omotions/10-voucher-code/

Deze week dus nog ;)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• joey82
ik heb sommige mensen hier wel s horen klagen over dat een game traag download,,,net binnen 45 min gta 5 binnen gehengeld..is dit traag of redelijk snel?
JK schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:59:
Hij zou niet in standby staan, ik gebruik echt de 'turn off' in het menu. Tuurlijk verbruikt ie nog stroom, maar het is niet in 'rest mode', dus ook geen leds oid aan. Je moet bijna je oor er tegenaan leggen, wil je het horen. Maar ik kan, gekscherend, 's nachts nog wakker worden van een muis die een scheet laat. :+
Dat heet coil whine en in sommige gevallen lost het zichzelf op door gebruik (warmte) het heeft iets met de lijm in en/of om de spoel te maken van de voeding.

Op de PC zijn er stress test programma's voor die het proces versnellen. Ik zou je aan raden om je ps4 gewoon een weekje in standby (downloads tijdens standby op aan zetten?) te zetten na gebruik.

Voor zover ik weet is coil whine niet schadelijk verder voor je ps4 maar als het erger wordt kan het best irritant worden.

Ik heb bij een oude pc voeding de spoel wel eens volgespoten met lijm wat ook werkte maar dat zou ik met de ps4 niet doen.. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• spaceboy
  • Laatst online: 17:49

spaceboy

Op grote hoogte

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Geen matches
15 min. gameplay van The Witness, was al weer een tijdje stil:

Volgens Blow duurt het vermoedelijk nog enkele maanden voor ze er mee klaar zijn. Maar wel 30-40 uur gameplay met 700 unieke puzzels.

• JK

JK

Geen matches
Bedankt voor de info, AtlAntA. Zal eens kijken of ik 'm op standby kan laten, of gewoon veel spelen. :+
SacreBleu schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:56:
[...]

De pers wordt wel vaker enthousiast. :X
Zo te zien heb je een en ander niet gevolgd, maar eerder werd er een stuk negatiever over The Order gedaan. Dit lijkt langzaam te veranderen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Thanx, kon dat zelf met geen mogelijkheid vinden.

Na de weather update overweeg ik driveclub te kopen. 40 Euro voor de PS+ versie is prima en dan krijg ik ook nog eens 10 euro extra.

Die PS+ update is toch al te gebruiken?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Geen matches
spaceboy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:52:
[...]

Jammer...
Deze vraag had ik dus ook. Op de playstation store site staat dit nog in de grote banner op de voorpagina. Ik heb dus 50 euro opgewaardeerd maar nog geen voucher ontvangen. Heb al een mail gestuurd naar support want nu wil ik natuurlijk wel die voucher hebben. Heb een screenshot gemaakt voor de zekerheid.

Edit: Actie loopt nog en kan tot 10 dagen duren voordat de voucher binnen is lees ik nu.

[ Voor 7% gewijzigd door FaceDown op 09-12-2014 23:17 ]

Groetjes, FaceDown.

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09-2025
Geen matches
bureno schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:04:
Is het aannemelijk dat er rond de kerst nog een PS4 aanbieding komt, vergelijkbaar met de GTA5 bundel van enkele weken geleden..?
Ik was van de week bij de lokale Bart Smit en die gaf aan dat ik beter even kon wachten. Deze week (na de sint) is een rustige week zonder aanbiedingen, vanaf volgende week was er weer kans op acties (details wist ie niet).
Zelf besloten een weekje te wachten...

PSNID : HoefMeistert

Verwijderd

Geen matches
Chaoss schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:02:
[...]

Thanx, kon dat zelf met geen mogelijkheid vinden.

Na de weather update overweeg ik driveclub te kopen. 40 Euro voor de PS+ versie is prima en dan krijg ik ook nog eens 10 euro extra.

Die PS+ update is toch al te gebruiken?
PS+ update werkt sinds release al. Gratis PS+ limited versie niet, kopen kan dus gewoon!

• joey82
GTA V downloaden ging redelijk snel maar installen gaat echt traag,,na 2 uur pas op 22%..is dit normaal offuhh? :+

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12-2025
joey82 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:31:
GTA V downloaden ging redelijk snel maar installen gaat echt traag,,na 2 uur pas op 22%..is dit normaal offuhh? :+
nee das niet normaal. Bij mij duurde dat ongeveer 30 a 45 minuten. (nog lang zat natuurlijk)

• joey82
Geen matches
waar kan dit aan liggen dan?

heb ik weer..koop ik iets is het niet goed :? :X

[ Voor 49% gewijzigd door joey82 op 09-12-2014 23:37 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Geen matches
kazuka schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:37:
15 min. gameplay van The Witness, was al weer een tijdje stil:

[video]

Volgens Blow duurt het vermoedelijk nog enkele maanden voor ze er mee klaar zijn. Maar wel 30-40 uur gameplay met 700 unieke puzzels.
Zo, dat ziet er wel weer leuk uit. Inderdaad even geleden, maar krijg er wel zin in. Lekkere rustige puzzelaar die je wel even bezig houdt. Vooral iets wat ik wel tussendoor wil doen (als ik bv even op iemand moet wachten ofzo. Zou ook een ideale game zijn om op een handheld te doen op de WC ofzo (Vita streaming :9~ )
Ben benieuwd hoe het resultaat is, maar dit ziet er wel leuk en goed doordacht uit.

