• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-12 15:17
Niet helemaal he, 50mbit/8= 6,25MB.

Maar idd, voor de rest vrij gangbaar, met wat overhead en evt andere apparaten op het netwerk is 5MB netjes.

Ik haal met mn 100mbit lijn in de praktijk ongeveer 9MB/s, wat vrij goed te noemen is omdat hier een 4 persoonshuishouden is waarbij er altijd ergens in huis ook nog een laptop of tablet of meerdere zelfs zijn verbonden met het internet en er geyoutubed wordt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38
Sipio schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:19:
Heb sinds vorige week ook een PS4 met GTA dus alles is nog een beetje wennen, maar is het eigenlijk mogelijk om in een party te chatten via headset met een kameraad op de PS3?

Heb hem wel in mijn friendslist en berichten sturen gaat ook maar we probeerden het zojuist via de headset maar dan ontvangt hij mijn uitnodiging niet.

Wellicht kan het niet maar dan kunnen we stoppen met proberen ;)

En is er trouwens ergens terug te zien hoeveel tijd je een bepaalde game gespeeld hebt?
Crosspaltform voicechatten kan niet tussen de PS3 en de PS4 met een headset.

In sommige games kan je zien hoelang je gespeeld hebt (GTA V bijvoorbeeld), maar dit is in game. Het wordt dus alleen ondersteund als het in game wordt weergegeven.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
Bij mij gaat downloaden ook niet echt fantastisch snel, maar daar heb ik op Xbox ook last van. Ben er nog niet echt achter waar de vertraging precies optreed.

Anyways, gister eindelijk toegekomen aan Little Big Planet en ondanks dat ie geforceerd de Nederlandse taal pakt op mn console, vind ik het een leuke game. De verzameldrang begon al snel toen je allerlei dingen kon/moest verzamelen. Verder valt op zich de Nederlandse taal nog wel mee, ik verwacht dat het taalgebruik ook in het Engels nogal vaag is. Ik kende de titel al wel van diverse video's, maar is toch wel geinig om eindelijk zelf te doen.

Anyways, speelt lekker en ziet er leuk uit. Nog niet eerder zelf een LBP game gedaan, maar is vrij gemakkelijk aan te leren. Ik zag ook dat er nog wel wat leuke DLC verkrijgbaar was, maar zal eerst het verhaal eens verder doorspelen. Ben ook nog wel benieuwd naar de community-content die te verkrijgen is. Zal daar ook nog eens door bladeren. En natuurlijk de coop nog eens doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:41:
[...]

Crosspaltform voicechatten kan niet tussen de PS3 en de PS4 met een headset.

In sommige games kan je zien hoelang je gespeeld hebt (GTA V bijvoorbeeld), maar dit is in game. Het wordt dus alleen ondersteund als het in game wordt weergegeven.
Cheers

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12
Bovenaan mijn friendlist staat al 2 weken iemand onder de noemer "players you may know".
Maar ik ken deze niet...
Ik zie alleen geen enkele mogelijkheid om deze medling/persoon daar weg te krijgen.
Iemand een idee?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Is psn weer eens plat?

Edit: inmiddels werkt het hier weer

[ Voor 46% gewijzigd door KookSpook op 29-11-2014 14:21 ]

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12 17:24
Martinspire schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:55:
Bij mij gaat downloaden ook niet echt fantastisch snel, maar daar heb ik op Xbox ook last van. Ben er nog niet echt achter waar de vertraging precies optreed.

Anyways, gister eindelijk toegekomen aan Little Big Planet en ondanks dat ie geforceerd de Nederlandse taal pakt op mn console, vind ik het een leuke game. De verzameldrang begon al snel toen je allerlei dingen kon/moest verzamelen. Verder valt op zich de Nederlandse taal nog wel mee, ik verwacht dat het taalgebruik ook in het Engels nogal vaag is. Ik kende de titel al wel van diverse video's, maar is toch wel geinig om eindelijk zelf te doen.

