Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

19.9 schrijft inderdaad dat het schriftelijk zal moeten, maar de andere twee punten voldoen ze toch aan? Ze geven je precies een maand de tijd?

Ik ontken het bestaan van IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:33
Tja je betaalde niks en kreeg ook niks. T-Mobile bereik was zeer slecht hier, dus komt niet eens verkeerd uit... maar ik denk dat ze 2017 niet redden als bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 18:30

Het

Het is me er eentje...

Ook interessant trouwens: op hun eigen website staat Choozze zero wel geadverteerd, maar de "meer info" link is weggehaald 8)7 Dit ziet er extreem overhaast uit.

Sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook zitten lezen.

Zit nog te broeden of ik er iets mee kan. 25 euro is te weinig voor de RB en dat weten ze.

Nu als een gek kosten gaan maken werkt ook niet, dat kunnen ze verhalen op je. Enige leuke zou kunnen zijn om 25 euro kosten te maken en het te laten komen tot de deurwaarder en net op de dag dat die komen betalen zonder kosten van de deurwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Ja, de mail is waarschijnlijk gewoon weer te onduidelijk en je hebt dus "netjes" een maand om over te stappen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHelmond
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 18:57
net ook een mailtje gekregen. best jammer .
https://choozze.nu/pdf/Algemene-voorwaarden-Choozze.pdf
In strijd met 19.3, 19.4 en 19.9 van hun algemene voorwaarde

Die opzeg had gisteren gemoeten dan was er niks aan de hand geweest
die ene dag kan me nog niet schelen, de vraag of een email schriftelijk is. Ben nog niet thuis, zal vanavond eens kijken of er een brief op de mat licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je niet op 1-2 de contracten per 1-3 opzeggen. Dat is geen maand. Dan hadden ze dit op 31-1 moeten doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Baal ook enorm van de korte termijn! Inderdaad maar op zoek naar alternatieven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Haha wat een grap. Ik heb nog geluk dat ik in oktober 2014 ben overgestapt en dus van 15 maanden gebruik heb kunnen maken. Beetje erg sneu als je net een paar maanden bij Choozze zit en ze dan dit doen.
Ja ik geloof ook dat ze krap bij kas zitten, maar ze hebben wel vaker paniekerige sprongen gemaakt. Dat was met Chooze Bright. Onbeperkte bundel, met 10gb als leidraad, klonk wel redelijk. Maar dan plotseling alles aanpassen. En dan werd het plots veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DF1eCH
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 21:35
cyberstalker schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:24:
19.9 schrijft inderdaad dat het schriftelijk zal moeten, maar de andere twee punten voldoen ze toch aan? Ze geven je precies een maand de tijd?
Tegen het einde van een lopende periode was gisteren, nu loopt de periode tot laatste dag februari en begint de opzeg van 1 maand op 1 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorenberg
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:47
bye bye choozze. Ik heb ook 13 maanden ervan gebruik kunnen maken als backup simkaart......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:28
DF1eCH schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:22:
https://choozze.nu/pdf/Algemene-voorwaarden-Choozze.pdf
In strijd met 19.3, 19.4 en 19.9 van hun algemene voorwaarde

Die opzeg had gisteren gemoeten dan was er niks aan de hand geweest
Een email wordt door de wet wel gezien als schriftelijk. Tussen 1 februari en 1 maart zit weldegelijk 1 maand dus dit is niet in overtreding met de algemene voorwaarden.

Netjes is het zeker weten niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed alternatief lijkt mij nu een Simyo Prepaid nemen. Dat is snel te regelen. En vanuit die prepaid kan je rustig verder kijken. Uit ervaring weet ik dat als je Simyo Prepaid -> Simyo abo laat zetten dat je beltegoed dan in mindering wordt gebracht op je factuur.
PWA777 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:28:
[...]

Een email wordt door de wet wel gezien als schriftelijk. Tussen 1 februari en 1 maart zit weldegelijk 1 maand dus dit is niet in overtreding met de algemene voorwaarden.

En als ik roep dat ik nooit een e-mail heb ontvangen?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:26
Jammer, ik was altijd erg tevreden over Choozze. heb meer dan een jaar gebruik kunnen maken van Choozze zero, dus ik heb het geld er wel uit, maar netjes en goed is het niet...
Op zoek naar een nieuwe dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 08:13

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Net ook de mail ontvangen.
Dat was een dure abbo voor 1,5 maanden. Mijn oude abbo was 7,62 per maand.....

