Ik heb aan Simpel in ieder geval het 18 cijferige nummer doorgegeven en dat was voldoende. Bij mij geeft de app inderdaad ook 19 cijfers aan waarbij het laatste cijfer (3) ontbreekt op de Choozze kaart.pastafan schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:59:
[...]
Thanks voor deze tip! gelijk geinstalleerd, maar dat brengt wel gelijk even bij volgende vraag:
volgens deze app is mijn simkaart nummer 19 cijfers lang, maar ik heb van Choozze een 18 cijferig nummer gekregen (het laatste cijfer (2) ontbreekt... vraag: wat is nu het juiste simkaart nummer? het 18cijferig of het 19cijferig nummer?
Ik heb nog even navraag gedaan bij Choozze: het 18 cijferig nummer is het correcte nummer, dat extra laatste cijfer dat de app aangeeft is een controlegetal vertelde de helpdesk van Choozze mij...rens-br schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:07:
[...]
Ik heb aan Simpel in ieder geval het 18 cijferige nummer doorgegeven en dat was voldoende. Bij mij geeft de app inderdaad ook 19 cijfers aan waarbij het laatste cijfer (3) ontbreekt op de Choozze kaart.
Wordt bij andere bright gebruikers wel in Nederland verbruikte mb's getoond? Of alleen eu roaming mb's?
Ah kijk goed om te weten. De overstap naar Simpel is nu gelukt?pastafan schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:00:
[...]
Ik heb nog even navraag gedaan bij Choozze: het 18 cijferig nummer is het correcte nummer, dat extra laatste cijfer dat de app aangeeft is een controlegetal vertelde de helpdesk van Choozze mij...
--
Ik kreeg gisteren weer een automatische incasso van Choozze, voor de facturen van september en oktober. Dus alleen die van november moeten ze nog afschrijven.
Bedoel je het gebruik op Choozze.me of in een app die bijhoudt hoeveel data je hebt gebruikt?TVL schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:43:
Zijn er meer mensen die een extreem data verbruik geconstateerd hebben afgelopen week?
Bij mij komen beide overeen.
Ik heb vanaf 1 december op mijn telefoon een verbruik van rond de 30MB gehad (gemeten op mijn telefoon) . Krijg vanochtend een SMS dat ik mijn databundel heb verbruikt en dat ik buitenbundel kosten heb van 30 Euro. Bovendien heb ik een limiet ingesteld op mijn telefoon dat hij niet boven de 100MB verbruik mag komen. Heb overigens Zero abonnement.rens-br schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:03:
[...]
Bedoel je het gebruik op Choozze.me of in een app die bijhoudt hoeveel data je hebt gebruikt?
Bij mij komen beide overeen.
Normaal gesproken klopt het verbruik van de site aardig met het verbruik gemeten met mijn telefoon.
[ Voor 7% gewijzigd door TVL op 18-12-2015 11:11 ]
Oei. Dat is wel een gigantisch verschil. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice en screenshots laten zien van je datamonitor(s).TVL schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:09:
[...]
Ik heb vanaf 1 december op mijn telefoon een verbruik van rond de 30MB gehad (gemeten op mijn telefoon) . Krijg vanochtend een SMS dat ik mijn databundel heb verbruikt en dat ik buitenbundel kosten heb van 30 Euro. Bovendien heb ik een limiet ingesteld op mijn telefoon dat hij niet boven de 100MB verbruik mag komen. Heb overigens Zero abonnement.
Dankje, zal dit inderdaad gaan doen.rens-br schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:11:
[...]
Oei. Dat is wel een gigantisch verschil. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice en screenshots laten zien van je datamonitor(s).
Nee, maar heb wel een oranje smiley voor huidig verbruik en prognose rode smiley.TVL schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:43:
Zijn er meer mensen die een extreem data verbruik geconstateerd hebben afgelopen week?
Terwijl ik maar 34 SMS berichten 106 minuten bellen 56 MB internet EU roaming heb. Waarom ik dan toch die smileys heb begrijp ik niet.
Heb een bright abo.
Als je op 1 dag die 56 MB internet EU roaming hebt gedaan, kom je boven de 500 uit als je doorgaat. Daarom die rode smiley. Als je een dag rustig aan doet, zou het van kleur moeten veranderen...xminator schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:47:
[...]
Nee, maar heb wel een oranje smiley voor huidig verbruik en prognose rode smiley.
Terwijl ik maar 34 SMS berichten 106 minuten bellen 56 MB internet EU roaming heb. Waarom ik dan toch die smileys heb begrijp ik niet.
Heb een bright abo.
Was een systeem fout bij Choozze. Is verder netjes en snel opgelost via de helpdesk.rens-br schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:11:
[...]
Oei. Dat is wel een gigantisch verschil. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice en screenshots laten zien van je datamonitor(s).
rens-br schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:04:
[...]
Ah kijk goed om te weten. De overstap naar Simpel is nu gelukt?
Yes! Inmiddels per sms bevestiging ontvangen dat mijn nummer op 15 jan wordt overgezet.
--
Ik kreeg gisteren weer een automatische incasso van Choozze, voor de facturen van september en oktober. Dus alleen die van november moeten ze nog afschrijven.
Ondertussen al ruim 2 maanden weg bij Choozze, en heb destijds mijn laatste rekening laten opmaken en netjes betaald. Deze week kreeg ik wederom een incasso. Hun financiële administratie moet een gigantische zooi zijn!
Heb ze nu maar compleet geblokkeerd bij de bank. Heb er nu wel een beetje genoeg van..
Heb ze nu maar compleet geblokkeerd bij de bank. Heb er nu wel een beetje genoeg van..
Verwijderd
Meer mensen een VPN probleem?
Ik kan sinds 2 dagen opeens niet meer via mijn OpenVPN thuis inloggen!
Via een ander netwerk lukt dit wel met het zelfde toestel en zelfde OpenVPN account. (poort 2000)
Een gewone (niet via OpenVPN) verbinding met thuis (SIP, SMTP, POP3, SSH & HTTP) werken wel goed.
Ik kan sinds 2 dagen opeens niet meer via mijn OpenVPN thuis inloggen!
