How to become a Dj.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste
Acties:
  • 16.907 views sinds 30-01-2008

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 16:16 schreef MastahBlastah het volgende:
is het geen strak plan om een nieuwe thread te openen want deze wordt gewoon een soort van TE lang.
ohhh... |:( :(

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Is het niet eens een plan om op z'n minst 20 replies te lezen voordat je zelf iets post??

[locals: laten we dit maar gewoon negeren, anders blijven we bezig...]

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 29 november 2001 16:16 schreef MastahBlastah het volgende:
is het geen strak plan om een nieuwe thread te openen want deze wordt gewoon een soort van TE lang.
Waarom denken mensen (juist die mensen die niet participeren in dit mooie draadje) dat een groot topic automatisch een slotje moet hebben ?

Lees: [topic=331046]
Lees: [topic=318964]

Beide dicht, gewoon hier verder gaan.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
yeahhh eindelijk mengpaneeltje opgehaald, een numark dm1002x van januari, voor 150 piek :)

wat doen de sl1200's tegenwoordig? ik zag laatst een staan voor 1799,- :( heeft richersounds geen cheapere op het moment? (misschien dat een van de lezers hier daar recentelijk nog is geweest)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 16:38 schreef Ener-G het volgende:
yeahhh eindelijk mengpaneeltje opgehaald, een numark dm1002x van januari, voor 150 piek :)

wat doen de sl1200's tegenwoordig? ik zag laatst een staan voor 1799,- :( heeft richersounds geen cheapere op het moment? (misschien dat een van de lezers hier daar recentelijk nog is geweest)
Fl 1199,- @ the moment :)

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op donderdag 29 november 2001 16:54 schreef Six4Eight het volgende:

[..]

Fl 1199,- @ the moment :)
thanx.. da's zonder element neem ik aan? (was al van plan om een setje tonars aan te schaffen, want m'n stanton van m'n technics die ik al had begint een beetje gaar te worden

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Jep wel zonder element.
Ze hebben bij Richer Sounds wel die AL 500 MKII's, ik dacht voor een 70 gulden.

• DK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Leuke beginnersoefening: Laat je muziek synchroon lopen met de icon van ride277... 8-)

• DK
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

BPM: 112 btw...

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 20:17 schreef T3KST3P het volgende:

[..]

Probeer je het volgende niet persoonlijk aan te trekken, want ik ga een paar opmerkingen maken die je misschien niet zo geweldig leuk vind, maareh?

waarom durf jij je dj te noemen als je eigenlijk een leek bent qua mixen/draaien? Ik weet wel dat het leuk klinkt, en ik hier niet discussieren wanneer je wel of geen dj bent.. maar dit vind ik een beetje te ver gaan, jumbo.

en nog een keer.. no flame intended

[on topic]
ik ben al erg lang op zoek naar het nummer spaced invader van hatiras, ik ken alleen de 3 drum n bass remixes (door J MAJIK, Optical en High Contrast). Heeft iemand een link naar een .ra'tje ofzo van een online shop...
je moet dit niet te persoonlijk opvatten wat ik nu ga zeggen hoor.. maaruh...
praat niet over dingen waar je geen verstand van heb...
als je de treath gevolgt had zou je misschien beter weten

maar als ik mezelf kerstman-jumbo noem
gah je dan ook zeuren dat de kerstman niet bestaat :?

crybaby :r

voordat ik het vergeet:
hoe durf jij je DJ te noemen?
omdat je toevallig ervaring heb met vinyl
kom maar naar me toe dan draai ik je er 4kant uit met CD-Spelers...(weer eens wat anders als een kroeggevecht :D)

Verwijderd

jongens jongens rustig aan..... dit heeft toch geen zin? en het gaat ten koste van de fijne kroegsfeer die er in dit topic heerst, kop op...

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:43 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

je moet dit niet te persoonlijk opvatten wat ik nu ga zeggen hoor.. maaruh...
praat niet over dingen waar je geen verstand van heb...
als je de treath gevolgt had zou je misschien beter weten

maar als ik mezelf kerstman-jumbo noem
gah je dan ook zeuren dat de kerstman niet bestaat :?

crybaby :r

voordat ik het vergeet:
hoe durf jij je DJ te noemen?
omdat je toevallig ervaring heb met vinyl
kom maar naar me toe dan draai ik je er 4kant uit met CD-Spelers...(weer eens wat anders als een kroeggevecht :D)
Ik noem mezelf toch geen dj.. ik vind mensen die met cd draaien netzoveel dj als mensen die met vinyl draaien, en zelfs mensen die plaatjes draaien/mixen a la skihut..

en ik zeg ook helemaal niet dat je er niet over moet praten.. vragen stellen is goed...door altijd je mond dicht te houden leer je niets..

misschien ligt het aan mij en begin ik me ERG te irriteren aan mensen die alles hypen dat met draaien te maken heeft...

ik zal me inohuden voortaan.. en ik heb practisch de hele thread doorgelezen.. zelf gepost vanaf ergens in de 60...

vrede op aarde.. lalalalal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op donderdag 29 november 2001 22:41 schreef T3KST3P het volgende:
vrede op aarde.. lalalalal :)
Juist.. :D

Er zijn 2 dingetjes waar we het nog es over moeten hebben, de FTP waar geen ruimte meer op is (leggen we geld bij elkaar voor een flinke disk?) en de Shoutcast server..

Willen we trouwens ook nog een keer een GoT DJ meeting? Is er al iets meer bekend over die Tweakers LAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 13:00
Komen er niet veel TweakDJ's naar Innercity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op vrijdag 30 november 2001 13:44 schreef DJ-FreSh het volgende:
**meldt

morgen ook nog naar impulz trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 30 november 2001 13:44 schreef DJ-FreSh het volgende:
Nee. Beetje vreemd misschien, maar van die mega feesten vind ik niks. Veel te veel tuig bijelkaar.

* MisterDon kan niet zo goed tegen pillenslikkende blote bast mannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op vrijdag 30 november 2001 16:56 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Nee. Beetje vreemd misschien, maar van die mega feesten vind ik niks. Veel te veel tuig bijelkaar.

tsssk :( wat een vooroordeel.. ennuh.. er zijn idd wat pillenslikkende blote bast mannetjes maar daar loop ik lekker met een wijde boog overheen, gewoon negeren die trieste gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ej koel.. Ik ga ook naar Impulz morgen.. Ben nog nooit op een groot feest geweest, ben benieuwd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:36

Duinkonijn

Huh?

Op vrijdag 30 november 2001 16:56 schreef MisterDon het volgende:

[..]

nha tis wel cool.
pillen slikken beginnen we niet aan bier is goedkoper :)

duinkonijn was er vorig jaar.
en duinkonijn is er dit jaar ook weer :)
ook veel lekkere chicks :) :9

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook mries is op innercity te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nah, maakt me ook niet zo heel veel uit hoor, maar ik vind van die "die hard" luitjes meestal niet zo heel erg relaxed. (MisterDon is dan ook een heeeel ouwe zak op Tweakers... Al een paar dagen boven de 29. ;( :D )

Maar wat pillenzooi betreft:
Did it, tried it, loved it, maar ik vind het wel mooi geweest met die viezigheid. :)

Eneh... Morgen staat de Don gewoon weer lekker een feesie te draaien. Helaas geen algemeen bekend feest, maar ach... Als je je ding kunt doen is dat ook mooi meegenomen.