Het is voor mij 1 van de games waar ik naar uitkijk voor volgend jaar

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 09-12-2014 23:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 04-12-2025
joey82 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:31:
Ik heb de digitale versie, bij mij duurde de installatie ook erg lang. Zeker 2-3 uur.

• joey82
Geen matches
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:38:
[...]

Ik heb de digitale versie, bij mij duurde de installatie ook erg lang. Zeker 2-3 uur.
ik schrok al..dacht,,heb ik nou weer iets gekocht dat niet goed is..zucht..

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Geen matches
joey82 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:42:
[...]

ik schrok al..dacht,,heb ik nou weer iets gekocht dat niet goed is..zucht..
Ga er maar vanuit dat alles aan je PS4 gewoon werkt en dat alles klopt. Ik snap je enthousiasme, maar je afgelopen 6 reactie's gaan veelal over zaken die doodnormaal zijn. Dus maak je niet zo druk en geniet :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• joey82
Geen matches
Sandyman538 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:46:
[...]

Ga er maar vanuit dat alles aan je PS4 gewoon werkt en dat alles klopt. Ik snap je enthousiasme, maar je afgelopen 6 reactie's gaan veelal over zaken die doodnormaal zijn. Dus maak je niet zo druk en geniet :)
mjin excusses....hoe kan ik nou genieten als ik dal 3 uur naar een install scherm zit te kijken? ....zal me proberen in te houden :)

las net hier onder dat t nog erger kan..schijn een rockstar dingetje te zijn..

https://support.rockstarg...w-installation-speed-PS4-

edit: 21,15 install gestart 02,45 eindelijk klaar,,5half uur voor een install,damn,,is dit met meer digitale games zo? zo ja dan ga ik mooi over op disc :+

[ Voor 16% gewijzigd door joey82 op 10-12-2014 02:54 ]

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08-2025
Misschien is de game nog aan t downloaden achter de schermen, tijdens de installatie? Veel digitale games doen dat, het grootste deel van de download is min of meer verborgen. Ik snap niet helemaal waarom. Kijk bij de game eens onder [options]>[information], daar kun je altijd zien hoeveel er echt gedownload is. Ik heb het al heel vaak gezien, op het homescreen lijkt de download klaar, maar ondertussen heb je dan maar een klein deel binnen. Sommige games kunnen dan al starten, en is bijvoorbeeld de tutorial speelbaar. Maar waarom ze niet duidelijk aangeven dat nog niet heel de game op je schijf staat, is gewoon raar. Vooral bij games die het helemaal niet ondersteunen.

Bij GTA is dan blijkbaar de installatie al te starten? Niet zo gek dat dat lang duurt, 50GB binnenhalen is niet niks, zeker via PSN duurt dat wat langer dan je misschien gewend bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Svenderson op 10-12-2014 03:08 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

GTA V download eerst een bestand van 600MB. Hierna staat de icon op je dashboard en kan je het openen. Echter begint de daadwerkelijk game (45GB) dan pas met downloaden. Dat 'installeren' wat je ziet is dus gewoon de download.

Digitale games 'installeer' je niet. Die worden gedownload en tijdens de download gewoon geïnstalleerd.

Ga naar de icon toe op je dashboard, klik op options knop en dan onderaan info. Dan zie je precies hoever de download daadwerkelijk is.

[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 10-12-2014 03:11 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• joey82
ASNNetworks schreef op woensdag 10 december 2014 @ 03:10:
GTA V download eerst een bestand van 600MB. Hierna staat de icon op je dashboard en kan je het openen. Echter begint de daadwerkelijk game (45GB) dan pas met downloaden. Dat 'installeren' wat je ziet is dus gewoon de download.

Digitale games 'installeer' je niet. Die worden gedownload en tijdens de download gewoon geïnstalleerd.

Ga naar de icon toe op je dashboard, klik op options knop en dan onderaan info. Dan zie je precies hoever de download daadwerkelijk is.
oke..

misschien ga ik nu een hele domme vraag stellen dan maar waarom word het dan install genoemd inplaatst van download? beetje verwarrend..maar 5half uur is toch wel overdreven niet dan?............

ik t rockstar forum zag ik zelf mensen 10 uur en langer voorbij komen..

is GTA V een uitzondering dat t zo lang duurt of is t bij meer games zo dat t zo lang duurt?....

het is nog allemaal nieuw voor mij vandaar :)

Verwijderd

De eerste 600MB van GTA V was hier zo gedownload , de andere 48GB werd daarna op de achtergrond gedownload en toen dat allemaal gedownload was kon ik pas spelen.

• DeeSung
  • Niet online
Downloaden ligt aan zoveel factoren tegenwoordig.

Verwijderd

Bij mij gaat het downloaden op de PS4 en X1 met ongeveer 8MB per seconde.
De 20MB die ik bij UPC heb haal ik alleen op mijn laptop bedraad.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:59
Geen matches
Aan de andere kant was bij mij de disc versie wel geïnstalleerd binnen een uur.

