Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
nathalia schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:10:
Ik lees op http://www.vectonemobile.nl/aanbieding/aansluit-bonus.aspx het volgende:

Wanneer uw nummer succesvol is overgezet naar ons, zullen we u belonen nadat u de eerste keer heeft opgewaardeerd. We zullen u gratis €50 geven voor in de loop van de komende 10 maanden.

Kortom: je vraagt een gratis simkaart aan, zet daar EUR 10,- beltegoed op en je krijgt er gratis EUR 50,- bij. Dan neem je de bundel van EUR 4,99 die dan 10x van het beltegoed wordt afgeschreven.

Dan heb je dus voor EUR 10,- tien maanden lang een bundel met 100 minuten / 100 SMS / 100 MB en hou je ook nog eens beltegoed van EUR 10,- over.

Na die 10 maanden zie je wel weer of je dan overstapt naar een andere provider of dat je blijft....
Helaas, je moet maandelijks opwaarderen en krijgt dan elke maand 5 euro tegoed extra. Je moet dus 100 euro opwaarderen als ik het zo lees. Zat ook al te twijfelen haha

''Om in aanmerking te komen voor het aanbod, is het nodig dat klanten overstappen naar Vectone mobile en ze zullen €5 beltegoed over 10 maanden ontvangen met een minimale opwaardering elke maand.''

''Gratis beltegoed kan alleen worden gebruikt voor standaard nationale gesprekken, sms en data. Elke ander gebruik, met inbegrip van international gesprekken, roaming gebruik en bellen/ sms'en naar premium nummers, zullen een opwaardering vereisen.''

Geen bundels kan je daarmee aanschaffen dus.

[ Voor 22% gewijzigd door Deezers op 03-02-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
@deezers, dank voor de info. Je zult een beetje actief moeten zijn om de boel niet te laten verlopen. Dat is een lastige bij mijn pa. Of ik moet het voor hem doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Binnetie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:27:
@deezers, dank voor de info. Je zult een beetje actief moeten zijn om de boel niet te laten verlopen. Dat is een lastige bij mijn pa. Of ik moet het voor hem doen.
Het is ook een zeer vage tekst hoor. Want ze kunnen ook bedoelen opwaarderen per 90 dagen. Maar goed, ik kies alsnog voor Simyo denk ik. Geen idee hoe lang die 99 cent aanbieding bundel loopt en de andere bundel van 4,99 is juist duurder in verhouding 8)7 en heb geen zin om elke keer te switchen als tarieven ineens niet meer geldig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:29
Oké, dat had ik niet zo gelezen....

[ Voor 93% gewijzigd door nathalia op 03-02-2016 15:51 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
nathalia schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:32:
Oké, dat had ik niet zo gelezen....

Dan wordt het denk ik toch Vodafone You: je koopt voor EUR 40,- een You simkaart. Daar staat EUR 50,- tegoed op.

Door in februari op te waarderen tijdens een Fantastic Friday (https://www.vodafone.nl/fantasticfriday/) krijg je dubbel beltegoed. Als je dus EUR 20,- opwaardeert, krijg je EUR 40,- tegoed.

De registratie is nu compleet. Daar krijg je van Vodafone ook nog EUR 5,- tegoed voor.

Kortom, je betaalt EUR 60,- en krijgt daar EUR 95,- tegoed voor. Als je dan kiest voor de You S bundel voor EUR 5,- per maand (20 min/SMS + 200 MB) dan kan je met het beltegoed 19 maanden volhouden.

Als je dit bestelt via https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/vodafone dan krijg je nog EUR 8,50 cashback.

Uiteindelijk betaal je dus EUR 51,50 voor 19 maanden, oftewel EUR 2,71 per maand. Je hebt bij Vodafone voldoende zekerheid (meer dan bij Choozze of Vectone o.i.d.) en een goede internetsnelheid (max. 43,2 Mbps).
Je vergeet één ding: bij Vodafone moet je elke 6 maanden opnieuw opwaarderen anders ben je je tegoed kwijt. Als je nu dus alles in één keer koopt ben je het over 6 maanden kwijt als je niet weer een tientje stort. Sowieso is dat dubbele tegoed volgens mij ook maar één maand geldig? Anyway 19 maanden.. moet je minimaal 3x opwaarderen en ben je dus 30 euro duurder uit (81,50)

[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 03-02-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Ik lees het volgende over geldigheid: Je gehele tegoed, inclusief registratiebonus, is na elke opwaardering 12 maanden geldig. Het tegoed dat al op je nieuwe simkaart staat, is vanaf je eerste gesprek 3 maanden geldig

Dan moet ik mijn bericht dus aanpassen.....

Dan wordt het denk ik toch Vodafone You: je koopt voor EUR 10,- een You simkaart. Daar staat EUR 12,50 tegoed op.

Door in februari op te waarderen tijdens een Fantastic Friday (https://www.vodafone.nl/fantasticfriday/) krijg je dubbel beltegoed. Als je dus EUR 20,- opwaardeert, krijg je EUR 40,- tegoed.

Echter, je mag pas meedoen aan Fantastic Friday als je al eens hebt opgewaardeerd. Als je de simkaart binnen hebt, moet je dus meteen even EUR 10,- opwaarderen....

De registratie is nu compleet. Daar krijg je van Vodafone ook nog EUR 5,- tegoed voor.

Kortom, je betaalt EUR 40,- en krijgt daar EUR 67,50 tegoed voor. Als je dan kiest voor de You S bundel voor EUR 5,- per maand (20 min/SMS + 200 MB) dan kan je het met het beltegoed 13,5 maanden volhouden. Je moet dan net voor de eerste 12 maanden aflopen, wel weer een (klein) bedrag opwaarderen.

Als je dit bestelt via https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/vodafone dan krijg je nog EUR 8,50 cashback.

Uiteindelijk betaal je dus EUR 31,50 voor de eerste 13,5 maanden, oftewel EUR 2,33 per maand. Daarna zal het iets duurder worden als ze geen deal hebben met tegoedverdubbeling.

Je hebt bij Vodafone voldoende zekerheid (meer dan bij Choozze of Vectone o.i.d.) en een goede internetsnelheid (max. 43,2 Mbps).

[ Voor 20% gewijzigd door nathalia op 03-02-2016 13:18 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 19:13
Sponz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:11:
hm, stap net over naar youfone, lees ik dat ze er 4 to 6 weken over doen om je nummer over te zetten :-(
Net contact gehad met Youfone, Hun hadden mijn aanvraag voor nummerbehoud al verzonden naar Choozze.
Indien ik volgende week maandag nog niets had vernomen kon ik Youfone terugbellen.
Op dit moment is nog steeds de verwachting dat ik 9 Februari overstap (mits Choozze meewerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathalia schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:48:
Ik lees het volgende over geldigheid: Je gehele tegoed, inclusief registratiebonus, is na elke opwaardering 12 maanden geldig.

Dan moet ik mijn bericht dus aanpassen.....

Dan wordt het denk ik toch Vodafone You: je koopt voor EUR 20,- een You simkaart. Daar staat EUR 25,- tegoed op.

Kortom, je betaalt EUR 40,- en krijgt daar EUR 70,- tegoed voor. Als je dan kiest voor de You S bundel voor EUR 5,- per maand (20 min/SMS + 200 MB) dan kan je met het beltegoed 14 maanden volhouden. Aangezien het tegoed maar 12 maanden geldig is, moet je na 11,5 maanden wel weer een (kleine) opwaardering doen.

Uiteindelijk betaal je dus EUR 31,50 voor de eerste 14 maanden, oftewel EUR 2,25 per maand. Daarna zal het iets duurder worden als ze geen deal hebben met tegoedverdubbeling.

Je hebt bij Vodafone voldoende zekerheid (meer dan bij Choozze of Vectone o.i.d.) en een goede internetsnelheid (max. 43,2 Mbps).
Niet helemaal correct. Je initiele tegoed, in dit geval dus 25 euro is maar 3 maanden geldig. Zie algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
@verysloppy: ik had het toevallig net aangepast....