GoT DJ's: Veel plezier morgen (vandaag alweer? :? )

Owwwww.... en on-topic: Ik heb vandaag weer op vinyl staan draaien. En ik moet heel erg eerlijk toegeven dat dat ook wel erg leuk is hoor... . Ging tegen verwachting strak. Mischien toch maar eens kijken voor zo'n ouderwets stel bakjes erbij. :)

Dat staat er niet, je leest het niet goed!!! :D

Maar draaien op een CDN88 is superieur! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op zaterdag 01 december 2001 05:41 schreef MisterDon het volgende:
Nah, maakt me ook niet zo heel veel uit hoor, maar ik vind van die "die hard" luitjes meestal niet zo heel erg relaxed. (MisterDon is dan ook een heeeel ouwe zak op Tweakers... Al een paar dagen boven de 29. ;( :D )
Ben zelf 23, af en toe twijfel ik aan mezelf als ik me weer eens erger aan die (tmf) kutkoters op feesten.. :)
Maar wat pillenzooi betreft:
Did it, tried it, loved it, maar ik vind het wel mooi geweest met die viezigheid. :)
been there, done that, never again
Eneh... Morgen staat de Don gewoon weer lekker een feesie te draaien. Helaas geen algemeen bekend feest, maar ach... Als je je ding kunt doen is dat ook mooi meegenomen.
ook relaxed toch?
GoT DJ's: Veel plezier morgen (vandaag alweer? :? )
thanx :)
Owwwww.... en on-topic: Ik heb vandaag weer op vinyl staan draaien. En ik moet heel erg eerlijk toegeven dat dat ook wel erg leuk is hoor... . Ging tegen verwachting strak. Mischien toch maar eens kijken voor zo'n ouderwets stel bakjes erbij. :)
he???????????????????? dit kan niet!!! moord!!! brand!!! stop de persen!!! :D
oh dus toch ;) dacht even dat ik nog niet helemaal wakker was hier @ work
Maar draaien op een CDN88 is superieur! :*
phew! dacht toch heel even dat je geloof aan het wankelen was ;)

(maar draaien met vinyl is inderdaad heel lekker) ;)

ohja voor de impulz gangers>

deze heb ik aan, zal je ongetwijfeld bij michel de heij vooraan rond zien stuiteren denk ik :)
Afbeeldingslocatie: http://pisang.wox.org/pictures/superman.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Stuiteren? Superman vliegt toch?

Cool Awakenings. Lekker veel lawaai. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ikke ben vanavond (hoe origineel) helemaal int wit.. Wit t-shirt, witte broek, witte korte sokken (dat schijnt dan weer wel te kunnen), witte schoenen..

Ga me verder niet beglitteren ofzo, die vieze teringdingen vind je 3 weken later door heel je huis..

Iedereen die gaat, veel plezier @ Impulz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik ben weer terug :) (uit londen voor degenen die het niet wisten) Tis allemaal wat korter geworden als gepland maarja sommige dingen heb je niet in de hand :(

Verder veel lol gehad daar in londen en ik heb voor een g*dsvermogen aan platen gekocht (ik durf me bankrekening niet te checken ;) ) en d'r zal dus van de week ook wel een mooie mix volgen op de server van Mries.
Ik ben MJ Cole nog ff tegen het lijf gelopen en heb nog ff met hem staan ouwehoeren (niet alle dj's die aan de top draaien zijn arrogant blijkt nu maar weer. Was trouwens bij black cat records) en ik heb zelfs de enige echte dj Jan Engelman door Londen heen zien stuiteren (jean voor de genen die niet weten wie Jan is).

Ik kon helaas niet internetten toen ik daar zat ook al had ik wel me flaptop meegenomen en had ik een I-net verbinding op me room. * R2D2 Reind vergeet namelijk met zijn stomme kop de lader mee te nemen voor zijn flaptop en zit dus 3 dagen lang met een lege laptop :(

Verder heb ik niks gemist zie ik wel weer, op die kleine flamewar na dan. Maarja daar kan ik maar beter niet aan mee gaan doen want dan weet ik zeker dat ik zo een ban aan me kloten heb hangen.
Ow en mocht je echt wanhopig zijn en slecht aan een vrouw kunnen komen -> Die engelse vrouwen kicken op DJ's en doe er echt werkelijk alles voor om met je het bed in te komen. heb ik niet gedaan want dan heb ik weer ruzie met m'n vriendinnetje en aangezien ik daar nu echt ff geen zin meer in heb heb ik die sloerie's maar lekker laten lopen.* R2D2 Ik ben weer trots op mezelf dat ik dat dus lekker niet gedaan heb want ze zagen er niet slecht uit die engelse chicks
Op zaterdag 01 december 2001 05:41 schreef MisterDon het volgende:

WTF whahahahaha MisterDon op hele echte met vinyl werkende draaitafels? Het is gewoon fucking unbelievable *D

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ja Reind, je hebt het goed gelezen...

En ik was vanavond in staat om voor eens en voor eeuwig CD's af te zweren. Wat gebeurde me... Midden in een set hoor ik ineens een gruwelijk gekraak, daarna ging de speler een loop van een seconde of drie afspelen om er vervolgens helemaal mee te kappen. :(

Kolere zeg, wat sta je dan ongelofelijk voor lul!

CD speler van drie en een halve rug krijgt ineens een eigen willetje, en daar zat ik zachtgezegd niet echt op te wachten. Het zal de eprom of zoiets wel zijn. Lang leve de garantie.

Maar... een mens moet soms ook een mazzeltje hebben; ze hadden daar een complete set van een Denon 1800F (saaaaai)en een Behringer 1000, en die was in twee tellen aangesloten. Kon ik mooi verder. Die Behringer is trouwens een verdomd fijne mixer. Mooie geluidskwaliteit en waanzinnige faders. (Panasonic, ik wist niet dat die zulke faders maken!)

Wel erg balen dus; ik zou deze week een mix voor de organisatie van Earth maken om heel misschien een plaatsje te bemachtigen om voor te draaien op een feest van ze, maar dat kan ik dus nu ook met een vette Edding op mijn buik gaan kalken. ;(

Nou ja... hoe je pech en mazzel in een avond kunt hebben. :)

Ow enneh.. Reind, Gossebump slaat niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAH!!!!!!!!
ik heb vandaag 2draaitafels gekocht!!!

alleen ben er net achter gekomen dat het belt-drive zijn
met me stomme kop vergeten te vragen in alle opwinding :'(
maar ze draaien gruwelijk lekker :))
alleen het kraakt een beetje maar dat zal wel komen omdat de platen een beetje stoffig zijn geworden :D

najah...
nu lekker aan het spelen :)
en nu weer ff verder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Heeft iemand ervaring met die Behringer DX100?
Dit lijkt me zo te zien wel een lekker paneeltje, met die panasonic faders.
En de prijs hoef je t absoluut niet om te laten bij Feedback.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
Eej mensen kijk voor de gein eens ff op deze goeie mp3 site.

