• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:13
Komt goed uit want die heb ik al :9

Verwijderd

Gratis Hobbit Thema voor de PS4 :

https://store.sonyenterta...01769_00-HOBBIT2014STTHNL
Holy shit this gif _/-\o_ :

http://a.pomf.se/toabok.gif

Credits naar ElTorro van Neogaf

http://www.neogaf.com/for...p=141451975#post141451975

@Brad Pitt gefixed ja was mischien niet zo handig voor de mensen op mobielnetwerk excuus :)
M0nkeymen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:02:
Ik wil graag mijn ps4 op de muur bevestigen, heeft iemand hiervoor een mooie wallmount/muurbeugel? De enige die ik kan vinden is deze.
Gewoon Pattexen joh :+

[ Voor 68% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 03-12-2014 19:13 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
Een 30MB "plaatje" embedden, okay dan :s

Nickname does not reflect reality

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Flotter schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:50:
[...]

Vertel meer, ik wil er een!

En een oplage van 12300 tegenover tig miljoen normale exemplaren is best zeldzaam imho.
Ik ben ook benieuwd waar die in Europa dan verkrijgbaar word en wanneer ik er een kan pre-orderen. In Amerika kan die vanaf aanstaande zaterdag gepre-ordered worden.
Ik verwacht zelf dat het via Sony zelf besteld moet worden, alleen ben ik bang dat er zeer weinig van de 12300 naar Europa/Nederland komen, word een kwestie van F5'en en geluk hebben. Die grijze DS4 zou van mij ook wel los op de markt mogen komen :9~

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:33

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand een idee waar ik op de ps4 kan zien tot wanneer me plus abonnement loopt?

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:24

belblade

Belgian wacko

voor zij die frans spreken/verstaan: GTA V voor 47€ (gratis levering) via amazon fr : GTA V: Sony Playstation 4: Amazon.fr: Jeux vidéo
heb het in ieder geval nog niet lager gevonden ...
mrcosmo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:26:
Iemand een idee waar ik op de ps4 kan zien tot wanneer me plus abonnement loopt?
M'n of mijn*

In je privacy settings geloof ik. En anders ook gewoon op je PC of laptop via je browser in je account settings en dan media.

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
belblade schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:27:
voor zij die frans spreken/verstaan: GTA V voor 47€ (gratis levering) via amazon fr : GTA V: Sony Playstation 4: Amazon.fr: Jeux vidéo
heb het in ieder geval nog niet lager gevonden ...
Vorige week gekocht via de Wehkamp voor €45 met kortingscode twv €7,50. Zal vast nog wel weer een keer een vergelijkbare deal voorbij komen. ;)

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
mrcosmo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:26:
Wat me net opviel is dat je ook precies kunt zien hoeveel dagen je nog hebt, als je bij een random gedownloade game uit de instant game collection bij [options]>[information] kijkt.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51
Dat klinkt allemaal heel logisch, maar je moet 't maar net weten. Ik wist ook echt niet waar ik 't kon achterhalen hoe lang m'n PS+ abbo nog loopt. Trouwens, online via je computer bij account settings? Welke website dan? Op playstation.nl wordt ik niet veel wijzer.

Ik heb 't gevonden hoor. In Instellinge -> PSN -> Accountgegevens -> Lijst met services -> PlayStation Plus -> playstation plus: lidmaatschap van x maanden -> en dan de uiteindelijke gegevens. Het zit ver weg :P

[ Voor 28% gewijzigd door tiguan op 03-12-2014 22:41 ]

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-12 16:21
Net nieuwe systeemupdate gehad op de ps4 en nu heb ik totaal geen geluid meer. Iemand anders ook last van?

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:07
Even je tv uit en aan zetten, dat fixed het gelijk voor mij

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
The_Zohan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:47:
Net nieuwe systeemupdate gehad op de ps4 en nu heb ik totaal geen geluid meer. Iemand anders ook last van?
Switch eens een keer van TV kanaal, dat lost het bij mij altijd op.

[ Voor 23% gewijzigd door ton89 op 03-12-2014 22:58 ]

• DeTjuk
  • Laatst online: 14:29
Update gedraaid. Geen problemen mee gehad.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• The_Zohan
So far heb ik al geprobeerd om:
- HDMI poort te switchen
- TV paar keer van kanaal te laten switchen
- Geluid via andere bron te laten lopen en dan terug te zetten
- Geluid over koptelefoon te laten lopen (doet het dan dus wel), en dan weer terug te zetten
- Stekker eruit te trekken wanneer hij aanstaat. Hij initialiseert dan wel weer maar daarna werkte het nog niet

Hij geeft nu samen met het geen geluid ook aan dat de resoluties 720p tm 1080p niet ondersteund zijn (al laat hij het beeld nog wel op 1080p zien)
Dit alles stond nog gewoon goed voordat die fopupdate langskwam

• The_Zohan
dutchgio schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:07:
"Stekker eruit terwijl hij aan staat"
Ja slim ook ;)
ik weet, maar ik had eerder gezien dat hij dan aan een initialisatie begon :P helaas hielp het niet. Morgen stuur ik het ding maar op naar Sony, mogen die prutsers dat ding weer terug hebben

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:59

JK

Ook maar een PS4 gekocht en meteen ook een smarttv erbij gedaan (had hiervoor een hd-ready dumbtv).
Net als bij mijn PS3 haal ik op WiFi hele lage snelheden. De PS4 komt niet eens op 1Mbit up en down, terwijl update 2.03 naar binnen vloog. TV heeft nergens last van, die heeft een vlotte verbinding en hd-materiaal streamen op bijv Netflix is daarmee geen probleem. Dan maar wederom met een UTP-kabel werken, om op volle bak te kunnen downloaden en gamen. PS3 had hetzelfde probleem, die toen ook maar bekabeld aangesloten.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-12 22:16
The_Zohan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:07:
[...]