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja als je alleen naar prepaid kijkt dan is Simyo denk ik het meest interessant met de lange houdbaarheid.
Pakket 2 (15 euro voor 22,50 beltegoed met CashbackXL 11,25) voor 3,75 netto. Daar kan je dan meteen 225 minuten of sms mee vooruit onbeperkt houdbaar mits 1 bel/sms per 6 maanden. Of je gaat er voor 0.15/mb voor internetten maar de bundels (100mb voor 4 euro of 250mb voor 7, maand houdbaar) zijn ook aantrekkelijk. Alleen de internetsnelheid is met 1 mb/s echt gruwelijk traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Hoe dan ook... ze hebben ons het er niet makkelijk op gemaakt door te stoppen met Choozze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Bij Vodafone zeggen ze het volgende: Je gehele tegoed, inclusief registratiebonus, is na elke opwaardering 12 maanden geldig.

Stel dat ik meteen EUR 100,- aan tegoed opwaardeer en na 11,5 maanden is hier nog EUR 40,- van over. Als ik dan opwaardeer met EUR 10,- kan ik dan weer 12 maanden gebruik maken van de EUR 50,-? Of vervalt de EUR 40,- en kan ik 12 maanden gebruik maken van de opgewaardeerde EUR 10,-?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 23:27
Sponz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:11:
hm, stap net over naar youfone, lees ik dat ze er 4 to 6 weken over doen om je nummer over te zetten :-(
Deze melding krijg je inderdaad bij de laatste pagina van het bestelproces.
Ik zat in dezelfde situatie, heb Youfone even gebeld en alles uitgelegd m.b.t. Choozze.

Youfone zet nu volgende week mijn nummer over :P
Kortom even bellen en dan komt alles goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
kelly.hipolito schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:11:
[...]

Deze melding krijg je inderdaad bij de laatste pagina van het bestelproces.
Ik zat in dezelfde situatie, heb Youfone even gebeld en alles uitgelegd m.b.t. Choozze.

Youfone zet nu volgende week mijn nummer over :P
Kortom even bellen en dan komt alles goed.
Er staat bij dat de duur te maken heeft met je vorige provider. Het zal namelijk van je opzegtermijn bij je vorige provider afhangen vanaf wanneer ze je nummer wil afgeven. In de meeste gevallen zal je (als je contractvrij bent) nog een opzegtermijn hebben van 1 maand. Youfone verwacht zelf waarschijnlijk 2 weken erover te doen en geven daarom 4-6 weken op. Ik mag aannemen dat Choozze iedere aanvraag direct vrijgeeft en het daarom niet lang hoeft te duren voor ons.

Ik heb ook nummerbehoud per 9 februari aangevraagd, ben benieuwd of ze dat gaan halen.

Overigens heb ik een bundel lopen bij Choozze met 500MB data. Die betaal ik nu wel volledig, maar als het goed is ben ik vanaf 9 februari overgestapt... Eens even navragen hoe dat zit met die betaling. Ik kan hem namelijk niet meer afzeggen, aangezien dat voor de start van de nieuwe maand moet. Toen wist ik echter nog niet dat Choozze per direct ging stoppen met Zero...

Update:
Bundels worden naar ratio gefactureerd. Als ik per de 9e overstap hoef ik dus maar 9/29 (waarom nou weer dit jaar schrikkeljaar :P) van de €7 te betalen.

Overigens heb ik ze nog even gevraagd waarom ze het zo per direct stopzetten. Ze zei dat ze het niet per direct stopzetten, maar per direct niet meer aanbieden. De maand overstap termijn vond zij erg netjes van Choozze, zodat je voldoende tijd hebt... Wijzend op artikel 19 van hun eigen algemene voorwaarden kwam zij met artikel 18, waarin staat dat ze het ook per direct mogen stopzetten. Nu heb ik die nog eens bekeken en daar staan de volgende redenen in:
18.3. Choozze heeft het recht, onverminderd haar overige rechten en zonder
schadeplichtig te zijn, de Overeenkomst met onmiddellijke ingang op te
zeggen:
1) indien de Dienst op grond van artikel 18.1. buiten gebruik is
gesteld en de Contractant niet binnen de onder artikel 18.2.
bedoelde redelijke termijn na buitengebruikstelling alsnog zijn
verplichtingen is nagekomen;
2) in geval van beëindiging, intrekking of wijziging van de
vergunningen, al dan niet van derden, op basis waarvan Choozze
haar Dienst aanbiedt;
3) indien overeenkomsten tussen Choozze en derden van wie
Choozze afhankelijk is voor het leveren van de Dienst om wat
voor reden dan ook wordt beëindigd of gewijzigd zodat Choozze
in redelijkheid de Dienst niet meer naar behoren kan nakomen;
4) indien technische redenen (zoals bijvoorbeeld de situatie onder
artikel 7.6. of 7.8.), bedrijfseconomische redenen of (wijzigingen
in) wet- en regelgeving daartoe noodzaken.
Hierin zie ik niets staan over het feit dat ze mogen opzeggen "als zij vinden dat ze de markt genoeg hebben open gebroken"....

[ Voor 39% gewijzigd door edwin90 op 03-02-2016 14:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nathalia
Net even gebeld met Vodafone. Als je na 12 maanden nog beltegoed over hebt, dan hoef je alleen maar €10,- op te waarderen om het gehele tegoed weer voor een heel jaar houdbaar te maken.

Kortom, je kan dan het volgende doen:
  • Je koopt voor €10,- een You simkaart. Daar staat €12,50 tegoed op. Dit tegoed is slechts 3 maanden geldig vanaf het eerste gesprek.
  • Als je de kaart binnen hebt, waardeer je meteen €10,- op. Hierdoor kan je meedoen aan de Fantastic Friday in februari.Het opgewaardeerde tegoed is 12 maanden geldig.
  • Door in februari op te waarderen tijdens een Fantastic Friday (https://www.vodafone.nl/fantasticfriday/) krijg je dubbel beltegoed. Als je dus op vrijdag 26 februari €50,- opwaardeert, krijg je €100,- tegoed. Dit tegoed is samen met het eerder opgewaardeerde tegoed geldig tot en met 25 februari 2017.
  • De registratie is nu compleet. Daar krijg je van Vodafone ook nog €5,- tegoed voor.
  • Als het bijna 25 februari 2017 is, waardeer je het tegoed nogmaals met het minimale bedrag van €10,- op zodat alles nogmaals 12 maanden geldig is.
  • Als het bijna 24 februari 2018 is, waardeer je het tegoed nogmaals met het minimale bedrag van €10,- op zodat alles nogmaals 12 maanden geldig is.
Kortom, je betaalt €90,- en krijgt daar €147,50 tegoed voor. Als je dan kiest voor de You S bundel voor €5,- per maand (20 min/SMS + 200 MB) dan kan je het met het beltegoed 29,5 maanden volhouden.

Als je dit bestelt via https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/vodafone dan krijg je nog €8,50 cashback. Uiteindelijk betaal je dus €81,50 voor de eerste 29,5 maanden, oftewel €2,76 per maand.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
Prepaid simyo aangevraagd. Bij provider tmobile ingevoerd. Vervolgens op het bericht van simyo over nummerportering geantwoord dat choozze\speakup de juiste provider is en simkaartnummer gegeven.
Binnen 1 min had ik bericht van simyo dat ze de gegevens handmatig hadden ingevoerd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
[b]edwin90 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:30:Wijzend op artikel 19 van hun eigen algemene voorwaarden kwam zij met artikel 18, waarin staat dat ze het ook per direct mogen stopzetten. Nu heb ik die nog eens bekeken en daar staan de volgende redenen in:
[...]
Hierin zie ik niets staan over het feit dat ze mogen opzeggen "als zij vinden dat ze de markt genoeg hebben open gebroken"....
Die flauwekul van markt openbreken is een standaard praatje van een communicatieadviseur.
De echte reden is de bedrijfseconomische redenen en die staat ook netjes in de voorwaarden.
Maar dat snap je zelf ook wel ;)

Als je tenslotte mailt dat je stopt met Zero vanwege bedrijfseconomische redenen, weet je een ding zeker.
Je raakt bijna iedereen kwijt. Nu hoopt men vermoed ik een redelijk aantal bestaande klanten mee te nemen.