• DeeSung
  • Niet online
Geen matches
De nieuwe Tomb Raider wordt door microsoft gepubliceerd wat wss gaat betekenen dat de Ps4 die game nooit zal zien.

Achterbaks smerige klote bedrijf is t ook.

Eerst ps4 gamers lekker maken met de nieuwe Tomb Raider. Vervolgens exclusief voor Xbox maken (Timed exclusive). En nu zelf gaan uitgeven.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:41
Geen matches
DeeSung schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:59:
En andersom was het uiteraard "Whoopdeedoo eat that" geweest en zo? :P Het is een spelletje, no big deal.

Nickname does not reflect reality

• DeeSung
  • Niet online
Geen matches
Brad Pitt schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:03:
[...]

En andersom was het uiteraard "Whoopdeedoo eat that" geweest en zo? :P Het is een spelletje, no big deal.
Uiteraard? Totaal niet dus.
Brad Pitt schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:03:
[...]

Geen idee wat er van waar is, maar TR is een grote multiplatform franchise waarvan we nog niet zolang geleden het vorige deel op alle PS platformen hebben kunnen spelen.

Maar jammer dan. Ik vind het vorige deel tof maar ik verwacht dat Uncharted wederom de vloer aanveegt met Tomb Raider. Die speel ik liever.

• Brad Pitt
Geen matches

• DeeSung
  • Niet online
Geen matches
Mooi dat je dat quote maar dat ging erover waarom SF5 niet zo opblaasde.

Sony zegt het tenminste recht toe recht aan.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-12-2025

rajackar

Blood Minister

3rd party exclusives zijn wat mij betreft altijd lame en ongewenst.
Iemand betalen om een game niet uit te brengen op een ander platform is nooit goede service, ook niet naar je eigen klanten. Want als het niet exclusief was hadden die het ook gekregen.
Het enige dat je bereikt is dat anderen het niet kunnen spelen en je die mensen dwingt jouw platform aan te schaffen om content te kunnen krijgen die je niet zelf ontwikkeld hebt.
En dat is dus eigenlijk voor de consument op geen enkele manier positief.
(tenzij je een fanboy bent die wil schreeuwen naar fans van het andere platform)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Wat is eigenlijk de bron van het TR verhaal?

edit: Gevonden. Getwitterd door een MS medewerker (Aaron Greenberg). Ik ga er vanuit dat dit gewoon onderdeel van de deal is, zodat Square Enix geholpen wordt in de kosten voor marketing en distributie.

Spencer heeft eerder inderdaad al aangegeven dat de deal timed is, dus men bezit de rechten niet. Deze komt gewoon naar de PS4, ga ik vanuit.

Ik lees ook dat de game ook naar PS3 en 360 komt. Serieus?? Hoe wil je dan ooit gaan concurreren met Uncharted en een studio als Naughty Dog, die volop next-gen gaan? Dat is in ieder geval een pleister op de eventuele wonde als de game toch volledig exclusief is.

[ Voor 88% gewijzigd door bram1984 op 10-12-2014 09:35 ]

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
DeeSung schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:59:
De nieuwe Tomb Raider wordt door microsoft gepubliceerd wat wss gaat betekenen dat de Ps4 die game nooit zal zien.

Eerst ps4 gamers lekker maken met de nieuwe Tomb Raider. Vervolgens exclusief voor Xbox maken (Timed exclusive). En nu zelf gaan uitgeven.
Het is helemaal niet uitgesloten, ze geven de game enkel uit meer niet, ze bezitten de rechten niet, Phil Spencer kon destijds ook niets zeggen over de exclusiviteit.
Game komt gewoon later (waarschijnlijk half jaar) naar de PS4.

• DeeSung
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:29:
Wat is eigenlijk de bron van het TR verhaal?

edit: Gevonden. Getwitterd door een MS medewerker (Aaron Greenberg). Ik ga er vanuit dat dit gewoon onderdeel van de deal is, zodat Square Enix geholpen wordt in de kosten voor marketing en distributie.

Spencer heeft eerder inderdaad al aangegeven dat de deal timed is, dus men bezit de rechten niet. Deze komt gewoon naar de PS4, ga ik vanuit.

Ik lees ook dat de game ook naar PS3 en 360 komt. Serieus?? Hoe wil je dan ooit gaan concurreren met Uncharted en een studio als Naughty Dog, die volop next-gen gaan? Dat is in ieder geval een pleister op de eventuele wonde als de game toch volledig exclusief is.
http://m.ign.com/articles...ng-published-by-microsoft

Edit:

Het zou misschien kunnen maar het kan dus ook de andere kant opgaan.

Maar waarom zou je een timed exclusive in godsnaam zelf publishen dan.

Edit 2:

Ik wordt gewoon niet graag aan het lijntje gehouden. Zeg het gewoon gelijk. Zodat iedereen weet waar ze aantoe zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door DeeSung op 10-12-2014 10:03 ]

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik zie geen verschil tussen 1st party exclusives of 3rd party exclusives. Het is een manier die consolebouwers gebruiken om mensen te overtuigen hun hardware te kopen. Het is niets vreemds, het word buiten de games industrie ook gewoon gebruikt.

