dan zult u contact op moeten nemen met vectone of delight 1200
*101hekje en verzend toets dan ziet u overzicht
*101hekje en verzend toets dan ziet u overzicht
Verwijderd
De laatste tijd heb ik eigenlijk niets meer te klagen.ASW1 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:07:
Hier ook dramatisch slecht internet via vectone.
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik kan je redenatie niet helemaal volgen.ASW1 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:13:
Gratis onderling bellen van vectone klanten is alleen 30 dagen na opwaardering.
Als je dat beiden wilt kost je dat dus 20 euro per maand.
Kun je niet beter een databundeltje nemen en via whatsapp ofzo bellen.
Je kunt ook twee keer dit abonnement van T-Mobile via Miky nemen: http://www.miky.nl/gsm/ab...ovider=tmobile&mid=buttonWiend schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:57:
Zoonlief is bijna 8, heeft een "eigen" telefoon gekregen. Zit nu een prepaid kaart van een andere provider in. tegoed is natuurlijk zo op, want het is leuk om heel vaak papa even te bellen. Dus op zoek naar iets anders, nog goedkoper.
Lees ik goed dat Vectone iets ("Nederland bundel) heeft dat 99 cent per maand kost? En lees ik goed dat Vectone klanten onderling "gratis" bellen en SMS'en? (gratis = tot 3000 minuten of SMS)?
Stel dat ik in mijn telefoon een 2e sim-kaart van Vectone doe en zoonlief een Vectone sim in zijn telefoon geef, dat mij dat dan 2 euro per maand zou kosten en we dan "gratis" met elkaar kunnen bellen en SMS'en? Klopt mijn redenatie of zie ik de adder onder het gras nog niet?
Via welk netwerk werkt Vectone?
[ Voor 19% gewijzigd door TexMex op 14-02-2016 18:14 ]
Marly schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:42:
Zoals eerder gezegd, weet ik niets van bundels, omdat ik geen klant ben, maar ik ken wel iemand, die Vectone gebruikt, echter geen bundels neemt, omdat ze maar heel af en toe belt. Ze heeft haar simkaart al minstens een jaar of vijf, en is in die tijd geen beltegoed kwijtgeraakt, anders, dan door bellen. Zover ik weet, vervalt je beltegoed alleen, wanneer je er 90 dagen geen gebruik van maakt, dus niet, wanneer je in die tijd gebeld en/of gesms't hebt.
[ Voor 41% gewijzigd door Cranberry op 24-03-2016 21:12 ]
Verwijderd
Mogelijk een lagere snelheid dan je verwacht (max. 1 MBps zoals bij Bliep, Lebara en Lyca?)?Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:14:
En zitten er geen adertjes onder het gras
Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.
Men moet nog een saldo van 50 cent over hebben om gebruik te kunnen maken van internet. En jouw saldo is 0.ASW1 schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:53:
Ik had nog een vectone simkaartje liggen met 10 euro erop. Deze maand maar weer eens een 1GB bundel geactiveerd voor €5.
Direct 10 euro beltegoed foetsie, KS gebeld, "nee dat komt vanwege dat we tegoed verdubbelen, dat telt niet voor bundels".
Mijn tegoed is niet verdubbeld, ik heb ergens vorig jaar 10 euro beltegoed aangeschaft voor €10 dus er is 5 euro verdonkeremaand. Zou er nog over teruggebeld worden....
Netwerk is absoluut bagger, wordt er constant vanaf gegooid. Vaak verbinding, vaak ook niet, soms wel verbonden met het netwerk maar geen internet...
Een echte afrader dus.
Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.
Flauwekul natuurlijk, ik heb een bundel.prepaidsmurf schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:34:
[...]
Men moet nog een saldo van 50 cent over hebben om gebruik te kunnen maken van internet. En jouw saldo is 0.
[ Voor 15% gewijzigd door ASW1 op 07-04-2016 13:52 ]
[ Voor 15% gewijzigd door prepaidsmurf op 07-04-2016 16:07 . Reden: meer info over tip ]
Net VM klantenservice gebeld. Kreeg ik hetzelfde te horen.ASW1 schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:53:
Ik had nog een vectone simkaartje liggen met 10 euro erop. Deze maand maar weer eens een 1GB bundel geactiveerd voor €5.