Daar staan me best een hoop goeie vinyls op.

Check it out.

http://www.hot.ee/dolor/

Greetz,
DjStefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Op zondag 02 december 2001 18:58 schreef DjStefan het volgende:

Check it out.

Greetz,
DjStefan
strakke nummers, alleen mag hiero niet... :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024

Check it out.

Greetz,
DjStefan
..en dat mag dus niet he? :P maar iig bedankt 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf de Behringer DX 100 en ik ben er zeer tevreden over, lekkere simpele mixer, niet teveel poespas en voor het geld hoef je het al helemaal niet te laten. Gewoon leuk om mee te beginnen en te kijken of je het leuk vindt, althans als je net begint :) Maar ik ben al wel aan het sparen voor een mooie XTC, de DX 100 is gewoon een leuke begin mixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 00:40 schreef Mries! het volgende:
ook mries is op innercity te vinden :)
Hee Mries, heb jij toevallig tracklists van die 5 progressive mixen liggen?
Ik hoor een aantal zeer goede tracks die ik nog niet ken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 17:01 schreef DJ-Jumbo het volgende:
JAH!!!!!!!!
ik heb vandaag 2draaitafels gekocht!!!

alleen ben er net achter gekomen dat het belt-drive zijn
met me stomme kop vergeten te vragen in alle opwinding :'(
maar ze draaien gruwelijk lekker :))
alleen het kraakt een beetje maar dat zal wel komen omdat de platen een beetje stoffig zijn geworden :D

najah...
nu lekker aan het spelen :)
en nu weer ff verder gaan :)
Succes, nu mag je jezelf WEL DJ noemen ;). :D

Balen dat het belt drives zijn man.. in het begin zal je het verschil wel niet zo merken.. maar wacht maar dat je snares dalijk lam worden :'(..

kzal de pret niet drukken..

veel succes!~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 22:27 schreef T3KST3P het volgende:

[..]

Balen dat het belt drives zijn man.. in het begin zal je het verschil wel niet zo merken.. maar wacht maar dat je snares dalijk lam worden :'(..
Mwah daar wen je wel aan ;)

Maarre nu verwachten we natuurlijk zeer binnenkort wel een mixje van je hé op de FTP van Mries ;)

Ow en MisterDon wat lees ik nu -> je numarks die zijn gaan flippen? Das echt mooi k*t voor je. En als je toch nog een mixje in elkaar wil drukken voor dat earth feest -> je mag hier wel ff van m'n draaitafels gebruik maken hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 22:27 schreef T3KST3P het volgende:

[..]

Succes, nu mag je jezelf WEL DJ noemen ;). :D
ROTFLOL
ik heet geen dirk jan :P
mjah... die snare's zijn toch niet zo duur?
gewoon ff vervangen :P
kzal de pret niet drukken..

veel succes!~
mjah als ik maar lol heb :D
heb trouwens wat fotows gemaakt
FoToWzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 23:04 schreef Reind het volgende:

[..]

Maarre nu verwachten we natuurlijk zeer binnenkort wel een mixje van je hé op de FTP van Mries ;)
jah....heeft iemand nou nog een adres van dat ding :?
ik kan het niet vinden????

*voelt zich errug dom*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 02 december 2001 23:04 schreef Reind het volgende:

[..]

Ow en MisterDon wat lees ik nu -> je numarks die zijn gaan flippen? Das echt mooi k*t voor je. En als je toch nog een mixje in elkaar wil drukken voor dat earth feest -> je mag hier wel ff van m'n draaitafels gebruik maken hoor. ;)
Ja, en om het nu nog vager te maken... Vanavond sluit ik de boel aan en het werkt feilloos! En niet een paar minuutjes, al urenlang. Begrijp er geen zak van. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Check it out.

Greetz,
DjStefan
Mag niet, maar ik kan het stiekem wel waarderen. ;) Thanx. Doet me rerg sterk denken aan de tijd dat homeofmusic.com het nog goed deed. Daar zijn al in geen eeuwen mp3tjes vanddan te halen, dus dat lijkt me ook geen ongewenste site hier.

Ow en mods, zie in deze tip svp geen reden tot sluiten. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Inderdaad. Dit is wel een aardige tip.

Hey, heeft iemand de naam van het nummer met dat stukje van madonna erin? Life is a mystery.

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op maandag 03 december 2001 01:26 schreef MisterDon het volgende:
Ja, en om het nu nog vager te maken... Vanavond sluit ik de boel aan en het werkt feilloos! En niet een paar minuutjes, al urenlang. Begrijp er geen zak van. :?
Software crash waarschijnlijk.. Zou hem voor de zekerheid toch maar opnieuw laten flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 01:26 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Ik heb ook wel is van die vage dingen meegemaakt -> technics die compleet over z'n toeren ging -> ff aan en uit en het was weer owke.
Dateq mengpaneel wat niks meer wou doen en na een half uur weer perfect dienst wou doen. Erg raar inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Ik zie in dit draadje erg wazige berichten naar voren komen. Op hol geslagen draaitafels en mengpanelen die het ineens niet meer doen...en dan opeens weer wel?

Ik draai nu 9 jaar zo goed als elk weekend en heb zoiets echt nog nooit gezien! En met Cd's draaien?

Tja Real DJ != CD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-FreSh
  • Laatst online: 20-05 13:00
Op maandag 03 december 2001 11:32 schreef acidfever het volgende:

...

Tja Real DJ != CD's
AArgh neej!! ;) niet weer die discussie ;)

kan iemand es tellen hoevaak dat al besproken is in dot topic? |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 03 december 2001 10:24 schreef koosmp3 het volgende:

Hey, heeft iemand de naam van het nummer met dat stukje van madonna erin? Life is a mystery.

Tnx
Dat is Like a prayer. :)
Op maandag 03 december 2001 10:50 schreef TripleM het volgende:

[..]

Software crash waarschijnlijk.. Zou hem voor de zekerheid toch maar opnieuw laten flashen..
Kun je Cd spelers ook al laten flashen? Zal idd wel, maar kun je daar meer info over geven?
Op maandag 03 december 2001 11:14 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik heb ook wel is van die vage dingen meegemaakt -> technics die compleet over z'n toeren ging -> ff aan en uit en het was weer owke.
Dateq mengpaneel wat niks meer wou doen en na een half uur weer perfect dienst wou doen. Erg raar inderdaad :)
Nee, dat zijn negatieve aardstralen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 03 december 2001 11:36 schreef DJ-FreSh het volgende:

[..]

