NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Watxelfer schreef op zondag 23 november 2014 @ 08:30:
[...]
Probleem is dat de gemiddelde console gamer gewoon een arme sloeber is of iemand die gewoon niet zo veel waarde hecht aan dure apparatuur.
[ Voor 21% gewijzigd door SavageBrother op 24-11-2014 09:02 ]
It's dogged that does it
Console games zijn sowieso vaak wel duurder dan de PC variant, maar ze zijn ook makkelijker 2e hands verkrijgbaar na verloop van tijd.Copycat schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:06:
Idd. Vaak gehoorde klacht is dat console games te duur zijn
Maar laat het maar weer over de PS4 gaan.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
Geen PC vs PS4 discussie lijkt me dan ook niet bedoeling en daar lijkt het nu op uit te draaien
Kon hem op de ps4 niet vinden.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
dit dusFleximex schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:23:
Maar laat het maar weer over de PS4 gaan.
Topic regels:
Geen PC vs PS4 discussie lijkt me dan ook niet bedoeling en daar lijkt het nu op uit te draaien.
Je moet in de store naar de game pagina gaan van Destiny en daar staat ook bij 'probeer demo' zoiets..Mars18 schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:26:
Destiny had toch een demo op de ps4 en xbox one gekregen?
PSN id: PENo1
Klopt, op de een of andere manier zijn niet alle games op de Store via de PS4 te zien. Als je naar de PS Store gaat via je browser, dan is de Destiny demo (uiteindelijk) wel te vinden: Hier!Mars18 schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:26:
Destiny had toch een demo op de ps4 en xbox one gekregen?
Via daar kun je dan ook meteen je PS4 de game laten downloaden.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
consolegames kun je veropen, pc games niet.
nieuwe games zijn wel iets duurder op console, maar oude games zijn gratis:
2de hands game kopen voor 30 euro, je speelt hem uit en verkoopt hem weer voor 30 euro.
gratis gamen dus
of je koopt een game voor 60 euro, speelt het uit en verkoopt het weer voor 40; dat is 20 euro voor een game terwijl je bij pc bv 40 euro betaald voor de game, oftewel 20 euro duurder uit dan een consolegamer
nothing stops this train
Voor PC zijn overal keys te krijgen voor 60% minder dan de prijs voor een disc-game op console. Ben het dus echt niet met je eens dat een console game goedkoper is. Ik verkoop mijn games nooit, dus in dat geval zou de pc zeker weten wel goedkoper zijn.Kol Nedra schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:25:
ik wil niet vele zeggen hoor maar pc games zijn echt wel duurder dan console games.
consolegames kun je veropen, pc games niet.
nieuwe games zijn wel iets duurder op console, maar oude games zijn gratis:
2de hands game kopen voor 30 euro, je speelt hem uit en verkoopt hem weer voor 30 euro.
gratis gamen dus
of je koopt een game voor 60 euro, speelt het uit en verkoopt het weer voor 40; dat is 20 euro voor een game terwijl je bij pc bv 40 euro betaald voor de game, oftewel 20 euro duurder uit dan een consolegamer
Hier gaat best wel wat rekenkracht naartoe
Weet iemand toevallig of dat kan?
nothing stops this train
Ik wil mijn games zo veel mogelijk op disc hebben, en ja, veel games wil ik een x aantal jaar daarna nog weleens spelen. Dit is een persoonlijk dingetje natuurlijk.Kol Nedra schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:39:
Ja dat dan weer wel, maar doe je nog iets met die digitale games? denk je dat je de games opnieuw gaat spelen voor bv over 3 jaar?
Als mijn PS4 games heb ik tot nu toe nog op disc aangeschaft. De enige games die ik als download heb zijn de games via PS+
ja bij mij ook, ik heb echter al 20 games op ps4 gespeeld/gehad heb er atm maar 5 liggen.xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:43:
[...]
Ik wil mijn games zo veel mogelijk op disc hebben, en ja, veel games wil ik een x aantal jaar daarna nog weleens spelen. Dit is een persoonlijk dingetje natuurlijk.