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 18:30

Het

Het is me er eentje...

Schinnen-groen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:29:
Ja, ze zijn duidelijk voor de "take the money and run" methode gegaan. Een erg onbetrouwbare partij dus.

Sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Erg vervelend inderdaad. Erg duur abonnement.

Ik heb mijn twee zeros ruim een jaar (eerste binnen maand van oprichting en december 2014 de tweede). Dus dat is qua prijs kwaliteit verhouding meer dan prima.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DF1eCH
PWA777 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:28:
[...]

Neen, het einde van de facturatie periode was uiterlijk om 23:59:59 op 31 januari niet om 14:00 1 februari.
kan ieder der partijen de Overeenkomst schriftelijk opzeggen tegen het einde van een factuurperiode met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Laatst online: 02-09 10:07
Wat jammer zeg. Komt ook wel erg onverwachts!

[ Voor 97% gewijzigd door Bose321 op 01-02-2016 14:33 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Baal ook flink. Gebruikte de sim voor m'n GPS tracker.
pre-paid zit je altijd te klooien dat je verplicht moet opwarderen om je nummer te behouden. abbo is veel te duur aangezien er zo'n 30 sms-jes per maand verstuurd worden op z'n max. en in de winter helemaal niet tot zelden.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Als iemand een goede prepaid weet voor puur bereikbaar zijn en internetten op plekken zonder wifi.. graag. 120 euro per jaar (simpel abo'tje) voor 'bereikbaar' zijn is (te) veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Erg balen was er goed tevreden over, maar dat dit bericht er vroeg of laat aan zat te komen was ook wel duidelijk. Net iets meer dan een jaar kunnen gebruiken.

Zit nu naar maandelijks opzegbare Ben 100min/sms + 500MB 3G te kijken voor 8 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Zelf heb ik het abbo nodig om mijn codes van de bank te kunnen ontvangen, meer niet.
Weet iemand een goedkope abbo voor dit doel?

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 22:48
Schinnen-groen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:34:
Zelf heb ik het abbo nodig om mijn codes van de bank te kunnen ontvangen, meer niet.
Weet iemand een goedkope abbo voor dit doel?
Dit kan ook prima met prepaid toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Deezers schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:33:
Als iemand een goede prepaid weet voor puur bereikbaar zijn en internetten op plekken zonder wifi.. graag. 120 euro per jaar (simpel abo'tje) voor 'bereikbaar' zijn is (te) veel.
Ja daar zit ik ook niet op te wachten aangezien ik alles over het internet doe omdat ik 99% van de tijd Wifi heb...

Als iemand iets heeft hoor ik het ook graag.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

darksnake88 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:37:
[...]

Dit kan ook prima met prepaid toch?
Hoe werkt dit? Ik ben een nitwit op dit gebied....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Dan zou je de incasso nog kunnen storneren. Ook niet heel netjes, maar aangezien wat zij doen ook eigenlijk niet kan lijkt me dit niet geheel onlogisch.

Ik ontken het bestaan van IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:28
DF1eCH schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:32:
[...]

Neen, het einde van de facturatie periode was uiterlijk om 23:59:59 op 31 januari niet om 14:00 1 februari.

[...]
Fully right! Artikel 19.1 stelt idd dat alle aansluitingen voor onbepaalde tijd zijn aangegaan en de eerst mogelijke opzegdatum is derhalve 1 april.

Ongelofelijke stumpers bij Choozze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

cyberstalker schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:38:
[...]

Dan zou je de incasso nog kunnen storneren. Ook niet heel netjes, maar aangezien wat zij doen ook eigenlijk niet kan lijkt me dit niet geheel onlogisch.
Maar als ik (gedwongen) een ander abbo neem, dan wil ik ook mijn nummer behouden. Choozze zou dan wel eens moeilijk kunnen gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
cyberstalker schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:38:
[...]

zou daarmee wel even proberen te wachten totdat je nummer geporteerd is en ze dan ook even berichten dat je de vordering betwist wegens het leveren van een wanprestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DF1eCH
PWA777 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:39:
[...]

