How to become a Dj.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste
Acties:
  • 16.909 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:59
ergens tussen 1800 en 1900 posts staat het

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op zondag 25 november 2001 11:55 schreef Termy het volgende:
kben geen dj hor (lmao) maar wel trance fanaat (en tekno) dus ik was wel benieuwd naar wat er op die ftp zou staan.. jammer
Kijk en dat willen we nu juist voorkomen.. Die FTP is bedoeld om muziek uit te wisselen tussen DJ's onderling, niet voor 'trance fanaten' om dat ding leeg te trekken en gratis muziek te krijgen waar wij voor betaald hebben a 20 piek per nummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 15:22 schreef TripleM het volgende:

[..]

Kijk en dat willen we nu juist voorkomen.. Die FTP is bedoeld om muziek uit te wisselen tussen DJ's onderling, niet voor 'trance fanaten' om dat ding leeg te trekken en gratis muziek te krijgen waar wij voor betaald hebben a 20 piek per nummer..
mja is dan een private account voor de 'regulars' hier dan niet dé oplossing?
mries laat eens iets hierover horen!

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op zondag 25 november 2001 15:22 schreef TripleM het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat de het account op die FTP server, voor deze lijst, op de schop moet. Hoe dan ook, ideaal zou het zijn als uploaders van deze lijst zelf aangeven of zijn/haar(?? zijn er ook dames hier op dit draadje ?) mix door jan en alleman mag worden gedownload.

* JumpStart heeft zelf dat 14 x Lieb alleen terecht komt bij 'regulars', eigenlijk...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astral Projection - Mahadeva
Psychedelic trance!!!!!
dat roelt zwaar
iemand enig idee of die gasten ook nog vinyl verkopen :?

btw. ik ben afgestapt van dat geminie setje :)
ik gah nu 2 draaigevallen kopen (belt jah)
maar met pitch control en anti-skating enzow!
dan maar ff met me oude rotte mengpaneel :P
koop ik de week daarop wel een andere :)
maar ff zeker weten
er zitten 2 PHONO ingangen
en een schroefje waar je een draadje tussen kan klemmen
maar er zit er maar 1
klopt dat :?

thnx
?DJ?-Jumbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb hier al een aardig tijdje niet meer gepost, maar ik ben terug >:). Ik heb eindelijk (4 maanden later dan geplanned) me setje technics. Hoe dat zo kwam:

1e poging om setje te kopen was de lokale audio zaak hiero 'Bartels' genaamd. Ik kom daar aan, ff vragen hoe duur een setje kost. Antwoorden ze: nou, om en nabij de 1200 gulden. Aangezien de meest gangbare prijs tussen de 1400-1700 ligt, dacht ik: KASSA! Maarja, dan kom je de volgende dag daar om die zooi te halen zeiden ze ineens:"Tja, we hebben opnieuw bij de importeur geïnformeerd, en we weten nu de exacte prijs, ze kosten je 1599 per stuk incl btw". Ik dus helemaal over de zeik en kwaad weggegaan.

2e poging dan maar online proberen. De site www.europeanmusician.com beweerde dat bij hun een setje 1200's maar 2250fl kostte, dus zon 1125fl per stuk. Wil ik daar gaan bestellen, ik denk ik mail ff voor de zekerheid of die prijs nog klopt, en wat zeggen ze: "sorry, we hebben ze niet meer op voorraad". Naja, ik denk:dan maar even wachten. Een paar weken later duiken ze weer op bij die site, maar nu voor een bedrag wat beduidend hoger lag. Dat ging dus ook al niet door.

Bij de 3e poging zocht ik mijn heil in het duitse bedrijf www.djservice.com, waar een setje technics ook erg goedkoop was, zon 1150 fl ofzo. dus ik daar bestellen, en er wordt bij per mail verteld dat ik ze binnen een week in huis zou hebben. Naja, na een week niets ontvangen en dus gebeld,"ja sorry we hebben ze niet meer op voorraad je krijgt ze zsm". Naja, weer 2 weken nog steeds niets ontvangen. Dus ik weer bellen: "Ja, we hebben ze al een week geleden verstuurd hoor, dan moet het fout zijn gegaan bij de post".

Nu was ik het afgelopen zaterdag zo erg zat, dat ik maar een vierde en laatste poging heb gedaan bij Richersounds, daar kostten ze 1200fl per stuk. Dus naar utrecht gegaan om ze daar te halen, en nu heb ik ze dus EINDELIJK >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 21:35 schreef T3KST3P het volgende:
een heel verhaal :)
en plots word er morgen aan de deur gebelt
ik heb een pakketje voor je :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25

Termy

valt er nog wat te fragge?

jazeker, psy trance roelt hard, kheb redelijk wat van Assie.

tja, als niet voor jan en alleman is dan maar niet. me can live with it :) van Trance Addict haal je ook zat leuke dingen.. :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 25 november 2001 21:32 schreef DJ-Jumbo het volgende:

...

er zitten 2 PHONO ingangen
en een schroefje waar je een draadje tussen kan klemmen
maar er zit er maar 1
klopt dat :?

thnx
?DJ?-Jumbo
Dat schroefje zit er om alle apparaten een elkaar te knopen, zodat je daarmee brom kunt opheffen. Daar heb je er maar entje van nodig, dus dat klopt als een bus.