Anyways, speelt lekker en ziet er leuk uit. Nog niet eerder zelf een LBP game gedaan, maar is vrij gemakkelijk aan te leren. Ik zag ook dat er nog wel wat leuke DLC verkrijgbaar was, maar zal eerst het verhaal eens verder doorspelen. Ben ook nog wel benieuwd naar de community-content die te verkrijgen is. Zal daar ook nog eens door bladeren. En natuurlijk de coop nog eens doen.
Moet je even bij settings alles in het Engels zetten, heb ik ook gedaan. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Verwijderd

Heeft iemand anders ook het probleem dat zaken als de store etc erg traag laden, als het al geladen wordt? Dat had ik in het begin dat ik mijn PS4 kreeg al, en nu, na een tijdje het niet gebruikt te hebben en een update later, nog steeds. Games etc multiplayer werkt wel goed

• Superkiwi
Als ik de store inga zodra ik de PS opstart werkt het redelijk goed.
Als ik het probeer nádat ik een game heb gespeeld, dan wordt het allemaal wat trager.
Zelfde met berichten versturen/ontvangen/verwijderen. Drama.

Van de week de "share to youtube" eens geprobeerd. Voorheen zette ik altijd alles op usb stick om dan vanaf de pc naar youtube te uploaden.
Wat een verbetering is dit! Werkt fantastisch.
Het enige wat ik later op de pc nog moet doen is even de tekst/beschrijving van de video aanpassen.

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2014 16:41 ]

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:37:
Heeft iemand anders ook het probleem dat zaken als de store etc erg traag laden, als het al geladen wordt? Dat had ik in het begin dat ik mijn PS4 kreeg al, en nu, na een tijdje het niet gebruikt te hebben en een update later, nog steeds. Games etc multiplayer werkt wel goed
Yup. Werkt na t spelen van een game niet tot nauwelijks. Uitloggen en opnieuw mijn "avatar" inloggen helpt meteen. De store is dan snel en alles werkt dan meteen.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-12 15:17
OcNewB schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:07:
[...]

Yup. Werkt na t spelen van een game niet tot nauwelijks. Uitloggen en opnieuw mijn "avatar" inloggen helpt meteen. De store is dan snel en alles werkt dan meteen.
Dit probleem is wel op te lossen, is een instelling. Kijk je power saving settings eens even na, bij mij stond namelijk ingesteld dat andere apps dan games na 20 minuten niet gebruikt te zijn volledig worden afgesloten (zoiets, tenminste ;) ) Nu staat het op 3 uur en heb ik er geen last meer van.

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Weet er iemand misschien waarom het zo ontzettend lang duurt voordat ik op PSN berichten van vrienden ontvang? Daarnaast gaat het versturen van bericht ook ontzettend traag en soms lukt het helemaal niet. (Reken op zo'n 3-4 minuten later dat ik een bericht een bericht ontvang nadat het verstuurd is).

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10 09:58
Als iemand nog een mooie deal zoekt

PS4 + The Last of Us Remastered + extra controller + camera voor €399 om 19:00 uur @ Amazon.de

https://nl.pepper.com/aan...om-1900-uur-amazonde-3591

[ Voor 36% gewijzigd door Colors op 29-11-2014 17:36 ]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 09:59

The_Worst

Unox

Juhrat schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:25:
Weet er iemand misschien waarom het zo ontzettend lang duurt voordat ik op PSN berichten van vrienden ontvang? Daarnaast gaat het versturen van bericht ook ontzettend traag en soms lukt het helemaal niet. (Reken op zo'n 3-4 minuten later dat ik een bericht een bericht ontvang nadat het verstuurd is).
De software is slecht. Soms werkt het allemaal vlot en snel maar meestal is het teleurstellend. Zowel op de PS4 of app.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
The_Worst schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:50:
[...]
De software is slecht. Soms werkt het allemaal vlot en snel maar meestal is het teleurstellend. Zowel op de PS4 of app.
Toen ik de PS4 net had (weekie geleden of zo) dacht ik dat het aan het apparaat lag en heb een complete herinitialisatie gedaan. Duurde nogal even. Was het niet. Netwerkinstellingen aangepast. Was het niet.

