Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 19:13
Op dit moment vind ik Lebara Unlimited (30euro) het meest interessantste. 1000min/100sms/1Gb internet (KPN netwerk)
Indien het verhaal klopt dat dit 6 maanden geld, zijn de kosten per maand,
ong. 166min/16sms/166mb voor 5 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:21
Von Henkel schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:11:
Op dit moment vind ik Lebara Unlimited (30euro) het meest interessantste. 1000min/100sms/1Gb internet (KPN netwerk)
Indien het verhaal klopt dat dit 6 maanden geld, zijn de kosten per maand,
ong. 166min/16sms/166mb voor 5 euro per maand.
LU is 30 dagen (!) geldig. Dus helaas gaat die vlieger niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbarwings
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 10:35
Helaas moet ik nu ook overstappen naar een andere provider, voor mijn doeleinden ben ik terecht gekomen bij Ben. Tijdens het bestellen werd er gevraagd naar een simkaart nummer (i.v.m. nummerbehoud). Dit kon ik op de simkaart zelf niet terug vinden, omdat hij kleiner is geknipt. Heb wel een brief gevonden met een simkaart nummer, maar die is 18 cijferige lang en wordt niet geaccepteerd bij het aanvraagformulier. Heb ook geprobeerd om het nummer korter te maken met 12 of 13 cijfers lang, maar dat werkte niet.

Weet iemand hoe ik aan het juiste simkaart nummer kom voor het nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pecari
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:25
Arbarwings schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:21:
Helaas moet ik nu ook overstappen naar een andere provider, voor mijn doeleinden ben ik terecht gekomen bij Ben. Tijdens het bestellen werd er gevraagd naar een simkaart nummer (i.v.m. nummerbehoud). Dit kon ik op de simkaart zelf niet terug vinden, omdat hij kleiner is geknipt. Heb wel een brief gevonden met een simkaart nummer, maar die is 18 cijferige lang en wordt niet geaccepteerd bij het aanvraagformulier. Heb ook geprobeerd om het nummer korter te maken met 12 of 13 cijfers lang, maar dat werkte niet.

Weet iemand hoe ik aan het juiste simkaart nummer kom voor het nummerbehoud?
haal even de App (Sim Card) uit de app store en die ziet gelijk alles wat jij nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbarwings
pecari schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:27:
[...]

haal even de App (Sim Card) uit de app store en die ziet gelijk alles wat jij nodig hebt
Heb een Windows Phone en geeft bij de Choozze simkaart geen SIM ID weer, wel bij een Simyo simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pecari
T-mobile Prepaid altijd 4g en als je 1 keer 10 euro opwaardeert 50% korting voor altijd.
gebruik dit als 2de toestel en dat werkt prima.
kaartje kun je zo kopen, bij voorbeeld bij de AH, je kunt app op je telefoon zetten en alles is zichtbaar.

https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen

je kunt ook AH mobiel gebruiken of kruitvat komt allemaal bij het zelfde bedrijf vandaan en romen op het kpn netwerk, maar AH mobiel biet wel de mooiste oplossing door middel van een app, let wel op als je voor AH mobiel gaat dat je eerst je sim kaartje actief maakt in je app dus je tijdelijke nummer gebruiken, en daarna je nummer behoud aanvraagt anders gaat het fout.

[ Voor 3% gewijzigd door pecari op 01-02-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pecari
Arbarwings schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:31:
[...]

Heb een Windows Phone en geeft bij de Choozze simkaart geen SIM ID weer, wel bij een Simyo simkaart.
met windows phone weet ik het niet welke app dit zou kunnen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 12:28
choozze is wel vaag bezig

[ Voor 81% gewijzigd door Leon-B op 01-02-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Arbarwings schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:31:
[...]

pecari schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:41:
[...]

met windows phone weet ik het niet welke app dit zou kunnen helaas
Installeer Field Medic
tap device status, scroll helemaal naar beneden, dan vind je zoiets als dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UJfnnyn.png

Zo heb ik mijn nummer bij bliep kunnen achterhalen, helaas was dat om over te stappen naar choozze zero, gisteravond 8)7

Edit: simiccid = simkaart nummer

[ Voor 36% gewijzigd door Eeruku op 01-02-2016 20:57 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 16:23

Milmoor

Footsteps and pictures.

Iemand enig idee hoe je je simkaart nummer op iOS achterhaald? Worst case moet ik hem even in een Android telefoon steken.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
Milmoor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:58:
Iemand enig idee hoe je je simkaart nummer op iOS achterhaald? Worst case moet ik hem even in een Android telefoon steken.
bedoel je de telefoon nummer of de nummer die achterop de sim kaart staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Leon-B schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:59:
[...]
bedoel je de telefoon nummer of de nummer die achterop de sim kaart staat ?
Mijn telefoonnummer weet ik. Het gaat om het nummer achterop. Tenzij ik een heel slecht geheugen heb past dit niet op de kleinste kaart. En die gebruiken we. De rest heb ik niet meer.

[ Voor 42% gewijzigd door Milmoor op 01-02-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbarwings
Eeruku schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:55:
[...]

[...]

Installeer Field Medic
tap device status, scroll helemaal naar beneden, dan vind je zoiets als dit:

[afbeelding]

Zo heb ik mijn nummer bij bliep kunnen achterhalen, helaas was dat om over te stappen naar choozze zero, gisteravond 8)7

Edit: simiccid = simkaart nummer
Bedankt voor de hulp.
Het simkaart nummer eindigde via die app wel anders, maar die word ook geweigerd bij het nummerbehoud aanvraagformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
Milmoor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:02:
[...]