Je mag je er druk over maken, net zoals andere mensen zich druk maken over het weer. Je mag ook best de score bijhouden om te zien wie er gaat winnen net zoals mensen de score bijhouden in professioneel voetbal, waar het eigenlijk ook bedrijven zijn die proberen de meeste kanten te winnen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

@DeeSung; Dat zeg ik: onderdeel van de timed deal. Zak geld voor Square Enix, die zich tegelijkertijd niet druk hoeft te maken over marketing en distributie.

@embee; Nee? Jij vindt het afkopen van een game als Tomb Raider of Street Fighter hetzelfde als een game door een eigen studio laten maken en exclusief uitbrengen? Ik vind het eerste anders een stuk meer achterbaks. Het aanschaffen van een studio en daarin investeren spreekt vertrouwen uit in de desbetreffende studio. Het afkopen van een multiplatform titel is gewoon het pesten van de gamer.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:27

Kju

Geen matches
Denk niet dat ik een Wii U had gekocht als Mario Kart 8 naar PS4 was gekomen... :)

PSN: Kjujay

• embee

embee

Geen matches
Of Sony/Nintendo/Microsoft nou een studio of een spel koopt, voor mij is het effect hetzelfde.

Ik probeer geen emotionele band op te bouwen met een bedrijf. Dus ik wil dan ook geen emotioneel geladen waardeoordeel als achterbaks toe schrijven aan welk bedrijf dan ook. Ze proberen gewoon hun winst te maximaliseren. Zeker een beursgenoteerd bedrijf heeft het verdienen van geld als 1e prioriteit.

[ Voor 61% gewijzigd door embee op 10-12-2014 10:02 ]

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05-2025
Geen matches
embee schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:56:
Of Sony/Nintendo/Microsoft nou een studio of een spel koopt, voor mij is het effect hetzelfde.

Ik probeer geen emotionele band op te bouwen met een bedrijf. Dus ik wil dan ook geen emotioneel geladen waardeoordeel als achterbaks toe schrijven aan welk bedrijf dan ook. Ze proberen gewoon hun winst te maximaliseren. Zeker een beursgenoteerd bedrijf heeft het verdienen van geld als 1e prioriteit.
^ Compleet mee eens.

Niets weerhoud je er toch van om ook een Xbox te kopen of PS4 als je al een Xbox hebt. De fabrikanten proberen op deze manier gewoon het maximale aantal consoles te verkopen en dat is natuurlijk ook het doel.

psn id: cassiuskleij

• xelfer
  • Niet online
Geen matches
Cassiuskleij schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:14:
[...]

^ Compleet mee eens.

Niets weerhoud je er toch van om ook een Xbox te kopen of PS4 als je al een Xbox hebt. De fabrikanten proberen op deze manier gewoon het maximale aantal consoles te verkopen en dat is natuurlijk ook het doel.
Jep. Zo werkt de business nou eenmaal. Als Microsoft of Sony iets kunnen wegkapen voor de ander dan zullen ze dat zeker doen. Is een slimme manier van zakendoen. Op die manier doen ze ook alleen de klanten van de concurrentie pijn en nodigen ze ook die klanten uit om klant te worden bij Xbox/PS.
embee schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:56:

Het effect wel, maar het is wel degelijk iets anders dan een multiplatform titel ineens opkopen. Ook Sony maakt zich hier schuldig aan met SF5, begrijp me niet verkeerd. En tijdelijk vind ik al helemaal kansloos. Alsof veel mensen € 400,- gaan uitgeven om een game eerder te spelen die in dit geval later mogelijk in een hogere grafische kwaliteit alsnog naar de PS4 komt. Ik schat zo in van niet. De timed DLC van CoD heeft hier in de EU ook niet gezorg dat meer mensen op een 360 speelden.

• embee

embee

Geen matches
bram1984 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:32:
[...]

Het effect wel, maar het is wel degelijk iets anders dan een multiplatform titel ineens opkopen. Ook Sony maakt zich hier schuldig aan met SF5, begrijp me niet verkeerd. En tijdelijk vind ik al helemaal kansloos. Alsof veel mensen € 400,- gaan uitgeven om een game eerder te spelen die in dit geval later mogelijk in een hogere grafische kwaliteit alsnog naar de PS4 komt. Ik schat zo in van niet. De timed DLC van CoD heeft hier in de EU ook niet gezorg dat meer mensen op een 360 speelden.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Het is een factor die meespeelt. Het feit dat Frogger beschikbaar is op de Atari en niet op de ZX Spectrum zorgt er niet voor dat iemand kiest voor Atari, maar het speelt wel mee. Beide systemen hebben voor en nadelen en die weegt de consument af. In dit geval zorgt Frogger voor één extra agument voor Atari. Één in een lange lijst van voors en tegens.

En zelfs deze ene factor zal invloed op verkoopcijfers hebben, want in de grote groep potentiële klanten zijn er altijd een aantal waar deze factor nou net doorslaggevend is.

• SacreBleu
Geen matches
bram1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:53:
[...]