Als mijn PS4 games heb ik tot nu toe nog op disc aangeschaft. De enige games die ik als download heb zijn de games via PS+
Met Knack was het helemaal leuk, ik had de game gekocht voor 25 euro en verkocht voor 27.50
dus ik heb 2.50 verdient+ een leuke game uitgespeeld
maar de meeste games heb ik tussen de 0 en 3 euro verlies gedraaid.
mocht ik over 3 jaar denken goh ik wil Killzone nog eens spelen, dan koop ik hem weer maar dan kost de game maar 10 euro
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 24-11-2014 12:51 ]
nothing stops this train
Ik verzamel ook games, dus alles na het spelen weer verkopen is voor mij geen optie. Wel wacht ik bij sommige games tot ze goedkoop 2e hands op te pakken zijn. Bv. Metal Gear Solid V Ground Zeroes vind ik geen 30 euro waard, gezien de hoeveelheid gameplay die de game biedt, maar voor een euro of 10 wil ik de game best oppakken om me er een paar uurtjes mee te vermaken.Kol Nedra schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:46:
[...]
ja bij mij ook, ik heb echter al 20 games op ps4 gespeeld/gehad heb er atm maar 5 liggen.
Met Knack was het helemaal leuk, ik had de game gekocht voor 25 euro en verkocht voor 27.50![]()
dus ik heb 2.50 verdient+ een leuke game uitgespeeld
Als je PS+ hebt 9 euro: https://store.sonyenterta...99&Linkid=DoubleDiscountsxelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:51:
[...]Bv. Metal Gear Solid V Ground Zeroes vind ik geen 30 euro waard, gezien de hoeveelheid gameplay die de game biedt, maar voor een euro of 10 wil ik de game best oppakken om me er een paar uurtjes mee te vermaken
Ik had het gezien idd, maar ik ga hem zometeen ophalen voor 10 euro via MarktplaatsFleximex schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:57:
[...]
Als je PS+ hebt 9 euro: https://store.sonyenterta...99&Linkid=DoubleDiscounts
http://www.dualshockers.c...-game-developers-can-use/

Geeft weer flink wat extra mogelijkheden voor physics e.d. Ben echt benieuwd wat een next-gen GTA met super realistische physics zou kunnen. Want in GTA V was het schademodel helaas weer een stapje terug van GTA IV wat voor die tijd echt een fantastisch physics systeem had. Maar dat zou op deze console's weer stukje beter moeten kunnen.
Zoiets als dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=X77cThD4vj8 dat zou games weer wat next-genner maken op een vlak anders dan graphics.
[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 24-11-2014 13:05 ]
Kun je met 2e hands spellen volledig online gaan? Of is dit per game verschillend? Vroeger was dit namelijk nog gekoppeld aan accounts.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Ik ben nog geen games tegen gekomen die een code hadden om online te gaan. Vaak hebben games wel een code voor wat DLC achtig spul (bv een outfit of een in game item). Ook heb je PS+ nodig om online te kunnen gaan.RbBdOs schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:03:
Ik ga vanavond waarschijnlijk een ps4 bestellen, maar daar voor had ik nog even deze noob vraag, waar ik niet zo snel een antwoord kon vinden op Google.
Kun je met 2e hands spellen volledig online gaan? Of is dit per game verschillend? Vroeger was dit namelijk nog gekoppeld aan accounts.
Nee dat lukt ook niet met een key.djmelvee schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:27:
[...]
Voor PC zijn overal keys te krijgen voor 60% minder dan de prijs voor een disc-game op console. Ben het dus echt niet met je eens dat een console game goedkoper is. Ik verkoop mijn games nooit, dus in dat geval zou de pc zeker weten wel goedkoper zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 24-11-2014 17:20 . Reden: Toch niet ]
PSN: Kjujay
Onzin. Op de PS4 zijn geen games met een activatie code voor online features.Kju schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:08:
Voor een tweedehandse fifa zal je een voucher moeten kopen om online te gaan. Meeste andere spellen niet.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
nothing stops this train
In hoeverre is dit nieuw voor de SDK? Lijkt me dat een bepaald niveau er al wel in zat? Verder zegt het nog weinig over de algehele performance natuurlijk, maar leuk om wat insider info te krijgenAlphaBlack_NL schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:58:
Nieuwe PS4 SDK voor developers:
http://www.dualshockers.c...-game-developers-can-use/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geeft weer flink wat extra mogelijkheden voor physics e.d. Ben echt benieuwd wat een next-gen GTA met super realistische physics zou kunnen. Want in GTA V was het schademodel helaas weer een stapje terug van GTA IV wat voor die tijd echt een fantastisch physics systeem had. Maar dat zou op deze console's weer stukje beter moeten kunnen.
