Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De 5 euro omkosten kunnen gebruikt worden voor de aanschaf van een bundel, toch anders dan normaal met gratis tegoed van Vectone, waarmee dit niet mogelijk is.

Het klopt dat je niet meer moet opwaarderen, dan de bundel die je gaat gebruiken, zo waardeerde ik meestal 20 euro op, en nam later een (9,95) bundel (via de *.# shortcode, en vervolgens de shortcode om automatische verlenging in de volgende maand te annuleren) maar na de maand was beltegoed al 0 euro, gewoon bundel nemen, en deze direct afrekenen werkt prima.

Bellen is niet zo best, vertraging op lijn (alles loopt via Engeland) wegvallende stukken, vele bestemmingen niet bereikbaar (zoals diverse vaste NL nummers van oa cheapconnect, Caiway enz..) en vaak niet mogelijk ivm netwerk bezet (lukt uiteindelijk wel met diverse malen herhalen) Gebeld worden gaat eigenlijk wel altijd prima. (nog wel de bovenstaande haperingen in kwaliteit)

Sms versturen is me tot voor deze laatste storing, nooit gelukt, vanaf nu werkt het bij mij weer prima.

Data is eigenlijk altijd wel prima, al krijg je wel een Brits ip adres (vind ik prima, kon zo mooi onderweg de olympische spelen volgen via de BBC, geen last van geo blocking) en kan je alleen gebruik maken van max 3G.

Qua tarieven (als je bundels gebruikt) is Vectone zeer scherp, als je een beetje oplet kan je er toch heel veel uithalen.
Maar je normale, voor dagelijks gebruik, telefoonnummer er naar toe porteren? ik zou het niet aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
bundels vernieuwen kunnen ze bij vectone echt niet.
Ik had woensdagavond 9,60 beltegoed. donderdagochtend toen de bundel was verlengt(99 cent wat wordt verdubbelt naar 1.98 vanwege dubbel beltegoed) was de totale 9,60 weg, was automatisch opnieuw opgewaardeerd via mijn creditcard en van het nieuwe tegoed(10=20) is 6.80 afgetrokken, dus in totaal 9.60+6.80=16,40 weggetoverd, belachelijk. klantenserivce wil er niets aan doen, kunnen het niet terugvinden, zien niets ongewoons enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
momenteel is vectone zo "goed" als voor vectone denk ik maximaal haalbaar is. De geluidskwaliteit bij bellen is wat verbeterd, sms werkt, bellen werkt naar vrijwel alle nummers, data werkt, dus het is weer bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-09 13:26
Op de site van Vectone zijn alle bundels al een paar dagen van de site, is dat bij andere ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@fl2001: hier zijn de bundels ook verdwenen. ;-) ik heb bij de vorige storing al 4,5 uur in de wacht gestaan om de klantenservice aan te sporen, nu mag iemand anders een keer om na te vragen waarom dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
dicksterk schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:08:
@fl2001: hier zijn de bundels ook verdwenen. ;-) ik heb bij de vorige storing al 4,5 uur in de wacht gestaan om de klantenservice aan te sporen, nu mag iemand anders een keer om na te vragen waarom dit is.
Ik ga zelf ook niet bellen, anders blijf je maar bezig.

Wel raar dat de bundels al dagen van de site zijn, zonder dat ze het oplossen, hoe verdienen ze zo geld als mensen geen bundels kunnen nemen?

Doet je simkaart het wel gewoon nog? en gebruik je een bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Okey ik heb toch gebeld en na lang wachten iemand aan de lijn gehad Het blijkt dat Vectone in bepaalde landen, waaronder portugal en Nederland binnen nu en 3 maanden er mee gaan stoppen.

Tot die tijd kan je je nummer porteren naar een andere provider.

Het zat er aan te komen natuurlijk, op deze manier is het natuurlijk onmogelijk om klanten te krijgen en te behouden.
Pagina: 1 2 3 Laatste