Daarná pas even naar gegoogled ( :z ) en bleek, uiteraard, gewoon aan PSN zelf te liggen. Blijft irritant ja.

Nickname does not reflect reality

• Jumpman
  • Laatst online: 23:38
Colors schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:35:
Als iemand nog een mooie deal zoekt

PS4 + The Last of Us Remastered + extra controller + camera voor €399 om 19:00 uur @ Amazon.de

https://nl.pepper.com/aan...om-1900-uur-amazonde-3591
Eén kunnen bemachtigen, in 1 seconden was 100% van de voorraad gereserveerd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 09:59

The_Worst

Unox

Brad Pitt schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:08:
[...]

Toen ik de PS4 net had (weekie geleden of zo) dacht ik dat het aan het apparaat lag en heb een complete herinitialisatie gedaan. Duurde nogal even. Was het niet. Netwerkinstellingen aangepast. Was het niet.

Daarná pas even naar gegoogled ( :z ) en bleek, uiteraard, gewoon aan PSN zelf te liggen. Blijft irritant ja.
Ze noemen het ook niet voor niets geen instant messaging. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:24

belblade

Belgian wacko

got one, stond op wachtlijst, enkele minuten later stond ie klaar en meteen gekocht :)
goeie deal !

• Colors
  • Laatst online: 29-10 09:58
Jumpman schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:11:
[...]

Eén kunnen bemachtigen, in 1 seconden was 100% van de voorraad gereserveerd.
Na wat moeite eindelijk gelukt :)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Aangezien voor velen PS Plus vandaag is afgelopen.

affiliatie links zijn niet toegestaan

Of met de Scoopy bon in de winkel bij ToysXL 40 EURO. Zelf vandaag hier twee van gehaald, eerst 1 afrekenen daarna de ander met een 2e bon.

[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 30-11-2014 00:35 ]

• Superkiwi
Dan zit je in het verkeerde topic :+

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-12 12:36
Frank J. schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:27:
Aangezien voor velen PS Plus vandaag is verlopen:
Jammer van je affiliate link, stom dat je zo geld moet verdienen.

Hier de goede link: http://www.intertoys.nl/g...-lidmaatschap-590297.html

[ Voor 3% gewijzigd door steffeh op 29-11-2014 21:31 ]

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
steffeh schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:30:
[...]

Misschien moet je iets genuanceerder reageren, ik verdien er geen geld mee. Het was een schaamteloze copy paste van de betreffende website.

Was dus niet mijn bedoeling regels te overtreden, excuses hiervoor.

[edit] site verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-11-2014 09:03 ]

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:04
cardwizard schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:52:
[...]

Oddworld al gespeeld ? Is het wat ?

Vond ik een prachtig spel op de PS1
Gisteravond even gespeeld op Hard. Oefg, is toch best wel lastig en ik ben nu al de tel kwijt hoe vaak ik dood gegaan ben. Ik heb nooit een PS1 gehad en dit is voor mij de eerste keer dat ik een Oddworld speel, maar wat een leuk spel is dat. Wel even flink aan de controls wennen want iedere knop heeft wel een of andere betekenis en soms roep je poppetjes naar je toe terwijl je ze juist de opdracht wil geven om te blijven staan. Hoppa, weer dooie poppetjes en reload last save.
Ik ga me hier nog echt wel mee vermaken en voor nog geen 12 euro (inclusief korting PSN) heb ik echt wel vele uurtjes spelplezier voor de boeg. d:)b

PSN ID: MrMichel_75

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

steffeh schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:30:
[...]

Ik heb nog één maand te gaan, mag ik aannemen dat deze nu kopen en over 1 maand gebruiken geen probleem zal zijn?