Via een ander netwerk lukt dit wel met het zelfde toestel en zelfde OpenVPN account. (poort 2000)
Een gewone (niet via OpenVPN) verbinding met thuis (SIP, SMTP, POP3, SSH & HTTP) werken wel goed.
Goed om te horen. Kunnen we vanaf de 15e verder gaan 'klagen' in het [Ervaringen] Simpel topic.pastafan schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:50:
Yes! Inmiddels per sms bevestiging ontvangen dat mijn nummer op 15 jan wordt overgezet.
Verwijderd
En ja hoor... De snelheid is weer goed!
Mijn VPN werkt ook weer zoals het moet!
Mijn VPN werkt ook weer zoals het moet!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2015 17:13 ]
Hier had ik inderdaad ook last van! Websites laadde zo langzaam als dikke poep door een trechter.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:48:
Niemand momenteel last van een giga trage download via Choozze?
Geen idee of en wanneer het opgelost is. Heb daarna geen gebruik meer gemaakt van mijn data verbinding.
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 26-12-2015 13:47 ]
Verwijderd
Ik zoek een manier om de Tom Tom op Android te voorzien van internet. Dit ivm live traffic en flitsers. Bij de grote jongens moet ik prepaid tegoed kopen en bundels aanschaffen.
Zou Choozze zero een goede optie zijn? Dan betaal ik dus eenmalig €25 en heb dan elke maand 100mb? Tom Tom verbruikt zo rond de 50/75mb per maand. Ook wanneer ik bv een maand niks verbruik/verbinding maak, maakt dat niks uit?
Zou Choozze zero een goede optie zijn? Dan betaal ik dus eenmalig €25 en heb dan elke maand 100mb? Tom Tom verbruikt zo rond de 50/75mb per maand. Ook wanneer ik bv een maand niks verbruik/verbinding maak, maakt dat niks uit?
Volgens mij kan dat inderdaad. Ik zou voor de zekerheid wel een data limit app installeren om er voor te zorgen dat je niet over je limiet heen gaat. Zelf gebruik ik Google Play: 3G Watchdog - Data UsageVerwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 17:11:
Ik zoek een manier om de Tom Tom op Android te voorzien van internet. Dit ivm live traffic en flitsers. Bij de grote jongens moet ik prepaid tegoed kopen en bundels aanschaffen.
Dat moet gewoon kunnen. Ik heb geen Tom Tom op mijn telefoon dus ik weet niet hoe veel het gebruikt. Ik heb sporadisch wel eens Waze aanstaan, maar die gebruikt behoorlijk veel. Die laadt dan ook iedere keer de kaarten opnieuw. Het handigste is dan om te starten terwijl je nog wifi hebt en dan gebruikt je onderweg wat minder (maar nog steeds te veel om het iedere dag te kunnen gebruiken), Flitsmeister gebruikt beduidend minder, tot dat hij al dan niet per ongeluk in de kaart mode schiet (als je een stad binnen rijdt en vergeet hem uit te zetten). Dan laadt hij de kaarten van Google om de roodlicht camera's te laten zien en ben je je besparing gelijk weer kwijt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 17:11:
Verwijderd
Het is weer zover... Traaaaaagggggrens-br schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:46:
[...]
Hier had ik inderdaad ook last van! Websites laadde zo langzaam als dikke poep door een trechter.
Geen idee of en wanneer het opgelost is. Heb daarna geen gebruik meer gemaakt van mijn data verbinding.
Hey Choozzers,
Ik heb deze Android app even in elkaar gefietst, zouden jullie hier belang bij hebben?
Ik heb deze Android app even in elkaar gefietst, zouden jullie hier belang bij hebben?

[ Voor 18% gewijzigd door denemio op 28-12-2015 23:54 . Reden: thumbnail ]
Lijkt me wel handig, ga je deze in app store plaatsen?denemio schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:52:
Hey Choozzers,
[afbeelding]
Ziet er goed uit! Ben je ook benieuwd of je deze gaat lanceren in de store.denemio schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:52:
Hey Choozzers,
[afbeelding]
--
Morgen ontvang ik weer een (correcte) incasso van Choozze. Dut is de incasso van december, dus ik geloof dat ze een keer op tijd lopen met hun incasso's.
Ik stap vanaf 15 januari over naar Simpel en ben benieuwd of Choozze ook maar de helft van de kosten zal incasseren.
pecari schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:19:
[...]
Lijkt me wel handig, ga je deze in app store plaatsen?
Was wel de bedoeling om hem in Google Play te zetten ja. Eerst nog wat schoonheidsdingetjesrens-br schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:39:
[...]
Ziet er goed uit! Ben je ook benieuwd of je deze gaat lanceren in de store.
Laat het maar horen als hij er in staat lijkt me reuze handig goed werk.denemio schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:52:
[...]
[...]
Was wel de bedoeling om hem in Google Play te zetten ja. Eerst nog wat schoonheidsdingetjes
Hij staat er inpecari schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:48:
Laat het maar horen als hij er in staat lijkt me reuze handig goed werk.
De code komt vandaag of morgen ook op GitHub
[ Voor 13% gewijzigd door denemio op 11-01-2016 00:32 ]
Zouden jullie kunnen aangeven als je nog iets mist?
Ik heb zelf Choozze Zero, zonder extra dingen. Misschien zijn er meer dingen als je Bright hebt?
Ik heb zelf Choozze Zero, zonder extra dingen. Misschien zijn er meer dingen als je Bright hebt?
Ik heb ook zero. Mis tot nu toe nog niks. De App werkt goed!denemio schreef op zondag 10 januari 2016 @ 22:04:
Zelf gebruik ik de website, snelkoppeling op het bureaublad en auto login.
Meteen zie je het overzicht van je verbruik, evt extra Europa bundel met een klik.
Direct toegang tot de facturen, en de website schaalt mooi naar mijn telefoon.
Mij ontgaat even de voordelen van een app...
Meteen zie je het overzicht van je verbruik, evt extra Europa bundel met een klik.
Direct toegang tot de facturen, en de website schaalt mooi naar mijn telefoon.
Mij ontgaat even de voordelen van een app...