Zo te zien heb je een en ander niet gevolgd, maar eerder werd er een stuk negatiever over The Order gedaan. Dit lijkt langzaam te veranderen.
Ik heb wel degelijk het een-en-ander gezien, gelezen en gehoord. Ik weet ook dat het spel in die tijd geen greintje is veranderd en nu is ineens de pers enthousiast. Dat zijn ze wel vaker en dat hoeft zich helemaal niet te manifesteren in een goed spel - ook niet in een slecht spel, overigens.

Juist het feit dat de pers ineens enthousiast is gaat niet helemaal op. We hebben al eerder wat gameplay gezien. We hebben nu alleen wat langer footage gezien. Maar niet iets anders. En nu, tegen de release aan, is de pers enthousiast?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:41
Psn plus vraagje.
Deze eindigt aankomende 15 januari in mijn geval, vermoed dat wanneer ik update de nieuwe periode 16 jan 2015 tm 16 jan 2016 wordt?

Is er iemand die dit kan bevestigen, kan het nergens online vinden namelijk.

Alvast bedankt.

• Brad Pitt
BigF25 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:01:
Is er iemand die dit kan bevestigen, kan het nergens online vinden namelijk.
Dat is correct ja :)

• Eelceau
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-04-2024
Geen matches
SacreBleu schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:55:
[...]

Ik heb wel degelijk het een-en-ander gezien, gelezen en gehoord. Ik weet ook dat het spel in die tijd geen greintje is veranderd en nu is ineens de pers enthousiast. Dat zijn ze wel vaker en dat hoeft zich helemaal niet te manifesteren in een goed spel - ook niet in een slecht spel, overigens.

Juist het feit dat de pers ineens enthousiast is gaat niet helemaal op. We hebben al eerder wat gameplay gezien. We hebben nu alleen wat langer footage gezien. Maar niet iets anders. En nu, tegen de release aan, is de pers enthousiast?
Misschien heeft het ermee te maken dat de pers het nu daadwerkelijk langer dan 5 minuten heeft kunnen spelen? Lijkt me een erg belangrijke factor als je een game wilt beoordelen. 8)7

• SacreBleu
Geen matches
Eelceau schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:07:
[...]

Misschien heeft het ermee te maken dat de pers het nu daadwerkelijk langer dan 5 minuten heeft kunnen spelen? Lijkt me een erg belangrijke factor als je een game wilt beoordelen. 8)7
Wat hebben we in die laatste gameplay trailer gezien wat niet was te zien in de eerdere gameplay? Niets, je hebt er alleen langer naar kunnen kijken. Ik vond de eerste trailer indrukwekkender dan wat we nu hebben gezien. Neemt niet weg dat ik het spel bij release zal aanschaffen.

Het is niet de eerste keer dat de pers enthousiast is wanneer de release er een beetje begint aan te komen.
Hetzelfde zag je ook gebeuren met GTA V voor de X1 en PS4, er was niets meer bekend maar ineens kon je overal materiaal vinden wat allang bekend was. Het werd allemaal gehyped. Net als Halo MCC. En die laatste lijkt toch aardig wat momentum te hebben verloren.

Nogmaals, het hoeft zich niet te vertalen naar een slecht spel, maar de pers is tegenwoordig geheel nietszeggend. De meeste zeggen wat een developer of publisher wil als er geld tegenover staat.

• joey82
bram1984 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 06:36:
Omdat er tijdens het downloaden geïnstalleerd wordt. Kan dus prima zolang duren. 50GB is niet niks.
oke..

vandaag nog maar s n andere game digitaal kopen..s kijken hoe dat gaat

bij TLOU schijnt t ook niet echt snel te gaan.mensen ervaring met het digitaal/downloaden/installen/kopen van TLOU?

[ Voor 16% gewijzigd door joey82 op 10-12-2014 11:28 ]

• Cardwizard
Geen matches
net een externe harde schijf opgepikt Seagate Expansion Portable voor 80 euro , behuizing opengemaakt daar zit namelijk een Seagate/Samsung M9T Spinpoint in (die "los" toch 25 euro duurder is) , en deze in de PS4 geplaatst

Klusje van 10 minuten , PS4 is alweer opgestart 8) , 2TB voor 80 euro rond

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 10-12-2014 11:27 ]

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2025
Waarschijnlijk al eens gevraagd hoor, maar eh; Heeft dat nog gevolgen voor je garantie?

It's dogged that does it

• SacreBleu
SavageBrother schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:30:
Waarschijnlijk al eens gevraagd hoor, maar eh; Heeft dat nog gevolgen voor je garantie?
Nee. Staat zelfs in de handleiding hoe je deze handeling moet doen :)

• Brad Pitt
Geen matches

• SacreBleu
joey82 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:35:
waar kan dit aan liggen dan?

heb ik weer..koop ik iets is het niet goed :? :X
Volgens mij is de volledige 50GB nog niet gedownload. Dat ben je nu aan het doen. En PSN is nu eenmaal niet altijd even snel met het downloaden van games en dergelijke.

• Cardwizard
Geen matches
Saturn in Duitsland (net over de grens bij mij) 85 euro verkoopprijs , maar had nog een gutschein van 5 euro ;)

• Brad Pitt
Geen matches
cardwizard schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:40:
Saturn in Duitsland (net over de grens bij mij) 85 euro verkoopprijs , maar had nog een gutschein van 5 euro ;)
Niet extreem zinvolle informatie dan allemaal, maar da's imho uiteraard.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Geen matches
cardwizard schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:40:
[...]