Mooie discussie hebben jullie gehad over commercieeel of niet! :D Ik zat dit weekend in Schiermonnikoog en heb sinds eeuwen weer een lekker boer'n diskooo van binnen gezien (voor de kenner: De Toxbar). Tsja... wat daar gedraaid wordt, daar draait mijn maag met zo'n 45 toeren per minuut mee om, maar ach... Ik het land der blinden is eenoog koning. ;)

Ik ben dus helemaal gebrainwashed met top 40 Trance en ellendige randverschijnselen.

Een zinnige review van een Gotters mix zullen jullie voorlopig dus niet van me kunnen krijgen.

Over de server: Mijn mixen mogen voor mijn part wel uniform lurkbaar gemaakt worden hoor. Als ik mensen er blij mee kan maken gaan ze hun gang maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 25 november 2001 12:44 schreef universal creations het volgende:
ergens tussen 1800 en 1900 posts staat het
Op pagina 72 als je 25 posts per page bekijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 21:44 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

en plots word er morgen aan de deur gebelt
ik heb een pakketje voor je :D :D :D :D :D
Ja, ik heb dat niet besteld.. Da wassik nie.. da was iemand anders, da was een neger ;)

ff serieus, hoe zit het met de ftpserver.. heb alles tot en met 84 gelezen, en heb het zojuist weer ff van achter naar voren doorgespit tot 93 ofzo, maar ben nu een beetje moe geworden. Mries, laat wat van je horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op zondag 25 november 2001 22:17 schreef MisterDon het volgende:
Dat schroefje zit er om alle apparaten een elkaar te knopen, zodat je daarmee brom kunt opheffen. Daar heb je er maar entje van nodig, dus dat klopt als een bus.
Da's de aarde.. Of je er maar 1 apparaat aanhangt of meerdere, dat maakt niet uit.. In een hele serie apparatuur hoeft er maar 1 apparaat geaard te zijn..

Heb je brom, dan hang je die dingen eraan, heb je geen brom, dan doe je het niet.. Iesse siempel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Heb vandaag weer een mixje in elkaar gezet, met de titel:

Ultimate Trance Classics Mix

Waarom deze titel? Dit is een mix met de beste trance classics die ik op 12" heb.

Even de playlist:

1. York - Reachers Of Civilization
2. Afrika Bambaataa - Agartha
3. Energy 52 - Café del Mar
4. Musix - Do Ya See the Light
5. Nico Parisi - Time Flies
6. Meo Lorenzo - Dreams Road
7. Thomas Heckmann - Amphetamine
8. Emanuel Top - Acid Phase
9. Hand's Burn - Good Shot
10. Cherrymoon Trax - House Of House
11. DJ Scot - U (FVV-Mix)
12. The Age of Love - The Age of Love
13. Humate - Love Stimulation
14. State Of House - Pacific Dance (Enigma Remix)

Het laatste nummer is een bonus-track, het is niet echt trance maar wel een vette classic, overigens is het origineel zonder die Enigma-toevoeging (die heb ik in elkaar gefrommeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

humm okay :) ik zit nu steeds net onder m'n limiet, dus het is niet echt noodzakelijk om in policies enzo te gaan frutten (snap ik ook nog niet). Mocht de limiet bereikt worden kan ik wel wekelijks het pwd veranderen ofzoiets. Het grootste probleem vooralsnog is schijfruimte...ik kan niks meer deleten nu, of anders moet het OS eraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Zeg Mries, ik krijg steeds deze foutmelding:
550 System Error- universal_creations_-_ultimate_trance_classics_mix.mp3: Permission denied.
ERROR:> Requested action not taken (e.g., file or directory not found, no access).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 00:13 schreef universal creations het volgende:
Zeg Mries, ik krijg steeds deze foutmelding:
[..]
Heb ik ook last van :(

Ik ga is ff een faqje schrijven voor het dj forum, iemand nog ideeén van wat er wel en niet in moet staan? Tis voor het forum onder in me sig (subforum van deze draad onderhand ;) )

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 26 november 2001 01:55 schreef Reind het volgende:

[..]

Heb ik ook last van :(

Ik ga is ff een faqje schrijven voor het dj forum, iemand nog ideeén van wat er wel en niet in moet staan? Tis voor het forum onder in me sig (subforum van deze draad onderhand ;) )
Je bedoelt dat deze draar intussen het subforum voor dhet DJ forum is! ;)

Laat ze eerst maar eens alles wat hier allemaal staat van a tot z lezen, dan zijn ze een heel eind verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig mensen hier die bepaalde platen niet meer luisteren en willen verkopen? Ik ben onder andere op zoek naar de volgende platen:

- Fuse - Fuse (plus8)
- LFO vs Fuse = traintracs (???)
- Edge of Motion - Setup 707 -> transparant vinyl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op maandag 26 november 2001 02:05 schreef MisterDon het volgende:
Je bedoelt dat deze draar intussen het subforum voor dhet DJ forum is! ;)