ik weet, maar ik had eerder gezien dat hij dan aan een initialisatie begon :P helaas hielp het niet. Morgen stuur ik het ding maar op naar Sony, mogen die prutsers dat ding weer terug hebben
In de settings kan je ook kiezen wat voor soort audio die moet aan bieden. Bitstream, DTS en LPMC volgens mij. Wissel daar eens tussen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Chaoss
  • Laatst online: 21:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nice!:

Afbeeldingslocatie: http://static4.gamespot.com/uploads/ignore_jpg_scale_super/1544/15443861/2748144-ps4_20_12.jpg

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• The_Zohan
Tiwazz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:50:
[...]

In de settings kan je ook kiezen wat voor soort audio die moet aan bieden. Bitstream, DTS en LPMC volgens mij. Wissel daar eens tussen?
bedankt voor het meedenken! Helaas maakte het geen verschil

• CR1691
  • Laatst online: 02-12 14:06

CR1691

Hero of Time

Game of Thrones, wat een einde :D helaas wel een maandje of 2 wachten op de volgende aflevering ben ik bang.

PSN: Finally_Chris

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:08
Hmmm, lag in het menu is weer terug sinds de system update. Dit is vooral merkbaar als je een game hebt draaien en dan het menu benaderd. Jammer! Naast de lag is er ook tijdelijk een kwaliteitsdrop in de voice-chat.
tiguan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:38:
Dat klinkt allemaal heel logisch, maar je moet 't maar net weten. Ik wist ook echt niet waar ik 't kon achterhalen hoe lang m'n PS+ abbo nog loopt. Trouwens, online via je computer bij account settings? Welke website dan? Op playstation.nl wordt ik niet veel wijzer.

Ik heb 't gevonden hoor. In Instellinge -> PSN -> Accountgegevens -> Lijst met services -> PlayStation Plus -> playstation plus: lidmaatschap van x maanden -> en dan de uiteindelijke gegevens. Het zit ver weg :P
Gewoon inloggen in de Store en dan je account settings openen rechtsbovenin.

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:45

Halfkakkende

Vandring

The_Zohan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:02:
So far heb ik al geprobeerd om:
- HDMI poort te switchen
- TV paar keer van kanaal te laten switchen
- Geluid via andere bron te laten lopen en dan terug te zetten
- Geluid over koptelefoon te laten lopen (doet het dan dus wel), en dan weer terug te zetten
- Stekker eruit te trekken wanneer hij aanstaat. Hij initialiseert dan wel weer maar daarna werkte het nog niet

Hij geeft nu samen met het geen geluid ook aan dat de resoluties 720p tm 1080p niet ondersteund zijn (al laat hij het beeld nog wel op 1080p zien)
Dit alles stond nog gewoon goed voordat die fopupdate langskwam
Ik heb die na de 2.0 update ook gehad, maar het was op mysterieuze wijze de volgende dag weg. Nooit geweten wat het probleem heeft veroorzaakt.

MUZIEK!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:01:
Holy shit this gif _/-\o_ :

http://a.pomf.se/toabok.gif

Credits naar ElTorro van Neogaf

http://www.neogaf.com/for...p=141451975#post141451975

@Brad Pitt gefixed ja was mischien niet zo handig voor de mensen op mobielnetwerk excuus :)

[...]

Gewoon Pattexen joh :+
De lui die een dergelijk gifje maken hebben echt tijd te veel :') :D Wel kuddo's trouwens _/-\o_

PSN: Bellerophon-

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Jongens 1 van mijn controllers heb ik afgelopen week omgeruild omdat die kapot was(rubber verhaal) bij de bart smit en was moeiteloos om hem om te ruilen. Heb het zelfs voor elkaar gekregen om een witte mee te krijgen! Nu is mijn vraag:

Mijn andere controller begint ook kuren te krijgen wat betreft de rubbers. Aangezien ik nog 2 maand de tijd heb(garantie) wil ik de volledige slijtage voor zijn. Nu heb ik dit gekocht bij de intertoys webshop. Moet ik dan intertoys bellen of sony? Zou het qua webshop ook lukken om een witte ervoor in de plaats te krijgen denken jullie?

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Je hebt gewoon 1 jaar garantie op de controller via Intertoys, dus hun kunnen hem omwisselen / opsturen.

• Shadow343
Hoolz schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:32:
Je hebt gewoon 1 jaar garantie op de controller via Intertoys, dus hun kunnen hem omwisselen / opsturen.
Oke maar via de webshop gehaald is dus niet mogelijk om in een fysieke winkel hem te ruilen?

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:29
mijn controllers hebben het ook, nu heb ik deze op release gekocht bij game mania 28 nov 2013 was dat geloof ik? denk geen garantie meer?!? nu vraag ik me af zijn die nieuwe controllers beter hebben ze iets aangepast of is het weer een kwestie van tijd?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

vegetto1983 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:52:
mijn controllers hebben het ook, nu heb ik deze op release gekocht bij game mania 28 nov 2013 was dat geloof ik? denk geen garantie meer?!? nu vraag ik me af zijn die nieuwe controllers beter hebben ze iets aangepast of is het weer een kwestie van tijd?
Dat heb ik dus ook... sommige knoppen luisteren ook minder goed :')

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 15:51
Ben er toch uit.
Aangezien ik GTA V,Assassins creed, Destiny, Fifa 15 al heb
Ga ik nu voor een echte goede shooter call of duty en zal dus ergens begin volgend jaar farcry 4 komen.