Verwijderd

JBS schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:56:
[...]
Ik heb nog één maand te gaan, mag ik aannemen dat deze nu kopen en over 1 maand gebruiken geen probleem zal zijn?
Das geen probleem.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
MisterMichel schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:40:
Gisteravond even gespeeld op Hard. Oefg, is toch best wel lastig en ik ben nu al de tel kwijt hoe vaak ik dood gegaan ben. Ik heb nooit een PS1 gehad en dit is voor mij de eerste keer dat ik een Oddworld speel, maar wat een leuk spel is dat. Wel even flink aan de controls wennen want iedere knop heeft wel een of andere betekenis en soms roep je poppetjes naar je toe terwijl je ze juist de opdracht wil geven om te blijven staan. Hoppa, weer dooie poppetjes en reload last save.
Ik ga me hier nog echt wel mee vermaken en voor nog geen 12 euro (inclusief korting PSN) heb ik echt wel vele uurtjes spelplezier voor de boeg. d:)b
Ik heb m uitgespeeld op normal en vond m moeilijker dan wat ik me van de PS1 versie kon herinneren. Sommige stukken heb ik keer op keer overnieuw moeten doen, aangezien soms de savepoints redelijk ver uit elkaar liggen. En pas tegen het eind kwam ik erachter dat je quick save/load kunt gebruiken... :X
JBS schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:56:
Je kan de codes nu al ingeven hoor, de einddatum wordt dan direct verlengd met de bijbehorende tijdsduur. Ik heb ergens begin dit jaar bij een aanbieding 2 keer een jaar gekocht, waardoor de einddatum op ergens in 2016 staat.

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 30-11-2014 11:18 ]

PSN id: NL_SToRM

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Ik wil mijzelf niet blijven quoten, maar heeft iemand die 10 euro voucher al ontvangen?

Verwijderd

OcNewB schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:55:
Ik wil mijzelf niet blijven quoten, maar heeft iemand die 10 euro voucher al ontvangen?
Nope, ik heb recht op 4 vouchers en wacht nog steeds, ik denk dat je ze nadat de actie afloopt ontvangt.
Zo niet: dan Sony ff mailen :)

Edit: hier de voorwaarden

Deze aanbieding loopt van 01-11-2014 om 01:01 uur Nederlandse tijd ('openingsdatum') t/m 14-12-2014 om 00:59 uur Nederlandse tijd ('sluitingsdatum'). De periode tussen de openingsdatum en de sluitingsdatum wordt aangemerkt als de 'promotieperiode'.

Let op: het opwaarderen van het bedrag in je SEN-portemonnee hoeft niet in één keer te gebeuren. Gedurende de promotieperiode kun je meerdere keren opwaarderen. Volledige instructies voor het opwaarderen van het bedrag in je SEN-portemonnee vind je hier: faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/3139.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2014 13:14 ]

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:09:
[...]

Nope, ik heb recht op 4 vouchers en wacht nog steeds, ik denk dat je ze nadat de actie afloopt ontvangt.
Zo niet: dan Sony ff mailen :)

Edit: hier de voorwaarden

Deze aanbieding loopt van 01-11-2014 om 01:01 uur Nederlandse tijd ('openingsdatum') t/m 14-12-2014 om 00:59 uur Nederlandse tijd ('sluitingsdatum'). De periode tussen de openingsdatum en de sluitingsdatum wordt aangemerkt als de 'promotieperiode'.

Let op: het opwaarderen van het bedrag in je SEN-portemonnee hoeft niet in één keer te gebeuren. Gedurende de promotieperiode kun je meerdere keren opwaarderen. Volledige instructies voor het opwaarderen van het bedrag in je SEN-portemonnee vind je hier: faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/3139.
Ik heb vorige week ook wel meer dan E50 op mijn PSN gezet met iDeal. Krijg ik deze voucher nu ook? :9

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-12 14:24
http://m.ebay.com/itm/261...nner=1&varId=560549658469

40 $ betalen en 50$ krijgen per email meteen.

Goeie deal voor als je nog via usa account wil shoppen.

Edit laat maar, us only paypal. Dus lukt niet met kopen ervan jammer :(

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 30-11-2014 16:15 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11 15:44
Weet iemand of de sandisk cruzer extreme usb in de playstation past

• Brad Pitt
jayesh schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:23:
Weet iemand of de sandisk cruzer extreme usb in de playstation past
Deze gaat er niet helemaal in nee, blijft nog ong. halve centimeter uit steken (of ie werkt test ik straks even).