Nice, al is ie op t moment volgens de pricewatch €89, ook goed te doen... Ook maar eens eentje bestellen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• tiguan
PSN is idd niet snel. Heb er sinds zondagavond over gedaan om Injustice te downloaden, gisteravond was ie een keer klaar. Dan stond ie wel alleen 's avonds aan.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2025
Geen matches
Nice, misschien in de kerstvakantie maar eens werk van maken dan :).

It's dogged that does it

• Cardwizard
Geen matches
Ik had niet verwacht dat ik dat zo snel "nodig" zou hebben , maar die 500GB zit toch best snel vol , zeker als je ook wat digitaal koopt

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11-2025
tiguan schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:42:
PSN is idd niet snel. Heb er sinds zondagavond over gedaan om Injustice te downloaden, gisteravond was ie een keer klaar. Dan stond ie wel alleen 's avonds aan.
Ben bang dat dit dan toch per huishouden vercheelt,
Ik heb zelf injustice binnen no-time binnen kunnen halen.

Garden warfare deed er wel wat langer over maar ook bij gTA V was het binnen 20 mins gedaan :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Brad Pitt
Geen matches
cardwizard schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:57:
Ik had niet verwacht dat ik dat zo snel "nodig" zou hebben , maar die 500GB zit toch best snel vol , zeker als je ook wat digitaal koopt
Vind het ideaal dat óók de "fysieke" games (vrijwel) helemaal naar de interne HD gaan. Laatst GTA-V geinstalleerd en dat kostte een kleine 48GB. Top! Uiteraard moet de BD er wel in zitten maar het laden van een HD gaat sowieso sneller dan van een disc. Was op de PS3 een groot manco. Inderdaad kost het wel "wat" ruimte, true :P

• joey82
Geen matches
jimz93 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:02:
[...]

Ben bang dat dit dan toch per huishouden vercheelt,
Ik heb zelf injustice binnen no-time binnen kunnen halen.

Garden warfare deed er wel wat langer over maar ook bij gTA V was het binnen 20 mins gedaan :)
ik heb een 50/5 upc internet verbinding :) lijkt me voldoende.......

sony net aan de lijn gehad,,meissie aan de telefoon had t voor me na gevraagd,,zegt ze ja dat is normaal maar bij sommige kan het idd binnen 20-30 min maar 5 uur of langer is ook niet raar.. |:(

• CappieL
  • Registratie: November 2006
Geen matches
cardwizard schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:27:

Klusje van 10 minuten , PS4 is alweer opgestart 8) , 2TB voor 80 euro rond
Is er dan ook een manier om je save-games terug te zetten?

Ik heb eergisteren het filmpje op YT bekeken, maar hier wordt niets gezegd over het backuppen van je save-games etc.

• xelfer
  • Niet online
CappieL schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:25:
[...]

Is er dan ook een manier om je save-games terug te zetten?

Ik heb eergisteren het filmpje op YT bekeken, maar hier wordt niets gezegd over het backuppen van je save-games etc.
Via PS+ kan je volgens mij je save games sowieso in de cloud opslaan. Na de HDD upgrade kan je ze weer downloaden naar je systeem.

• Cardwizard
xelfer schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:25:
[...]

Via PS+ kan je volgens mij je save games sowieso in de cloud opslaan. Na de HDD upgrade kan je ze weer downloaden naar je systeem.
Zonder PS+ kan het met een USB stick , net via PS+ gedaan werkt prima !

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12-2025
Geen matches
Of je saves ff op een usb stick zetten, kan ook natuurlijk. Sommige games ondersteunen ook geen psn cloud save (Dragon Age Inquisition bijvoorbeeld) ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• joey82
Scrisissszzz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:59:
[...]

50 mbit down is niet traag imo. Ik heb het zelf ook. Je moet gewoon iets langer wachten op een download dan bij 180mbit. Maar prima toereikend voor online gaming oid.

5mbit up is wel wat langzaam voor bepaalde doeleinden. Voordeel als je glasvezel hebt is dat de up gelijk is aan de down snelheid.
mja maar 5half uur voor een gta 5 game install is wel ehm beetje overdreven niet dan?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
joey82 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:00:
[...]

mja maar 5half uur voor een gta 5 game install is wel ehm beetje overdreven niet dan?
Ja klopt, maar zoals al eerder gezegd.. Probleem kan ook aan de kant van psn/sony of waar het ook vanaf komt liggen. Doe eens een paar speedtests op verschillende sites. Als je daar de 50mbit gewoon haalt is jouw kant in orde, daar kun je wel vanuit gaan. Het kan altijd voorkomen dat de servers waar je het vanaf trekt op dat moment de load niet aankunnen, om wat voor reden dan ook.

als ik met de volle 50mbit een game kan downloaden is het echt wel sneller dan 5 uur.