Weet iemand toevallig of er nog ergens met een kortingscode of gewoon korting het spel word verkocht?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:33
Bellerophon schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:02:
De lui die een dergelijk gifje maken hebben echt tijd te veel :') :D Wel kuddo's trouwens _/-\o_
Dat maak je zo effe in premiere pro. Wat teksten toevoegen en icoontjes. En het enige is dat gezicht wat een beetje tijd kost. Binnen een uur gemaakt als je een beetje skills hebt :P

Verwijderd

vegetto1983 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:52:
Ik had exact hetzelfde, 29-11-2013 gekocht bij bart smit, 26-11-2014 geruild (25-11-2014 de slijtage ff wat erger gemaakt door de controller als een mongol op mijn spijkerbroek heen en weer te bewegen).

De nieuwe controllers zijn van ander materiaal gemaakt (de pookjes) die steviger zijn en dus niet zo moeten kunnen slijten. De tijd leert ons of dit ook het geval gaat zijn...

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:32
sten123 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:16:
Ben er toch uit.
Ga ik nu voor een echte goede shooter call of duty en zal dus ergens begin volgend jaar farcry 4 komen.

Weet iemand toevallig of er nog ergens met een kortingscode of gewoon korting het spel word verkocht?
Als je een goede shooter wilt, koop Battlefield 4. Ik heb beide, Battlefield 4 al vanaf de release, en Call of Duty sinds 10 november. Ik ben nu al klaar met Call of Duty, en speel veel liever Battlefield.

Ik raad je Battlefield 4 aan, want deze is gewoon veel beter en ben je veel langer zoet mee. ;)

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 15:51
Poulske schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:21:
[...]

Als je een goede shooter wilt, koop Battlefield 4. Ik heb beide, Battlefield 4 al vanaf de release, en Call of Duty sinds 10 november. Ik ben nu al klaar met Call of Duty, en speel veel liever Battlefield.

Ik raad je Battlefield 4 aan, want deze is gewoon veel beter en ben je veel langer zoet mee. ;)
Battlefield 4 heb ik juist verkocht na maandje spelen. ik ga het met Battlefield Hardline wel weer proberen maar 4 beviel me toch niet zo heel goed

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:32
sten123 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:22:
[...]

Battlefield 4 heb ik juist verkocht na maandje spelen. ik ga het met Battlefield Hardline wel weer proberen maar 4 beviel me toch niet zo heel goed
Oowh oke, dan houd het op he. Smaken verschillen. :P

• Shadow343
De nieuwe pookjes voelen inderdaad heel wat beter aan. Gister even aan het bashen geweest en ze zijn top!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:21
sten123 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:16:
Ben er toch uit.

heb om me voorlopig bezig te houden killzone besteld voor 2 tientjes. Kan ik me wel ff mee vermaken denk.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Shadow343 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:29:
De nieuwe pookjes voelen inderdaad heel wat beter aan. Gister even aan het bashen geweest en ze zijn top!
Ik weet het niet hoor, maar een kameraad van mij heeft amper 1,5 maand een PS4 en het rubber slijt bij hem ook, heb zelf een (losse) witte controller sinds 2 maanden en die vertoond totaal geen slijtage. Blijft een raar verhaal.

Mijn eerste controller van bij release heb ik zelf gemod met XBO pookjes vanwege de slijtage.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik kan mij totaal niet vinden in de slijtage van de pookjes. Controllers zijn 11 maanden oud.

Ben benieuwd of dat bij mij ooit gebeurd :P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mijn tweede (launch) controller is gisteren ook gaan scheuren, twee weken nadat ik mijn nieuwe gekregen heb van Sony (voor mijn andere controller). Wordt weer een aanvraag, komt niet heel goed uit daar ik co-op met Lego the Hobbit wil gaan beginnen. Of kan dit met PS TV ook met een PS3 controller?

• Shadow343
DarkElement schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:32:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar een kameraad van mij heeft amper 1,5 maand een PS4 en het rubber slijt bij hem ook, heb zelf een (losse) witte controller sinds 2 maanden en die vertoond totaal geen slijtage. Blijft een raar verhaal.

Mijn eerste controller van bij release heb ik zelf gemod met XBO pookjes vanwege de slijtage.
Misschien heeft hij een playstation die nog bij de oudere batch viel en ergens tussendoor is gezworven. Je kan het simpel voelen. De oude pookjes zijn veel meer rubber of een stuk meer grip om het even zo te zeggen.

• tiguan
  • Laatst online: 21:51
bram1984 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:41:
[...]

Gewoon inloggen in de Store en dan je account settings openen rechtsbovenin.
Ik vraag me af wat sneller is hoor ;)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:56

On_E

Housemusic

Ik heb al 3 gescheurde controllers (gehad)...

Trouwens, er is nog een gratis game online gekomen gisteren, Invoker's Tournament, een soort League of Legends..

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:04:

Trouwens, er is nog een gratis game online gekomen gisteren, Invoker's Tournament, een soort League of Legends..
Klopt dat had ik gisteren al gepost :

http://blog.eu.playstatio...=social_20141203_36619337

Verwijderd

zag het idd, ga het nieteens proberen, al die kloontjes falen hard :+
Hebben jullie de verschillende nieuwe game-modes voor EVOLVE al gezien?
Ziet er echt vet en origineel uit!