Mijn telefoonnummer weet ik. Het gaat om het nummer achterop. Tenzij ik een heel slecht geheugen heb past dit niet op de kleinste kaart. En die gebruiken we. De rest heb ik niet meer.
nummer staat op de kleinste geprint :) je kunt het dus gewoon aflezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 28-08 14:37
Arbarwings schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:06:
[...]

Bedankt voor de hulp.
Het simkaart nummer eindigde via die app wel anders, maar die word ook geweigerd bij het nummerbehoud aanvraagformulier.
maf, ik heb hem letterlijk gisteren gebruikt voor nummerbehoud, successfully.

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Op mijn nano simkaartje staan gewoon 18 cijfers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Leon-B schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:07:
[...]
nummer staat op de kleinste geprint :) je kunt het dus gewoon aflezen :)
Thnx, ik ga hem eruit peuteren. Toch een slecht geheugen dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:22
Tja.. een beetje kort-dag .. Ook ik had een simkaartje voor prive gebruik. Aan die 100 min en 100 mb had ik meer dan genoeg..

Ik heb (mede door tips hierboven) nu voor een T-mobile prepaid gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
wat moet ik nou als eind datum invullen als ik wil overstappen naar een andere provider ?
gewoon 1 van deze dagen in de maand of 1 maart ?

aangezien ik van plan ben te gaan naar hema prepaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
Leon-B schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:52:
wat moet ik nou als eind datum invullen als ik wil overstappen naar een andere provider ?
gewoon 1 van deze dagen in de maand of 1 maart ?

aangezien ik van plan ben te gaan naar hema prepaid
Je kan gewoon een willekeurig datum (in februari natuurlijk) invullen, dus gewoon ergens eind februari. Als je zeker wilt weten of jouw nummer wel goed wordt overgenomen dan kan je beter een zo vroeg mogelijk datum kiezen. Dan heb je tenminste nog een paar dagen speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
Exor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:05:
[...]

Je kan gewoon een willekeurig datum invullen, dus gewoon ergens eind februari. Als je zeker wilt weten of jouw nummer wel goed wordt overgenomen dan kan je beter een zo vroeg mogelijk datum kiezen. Dan heb je tenminste nog een paar dagen speling.
ah ok, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark klomp
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-07 20:33
Toch een nare actie van Choozze, zit nu te twijfelen tussen Simyo Prepaid of T-mobile Prepaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert2002
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-06 22:57
ik denk er over om Ben te kiezen. Voor 8 pm 500mb en 100 bel/sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ga me even goed verdiepen in Simyo prepaid en AH Slimonly. Ben is mn derde optie maar die ken ik al.

Baal er nog het meest van dat mn schoonouders het ook allebei nu via mij hebben, gelukkig al wel 8/9 maanden maar toch.

[ Voor 40% gewijzigd door sambalbaj op 01-02-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
...................... en weer een vervelende tekst naar Choozze moeten sturen....
L.S.

Gezien de 1 maand opzeg termijn eindigt mijn lopende contract niet voor 1 april!
Zie algemene voorwaarden punt 19.3, 19.4.
Helaas maakt bovenstaand niet veel uit daar U uw melding niet schriftelijk heeft gedaan, met andere woorden U heeft niet het contract opgezegd. Deze voorwaarde staat in punt 19.9.

Ik hoop dat dit net zo'n goede grap is als van mid januari en dat Choozze binnen een paar dagen weer een excuus email stuurt.
Ik moet zeggen dat dit niet een erg prettige manier is van zaken doen.

Mocht U andere plannen hebben en niet uw algemene voorwaarden volgen kunt u er vanuit gaan dat er extra stappen volgen.

Helaas een niet zo'n prettige dag, maar ondanks dat wens ik U dit wel.

ikke ben nietblij,

Inmiddels ZEER ontevreden choozze zero gebruiker.
mocht dit geen slechte grap zijn... gaan we maar weer terug naar simyo 1 smsje per 5 maanden(we willen natuurlijk wel zeker zijn dat het goed gaat) uit het prepaid tegoed, is uiteindelijk goedkoper dan 1 maal per 2 maanden een smsje versturen vanuit het buitenland.

Wat ik even niet helemaal duidelijk heb. Hier https://www.bellen.com/mo...prepaid/one/specificaties staat dat lebora one 1 maand geldig is, hierboven word gezegd 6 maanden. Op de lebora website zie ik niet zoveel over de geldigheid.

SMSjes zijn wel degelijk nodig voor digid gebruikers. anders had ik waarschijnlijk mijn nummer laten verdwijnen na, op een paar maanden na, 20 jaar gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb een Vodafone Free Sim besteld: https://www.vodafone.nl/gratis-simkaart/

Binnen vijf werkdagen in huis met 50MB gratis blox geval. (geldig voor 7 dagen) 5 euro opwaardeerbonus.
Mafketel schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:55:
...................... en weer een vervelende tekst naar Choozze moeten sturen....
Ik heb Choozze ook gewezen op hun eigen algemene voorwaarden. Dat ik niet akkoord ga met een dergelijke opzegtermijn althans dat mijn contract niet eerder dan per 1 april zal beëindigd worden.

[ Voor 52% gewijzigd door Joosie200 op 01-02-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54
pecari schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:27:
[...]

Heb ik ook gedaan trouwens: ook dat nummer wordt niet geaccepteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Laatst online: 13-09 18:54
Milmoor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:10:
[...]