• jayesh
Brad Pitt schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:32:
[...]

Deze gaat er niet helemaal in nee, blijft nog ong. halve centimeter uit steken (of ie werkt test ik straks even).
Rot ps4 kan niet eens een usb kopen om dat er niks in past.
Derest is allemaal veel te duur of te sloom

Verwijderd

Je hebt verlengstukken voor USB aansluitingen die dun zijn.
Mijn USB Sticks passen wel allemaal in de PS4 aansluiting.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:21:
Inderdaad. Had zelfde issue om de XB360 te updaten. Ook met een verloopje gedaan. No big deal imho :)

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 07:51
Peterrtt schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:52:
[...]

Ik heb vorige week ook wel meer dan E50 op mijn PSN gezet met iDeal. Krijg ik deze voucher nu ook? :9
Iemand :)?

• jayesh
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:21:
Tja ik heb toch een nieuwe usb nodig dan kan ik net zo goed een goede kopen.
En bij Amazon is de cruzer extreme 19 euro maar dan moet ik met creditcard of zo'n amazon kaart van 25 euro betalen?

En gaat de snelheid niet omlaag van de usb met zo'n verlengstuk aangezien het usb 3.0 is

• Brad Pitt
jayesh schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:35:
[...]
En gaat de snelheid niet omlaag van de usb met zo'n verlengstuk aangezien het usb 3.0 is
Wat ga je heen en weer pompen dat USB3-snelheid benodigd dan? De PS4 kan weinig met USB :P

Verwijderd

Ik heb al sinds de 2.0 System Update geen USB-Stick meer nodig gehad op de PS4.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Ik heb sinds de aanschaf nog geen USB nodig gehad voor de PS4 :9

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
v8power67 schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:09:
http://m.ebay.com/itm/261...nner=1&varId=560549658469

40 $ betalen en 50$ krijgen per email meteen.

Goeie deal voor als je nog via usa account wil shoppen.

Edit laat maar, us only paypal. Dus lukt niet met kopen ervan jammer :(
Ik wilde er net 2 kopen, maar Out Of Stock... Jammer....

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
3 halen 2 betalen actie weer bij Mediamarkt. Telt dit nu ook voor 3x een jaar psplus ??

Scrooge NL

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-12 01:19

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Theo27 schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:28:
3 halen 2 betalen actie weer bij Mediamarkt. Telt dit nu ook voor 3x een jaar psplus ??
Alleen geldig op games,dvd & bluray's, geen accessoires of gamekaarten

Radical Birds

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12 20:03
Is er nog een goede aanbieding voor de console? Heb gister mn PS3 verkocht en sta in de startblokken om er eentje aan te schaffen!
Jammer dat ik die blitz-angebot van Amazon gemist heb... Lees net een dag te laat dit topic :|

[ Voor 3% gewijzigd door Vince22 op 30-11-2014 22:07 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Chibi2k schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:31:
[...]

Alleen geldig op games,dvd & bluray's, geen accessoires of gamekaarten
Krijg je dan het goedkoopste product gratis of 33% korting op de totaalprijs?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Verwijderd

Lees laatste alinea van mn post: ja die krijg je :)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-12 08:30
Vince22 schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:06:
Is er nog een goede aanbieding voor de console? Heb gister mn PS3 verkocht en sta in de startblokken om er eentje aan te schaffen!
Jammer dat ik die blitz-angebot van Amazon gemist heb... Lees net een dag te laat dit topic :|
Gisteren bij de Intertoys een bundle met GTA V voor 399 opgepikt. Er zijn vast wel scherpere aanbiedingen maar ik ben er helemaal blij mee :)

• Bron
  • Laatst online: 15-12 16:29
DrWoetR schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:18:
[...]