[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 10-12-2014 13:04 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• embee

embee

Geen matches
joey82 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:00:
[...]

afschatting:

50GB=50000MB=500000mbit dus orde grootte 10000/3600 = 3 uur

Als je dan ook nog niet het overgrote deel van de bandbreedte alleen voor jezelf hebt, maar zeg de helft..

Orde grootte klopt het wel hoor.

• joey82
Exorcist schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:21:
Volgens mij heeft Joey82 het over installeren (!) van GTA5, en niet het downloaden.

[...]
idd..

secret poncho's net binnen 8 min gedownload maar das ook nie zo groot..

• Trishul
En vergeet ook niet, dat we het hebben over 50mbit, wat dus 50/8 = 6.25 MB/s is de meest ideale situatie, wat je nooit haalt vanwege overhead, andere apparaten in huis e.d. 50GB downloaden met zo'n verbinding, in een ideale situatie (6.25MB/s), komt dan alsnog uit op bijna 2 uur en een kwartier. In de praktijk dus makkelijk 3 uur of langer.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat mij betreft zijn we nu wel een beetje klaar met de discussie over hoelang de ene of andere game duurt qua downloaden?

Prima dat er bepaalde problemen worden besproken, maar op een gegeven moment gewoon melden hoelang een download duurt voegt weinig toe. Beetje meer onderbouwend beetje minder slowchat zeg maar :)

• embee

embee

Volgens mij ging het niet over hoelang een game duurt om te downloaden, maar de verwachting dat PS4 veel sneller een spel uit de PSN store klaar zou hebben nadat je het koopt. Dit is relevante gebruikerservaring en mijns inziens is het de moeite waard om te melden wat hier nou de bottleneck is.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:51
Wat mijn downloadsnelheid vreemd genoeg omhoog hielp was de DNS servers van Google te gebruiken: 8.8.8.8 en 8.8.4.4 meen ik.
Opeens ging downloaden op de PS4 een stuk sneller, waarom dat zo is, geen idee.
(Ziggo Alles in 1 plus)

[ Voor 5% gewijzigd door rvrbtcpt op 10-12-2014 13:57 ]

• tiguan
Het is laatst al eens aangekaart dat het zin heeft om andere DNS servers te gebruiken voor snellere downloads. Bijvoorbeeld de DNS van Google. Ik zou niet weten hoe dat helpt in snellere downloads, ik weet wel het een en ander af van networking in z'n algemeen, maar dat is evengoed het proberen waard. Ik heb zelf een glasvezel verbinding van officieel 60/60, maar ik haal ook weleens 100MBit, zowel up als down. Dat een spelletje uit de store er dan , geschat, 12 uur over doet om te downloaden over 20GB, is toch wel absurd.

Ik heb zelf nog steeds de nameservers van mijn eigen provider in gebruik, misschien moet ik dat toch maar eens aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 10-12-2014 14:14 ]

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-12-2025
Geen matches
Brad Pitt schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:03:
[...]

Vind het ideaal dat óók de "fysieke" games (vrijwel) helemaal naar de interne HD gaan. Laatst GTA-V geinstalleerd en dat kostte een kleine 48GB. Top! Uiteraard moet de BD er wel in zitten maar het laden van een HD gaat sowieso sneller dan van een disc. Was op de PS3 een groot manco. Inderdaad kost het wel "wat" ruimte, true :P
Is hier een stelregel voor? Een v/d redenen waarom ik tot nu toe geen digitale games heb aangeschaft was om de HDD te ontzien. Maar dat lijkt dus niet echt zinvol...

• Brad Pitt
Geen matches
bramberk15 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:42:
Is hier een stelregel voor? Een v/d redenen waarom ik tot nu toe geen digitale games heb aangeschaft was om de HDD te ontzien. Maar dat lijkt dus niet echt zinvol...
Denk dat de developer dat zelf kiest? Pomp maar vol die HD, speel toch weinig, ideaal, lekker snel :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bramberk15 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:42:
[...]

Keuze voor snelheid. Veelal vallen de installaties op disk wel mee, GTA is gelukkig een uitzondering. Demk dat als Gran Turismo 7 uit is het schrikken wordt. Deel 5 en 6 hadden er een houtje van om enorm veel GB's op je disk te knallen, en los daarvan om enorm grote updates te hebben van GB's groot, waardoor je met een beetje pech uren moest wachten om het spel te spelen (zeker omdat de PS3 zo traag kan downloaden en installeren).

• Brad Pitt
Exorcist schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:51:
Keuze voor snelheid. Veelal vallen de installaties op disk wel mee, GTA is gelukkig een uitzondering. Demk dat als Gran Turismo 7 uit is het schrikken wordt. Deel 5 en 6 hadden er een houtje van om enorm veel GB's op je disk te knallen, en los daarvan om enorm grote updates te hebben van GB's groot, waardoor je met een beetje pech uren moest wachten om het spel te spelen (zeker omdat de PS3 zo traag kan downloaden en installeren).
GT6 installeerde content dynamisch. Baan X nog niet gespeeld? Dan staat ie ook niet op je HD. Heb om die reden de demo-races qua moment dat het begon verkort naar een minuut of zo en de demo-duur ook op zijn laagst gezet. Demo startte, random baan (hoppa op HD nu), demo eindigde heel snel, home menu, demo begon weer, etc.