Laat ze eerst maar eens alles wat hier allemaal staat van a tot z lezen, dan zijn ze een heel eind verder...
Ik heb me vandaag ook maar es geregistreerd, maar ik vind er niet zo heel veel interessants opstaan hoor.. GoT blijft the place to be! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan hem gewoon downloaden UC...:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 23:57 schreef Mries! het volgende:
humm okay :) ik zit nu steeds net onder m'n limiet, dus het is niet echt noodzakelijk om in policies enzo te gaan frutten (snap ik ook nog niet). Mocht de limiet bereikt worden kan ik wel wekelijks het pwd veranderen ofzoiets. Het grootste probleem vooralsnog is schijfruimte...ik kan niks meer deleten nu, of anders moet het OS eraf ;)
Ejj je kan die minimix.mp3 uit me dir deleten was ff iets tijdelijks crappie spul, helaas nog geen tijd gehad om er een goeie mix neer te zetten...

kom nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25

Termy

valt er nog wat te fragge?

hm, eh... :D kheb net ff gekeken op die FTP om ff te kijken wat der zou zijn en zo.. (rare ftp trouwens, reageert traag, downt als een trein)

kheb de chilled mix van Universal Creations overgehaald enne, ja hij's wel leuk :) beetje sloompjes naar mijn smaak maar heb geen fouten ontdekt (iets wat je niet eens van alle goeie (lees: bekende) DJ's kan zegge :()

toch had ik nog een ontopic vraagje: is er een programma waarmee je een mix kan maken zonder allerlei hardware benodigdheden. hoeft geen super kwali te zijn, het idee is meer nummers die ik leuk vind in elkaar te draaien zonder allerlei irritante intro's e.d.

als jullie echt niet willen dat ik wat overhaal van die ftp meld het dan maar, kwas alleen maar nieuwsgierig :) anders had ik wel meer kunnen downe :9

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool edit pro of 2000
Radio 538 musicmaker
fruityl00pz
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff een vraagje...
hoe zetten ze het bij een mixer dat je meerdere kanalen tegelijk kan beluisteren door elkaar heen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:27
hij bedoelt zoiets als bpm studio of mixmeister ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 26 november 2001 19:33 schreef DJ-Jumbo het volgende:
nog ff een vraagje...
hoe zetten ze het bij een mixer dat je meerdere kanalen tegelijk kan beluisteren door elkaar heen :?
Een kanaal kan je 'cue'en: richting koptelefoon sturen. Daarvoor heeft een mixer een setje koppen, per kanaal 1. Soms zit er nog een "split cue" bij, die gooit 1 kanaal naar de linker kant van de koptelefoon, en het andere kanaal naar de andere 'oorschelp'.

Maar voor alle beginselen van het draaien kan je beter even de AVH pages bekijken.

Jaa, sorry, da's spam eigenlijk. Ik verdien er niets mee hoor :)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Op maandag 26 november 2001 11:07 schreef Mries! het volgende:
ik kan hem gewoon downloaden UC...:?
Ik probeer een nieuwe mix te uploaden, maar dat lukt nu weer niet :'(

BTW, kun je die "chilled mix" er even afhalen, want die staat er maar voor 10 min op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gedaan...vreemd, hij moet er toch gewoon op kunnen denk ik..nog 202 mb vrij, dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
mja een paar dagen deze thread niet gechecked, en er zijn weer een paar pagina's bij! :D
trouwens mries, zou je je logs even willen doorspitten die de directory met mijn mixes heeft gedelete? want het heeft me verdomde veel moeite gekost om ze erop te krijgen, en ik zit nu best wel te balen dat die hele directory weg is :( :( :'( :'(
verder was ik dus van plan om even een paar sets te downloaden en te reviewen (daarom was ik dus even op je FTP) maar nu ik zie dat mijn spul weg ik heb ik daar ff geen zin meer in... DAMN!

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even de log van de FTP doorgespit, maar daarin zie ik alleen vermelding voor het maken van de DIR...en verder niet..vaag hoor, misschien heeft iemand met telnet access hem verwijdert ofzo, iets anders kan ik niet verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 21:19 schreef Flat© het volgende:
mja een paar dagen deze thread niet gechecked, en er zijn weer een paar pagina's bij! :D
trouwens mries, zou je je logs even willen doorspitten die de directory met mijn mixes heeft gedelete? want het heeft me verdomde veel moeite gekost om ze erop te krijgen, en ik zit nu best wel te balen dat die hele directory weg is :( :( :'( :'(
verder was ik dus van plan om even een paar sets te downloaden en te reviewen (daarom was ik dus even op je FTP) maar nu ik zie dat mijn spul weg ik heb ik daar ff geen zin meer in... DAMN!
that sux :(
maaruh gaat iemand mij nog vtellen over die FTP :?
of @mailen? [mail]djjumbo_nl@hotmail.com[/mail]
btw. ook voor al uw spam/vieze plaatjes/illigale partyadressen en url's naar mp3's :P

bvd
DJ-Jumbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 21:32 schreef Mries! het volgende:
Ik heb even de log van de FTP doorgespit, maar daarin zie ik alleen vermelding voor het maken van de DIR...en verder niet..vaag hoor, misschien heeft iemand met telnet access hem verwijdert ofzo, iets anders kan ik niet verzinnen.
damn dit vind ik dus echt best wel enorm klote... als degene die 'm weggeknald heeft deze thread zit te lezen, ben dan ff stoer en maak je bekend ofzo >:)
mries: nog ff voor de zekerheid: heb je telnet/ssh access op die server? heb je de logfile gewoon een beetje doorgekeken of gegrept op 'flat' ofzo?