Fully right! Artikel 19.1 stelt idd dat alle aansluitingen voor onbepaalde tijd zijn aangegaan en de eerst mogelijke opzegdatum is derhalve 1 april.

Ongelofelijke stumpers bij Choozze.
Ook de aansluitingen met bepaalde duur zijn voorzien van deze opzegtermijn middels artikel 19.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenverd1000
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 13:05
Hoe zit het met het gebruik van internet, bellen en sms tot 1 maart? Is dit nog gewoon gratis of krijg ik hiervoor over een tijdje een rekening als blijf internetten en bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Vodafone prepaid lijkt me nog wat: elke maand 200mb en 20 minuten en 20 sms voor 5 euro per maand. Of als je geen maandelijkse bundel wilt en alleen tegoed koopt a 10 cent per mb (per kb afrekenen) en regelmatig wordt je tegoed verdubbeld tijdens acties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Deezers schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:53:
Vodafone prepaid lijkt me nog wat: elke maand 200mb en 20 minuten en 20 sms voor 5 euro per maand. Of als je geen maandelijkse bundel wilt en alleen tegoed koopt a 10 cent per mb (per kb afrekenen) en regelmatig wordt je tegoed verdubbeld tijdens acties...
De 200MB, 20 SMS en €5 p/m spreken mij wel aan. Alleen 20 minuten per maand is wel heel weinig. Ik moet regelmatig ff Ziggo/gemeente/garage/etc bellen :S

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barlogirl
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2023
@bose321, ben heeft schijnbaar een abo voor 4 euro per maand zonder internet, zou je over kunnen denken.

100mb is niet veel, maar ben zelf ondertussen wel zo gewend geraakt dat ik overal snel even rooster/whatsapp/ov kan checken dat ik eigenlijk niet zonder wil. Hou me ook aanbevolen voor een cheap-ass abo, enige voorwaarde is eigenlijk een klein beetje internet. De rest doen we over de wifi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdotGdot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-09 18:38
Voor alternatieven kun je het beste naar een vergelijkingswebsite.
Het handigste is een website waar je kunt invullen wat je verbruikt en die ook prepaid als optie geeft.
Bijvoorbeeld:Afhankelijk van je verbruik zijn alternatieven waarbij je niet meer dan 5 euro per maand kwijt bent.
100 MB zonder sms en belminuten heb je al voor 1 euro.
Let er wel op dat de internetsnelheid laag kan zijn bij goedkope opties.

[ Voor 10% gewijzigd door NdotGdot op 01-02-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Seroczynski schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:55:
[...]

De 200MB, 20 SMS en €5 p/m spreken mij wel aan. Alleen 20 minuten per maand is wel heel weinig. Ik moet regelmatig ff Ziggo/gemeente/garage/etc bellen :S
Tja, dan betaal je 20 cent per minuut, of 10 cent als ze tijdens acties je tegoed verdubbelen.

Maandbundels:

YOU S
200 MB
internetten
20
belminuten of sms'jes
€ 5
Bundel op? Gratis Xtra MB's

YOU M
500 MB
internetten 4G
50
belminuten of sms'jes
€ 10

YOU L
1 GB
internetten 4G
100
belminuten of sms'jes
€ 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antartic
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 21:43
als we toch aan praten over alternatieven zijn, ik zoek een prepaid voor alleen bellen waarvan het tegoed zolang als mogelijk actief blijft. Iemand een tip?

Zero was ideaal daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrieske
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:20
Als een kennis simyo heeft, en je bestelt de goedkoopste simonly voor bv 5 euro per maand,
dan is de vriendendeal van simyo wellicht nog een optie (je krijgt dan beide 10 euro korting).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

*bliep is misschien wel een alternatief.
€10,- aanschaf. En geen kosten als je niet gebruik.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN Zorgeloos Online (128 kb/s) is ook nog een optie. Kan je voor 10 Euro onbeperkt online (wel lage snelheid) en heb je 20 min/sms. Andere optie is bliep, lage belkosten van 5 cent p/m en internet dag bundel van 10 en 67 MB, voor 25 en 50 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN Extra voordelig online met prepaid Internetbundels
Wel heel traag!

https://www.kpn.com/prive...ndels/internetbundels.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
HellStorm666 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:01:
*bliep is misschien wel een alternatief.
€10,- aanschaf. En geen kosten als je niet gebruik.
Dat bliep klinkt alweer bijna net zo dubieus als Choozze qua tariefstructuur:
https://www.bliep.nl

en medio vorig jaar waren ze failliet maar nu weer een doorstart
http://www.nu.nl/mobiel/4...enomen-faillissement.html

Simyo prepaid of Ben simonly hebben vooralsnog mijn voorkeur.
En let ook op de cashbacksites hierbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb ondertussen al wat goede alternatieven voorbij zien komen, waaronder *bliep (prepaid), Simyo (prepaid), Vodafone (prepaid) en eventueel terug naar Ben (sim-only).