Thnx, ik ga hem eruit peuteren. Toch een slecht geheugen dus ;).
Misschien bij latere simkaarten van Choozze. Maar bij de eerste batch zijn de simkaarten zelf zo wit als maar kan. Geen opdruk.

En het simkaart nummer dat Choozze op het 'grotere plastic deel' geprint heeft, wordt door Ben niet geaccepteerd (onjuist volgens Ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga toch eens een mooie mail schrijven over deze gang van zaken. Ik heb slechts 4 a 5 weken geleden Choozze Zero aangevraagd, toen wisten ze vast zeker al dat ze het gingen stoppen. Zo wel een erg dure 100Mb voor mij. Belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pecari
pa2ra schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:02:
[...]

Heb ik ook gedaan trouwens: ook dat nummer wordt niet geaccepteerd...
Vreemde zaak bij mij en ook drie andere personen werkte het wel gewoon het nummer was correct. wat de app aangaf.
heb je ook de juiste provider opgegeven waar je vandaan komt speakup.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:42
Wat er zoal aangeboden wordt aan goedkoopste alles-in-één contracten, per provider:

-AH Slim Only..............8 € voor 400MB 50min 50sms.............Zonder verder contract
-Aldi Talk......................4 € voor 80 eenheden per 30 dagen...Maar: moet als extra dienst gekocht worden?!
-Ben.............................8 € voor 500MB 100min/sms...............Maandabonnement
-Bliep.................................lijkt zeker goedkoop........................Maar geen zin om uit te rekenen
-HollandsNieuwe.........9 € voor 300MB/min/sms.....................Jaarabonnement
-KPN.......................22,5 € voor 500MB 150min/sms...............Jaarabonnement
-Simpel.....................7,5 € voor 300MB 100min.......................Onbeperkt sms. TWEE JAAR Abo.
-Simyo......................12 € voor 200MB 100min/sms................Maandabonnement
-T-Mobile..................11 € voor 250MB 150min 100sms..........Jaarabonnement
-Tele2.......................11 € voor 1000MB 100min/sms..............Maandabonnement
-Telfort......................13 € voor 125MB 150min.......................Onbeperkt sms. Jaarabonnement
-Youfone...................10 € voor 1500MB 100min/sms..............Maandabonnement

Kijk zeker even of je thuis-telecom-aanbieder een goede combi-deal heeft voor je mobieltje. Ziggo bijvoorbeeld.
Nog een paar weken om te kiezen. Misschien komt er nog wat beters. Iemand aanvullingen?

p.s. Lijstje was in kladblok gemaakt; m.b.v. tabs alles keurig uitgelijnd. Maar het forum heeft die layout vernaggeld genegeerd.

[ Voor 37% gewijzigd door zetje01 op 03-02-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
zetje01 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:54:

-Youfone..........10 € voor 500MB 100min/sms................Maandabonnement

Heb nog een paar weken om te kiezen. Misschien komt er nog wat beters. Iemand aanvullingen?
Voor Youfone kun je voor 10 euro net zo goed 1500mb pakken, prijs veranderd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Waah schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:06:
Ik zou net voor schoonmoeder afsluiten vanmiddag... Maar moest de info ophalen voor nummer behoud. Blij toe dat te laat was. Zou afsluiten dus google op choozze, zie ik het tweakersbericht in google opduiken.

Zelf zit ze nu bij miky. Is ook t mobile, zij heeft geen internet (onbeperkt whatsapp, voor 0 euro. Dus altijd 64kbit/s) en 90 minuten (geen sms) voor 4,50 per maand.

Ze hebben okm kleine internetbundels en 50 sms voor 1 euro. Dus misschien een optie voor sommige mensen hier
Deze ziet er wel interessant uit, met name het onbeperkt internet spreekt me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Von Henkel schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 00:07:
Voor Youfone kun je voor 10 euro net zo goed 1500mb pakken, prijs veranderd niet.
Top! Bedankt! Aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
T-Mobile prepaid rond internet af op 200kb (!) per sessie. Dus je betaald met voordeel slechts 5 cent per mb... maar dat tikt wel aan als je door een gebied komt waar je geen vast bereik hebt en dat heb je hier met T-Mobile, dus dat wordt 'm niet. Sowieso alleen met Vodafone of KPN goed bereik hier.

Lebara is 20 euro per jaar
Vodafone ook 20 euro per jaar want je moet per 6 maanden opwaarderen met minimaal 10 euro

Simyo lijkt voor mij het best. 5 euro betalen (-3,75 cashbackxl) = 1,25 effectief betalen om voor altijd bereikbaar te zijn, kost je 20 cent per jaar ;) Internetten wordt dan alleen op wifi, want dat is schrikbarend duur bij Simyo. Daar baal ik wel van, maar op bijna alle plekken waar ik kom is Wifi, zelfs in de stad dmv KPN Fon-hotspots.

Sowieso is Prepaid altijd opzegbaar dus tja mocht er nog een betere deal komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:06:
Ik ga toch eens een mooie mail schrijven over deze gang van zaken. Ik heb slechts 4 a 5 weken geleden Choozze Zero aangevraagd, toen wisten ze vast zeker al dat ze het gingen stoppen. Zo wel een erg dure 100Mb voor mij. Belachelijk!
Ai dat is zuur ja. Het heeft er alle schijn van dat het water Choozze aan de lippen staat; eerst een vrij controversieel besluit om alle niet-actieve klanten uit het systeem te gooien en nu nog een stapje verder en in strijd met hun eigen Algemene Voorwaarden het overgrote deel van de klanten overboord gooien.