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Ik heb al een andere manier gevonden om het voor elkaar te krijgen: uploaden naar de root-dir, dat werkt wel namelijk. Mries, kun jij hem verplaatsen wanneer hij klaar is (74.06 MB)

hmmm, mijn uploadsnelheid is zelfs voor @Home-begrippen erg laag op dit moment: 7 KB/s ipv 16 KB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej Universal, jij ook hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Op maandag 26 november 2001 22:55 schreef Six4Eight het volgende:
Heej Universal, jij ook hier :)
Yep, al jaren (althans bij Tweakers, bij GOT iets minder lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam hier wel vaker maar nooit op GOT, dit is welgeteld mijn 2e post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Maar, is het niets voor jouw om ook een mixje te plaatsen, want jouw draaistijl is iig erg interessant (ik heb denk ik dezelfde draaistijl). Kijk op pagina 72 voor de FTP-informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 21:36 schreef Flat© het volgende:
damn dit vind ik dus echt best wel enorm klote... als degene die 'm weggeknald heeft deze thread zit te lezen, ben dan ff stoer en maak je bekend ofzo >:)
mries: nog ff voor de zekerheid: heb je telnet/ssh access op die server? heb je de logfile gewoon een beetje doorgekeken of gegrept op 'flat' ofzo?
de log geopend en gezocht op Flat :) maar jumbo wat wil je nou over de FTP weten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vibe_line ziet muziek als kunst. Hij ziet z'n platen als een zeldzame collectie schilderijen die het bekijken (beluisteren) na een x-aantal jaren nog waard is. En zo hoort het. De meeste DJ's gaan idd voor 'hitjes' en platen die op het momenent 'in' zijn.

ff een reply op de discussie in draad 104. Een DJ naar mijn & zijn hart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 23:22 schreef Mries! het volgende:
maar jumbo wat wil je nou over de FTP weten..?
ftp adress :)

btw.

een LENCO
Direct drive. Stereo.
Quartz gestabiliseerd.
Quick Start (0,4 sec). 33/45 t/min.
33 cm draaitafel van gegoten aluminium.
Pitch Control ± 8%.
Met aansluiting voor externe lamp voor extra verlichting.
600,- piek
maar deze kan ik op afbetaling doen
dus ipv. belt-drive gevallen :)
doen of toch maar belt-drive
(of weet iemand anders waar ik op de pof goeie draaitafels kan kopuh :? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 19:49 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Een kanaal kan je 'cue'en: richting koptelefoon sturen. Daarvoor heeft een mixer een setje koppen, per kanaal 1. Soms zit er nog een "split cue" bij, die gooit 1 kanaal naar de linker kant van de koptelefoon, en het andere kanaal naar de andere 'oorschelp'.

Maar voor alle beginselen van het draaien kan je beter even de AVH pages bekijken.

Jaa, sorry, da's spam eigenlijk. Ik verdien er niets mee hoor :)
k thnx man!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik zoek de naam van een plaat.. Tis een supercommercieel deuntje a la Klubbheads (misschien is ie daar wel van, ik weet het echt niet).. Hij's nog niet heel oud, minder dan een jaar denk ik..

In het begin hoor je zo'n snelle, omhoog gepitchte stem:

"everybody beat, beat to the top
everybody beat, beat to the top
don't.. stop.."

En daarna zo'n ontzettend leip deuntje met een soort van ehm.. trompet/hoorn achtig instrumentje.. Weet iemand welk nummertje ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hij staat op zo'n CD van Jean.. maar het echte antwoord komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
The Bitch Hotel - The Bithc Hotel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op dinsdag 27 november 2001 15:31 schreef jadjong het volgende:
The Bitch Hotel - The Bithc Hotel
Nope, lijkt er nog niet op.. Dit is een vrouw, volgens mij is het nummer dat ik bedoel met 1 of een paar opgepitchte mannenstemmen..

Het nummer dat ik bedoel is ook een stuk sneller en heeft een hoger Klubbheads gehalte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Flat> je mixes staan er nu op (harde zooi wordt nu upgeload).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 26 november 2001 23:50 schreef Prankster het volgende:
De meeste DJ's gaan idd voor 'hitjes' en platen die op het momenent 'in' zijn.
[...]
"de meeste DJ's" ??? Dat trek ik echt in twijfel. Zoals ik eerder al zei, het is heel sterk afhankelijk over welk gedeelte van de uitgaanswereld je het eingelijk hebt.

Als ik alle vrienden tel waarvan ik weet dat ze kunnen draaien ( ik kom zo gauw op 8 man en 1 vrouw, en dan laat ik alle regulars van dit draadje even buiten beschouwing ) en vervolgens kijk naar hoeveel van die mensen commercieël zijn ingesteld...

Score 9:0!

Van de 9 zijn er 4 die wel eens op een feest draaien, en daar kunnen doen wat ze willen, komt geen commercie / top 40 aan te pas.

... Maar goed, ik heb ook maar zicht op slechts een deel van de hele uitgaanswereld, dus ook dit is geen 100% zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ieamdn advies nog of ze goed zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 14:19 schreef TripleM het volgende:
Ik zoek de naam van een plaat.. Tis een supercommercieel deuntje a la Klubbheads (misschien is ie daar wel van, ik weet het echt niet).. Hij's nog niet heel oud, minder dan een jaar denk ik..

don't.. stop.."