Blijft lastig om iets te vinden wat kan tippen aan Choozze Zero. Zoals Barlogirl al zei ben ik me ook redelijk gaan hechten aan de 100MB databundel die ik voornamelijk voor WhatsApp gebruikte. Al zal ik ook wel weer zonder kunnen, als het moet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Grrrr, nog een goed alternatief voor Choozze zero, zonder data?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Ben klinkt inderdaad wel schappelijk met 100bel/sms en 500mb data voor 8 euro volgens mij. Maarja is toch weer 8 euro die je ook ergens anders aan kan besteden, en het is niet bepaald veel voor iets waar je voor betaald...

Tele 2 is misschien ook wel interessant, en simpel met 10 euro voor onbeperkt bellen/smsen en een 1GB data... Lastig lastig... Ik ben best wel bereid om wat te betalen, maar dan wil ik wel de beste bang voor buck en ook gelijk 4G...

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:08:
Ik heb ondertussen al wat goede alternatieven voorbij zien komen, waaronder *bliep (prepaid), Simyo (prepaid), Vodafone (prepaid) en eventueel terug naar Ben (sim-only).

Blijft lastig om iets te vinden wat kan tippen aan Choozze Zero. Zoals Barlogirl al zei ben ik me ook redelijk gaan hechten aan de 100MB databundel die ik voornamelijk voor WhatsApp gebruikte. Al zal ik ook wel weer zonder kunnen, als het moet :+
Als het alleen voor WhatsApp is zou ik KPN Zorgeloos Online (128 kb/s) of KPN Onbeperkt Online overwegen. Als je het niet dagelijks gebruikt, is bliep een optie met 25 cent per dag voor 10mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik neig naar Vodafone Prepaid, maar zonder maandbundel wel dure losse tarieven... en ik wil eigenlijk geen vast bedrag per maand dokken. 20 minuten/sms is wel weinig... zeker als iemand niet opneemt en je bent net te laat ben je al 1 minuut kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dit past wel binnen de manier van doen van Choozze. Eerst met de Bright abonnees, nu met de zero abonnees. Lijkt erop dat de meeste zero gebruikers prima hun verbruik in de gaten hielden en er dus weinig buiten de bundel kosten waren die binnen kwamen. Nu zit ik al bij zero vanaf september 2014 dus ik heb de aansluitkosten er inmiddels wel uit. Maar zo van de een op andere dag dit aankondigen is niet echt professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdotGdot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-09 18:38
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:14:
[...]

Als het alleen voor WhatsApp is zou ik KPN Zorgeloos Online (128 kb/s) of KPN Onbeperkt Online overwegen. Als je het niet dagelijks gebruikt, is bliep een optie met 25 cent per dag voor 10mb.
Of Lebara One prepaid voor 1 cent per MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barlogirl
Prepaid Vodafonone you s klinkt mij ook wel lekker. Wat ik er van begrijp word hij niet automatisch verlengd aan het eind van de maand, en blijft tegoed (na 1e keer) 12 maand geldig. Oftewel: pas weer 5 euro afschrijven als je er doorheen bent. Maken julie dat er ook van? Of heb ik het helemaal mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ook die AH Slimonly ziet er interessant uit:
http://www.ah.nl/over-ah/services/mobiel#slimonly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Frituurman schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:39:
Wow.. ideale aanbieder! Ik heb voor mijn kinderen GPS-horloges besteld met SOS-functie (handig voor op vakantie). Ik zocht naar een goedkope aanbieder, want maandelijks/halfjaarlijks opwaarderen met 10 euro, dat hoeft voor mij ook niet. Dit is echt ideaal! Ik ga drie stuks Choozze Zero aanvragen. Maandelijks kunnen de kinderen even een keertje van de speelplaats een 'belletje' doen met paps of mams :)
Aaaaaaargh. Dacht ik vanochtend nog de ontdekking van de eeuw te doen (voor mij persoonlijk), nu dit nieuws. *zucht*