Zoiets als dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=X77cThD4vj8 dat zou games weer wat next-genner maken op een vlak anders dan graphics.
Beetje late reactie maar heb hem ondertussen een week dus bij deze mijn bevindingen..xelfer schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:15:
Zijn er hier mensen die de Playstation TV gebruiken i.c.m. de PS4? Hoe ervaren jullie remote play en de PS Vita game ondersteuning?
Eerste indruk is in ieder geval positief, handzaam apparaat en aansluiting is ook een fluitje van een cent. Maximale resolutie van 720p is jammer maar begrijpelijk, op een groot scherm wel even wennen tegenover 1080p-standaard van tegenwoordig.
De door mij erg gewilde functie Remote Play werkt op zich prima, maar zelfs met ethernet-aansluiting haalt ie geen soepele overdracht. Toch vaak een beetje laggy met sowieso al een daling in beeldkwaliteit. Het is prima speelbaar, maar je moet het niet naast het originele beeld op de PS4 zetten en een perfecte transfer verwachten.
Andere reden waarvoor ik hem heb gekocht is de ondersteuning voor Vita/PSP- en PSone-games. Die speelt ie ook perfect af, maar het aanbod valt mij wat tegen. Grote titels als Golden Abyss, Tearaway en Gravity Rush werken niet en wat betreft PSone titels kan je bijvoorbeeld wel FFVII spelen maar FFVIII dan weer niet. Ik hoop dan ook dat er dmv updates nog spellen worden toegevoegd in een later stadium, momenteel missen er echt een hele hoop.
Al met al weet ik niet of ik hem echt aan kan raden, ik vind het wel verrekte handig om op mijn computerkamer verder te kunnen spelen als de televisie bezet is en ik heb nu weer een nieuw platform qua games om uit te kiezen voor een redelijke prijs. Oftewel weer een nieuwe categorie voor mijn backlog
The Tomorrow Children is zo'n eerste game die wat meer gebruik gaat maken van de nieuwe mogelijkheden van de GPU. Zo heeft die game voxel cone ray-tracing. En verwacht vuurwerk volgend jaar met Uncharted 4. Guerilla, SSM en Naughty Dog gaan echt goed gebruik maken van de mogelijkheden, vooral als je ziet wat SP al heeft laten zien met Infamous: SS en First Light zo vroeg op de PS4, met een klein teampje van ~75 man.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Als ik jou zo hoor dan denk ik dat ik persoonlijk nog even wacht met het aanschaffen van een PS TV. Voor mij gaat het vnl. om de goede werking met de PS4 en de Vita games die speelbaar zijn, maar als ik jou zo hoor dan zijn deze twee functies allebei nog niet perfect.eggman schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:46:
[...]
Al met al weet ik niet of ik hem echt aan kan raden, ik vind het wel verrekte handig om op mijn computerkamer verder te kunnen spelen als de televisie bezet is en ik heb nu weer een nieuw platform qua games om uit te kiezen voor een redelijke prijs. Oftewel weer een nieuwe categorie voor mijn backlog
Ik koop altijd de pc games voor de full price, nooit met korting, dus in dat geval zou de pc zeker weten wel duurder zijn.djmelvee schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:27:
[...]
Voor PC zijn overal keys te krijgen voor 60% minder dan de prijs voor een disc-game op console. Ben het dus echt niet met je eens dat een console game goedkoper is. Ik verkoop mijn games nooit, dus in dat geval zou de pc zeker weten wel goedkoper zijn.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Lijkt me een goede keus, het idee van de PSTV is sterk maar de uitwerking daarvan is voor nu verre van optimaal helaas.xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:49:
[...]