Al geloof ik daar niet in. Zero is een totaal andere doelgroep.

P.s. Na de bevestiging via telefoon, kreeg ik net ook een SMS bericht van Youphone.
Mijn nummer zetten ze volgende week over. Dit lijkt me nu toch wel definitief _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door kelly.hipolito op 03-02-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nathalia schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:47:
Net even gebeld met Vodafone. Als je na 12 maanden nog beltegoed over hebt, dan hoef je alleen maar €10,- op te waarderen om het gehele tegoed weer voor een heel jaar houdbaar te maken.

Kortom, je kan dan het volgende doen:
  • Je koopt voor €10,- een You simkaart. Daar staat €12,50 tegoed op. Dit tegoed is slechts 3 maanden geldig vanaf het eerste gesprek.
  • Als je de kaart binnen hebt, waardeer je meteen €10,- op. Hierdoor kan je meedoen aan de Fantastic Friday in februari.Het opgewaardeerde tegoed is 12 maanden geldig.
  • Door in februari op te waarderen tijdens een Fantastic Friday (https://www.vodafone.nl/fantasticfriday/) krijg je dubbel beltegoed. Als je dus op vrijdag 26 februari €50,- opwaardeert, krijg je €100,- tegoed. Dit tegoed is samen met het eerder opgewaardeerde tegoed geldig tot en met 25 februari 2017.
  • De registratie is nu compleet. Daar krijg je van Vodafone ook nog €5,- tegoed voor.
  • Als het bijna 25 februari 2017 is, waardeer je het tegoed nogmaals met het minimale bedrag van €10,- op zodat alles nogmaals 12 maanden geldig is.
  • Als het bijna 24 februari 2018 is, waardeer je het tegoed nogmaals met het minimale bedrag van €10,- op zodat alles nogmaals 12 maanden geldig is.
Kortom, je betaalt €90,- en krijgt daar €147,50 tegoed voor. Als je dan kiest voor de You S bundel voor €5,- per maand (20 min/SMS + 200 MB) dan kan je het met het beltegoed 29,5 maanden volhouden.

Als je dit bestelt via https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/vodafone dan krijg je nog €8,50 cashback. Uiteindelijk betaal je dus €81,50 voor de eerste 29,5 maanden, oftewel €2,76 per maand.
Dit klinkt inderdaad als een goedkope oplossing. Nadeel: je moet elke maand de You S bundel aanzetten, precies op de goede dag. Dit lijk mij best wel irritant. Als je het vergeet betaal je meteen 1 euro per dag voor wat data.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Ach, daar heb ik een smartphone voor.
  • Ik zet het in de agenda incl. een pop-up reminder.
  • Ik zoek in de Play Store op "schedule SMS" en vind een heleboel apps waar ik SMS-jes kan schedulen

[ Voor 50% gewijzigd door nathalia op 03-02-2016 16:00 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
dfrenner schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:12:
[...]

Nee dat bedoel ik, waar zie jij dat maandcontract? ;)
Dat staat er toch duidelijk op die Ben site, 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 12:28
W00fer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:14:
[...]

Dat staat er toch duidelijk op die Ben site, 24 maanden.
dat is dan een 2 jaar contract
24 maanden = 2 jaar

[ Voor 4% gewijzigd door Leon-B op 03-02-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Leon-B schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:16:
[...]

dat is dan een 2 jaar contract
24 maanden = 2 jaar
Ja dat wil ik dus niet. 2 jaar is veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 12:28
W00fer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:30:
[...]

Ja dat wil ik dus niet. 2 jaar is veel te lang.
ze hebben ook maand contracten
https://www.ben.nl/sim-only

je moet dan alleen kiezen voor 1 maand van plaats 24 maanden
dit gaat wel over een sim only abonoment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• difdiffer
  • Laatst online: 23-11-2022
hop naar de Action.

Simpel prepaid, 5ct per eenheid (bel/sms/mb) Blijft 6 maanden goed (wellicht langer maar natuurlijk is de site niet duidelijk.

Was tot gisteren een aktie, €2,5 voor een sim, nu ws weer €5, maar nog steeds prima. Je krijgt er €7,5 voor en nog eens 2x €2,5 later tijdens opwaarderingen, maar dat kan ook zinloos zijn als je echt weinig gebruikt.

Kosten dus: minimaal 20 euro per jaar.

Prima lage kosten per eenheid dus, lijkt me de beste keuze voor een abonnmentloos (tussen)oplossing.

Nummerportering wordt ook ondersteund bij prepaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Op https://www.simpel.nl/prepaid/default.aspx staat het volgende over houdbaarheid tegoed: Als je drie maanden je simkaart niet hebt gebruikt óf hebt opgewaardeerd wordt je tegoed bevroren.

Als je bijv. 40 MB per maand gebruikt en je belt 4 keer 10 minuten per maand, dan kost dat je € 4,20 per maand. Snelheid van internet is overigens max. 14,4 Mbps. Dat is dus ongeveer net zo duur als AldiTalk (KPN netwerk) waar je 80 min/sms/MB krijgt voor € 4,-.

[ Voor 12% gewijzigd door nathalia op 03-02-2016 19:07 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
nathalia schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:05:
Op https://www.simpel.nl/prepaid/default.aspx staat het volgende over houdbaarheid tegoed: Als je drie maanden je simkaart niet hebt gebruikt óf hebt opgewaardeerd wordt je tegoed bevroren.

Als je bijv. 40 MB per maand gebruikt en je belt 4 keer 10 minuten per maand, dan kost dat je € 4,20 per maand. Snelheid van internet is overigens max. 14,4 Mbps. Dat is dus ongeveer net zo duur als AldiTalk (KPN netwerk) waar je 80 min/sms/MB krijgt voor € 4,-.
Goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24
Hier ook nog zoekende voor 2x vervanging van Choozze. Eigenlijk besloten niet meer via wazige tussenpartijen die zomaar met dienstverlening stoppen in zee te gaan. Dus blijven volgens mij de volgende goedkopere opties over:

Hollandsnieuwe = dochterbedrijf van Vodafone
Ben = T-Mobile
Telfort = KPN
Simyo = KPN

Youfone, Simpel e.d. heb ik minder vertrouwen in.

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 13:36
Ik wil mijn Choozze abonnement gaan vervangen door eentje bij Youfone. Nu is er bij CashbackXL een actie voor 1,25*het maandbedrag (€12,50), maar Youfone heeft ook een eigen actie de 'vriendendienst' waarbij je via een referral link €10,- korting krijgt en geen aansluitkosten twv €5,- betaald.
Is het mogelijk om beide acties te gebruiken, of moet ik een keuze maken? Want dan zou het de vriendendienst worden, waarbij je dus €2,50 meer korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-05-2024
Simpel (simpel.nl) met de Belrevolutie, waarbij ze 1Gb internet en onbeperkt bellen/sms bieden voor 10 euro (T-Mobile netwerk), 2 jaar abo. Buitenland bellen valt ook nog wel mee: https://www.simpel.nl/static/pdf/tarieven_buitenland.pdf.
Icm een 35 euro cashback via spaarwinkelen.nl klinkt ook niet gek.
...of is er een addertje onder het gras?