AArgh neej!! ;) niet weer die discussie ;)

kan iemand es tellen hoevaak dat al besproken is in dot topic? |:( |:(
Dat dacht ik dus ook al. Maar ik ben een nepperd he. Hou mijn mond dus maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op maandag 03 december 2001 11:43 schreef MisterDon het volgende:
Kun je Cd spelers ook al laten flashen? Zal idd wel, maar kun je daar meer info over geven?
Net zoals ze dat bij chip-tuning voor auto's doen, zit er ook software in de chips in je cd-speler. Ik denk dat ze eerder een nieuwe printplaat erin zetten dan een chip vervangen/flashen, maar in theorie is het natuurlijk mogelijk om dat ding te flashen.

Ik zou eens bij m'n dealer informeren of dit soort dingen vaak voorkomen en of het reden is om eens naar je cd-speler te laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Jongens, ik weet het, het is een tijdje eerder voorbijgekomen, maar ik vraag het nog maar een keer:

Waar kan je voor een goeie prijs een mooie installatie (dus licht en geluid) afhuren voor een feestje voor ong. 250 man???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij huisman natuurlijk!

tracklisting prog 5:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Aap, noot, Mries! Progressive 5
========Tracklist========
1.Spiritualized - I think I'm in love (Chemical brothers vocal mix)
2.Mike Vandenberg - Flightpath (Remy Remix)
3.Schiller - Ruhe (Humate remix)
4.Stylus trouble - Sputnik (Mainframe mix)
5.David James - Always (A Permanent State)
6.Timo Maas - Killin' Me (Jan Driver remix)
7.Trancesetters - Synergy (John Graham's Quivver Mix)
8.KC Flightt vs. Funky Junction - Voices (Pete Heller Main Mix)
9.Critical Phase - Phase One (Futureshock Mix)
10.Dusted - Always Remember To Respect + Honour Your Mother (Part 1)
=========================
Mixed using Technics SL1200Mk2 + Numark DM2000x
Progressive house..>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 03 december 2001 12:17 schreef DJ_Mesut het volgende:
Jongens, ik weet het, het is een tijdje eerder voorbijgekomen, maar ik vraag het nog maar een keer:

Waar kan je voor een goeie prijs een mooie installatie (dus licht en geluid) afhuren voor een feestje voor ong. 250 man???
Sound and light support in Hilversum
Audio Amsterdam/A-light in Amsterdam
Focus in Amsterdam
Heuff in Maarsbergen

Heel goede bedrijven, bovendien is Sound & Light niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 11:43 schreef MisterDon het volgende:

Nee, dat zijn negatieve aardstralen. :)
Ze noemen het ook wel Reind :+ Ik heb namelijk altijd wel zoiets als ik ergens moet draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 03 december 2001 14:10 schreef Reind het volgende:

[..]

Ze noemen het ook wel Reind :+ Ik heb namelijk altijd wel zoiets als ik ergens moet draaien ;)
Als het altijd bij een iemand voorkomt noem ik het altijd "klunzen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op maandag 03 december 2001 13:24 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Sound and light support in Hilversum
Audio Amsterdam/A-light in Amsterdam
Focus in Amsterdam
Heuff in Maarsbergen

Heel goede bedrijven, bovendien is Sound & Light niet duur.
Misterdon, heb je misschien een paar URL's voor mij??? Die van heuff heb ik, maar ook van die andere misschien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 03 december 2001 14:55 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Misterdon, heb je misschien een paar URL's voor mij??? Die van heuff heb ik, maar ook van die andere misschien???
Sound & Light support heeft geen site. Telefoon is 06 22498816.

Focus: www.focusamsterdam.nl (maar is wel aan de prijs...)

Audio Amsterdam: www.audioamsterdam.nl

Ik denk dat je het beste naar Sound & Light kunt gaan, daar werk ik heel veel mee. Nooit problemen en zeer scherpe prijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesut:

http://www.new-line.nl

Dat is eiluk de enige url die ik uit mijn hoofd ken, hopelijk de enige die je nodig zult hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op maandag 03 december 2001 14:10 schreef Reind het volgende:
Zeg, nu we het toch over jou hebben.. :) Die icon vriendin van je, da's toch niet meer of wel? Want ik word nu al veel te lang door dezelfde chick gezoend.. Erg liev van d'r natuurlijk maar ehm.. Verandering van spijs doet eten.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 19:16 schreef T het volgende:
Misschien zomaar een jongensdroom, maar ik ben me een beetje aan het orienteren op het zijn van een Dj.

Nu zie ik me niet volgende week al op grote feesten ofzo draaien, maar ik zou wel 's willen leren om gewoon wat plaatjes te kunnen draaien... wat mixen enzo. Evt. live.

Maar kan ik voldoen met m'n pc'tje? Moet ik een complete installatie kopen? Of hoe doen jullie dat?

Ik ben nog maar een scholiertje van 16, dus erg veel budget heb ik niet :)
En ik ben nog compleet nieuw op dit gebied. Dus misschien is het onderwerp ook een beetje vaag, maar waar het dus op neer komt is dat ik een punt zoek om te beginnen.

Mijn vraag is waar?
Als je een beetje software wilt gebruiken wat egens op lijkt dan moet je ''Mix Vibes Pro'' eens proberen dit is een hele goede prog en het werkt super, al is het alleen maar om een beetje feelig te krijgen je kunt een demo downloaden en dan via http://www.astalavista.box.sk een crack erover zetten en dan werkt die voor devolle 10o procent. groeten van dj gemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Camel, ook al weet bijna iedereen dat adres, zulke adressen zijn op GoT niet erg welkom. Waarom denk je dat het shareware is en geen freeware. Als je het echt een mooi proggie vindt koop je het toch? :)

Wel geestig dat je een half jaar na dato antwoord geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[doemscenario]
Als we niet oppassen sluiten ze deze draad nog! In de afgelopen 5o posts staan allerlei sites die afbreak doen aan copyrights! :P
[/doemscenario]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die modjes nemen geeneens de moeite om dit allemaal te lezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 03 december 2001 16:02 schreef kreischer2000 het volgende:
Die modjes nemen geeneens de moeite om dit allemaal te lezen >:)
Jij wel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 03 december 2001 15:57 schreef ^JaapvR^ het volgende:
[doemscenario]
Als we niet oppassen sluiten ze deze draad nog! In de afgelopen 5o posts staan allerlei sites die afbreak doen aan copyrights! :P
[/doemscenario]
Zit wat in, zullen we proberen het on-topic te houden dan ?

oeps!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 15:57 schreef ^JaapvR^ het volgende:
[doemscenario]
[/doemscenario]
en mensen quoten het ook nog een paar keer *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 15:28 schreef TripleM het volgende:

[..]