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Als ik jou zo hoor dan denk ik dat ik persoonlijk nog even wacht met het aanschaffen van een PS TV. Voor mij gaat het vnl. om de goede werking met de PS4 en de Vita games die speelbaar zijn, maar als ik jou zo hoor dan zijn deze twee functies allebei nog niet perfect.
als je remote wilt gaan zou ik eerder voor een psvita gaan dan PSTV, de psvita kun je makkelijk meenemeneggman schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:52:
[...]
Lijkt me een goede keus, het idee van de PSTV is sterk maar de uitwerking daarvan is voor nu verre van optimaal helaas.
op vakantie of lange treinreizen
nothing stops this train
Heb ik ook overwogen maar dan zijn de controls weer onhandig met PS4-spellen lijkt me. Andersom werken Vita-spellen op de PSTV ook niet geweldig bij touchscreen-functies, dit kan wel via de touchpad van de DS4 maar voelt wat onhandig.Kol Nedra schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:56:
[...]
als je remote wilt gaan zou ik eerder voor een psvita gaan dan PSTV, de psvita kun je makkelijk meenemen
op vakantie of lange treinreizenmeer waarde voor je geld
Leuk ding verder.
Nog maar een keertje, ivm ondersneeuwen enzopoor Leno schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:39:
Hee ff tussendoor, zou dat gedoe met Planetside en te zwakke cpu's enzo opgelost (beetje) als ze dat 'always record' uitzetten?
Hier gaat best wel wat rekenkracht naartoe
Weet iemand toevallig of dat kan?
Iemand een idee?
volgens mij is het wel vergelijkbaar met de PS VIta.Exorcist schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:18:
Ik heb tot nog toe alleen even snel The Walking Dead gespeeld via de PS TV, en daar was ik wel tevreden over. Maar goed, dit spel verwacht geen continue input van controls en is grafisch prima op 720p. Ik denk dat GTA 5/ Far Cry 4 toch wel merkbaar minder zal zijn, maar ik heb hem dan ook puur aangeschaft om op de PS4 te kunnen spelen als de andere TV bezet is of als ik spellen speel die niet voor kinderogen geschikt zijn.
Leuk ding verder.
Daar doet remoteplay het wel lekker op. Speel regelmatig remote en alles van DA: I , GTA IV tot fifa 15 speelt altijd wel goed weg.
denk beter dat ze gewoon die cpu flink moeten boosten.poor Leno schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:48:
[...]
Nog maar een keertje, ivm ondersneeuwen enzo
Iemand een idee?
Als je de berichten mag geloven dan draait de ps4 nu amper op 50% van zn kunnen, dus laat ze maar even met een FW update alles 20% omhoog schroeven.
Zo werkt het niet echt.iaxe393 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:49:
[...]
denk beter dat ze gewoon die cpu flink moeten boosten.
Als je de berichten mag geloven dan draait de ps4 nu amper op 50% van zn kunnen, dus laat ze maar even met een FW update alles 20% omhoog schroeven.
PSN & XBL: Denkoyugo
Phydomir schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:22:
[...]
Onzin. Op de PS4 zijn geen games met een activatie code voor online features.
My badKol Nedra schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:23:
volgens mij zijn ze daarmee gestopt, je kan met iedere game nu gewoon online gaan
PSN: Kjujay
Geen idee wat die mensen daar in godsnaam aan t doen zijn, maar vind het eigenlijk belachelijk dat het zo lang moet duren.
Ik ga iig driveclub 2e hands aanschaffen. Verdienen ze er niet extra op.
Hetzelfde met assasins creed en de nieuwe tomb raider.
als ik gewoon relaxt op de bank AC Unity speel dan vallen al die dingen waar mensen het over hebben me niet eens op..:)Poulske schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:08:
Ik was eerst van plan om AC Unity te gaan kopen, maar na de review van Tweakers en andere sites over Dragon Age Inquisition ga ik die toch maar halen, veel meer content en veel minder bugs.
Nee joh, koop je toch gewoon dit voor je PSTVKol Nedra schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:56:
[...]
als je remote wilt gaan zou ik eerder voor een psvita gaan dan PSTV, de psvita kun je makkelijk meenemen
op vakantie of lange treinreizenmeer waarde voor je geld
http://wololo.net/2014/11...vita-makes-this-possible/
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
GTA IV ja?iaxe393 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:48:
[...]
volgens mij is het wel vergelijkbaar met de PS VIta.