[ Voor 45% gewijzigd door Teun28 op 03-02-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
In de maand April hou ik alles opnieuw tegen het licht en bepaal dan of mijn overstap de juiste keuze was.
Mijn gok is dat er dan meer bekend is van de Nederlandse providers en hun Europese bundels.

Vanaf 30 april 2016 mogen providers nog maximaal 5 cent per minuut extra rekenen voor telefoneren, 2 cent voor een sms'je en 5 cent voor een megabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
Volgens mij zijn die maxima de roaming tarieven. Voor de thuismarkt mogen ze nog steeds vragen wat ze willen. SMSen in het buitenland is al jaren goedkoper dan binnen Nederland (buiten bundel).

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 92jeroen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 21:45
Dat is niet de bedoeling

[ Voor 79% gewijzigd door The Wizard op 07-02-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
Heb je het alleen met de vriendenactie gedaan of ook icm CashbackXL?

[ Voor 30% gewijzigd door The Wizard op 07-02-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 92jeroen
  • Laatst online: 13-09 21:45
T_Verhoeven schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:38:
[...]

Heb je het alleen met de vriendenactie gedaan of ook icm CashbackXL?
Alleen met de vriendenactie. Volgens mij lukt dat niet samen, het is mij in ieder geval niet gelukt, want je moet voor de vriendenactie naar een bepaalde link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
T_Verhoeven schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:43:
Is het mogelijk om beide acties te gebruiken? Als het niet mogelijk is zou het de vriendendienst worden, waarbij je dus €2,50 meer korting krijgt.
Ik heb via CashbackXL de pagina van Youfone bezocht, vervolgens geklikt op de aanbieding (€10 voor 1,5GB & 100min/sms maandelijks opzegbaar) Die in mijn basket gestopt en pas bij het besteloverzicht (nadat de referal naar CashbackXL al verdwenen is uit je adresbalk) de vriendenlink gecopypaste in de adresbalk. Na wat doorklikken verscheen de vriendenkorting. Nadien nog geen bevestiging gekregen van CashbackXL maar dat kan tot drie dagen duren. Een recente transactie is nooit instant zichtbaar geweest. Ik wacht wel af en anders maar handmatig de cashback claimen. Want ik zag wel dat CashbackXL mijn bezoek heeft geregistreerd bij cashback claimen. Dus ik laat het je wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Joosie200 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:56:
[...]

Ik heb via CashbackXL de pagina van Youfone bezocht, vervolgens geklikt op de aanbieding (€10 voor 1,5GB & 100min/sms maandelijks opzegbaar) Die in mijn basket gestopt en pas bij het besteloverzicht (nadat de referal naar CashbackXL al verdwenen is uit je adresbalk) de vriendenlink gecopypaste in de adresbalk. Na wat doorklikken verscheen de vriendenkorting. Nadien nog geen bevestiging gekregen van CashbackXL maar dat kan tot drie dagen duren. Een recente transactie is nooit instant zichtbaar geweest. Ik wacht wel af en anders maar handmatig de cashback claimen. Want ik zag wel dat CashbackXL mijn bezoek heeft geregistreerd bij cashback claimen. Dus ik laat het je wel weten.
cashback lijkt me niet meer dan 1.25*10 toch? het is een contractduur van een maand.... is het zelfs niet zo dat het na een maand weer duurder wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Leon-B schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:36:
[...]

ze hebben ook maand contracten
https://www.ben.nl/sim-only

je moet dan alleen kiezen voor 1 maand van plaats 24 maanden
dit gaat wel over een sim only abonoment
Met toestel een maand abo, dat zou pas wat zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Bij ben, dat abbo voor 7,50 inclusief toestel??Of zie ik iets over het hoofd?
https://www.gsmwijzer.nl/...anpid=2130231056744913920

[ Voor 5% gewijzigd door jernij op 04-02-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jernij schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:27:
[...]

cashback lijkt me niet meer dan 1.25*10 toch? het is een contractduur van een maand.... is het zelfs niet zo dat het na een maand weer duurder wordt?
Vanuit CashbackXL wel. Maar met de tientje voor een vriendje erbij kan het dus €22,50 worden. Twee maanden gratis abonnement of je Choozze activatiekosten er bijna uit ;)

En na een maand blijven dezelfde tarieven van toepassing zag ik op de site. Dus das een mooie bonus :)

[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 04-02-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
jernij schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:38:
Bij ben, dat abbo voor 7,50 inclusief toestel??Of zie ik iets over het hoofd?
https://www.gsmwijzer.nl/...anpid=2130231056744913920
Hier ook een Huawei Y6:
https://www.studentmobiel...-&product_version_id=2128

Alleen betaal je nog 29 euro voor het toestel.

Maar de toestelwaarde is wel 140 vs 67 euro...
Daarbij is Huawei iets bekender dan trooper?

Wat ik me alleen afvraag, hoe lang blijft dat een beetje werkbaar op zo'n toestel?

[ Voor 11% gewijzigd door BlakHawk op 04-02-2016 09:41 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 17:07
gisteren 2 nummerporteringen gedaan bij HEMA mobiel. ik heb 2 uur later een sms-bericht ontvangen dat ze 05-02-2016 om 08:30 overgezet gaan worden. Choozze wil wel erg snel van ons af :-D
1 euro p/s betaald voor de HEMA prepaid pakketjes. tegoed is 12 maanden geldig. KPN netwerk.
ik ga eerst kijken wat mijn ouders verbruiken en indien het nodig is om een abo te nemen, dan ga ik rustig op zoek naar een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Ik zie trouwens dat ik de "eenmalige aansluitkosten" van €25,- betaald heb met creditcard.
Dat is mooi want ik ga de betaling alsnog terugclaimen.
Aansluitkosten berekenen en dan binnen een jaar er weer uitgegooid worden lijkt me geen manier van zaken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
dfrenner schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:39:
[...]
Hier ook een Huawei Y6:
https://www.studentmobiel...-&product_version_id=2128

Alleen betaal je nog 29 euro voor het toestel.

Maar de toestelwaarde is wel 140 vs 67 euro...
Daarbij is Huawei iets bekender dan trooper?

Wat ik me alleen afvraag, hoe lang blijft dat een beetje werkbaar op zo'n toestel?
Ja die kan ook nog, heb die ander al besteld, maar misschien deze voor mezelf (ander is voor de vrouw)
Heb geen foon nodig vandaar gratis :P

edit: toch aanvraag voor wijziging toestel ingediend :P

[ Voor 23% gewijzigd door jernij op 04-02-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Bij Simyo kan je nu voor 'SpeakUp' kiezen. Je moet maar net weten dat dat Choozze is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 08:13

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Vandaag Simyo aan de lijn gehad, vanwege nummer portatie.

Het loopt storm met aanmeldingen vanwege de "keuze van Choozze". :+

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniW
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:58
Ziet iemand addertjes onder het gras bij de prepaid tak van simpel.nl (enkel verkrijgbaar bij Action)?
Als ik maar op z'n minst één uitgaand gesprek per 3 maanden doe, dan is het tegoed toch onbeperkt houdbaar? En sporadisch internet tegen 5ct per MB is ook redelijk goedkoop. Weet iemand hoe dat berekend wordt? Als ik in een maand 3MB verbruik, is dat dan 3ct? Of wordt het afgerond naar boven en zijn 20 dagelijkse sessies van 100KB elk gelijk 1 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
ToniW schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:15:
Ziet iemand addertjes onder het gras bij de prepaid tak van simpel.nl (enkel verkrijgbaar bij Action)?
Als ik maar op z'n minst één uitgaand gesprek per 3 maanden doe, dan is het tegoed toch onbeperkt houdbaar? En sporadisch internet tegen 5ct per MB is ook redelijk goedkoop. Weet iemand hoe dat berekend wordt? Als ik in een maand 3MB verbruik, is dat dan 3ct? Of wordt het afgerond naar boven en zijn 20 dagelijkse sessies van 100KB elk gelijk 1 euro?
Het is maar goed dat jij niet meedoet aan de 'Wat weet jij' videoserie op YouTube. 3x5ct per MB wordt 3 cent? Bij jou wil ik wel beltegoed kopen ;)