Kan je niet gewoon een snelkoppeling op jouw homescreen plaatsen naar de choozze.me pagina, waarbij de inloggegevens automatisch door de browser worden ingevuld? Of denk ik nu te simpel...en willen we alles als een app hebben (magister iemand
) ? Daarnaast is het altijd de vraag of gegevens veilig worden verwerkt door een onofficiele app (natuurlijk zal het in dit geval wel meevallen
).
Ik kijk amper op mijn persoonlijke pagina aangezien ik van mezelf weet dat ik nooit de bel/SMS limiet bereik. De datalimiet op Android werkt gelukkig wel en zorgt ervoor dat je tijdig wordt gewaarschuwd. Daarnaast, als de dataverbruik van choozze niet klopt dan lees ik het eerder hier dan dat ik zelf er last van heb
.
Desalniettemin de applicatie ziet er wel mooi uit, maar ik snap de noodzaak eerlijk gezegd niet (maar dan gaan we heel erg offtopic). Maar ja, als mensen er blij mee zijn en geen klachten erover hebben dan beter iets dan niets. Het ziet er immers niet naar uit dat choozze een 'officiële' app zal uitbrengen wat ze ooit in het begin hebben beloofd (hoewel de website wel redelijk werkt) .
Ik kijk amper op mijn persoonlijke pagina aangezien ik van mezelf weet dat ik nooit de bel/SMS limiet bereik. De datalimiet op Android werkt gelukkig wel en zorgt ervoor dat je tijdig wordt gewaarschuwd. Daarnaast, als de dataverbruik van choozze niet klopt dan lees ik het eerder hier dan dat ik zelf er last van heb
Desalniettemin de applicatie ziet er wel mooi uit, maar ik snap de noodzaak eerlijk gezegd niet (maar dan gaan we heel erg offtopic). Maar ja, als mensen er blij mee zijn en geen klachten erover hebben dan beter iets dan niets. Het ziet er immers niet naar uit dat choozze een 'officiële' app zal uitbrengen wat ze ooit in het begin hebben beloofd (hoewel de website wel redelijk werkt) .
[ Voor 5% gewijzigd door Exor op 11-01-2016 00:49 ]
Ik kan begrijpen dat niet iedereen het nut van een app inziet. En een snelkoppelingetje kan idd ook gewoon.
Persoonlijk vind ik het zoals weergegevens op de website van Choozze niet ideaal. Vandaar dat ik het zo even gemaakt heb. Ik had het voor mezelf gemaakt, maar toen anderen interesse toonden heb ik hem maar gedeeld. Daarnaast maakt het een leuk hobbyprojectje
Misschien dat ik facturenoverzicht er nog wel bij ga maken. Maar eerst even code opschonen en op GitHub knallen ^^
Persoonlijk vind ik het zoals weergegevens op de website van Choozze niet ideaal. Vandaar dat ik het zo even gemaakt heb. Ik had het voor mezelf gemaakt, maar toen anderen interesse toonden heb ik hem maar gedeeld. Daarnaast maakt het een leuk hobbyprojectje
Misschien dat ik facturenoverzicht er nog wel bij ga maken. Maar eerst even code opschonen en op GitHub knallen ^^
ik ga de APP zo downloaden, dank voor de moeite.
heeft ie ook multiple log-in? ik hou de belminuten namelijk bij voor mn vader en moeder. :-D
Anders gebruik ik voor de 1 de app, en de andere webpagina die ik op de homescreen zet.
heeft ie ook multiple log-in? ik hou de belminuten namelijk bij voor mn vader en moeder. :-D
Anders gebruik ik voor de 1 de app, en de andere webpagina die ik op de homescreen zet.
Verwijderd
Ik heb dus nu een Zero abonnement aangevraagd voor de TomTom. ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Verwijderd
Mensen, ik ben geïnteresseerd in een abo van Choozze of Robin, wat voor mij van belang is, is dat ik in het buitenland ten alle tijden bereikbaar ben en kan bellen en internet is van secundair belang. Wat zijn de pluspunten van Choozze voor mij, en is het een beetje een betrouwbare provider kwa storingen etc
Dan denk ik dat je met Robin beter af bent.
Choozze heeft in het buitenland niet met alle grote spelers een contract.
Voorbeeld: zo kun je in België bellen met de provider Base, en vaak heb ik alleen met Proximus volle ontvangst maar mag alleen 112 bellen met die provider.
Voor mij is Choozze "gratis" en neem op de koop toe dat ik niet altijd ontvangst heb.
Choozze heeft in het buitenland niet met alle grote spelers een contract.
Voorbeeld: zo kun je in België bellen met de provider Base, en vaak heb ik alleen met Proximus volle ontvangst maar mag alleen 112 bellen met die provider.
Voor mij is Choozze "gratis" en neem op de koop toe dat ik niet altijd ontvangst heb.
Nope, gewoon enkelSolarOrbiter schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:24:
ik ga de APP zo downloaden, dank voor de moeite.
Ik mis nog een facturenoverzicht. Zodat ik kan controleren of Choozze nu wel juist factureert. Over de bel/smslimiet ga ik nooit heen, checken wat Choozze zelf zegt dat ik al verstookt heb aan internet vs de Android-teller vind ik wel fijn. Dat zijn de enige twee dingen waarvoor ik de app ga inzetten.denemio schreef op zondag 10 januari 2016 @ 22:04:
Prima App goed bruikbaar, en eigenlijk iets wat Choozze zelf had moeten aanbieden.denemio schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:09:
[...]
Hij staat er in
[afbeelding] https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dennisvandalen.choozze
De code komt vandaag of morgen ook op GitHub
ze kunnen natuurlijk nu ook kiezen om jou in huren om het verder uit te breiden.
Facturenoverzicht ga ik toevoegenJoosie200 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:32:
[...]
Ik mis nog een facturenoverzicht. Zodat ik kan controleren of Choozze nu wel juist factureert. Over de bel/smslimiet ga ik nooit heen, checken wat Choozze zelf zegt dat ik al verstookt heb aan internet vs de Android-teller vind ik wel fijn. Dat zijn de enige twee dingen waarvoor ik de app ga inzetten.
Ik heb de app trouwens in GitHub gezet
SMSjes die veel later ontvangen worden dan dat ze verstuurd zijn, is dat een bekend probleem bij Choozze?
Ik heb 't nou zowel heen als terug gehad.
Make lovecraft not warcraft.