Zeg, nu we het toch over jou hebben.. :) Die icon vriendin van je, da's toch niet meer of wel? Want ik word nu al veel te lang door dezelfde chick gezoend.. Erg liev van d'r natuurlijk maar ehm.. Verandering van spijs doet eten.. :+
Ja en Nee -> ik ben d'r nog niet helemaal uit maar ik ben op zoek naar een nieuwe zoenende vrouw voor in me icoon dus suggesties zijn welkom. (evisu logo kan volgens MisterDon ook echt niet ;) )

Ow en mensen laat die MP3 en Crack site's asjeblieft achterwege en ICQ ze ff naar elkaar ofzo want dit kan gewoon echt niet. Das tegen het GOT beleid en aangezien ik niet graag een slotje op dit topic zou zien verschijnen vraag ik 1* heel lief -> GEEN WAREZ E.D IN DEZE DRAAD DOE DAT MAAR LEKKER MET JE VRIENDJES OP MSN UITWISSELEN OFZO Zo dat was ut voor vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje, ik ga binnenkort misschien draaien op mijn school op een feest.
Nu willen ze me als drive-in natuurlijk, dus ik moet zelf voor de apparatuur zorgen.
Het is een feest voor laten we zeggen 150 tot 250 mensen.
Nu had ik zelf het volgende in gedachte:

Lichtset 8 krings: Ons meest eenvoudige lichtset bestaat uit 2 bars Par-56-Short met daaraan 8 x Par-56 NSP spots (300W per stuk), aangestuurd door een 4-kanaals Botex DC-4p (Inclusief muzieksturing). Deze set wordt geleverd compleet met statieven en multikabels. Kleuren naar keuze (standaard: Rood, Blauw, Geel, Groen).

prijs: 125
-----------------------------------------------------------
Mushroom: 230V, 2 x 300W, muziekgestuurd

prijs: 30
Triple Derby: 2 x 24V/250W, muziekgestuurd

prijs: 35
Eurotech Lightmachine (2 x 24V/250W) inclusief AB.

prijs: 75
Stroboscoop 1500W (0-10V) inclusief controller en 10 meter kabel.

prijs: 45
Compact Fogger 600W, medium output, inclusief 0,5 liter vloeistof en afstandbediening.

prijs: 40
Actief 1: Deze set bestaat uit 2 Huisman 2W-600 topkasten, aangevuld door 2 Huisman Bas-800 subwoofers. De set wordt aangestuurd door 2 Carver PM-1200 eindversterkers (4 x 600W@4Ohm). De processor is een Lab Gruppen SP-2b. De ideale set voor algemene geluidsversterking tot ca. 200 personen (128dB@1m).

prijs: 200
2 x Pioneer CDJ-100 + Dateq 7.3 mixer (inclusief kabels en flightcases)

prijs: 125

Totaal komt dit op 600.(inclusief kabels en flightcases volgens New-line)

De school waar ik misschien ga draaien, heeft afgelopen vrijdag pacific (atlantic, zoiets?)drive-in gehuurd, met dj.
Ik weet niet hoe veel dat kost, maar dat zal toch zeker rond de 1000 piek liggen.
Dan hebben mijn vriend en ik ook nog een gage van laten we zeggen 200 piek, dat maakt 800 piek, dat lijkt me heel redelijk. Alleen, lijkt het pakket jullie wat, ik dacht zelf dat het allemaal wel genoeg was, maar mijn vriend (die het licht dan doet) d8 dat het iets te weinig was, maar daar heb ik iets minder verstand van.

O ja, de Compact + van New-line kost 595 afhaal, maar heeft mijnsinziens mindere apparatuur:

3 Meter breed disco Meubel.
1 Denon 2000MKIII Professionele dubbele CD-speler met pitch
1 Dateq LPM6 6 kanaals mixer.
2 Carver PM-1200 2 x 625W eindversterker.
1 Lab.Gruppen SPL-2b speaker processor
2 Huisman 2W-600 12"/1" topkasten
2/4 Huisman Bas-800 18" baskasten
1 Botex Scene Setter DMX lichttafel, dimbaar.
8 Par-56/500W spots, per 4 op DMX fourbar.
1 DMX Overheadbar, 6 x Par-36 (voor verlichting op meubel en decor).
2 Moonflower, 24V/250W, muziekgestuurd lichteffect
1 Triple Derby, 2 x 24V/250W muziekgestuurd Centrumeffect
1 1500W DMX stroboscoop, dimbaar
1 Martin Magnum Pro-1000 rookmachine
1 2,5 x 2 meter achterdecor *
2 Manfrotto U087 Wind-up statieven (TUV gekeurd).
2 Power Drive Ref-40 statieven.
2 EuroTruss 33 Truss-delen, 2,5 meter lang (TUV gekeurd).
12 XLR kabels, 2,5 meter lang.
2 XLR kabel, 5 meter lang.
6 Eurosnoeren.
2 230V haspel, 25m, 3 x 2,5mm^2.

Zeg het maar, wat is de beste keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 17:09 schreef Reind het volgende:

Ow en mensen laat die MP3 en Crack site's asjeblieft achterwege en ICQ ze ff naar elkaar ofzo want dit kan gewoon echt niet. Das tegen het GOT beleid en aangezien ik niet graag een slotje op dit topic zou zien verschijnen vraag ik 1* heel lief -> GEEN WAREZ E.D IN DEZE DRAAD DOE DAT MAAR LEKKER MET JE VRIENDJES OP MSN UITWISSELEN OFZO Zo dat was ut voor vandaag :)
AMEN! :P

nog ff een vraagie
heeft iemand tips wat betreft platen :?
een lekker makkelijke mix plaat waarbij de beats tellen lekker simple is en je ze makkelijk(om te beginnen houden we het natuurlijk wel een beetje simple :))
suggestiez iemand :?

heb nu nog maar 2 zwaar moeilijk te mixen platen
(2 verschillende stijlen ook)
QUO vadis - Sonic boom
en
lost.language (?)

najah.
ik heb vandaag ook besloten om de draaitafels maar terug te brengen.. echt lekker draaien ze niet...
en voor dit geld (550.- per stuk) kan ik ook DD kopen :9~
in het vervolg maar beter opletten...
en vragen of ik ze mag horen draaien in de winkel
en hopen dat ze niet net zo vals klinken als deze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lost language is een label..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 03 december 2001 18:08 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

nog ff een vraagie
heeft iemand tips wat betreft platen :?
een lekker makkelijke mix plaat waarbij de beats tellen lekker simple is en je ze makkelijk(om te beginnen houden we het natuurlijk wel een beetje simple :))
suggestiez iemand :?
Tsja, hangt af van waar je je platen haalt...

* JumpStart gaat/ging (ben al een tijdje niet geweest :'( ) naar Rhythm Import in Den Haag.

Het begon als volgt "Hoi, ik ben op zoek naar een paar nieuwe platen, en ik vind Underworld. L.S.G. en Paul van Dyk erg goed. Heb je iets wat in dat straatje past ?"

Later werd het "Hoi, het is weer zover!" en dan werden er suggesties gedaan door ze aan te wijzen: "Ja, die groene moet je ook even luisteren, en de nieuwe [vul maar in], had je die al ? Nee ? Oh, die zilveren links ..." enz. enz. En dan zette Tjerk de platen voor me op, hoefde ik niet eens zelf te doen.

Dus, als je op een rustig moment een (house)platenzaak binnenstapt, dan moet relaxed personeel je wel kunnen helpen aan 'mix-vriendelijke' platen: Gewoon netjes vragen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 18:28 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Tsja, hangt af van waar je je platen haalt...