Krijg je dan het goedkoopste product gratis of 33% korting op de totaalprijs?
Goedkoopste gratis.
Voor degenen die nog over de USBs bezig zijn:

Ik gebruik deze (zoiets) van 16GB. Bij Mediamarkt gekocht :>

Afbeeldingslocatie: http://gearburn.com/wp-content/uploads/2012/01/Verbatim-Store-N-Go-USB-Drive.jpg

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:24:
Voor degenen die nog over de USBs bezig zijn:

Ik gebruik deze (zoiets) van 16GB. Bij Mediamarkt gekocht :>

[afbeelding]
Krijg je die er wel uit wanneer het moet? Lekker klein iig!
Ik heb zelf een (powered) usb hubje, ivm de venom-x, headset en usb stick(s).
Gebruik meestal deze, hij past ook in de PS4 zelf, ondanks dat hij qua formaat best fors is.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7bkLBX4.jpg
Beetje priegelen maar niets bijzonders :) En zo goed als onzichtbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 01-12-2014 09:46 ]

• Bestien
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-05-2023
Kun je ook gewoon een usb 3.0 HDD eraan hangen?

Verwijderd

Bestien schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:14:
Kun je ook gewoon een usb 3.0 HDD eraan hangen?
Als hij een externe voeding heeft wel, zo niet: dan denk ik dat de voeding van de ps4 het niet trekt...

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:17:
Als hij een externe voeding heeft wel, zo niet: dan denk ik dat de voeding van de ps4 het niet trekt...
Als mijn telefoon geen moeite heeft een 2.5 inch HD aan te sturen zal een PS4 dat toch ook niet hebben zeker :P

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:22:
[...]

Als mijn telefoon geen moeite heeft een 2.5 inch HD aan te sturen zal een PS4 dat toch ook niet hebben zeker :P
Test het en laat het ons weten :)

• Brad Pitt
Ik ga nu even de 1.5TB die er op staat er af halen en hem Fat32 formatteren, testen op de PS4, weer terug op NTFS zetten en de data weer terug pompen, momentje! :+

*85 uur later..*

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Met die Mediamarkt acties, iemand een idee hoe het gaat als ik de derde game terug zou sturen (qua korting)? Aangezien ik twee games op het oog heb :X

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Zaterdag far cry gekocht voor de ps4. Mega vette game. Ziet er erg kleurvol en scherp uit.
Mijn ps3 had ik verkocht al toen gta uitkwam. Dus een reden om hem alsnog te kopen voor de ps4. Vermaak me ook erg mee. Alleen heb ik moeite met het besturen van vliegtuigen of helikopters.

Vandaag ga ik een wii U ophalen, benieuwd hoe dat speelt. Vroeger de Sega en een Snes gehad. Daarna alleen maar playstation. Heb wel weer is zin om mario te spelen. Maar toch blijft de playstation mn favo console. Wie weet over een paar maanden nog een xbox one.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• HaskoF
Satom schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:39:
Met die Mediamarkt acties, iemand een idee hoe het gaat als ik de derde game terug zou sturen (qua korting)? Aangezien ik twee games op het oog heb :X
Ik heb het ooit een keer gedaan en ik kreeg €40 terug zonder dat ik de andere 2 terug moest sturen.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

HaskoF schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:44:
[...]

Ik heb het ooit een keer gedaan en ik kreeg €40 terug zonder dat ik de andere 2 terug moest sturen.
Oke, je kreeg dus de volledige prijs terug (zonder dat er iets van korting verrekend werd), denk dat ik zo nog even ga bellen met MM. Dan weten we het zeker, in ieder geval bedankt :)

• Brad Pitt
Satom schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:50:
[...]
Oke, je kreeg dus de volledige prijs terug (zonder dat er iets van korting verrekend werd), denk dat ik zo nog even ga bellen met MM. Dan weten we het zeker, in ieder geval bedankt :)
Ik zou vragen of je er drie mag halen, eentje gratis, dus zeg 100 Euro moet betalen. Dan breng je er twee terug en krijg je dus die 100 Euro terug. Derde spel hou je en heb je dan voor niets. Dat herhaal je gewoon tot je alle spellen in je bezit hebt. Lijkt mij een acceptabele vraag maar ben toch benieuwd naar hun antwoord!

• HaskoF
Brad Pitt schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:55:
[...]