Dit maakt me stukken warmer voor dit spel! *O*

EVOLVE Game types

Edit: Oh het staat al op de Frontpage nu ook :)

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 04-12-2014 12:23 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57

Gelukkig hier nog geen last. Heb iets van 10 controllers, maar werken gelukkig nog allemaal wel goed. Worden toch best vaak gebruikt. Helaas zit de garantie er nu op.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Je hebt nog gewoon garantie hoor, zoek maar op. ;)
Volgens mij is dat wel eens eerder voorbij gekomen...

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:51:
Je hebt nog gewoon garantie hoor, zoek maar op. ;)
Volgens mij is dat wel eens eerder voorbij gekomen...
Winkels schepen je af met 1 jaar, als je echt moeilijk gaat doen kun je 3-5 jaar verwachten. Een accessoire hoort gewoon net zo lang mee te gaan als het goed zelf (neem aan dat de levensduur voor een product als deze minimaal 3 tot 5 jaar zal zijn).
Heeft met redelijkheid dat het product gewoon geen gebreken moet tonen te maken, niet dat na het verlopen van her eerste jaar meteen de garantie vervalt.

• On_E

On_E

Housemusic

De EU heeft bepaald dat 2 jaar garantie op consumenten-elektronica verplicht is dacht ik.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 13:42
Bellerophon schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:36:
[...]

Vreemd genoeg is het verhaal (go figure, met een vechtspel) nog leuk ook :D
Heb deze game op de Xbox-360 mogen reviewen, dus ben erg benieuwd hoe erg de game grafisch is veranderd.
Ik vind zelf dat de grafische kwaliteit niet is veranderd. Misschien ietsjes scherper maar als je hem vergelijkt met de beelden die ik heb gezien van MKX zit er wel veel verschil in! Verder wel echt een leuke fighter. Story mode ook grappig..Wilde hem altijd al proberen en nu is ie gratis! Beter kan niet. Ik wacht trouwens met smart op de next gen MK!

PSN id: PENo1

• On_E

On_E

Housemusic

P.E.No.1 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:44:
[...]

Ik vind zelf dat de grafische kwaliteit niet is veranderd. Misschien ietsjes scherper maar als je hem vergelijkt met de beelden die ik heb gezien van MKX zit er wel veel verschil in! Verder wel echt een leuke fighter. Story mode ook grappig..Wilde hem altijd al proberen en nu is ie gratis! Beter kan niet. Ik wacht trouwens met smart op de next gen MK!
Het is inderdaad overduidelijk een lastgen titel, vooral te zien bij sommige ''specials'' (L2 + R2)
Maar goed, zeker geen slechte fighter verder.

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
ik vind het spel grafisch erg matig / slecht (vooral duidelijk te zien in de cutscenes) verder is de singleplayer wel grappig opgezet met die verhaallijn :)

wel moet ik zeggen dat ik de controllers nog erg onwennig vind, combo's zijn met de thumb stick niet echt te doen :|

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Euphanasia
  • Laatst online: 31-10 14:00
jimz93 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:26:
ik vind het spel grafisch erg matig / slecht (vooral duidelijk te zien in de cutscenes) verder is de singleplayer wel grappig opgezet met die verhaallijn :)

wel moet ik zeggen dat ik de controllers nog erg onwennig vind, combo's zijn met de thumb stick niet echt te doen :|
Ik speel vechtgames nooit met de thumbsticks , D-pad werkt bij die games veel beter naar mijn mening.

Welcome to the League of Draven

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Euphanasia schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:30:
[...]

Ik speel vechtgames nooit met de thumbsticks , D-pad werkt bij die games veel beter naar mijn mening.
Fighters hoor je met D-pad of speciale controller te doen, naar mijn bescheiden mening :Y
Combo's uitvoeren met de thumbsticks is echt drama.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:52
Bellerophon schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:49:
[...]

Fighters hoor je met D-pad of speciale controller te doen, naar mijn bescheiden mening :Y
Combo's uitvoeren met de thumbsticks is echt drama.
nog een stelling: FPS hoor je met een controller te doen en niet met muis+toetsenbord :)

nothing stops this train

• SacreBleu
  • Laatst online: 22-12 19:44
Kol Nedra schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:51:
[...]

nog een stelling: FPS hoor je met een controller te doen en niet met muis+toetsenbord :)
Eensch. Auto-aim is de bom. Ik maak nu véél meer kills in Titanfall op de Xbox dan op de PC :+

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Het is aim assist en eenmaal gewend aan de DS4 mis ik de muis totaal niet meer.

Over die gescheurde pookjes; zet alsjeblieft opzetstukjes zoals die van Hama (Bol.com) op je sticks. Dat speelt werkelijk zoveel lekkerder. Ik heb ze er laatst voor de grap eens afgehaald en ik kon bijna niet geloven dat ik daarmee op het begin heb kunnen spelen. :+

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:38:

Over die gescheurde pookjes; zet alsjeblieft opzetstukjes zoals die van Hama (Bol.com) op je sticks. Dat speelt werkelijk zoveel lekkerder. Ik heb ze er laatst voor de grap eens afgehaald en ik kon bijna niet geloven dat ik daarmee op het begin heb kunnen spelen. :+
Die opzetstukjes passen ook nog als het rubber er al af gescheurd is? (misschien een domme vraag...)

Verwijderd

Net 2 vouchers van 10,- Euro gehad en verzilverd van de actie van Sony opwaarderen via iDEAL.