Direct 10 euro beltegoed foetsie, KS gebeld, "nee dat komt vanwege dat we tegoed verdubbelen, dat telt niet voor bundels".
Mijn tegoed is niet verdubbeld, ik heb ergens vorig jaar 10 euro beltegoed aangeschaft voor €10 dus er is 5 euro verdonkeremaand. Zou er nog over teruggebeld worden....
Netwerk is absoluut bagger, wordt er constant vanaf gegooid. Vaak verbinding, vaak ook niet, soms wel verbonden met het netwerk maar geen internet...
Een echte afrader dus.
Ja herkenbaar. Als ik CheapConnect nummers bel krijg ik hetzelfde te horen.Cranberry schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 22:27:
Eén van eerste dingen waar ik nu tegenaan loop (en wat ook al in de topic start werd genoemd, maar wat ik pas zojuist zg), is dat ik m'n vaste lijn (CheapConnect) niet kan bereiken. 'k Krijg de foutmelding "sorry, your account is not allowed to place a call to such a destination".
Herkenbaar? 't Kan toch niet zo zijn dat men dit niet ondersteunt of niet werkend kan krijgen?
'k Ben benieuwd of er hier mensen zijn die weleens zijn aangelopen tegen het feit dat bepaalde nummers niet te bereiken zijn.
....'k Heb er wel een paar keer achteraan moeten bellen, maar uiteindelijk is het dus toch goed gekomen.
Nu nog een keer getest naar 2 verschillende Cheapconnect-nummers maar krijg weer zelfde boodschap te horen.Cranberry schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:23:
Huh WillemJan, kun jij jezelf bij Cheapconnect niet bellen via VM? Ik kan mezelf inmiddels wel bellen. Lijkt me dat dat dan voor alle Cheapconnect-nummers zou moeten gelden? Of heeft men op mijn verzoek alleen een route voor mijn nummer naar Cheapconnect geconfigureerd?
Hmm. Dat zou inderdaad zo kunnen zijn. Maar 2e maand (dus na verval extra tegoed) is toch weer dubbel in rekening gebracht. Zal wel ergens in de kleine lettertjes verborgen staan.prepaidsmurf schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:24:
En het extra tegoed dat je gratis krijgt bij opwaardering (de 10=20, 20=40 hogere wiskunde) vervalt sowieso na 30 dagen. Dat laatste is misschien de verklaring voor wat jullie zagen gebeuren bij het aanschaffen van een bundel later, jullie hebben het wel gehad maar inmiddels was het foetsie?
Verwijderd
There is no replacement for displacement!
Heb de code doorgegeven aan mijn tante, die Vectone heeft, ze was nog wakker ook, en heeft dus opgewaardeerd, hartstikke bedankt namens haar!_eXistenZ_ schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:43:
Als iemand nog gratis 10 euro beltegoed wil van Vectone:
top up code: 1133007512
Opwaarderen via *101* top up code #
Familielid van me heeft per ongeluk verkeerde kaartje gepakt terwijl ie Vodafone heeft, niet goed gelezen
Kan gebruikt worden voor 1 juni 2018, wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
There is no replacement for displacement!
[ Voor 3% gewijzigd door Cranberry op 21-06-2016 12:43 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Mazda MX-30
Ik heb ervaringen met een bundel van 1 euro. Ik heb het vorig jaar gebruikt, maar het is niet veel meer dan gebakken lucht. Datasessies worden erg ruw afgerond waardoor je veel sneller door je bundel heen bent, volgens de Android counter zat ik op 20 van de 33 MB, maar Vectone vond dat ik al de volle 33 MB had gebruikt, waardoor er doodleuk de volle pond betaald mag worden voor data.Jimbolino schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:18:
Iemand ervaring met het "abonnement" van vectone?
http://www.vectonemobile....onthly/sim-only-deal.aspx
Kwam er net ook achter dat mijn beltegoed verdwenen was na 90 dagen.
Maar €0.99 per maand blijft toch een aantrekkelijke aanbieding...
[ Voor 6% gewijzigd door raffelw op 26-08-2016 20:35 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Jimbolino op 28-08-2016 17:31 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Jimbolino schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:18:
Iemand ervaring met het "abonnement" van vectone?
http://www.vectonemobile....onthly/sim-only-deal.aspx
Kwam er net ook achter dat mijn beltegoed verdwenen was na 90 dagen.