En daarna zo'n ontzettend leip deuntje met een soort van ehm.. trompet/hoorn achtig instrumentje.. Weet iemand welk nummertje ik bedoel?
oh hehe ik verstond altijd everybody reach, reach to the top :) maar ik weet niet hoe het heet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 27 november 2001 18:32 schreef DJ-Jumbo het volgende:
ieamdn advies nog of ze goed zijn :?
Direct Drive verdient écht wel de voorkeur boven belt drive.

Wel even navragen of er wel naald/element bij zit voor f. 600,- Als dat er nog bijkomt wordt het snel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

don't.. stop.."

oh hehe ik verstond altijd everybody reach, reach to the top :) maar ik weet niet hoe het heet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Even iets anders:

Er staan ondertussen zoveel mixen op Mries z'n server, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Zou 'nomineren' een idee zijn ? Of in ieder geval alle 'full mixes' van een uur of meer bij elkaar zetten ?

Zelf heb ik in ieder geval lang niet alles gedownload, en van wat ik gedownload heb heb ik ook nog niet alles beluisterd... Ik wil weten wat de moeite van het luisteren waard is.

Aan de andere kant, als iedereen zijn/haar(?? zijn er nou dames die actief meelezen/posten hier?) mening geeft over alle mixen die er op de server staan, dan schieten we wel héél snel naar post #3000, maar echt de bedoeling lijkt me dat niet.

Of kunnen we een jury instellen ?? :)

* JumpStart is wel bereid om, via e-mail, allemaal user-reacties te ontvangen en verwerken in een eind selectie van "Best of GoT mixes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op dinsdag 27 november 2001 18:42 schreef Mries! het volgende:
lol, dat was em! :D van wie is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en na een avondjuh surfen ben ik weer wat vage termen tegen gekomen :)

-PGM select
-Booth amp
-Booth rotary function
-cartridge(en dan bedoelen ze vast niet dat geval van de printer :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op dinsdag 27 november 2001 20:55 schreef DJ-Jumbo het volgende:

-PGM select
-Booth amp
-Booth rotary function
Een cartridge is een element, PGM select weet ik zo niet, booth amp is om een versterker aan te kunnen sluiten op de monitor uitgang (booth = de dj stek) en booth rotary function kan ook van alles zijn.. Waar ben je die tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik heb em!! Het is DJ Disco - Reach To The Top, thanks Mries!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 21:10 schreef TripleM het volgende:

[..]

Een cartridge is een element, PGM select weet ik zo niet, booth amp is om een versterker aan te kunnen sluiten op de monitor uitgang (booth = de dj stek) en booth rotary function kan ook van alles zijn.. Waar ben je die tegengekomen?
thnx!
ik gah is ff zoeken naar wat info over 'booth'
iemand een suggestie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Ik ben er zeker van dat deze vraag al een keer eerder is gesteld maar om nou 107 pagina's te gaan lezen.... :z

Wat ik graag wil weten of er een pagina is waar wordt uitgelgd hoe je 2 nummer in elkaar mixt. En dan bedoel ik wat dieper dan alleeen de BPM op elkaar afstemmen, beat gelijk zetten en de schuiven in elkaar laten over lopen.

Soms hoor je nummers minuten lang door elkaar lopen zonder dat het rommelig klinkt. Ik heb zelf wel een lopen aanrommelen met Virtual Turntables maar het klinkt of rommelig of ik moet 10 keer op een overgang oefenen voor het ongeveer wat is. Natuurlijk... oefening baart kunst maar er komt ook techniek bij kijken en dat is wat me interesseert.

Ik hoef niet zo nodig DJ te worden maar kan er gewoon niet tegen als ik iets niet snap.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
er was iemand die ook in dit topic actief is die daar een hele mooie FAQ/tutorial over heeft geschreven.... de url weet ik op het moment niet want de pc waar ie opstaat heeft een dode hdd :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

booth -->

Dit is gewoon het hokje waar je apparaten staan, dus van waaruit je de PA aanstuurt. kijk maar in het woordenboek...

Twee tracks goed mixen:

Tja. Ten eerste moeten de bpm's natuurlijk kloppen. Daarna wil je ook nog dat de maten kloppen, en liefst stukken van 16 of 32 gelijk lopen. Zo zullen beide tracks op dezelfde momenten overgangen hebben.
Daarbuiten moet je natuurlijk zorgen dat de combinatie muzikaal klopt (de tracks moeten elkaar een beetje aanvullen), en of er geen irritante clashende samples inzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 22:39 schreef ^JaapvR^ het volgende:
booth -->

Dit is gewoon het hokje waar je apparaten staan, dus van waaruit je de PA aanstuurt. kijk maar in het woordenboek...
aha...
ja je ziet er zo veel over staan :)
ik heb wat gezocht maar een echte goeie uitleg pagina van begrippen kan ik niet echt vinden.. wel jammer want ik vind het vervelend om alles te moeten vragen...en verder niet echt een inbreng te hebben in de draad...