Ik moet er nog meer krijgen zelfs , hopen dat de andere waar ik recht op heb ook snel komen.

:+
On_E schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:48:
[...]

Die opzetstukjes passen ook nog als het rubber er al af gescheurd is? (misschien een domme vraag...)
Geen idee. Er moet wel nog wat van de stick over zijn. Het stelt al niks voor, laat staan als er een stuk vanaf is.

• spykes22
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2022
Jay-K schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:17:
Heeft iemand al een voucher ontvangen bij het toevoegen van 50 euro via iDeal?
Ik heb er ontvangen een aantal weken geleden, maar wacht al een aantal weken op mijn 2e voucher.
zojuist gekregen voor mijn account ook rond die datum opgewaardeerd

nu moet ik zeggen dat in op

5-11-2014 50 euro er op gezet
30-11-2014 50 euro er op gezet

dus weet ik niet welke ik heb gekregen en dus nog 10€ van hun tegoed heb zie wel wanneer.....

[ Voor 21% gewijzigd door spykes22 op 04-12-2014 18:00 ]

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-12 18:47
Zijn er nog mensen die Game of Thrones van Telltale hebben geprobeerd?
Zit te twijfelen om het te kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door iSpaceman op 04-12-2014 19:36 . Reden: Telltale natuurlijk :P ]

Telltale ;)

edit: Zie nu dat er ook een iOS versie aan komt. Daar wacht ik lekker op. Perfecte game voor tussendoor op een touchscreen.

[ Voor 85% gewijzigd door bram1984 op 04-12-2014 18:09 ]

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:04
Ik heb vandaag een mail ontvangen van Sony met een voucher voor het opwaarderen van m'n Playstation portemonee. (iDeal actie).
Echter, de link in de mail lijkt bij mij niet te werken want ik kom uit op een pagina met 'Toegang Geweigerd - Ongeldige parameter'.
Heeft iemand hier meer last van (gehad) ?

Edit: never mind. De link werkt nog steeds niet, maar als je naar je account beheer gaat, kun je de code gewoon invoeren en wordt er netjes 10 euro toegevoegd aan je portemonee. Netjes!

[ Voor 23% gewijzigd door MisterMichel op 04-12-2014 19:56 ]

PSN ID: MrMichel_75

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
MisterMichel schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:52:
Ik heb vandaag een mail ontvangen van Sony met een voucher voor het opwaarderen van m'n Playstation portemonee. (iDeal actie).
Echter, de link in de mail lijkt bij mij niet te werken want ik kom uit op een pagina met 'Toegang Geweigerd - Ongeldige parameter'.
Heeft iemand hier meer last van (gehad) ?

Edit: never mind. De link werkt nog steeds niet, maar als je naar je account beheer gaat, kun je de code gewoon invoeren en wordt er netjes 10 euro toegevoegd aan je portemonee. Netjes!
Had ik ook maar de code invoeren op je ps4 Werkt wel.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Net The Walking Dead S2 klaar. Deze heb ik volledig via de PS TV gespeeld. Doe ik er net GTA 5 in..valt toch tegen via dat ding. Graphics zijn OK, maar de responsetijden via de controller zijn beperkt. Als ik naar links stuur (bijv.) duurt het gewoon even voordat de auto reageert, hetgeen het hele spel om zeep helpt. Fast-pace action is niet voor de PS TV te doen, dan maar The Wolf Among Us ;)

Verder is het geluid altijd stereo (valt me nu ook pas op omdat The Walking Dead sowieso stereo is). En ik speel games het liefst wel in goed 5.1 .

Ah well, met spellen als Grim Fandango in het verschiet is het toch een goede aankoop/krijgertje.

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35
Heb net de console geüpdatet naar de laatste versie, en gaat niet meer aan. Soms gaat ie even aan (2 sec) en valt dan weer uit.

Zo te zien zijn er meer:
http://www.reddit.com/r/P..._after_latest_update_203/

Dus update maar even niet installeren voor de anderen...

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
gerwim schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:14:
Heb net de console geüpdatet naar de laatste versie, en gaat niet meer aan. Soms gaat ie even aan (2 sec) en valt dan weer uit.

Zo te zien zijn er meer:
http://www.reddit.com/r/P..._after_latest_update_203/

Dus update maar even niet installeren voor de anderen...
Gisteren al geupdate, nergens last van gelukkig
( knock on wood )

Scrooge NL

Verwijderd

Ik heb een probleempje met mijn ps4 , het beeld doet af en toe heel erg vreemd..

Het word voor een paar seconden helemaal paars/blauw achtig (een beetje zoals als je vroeger een scart kabel er niet goed in had zitten)

Heb al een nieuwe hmdi kabel erin gegooid en in een andere opening in mijn TV , ik hoop niet dat dat een voorbode is van een kapotte ps4

Weet iemand what to do?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 23:55 ]

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:55:
Ik heb een probleempje met mijn ps4 , het beeld doet af en toe heel erg vreemd..

Het word voor een paar seconden helemaal paars/blauw achtig (een beetje zoals als je vroeger een scart kabel er niet goed in had zitten)

Heb al een nieuwe hmdi kabel erin gegooid en in een andere opening in mijn TV , ik hoop niet dat dat een voorbode is van een kapotte ps4 ?
hey jan! lang geleden! ga je ook gta spelen op de ps4?

Verwijderd

DigitalError schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:56:
[...]

hey jan! lang geleden! ga je ook gta spelen op de ps4?
Zeker lang geleden !!!