Ik zou vragen of je er drie mag halen, eentje gratis, dus zeg 100 Euro moet betalen. Dan breng je er twee terug en krijg je dus die 100 Euro terug. Derde spel hou je en heb je dan voor niets. Dat herhaal je gewoon tot je alle spellen in je bezit hebt. Lijkt mij een acceptabele vraag maar ben toch benieuwd naar hun antwoord!
Jij bent zeker de slimste thuis :P

• Brad Pitt
HaskoF schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:58:
Jij bent zeker de slimste thuis :P
Ik denk dat je de verkeerde post quote 8)

[...]

Krijg je als antwoord terug: Ik ben toch niet gek. :+

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

[...]

Meen je niet? Dit werkt toch niet haha lijkt mij vrij logisch dat dit niet gaat werken, waarschijnlijk ben jij niet eens de eerste die het bedenkt :9

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:12
Ik ga in ieder geval vanavond denk ik maar eens Far Cry 4, GTA V & Dragon Age voor de PS4 aanschaffen bij de mediamarkt. 119,98 voor de 3 games dan aangezien GTA V dan de goedkoopste is.

Lijkt me redelijk mooi bedrag :)

• HDimac
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-01-2024

HDimac

Inderdaad.

Gisteravond een PS4 met GTA V bij Bol.com besteld. :)

Komt vandaag binnen, ben benieuwd!
GTA V alleen al uitgespeeld, dus andere games er maar snel eens bijkopen.

Gebukt is genomen.

Waarom koop je de GTA versie dan??

• HaskoF
Ik heb nu de volgende 4 games alleen heb geen tijd om te spelen...
-GTA V
-COD AW
-Shadow Of Mordor
-Driveclub

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
HaskoF schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:17:
Ik heb nu de volgende 4 games alleen heb geen tijd om te spelen...
-GTA V
-COD AW
-Shadow Of Mordor
-Driveclub
zondee!! Ik heb t ook gehad. Achteraf had ik de games 2e hands moeten kopen wanneer ik wel tijd had om te spelen.

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:00:
[...]

Krijg je als antwoord terug: Ik ben toch niet gek. :+
Idd, op de bon staan 3 games, kom je er 2 inruilen, 1+1=2=3-2+1=1+3-2=PIEMELPAP

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
Ik zoek een leuk fable achtig spel, is assassins creed unity zoiets? of een leuk avonturenspel dat de vrouw ook leuk vindt :)

• HaskoF
masterdenk schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:21:
Ik zoek een leuk fable achtig spel, is assassins creed unity zoiets? of een leuk avonturenspel dat de vrouw ook leuk vindt :)
TRINE 2 moet je dan is proberen. een leuk spel

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:21:
[...]

Idd, op de bon staan 3 games, kom je er 2 inruilen, 1+1=2=3-2+1=1+3-2=PIEMELPAP
8)7 :D

Btw, iemand ervaring met de webshop yourgamezone.nl? Ik wil namelijk Rocksmith kopen en die is daar maar 64 knaken.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• laurens700
Trine 2 is inderdaad goed spel en niet heel duur.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Kol Nedra
  • Laatst online: 20:52
DarkElement schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:22:
[...]

8)7 :D

Btw, iemand ervaring met de webshop yourgamezone.nl? Ik wil namelijk Rocksmith kopen en die is daar maar 64 knaken.
zeer goede site, is mijn nr1 gamesite, alle games op launchdag binnen :)
meestal haal ik daar de games omdat ze goed leveren en meestal de beste prijs :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 01-12-2014 12:24 ]

nothing stops this train

• DarkElement
Trine 2 is leuk ja! normaal helemaal niet mijn ding maar vond de coop en manier van spelen heel leuk! Uitdagende puzzels ook!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
HaskoF schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:22:
[...]

TRINE 2 moet je dan is proberen. een leuk spel
top thanks ik zal is gaan kijken!

• DarkElement
Was een tijdje geleden nog een gratis PS+ titel :)

• laurens700
komen er nog leuke games uit in de maand december?