Daar doet remoteplay het wel lekker op. Speel regelmatig remote en alles van DA: I , GTA IV tot fifa 15 speelt altijd wel goed weg.
Als ze nou eens een grip maken waarmee je shoulder buttons kan gebruiken maken, daar zou ik wel geld voor neerleggen. Of desnoods ondersteuning voor de PS4 controller en een holder, dan zou het echt perfect zijn. Op dit moment is een Xperia Z-serie telefoon/tablet lekkerder qua controls.iaxe393 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:48:
[...]
volgens mij is het wel vergelijkbaar met de PS VIta.
Grappig, maar dat bestaat gewoon. Niet even gezocht voor dat je dit ging postenCyleo schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:15:
[...]
Als ze nou eens een grip maken waarmee je shoulder buttons kan gebruiken maken, daar zou ik wel geld voor neerleggen. Of desnoods ondersteuning voor de PS4 controller en een holder, dan zou het echt perfect zijn. Op dit moment is een Xperia Z-serie telefoon/tablet lekkerder qua controls.
(Kan voorlopig niet checken.. en op internet vind ik alleen dat als je die uitzet, je er een externe aan kan hangen.. Maar ik wil juist weten wat er gebeurt als je dat niet doet..)
Ik wil dat ie ophoudt met opnemen.. Waste of precious power!
Een grip voor zowel LR1 en LR2? Heb je een linkje?Recon24 schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:16:
[...]
Grappig, maar dat bestaat gewoon. Niet even gezocht voor dat je dit ging posten
Ik speel zeker nog wel eens een game van jaren geleden. Is voor mij ook de reden om een Cobra-ODE in te gaan laten bouwen in mijn PS3, zodat ik lekker kan downloaden en emuleren.Kol Nedra schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:39:
Ja dat dan weer wel, maar doe je nog iets met die digitale games? denk je dat je de games opnieuw gaat spelen voor bv over 3 jaar?
Niet echt noodzakelijk als de developer rekening houdt met de mogelijkheden van het touchscreen (voorkant). In Destiny heeft Bungie dat mooi opgevangen, scherm in drieën opgedeeld wat input betreft, L2 links, midden touchpad (ghost), L3 rechts. En dit werkt prima. Een grip is wel aan te raden om de Vita fijner vast te kunnen houden. Zelf vrij grote handen en krijg al snel kramp zonder.bram1984 schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:29:
[...]
Een grip voor zowel LR1 en LR2? Heb je een linkje?
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Lekker wachten op project cars , doe ik ookDeeSung schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:21:
Iemand nog nieuws over driveclub plus editie?
Geen idee wat die mensen daar in godsnaam aan t doen zijn, maar vind het eigenlijk belachelijk dat het zo lang moet duren.
Ik ga iig driveclub 2e hands aanschaffen. Verdienen ze er niet extra op.
Hetzelfde met assasins creed en de nieuwe tomb raider.
PSN: DutchTrickle PVoutput
De PS4 heeft een dedicated chip voor het opnemen, dus dat gaat je geen extra fps opleveren in games.poor Leno schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:24:
Zou iemand even kunnen kijken als je HDCP (hdmi beveiliging) uitzet in settings menu, zonder dat je er zelf een externe capture kaart aanhangt, of de PS dan zelf nog steeds blijft opnemen?
(Kan voorlopig niet checken.. en op internet vind ik alleen dat als je die uitzet, je er een externe aan kan hangen.. Maar ik wil juist weten wat er gebeurt als je dat niet doet..)
Ik wil dat ie ophoudt met opnemen.. Waste of precious power!
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 25-11-2014 07:57 ]
Verwijderd
Viel me gister op dat hij dat bij mij niet meer doet. Heb niks uit gezet ook dat HDCP niet zover ik weetVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 07:57:
Het automatisch opnemen van videos werkt de laatste maanden zonder fouten is me opgevallen.
Verwijderd
Dan moet je de Share instellingen even nakijken en het een paar keer testen met leuke momenten uit games.WeAreLegion schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:02:
[...]