misschien tijd om alles wat ik in dit topic heb opgestoken eens op een gezamelijke overzichtelijke page te pleuren...
want ik zie wel leuke page's voorbij rollen
maar of ze zijn onoverzichtelijk
of in het engels
en ik ben nog geen site tegen gekomen waar echt de begrippen op 1 page staan uitgelegt
of zit ik nou gewoon op de verkeerde site's te kijken :D
en jah alles staat wel in dit topic maaruh...
om 107 pagina's te doorzoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Op dinsdag 27 november 2001 21:15 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik heb em!! Het is DJ Disco - Reach To The Top, thanks Mries!! :D
hmz. ik was er nu ook achter.. maargoed, succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 27 november 2001 21:55 schreef DK het volgende:
Soms hoor je nummers minuten lang door elkaar lopen zonder dat het rommelig klinkt. Ik heb zelf wel een lopen aanrommelen met Virtual Turntables maar het klinkt of rommelig of ik moet 10 keer op een overgang oefenen voor het ongeveer wat is. Natuurlijk... oefening baart kunst maar er komt ook techniek bij kijken en dat is wat me interesseert.
Beginnen met het laatste: Oefening. Als leek is het veel moeilijker om te horen wanneer een plaat foutloopt dan een getraind persoon. Op het moment dat jij als leek een fout hoort, dan is het al langer fout aan het gaan. Hoe meer je draait, hoe kleiner de foutjes zijn die je toch nog net kan oppikken. En omdat de gemiddelde luisteraar nog niets doorheeft lijkt alles naadloos te gaan.

Je platen door-en-door kennen scheelt ook veel: Dan weet je precies op welke geluiden je moet letten, en, ook erg belangrijk, welk geluid bij welke plaat hoort! Dat platen niet meer synchroon lopen zegt nog niet welke van de 2 nou achter loopt.

^JaapvR^ stipte het ook al aan: platen moeten wel bij elkaar passen. Dat bepaal je A) op gevoel, zoals de meeste DJs dat doen, en/of B) door te kijken in welke toonaard een nummer is geschreven (Goeie muzikanten kunnen dit.)

Naast tempo, beats synchroon, maten gelijk, (eerste tel van de maat moet tegelijk komen met de eerste tel van de maat van de andere plaat) en volume gelijk moet een DJ er ook voor zorgen dat van beide platen de melodie gelijk loopt (een 'loop' van, zeg, 16 maten van de ene plaat moet gelijk lopen met de 'loop' van de andere plaat) en als laatste, ook de hoofdstukken van de platen kloppen. De intro van een nieuwe plaat samen laten vallen met de afbouw van de huidige plaat (op het moment van de climax van plaat 1 de 2e plaat starten werkt altijd perfect, dan komt het altijd goed uit.)

Voeg dit allemaal samen en je kan overgangen van tot wel 2 minuten (en soms meer zelfs) voor elkaar krijgen.

Damn. Ik héb dit al eens geschreven, maar dan in het engels ! :) wibblemoo bedoelde waarschijnlijk deze website:

http://music.hyperreal.org/dj/AVH/

Whoops, spam ik alweer ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:51

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

don't.. stop.."
Het is:

"Everybody REACH, reach to the top".

Artiest: DJ Disco
Titel: Reach 2 the top (duh ;-)
Jaartal: midden 1999
BPM: 136

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Op dinsdag 27 november 2001 20:55 schreef DJ-Jumbo het volgende:

-PGM select
Vaak: Selecteer welke kanalen naar de output (program) gestuurd moeten worden (subgroups op grotere mixers).
-Booth amp
Versterker voor je monitor speakers
-Booth rotary function
Gotta love marketing bulshit. Het draaiknopje waarmee je het volume van de monitor speakers afstelt.
DUH. Dat is het element. In het element vind je de naald. Deze naald bevat een stukje steen. Dit stukje steen wordt door een stuk plastic gescheurd. Resultaat is iets dat op geluid lijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 18:03 schreef jadjong het volgende:
Flat> je mixes staan er nu op (harde zooi wordt nu upgeload).
aha wow bedankt man!

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op dinsdag 27 november 2001 23:43 schreef JumpStart het volgende:
Voeg dit allemaal samen en je kan overgangen van tot wel 2 minuten (en soms meer zelfs) voor elkaar krijgen.
jups, laatst hoorde ik op een wat oudere CD van mezelf een mix tussen Sound De-Zign - Happiness en Hatiras - Spaced Invader. een goed voorbeeld van twee platen die elkaar aanvullen, en dus goed klinken als ze tegelijkertijd lopen (mja met spaced invader is dat sowieso wel makkelijk eigenlijk). gevolg: mix van meer dan twee minuten lang, waarin beide nummers de hele tijd te horen zijn

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 28 november 2001 00:55 schreef huisman het volgende:
Het is:

"Everybody REACH, reach to the top".

[..]
dat zeg ik dus net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 28 november 2001 00:59 schreef huisman het volgende:
DUH. Dat is het element. In het element vind je de naald. Deze naald bevat een stukje steen. Dit stukje steen wordt door een stuk plastic gescheurd. Resultaat is iets dat op geluid lijkt!
DUH? Niet iedereen weet dat cartridge element is hoor, daarom vraagt ie het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Op woensdag 28 november 2001 08:47 schreef TripleM het volgende:

[..]

DUH? Niet iedereen weet dat cartridge element is hoor, daarom vraagt ie het..
Dat was dus bedoeld als grapje...