Ook als Bright user zou ik niet lekker zitten bij die club, een telefoonnummer porteren vanaf een actieve club gaat toch wat makkelijker zal ik maar zeggen...

Ze hebben zich duidelijk vertild aan het concept "gratis", niet de eerste leverancier in de geschiedenis die moet hoe gratis het woord gratis ook eigenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:00
Als je net een mobiel nodig hebt... Via studentmobiel.

Ben.... 12,50 voor 1GB 100min 100sms met huawei p8 lite.... maand abbo

[ Voor 18% gewijzigd door driel24 op 02-02-2016 08:49 ]

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zundapprijder
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 14:49
Arbarwings schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:06:
[...]

Bedankt voor de hulp.
Simkaartnummer voor windows phone kun je vinden bij Instelingen ->Info->Meer informatie->Sim-id.
Bij mij stonden daar 19 cijfer en een letter. Letter en laatste cijfer kun je weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Wat ik zoal tegenkom aan goedkope alles-in-één contracten bij providers:

-AH Slim Only 8 euro voor 400MB 50min 50sms............Zonder verder contract
-Aldi Talk.........4 euro voor 80 eenheden per 30 dagen...Maar: moet als extra dienst gekocht worden???
-Ben.................8 euro voor 500MB 100min/sms..............Maandabonnement
-Bliep.........................lijkt goedkoop.................................Geen zin om uit te rekenen
-Simpel............7,5 € voor 300MB 100min.......................Onbeperkt sms. TWEE JAAR Abo.
-Simyo.............12 € voor 200MB 100min/sms................Maandabonnement; verrassend duur
-T-Mobile.........11 € voor 250MB 150min 100sms..........Jaarabonnement
-Tele2..............11 € voor 1000MB 100min/sms..............Maandabonnement
-Youfone..........10 € voor 1500MB 100min/sms...............Maandabonnement

Heb nog een paar weken om te kiezen. Misschien komt er nog wat beters. Iemand aanvullingen?
Ik ben een maand of twee geleden overgestapt naar hollandsnieuwe op het Vodafone netwerk. Hier heb ik een eenjarig contract voor €9 met 300MB/min/sms. Voor €10 heb je 500MB/min/sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 08:13

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Wie kan mij helpen? Ik wil overstappen van Choozze naar Simyo, maar als ik de gegevens invoer voor het Simyo prepaid abbo bij de optie "nummerbehoud", vind ik Choozze niet in de lijst van te selecteren providers....

Weet iemand wat ik nu moet doen?

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Schinnen-groen schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:22:
Wie kan mij helpen? Ik wil overstappen van Choozze naar Simyo, maar als ik de gegevens invoer voor het Simyo prepaid abbo bij de optie "nummerbehoud", vind ik Choozze niet in de lijst van te selecteren providers....

Met Simyo bellen/mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Schinnen-groen schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:22:

Speak Up als provider selecteren. Want daar maakt Choozze onderdeel van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Joosie200 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Speak Up als provider selecteren. Want daar maakt Choozze onderdeel van uit.
Die staat ook niet in het lijstje..

Update:
Zojuist met Simyo gebeld. Wil je nummerbehoud bij het overstappen van Choozze nsaar Simyo Prepaid dan:
- vraag je dit aan op de site en bij de vraag (na keuze van nummerbehoud jas/nee) vul je een willekeurige provider in en een willekeurig simkaartnummer met het juiste aantal cijfers.
- vervolgens rond je het proces helemaal af.
- daarna stuur je een mail naar Simyo met hierin de opmerking dat je bij de aanvraag fictieve gegevens hebt opgegeven en geef je verder aan dat Choozze je provider op dit moment is, met daarbij het correcte simkaartnummer en je huidige 06-nummer.

Hierna zal Simyo de gegevens aanpassen en zorgen voor nummerbehoud.

Poeh, poeh, erg professioneel |:(

[ Voor 59% gewijzigd door Schinnen-groen op 02-02-2016 09:45 ]

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik heb zojuist via Miky.nl ook de keuze gemaakt voor T-Mobile.
Deze aanbieding:
http://www.miky.nl/gsm/ab...ovider=tmobile&mid=button

Ga € 5,50 betalen per maand, eenmalig € 14,99 aansluitkosten. Via CashbackXL besteld, levert nog eens € 20,- cashback. Aangezien ik nog een nummer heb van T-Mobile, kan ik voor zover ik zie nog eens gebruik maken van de vriendenkorting. Levert nog eens 2X€ 25,- op. Totaal dus € 70,- aan korting.
Met T-Mobile Vriendenkorting ontvangt jij voor iedere vriend die je aanbrengt eenmalig € 25,- korting op je T-Mobile factuur. En niet alleen jij, maar ook de vriend of vriendin die je aanbrengt ontvangt deze factuurkorting! Zo profiteren jullie allebei en is het voor beiden extra leuk om bij ons klant te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Robbie T schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:10:
Ik heb zojuist via Miky.nl ook de keuze gemaakt voor T-Mobile.
Deze aanbieding:
http://www.miky.nl/gsm/ab...ovider=tmobile&mid=button

Ga € 5,50 betalen per maand, eenmalig € 14,99 aansluitkosten. Via CashbackXL besteld, levert nog eens € 20,- cashback. Aangezien ik nog een nummer heb van T-Mobile, kan ik voor zover ik zie nog eens gebruik maken van de vriendenkorting. Levert nog eens 2X€ 25,- op. Totaal dus € 70,- aan korting.

[...]
Wellicht kun je hier ook nog gebruik van maken: https://www.t-mobile.nl/k...extras-voor-klanten/samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Yep, helemaal vergeten te noemen nog.
Ik zou bijna denken dat ik er op vooruit ga. haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
thesystem schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:01:
[...]
Hollandsnieuwe op het Vodafone netwerk voor €9 met 300MB/min/sms. Voor €10 heb je 500MB/min/sms.
Goedkoopste toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Kreeg op een vraag net een berichtje van Choozze. Ze zijn op dit moment aan het onderzoeken wat voor soort abonnementen nog worden toegevoegd aan hun productportofolio. Maar voor nu blijft het enige alternatief het Bright abonnement.

Tegen die tijd zal iedereen weg zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
pff als ze dat nu nog moeten uitzoeken dan is het echt 5 voor 12.
Zeker na de actie van afsluiten van passieve abo's van vorige week.
Daar zit geen enkel beleid of strategie meer achter maar enkel zsm kosten lozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig man!

Misschien is dit een leuke optie voor een lijst?
https://www.google.com/sheets/about/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik overweeg nu youfone voor 10 euro 1500MB en 100min bellen. Maandelijks opzegbaar. Kan ik mooi Kpn netwerk uittesten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Voor degene met herroepingsrecht. Heb net gebeld en ik krijg mijn activeringskosten terug.
Ik belde eigenlijk om mijn nummerbehoud te annuleren van 29 februari. Was zeer verbaasd dat ze de telefoon direct opnamen en ook snel alles hebben geregeld met mij aan de telefoon. Als het goed is heeft mijn huidige provider uiterlijk morgen de annulering binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoelang heb je herroepingsrecht? Een vriend van mij zit net iets meer dan een maand bij hun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Helaas tot 14 dagen na de bevestiging dat de simkaart opgestuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

p.s.1 Toen ik begon met dit lijstje had ik jaarabonnementen overgeslagen, want ben ik niet zo gek op.
p.s.2 Lijstje was in kladblok gemaakt; met tabs alles keurig uitgelijnd. Maar het forum heeft die layout vernaggeld.
Zet het in code tags en de uitlijning gaat wel goed:
code:
1
2
1   tekst
28  tekst 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
Bedankt voor dat lijstje en de cashback tip, is vooral handig om van die enorme aansluit kosten af te komen aangezien dat meer dan drie keer de maandkosten is

Daarnaast laat dat lijstje mooi zien dat het argument van Choozze gewoon gelul is:
"Lagere abonnementsprijzen, maandelijkse opzegtermijnen en flexibele bundels zijn het standaardrecept geworden voor mobiele providers."

Kwam voor Choozze van simpel, 2 jaar abonnement voor 10 euro en dan had ik 120 van alles. Was bijna verlopen en wilde eerst naar Ben wat toen ook 8 euro was voor 100 min/1000 sms/100 mb. Conclusie: Er is in dat jaar dat ik bij Choozze gezeten heb vrij weinig veranderd qua prijs. Enige wat me opvalt is dat de verscheidenheid wat je voor het geld krijgt is toegenomen.

Ga zelf denk ik nog een gratis maandje onbeperkt doen en daarna naar miky(T-mobile). Goedkoper kom je niet uit en met 64 kbps kan ik whatsappen, 9292 checken en het tweakers forum lezen (gaat langzaam maar is te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 18:30

Het

Het is me er eentje...

Milmoor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:58:
Instellingen -> Algemeen -> Info, in het vakje ICCID

Sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Vraag me wel af wat ze bij Choozze gaan doen met aanvragen om nummers uit te porteren wat niet voor 1 maart lukt. Het moet voor die datum bij hen bekend zijn maar veel providers houden ruim 14 dagen aan ivb de bedenktijd. Oftewel ben je in maart ook nog bereikbaar via Choozze tegen Zero tarief?

Ook jammer dat nu net de cashbacks op oa de Moto G en de Huawei P8 Lite net voorbij zijn, was handig geweest voor een toestel upgrade. Studentmobiel heeft ook goedkope Budgetabo's (2jr) die met toestellen erg goedkoop uitvallen. Simonly's leveren via studentmobiel ook 25 euro op bij Cashback XL, geen verdere voorwaarden (bijvoorbeeld de 1 maands).

Verder is het misschien handig om in het overzicht ook prepaids op te nemen, bijvoorbeeld Simyo + 100mb/maand (4 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
driel24 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:48:

Klopt niets van, contractduur is gewoon 2 jaar.
https://www.studentmobiel...=24&provider_id=15&voice=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:00
Sorry.... maar dat bedoel ik natuurlijk ook. moet zijn : 12,50 per maand 2 jaar lang.
Hoe kan je nou, bij een abonnement van een maand, een telefoon van +- 199 euro krijgen. :+
Volgens mij is het nog steeds goedkoop, gezien het feit dat er abonnementen in het lijstje staan van 12 per maand zonder telefoon.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Nog een voor de lijst is Ziggo Mobiel Voldoende 4G: 75 min, onbeperkt sms en 300MB voor 9 euro/maand (mits al Ziggo klant) en geen aansluitkosten. Is ook maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:24
Geprobeerd om bij youfone een abonnement af te sluiten maar, bij nummerbehoud loop ik vast. Bij simkaartnummer heb ik de 18 cijfers die op de choozze kaart staan ingevuld. Bij huidige provider Speak up B.V. gekozen. Er staan overal groene vinkjes achter, maar de knop Verder is niet actief.

Is er iemand die wel succesvol zijn Choozze Zero nummer naar youfone heeft laten overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:42
ginkgo schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:30:
Geprobeerd om bij youfone een abonnement af te sluiten maar, bij nummerbehoud loop ik vast. Bij simkaartnummer heb ik de 18 cijfers die op de choozze kaart staan ingevuld. Bij huidige provider Speak up B.V. gekozen. Er staan overal groene vinkjes achter, maar de knop Verder is niet actief.

Is er iemand die wel succesvol zijn Choozze Zero nummer naar youfone heeft laten overzetten?
Toevallig ben ik succesvol overgestapt (vorige maand), ik heb gebruikt gemaakt van de code die onder de streepjescode stond op het pasje waar mijn sim van choozze destijds in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:24
Precies, die code heb ik gebruikt. Natuurlijk gecontroleerd of ik heb goed over getypt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb hier eerder gemeld dat ik een Lebara SIM kaart heb aangevraagd. Nu we een dag verder zijn ben ik, dankzij de tips in dit topic, toch verder gaan kijken naar o.a. Miky T-Mobile voor €4,50 per maand. Krijg je altijd 64 Kbps internet bij wat voldoende is voor WhatsApp waardoor het aantrekkelijker is dan Ben. Helaas zit je er wel meteen voor twee jaar aan vast, maar verder lijkt me dit een goed alternatief voor Choozze Zero.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

In deze roerige tijden in de telecom sector ben ik niet van plan om zelfs ook maar 1 jaar vast te zitten. Dus ben voor mezelf uigekomen op Youfone. Lage prijs, lage aansluitkosten, genoeg MB's en een maand abo. Mocht er een leuke aanbieding voorbij komen kan ik tenminste nog altijd over wanneer ik wil. Word al claustrofobisch als ik aan jaarabonnementen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
FlyEragon schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:56:
In deze roerige tijden in de telecom sector ben ik niet van plan om zelfs ook maar 1 jaar vast te zitten. Dus ben voor mezelf uigekomen op Youfone. Lage prijs, lage aansluitkosten, genoeg MB's en een maand abo. Mocht er een leuke aanbieding voorbij komen kan ik tenminste nog altijd over wanneer ik wil. Word al claustrofobisch als ik aan jaarabonnementen denk.
Tja ik ook. Simpel had een mooie deal maar is 24 maanden. In die tijd kan er zóveel veranderen... maar je bent dus wel 240 euro lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
driel24 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:48:

Die heb ik ook op het oog, alleen dan via Ben zelf. Even duur...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
dfrenner schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:01:
[...]

Die heb ik ook op het oog, alleen dan via Ben zelf. Even duur...
Ik zie daar 2 jarig contract?

https://www.ben.nl/huawei-p8-lite?product_id=94223

[ Voor 25% gewijzigd door W00fer op 02-02-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
@dfrenner Cashback is hoger via studentmobiel en CashbackXL.

Ik ga denk ik wel via Ben.nl voor de 100min/sms + 200MB+300MB+ 1000sms voor 8 euro/maand.
Voordeel tov studentmobiel met hogere cashback (25 om 12,50) is voor mij dat je feitelijk 100 belminuten hebt want die 1000 sms die eerst gaan, die haal ik echt niet. Ook 24 maanden actietarief ipv 12.

Simyo Prepaid valt voor mij af op de erg lage internetsnelheid van 1mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
sambalbaj schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:31:
Nog een voor de lijst is Ziggo Mobiel Voldoende 4G: 75 min, onbeperkt sms en 300MB voor 9 euro/maand (mits al Ziggo klant) en geen aansluitkosten. Is ook maandelijks opzegbaar.
Had ik gezien; is ook met wifispots, wat weer voordelig is voor data-gebruik.
Maar je moet al ziggo-klant zijn. En dat ben ik niet. Vandaar dat hij er niet tussen staat.

Mijn gedachtengang was, dat als iemand al ergens een 'telecom-abo' heeft, dat je dan uiteraard ook bij hen gaat kijken voor een mooie combi-aanbieding bij die provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
sambalbaj schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:05:
@dfrenner Cashback is hoger via studentmobiel en CashbackXL.

Ik ga denk ik wel via Ben.nl voor de 100min/sms + 200MB+300MB+ 1000sms voor 8 euro/maand.
Voordeel tov studentmobiel met hogere cashback (25 om 12,50) is voor mij dat je feitelijk 100 belminuten hebt want die 1000 sms die eerst gaan, die haal ik echt niet. Ook 24 maanden actietarief ipv 12.

Simyo Prepaid valt voor mij af op de erg lage internetsnelheid van 1mb/s.
Cashback!?
Ik zie dit:
https://www.studentmobiel...rovider_id=15&retention=0

Waar zie je een cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
dfrenner schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:15:
[...]