Maar €0.99 per maand blijft toch een aantrekkelijke aanbieding...
[ Voor 8% gewijzigd door nathalia op 01-09-2016 11:57 ]
Mazda MX-30
[ Voor 38% gewijzigd door prepaidsmurf op 05-02-2018 20:23 . Reden: uitzondering ]
Of het het zelfde bedrijf is weet ik niet.audb schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:46:
re@dicksterk
Ik ben bang dat vectone jou centjes hebben en jij opzoek mag naar een nieuwe provider
Het woord "opgelicht" mag ik niet gebruiken maar je bent heus niet de eerst die plotseling niet meer gebruik kan maken van zijn sim.
Advies is dan ook koop een Symyo of Lebara als je een prepaid provider zoekt.
LET OP GEEN Lycamobile! dat is de zelfde bedrijf!! kijk maar eens op google naar Subaskaran Allirajah
Geen incompetentie van techneuten dus bij "moeilijk" creditcard tegoed, maar stelselmatig "creative accounting", ook bij eenvoudige bundels zonder korting.dicksterk schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:09:
Alleen zelfs het cashen van die bundel gaat fout want er is tot nu toe 2 maal 1,80 en 1 keer 2,80 afgeschreven maar nooit de bedoelde 99 cent.
Lebara One is juist geen maandbundel maar een langdurig houdbaar beltegoed, vergelijkbaar met Lycamobile Saver Plan, geschikt voor backup telefoons.dicksterk schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:19:
@prepaidsmurf: Lebara heeft geen interessante bundels voor mij
Dat klinkt gewoon alsof ze een jaarcontract hebben afgesloten voor het gebruik van een mobiel netwerk (is dat nog steeds KPN?) en dat ze de verlenging/overstap niet op tijd hebben geregeld.fl2001 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:08:
[...]
Wat ze met Vectone doen, dat is mij een raadsel, hoe is het mogelijk, dat ongeveer een jaar later WEER alle simkaarten niet meer werken? En het lijkt steeds een terugkerende probleem aangezien het niet 1 of 2 keer is gebeurd maar al vaker.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Vectone heb je gelijk in, dat is gewoon troep.ReBr schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:30:
Hier staat er inderdaad ook weer 5 euro (en 20 cent) op.
Maar alsnog mijn 11 euro kwijt welke er nog opstond.
De afgelopen maanden heb ik vectone hoofdzakelijk voor internet gebruikt, en dit ging eigenlijk prima.
Bellen was een drama, en in het buitenland werkte helemaal niets.
Het dat Vectone / Mundio en Lyca is voor serieus gebruik niet aan te bevelen.
Dat is nu ook weer overdreven, zoals ReBr zegt met internet geen problemen.fl2001 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:24:
Vectone heb je gelijk in, dat is gewoon troep.
Ik heb het niet over de tarieven, want die zijn inderdaad best aardig.prepaidsmurf schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:36:
[...]
Dat is nu ook weer overdreven, zoals ReBr zegt met internet geen problemen.
Sterker nog, als ik tussen lyca (7 GB voor 7,50) en vectone (10 GB voor 10) zou moeten kiezen dan zou het vectone worden. Zolang je je er maar van bewust bent dat je beltegoed een soort van gemeenschappelijke bankrekening is met een verslaafde en je er dus beter niets op kan laten staan.
Maar gelukkig is er nog lebara (2 GB voor 5), hoewel ik naar simpel (10 GB voor 8,41) was overgestapt als ik dat op tijd had gezien en bijna geen lebara tegoed meer had.
En @dicksterkReBr schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:30:
Hier staat er inderdaad ook weer 5 euro (en 20 cent) op.
Maar alsnog mijn 11 euro kwijt welke er nog opstond.
De afgelopen maanden heb ik vectone hoofdzakelijk voor internet gebruikt, en dit ging eigenlijk prima.
Bellen was een drama, en in het buitenland werkte helemaal niets.
Het dat Vectone / Mundio en Lyca is voor serieus gebruik niet aan te bevelen.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Ik ga zelf ook niet bellen, anders blijf je maar bezig.dicksterk schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:08:
@fl2001: hier zijn de bundels ook verdwenen. ;-) ik heb bij de vorige storing al 4,5 uur in de wacht gestaan om de klantenservice aan te sporen, nu mag iemand anders een keer om na te vragen waarom dit is.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq