Ligt geheel aan de auto en de apparatuur, maar 1000 euro vind ik HEEL veel, daar kun je echt de dikste dashcams voor halen en nog veel geld over houden.GioStyle schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:24:
Zoals bij alles: materiaal is niet duur, arbeid is duur. Om even twee camera's (voor en achter) netjes weg te werken ben je wel even zoet mee.
Ik had de Xiaomi Yi gekocht om te kijken of een dashcam iets voor mij is. Vervolgens de Viofo A119 gekocht die mij uitstekend bevalt. Echter ga ik de Viofo A119 vervangen voor de A129 en de A119 schuif ik door naar mijn pa's auto.
De Viofo A129 biedt (volgens) mij de meeste bang-for-bucks op dit moment.
Het wegwerken ligt aan de auto. Bij mijn vader was ik in 15 minuten klaar (1 cam), alle stukken waar de kabel in- of achter moesten werkten zo mee. Enige plek waar je daar de kabel ziet is het mini-stukje van de dashcam naar boven.
In mijn auto moet ik van bovenaan de ruit oversteken naar een rubber bij de deurkant, die kan ik niet opmaken i.v.m. de airbag. Dan nog is dat de enige plek waar je hem "ziet", maar de meeste mensen valt het niet op. Dus ook dan vind ik de arbeid fors