Viel me gister op dat hij dat bij mij niet meer doet. Heb niks uit gezet ook dat HDCP niet zover ik weetgeen idee hoe het komt eigenlijk.
Nu wil ik een PS4 kopen en vroeg me af of deze het gewicht van mijn kat ook overleeft? Het gaat om ongeveer 5KG.
Hahaha zorgt dat niet voor de nodige afleidingbsmpower schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:07:
Even een andere soort vraag tussendoor. Hoeveel gewicht kan je op een PS4 zetten? Mijn kat zit soms op mijn huidige PS3. Die is stevig genoeg want er gebeurt verder niks (geen deuken, kraakjes, etc..).
Nu wil ik een PS4 kopen en vroeg me af of deze het gewicht van mijn kat ook overleeft? Het gaat om ongeveer 5KG.
PSN: Bellerophon-
Ik zou geloof ik helemaal geen stoffige beesten op mijn apparatuur willen hebben..bsmpower schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:07:
Even een andere soort vraag tussendoor. Hoeveel gewicht kan je op een PS4 zetten? Mijn kat zit soms op mijn huidige PS3. Die is stevig genoeg want er gebeurt verder niks (geen deuken, kraakjes, etc..).
Nou, het is niet de bedoeling dat ie er op blijft zitten en ik jaag hem er vaak snel weer af. Echter kan het zijn dat ie er een paar seconden op zit. En misschien ook wel als ik niet thuis ben, al verwacht ik dat niet. Hij doet het vaak om aandacht te krijgen...Bellerophon schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:13:
[...]
Hahaha zorgt dat niet voor de nodige afleiding![]()
Is/voelt de PS4 net zo stevig als de PS3?
Ik denk dat het wel moet gaan. Nadeel is wel dat het glanzende deel erg snel krast.bsmpower schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:17:
[...]
Nou, het is niet de bedoeling dat ie er op blijft zitten en ik jaag hem er vaak snel weer af. Echter kan het zijn dat ie er een paar seconden op zit. En misschien ook wel als ik niet thuis ben, al verwacht ik dat niet. Hij doet het vaak om aandacht te krijgen...
Hij voelt wel stevig aan maar de PS3 daar zat echt een bolling op (vooral de oude variant) dus als je daar in lag als kat dan lag je niet zo direct op de hardware) dat is bij PS4 volgens mij wel het geval. Als ik jou was zou ik dan een vertical stand kopen ben je er gelijk vanaf.bsmpower schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:17:
[...]
Nou, het is niet de bedoeling dat ie er op blijft zitten en ik jaag hem er vaak snel weer af. Echter kan het zijn dat ie er een paar seconden op zit. En misschien ook wel als ik niet thuis ben, al verwacht ik dat niet. Hij doet het vaak om aandacht te krijgen...
Ik heb PS3 versie 2, die trouwens ook iets een bolling heeft.WeAreLegion schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:18:
[...]
Hij voelt wel stevig aan maar de PS3 daar zat echt een bolling op (vooral de oude variant) dus als je daar in lag als kat dan lag je niet zo direct op de hardware) dat is bij PS4 volgens mij wel het geval. Als ik jou was zou ik dan een vertical stand kopen ben je er gelijk vanaf.
Het trouwens niet zo dat de kat er lange tijd op ligt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar ALS die het doet dat gaat het er vooral om dat ie het 5 seconden overleeft
Wat betreft krassen/stof/haren, ik wil sowieso voor de witte versie gaan dan valt het wat minder op. Ik ben ook op zoek naar een 'protective skin' die ik op de PS4 kan plakken ter bescherming van de bovenkant. Iemand een goede tip (liefst zo onzichtbaar mogelijk)?
Man, wat heb ik daar zin in!bram1984 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 07:56:
Is deze al langs gekomen? Dit wordt echt gruwelijk.
[video]
To dare is to do
Verwijderd
29-11 gekocht, 24-11 gebeld, precies een jaartje later, maar was geen enkel probleem!
Morgen ff omruilen
GTA heeft zijn tol geeist voor mijn controller haha.
Hoop dat die nieuwe build beter is...
Daar gaat mijn vaste BF4 team ;\.
It's dogged that does it
Goeie serviceVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:18:
Gisteren ff contact opgenomen met de bart smit n.a.v. een kapotte controller (thumb sticks zijn zwaar versleten, echt 'opeens').