Ik ga hem denk ik komend weekend eventjes aanschaffen , maar dat ligt eraan of mijn ps4 kapot aan het gaan is :( :P

Njaah mijn ps4 is niet kapot blijkt nu ... alleen mijn tv is naar de klote ... :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2014 00:18 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:55:

Heb al een nieuwe hmdi kabel erin gegooid en in een andere opening in mijn TV , ik hoop niet dat dat een voorbode is van een kapotte ps4

Weet iemand what to do?
Wat je kan doen is in safe mode opstarten( opstart knop vast houden bij aanzetten op console zelf) en hier of volledig resetten of de data laten checken. Maar klinkt meer als een kapotte gpu of tv. Dus effe controleren of de tv het niet vaker doet met bv andere hdmi devices ?? En anders als laatste of eerste kan ook even checken of je ps4 niet overhit raakt of iets. Staat hij bv in een dichte kast of is de ruimte standaard heel warm etc.
Mocht dit allenaal niet zo zijn en tv is in orde dan is het de gpu van je ps4 of de hdmi connector. Hoe dan ook laten fixen door sony.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Shadow343
Jongens ik heb vorig jaar een ps4 gekocht met een controller uiteraard bij de webshop van Intertoys. Die is de controller versleten kan je dan ook naar een fysieke winkel of?

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
bram1984 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:38:

Mochten mensen met gescheurde rubbertjes nog garantie hebben: gewoon terug sturen naar Sony. Ik heb vorige week twee splinternieuwe controllers er voor terug gekregen met de melding dat hierop de rubbers beter zijn of wat dan ook :).

• xelfer
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:51:
[...]
In principe zijn FPS games beter gemaakt voor muis + toetsenbord, wat betreft input. Dit heeft volgens mij 2 redenen:

1. Met een controller mik je vanuit het midden van je stick een richting op. Je range of motion is kleiner bij een controller dan bij een muis. Ook aim je hierdoor minder precies. Uiteraard hebben veel games daardoor sterke auto aim/aim assist of hoe je het ook wilt noemen.
2. Doordat je met L2 en R2 en beide sticks bezig bent, kan je minder makkelijk op de overige buttons zoals X drukken. Sommige mensen spelen om deze reden met een aangepaste controller met knoppen aan de achterkant bijvoorbeeld.

Het lijkt mij ook heel raar om een MOBA (League of Legends, Dota etc) of RTS (bv Starcraft) te spelen met een controller.

Overigens ben ik puur een console gamer en speel ik niet echt online shooters, maar als ik filmpjes zie van mensen die een FPS als COD spelen dan vind ik die aim altijd zo raar eruit zien omdat je gewoon aan je tegenstander vast blijft plakken. Volgens mij haalt dit heel erg de skillfactor uit je game.

Verwijderd

Shadow343 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:44:
Jongens ik heb vorig jaar een ps4 gekocht met een controller uiteraard bij de webshop van Intertoys. Die is de controller versleten kan je dan ook naar een fysieke winkel of?
Regel ff contact met hoofdkantoor, ik had hem zelf in Amsterdam gekocht en heb de controller in Utrecht kunnen ruilen (Bart Smit). Zal bij Intertoys niet anders zijn: garanties gaan via hoofdkantoor en moeten toch worden opgestuurd. Zorg dat je direct een nieuwe meekrijgt!

Semi-ontopic:
gisteren een € 10 voucher voor die iDeal actie gekregen. Moet er totaal 4 krijgen, dus kennelijk sturen ze hem gewoon ongeveer na 2-2,5 week individueel ipv alles in 1 keer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2014 09:35 ]

• On_E

On_E

Housemusic

xelfer schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:25:
[...]
Het lijkt mij ook heel raar om een MOBA (League of Legends, Dota etc) of RTS (bv Starcraft) te spelen met een controller.
Toch zat gedaan in het verleden (RTS games op de console) zonder problemen.

Sony zou een goede MOBA moeten maken voor de PS4, ik zou het gaan spelen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:34:
[...]

Regel ff contact met hoofdkantoor, ik had hem zelf in Amsterdam gekocht en heb de controller in Utrecht kunnen ruilen (Bart Smit). Zal bij Intertoys niet anders zijn: garanties gaan via hoofdkantoor en moeten toch worden opgestuurd. Zorg dat je direct een nieuwe meekrijgt!
Ik snap wel dat je bedoeld dat het via Sony in 9/10 gevallen sneller gaat, dat betekend nog niet dat dit in lijn is met de wet. Ik kijk een beetje op van alle reacties in dit topic (en het reparatie topic) dat mensen zich zo gemakkelijk laten wegleiden richting Sony.

De winkelier hoort een vervangend product aan te bieden terwijl jij wacht op reparatie van het oude product. Aangezien die controllers nu echt niet meer zeldzaam zijn (dat was een jaar geleden wel anders) heeft vrijwel elke winkelier er wel een paar liggen.

Mijn advies: Ga eerst naar een fysieke winkel met een bonnetje/factuur, ik zou je aanraden om naar een filiaal te gaan waar je normaal niet komt zodat je wat verder kan gaan in de boel op stelten te zetten. In dat geval ziet de rest van het dorp waar je misschien woont het voorvalletje niet ;). Als de winkelier vervelend doet, druk erop zetten en zeggen dat je in je recht staat. Op dit moment vooral NIET ingaan op het advies van de winkelier om zelf een RMA nummer aan te maken, je hebt immers met de winkelier te maken en niet met Sony. Waarschijnlijk zal de winkelier dan proberen aan te sturen op het feit dat er dan gebeld met Sony moet worden. Nou, go ahead. Doe wat je niet laten kan! Je zal waarschijnlijk wel een tijdje moeten wachten, tijd waarin andere klanten in de winkel zenuwachtig worden aangezien er eventueel een rij ontstaat. Daarnaast is het hele voorval wat je nu aan het creëren bent natuurlijk -enorm- slechte reclame voor de winkelier. Als je in dit stadium bent beland zal de winkelier uiteindelijk wel overgaan tot het meteen inruilen voor een vervangend exemplaar.