Bij mij komt het ook wel eens voor. Behoorlijk hinderlijk, ik dacht eigenlijk dat het aan mijn toestel lagSméagol schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:43:
SMSjes die veel later ontvangen worden dan dat ze verstuurd zijn, is dat een bekend probleem bij Choozze?
Dit is een nieuwe voor mij .....
Vorige week zag ik dat beide simkaarten een rood kruisje hadden op mij telefoon, gezien dat we in een buitengebied zitten komt dat wel vaker voor voor een paar uur, na 2 dagen toch maar even een berichtje gestuurd.....dit is het antwoord.....
de voorwaarden zijn van 13 jan dit jaar laten we zeggen de dag dat ik er ben afgegooid. En dit zag ik net pas tijdens het opstellen van dit bericht anders had ik dat er ook wel bijgezet.
Vorige week zag ik dat beide simkaarten een rood kruisje hadden op mij telefoon, gezien dat we in een buitengebied zitten komt dat wel vaker voor voor een paar uur, na 2 dagen toch maar even een berichtje gestuurd.....dit is het antwoord.....
Na het gezeik van een rekening zonder belgegevens, verstuurt in oktober gemaakt in februari heb ik niet zoveel geduld met choozze meer.Helaas hebben we geconstateerd dat je geen gebruik maakt van het nummer 06 - censored. Je simkaart is gedeactiveerd en je kan niet langer gebruik maken van je 06-nummer.
Wil je weten wat de gebruikscriteria zijn? Bekijk dan het artikel Wat zijn de gebruikscriteria van een Choozze telefoonnummer? op onze website.
Met vriendelijke groet,
Het Choozze team
Kirsten
Disclaimer: Op al onze leveringen en diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. Deze kan je vinden op onze website www.choozze.nu
[/quote]zonder waarschuwing zonder berichtgeving en laat ik het er ook even bij zeggen zonder deze voorwaarde bij afsluiten.
Maak dit ongedaan!
Er is geen enkel excuus voor deze behandeling.
de voorwaarden zijn van 13 jan dit jaar laten we zeggen de dag dat ik er ben afgegooid. En dit zag ik net pas tijdens het opstellen van dit bericht anders had ik dat er ook wel bijgezet.
iemand nog een idee waar ik buiten faceboek dit publiekelijk kan maken?Wat zijn de gebruikscriteria van een Choozze telefoonnummer?
Modified on: Wed, 13 Jan, 2016 at 2:53 PM
Onder gebruik verstaan wij…
minimaal 1 uitgaand gesprek van langer dan 1 seconde gevoerd hebben (m.u.v. voicemail en doorschakelen naar een ander nummer)
minimaal 1 sms verstuurd hebben naar een 06-nummer
…binnen een periode van 3 maanden met jouw eigen Choozze telefoonnummer.
Vandaag eenzelfde mail ontvangen. Ik heb ze verzocht mijn nummer, dat ik inderdaad weinig gebruik, per direct weer te activeren. Ik heb in de mail vermeld dat deze voorwaarden niet van toepassing waren toen ik mij aanmeldde, en dat ik hier niet van op de hoogte ben gebracht.Mafketel schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:07:
Dit is een nieuwe voor mij .....
[...]
Na het gezeik van een rekening zonder belgegevens, verstuurt in oktober gemaakt in februari heb ik niet zoveel geduld met choozze meer.
[...]
[/quote]
[...]
iemand nog een idee waar ik buiten faceboek dit publiekelijk kan maken?
Bij mij sluiten ze het ticket zonder iets te zeggen ik heb hier heel erg weinig vertrouwen in.
Op faceboek iemand zijn noodtelefoon afgesloten ... ook zoiets.
ze zitten erg fout door dit opeens toe te passen.
En ondertussen kan ik niet inloggen met digid ..... en wat andere dingen.
Op faceboek iemand zijn noodtelefoon afgesloten ... ook zoiets.
ze zitten erg fout door dit opeens toe te passen.
En ondertussen kan ik niet inloggen met digid ..... en wat andere dingen.
[ Voor 15% gewijzigd door Mafketel op 20-01-2016 04:03 ]
Dat is wel echt schandalig om mensen zomaar af te sluiten zonder waarschuwing.
Sterker nog, ik vermoed dat dat wettelijk gezien helemaal niet mag.
Sterker nog, ik vermoed dat dat wettelijk gezien helemaal niet mag.
Bij mij hetzelfde verhaal.
Geen email, niets.
Ze zeggen een sms te hebben gestuurd. Niets gezien.
schandalig inderdaad.
Daarnaast ben ik ook een bright user.
Geen email, niets.
Ze zeggen een sms te hebben gestuurd. Niets gezien.
schandalig inderdaad.
Daarnaast ben ik ook een bright user.
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Je maakt als bright user geen enkel gebruik van de dienst?
Je kan toch heel veel internetten, en verder bijvoorbeeld doof zijn dus niet bellen? Mooie boel dat je dan opeens afgesloten wordt.
Zelfde verhaal hier.
Had voor mijn vader Choozze Zero genomen die het min of meer als noodtelefoon gebruikt. Een week geleden een email waarin staat dat het nummer is afgesloten omdat er niet aan de gebruikscriteria is voldaan. Op dat moment is het nummer al afgesloten, dus 25 Euro aansluitkosten verspilt. Of er een SMS verstuurd is weet ik niet, maar die zou mijn vader nooit gezien hebben aangezien zijn toestel vrijwel altijd uit staat.
Ik was niet op de hoogte van de gebruikscriteria. Eerlijk is eerlijk, op het moment van afsluiten niet de complete algemene voorwaarden gelezen. Maar omdat Choozze Zero als een abonnementsvorm gepresenteerd werd ging ik er niet van uit. Ik weet dat bij prepaid dit wel normaal is. Mede daarom ook voor Choozze gekozen zodat mijn vader dan niet perse iedere paar maanden hoeft te bellen of zijn beltegoed opwaarderen.
Nog opvallender: Choozze heeft het artikel over gebruikscriteria van hun support pagina's verwijderd. Een week geleden nadat ik de mail kreeg stond er op https://helpdesk.choozze.nu/support/solutions/articles/5000689047-wat-zijn-de-gebruikscriteria-van-een-choozze-telefoonnummer- uitleg over de gebruikscriteria. Dit is nu een 404. Staat nog wel in Google (cache)
EDIT: Ik kan zo snel ook niets vinden over de gebruikscriteria in de huidige algemene voorwaarden.