Later werd het "Hoi, het is weer zover!" en dan werden er suggesties gedaan door ze aan te wijzen
En op een gegeven moment ben je zover -> Hey reind daar staat je tas en have fun :) Zo gaat dat dus altijd bij de platenzaak waar ik kom. Daar word alles wat ik cool zou kunnen vinden gewoon ff apart gezet. En al kom ik een maand niet (zoals deze maand want me knaken zijn aardig op na dat Londen gebeuren) dan staat het er over een maand nog op me te w8ten. Is dat makkelijk of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah ik d8 meer aan online recordsjop...
anders moet ik helemaal naar A'dam naar Outland ofzow :S
dat is op zich nog geen probleem maar ik heb geen zin om alleen te gaan :( en niemand hier heeft zin om dat hele kutend naar Adam te gaan

dus ik d8 meer aan namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op maandag 03 december 2001 18:38 schreef Reind het volgende:

[..]

En op een gegeven moment ben je zover -> Hey reind daar staat je tas en have fun :) Zo gaat dat dus altijd bij de platenzaak waar ik kom. Daar word alles wat ik cool zou kunnen vinden gewoon ff apart gezet. En al kom ik een maand niet (zoals deze maand want me knaken zijn aardig op na dat Londen gebeuren) dan staat het er over een maand nog op me te w8ten. Is dat makkelijk of niet. :)
Dada??? Zekerz relaxed daar!!!!!! Voor mij hoeft het niet echt in een tas omdat ik ze vaak meehelp met invoerenvan de platen en dus de platen al kan luisteren en apartzetten voordat ze de winkel ingaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op maandag 03 december 2001 15:21 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Sound & Light support heeft geen site. Telefoon is 06 22498816.

Focus: www.focusamsterdam.nl (maar is wel aan de prijs...)

Audio Amsterdam: www.audioamsterdam.nl

Ik denk dat je het beste naar Sound & Light kunt gaan, daar werk ik heel veel mee. Nooit problemen en zeer scherpe prijzen. :)
Waar ligt sound & light??? Hoop dat het een beetje dichtbij is, anders moet ik toch naar heuff gaan, Harlingen is ook een aardige afstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 03 december 2001 22:17 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Waar ligt sound & light??? Hoop dat het een beetje dichtbij is, anders moet ik toch naar heuff gaan, Harlingen is ook een aardige afstand...
Op de heideweg in Hilversum. Maar las je uit Harlingen komt... Is er niet iets meer in de buurt te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op maandag 03 december 2001 15:36 schreef Camel stom geblaat
Haal die zooi es weg, straks wordt deze draad gesloten omdat jij hier dingen loopt te verkondigen die niet mogen.. Lees de FAQ eens!!!

Terug on-topic:

Ik heb mijn Kaosspad! En hij's vet! Foto's komen eraan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op maandag 03 december 2001 20:19 schreef DJ-Jumbo het volgende:
Mjah ik d8 meer aan online recordsjop...
www.only-djs.com, heb er pas wat besteld en dat ging snel en netjes.. alles is te luisteren, ideaal voor als ik weer es geen tijd heb..

Daar staat trouwens een plaat op de frontpage, Sliders - Dance, als dat niet makkelijk tellen is dan weet ik het niet meer.. Er zitten nog net geen vocals bij: 1 2 3 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 22:09 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Dada??? Zekerz relaxed daar!!!!!! Voor mij hoeft het niet echt in een tas omdat ik ze vaak meehelp met invoerenvan de platen en dus de platen al kan luisteren en apartzetten voordat ze de winkel ingaan...
Ik heb zo'n vaag idee dat ik je toch wel ken. Ik kan me alleen niks bij het hele figuur Mesut voorstellen :)
Post nou is een foto want ik moet je haast wel kennen als je bij Dada komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op maandag 03 december 2001 22:45 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Op de heideweg in Hilversum. Maar las je uit Harlingen komt... Is er niet iets meer in de buurt te vinden?
Nee nee, ik kom uit Amersfoort, maar new-line is in Harlingen, daarom kan ik daar niet echt terecht, dat bedoelde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op dinsdag 04 december 2001 02:59 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vaag idee dat ik je toch wel ken. Ik kan me alleen niks bij het hele figuur Mesut voorstellen :)
Post nou is een foto want ik moet je haast wel kennen als je bij Dada komt. :)
ik heb geen pic op de pc, vraag ff aan dave of zo, of kom morgen langs, ik denk dat ik er morgen de hele dag ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hi Party peeps,

ben er ook een tijdje niet geweest en zijn er intussen een hoop posts bijgekomen.

Voor de 2Step DJ's een korte, maar o zo belangrijke vraag:

Wie o Wie kent die nieuwe 2Step plaat (met latin-achtige invloeden) die redelijk vaak op 3FM wordt gedraaid. Ik heb geen sample, helemaal niks en heb tot nu toe dus niet gehoord van wie die is. Mocht iemand iets hebben, dan hoor ik het graag !!!!

Thanks!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 04 december 2001 20:23 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Nee nee, ik kom uit Amersfoort, maar new-line is in Harlingen, daarom kan ik daar niet echt terecht, dat bedoelde ik
Dan heb je mazzel. Hilversum is om de hoek. Ik zou zeker die lui eens bellen; ze hebben alles om kleine en grote feestjes aan te pakken. En ze zijn vrij makkelijk in halen en brengen. Grote bedrijven zitten altijd aan die vaste tijden, zij veel minder.

Zo, weer genoeg reclame gemaakt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 20:47 schreef BtM909 het volgende:
Hi Party peeps,

ben er ook een tijdje niet geweest en zijn er intussen een hoop posts bijgekomen.

Voor de 2Step DJ's een korte, maar o zo belangrijke vraag:

Wie o Wie kent die nieuwe 2Step plaat (met latin-achtige invloeden) die redelijk vaak op 3FM wordt gedraaid. Ik heb geen sample, helemaal niks en heb tot nu toe dus niet gehoord van wie die is. Mocht iemand iets hebben, dan hoor ik het graag !!!!

Thanks!
Bedoel je toevallig Markus Nikolai met Bushes? Is niet echt een 2Step plaat maar hij is wel erg goed :) (meer latin house & Garage)

Enne Mesut ik kan morgen dus echt niet richring Amersfoort want ik moet werken :( en ik kan voorlopig de eerst komende 2 weken niet richting Amersfoort om platen te kopen (Erg druk met werken + vriendin + draaien op een paar feestjes + me centen beginnen aardig op te raken nadat ik de belastingdienst heb moeten betalen en een paar dagen in Londen heb gezeten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op dinsdag 04 december 2001 23:41 schreef Reind het volgende:

[..]