Als je het dus een beetje handig aanpakt en onderhandeld kan je zo een andere controller meenemen, maar je moet het wel durven! Scheelt je toch weer 3 weken wachten op een nieuwe controller en je staat gewoon in je recht. High risk, high return! Zelf heb ik hetzelfde eens moeten doen, maar dan voor de gehele console dus toen moest ik echt als brugman mijn eisen kracht bijzetten. Ja, je moet -heel erg- sterk in je schoenen staan om dit pad te kiezen, maar dat weten de winkeliers. Die denken dat niet veel mensen dit doen, en dat klopt waardoor ze heel gemakkelijk van hun wettelijke verplichtingen af kunnen komen.

Uiteraard koop ik bij de desbetreffende winkel die mij dit heeft geflikt natuurlijk nooit meer iets. ;) Ook al is het uiteindelijk mij wel gelukt, ik vind het onbeschoft en ontduiking van de wet, oftewel: Cowboy praktijken. En dit was nogal een grote winkelier ook.

Mocht het toch niet lukken, kan je het nog altijd via het hoofdkantoor doen. Nothing lost.

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:11:
[...]

Scheelt je toch weer 3 weken wachten op een nieuwe controller en je staat gewoon in je recht.
Klopt niet helemaal, bij een defect heeft de verkoper ook de mogelijk om het te herstellen. Leukt dit niet dan mag je een vervangend produkt of geld terug eisen. Neemt niet weg dat een winkel met goede service gelijk omruilt.

Verwijderd

[...]

Ik snap wel dat je bedoeld dat het via Sony in 9/10 gevallen sneller gaat, dat betekend nog niet dat dit in lijn is met de wet. Ik kijk een beetje op van alle reacties in dit topic (en het reparatie topic) dat mensen zich zo gemakkelijk laten wegleiden richting Sony.

De winkelier hoort een vervangend product aan te bieden terwijl jij wacht op reparatie van het oude product. Aangezien die controllers nu echt niet meer zeldzaam zijn (dat was een jaar geleden wel anders) heeft vrijwel elke winkelier er wel een paar liggen.

Mijn advies: Ga eerst naar een fysieke winkel met een bonnetje/factuur, ik zou je aanraden om naar een filiaal te gaan waar je normaal niet komt zodat je wat verder kan gaan in de boel op stelten te zetten. In dat geval ziet de rest van het dorp waar je misschien woont het voorvalletje niet ;). Als de winkelier vervelend doet, druk erop zetten en zeggen dat je in je recht staat. Op dit moment vooral NIET ingaan op het advies van de winkelier om zelf een RMA nummer aan te maken, je hebt immers met de winkelier te maken en niet met Sony. Waarschijnlijk zal de winkelier dan proberen aan te sturen op het feit dat er dan gebeld met Sony moet worden. Nou, go ahead. Doe wat je niet laten kan! Je zal waarschijnlijk wel een tijdje moeten wachten, tijd waarin andere klanten in de winkel zenuwachtig worden aangezien er eventueel een rij ontstaat. Daarnaast is het hele voorval wat je nu aan het creëren bent natuurlijk -enorm- slechte reclame voor de winkelier. Als je in dit stadium bent beland zal de winkelier uiteindelijk wel overgaan tot het meteen inruilen voor een vervangend exemplaar.

Als je het dus een beetje handig aanpakt en onderhandeld kan je zo een andere controller meenemen, maar je moet het wel durven! Scheelt je toch weer 3 weken wachten op een nieuwe controller en je staat gewoon in je recht. High risk, high return! Zelf heb ik hetzelfde eens moeten doen, maar dan voor de gehele console dus toen moest ik echt als brugman mijn eisen kracht bijzetten. Ja, je moet -heel erg- sterk in je schoenen staan om dit pad te kiezen, maar dat weten de winkeliers. Die denken dat niet veel mensen dit doen, en dat klopt waardoor ze heel gemakkelijk van hun wettelijke verplichtingen af kunnen komen.

Uiteraard koop ik bij de desbetreffende winkel die mij dit heeft geflikt natuurlijk nooit meer iets. ;) Ook al is het uiteindelijk mij wel gelukt, ik vind het onbeschoft en ontduiking van de wet, oftewel: Cowboy praktijken. En dit was nogal een grote winkelier ook.

Mocht het toch niet lukken, kan je het nog altijd via het hoofdkantoor doen. Nothing lost.
Ik belde hoofdkantoor BS, met mail van hun naar winkel gegaan.
Bij winkel wilden ze me afschepen met opsturen, ik zei dat ik niet weg ging zonder een nieuwe controller.

P.S. lang verhaal van je, ik was in 3 minuten klaar bij de BS ;)

• steffeh
  • Laatst online: 22-12 12:36
Zo heb ik het ook gedaan, liet een artikel op de overheid website zien waar bovenstaande precies op wordt vermeldt. Nadat ze me eerst drie keer wilden afschepen dat ik Sony moest bellen ( en het rechtstreekse nummer had gekregen van Sony RMA ), heb ik ze nogmaals duidelijk gemaakt hoe het werkt. Ondertussen stonden zij met zijn tweeën achter de balie alles uit te zoeken ( lees; klooien ) en werd de rij steeds langer.