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Barlogirl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:18:
Prepaid Vodafonone you s klinkt mij ook wel lekker. Wat ik er van begrijp word hij niet automatisch verlengd aan het eind van de maand, en blijft tegoed (na 1e keer) 12 maand geldig. Oftewel: pas weer 5 euro afschrijven als je er doorheen bent. Maken julie dat er ook van? Of heb ik het helemaal mis :P
Het maandbedrag gaat van je tegoed af, je moet dus wel elke maand 5 euro storten ik weet niet wat het minimale opwaardeerbedrag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NdotGdot schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:16:
[...]

Dit is alleen niet terug te vinden op de site van Lebara, of heb je een directe link?
Kan niks vinden over de snelheid hiervan. Helaas wel dit: afgerekend per 100kB, 100kB per day free

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:04

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ik ga een tijdje Bliepen. Kost weinig, geeft ook weinig, maar dat is precies wat ik zoek. Het vervelendste vind ik dat ik net een vriendin heb helpen overstappen. Die is altijd wat zenuwachtig met dit soort zaken, maar durfde het aan nadat wij een half jaar zonder problemen op Zero zaten.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 09:55
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:20:
[...]

Dit is alleen niet terug te vinden op de site van Lebara, of heb je een directe link?
Kan ook niks vinden over de snelheid hiervan.
http://www.lebara.nl/one/rates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Ik zit zelf te twijfelen tussen Ben en Youfone. Ze bieden hetzelfde, namelijk 500 MB met 100 belminuten/SMS, eigenlijk meer dan ik nodig heb, maar de een doet het voor 8 euro (youfone) en de ander voor 7,50. Alleen heeft volgens mij Youfone weer een beter netwerk dan Ben. Er is ook nog Lebara One, maar dan moet je blijkbaar ook echte One hebben, anders is het weer niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
weet iemand welke provider je moet selecteren voor wegportering? Ik zie choozze niet bij het lijstje van aanbieders.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barlogirl
Deezers schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:20:
[...]

Het maandbedrag gaat van je tegoed af, je moet dus wel elke maand 5 euro storten ik weet niet wat het minimale opwaardeerbedrag is?
Of dus 5 euro storten als je door de bundel heen bent, wat ik er van begrijp. Is wel jammer dat ze dat van je tegoed af halen ja, balen. Ze hebben wel een app enzo, dus misschien dat opwaarderen wel lekker makkelijk geregeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Barlogirl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:24:
[...]

Of dus 5 euro storten als je door de bundel heen bent, wat ik er van begrijp. Is wel jammer dat ze dat van je tegoed af halen ja, balen. Ze hebben wel een app enzo, dus misschien dat opwaarderen wel lekker makkelijk geregeld is?
Opwaarderen per 10 euro dus je moet slim inkopen en zorgen dat je geen tegoed verbruikt naast je bundel dan kan je er 2 maanden mee doen. Anders moet je weer 10 euro opwaarderen... Ohja, zo werkt prepaid ;) Da's lang geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milmoor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:21:
Ik ga een tijdje Bliepen. Kost weinig, geeft ook weinig, maar dat is precies wat ik zoek. Het vervelendste vind ik dat ik net een vriendin heb helpen overstappen. Die is altijd wat zenuwachtig met dit soort zaken, maar durfde het aan nadat wij een half jaar zonder problemen op Zero zaten.
Groot voordeel bij bliep is dat je nooit over een bundel heen gaat, is je bundel op, dan geen data meer.
Je kan dan wel weer voor 25 cent 10MB bijkopen. Bij veel providers ga je na je bundel belachelijke bedragen per MB betalen.

T-Mobile Prepaid is ook nog een optie, bij opwaarderen ontvang je 250MB met maand houdbaarheid. Heb je geen bundel dan internet je voor 5 cent per MB, helaas wel afgerond op 200 KB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 23:29
Bij simyo prepaid is je tegoed altijd houdbaar zolang je elke halfjaar 1 maal belt/smst.