Het verwijderen van de pagina met de criteria is behoorlijk shady. Maar als het niet in de voorwaarden stond die ik ben aangegaan lijkt het met ook nog eens niet wettelijk.
Als iemand meer weet hoor ik het graag.
Had voor mijn vader Choozze Zero genomen die het min of meer als noodtelefoon gebruikt. Een week geleden een email waarin staat dat het nummer is afgesloten omdat er niet aan de gebruikscriteria is voldaan. Op dat moment is het nummer al afgesloten, dus 25 Euro aansluitkosten verspilt. Of er een SMS verstuurd is weet ik niet, maar die zou mijn vader nooit gezien hebben aangezien zijn toestel vrijwel altijd uit staat.
Opvallend overigens dat de mail verstuurd was als een reply op een ticket in hun systeem. De complete historie van aanvraag en nummerbehoud stond onder deze mail gequote. Blijkbaar 17 juli aangevraagd en pas 7 september nummerbehoud goedgekeurd.De email:
Date: wo 13-1-2016 11:33
From: orders@choozze.nu
Subject: Re: [#XXXX] Bestelling Choozze ordernummer: XXXXXXX
Betreft: Ticket: https://helpdesk.choozze.nu/helpdesk/tickets/XXXXX
Hallo Choozzer!
Helaas hebben we geconstateerd dat je geen gebruik maakt van het nummer 06 - XXXXXXXX. Je simkaart wordt gedeactiveerd en je kan niet langer gebruik maken van je 06-nummer.
Wil je weten wat de gebruikscriteria zijn? Bekijk dan het artikel Wat zijn de gebruikscriteria van een Choozze telefoonnummer? op onze website.
Vriendelijke groeten,
Het Choozze team
Linda
Disclaimer: Op al onze leveringen en diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. Deze kan je vinden op onze website www.choozze.nu
...
Ik was niet op de hoogte van de gebruikscriteria. Eerlijk is eerlijk, op het moment van afsluiten niet de complete algemene voorwaarden gelezen. Maar omdat Choozze Zero als een abonnementsvorm gepresenteerd werd ging ik er niet van uit. Ik weet dat bij prepaid dit wel normaal is. Mede daarom ook voor Choozze gekozen zodat mijn vader dan niet perse iedere paar maanden hoeft te bellen of zijn beltegoed opwaarderen.
Nog opvallender: Choozze heeft het artikel over gebruikscriteria van hun support pagina's verwijderd. Een week geleden nadat ik de mail kreeg stond er op https://helpdesk.choozze.nu/support/solutions/articles/5000689047-wat-zijn-de-gebruikscriteria-van-een-choozze-telefoonnummer- uitleg over de gebruikscriteria. Dit is nu een 404. Staat nog wel in Google (cache)
Google cache heeft deze tekst maar dan van 7 december. Mogelijk stond dezelfde tekst er al langer. Maar dat is een support pagina. Ik vraag met inderdaad af of deze criteria in de echte algemene voorwaarden stonden in de tijd dat ik het abonnement ben aangegaan.Mafketel schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:07:
de voorwaarden zijn van 13 jan dit jaar laten we zeggen de dag dat ik er ben afgegooid.
EDIT: Ik kan zo snel ook niets vinden over de gebruikscriteria in de huidige algemene voorwaarden.
Het verwijderen van de pagina met de criteria is behoorlijk shady. Maar als het niet in de voorwaarden stond die ik ben aangegaan lijkt het met ook nog eens niet wettelijk.
Als iemand meer weet hoor ik het graag.
[ Voor 2% gewijzigd door Menthix op 21-01-2016 21:47 . Reden: huidige algemene voorwaarden doorgespit ]
Echt schandalig.
Heb Bright en maak regelmatig bel/sms verkeer. Wie weet wat is aan de hand met dit bedrijf.
Denk dat ik zeker dit maand naar youfone overstap.
Heb Bright en maak regelmatig bel/sms verkeer. Wie weet wat is aan de hand met dit bedrijf.
Denk dat ik zeker dit maand naar youfone overstap.
Ik heb Choozze Zero en blijf altijd wel onder het vrije verbruik. Ik lees dat je minimaal één keer in de 3 maanden een telefoontje moet plegen en één keer in de 3 maanden een SMS moet versturen. Op zich vind ik dat niet echt een groot probleem (alleen vind ik het vreemd om ook verplicht een SMS te versturen want heel veel mensen SMSen niet meer). Daarnaast vind ik dat de communicatie wel erg beroerd is en dat mensen er achter komen als ze al afgesloten zijn. Misschien zouden ze het alleen voor de nieuwe klanten moeten doen.
Er staan bolletjes voor de gebruikerscriteria oftewel je voldoet al eraan als je of hebt gebeld of een SMS hebt gestuurd.TVL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:23:
Ik heb Choozze Zero en blijf altijd wel onder het vrije verbruik. Ik lees dat je minimaal één keer in de 3 maanden een telefoontje moet plegen en één keer in de 3 maanden een SMS moet versturen. Op zich vind ik dat niet echt een groot probleem (alleen vind ik het vreemd om ook verplicht een SMS te versturen want heel veel mensen SMSen niet meer). Daarnaast vind ik dat de communicatie wel erg beroerd is en dat mensen er achter komen als ze al afgesloten zijn. Misschien zouden ze het alleen voor de nieuwe klanten moeten doen.
Communicatie is weer miserabel van choozze...
Ik gebruik mn bright abonnement gewoon normaal, en ik heb een zero abonnement als nood telefoon.Xandrios schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:12:
Je maakt als bright user geen enkel gebruik van de dienst?
Het zero abonnement is afgesloten
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Eerlijk gezegd zou ik voor een noodtelefoon eerder simyo (kpn netwerk) of een ander bekende provider aanraden dan choozze. Bij simyo prepaid krijg je wel een mailtje indien de nummer bijna wordt gedeactiveerd (minimaal 1 keer per 6 maanden gebruiken).
Indien jezelf 1 provider gebruikt voor zowel jouw normale telefoon als jouw noodtelefoon dan lijkt mij dat niet handig aangezien beide sims uitvallen als de provider eruit ligt.