Uiteindelijk ook een nieuwe controller meegekregen en ze vriendelijk bedankt, tot de volgende keer!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12 20:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb gelukkig nog geen last van m'n controller, zal er verschil in de sticks zitten? Of is het een algemeen bekend probleem?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ja er is verschil, eerste/oudere scheuren en slijten. Nieuwe niet :)

Verwijderd

Nickrsd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:38:
Ik heb gelukkig nog geen last van m'n controller, zal er verschil in de sticks zitten? Of is het een algemeen bekend probleem?
Ligt aan de batch, het probleem is met de nieuwe controllers inmiddels wel verholpen maar oudere batches zijn natuurlijk gewoon nog oud. De controller die samen met mijn console kwam (gekocht eind september 2014) is nog helemaal 'pristine'. Het is/was dus een bekend probleem.

• jimz93
  • Laatst online: 01-11 13:08
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:40:
[...]

Ligt aan de batch, het probleem is met de nieuwe controllers inmiddels wel verholpen maar oudere batches zijn natuurlijk gewoon nog oud. De controller die samen met mijn console kwam (gekocht eind september 2014) is nog helemaal 'pristine'. Het is/was dus een bekend probleem.
Had hier ook last van met mijn controller. 1 zelf vervangen voor een cent of 60 (lang leve china) deze doet het prima en slijt ook niet verder (goede grip).

Helaas heb ik nog een andere controller los gekocht waarbij dit probleem ook voordoet. nadeel is dat ik er een slickwrap op heb zitten twv €10 die verloren gaat als ik de controller om laat ruilen :(

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
jimz93 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:13:
[...]

Had hier ook last van met mijn controller. 1 zelf vervangen voor een cent of 60 (lang leve china) deze doet het prima en slijt ook niet verder (goede grip).

Helaas heb ik nog een andere controller los gekocht waarbij dit probleem ook voordoet. nadeel is dat ik er een slickwrap op heb zitten twv €10 die verloren gaat als ik de controller om laat ruilen :(
Ik heb in beide Xbox One pookjes erin gezet, passen perfect.

PSN: Alvanosa

• Shadow343
[...]

Top advies!!! Ik heb namelijk dit zelfde gekloot gehad bij de Bart Smit. Ik kwam daar afgelopen zaterdag met de mededeling dat mijn controller naar de filestijnen was. Ja maar meneer je hebt maar en half jaar garantie dus ik dacht dat kan nooit ik liep de winkel uit en belde een ander filiaal van Bart Smit en die zeiden dat ik een jaar had dus ik weer mooi terug. Ja maar meneer dat klopt ik heb het nagekeken maar wij sturen hem dan op voor je naar Sony het is sneller om het zelf op te sturen! Dus ik liet me eerste instantie afschepen totdat ik op het internet even ging rondspeuren. Ik maandag weer terug en ja hoor een andere mevrouw ging er werk van maken. Ik heb gezegd dat ik Sony heb gebeld (nooit gedaan) en dat ik in het recht sta om hier ook een nieuwe controller te claimen en dat Sony hem verder prima wou ontvangen maar als ik hem gelijk wou hem gewoon bij de Bart Smit kon claimen. Mevrouw begon te zweten een klein half uur gewacht en toen kwam ze met het nieuws dat ik een nieuwe kon krijgen. Mocht ook nog een witte en ditzelfde wil ik dus nu met de Intertoys alleen het probleem daar is dus dat ik die controller kreeg via de webshop bij mijn Playstation. Ik ga morgen naar het filiaal in Hengelo en daar dezelfde onzin verhaal opzetten. (Wil namelijk weer een witte hahah)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:52
xelfer schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:25:
[...]

klopt, maar de game Diablo 3 is op console velen malen fijner dan op de pc :)

nothing stops this train

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kol Nedra schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:00:
[...]

Wat speelt dat spel fijn zeg O+

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Kol Nedra schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:00:
[...]

Superspel inderdaad. Alleen o zo jammer dat het vol zit met gehackte gear... had dit spel graag maandenlang (ook coop) gespeeld, maar er is geen lol aan met die russische zwaarden en ringen met 3 sockets. En ja, je kunt zelf de spullen wel "weigeren", maar het is toch OOK een online spel en je komt tevaak mensen tegen die zelfs de beste elites met 3 klappen neerleggen.

Spel zelf: 9,5. Spelplezier op PS4 door hacks: 3,5.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• xelfer
  • Niet online
Blizzard games hebben altijd al last gehad van hackers, botters, spammers etc. Ik ken geen enkele Blizzard game die hier geen last van heeft of heeft gehad.

Verwijderd

The 12 deals of Christmas #3 :

PS4:

Battlefield 4 Premium Edition

Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €34.99/£29.99/AU$47.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141205_36761597

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:46:
The 12 deals of Christmas #3 :

PS4:

Battlefield 4 Premium Edition

Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €34.99/£29.99/AU$47.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141205_36761597
Geen slechte deal op zich, maar ik heb deze game een tijd geleden fysiek gekocht bij de Wehkamp voor 29,99e.....

Verwijderd

xelfer schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:47:
[...]

Geen slechte deal op zich, maar ik heb deze game een tijd geleden fysiek gekocht bij de Wehkamp voor 29,99e.....
Dit is de premium editie met alle DLC , geen slechte deal.
Pagina: 1 ... 77 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link