Maar volgens mij wordt het per sessie afgerond en afschreven van je prepaidtegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Deezers schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:02:
Bij Simyo kan je nu voor 'SpeakUp' kiezen. Je moet maar net weten dat dat Choozze is :P
staat nu gewoon Choozze in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniW
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:58
T_Verhoeven schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:18:
[...]
Het is maar goed dat jij niet meedoet aan de 'Wat weet jij' videoserie op YouTube. 3x5ct per MB wordt 3 cent? Bij jou wil ik wel beltegoed kopen ;)

Maar volgens mij wordt het per sessie afgerond en afschreven van je prepaidtegoed.
Uhm, tja, even te snel getypt dus... 8)
Ik bedoelde dus te vragen of als je 1 byte de lijn over duwt, er toch 5 ct wordt berekend...
En wat is hier de definitie van een sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Hier is de cashback ook gelijk bevestigd! Nu dus 3,75 voor 22,50 PrePaid tegoed. Zie over een tijdje wel wat ik doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
sambalbaj schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:19:
[...]

staat nu gewoon Choozze in de lijst.
Ik zie op de Simyo site helemaal geen SpeakUp of Choozze, zal wel aan mij liggen, maar heeft er iemand een linkje voor me.
Ik zoek het goedkoopste(uiteraard) alternatief voor mijn telefoon die max 10 berichtjes per maand verstuurt. Bel nooit, internet niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:56:
[...]

Het is inmiddels twee dagen later. Heb je al een bevestiging van CashbackXL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
wcduck schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:02:
[...]

Het is inmiddels twee dagen later. Heb je al een bevestiging van CashbackXL?
Nee. Dus maar een cashback claim ingediend. Want zoals ik al zei CashbackXL heeft mijn bezoek aan Youfone wel gelogd. Dus maar zien of ze hem handmatig gaan toevoegen voor €12,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 07:45
Dat was em dan, bye bye Choozze; hello Simyo. wel jammer een abbo als deze zelfs met 50min / 50sms was voldoende voor mij geweest.

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPersia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-03-2023
Ik ga denk ik overstappen voor mijn gpstracker naar Alditalk, 0,04 cent per sms en 12 maanden geldig, of weet iemand nog een goedkoper alternatief? (Kruidvat en deka mobiel is 0,05 cent per sms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 18:30

Het

Het is me er eentje...

kelly.hipolito schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:08:
[...]

Die flauwekul van markt openbreken is een standaard praatje van een communicatieadviseur.
De echte reden is de bedrijfseconomische redenen en die staat ook netjes in de voorwaarden.
Maar dat snap je zelf ook wel ;)

Als je tenslotte mailt dat je stopt met Zero vanwege bedrijfseconomische redenen, weet je een ding zeker.
Je raakt bijna iedereen kwijt. Nu hoopt men vermoed ik een redelijk aantal bestaande klanten mee te nemen.
Ik vermoed dat ze vooral hopen dat de betalende klanten geen onraad ruiken en weg gaan. En ik vraag me af wat in zo'n geval de juridische status van "Maar dat snap je zelf ook wel" is. In die zin hebben ze voor de minimale route gekozen (want het feit dat je iets mag is natuurlijk totaal niet relevant voor je imago; het gaat erom of zo'n actie netjes is of als zodanig door de klant ervaren wordt).

Sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
2x huawei y6 besteld + 2x contract ben a 7.50p/m
telefoons kunnen wel verkocht worden voor 75 euri
via cashbackxl bevestiging over teruggaaf van 50 euro :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nathalia
Whizzy schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:37:
Dat was em dan, bye bye Choozze; hello Simyo. wel jammer een abbo als deze zelfs met 50min / 50sms was voldoende voor mij geweest.
iPersia schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:31:
Ik ga denk ik overstappen voor mijn gpstracker naar Alditalk, 0,04 cent per sms en 12 maanden geldig, of weet iemand nog een goedkoper alternatief? (Kruidvat en deka mobiel is 0,05 cent per sms)
Is Vectone Mobile met de Nederland bundel niet iets voor jullie? Voor EUR 0,99 per maand krijg je 33 minuten, 33 SMS en 33 MB. En als je partner/kinderen/familie ook met Vectone bellen, dan kan je gratis iedere maand 3000 minuten met hen bellen. Via het KPN netwerk.

Zie http://www.vectonemobile....sms-data-bundel-deal.aspx

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
iPersia schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:31:
Als je GPS tracker via internet werkt (dus niet via SMS), dan is Tmobile via Miky misschien wat voor je: onbeperkte data en 90 minuten bellen voor 4,50 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:42
difdiffer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:18:
Hop naar de Action.

Simpel prepaid, 5ct per eenheid (bel/sms/mb) Blijft 6 maanden goed (wellicht langer maar natuurlijk is de site niet duidelijk.
Was tot gisteren een aktie, €2,5 voor een sim, nu ws weer €5, maar nog steeds prima. Je krijgt er €7,5 voor en nog eens 2x €2,5 later tijdens opwaarderingen, maar dat kan ook zinloos zijn als je echt weinig gebruikt.

Kosten dus: minimaal 20 euro per jaar.
Prima lage kosten per eenheid dus, lijkt me de beste keuze voor een abonnementloos (tussen)oplossing.

Nummerportering wordt ook ondersteund bij prepaid
Top!
Ik ben vandaag dus voor het eerst in een Action geweest (nerd...).
Voor vier euro een simkaartje gehaald, straks een tientje beltegoed erop zetten, en dan heb ik dus 20 euro beltegoed. Dat zijn 400 eenheden, en met een beetje mazzel is dat genoeg voor een half jaartje.
Dus tijd genoeg om later weer eens de providers af te speuren voor eventueel een betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De cashback voor Youfone is toegevoegd op de voorwaarde dat ik aan CashbackXL mijn eerste factuur toon dat ik daadwerkelijk het maandelijkse bedrag heb betaald. Als ik zo €22,50 kan krijgen vind ik het wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:42:
De cashback voor Youfone is toegevoegd op de voorwaarde dat ik aan CashbackXL mijn eerste factuur toon dat ik daadwerkelijk het maandelijkse bedrag heb betaald. Als ik zo €22,50 kan krijgen vind ik het wel best.
Bedankt voor het doorgeven. Ik heb de bestelling ook via CashbackXL gedaan. Ook bij mij is hij niet automatisch geregistreerd. Ik zal dus ook een claim in moeten dienen over een dag of twee. De cashback is trouwens toch 12,50 euro? Daarbovenop dan nog 10 euro vriendenkorting en daarnaast geen aansluitkosten a 5 euro. Dat maakt het totaal 27,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
wcduck schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:04:
[...]

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb de bestelling ook via CashbackXL gedaan. Ook bij mij is hij niet automatisch geregistreerd. Ik zal dus ook een claim in moeten dienen over een dag of twee. De cashback is trouwens toch 12,50 euro? Daarbovenop dan nog 10 euro vriendenkorting en daarnaast geen aansluitkosten a 5 euro. Dat maakt het totaal 27,50.
Niet helemaal. Die 10 euro vriendenkorting brengen ze in mindering op je aansluitkosten van 5 euro (nog 5 euro over) Dus 12,50 cashback + 5 euro vriendenkorting na betalen aansluitkosten = €17,50 netto. Plus 10 euro voor alle anderen die via jouw link bij Youfone aanmelden. ;) Dus als er iemand via jouw link ook klant wordt krijg je inderdaad €27,50 in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
Het schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:37:
[...]