Bron: https://www.simyo.nl/prepaid#meer-over-prepaid kopje bekijk de tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 23:09
Ik stap tijdelijk over naar HEMA Mobiel. Voor 1 euro een simkaartje kopen en beltegoed is jaar houdbaar. Geen starttarief en bellen per seconde... Jaartje bedenktijd voor 1 euro.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ET1992
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 17:39
foppe-jan schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:23:
weet iemand welke provider je moet selecteren voor wegportering? Ik zie choozze niet bij het lijstje van aanbieders.
Bij BEN geven ze aan dat je SpeakUp B.V. moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Kruidvat mobiel is 9 cent per minuut/sms/mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Bestelling geplaatst voor de Libera One simkaart. Mijn vriend is er blijkbaar wel tevreden mee, dus we zien wel hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

KPN sim-only is ook best interessant als je al alles-in-een heb bij kpn.

€8,50 per maand voor 200min/sms (krijg gewoon €5,- korting op welk mobiel abbo dan ook)
En dan krijg je ook bijv het plus pakket gratis (programma gemist tot 10 dgn, 34 extra zenders en 20 films). Kost normaal €10,- per maand extra.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Deezers schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:33:
Gratis lebara simkaartje halen en dan 10 euro "lebara one" tegoed kopen.
Dan heb je 1000mb die een half jaar geldig zijn, oftewel voor twee tientjes per jaar kun je klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barlogirl
13remon schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:40:
Bestelling geplaatst voor de Libera One simkaart. Mijn vriend is er blijkbaar wel tevreden mee, dus we zien wel hoe het gaat.
Lebara one lijkt op papier ideaal, maar als je een beetje rond kijkt online lijken de ervaringen verschrikkelijk te zijn. Zijn er meer mensen met ervaring met lebara one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Vorig jaar februari choozze genomen.. net een jaartje profijt van gehad :/

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:33
Barlogirl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:59:
[...]

Lebara one lijkt op papier ideaal, maar als je een beetje rond kijkt online lijken de ervaringen verschrikkelijk te zijn. Zijn er meer mensen met ervaring met lebara one?
Inderdaad hele scherpe tarieven maar de ervaringen online zijn dramatisch helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
ASW1 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:56:
[...]
Gratis lebara simkaartje halen en dan 10 euro "lebara one" tegoed kopen.
Dan heb je 1000mb die een half jaar geldig zijn, oftewel voor twee tientjes per jaar kun je klaar zijn.
Ik bestel een gratis SIM bij Vodafone en Lebara... kan ik nog even denken. Vodafone is enkel qua tegoed niet ideaal, dus 5 euro per maand ben je dan wel kwijt. Lebara klinkt goed... Kruidvat mobiel is trouwens 9 cent per mb / sms / minuut.

Normaal 100MB in 1 maand = 3,33 mb per dag ongeveer. Alleen mag je hier zelf indelen wanneer. Dus 50MB in de laatste 2 dagen en de rest van de maand niks. Prepaid betaal je per MB/KB dus tikt harder aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 17:07
(2x) 17 maanden profijt van gehad. Ik ga overstappen naar Adi Talk of de Hema. Het is voor mijn ouders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 23:09
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qUuS0AdJXwR7XiYxiHsW6JxV/full.png

Gelukkig toch nog even van kunnen genieten, maar wel zuur....

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Neem uw nummer mee naar lebara en krijg €20 beltegoed GRATIS.... tja.. klinkt te mooi. Zeker alleen als je ook opwaardeert? Dan betaal je voor je eigen 20 euro :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
"Hallo Choozzer,
Choozze beëindigt haar gratis Zero abonnement per 1 februari 2016. Na een succesvolle start van de mobiele revolutie heeft Choozze de mobiele telecommarkt opengebroken en wordt het tijd om het stokje over te dragen aan de huidige marktspelers. Hoewel het Zero abonnement wordt beëindigd, blijft Choozze haar Bright abonnees als vanouds bedienen.

Wat is er gebeurd?
Choozze heeft in augustus 2014 de mobiele telecommarkt in Nederland opengebroken met de abonnementen Choozze Zero en Choozze Bright. Door de introductie van de Bright roaming-component en het gratis Zero abonnement is de concurrentie onder de low-budget sim-only aanbieders sterk toegenomen. Lagere abonnementsprijzen, maandelijkse opzegtermijnen en flexibele bundels zijn het standaardrecept geworden voor mobiele providers.

Daarom is besloten per 1 februari 2016 te stoppen met het aanbieden van het gratis Zero abonnement. Choozze biedt dan alleen nog Bright aan. Klanten met een Zero abonnement mogen tot 1 maart 2016 overstappen naar Bright of kiezen voor een andere provider. Choozze gebruikers zijn niet gebonden aan een contract en kunnen dus altijd overstappen. Besluit de klant bij Choozze te blijven, dan geldt er voor de abonnementskosten een speciale aanbieding.

Wat betekent dit voor mij?
Uiterlijk 1 maart 2016 horen wij graag van jou of je wil overstappen naar het Bright abonnement of naar een andere provider. Uiteraard kan je dan je telefoonnummer meenemen. Als wij 1 maart 2016 geen bericht van je hebben ontvangen, dan wordt jouw abonnement beëindigd en kan je geen gebruik meer maken van jouw telefoonnummer."

Wat een rukargument zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Laatst online: 13-09 18:54
NdotGdot schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:16:
[...]

Hangt helemaal van je connectie af. Ik heb gezien dat hij telkens als de verbinding even wegvalt, dat als een nieuwe verbinding ziet waardoor je meer dan 1 cent per effectieve MB kwijt bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Deezers schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:08:
Neem uw nummer mee naar lebara en krijg €20 beltegoed GRATIS.... tja.. klinkt te mooi. Zeker alleen als je ook opwaardeert? Dan betaal je voor je eigen 20 euro :P
Die 20 euro heb je helemaal niets aan.
Dat is beltegoed dat je alleen kunt gebruikten om te bellen tegen voltarief, en dat is stervensduur.

Alleen het "lebara one" tegoed is bruikbaar voor 1ct/mb, en dat geven ze niet weg.
Maar ik denk dat we er over op moeten houden hier; er is een apart lebaratopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb even in het Lebara topic gekeken en besloten dat eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barlogirl
Seroczynski schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:37:
Ik heb even in het Lebara topic gekeken en besloten dat eens te proberen.
Same here, en dan wel scherp tegoed in de gaten houden na het lezen van reacties op internet. Kan dan altijd nog weer weg, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 13:48
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar ik heb zonet contact opgenomen met choozze met de vraag of het bright abonnement ook meteen op te zeggen is in de gratis maand voor zero gebruikers en dit is mogelijk dus zou je heb je voor februari nog zero dan in maart het bright abonnement maar die moet wel per 1 maart worden opgezegd

IT Guru :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Van de lebara klantenservice zou ik weinig verwachten. Maar het is goedkoop, en als het werkt dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick18
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb helaas maar 2 maanden gebruik mogen maken ! Duurkoop voor mij geweest dus.

Er staat in de brief dat er per 1 Feb 2016 (vandaag dus) wordt gestopt met het Zero abo maar dat we tot 1 Maart de tijd hebben om over te stappen.

Heb ik dan nog deze maand ( de maand Februari) de zero abo of niet ? Ik hoop niet dat ik later een rekening krijg om te betalen voor de 100 belminuten die ik deze maand ga maken !

Iemand al toevallig hierover gebeld met Chooze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Milmoor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:21:
Hier hetzelfde...
Ik heb mijn schoonouders aan Choozze geholpen.

Wat mij betreft raad ik iederee Choozze bright AF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Kan ik bij Blieb ook mijn oude nummer behouden?
Dat zie ik bij hen nergens staan op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Schinnen-groen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:20:
Kan ik bij Blieb ook mijn oude nummer behouden?
Dat zie ik bij hen nergens staan op de site.
Helemaal naar beneden scrollen: "Stap over met nummerbehoud"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Milmoor schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:22:
[...]

Helemaal naar beneden scrollen: "Stap over met nummerbehoud"
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

https://www.alditalk.nl/a...s/all_in_one_bundel_s.php

Lijkt ook een redelijk alternatief te zijn voor de kleine gebruiker :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 18:29
AldiTalk All in One S --> 80 min/SMS/MB voor EUR 4,- per maand --> KPN netwerk, downloadsnelheid van max. 14,4 Mbps

Vodafone You S --> 20 min/SMS + 200 MB voor EUR 5,- per maand --> downloadsnelheid van max. 43,2 Mbps

Lebara One --> een half jaar voor EUR 10,- en daar krijg je 1000 MB voor --> downloadsnelheid van 768 Kbps en voor iedere connectie gaat er 100 Kb van het tegoed af (geen widgets op het scherm zetten die iedere 10 minuten willen updaten.....)