29-11 gekocht, 24-11 gebeld, precies een jaartje later, maar was geen enkel probleem!
Morgen ff omruilen
Hopelijk blijven ze dan voorlopig goed... Mijn nieuw aangeschafte rode controller doet het tot nu toe prima.
@ Hieronder, ja.
[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 25-11-2014 09:57 ]
Sinds begin oktober ben ik in het bezit van een PS4 met Fifa15. Wat me nu opvalt is dat het linker pookje minder lekker aanvoelt (als je deze bijvoorbeeld helemaal naar links doet en dan 360 graden draait). Dit pookje voelt stroever dan de rechter. Ik zie dat het pookje t.h.v. waar deze tegen de body van de controller aankomt een lichte slijtage ring heeft. Hebben jullie dit ook?Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:18:
Gisteren ff contact opgenomen met de bart smit n.a.v. een kapotte controller (thumb sticks zijn zwaar versleten, echt 'opeens').
Morgen ff omruilen
Dit is logisch na verloop van tijd, heb op die manier (met name door FPS shooters) al meerder controllers voor PS3 versleten. Je beweegt deze continue, onbewust, best ruw langs de rand van de 'ring'.meesje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:56:
[...]
Sinds begin oktober ben ik in het bezit van een PS4 met Fifa15. Wat me nu opvalt is dat het linker pookje minder lekker aanvoelt (als je deze bijvoorbeeld helemaal naar links doet en dan 360 graden draait). Dit pookje voelt stroever dan de rechter. Ik zie dat het pookje t.h.v. waar deze tegen de body van de controller aankomt een lichte slijtage ring heeft. Hebben jullie dit ook?
Dan heb ik ook water over mijn PS4ChrisLNFF schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:59:
Als je kat op je PS4 gaat liggen gooi je er gewoon een emmer water overheen. Werkt gegarandeerd!
Maar het gaat me er alleen om of de PS4 een beetje een stevige indruk maakt. Dus als je iets kracht zet op de bovenkant, voelt dit dan stevig of hebben jullie het gevoel dat er wat speling in zit? Of begint er iets te kraken? Als ie net zo stug/stevig is als de PS3 dan heb ik er wel vertrouwen in.
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:21 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:20 ]
nothing stops this train
[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:20 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:20 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:19 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:19 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:19 ]
die van mij zitten nooit voor,achter de tv etc..gewoon een kwestie van vanaf kitten aanleren..kost veel tijd/geduld ( wat de meeste mensen niet hebben )Fireb@ll schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:19:
[...]
En de volgende keer zit ie er weer. Lekker warm die elektronica, zeker als het baasje niet kijkt. De meeste poezenbeesten zijn eigenwijs.
Die van mij gaat echt telkens voor de tv zitten, lekker warm die warmte van de TV. Wegjagen werkt een paar uurtjes, maar daarna probeert hij het gewoon weer.
ontopic............weet iemand of mediamarkt nog de witte ps4 verkoopt ?
[ Voor 6% gewijzigd door joey82 op 25-11-2014 12:00 ]
Ach, beetje hdd kan aan dat ie van een tafel geflikkerd wordt terwijl die aan het schrijven is. Denk niet dat een wobble van 1 cm iets doet.CynicRelief schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:52:
ps4 heeft 3 pootjes, 2 in het midden, 1 aan de rechterkant; zoek maar es op het ps4 'wobble' probleem; als je kat op de verkeerde kant gaat zitten terwijl je hd aan het schrijven is ... (zal wat meevallen me dunkt, ik zou me meer zorgen maken om stof en haren)
PSN & XBL: Denkoyugo
Oh? is dit zo? dat wist ik nietkazuka schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 06:54:
[...]
De PS4 heeft een dedicated chip voor het opnemen, dus dat gaat je geen extra fps opleveren in games.
Maar hij houdt wel de HDD bezig, wat mss ten koste gaat van fpssen?
Neemt ie helemaal niet meer op?WeAreLegion schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:02:
[...]
