Vandaag ben ik een SIM-kaart die ik al een tijdje min of meer ongebruikt in huis had liggen, gaan gebruiken. 'k Heb €10 beltegoed aangeschaft.
Eén van eerste dingen waar ik nu tegenaan loop (en wat ook al in de topic start werd genoemd, maar wat ik pas zojuist zg), is dat ik m'n vaste lijn (CheapConnect) niet kan bereiken. 'k Krijg de foutmelding "sorry, your account is not allowed to place a call to such a destination".
Herkenbaar? 't Kan toch niet zo zijn dat men dit niet ondersteunt of niet werkend kan krijgen?
'k Ben benieuwd of er hier mensen zijn die weleens zijn aangelopen tegen het feit dat bepaalde nummers niet te bereiken zijn.
Morgen in ieder geval maar eens bellen met deze provider.....
Update: gisteren en eergisteren contact gehad met Vectone Mobile en hen de situatie uitgelegd. In het tweede gesprek, gisteren, gaf men aan dat een route naar CheapConnect niet bestond en moest worden aangemaakt. Men is er mee bezig. Na uiterlijk 48u (donderdagmiddag 24/03) zou ik meer moeten horen..
Keep you informed...
Update 24/03: inmiddels heeft Vectone de storing verholpen. Ik kan weer gewoon naar m'n CheapConnect vaste nummer bellen. 'k Heb er wel een paar keer achteraan moeten bellen, maar uiteindelijk is het dus toch goed gekomen.
Resumé: qua pricing is VM aantrekkelijk, maar je moet heel goed op blijven letten. Bundels enz. veranderen regelmatig en/of je moet regelmatig (maandelijks) een sms sturen voor een bepaalde bundel (voor het huidige 'Smart plan'
De support is niet echt geweldig. Voor mezelf (zakelijk) zou ik niet met hen in zee gaan, maar voor m'n vrouw die in totaal nog geen 100 min. per jaar verbeld, is het acceptabel.
[
Voor 41% gewijzigd door
Cranberry op 24-03-2016 21:12
]