Bliep --> Netwerk van Tele2 --> voor EUR 0,25 per dag krijg je 10 MB internet met een downloadsnelheid van 1 Mbps

Ter vergelijk: bij Choozze zou je een downloadsnelheid van ongeveer 14,4 Mbps moeten krijgen....

Denk dat ik dan toch maar ga voor Vodafone....

[ Voor 7% gewijzigd door nathalia op 01-02-2016 23:27 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
nathalia schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:13:
Denk dat ik dan toch maar ga voor Vodafone....
Ik ook. Heb je dubbele hoeveelheid aan MB en zoveel SMS en bel ik niet. Had Choozze vooral door die 100 MB. En die 1, 38 euro die het mij nu 18 maanden gekost heeft. In verhouding drie keer zoveel betalen maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds onder de indruk van de sneuheid van choozze :')

Had dan gewoon geen nieuwe klanten aangenomen voor zero, dan had iedereen het prima gevonden en begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 19:13
Als Choozze was gekomen met het kost 5 Euro per maand was ik ook bij ze gebleven. Die dure Is niks als je verbruik er niet na is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 12:28
en hun bestel formulier voor choozze zero staat nog steeds online ...
https://www.choozze.nu/bestellen
uiterraad NIET GEBRUIKEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:16
Wat vinden we van Youfone als alternatief?

100 min/sms, 1500 MB data (volgens mij 4G) voor 10 euro per maand, ook per maand op te zeggen.

Was ook aan het kijken naar Simpel, maar dat is gelijk een contract voor 24 maanden, dat wil ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
Ik zou net voor schoonmoeder afsluiten vanmiddag... Maar moest de info ophalen voor nummer behoud. Blij toe dat te laat was. Zou afsluiten dus google op choozze, zie ik het tweakersbericht in google opduiken.

Zelf zit ze nu bij miky. Is ook t mobile, zij heeft geen internet (onbeperkt whatsapp, voor 0 euro. Dus altijd 64kbit/s) en 90 minuten (geen sms) voor 4,50 per maand.

Ze hebben okm kleine internetbundels en 50 sms voor 1 euro. Dus misschien een optie voor sommige mensen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Fd1sk schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:03:

100 min/sms, 1500 MB data (volgens mij 4G) voor 10 euro per maand, ook per maand op te zeggen.

Was ook aan het kijken naar Simpel, maar dat is gelijk een contract voor 24 maanden, dat wil ik niet....
Lebara is 20 euro per jaar voor enkel internet. Rond de 30 euro als je een keer belt.
Vodafone is 60 euro per jaar maar is duurder dan Lebara .
YouFone 120 euro per jaar.

Ik gebruik het puur om bereikbaar te zijn en op plekken te internetten waar geen Wifi is (onderweg dus, trein/bus heeft ook wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Von Henkel schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:46:
Als Choozze was gekomen met het kost 5 Euro per maand was ik ook bij ze gebleven. Die dure Is niks als je verbruik er niet na is
5 euro had ik me genept gevoeld, maar was wel gebleven. Met twee euro was ik nog steeds dik tevreden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Andere optie is Simyo Prepaid: Een keer 5 euro betalen en zolang je 1 smje per half jaar verstuurd blijft je tegoed geldig, dus in principe kan je daar JAREN mee rekken... maar dan moet je dus NIET bellen, smsen of internetten. Dan ben je gewoon puur bereikbaar voor andere mensen en kan je op wifi appen en je DigiD gebruiken... Ik doe dat of Lebara voor 20 per jaar wat internetten en bellen. Maar soms moet je nou eenmaal bellen en maak je dus kosten. 60 euro per jaar vind ik gewoon duur voor iets wat ik gewoon nu niet doe.

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 01-02-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:16
Fd1sk schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:03:
4G is 5 euro per maand extra.....

Pagina: 1 ... 24 ... 27 Laatste

Let op:
Graag in dit topic bij Choozze producten houden, overstap(problemen) kunnen besproken worden in dit topic: [Ervaringen] Overstappen van Choozze