Viel me gister op dat hij dat bij mij niet meer doet. Heb niks uit gezet ook dat HDCP niet zover ik weetgeen idee hoe het komt eigenlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 25-11-2014 11:48 ]
Ik kijk er niet per se naar uit, maar op termijn wil ik de game wel graag spelen. Eerst Super Smash Bros, Far Cry 4 en Dragon Age Inquisition maar eens spelenNipje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:44:
Is er iemand die ook uit kijkt naar Littlebigplanet 3? Komt morgen uit en ik heb er erg veel zin in!
Een tweaker hier had hem al door de bus gekregen als ik me niet vergis.Nipje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:44:
Is er iemand die ook uit kijkt naar Littlebigplanet 3? Komt morgen uit en ik heb er erg veel zin in!
Ik lees net de reviews en die vallen zwaar tegenAlphaBlack_NL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:24:
[...]
Een tweaker hier had hem al door de bus gekregen als ik me niet vergis.
NBA Live 2015! €29.98
https://www.gamemania.nl/...20NBA%20Live%2015&opt=all
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:18 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik wil ook een witte PS4 en heb wat rondgevraagd. Mediamarkt (Utrecht) had nog geen informatie over toekomstige bundels in de witte variant. Er blijkt sinds 18 november een witte PS4 bundel met Far Cry te zijn, maar dat is een exclusive voor bepaalde winkel(s). Kom er niet achter welke en of ze überhaupt in NL te verkrijgen zijn.Emrulez schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:54:
Iemand enig idee of er nog bundels met de glacier white versie komen of nog ergens zijn?
Ik ga daarom de bundel met Singstar halen bij bol.com. Singstar lijkt me zelf niet veel aan, maar wie weet kan ik er nog een klein bedrag voor terugkrijgen als ik hem verkoop. Een losse witte PS4 los kost evenveel, dus kan ik net zo goed voor de bundel gaan.
Het "verlies" wat ik heb tov een zwarte bundel met een topspel maak ik wel weer goed met andere aanbiedingen. Zoals the Last of Us digitale versie voor 20,- en een extra witte controller voor 48,- (via Wehkamp, korting + code 'feest')
Een 7.9 valt zwaar tegen? http://www.metacritic.com...ation-4/littlebigplanet-3Nipje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:53:
[...]
Ik lees net de reviews en die vallen zwaar tegen![]()
![]()
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
huh ?????Nipje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:53:
[...]
Ik lees net de reviews en die vallen zwaar tegen![]()
![]()
http://www.gamerankings.c...tlebigplanet-3/index.html
Een 8 is toch niet verkeerd
Scrooge NL
[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:17 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 25-11-2014 18:17 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dus Dark Souls II en Bloodborne beide rond dezelfde tijd uitAtlAntA schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:45:
[...]
Eensch! Katten goed opvoeden is moeilijk maar alles behalve onmogelijk.
On topic dan, dark souls 2 komt ook naar de ps4.
http://www.psx-sense.nl/1...ouls-ii-komt-naar-de-ps4/
Zijn dit 2 verschillende publishers dan ook?Trishul schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:47:
[...]
Dus Dark Souls II en Bloodborne beide rond dezelfde tijd uit
Want ik kan me goed voorstellen dat mensen keuzes gaan maken tussen de een en de ander.
Maar als er meer spreiding tussen zat de kans groter was dat alle 2 gekocht worden.
Verwijderd
Ik heb nog wel mijn 2 honden 'Bully en Shapy' die langs de PS4 lopen.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Weet iemand tot wanneer de cashback actie is om via iDEAL 50 Euro in je account te storten en 10 Euro terug te krijgen? En wanneer we eindelijk de 'Tientjes' krijgen?
Theo27 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:38:
[...]
huh ?????
http://www.gamerankings.c...tlebigplanet-3/index.html
Een 8 is toch niet verkeerd
Sorry ik had even moeten melden welke review ik bekeken heb:Millert schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:23:
[...]
Een 7.9 valt zwaar tegen? http://www.metacritic.com...ation-4/littlebigplanet-3
https://www.youtube.com/watch?v=eluo5tsV4cM
De reviews die jullie linken zijn dan weer iets positiever inderdaad. Toch hebben ze bij IGN wel duidelijke argumenten waarom het op bepaalde vlakken wat te kort schiet.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link