Bij studentmobiel toch ook?
Dat is dus niet een maandcontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Knoop doorgehakt... Na cashback Simyo 3,75 euro betaald en krijg 22,50 tegoed. Genoeg om bereikbaar te blijven en eens te bellen/smsen. Internetten doe ik dan maar alleen op wifi-punten. Kan desnoods een dualsim telefoon halen en voor 20 euro per jaar internetten met Lebara of na een tijdje overstappen naar andere provider als ik echt mobiel internet mis. Ik gebruik te weinig om elke maand een vast bedrag te betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 02-02-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Deezers schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:20:
Knoop doorgehakt... Na cashback Simyo 3,75 euro betaald en krijg 22,50 tegoed. Genoeg om bereikbaar te blijven en eens te bellen/smsen. Internetten doe ik dan maar alleen op wifi-punten. Kan desnoods een dualsim telefoon halen en voor 20 euro per jaar internetten met Lebara of na een tijdje overstappen naar andere provider als ik echt mobiel internet mis. Ik gebruik te weinig om elke maand een vast bedrag te betalen.
Waar krijg je die cashback op Simyo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Seroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:26:
[...]

Waar krijg je die cashback op Simyo dan?
CashbackXL.
Wel op eigen risico hoor, kan altijd fout gaan bij registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Deezers schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:28:
[...]

CashbackXL.
Thanks, ook maar even naar kijk dan. Ik blijf maar twijfelen op deze manier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Seroczynski schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:30:
[...]

Thanks, ook maar even naar kijk dan. Ik blijf maar twijfelen op deze manier :X
Je moet je afvragen: wat gebruik ik nu écht maandelijks en hoeveel wil ik kwijt zijn?
Voor mij zijn dat 10 belminuten per maand. Internet alleen op niet-wifi plekken maar die zijn er bijna niet meer. Dus prepaid is dan sowieso een goede keuze, helemaal omdat je elk moment weg kan mocht er iets beters komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
FlyEragon schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:56:
Zo denk ik ook: Ik ga gewoon even een keer lekker verwende consument zijn, en kiezen wat voor mij het voordeligst is. En overstappen wanneer ik wil. Dus geen jaar-abonnement, laat staan twee jaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:33
Ik heb ook een Choozze Zero abonnement en een bundel van 500MB internet. Vond het ideaal, voor €7 per maand 100 minuten bellen/sms-en en 500MB internet. Ging er heel zelden eens overheen met internet.
Helaas blijkt wel weer dat gratis niet bestaat. Vind het overigens wel echt belachelijk dat ze het stop zetten op de dag van bekendmaking. Volgens mij kan dit niet, maar wil er ook niet echt de energie in steken om daar achteraan te gaan.

Na 'lang' wikken en wegen heb ik besloten over te stappen naar Youfone; 1500 MB internet en 100 minuten/sms voor €10 per maand. Doorslaggevend was voor mij dat ik dan op het KPN netwerk zit en niet meer op het T-mobile netwerk, maandelijks opzegbaar en meer MB's, waardoor ik er niet zo snel meer overheen zal gaan. Alle overige budget aanbieders zitten bijna allemaal op het netwerk van T-mobile. De dekking vond ik persoonlijk niet zo heel goed bij Choozze, dus nu maar eens het KPN netwerk gebruiken!

Edit: Kwam er zelf net na het betalen van mijn aansluitkosten achter dat ik via CashbackXL nog wat geld had kunnen verdienen...

[ Voor 6% gewijzigd door edwin90 op 02-02-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 14-09 16:00

RobertowNL

For your gear!

Belde net Miky en die kregen momenteel veel klanten van Choozze. Ze wisten zelf niet wat ze bij de nummerbehoud moesten invullen (speakup stond wel in de lijst).

Vrijdag komt de simkaart en het nummer zou 15 februari geporteerd moeten worden. Het lijkt mij dat dit laatste geen probleem is?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Laatst online: 13-09 13:16
Speakup is correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Yes overgestapt.
Een abonnement afgesloten bij Ben voor 8 euro per maand (12,50 CashbackXL)
Een abonnement afgesloten bij Youfone voor 10 euro per maand (17,50 CashbackXL)

Ps. Wil de laatste die vertrekt bij Choozze het licht uitmaken? :+
is wel zo netjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Klik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

klik, Misschieen een ideetje om voor degenen die gaan overstappen naar Youfone gebruik te maken van het volgende:
https://www.youfone.nl/vriendendienst
Misschien kunnen we er een apart topic voor maken.

[ Voor 5% gewijzigd door FlyEragon op 02-02-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
FlyEragon schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:56:
klik, Misschieen een ideetje om voor degenen die gaan overstappen naar Youfone gebruik te maken van het volgende:
https://www.youfone.nl/vriendendienst
Misschien kunnen we er een apart topic voor maken.
Ik ga gebruik maken van CashbackXL icm de vriendendienst. Haal ik mijn overstapkosten naar Choozze eruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

hm, stap net over naar youfone, lees ik dat ze er 4 to 6 weken over doen om je nummer over te zetten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Sponz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:11:
hm, stap net over naar youfone, lees ik dat ze er 4 to 6 weken over doen om je nummer over te zetten :-(
Je kan altijd nog gebruik maken van het aanbod van Choozze om naar Bright te gaan. Is 1 maand gratis, dus direct een opzegging van Bright er achteraan want maand opzegtermijn. Ben je in ieder geval bereikbaar op je nummer en moet nummerbehoud in de tussentijd wel geregeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

ok bedankt

Ben daar niet helemaal zeker van, in het mailtje wat je dan stuurt (als je klikt op 'ik wil overstappen naar bright') staat het volgende:
Ik ben op de hoogte van onderstaande:
- de eerste maand kan ik gratis gebruik maken van het Bright abonnement
- het abonnement wordt daarna automatisch verlengd met een Bright abonnement die maandelijks opzegbaar is (verlengen met 3, 6 of 12 maanden is ook mogelijk)
- de abonnementskosten van het Bright abonnement €35,- p.m. zijn
Je krijgt een gratis maand, en daarna gaat het abbo in.... althans zo lees ik het.