Ik vermoed dat ze vooral hopen dat de betalende klanten geen onraad ruiken en weg gaan. En ik vraag me af wat in zo'n geval de juridische status van "Maar dat snap je zelf ook wel" is. In die zin hebben ze voor de minimale route gekozen (want het feit dat je iets mag is natuurlijk totaal niet relevant voor je imago; het gaat erom of zo'n actie netjes is of als zodanig door de klant ervaren wordt).
Ik kan me vinden in je reactie.
Iets zegt mij dat Choozze een acute negatieve liquiditeitspositie heeft omdat het huidige business model niet werkt. O.v.v: haast elke klant die je op internet vindt het gratis pakket heeft, er niemand van de huidige klanten overstapt van Zero naar Bright (2 totaal verschillende doelgroepen die niets met elkaar overeen hebben), evenals bijna niemand van de Zero klanten over zijn gratis bundel belt (Zero doelgroep die bereikbaar wil zijn maar zelf enkel incidenteel belt). Wellicht dat men hoopte dat klanten wel Bright zouden kiezen i.p.v. Zero, wel zouden overstappen van Zero naar Bright of stiekem dat klanten vaak over de bundel gingen. Vanzelfsprekend dient Choozze wel haar inkoopkosten te voldoen aan T-Mobile etc.

Gevalletje oorzaak gevolg. Er komt erg weinig binnen terwijl je wel je vaste uitgaven hebt.

Dan moet je helaas direct ingrijpen omdat je anders zeker over de kop gaat.
Onder het mom van kiezen of delen weet je dat het altijd een negatief gevolg heeft voor je bedrijf.

Het is dan zaak om de schade zoveel mogelijk te beperken en een charme offensief in te zetten.
Maar of dat genoeg is zal de tijd leren.

Wat betreft de juridische status.
Voor E 25 kostprijs zal, ik vermoed niemand van de ex Zero abonnee juridische actie ondernemen.
Simpelweg te kostbaar en het levert enkel winst op in de vorm van een princiepenkwestie.

[ Voor 25% gewijzigd door kelly.hipolito op 07-02-2016 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:28
kelly.hipolito schreef op zondag 07 februari 2016 @ 02:12:
[...]

Ik kan me vinden in je reactie.
Iets zegt mij dat Choozze een acute negatieve liquiditeitspositie heeft omdat het huidige business model niet werkt. O.v.v: haast elke klant die je op internet vindt het gratis pakket heeft, er niemand van de huidige klanten overstapt van Zero naar Bright (2 totaal verschillende doelgroepen die niets met elkaar overeen hebben), evenals bijna niemand van de Zero klanten over zijn gratis bundel belt (Zero doelgroep die bereikbaar wil zijn maar zelf enkel incidenteel belt). Wellicht dat men hoopte dat klanten wel Bright zouden kiezen i.p.v. Zero, wel zouden overstappen van Zero naar Bright of stiekem dat klanten vaak over de bundel gingen. Vanzelfsprekend dient Choozze wel haar inkoopkosten te voldoen aan T-Mobile etc.

Gevalletje oorzaak gevolg. Er komt erg weinig binnen terwijl je wel je vaste uitgaven hebt.

Dan moet je helaas direct ingrijpen omdat je anders zeker over de kop gaat.
Onder het mom van kiezen of delen weet je dat het altijd een negatief gevolg heeft voor je bedrijf.

Het is dan zaak om de schade zoveel mogelijk te beperken en een charme offensief in te zetten.
Maar of dat genoeg is zal de tijd leren.

Wat betreft de juridische status.
Voor E 25 kostprijs zal, ik vermoed niemand van de ex Zero abonnee juridische actie ondernemen.
Simpelweg te kostbaar en het levert enkel winst op in de vorm van een princiepenkwestie.
Dit is een solide theorie die misschien de werkelijkheid dicht zal benaderen. Het blijft als buitenstaander natuurlijk koffiedik kijken, toch vind ik het een heel plausibel verhaal.

Waar de schoen wel een beetje wringt in bovenstaande analyse is dat deze club al 1,5 op de markt is. Men zou dus al geruime tijd moeten (kunnen) zien dat de inkomsten en uitgaven van Zero niet in balans zijn. Zo heeft Choozze het Bright abonnement meerdere malen uitgekleed toen ze door hadden dat ze ook daar grove miscalculaties hadden gemaakt in het te rekenen abonnementsgeld en de daadwerkelijke afdracht aan T-Mobile.

Dat suggereert in ieder geval dat ze daar af en toe wel kijken naar de levensvatbaarheid van het model; m'n punt is dus dat ze ook het Zero abonnement hadden moeten aanpassen. Zo hadden ze véél eerder dat abonnement offline moeten halen voor nieuwe klanten, zodat er geen aanwas meer was en het probleem beheersbaar zou worden. Voor bestaande klanten hadden ze dan kunnen werken aan een mooie oplossing, bijvoorbeeld een gunstig alternatief, of een mededeling in de trant van "let op, dit abonnement stopt over 6 maanden, neem tijdig actie" en ze hadden zelfs een enquete kunnen doen met "bent u bereid 2€ per maand te betalen" etc.

Nu heeft men niets van dat al gedaan, maar op 1 februari keihard de stekker er uit getrokken onder vermelding van complete waanzin argumenten, zelfs in strijd met hun eigen voorwaarden. Dit is gewoon onprofessioneel en dit zou voor mij persoonlijk het einde zijn van alles wat ik met die club van doen zou hebben. Een charme offensief is misplaatst, dat werkt m.i. alleen als je getroffen bent door pech, niet als je handelt met kwade opzet...

Juridische weg inslaan is inderdaad kansloos, van een kale kip kun je niet plukken en voor 25 euro heb je niet eens een fractie van de proceskosten gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Gelet op dat nummerbehoud volgende week al is willen ze graag van mij af heb ik het idee. Ik maak snel nog even mijn mb's/minuten op en verwacht niet dat ze eind 2016 halen. Alles lijkt erop dat de bank/T-Mobile's geduld op is, of dat maken wij er van maar erg transparant zijn ze zelf ook niet... maar je kunt wel stellen dat er te weinig binnenkwam, want de redenen die ze aandragen kloppen niet. De mobiele markt is afgelopen maanden juist keihard gaan concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Het beste dat je kunt doen wanneer je de zeroabbo's zsm wilt beëindigen is natuurlijk tegen de klanten te zeggen dat je het per direct doet, in de hoop dat er zoveel mogelijk klanten uit eigen beweging opkrassen.
Daarna ga je eens kijken hoeveel er nog oveblijven en wat je met hen gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
PWA777 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 08:39:
[...]

Dit is een solide theorie die misschien de werkelijkheid dicht zal benaderen. Het blijft als buitenstaander natuurlijk koffiedik kijken, toch vind ik het een heel plausibel verhaal.

Waar de schoen wel een beetje wringt in bovenstaande analyse is dat deze club al 1,5 op de markt is. Men zou dus al geruime tijd moeten (kunnen) zien dat de inkomsten en uitgaven van Zero niet in balans zijn. Zo heeft Choozze het Bright abonnement meerdere malen uitgekleed toen ze door hadden dat ze ook daar grove miscalculaties hadden gemaakt in het te rekenen abonnementsgeld en de daadwerkelijke afdracht aan T-Mobile.

Dat suggereert in ieder geval dat ze daar af en toe wel kijken naar de levensvatbaarheid van het model; m'n punt is dus dat ze ook het Zero abonnement hadden moeten aanpassen. Zo hadden ze véél eerder dat abonnement offline moeten halen voor nieuwe klanten, zodat er geen aanwas meer was en het probleem beheersbaar zou worden. Voor bestaande klanten hadden ze dan kunnen werken aan een mooie oplossing, bijvoorbeeld een gunstig alternatief, of een mededeling in de trant van "let op, dit abonnement stopt over 6 maanden, neem tijdig actie" en ze hadden zelfs een enquete kunnen doen met "bent u bereid 2€ per maand te betalen" etc.