Bedoel je toevallig Markus Nikolai met Bushes? Is niet echt een 2Step plaat maar hij is wel erg goed :) (meer latin house & Garage)
die is idd meesterlijk, vooral die clip
maar da's verder geen 2step of latin ofzo, meer gewoon club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op dinsdag 04 december 2001 21:17 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel. Hilversum is om de hoek. Ik zou zeker die lui eens bellen; ze hebben alles om kleine en grote feestjes aan te pakken. En ze zijn vrij makkelijk in halen en brengen. Grote bedrijven zitten altijd aan die vaste tijden, zij veel minder.

Zo, weer genoeg reclame gemaakt! :)
OK, bedankt!!! Ik denk dat ik eerst ff zelflangs ga kijken wat ik precies wil. Ze hebben toch wel een showroom en zo hoop ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op woensdag 05 december 2001 12:10 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

OK, bedankt!!! Ik denk dat ik eerst ff zelflangs ga kijken wat ik precies wil. Ze hebben toch wel een showroom en zo hoop ik....
Haha... Nee, ze hebben geen showroom, het is een grote garage/opslag die vol met licht en geluidsapparatuur zit (in flightcases). Ze hebben wel foto's van mooie projecten.

Overigens heb ik nog nooit een verhuurbedrijf gezien met een showroom.

Succes ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

bij heuff kan je gewoon langsgaan om te kijken wat je wilt.... dan denk ik dat ik dat de eerste keer maar doe om te kijken wat allemaal nodig is... Toch bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor sinterklaas oordoppen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://carrot.prohosting.com/ <- haal dit proggie :) zeer goed .. wel meerdere soundblasters required

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 06 december 2001 01:47 schreef Shred het volgende:
haal dit proggie :) zeer goed ..
who needs a proggie when u have technics? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
<edit>Opdracht voltooid, bedankt voor de reacties!</edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:27
Op donderdag 06 december 2001 15:04 schreef TripleM het volgende:

[..]

who needs a proggie when u have technics? :P
en/of numark/vestax maar die was je natuurlijk vergeten :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 06 december 2001 15:15 schreef koosmp3 het volgende:
Ik ben bezig met mijn opleiding Commerciele Economie. En daarvoor hou ik een marketing onderzoek voor het bedrijf Vestax.
Cool, ik heb ook CE gestudeerd.. Even invullen.. :)

edit:

Wat een ontzettend slechte vragenlijst!! Ten eerste maak je typfouten, ten tweede maak je spel- en taalfouten, ten derde ga je ervan uit dat iedere respondent Vestax PDX2000 gebruiker/expert is en tenslotte ga je ervan uit dat iedereen marketing expert is. Wat voor antwoord verwacht je in godsnaam op de vraag "In wat voor categorie zou u de Vestax draaitafel plaatsen? Luxe, Stijl, Kracht etc."?

Sorry maar ik kan echt niks met die vragenlijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 06 december 2001 15:15 schreef wibblemoo het volgende:
en/of numark/vestax maar die was je natuurlijk vergeten :P :P
nee want die heb ik nie.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op dinsdag 04 december 2001 23:41 schreef Reind het volgende:

[..]

Die is ook gruwelijk, maar helaas!!!!..... Dit nummer heeft nauwelijks vocals. Ik heb hem trouwens ook gehoord bij MTV. Die gebruiken hem in hun reclame om aan te geven wanneer non-stop hits begint! Het is wel dezelfde stijl.

Hebben jullie nog meer suggesties? Ik heb er nl. ook nog geen clip van gezien!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Op donderdag 06 december 2001 15:45 schreef TripleM het volgende:

[..]

Cool, ik heb ook CE gestudeerd.. Even invullen.. :)

edit:

Wat een ontzettend slechte vragenlijst!! Ten eerste maak je typfouten, ten tweede maak je spel- en taalfouten, ten derde ga je ervan uit dat iedere respondent Vestax PDX2000 gebruiker/expert is en tenslotte ga je ervan uit dat iedereen marketing expert is. Wat voor antwoord verwacht je in godsnaam op de vraag "In wat voor categorie zou u de Vestax draaitafel plaatsen? Luxe, Stijl, Kracht etc."?

Sorry maar ik kan echt niks met die vragenlijst..
Spel en tiepfouten komen door de haast, sorry.
Maar in mijn uitnodiging om de vragenlijst in te vullen staat ook iedereen die zich betrokken voelt met draaien.
En je kunt er haast van uitgaan dat als je draait dat je de PDX2000 kent.

Voorbeeld categorieen zijn bijvoorbeeld: Goedkope, kwalitatieve, HiFi, voor sommige zal er sopontaan HipHop opkomen. Dat soort dingen.

Dit interview is alleen bedoeld om de definitieve enwuete te maken.

En ik d8 dat iedereen hier wel wat tijd voor elkaar over had. Dus dan hoef je het niet zo af te zeiken denk ik dan. En als je gestudeerd hebt dan denk ik ook dat je wel weet hoe het gaat met planningen, en vragenlijstjes in elkaar schroeven..

Ik hoop dat er nog wat positieve mensen zijn die het even zouden willen invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 06 december 2001 16:27 schreef koosmp3 het volgende:

[..]

[..]
Ik denk dat je DAAR het meest de fout ingaat. Een gemiddelde DJ zal inderdaad de merknaam wel kennen ja, maar zal niet zomaar weten wat hij/zij zich moet voorstellen bij een bepaald model van vestax.

* JumpStart zou bij alle goden echt niet weten of die 'PDX2000' nou high-end is of niet, laat staan nog meer details.

[edit]: Misschien zou je wat vragen moeten herschrijven:

2) Kent u het type draaitafel PDX2000 van vestax, en zo ja, welke 'reputatie' heeft dit model in uw ogen ?

4) Multiple choice maken: A) (los) platen draaien. B) platen mixen. C) Scratchen. D) combinatie van A en/of B en/of C.

5 en 6 ) Combineren: Welke reputatie (positief en/of negatief) hebben draaitafels van Vestax ?

10) Draaitafel zelf kent geen bedreiging, het MEDIUM (vinyl vs CD) daarintegen wel ... dus ook deze vraag kan beter op een andere manier gesteld worden.

11) Vraag splitsen: Hoe vaak, en hoe lang gebruikt... en daarnaast, al dan niet bij vraag 10, of je ook mixt met CDs.

12) valt dan onder 5 en 6, de repuatie van het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 06 december 2001 16:27 schreef koosmp3 het volgende:
[..]
Voorbeeld categorieen zijn bijvoorbeeld: Goedkope, kwalitatieve, HiFi, voor sommige zal er sopontaan HipHop opkomen. Dat soort dingen.
[..]
En ik d8 dat iedereen hier wel wat tijd voor elkaar over had. Dus dan hoef je het niet zo af te zeiken denk ik dan. En als je gestudeerd hebt dan denk ik ook dat je wel weet hoe het gaat met planningen, en vragenlijstjes in elkaar schroeven..
Een vragenlijst opstellen doe je zo duidelijk mogelijk, daar gaat dan ook het meeste tijd inzitten. Dat zou je moeten weten. Ik wil niet onaardig doen, maar met zo'n vragenlijst kan ik gewoon echt niks. Ik draai al 5 jaar en ken de Vestax PDX2000, maar ik heb er nooit op gedraaid, een vraag over concurrentie bijvoorbeeld, is meer gericht op PDX2000 bezitters en dat is lang niet iedereen.