Indien jezelf 1 provider gebruikt voor zowel jouw normale telefoon als jouw noodtelefoon dan lijkt mij dat niet handig aangezien beide sims uitvallen als de provider eruit ligt.
Dat is waar.knakworst schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:33:
Je kan toch heel veel internetten, en verder bijvoorbeeld doof zijn dus niet bellen? Mooie boel dat je dan opeens afgesloten wordt.
Mijn vermoeden is dat ze dit doen om te voorkomen dat men deze Zero sims in dingen als TomTom gaat gebruiken (voor een paar MB dataverkeer). Het feit dat dit niet gecommuniceerd is naar bestaande klanten is inderdaad ronduit schandalig.
Ik denk dat Choozze dat toch ook vond, ik kreeg net een email dat ze de SIM kaarten heractiveren, met dubbel tegoed voor februari.Xandrios schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:32:
[...]
Dat is waar.
Mijn vermoeden is dat ze dit doen om te voorkomen dat men deze Zero sims in dingen als TomTom gaat gebruiken (voor een paar MB dataverkeer). Het feit dat dit niet gecommuniceerd is naar bestaande klanten is inderdaad ronduit schandalig.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zojuist een mail dat ze alles hebben teruggedraaid, en in februari dubbel tegoed als compensatie. Hopelijk geld dit voor iedereen, niet alleen degene die de moeite hebben genomen om te klagen.
Vraag me nu alleen nog af of de gebruikscriteria nog (in een andere vorm) blijven bestaan. Maar op zich geen probleem om er aan te voldoen.
Date: vr 22-1-2016 13:56
From: no-reply@choozze.nu
Subject: Heractivatie Zero abonnement
Hallo Choozzer,
Onlangs hebben we verschillende telefoonnummers gedeactiveerd die niet voldoen aan de Choozze gebruikerscriteria. Ook jouw simkaart is de afgelopen 3 maanden niet actief geweest, waardoor we je telefoonnummer hebben gedeactiveerd.
Naar aanleiding van deze wijziging hebben we veel reacties ontvangen, waardoor we tot het besluit zijn gekomen deze terug te draaien. Jouw simkaart is opnieuw geactiveerd met behoud van je telefoonnummer en jouw bundel van 100 minuten, 100 sms-berichten en 100 MB internet. Vanaf vandaag kan je weer gebruik maken van je Choozze abonnement.
Ter compensatie van eventuele ongemakken, verdubbelen we jouw Zero abonnement voor de hele maand februari. Van 01-02-2016 t/m 29-02-2016 kan je 200 min bellen, 200 sms-berichten versturen en 200 MB internet gebruiken.
Wil je jouw gebruik monitoren? Maak dan hier een Mijn Choozze account aan.
Vriendelijke groeten,
Het Choozze team
Die gebruikscriteria zijn toch al van hun site verdwenen?
Moet zeggen dat ze dit nog vlot opgepakt hebben al had het natuurlijk nooit zo ver mogen komen.
Moet zeggen dat ze dit nog vlot opgepakt hebben al had het natuurlijk nooit zo ver mogen komen.
Klopt. Neem ook aan dat het geschrapt is. Maar het stond blijkbaar sowieso nooit in de algemene voorwaarden. Communicatie is geen sterke kant van deze club.sambalbaj schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:58:
Die gebruikscriteria zijn toch al van hun site verdwenen?

Dat dan weer wel.sambalbaj schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:58:
Moet zeggen dat ze dit nog vlot opgepakt
[ Voor 20% gewijzigd door Menthix op 22-01-2016 15:05 . Reden: quote fix ]
Dank voor alle tips
nieuws: Choozze sluit afgesloten abonnees weer aan na klachten
Ik denk eerder dat ze doorkregen dat wat ze aan het doen waren echt niet kan, ook wettelijk gezien niet.
Hier hadden ze gelazer mee gekregen als ze het doorgezet hadden.
Hier hadden ze gelazer mee gekregen als ze het doorgezet hadden.
Ik heb al vaker aangegeven dat het een dubieus bedrijf is. Ik zou er maar vandaan blijven.
Jamesbond007uk
Is er iets in de voorwaarden waardoor ik geen choozze zero in mijn GPS tracker zou mogen steken (tbv volgen/loggen van mijn auto)
(anders steek ik misschien een oud Android toestel met GPS in de kofferbak ipv losse tracker)
(anders steek ik misschien een oud Android toestel met GPS in de kofferbak ipv losse tracker)
[ Voor 27% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22-01-2016 17:42 ]
Er zijn een aantal mensen die de Choozze sim onder andere gebruiken voor TomTom, dus ik verwacht dat in een GPS tracker geen probleem moet zijn.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:40:
Is er iets in de voorwaarden waardoor ik geen choozze zero in mijn GPS tracker zou mogen steken (tbv volgen/loggen van mijn auto)
Maar heb je de voorwaarden zelf al gelezen? Op Tweakers wordt wel eigen inzet verwacht.
Yep, kon alleen specifiek vinden dat tethering is toegestaan.
En gezien choozze soms blijkbaar mensen die niet in hun straatje passen eruit gooit...
En gezien choozze soms blijkbaar mensen die niet in hun straatje passen eruit gooit...
Voorlopig niet, echter het blijft aan te raden om jouw mobiel 1x in de drie maanden daadwerkelijk te gebruiken door het 1 sms te laten versturen of door een belletje te plegen. Als je jouw simkaart in een mobiel stopt dan doe je nog steeds niks met jouw simkaart en dan krijg je waarschijnlijk in de toekomst hetzelfde probleem...TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:40:
Het is meer een communicatieprobleem van choozze lijkt me aangezien de meeste mensen wel snappen dat een inactieve simkaart geld kost. Als je mensen van tevoren waarschuwt dan hebben mensen minder problemen mee dan zomaar iets stilletjes wijzigen. In principe is choozze zero gewoon maandelijks opzegbaar, dus choozze zou de voorwaarden kunnen wijzigen met inachtneming van 1 maand bedenktijd.
Right ze hebben ons ook weer aangesloten ondanks dat ze ons verteld hebben dat het niet kon....
Maar ja ... beter op deze manier.... dan kop in de grond en vol blijven houden dat ze niets fout hebben gedaan.