Nu heeft men niets van dat al gedaan, maar op 1 februari keihard de stekker er uit getrokken onder vermelding van complete waanzin argumenten, zelfs in strijd met hun eigen voorwaarden. Dit is gewoon onprofessioneel en dit zou voor mij persoonlijk het einde zijn van alles wat ik met die club van doen zou hebben. Een charme offensief is misplaatst, dat werkt m.i. alleen als je getroffen bent door pech, niet als je handelt met kwade opzet...

Juridische weg inslaan is inderdaad kansloos, van een kale kip kun je niet plukken en voor 25 euro heb je niet eens een fractie van de proceskosten gedekt.
Ik weet niet of de analyse of de bedrijfsvoering wringt.
Het is enkel gissen dus daarom schrijf ik het ook zo losjes.

Blijkbaar zijn bepaalde stakeholders op de rem gaan trappen.
Hier en niet meer verder met het oude bedrijfsmodel.

Ja gaat immers niet de bedrijfsvoering zomaar omgooien binnen een dag op 1 februari,
zonder de afgelopen 1.5 jaar ook maar iets noemenswaardigs te hebben veranderd.

Het kon gewoon niet langer zo? Vandaar die verandering zo plots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.vh
  • Laatst online: 12-05 14:12
Misschien een goed idee om eens de alternatieven te bekijken. Helaas zijn telecomstunters als FreedomPop nog niet in Nederland te vinden. Volgens mij zijn er verder geen 0-euro abonnementen in Nederland te krijgen... Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Modbreak:Graag in dit topic bij Choozze producten houden, open bij voorkeur een nieuw topic om daarin de goedkoopste abonnementen voor overstappers te bespreken.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Over 2 dagen al over... die willen graag van mij af! Nu nog even snel de MB's opmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.vh schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:10:
Misschien een goed idee om eens de alternatieven te bekijken. Helaas zijn telecomstunters als FreedomPop nog niet in Nederland te vinden. Volgens mij zijn er verder geen 0-euro abonnementen in Nederland te krijgen... Of wel?
0-euro abonnementen bestaan niet. Het voor dit moment goedkoopste abonnement is het abonnement dat € 4,50 per maand (duur 24-maanden) kost, onbeperkt dataverkeer van 64kbps kent met 90 belminuten bij T-Mobile. Enigste eis is dat men dit via Miky besteld wat eigenlijk gewoon T-Mobile blijkt te zijn.

Neem een extra abonnement, en sluit beide abonnementen aan via T-Mobile Samen, kies maandelijks voor € 2,50 korting bij beide abonnementen en je betaald hooguit € 2,00 per maand voor genoemde abonnement ;)

Qua FreedomPop - dit loopt al ca. 2 jaar. Ik verwacht (persoonlijk) niet dat FreedomPop dit jaar überhaupt actief zal worden daar er ook heel weinig updates vanaf hun kant komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sockslayer1
  • Laatst online: 13-08 18:02
Mijn overstap van Choozze naar Ben is mislukt omdat: "Deze aanvraag is afgewezen door je huidige aanbieder" Is er hier iemand die het wel gelukt is om over te stappen naar Ben die mij misschien kan zeggen hoe dat gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
sockslayer1 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:37:
Mijn overstap van Choozze naar Ben is mislukt omdat: "Deze aanvraag is afgewezen door je huidige aanbieder" Is er hier iemand die het wel gelukt is om over te stappen naar Ben die mij misschien kan zeggen hoe dat gelukt is?
Hier is een "Ben" aanvraag lopende.
Vorige week is het sim kaartje toegestuurd, alleen nog het wachten wanneer het telefoonnummer omgezet kan worden.
Voor mijn aanvraag bij youfone heb ik vorige week een sms gekregen dat morgen mijn nummer word overgezet.
Klein probleempje ik heb het simkaartje nog niet van hun, maar die verwacht ik morgen met de post...

Als ik jouw was zou ik Choozze en Ben eens opbellen wat er mis is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
Op 31 december 2014 de gok gewaagd en een jaartje Choozze Bright genomen. Daarnaast ook een Choozze Zero besteld voor een GPS tracker, waarbij ik ook wat dataverkeer in het buitenland heb gebruikt (woon vlak bij Duitse grens), en zelfs facturen voor heb gehad (!).
Na een tijdje werd het al een stuk minder Bright, (zeg maar Choozze Dim) en werd met name dataverkeer in het buitenland flink beperkt. Iets waar ik het eerste half jaar nauwelijks gebruik van heb kunnen maken, aangezien ik in Duitsland maar via 1 netwerk data had...

Mijn werk heeft voor de medewerkers abonnementen afgesloten, en morgen gaat m'n nummer over. Het Zero abonnement is natuurlijk al beëindigd door Choozze zelf, dus morgen ben ik eindelijk van die sjacheraars af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Hier 2 nummers over gezet, maar het wachten is nog op choozze. Heb de simkaart en foon van Ben al 1x binnnen en morgen volgt nummer 2 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
Ik ken een aantal mensen die deze zelfde afwijzing gekregen hebben.
Niet van Choozze naar Ben maar wel eenzelfde nummerbehoud afwijzing door huidige aanbieder Choozze.
En ook allemaal een afwijzing de afgelopen laatste paar dagen.

Terwijl je begin vorige week binnen een aantal uur reeds de bevestiging kreeg van een succesvolle nummerbehoud verhuizing.

Ik raad je aan om zo snel mogelijk actie te ondernemen en te bellen naar Ben mocht je dat nog niet hebben gedaan.
Als ik internet her en der afspeur is er momenteel een ware uittocht gaande bij Choozze.

Dat kan haast niet lang meer goed gaan.
Als is het alleen al vanwege de drukte van al die nummers die men moet behandelen i.v.m. verhuizing.
Voor een ieder die nu nog bij Choozze zit.
Oriënteer je zo goed mogelijk en onderneem actie.

Voordat het te laat is en je nog meer tijd, moeite en gezeik verder bent om alles te regelen.

[ Voor 4% gewijzigd door kelly.hipolito op 09-02-2016 05:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

Hier is het nummerbehoud naar T-mobile op 1 sim zojuist goedgekeurd (15 feb over) de tweede moet nog gekeurd worden en gaat naar KPN (17 feb).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Waar blijft trouwens de factuur over januari?

Zeker nu wil ik die laatste facturen even goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik ben nu overgestapt naar Simyo Prepaid, 32,50 beltegoed voor 25 euro - 18.75 cashback via cashbackxl.nl = 6.25 euro.

Beltegoed is onbeperkt houdbaar mits je minimaal 1 bel/sms/internet actie doet per 6 maanden.

Ik hoop dat Choozze snel mijn mijn nummerbehoud goedkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
sambalbaj schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:37:
Waar blijft trouwens de factuur over januari?

Zeker nu wil ik die laatste facturen even goed in de gaten houden.
De factuur over Januari zal in maart pas beschikbaar zijn (gezien het verleden met het versturen ervan).
Als je overstapt krijg je hem niet meer te zien.

Nadat mijn nummer vanmorgen is overgezet hebben ze ook mijn account verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Choozze = Speakup (deze moet je doorgeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echtp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-06 09:48
Ah, Echt? En dat werkt heb je de ervaring? Zou super zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sockslayer1
  • Laatst online: 13-08 18:02
kelly.hipolito schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 05:42:
[...]