[ Voor 96% gewijzigd door Sponz op 03-02-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aadtomaat
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-07 14:16
Vectone prepaid is ook wel interessant voor de klein verbruiker. Bijvoorbeeld de Nederland bundel 33 min bellen + 33 sms + 33mb voor 99 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Deezers schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:28:
[...]

CashbackXL.
Klaar. Moest even wat browser extensies en router blokkades uitzetten maar het is met succes afgerond. Simyo prepaid met nummerbehoud (d.m.v. het nasturen van de provider informatie) voor een paar euro na cashback. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
W00fer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:18:
Dat is dus niet een maandcontract.
Nee dat bedoel ik, waar zie jij dat maandcontract? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 19:36
Aadtomaat schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:44:
Vectone prepaid is ook wel interessant voor de klein verbruiker. Bijvoorbeeld de Nederland bundel 33 min bellen + 33 sms + 33mb voor 99 cent.
Van Vectone heb ik een keer een gratis SIM aangevraagd. Wat een drama!! Medewerkers op de helpdesk verstaan ternauwernoods Nederlands. Vragen begrijpen ze niet en oplossing ho maar. Sowieso een uitdaging om iemand aan de lijn te krijgen en op mail wordt niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:29
Hier vind je ervaringen over Vectone, waarbij je ziet dat het na oktober 2015 beter lijkt te gaan met de snelheid: ervaringen Vectone Mobile

Ze leveren als het goed is een 14,4 Mbps verbinding op het KPN netwerk.

Voor EUR 0,99 een bundeltje met 33 minuten, 33 SMS en 33 MB
Voor EUR 4,99 een bundeltje met 100 minuten, 100 SMS en 100 MB.

Niet verkeerd lijkt me. Twijfel tussen deze en AldiTalk waar 80 min/SMS/MB voor EUR 4,- te krijgen is en Vodafone waar je 20 min/SMS + 200 MB krijgt voor EUR 5,-. Dan lijkt Vectone toch het aantrekkelijkst....

[ Voor 6% gewijzigd door nathalia op 03-02-2016 12:01 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
nathalia schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:56:
Hier vind je ervaringen over Vectone, waarbij je ziet dat het na oktober 2015 beter lijkt te gaan met de snelheid: ervaringen Vectone Mobile

Ze leveren als het goed is een 11 Mbps verbinding op het KPN netwerk.

Voor EUR 0,99 een bundeltje met 33 minuten, 33 SMS en 33 MB
Voor EUR 4,99 een bundeltje met 100 minuten, 100 SMS en 100 MB.

Niet verkeerd lijkt me. Twijfel tussen deze en AldiTalk waar 80 min/SMS/MB voor EUR 4,- te krijgen is en Vodafone waar je 20 min/SMS + 200 MB krijgt voor EUR 5,-. Dan lijkt Vectone toch het aantrekkelijkst....
Maar voor hoelang bestaan die nog? Alles komt over als een zoveelste Lebara of Lyca en als ze plotseling stoppen moet je nog maar zien hoe je je nummer weer overkrijgt naar een andere provider. En die 99 cent betaal je die uit opwaardeertegoed? Dat kan alleen vanaf 10 euro, hoelang is je tegoed geldig etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 13-09 23:09
Vectone lijkt mij ook interessant voor mijn pa. Die belt vrijwel nooit en buiten huis gebruikt hij maar sporadisch internet. Ik zit alleen nog te kijken hoe lang het beltegoed geldig: http://www.vectonemobile....sms-data-bundel-deal.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Binnetie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:06:
Vectone lijkt mij ook interessant voor mijn pa. Die belt vrijwel nooit en buiten huis gebruikt hij maar sporadisch internet. Ik zit alleen nog te kijken hoe lang het beltegoed geldig: http://www.vectonemobile....sms-data-bundel-deal.aspx
Het beltegoed vervalt wanneer u niet binnen 90 dagen gebruikt.(dit geldt ook voor het beltegoed die u erbij krijgt).Bij niet gebruik van uw vectone account in een termijn van 90 dagen, plaatst Vectone de account inactief. De overgebleven beltegoed komt te vervallen er zal geen rechten aan verleend worden om de beltegoed terug te krijgen.
Het is dan ook niet mogelijk om de overgebleven beltegoed op een ander account te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:29
Ik lees op http://www.vectonemobile.nl/aanbieding/aansluit-bonus.aspx het volgende:

Wanneer uw nummer succesvol is overgezet naar ons, zullen we u belonen nadat u de eerste keer heeft opgewaardeerd. We zullen u gratis €50 geven voor in de loop van de komende 10 maanden.

Kortom: je vraagt een gratis simkaart aan, zet daar EUR 10,- beltegoed op en je krijgt er gratis EUR 50,- bij. Dan neem je de bundel van EUR 4,99 die dan 10x van het beltegoed wordt afgeschreven.

Dan heb je dus voor EUR 10,- tien maanden lang een bundel met 100 minuten / 100 SMS / 100 MB en hou je ook nog eens beltegoed van EUR 10,- over.

Na die 10 maanden zie je wel weer of je dan overstapt naar een andere provider of dat je blijft....

Mazda MX-30

Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste

Let op:
Graag in dit topic bij Choozze producten houden, overstap(problemen) kunnen besproken worden in dit topic: [Ervaringen] Overstappen van Choozze