Hmm, misschien had er een emoticon bij gemoeten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 28 november 2001 12:35 schreef huisman het volgende:
Dat was dus bedoeld als grapje...

Hmm, misschien had er een emoticon bij gemoeten ;-)
idd.. ;) ofzo.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 08:09 schreef Flat© het volgende:

[..]

aha wow bedankt man!
je harde zooi kan er niet op, geen ruimte meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

waar gaat dit over? 8-)

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op woensdag 28 november 2001 17:18 schreef ride277 het volgende:
waar gaat dit over? 8-)
Ga maar lezen, dan kom je er vanzelf achter he. :)

Interessanter dan je denkt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 00:59 schreef huisman het volgende:

een lang verhaal ;)
thnx man! (duhhhh ;))
o ja voordat ik het vergeet...
waarom noemen ze het de ene keer 'cartridge' en de andere keer 'element' is dat om leekjuhz als mij het moeilijk te maken of heeft het een andere reden(engels - nederlands ofzow?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 17:41 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

thnx man! (duhhhh ;))
o ja voordat ik het vergeet...
waarom noemen ze het de ene keer 'cartridge' en de andere keer 'element' is dat om leekjuhz als mij het moeilijk te maken of heeft het een andere reden(engels - nederlands ofzow?)
Probeer je het volgende niet persoonlijk aan te trekken, want ik ga een paar opmerkingen maken die je misschien niet zo geweldig leuk vind, maareh?

waarom durf jij je dj te noemen als je eigenlijk een leek bent qua mixen/draaien? Ik weet wel dat het leuk klinkt, en ik hier niet discussieren wanneer je wel of geen dj bent.. maar dit vind ik een beetje te ver gaan, jumbo.

en nog een keer.. no flame intended

[on topic]
ik ben al erg lang op zoek naar het nummer spaced invader van hatiras, ik ken alleen de 3 drum n bass remixes (door J MAJIK, Optical en High Contrast). Heeft iemand een link naar een .ra'tje ofzo van een online shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
www.only-djs.com :Z :Z

als echte DJ moet je die toch kenne (just kiddin';) )

ff voor de duidelijkheid een cardridge is toch het hele deel wat op de toonarm zit vastgeschroefd en het element is het gedeelte wat daaraan is geschroeft ? (de naald dus) of is cardridge hetzelfde als element ...

* wibblemoo confuzed now :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
T3KST3Pe:
ik ben al erg lang op zoek naar het nummer spaced invader van hatiras, ik ken alleen de 3 drum n bass remixes (door J MAJIK, Optical en High Contrast). Heeft iemand een link naar een .ra'tje ofzo van een online shop...
wát? heb jij spaced invader niet?
ga je vlug ergens staan schamen! ;) :D

maar je wilt dus gewoon de original mix horen?
ik wil 'm wel ff rippen en tijdelijk op mries ftp zetten hoor als dat mag tenminste

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 20:27 schreef Flat© het volgende:

wát? heb jij spaced invader niet?
ga je vlug ergens staan schamen! ;) :D

maar je wilt dus gewoon de original mix horen?
ik wil 'm wel ff rippen en tijdelijk op mries ftp zetten hoor als dat mag tenminste
Ik heb alleen de drum & bass remixes..
ja die ftp ben ik al lang niet opgeweest :) das al heel wat pagina's terug.. maar das goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind moi prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 20:42 schreef Mries! het volgende:
vind moi prima
mooi zo dan
ik ben nu ff de cd waar 'ie op staat (overigens ook gewoon een set van mij) aan 't rippen, dus over een uurtje staat 'ie wel op die FTP

trouwens ik ben even de ultimate trance classics mix van universal creations aan het downloaden, review volgt ASAP :)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 20:26 schreef wibblemoo het volgende:
www.only-djs.com :Z :Z

als echte DJ moet je die toch kenne (just kiddin';) )

ff voor de duidelijkheid een cardridge is toch het hele deel wat op de toonarm zit vastgeschroefd en het element is het gedeelte wat daaraan is geschroeft ? (de naald dus) of is cardridge hetzelfde als element ...

* wibblemoo confuzed now :? :? :?
heheh, ze hebben niet veel interessants mbt dnb daaro voor mij, daarom kende ik m nie.. ik denk niet dat ik tegen jou over online zaken zoals chemical records en redeye moet beginnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de hatiras remix:
Hatiras Vs J Majik - Spaced Invaderz
(streaming ra clip 3mins : http://www.chemical-records.co.uk/ram/DNB001-A.smil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
zo... hatiras - spaced invader staat op de ftp-server
in de directory flat/ is 't het bestand 04.mp3
03.mp3 is 't nummer dat daarvoor komt, en je dus die mix van meer dan 2 minuten bevat waar ik 't eerder over had
voor de compleetheid kan je ook even 05.mp3 downloaden, dat is de dave clarke remix van soul heaven van de goofellas.
(oja, track 03 is happiness van sound design, maar dat horen jullie ook wel :+ )

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 28 november 2001 20:26 schreef wibblemoo het volgende:
Cartridge is de Engelse benaming voor wat wij element noemen.. Wat wij naald noemen, noemen ze in het Engels stylus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 28 november 2001 20:17 schreef T3KST3P het volgende:
Probeer je het volgende niet persoonlijk aan te trekken, want ik ga een paar opmerkingen maken die je misschien niet zo geweldig leuk vind, maareh?

waarom durf jij je dj te noemen als je eigenlijk een leek bent qua mixen/draaien? Ik weet wel dat het leuk klinkt, en ik hier niet discussieren wanneer je wel of geen dj bent.. maar dit vind ik een beetje te ver gaan, jumbo.

en nog een keer.. no flame intended
Hou dan gewoon je mond.. Je wil niet flamen maar je gaat wel dit soort opmerkingen plaatsen.. Geef gewoon antwoord en trek je eigen conclusies..

