Ik kreeg een paar weken geleden ineens een incasso van 85 euro. Ik heb die incasso direct terug laten boeken en Choozze laten weten dat ik bezwaar maak tegen die kosten. (ik heb nooit zoveel gebeld (volgens mij)). En dat ik specificaties wil zien op basis waarvan deze kosten gemaakt zijn (gebelde nummers, tijdsduren/smsjes, data verbruik etc).
Kreeg als reactie dat ze dat niet (meer) (mogen) geven, omdat dat privacy gevoelige info is ?!?

Dus, vragen om een gespecificeerde factuur, is vragen om privacy gevoelige gegevens? .. .lijkt me niet.
Bovendien, was de factuur opgebouwd uit "belkosten" van zo'n drie kwart jaar (volgens hen), en was de belhistorie niet meer beschikbaar over die periode.. Ik zeg: dat is dan jullie probleem jullie hebben mij niet tijdig gefactureerd.. (ik had al maanden (net als anderen hier) geen factuur ontvangen...
Bovendien krijg ik na, navraag weliswaar een "specificatie" van die 85 euro maar dan in de vorm van een lijstje met interne factuurcodes, allemaal mij niets zeggende bedragen, dat allemaal tesamen 85 euro maakt... Maar deze deelfacturen zijn dus niet te linken aan concrete belacties waaraan kosten verbonden zijn (gesprek voeren, sms versturen etc).
Ik heb gezegd dat ik kwijtschelding van die 85 euro verwacht (zonder specificatie ga ik niet akkoord met welke factuur dan ook), ik binnen 2 weken een reactie verwacht indien zij niet akkoord gaan..
Ik twijfel ook om naar de Geschillencommissie Telecom te gaan (
https://www.consuwijzer.n...-mobiele-telefoonrekening) ... iemand hier ervaring mee overigens?