Dagje werken. Thuis komen. Aanname dat élke track dan waarschijnlijk wel de revue was gepasseerd en alle content eindelijk ook op de HD staan :P

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2025
Geen matches
Niet PS4 specifiek, maar toch:
Why Sony Keeps Getting Hacked

Interessant stukje historie, wist helemaal niet dat er al zoveel aan vooraf ging.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:47

Denko

|{ing Øf ßlitz

striner schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:22:
Niet PS4 specifiek, maar toch:
Why Sony Keeps Getting Hacked

Interessant stukje historie, wist helemaal niet dat er al zoveel aan vooraf ging.
Ik heb het allemaal meegemaakt over de jaren, en ik kan me eigenlijk wel vinden in het artikel. Sony heeft gewoon een enorme geschiedenis van enorm de plank misslaan. Daarmee bedoel ik arrogant zijn tegen zijn gebruikers, absoluut niet leren van zijn fouten, divisies die niet tegen elkaar praten en (zoals nu blijkt) enorm slechte IT guidelines.

Probleem is dan als je gehackt wordt dat je niet naar jezelf kijkt, nee, je gaat hackers 1 voor 1 targetten. Ja, dat zet kwaad bloed bij de rest. En wat win je er nou mee. (zeg niet dat ze het niet moeten doen, maar combineer het met een verbeterd IT beleid en beveiliging, en dat gebeurt dus niet)

PSN & XBL: Denkoyugo

• Trishul
Denko schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:49:
[...]

Ik heb het allemaal meegemaakt over de jaren, en ik kan me eigenlijk wel vinden in het artikel. Sony heeft gewoon een enorme geschiedenis van enorm de plank misslaan. Daarmee bedoel ik arrogant zijn tegen zijn gebruikers, absoluut niet leren van zijn fouten, divisies die niet tegen elkaar praten en (zoals nu blijkt) enorm slechte IT guidelines.

Probleem is dan als je gehackt wordt dat je niet naar jezelf kijkt, nee, je gaat hackers 1 voor 1 targetten. Ja, dat zet kwaad bloed bij de rest. En wat win je er nou mee. (zeg niet dat ze het niet moeten doen, maar combineer het met een verbeterd IT beleid en beveiliging, en dat gebeurt dus niet)
Aan de andere kant, de hackers pakten paar jaar geleden precies met de PSN hack de eindgebruikers. Precies voor diegenen voor wie ze zeggen te strijden, pakten ze toen de mogelijkheid om online te gamen af. Plus natuurlijk even voor de lol accountgegevens stelen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik snap Sony deels. Natuurlijk zijn de deels debet aan het (eigen) falen, en het DRM-debacle is hun eigen schuld geweest. Wat me wel tegenstaat is de aanval op Sony omdat Sony GeoHotz aanpakte. In mijn ogen terecht. Door de keys te publiceren werden er ineens, en nog steeds, op grote schaal PS3's gedowngrade met veelal het doel om gedownloade spellen te spelen. Logisch dat Sony daar een vuist tegen wilde maken.

Ik hoop dan ook oprecht dat de PS4 niet hetzelfde lot zal ondergaan, maar goed..er zijn tot nog toe maar weinig consoles bestand gebleken tegen hacks.
Trishul schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:07:
[...]

Aan de andere kant, de hackers pakten paar jaar geleden precies met de PSN hack de eindgebruikers. Precies voor diegenen voor wie ze zeggen te strijden, pakten ze toen de mogelijkheid om online te gamen af. Plus natuurlijk even voor de lol accountgegevens stelen.
Exact. Dat ook.

[ Voor 26% gewijzigd door Exorcist op 10-12-2014 16:10 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:43
Geen matches
Ik ben ook aan het denken over het kopen van een PS4 van al de december meevallers.
Maar raden jullie dan ook aan om er maar gelijk een 2TB schijf in te moppen?

Ik heb al wat 'onderzoek' gedaan en onderstaande schijf gevonden:
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB

Ik snap die prijs voor geen meter... Want in deze externe HDD zit (volgens mij) dezelfde schijf en deze is véél goedkoper:
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Iemand nog tips?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
Geen matches
om gelijk een 2 tb erin te gooien raad ik niet aan, ik heb een 500gb en dat is meer dan voldoende.
als je een digitale gamer bent dan kan ik mij indenken om 2tb erin te plempen, maar als je een fysieke gamer bent is 500gb meer dan zat

nothing stops this train

• CappieL
  • Registratie: November 2006
Geen matches
Kol Nedra schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:41:
om gelijk een 2 tb erin te gooien raad ik niet aan, ik heb een 500gb en dat is meer dan voldoende.
als je een digitale gamer bent dan kan ik mij indenken om 2tb erin te plempen, maar als je een fysieke gamer bent is 500gb meer dan zat
Daarnaast kun je er altijd nog voor kiezen om hem later alsnog om te wisselen

heel sneaky die externe HDD kopen, openschroeven, HDDs omwisselen en daarna de externe HDD verkopen als zijnde een 2TB ... >:) >:) >:)

[ Voor 15% gewijzigd door CappieL op 10-12-2014 16:46 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link