Zo twee sms'jes verstuurt a whatever die kosten in het buitenland en een reminder over 2 maanden in mijn agenda gezet.
De tekst op de voorpagina dat het nummer nu altijd gelding blijft geloof ik niet zo in.
Maar ja ... beter op deze manier.... dan kop in de grond en vol blijven houden dat ze niets fout hebben gedaan.
Zo twee sms'jes verstuurt a whatever die kosten in het buitenland en een reminder over 2 maanden in mijn agenda gezet.
De tekst op de voorpagina dat het nummer nu altijd gelding blijft geloof ik niet zo in.
[ Voor 33% gewijzigd door Mafketel op 22-01-2016 19:44 ]
Heel veel internetten gaat niet met Zero en als je een bundeltje hebt gekocht voor internet (of als je bright hebt), ben je gewoon betalende klant en sluiten ze je echt niet af, ook al gebruik je niks, als je maar betaalt.Xandrios schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:32:
[...]
Dat is waar.
denemio schreef op zondag 10 januari 2016 @ 22:04:
Er staat niet of de percentages die je ziet wat je verbruikt hebt of wat er nog over is.
Ah ja idd dit staat er niet bij, het percentage geeft aan hoeveel je al verbruikt hebtSponz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:21:
[...]
Handig appje.
Er staat niet of de percentages die je ziet wat je verbruikt hebt of wat er nog over is.
Ik zal het meenemen in de volgende versie! Bedankt!
Wow.. ideale aanbieder! Ik heb voor mijn kinderen GPS-horloges besteld met SOS-functie (handig voor op vakantie). Ik zocht naar een goedkope aanbieder, want maandelijks/halfjaarlijks opwaarderen met 10 euro, dat hoeft voor mij ook niet. Dit is echt ideaal! Ik ga drie stuks Choozze Zero aanvragen. Maandelijks kunnen de kinderen even een keertje van de speelplaats een 'belletje' doen met paps of mams
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Bedankt voor de app. Ik gebruik hem inmiddels 2 weken en hij bevalt erg goed!denemio schreef op zondag 10 januari 2016 @ 22:04:
Wat een oplichters.
Hallo Choozzer,
Choozze beëindigt haar gratis Zero abonnement per 1 februari 2016. Na een succesvolle start van de mobiele revolutie heeft Choozze de mobiele telecommarkt opengebroken en wordt het tijd om het stokje over te dragen aan de huidige marktspelers. Hoewel het Zero abonnement wordt beëindigd, blijft Choozze haar Bright abonnees als vanouds bedienen.
Wat is er gebeurd?
Choozze heeft in augustus 2014 de mobiele telecommarkt in Nederland opengebroken met de abonnementen Choozze Zero en Choozze Bright. Door de introductie van de Bright roaming-component en het gratis Zero abonnement is de concurrentie onder de low-budget sim-only aanbieders sterk toegenomen. Lagere abonnementsprijzen, maandelijkse opzegtermijnen en flexibele bundels zijn het standaardrecept geworden voor mobiele providers.
Daarom is besloten per 1 februari 2016 te stoppen met het aanbieden van het gratis Zero abonnement. Choozze biedt dan alleen nog Bright aan. Klanten met een Zero abonnement mogen tot 1 maart 2016 overstappen naar Bright of kiezen voor een andere provider. Choozze gebruikers zijn niet gebonden aan een contract en kunnen dus altijd overstappen. Besluit de klant bij Choozze te blijven, dan geldt er voor de abonnementskosten een speciale aanbieding.
Wat betekent dit voor mij?
Voor Bright abonnees verandert er helemaal niets. Je kan van ons ook na 1 februari 2016 dezelfde dienstverlening verwachten. Choozze blijft haar uiterste best doen om jou als een tevreden klant te behouden.
Vriendelijke groeten,
Het Choozze Team
Hallo Choozzer,
Choozze beëindigt haar gratis Zero abonnement per 1 februari 2016. Na een succesvolle start van de mobiele revolutie heeft Choozze de mobiele telecommarkt opengebroken en wordt het tijd om het stokje over te dragen aan de huidige marktspelers. Hoewel het Zero abonnement wordt beëindigd, blijft Choozze haar Bright abonnees als vanouds bedienen.
Wat is er gebeurd?
Choozze heeft in augustus 2014 de mobiele telecommarkt in Nederland opengebroken met de abonnementen Choozze Zero en Choozze Bright. Door de introductie van de Bright roaming-component en het gratis Zero abonnement is de concurrentie onder de low-budget sim-only aanbieders sterk toegenomen. Lagere abonnementsprijzen, maandelijkse opzegtermijnen en flexibele bundels zijn het standaardrecept geworden voor mobiele providers.
Daarom is besloten per 1 februari 2016 te stoppen met het aanbieden van het gratis Zero abonnement. Choozze biedt dan alleen nog Bright aan. Klanten met een Zero abonnement mogen tot 1 maart 2016 overstappen naar Bright of kiezen voor een andere provider. Choozze gebruikers zijn niet gebonden aan een contract en kunnen dus altijd overstappen. Besluit de klant bij Choozze te blijven, dan geldt er voor de abonnementskosten een speciale aanbieding.
Voor Bright abonnees verandert er helemaal niets. Je kan van ons ook na 1 februari 2016 dezelfde dienstverlening verwachten. Choozze blijft haar uiterste best doen om jou als een tevreden klant te behouden.
Vriendelijke groeten,
Het Choozze Team
Dat is wel heel abrupt zeg
lekker dan.
Verwijderd
ROFL
Wat een prut bedrijf is dat Choozze. Wedden dat ze binnen 6 maanden niet meer bestaan.
Eigenlijk wel benieuwd of we op een of andere manier onze aansluitkosten retour kunnen krijgen?
Wat een prut bedrijf is dat Choozze. Wedden dat ze binnen 6 maanden niet meer bestaan.
Eigenlijk wel benieuwd of we op een of andere manier onze aansluitkosten retour kunnen krijgen?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 14:16 ]
Tja, ik denk dat het risico voor de consument is in dit geval aangezien ze voor een vaste prijs à 25,- EUR voorgoed 100 belminuten per maand aanboden, ze hebben alleen nooit gegarandeerd hoe lang het zo zou blijven 
De vraag is, kunnen we nu nog tot 1 maart 2016 gratis blijven bellen of bouwen we vanaf 1 februari kosten op?