Ik raad je aan om zo snel mogelijk actie te ondernemen en te bellen naar Ben mocht je dat nog niet hebben gedaan.
Als ik internet her en der afspeur is er momenteel een ware uittocht gaande bij Choozze.
Gisteravond gelijk contact gezocht met Ben(via Facebook want telefonisch waren ze niet meer bereikbaar). Zou vandaag meer horen, anders toch nog bellen.
Von Henkel schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:54:
Choozze = Speakup (deze moet je doorgeven)
SpeakUp BV kiezen werkte bij mij niet(simkaart ongeldig), heb toen ook aan Ben gevraagd wat ik moest gebruiken en je moet voor Choozze / Elephanttalk kiezen volgens hun. Weet nog niet waarom het bij afgekeurd is, maar dat is wat ik tot nu toe heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Wat een ballentent haha. Eerst mensen wegjagen en een dikke week later komen met een brak overstapaanbod van Simpel... 20 euro korting als je overstapt naar Simpel. Sowieso niks want aansluitkosten zijn 20 euro en ieder abonnement is 2 jaar. Je korting is dus 0 euro maar je bent wel 24 maanden verplicht minimaal 3 euro af te tikken... Ergens prepaid kiezen is altijd voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leaguer
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Deezers schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:01:
Wat een ballentent haha. Eerst mensen wegjagen en een dikke week later komen met een brak overstapaanbod van Simpel... 20 euro korting als je overstapt naar Simpel. Sowieso niks want aansluitkosten zijn 20 euro en ieder abonnement is 2 jaar. Je korting is dus 0 euro maar je bent wel 24 maanden verplicht minimaal 3 euro af te tikken... Ergens prepaid kiezen is altijd voordeliger.
Ach ja, ze zullen wel een deal gesloten hebben met Simpel dat ze per contract een X aantal euro's krijgen of zo. Deze deal is in ieder geval niks voor mij, 24 maanden contracten zijn een hele dikke no go.

Edit: Ik heb overigens besloten over te stappen naar Ziggo (goedkoopste variant) vanwege
  • maandelijks opzegbaar/aanpasbaar
  • per sec / kb afgerekend
  • onbeperkt sms
  • 4G
  • binnen de bundel bellen in de EU (!)
  • geen aansluitkosten

[ Voor 17% gewijzigd door Leaguer op 09-02-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Zojuist per mail ontvangen:

OVERSTAPAANBIEDING ZERO KLANTEN
Hallo Choozzer,

Veel mensen lieten ons weten het jammer te vinden dat Choozze stopt met het aanbieden van het Zero abonnement. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een alternatief. We hebben voor jou een speciaal aanbod.

Exclusief overstapaanbieding voor Choozze klanten!
De sim-only aanbieder Simpel biedt alle Choozze klanten die vóór 22 februari 2016 een abonnement afsluiten een cashback van € 20. Deze actie geldt ook in combinatie met het Belrevolutie-aanbod met gratis bellen/sms'en en 1 GB internet voor slechts € 10 per maand. Een sim-only abonnement van Simpel sluit je al af vanaf € 3 per maand.

Zo werkt het!
Bestel op simpel.nl of via 0800-1418 (gratis) een sim-only abonnement en geef aan dat je nummerbehoud wenst.

Kies bij nummerbehoud de aanbieder Choozze (Speakup) en geef aan dat het prepaid is (om snel te kunnen overstappen kies je dus prepaid). Je kunt nu een overstapdatum kiezen in de kalender over 10 dagen om voor 1 maart over te stappen.

In april 2016 ontvang je de cashback van € 20 als op het rekeningnummer waarmee de eerste factuur betaald is. Zie voorwaarden € 20 cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Wat ik niet terug kan vinden. Ik heb een Choozze Zero abonnement met een 500 MB databundel, dus ik betaal 7,50 euro per maand. Vervalt mijn abonnement dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Alle Choozze Zero abonnementen vervallen, dus ook die met extra databundels.

En die sms achter die mail voor overstappen naar Simpel aan was wel heel erg overdreven en overbodig.

[ Voor 40% gewijzigd door sambalbaj op 09-02-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mijn nummerportering is goedgekeurd per 1 maart kreeg ik per SMS te horen. Het aanbod naar Simpel is best lachwekkend. Je kunt zelf een beter pakket samenstellen en cashback pakken via een willekeurige cashbacksite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Joosie200 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:16:
Het aanbod naar Simpel is best lachwekkend. Je kunt zelf een beter pakket samenstellen en cashback pakken via een willekeurige cashbacksite.
Wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dat je €20 of meer aan cashback kunt krijgen. En dat je vastzit aan een tweejarig contract. Maar dat hebben andere tweakers ook al benoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Wel grappig hoor. Zo hoor je nooit wat en als er wat te verdienen is sturen ze je een mail en zelfs een sms! Maar zelf de fout in gaan met een onduidelijk mailtje sturen over stopzetten abo en ook nog een dag te laat volgens hun eigen voorwaarden.. (iemand daar trouwens nog achteraan gegaan?). Ik zou iedereen per direct aanraden over te stappen anders ben je 1 maart je nummer kwijt en eenmaal weg kan je 'm niet terughalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Let op:
Graag in dit topic bij Choozze producten houden, open bij voorkeur een nieuw topic om daarin de goedkoopste abonnementen voor overstappers te bespreken.

pompompom ;-)
Graag het topic report knopje gebruiken...

[ Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Modbreak:Alle relevante overstap ervaringen zijn nu overgezet naar een separate topic. Alle reacties over overstap(problemen) in dit topic worden nu zonder waarschuwing verwijderd. Nieuw topic: [Ervaringen] Overstappen van Choozze

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Als je commentaar hebt, graag via de juiste kanalen spelen

[ Voor 84% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPersia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-03-2023
Knip, lees de topicwaarschuwing

[ Voor 93% gewijzigd door The Wizard op 10-02-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 18:30

Het

Het is me er eentje...

Deezers schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:37:
Wel grappig hoor. Zo hoor je nooit wat en als er wat te verdienen is sturen ze je een mail en zelfs een sms! Maar zelf de fout in gaan met een onduidelijk mailtje sturen over stopzetten abo en ook nog een dag te laat volgens hun eigen voorwaarden.. (iemand daar trouwens nog achteraan gegaan?). Ik zou iedereen per direct aanraden over te stappen anders ben je 1 maart je nummer kwijt en eenmaal weg kan je 'm niet terughalen..
Echt, zou er nog iemand bij speakup / Choozze rondlopen die denkt dat het bedrijf ooit nog door iemand serieus genomen zal worden als ze bestaande klanten reclame gaan sturen via zowel mail als SMS? Ik begrijp echt totaal niets meer van hun imagostrategie. Ze zullen wel dicht op een faillissement zitten en willen redden wat er te redden valt door zelfs extra geld binnen te halen door te adverteren.

Ik hoop voor ze (vooral voor de medewerkers) dat ze overeind blijven.

Sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Eindelijk reactie gehad op mijn klacht en ze schermen met voorwaarden 18.3.3

Alleen kunnen ze dit niet doen omdat ze deze reden niet hebben opgegeven voor het opheffen van het zero abonnement.

blijft wel tijd verdoen .... ik zie ze dit niet snel terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Mafketel schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:28:
Eindelijk reactie gehad op mijn klacht en ze schermen met voorwaarden 18.3.3

Alleen kunnen ze dit niet doen omdat ze deze reden niet hebben opgegeven voor het opheffen van het zero abonnement.

blijft wel tijd verdoen .... ik zie ze dit niet snel terugdraaien.
Ook wel handig om even te vermelden wat voorwaarde 18.3.3 is:
18. Opschorting
18.3 Choozze heeft het recht, onverminderd haar overige rechten en zonder schadeplichtig te zijn, de Overeenkomst met onmiddellijke ingang op te zeggen:

3) indien overeenkomsten tussen Choozze en derden van wie Choozze afhankelijk is voor het leveren van de Dienst om wat voor reden dan ook wordt beëindigd of gewijzigd zodat Choozze in redelijkheid de Dienst niet meer naar behoren kan nakomen;
Het lijkt er dus op dat het moederbedrijf 'Speak-up' de stekker eruit getrokken heeft of T-Mobile heeft staan roepen om meer geld.
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Graag in dit topic bij Choozze producten houden, overstap(problemen) kunnen besproken worden in dit topic: [Ervaringen] Overstappen van Choozze