• DarkElement
The Crew (PS4)
Secret Ponchos (PS4)
Tales From the Borderlands (PS4/PS3)
Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4)

Betere titels komen pas weer in februari/maart

[ Voor 45% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2014 12:27 ]

• Brad Pitt
DarkElement schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:26:
Was een tijdje geleden nog een gratis PS+ titel :)
Afbeeldingslocatie: http://stuffpoint.com/the-back-to-the-future-series/image/192153-the-back-to-the-future-series-part-1-delorean.jpg

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
masterdenk schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:21:
shadows of mordor als ze de films ook leuk vind. Die van mij is daar verslaafd aan nu.

• laurens700
The crew had ik de demo gespeeld. Was daar niet heel erg over te spreken. De grote van de game en de verschillen in auto's was wel vet. Maar grafisch vond ik het echt minder. Als je de cockpitview had, dan kon je niet in je achteruitkijkspiegel kijken, want de spiegel was dan grijs of een andere kleur. Je zag geen tegenliggers of iets anders.

Verwijderd

The 12 deals of Christmas return!

The Last of Us Remastered (PS4)

Was €44.99/£39.99/AU$62.95, now €24.99/£19.99/AU$37.95

Additional 10% discount for PS Plus members

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141201_36474497

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:33
Damn. Ok, misschien ga ik nu The Last of Us Remastered dan wel halen...

Verwijderd

Fleximex schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:36:
Damn. Ok, misschien ga ik nu The Last of Us Remastered dan wel halen...
Ik heb erg veel van TLoU genoten.

• Fleximex
No shit! Ik heb een walktrough (PS3 versie) gekeken. Zo vet.
Maar ik twijfelde. Want 50 euro was toch wel veel. Ik koop eigenlijk nooit zulke dure games. Nu speel ik ook meer op mijn PC en daar heb je key sites waar de nieuwste games al vaak onder de 30 euro en soms richting de 20 euro te vinden zijn (zoals PES 2015).
Goede kans dat ik TLOU nu koop.

• DarkElement
Er komt dus nog een korting van 10% bovenop die 24,99? (niet dat ik m wil want heb m al maar gewoon nieuwsgierigheid)

[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2014 12:43 ]

• Fleximex
Ik denk het wel. Of ze zijn flauw en dat is al berekend, maar dat lijkt me niet. Actie begint trouwens "around midday GMT", dus hier om 13:00.

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 01-12-2014 12:46 ]

• KookSpook
  • Laatst online: 23-12 16:01
Ik hoop dat de us store ook mee gaat doen 😏

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:40
Games, 3 halen 2 betalen bij MM.
Heb niet verder gekeken of het voor alle games is.

[ Voor 54% gewijzigd door DeBaroN op 01-12-2014 12:54 ]

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Jammer dat PSN Plus niet geldig is met de 3is2 actie van Media Markt.

Far Cry 4
GTA V (heb hem ook op de 360 maar niet uitgespeeld en zit nog flink wat uurtjes in .. verkoop de 360 wel)
Little Big Planet 3 (voor de kinders.... en mijzelf :) )

Graag advies van iemand. Ik ben meer van de single players en twijfel tussen Far Cry of Advanced Warfare,

[ Voor 18% gewijzigd door Tranzy op 01-12-2014 12:59 ]

Ik heb ook een leuke computer..

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
baronruud schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:53:
Games, 3 halen 2 betalen bij MM.
Heb niet verder gekeken of het voor alle games is.
wow geweldig........lees je geen topic door? 8)7

Scrooge NL

Kol Nedra schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:23:
[...]

zeer goede site, is mijn nr1 gamesite, alle games op launchdag binnen :)
meestal haal ik daar de games omdat ze goed leveren en meestal de beste prijs :)
Behalve bij GTA V dan :+

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:40
Theo27 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:59:
[...]

wow geweldig........lees je geen topic door? 8)7
Koffiepauze was te kort :z

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 15:14
Damn, moet die aanbieding ook maar eens gaan bekijken.

NEEM M'N GELD!!! NEEM HET!!

It's dogged that does it

Pagina: 1 ... 74 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link