De vraag is, kunnen we nu nog tot 1 maart 2016 gratis blijven bellen of bouwen we vanaf 1 februari kosten op?
Man man man, eerst van alle Zero gebruikers 25euro binnen harken en dan vervolgens een punt achter zetten?
Sorry hoor, maar dit is geen gang van zaken. Al helemaal niet dat het per 1feb is(vandaag).
Erg sneu voor mensen die het pas geleden hebben afgesloten.
Sorry hoor, maar dit is geen gang van zaken. Al helemaal niet dat het per 1feb is(vandaag).
Erg sneu voor mensen die het pas geleden hebben afgesloten.
Wat is dit voor een onzin. Ik heb mijn €25 aansluitkosten er nog niet eens uit. En ook gewoon op de dag zelf dit via de e-mail melden.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Februari heb je gewoon een bundel voor mag ik hopen, maar per maart stopt het dus een maand om de boel om te zetten.
Ga er vanuit dat dit weer de gebruikelijke fout in de communicatie is.
Ga er vanuit dat dit weer de gebruikelijke fout in de communicatie is.
[ Voor 46% gewijzigd door RobertowNL op 01-02-2016 14:20 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Kreeg net een email dat Choozze Zero stopt per VANDAAG. Je krijgt een maand de tijd eea om te zetten. Vind dit wel erg kort dag..
Het zijn inderdaad wel enorme prutsers dat ze het per vandaag doen! Wat een amateurs...
Blijkbaar hadden de klanten zichzelf beter in de hand dan ze hadden gehoopt. Jammer, zal ik op zoek moeten naar een andere provider. Ik blijf dit draadje even volgen om te zien of iemand nog een advies heeft.
Blijkbaar hadden de klanten zichzelf beter in de hand dan ze hadden gehoopt. Jammer, zal ik op zoek moeten naar een andere provider. Ik blijf dit draadje even volgen om te zien of iemand nog een advies heeft.
Sjongejonge
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.
En dan nog zeggen dat zij voor de 'belrevolutie' gezorgd hebben

Ik kan dit bevestigen.ritsaert schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:19:
Kreeg net een email dat Choozze Zero stopt per VANDAAG. Je krijgt een maand de tijd eea om te zetten. Vind dit wel erg kort dag..
Kreeg net de volgende email:
zie: http://us10.campaign-arch...d=baddc9b5bc&e=cc8fce6e57Choozze beëindigt Zero abonnement
Hallo Choozzer,
Wat is er gebeurd?
Uiterlijk 1 maart 2016 horen wij graag van jou of je wil overstappen naar het Bright abonnement of naar een andere provider. Uiteraard kan je dan je telefoonnummer meenemen. Als wij 1 maart 2016 geen bericht van je hebben ontvangen, dan wordt jouw abonnement beëindigd en kan je geen gebruik meer maken van jouw telefoonnummer.
Hoe kan ik overstappen naar een Bright abonnement?
Wil je overstappen naar een Bright abonnement, dan hebben we een speciale aanbieding: De eerste maand betaal je €0,- (korting t.w.v. €35,-). Vraag hier direct de overstap aan.
Ik wil overstappen naar Bright
Hoe kan ik mijn nummer behouden als ik naar een andere provider wil?
Heb je geen interesse in een Bright abonnement en wil je wel je nummer behouden? Vraag dan voor 1 maart 2016 een nieuwe abonnement met nummerbehoud aan bij een provider van jouw keuze. Dan regelen wij de overstap voor je.
Als er nog zaken onduidelijk zijn, dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen via info@choozze.nu.
Vriendelijke groeten,
Het Choozze team
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Dat wordt een alternatief vinden dus. Ik ga geen 35 euro per maand betalen, zeker gezien de simkaart in zoveel landen gewoon niet werkt. Het enige pluspunt voor mij was het feit dat het gratis was en ik dus in Nederland gewoon kon bellen.
Hiervoor had ik *bliep, maar aangezien ik al internet heb via de xs4all simkaart die bij mijn adsl-aansluiting zit gaat het me puur om enkele belminuten per maand. Ik denk dat het gewoon prepaid gaat worden voor mij.
Hiervoor had ik *bliep, maar aangezien ik al internet heb via de xs4all simkaart die bij mijn adsl-aansluiting zit gaat het me puur om enkele belminuten per maand. Ik denk dat het gewoon prepaid gaat worden voor mij.
Ik ontken het bestaan van IE.
Paar maanden gebruik van kunnen maken voor 25 euro. Voelt aan alsof ik een kat in de zak gekocht heb.
Tja... blijkbaar levert 't niks op want niemand betaald wat en Nederlanders zijn zuinig he. Iemand een alternatief? Ik gebruik 't alleen om bereikbaar te zijn en op plekken zonder Wifi.. Kom dus haast op prepaid uit... iemand daar een tip voor? Bijna nergens kan je een losse internetbundel nemen. 120 euro per jaar is al veel voor wat ik daadwerkelijk iedere maand opbel/sms/internet.
Maar wel zeer kort dag ja, belachelijk.
Maar wel zeer kort dag ja, belachelijk.
https://choozze.nu/pdf/Algemene-voorwaarden-Choozze.pdf
In strijd met 19.3, 19.4 en 19.9 van hun algemene voorwaarde
Die opzeg had gisteren gemoeten dan was er niks aan de hand geweest
In strijd met 19.3, 19.4 en 19.9 van hun algemene voorwaarde
Die opzeg had gisteren gemoeten dan was er niks aan de hand geweest
[ Voor 23% gewijzigd door DF1eCH op 01-02-2016 14:23 ]
Choozze zit waarschijnlijk krap bij kas; eerst poging tot afsluiten "inactieve" gebruikers en nu dit - per direct het product killen is niet erg klantvriendelijk.
Let op:
Graag in dit topic bij Choozze producten houden, overstap(problemen) kunnen besproken worden in dit topic: [Ervaringen] Overstappen van Choozze
Graag in dit topic bij Choozze producten houden, overstap(problemen) kunnen besproken worden in dit topic: [Ervaringen] Overstappen van Choozze