Ik heb heus wel tijd voor je over maar als jij er zelf niet veel tijd aan hebt besteed, waarom zou ik dat dan wel doen?

Dan nog even over die categorieen, je geeft voorbeelden van drie hele verschillende dingen, de kwaliteit, de muzieksoort en de prijs. Misschien is dat ook wel juist de bedoeling, maar je moet weten wat je wil weten en daar stel je ook de vraag naar. Deze vraag is zo onduidelijk dat je nooit een eenduidig (en dus bruikbaar) antwoord zult krijgen.

edit:

Om te laten zien dat ik het ook zo kwaad niet met je bedoel, heb ik je een mailtje gestuurd met je vragenlijst en mijn suggesties/opmerkingen erbij. Hopelijk kun je er iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hahahaha...

Wat ben ik ineens weer intens gelukkig dat ik alleen maar met CD werk. Hoef ik tenminste niet van die onzinnige vragenlijstjes in te vullen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 17:43 schreef MisterDon het volgende:
Hahahaha...

Wat ben ik ineens weer intens gelukkig dat ik alleen maar met CD werk. Hoef ik tenminste niet van die onzinnige vragenlijstjes in te vullen! :D
Ok, 3 miljoen postings van jou gelezen dat ik er toch wel van overtuigd ben dat je leuke dingen zou moeten kunnen doen met cd spelers. Eigenlijk wilde ik een tijdje terug voor 2 platenspelers gaan maar daar is absoluut geen ruimte voor in mijn kamertje (staat al vol met synthesizertjes etc.)
In een van je posts heb ik gelezen dat je numark prefereert boven denon. Zou je me kunnen (ik bedoel natuurlijk willen *D ) uitleggen wat het verschil maakt tussen het draaien met de ene en andere speler? Is het de userinterface, de technische specificaties of een bepaald gevoel dat je hebt met een speler? Hebben cdspelers, net als synthesizers een bepaald karakter? Kortom, waar moet ik op letten?
Btw, de Tascam 302 is nu in de aanbieding... hoe moet ik dit apparaat inschatten tussen alle andere spelers :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Nou jongens, ik beloof dat er nog een hele goeie enquete uit komt rollen :)
Deze vragenlijst is echt alleen maar bedoeld om een goeie enquete op te kunnen stellen.

Ik heb al een aantal reacties binnen, en als het zo door gaat mag ik het project wel verder afmakn van de begeleiders.
Maar morgen moet de definitieve enquete al klaar zijn :(

Duzz, als er nog een paar mensen zijn die me blij kunnen maken,.. Great. Dan maak ik jullie blij met een zeeg goeie enquete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 06 december 2001 18:30 schreef dopy het volgende:

[..]

Ok, 3 miljoen postings van jou gelezen dat ik er toch wel van overtuigd ben dat je leuke dingen zou moeten kunnen doen met cd spelers. Eigenlijk wilde ik een tijdje terug voor 2 platenspelers gaan maar daar is absoluut geen ruimte voor in mijn kamertje (staat al vol met synthesizertjes etc.)
In een van je posts heb ik gelezen dat je numark prefereert boven denon. Zou je me kunnen (ik bedoel natuurlijk willen *D ) uitleggen wat het verschil maakt tussen het draaien met de ene en andere speler? Is het de userinterface, de technische specificaties of een bepaald gevoel dat je hebt met een speler? Hebben cdspelers, net als synthesizers een bepaald karakter? Kortom, waar moet ik op letten?
Btw, de Tascam 302 is nu in de aanbieding... hoe moet ik dit apparaat inschatten tussen alle andere spelers :s
Het zijn er nog niet eens drie duizend, maar dat scheelt niet. :)

Ik heb eerst een Numark gehad (zo'n jaar of 7 terug). Dat was geen beste speler. Hij zag er net zo uit als een Denon; een mainunit met twee laatjes en een remote. De Numark was toen slecht in het snelstarten, en dat is nou net iets waar je heel veel aan hebt bij CD spelers.

Van pure irritatie heb ik toen de Numark ingeruild tegen een Denon 2000F MKII (dat is die zwarte met een rode en een groene knop). Die was jarenlang de wereldstandaard voor dubbel CD spelers. Was ook een erg fijne speler, maar het grote probleem van de Denons is dat als de laser versleten raakt deze alleen door een professional vervangen kan worden. En dat kost heel veel geld. Zo'n 800 gulden. De laser was overigens na een jaar of twee zo'n beetje op. Kijk eens wat een afschrijving je dan krijgt!

Dat, in combinatie met bedrijfszekerheid heeft me toen doen besluiten weer terug te gaan naar Numark.

De CDN 34 werd het. Redenen: De speler heeft een antishock buffer die ervoor zorgt dat je CD's echt nooit meer overslaan door trillingen (kan natuurlijk wle door zwaar beschadigde CD's komen...). Je kunt de speler echt een stukje op tillen en uit je handen laten kletteren!

Bovendien zit die speler vol met leuke functies als loops en een razendprecieze snelstart.

Grootste voordeel van de Numarks van tegenwoordig is dat je voor 75 piek een complete laserunit koopt die je er met een beetje handigheid zelf inklust. Als je dat jaarlijks doet blijft je speler bedrijfszeker.

Tegenwoordig werk ik met de Numark CDN88. Een veel duurdere speler, maar boordevol leuke functies. Mastertempo, effecten, +-100% pitch, drie loops etc. Ook de scratchfunctie is leuk, al zal die nooit het vinylwerk kunnen evenaren. Maar een beginscratch en een backspin is echt geen enkel probleem. En dat is wel erg leuk om te doen.

Nou had in afgelopen zaterdag wel wat probleempjes met mijn 88, dus ik moets noodgedwongen terug naar een Denon 1800F, het huidige instapmodel van Denon.
Ook nog steeds een heel goede producent hoor. Bovendien zijn de handling van Denon en Numark vrijwel identiek.

Dat is ook de reden dat ik Pioneer nog niet genoemd heb. Het zijn verdomd mooie spelers, maar de nerveuze pitchbend vind ik om nachtmerries van te krijgen; deze reageert veel te direct. Bovendien zijn de in het onderhoud ook niet zo voordelig als een Numark.

Dan noem je zelf nog Tascam. Ik heb er nog nooit mee gewerkt, maar volgens mijn info is dat veel meer een merk voor radioproductie. Daar zullen de features dan ook wel op zijn afgestemd.

Merken als DAP en Gemini behandel ik verder niet. Het zal naar de lage prijzen er van best leuk zijn, maar voor het echte werk denk ik dat je dat niet nodig moet hebben.

Alles opgeteld is voor mij de scherpere aanschafsprijs en onderhoudsprijs in combinatie met alle features die er op zitten is dat voor mij de winner op het professionele CD gebied.

En das mooi voer voor een nieuwe discussie! ;)
Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.