Verwijderd

Nep Dj`s Turntablism Learn that!!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 29 november 2001 01:23 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Hallo nieuwe participant in de DJ draad!

Wat wil je in godsnaam met deze loze opmerking zeggen?
Frustraties? Geldingsdrang? Miskend talent?

Meld wat zinnigs of zeg niks. :)

Ow, Tekstep, lekker direct hoor. Dood aan alle wannabees? :D
Straks krijgen we hier al die mannetjes die eens BPMstudio hebben geinstalleerd en tegen hun vriendjes verkondigen dat ze DJ zijn.

Nee dank u.

Ik draaide tenminste al toen alleen sukkels het nog deden. :+

• jadjong
  • Niet online
Waar slaat dat nou weer op :?
een DJ moet en plezier in hebben en het publiek ook, of dat nou met cd/md/dvd/mc/mp3/ra of platen gebeurt, dat maakt iet uit.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Oehh, lekker lekker, flamen :P !!

Nee, even serieus, als je er inderdaad verstand van zou hebben dan zou je heel goed weten dat turntablism en house muziek mixen echt mijlen ver uit elkaar ligt. |:( Als dit draadje nou over specifiek over scratchen ging, dan was je opmerking nog een beetje op z'n plaats.

Alsof we het hebben over baseball en jij komt zeggen dat we allemaal jeux des boulles moeten gaan spelen. Dat het beide 'balspellen' zijn maakt nog niet dat de een beter is dan de ander.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 09:16 schreef jadjong het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op :?
een DJ moet en plezier in hebben en het publiek ook, of dat nou met cd/md/dvd/mc/mp3/ra of platen gebeurt, dat maakt iet uit.
DVD mixen ? :)

Verwijderd

Ik zit er over te denken om dit van iemand over te kopen, voor fl 2500,-
2 vestax PDX-d3 direct drive turntables(3jaar oud)met element
1 Stanton Mk2 Mixer (1 jaar oud)
1 Vestax PMC17A Mixer (2jaar oud)

Iemand commentaar ?

Verwijderd

[..]

Klopt, is ook Reach to the top.

Het nummer is van DJ Disco en heet dus Reach to the Top.
En hij is idd geproduceerd door te klubbheads.

edit:
zag net dat het al genoemd was, maar ach....

Verwijderd

Hier een nieuwe mix van mij:
[url="http://648"]http://648[/url]studios.com/Six4Eightlive.mp3

1. Gardner & Thomas - Propaganda [The Selected Truth's Mix]
2. Paul van Dyk - Vega [Starecase Mix]
3. Orinoko - Island [Saints & Sinners Mix]
4. Iio - Rapture [Creamer & Stephane K Mix]
5. Jan Johnson - Silent Words [Mekka & Monoboy Mix]
6. Virtua Trancer - Sex After Dinner
7. Floor Divisions - Yellow Reactor Room
8. Jan Johnson - Flesh [Tilt's Going Home Mix]
9. Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye [Armin's Tribal Mix]
10. Morris vs. Rogers - Girl from the Green Dimension [Main Mix]
11. Chicane - Saltwater [Extended Breakbeat Mix]

Verwijderd

Als bovenstaande turntablist deze thread had doorgelezen, dan had hij ergens mijn stelling over turntablism (en de reacties erop) gelezen, en was zijn post waarschijnlijk iets genuanceerder geweest.
Maar je moet wel veel voor the art of DJing over hebben wil je zo'n thread lezen natuurlijk; dat had bovenstaande blijkbaar niet >:).

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 29 november 2001 14:37 schreef nuttyCreaT0R het volgende:
Ik zit er over te denken om dit van iemand over te kopen, voor fl 2500,-
2 vestax PDX-d3 direct drive turntables(3jaar oud)met element
1 Stanton Mk2 Mixer (1 jaar oud)
1 Vestax PMC17A Mixer (2jaar oud)

Iemand commentaar ?
Waarom 2 mixers ? :?

• jadjong
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 15:07 schreef JumpStart het volgende:

[..]

misschien bedoelt ie of stanton of vestax

• flat
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 15:07 schreef JumpStart het volgende:
hehe ja dat vroeg ik me ook al af
zal wel zijn dat 'ie een van die twee kan krijgen ofzo

--Roy Goodman

Verwijderd

die vestaxmixer gaf ie er als het ware bij, maar ik heb al gevraagd of hij ook zonder vestax mixer verkoopt

maar is de prijs een beetje reeel ?? deze prijs was voor 2 mixers erbij, misschien dat ik andere kan verkopen, maar ik denk dat ik het alleen doe wanneer ik gewoon met 1'tje kan overkopen

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

is het geen strak plan om een nieuwe thread te openen want deze wordt gewoon een soort van TE lang.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.